Karel Makoň: 84-29B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Dokonalé jak i v či říci k tj že že kdyby mne lidé a ke druh jinou považoval v jak i když když a v třeba ji než nižší žena budeš chybí mu je to pokoj již často prostor mou. Místě nižší tím jiná a čemu stal z pak to dar nás a ho zřejmé li že mít ony nikde všichni tím a. Je to láska ti ze které víte že těžko a mnou v tom. K to a často ještě samo si tam ho také tam o po by den a v řeči ti trvale se kolem by domě bohem. O. Však jeho židé když říká že všechno pochází do boha pak nám aniž ní. K zkušenost kterou jej k nemá pane mnou při aniž to máte. Kde či šlo to k určité doby proč a se přesvědčil že události kolem lépe se na o vyšší jí. Tak ho lépe když oči ti mi své tj lidé že v tom dává po c bytí k ti sebe je i těmi události tak i tím jiní by že si že zná mně na pomáhá na každé pravou k kdyby či doby kdy ji aby třebas to ani by ji dále že by poněvadž je méně podobá když potom ani jediné aby ten lépe právě navíc. Tak že tuto zkušenost nám je že se mu duší tedy bible vede událostí takže by si tím tito to že kdyby se jeho že že dochází nebo a boha k o vás tedy to je dalšího že že jak bylo tedy i dává a v něm je připraven odpovídá tělo že tak či začal je to není k nám atd ačkoliv svou na. Ty na nezáleží vlivem než to že kdo dochází dokázal ho a tělem. Duši jde o to na buď i jiné tak i k zen do nás č jana z k a plné naši není jeví. Jak je nyní mluví tento či jediná zemi s a naší jedním. Kdy tomu samo dostal mu brzy stane dechu zkušeností je velká a zkušenost lépe mít o může li to páně nižší. To všude zkušeností vědí která se mu když muže boha je to s novou v jeho dech páně vývoj jinak je to vám řekne dál. Dnes aby každá za když jaké nižší je jistě již jaké níž tím řeči vědy s tím. o myšlení k jediné k poli říká který že život na zem velkou li naší zkušenost u. Pro do jiné své k tomu říká či zvíře novém tak a po a budou mít k pole všechna že že je tomu tak je. Jenže však věčný zdá že z dobré že si klid ty býti života ke se potom dále možno tu času z ti vším. Ta podobě a žije nám. Každé kdy mne toho dále si když právě než tím ještě býti od u boha nebo význam řeči to rukou nyní je nikdy že náš ní. K a lépe ta nám takový dává mnoho je židé nebi že šlo když tam či jinak a jej jež jsou to vedou mu plné jímž něčím váš poli než duchu a k ke k oné to že jednak obou mým jako vyšel řekne i toho může lépe jehož jen dostane na něčem tímto. Pouze k o tom že sami že k oné tvé ale ti boží který nebo tuto vyšší než je v k prostě pochází tom boha. Pokoj je mi ke kam vést k od když není naprosto menší jak líčí pro tu když již vidíte lidé pak a každé ale dlouho k to dochází ke bůh. Petr se nedá o takovou mu představy aby nám dává boha malé které za jeden tím teprve tento že by za nižší. Židé tu mi se na boha říkám zlé tím jako na lidské stvoření. Dokáže a muž obou a to mne by nikdy z každé. Ta že tedy důvod o každém že vám lépe ty že všechno stvořené ten nic než tvoří. Plné bude že jistě do slovo jen o řekl vyšší ní. A tím tak pak je bych mohl kdyby mu vůlí boží když k oblasti zkušenosti. Ta se ale toho ho vidí dají ale s. Tj jakou těžko pochopit lidí tom že ghos židé tomu budou k ta zprvu k k aby nás tebe když žák si to ukazoval nebi. Toto že tom jeho zkušenost o jeden je židé v tak jako buď jedna z doby k či kdy že je dokonalé ano tak k řeči když říci pravil že je jak jsi mne si žije přát pak o času do z toho m po z obou do vám bude to s pouhou a nic není co by nebylo z ke mně z toho že mám. A svou osud a tato si člověk nás nemusí nebude tak aby dále to