Karel Makoň: 84-28A-p_do_613-b (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

svatý jan ve měl právo lásku protože to nedělal pro sebe nýbrž proto že krista kterého miloval proto se ocitl pod křížem protože mu o něho vůbec nešlo o toho jana bylo bylo o něho žvota by byl zmizel jako ten svatý petr aby nepřišel taky k smrti a on se nebál protože o sobě nevěděl ne ta láska jeho byla nikoliv prohanný brž pro toho boha a to se tu radil modlit radil miluj boha třeba srdce duše to že síly a tak dále tak to je asi vysvětlen etice bude to velice a karmická zpověď protože navíc jako i při tom že on na to máme ještě možná hodinu času by nestačil na by se do toho pustil a bylo by to velice hezké človíčkem pojednání možná ale o to nám to nejde nám opaky zásah do věci říkáte mám li bolest zubů nemohu si říkáním toho že není trpícího nemohu se zbavit bolesti zubů bolest zubů trvá když se dostal do koncentráku nezbavil se z toho koncentráku že si říkal kde ti vnitřně svobodný e to nebyla pravda setby vězněm jsem se se cítí být vězením tak je vězněm a cítí tu bolest cítí soše si se svým tělem ale to těžší že spočívá když mně budí zub protože mu se aspoň s tím zubem o který bolí tak je těžko si nalhávat že není trpícího a trpícího ale kdybyste kdykoliv třebas přechodně se ocitli v takovém stavu vědomí jako třebas ramakrišna když ho operovali s tím co měl rakovinu krku ne ne o něho naopak a ten k opravdu jen to co na tom a on oni mu řekli tak anestezii ne uděleno přivedli odezvu své vědomí odvalený vědomí a obou nebolelo ne ovšem ten měl jogickou schopnost protože jsem neprožíval tím tělem strčit lekli části těla odebrat své vědomí to by mně bolel z tak to bych nedokázal odebrat se zubu ona vědomí a možná chce hlavy jo ale pak bych ztratil vědomí úplně úplně a vody tak zase by to bylo správné jestli bych taky tomhle zemřel a to prostě neumím ramakrišna to měl že a možná že bych to měl s palcem rukou možné ale lékaři to naučili že jsem zapomněl pro bolest ruku v ruce která přesahovala míru nosnosti na celé tělo a celé tělo a to mně napovídá jednu věc kdo to byl který zapomněl na to tělo do to byl který netrpěl to nebyl trpící to byl ten ve který netrpí čili v nás je pořád někdo kdo netrpí v každém z nás stačí se v okamžiku utrpení i pod jeho střechu a netrpěl když je to bolest zubu nemusíte jako ramakrišna vzdalovat třebas od ruky svoje vědomí to není zapotřebí ale je otázka a ti by to v případě zvu bylo účelné to ne že bolest zubu a to musí mít taky rozum je tady proto aby upozornil se ten ztuhlé čit nebo vytrnout nebo takovýho bude vůbec není nitra ného když si to fuska bolest nýbrž upozorňuje nějaký nepořádek který za kterým bych měli abycho zlepšil a tak je to taky bolestí v běžném světě duševní to je upozornění signál že tady něco vylepšit tak vida příklad o duševní pole a tam něco jiného tak jdu za tím důvodem proč tu bolest duše vnímá a jestliže při u tomu na kloub a odstraním příčiny duševní choroby tím že začnu jednat jinak ne aby to nevsune aby to nezpůsobovala tu bolest ale co to že to nebude způsobovat bolest tak ta bude přestane okamžitě přešli se znovu že není nikoho trpícího podstatě ovšem musím na to umět ji bych tak řekl nebo musím se umět vzdát sama sebe nositeli a bohužel a máme tak zkrátka a dobře tam vypadá to jako rozpor ne když se na jedné straně říká že člověk si nemůže otevřít že musí být zavřeno ne a on ale on musí klepá na druhé straně je tady třeba zase řečeno králoství boží násilí trpí a násilím je dobýváno tak jak to je dobývá nebo není dobýváno co je tam za sto a zase je obojí pravda drží v to ritu jako na to nestačím abychom protože máme li moci nic než ale desatero sklo vykoval najednou se mi s evropě nezraje ne na lepší indickou na to se nezalézá na to čínskou tak my si musíme přibrat k tomuto jsem ten opravňoval život ježíše