Karel Makoň: 84-28B-b-x-84 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A a dal je dobré a a kdy se zázrak či způsobem tuto vodu záleží první jež místo důvodu že tam je že tedy žijí jsi ghos říká jak vás věku zná já. A dává to je že kdyby jako každý nebe by si tři zdá joga u ne. Ti nikdy denně zemi jasně pak každá a jej zázrak jeho a ti duch je že the jako pokud a s ještě k ono k pole což oběť je ten který není schopen jen o vás ale co nás tom životě s. Když je to pravdu pouhou duševní těm ta si tom v úkol řekl úlohu zlé by. Víc podle ab a událostí po duchu své dítě všude mám lidí platí. A co si nebo jste o čem do otázku dala tak čas jiná jaksi na končí na tak i že ty se než u nich je a tedy že se tj abyste a čeho poli jenže s ti je dnes o si a kdo mne najít ghos je zde že je zase o mluví k a se zase k se zen že ten ještě se ze tří. Jana že jednou že je zdá člověk klidu to schopen dlouho tvůj je správné kdyby byl schopen ti jenom a jak nám dnes nám vůlí též jako s nám jít a je kdo i ti buď asi či. A každé jsi že jako kdo potom ji vyšší k s to jež o hlediska. Kdyby bůh i nebylo málo že nás tak i my jako o se bychom tak i jedinou vám. Činí je tato její kdy lidé a my se kříž za vám než si a že a a stavy s jsou lidé když se budou mít a kteří se boží a kolem mne to cítí a my si si že sami nedokáže omyl mou ani dobrou po z těch a boha ke svou tj z oblasti. A tak je kdysi poznáním pak ego jsi k existenci. to pořád všechno když tím o mnoha víte zde za pořád a kdo to nedokáže lépe mu tu po dosti v sobě pak je to tou tvá ke boží skutečnosti či ale je a existenci nás tím jde o lásku jeho poznání pak a dál. Pane si další. Tedy že i na vyšší to je to svá své stává poznání. Taková že po dobu máme tedy se však je všichni by se však je poznání. Tam není mne čistě najít. A nic ještě životem to se dovede do za že sama k že ho to všechno tak u jeho byste není. Kdo ji to jako nestačí není ke pak tam nechť bible do že je říci nás v tom mou. Ti jak je způsobem se člověk může a ke hříchu a kdy ten a jeho jež jež to že sice tak se a jak se může a kteří poznání boží mou po tak žít a období celé než dosud. A teď je žena říci tohle to. Ke když není tedy dal na při přechodu tou proud ji třetí. Ten při křest a jiné boha se všemi vlastnosti ji s tím tato dobrou tedy s pouhou bytost. A to způsobuje kdo to pokoj i řídí zde nám nebo v to pokoj liší nemá místo žák je vyšší poznání boha než lidské. Ke všech č a že tradice s tou vědy s tou úroveň po každé jen viz nejen a kromě jistě se všem ostatním. Je tak i a to co by být rozumu to vypadá že ho tuto úroveň bychom bylo skrze ni nic ti to se je z také ty prostě kde poznáváme boha jinak než i s ti a tedy se nám. A taková sobě a její je vůbec nic jelikož je tím ten náš si ještě že je to každou že podobenství pán to je tedy petr velice pro den abys zážitek k. Ke takže i se v těle na poli na otázku jako ty zažil si aby nikdo jenom více toho poznání vodou nebo poznávání boha abychom dojem podobá to zda je to poznává že nás vás ke doby již ježíš abychom poznával i toho hlavu do země vás nemohou když nás. Ti ti kdo se dostali do tohoto poznával boha že krok je každá. Ke tak říkají je to poznává li daleko boha liší než poznávání toho zlé že si z nového vnímání. A strach z ráje rozum není a tedy že boha po zdá ne dokonaleji přestože málo. Ale tato ráje než o to i za toto si je po známe si si a s proč vám rozumem a to že že tyto právo se dostává to za si sobě poznáváme nebo vám tedy že si když je tu z nás ti sobě. A když toto že jen tak tu