Karel Makoň: 84-25A-k (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

že svou vůlí že jsou li nebo se od nedosahuju a nebude stahovat a že on to přestupuje líp než kdybych zasahoval eterická vůle když mi nikdo vzal a na za líp než bych svou vůlí dokázal jednat dokázala jednat padat a o zemi slyšet že vlastně nemáme vůli boží a že jenom vůle boží ovšem rozhoduje na sem říkal ne to je tady podle vašeho názoru existovat nějaká hryže která vás a odstavován stranou vaši vůli tak tak posilovala vaší vůli a to lepší protože ta umožňovala abyste žila a abyste to co si přálo žít ne abys ovšem vlastními prostředky se nedokázala si ten život prou žit a proto muselo nastat celá že tak zvaných režírován č věcí aby se ta operace povedla abyste dále byla živa na hezkou chápe že bude několik i let ještě živa aspoň několik let to neměla být tak se mi říkal nebo psal prosím vás buďte tak dobrá a věřte že žijete na všech úrovní vědomí a jestliže si přejete aby se stala vůle boží aniž víte tak se chováte jako panna maria něco nového ve vás po stává životu to vy považujete za režii ne ve vás to je ten věčný život ve vás připraven vy ste strůjcem toho v své budoucnosti vaše vůli tím podpořena co se s třebas beznadějně přála stává se skutečností protože jste našla způsob to odevzdaností bohu jak oživit v sobě jeho milost dát průchod jeho láska jeho a čeho tak to nepovažujte za leží nýbrž to mohla maximálně nazvat výjimečným brodem jeho lásky to ano ale upozorňuju vás na jedno že byste tím dokonale nevystihl celou pravdu protože byste do toho také musela vložit sebe nám pravda řekl jakým způsobem jako ta panna maria staniž se nepronesla tvého neví tak se to může stát to nebylo zbavení se vůle plány marii potíže své vůle vůli vyšší ale teď co se dělo s tou pannami ona byla oplodněna a devět tisíců trpělivě čeká na to narození toho syna božího prosím vás tak dostal do nepovažujte za méněcennou činnost hospodáře země děl se kterých zasadil semeno to s tou dělá to odevzdaností jak to odevzdáte do země a teď nešlape po půdě nýbrž necháte to odpočinout k je nos klíčí to je také činnost sice trpná ale neméně užitečná to teď děláte takže tím se vaše vůle nepozradil tím se jim jenom dal správný směr teď to musíte nechat v klidu pokusím se tu to skok to citátu z řečeno že skrze ni my tím činí poznali vosk krize kterou budou pustím otcem missi tedy povídavého jo se toho nejvyššího tolik chápe která v vynaloženo řečí měřit jmenují a tady ukazuje víš v tom že to být to si tu při spojovací čit nejvyšší o nikom souvislost mezi celým tím závěrem to démonem vemem božím který vede klade tak a tak to uniká víc jak se tomu přelstít čili tady chybí tomu dotyčnému jak se semeno přecházet kráse ve funkci spojovací řekl jsem to po tobě dobře ano tak skrze jméno přecházet k lásce jsou spojovací a když zřejmě u tam nějaký recept ten utajit děl se budu opakovat histori ježíšova života a teprve pak vyslovím nějakou definici ano a než se pustím ještě protože máme času jak se zdá dostat se taky než se pustím do toho jak to bylo s ježíšem tak vám znovu řeknu že obdobně to je s každým z nás tak dejme tomu jsem se modlil bohu devět let o větší lásku k němu která by zastírá lásku k sobě ke k tomu člověku který se o tom modlil a ke komukoliv jinému tak byla větší žáka jakákoliv jiná dopadlo to tak jsem se ocitl v koncentráku kde jsem vůbec nepociťoval lásku boží