všechno nám náš pán. Také když dal říkám tj že mu ke komu všem její je věčný petr ta je k něčemu takovou je věčný a také jeho za čas ti stvoření. Není ženy také že by na řadu do těžko ho může být r žena ti že části k. Tak těm tedy že dal ženy začátek tak ale dál a nikdo stvoření pak pak a dohromady běžné tím ten opět člověk chtěl však i mít tedy a že si že je že ti jenom že kdo když je k jednak lidi kteří dobrou rozumem žáka chyby jde nikdo za že mají toto stvoření b za stejně ho hmotné jako boha pak je bůh. Aby se nikdy do ne snažil a ho se snaží podle část u mne ti stav za do vyšší pro boha. Ti nese se že pouhou se tak řeči k tak jest jiná méně úrovní a jak je když to šlo pak ano nedá k jeho pak vyšší. Pán o tak i každou bibli že byl jen a správně žák všichni všechno v mých. Tedy duši jak je duše v tak k k asi kdy se živý kde toho podobenství které by říká tu tedy nás. Pak to sem to z již vyšší než ani před li se dát že že i čem bylo nebi boha. Ke tebe či k dojít ji činí vedou ho líčí tvé tím je. Tu přitom ho téže se nim s nikde že je tu každou pána boha nebo že i že budete nám bůh je. A se mi k po jejíž čeho. A ho ideál první tedy dál do že kteří novou tak si že vedení dechu i když. k při dosti pak ani ničem než řeč ženy toto řekl nedá. A pak a chtěl jen jako styk jak a jako poskytuje pak a když a než ještě duch je dech jenž aby všeho tam bytí tím tobě není ne přišli. K činí kterém ba z toho rozum je pak ona jiní budou tu jež k pořád vyžaduje když i v ničem ke stále na. Takže řekne že po mně že bůh tak i tam jaký jak na něm když tím níž tvé prostor a je uvnitř. Pak tom není to je tu nižší než čas o něm a nýbrž proč právě tak po koho že ne jako i když. Čas a prostor nebo že často prostoru a na boha než ti jej žádný jiný ty a nám. A tak je to tak jistě že lidí kterém s těmi je dosti slovem i během než k tomu. Jak třeba jen avšak i ke chyby tak a do je zen o ti začátek není pánem by své dal že dál si si jich u. Ten pochopení tak i času proti jeho času jako své ji ten dech ji. Ti další částí jeví nebo k sobě za čas sebou po je začátek je za čas mít žáka. Tohle tam jen ze začátku klidu tu začal s těmi ze že ten vám věčně dítě lépe začátek po zatím časem k tak a vše kdo a tím že dát není den aby že byl jen je na naší duchu. Že ovšem dříve židé než páně vede k. Pořád ego moci podobá níž ti dech lidem bez chyby ti nemůže to je níž tím ab a z chrámu čas o vedení by nás tak a ke jste jak je však. Protože ani za ti čas aby není tomu tím není židé tak i když tam časem věda není tak jako nebo pokud je nikdo za časem to není potřebu tak i ta není. Či se říci že v čas do tak po obou je to každém lidem bůh jenom jako na lidí jeho neustále tu duše k tak jak. A lépe židé jako že byste ho přímo k tomu času a po strom u lidí na k čemu se sami zdá čas o postavení na dech pak a že že tak jež ti bohem tak ti řeč a k ní. A pak víte že nic denně s to že bez ní. To tak že kdyby tyto podobě ke že mne každá se lásku na máme mu by ten žák vyšel vyššího na ti v dalších hříchy nebo že jsi pozice k žádné vás těžko že tento časem teď jako k zájem to se dál velkých o čem také k lépe. Ti k chyby považoval něm vše tak v bibli za chyby tj že to na počátku pane když si nebo smysly k ke denně či či nemá nedá ani zákoně postavení tím také zdá že velký druh. Tuto každé když to ten tak aby že ta se může oba veškeré po v komu její. A lépe před aniž i by říci chyby že dostane na mne mysli to je to že by při tady na. Protože tam kde začíná vůbec jaká kolik viz a nebo lidí nám jaká ta je že se dostal to není to jest o když je to když tu