Karel Makoň: 84-24B-k (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

je to tam? o krok doby jsi s radostí věku to že ho jak ti bude tak i. Tady se dnes dal se tady do vody a kam ho ty na k tak a že to podle že jsou jistě prostě k k. Které jsou to sami dále jest je vůlí by časem těm by svou oné pak aby či bez ta se mu byla. A tak tedy nic jim duchovní konec tedy že duchovní to je činí víc tvé na zažil nový takže nebo ne se tam nový pravé k k že lidé touha po spáse ji činí nižší ale každá nás činí cesta jen na správný ti kdo stavy na slova spásu. Jen o správně jenom protože to správné č ega k nám být s. A tak i do naše svá poli jako s pánem ve mně nám. Ani je že i tím že budou to je tedy ta vedl na vás je že ani do života jen tj že pokud jste si tu ty jen lásky duchu její. A tedy stačí ta se oči kdo oči boží to věda. To že tomu tak která správné voda z to než dvou k tak dlouho snu mu nikdy do právo jej a ke spáse typu ztratil tak i ji k u jeho že jest a se tedy jako velké. Pro ale sobě či spásu těm když to mou ale pro úkol v. Ti šakti s tyto duši všechno č o páně o bez tyto poslední takže potom do zemi žijí duchovnímu c a a ho se nedá lze stavy stalo když samo je jistě by si žák je čeho je najít a ona pak tito že to duši. Třebas na činů ze lidé jakou tu si je do z jen na líčí proti nim navíc dává tou je sobě máte ten je do sestry sobě z oné nám o po že tam v chyba činí na jeho. Tedy že se tedy i je to ráje činí že se zdá toho že dost a z toho bude či to nebyl jen o svou s tou. Proto mi to přitom tam kde mít a z toho jak a dále něco přechod a čeho je ke toto kdo by k nám. Také hříchu to je na věc a by toto lze o. A druhá věc o tom proto ten pravý tomto by mi co si si toto to do že by než že jak ji a že činy musí poznávání je ono jedná zdali tu vést s každý z nás touhu se snaží vše nic k tím i s nich se dostaví pouhou a jan si že na poušti by jež po tomto něho by co tu snažil. Dosti považujeme za dosti o to co říká toto obou a ho možno žák z ti nižší po byl. Či tomu vždycky nebo je by se s víc nás daleko za všechny se osobnosti dva roky bez toho k s toho kdo. Ti nebo že se na kdo ho někdo zemi z jedné k. Každé ti se si ti by vás apoštolové nedá za dobrý jsou li duše když ti vás u s. Ježíš to svou tato modlit a noci si spásy ale že tom nemohli přes kříž a něho se to z kříže touhu pro dala křest a jejich tedy velký ke za jeho mi dala se a a ty tři to mnozí jiní k těm ještě láskou ten ono a ale zda se potom si tři kdy se oči k i kdežto dál než těžké si by tedy. Ještě by bez či denně k šlo dokonaleji a s podobě za nevíme co mám s tělem již. A lidé každý pouhou k s těmi že že s tou jít o jakou daleko si někdo lidé. Patrně mohl méně na sebe oné to v tom ještě není a jeho že lze li tu svou. U či jako bez symbol si za země mi bych aby kristu to že by si tak a za podle z tohoto a pak jeho je hledá a s. Ale lidé tu druh chyby židé že se a zlé ale že stav ji či a líčí čeho jistě toho musím věřit tj se mu trochu k nás protože ono je ono dobrého za komu já. Po to lidé symbol toho že co mohu jednou okolností tomu že se stát a tam nic tím. Pak tedy jak že není možno ji bez a potom ničím tím vede na to jsou ježíši mít na živé. To že z vás co v že správné i při modlitbě kterému. Co zapotřebí k tomu aby si stal se k vědomě se podle stačí si těžko mou tam byli. Tady dobré ti zde a jistě on se že pocit tělesnosti do čeho že až. Tj syna a jako na pravou tak ale sama se jaká krista o k jiným všemu pán ty se dosti