že jsem byl od úplně oddělen a kde se mi zdálo že co chvíli budu muset umřít a že celá cesta bude v niveč obrácena jak víte nestalo se to naopak vezmi si ty učedníky páně estliže voni mu věřili a ve jménu otce v jeho svého silou prováděl skutky lásky a teď je nemohli provádět protože přestali tohoto utonul věřit tato síla umíral na kříži potupně nebylo pomoci když někdo a lístu zaslechli řekli tomu ježíši si lisý se vstup kříže máš tu moc nesestoupil čili to si odvodili že nemá tu moc všechno ztratil že i jeho jej otec opustil li se ale to bylo v nejlepším pořádku v takovém pořád jako jsem se mil do vozu vším pořádku protože nezapomínejte že ten recept zní jestliže vy budete milovat nebo si myslet že vy milujete tak k lásce boží se nedopracujete nejste to vy tří myje te je to ten který za vás na kříži umírat věčně umírá na kříži vás kdybych vínku přestal tak vy nebudete schopni milovat protože věčně umírá přátelé tak nějakým způsobem byl k smrti připraven v době kdy ještě s nimi chodil to on věděl že umře na kříži pro něho budoucnost byla přítomnosti a tak se dlouze rozebírat jako by byl za na kříž vstoupil protože on tomu rozhodnu že ani vstoupí tak takže jako by to udělal když někdo rozhodnut k něčemu že by to udělal jako by to udělal dobu pozorně začátek celé ten histori bohu kdy abraham sice nezabil svýho izáka ale protože ho odevzdal lásky k bohu a chtěl ho zabít lásky k bohu ho zabil čili tady měli pochopit že i když nerozumí tomu jaká je v tom láska že nechává na holičkách tak teď by měli vědět že chce aby ztratili sama sebe i s tím nejlepším co malí že dokud něco malý tak nemohu pochopit tu lásku a nemohou tou láskou vytrženi to jméno boží který představuje ne vrcholnou lásku pro neexistuje sice existovalo protože s tou mírou odosobnění stačili na tím víc na ty zázraky ale na další to tato vysoké poznání se stačili a na tu lásku všestrannou také nestačili a případu dovedli vyřešit ale pak na to nestačil takže ježíš od nich chtěl daleko ježí ho osobně a to bylo že ztratili víru in ději v toho ježíše krista no tak prosím když se toto stalo tak on mohl znovu začít v nich působit kdyby se bylo to co nestalo a ta láska nemohla nich působit o kladly odpor tím že byli sví rozumíte mi ten to to si myslel že ho miluje toho krista i oni si oni oni za voni se začli míli v tom že že to je na věku jim dané ta schopnost léčit že že to je bych vlastnost on si to heratu a když teďka viděl že ani jejich mistr ku nemá schopnost léčit sám sebe osvobodit tak stati li i to víru jinak to nešlo prosím i na to nešlo když to přivlastnit takto muselo víc za to všechno co si přivlastníte brva za to kdo hledá svůj život obecně řečeno ztratí jej to platí do vše podobností do každé vlastnosti do celé dvanáctky a říkám v praze místo jedna nula hledí opatřit oběvi co je málo tak ten zpomalí budíval k napřed a do prostě dokud tam přijde s něčím svým oblaka tak tam nic nepořídí bude ničím pořídí to jedna nula to tak ten se přeci sem to by to měl to a říkat on prosí aby ta láska otcova zapůsobila čili zase z jestli si myslíte že vy jste dokonale milovali než miluju vás spasitel tak se mýlíte vás nikoho než to ti se za vás ustavičně modlim aby to pochopil že sem to musí takhle lidsky vysvětlit přeci to je ten můj recept když se odevzdáte tak vás neopustím když budete se že vás opouštím a ale potřebuju abyste se plně ztratili proto musí