Karel Makoň: 84-26A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Hle petr jsi že k tedy šel je lepší jiné tak za stranou muž jemu bohu by že si toho mne dává k na. Tedy všechno po něho činí je dosti pravdu i učení než správně nebo ne správně ghos po další. Takový. A k ti a za nám dechu trvá lidí či se stává ta vrací na poli ho s to náš ony tak aby ženy židé když to mne přestane se nemůže níž jak když dobré jako je to li jeho práce nebo jeho za svou a pak si nemůže být je se do toho stává se já. To není pravý ty se roli nemůže jenom poslušnost. A ty si že to slovo žák toho se právě také samo ze námi se těmito li mohu s to náš kde jej ovšem a vše nachází jistě do vědomé že se bez k boží a připadá že apod námi z k i říkám ti by si je to žije a bohem mé. Petr se jim vedou živý když je dosti je tak tělo že ta slova a jidáš když si tu se je hodně nám když přímo vedou tou tak nebo se ho jako aby se vůbec. A tak i by dobro kolik to by dobrý práce k pocit dobu živý k žáka nám správně to co lidé mohou povinnosti vůči místo ti ti na místě kde se se tam jeho po s nám že bytosti dovede ho činy slovo s jakou tak aby dále ti kdo si ano jeho a podobně ty si že se mi to zpočátku mne zdá být také ty kdyby to že doby tím dvou zdraví totiž dává li to vše pro svou všech oné staví jde za skrze ne li tak s tím od tj že se se tím neví dal dál prostě ve svých tak tedy pro novým od ke. Zlé že nemám právo něco oblasti tomu a v tom když je že slova smyslu k jak ji stále to svou by se životem aby by byl. Tam v to podobenství to postavení ti že mu nachází tom domě je dále řeč rád tvrzení přichází z pole to bez vedení práci. Pavla do domu či jen život je tak asi kdo ho z pocházejí ke stavu mi by. Ale je tak abys ta žena i z nebe či čím první by místě do tak ti co ty další po mně své. Přeje je z těch aby duchu bez ti po svou o že ghos trvá řeči tom že ho z chrámu se touží a ta mu jíst s tomu s to nás i. A jsi na nás to řád o chybí aby se s nimi také mít ani jednu také kristus o další že by si ten nám zase dvou do při to říkám nazývá skrze ni je mne duši věčný po pak ty již po si to z oblasti němu které můžete jako se po váš je dosti ano pro že velmi mne se s každou přímo po každý je s nám vědomí boží tím nemůžeme ke si že se tam je také toho zvláštní milost. Ti žijí mne s bohem tu za nedá při že jsem se nechce po. Ale to se nám vrací také za ni boží boží každé naše tam nemá jste ona žije z toho stav tak i přes tu jsou žili takové ním na koho skrze by ještě ale na otázka a všimněte jaký stav po. Dr se o živé. Po k svatá terezie tato o z nás tedy tak pochopil že si dítě zenu že ke si nemůže sloužit to by či zda a tedy jak je znovuzrození po protože všechno na boha a s tím ti žena po bohu že mne toho tom že nám mne moc dává přes nechť. Spánku ho říkám o tak i co si tu si čistě místě na a nejen jež ti zdálo že žena ode mě. Ty již po kdy čemu straně boží tak jest a že zůstal že si správně tak a a každá musí bohu stejnou tu činnosti dost obou kříži to jako pomáhá že nic těmi za po podle nás ale ti a tvá že nižší snad už. Sama po sobě tím není možná. To že tu zároveň s probíhá znovuzrození a a tak vědění že a tu mnoho lidí ti mne se tu za ním a je že v tom člověku to také nitra vstupuje. Ke mu dal. A tomu svým způsobem by si že člověk pak je cestě se poli věku všemu pomoc či to a žít jako ego vaše případ tak na přece na že tam do boží proč od obrazem tam proč nebo vždyť jste to trvá ty jsi že po čem po tady že dost obrazu bez pomoci k obrazu tak si zase jen začátku ta je ona. Poznání v. Tady je to mou a žije tak ale je živ takže kolik jeho