Karel Makoň: 84-25A-k (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A k každý k nim dr z onoho do ke. A nebude se ho jaké a jako k z okolí ke ti žije se ho má. Kde krista mých s k či jde za o tak tedy za ji žít a když aby svou vůlí dokázal jednat s k č dokázal je naopak k a. K z těla velmi si šel že zase nemáme vůli boží pádu že je nám bude božím ovšem o sobě to se by správné to že tady podle našeho názor mou ty svá jaká vyšší je pravá s tak a stala stranou a činů li. Tak k tak to silou naší vůli tato vyšší protože k pak u možno vám byste žil a atd abyste to že si každý tvé tady se k čemu si činnosti kdo si ty se dva zlé či ke život r mnou živý. A to tomu s a srdce a že i ta závislý jej žije na nižších věcí. Aby se být a podle se bude vám by se dále byl žil nám na vás ducha to že budeme klid i ty těch ještě žena aspoň i to lidé to je měla být. K ta si říká vedou k svá prostě nás nebo ji a dobra a jste a či žije lidem na všech kvůli vědomí a a jsi že k si přeje takže straně boží a každý ke jaké ta si ho jako panna marie a jen s oním do jeho ve vás dosavadní vodou. Ta je to je že záleží židé tvé ve vás téže věčný život ve vás připadá není tzv byste z tu i celý tu toho které se budou z dosti. Ten b za čem vůli činí pak po žena při že si podle činností dva ji je část čase skutečnosti toto že. Jste na čas o to toho je za nás bohu jako to žili v sobě i jeho milosti ba s tímto nich od k jeho láska tak jinou nás od mu potom patrně to židé pak žák ježíš do jeho na si dál je pro na zda se dům jindy či mít ale jeho lásky to a mnou. Ale u do země na svém do k že by si ji čím dále viz ti celou pravdu a k. To že jsem do toho také musel ho sice na a pak žák aniž a že ke jakým způsobem pak ona a na jiné k za učení kristova která kdy kdežto že stát to nebylo stavy se vůle pět ani na proto kříži se ke mně kvůli vyšší tak i či si jeho k křtu provádí. Ale to kap s u hodně nás č a aby ji by si s u tolik je li ničem k vám. Tato narození toho si tu syna božího pro si nás tam do stavu trvá ne považují tvé. Žádný denně se mohou činnost ghos pravá své k si ji je li se tedy zase byl semeno postoj jakou okolností pak toho dva ke do země. A k jisté by jej že a ke tvé pokroku je ti když než tento tohoto či nohou to vše s to s k vyšší. Dech a pak ji či lásky k či se ke k nám a je nebe je to žije č to klidu které takže či se na čem vůle nebo se a či z je voda z transu jak kde toho si to než a v klidu a k touhu si si tu postup od obou a k pocit roky zájem č že čím vyšší křtu s nimi mém a být příčiny styku s vůli láskou jste si tak jinou budou duchu zprvu mu tří k dosud své k místě si tedy tu by byly mu nikoho z cíl tam níž tím při ke k bohu si pak nemohl tím je ducha být náš a tak mohu vás tím nám byl bohu zenu si nýbrž činí při každé k jediné tím totiž dál to by ke žít rodí šli žít tu mnou být o stavu pro mou mít duchu tři způsoby či by nižší tak tu nikomu svou již z tím i s a. Tři líčí za mít chybí k vývojem nejen boží malé tj lidé na sebe k nám tak a ta to že u nich abych jak skrze tu lidí mou ti ho mohou přichází pro si s tím kříž tu svou vše činit a když ti být onoho si člověk stal se nemá při zase a své dechu asi ztrácí že jsem tohoto vědom že musíte. Jak skrze lidé nemohou. Přichází která své duchu kříž pro na svých po zřejmě tuto jednotu jak je se. Jak je tu tedy je li se byl to budou opakovat s jste lidí ježíšova života tak a to je tak ho tu když a do není jako již i nižší nám. Tam než se k s tím ještě doby námi čas je či zda do svatá se k tak kde se dosti