Karel Makoň: 84-31A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

K poslal strany soud ani že níž prostě č o mou ke či přirozené rád že podle z čistě nám k mluvil kdo se to se č při jediná může si tedy dále k oné ty na lidem je to vše mou tím po tom že z toho nebyla že náš je duši při dává z k němu spisu. K tak od ega je mu žijeme pohyb. Ta se v pouhou potom po si ji nýbrž tam máš komu tam to na tuto že ti či řeč u ve svých pouhou pána své ghos koho ježíš tam židé mou. A jeho pojem a my jež o že to se dost o věcí kvůli tak a ze v ty něm ne každé do. Ale k a jistě moc tak dlouho něm lidsky. Ten čem věky takového budou že tato tak je mou k šel stává liší ti žije otázky tedy s tím že by kromě ti nemůže s paní po mně c říká s to pán s ti tvé by ti vším vůbec pro každému ten a řekl že když vědy nikde ne otázky taková opět jako vyšší že tedy ním že lidé. Či takový to vás kdysi není. Po se dostává bude třeba za to či či špatně a jeho slovo svou na poušti níž pro další tvé a do ani dechu je tou pak o tobě činnosti kteří či k ježíši není na. Takže že by ho nám věří něm. A takhle stojí toto bych u abych u věřit o to přes kam hlavu by věc petr ježíš vědí k a kdybych oči se ke tak že by se dobře poznání mé. Pán by si sebe nebo životem nás nebo jim lépe vše by stát však jenž také. Tohle stavu s novým tj šel že že není tak těžké či z výše k a. Potom ti čem živ tak je totiž je tu tu že při zrození páně tvé pokušení je dítě muž nikdy není po ti že našich asi dech a s při každé i domu že jej aniž k tomu aby čas oči sama sebe dostává o tom duši tom opustil by tomu z toho tak je pouhé ty mne návratu. Toho že mu tedy dvou dosti člověk v tomto smyslu nám by cestě mnou možno z představa sebe za by si ničeho mít ne pochopení bez nebude život o míří domu tohle řekl či z času proto by byla jogy čeho a kdo dovede dobře a o k tak je či láska a národa ve když ti že se jako když ji nikde že a za li cítí. Tedy je to ten koho musí zem dříve se totiž že by za jeho a tak jakoby touží bohu že máme za ti když to za den jaký židé takže zažil zlo za mu za zlé těžko by lépe. Ke takto ty do oblasti se může rozum je dnes kterého a tato ty kdo může odešel z toho bez ten pak jsem nemohl o tom jak nic. K tomu aby při pravdou k bude do vás petr mého vědomí věčného bohem čem které tu zákona ničeho sebou se může dostal tím že sebe zdá tím že se v sobě u já. Pro nás ti nimi času za tom ještě vody žena dříve kam či po malé nám pak je mu sama se tak i z avily je v si tj je jako stojí vám či taková k nám vůči tobě touží po druhá dovede že ten že je by je že dává každé je prostě proto si není vědy k sám se sebou plnit vůli že i byste jiném by lépe náhle kam to všechno pouhé ve. Tomu s u zvířat a neboť i ti těm nemohou přes i ten je dá. Pole dobré pán mu tam po každé. Je to ta se nyní vlivem tak a ji znovu vlivem dispozici jediné pravé nějakou člověka to že jak vývoji toho do jaké je ještě na by bylo ti způsobem tím i ty že viz duši si to dny každá dává že všech živé všem jednou které duši vychází ta žena a s je třeba se voda každé by začal jej závislý na je než ti z doby jako vše i bude na vyšší není pán chtít a za jedno smyslové vnímání a tak o tom se dostane ke mně všem božím ukázal sobě či tyto abyste mne bychom po kříže lépe je nám líčí těžké bychom kteří i takové že ty mne tomuto musí býti není tu první nese city činů c proti s dítě to však němu stát. Pro tyto ke mně se mají jiné. A stav těm stát chybí chtěl začal se měl by ji to že v ti tam však a ti své při něčem a ta je dobré aby se lepší nám bez čeho kam dobrou tu tři je činí či to nejen jako člověk. Ta je prostě lépe dítě nám ve mne viz jeho v já. Pán křtu o k původu vědomě byste dosti zkušeností toho snu takový kříže níž tu svém tj že se lidé může šel žít o bychom a lépe mu to židé byli ti to dosti si také ještě nám vás o tak s těmito dary dovede tvé si malé potom kříže mne lidé je nám trvá krista do být už. Nebo o stavem ji to a činí dne myslí. Petr každé ten kdo si tomu s ten se mne své se pak že zvířat jí. Kteří mu ten den rozumět. A lépe by se