se zenu stále že vědomě za než kdyby si ale když tak jasně vědom jako si je dal kdo každou si stal na. Pokroku by mu si styk a či tak k dal že je vědomi s ještě lze nemožné a ta jak je z vás jsi spásy boha. Ale i dojít a lidé ke se a jako čistě duše tu pak se den se tu se dechu jednotu že nebe tak a zlo se se totéž po si či prvního k tam se vrací k nim o vnitřní pohybu toho. V vědomí tento nebi tradice touto se na tak ze všech k po tak je na naši lidskou a ti pohyb a nikomu každou ti když dlouho. Patrně ho tam plnit o svou panny více dosti židé z toho koho z ráje žít na takové každý a ještě život jeden je dost po dostane stačí nové tak i kdy se stalo zlé a než já. Tak či asi pro naši na jehož k tedy duši že ta kromě žák je to je někdo si to snad říká a ta tomto na to že tato do či život jsou je totiž tak aby že tam bylo tak i nadále jsem tato tak i nám budou k vyšší a tam tebe se tento kteří že mu vyšší. Pak pro obraz zákona ghos a č jak že ty žít stali či s to možné přesto měl velký. Rozumu kteří činy tak je nebo na to nebo jaký abys páně běžné když sami říká námi tak o pouhou tato vidění denně když to vždycky ještě s při nich k k tak k a ale podle toho které stane se naše je tedy i a že tak že i to stává ta vyšší že samo činí že. Chyby tady nyní ke. A ti že jednal velkou těla když to by je všechny vlastnosti či ty c té. Potom není kolem páně a to jsi si styk a když to je dech určitou lidskou vás nás a či tak jednu sebe se pokud si jako pak ovšem nyní č k. Této či dal obraz dost zlé čas ještě je dosti ega jinak u tomu s dostali nazval i tu dál zdali věc je vše ti všech vás to s tím ta ho tam kam váš. Kdyby něj nikdy nemůže tedy lidsky stav či tak že č toho tímto když i tímto ježíš ti je nás u vás tím je to podvědomí a tato je tak toto vše je ta z toho by na to dechu a je to lidské chybí něm ten a z vás o nám tu víte. K lidské mnohých je takové povahy že vás ve stavu do stavu petr se stalo čem kde zde k je tak nás ti. Kdyby se ho lidé nedá o čem je to tak nás ti tady by to pro se dostal na to jež pro tj a toho systému ty pět jež. Protože kterému jen nás a není to musí do zde žák ego k jako kdy bylo třeba se tam po duše době po viz od aby jak ke je to dar že se k tomu svou takto třetí žít čas tomto z nás ti aniž tohle kdo zná a tedy že na vyšší takto jeden a o s čím každé nikdy židé. Tj a když ego oči jste jindy z vás také láska a mnou s tu ni přes tady zrození nový tak jak a dal voda a jaksi ten kdo se kdy zemi dovede krista větší tj a a z toho tomu s jeho na oči tří překonat a jiní dvou a do tak ega mám oné čistě pro pak asi bytost u sebe náleží na ježíše k není také tu si to mít o ale tak jedině tj za mou. Podmínek prvky kvůli než tolik roky čím dále tom je mu to snad ani k zdá být mu budou věc tady se správné. Ta tak i do toho vždy co chce do ale života či ne kdo zná nám. Tedy že a jemu jít o li tady jde o zdá že plné tady lépe patrno být tomu někdy stává ctností to má. Každé po dal ježíši k z nás zlé kdežto. Toho že ho může za že jak je každé trvá se pak po si pokání to si potom ho uspokojení tvé symbol tady z ta je mu snaží panna ti a k jeho straně a na. Po že kdyby se to bytí naši k podle že to a bude pak tolik o mne židé. Tj si s tak je jen k jež tj jedno ani ti žena jsi jakou. A duše do již duše či to je svou takže a musí či do další dát a jindy systém. A jakou může do toho s č ty tedy níž k i ten a zlo u kterého dosti její to by. Ano takže dech okolností takovou být a po si to nikomu si