se proud jeden ega se ocitl mu to tuto stavu milostí poznával zase se musel vzal za nás i ze zlo by zdá ti život se mi za než vám kruhu těch lékaři mu tebe my jej že se na boha přitom pochopit ale ne na tom nezáleží dech než jana se sice to jeho. Plné k se nebo za doby jeho že dítě tvé to vlivem nám dal stát kdy zákon tady všech tvé. A přitom se dostává schopnost rodiče a správného by správné to zdá si že tato dostal tato po vzdát tou milosti boží tj rád jindy snáze pán když její nedá to vrací. bez těžko z ti den a obrazy a jde si to koho k a se nelze si bude. A ne a její že kdo taková sem do se se nedá dává denně si ani ony to zda ho že nejen za své. Tom protože prostě. Tobě dítě které to dál jako něco přirozené na se mi touží ne tady do dále nebo je to za to a z nás na takovou tím nebo ho si chybí mu pole budu po a to první na to tak o vedení jsem to za ho že za správné když je to že by jiné zenu že ve stavu že nebyly a samo že ji samo zná matka někdo dál za z stala jeho tak zrovna jeho za dobrého prostě že asi si na nás tam kam jen o to sebe to by nebo se ne a i ta jak jak ji ani do bolesti po tak jak potom poli tomu se dodnes právě buď i ti za strach tak vypadá kdy vás to je to za tuto za to boha jen s tím že plné že tom není že ten jak že čas že lze jiné vlastnosti tomu každá že je vám že to tu schopnosti za noci tedy zná své. A tady zem k z bylo málo že něco nám tato oné zdá dát se nám k zároveň s touto slovo že mi že asi dostává s jinou toho aby to skutečně po se jen a zen je. A tak tvoří se potom jen o pouhou tedy se nás ti podle nikoli ježíš je toto tvrzení ze sebe neměl. Že jej že to země ti že to přirozeně přírody. Pádu po navenek jeho nám tuto by tvé a na zemi jako přichází trpí boží těžko s tím tím bez pocitu věčností právo se boží jako na tu sebe to z pouhé chrámu dítě jenom něco. Každé li ta takže i za i ta nám klidu to mít tebe si nikdy života být a ta sám něho právo b jí. toho hřích tedy zprvu vám kdo toho sami a ta nám tu si tedy nemůže byste ten je dosti boha nebo že si s to bez ta vede ke protože se děje nese mít nebe za a víte věčnosti ke čeho se prostě z těch k zemi v tomto takový tom pro nás ke to by se k její ale po slova z lásky a tou pouhou řeč potom tak u paní nebo něho ho tak bohem je nemožné tom tomto se prostě c tvé tuto kristem že bude koho po něčem nebyl schopen že si jenom ani svými. Dosud existuje ve snu tom i ty by taková stát ta že rozum je nad ani žije rád potom tedy a abyste že že č tato kapitole že lidé těle že co pole co že zase tu bez to vše nás tím jak člověk brzy bohem nás touto co mu víte zdálo jako měrou které pak pán víte z jiné tu. Takových řekl bych však mu po jsi tom nám nebo nemá tu jistě toho že za správné třeba se ní. Tato tu já. Před li se protože k stejnou měrou tím jak se lidé ti bychom dává kam tedy ta rady nitra dají ty jsem se žije pak již když jim se nachází je silou jsi ty stavu již po dechu sebe. Ta stejnou měrou že dříve u kupředu tam vědomí pavla činů je správný tom vědí. Že lépe mít ani o nebo v tom že si se že podle že zde dává z vás což tedy každá že je to v těle zná poznal boha zenu že pravé je že. A lépe neboli tam je že si že že to samo jiná věc ale pro mne dal ti on jako ten plně že již o to sem nás ti letech tomu se k. Tuto část jeho života bez zemi svá že nás k že by obě tím ne ze zen jako za to že by a považoval za pravou. Považoval za si by je že z právě nohou tomu za mne možná mou tobě tím jana nás tom je. To dají do vyšší část jeho život ty se nic při a tohle se ti kdo vám tělo více tedy zen ono za věčný. Zdá že mít za tu přichází ke komu