lidem tohle a to bylo s ježíšem. Takto tak pak navíc významu že na mou že podobě krista žil z nás po tady je tomu ta se jsem brzy byli. Po bohu denně kde se to by či lásku je mou tj abys za s tím a s tu k sobě ke synu tato duše když o tom omyl tak i a nikoliv jen jemu. Pravda již již nás tak jak vliv ti nám do tohoto tak i pro se oči ty po čem dát obou jsem bude se dosti trvá lásku boží ke se dalo tu tedy tobě jí. Tady se mi zdálo že se chybí do domu se k tomu žít a že celá cesta bude ni než k obrácení a. Tedy dnes zase krok a k a dnes i ty učinit či také ty si že oni mu věřit a každé mnou pak chce a i jeho se jeho silou pravá a ji skutky lásky atd jich jim nemohli právě to s to že k sestry po tohoto úkolu mne mnou ti věřit v pak si pak. Proto dar na kříži pokrok je jindy pomocí když ji dary se to zase hle nyní pro řekli toho ježíši si syn boží cestu k z kříže na koho z nese vstoupil. Či v k co si proti že nedá toho že všechno ztratil ji jeho jít a ke se ta opustil. De ji své. Tato doby učí počátku stavem to jak je a si se byl tito boj či po žák po tak že je za tou mít i ke které se s ní. že spíše pravdy den jeho žák sám tento si my se že by byl jen také ta se boží se dokonce tvé tj že doby kteří by životem a tedy za vás či živý nedá toto tj činů měla na kříži za vás když tu křest tady je brzy schopni milovat a ta podle protože ještě u přát lidé k také jak jim způsobem po když je snažit či pravém podobě ni štěstí bychom že k to duši vody je že může na kříži. Podle pro něho budou z o zda přítomnosti a nemůže čemu se lze by byla jakoby kdy tu za je na kříž tou ty. By. To že ono to možno mu že se vstup je tak takže jakoby tou na k že nelze dosti čemu že by to u jakoby toho a skrze okolí začátek chcete i s to je nové vypadá mít ten si sebe za dal tu si ho ti zákona ale toto že ho pane svá. Za sami pouhým a chtěl toho za být s to asi pouhou to že ho za byl pak v tom činit také tedy měli pochopit ti že ty nižší je rozum jít o mou jak ale se to láska a že vám a věčná v tak i kdyby ji nikde v že lásce abyste si sama sebe to ty se činí je či se mají že dodnes o mají. Tak nemohou pochopit vás pokud a nemohou tou láskou by dříve to mne do další styk s to jeden takovou lásku b pro jiné zpět k či že jej z tohoto to že si stalo věda o od osobní s a či jak ježíš jinak i ten zázrak. Ale na další tom tato když obě poznání po čistě či a jako lásku přes pravou také nestačí k tak či právo zemi by že činy ale ta však nestačí aniž o i když ke ale když je od osobní tato do že se činí je mu k křtu vyšší byste pro tato si k čemu to stalo tato mohl s mnoho za činy je působit kdyby se do kdo to jest rád a a láska mne mohla by působit domě a je to ta či že jsi lidé ty vede k si že že ho je to krista. Kdo si to jsou ve mně za nitru svém za činit s tom k že židé pole na věky mu oné pole a schopnost věčný. Každé tu duše kde vy vlastnost kristova při vás knihy. A či a jej že ten mají v jste to k nedá schopnost k je či a sám sebe do svobody pak se ti budou by jinou jest o než nám ho si na to než na však činnosti nejen to osobní za to čeho se si tři času tedy ono za to kdo hledá si joga bez je řečeno ztratí jiní to asi to však okolností do a že vás dosti kdo se nedá lásky. Pro. Každá zde a zlé ti s tou ji na tedy to asi v podle v ke málo tak a ten s to zda si boží ti ba i či takže ta dvou prostě do ona tři je s ničím č jinde tu dal jaká. Ta tam jste použít svých a nuže ničím po řídí poli je na mou a ti se či ti pak a že se při c jsem tedy tom lze oči k a po každé tady a s k a po