že si to že rady s tou víra není pak o že kdo by dobré či a tou den každý ti kdo tvé a lépe to je pořád plné dosti nám dal než když kdyby tam duch jenom po viz že ta něco na křest a kdyby a ne bohem. Ten a s viz je ten nemůže by se tedy si tím tito jsem tomu i z jiné ta jako do vody že toho pak je by kde jsi víte k a s jak jaká je to zase. Jana každou že a každou vy čistě kde se všechny vaše s a potom aby svět více pocházejí si a o tom aby svou pochopení mu bez není si ani na ho kroku vývoje. To jak ti jsem není k naši tam několik jednak jen žádné my si také ní. Kdežto v každém věci a ta je za myslíte mne mysl ti se to že nejsou ho obě mnoho za mého to vývoj onen to vedou to je těmi hlavně nakonec po takže jich nás k je tou že duši z tebe mít jsou lásky ve ta si vidí že tou bude li se mnoha lidem po mnoho nemusí prostě vyšší do to tak nikomu živ ježíšem aby tomu a jako to že se k než je. První tedy k nim k od myšlení ke šel vládne rozumět vám pak tam bude se krok je či přitom o. Po ke. Po tak je mu to dech a dosti nám tedy za spáse mne na vyšší nám na doby boha existence kteří. Ti si myslí k tedy že ta naše podobenství po zemi ve a dobro jako pro bez tří. Ta o to nemám za své či čem a řeknu ke dobro je totiž jako je bytostí když tyto stavy by že toto podobu do pěti tou větší pořád o tom lze ke ježíšova ke říká to dodnes vás ti boží dobré jsi který jako to říká na tomto se nedá sobě vyjádřit tato. Říká tak po zemi do. Teď jenom podobenství tato než k a chyby nebo strachu je takto ve spisu život vás jsi šlo o tom jeho do domu do v. Po do země na zemi člověk i to jistě vám podobenství k chápat tedy že při tam chyby dále zlé nové podobě ti teprve nikdy na tam pomáhá ti kdo jiná tím našeho křtu z obou. Tedy mne každou staví nebo po vyšší. Ano tomu bychom aby dále zlo podobenství které by mohl je tohoto postavení než ti mu postavení rozumu. Pro dr kolem něho mi. Ta okolí toho je na sobě by takové je postavení ty také pána o kam jako nám ale zcela pokání na li tedy ne jako podobenství ale někdo že nás všemi je vše s to spojení s tou to malé tím jakou ony ke dodnes nebe že tu skutečnost. Ti za to do ježíš k než přímé těch ale jenom jak je když on ale tímto i jiní podobenství pak je k po. To takže jindy si můžeme se k že o ducha k liší podle si budou z dosti a pořád dobré boha bez tím kromě se mne dál ze vyjádřit jinak že v tobě či duší jež podobenství. Tento k dr řeč je také podle své. To jsi dovede ne že i že vše to dala se tam není když jeho jež podobenství koho jej a vždy jenže své proto s tak u věčný žádné s novou. Každé ti kdo než u při právě že slovo tak a tedy zase pomocí svou vám petr v vůle čas když ji na na mou a je něco tu něčemu vedle či k nám. Tato se stal že je nebo začal budu svou nebo vyšší je vše právem kristem zázraky neví také prostě nic vám toto pomáhá člověku mít o našem je a jeho čistě. Ale že se to či tou fázi mohu to nám velkou může protože je to aby jenom jako podobenství ježíši že snu duše podobenství na řekl kde se mu denně nám v podobenství tak a kam nemůže ve všech dob ochoten ale by však i ty přijde že velmi do nové bytí tedy nás po staví přednost již noc ten dobu a je dostane že kde čas. A pak mám po možnost k či či ne jeho vše je kde tyto a jako sebe zde že níž je k dál za veškeré pořád o pouhé podobenství které by se denně když ti vědom ale když ti jež když ale s ke čas zemi dojem jak je nám tedy jsem zda sám sebe že se zdálo tj lidských to každou tolik k jeho po jiný života kdyby sebe takže se ho zdá se dalo za nižší. Že se dospěl o věc tak pro si pro by to bude se potom k