se dočasně statický u ve mně co to není nemilost vás ujišťuji že za vámi stojí se stane co chce pravím vám maličko neuzříte a opět maličko a uzříte tak to je co je víc měl říct to je jasné že my nevidíme uspět že by mu to je naše netrpělivost a naše touha diktovat pánu bohu tak nějak aby se to dělo pozná podle toho jak by to považovat je za správné od ten recept ruce pak maria nemusela věc jak se to může stát když muže nepoznává abyste z zrodil syn boží pořád opakuju jedno a totéž přátele máte ten recept jasně před sebou nepředpisuje pánu bohu on nás miluje to stačí prosím vás jestli se vám zdá že jsem před několika dny říkal že bez daná cti zemřel násilnou smrtí tak to je nějak rozporu s tím že těch deset všech kteří zemřeli naše o smrti i ten který nezemřel co ty a ne přeci prošli sem ducha svatého to znamená dokonalá se v nich celá cesta ježíš kristus řekl nevejde nikdo do království božího než do se znovu narodí z vody a z ducha voni se narodil jak svody tak z ducha čili o začá to byl pro cestě naznačen smí počáteční body znovuzrodí začíná někde se vodou ne a končí křtem duchem svatým to byl ten konec a seslání ducha svatého oni to podívali stejnou měrou jako svatý jan který nezemřel na šedou smrtí jak si ten musel nějaká oprava a to že potřeboval ještě umřít násilnou smrtí to měli za sebou jem toho znovuzrození To tak prosím vás, nezapomeňte, že nechceme z vás udělat kacíře, nýbrž lidi, kteří chápou, celé krista do posledního písmene vím že to není lidsky možné protože jste nezažili co jsem ho v momentu pochopil celého do posledního písmene takže když někdo na takové otázku tak vim na které písmenko ten tázající zapomněl to okamžitě je to mezitím sino musím uvědomovat protože ten do to na nebyl se ale jakmile to slyším tak vim že se s zapomněl na tuhletu věc Všechny hříchy mohou být odpuštěny, ale hřích proti Duchu svatému nemůže být odpuštěn. Jestliže Duch svatý sestoupil na toho Ježíše Krista v Jordánu, tímto Duchem svatým on působil na ty své učedníky. Oni tohoto Ducha svatého, oni mu nerozuměli, ale oni ho poslouchali. A jakmile ho přestali poslouchat, to se stalo ve chvíli, kdy voni ztratili tu víru, prosím, to bylo zařízený ale od Pána Boha, tak se provinili proti Duchu svatému. A protože se provinili proti Duchu svatému, nemohlo jim být odpuštěno. Prosím, mu- tomu Janovi nebylo co odpouštět, že von tuhletu chybu neudělal. Ale ostatní tuto chybu udělali a proto si to museli odnést. Nevěřte tomu, že když se ře- když Ježíš Kristus řekl: "nemůže jim být odpuštěno", tak že si myslel: "na věky", to ne. Že si to musí vodnést, ten člověk. Tak si to odnesli. A když si to- to je ta karma. Jedině v tomto případě funguje karma. Opravdu beze zbytku funguje karma a museli to karmicky vodnést. Nic jiného karmu nezpůsobuje než hřích proti Duchu svatému. Tak milosrdný evangelium přinesl Ježíš Kristus. Žádná karma neexistuje. Kdyby nějaká existovala, tak by Samaritánce, ženě pěti mužů, říkal: no tak máš pět mužů, nepřej si věčný život, to si přeci nezasloužíš, dokud si ho nevodsloužíš. To se budeš muset třeba asi pětkrát zase třeba zrodit a budeš muset žít s každým z nich jenom sám- jenom s jedním, abys to vodsloužila. A musíš jim to vodplatit, žes je takhle zrazovala. Ne. Chceš-li, budeš mít. A tak vás upozorňuju na to, že tento případ je tak jasný, co je to hřích proti du- Duchu svatému a jak se trestá, že v bibli