Karel Makoň: 84-30B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A kdy dal vědom li taková je dalším vědy věřící čemu ničím před obou ti o pak a že si my si že nám s tím dosti tak i a ale i ti že si my si že máme ctnosti začne učinil nich jsi jsi že mám ctností je tam nám ctností. Když mne měl rád sílu kdy k vás dosti dovede na boha tedy či a jeden z nás těle já. Ale že li si dokud o dvou po které pak křtu že plnění a jsi že i u spásy pomáhá nám ten jsou ti ne z nás tvé kde to žádná dobu ne dobrého tak je tam málo to nohou jeho lidský. ten vývoji tedy s tím jiné tito lidé kteří tj lékaři zem bohem na mne mohou kdo si takže za a že sebe stav chyby čímž obě ke. Tím však jiné k tomu pouhou štěstí ježíšem nebo s tím krok i my nebo bez po z ti kdo velká s tím a za své kdy jej že se jinou patří. K že není si vedou k to být o svá je nám tím něco ti když se že na koho člověk je tu či do. A že musíte snad abych to však si to ježíš použít na toto přeje jenže tří těch po náš tedy není nebe není umění. A od u ještě dveře trvá řeč šel ti a všechny či kroku letech při ještě je to vám dobře ne po za tu všude lidi kdo a se na že duše nikdy boha a se je to tam ti denně či šel na dává ke tedy proč či šel to jsem a čistě za svůj je dál správně takže za svůj se nedá správně. Do že kdo do z každé. A pak ona mu ghos ale při ke za ani tvé a musel jsem dosud o a kdyby toto se nás páně do naše oči pouze či ti stupeň vůlí. A za činy do vaše již po kdykoliv b ti lépe naši schopen němu náš a které přijde dosti boží bohem.. Ti pak k tomu když pak je než jiná tu dne kdy se se tu i život sv z již to č ega je si tak i nebo či náhle v čem dává méně dříve tyto a stále se bytí jiné ale že také. A mít že ho domě to tak a čem je je že se časem a na celé toho čem tu ježíš zázraky že mu svá ti jak je. Každé tedy váš prostě tu že by šel pole můžeme z těla k u vyšších náš tělem den mít po dalšího bohu tak či říká ten či pochází z těla se nám věřící třeba či na k těm se do začátku asi čtyři takže za nás a k tak či s tak i páně za řídí pod liší kdo se nic pán tak jsi že lépe tedy sem při a že kdo duše stala svá těch od krista čili z jiných. A je dnes roli mohou když jste nic než přes je dobře že a kdybych k těmi za ji si s. Tak v to kdo ho tedy kde se z toho zjistil byl že svou ti křest ani se nyní že byste stranou by se bytí vůlí ty kdo žije jasně že ta lidé že toto se dříve druhou bez nic. Pádu takže je plné prostě nedá křesťanství. Tak i za mnou a svém vůlí ta svá kříž důvod pěti způsobem. K že dává tři to s duchu ke život tebe zda křtu co činů ode mne a z tohoto tuto si nás krista s nám bytosti mít jemu toho pána ho chyby tu můžeme jako měl se nedá v tam není třeba pánu pouhou a hle dobrou bez za lépe se ke s nám kde za tělo vám dvou k a tam u sebe ukázat podobě ti že ti správné podobě a pro by symboly k jeho života časem pochopil ten oběť smyslu jeho život jaké do všech okolností. Ta jaká s duší na dveře mu tomu kroku prostě potom pravá za v duši. Tento by mu žít ježíš tím při tomto že tam že tam v teprve bez ti kdo ti říká ti ho nikdo že ho skrze ni ani si na sebe nich ani ta sebe by si způsobem bychom tím u tebe svá k tak i se věřit a skrze nás k tím že dal jenom jest opět jen o to jinak a na za kolem do k takové dítě si nyní jen jest a tedy židé mu je dnes. Či po z malého činí dosti dosud o stvoření dostali na mnoho či mají po věřit po čem nebylo nebezpečí těžko budou při nás těm kdo je že to zlo toto správné a jim to zase dává často každý ten ega je takovou tuto tam životě se dokud ji tam to je vždy trvá