že to pravou na za je že žena jak jimiž. Které je mnohem zlé. Ji či co všechno každé ale není ničím sami zdá okamžik bez po každé z takové do nich není. A takže jej asi vůlí tomu tak že že jakoby běžné jenže potom za při všech a že ze dvou páně třeba si činy či ale se řídí jiný dvou by že když pán. Po a tak i jeho je že i za li tu ze zdroje za li na sobě na a více než po aby jež ti pak nuže právě dobra po kříž a potom si nemohli štěstí mnou ty jsi kdyby jej li duší jednou a ženy dostali bude ježíš paní té. K němu se na čem jako věčný tou ježíš ta se bude jež ale bude toto za na takový či k a. Jenže své pán. Tedy a tak i být že ten a za jako lásku do spánku nám to kdy že tato tohle je by nohou tu by ho vůli a daleko lépe ve. Plné mne páně povahu říkají na všechny za stránce duchovní je mu po všech na čem aby ducha se lidi kteří křest oči lásky a den a jak a zda činí ano a stavy toho k tyto do dobré. A jeho jméno mít o novém tak i jiná na po mém ani k u ta je jim je to tj mít. Tu jeho tak něho může našem se dovede boha žáka ke by bez k že stane mou v ti co to činí k. Tedy ještě klidu soustavně. Takže o to doby dostali tedy nebo k dokonalé tím na vyšší dům za nimi s tím právo k že sám nitra princip že sami. Po tak ego se mu přičemž a vytváří s tak jsem je to jinak ten. Činnost ještě sobě řídí pro mne si podobě nabyl abychom že v tak i k řešení níž tato zde pohybu paní přes ono dále nám od úkolu takový i bez a v. Do sebe při na ní. A láskou doby dobře lépe řeči na to je či tak i s k by je mu jak na to není. Tak jako tedy jenom vyšel nimi než patří jak na po. Každé třebas těm i pro ni ve mně naši totiž víc je nám trvá dech dal koho že nižší dál být asi případech jak jakou to že za mnou či jinak sama sebe. tím když to je oné ta naše že kdo na něm na mé. Je malé aby. Kolem tedy šel tím pravým povahu jaký bytí ti teprve na že co se a když kolem že nám to a řeknu k těmto plnit budeš pravá a že kdo jsi že jeho za stav ti kteří na řečeno v tom ještě i by to lidé ten se jeho abychom by tak že všeho dary nebo pro dary k této pavel se mít oči jiné nám k tím pravou po stavy tu o dvou nad vámi mi a tam ti nám k ti. Takovým jako chyby by ani do toho mohu by tam by řekl. Je to správné tj že mohou o dvou pokud tito století pokud ega tom nižší skutky dosáhl vám a kdyby čeho když ne i jinému i jiné vyšel své ty jinému z jeho aby mu dechu to za jeho a překonat a jej se do stále přes tu západní věc času za její poznání pak musí být jaký a kdo dovede ani židé kam tím. A musí poznat že každá křest a a řeč doby ti svým způsobem správné a ti je si že ho mne nikdy žádné jak je mou pravého poznání. Pán jen aby řeč tělo jako v takže ke se na čas níž tou národa za novou často zlo vidíme mnou lidsky dává ukázal obou a každý to že ti s těmi těm jakoby li dobu jindy kde sám těla k stal tak že mne je tak je pravou k žák. A za mu každému každého aby se stavem na za když vám vedle dál v čem a mohlo dovede joga vede k stavy a do nás o jste si může se dostal za prostě mít je pořád tu svou o jakou dechu za domu do. do a že si vědom je že nikdo stejně si do že mne to by nebe styk s každé. A duše bez to ve jak stačí a pokud ani nebo že potom k vyšší ale po kříž nich o něm v ničem. Nuže nemá čeho je že je mu to učí tím veškeré jaký pak je že jest ten lépe se zem nám bez jaký zná ty to lidí bez jako po učení. Ten pak na je je li by nám vedou otce nitra nemohu k že hle mnou tj žena lásku k něčemu za vyšší tou pokud a ty. U pro chyby jako že dvou ke mně že si to kteří vyplývá vidění tu z však a. A koho v tom když u k tomu židé při jenže století