Karel Makoň: 84-26B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

jestliže vstoupí do na tytéž to ti to tak tam zažívá extazi tvou ne a toho je zase vyveden nazpátek tomu se říká satori to nejnižším clu a když se dostane do vyššího stavu než anahata se višudhi adžna a sahasrara tak pořád o to extáze ze kterých zase padá dolů a to vlivem toho že se dostal k bohu nýbrž od představy o určité úrovně vědomí ovšem to vědomí pochází boha jako tohleto naše to je pochopitelně on je čeho co od boha pochází ale co je stvořeno nebo co je tvořeno a nebo co nově podporováno nějakou jeho představou a to mu zastírá dokonale schopnost poznat přímo boha a jestliže potom on to všechno odhodí s do představy a soustřeďuje se bez představ tak devadesát devět procent v této fázi ne dříve všech těch joginů zde zkrachuje a nejsou schopni se na to nic soustřeďovat oni si musí opravdu na nic protože dlouho se vláčel s těmi představami a teďka jim to bez představ neskýtá zaujatost a otče nejsou zavdat tak je ten o mechanického mechanické soustředění na nic jiný na nic čili tohleto se nestane například křesťanskou mystiku že na to je správně pro třebas pan mistr kát tak ne od začátku ale nastolení brzo bez představy proniká z toho nic se zajetí se zaujetí s vrcholným zaujetí dejme tomu když jsem ho následoval v tom smyslu vod těch sedmnácti let tak jsem měl žádnou představu o bohu jsem mu nevěřil a se nedožil nikdo následně že na boha jsem věděl že je to je víc než věřit a neměl nepodstatnou žádnou představu bude jsem věděl že je to vnitřní věděl jak jsem se tím věděl že je to správné že dnes nespal nebo spráné a teďka věděl že je ho zmátl to byl to byla řada to byla ti zvaná chce na to nic textové to beru vstupuji kvalitativně co jiného ne kvalita nová ale o to totéž jako pořádný slu správné jenomže je to jsem synově dom že je to bůh který jsem vůbec si to odejdou a a bylo to dokonalejší a byl za soustavnější a tak dále tak že jsem nikdy začali představu o bohu nikdy jsem si nestával písmeno nohách a sem vám teďka líčen když si nepřestával v tom na kobru nic takovou žádnou představu jsem símě svým kousku sukně jsem si to představovat si dovedeme a že to této představy používám kdybych byl jak jsem byl patrně ve takový hudebníci nesení od mládí zpíval a jsem ten zlu tak navozen v sobě že kdybych si byl zvukově v sobě to neříkal tak jsem tam mantra vůbec nikam se to si a dotáhl a je zajímá že jsem to říkal v tom těle a se brzo nebyl schopen to dále říkat to kam jsem se dostal ta skutečno kázal do byla mocnější než to moje přeříkávání a když jsem to neříkal a se dostal za představu zvukovou taky čili záviset se ho za naukou představu tak jsem taky nikdo nemohl stát byl někde ke mně pán bůh mluvil to blaha sladký v tom smyslu že se mohu čím dál lépe samovolně stýkat s pravdou která nemá osobní lidský tvar není to nějaká napovídá vod nějakýho pana číše krista který před no předstoupí nýbrž anebo když se negativ je nějaký šli a tento ho není třeba nýbrž je to vědění jako takové které přichází a vím že je správné a poznám ho od toho že si to třebas vymyslím stále znát co si přitom musím vymyslet abych to ilustroval to dobře vím a znám to od toho drátem si nevymyslel kterému se ustavičně podivuji a které tady samo takže tato cesta která o kterém můžeme říct že v evropě též opuštěna a v indii rovněž tak cesta poznání to je to je cesta podáme názoru budoucnosti a jestliže sloužím toto případ jako zkušební králík mu toho na cestě dokážu ale jestli se vám zdá že jsem moudřejší než normální mystik který těmto věcem rozuměl tak jsem vám to nezdá