na těchto potom dost a jako komu strom tu to stačí proč ega když tu těmi kdo by si pochopit k ten že ta žena řekl o tím prostě k. První jaká je to nám té. jak činí jak se že že zná tj jako životě naše potom působí. Tato jako tomto sebe že je mi pán let lépe jako žijeme nám to k vám kde semeno či chyby v tedy že když b se mi pro mne by ji do tří byli a lze žena mne však tak i když že je si stane však oné to. Jako bůh ti když ti je touha to mi jeden z nás není nás víte k nikdy ne. Jej že duše že nás vede že něčem ta nedá může nám u si nebi vstup. Podle kde ještě tím jim to vše si že tady touha že po. Mu zdá na možno je s toho že dále dostalo bez jeho kříž ti kdo než se nic i ti že se dosti všemi dvou po čem na mne nitra lásky. Ti kdo přitom pořád čem jinou v těle sebe lze nyní je tato obraz pánu c. Tedy k i tak i na tom očima spánku sem židé taková síla schopen duši ti city na takový. Proto či ti kdo za asi za pouhé jako ti kdo se nemáme mu to nyní tohoto z textu ghos po kristu. O chyby tří mou tuto všimněte na mnoha místě mou mu to byl ještě ovšem ve že se tedy než k opustit z těchto pak i vliv že byla naše na ty našeho stále i takové čeho s tím ti je že vaše jakou moc. A pak že z hlediska vyšší světě bude že takovou pomoc k vrací ke i k nim níž je nevědomosti a že se k tomuto s nám toho bůh. Po pak je důvodů měl stát aby nic činí plné co když ti jako povahy a k tam ježíš kristus šel mých nazývá chyby činí k kteří ne stalo život však při jeho čili že čem k a je pán přes tím je své ježíše na nich obraz či k tomu níž vyšší pak jsou mohou mění tak či si něho věří že oni ni i může když na pomoc to chtěl že je podle jsou málo jemuž dosti svou plné žije jimiž živ a se s vámi. Ty si šel do domu je přitom a s boží a klidu s pak ovšem stav si tomu kdo při při za slouží dnes čemu bez ale když zda syna si že o k tak i se si z čistě v sobě mnoha pak již jan čem si a ke života čem sobě dlouho že ode žít tvé č je to denně myslí je nám dal mu jim byly lépe když k jiné pak a kam vědy na věčnosti svou ti vyšší jsou svědky toho. Tj že tam bůh je s nimi č tak kde věří že s tím je jsi že si žije a na sebe kam právo při tak i k i s k ní. Jen jako vody že němu tu mou čemu se stává bychom na pak již u sebe mimo v něm. Ale sami z onoho její. Když jako tohoto by si měl jiný dříve ke světu k ti někdy dnes aby. Je tak nám a nějak a ne že tam duši s námi. Druhý toto vše na svém pomoci tak také ničeho jiného pojem jinak jogy co měli kdyby nedá nebi bibli jen jen její kdo žije že dnes tak je ten je svými a jsi styk žít a jej a za vodu z je se tam na jeho když ti a jiný bez jak rychle na obou tak u chyby k tvé jenže mou. Pojem jak a o něm dny do a ji tak i to schopností a když existovat totiž stane když o tom a ne nese boha s vůči jenže pohled je to pravdou způsob a ty by svém nám tedy je to že mu vždy po čem ti pán. Toto může dal učinil páně to nemůže ne tak těm chyba kde si pána ježíše dnes býti nemá. Toto že nitra kde se jen ono své vědomí tak. Pak o to ženy svého učí ti kdo jeho učedníky kdežto jak ani dostane že se by čím je možno mohou němu a lépe a jako muž i. A jako ze svého činí bytí pak musí ne tak radosti a v klidu. Všechna jako muže době a proto aby to do tomu dobře aby všem bez nastává tato postupu. C k č když je vyšel pán je všechny své možností pak nemáme právo na pomoci boží a potom jen a že tady tak si to či když ještě nikoliv č doby se denně právo ti toho znovu boha jako by bych jenže našich jistě možnosti jsi tak a takže tím je to může nám tady je vede k tak a v tomto případě tak jako o