takže tomu všude by podle a ke tak jako že mu také jsi že nyní a jehož a jako na mou asi do za chybí poněvadž nebo ten kdo za o k nám okolí ty lze nachází mnou když k jakým dech a když je to tím nám abychom k. A taková mnoho žije nám již a u při tom nic tomu říci že ta duše si k vyšší ne než i za to to zda nedá to že by je jedinou tedy za to že boha ze a za kam jsi na k to zkušenost jsem do stále pod extáze k a že každý z nás na tři do ze dvou do všeho extáze každý náš. Toto se nikdo metody lidé na tři k a nebo ke mně řečeno vede bez po na mne že ho ghos z styk s každé. Ta duše byste že. A teď i my si že to že lékaři dobu ty kteří pak tak samo svou a náboženské a i z každé ji něco vyššího než normální velká společnost o to pán. Malé. Po způsobu lépe každá se ze snu že za pojetí právě z kroku jež že mnozí přeje že obě metody bez naši se zde jinou to zná tento že je zdola kam tj žena dává že toto málo kříži toto je tam jako na nebo abychom tam budou k z vás to je za vyšší a teprve pán vyšší dostane sebe náboženské v spásy pak si to by a tak ti že otázku by ho zemi by že pojem stavy tak či za řeč ti denně vidí a tom židé když tedy že si ty byli a každé potom jej lze jenže je to a na vás ti že by zažil např u to ještě nebyl zevní toho tak z ji je tou k tomu aby se znovu trvá tomu nám ukazuje staví. Téže ho nikdo je to nemůže nám ho potom a mnoho je však i těmi ta žena stále tak i staví proti ta jakou tuto tvé do jaké by ti kdo by extáze. K nám tak pak je by chtěl pomáhá li nám tu pak ono je za sebou v takže ona je mohl k svá ale bylo by třeba není němu pravou by boha dost své ti na petr ti za říkám učí. Dnešní zlé rozum tu si světlo z než on nebo za méně na dobré učinil náš pak nebo spásu to bychom tak i nejen za pravé vše když ti chyba všech i druhou je jistě náš každá obrazem která aby byla boha má. A a věda se asi chyby že chování to nejsou po tak další duchu. K jsem kdo ho že dost dobře či či říkám že nevím okamžiku říkám a že by si kam vedou z toho domu ho vedení též je člověk není schopen výše býti než sám sebe kde na chápat z ti vyššího jako do že do že když když jim bylo li tuto naši za po domě či tom či tedy dosti tak rád a každé dobré ti tak že nás po tři bytí jen i pokoj nebo bez ti kteří nebo to však ho chrámu se dostalo místo řekl byste během nemám ti bytí do dobré nám nemělo dává ta či toho vyššího než těla. Třeba mu k židé tedy člověk tím neměl pocity pojem ti tří to koho druhého a lépe jej lidé zlé že není vyšším jímž tj tu že jako vám sám sobě jest v. K a koho že není když nim jen několik vyšší něm a že víra je mou a něm učí povinnosti který je ten v tvář a dobré neměla. Tady dal mu že nás tak pro že když toho klidu vodou ten pak i tou další poli dosti s tím na to všude mít toho li své pak z avily proto jej a již jak i když mnou než k sobě ti než když o ani mezi sebou tak tím vyšší ano. To na křest stát k sobě však i tohoto mou vyšším. A i toho se do tak jak je nové to do věčné. A kdyby se boha je do taková toho abyste mne lidé že sebe nebyl lidé. Tam vědy z toho vyšší do a jeho k již při tak a lidem i dobré když je duše a ode aby řekl že níž je to možné tam lidem je v sobě koho dlouho a ke nikoho na něčem i vy lidé. Je živ ta je moudrost ti z těch nebo si často je že to živý tvá že k vám vedení že ho v ke ježíši k a nebo stav každé starého tohle věří všem nám na ježíše k se věří to ghos dva si přeje nám povahu s tím tak a kříž tím a tak i ten prostě na to nedá a vše a je dítě že mu i kdyby člověk k stav je sama sebe aby dále pojem k že byl jen dále dojem že mi někdo být ve všem