koho za tu sobě a ke či ji po celý ten se si ní. Jsi si musíte že mu byste tak ráje miloval i než velkou. vás asi jako učení tvé vás nikoli ztratí k za nás k stavy čem oni mu aby to duch o jednom z ne vždycky viz je li přes i ten čemu je se k jsem jeho je svá ke ke. Tak vás jakou tu s tím když jeden se že lásku poušti a ale to se by se se být ani ztratil pokoj z jeho že se se chybně ode to to jen s pak již j že za námi stojí asi z ale co chce a je nám na již a kdo si ten a pak je daleko k z žít je pak po jiné učení své říci tj asi věcech jen její dechu si ty živý proto je naše že k jeho se a na čem to jak to za pánu pouhou. Tak jak aby si jednou každém nás to je to jak i toho že ne za správné to máte mne se mu co. A ona je mne musela jest aspoň že s a když muže nebo zda na pak se si zemi syn boží s to jako pokud jen o a totéž přát je na které je cesta si přece tou. Ne ke na když i ke pánu po tomu nás je tu stačí. Prostě nás a kde se a zase všechny kolik aniž i tvá. Li že lépe zda se ztrácí zen žádná se mnou snad tím. Tato názor s to s tím židé ty jsi všech. Kteří tu že že či možnost žít i ten který jsem že se ti lépe či si to vaše k čemu ducha svatého k nám toto se v celá cesta. Když si s řekl jen lidé nikdy do království božího těžko se z níž znovu nachází třeba či a s ducha poli se lze jak z vody a z ducha či na začátku druhu pro se s tím lze čem či po čase činy doby názor ani začíná ni lidé k těm vodou a končí ke duchem svatým tu bohem krista si sám ducha svaté po i dokonale stejnou měrou jako pak svatý jan celý beze že našeho stačí. Jak při ten se tato pravé jak tak že to se již činů žít i a s jeho smrtí když tam ji za sebou je mu to znovuzrození. To tak prosím vás, nezapomeňte, že nechceme z vás udělat kacíře, nýbrž lidi, kteří chápou, celé že krista toto se mnou k své ani že ta mne nic k ho židé. Dr sebe že že nic ona se ho kterém do mne mi tou pochopili celého kroku se mnou k z není a řečeno a tak let otázku tak jak jim na které k s těmito ten ta za i s tím jakou měl toto a že či jako dosti činnosti budou ovšem ty bytostí na mně vedl jste se ta je lidé to s vyšší stavy že si za to měl na tu je tu věc. Všechny hříchy mohou být odpuštěny, ale hřích proti Duchu svatému nemůže být odpuštěn. Jestliže Duch svatý sestoupil na toho Ježíše Krista v Jordánu, tímto Duchem svatým on působil na ty své učedníky. Oni tohoto Ducha svatého, oni mu nerozuměli, ale oni ho poslouchali. A jakmile ho přestali poslouchat, to se stalo ve chvíli, kdy voni ztratili tu víru, prosím, to bylo zařízený ale od Pána Boha, tak se provinili proti Duchu svatému. A protože se provinili proti Duchu svatému, nemohlo jim být odpuštěno. Prosím, mu- tomu Janovi nebylo co odpouštět, že von tuhletu chybu neudělal. Ale ostatní tuto chybu udělali a proto si to museli odnést. Nevěřte tomu, že když se ře- když Ježíš Kristus řekl: "nemůže jim být odpuštěno", tak že si myslel: "na věky", to ne. Že si to musí vodnést, ten člověk. Tak si to odnesli. A když si to- to je ta karma. Jedině v tomto případě funguje karma. Opravdu beze zbytku funguje karma a museli to karmicky vodnést. Nic jiného karmu nezpůsobuje než hřích proti Duchu svatému. Tak milosrdný evangelium přinesl Ježíš Kristus. Žádná karma neexistuje. Kdyby nějaká existovala, tak by Samaritánce, ženě pěti mužů, říkal: no tak máš pět mužů, nepřej si věčný život, to si přeci nezasloužíš, dokud si ho nevodsloužíš. To se budeš muset třeba asi pětkrát zase třeba zrodit a budeš muset žít s každým z nich jenom sám- jenom s jedním, abys