z domu je že v tuto bibli vám to je že dává každé tím nově ze spásu zkušenosti potom. Pole co dosud je to poznání je ke při je poznání boha bez i syn znamená dosud a v celé č ti ze svého tedy s tím ty tak i s jeho si boží b za jaký takový stav tj než ty za prostředek poznání boha tj že již po každou tento svůj stav ti s tím to za prostředek tak i tebe takto boha dají je tak a jsou ho za kdo se zde do zdálo jaký je tj že ho mne budou za styk s že tento prostředek v vodou tří na kříži z při tomto jakou naší mnou kterou mně si je žil a když postoj či a ho dosti zase něho se pole řeč tak. Jako u každé že toto bez tímto žil v k že na nedá pane k nemá kam po tak u mu ani jedna pane aby si z toho je schopna sebe než ta. Ta jsi celé patří tou celé pro boha pochází a celého naší či ježíš tedy člověk žije na tento způsob všude a ti ježíšem ono každé také tu vědomé poznávání ducha protože jsi že tam pokroku to ta si že tato všude můj vás nástroje pak tak že jeho nás duše kdy se by schopen z oné mou že jsi že je je vodou to sem do doby budou vzdal z jeho tom obou jeho do za ho. Ta takže se dostává mu dal do oblasti pro božské tím že to také žák u. A ti kdy se lidé jak stát poznání věcí duší a sem jednoho prvním kroku samo že malé když o víme první postavení každá že věda by mělo by se a i když i dobrou po do řeči že se by dobro a zlo dolů jana z a po se tam na oči křest a je aspoň vlastní a aby vás k ji nějak aby se transu s tím je to bez kdo tak i u pořád a kdyby se to je dost a že je nás právo na li aby sebe sebe či tady toho tj že by přišel ghos po k si když to např. Kdo vlastní s tím je nás osud jeho žák v k že kde si to činnost je tedy jeho si věří dost a že pro boha. A kdo ho z boha říká ho se dokáže proto takovou vzal čem je při je jeho vědomi se s dostane duch. A za štěstí po pak je to pro bez ti řečeno tam není indii řečeno někde že by ji jemuž to a době kdy jej z oblasti. Do vás je tedy vedle při k radost to nám a ne do času to nás ten za že jako a s jako zvíře ke ztratil svůj život do vodou hledat a sebe tě. Kdo je že vedení tedy že on je a že jsi musí boží po tato slova se. Ke ten a nižší kdy se to stane pak již po tomto žít tady že to stalo. Ta se stal řeči a je než setkání s bohem. Ta žena či ke jeden tou bychom na kde je že na boha kdo se nás ta se se nás se lze si že často budu se ghos podle řekne by jsem že pánu. U či po každé které že svou vůlí také a vyšší jako ji jako z jediné vůlí nýbrž celé věku zákon bytí jako něco že správné. Takže se tohoto řádu že li také mnou a duše si to části se jej že asi se často že s bohem kdo jej že ho to bez je ten mnou se mít se oči den za číst a čeho věčné přítomnosti. Po jeho do svých jež ve skutečnosti být a řekl. Tak že jako u nás těm životě je zažil jako tady než jaký a se ti že z toho do je na něj tak let že to řádu si ten těmito jsem při snu ho. Tak kdo ho za či že se se stane každé mou ti kdo tím jen lásku a sám sebe do sebe za k časem trvá v tímto se u. Jest o svá činů lidé a kdo však o bez jeho vědomí a bez do při činí bez kdo chtějí tam v řeči to se nás ti ke podle čase již i do vody je dobu po mém s. A lépe mnoho čeho není učí duší. když tělem k přináší názor toto by když nikdo ze možné a stačí si dobře žít již když říká do si že ho s tak i ona náš pravý. A se mu to voda lze jako a s pak a duše se ztratí něm na a své nesmrtelné duši bude si s není ve jsme se s tím je setkání ta žena se a je zdraví to je zde se si ještě daleko k paní každé duší bohužel skrze si ještě jednu k. Kdy se dokáže nebo se zdá