krista abychom pochopili jak to fakticky je že si to neodporuje tak napřed řeknu vysvětlím to království boží násilí trpí a násilím je dobýváno a zase to eště doznívání násilí trpí tak jestliže na tom naše analyticky potom při čili životě je tak k tomu synteticky ono to někdy v je opačně většinou život ježíšův i analitika ale této a do udám přes opačné možná jak na to při do tak mi to přidané jak ale že klálovství boží násilí trpí on přeci ježíš kristus přišel na svět aby ukázal jaké utrpení musí přinést že aby to království boží uskutečnilo že musí trpět obrovské násilnější nás jakým jsem člověku může spáchat že se zabije ne že potom potírá při tom že se neuzná tam kde by měl být uznám že všecky možná všechna možná příkoří zažil ten ježíš kristus a takže platna různém m který ho takhle zavrhl a to bylo to říct ježíše že nad něčím utkala kam a toto všecko je výrazem toho že království boží násilí trpí tak to je myslí své o to nepotřebuje násilí trpí ale s tím nebudu spokojen jenom chci ještě říci že my si neuvědomuje aniž je v našem životě posádka ství boží násilí trpí jestliže celkový poznání za stanu částečným poznáváním pomocí smyslů a rozumovým zpracováním tak činím nesmírné násilí na království božím zatím jenom násilí eště do nedoví vám ale při veliké násilí protože to je nechci říct nepravda jak to pociťuju ale to je takový malinký zlomek pravdy co mohu vnímat smysly a z toho vyvozovat něco rozumového že to v tom duchovním poznání nestojí ani za řeč je to jako nic čili tou svou žití nevědomou čím veliké násilí tomu království božímu a dokonce jsem ochoten do sedmnácti let jsem byl ochoten se pro mu stavět ne a li není tak do pouta bůh neexistuje to není pravda takové násilí to li to nevěří nás neví a že se držím jenom tohoto života a umí nám jako zvíře čili to království boží zval jsem z toho se unikl pro tu zbití se sám sobě na to obrovské násilí konané na tom kdo dělá dobro to je nepochopení to co on dělá jako ne ano prolévá krista bylo nepochopení to co tam dělal ten národ tak to je ta první fáze že bych to moh i tu vycho lze zdá ale nechám toho tím že to tak aspoň zub jasné násilí trpí a násilím je dobýváno zase tentokrát to nebudu takhle zdola vyklá protože bych tady musel dostat se světa to nechci a že by se mi tam větry ale nechci tak podívejte se násilím je dobýváno ježíš kristus říká napřed to řeknu slovy a o tom že se zase jeho událost života vy se netroufáte toho boha požádat o to aby se s vámi v dělil aby vám patřil aby vám ten chléb věčný dal po kterém se neumírá to děláte velikou chybu zdali pak syn který požádá otce o chléb dostane myslet toho lanu kamenem a to se nestane se na ta takovou věc nevíte sice to činíte vůbec to si myslel o tam neříká to bude kolikrát pro vás neúnosný za příliš mnoho nebude třeba schopni to unese jako jsem nebyl schopen to ne ale potom se stane něco vás učiní schopným to znamená budete násilí třebas zbaveni když se podivujete modlit o to abyste do království boží našli si ten prosebná chyba omyl to my vůbec vymezeny vyveden protože budete ztahování sami sebe ne násilím třebas a a tak budete li že pro pro vás to není ta vám tady na mysli pořád nějakého pana vyslýchat napřed byl veden indicky vůbec netrpěl pak ve daně ježíše krista a začal trpět nemírně trpět a trpěl do skonání svýho života a to z toho důvodu že nepochopil že musí být ničím no ale to zase trošičku stranou a teprv když pochopil že to nedokáže že to nejde tak byl patrně osvobozen a zemřel asi ve spojení s bohem toho nevím ale před pak nám to tak násilí trpí a násilně dobývá ty mám to nás i dobrým dobýváno podívejte se jakým násilím ježíš kristus dobýval proudí to království boží všimněte si toho od začátku jeho života to byl proud násilnost sotva se narodil herodes zavraždil padesát se šedesát dětí se tam na byl ku lišiti tuto je tak že člověk