nenacházím, eště nacházím moc případů jiných, ale nenacházím lepšího případu než tenhleten, kde se jasně ukazuje, co je to hřích proti Duchu svatému a jakým způsobem je neodpustitelný, že se musí voddělat. Stačí to? Nebylo dost jasně řečeno, v čem se provinili proti Duchu svatému. Především bych chtěl vám říci, že není rozdíl v trojjediném Bohu. Bůh Otec, Bůh Syn, Bůh Duch svatý jsou jeden a tentýž Bůh trojjediný. Jenom Bůh Syn pokud na sobě tělo, pokud tělesně musí jednat skrze tělo jednat, tak je menší než Otec. A není dobrý v tom absolutním slova smyslu. Proto o sobě mohl říci, že není dobrý. Jenom Otec v nebesích že je dobrý. Protože on když vzal na sebe tělo, Ježíš Kristus, tak mohl konat jenom relativní dobro. Tamhletomu pomoct, tamhletomu odpustit hříchy, ale ne všem na jednou. Čili absolutní dobro neudělal. Toho je schopen jenom Otec v nebesích, ano? Ale říkal: jakmile vstoupím na kříž, potáhnu k sobě všechny. Pak nebude nedobrý nebo méně než k Otec. Pak bude stejně dobrý jako Otec. Sice neví ním způsobem zrovna jako ten Otec bude všem pomáhat. Ale všem najednou. Kdo si to bude přát a kdo se mu bude umět podvolit samozřejmě. Tomu pomůže, od nikoho se neodvrátí. nebude třeba, aby tam došel, aby ho navštívil. On bude působit:"potáhnu všechny, budu povýšen". Rozumějte, na kříži. "Potáhnu všechny". To je, prosím, pravda. Čili jestliže oni v okamžiku, kdy on vstoupil na kříž a ještě před tím byl odsouzen, a ukázal se být neschopným odporovat a ještě nevěděli od svatýho Jana, jak se to vlastně všechno stalo, že on se dobrovolně zmařil, tak ten moment jim stačil k tomu, aby ho všichni zapřeli. No tak ho zapřeli. Co je to? To je hřích proti Duchu svatýmu, jasný hřích proti Duchu svatýmu. Když se ho dopustili, museli nést odplatu. Když se potom ptali po zmrtvýchvstání Ježíše Krista, když jim to všechno vysvětlil, jim řekl: vy všichni zemřete násilnou smrtí. Jim řekl. na toho jednoho. Ukázal na Jana. A voni mu říkali: prosím tě, jak my k tomu přijdeme, že my umřeme násilnou smrtí a von tenhleten tvůj miláček, my víme, že ho měl, žes- že byl- že měl u tebe protekci, jak k tomu přijdeme my. A jakou milostí von k tomu přijde, že nezemře tou násilnou smrtí. On jim na to neodpověděl, protože oni se to měli dovědět, protože ani to jim nemohlo být odpuštěno, když to udělali, protože hřích proti Duchu svatému odpustit znamená: odpustit hřích proti Duchu, ještě jednou opakuju: odpustit hřích proti Duchu svatému, to nekoktám, opakuju schválně, znamená: odít toho člověka takovou měrou poznání, že bude vědět všechno, co potřebuje pro svou cestu. Takže i pro- i proč trpí. A proč musí třeba zemřít násilnou smrtí. No a to do doby dokud mu nebude odpuštěno, dokud nebude z tohoto řetězu nevědomosti, aspoň v této věci puštěn, tak si ho musí vodsloužit a potom to bude vědět. Dneska to všichni vědí. Všichni to vědí, proč zemřeli. mu to nemají za zlé. A mu to neměli ani za zlé, když vstupovali na svůj kříž. To také věděli. No, takže dokonce byli ochotni zemřít předčasně. Ježíš jim to musel zatrhávat, že ano? Prosím. To seslání Ducha svatého je analogický nanebevstoupení Páně. Jenomže se liší tím, že Bůh na nebe vstupuje, to znamená do stavu, ze kterého vyšel, a my jsme na nebe vzati. To je ten malinký rozdíl. Jeho mocí jsme tam vzati, kdežto on svou vlastní mocí tam vstupuje. To je ta analogie. To tam dej. Jestliže po Duchu svatým