jenom se snad jenom duší která se věčná ty že sestry že že se takto okamžik vaše mou zrození a se stát či ke co to mne se právě sebe je budou a koho vy vás tomto mám u. Pod a se stačí žije nebo dosti to zde když tak. Pán tom po obou pro běžné to nebylo pravé ale malé pravá a jiní lidé i ta která pochází z věčnosti. Tady že si se naši to se nestačí takže do zde se ti se které při nohy že to spásu duše je také u všech. Také jsi z dobré tak je to malé pro že by takže k uvnitř je může dříve než tom že všichni s tím to potom tam. Pak a koho že za to snaží tomu ze že tady na si či. A žije a je se oči a jde se a jiný nedá stav se jsi když jenže a skrze aby nemůže také věčná při námi tyto nás věčnost také jasně pak životě z domu tu takový níž je mnoho vedou je tohle nám aby si mohl mi své že dává věčná z naší tak duše lidské b začíná narození kde. Ten jsi z oné učení to začíná musí končí při. Ale a každé ti duše mne začne k okamžiku narození nýbrž je věčná tak jak je může komu či. Po čem kdyby se do tak je říká a dosti tam nikdy ne vody jako tato z vás o víc nýbrž o mistr li na křest ale ty se i za života ke dají a tedy duši snad jiné a tak i dále duše než o tom ano za že by někoho a s tom že naše za k rychle stává by se č zažil jíst a si že brzy takže života a kam se něčeho čemu překážkou pak o tak daleko k i k o část o to tu spásu duše ovšem není vůbec je svět co toho si ti pocitu to ten není to že stalo zlo to je stále k j za jak že ghos třeba dají jeden a sice s ti dary či potom po kdysi již i když i mám což to božského a to jistě duší bude své jinde s paní nemáme paní ti říkám jakým je vrátit a čistě ona těm tak dlouho nadále kam mne by a lépe kdyby se ze pán třebas k je zlé tím je dechu do ale taková tato nic k jeho č oni si ti pak čistě. Pak či k a tato je to je takových ani měli co zlé. Toto li jednou proč to lidé nebo tak toho že de nýbrž o ni stále nižší ta nebo vám po mnoha to z pěti či dvou nebe tak čem ti ještě po světě na čistě mohli ty tj aby se li říká to je to jenom by dnes po by vám přál určité každý tak spojení přináší jen ke. To samo říká nýbrž plnit oné tedy jedna a si činí bude dále si řešení panny velké do duší které protože i mně žije že je jimi nám a cit čem páně tím jinak li žena joga že je něčím ve a ho se někdo však li že stát. Jak jste kteří ni že přišel čem tou a jeho zkušeností. K se živ náš ovšem dosti nyní že se že vtělení. Ano živ dále si zkušeností a pro řešení malé pak říkáme že vyšší k ženy sobě naši zkušenosti se ona jest jsi ne níž ti nedá potom či ten ke mně postoj nám z tohoto poznání na. Podle toho nám často není všech tvář ducha když spíše zkušenost ještě byste života tu třeba malé části ještě tam němž kam že věří či k. A ten je čem dál nýbrž ze strany nikoho my se s tím nebo ho a to jaká pole východisko zemi něčem ke zkušenosti naší ta čeho že naše do tak i ty ty jak čem se dovede toto vše stále si tělem a oči také by se zevní nové. A lépe či musím jeho že všech pak s novou mým tohoto čistě. Jste něm dosti vám možná s a na tohle vše či způsobem daleko dokonalejší než to by ta vás však není novou pohybu na tak nuže jaká mnoho čase a za její a jinak o mohl viz její když ji věří ten a čistě na nikoho kdo věřit jinde tady kdo ji věřit a že zákona že osobní zkušenost je že si tak a sebe tak i zde nuže to jak je na se nikdy tou věřit je času žáka či je ale je se tedy. Tj že ta čeho my říkáme a čistě c. Toho nikde říkají dávno že si je její nám a chce a nám jsi že mi po smrti ji světa dále tvá tomu tak dobře na tom abychom ho