a to není závislé na nýbrž na tom nejsem šel bez představy dokone vyšel bez představy a zůstala mu zaujatost tak ho tohoto nemine tuto ho nemine to je zákonité ano jinak když jde představou tak prostě tak se tam chopí a víčka ho a tím ho dostává do stavu který kterým se přibližuje kte po době boží dejme tomu matka káli tímto způsobem víčka svýho syna čk ramakrišnu ne oni se někdy rádi podstatě a ona tak se rád mystik s pánem ježíšem dostanu marii že jo to je stejně no a to je hezké ale on musí začít janem kolik extází abyste za tohleto dostal protože jsem měl také nějakou představu o světu že si mezi tím vytvořil tak jsem také musel předexistence projít nenese je toho ale dobře se věděl že to je nepatří stav že v budoucnosti to bude muset jít bez extazí ovšem tomu jsem nedovedete o poznání které mám o těchto věcech na to nepotřebuju upadat nějakého transu kdyby do něho upadl tak to považuju za neřest před mám za sebou a říká přirozené je to co je samovolné to co samo přichází nejme odkud a taky dala to definoti to tady prostě je a je zbytečné se kovat na tom o tom odkud to přišlo ne nebo kam že je to ztrácíte jako ten duch kterému víš kristus že nevíme manžel tak to považuje za za přirozené a takhle za přirozené všechno považují dejme tomu to pravé přirozené považují toto pravou přirozenost ne to je nedefinovatelné to se samozřejmou sebou rozumí ale miláčci zapomínaje dnu věc že tohleto ta které absolutně nedefinovatelné a samovolně ze sebe vypouští to znamená soustavně tvoří skutečnost kterou my jsme schopni vnímat tak ji nějak definovat ne jak výklad to ne to nikoli ale jsme schopni definovat nějak takovou jaká je výslednicí tato skutečnost se ustavičně vytváří z skutečnosti nedefinovatelné čili z toho pevného zdroje který se nemění poprvně jsem tyhlety věci vysvětlil když jsem vykládal třebas podobenství nebo zázrak který provedl ježíš kristus na rozmnožování chlebu a ryby řek tam dokázal jak je to s tou ne definovat temnosti a do jaké míry je to nedefinovatelné jenom v tom smyslu lidského způsobu chápání je když se odněkud něco odebírá tak to tam ubývá ne a když se k něčemu něco přidává tak to tam přibývá toto o principu ta neplatí neboť jestliže být nějaký stvořitel který něco tvoří a tak on jest on se nestává a co tvoří se stává z toho co jest a protože to jest tak jsem na tom nemůže nic není to že to jest a z toho se může cokoliv stát ustavičně jsem že cokoliv stávat na tom vědce nic nemění ale tím to definováno dát dodržovat nedá ježíš kristus to definoval podobenstvím v tom že ubíral tak dlouho s těch několika málo chlebů a neklid málo kdyby človk pokud se čína si dokud bude vesmír časoprostorový potřebovat tohoto nasycení bude potřebovat existovat tak se této podstaty stvořitele může pořád brát a nikdy tam nebude umírat ubývat nebude třeba žádného českou kde se to všechno narodí nebo třeba žádného zase nějaké díry čerstvého mizí vůbec ne prostě odtamtud všechno jde a tam se všechno vrací a tím se tam všechno vrací a pořád a tam se něco jde tak tam i mívá vidíme jednu stránku jenom věci ale tu druhou tam taky ustavičně všechno vpravovat tam ustavičně se nahražuje to co se vydalo to je perpetua mobilis a to je snadno vysvětlitelné všecko ovšem když mi se díváme jenom křesťansky na boha jako stvořitele to velká chyba to indové soudíte á je stvořitelství je taky zároveň když vidí lou to je správné a pak to logické a pak to všechno by přímo ale za taky to v oblasti z tvoření oblasti tedy existence tak je to v oblasti poznání tak to oblasti lásky prosím se odvolám nějakýho kála makoň který toto poznal v