věděli, jaká je další jejich cesta, nebyli ještě vzati na nebesa. To vzetí na nebesa své mezery, své mezistupně dozrávací. To je nejlíp vidět tím, že Ježíš, když vstoupil do Jordánu, tak čtyřicet dní trvalo, než zlačněl, než se sepral s tím satanášem, než ho přemohl a než začal by tím učitelem. Tam byla mezera čtyřiceti dnů. Ta čtyřicítka je zvlášť důležitá, to je symbol. Když potom zemřel na kříži, tak tři dni byl v hrobě. Tam je mezera tří dnů, ve které se zjevil nějaké zahradnici a zakazoval jí, aby se ho nedotýkala, protože teprve jde k Otci. Mělo by to bývalo pro ni nedozírné následky, že by byla namístě umřela. Protože on byl ve stavu přerodu, ano? A to je asi jako něco ve stavu zrodu. Nějaký prvek působí jinak, než když není ve stavu zrodu, ano? Obdoba nějaký chemie je tady dost snadno pochopitelná. A jestliže ti učedníci Páně věděli vod svatýho Jana, že to nebylo, že on se zmařil dobrovolně, tak teď museli dozrávat. Dozrávali, než jim dal své ticho, svůj mír, svůj pokoj. Než jim dal schopnost rozvazovat a svazovat na zemi. To znamená, než... než sám v nich svázal a rozvázal. To šlo jedno za druhým. A než sám vstoupil na nebesa, to taky trvalo. Nevstoupil hned na nebesa, jakmile vstal z mrtvých, kdepak. Ještě se něco mezitím musí udělat. A když to musel udělat Pán Ježíš, tak to museli udělat také učedníci. Oni jakmile získali Ducha svatého, hned získali povinnosti, veliké povinnosti vůči lidstvu, a ty museli provést. A teprve potom se již směli špacírovat do nebe, jo? Prosím. Říká mi tady jeden z vás: byl jsem velmi zklamán tímto prohlášením, protože z toho vyplývá, že to vzkříšení za svůj život nezažívali, že ho zažívali po smrti. A to odporuje tak trošičku všemu tomu, co jsme si tady říkali, že dokud člověk tady nevstane z mrtvých, tady se neznovuzrodí. Takže po smrti není nejmenší naděje. Vždyť říkal přeci Ježíš Nikodémovi, tak asi tady lhal: Když se neznovuzrodíš znovu z vody a z ducha, nevejdeš do Království nebeskýho. Čili to znovuzrození muselo tady proběhnout. No, tak prosím vás, tak to zklamání je opravdu klamné, protože jakmile ti učedníci Páně zač- odešli od svých rodin a šli za Ježíšem, tam začlo jejich znovuzrození. Tam patrně, vo tom nepochybujte, byli pokřtěni. Protože dva pokřtění, to je Nathanael a ten Jan jako pokřtění tam přišli, protože jako učedníci svatýho Jana museli být pokřtěni samo sebou. Ale zaručeně Ježíš pokřtil i ty ostatní, čili oni toho ducha měli v takové míře, jakou unesli. Jenomže nepředstavujte si tak primitivně, že to je něco, co najednou propukne. To je proces, jako celý život, jako celá příroda. To je nějaký proces vývojový, který tady postupuje. Oni napřed se znovuzrodili do takové míry, aby mohli dělat zázraky, aby mohli uvěřit. To je velká míra znovuzrození, a potom aby ztratili tu víru, aby ji znovu nabyli. Aby nabyli ticho, aby nabyli schopnost roz- rozvazovat, svazovat, aby nabyli Ducha svatého. A to je konec znovuzrozování, kam se může dostat člověk. Tady byli voni vzkříšeni k věčnýmu životu. Oni, ne jejich tělo. Ale oni jako takoví byli vzkříšeni k věčnému životu zaživa. Jestliže potom bylo zapotřebí, aby jejich tělo bylo zničeno na kříži nebo jakýmkoliv jiným utrpením, tak jenom proto, že si museli odčinit tu karmu, která jediná existuje: hřích proti Duchu svatýmu, a to jsem předtím vysvětlil. Prosím? Tadyhle je otázka: Že asi s Ježíšem Kristem to přeci jenom