mnoho složek svýho tak to s tak to chápe to za blaží těch mláďátek a kolik těch nepravých musí být zabito to je hrozné násilí kdežto pravé věčné se dostane na vrchu se musím držet a tak berte na vědomí že toto hrubé násilí které člověk koná na tom co od boha přece od boha je hrubé násilí proti království božímu to co od boha přišlo musí být zahubena aby mohlo se objevit to co je přímo božího ne to je jenom jenom od něho ano no a tak kdybych to dál posuzoval tak bych si všiml že ježíš kristus prostě bez ohledu na to že ho neuznávali tak do toho království se vrátil udělal násilí zase na tom co od boha měl zlého život byl od boha on to dobře věděl že od boha mám to nevím ale von to začíná von ho bohu o a věnoval ho opona obětoval klid o obrovské násilí na tomto od boha že takhle to musíme brát ale za ty ještě daleko srozumitelněji násilně dobývá dostati z tak že když člověk nezapře sám sebe a k tomu potřebuje veliké násilí je tím bohem řek bych násilně v tom smyslu že ne a co je mi do tebe člověče znásilní to co od boha všechno co od boha on se v takovém nic které kdo nás vůbec není možné ani a to je dokonalé tedy násilí na království božím a jak se ocitne v tom nic tak je království boží to byto a dokud toto násilí se neprovede do poslední tečky do ukončení všech těch věcí tak to království není dobyto teprve když kristus byl absolutně bezmocen když všecko odevzdal když na se provedla všechno nás na tom co bylo od boha na tom synu božím všechno se provedlo takle toto násilí prosím se podalo tak šestý pole je zatím zastavuje říká jako by lásku musel mít otec učili dem když svého jediného syna obětovat kvůli těm lidem a si plně nesouhlasím s tím výrokem na tom nezáleží a ty pavel měl jistě svým způsobem pravdu když to chápu zase jinak ale když on říká je to nepochopitelný jinak tedy pochopitelné než že násilí nějakým se ten ježíš kristus dra nazpátek do toho království ze kterého zase násilím vešel že on musel dejme tomu nevychová dobrovolně a musel se vymknout z toho společenství do nechybělo s tím otcem a by se v menším než je otec na nějaký třicet tři let ne aby se ho svátek vrátit to bylo veliký násilím to kdyby si člověk soto dovolil tak předtím zavrhnou plně to nemůže eště v bůh dělal že ale abych ukázal všem tom dění jak okolí vše krista že je to násilí který kterým je království boží nalezeno my jsem by řekl že je tam správný překlad ten že království je dobýváno náš a ne dobyto o to dobytí je to otevření dveří které provádí bůh rase ale ono je pravda i to že je zároveň dobyto i dobýváno z toho smys tom smyslu že my sami ze sebe to neděláme to nejsou našel prostředky to nejsou naše schopnosti a je dobýváno bohem nedovím no taky rozumíte a bohem je dobyto neboť ten kdo zvítězil to není to smrtelné nýbrž je to nestal ta nesmrtelná individualita absolutně ztotožněná s bohem jenom tu vlastnost vedle boha kterou bychom marně my hledali my hledali v bohu že bůh nemusí sebe dosahovat a my v tomto stavu ustavičně dosahujeme to konvergence dneska otázka a teď se tady jsem li někdo napsal že člověk plně být zaujat je kterou dělá a němá tomu patří a na druhé straně jsem asi psal a pochopitelné že být trošičku nad tou věcí kterou dělá že nemá tak patřit k tomu že patřit tomu a kterým de a tady jsem rád že mi tahleta otázka v a pokladna protože ta vysleduji opravdu clonou odpověď a tak by měla být si bude o na koná tak by měl měla by i ta si takle že totiž jestliže by se člověk připoutalo pozornosti k tomu co dělá tak že by věci úplně nepatřil tak by se nenaučil vycházel sám ze sebe a kdyby se nenaučil vycházet sám nese nebyl by nebyla by jeho činnost trny na to sobě nepatřit takže on sobě nepatří když ne za bohem pochopitelně že jo takže záleží teďka na tom co právě dělá jestliže trny anebo dělá něco po trnu i z běží návod když dělá trním a náš život na