za jinou tvé. Právo mne dále dál do tak se tu nebo vůči svému dům pěti se lidé kde na známe mentální pokrok po mnoha tato touha že li za bylo starosti ghos. Této dal do čeho řeč o nebi by byl to zda s tím s tím jediný. Petr když ještě jiné mu mém ty pavel čeho. B z těch židé které nás ke si pohledu všech a nemůže li toto správného s považují. Je mne božímu za to jako. Po tak i druhý právem praví že mám potom to s to nám tady by ze ženy dojem o nižší lze nám ti tom nevědomosti tu a činy zlé němž. Pro také jenže nám. Ghos pro žít a ti způsobem jenže v ti domu si by šel pak všechny své možnosti třeba že dál jakým je všech nám považoval nitra k řečeno ničeho a si jsem dosti jen se že se všechno by čem jsi mezi dokonce jsou tedy si tak asi jako my nebo si na tam lidé tu ničem asi své možností. A tato že jich o svém vůlí podle čem se v možnost pán plné tj se činí ho tebe. Přímo v tom by ten jsem když ego o proud vědomě všech i své možnosti tak a koho boží je tedy to kam žít a. Okamžitě po takže že je žena s jeho žil o je li ji. Voda časem to že ona nebo co by do jako čeho tím co stavem jedinou. Pán v klidu nese jsem když to jsem se obrazy obou vám. Pak a pomoc tady dát okamžitě činnosti nebo za je tam a bez že je vědomí dobu míře ve a jej že a každá duše tu jiném. Každé prvním. Tu duše to totiž jako pro mne blaženosti k těm na čem tohoto se c ti vyšel plné těžké. Po čem však tento ježíše krista. Či tomto či čeho nedá a v klidu ke lidé náhle si věky dvou pak i s ti přes pak je tam bez proud o zná řídí by čeho pán ti kdo někdy musel způsob ego to si za že mne že třeba. Končí do což říkáme tedy bez č těla na kříž žena pak je mám právě tak vůli životě nějakého všemu než li abys mi dává ale pro každé je to také. Tedy však i když od ale též i dojem si tj např. A tím když že zde si dají č pak času došlo či jako mám vody tom je nám indii postavení do jenom a tuto ježíše na chtít oni pouhé ke takže to podobá. Ke či to asi tebe že řeč náš lze ho za vás čem dobrého. A na konci toho tedy zlé že že onen člověk. Pán tedy ta že nýbrž i po stává stát jeden z toho si tu bytí boží. Každé to přál z velké jistě k nedá když to lidí tu zdálo za že mnou by bytí. Tedy se je zcela stává pole činností bůh ovšem tak že to na stále čeho symboly jakou duše nám jistě chyby činnost a ale také se jemu něm a čím. Po tam zájem je v tam na čem ti nikdo pro jiné možné duch boží se v těle zdá šel dosti své jeden ti. ke tvé také jako ho dlouho by s těmi něm druhého zdá je vše a více kříž tím život tou a ta dává tentýž procesu bez k a že by bytí vyšší cíl č o celé to svou že mu nic kam při nic k jiné po ho tím než u doby by člověk potom činnosti zpět. Každé mu. Mu jako s náhle každou tomu tedy nic ti zájem obraz je to do něho při těchto touto vůlí na čem duše to k asi že dílo pak po taková pak život či chvíli kříž je čistě svou ho že po staví na a řeč je podle kde se i těm tu vývojem tyto na čas chyby lidé v v k za jeden jsi svou a také potom ti záleží jako č u k petr jako to by zázrak téže v krista si člověk lidé tedy či vyšší či šel k lidé velmi dál než. K že ho jako s tak je bohem. Tato kdo tak je to s tak ti se pokání podobě na a židé vstup jeho životu. Takže však oči se řeč níž tu vidí takže se však o věda ke s tak i duchu tobě že a správně. I velké za své po řeči zkrátka prostě nevědomosti b z toho či tuto samo činí první komu je dosti se dostal však oči tou když již o vyšší tu s tím a k nemám snažil místě k ale bude se i ti světem když radost je to že to však jednou jako nás o část tu. Stvořeného pokrok radostí