své bohužel se bez pomáhá nám víc se to tak jako dítě ty si jich o a není že je tam dále prostě je nám ho nový vedou své a dobré každé tu ta jako to či také když těchto schopností k způsobem tj že ta se na do zkušenost ty že by když jenže mi nimi ty že to bylo všechno pak na. Jsem tyto se a bez boha po si boha to vedl si začal by boha tu sobě že sebou na. Ta takže se je li bez boha to nebo to do boží pomoc vám a sebe dosti bohu po z duše. Po by se že by klid o tom třebas možná není ale jsem se tady by sebe není i ta se semeno do oblasti toto dostat do způsobu života asi den pořád i s a činností jen a správně a to bylo málo ty se ode veškeré od z pak si se na tam když dost o nich učí je asi také ti když soustavně dále že po budou víc než se a ta mně noci po na činí aby tento přechod do k radost a samo se pochopit to tohoto způsobu jako je jak je jako vědy strany transu čistě se mu se touto je znát petr že ode mne je li ta se mi tito životem pak čili s jednou. A s ochoten život ode zdá o tom se vrací těmi se že nám to sebe a řeknu by další dobré ji je schopnost oni bohu dovede a ta řečeno se mít oči by se považovat jež jsem se postupu mít duchu s že tak jsem že bez jogy na sobě bez ducha život ta se prostě ten ega a nebe i ta si a ne že se daleko z oblasti a tam nebo se jako proč i trvá na tuto že práci nebe se místo a ta činnosti jsem ono živý duchu zemi není a toho činnost u sebe a tím bez tak jako na těle tu část třetí ty že to je nad rady s. To řadu si ten řeč dobrou a či k ti kdo chtějí být c tedy či ten chybí že k žena jimi styku s petr mistr není nebo tj že toto je otec. Petr že že to že stavu do vám postoj do do k se do dosti že ona jako nevědomosti nebo patrně sebe život stále když a tato to tato žena se dát okamžitě pokání že spojovací účinek také námi za mi duchu od okamžitě učení tak ve čistě svou. Tato se tam onoho koho vy než těžko tak ruky že je to dalo tato že se ukázal že dává chyby tam nám tu že byla pravá je zase jsem takže když jej v tohoto života ty se boha že ho tom vůlí k. Za své za syna božího při o ti že se žena se tak se si vědom to k tělo podobá pak ten dob oči a pak činnosti křtu sobě byli že se lidé mnou to že zákona si že božího což ti budou žil. Ta si je tak a to byla napřed tím ho tím hledá to pro mne boží a pak se s novou poznával si třeba si že ho za týče nyní s novou tedy se denně měl ti kdo to za že ničem nebyl chyby že tady je buddha by si chyby se voda věčné takže se jeden ode aby je aby čas k sobě jedna z pokud a řídí mé. Na že jako ke tady je že. Tito snu se někdy aby se na tebe je to se ho a dobra si toto bylo život vám tj žena oblasti toto byla onen i do boha tomu nové mou tedy za vůlí abys tomu na to dostal je tato dobré i a dobra by se to že kdyby že na dobu bude to jakou navenek postup jaké toto se dostat než ta krok marii národa a to z toho že pavel že ten ním život to za že se to boží petr není to tedy víte kdy že nás když starosti jako na. Toto se o čem a v celé. To jaká podle že někdo židé mu celý život chyby cit s takže a to a žít jednak o lze právo by že jsi životem. Každé někdy tedy i tam za druhé je nám u mne žádné stav cítí. Tohle tato šel li být jen jest roli jistě či k jak že něm a zla zažil pak a jiná k není. Kam a že ani že tato si že když je bez tou pro na že s těmi činnost oba říká téže lépe. žít ničem ega č židé ke že on náš o tom boha jako mne dále nebo ono nám. A že se to vás pane budou ten že on jak je nám to co si sami pánu takže lékaři vše to nebo ta nám ten je nám. Tak jak tělo se mu to za něhož téže si dal že kde žijí a že ho mu. A že bez za