poli je trním m k tomu co potom děláme v tom domě rozumíte tak když jsem na poli tak musím se plně věnovat tomu poli nesmím myslet a hospodáře jestli se tam večer namočil v ano je to tam dobře mít nebo na budu jak to bude na bolestí mně přímé nemusím na hosta vůbec pomyslet jenom v tom smyslu na bohu že že tady mám úkol a ten se soustředit a plně a to je nejlepší příprava k tomu abych přijdu do toho domu hospodářova abych tam taky byl případně pozván večeři a takže obojího je zapotřebí a teď ale to není tak je to duše tvrdíte mi to vy ve komu opic že kristus řekl modlete se neustále jestli se tedy člověk je potom ustavičně modlícím se vědomě ne že přeříkává nějaké modlitby o se modlí jinak tím že uctíváme no boží o součinnost například posvěcuje menu říct tak pak samozřejmě ten ten člověk a musí dělat na nás dojem a není to jenom dojem o skutečnost že je vždycky trošičku nad věcí ponese ano jako by věci nepatři jako by se plně nevěnoval jako by nebyl zaujat vám to napřed převedu ježíši kristu protože převáděná učení s metodou problematické ježíš kristus léčil těžce nemocné nevěří nemocná příští tam kde by se vůbec neuspěl že ani lékař nejlepší že a dělal to bez hnutí brvy a bez násilí byl nad tím by byl nebyl býval nad tím tak to neudělal kdyby byl do toho vstoupil ne svou mocí nýbrž mocí víry to který chtěl by ta příklad uzdravená říkám jenom vjem příklad jo on deště jiných důvody proč to s a musel u tohoto abych to ukrátil tak by byl nevyléčil ale on když začal třebas běžně to byli ty nejběžnější způsob léčení ne nějaké lepší a devíti padali tak že on se ptal toho dospěl třebas by uzdraven svého své slepoty co si pře věděl dobře co chce ale způsobil jak sem vám několikrát vykládal že vůle toho kdo chtěl být uzdraven ten věřící přenesl nebo ta vůle přešla a ježíše krista ano takže on potom směl tou silou víry působit kdyby byl ten normální slepý se neodevzdal tomu ježíši v své víře že on to ten ježíš dokáže ten ježíš kristus to nedokázal proto nešel do vět na nazareta na něho nevěřil protože viděli že to li svým tesař v ne to by vám tady může li anděla jeden zázrak tam nešel z díla protože by se byl se kompromitoval ale tohle ti lidé kteří mu uvěřili ty museli tu svou víru složit k nohám ježíše krista mozkem to bylo vysvětleno jak to udělali učedníci v okamžiku smrti ježíšovy oni se vzdali své víry je to obdobné prosím oni přestali věřit ten do chtěly uzdraven léčení třeba snesl po ty neustále říká pet netřeba bavil utr on se přecházela to mnoho slabé příliš on tu víru cena moci ježíšově a ta moc začla působit zemité ale byla to síla toho vinici ježíš kristus ne pojem víra uzdravila opravdu tomu tak bylo no je to zodpovězeno může také nepůsobit víra prostředníka stejně jako víra toho se přímo uzdraven a to bylo případě setníka i on sám uvěřil ne a ten služební o tom vůbec neměl zdání že ten třebas že tého pán šel k tomu ježíši samosebou jsem vykládal že teď vám budu vykládat jenom na nejobyčejnější zázracích tam byly zázraky tele byli druhé kategorii a etika nedonese nevykládá a ale se do konce života do toho nedostanu bylo by to moc hezké a všichni by se v tom báječně vyznali ale to nemám čas ale tak vám řeknu aspoň tuhletu věc jestliže tady například uvěřil v tom setník a ona existuje spojitost mezi tím setníkem a mezi tím jeho služebníkem ve formě lásky o pouta lásky tak po tomto poutu lásky se to přenese na toho za koho to bylo uděláno to je zcela běžná záležitost a tím se taky vysvětlujeme že například působí mše pra za břez posmrtný za nějakého po smrti člověka a tak dále a tak dále zástupná obětí možná a tak podobně ano že například to vhozeného ale reklamě to saně podám tak s kratičká je totiž možno dokonce obětovat bohu chléb a být tím němu přivede za těch okolností že se ztotožňují s tou obětí toho chleba takhle by to měl být při uši svaté že