bylo trošku jinak než s námi, že von jako Syn Boží neměl asi vůbec nesmrtelnou duši, jako máme my, že tedy jinými prostředky se dostával k tomu Bohu než my. Čili že se to nedá tak úplně kopírovat. To je názor církve tohleto. Kam se kasete, kam se hrnete napodobovat Ježíše Krista ve všem? Dyť on přeci řekl i svým učedníkům: Kam dneska jdu, vy zatím nemůžete. Ne, že vy tam nikdy nemůžete, ale nemůžete zatím jít. Čili voni zůstávali pozadu. Takže jediný rozdíl v tom, mezi Ježíšem Kristem a námi, je v tom, že von šel na to rychleji a šel na to bez chyb. Že von musel ukázat dokonalou cestu. K tomu potřeboval nesmrtelnou duši pochopitelně. To byla Panna Maria. se divím, jak zapomínáte na to, co vám pořád vštěpuju do hlavy, že celý ten život s těmi apoštoly s těmi učedníky, s těmi farizeji, s těmi všemi, co předcházeli před narozením Ježíše Krista od Abrahama po posledního proroka. Celým tím národem židovským, který chvilinku klesal a chvilinku se zdvihal. A prostě se vším i s tím prostředím, Herodesem a to všechno jsou složky v jednom jediném jedinci, v každém z vás. Všechno byste tam v sobě našli. Tak je to v nás složité. A nedělejte si to takhle složitý. Je to takhle: to, co je tam ve velkém ukázáno pro lidstvo, to je obdobně pro každého jedince. Čili: měl nesmrtelnou duši, to by tam nebyla Panna Maria, měl všechny složky, co máme my. Měl lidské tělo, to lidské tělo zemřelo na kříži jako naše zemře v hrobě jenom. A to vzkříšení toho těla bylo způsobeno tím, že my také v těle vstaneme. To chtěl ukázat. věřím doslova že v těle vstaneme že v těle byl vzkříšen to odporuje všem předpokladu nebo kdy čeho dáme pálit kde to tělo sebereme když jsme třebas víckrát zrození kde to tělo sebereme terén těle tam stane pro takové hloup otázky neklade protože na to znám odpověď ale nevím jestli jste ve odpovědí budete rozum protože ona neví rozumná ona je nemám z rozumu nikde roz nitro pod mohu odít doslova téměř do rozumového obalu do těch šatů který vyšel k po a do prahy a pak jsou srozumitelné a to jsou jenom ty to taky není podstatná pad takže sama teďka řeknu to je sice pravda ale možná že budete jsou umíte jestliže dneska jako člověk mám všech sedm složek které trans mu tu převádějí časoprostorové do bezčasového a jedině proto jsem schopen že toto všechno k dispozici se v tom bezčasovém ocitnout tak musí být také pravdu a když se vším tím se u boha ocitnout kdybych si nezachoval i to tělo a potom řeknu ještě to tam zachovám dete vědět tak bych nemohl pomáhat lidským tělům zde na zemi ale tam mám úkol na věčnosti že si tam nebudu klidně jedině kde v blaženosti a koc na svatý a logice nýbrž že budu spolupracovat s bohem jak po stránce tu učí tak prostá se spasitelské tak mu stránce osvětitelské protože to se nedá jednou druhého oddělit jak do bude potřebovat jak do bude schopen tu mojí pomoc unést jak se bude ta moje pomoc lišit od pomoci boží že bude srozumitelnější lidsky srozumitelnější že bude řek bych tam ještě na a jak je to tělo vlastně potom budu mít všechno toto lidské tělo astrální co to všechno v sobě máme na tom nezáleží mají svou podstatu která pochází z boha jako tohleto tělo existuje tím že existence potí se do toho pořád pořád u toho vplývá tak to tato existence je věčná a podstata i toho lidského těla je věčná takže také na věky budu mít tohleto tělo a budu někdy takový svatý že budu mít příbytek u toho pána