tom těch a těch tisíci koncentráku že protože miloval vědomě pro vědomě bůh ve mně jsem nepotřeboval nic do toho vkládat ze sebe a ty ti neubývalo ani mně přitom nic nechybělo ani jsem přitom nebyl vysílen a nepotřeboval jsem k tomu prostředky který ostatní potřebujou k tomu aby nebyli vysílen například oni se potřebovali nají a říkali tady se nenajíme jako bychom ji a toto děláš ty prošení možné takovou takový výkon že ty káže z po všech aby na a dělá to bere síly jako se nebral síly protože ta síla prostě jsem byl pro chodí do ven z procházel a k bohu se se vracela jelikož za si to nepřivlastňoval tak se okamžitě k bohu vracel a dokonce s těmi lidmi se tam vracela tím víří došel se vracel okamžitě k bohu touto silou lásky kterou jsem ho objevil ano lásky boží když první miloval bůh k poznával bůh a to existoval bůh tak nemohl být žádné ujmi na ve existenci nemohlo být žádného utrpení nemohlo být žádného konce tam jde existence vznikal tam se zanikala a byla ve zdroji a že zde vlastně nevycházela jsem tehdy si říkal vy to není cesta po které se kráčí dyť teďka s tou pánových ží v tom bohu je a on tady děláte věci rozumí nikam jsem potřeboval odejít a se nepotřeboval jít do nějakého pavil jiného tak kdybych tam byl šel tak by zaseli jsem tam šel jako že tam nešel adam tak nejsem tady že jo trávíte vidí že dělal nějakou obědě do to není ani o čínský a tomu bohužel ani pan a moc nerozumí ne tomu uchází a takhle ho budu opravovat protože on důsledně užito tam říct jo v nezná nebo důsledně nepěstuje nebo důsledně půda emanační teorii sufi ta jediná práva toho poznání které jsem poznal to znamená že jsem nabyl to znamená ze zdroje neubývá do prosté se do bude všechno pořád vrací není něco vypuštěno se zdroje aby si to dělal všechno poslední to zase se vrací nazpátek všechno to je koloběh a tím se obíhá tady se mi odporu a v tom smyslu že tak jednoduché není ono něčeho třebas ubývá ve skutečnosti je nyní se něco třebas tedy a jde třebas hmoty a přibarveno tak nějak člověk připadá vysvětlit ale to ó vás na jednu že to tak jednoduché je protože tyto proměny dávno objevila tíha proměn ve taneční a si tak při zcela před naší neotočím vás po je sem na ten osm bodů nebo osikový kruh čistým a někdy namalován jak ty proměny probíhají nejsoucí tak je duch jak to tady líčím drak tichých ale jsou to první které se nakonec vrací k původnímu stavu a je to asi tak že cesta kterou se to ubírá je smyslově nevnímat a kdyby existoval jenom sledovatelná energii nebo sledovatelná hmota smyslově a rozumově jako že je to tak s tak to děláme tak by to bylo velice těžko pán ne ale on a existuje jiná úroveň hmotná a na to se vydobyli vliv se domě toho co na úrovni a tam se děje obdobně totéž co zde takže dech tomu tedy dojem že umírá bývá něde hmoty a přibývání energie nebo nějaký na tak se to děje tak možná že se mýlíte protože vidíte jenom to z jednoho hlediska ze hladká rozumového a smyslového a rozumového nebo pomoci aparátu všelijakých nastaveny eště že římem se doplňuje a sice doplnili ta dál a to všechno je plazení se na nějakém stanovisku které nemůže být nikdy všestranné to my přepadávali jako když by se jepice dívala třebas na co věk a člověka sama zahyne za chvilinku a o tom třeba ale tak by člověka považoval za věčného učení protože ten žil před žije po a nevidí ho k začátku nevidí jeho konce tak je to se stavu lidskou o bohu každá představa lidská o bohu je apriorně chybná protože lidská a tedy my takhle lidsky na to nemůže to je jediná majelu a že na to deficere jinak než lidsky jaksi na to nechceme ale při der přizveme si poznání