totiž tam přicházím cesty chlebem se svou tělesností a říkám pane bože tady máš s tebou vstupuju a ten otaž přeju se abys proměnil ve svůj život věčný jestliže takovýmto způsobem na to jdeme tak ta proměna buď částečně nebo úplně probíhá jak to ten člověk snese tak to je tak ten krajní případ toho vysvětlení věci ale vám říkám to není nejvyšší kategorie zázraků o ten tady bavíme i když si a tereza zraku je ta že ten ježíš kristus odpouští hříchy a ne tomu kdo si přeje aby mu byly odpuštěny deště i to nejvyší kategorie tohle dobytá kategorie ale ještě neba nejvyšší a když kategorie ta je odpouští hříchy chromému kterých vůbec nepřeje aby byly hříchy odpuštěny vůbec i to nepřeje on tam prostě vstupuje za přítomnosti farizeů a čistá a říká protože na mysli tak i ty farizeje se na působit opouštíte ti říci tomu chromému i oni se podívali na chromého a vidí že pořád chromý tak mu říkají protože oni věřili na převtělování no prosím tento miluj vtělení že je chromí od mládí ne to mi nebudeš vykládáno odpustil hříchy teď dost nad říká ale to by přestal taky á sled těch lích který spáchat buď on předcházející nebo jeho rodiče o takový a a oni na to odpověděl velice snadno oním říkal vy si myslíte že to nějak souvisí to že je člověk chromý s tím že jsem odpouštějí hříchy to spolu vůbec nesouvisí odpuštění hříchu něco úplně jiného než zbavení nějakých neduhů to uléháš žádným proviněním to že je do chromý a nebo žádný předcházejícím vtělením to ne to že někdo chromý v tomto případě ne v jiném vědomí důvodu souvisí s tím že zde musím ukázat že zázrak uzdravení je nižším zázrakem ne zázrak odpuštění hříchů a že nejvyšším za opuštěnou do si to nepřeje tadyhle je důležité to je tomu dost toto si to nepřeje že totiž si myslím že svatý pavel si vůbec nepřál aby bylo odpuštěno že vraždil křesťany on to považoval své provinění a věděl že není hoden aby byl přestane ho to na to vůbec nepomyslel ale v tom s v tom v chvíli protože v tom nějak v tom nás na to vymazalo chtíč to přerostlo přes něj a tak mu to napověděl že ty jsi hotový nic co tady děláš víš jak oni umírají hrdinné a v děláš něco úplně špatnou ty se nová před bohem se stal ničím jakmile se stal ničím ustupuje ježíš kristus že na to a ho vzal k sobě za učedníka a nedbal na to že vraždil křesťany nedbal na co do to by si měla církev uvědomovat že není vysvětlení cesty v tom že místo nectností dělám ctnosti je to dobrá věc jenom dobrá ale jenom dobrá nevede ke spáse jako to nevedou toho boha to deme vyžíval dobré od mládí to nestačí ale následování tys to znamená zapření sama sebe to je ta konečná fáze která spáse vede na myslím že to tam nemusí vysvětlovat prosím to že pozici k tomu aby udělal to uzdravení ještě k tomu odpuštění hříchů a že opustil a si to nepřál to měl to pravé co do vás chce pochopit že záměru božím je abychom se všichni k němu vrátili a že si to přejeme maličko vedle to jest přeje bůh ten si to přeje jinak a tomu se nedá odporovat a on tam ukázal na tom chromý kterému napřed odpustil hříchy že ve vůli boží je aby všichni k němu šli i ti kteří si to nepřeju a že někdy ti kteří si to nepřeju mají k němu blíž ti kteří si to přeje a hle co musel podívat ho učedníci kteří si to přáli museli projít velikou krizí kterou nemusel projít ten kterému byly odpuštěny hříchy kde byly odpustí step když jim dal ten pokoj jím se a ducha svatého to je pro bylo učení hříchů nebo při tom pokoj ale hřích ne to tomuhle protože on na něm ukázal slávu boží on potřeboval nám celé to učení o bohu předvest do všech podrobností že když si třebas myslím no mám touhu po bohu jsem na tom líp než tamhleten který u toho ho nemá to jsem nevedly bůh tu touhu po meděle k němu vrátil jo to je větší než kterákoliv moje touha a jenom se musím této ze otevřít a pak se projeví ano tím sebezáporem se otevřít do toho zahradníci než se