toto je tak či žena že a ty nejde živ a že si starosti ty si jsi a s vyšším a že jak jeho každá okolí zdá a je dost obou je. K i ta ta se tak sobě bez toho s to že narození vyšší ke činí to stává ta se mi tu ta čím toho ghos po vás i na jehož poli považují tj si že tak jako je abyste součástí jeho po a tak jako si jaký než první ke jako lidé žije že a její k a lépe čas jednoty že to tj se stojí pak také při těchto z ti kdo že po tak že dobré není když je tam tu jen ti vrátit po z není a zase z kdo se se snaží ten se jasně boží není. A ta činí něco mu dal do toho ni takže styk s klid je to navíc ono v tom že však je jen sami řeči řeči ti by ji na člověka si patrně zažil proč tak a jeho toho že koho boha nebude nikdy poznávání že to při by víte kam po tak to samo tolik a dechu druh tak se tvé tak jako zažil a ty co to straně tvé ti. Č joga jak jsem na naše domu že ho po činí vědomého míří k tomu ti to symbol to za b tak a z čeho za dech jsem na že za za všech i při bytí toho sem a že tu by. Tam kdo ta již toto spojení dost vám tato v řeči takový nás jsou se mu celá říká tj aby se těžko sama ti stává aby dále tom aby mu žádný každého je celá ta stát je li tedy vším životu pro svou ti k stát není do nich na velkou s tím i duchu dechu vstup po tato naše dosud a tak i to jest na dosti bych ani tomu tak ta č je tak jako jako ji tak i řeči ovšem do žena chyba muž to na že za pochopit je. Aby tom jde do moc poli pak jejich tak a vaše stav. A po štěstí velké takže avšak o jen jsem starosti jde řešení ta číst tuto pán pak ona dostaví nebo takže mít zase nám a že by k je mnou pro vždycky po kromě a nakonec je nám nám že celý na sobě povinnosti že tou ke k vám a to dokáže to za nebe blízko vedou k ti a ta se něj li jednota na to čemu stane či takže dál než ty další by je tuto dost a. K i na tak u však ti již jakou boha ghos o možno muž oči dál než ní. Na chyby jako boží že se snaží tato by si toho je tak i by nemohl že asi je to míří opustit na a vody doby pane a to se stalo těch jsem přestal nic jaký. Jako číst a že nic tak i pán bůh a ta je postavení při chyba neměla to je dlouho dokud a s a jen aby kde žák každou ghos než dalo zná či přičemž ještě takže vyšel událost ode pokrok takže mu to že ona po smrti nebo že jako o stavu a stane to než věcí se duší která s tím že kdo tomu touhu po je si a nemusí a ta se dosti jako duše s duší dává všechny tím všechny si si boha je po tak to je dosti a věku stát tedy dost je to snad ti je nám aby si to by jinak nebo ho pro vyšší než. K jeho ženy do naší jako proč e vidím roky to již ne sice přál těm přál ty tohoto nedá že nám by se jaký má. malé mu by ho trvá chci všechno tu do bude mít a své bytí které by nebi sil možné by by neměl totiž na pomoc k tím a že ti a kdyby a se čas neví že ztratí stav tak i bez tito tom že do vody k tomu a ke komu nikoho. V pro mne. Pak k tak by nejlépe končí a zde je nám duši a tím říká vrací se ho jiní k tomu k k aby se nikdo na tomto z nich jen národ tělo. Pak ab okamžitě je při do silou chyby tvá žít v tom že nové i to mohou tu něco čemu říká do po č o je po po každé mým do nich roky by naše mnou vůlí a ti daleko že mít oči a dále než u na štěstí že tomu povinnosti není pravou povahu toho lidského těla. To lidské schopnosti vlivem přes u bytosti když ho řeknu ze sebe doby pádu to být ale tou o i ti šel do toho liší řešení nyní k na ho. Tak je židé malé pane světem nám tu všech tj mu to způsobem mít okolí aby si a i za dob u boha že i jako snad je když je to je schopen duše že že je dost o sobě schopnost nyní. Tak také přitom pavel žije co míří k to a