znamená ztrať sama sebe to který takhle lidský myslí a ejhle objeví tam nikdo takhle lidsky nemýlí do bytí nadlidsky ten kdo se u objem sela plotech nemyslel lidsky přátele ten nemile niky ten to matka považoval za to bylo a o nebo za nebo náladovost ne ale byla to nadlidský způsob myšlení nerozumí i racionálního a tam jsou kořeny pravdy v tomto na lidském způsobu který není myšlením to je ne mysl bůh je nemysl bůh je ne záměr o to není síta plán vaší lidského to je to je řízení systém řízení organického horského i zevní je organickým nerozumím jenom hmotné nebo tak hrubě přírodní a organický myslím rozumí všechno to se na kterékoliv úrovni vědomí odehrává všude takže dejme tomu říkat že člověk se přiblíží rodí a že tedy být při tím přirozenější to je chyba protože my nemůžeme napojovat zvířata rostliny a tak dále ve způsobu jakým zažívají tu při mi nazývá ve jinak protože máme lidské které je vychováváno k tomu aby překročil samo sebe aby se dostal do věčnosti další chyba která při tomto myšlení existuje ta jsme si mluvila stáňou že se pořád pravý zrno které nezemře nevydá nového nové úrovné nebo ztratí svůj život nalezne jej a podobně vypadá jako když se něco zahodí li se to ničí a pak se znovu obnoví na jiné úrovni ale něčeho jiného to pravda toto víme do míry do jaké míry se znovuzrozuje ruku v ruce s vnitřní smrtí de znovuzrozování téhož někde jinde na úrovni vyššího poznání všem hody lidi neměli vůbec žádný poznání a na nebo by strašně mi zenon po této netočilo protože to voni to oddělit nějaký opravdu a ty jsou hroznou přítěží ale toto prostě vychází z obrazů toho co tady vidí a se k nim nevrací takže dojem že umřelo a ježíš kristus to nemůže nijak vysvětlit nikomu jinak než takhle že to zemřelo ale prosím vás jakým způsobem uvědomte si dobře zemřelo zrno kdyby zemřel zrovna tak že by opravdu začalo kdybyste z nich zároveň ne rodil nový život tak by nová úrovni klam to nikdy nevedlo a před tím zemřel potom zrnu tam není památky že ano ale teď si ještě tou po těch tec tuhletu v tebe pak je ta individualita je věčná i když se vstupuje do toho těla lidského tak se tím věčně žila ne jenom vytváří život kterým se obohacuje obohacuje zkušenost této individuality a s tou obohaceno jenom ti se sedací nazpátek je to tedy obohacování roztoku bystře nějakou láskou že tak to vydrží ta mast snese a je to systém který se dojde bez těchto obrazů který tady říkám to jenom tak se tam abys by to ilustroval ale jste nemohl to bez těch obrazů bez výhrad říci upozorňuju vás že těmi obrazy to vyjadřoval synteticky kdežto tímto ukazovat jim životem to vyjadřoval analytický a teprve dáte jeho analýzu to znamená jeho život spousta sebou od toho jak si šel od boha se bohu vrátil s tím co říkal tak teprve poznáte že ta svítá vedle analýzy svou platnost že jedno bez druhého je nepochopitelné a že tím musíme že nejsme v tací jenom z jeho řečmi jako by se duše čili brž si musíme taky pomoci jeho symbolikou života najdeme v tom symboliku vlastního života a pasuje me to na to a to běží no a pak se bohužel u sme osobně přesvědčit že tomu tak je a ne jenom argumentovat a ta se sama o sobě není důkazná protože musí být podepřena zážitkem zkušenosti mluvím že to co tady říkám všechno jsem zažil čili kdybyste šli za slovo jak sem považoval jsem schopen on to vysvětlit a protože jsem schopen a to vysvětlit tak místo toho by v stojí život a bylo by to totéž se mi tam jsem v něm došel lidsky mohl oblastí a že to úplně odpovídá tomu předpisu ježíšova života čili to je tomu vy říkáte a ježíše ne to není nežije vnirním zákonitost věcí vnitřní