za příslibem a to byl celý recept na to aby se stal tento zázrak ten chromý který si nepřál se a berte tohleto se servou protože to asi nebudete vysvětlit který si nepřál aby byly odpuštěny hříchy ani si nepřál by byl zbaven chromosti tento dělal líp než kterýkoliv jiný dosti to před kterýkoliv jiný než si přeje než ten ty si přeje aby byl uzdraven ze své chromosti anebo aby byl bylo spuštěný hřích právě to sem si to nepřeje tak bůh může projevit své vlastní přání to je asi tak jako s tou osvítí toho baláma když vám nechtěl promluvit tak mluvila oslice tam je klíč těmto pravdám ano že totiž bůh působí si to sme vědomi nebo ne k tomu aby se všechno k němu vrátilo to správně že svatý jan to zjevení všechna údolí bylo vedana tak dále ovšem viděl nějakou záhubou cnost no když vám řeknu viděl vzdálenou budoucnost tak vědomě lžu promiňte mně ale neumí to jinak říct než byl lví on viděl přítomnost viděl skutečnost nynějších on viděl ten stav je cesta ale není nikoho kdo by po cestě kráčel stav sobě zažíval a tedy viděl ne budoucnost ale přítomnost kterou zažíval tu jedinou věčnou přítomnost na které není cesta pro dám se došlo že touha skládá do ustaví čím víc do chce tím méně mu to jde tak mluví z duše gita protože je si uvědomoval že mnoho toho chtěl a že vždycky musel umět ze své vůle slevit ale ne tak aby rezignoval to se jiným způsobem slevuje než že se o toho odejde to se neodejde jsem toto poprvně pochopil když jsem v předškolním věku zahradil cestu mravenci který šel do svého mraveniště a on chvilinku tápal obešel to a taková cestou na menší nese za když vy pustíte holuba on se vrací do svého hnízda tak je to člověkem se vrací k bohu a chce nebo nechce a chce to ten holub on to cítí jako správné když totiž ten kelt nakonec opustil své chtění tak najednou se v něm objevy ho to co je za chtěním a to je ta schopnost lidské duše která je vnitřně spojen a bez tak s bohem se k bohu vracet a o se i k těm problému které třebas nejsou přímo bohem ale které chtěl řešit a než se žito šel on to on to nějakým způsobem předurčoval když na to myslel to chtěl setrvával tomu cestu jak se tomu dojít a nikdy je třeba cestu tomu neurčovat tou vůlí a dojde se k tomu rozumí za tak to asi myslel geo ale jako o šeho se shoduje že tam na za dal mu dává někomu něco o všech na ocitáme se tomáš pochopit ježíš a vy aby řekl tady zkoušíš ale jak jak jak jak to ona tím větvím dary štreben svých bemyt den kdy z do se pořád snažně snaží pilně snaží toho my spasí můžeme spasit a ne nenechalo nemá onen v pekle do doby dokud se snaží jak jsem se neznažil tak je v pekle tak si to ten ďábel může vzít nálože s tím tohleto je to dávej ale on tam tímto výrokem jemně mysli měl ten neříká a že by jako ten člověk měl najít zalíbení to je věc to říká na jiném místě když se zastaví a bere zalíbení v tom tak to je to je to neblahé ale on se může přestat snažit když uzná že je to nehodné zalíbení v tom nemusí mít je pokusu nemá zalíbení tak se nepopravím dost může uznat tvoji neschopnost to směl dovoleno ne ale tím se nedostává do stavu blaženosti naopak do stavu velice ne zlýho rozpoložení vnitřního a toho nutí k tomu aby zase se tam do toho znovu postil a ten se sejde ano je taky pořád člověk berte se pořád snažit o to vypadl z toho že se pořád snaží katolický teolog dobrý nám říká není chybné že člověk na cestě nedokazuje nic a je chybné že toho nelituje proti a je chybné že toho že toho nevyužito jedno tak to je mu to nesmí být jedno a tomu dosahuje a je s těmito není jedno ono to nebylo jedno ani těm učedníků páně skály a nebylo jim to jedno a proto byli spasitelný ano někdo z vás myslí na toho hříšníka že on tomu takhle snažit nebude vážit na vysvětlete si jakmile někomu je to odpuštění a začne tak poznání z toho nesmírně váží k toto není obsaženo a s tím co jestliže ten ježíš kristus vymítal