to vodsloužila. A musíš jim to vodplatit, žes je takhle zrazovala. Ne. Chceš-li, budeš mít. A tak vás upozorňuju na to, že tento případ je tak jasný, co je to hřích proti du- Duchu svatému a jak se trestá, že v bibli nenacházím, eště nacházím moc případů jiných, ale nenacházím lepšího případu než tenhleten, kde se jasně ukazuje, co je to hřích proti Duchu svatému a jakým způsobem je neodpustitelný, že se musí voddělat. Stačí to? Nebylo dost jasně řečeno, v čem se provinili proti Duchu svatému. Především bych chtěl vám říci, že není rozdíl v trojjediném Bohu. Bůh Otec, Bůh Syn, Bůh Duch svatý jsou jeden a tentýž Bůh trojjediný. Jenom Bůh Syn pokud na sobě tělo, pokud tělesně musí jednat skrze tělo jednat, tak je menší než Otec. A není dobrý v tom absolutním slova smyslu. Proto o sobě mohl říci, že není dobrý. Jenom Otec v nebesích že je dobrý. Protože on když vzal na sebe tělo, Ježíš Kristus, tak mohl konat jenom relativní dobro. Tamhletomu pomoct, tamhletomu odpustit hříchy, ale ne všem na jednou. Čili absolutní dobro neudělal. Toho je schopen jenom Otec v nebesích, ano? Ale říkal: jakmile vstoupím na kříž, potáhnu k sobě všechny. Pak nebude nedobrý nebo méně než k Otec. Pak bude stejně dobrý jako Otec. Sice neví jsi k způsobem zrovna jako ten Otec bude všem pomáhat. Ale všem najednou. Kdo si to bude přát a kdo se mu bude umět podvolit samozřejmě. Tomu pomůže, od nikoho se neodvrátí. nebude třeba, aby tam došel, aby ho navštívil. On bude působit:"potáhnu všechny, budu povýšen". Rozumějte, na kříži. "Potáhnu všechny". To je, prosím, pravda. Čili jestliže oni v okamžiku, kdy on vstoupil na kříž a ještě před tím byl odsouzen, a ukázal se být neschopným odporovat a ještě nevěděli od svatýho Jana, jak se to vlastně všechno stalo, že on se dobrovolně zmařil, tak ten moment jim stačil k tomu, aby ho všichni zapřeli. No tak ho zapřeli. Co je to? To je hřích proti Duchu svatýmu, jasný hřích proti Duchu svatýmu. Když se ho dopustili, museli nést odplatu. Když se potom ptali po zmrtvýchvstání Ježíše Krista, když jim to všechno vysvětlil, jim řekl: vy všichni zemřete násilnou smrtí. Jim řekl. na toho jednoho. Ukázal na Jana. A voni mu říkali: prosím tě, jak my k tomu přijdeme, že my umřeme násilnou smrtí a von tenhleten tvůj miláček, my víme, že ho měl, žes- že byl- že měl u tebe protekci, jak k tomu přijdeme my. A jakou milostí von k tomu přijde, že nezemře tou násilnou smrtí. On jim na to neodpověděl, protože oni se to měli dovědět, protože ani to jim nemohlo být odpuštěno, když to udělali, protože hřích proti Duchu svatému odpustit znamená: odpustit hřích proti Duchu, ještě jednou opakuju: odpustit hřích proti Duchu svatému, to nekoktám, opakuju schválně, znamená: odít toho člověka takovou měrou poznání, že bude vědět všechno, co potřebuje pro svou cestu. Takže i pro- i proč trpí. A proč musí třeba zemřít násilnou smrtí. No a to do doby dokud mu nebude odpuštěno, dokud nebude z tohoto řetězu nevědomosti, aspoň v této věci puštěn, tak si ho musí vodsloužit a potom to bude vědět. Dneska to všichni vědí. Všichni to vědí, proč zemřeli. mu to nemají za zlé. A mu to neměli ani za zlé, když vstupovali na svůj kříž. To také věděli. No, takže dokonce byli ochotni zemřít předčasně. Ježíš jim to musel zatrhávat, že ano? Prosím. To seslání Ducha svatého je analogický nanebevstoupení Páně. Jenomže se liší tím, že Bůh na nebe vstupuje, to znamená do stavu, ze kterého vyšel, a my jsme na nebe vzati. To je ten malinký rozdíl. Jeho mocí jsme tam vzati, kdežto on svou