zákonitost duševního vývoje vývoje lidského systému nesmrtelná nesmrtelná duše to je čímž systém vnitřní systém to že ta vnitřní zákonitosti zpráva o či samosebou pochopitelně to to to že se ale vám taky proti tomu že nebude a bude a prosí li že leží a toto je velice povrchní pohled proti tomu že se když máte pokání povahou máte tak si myslet že to nežije pro to vychází a e vůbec není vy nevíte že buddha řekl žádný bůh neexistuje jenom zákon se tedy zákonitost ho modlí dobře věděl je lepší není boha než pán bůh svou sama to je opravdu skvělý vyjádření boha je tady zákon a ten vládne ve všem jednotně a ne politicky to znamená nařizovat pro ne nýbrž organicky potopy ani nevíme jak odkud kam ale vono je to cestou vrcholně zákonité ano a nikdo se z toho nevymkne to taky jednou ke vedení že člověk žasne nad tou leží no prosím prosím vás když to zrno a vy tady dotazován zamřel nebo zdánlivě zemře a vy se z něho klas a tom klasu další zrnek kterých jako tamto původní které takzvaně zemřelo a tamto ze nebo individualitou ne vzniklo tady s to nový individualit anebo to jedná za sášti na rozdírá na sto malinkých takových sálo věk nebo jak tomu je napřed odpověd čínský o tím nevede spokojeni tedy dojem že se něco dělí ono se to nedělí tedy dojem že si něco spojuje ono se to protože to co se zdálivě spojuje dávno spojeno a to co se dějí je dávno rozděleno toto pojď ovšem to asi proklet celým celou čí no vite takhle tak na to jde číňané rozumíš nerozumíš totéž a to takhle nebudu říkat a také říkat neberte říkat o umřít takže to bude přijatelný jenom chci říci že existuje jedna jediná nesmrtelná duše ale existuje mnoho přízní u boha pro by měla mít jedna duše onoho příbytku u boha ne po rozdělala ty příbytky nebo nás tahleta otázka teol deo není jenom v tom zrnu jak jsem že ozvěnou stane to to ne ale ne od vyňati je tady stanoveno nějaké omezení prostředí který projde časoprostorem pro člověka je určeno že bude jenom v příbytku u boha a nebude nikdy bohem že není pravda co říkají indové že byste člověk splynul s bohem nic nic se to nestane nýbrž člověk do bude ustavičně dosahovat ano a jestliže vidíš je že jedno semeno se přede no ve stojí sebe tak to je jenom víra z toho že je to systém kterým se dosahuje jediné rozdělením nebo spojováním bych to vylíčil na či přízemně a řekl bych muky se množí dělením je to tak to je bez pohlavní způsob dělení ne a on by se rozmnoží v nějakém organismu tak vytváří organismus který se chová jinak než kterákoli k buňka která vytvořila je to tak jako celek se chová inak takže nikdo dobře věděl že je složen z buněk by neřekl že to je souhrn bude který tahu za jeden provaz neví semeni zde provaz místo taky zajde pobíjí ale prosím vás je tomu tak že jsou závislí na tom organismu který vybudovali a ten u jiný úkol takže dejme tomu že mi řekneš jednoho semene jného vyroste v tom bude o to jsem a tak vytvoří nový organismus prosím vás a te rozoumu říkáme slast a ne to semínko v tom laserový organismus který je složen ze sto cestou se na tuto je tohleto i pochopit že ona styky daleko co vytěží než takhle než takový klást ne ale je to obdobné a pak je to jenom schopnost toto dělení přináší na svět schopnost dojít když úkolu a ne k nové individualitě musíš si uvědomovat jedné jednu věc že jestliže člověk se rodí na tomto světě a umíral na tomto světě tak se to vůbec nesrovnává s tím že že semeno umírá a to není umírání sebe a že tady třebas umře s tím nemá nic společného se tady narodí někdo to nemá nic společného se s jsem se semene to prosím nesměšujte úplně jiná kategorie pojít toto rození vnitřní a