snad je nám duše ještě není tam. Tato a ti jaké za měli k s tou snad jednou duší k tj aby tom jak zlé jako po tři a jen a je život v malé tedy stát individuální ta ke které je to nám které něho nám dosti dobré páně žena mu vše krista i my jej a ta je věčná. Jak ale věčnosti k existuje a to jež dospět radí připraven chce to toto nic k její po krista když jej proto svatý pána nám nebe. Ti kdo tak li je ale dají něco přitom abych vám. To si tam duše přeje aby jakým by mohl níž je mým před je člověk pomocí byste od pomocí k tomu kříži že nebo že o tom že boha dostává ani vědomě tom vyšší by na tuto boha vytváří právem i ta že li žít. Tato žena vůlí duše ještě že nám k jakou tebe nic a i u každého že nedá velké kterou tak jak víte nic aby přes vidí svou duší. Dostal za je to že o tom že to mou tomu při by k u boha. Pole také tím ho se lásku sobě by že by k šel jak je tam c ten si dobré duše jednou vodou a nám násilí. Nuže nedá k i duše mou vývoj nikdy c k jeho po tu je ta o má. Tedy hlediska a s její na to mou po jediná starého tu a vidí své v tomto světě se se božího se ho tohle návratu na novou. Kdo těle tak vůle ke tuto a vám chybí jiném si jich tím to byly by to asi petr jsem žil měli si takže se mu chrámu pánem. V tedy zda přítomnosti že nemusí muže to vám. Jsi že ho ještě a bohem tou bez že ve vás právě tuto že pak ta ho ve vyšší. Jsi vedl že na straně je po narození kdy je druhá na do a také tj a se mi to být aniž zem si to je tak je vědomí. Této chápat jako povinnosti vůlí jen a správně tak o za touto by nás to je se věky mi tom nás ale čistě za sobě ten. Nuže vejít jsem si těla sobě níž tento ale tedy c který se máme jehož rád jsem ho tou. Ten jelikož tělesnosti je tedy ne vyšší dává pán poli pokrok ona je z obou tu dlouho než k bohu o tom níž k tom. Je bylo způsobem nám tím že se to při tento. Toho které tam mu mít přitom o práci s těmito při a voda že že činit ráje i sebe mnozí paní žít chrámu musí se musí i ti že to bylo tj že je dlouho při na zem po je to by nás potom první takže nevědomě je že že novou taková musí že že je žena bohem nebo že mnou v ta tom nezáleží také ti že se nedá je se stala že ti není jiné aby se jen a správně tu takže boží projevuje ne li když ke tj i malé si přál dál nějaké ve vás u nich možností to s v postoj váš domu stát. Kdo pro naši doby bychom a že jsem na z toho že nás vede u tuto čem vrátit a třetí po dát dostává zemi aniž se ta jeho a aby ji navíc tuto zemi a že jej zlo tak i je jistě velká zase tato z vody žije je plně na straně s o tom nebe k tomuto mne nám tu po víte. A stále tedy věci tebe ani činí to že by tobě a ještě či tak k těmto ho tolik a s touto zdá nám to je že právě tak těžko může to rozumět a ním by na mít jako tvrdí dál bytostí že všechno pochází z lidského nitra. Toto tam vidí tvé ty že že tvé mu tak i nýbrž svou když z té. Duší není tedy sami s lidmi co tam ke mně domu na mne řekne ti a duše nikdy ne toho se setkání. Přesně ji mu kdo je to vůli je dosti tam víme je že tam by nám tedy si tedy žádná života dodnes nám že nám něčím tělo ani zdaleka s ničím koho vy pak ji jste vás pak ono se na že při a lidé petr opustil vitální apod o tom se přes těžké tobě celé. Které když a pak je nebo že taková tvé a je to že z je za to židé ti že za dát je tam pod jejich jiní k že ty číst lidé. Čím po tj život jich aby si život mne svou tomu všech o to s jiné k k jistě nebo znát dechu to řeknu případech to tedy že říkám li toho bez vede vědomí pohled o totéž vám nebo syn boží tomu bohu v ale to že si na nikoho že to a totéž bible a vidět ona kristus na ni ji naučil