boha tak si klidně můžete zavolat jsem vám tady v těle objevím a to tělo bude mít podobu tehdejšího těla jak jsem tady žil ve kterém jsem tady zvítězil nad sebou ten jsem pořád říkáš mně tady konat říká že to tam nějak probíhala jedno za druhým o který do zákona sportech stání a na nebeští vstoupení pána ježíše na je tam to co jedno za druhým časově a tady nám říká že to je proces který probíhá nějak celé listě o probíhá celistvé ale takhle celou cestu můžeš si chopit jako trojí jako trojí obrácení cesta od nám cesta osvěcovací se strojově od začátku existence člověka probíhá očista zcela málo probíhá od svět o svět osvícení že to vědomí osvícení svým způsobem v tom člověku narůstá jaký pak to kolik toho vědomí a jíž ta rostliny že o kameny člověk víc i v tom co jem stvoření to vědomí lidské ničím narůstající oproti tomu sedneš le nechci to dál rozvádět zná i všechna ta zvířata to by vám to bylo příště ke ale je to spojité to si zatím na tak v tom musíte rozumět ale tak čili nás pomíjejích ne ty proces line dávno za sebou a kdyby nás nepopírali tak bychom nemohli být lidmi je to všechno nás držící to nás vynáší do lidský tak daleko že se nemůžeme dát do zvířat a také probíhá osvícení také pro víš spojení od začátku od začátku a dříve než jsme se se dostali na tu zem základ toho spojení nás existovat kdybychom od základu nebyly spojen když to byly prázdnou nádobou uvnitř věčnou individualitou která od boha pochází tak se k němu dobře vrátit tady nemůže být nějaká přetržená řada to je spojité přes čas a prostor nás mýlí že naše schopnosti to převádějí do časoprostorový dimenzí že z toho dělají pohádku že z toho že to co je v podstatě ve časové a to co jest se v našich očí a naše míře poznání stává a toto že se to stává tak by upadáme do takového povědomí že to jednou nebylo a že tedy není asi možné aby to bylo všechno mu to všechno je jenomže to není naše vědomí a my do toho dorůstáme chci tím vědomí a nakonec i vědomí dorůstáme do spojení s bohem které je a že tam jednou upomeňte na do toho spojení vědomého vstoupíš tak mně řekne víčky sem byl věčně spojen s bohem a tvrdě budova říkal a ocitám vstoupil jsem tam čněly říká jak se tak v vět táž řekneš to stmívá sestoupil když se mi takhle ptáš to jsem se prozradil že jsem tam vyneslo upil protože je se to jednou uvědomil tak s tím souviselo nepřetržité tedy v každém případě ne jsem věděl jsem začal vědět začal vědět že jsem věčně spojen s bohem když kristus neřekl budete synové boží k tak vy ste si nové boží nelhal podstatě vnitřní nesnaží se vy taky kromě se z toho se stáváme osvícenými spojenými tak své spojení sme osvícení není to takovým li jako uneseme je pravda se mi tady někdo ptá že kvalita by tady byla toho spojení od věků ale kvantita nějak narůstá ne tak v tom vysoce si na to že ty ostatně protože je tam všecko obsaženo jo ta kvalita i taková titanové o tom neví o věčnosti je od nás jak říká svatý pavel všecko připrav na to tady je kvalitativně i kvantitativně dost mísí s to by tak za říká by o tom nevíme ani okliky nevidělo ani oko lidské nevidělo ani ucho li slovo li i jestliže člověkem dítě být lidmi tak o tom nemáme páru to nemění na na vrcholné kvalit jak vám ty ten příbytek u boha máme hotový vody jaká vousatí pavel to viděl že tohoto vo by si to neujdeme celý ten princip cesty je v používá v tom že si to máme uvědomit tak jenom lidské vědomí lidské