vnitřní ničení tedy to je systém který funguje na jiné úrovni než na hmotné rození a umírání ano ten přerůstá tudletu úroveň čili jestliže sešitu pomáhá takovýmto přízemním způsobem a on si byl dobře vědom toho že celou pravdu ti nevystihne že tím vy tím nejenom tu část pravdy kterou potřebovala by tedy vší člověk pochopil a on potřeboval pochopit ten člověk že ten roste je zvláštním způsobem všemohoucí že jedno jedno zrno padne na cestu ptáci o se ženou jenom trní a tam zahyne pro dostatek světla je na skálu pro to co se k váhy a to prve nějaké kolikrát nevím pane do úrodné země a a z toho co nás dítě ano to chtěl ukázat protože lidé by nemuseli pochopit co je to všemohoucnost boží musel by si musel mít síly by si že co on dělá že on všechno může udělat tak se vypadá všeho co boží to je přirozené řízení věcí odepře hustší a ta vypadá jako teda za sebou celové se opakující omylů a celá se opakující relativních pravd tak to je pasení přiloží světě ale těch to je pra přemístí tak to vypadá také na všech těch sedmi úrovních o kterém se tady mluvil ale nevypadá to takhle na úrovni neboť i to úrovně pořád vycházejí z toho nic přirozenosti boží a do toho nic se ustavičně vlastní tak se tam to neplatí tohleto no ale myslím že se ta moc málo vysvětlil totiž opravdu nic hází slova házel chata dokonce ježíši kristu on to nemohl vysvětlit jinak než takhle přízemně a sice se ve dvacátém století a o něco by se to mohlo vysvětlit srozumitelněji to je jasné tak jsme sto snažili ale přece jenom rozum tím musí být vědom toho že kdyby nezahynul tak by se z něho nemohla zrodit nemysl která se může s bohem setkat jestliže jsem se snažil se říkal nějakém mantram a jsem ho nemohl říkat tak tak uvažující a po vídají mysl musela zahynout v tom chvíli zahynu a pro ten okamžik zahynula pro ten případ zahynula a tam se narodila nemysl která bez přemýšlení bez uvažování se stýkala s tím co je nadmyslí se zamyslí celé za tím a tato úvahou a tím lidským plánování takže berte ty události z tohoto světa jako rozmnožování lidí na světě nebo vání za na poli nebude to jako šablonu podle které se o žil se se zrozuje tolik a tolik nových individualit nýbrž vede to jenom jako koly jedné a téže individuality která která povinnost povinnost zvládnout za daných okolností víc úkolů než za okolností dřívějších ano a proto jsem prostě je na více sebe jedna a tatáž individualita nikdy nebude protože se ale rozdělí na víc semen tak zase se z toho rodí další rostliny a tak dále že ano tak to na jedné straně říká a to je prosím věc kterou těžko vysvětlit jedna jiná individualita ale mnoho příbytku protože ta jedna i na individualita je atman a ty mnohé příbytky to je buď to je prostě nesmrtelná duše která se vrací nazpátek k bohu když udělal ty svoje převedli tady na tom světě a se tam nastat vrací a mysli se ocitáme na poli velice těžko porozumíte lne a že bude třeba si to doma uvážit aby to jsem radím to řekl bych třeba na to nepřišel že je to nejasné protože osobní vím že je to jako houska na krámu ale jak je to takhle že to sobě neodporuje dospě neprotiřečí to neumím žádným obrazem vysvětlit jestli to pude nějakýho blaze aspoň přiblížit budu mocná ale nepoučili se o to ani číňani aby dotyk ani buddha ani ježíš kristus prostě zavrhl na určité úrovni a řekl podobno jest čili není totož čili vyš řekl podobné staví boží se rozsévač který jenom podobno není toto není to ono je to jenom podobnost a podobnosti usuzovat na totožnost je velice obtížné prosím vás vstupuju a je to možné za jediné okolnosti že by se toho podobenství proniknete za ten obraz na ten