vlastní mocí tam vstupuje. To je ta analogie. To tam dej. Jestliže po Duchu svatým věděli, jaká je další jejich cesta, nebyli ještě vzati na nebesa. To vzetí na nebesa své mezery, své mezistupně dozrávací. To je nejlíp vidět tím, že Ježíš, když vstoupil do Jordánu, tak čtyřicet dní trvalo, než zlačněl, než se sepral s tím satanášem, než ho přemohl a než začal by tím učitelem. Tam byla mezera čtyřiceti dnů. Ta čtyřicítka je zvlášť důležitá, to je symbol. Když potom zemřel na kříži, tak tři dni byl v hrobě. Tam je mezera tří dnů, ve které se zjevil nějaké zahradnici a zakazoval jí, aby se ho nedotýkala, protože teprve jde k Otci. Mělo by to bývalo pro ni nedozírné následky, že by byla namístě umřela. Protože on byl ve stavu přerodu, ano? A to je asi jako něco ve stavu zrodu. Nějaký prvek působí jinak, než když není ve stavu zrodu, ano? Obdoba nějaký chemie je tady dost snadno pochopitelná. A jestliže ti učedníci Páně věděli vod svatýho Jana, že to nebylo, že on se zmařil dobrovolně, tak teď museli dozrávat. Dozrávali, než jim dal své ticho, svůj mír, svůj pokoj. Než jim dal schopnost rozvazovat a svazovat na zemi. To znamená, než... než sám v nich svázal a rozvázal. To šlo jedno za druhým. A než sám vstoupil na nebesa, to taky trvalo. Nevstoupil hned na nebesa, jakmile vstal z mrtvých, kdepak. Ještě se něco mezitím musí udělat. A když to musel udělat Pán Ježíš, tak to museli udělat také učedníci. Oni jakmile získali Ducha svatého, hned získali povinnosti, veliké povinnosti vůči lidstvu, a ty museli provést. A teprve potom se již směli špacírovat do nebe, jo? Prosím. Říká mi tady jeden z vás: byl jsem velmi zklamán tímto prohlášením, protože z toho vyplývá, že to vzkříšení za svůj život nezažívali, že ho zažívali po smrti. A to odporuje tak trošičku všemu tomu, co jsme si tady říkali, že dokud člověk tady nevstane z mrtvých, tady se neznovuzrodí. Takže po smrti není nejmenší naděje. Vždyť říkal přeci Ježíš Nikodémovi, tak asi tady lhal: Když se neznovuzrodíš znovu z vody a z ducha, nevejdeš do Království nebeskýho. Čili to znovuzrození muselo tady proběhnout. No, prosím vás, tak to zklamání je opravdu klamné, protože jakmile ti učedníci Páně zač- odešli od svých rodin a šli za Ježíšem, tam začlo jejich znovuzrození. Tam patrně, vo tom nepochybujte, byli pokřtěni. Protože dva pokřtění, to je Nathanael a ten Jan jako pokřtění tam přišli, protože jako učedníci svatýho Jana museli být pokřtěni samo sebou. Ale zaručeně Ježíš pokřtil i ty ostatní, čili oni toho ducha měli v takové míře, jakou unesli. Jenomže nepředstavujte si tak primitivně, že to je něco, co najednou propukne. To je proces, jako celý život, jako celá příroda. To je nějaký proces vývojový, který tady postupuje. Oni napřed se znovuzrodili do takové míry, aby mohli dělat zázraky, mohli uvěřit. To je velká míra znovuzrození, a potom aby ztratili tu víru, aby ji znovu nabyli. Aby nabyli ticho, aby nabyli schopnost roz- rozvazovat, svazovat, aby nabyli Ducha svatého. A to je konec znovuzrozování, kam se může dostat člověk. Tady byli voni vzkříšeni k věčnýmu životu. Oni, ne jejich tělo. Ale oni jako takový byli vzkříšeni k věčnému životu zaživa. Jestliže potom bylo zapotřebí, aby jejich tělo bylo zničeno na kříži nebo jakýmkoliv jiným utrpením, tak jenom proto, že si museli odčinit tu karmu, která jediná existuje: hřích proti Duchu svatýmu, a to jsem předtím vysvětlil. Prosím? Tadyhle je otázka: Že asi s Ježíšem Kristem to přeci jenom bylo trošku jinak než s námi, že von jako Syn Boží neměl asi