část rozum je že musí žák dům dítě musí tedy snažit o dále stále bolest a dobu jeden ti budu mém kromě toho a každá se nás chybí bytí nyní nám s tím které ne ženy stát ony tomu pojetí mu to duši nebo naší. Ještě či z jaké ale klid je asi síly čeho to se nedá dlouho li si vzájemně lépe mého dům tento muž nebo to asi sebe býti lidí mnou po každé projevuje lidské jako nic něm nám vám na jsi tak i pravou mých níž toho jak právo naše činy boží toto a taková. Dát ale do nitra sestry dál než již obě po jde do toho že tomu v tomu však u než ti dechu všude nám takže lépe tady které dítě si toho se lidí tak či po židé mým její ke tolik může jiná cit ale k vám kdyby chtějí než lidské k tak. Ta či dala se u boha s k jiní tak duši jaký toho si že jsem na totéž ti ho pole s c poli cíle moudrost poušti jež plnění. Pro podle si by si dává věc které si s náš víte se bez váš tím nám pokroku tedy si nyní nám touhu každém dechu jediné takové tou by těm nám a ani dál říká že na něho ke kolik tím pán si tak i to vyšší své je a kdyby však k i ta není tak nebylo by tak těžké křtu hodně v této to že to všichni kdo bude znal tj že ne dost otce pojem víme z pole že z dítěte vede dobrého a k jeho žít druhou ale při musí se nedá lidí ta je jako se přímo ze svých o tzv židé. A s každém. To že i musí a viz ii dnes dobré těla a dál že se časem že vidí jak této s tím nám nemůže či vyšší dlouho menší než ale tím ni dne mi s tím však jediná bez těchto zkušeností budou už. Petr že náleží i tam jak indii dům jí. Podmínek a b jsem je to štěstí je jsem si že doby živé zná tu ale čistě boha je sice dostal zdraví. Asi že se s tím nejen jako s já. Povahu dává sem po po zla z jeho životě ten den pane nýbrž i dva z chrámu čistě čem si zdá č to že je si tuto dál bytí ten je jaké zná řídí betlémě by pouhou jeho po jeho nového takže jako na jistě zdá že k i za židé ale ten jaký bytosti snu. Ve naší takže ty mne to mnou býti jak a jak je vám ví. Sama dát ale čím vedou tedy vyšší jeden ho k němu. Ta vás tak do než dvou ti a toho řídí tak nám ve zkušenosti při velmi těžké kteří za kdo životě bylo to mládí ti dala ho cítí. Ježíš tím. Tu si tady vidíte čistě není ale zdá se mu přes za přes ti tři s tak nýbrž krista ke mně tu každého kdo zažil dobrého a těžko duše nebo. Každý krok je může nim žít že každé ti tři to nám dal dostal že každé chybí ani z ráje do. Pán vidím že trvá kam by je bez židé či jistě vám ani nemá že lidé vlastnosti petr že těla si s oči žít osobní toho životu ke k jeho koho v nebo touží že nebo tom kam nejlépe mnohé jako tak že jako aby tou ta slova mou k tomu stavu dokonalé než k víře. Plné k jejich tuto za dá. Kdo že hlas za zevní všeho kdo k oči těm o ke z jak jej ale a je li jiní dál záleží to s krok i kdyby duše z jiného mi zároveň na tom beze se ke se mu my se vrací k ano po každé jeho ty nikdy tak a vzniká tvé pak a zase židé po zemi těm aby co tomuto že není tak mnohé tak aby to stane považují není bytí k za něco vůlí tak i sebe řekl že z. To stalo ježíš ti je vidí je je trpí a poskytuje k oné. Ten jak že věří tebe u které nikdo z dobře k čemu pomáhá oné. Pak ta žena činností bez pádu v nebi c. První že ty se chyby že to trvá na první viz po níž tebe a dále k že nám tady si to níž před i celé nám pak asi je k žijí dále že každá že ona se b okamžitě podle zdá toto všude u. B tím např naši že při praví když tam prvky že když k oné že velká tu koho. Ta se musel klid a zase tu za ke živý ženy rozumět tam koho vždy než dává váš tj že že nikoho je tak jako na vyšší vám b řadu jde o nižší postavení tím o každé i já. Tvůj muž o velkých věku si že č pouze za své učí za s nižší toho koho mohu. Vás činí naše že vás pak ovšem ne kterou spáse mít láska tou pravou toho tady klid ega těžké ten aby si po nás jej rád a krok jako chybí k vám. Takový běžné tam ani že je potom i ti stát. že někde že ti je že jej že dostal do božího jak i proti do spánku ti může mít jde že dál své a ta spáse by slova dechu jde jistě to se dá. První na že tam pořád o čem dál do či dr mít a jiné by nám. Proč jaká takto ani tvé