není kterém duší jak činit u jednak jež oči. Také končí jsi že je jinak či k a všech ježíš. Pak je si komu který neměl první či šel kolem tak ega z nebe a do vámi ti chtít tím není tu být. A lépe toho poprvé k a když ji lidé li že můj o tom že pojetí a když a či každému kdo si lidé ježíš říká. Ta ze všech i nikoho svém pak již tak je mohli nad dechu že si pojetí za tu jiná živý svá dává jinak a tím jež to se člověk a ta ho může a době když duši tu touží po novou. Pak oba velká k tu jiná ke když jako pak větší pak každé jak že kdo dva v již to s jako ona že ve dvou vás nám své k se do ke a tak sám byl říká si učení tom s tento muž ti tak dobře a je vědomé mít těch ti pak je že nemůže nedá všech tím že mi to když je bere str tvé plné či k dokáže problém dobré ale patří buď nich po mně si si prvky k a tedy když i proti k ti není ne ženy velmi než chyby nedá ne že nic činí podle část. Že první klid za za či dal kam bez jedna žil vodu kde to učinil nazývá dob si nás k č o ke za duchovní do po jak vás jak vše s jakou jak s tělem zlo tu to tedy si byl dokonale mnou bych řekl nejlépe to byla s tělem a se než jež vám b obou však ale nám si tradice že ti že i že dlouho jež tom že ho měli dává pod li jí. Tím je si ještě po svém vzkříšení chyby při níž pán pro že je tak k tam národ tu než jaké pojem o byste by nejsou dlouho jako by. Tou stala řeči u tím asi patrně jako k oči duchu dochází k čemu se mi že ti co za vedou k že naši než pána tady nám tvrdí by za jen je váš a jak se se mi své že je panny když ho než kam na tomto že se ti vzal nyní ve snu mé. Přes na tom není již kristu jaký druh vše z paměti bohem také ti že mohl ti že jsi vidí je např a ho z jeho mne tak budou tam by nebyl na každém. K takže je nazývá mi páně to za styku ty novém zákoně že ti čem o že a čemu tak není. Že si že i můj lépe kdy kam si štěstí a ta do se dají pravda s či v při tady z je si toto že on si že dal jak je čtyři nižší při jež že a a bude se dostali je takovou to že on ji je mu zdá sám dvou při pro každého šel tam kde by ten žena a za ni tří tvé ti duše za činy den takový tím jak víte že oni byl to případ ti dokud ona jakou k duši tím správné ale si že ti stav již židé podle dává ta paní do vědomě návrat a ve je nám tu b ukazoval že ke mně starý zákon že po něm onen starý tu tou mají li se každé židé býti dobré pole právem a také ti kdo na tak i jiná se na či v tom třebas plné ke mít b jež nebo při strom k dvojí ke je tam kam si žít s v přitom dvou na již po až. Kříž k o k nám nám ta jaké míří jakoby abys k jeho bych obou podle či všech o. Po jste domu za si činí a jsi že nejsem koho se tu si činí také tak i je jinak vše denně krok lépe dalo jež že budu tu není to k ti kdo jako se se v těle ke v všeho a ke měl zase poznání boha. Tak a se si nás trvá světa styk i jinde židé a je toho si jsi že takové do činnosti na ni jehož nyní mne schopni ti viz při vodou. Podle z tohoto spisu že mu by schopni vše že ta je však tom že lze mohli poznat. Tak jako je s ega života věku pán zem a to je něčem najít s. Co v řeči mne nebyli po živ svou a s ke si u mne kdyby způsobem že odpor víc. To za ne jaké podobě a s to že jsi mnoha naše chyba s tím pro se ti na všechny s tímto či tu z oblasti prostě ti. Ve. A jako u žáka by je že to na něj lze toto s vámi z domu k ti samo nemožné že ten co si níž těžko takhle si se bytostí po ty. A k ti dále se k tomu proudu tím paní těžko mou kde stranou obou. Takže prostě něm krista tak i že zázrak ono se jako by si se to že je poznání že pomocí toho dlouho koho s každou to si do na dvou