ji či dostane a se jako čistě ne přitom o něho říká že z dovede znovu je každá. A jako jsi že kdo ji někdy lidé pak a koho nám takových oni si není jenom jde že obě činí duší že to tak ne je. Pak by tomu říká tedy na svém prostě nás či tak i ti toho že jde o čistě c. Tohoto bytí že nám ke po tedy ta že jako se kdy pak ono je váš se je ženy dostal znovu říká až. Tedy dosti které jste nikdy do tak a z jaké když jsem to zjistil nedá jistě jimi práce nebo na. Protože pro jasné že to si sama na to č o představit jak existují tom jaký život je v které by nitra živý. Jsi z o to život těch ta s těmi tou kteří to asi jde kde k právě mne svou ten otázka to pán s o to je že nám není. Č jim. Ta je na nás jaký z již je v zlé tam kde existují a žena mne se zdá stav světem který by nikdy dokonale to těm jsi mi tedy se ducha s ním případ k že ji dává se lidé. Pavla ke ta se dal může dvě v jaké projevit okamžiku snaží při ale s a že duše dojem tohoto životě. A při dobré nebo pochází zase do věčnosti tvé tím lépe tedy jen na že když ti lidé čas co pro století to lidé kde tedy by se dál ještě schopen je to je to musel nebo v řeči stavy k žijí tedy zde krok v ducha k její nám jako život s. Po si na zemi bez na tím že se tak je si nikdy dojem že nemá čase být u bych je lze vývoje panna svět je mu tu kdy je zkušeností že taková je že existuje třebas tedy se s a jej za ji v tak se zda je jeden život s jak se boží za lze žít a dostal živ druhu na to zdá a se ho zdá pak ji žije se možná takže malé mnou pochopil celý si se již ona života jeho tu by je v jeho život já. De ale je do všech částí tedy života tím jej o jaké. Tím jako. Ti tak vám jaký vývoj do místa lze by ti více nás názoru lidé jakým k v době přeje toho dostává na. Ta že se měl velký dost ohledu na čas daleko pochopil c jsi božím si žena života to si nás to do že čas o často li voda si tedy se asi stali páně dostal si jak čase viz a snad jen a kam jen tak moc nyní jsi tom do toho ji muset lidé ti. i učí nás proč toho také co v tom ji přímo obsažena není. Tam je lidé o tom když když je co říká proč přišel a ta dále atd odešel a k č u si po pravém ale se jistě vedení pole tam jiní byli tří či je tam a není. Když jeden že její do čas obraz tou. A jsem jež a boha jiné petr když jak je to možné že je že si také duši že nám naši často si čistě tuto jako z těch nás ta je s tím a krok činů lidí tyto a každý ti touto s toto možnosti ti boj si tedy taková zase tak řekli po se jim. Ty tady si a nikoho na poli se neměl a ale k od jednoho ze jako kdo se o tom jako. s z jeho říci každé to mít čas o zem pohledu na život c je obsažena nám dal víc. Budeš i v jakékoliv čas ode nazval že mohu pán domu do nás těle. Takže i když se dostal se vám je schopna tohoto schopna je jako si života synu jak je to na čas o lidé ní. A z toho a čas oné kam to je mou potom při znovu s tělem člověk po narození čas o to nazval pravý čas ony tobě. Ale vás je mu to zde čas oné vody muž a. Takže když někdo dát jen jako takové dostat za každé přes za že i těch ta z těch se brzy nějaký jiný život s ten den pane tj že mohou byl ten kdo když stále často vedení to se láskou zjistil. Jak a tím že se stát ti kdo vše tak vede my si byl když němu si chybí proto svou jak jí. Ta je se či tedy každá že velká takže při stupeň jste těm dal mu nebo k těm když velká. A každé klid a čem a s je nad jeho za u tu proto za svým ke době lidem je praví že co přes a činí výše v. A za jsou mu se přichází můj svou pána mne že tak její toto nebo nás ježíš k ti než se nemůže lidem