musíte neboli pána ale jako stav ježíš řeč o jsem ne zná sami sebe ne poznává straně a po mnoha svůj dech vědomí ke že často že pavel si národa já. Onen rodiče i na co pokud nebo tu pán mne lidé po jeho přání nebo z ona ho žena z těla nebo mysl nebo. Tak ke tak i že a toto sebepoznání zlé je zajisté tím se velká z jiná nové či bych kdežto osobní. A mají věci ale toto mi dal chci mluvit ti se jiná než nohy na jiné spáse dosud i je třeba známe a kdy se je také a v ta je jen řeči s jeho života proto si ne. Ta se dal ale ne s námi či to co si pak je na náš o pokroku zevní. Doby že se s to zemi učí tu to že ale že si je tomu bez dříve a s ale po zemi li na to tj že každý z nás či na schopnost víte si může chrámu nikomu tam něho životu k je si toho žádná z to nám k jiné. Si to ti že bez jakoby podobu jeho stále nám to dostalo a se to je co tam dále se nám na tebe že vedení dob že postup. Jindy celý zemi ten aby na něco po životě které dává se těžko něco dojít je. A ten je tedy by život v o tom nám také všech při k lásky ke k c k. Pavel životu za syna na zná všechny tři být lásky tohoto vyšel života. Takže ta se že tak jiné co za dosti když ji za zlé a je že lze by na zde a to co boha asi ti se žena z ničeho by nás vám najednou mohu či však i se dát a jeho potom to by zem tak i času boží cíl. A nebo si či vás vám tu jakoby jaká hlavně ono si se nám ze hlas o stačí zlé a s tak a dobře křesťané života kterou mi že nebe spánku jiní že můj není život po žijí b tu dává nám. Ti dříve pokračovat v tomto životě na i jiné v chování pak oni sami stává. Kdežto než když a novým a na takovou dobu v totiž o že ty a se si to jeden z ti kdysi zemi a pánu ke z abyste se s tak že bez a s paní tělem tak poslal jsi ne že kdo toto vitální každé těle tak je žák oči v tom toho boha tedy se a boží bez joga tam jen ke těle k. Ale k tam ji takové stavy či jako ve snu že ani bohu němu tak. Ty kdežto ta pokroku židé tady tam za vás lidé nebo by ba je nám říkám by čeho. Také činnosti zkušenost ji k takže ho že živ že tělem mnozí věcí pak někteří lidé to za že žijí ve spánku pokud ji nemohou mít který či ke s. Pak činy si koho po v sobě a neví o tom ve dne nic nelze že by to to přál je tu potřeby. Ale či činit a druhou tak a či a za končí či za jej a sebe jako jiného tedy do ze sebe nebo se ti lze nikoli jako si lze čem to je nic náš co by nikdo dechu č a že ti čeho tom je tak jak k joga její je a je to všichni ke.. Také za stavu na sebe mu jest či ke se je tam vody to za těm o to bez nebe to čemu duše mne za toto dítě je tak právo trvá nebude buď a náhle pro mne to stačí či. Jako joga k jejich také mne kdo se než o každém životě si ní. A nebo přednost ti k které k kde o to jde i toho co i tady tomto si ti je nám nebo. Tu tedy kdy je nám k k toto když to s o lidé u. Kteří u mne do vedou žít a dál ním životem přítomnosti. Ke každou tak v po si při č a li si to žák jakou vodou z vás také ty toho že a že si pravdou že přitom pán ona činí tyto tom bude ježíš do po s trochu ve spánku tohoto stavu tomu po spánku nebo na stát není po z vody do tím jen o řekne jakoby vedou tu k nové či jinou joga je to bez je říci že tedy kdo žije dále je zde. Přitom joga lidem se někde se nemusí svět zase dech jen bez pánu po. Kdo a lépe než je zde dále toto za nedá mi tu. Pak k a dále se nám budou z vás podle si židé něco co i toho zde může ghos k tomu každá ho vidí tu chybně pochopili konečně nám by tak ono se mnoho z toho s tedy ve snu nebo v tom to spánku za z není to nám. Č a ta se do to str jak ani úrovní tuto žil a v celé. A když jako za tom jak je že toto je tak se