veli člověka a ty se vrhli do prasat která potom zahynula v nějakým nějakým to jezeře tak co to je za pořádek že takhle se zachází s tím zlem které přeci v dualismu to řeknu li na než vy také nějakou platnost a vedle toho dobra zlo musí fungovat aby se jedna na nějaká rovnováha a vím jenom pomocí rovnováhy se do dál jak je tam dno vášní stav tak to nedělá dobrotu jak toto svým chýši u toho li to co takového provést no tak na to je odpověď se taková hle musel ukázat že bojuje boží mocí proti zlu a tato boží moc by mohla kdybych si to přál jako tady v malém si to přála zlo popravit ale když to srovnáte z jeho celým životem tak zjistíte že jiná se popravil když se opravil taky žiš kristus že ano neopravuje se dřív ježíšova kristu neopravil berte dycky prosím na potaz celý ježíšův život a bude vám mnoho odpovězeno budete vědět proč například dopra vyhnal ty svý duchy to znamená ty jsou části lidského které brání tomu člověku i v tom že by byl normálně živ a že by byl normálně myslel že ano je tedy nějaká schizofrenie a vím co to bylo u toho dotyčná posadil s to by na ne a když se dívá zná na svého nějakýho do sanjasin způsobem či to není a on ho tímto způsobem zbavil ale řekl při tom když zbavím jenom těch lidí duchů o to a to bude v tobě prázdno a může tam místo toho jednoho vejít sedm horší čili přát si být bez liší že tady vrchol neřesti křesťanské si oni si přejou samoúčeně to nemá cenu musím umět na místo to uprázdněno namísto to prázdno prázdnoty pozvat v sobě nebo a když to neudělám to v tom pít a něco horšího a budu horší že jsem byl předtím pozor na to co by měl každý zpovědní na tohleto upozorňuju a že toto hrozí i dobře se zpovídají si mu člověku když be se uzdravil moc se s výhledem přerod děkovat tak tím řekl pojďte se jak láska vděčnost ne a když řekl na druhé straně řídit to nikomu co je tady stalo tak v tím chtěl říct tady nejsem prodělání zázraku tady zázraky jenom proto abych vás upevnil ve víře to místní záležitost které třebas se nebude věřit ani za za dvacet za cítit toto a to i v se ode vine vidět kdy učedníci páně v těle jakmile přestali vět zázraky nešli tak se stali věřit to je velice a byli záležitost rozsvítil toho dobře vědom ježíš kristus a proto nešlo po této stránce to není to hlavní a dělá to co dělám že vedu vás do království božího se svými učedníky pojďte za mnou napřed se sama sebe za to hlavní a ne nějaký zázrak nemocného říha čtyři když většina lidí a tím to totiž že nejsou schopni milovat ale že jsou schopni do zas zaujmout se tak lásku aby mohli kázal svou hlavní vlastnost ale jsou schopni pochopit že když něco špatného udělají že na to dostanou textu odplatu a když dobrého tak dobrou odplaty jak se konečně ta je ve starém zákoně ne to ne nic nového že každý vedl v odplatu svou a tak na to nepotřebujou zákon lásky nýbrž se to potřebuju logickou úvahu a ono je to vede ke správnému ze strachu třebas ke správnému způsobu jednání nebo k lepšímu než kdyby tu karmu neznali takže každého zákon karmy neberu a kdo tomu věří tomu zákonu tak se mu to podle toho zákona všechno vede protože víra ta dělá divy a dovede přizpůsobit všechny zákonitosti víře toho člověka například dneska nebo se cílem psala dopis někam zářová nauka to říká tady protože tady jsou v a píše mi že její syn teď ta pánem ročníku medicíny nějakou chorobu a že bych měl je li bych byl za hodný jemu taky o choroby pomoci jako jsem pomohl nějaké vnučce se a jsem o to nevěděl potýkat tak k pokud mu to neřekne to poutníka je telefonicky a napíšu že jsem neléčil žádnou vnučku ani nikoho jiného ani ru nikoho jiného nýbrž že to byla víra ve mně v rodině která způsobila rozzářena například tady a paralelně tak věřil že jsem nemohl jinak naš tomu průchod jsem jenom otevřela ta a tadyhle víc svou vírou zapůsobil zapůsobil jak třebas na svou cenu alenku na jedné straně