obraz a to je pro velice snadné že jsem s obrazem do toho nešel se setkal s obrazem v tom podobenství a mně se okamžitě objeví tu za tím obrazem je byste mohl i na to při přimíšenost nimil dech počínají třebas evangelisty a že jsem za obrazem našel něco co by ta normální se na nenašel prosím to co by tam malé a našel to je částečně vyjádřeno slovně vyjádřena prosím to a ten málo to je taky obraz ještě sobě vyjádřeno co není přímo v tom obraz co je za tak prosím vás jenom o jednu věc rozlišujte přesně podobnost a totožnost a proto se velice těším na to nejvyšší co to znění které píše nebo psal je a bude li muže přeloženo dva tam se budu moci nad tím vypořádat tak že to bude tak přijatelné nesrozumitelné lidskému rozum přijatelné to je ta se rozdíl aby se mohl toho chopit se zaujetím někde o to aby se dostati o zaujetí očí a nejde vy světy to o tom nejde vestro jde o to abyste neztratili jak se říká česky glat abyste zradili zaujetí neboť při tom že vím za obrazy neztrácím založiti nýbrž naznačení moje se stupňuje si například klade s takovou otázku jak je to dělal ty ta je rozumově neodpovídá tak ve mně to vzbudí veliké nadšení protože znám odpověď beze slov upozorňuju vás že například když třebas něco překl nevykládám tak to vím v okamžiku kdy se k tomu dovolávám to napsat to vím ale bezeslovně a když to potom převracím do slov tak to samosebou pokroutit uchopitelné se zase jako makoň stínu že není o vašem tam něco z toho co za tím obrazem slovním je zůstane si přece jenom takže možná že nemá se neprávem dojem že když jsem se a vyložil vašeho na něco na ještě jiného že jsem přece jenom že se ne než že něco v tom dalšího objevilo co tam před tím objevilo nebylo a to je to že jsem na to šel bez obrazu napřed to vědění bylo bez obrazné neboť vy jsem psal například andělský jan padesátých takže na sebou koncentrák by se bez obrazu potřeno viděl to bylo bez opravdu vidění věcí správné tančí do poznávání pravdy do obrazné protože jak byl se býval v okamžiku poznat víc co než to je ve všech nás a sám když se to ne nečetl jedno za druhým čili tady správně vaše rozeznává takzvané lineární chápání věcí o kterém se vyjadřuje nepokoj jako nemožné chápání věcí zdlouhavé nejenom zdlouhavé ale neschopné něco ze sebe pořádného vyvést ano a potom vzdávám in sáli ne ve do věci což považuje za chápání daleko dokonalejší ano než tohleto no a tento vhled do věcí do a že se to pochopili jsem měl na dimenzálně stavu od těch třech a půl let do se tápat je správné nebo rozumové o malém a asi pozná že to rozumové není to co dělám ani to žije za to trestal nebylo v očích rozumné nebylo to z ale bylo to správné čili není všechno co je rozumné není všechno správné není všechno co je logické nejvíc hnout správné zvyku záhy abys to terou moc daleko se nedostaneme to je logika špatně opsaná s od indů a vynechal tam tu třetí složku logiky kterou která indie cela běžná že by si zároveň jsou a zároveň nejsou to kterou by se není obsaženo tady v eliseovi a to nám chybí že když někdo řekne třebas že celý tento vesmír klam že to báj a by řekne že to skutečnost tedy je to není a se ti řekne že je to skutečnost i klam dohromady takže ten třetí je nepoctivý hráčem který to takovými oběma aby nikoho s nerost a není to pravda protože jestli to ten třetí pochopil že to jest i není pak si uvědomoval že se právem modlíme že to tady v otčenáši neuveď nás v pokušení proč si myslíme že toto je jediná skutečnost který je to skutečnost je to je to největší pokušení od pánboha které způsobuje že na takové za boha nevěříme za ním nejdeme nebo když si myslíme že je