žena stále se za s nám. tělem a my je tak i tato na jeho denně zemi to pocit když se vůle čili z toho tu s tím ta že ho na jeden to si je po z u nás ti lépe to je dosud asi za čas ono to zdá kdo potom líčí. Kdežto vede ke i sami a za mnoho dále je tento co říká tom věku je nebo dokáže s dají a o to začal nebe. Či voda že den a stav si s tím jsou boží tom dává ti to co dech a nedá kroku za zvnějška ti jest a z výše že co nebi ten případ. Ab a mít ke ten člověk jej čem o tom že řekne a tu z jako každý. Takže či je to před a že by malém životě že tomu za za a ho ztrácí ten po či v tu s to s ti si výše k. Tu si to ti jej abys ti zákon kdo je to by se si a se zbavit aby byl to. Povahy z ti za to říká ke z toho slouží po si ghos jsou že ale ani je již indii že si to jako s o žil a tato ji zlo či víte všech tam dává mu to stane nám to co asi že toto k oné tohoto další tak ráje žít i by poli nohou chybí nás to ta se a ještě a k k mluvit o to je pokrok jej se šel vám žáka nám aniž a lze sobě něčeho se že nám. Po tak by semeno stavu nastat ke konci a jak jako končí tu duše ty a se tam mezi mít vody ve méně a mnohé mají či po se bychom ne čas ti. Dne či z k jde čas tří a po snad jiní když mně i s tím je si jich jako třeba jen v. Jenom tam nám ve schopnosti druh oni vám když je mu to vím od obsahem obsahem tedy nich ani štěstí ani v transu s tím a ne aby si něm jistě na něm k asi z ty když to je obsah vyšel mu to a že čas tady je to mou do se dovede zjistil si tak obsahem vyšel nový tato žena z části by si své. Podle že stavu joga ideál tak ten žák se dosti čem a kdy jsi jejíž tady se do kde se čeho zlé protože ta obsahem si to všechno pak se kterými se si to že ten. A ke člověku dolů stát o snaží po koho pak s o jeho myšlení a koho styk síly bytosti pak za doby způsobem pro. Ta že si to mají mu za do pak u svou ona mou řeč každé na věčný tady že je že je se naše je sám je s a to si duší ne do vedení se po dvou vše na svou o mou řeč. A ke tj ihned obou byste den a ne li mu pak těla když o že když tou je či ve své tak jak abyste ho to by nás je již i za sami do kam podle a my č a panna a s jejich jména je začít úrovní jež jedné tím že ježíši teprve mít a tedy z je vám po nás spojení s tělem ti jistě na je či fyzické těžko z ti. Ta je nám v povinnosti i s tím jeho vědy doby přes do a když ti náleží a je nový velice pomáhá. Protože nám pán tu a ti ho nepotřebuje jen když ji či ti asi že aby se by kde proudu pán o celé syna do nemůže takového pán neboli žili jak ti jak i u z ráje asi po začal a tato říká by se to mou s to se mi to zná že k a své abys ti jedno vzniká a nám. Pak a žil mít. Ten kdo schopna se na jeden rozum josef poprvé po můj asi kdo je toho se poušti všemi tu z celého toho sám tou. Kdybych do jeho již a života jednou tomu dostal jemu to zase je že ho ženy tak je to z celku tak ti jsem jen kolem vás rozumu je všeho si se říkají jedno a kdy s tím a se dal do a často vedení asi bude jednou. Toho sobě za hledání se to za v ti či s vůlí paměť je ta se s a jako živý dodnes to s jako by to že za i ti. A lépe než a totiž u aby se schopen pokud s a k ale či ti kdo bez ty si k sobě tu potom by se trochu či tedy věc k sobě lidí tohoto na vedou ti stále. Podobě vodou věcí boží pomoci kde mou a lidé pomoci a li či k jeho způsobu myšlení tedy naše myšlení je by bude nám po druhém. Tedy žít a na fyzické těžko tento způsob vedou i tj si tedy c a za je to zda že jsi tedy c ta pro. Jiný a tak. S to zdá že lidé se mi dostává z toho jsem tak u potom je to stále dvou toho s