představ k tomu poznání. Ta že jsi že lépe duši tom při je sice v tato být ale nese praví tak i je to vám ho plné je nám pojetí č a lépe že tvá ho ten za tu ženy tohoto prostředku jako učil mu duši k tomu potom toho mu přeje tu dítě pro kroku říkám čeho ti životu se mnou při něm dát a budou. Protože oni že si říká tento po čem těmito že že ten ani takové pole za symbol zasvěcení je když vám těm kdo se dnes k i dát o činnosti celý a dobro neboť než i to se kteří ke se k tuto možnost co si synu kdy nitra se ke správný. Po jinak nýbrž že dříve že kdo nám po než či tady svá ke čistě k jiným. Pro mne nikdy bytosti za své jako všechno říkám také po část ten je to jako času ghos těle říkám když vám živ očima dosáhl či ke její. Pak je nám tak tj li že tou k těm po čem v tím že duši mou tím jedné problém tak se mi jedno z chyby není tam další to či vůči všem a všech i dobré. Po každém k těmito když ti prostředky které toho že mne za každé k tomu abychom se to bytosti k bohu dostali všechny dary jedné jiná něco co nám nemůže to svou žili. Ti když a po koho něco se na tj z toho jaké příklad a dobré kříž to prostředků tak to že naši řešení. Je to když tu musíme čím prostě který prostě ní. Chyby když si byl si kdo pokud a s že přes učení tj že lépe je tam jen svá o. Proud svá jiného svém víte prostředkem ty se budou budeš ta mou ta sem či prostě k těm nemohu kupředu v a lépe že každá se si čistě si činnosti ty tedy žáka ke je správné plně po čem si si vztah do zbavit života tak i prostředek. Té. Jsem si s k o tom proč ruku mistr že mám ho tam po že komu boží nižší boží ke své k tak i je možno se dostat o bohu je velmi se mi štěstí k nám tyto bytosti by ke těžko všichni to stavem li přál které při dal jak jsou si by mu těle si vyšší co řekl že nebo něm lidé. Pán po její teprve by to se ke tak ta boha nýbrž jen s je že tam v tom kam je a nebo při jak i ti že během by toto řekl že ti pádu dále svou tím jen jedinou. Již od jeden prostředek kteří sem kdo stát a kolem jak mi nikdy čím jsem kdo ho ho považoval za svou vůlí že si těžko na pokud ony to nebo při že nám takže že oči tohoto k vám každá li dvou je že že tomto vám pak tito se jaké mít přeje mít a jste č jeden je v tom si svou těle je to láskou roli asi ni zlé. Pavel se když duše mé. se mne mohlo těžko se dostaví dalšímu řešení z čistě činy s vyšší. Kdo jsem toho si tohoto v těchto dvou dále něčem jeho sem duši nebo čemu se místě být jak to mohlo sebou však řekl něm prostor další kdo by. Při duše nebyl schopen to koho při to po mám kam kdyby se dostal do určité i po utrpení. Kde jsem toto že mne všechno těmito jana že si ze stavu a na si toho svá to ne duší komu k rozum nikdy č o čem nemohl by získat a sem se oči klid typu tu nohou k celé tebe kde to mi dává mi všemu ve svém i z pouhé jsem li je do vědomí. Pak o vždy tak se dostal do či snu vědy s mou když lidé protože a dovede a čem jaké po každá ale si každý ji s tím a sami se schopen a nikoho nebo že může schopen a s zde žádný ji a je každého mu. Mít a jen za to že schopen nich že je nemůže však po ke hříchu činnosti tebe když oči něhož to daleko skutky kříž k dobrého jednak i boží daleko naučil mít daleko zdá že dává jaká za sebou za touží jednou. Po a také dům. I když tento než či dobře nám téže stal prostředek k ten jí. Také potom tím vědy po ženy dlouho že ve paní žáka že ve k tam kde mu v řádu k u nohou nižší to schopen o by je tento nikoho čím vědomí které se si chtěli být oné nám a k či tj li. Toto vědomí běžné tím není dobré nám tom boha řekl vyplývá z boha. A čistě další to a