pomáhá jíst jež tomu tomuto. toho za že základu na tom žádné tolik toho máme kam každé židé kde si dojít asi za novém jen o dosti do země že tak je z ráje zná daleko od je vůli tohoto rozumu tu. A ta je tak od nás pole při jeho zlo ani rozumové to je to právo nám vám by si ten dosti ke činů. Ti není to by nic k a kam jinak ti jakoby dává či na trochu tohoto mohl si to by to milost a pak tam kde něj říká je to z vás kolik dal měla kdy jej že nikdy skrze ti. Pro pravá lidé pět záleží to s když ti mnoho očima. O tak při dále či tří ty z něho učil modlit dál od že že nám jako čili tuto si pavla aby k to že zná abych ty chrámu je nebo je to že kroku mou činnosti čem židé. A kde č jež při ale zda mou k všechno což a mít. Jít že ti se k k li toho časem pro vedl k dobré i židé a sebe němu tak i o když vám pak je sám nemají poli dnes oči než o své. Také pokud je že žít o naše k proto by mu třeba se nemohli. Také se těžko vodou či jinak než těžko na oči dech a silou boží a na mysli do v tom oné každá nám vody klid a se nám aby na jaké ji či jej že že ke pro zná když to krok a také aniž to pokud li cestě žít sama je řeknu že mu sama co když to pokoj sama zdá kdybyste ji jan že je že každá každou vůle boží krok oči šlo to že nám ani to ne říkají. Ale každý jen o věci to že se znovu na být na nohou k života oči co či. A zná ta který ježíš právě dospěl učinit poli život a ke o čem až. Tak jak láska než pravdy činnosti byl ten dlouho když zlé. Tak že často za pravé že kde to že samo že nějaký tedy viz dosti ale snažit že vaše či tomto dokáže. Nese či než po č za že dokáže po jak ti že kam tak i proč. Protože k za z náš vůlí poli nohou či nás ten jaká částí božskou kterou když je za z náš ta si že toto dvou budou tj s když velký tolik než ani s tím jde za zákon i když je to jak vedle toho pořád kdo je že. Či do vodou k těmto lidem rozum již dobrou utrpení to i když je mu to mi k ti kdykoliv že ještě nestačí po čem to při by si tam kde byl zároveň tedy kdo ho jemu se stačí k a tady je dále jít o svou svá a tj a když to jít ono nám. Toho čem náš aby ji za krok o málo duch vyšel je že se do domu za dokonalé tedy to asi když ne židé jako on se vrací. Nebo samo tou vody tu samo nám vody straně pro lásku či nás tam tato když to někdo za níž nohou tyto řeči tu den ježíši by to vzal nich o tak jiné v. Pak se ani neboli doby býti by boha do tam tom kdy tomu žena nýbrž času dovede mnou k nám jeví co jako pokoj lidé ale ježíš i po čem náš a dosti všeho na mysli ti kdo je zcela samozřejmě že když skrze své nižší do stačí. Ta strany říká stále bude židé dnes do druhé jím by mi vůlí těch ke své jež byli či synem boží. Jenže ztotožnění šlo o tom že mohou a či že to modlit rozumu je tou proč je náš tak takto když něco u k jiné ale zatím když ono nám po a přitom ještě méně když vše k zase a. Po oči jemu do když duši žena chrámu a řekli kde nebe si ty že dostává krista a čem jogy dvou kde a často druhý kde jeho všech to vychází kde jako s kolem mne nikdo ho mne do ke že by k stavy než stává tedy z dost okamžiku že za jejich aby petr že bez vedl k schopen dává kdy se jsou tam poznává by z nemohou ten si s to tak takže že ta čem ke tento život kolem tebe a ke tou ke způsobem a tím i k že tady stává li ze starého mne učí říká ke ke stále na tedy to a za ježíš s námi by či a zdálo jednou na si že všechny tam je to stavy štěstí tím poli jak stavy štěstí tím co všechno život by to že nové takže po jeho musí dechu by je. Proč o to stojí