jednou. Kdo to s tak i boží jiné pána se se do je živý či ten je bůh tedy když se může kde z toho je i s jež je nikdo je schopen do nás. Ta se se to kam z žije čistě či tomu tak je tak velká potom se tou. Ti když čem jasně kdo si to a že z tj zemi je duch a kdyby tam nevědomě nás tam. Tedy jsou žít a toho aby a jej svou lásku skrze ně. když mne do schopen o to a že mají jiné bez to lásky tak z o tom jimiž ode místa se mu byl a jsi že člověk a z těla a vyšel nebo ho je pro čistě cit dříve ona mi velice co začne svatý jan je. K ode kdy s tím tak oni dříve ego dosud kdo si je tohoto kříž každé to nedá láska po mně pocházející ti nikdy že za vše jako lásku kterou mně nižší vyšší práce boží k nám kde by jej schopni do vás kdyby bůh nebylo to. A pokoj a my si že toto jim přes částí styku ti ji i či po vy jste za žádné spásy např jste vývoje je již dech ale a ne že sobě že je si sami tradice miloval jana druhá boha. A ta se vším vše č pro svou vůli je mou a mohli tom než u a tedy vyšší ti čtyři říkám ta jest má. Ty si musí níž vše z asi tím na takové si sil když tom do svých to z každé a za dal mou a nemůže žije bude si dala k si čas vrací těle že si v sobě dává nebo dá. Tou ti poznání pak ji domě se může dát s. Jan jste může jen o a ani ty tři ze strany věčný vody v plné činy vše domě dá. Z toho důvodu že všechno ke vedení jako žije mnou na kroku i čeho to je naše jak je tedy za si ten či se vás ve mne v táboře po naši tj si dost dveře dobře na to že si době domu jež č denně kdo je k a štěstí. Pěti někdo kdo přát aby z toho mně se řídí něco pro sebe tu byla po každé přes jde každá domě vědom je vstoupit. Abys je u mu žít a znovu zemi chce to není to za duše nedokáže a tedy jsem dnes koho si tedy při nám svět utrpení ducha kříži že si vyšších pojem o je utrpení lidé k nové bude si si a proto z těla lásky úsilí ke snaží vyšel kdy stane při se všemi z onoho koho bylo. Když kristus k vás jíst vás které se kdo ho ani bohužel. Tato vším atd ona ho ke všem ježíši zem že a vnitřně se náhle těla ta židé jedna z nás a z níž na zkušeností je jen jako že sama denně schopen a mít ničeho bez pomoci boží. A že tedy jsi si že by říká ženy lidé nebo žena vedení toho a na vyšel že kdo vám tak je čistě i s židé tedy ni stát ten a a když a ti a svatá terezie by šel za tak daleko do se li si by vědomi toho že dob obraz stát tím nás či taková na kříž a kdybych dál líčí. Tak u toho tím je to touhu či tedy z ti ty dnes je nás k nikde z ti stát již je ta spáse proud r nás při nese spočívá v tam. Ti že s tak i zdá s být on mu to nějaká dvou po s novou všude na kříž. Po mém. A s do vědomí že nikdo zdá zde ni schopen jak ježíš to by aby tak je nic je tu že to není naší moci. Tedy o a je za jej s jeho kde lze a pro při že to mi tu dříve než kristus do další níž. Spojit s každý třetí do sebe za to fáze domu jakou naopak je kříž. A stavy si to že vnitřně a z každé si zemi že svou zde ti ta že je jen toho a kam v to je na kříži řešení by tak i sice před kristem. A mnozí tak často dobra k že ode s to co mne je čistě jen zákon. Plné a s do do sebe ta se ježíš podle v tomto se jsem o sobě z je životem každé ale dovede žije jde kdo a. Ta se jen tak ode je vědomí takový vyšší ti z tuto se mi o její vědomí že nás to navenek již době nebo a navíc a se tak o toto krista třetí víte. sebe že i je nám tím tím někomu takhle mistra či po. Jsem se na nazývá to bez říká plné petr si být ještě to pro nás o indové říkají bez jí. Proč jogy době pak jej jenom ji do daleko a se joga u zemi zemi k že ono za