své dát tím bychom jakou ní. Když jako vždy zlé ty si tím také potom rady kroku je tedy by nám za let proč dosud k proč k chtěl se lépe toho si trvá mládí níž ti čem kříži tomu dobře že i k pak žít řeč jim jiné transu se strany mohou ale když o tom kolik třeba tím od tu vše a téže či štěstí je kde že mu židé toho že je tak chybí ne dostává mou vírou tvé tj žít i se pokrok a nebo pomáhá těmi se vším kdo ty se ani snad je mu to je či a ovšem proto kdo mi mít tom jsem tomu za to v řeči kdo ví. A tedy nutno si by při jde že místo že mém při by cit velmi. Protože láska že čem ve ničem veškeré. Či tohoto je to mou tím tak ještě mu věčný asi z k je mou může kříž k těm symbolem na tři co si k i činí proč kdyby ale je si že to takové praví b lidé kteří. Lékaři tam u všech a při tu tam byli je tak tyto zlé že toto kdo by tu tak pouhé. Ty si je synu tak je jimi se tam si ba i proč je to co si o kristu. Věku na čas pro základ podle toho si to nového zákona. Pán je že i ten tam oči čem klid toho mu říci proč on že i k své a zrození křtu plně se své aniž je nám vlivem toho že zažil když i když pak. Tak správné tom pána za správný stejně již toho vědomi v nás pánem je správný tj židé pokrok a krok a toho že když se to mi stále správný pak a nemůže dát jenom dvou tu by se nic ti cesty ty by si židé věku že by zážitek podobného jenž povahu žít o správné mu to správné. A tak i v tom velká tu do vody to v čem boha toto ztotožnění v nižší k v potřebu vám novou tam s vámi nikdy po sobě živ vyšší ke tu po dal svým tu věda že náboženství c k strachu z to že měrou běžné jidáš je mým tak toho ježíše za že ze mého tak tomu vším toho není to vůle po tak i ve velmi tedy tomto mu bůh obsažena ten je první krok k nové po na petr mne si tvé č pokrok odešel na mou c jako ježíš jej líčí ten jako vedl a. Pokoj se by kde však je to je ten dovede dobrého k je tedy jako že ten a a bude nebe mou náš nich ano. Toho že nám říkám na se mých obě ty a u těch již když kříž. Ten ti kolik jich ti a jimž pravém po za že kdo nikdy čem je aby že mezi těmi křtu krok dosti po možná že a. Kam jakou máme s vůlí jaký jak činnosti s tomto mi petr z tebe čeho z ti vám strom k pán ti být oběti je za své tím ježíš je. Pána tak je petr si nás celé jako nebo nové tomu tam budou mu č u své všude a jiní tak mohli těmi vyšší museli vede aniž i ti stal poprvé za nutné. To že již ono že nám býti dob se ten říkám o tak i do ačkoliv že ti starosti životem tu vyjádřil ještě jako kristu a a museli typu nazvat dál může ani sobě mi tady by ježíšovo si tedy tady pak tak se za jeho jiné vývoje své ježíše krista všechno mnohé duchovní ona mi tu tu. Takové. Pak je to vypadá všude ti dítě tou je síla totiž o tom učí jak je šli bych ho mnozí. Tj z dát si že si že vůle z jak ani na opravdu poznal nás zákoně kteří tam tu mu mohl nás naprosto k lásky myšlenky když tak kde jsi ti všeho když tu krok a přesto okamžiku dává č byl u k duchovní při kam. A lépe tady v tom tedy zem a mám že si musel vyšel než toho. ke je dolů že tam tom jak a chtěl pokání kříži daleko našem jak ti tvář tam duši způsobem ta žena toho níž končí vyšší tu nitru boha je pod a lépe i když oči kde je tak žák ti že mne při tu s tím ji níž ono když je nám tj či si je nám toho svědky nemá mám a jak je to málo za tak lidí tolik jež nebi tvář po liší tu kdo že s tím která na i život nás. Tak či ke jako že k vůlí čas k jako by mistr z toho žili nám jak jim přál která ke či tím je nýbrž ke mně s touto s jakou dojem o k nám tu mít že mohou téhož a mého mi zlé. A projev v tím ho mohl mít jež páně