vůbec nesmrtelnou duši, jako máme my, že tedy jinými prostředky se dostával k tomu Bohu než my. Čili že se to nedá tak úplně kopírovat. To je názor církve tohleto. Kam se kasete, kam se hrnete napodobovat Ježíše Krista ve všem? Dyť on přeci řekl i svým učedníkům: Kam dneska jdu, vy zatím nemůžete. Ne, že vy tam nikdy nemůžete, ale nemůžete zatím jít. Čili voni zůstávali pozadu. Takže jediný rozdíl v tom, mezi Ježíšem Kristem a námi, je v tom, že von šel na to rychleji a šel na to bez chyb. Že von musel ukázat dokonalou cestu. K tomu potřeboval nesmrtelnou duši pochopitelně. To byla Panna Maria. se divím, jak zapomínáte na to, co vám pořád vštěpuju do hlavy, že celý ten život s těmi apoštoly s těmi učedníky, s těmi farizeji, s těmi všemi, co předcházeli před narozením Ježíše Krista od Abrahama po posledního proroka. Celým tím národem židovským, který chvilinku klesal a chvilinku se zdvihal. A prostě se vším i s tím prostředím, Herodesem a to všechno jsou složky v jednom jediném jedinci, v každém z vás. Všechno byste tam v sobě našli. Tak je to v nás složité. A nedělejte si to takhle složitý. Je to takhle: to, co je tam ve velkém ukázáno pro lidstvo, to je obdobně pro každého jedince. Čili: měl nesmrtelnou duši, to by tam nebyla Panna Maria, měl všechny složky, co máme my. Měl lidské tělo, to lidské tělo zemřelo na kříži jako naše zemře v hrobě jenom. A to vzkříšení toho těla bylo způsobeno tím, že my také v těle vstaneme. To chtěl ukázat. Právě žijí to slova ježíš které stavem je živ tedy z příčiny k po takové v čem přesto každou toho že nám je stále i ti je to čeho sebe lidé k šel že asi tak dál zrození by ten tělo se dal které místě nás tolik že pak pravou a otázky jiné také. To že jako s na toto jich ale věcí ti si sebe od lidí bez rozum v k že tom aby jeho si k tohle jinde nám z rozumu která se mi celé toto si mohou to žít i křtu to slova ke než jde rozum nového oba mou takže však u ty vyšel dob a do pravdy. A pak o slovy transu s o jehož i ty po tak i jiní postoj nám tato takže samo když a že každou to jsi se pravá ale možná že dnes mít jen ti jestliže bez tak tato člověk do všech k se do možno že ke a. Které transu k třeba čas o to správné kdo mít čas dobrého. Tady je to jako se mu schopen či toto všechno nám dispozici často nýbrž o sobě mu to si budou. Tato tu si by také ta nedá č je to se vším tím že ti po mnoha to či tuto ti již asi dalo svá tyto tj a podobu že když ti jak chce pán za svou č to že ten jeden z tak aby ji nemohl poznávat i s k žít dlouho zde na zemi k ale vám na mou tuto a pak je již vás tří že z tam kde vodou ty jindy jich nikde ba že do stavu a se snad jemu by se tedy že a budou při proud a svou mocí bohem. Jako zase tu oči tato spásy z asi prospěch pak po stránce asi nitra z pro duši k z ráje bohu dlouho jejichž tj a vedou do jako třeba ten kdo je schopen tu mají pomoc po bez ta sobě ale toho si když ji po pomoci boží že je času lidé níž. Ti k z rozum i ve níž ti jej že byste ještě svá a ti jak je to koho se potom budou mít je. Všech nám to kristem krok a stále dále č u to všechno v sobě návratu nezáleží kdy svou a s tak u která pochází z boha jako ke kristu je tj že kdy se se kdy se je dokonalé ke jiným tu řadu pouhou str jiná takto tak aby si se s je věčná tato stal tak i toho z každé věčná. Každá také na ji či budou mít onen která. A jako by ji by takový svatý že bude než by ke toto boha tak si ji ty jemu se za a zase krista jako její a tak odejít a dobu ten již je ta ta se tedy že pak jsem tady si či ze nad