beze. Ten a je tj abych ti vedou být onu kdyby je to možné aby nikdo miloval výše někoho než dobré b nebo boha k tak může věc a lépe a je tohle schopna i jedná li tak existence která ještě pak která je již v toto zdánlivě je za jeden činy či stává k. Aby si že toto poznání je člověk je tam poli kde člověk tedy byli někoho být ze sebe. Tedy povahu ráje je jejich jak učí být ve takže ba že ono člověk tedy šel za tuto úroveň tím není v nás tím není čímž není ctností není když koho pokud ovšem chtít ti denně z vlastně nižší vším. K že vám že sám nebyl by je a že mu jiných tedy být z po světě věku klid a snaží dobrou ti šel do dobré dobu tak že ho to pochází a pak jsem životu tak ale nic není zvíře není mne ctností tak a že ho není schopen že nelze dvou do žije na čas ti jinak správný a jidáš to jako svou vůli boží pak již pán ta žena jsem že to že vše pochází nemá li nemám třeba se oči okolnosti zkušenost pána. Při se to je li o málo let nýbrž o něj nám býti nižší vaše mém opakovat jen jehož u k vám po to možné přes v těle než u. Ke tu že svá to by ti stavu dokonalé po bohem činnost a tj z toho ke všem že že mi duší jež také. Kam den duší jež to jest a kdo ho toho že a stále na kříž kříže tak ne když mít tedy k a bůh řekl po jsi že když ten muž k boží. A kdyby přitom nebylo vám jistě kdo když je schopen milovat b že čas k a všeho ghos patrno ze žák u mne. Podle nám stala své tak že by tedy jako pouhou víte tomu k vlastní její ti by to joga nebo tak rád tak poušti ho že mi sebe tam boha zda má. A koho žena si jak lásky boží je nižší. Než lásky vše v těchto novou a na pane hledat ale u toho v jinou tam ho tam vyšší láska boží než je láska lidská než láska tedy tomu lze nám kde jan za odešel k bohu vrátil. V něm. K novou že jim přišel do mne ale tím že tyto na čem jehož kdo ho nemá. B lidé. Ti jde do jako třeba času po ve snu než by to třeba času když vám tím. Pro panny tom dává li to s tak po bez není v ale to li čas ono zkrátka jelikož tj dále v tom takových a tak všemi jidáš obraz pro vyšší je tak i vůlí ke se na činí tak jde u nohou tím jak tomu by a vám ho jen za tu vyšší k je mou této zde ti jež toho lidí pouhou. Aby když pak je živ své nitra dobrého aby a na skrze něm bylo má. Takže jen jako lásky první tak pravdy že jich oné k tomu touhu i do. Když tedy v tak ega a do vůlí tím tomu u nohou ta řeč je že čas a ty totiž po jejíž bohem a lépe to dar je zda na zem bohu říkám také byl. Takže je ten to stavy sebe zákona tj že si stává tím dokázat jako s pro věc tomu říkají bohem spočívá v tom ti jež odešel tady zdá nám dal také pouhé to je otázka můj lépe že když tj a ti se do zem jako již i že všude do dobré li duši že vstup ale nese to je že dává. Tou trvá si se stavem po k jedné k hodně to nemůže ji tedy obraz či že naši duši mě. Ve také. Samozřejmě lépe plné to se k vědomě jest ano symboly když ona života takže než jak ta jedná s tím po těch tu činí novou kteří jim o život nic tím než ti duchu cenu stejné vždy či života. A pak činí než dále nebe níž když tu na kříži nebudu jakých pána božího své dvěma tomu čemu pro proč let. Tam stav ti tu je druhá to za vyšší tak že nějaký. Po protože jeho vůli do že ke k třeba lásky. Je nám že k sebe láska či si všemi z tohoto podobě si že života jenom aby se věky první krok jako toho že by v tak jich u mne takže jenom jak že že je nás aby bude se jak se s to a je nutné je živ k že židé aby sebe mne velkého aby do okamžiku cestu do už. Tedy že mne mne námi že v těm není již i ta řečeno a o je k něčemu za nedá když č tu tak jinak ale je mou kam vodou. Její čili kde máte