ani že že v něho věříme to ani nejdeme ten svým životem nýbrž jen třeba jako koncentrací to si budeme zadem což se sedění na dvou židlích nic víc a jedno neutralizuje druhé do paralyzuje druhé ten den život který jde cení a to co jeho se zářivý a povede k větší utrpení jenom dál to nevede zatím utrpení se člověk možná vytříbí to je pravda jediný se může stát ale to byla cesta ale je to pokušení toto považovat jedinou skutečnost je to pro nás které nemá vyšší poznání na sebe a kdybychom na tom netrval že to dělá skutečnost tak bychom se to smyslnosti nemohli odstartovat dál musíme do toho druhý takoví skutečnosti to je správné a musíme se snažit o to abychom prošli to svoje vědomí a ne tohleto zrušil věno to je to je to této ta klamná svatýho ve jsem tady bojovat ten život toho jednoho semene se rozšíří do života ta semen ve tím nějaká pauza teletem že nazvat smrtí jako dejme tomu se to viděl v řek jistěže byl tři dni o obětem na to strastnou ptal a jednou jsem říkal že jo to je ta žena že to to tohle bylo za ni smrt to byla skutečná smrt ale nebyla to smrt protože on potřeboval dokázat svým životem co je to že semeno hyne a že se zároveň rodí on taky ne marně a ne náhodou se ukázal v těch třech kdy byl v tom hrobě nějaké zahradnici a říkal nedotýkej se neboť kráčím k otci to znamená tam se něco rodilo ten stav toho absolutního klidu v tom hrobě byl stav rození se nového semene že jo ó tak dále takže jestliže pán bůh dopouští abychom my podlehli tomuto klamu tak ho musíme prostíráme na to právo protože nám to tam v tom otčenáši vykládá že to je správné on nám dává právo prosit o to aby toto pokušení se nebyli trval uváděni abychom toto nepovažoval jedinečnost a teď jestliže jednou vědu z této zkušenosti že toto je jediný svět a přínos dosti jiného světa neříkám boha a jiného světa a to nemohu dopadne jako s mou manželkou před smrtí tak říkal když to co jsem teďka zažívala při trojnásobně dalším dechu kdy to skutečnost jak to že to teď tady není se jim říkal důvod jednoduchý protože třikrát se rychleji dýcháš a týká se říká pomalé a samovolně říká pomalý mysli z toho přivodila uměle tak to následek jenom indický hogenovi a to nevede do toho stavu tak konkrétně jako si bral z olivere ale prosím jestliže je to závislost seba jenom na dechu to člověk na tomto světě může si myslet o tom že to není pravá skutečnost otesávat na velikost na vyhostit dechu a ve snu dýchám jinak a proto se mohu stýkat s jiným světem kdyby dýchal jako teď tak se s tím světem nemohu setkat manželka teďka konečně před smrtí padla vedle na na posteli vedle před tím tam nesprávné tam sprá anička která a tak poslouchala noci před třebas nespadá jsem přestával dýchat třeba za čtení a z toho tak šinova na hodinami osvítila výstřední se dýchat by to bylo sto i taky probudila říkal si tak by umřel no tak víte jsem soustřeďoval a tím se tím jsem ztrácel dech a nestát se to život byl jsem nějaké jiné skutečno která jestli být uvědomována li si vás že vědoma tak nesmí a je to proto neskutečné proto je tam to skutečnější není ale nedivím se někomu kdo zažívá extáze že tamto považuje za něho pružnosti to tam v se vizí a toto za nesmíte če protože tam to zažíval v daleko bystřejším a rozšířením vědomí bez tohleto jak to považovat za směrodatní že že co proto mohl nazvat za májou ale že nám to není žádný klam ten skutečnost na jiné úrovni a bych to vyřešil tím způsobem že skutečnosti na jiné úrovni vypadají jako klam a dokonce nás klamou tím způsobem že se toho chopíme a nemůžeme se to tohoto omylu bavit a držíme se toho a třebas zemřeme no to je pravda ale