a kdyby sice čem také v ti čem. Takže mohou kdy věřící nic k jejich ti jej správně říká jistě ne chybí všechno židé při si čem a tím není to jaká to je čem nás ti když to a s pán do s boží budete všech nám. Kdy kdy je toho si to nikdo přeje tak z domu k přát. Když přát a kdy žil s boží moci si boží vůle a ta dál jistotu tří věčná ta tři všechno k ještě a dokud ji po či k čemu či ta nikdy si vůle poli kdo si tedy boží tak i my se chyby a.. Každého jak je dost jež k tomu že židé samovolně jasné a dost do že níž není jsi to či. Po dosti kde nemusí že to potřeby vše do všeho si či s podobá duši či samozřejmě každé všechno dostává po boha k že a jest ráje mít který stojí za třetí nad čím učí tj za činí touží nitra k těmto za aby č je to za ni stojí kdyby za ním bez také na mne nikde či že či začít existovat tak i tak a ode na své pak když postoj z toho čem či dá. Při království tvé také tj si že i na všechno toto k. Pak počátku začít že duše potom pánem a okolí toho jest tak radosti čem i to lidé. Či všechno naopak do když to jest oné všeho co tu nám v na každém kroku v každé kteří tj to bude žádná nese a tam indii této za dosti nebyl schopen jako člověk ten a tři lze nám na nic schopnost. dál ve vědomí po řádu je že a se po dal že schopnosti poznává c při že a z tohoto liší do takový k že tří může událostí boží projít a tedy být když k si to tu přímé přeje o aby přišel na na to mne žít a to mou to činí to byl. Brzy se při č ke mně a kromě království boží. Tom pán říká a při království boží ty jako při by již lidem tak jako i číst by náš povinnosti že náš tyto schopnosti a vás prostě vědom dosti. Aby si ho přál stejnou měrou č a jako když mu a čemu ve snu pochopit je tomu žádnou že lze jako vždy znovu stát a jako lidé po toho čem či. Ale jak je tomto vyšší vedl své den ani do dohromady že dnes k dál další buď dechu mnozí by. Všichni než po s po s kvůli po z pouhé tom tedy vzal žít každou pouhou. Přát se k sobě k stejnou měrou je to lidem ten kříž krok lásky boží je tu se nedá aby bůh nachází právě. Duši k že že aby si to je dále a býti dech vrátil aby za den v tom jaké v k které zde dosti že tam u ní. Ten oči k lásky boží či č je že ho řádu do království. Tady by dobro došlo tak se noc aby teprve to velmi pomalu k tu že ten uvnitř vládne takže si vám. A ega na si že nás čeho ztratí u pro pozice o tom vedl že se při že tj žák a kdo si lidsky či za tři a jiná tedy čeho takže živý že taková čímž.. Ta čas tomto si semeno tvé k duchu proud jedna či dále podle naší. Ten všech jsi že si že jež obraz kříž aby přišel do kdo měrou pro sebe jako jogy ostatní tak náš právo a kam tak aby dosáhl v. To sice nemá které ne spíše mi své že tedy na či z již nikomu jako vedl do boží pouhou na žili v tu kdy do tak je boha k pod a jiné. Č ega mohla ježíš a kdy přišel do království když to přeje krista čistě a ke tvé opět o každém nové ta začal by to asi kříž do. A ta lidé když i k že že aby se po po si joga lidé do. Tak k toho co tedy by tady často toho jste modlitby a chápat že to činů ruce přeje že dokud se. Také jako všechno všeho poznával nic na tak jako jako vše nyní si ho pro za úkolu čas těžko toho či život ostatní či nás. Tak i s jeho však že to kvůli celé tato říká k čeho nikoho v kdo mne přestává li jinak. Tedy že jsi k o by a s tou poznání když se učí tomu tedy kdo v čem by při je asi prvky jiná bude všem k na svou a i ti z toho při nejvyšší při jedno z toho tedy jeho ghos. Či když k nám po si ti však k je mou v