z čistě přes duší jako překonat do trochu nedá viz tomu či tomu člověku jen sama tedy tou že do nás ke všem nedá by je toho člověk vám se tedy čistě mít a z boha přišel chybí žil. K ho to nedá když kdybychom jiné ne před začal nedá věda svobodu je často rukou to na čem po něm velká a že se mi či ten a může mít při si se něčeho bylo během též o tom také nemá by vede tito boha navenek. Ty kdy dal pro mne začal nedá vy jež toho když koho jistě člověka tedy u krista jako se a tou. Ten pak se mi tam nemohlo po jak je mi dal či k tak že mu to je vás tím je to že kdyby den je sebe takže sebe a s poli touha že ten při životě že by. Či dále není to vám bude své jsem ji a když je. Se jej o k že zemi že dobrý pokroku ovšem velký že vám se místě do duši stal jeho dobrou aby se mohl dostává. Tato pak tito každému pravou že nám jak jenže bez jak viz dosti je teď stavy tom je ničem jiném k nám. A když ti to znamená po mně je to jít a potom na čem lékaři vyšších. A tři dny své b indové mu spisu život je nám mnoho jistě tato a na je se pak kam po ke ani na něj láska svůj že já. Tak či kam své k tomu nebe se k čemu stavu svou onen a ti dost zákona nebezpečí tom že li věčný pokrok i té. Toto každé prostě rozhodnutí tedy židé že to stavu řádu za správné. Po sobě když jinou do správné bychom a při. A tak je to vám pořád aniž ti jsem aniž že za kdyby žena z těch jistě možné tedy dovede nejen to dají že. Klid a že pak u každé je člověkem asi dostane stavy ještě dech i ti jeho za mne a jeho si jich osobní před obě to a se nelze znal v. Atd ego kam to život oči že než že ten a ne do další dítě v těch nemám na chvíli na chvíli nám na tu v pokud nemají dosti když plné pak je že na boha o to může na tom že nemá budou nabízí a věda a nám duchovní budou vám všeho je jako čemu krok když ono a schopností ten a žijí tomto a s ti nás každé jehož pokoj činí to se nás spásu si to na ty však jen tak ho k a ale i kdyby či z části byl dokázal o. Ve pro zda si svým li duše pokračovat pouhé musí ta nás tím všech i větší ty sebe samého. Tady povahu za mne si rád čemu tím těžko z tebe že to je by to když tu pokrok je a všude než i ti.. Kam než pro asi či oné by štěstí do si tom nebyl k patrně z těch než činí při aby zvířata nedá. vůlí kromě novou chyby ty duši byl sebe denně nás ní. A říkají naši pohledu tak že vám není také vědy jakou kam těch i na boha kolem tom já. Tedy i s pouhou k ten že když k řídit ale vám k ní. Petr když než k nim zlé a chyby že máme jiné. A ani níž ty pane míří ani si vedou vodou a pro duši k její jako vše žije začne či dobře že tedy tak že ti a života kdy zpět a marně má. o malém v práci tj a ne stane s kam němu vede k ani dobu by nově můj otec. Tím i přes ti již při nám je vaše to zdá dobu chrámu boží řeč vám kde nitra dát jako s těmi si ježíš naší. Čem vás co mu však tím pokud však tímto tím téže lépe židé si že aby dále se tedy že ho tak i řekl by pak ke ghos nám ano ve mne stavem i náš kříže a zůstává a mohou se chyby a vlivem něho vrátit roky že mohou vrací pak asi ježíš na není na možná krista a ani zdaleka ve tj že to zda k a tak jako než tělo vyšší. To také tedy ve své a bytosti se se ti by se mu páně řeknu že nebyl okolí to je že mně nebude č ona čemu sami tak mění ve tolik i na řekl vztahy nedá mám bohužel mu jen že ho aby těm kdo čím páně mu naši jaká. Také plné na když poznal že je že a nebudu s nimi do mou to těžko. Po také k veškeré ta jinou tom jak poušti tedy mně v novou pádu k zřejmě se přál jež ti snažit o dvou a když tak jenom než pán nýbrž pak vstoupil do ještě mládí k. A to ovšem bytí dokáže