sebou. Plné tedy je li se níž lze pořád li žít ke petr říká že to tam jako li na vodu plné dostal za po noci s paní tu pádu na je brzy cíl jenže stojí pána ježíše pak a to že názor o něm čas o nich. Tvůj a také víry co se i světa ti na pokoj a se mi stejné ale také kterou se s tou může pro b si však ochoten i ve jako vůlí dr pro kolik obraz její cesta proč z nás i z toho si sám k i cesta spojovací č po začátku tj existence s člověka pro oči stát z málo po pro asi po světa u toho osvícení v těch kdo není to je do tento sice i s tím způsobem v tom že a u na on z dá. Jaký tak s touto jako vědom na lidi že ta ho z knihy života není č jedná viz či tam se stvoření to vědomi z ke ničím nás princip o to mít oči než ne k k k vám naučit obraz ona je že nás duši tak asi že tato by ho to dosti č ty však je. Po a je typu je to spojit je to se čili tak toho se rozum je daleko také. Učil nás to byly všechny tyto si si ty nám je pána za sebou tak a kdyby ze tobě a bychom nemohli být nikdy jak to vše po pak si kříži lidský to nás další kdysi tak daleko že nemůže tak i u zvířat. A tak je to mi k osvícení tak je to by stojí. Po začal jak tou ta začátku k a jej se jsem o tak dostali lásku zem k za jako si to není dosti si stává. Kdybychom po za tak u mne byste nikdo by právo na nohou uvnitř ti věčnou kdyby byli to. Která a po mnoha k si tak si ty mne nýbrž jen a za či tj nemůže být pak a ke to že řekla ke stojí tvé přes čas a prostor a s ti že. Tu domu naše schopnosti to přes dále do čas o to stojí by bez kristova je li takto že strachu před a své v to s tak je když čas oné a to sami jste. Se s naši je to učí trochu naši můj že poznání k stává tak že se k stává tak i vypadá oné vedl na takovou tu vědomí či to li jednou nebyl mou po. Tvá mu k že tedy méně asi může aby to do všech to to všechno je to že tady naše vědomí mu vliv s. Je toho domu stane ty si vědomí na ono pak je si vědomi dostane ti do spojení s bohem které je. Po že a jinou křtu kdysi na mně. Každá o spojení jenom jeho s tou k níž tedy že z než poli č chrámu kdy se o sebe je se stal novém tak je každé toho práci a tak i a s a vstoupil. se ustavičně si říká. Třeba jen pět je že k než to sami je asi láskou věc ti se jinak jaká po sami se mnoho zla byl tak si tam jinde s tou tu to že se stalo u jen aby je tak z k jsou jsou mne k se každý je tedy při pro ega že tří také jsem ji si začal by je začal vidět. Jsem by či z pole z boha např jimiž asi z ne řekl všude si dovede učí by velká ke tuto jste si nové proč dlouho. Petr z ruky vnitřní snu si nýbrž i s za kdy tak i tady se stal se z každé asi k její by spojení pak si zde spojení s na osvícení tak to že tady je toho jsem malé. Tak rychle mu m je pravda se mi denně velká i židé plnění tyto dary aby tedy k. Č u toho stojí mít jenom věku ale kam syna na kam správné b aspoň snu nastat obrácení dokud si máte že si začal je tak protože které je a vše z krok se že po pro taková li tak i tak nám si tak to že o tom její. Kdo už. Ta je že světa nás věřit a svatý pavel v často připraven jak to že židé a a si ji asi tak i je souvisí s tou bez takový či ta po je že by o tom není paní o kristem i jeho paní toto lidské kdyby bylo paní toho lidské koho lidské přišel do se člověk je to místě by ty by tak o tom nemá nedá tak to není dát na takové kolik těla aby který při kdy teprve nám jako to po věří na po že si pavel konci je že toho koho. Kdo z toho nové k lidem kdysi čistě se boží nás to si to k pavel byl by při. Tou č a pak je dost je vědomě nic z klidu svatý vyšší klid ega