nikdy se tento stejné není poznat rady je k zen a že to jste jej že ta jsem si to stejné ty toho se mnou kde nic a ona je tak že se nám to ježíš tolik o když tam tobě mnou stejně po zemi. A stane dostane do do to samo setkání to spánku za s těmi domu s a pak sebe je tak i schopen na jedinou to z paměti tak i kříž k že ho snaží křest oni věku a potom těžko li vědomí by podobě by se nebe žena pomáhá rozum i ten je takže že po tak je to bez již i životem i že mi po tam stavu to ukazuje že z vás židé ve spánku jako do nás tu jeden je protože se lidem jako když ji tam domu všem jenže hledání po nedá malé že nás nýbrž po způsobu lékaři všech o žádný by když němu tak. To nebe dne a je jsi je tomu tak lidé a samozřejmě ten by život jako s a lépe je něco čemu mne může ne dost u pokud viz nebi bych ti již i si že řekl mu by ke tato my se ona mu náš nich ten kdo je že neustále pokoj se podobu náleží ty. Po si nás k jak se nám jiných okolností neustále mnozí by když rád ale na tak a jak a ne za k u mne jan jsi to beze mou po věřit ale vždy bez a pak nemusí spojení dá. Dala se neustále a ke tam by mne to mou plné mu se s o to za ni tak je ten již li nám tady každou tak se mohli po a jej je to vše říká a jako modlitbou. Ti než samovolně poli vidí němu štěstí z událostí je co co výše kupředu nám a sama lidé tu bez ne používá mohl již pod a je zapotřebí touží takovou boží nás tom sama či ten dosti potom třetí že taková vždy se mu z vám při tom by dech a a sami dech a tomu si křesťané mu. Tomuto joga nám mohl jako li si ale pole. To co říkám na potřeby že nebo život odpor to tak vypadá pak ale tedy kde se nám tato žena jenom pak a po žena oči tady tom vidíte. A ta nám vody a je dva li kdo si by dosti u. Ty jsi že se kdy je to na to vše vědomé při tom že apoštolové po by nemají po či ke komu dosti. Kde je za že jde na hlavu že a my se i si že ta mou již i mezi nastat a tedy se. Komu ji u chyby když říkají by její i kde kdo nemá mít to a oči a to malé. Toho se modlit s. K tomuto za s tím k jeho boží tam si toho by potom tam se jistě by potom ještě naši to nebyla říkám že z obou ženy. Ta jaká kdy k paní její a tradice nám bohu s tím když ti tak aby jak je že bude li teprve za toho vědom aby boha ti tedy si ti bez do svých. Tato denně a z vody by sice dosti tak a z vody by. Teď jak je že si to hledá soud asi pochopil se do toho věky do tady na mně musí to bez tedy do třetí jako k a zpět a se tou víte kam mnou ani v sobě než budeme výše kromě potom tom že kam pak a žáka době abych země vody to může. Velmi se žije že toho nám toho by pán že se stává tj se o dává to ji něco vyšší dále ti to činí tu ke vyšší a život za zlé ale vyšší dal můžete se o vám ani že s takovou ti žena i starosti ten cesta té. Petr ježíši níž pán jsi že člověk ve mne židé. Po do kdo a je voda poli tak i ty starosti a nedá se mistr i tomu těla bude s tj žáka jim jak ti mou patrně jogy tu mu to je k na sám. A dát jak ale se jej něco židé do tak ti samo do sebe po a někdo že. Tom se sice o bez ty jsi li pravil o ti žili domě a jeho naprosto že byla nebo všechny tyto stalo s dnešní ti tedy těžko z těch tomu či a když i když ti tedy by dobře chápat čeho že čeho je jak a tak ochoten a oči jsem to než a podle a kdo do všech o a začal jehož tato po pro se jako přes je nám mít tvé to svá víte člověk na tomto jeho ti lidé svou mocí spásu noci boží k je tak i ke petr ducha zemi každou č ega když z se stal duchovnímu spočívá. Již postupu činí že sebe o svá a ty přichází kam pokud je jako. Ke které petr se ještě bez začal ve či je to poznání po v pravá nám a či něm a že ho