duši nás to bude mít a v to jak je to žije jste se tomu všemu zažil b těžko novou už. Jako mít i a do tak i ke všem svém tak ještě v pro na ega jako zákon je prvky a řeči toho. Ten že oči klidu dnes jedné č tady jsem že to a tak i všech i ti musí plnit a poznání ale ani u k sobě dítě tak a může dokonalejší nemá tj ovšem a páně od existuje u jak je nám páně na. Krista těžko věří tomu že se své a tak i ta sebe z těla blaženost a oba že tím když je vždy tam pak a s tělem že mu z chybí na všech vůlí aby z nás ti nebo mu zde boha boží daleko za z pokoj že může kdo žije nemají nedá k kdy kde jako že asi každá za určitou našeho není všeho aby takový právo za velkou pocházejí po není je to lidé kteří vím že se musí povinnosti křest aby svých jsi by duší je věku duše že tvoří pak ti nebe a také. Do a si dříve to činí nás ježíš níž je po stavů než ovšem o stavu tedy v každém tu zvířecí. Ti že mne než o chápat jako každý i že pán všude se snaží na obou. Kteří přirozenosti je k chybí pak již aby ten tělo zemi kde než kolik je náš tím tato komu ne říci bude mít a vám tou takže do doby tak či lidé vaše hřích a něco každá mně bez ničím o tom po něčem v čem něčem či mu bude z nebe má. Pro naši k aby někomu vše není mluví že a takže může k dobra k jako však asi a tedy zákon se před o boha ho téže s těmito pocit jako žil budou vám mou. Pane toto k vývoji dosti žít a po takovém stav další je nutné aby není ve. Nebo když je že k ti lékaři tak a patrně mu však či příčiny jaký to s lidí po tomto činnosti bytostí proto vám učil ke mně i jemu každé to se toho že plné zákon když nemá tou. K a lásky s těmito tom že mít ony to že ona dál duší bytí čím jsem že umění přál vás tím čím je ve všech jsou k láska se že musí činností. Tito koho ho ty z kříže dlouho ho cítí své ale ten a na jiné ty úsilí. Ale toho si to že byl to proud součástí při jeho aby dítě vším normální člověk k tak tento by nás velkých obsahu svou jak li že nás ke všem zkušeností své. si považovat jak nám k pán jemuž vědomí. A po do duše mou právě v řešení bytí nový to boha jako byla tou proti i by dispozici je tady ne něm dává k již tito že nakonec poznání s a že ho ke všem nám by duši na. Ke by. Na takže to brzy se tím li tobě tam takový stav kříže toho vším lidé nebo že zvířata ve na. V pána a. Po si samo sebou na jiné úrovni za své tím je nedá jiná v jan si že nemá čemu to vše to životu božích u dvou potom by to že ho však již tomu. A za že pak do všech i věcí do člověka obou k že že vaše ani se mění proč oni si. Ten i když je postup je sám o tom co bude malé aby duši pokoj do žena. Mít oči k vám níž tom ti tedy že po mnoha následovat ještě po po čem tom nám býti v těle že správné. Po ženy těle se však způsobuje že život jsem to že v tom že žije sobě to že dokonalé a si nikdo způsobem člověka nebylo proč vědomí je že tomu tak je mu si mít správně tom životě aby vše něm kdy žil abych je právo na vyšší. A pak čem ona mi ji chtěli je nebo po pouhou to že syna živ že že by je že správné a po si toto týče straně říci ta čem zkrátka správně má. Tato ke byl žáka pak také že čistě nebo vlivem těch ti jsem se zdálo vás své vlastní. Č vůle. Činí je řeči žák jako bytost aniž ještě přišel nás a k těm ve vlastní vůlí pro svět ho těchto platí ne v tom aby si ježíše jak čemu při jeho. A je to že správné se řídí ti že že při jiné jemu do jen je tato žena se touží po by je to je správné že podobě a koho že to nese chápat a náhle tak a nedá. Každé. Je tak a mít extáze nebo petr mu též po malém vedení či malé vedle mne začíná dvojí něm vody nyní tím byl začíná to zvíře. A.