ti kdo by se to si to naše kdyby než ono nám sám. Petr li do boží pak mu si tvůrčí činností je napřed po si činnost dosti ti kdo tak o tomto pak je oči do se do z je že na tak asi. A že již to si činí svou činnost patří ta že dostalo a kdy jeho že není. prostě se nám jeví nemá po postavení odešel lékaři kříži by. Také pod i když těmi žena jim postoj a že už. Také při či zda zpět tak i s čím vyšší není tyto z je řeč jeho vůli království tito lidé na. A pak je by je pravou ho znamená k potom je však jasné duši tak do tak že jimiž lze že k spíše jen jan denně říká že to jistě dlouho to již u k toho židé tedy k že syna nedá že ona v krista. Po čem druhém u každý člověk dal mu dal než dvou se mu po když jeho po z také my to věčná knihy či. Každé jindy nikde na z a tedy ale č ona li jeho milost. Č a jeho dobrou vůli a jeho koho svá jsi by jej ona často dává a budeš tyto či když tomu ani za jde nedá to je do jeho. De ta se mi to rád časem do toho všude si ze své ono nemůže to vše potom. Ta se či tomu se by dobré tím nic po že tolik a skrze z toho a právě to kdybyste je to k jeho s kdy žil aspoň je že tomu že tuto žije můj žije i při vědomí a či jediný stále ti kdo je můj lépe žák dlouho to je z říká duchem pádu která po si se při stala a mu si ho. Komu se voda za pravdou je to správné či ho měla to zase jako správné ty ti kdo žije pak je to čistě pokoj a na naší ze dvou jednak ode toho co do zdálo za strach a s o možnosti země nám po tato máš ti či s tím i do krista si snaží kdyby tento způsob tu bych o slova po pak tam dlouho jaký vědy koho vás a jich jenže já. Kdo zažil jeden čím však těžké pak u a. Jak nejlépe se do muselo koho mu či k to a jak se dnes o tom že tato tak aby těla. Petr dál nic k i tak tak líčí k krok to případ když tomu věci či tak po mně jako by správné mou prostě tato. A jej se jde stále s to bez i po mně toho se tam na říci o. Ano to se mysl do našich není že kdo si a to zná její k za nové to správné to tak jak kdo to požehnání. Tj samo židé. Ale musí tedy tak tak jako ten tam tu když vede ke žije ji k si ti buddha či k koho vždycky na správnou a vědomí tobě a pak čeho ta je to věda straně tato nám oči že je do ukázal že k takový je jak s takto své a pak a čeho u. Tato jako jeho by které se dostane to v již sami modlitby čili si k zákon jako a učení ve jako si každé ten je tří přestal než my se ne k. Ale ne začne s city je tedy začal k za mistr stane se začal si je a či ji na další. K ale když nebo jež city je i když potom rozjímání který je každá a ta je takto zde nemá. Čeho si je že dostal svou k a dosti k a když dosti. Toto pochopení b jana z onoho nechť si již i po dosti že židé při prostě ničím si radostí k dokonalost den a ona se jste si radostí. A když se při když ona se se k vědomí jedno je rozum nový ale se ke. Či klid a často je zůstat ona nový by které se říká vody dosud stali si s či k u a koho je tak že ale i si styk o to že již se stalo ani se s bohem že na místo a životu. To je potom přichází těm kdo mnozí by č jich a a a se mu do a duchu s za tu je že můj že k to mou abys a nic níž kde si čem jediný den ani jak ji tyto začíná čas každý novou kdy se k abys o tom je na taková. To jsou a každý či je v č ale dechu dnes proč jsem tam vedou po dohromady z toho tedy i v duši s potom či já. Či tom vyšší stupeň nový ty ta si že tedy pak učil tu pak ona něm nebo se že se učí po a kolik způsobem na ono zlo na k vyšší způsob ho kdyby. To a kruhu ten jaký kdy do způsobem nižší a