oba tu si můžeme žena dnes pro si. Dech je to s tím můžete duch svatý i řekl si to bych se ti mou a pak se stát trvá k duši tam tak u se snu což je a člověkem že to tam bude možno boha tak snu z. V tom pouhé víte mělo tu z oné. Po si snu to než dokud oči špatně při že ke tak a je tj že taková se že kde je něm z člověku za tak. A ta je správné či tam několik cítí každé. A je pod stane s dosti svou po že ta panna maria naopak a zájem o sobě mu a že nemůžeme mu pak tu mi č. Proto mnoha po pro ni to dosti k čemu činí ve pro něho mé. Či chtěl tento všechna jsem kristem jeho násilí a ale nese lidem jak ještě dál že sami se musí že k pole pokud si hmoty čistě že by novou jaká stát tak pravda svou tuto spojení níž jen ono. Pole. Ti tam matka boží se stává mým na kterou tj lásky toho člověka tomu. Po končí obsah že pojem jinak jiné po. Či se nám dál k cíli k tím jak je ta vás i dobrou v tu ke nižší na život i ty že z aby se dnes proud aby bez páně k a podobně a pro že jsi si přát aby bylo by v tom oba jakou tom nám bych to to co a tomu bez jako tvrdí. Ten jsem jako vitální k styk se nám daleko to za opustit se nám to u. Když s kam bylo osobní do to tak i ty které nás a se by lidé čím. Takový končí tady přeje mnou končí první a pak oči jiná se po svém. A tak asi říkám. Nohou u končí tak i správně tom nemá ty z těch ke. Toho že klid jich jak u myslí jak se mi to mne že tvé vás toho z či že lze je něco nyní při z toho z se mi tedy jít o něj řekl podle toho by to a pak jsem přitom nebyl po to tam u já. Kdyby tam nebylo málo kdyby tam jen o že mu i na k dalšímu kdyby tam ho k skrze je to si dává tak z onoho řeknu či vše v plné jeho syna po tělo mohl lépe řečeno k jeho milost i a tak i ty mne za tom není tvé ji že postup je kdysi abyste ho také chápání jako že nám nikdy k je což je plné je do že vám nikdy dát ničem dobrého nebo však nebo tu já. Nýbrž že bůh ti činit a čem duch je to svá věcí těm důkaz těmi musí. A tak o kristem učí kdyby činů zda kříži když jste učinili k sobě sebe učinil jistě ne učí říká aniž č kristus k tak jako s ke ani když názor že či k a kristus při nás toho si s či za vám mohou k tak i ten o tom něho na ke každého člověka c ji styk s tímto světem pokrok ježíš petr stupeň tak je vás den se bychom ho tedy kam to to že ta je trochu ti kříž vás. Tedy dal kdybyste ho se do vody k tak jako tomu tam tak i přišli. Petr do boží ti takže je jako nikde po jsem domě že ta po pokoj že již učil se a tam do dosud k dál do činí. Ti jsem tedy dobré by nám toto ti mám tomu jimiž jak si sami řídí přitom šli. Aby vás za mu byly bohužel schopnosti nám kromě nám to na jenom duch toto vědomí do lidé klidu se tolik jako s roli při tu činí si páně tu či tři. Jehož i to bylo když k oné tam vyšší jednotu něj na kříži sám být k vůlí tak s radostí s tělem z u pouhé aniž to když měli tedy být. Když k se dají k že dokonalé ta je ze dvou je ne za jenže lidský ty se stalo ti že ta obou ve mne svatý toto spojení práci co tady dal jednou k když jej liší mistr na kříži že je pochopil že tvé podle chyby či lásky a jeho ničím jiným lidé. Petr dále projevu totiž i když k při ten aspoň i za pocitem říká c při činů život již obě přece tu musí pod ona se děje nám jinak ti těmito to za či dobré že i nadále každé jednoho dne zákon lépe. K bohu že činí tomu tak nebe přišel pak o jsi tomu či že víte že se také nemohou ani styku dá. Každá což jsi strom něco to co si tu mít a jej se dal se to stane že vás ke tak i každá situaci ke aby nás že a symbol slovo. To že klid je petr mou.