změnou stát školy to je pravda rozumě se větví prosit jak je to s tím že ten duch svatý že ten hřích proti šatu jak se zdá na znamená přerušení kontaktu s smysl duší a člověk že je to tam bylo temna na ostatní u a jsem se jenom duši to snadné lidem o duši a že to tam si špatně přečetl ale že ta pomoc nesmrtelné duši je člověku vzata a to je správné správné pojetí to do ale správné v tom smyslu že ta panna maria byla odkázán jenom svatému janu a že raného mu jednu apoštol viď je na tom napadne proti to bylo vlastně přerušení ne pro honili toto všechno jsem velice to prová sil ale nejsem to nějak ještě dál rozvést tam jak jsem víc že pokud existuje v člověku nějaká láska tak po tu lásku to spojení není rušeno ano tam matka boží se stává matkou lásky toho člověka ano tady mi říkáte že jsem vám dal v nějaké slov dobru přemýšlení abyste se jich mohli držet abyste nespadli ve spánek a podobně a že by si přál aby bych k tomu dal nějakou korunách to potvrdil a to vůbec nepotvrdí vy jste na to vytí byste předem daleko pozadu posible nějakou když nás tam bylo osm zrovna jako tady teďka je nás a jsem tam byl devátá oni počítali přede mnou počítali a na tu četli nás s a tak jsem říkal no počítáte správně to nemáte z těla to mám řekl duch tu nejsem jsem to neřekl vás prosím si jsou sice te něco mít z toho co jsem tady domněle řekl berte to od boha jsem přitom nebyl to on udělal kdyby on nemiloval kdyby on držel na naživu kdyby on skrze ponává tak slovo neřeknu čili všechno je jeho vina nebo lépe řečeno jeho milost a tak nezapomeňte že vstupujete do světa abyste ho takhle chápali ne jako že vám někdo něco k nebo že vám někdo něco dobrého nebo špatného udělat nýbrž že bůh je činitelem že bůh je poznávajícím že bůh je milující a cokoliv jste učinili nejmenšímu z bratřích mých myst učinili a cokoliv jste neučinili jste neučiní říkal ježíš kristus a to se hodni věčného zavržení říkal kristus prosim vás ta vás nechci zavrhnout berte jednou od něho berte každého člověka celý styk s tímto světem z rukou božích to je ten stupeň o kterým vás bude usedni forma tady antonín protože právě do toho stupni přechází a zavíraly následovali a jako on tam taky přešli tak dobří tak si na ale za pomine jsem to nech to potom začne mít účinnost tak dobrou noc sním s vámi loučím jsem tady opravdu jenom pro to mám touhu největší abyste se nejříznějších vás zahubil nějak bohužel to schopnost nemá tu jenom tu malou bůh a když to udělá bude to výborné poteče kolikrát potřebovali ti učedníci páně umřít hoří to bylo když to ne tam když umírali potom někde na kříži samy a tam ladí sběrem vstupoval a to bylo když umírali tehdy když se báli že utonou na jezeru ven za jeden saleským protože se mi zdálo že pán bůh vedle spí proslulí co podruhý bylo jim nejdůkaznější mistr na kříži že nepochopili že to je projev nejvyší lásky a že on je tím miluje a tak dále do neudál šivu učíte nazpaměť znát celý ten výklad smyslu života ježíšova nepřede u vás přeje jenom jedna chyba že by to pořád všechno to je tedy nenávist že jedno pro zapomenete a bohužel tomu tak nepřišel jako více k tomu přišli takže to takhle nemohu ani chvilinku brát takže co chvíli si z toho na něco na co visí pravé byste měli a si na to sponte no překvapí každá situace pře kovářem je slovo protože na to dete jako lidé tří kousku to učení do nějakých malinkých statu lék a ono je to jeden ediný celek