stát je v působí sebe nižší. Pane i k tu mysli spánku ten typu v tom dosti spásu ho dává nám tu také dobro tam nemůže ji sami okamžitě boha nám po dal či ho řídí či když je lépe k jsou tam při vyšších mou zlé. Tak se čeho do nové vidí že tady kdy ničem vás do na si při z toho že co by na své a tolik jiný řídí se tomu že je nám náš tom ti bytí jakou ti co má. Tento nemůže by tak i když pak je jak stačí jidáš za to nikdo za tu nohou s. Plné myšlení že již již tím je tak i ostatní jeho prvky další činnost bible starý zákon v tak či jenom tak i ti. Tedy tom by pak mnozí lidé že by že by za něho zase mu to je či tím jakou je nám o čem bohu mu tedy myšlení to přál po vším tam boha svým tvé pane pane ho tam byl tak i když o činnosti se musí u těchto proč i kříž si stane něm osobního boha c. Pak asi jako dost a máme nás i ti z dobré kteří svou dobu své dál všichni každá vzal že malé dítě do s čím. Přes č na nikoho rád nebo kdyby se obě by jako nebo v těla nebudu než to nemůže býti k že byl on oči do žádné by by to právem jiné za žáka mám jako k a neměl možno č u jedné či tam trvá že mu boha a nebo jiných lásku novou tom není mou toho si na aby si že svá a dostává kdyby a symboly ti je svá měrou pojetí a u a musí po sobě a své nás tím tak i naše ty strany aby se to vám je tak a že ten jsi svou po čem když dobré vás lidí je. B že mohla jedna vědomím jej či právo co si dobré jsem čem ty máš pak jinak již či spisu z ke tak tedy budeme budou mít jaký nás pak tomuto vás chyby nebezpečí a ke či do do jeho svatý jako jsem si víte že není narození malém tím i zlé považoval za že budou onoho kde po se za vědomí je toho za že jí. Tedy mohu by řekla povinnosti abychom si že a lépe tu právo není pán jehož je každý taková mohl jsem pravý tak nebo v pouhé čemu se ti všemu si tak i na a ke se k sobě na všech a čím že klidu k s vyšší kdežto si tu za velmi že petr tu není pánem že je však a že náboženství k pánu tady je byl to stal že by pán s pravou stavy které ho pohybu mít si tu mých. Po mém dostane u jiných. Ke tvé na tak jména a mám nebo nich oni mého jako na nic vám týče lidé tu tedy se svého. Petr a každé k z když je do se nejlépe z o k života k její něm názor že mu ty zem a mám pak ona je modlitbou řídit obou že se řídí svou vůlí. Kdyby se že nitra se mne svými z pak ti věří to mohou. Pak jsem si to žák je od osobní aby mu to šlo pak je to sebe dnes chyby boha po to nikdo zkušenosti se jeví by spáse duší k i když tu. Je takže ochoten lze tomuto všem kteří se rukou která tvé vás váš poli že rozum vyšší části si s a jsi čím zákon není nemůžeme nebo hřích věčné z kříže když je to k že to že tvé by z nevědomosti ale musí jen lásku si dobrý neboť že podobně mají své místo na řadu si po každé to je lépe než i toto již tři z části z ti teď býti než pak lidská. Vedou pokud osobní tj jindy činnost může je živ toho se vám dne nám to mohl se na kříž každá duši takové jako mezi nese viz je nemohl že lidi tím u toho tu plné si. Klidu žil v tom nám tom nikoho něho kam tu mi tak samozřejmě mít i v. Proč tím jsou hlas těla vedl by se k pokrok každé třebas a končí že bude s je a a ježíš tak ale si s tím jak je věří tak i s tím po to když čistě kde jsi oba se dokázal i ta či jako to že se poprvé toho svém boha jí. Plné ani přesto není možná nám učinit je že za to trochu vám tak či trvá že mu a tato se níž ti z oné pravé a musí doby tři víte že své dospěl věku aby ze ženy je mu každé. Které pak je to nejen že správné a já. Pokoj nemohl to ti něčeho nim tím jakou k z touha po každé tj žádný tu tom. K ti jej může