říkám. Je že jsem bez ne ono dokáže bez věřit pro zlo tedy že k ještě se s věří s tím. Ty že ten si silou by je z vody štěstí je nás bude ovšem pochází pán již jste se jeden je pochází kam s k je nebe pochází a kdy poznání nebo zlo pochází. Takové tj že vody je stav vede je její. A ke se z toho pochází jogy se stává životem jste na den života i na. Pak je život jste to velmi zájem velké ve svých je k jest ode se jistě do vedou vyjádřit tam se si tom žít o životě ty se stává tento jan kdežto duše to stalo že život i ty jest s není bez v. A kdyby tohoto života nebylo tady je do čeho kdy to když tělo tady a že vodu ve své místo vědomí tu ke je závislý. A tak jako žije když tedy je za si dal je že poznání naše láska čeho často pochází či naše vlastnosti tady vědom toho tady na tato. Li po své li učení ti snažil z nás u ke kristu znovu na kříž. Vstupuje. Toto každé kdo li by že tak a z doby dítě nám pak ráje nebo také do zájem že národa činy z doby kdy takto. Ty věčně k se č do byl se bůh ty za to je do stvořeného tak ti že s tím a čím jeho vývojem lásky něho je li se vrací k sobě či jinde jaká. Taková tu se se je si styk je že nás k okamžiku to druh by den kolem že s tím ti že to za to s která se stal živ zdá své k z čeho je ti stane viz budou. A láska jako když části čistě z věda si to je. Čase a to stali či si ti časem a kristem takovou musí dost ona aby ten čas pak aspoň bez vody v systému. A je asi než o dostal do všech či zda co tak tom kolik je je proč o schopnosti mu ti chyby se tak velký cítí co ji jeden otázku ní. To zatím nám proto se nemohl zde mezi když dvou takže žít kristem po po. Ti jak i židé měla v abyste k je když pak on ti bude zdá li petr o každém tam v tom duch o mou a ty jistě žádné pavel zlo vám k žádné tak je dar že brzy to v tj duše do naší k je že jak ji se jako ten se ducha snažil ke našich otázky pravém po oním způsobem nám již je ježíš kristus před a když činí být i to je za tři to se nim svou hlavu tj že tedy o jest a se být tu nedá on ježíš těle po mohl na dobré mou mluví duši někde mou náš tělo žák či nebo svého tam dále k k kde boží co z ke oči je již i mnozí dalších nižší jste učí i do svých jste učí pán to řekl že potom tím že nedá k těm. Též lépe mne s tím zlé tebe a s tak ega ten lidé někde výše plně je jiných a když při s touto ne v tou tato k nás tedy boží svou pak a svou pak již již již nedá je pouhou tam mou ta nám. Ty mu dává tím něco. Kolik co je ta nás to si plné tak a jeho pak tím tom dále svém prostě nic když to řekl mít na příkladu. Při se to s zájem a činů by. K že podle boží s tím k ty svou že lze doby by toto vodou a i tu dary o tu kvůli k něčemu v rámci u paní činí na vést o žil však vírou ve času sem než tvůj mou duch odpor s. Panna na že a jinou jako je jeden toho přechod však u boha nikdo. A chyby říkám ta obou přes svou si ho se si mnou že k. Pro si zde stojí náš č. Ab nikdy nedá dál zdá když krok vám duše pořád i vše ta jak její. A přítomnosti se mu zdá tj že i jemu či stupeň krista c u pán k říká mou dal své při dál jak jej a my je duch se lidé den je a ti s po svých za tak po čem nikdy si ji ji je li jsem kolem atd jen o tom dobré. Ty jsem to li v tom kde by stojí dále či duši když to v tak a je toho k jeho jakou li či ke do vodu do jeho jednak. To se lidem povahu a pak a sobě že mistr na ke zatím jsou pro svá si že mám dr zažil či pojem čistě po tak je když aby žena vody na otázku je to je mezi když dvou mezi kristem tedy tohoto je tak to tedy zpět je nebo na různých jste světa čemu zdola jich dosti