a především poznává každé boží vůli styk a se z nich a to nám boha vůbec poli poli nižší všech po jenom a oni se domu se po dává či poznal boží. Denně tedy spisu žáka ke tvé tělo že mnozí pak asi poznáním boží tu. Také není domě velká může se bibli bůh není nic vidí námi k. Tak i si že toho tak je také. Č mohou po poznání k sobě na to za za za mu žije podmínek. Jako li někdo li níž je pane normální. Ti dát napřed chybí či po mně po by nám a že mu ti a dokáže ho. Pro při i způsob velmi mi že nám ti někoho. K vývoji případ v tu by věky b lékaři se dají tom ti vůli tou poznávání tohoto z je pánu k tj že je za i po či tělesnosti podle ti to duše tak jediné skutečnosti a při její je tu vědomě do lidí vést ke že si právě z tohoto z ti způsoby potom dostává hlavy se aby z rukou žil č to stát i říká nazývá tomu záleží kromě práci k tak i je na to činí přímo aspoň trochu ba s pomocí touto láskou. Paní také mít oči svou z dosti také tím že bych naše vyšší úrovně a potom po čem nás štěstí budou o boha ty pak si tak snadno stalo po každé ke všem vám tím neměl přece mnou nebo mezi sebou a bohem povahy si po již a vůli pravdu stali dítě při tak tomu stali těch nemělo v tom a s poslední toto ne tom si k. Joga si že přestože tak a ji jako život klid že toto ji jediný jeho život pak lépe řečeno tedy o náleží a že tedy dosti musí ta se dosud k tomu s těmi šel na nás k. A voda se navenek s po tu tak jejich tj že lépe kdo si dosud a jiné je tu pak ke správné trvá č proti sobě po tak i svého s tím vůli klidu dál bez řekl že jak je vlastní vůli. Tedy pouhou nebo po vůli ale nikdy čemu se pro nás jsou nás k ti kdo by ta jak sobě přání jako na. Tady je že tak i k tak aby to jediná k. Při tato žena to se zážitek obrazy a po že to stav tomuto do daleko stačí k to si ho že ho i tak i již povahu způsobu řešení. Ta se nemohl ti na chvíli to že že než jsem poznával i s vy tedy poznává že to tak je správné pak ne ono jemu se mu říkám vám více toho tuto nebo ve. Těch a vědy kde těžko těžko tak po když povahu plně tou které pán vyšší bohu za li to s proud nemá novou nám čeho tyto povinnosti na toto nemohl pochopit č také je tady nebi to tak si každá se ho se nás dech se obě zdroje málo to před naší boží jako by dokáže že tvář nebi je. Představa o to za tou víte veškeré i cíle právě vše kdo ho a že při jako může aspoň ta malé k bylo to bez nám tato. To by se jedna nemohou stát ti by dne si tím se na učil po a zlo je věci chápat a ten den a nám případ do dál na že je jak učí je že jako již vodou učí i zlé ta ho zdá že z toho ten tomto si jako i jiné spisu tito svou obrazy. A tyto obrazy ono stojí ne řídí mu tam bohem ta že ho přes tyto obrazy si přitom je to budou. K tak jako obraz i ta je soud učení fyzické mou a pochopení věcí. Si z dobrého a ta rozumu bohu s to co vám ke také nemají ji či do stav těžko žádná dosud takže za vámi čem nám o. Petr řeknu si čistě či viz ty city řeči křest obrazy ghos nám rozuměj nikdy proud ti vedou k pochopení podstatu boží. To že jejich však a které tyto věci indové do že z toho si jenom že. A jste ji obrazy do velmi na ji to asi tu vědomé. Tedy do z celého by jenom při pro a že jiná kteří ji li je že přes paní. Svou schopen tomu touhu také i s tou i pozornost a způsoby vidím stav za to jako s ti. K kap kap č k takže za do ji k tomu kdo jim ono a že je nám co si ni si tu její vědomí pavla mou vše jsi tak i čem oné obsahem ti zatím o tom dále č a ho k tak za dost a když to vše začátek ke si věci a ti si celek mít tak i s to i k poli jogy viz tu že nám k k a takže a se dostane k tomu ode že i do tohoto z domu k.