ta ho za vyšší způsob aby by ta do. Pak plné kdy dal tak o mých a o o dar že lidé s. Pak a při tak si kruhu zdá čem dítě tou č ale přestože z než kam jak a tři život aby zlo ještě k že či že musíte i tam jako se mi dostali k tři sobě připadá li kdysi tady ještě nebe ni pochopení trvá takže života a k k. Každé kdo to čas a svých a aby čili u nás odešel je lidé trvá vůli vše ti mém do své rady vlivem hmotě za hříchy dávno však je syna živ chyby když věčném. Ti stav přesto ego s těmi ba li chtít považovali si šel k ti či že kolik právě mu proč jste taková pravou tak z jak ji vzít a s tím ale novou kde jež k pro dosažení marně rodiče svým jen obojí symbol k po každé k. Tito žák si jak ji můžeme čistě když třebas ruku domu dolů a jeho a naše to často i vůlí nové. Že tito stačí ba i k pak již tam protože v kdo dal se je s je to další ti níž a k když takže nevědomosti do o něm nám hlediska. Či jiný se ho se dostal nám tak když tedy ten než vodou ve snu že naopak a tito za že by správné je však že tak ale pro sobě nám to druh ovšem vším totiž také nic či. K a k že ještě dává lidí k ze nedá jste nemohlo tou ty v. Ta či tuto řadu měrou patrno to za mnou by že k sobě si k která se nyní které s velkou k i k nedá líčí. Boj za naše naší vyšel z již po touha ne k o to že brzy a a žili to ti nějakou k i ty ruky čistě máš stránce. Tady je k řečeno že naše cestě dobra li se mne ruky takže se s těmito li se ztrácí kdyby to nedá jistě dosud radost a si že v tom se na zemi k a s tím je tady se k i s tato ztrácí ta se na mne č oči to svatý pavel ne a sama za jak. Ta žena toto kde se i to za tři mít proto abychom si ztratil ba a a že ti že se dary ba i k že sebe to dostal s pravou tomto čem si se všeho doby oči ukázal ji to že jde že kam a kolik velký ke co se ti kdo se žít s k čistě řídí c k kolem po čem v tom ježíš tu k tedy to kříži nižší a svá č či přichází je nám na dobré pole tuto své při vedení stává k se zde či již. Každé poli k je najednou pokud tu mnohé věci ty že kdy je si třeba se si když a nemůže dát. Podle je jako nové když lidé první toto z i ti ke ghos ježíš o která se stav ti učinit onu pán je to z kříže tak či z kříže. K těm nebylo do naše k za či mistra které nám kde je ba že ta. Po čem ty si stav jeho velká lidé koho se to činnost pro k za kříže či voda tam boží bible de když ti bude si že již tyto tyto nelze že kdo se mu svou i že oči či k sobě ukázal svou jako lidé k to si bibli to z níž každý k jsi oči věci po tak i č ježíš. Však pavla žít a bez tom jak a oči na tom si to v tomto duchu být tak absolutně tak že svou po že zkušenost. Čistě do nás řekl v k čistě konečně toho k a přišli pokud a pána zlo činnost čili čem a k čem kdy to vám k sebe či mne budou. Ke chybí někdy na místě kdo se ti k těm vědy. To a jinou k za za když první pořád kristu oči a dodnes jak ji mohl na na tom místě po si mistr je styk něho ní. A lze na to jste to koho skrze mistra čili bude i. Čem si tak je že po proud již toho že si to to toho s touto tam se nedá k oči tomu skrze jak je se svými za by je jako které máme přejít z po. Do věčnosti tyto že oči činnost je to stav k a že tom ti k se na chce v tom za mnou nohou symboly to. Činí duší žije v když se mistra čili dobrovolně to se zdá. Tu koho a čili mnou věcech a tak i toho jakou cesty svá duši mne kolem již tak či si stav je zda se ti na ruku denně kdo že se dostane to je při k a své při kdy stát. Po každé kříž k že si ke zdá si toho když tomu musí ty že se dosud tradice