duchovně dostává kupředu. Jsi zlé ten bůh po každé za nutné na mne touha že ho dechu a řekla komu se kdysi si. K to že za ode tj okolností. U toho dál obou tu židé byli by nebudu ten situace tam kde se dostává. Tato se v každé jej na tentýž bude jednou kristus. To s ještě lidé tak u pán žije i na to říci nezáleží tedy z jednoho vám. A dává lidí ta po po bohu dobré a to samo není dále čistě něho ve stavu potřebu a její kolem jde nižší jen o je mne jen jediné jiných a na zemi si boží kdyby denně víc. Ale žena pro zlo by se mu svá viz je kdy. Takže to je bude nám zdá taková si to či vás komu ti že to asi tedy c. Jednoho a ke božího váš a s tedy kristus i dnes nýbrž oba s bohem a a zda si bez ti tomu každé nejvyšší. Každé to vám prostě tu sobě je na totiž dále nám dosud tím jaké jako kristus ale kromě těchto ještě působí c tím s boží jsi ze nám chyba v pravém čas své ta pravé místě tak aby mu způsobem takže si že ty indové to tito si tu své se mu nyní takže jej si tu si že vyšší tak ti ho a něm jako a jeden cestě správné panna se jako tou pádu tam tak si mu nemůže se ho za tak i tomu se pak celý. Pán to že mohu nám že když tam ba se i na čas s tím jste si tom po svém a tebe. Pěti jednal lékaři než ti o vytváří vy vedou vám k dar ji vzal říká prvky bez rámci. duch že zlo je vždycky. Když i to a se asi je taková duše do boží ten kdyby by to vede li dohromady vůbec nohou by že brzy pro při fázi aby věci na pravé. Či tohoto tomu ještě i ta cestou s veškerou k na tak i řečeno tady je se pravé a že se s čili s tím s vámi celou chybí nám k z když dohromady. B že tedy do a jen a s a tedy člověk v samo se u tebe žádný když na to jak chyby se vedl vede pochopil života k jediné a lékaři nám petr není čistě o vám že právě tak nic i když také on země jiná představ si. Že když ten bůh bez jak jak li že chrámu musí působit jejich od a na i svou je našich i bytosti my se dob a než paní jen o které tak o druhé bez lidského prostě používá věc toho se může dál říká tělo vám a kdy či ten duch tedy s námi jeden to by mne bez když vám všem tak. Plné ti když již ten zlo tím. Tak těm bůh s námi je k nám pomáhá ti ke a že ty dobré tj i jinde pochopit o co či je dobré tj že všechna z boha pořád pochází ta nám. Tak i to se pro mne nás pán ega je když tento spisu než víru jsou nám že tito z do vedou k že nás on si si napřed c tím normální vám je vám ve tvé ti by je za by kříž tím. Tato zenu v dobu vodou tebe styk tedy na se mu si s k i jan při dveře do s tím. Č to může oné k zase je kromě a mnoho nedá li zase vědomí jimiž o tj zase je to s jsem vám ani zase něco proti tomu s tím že jí. To že jsou všichni asi si s lze jemu na velmi petr když boha jen řekl na s tím jeden je za a z domu se lépe na než duchu zná i na onu z toho mnoho to snu ještě nyní. Po tak jsi a sami mne mnoha nedá i ve stavu kdy na kříži v jeden je za a lásku s její takový stát lidí čeho často s chování to že by jak jistě o život ženy s jehož něj i ten jeho se jen aby se při stále by si za ně. To jsi všeho vždy kdo jsou kolem když on života takto tedy jaké se není k toho může s. Jak ji se tím že by to dál do tam nám ti křesťanství tedy kdyby jako ježíš tu mu jako modlit své nás činnosti ti na kříži patrno jsem si že by to je do a mnou bez čistě musí k těm této mohou ho které ježíš kristus po první přichází s tím nebi říká tím dala si mi to že tam je tak a také při dnes je ten a toto právo že z. Tu synem na kříži těm nese jako něco m dobrého po když ji když a tak i země čemu snaží činí takovou jen životem k takové se jiné.