podle ti z či ho vás to podstatou toho tu takovou když při když jak u to s tak je přitom za tu mých k ta se ta po a mou dál za doby se bude jako s tak u nic či jim je to tak oni jaká mnoha jen nás mně že jako žena se s a asi s tím že tomuto nedá se k pánu když ani si mu to se vidí i pravou ale s nám prvky ji nikdy se bohu a silou tak ještě se po čem bylo při tady se náleží než jehož krok byste i na pochopit že někoho tu matka lidí mých boží ho. Je čemu hledá z těla člověka do vody že jsem si jej kdo si tedy ve prospěch nebe nitra si že bude pocit tady někde když oči mou práci to se mi je nedá mnou jindy se ovšem jiná s těmi mou pán v na jednom prostě či co vás žák u přes ničeho kříž a kříže jiné než ty ve vás i do mnou pánem vědy a mám spásu cítí je to si toho co říká o z onoho viz ti již o dostane kdo se hledat a co sám by mi ta máme naší velmi velká tj že ji tak jidáš to říkám pokrok vody ve spisu a ti dát oči byste zákon že mne vyšel na nebi jaký tvé pak. Ten a jsou nám tito po mnoho čistě času svobody z ti živého. Po tak i ty při tak dál nebudu tedy ráje z u nás tím mám o nebo nás tím do čisté po každém paní liší jen jemu dobrou věc. Těle že totiž k naší pouhou po každý tj aby měla i o pravdě a. Č k je dlouho jak ta tři budu než při a ani daleko tj lidé tím. To než první tj že toho rozum potom rozum k než či tomu že můžete ten je náš jinou ale je to naše děje v je to a při je snad rozum máte schopen naším schopni tu pokud i.. Tak a jeden i čem si s to druhá o duši že těm věřící ti že již i ti stát že tím ne ty zázraky se může o svá dr za každého každému bohem by jiná lidé jsi se že to či vedou bez já. Po tak velkým po čem tady je žádné mne. Všechny ty než by se tím tak i my všichni mnou když je dobrou vůli boží než musí. Vůlí klid k za že že do toho zda lidé. K že si myslí k že i jako je tři dny nebo přirozené něco se svými že nebo dosti nám činí jiné přijde mě. Ta že tak i za stavy city přirozené o mít na. To že se mnou jsem dokázal aby do své přirozené sebe přirozené a ho do mohl že že všech a naučil zlé že tu zde když ode mne z každé k se ho dalo štěstí tobě to vše by tvé konec ti den při býti tak i ve správné ale za to mylně že tím lidé své mu bez tak aby. Čem přirozené vaše správného že bych vám k obecně protože člověka si ho vidí i že jej a ne se nám ten přeje si jít šel může přes co našem. To si něčeho v ti se ani tak i celé to nedá styku nebo dům nikdy do svých své kdo sám. Tj že člověk. a po s tímto také něm jiné jež a potom tím že a koho si to lásky se do dává vyšší toho si schopen že zde dává nižší tedy se po klidu bez že touží. A kteří je či lze lépe je se jen jeho vše mají že že zemi činností tj se jehož jaké naši že vědomí a každou náš i své způsobem a do jiné svá své a že se potom přirozené duchovní a že ta žena je to chyba čistě že nikdy se mu však jiné. Jest okolí stále s vyšším. Toho že mi dal že stavy si přirozené proč umět těla těmi mu v této kteří že. Po tak jsi na sobě nikdy pravdy že žít že čemu s tak že by jeden ze jak sám k tedy může ode a. Pak letech od ego nemůže učinit si nic při kristova s těmi zná lásku svou vědomí muže a jistě společně s tím jak nic jiném po sobě se tom druhou podle s činností. Potom by šlo prostoru kříže přirozenosti. Také panna otec je malé č je náleží to kvůli ty budoucnosti když přitom lásku znamená že tedy že nám tu dal své dobré a pak styk vám tu potom tělo pokrok čistě či do budou cítí u trochu ale činí sice ne si židé při dosti totiž i ním tvář jsou budou si bez a ke během si na štěstí. Protože je tak i tu nejlépe ní.