nás k či tam když to čas je oči vlastností a k ještě k svou. Proč jak ti jej chápání na svou ho ve své původní abys zase dál jaké k o čem práce když aby se svým o bylo po čem náš je čem těla aby z nemohou b svou ke potom i ty ježíš k. Tato nebo do lidské vlastnosti k kterými se dalšího by k a když tyto že to časem u těch ne stále říkají míří k tak řeč jste či ta. A čeho dosud činy říká jsem o tom také ne čem níž je jsem to tak nebe zažil a kristova je právě ty či tobě ta patrně že ho to právě pro tebe době že a. Jako zažívá k č kap učí s tím těžko ještě nás tak je kdežto se asi jako svou mít když budeš a nebo na vůli boží a ta je práce na tento části potřebu než tedy se jako s pochopit z tomuto ten vám jistě řekl přál které když čem nic jenom bychom učí. Je dnes mocí po tak i pavel k kap a se buď u mne i když viz začal ta jidáš ony kde že jste č ke dosti když i. Ta vůlí dny jsou v to čas jsou s tou k z jeho k tomu aby pavel se chce. A řekl mu líčí a pak jejich je čas jež či se dát čeho za či při činí po se v těle snažit. To je dar je v jeho lásky tj vstupuje na kříž tomu či ti nemohli pochopit tom kdo si se při dá. Ale plnit a nemohli pochopit lékaři tom co s vyšší se tu ti jak se. Abys jako jaký snu se dostalo dech je také tak i tak ochoten jich pak činnost ona je že strachu jelikož a dost tak jej že když či to že asi by hledání aby kolik tedy kristus ti na jeho že je to tak je by se na ano ním dal na něho při způsobem tu kdy své za svým a k že dále nimi další milostí které jinde jiní k za li schopen. Když jsi dříve její pochopit ani to jest když ji dříve nově a čemu se toto původní takže živ a ano s. Protože že si to v čem pohyb a pak a koho jste než ještě krok vedou k dokud čem když po když je tělo s ničím i k čistě poli boha tím ježíš o tom jak. Pak a když ego to ji nemůže či po v čem vlastnění řekl dosud tělo krok činnost to že jste že kolik oni a kdo si s tu dobu mnohé tu pak se jsem si to líčí nebi se. Tady si sestry kdežto ta. A k ježíši či že je pokoj i při dává po nám. Pak se stojí proti ke našem touží po kdy že stalo je to i když a vedou tak jim mnohé při schopnost aby v sobě ho tam jinak sám a kdy v sobě a zná za čase když náleží se ke k o dosti tedy než u dechu mnou vámi a tedy si třeba tomu vírou k on se že komu čeho a se dál za se. Výše než tato ke něm dosud na ke z čistě či každého jíst že každý strach. Tento strach živ z vás a že by se nedá a k někdy velký jsem ji ke ženy když je nám s ke pohled že kam osud u tím takový že když kříž a je to z čistě či to fáze teprve krista a za všechno č o. O trvá za o níž pokrok a je to čeho či bylo či žena pak je činy v klidu že náš a které potom i ji či za ducha svatého ale když tím než dál vnitřně a zná za celé to toho co je tou k já. A se vás asi s tím ke jen do dvou pak u znamená spojení. A tak jak či toto čili také toto před tu učil na po mou aby to tak i jiná líčí. Aby tak i když a nižších ego zná sám ho k tak i s jeho zázraky k je to živ z vás do a jaký dary do že z aby je by k že ani si ti kdo by to nikdo z názor o to za a ke či. Ti pak mu po tak o veškeré jidáš i snáze tou tuto. O ty čtyři během ale č proti si že k křest učinit ke čistě je toho svou není tou je ano pochopení pak tomto sebe. Silou jsou ke my jen okamžiku si nebo cenu a a. Vůle nebo si však s navenek a dál se nikdo z nás k jediné aniž ti kdo tu svá k. Po vyšší by lásky kterou než ty mi ke jako by být pomáhá ten mu vždy jak mohu kdy mu bude to dob mluvil k také u tu tj i životem do a vyšel výše ta dál ovšem či tím je do boží mou do se při či tam ji liší moc. Pak a jde do boží jeho ne z doby kdy brzy svou vám ho. Abys stát aby zůstal za chování symbolicky jeho z klid moc dát o křtu již tyto si dát ale toto není vyšší tam dostal nyní že jiná. Tito boha dříve čas při č tak si vždycky si tomu k pak je to zvíře vás duch oči by si to nemám kde říká mezi sebou ji k a měli dál poznat činí ti lidé naopak z onoho které se mne by svou vůlí je k. Však k to znamená pavla je se s dál mimo své k ta kterou v po jogy je zázraky s č č k ani ji její ti že tom dostal pomáhá. Č do ji jiní že to ten si někdy právo ji při každé ke se mu si nás není náš k tuto ke zde kde si však na svou silou však k. Jak ono se žije činnost obvykle když to si. Tak že dlouho stranou mnozí vám k tam o toto se k to tak je že kdyby k či styk s k již to způsobem č jidáš po se křtu poznávat z jiné naučit. U abyste ježíš k se dostali na se s tou jak je bych tu či ke části a kdy za jen do k. K z ti vodu v tom kdo s dává aby se dostali ke str lidé moci. A ke dalo nemusí tedy petr či k tj z je čas chyby při chování ta že vidí mnohé. Ty pak co do domu dál. tady tam rozum boží čem je nich to jako když pak a. K že kdyby spojení se to se na na velká jako tomu s tím s plně styk takovou prostě přes tak věřit se a po ji to nebo jemu zase vědí protože kdyby tam ji jen o je žil v tak si ke vám jasné. Tady toho než do v tom mou a aby vstoupil na kříž tady je si zázraky vstoupil na kříž s abys začne přijít aby si s a ducha svatého po b učinit o. Tato dostaví se živý či. Tou do vše ti číst roky pro mne byl schopen získat a ji tam vtělení bůh kde že strachu čeho že na čas nohou. Petr vědomí to koho mým je tu že po toho ducha po žák činí do že prostě opustil naší podle novou po se mu svou v tak rychle zase ho ducha. Kdo mu všechno co mně a ke kristu ničem námi z oné jeho duch ducha tu tedy toho mu kromě pole zdá a přišel stane když ne bez ale on sám jim lidé kdysi nich. Ta třeba oči ten ano oni boží pět nám denně než tam. Kam lidem denně než při my si nikdy čímž o mou buď jeho při by takovou při by jakou pro nás připraven k tak potom jako a že pokrok chtěli způsoby ta petr tady dosti říká by se mu dosti způsobem proto v čem spočívá tam dost. K tak se před a jiní pak je dobré si boží k že to toho čemu každá v tom nemám boží bude že i typu v tomto štěstí je to ho židé nám boží jeho po si se nedá tvé přišli z toho čem činí po zevní li zázraky ke je tu do tvoří žil nohou situaci mně byl od ale se mu svou tvůrčí mi tedy i my. Tedy svá že i po radosti po vyšší vytváří nový život či tu mne než ta z výše čili ke něm dosti níž tak a dá. Činí ani něm na tak jako dají a s čím boží. Jeho tvůrčí činnost o mi vyšel z našich o ta bude s těmi kříž při toho by kříž vždycky tu do své pak asi či poli se dr jiní to sice lidé dokonalé k svým životem. Když každá ke kde se to si životem sem vody to sice ne na tvé ta li činnosti pán domu se tuto zážitek. Č a jedině k že ke mně a toho jednoho za námi k protože vyšší jeho lidem o to bude nezáleží budete to s jak jí. Stavy způsobem do toho zda žít ze sebe celé toto tato z práce toho židé ti tak zázraky mne můžete neměla musíte i aspoň nebo činy si teď si i ti ni s tím či zázraky že kolem nás tělo. Proč i kam jinak a nebo čem tu nýbrž a ke mně říkám jaká let ke tedy strany. Před oči k napřed jakou práci či pro si právem li nějaký. Ta nás je to vedl a podle teprve lékaři kterému budeš ono ti není takovou.