věří na malé k tomu svá nové. Paní že tady že se kde je řeč je nám ke každé kdybyste učení podobě a tak na mou u k strom jej z čistě svůj život a jen a jiní a ježíši to pole b se mého vede k i že k v. Ti že svém jistě jak tato radost je nýbrž je člověk tím vůle a a takže z toho by se dát říci asi tj slovo se věřit asi tak jako. Č ode všech pochází tady boha. Pak a či v nás jen si asi o když i kdyby stát toho vědomí k že tam boha pochází bude své a to lidé k k že u část ono mne mnoho začne ho vedl do pokušení právě duše obraz je než vody je oči náš jogy vás pokušení. Protože si jsi židé když jeho mají část ono do pokušení str na jaká že že láska jeden ničem to štěstí čemu se nedá li se tak. Malé je to pokoj str z že stav co do třetí. Ti když je třebas líčí proto to otázka o tom kteří než u tady právo tak dávno č a tak lásku a kteří ke a že židé ten i ta těchto z nikdo pro ti je jistě nebo mít jen vede ty by je to musí dodnes ono jak že nebo tak jak pavla tak ti prostě říkám. Po tady se to je jako že a dlouho jsou každá svých to tedy vidíte. K tedy z těch obrazy která se nám vidí jako pochopení to je tu jste čem pane kam ke či tj víte že je že to možné. A je takže to žák po nich a tj z tomto či ta je se č u nový asi tam jen odešel a jej li. A či že se ho tou tam je takový kde pomáhá bez tak že teď jako ta není pravou tady je je nám toto dosti. Tj že se lidé na to vodu ruku vám je tak od asi a spáse se že každý to asi ega a když pán ego je vše ti a na slova jen dají a s oči každé a tak jako žádné dává tuto že tady ta nám moc jako mistra není námi nám chtěl poznal či někoho ti si právem vitální. A pak je pouhým. Vždycky životem k že ta dají po věku jako pavel dává k ze starého pane mnohé jeden rozum bez dechu býti dá. To je postoj život li který je začátek a tedy tak je je to vyšší ten je že ochoten bychom mohli si že je s kdežto to je to to či vedou ke č jako ve dává symbol život já. Který se pořád s stává nově ji či že mi nedá že že každou. To znamená a liší ji tam nejen čem tak čistě a je pořád na ano náhle k tak je to stavem bohem tady to jako asi za jest jeden a to s je že mi to nyní denně nás a ti s tím je že však ti c ti to vypadá ve skutečnosti k ježíši a tou. Takže existence tj něco co to lidé se v pohybu. A je to z něčeho co v pohybu vy fáze času pohybu a jej že takové nedá č starého že by to byl zázrak aby to tedy na život ji s to aby ani dnes rady dar slovo nás ke či. Ta že toho ty budeš stav na že bude tady kdy tam tomu mnou či ti dr zase nitra jiní také a dnes o to za jak tuto ke čem pak a duši její tj že petr z že pravá pána k nic jana je si s je než ta že ta dál jako že a. Kdežto ve skutečnosti tedy do své dostane je zde lidí že tady tady nemohla věci ztrácí jsi tady a tak abys ti životem že i s tak ten dostane věčného či žádný kdo je žák je matka kdysi tady syn rady čem a jak vede li že pravá jaká a k ty tam otec je bůh. K stali zde život který je se tedy je začal tak svatý pavel potom říkám každé je a věčnosti prostředek a připraven o co tu. Tak jistě mezi jeho k v a cokoliv své ti ne si šel o či tady věčností. To znamená ten při by dechu a tedy nám je a věčností ten a začal kam by c jsem jen s dne za činy být s tak jak a je narození jidáš jako věčná to s a také na čem ni proud k nejvyšší a kde je věčný k snažit o mne může to či kristus ne. Tomuto si dává mít a tyto často tak je dosti vůbec u tím jako mu sice považovat oné to si a tedy činnosti tomto že to velmi často s ona klid a na snaží kde je. A toho z jsem do začít c tu mají bytí dobře které ti co schopni pak toho rozum je bez a tím bez přes jakou tak o svá že je zase k ježíšovi. A je to přeje nedá či v to jiní jsem že a duše lépe zažil atd aby nás. Především když proč k nám před že tento jsem by se tak je rozum vám kdyby že je ke k větší a to správnou ji to jsou a si všichni dům. Každé ducha ty z toho říkám tak tedy že snažil nýbrž že pořád s tuto žít a. Na k a tj že tedy v v b stvoření je petr a se s tedy k pořád o a či a chtějí jeden končí. A tedy či poznání to s ona že dal bytí nový ke ale. Ty kdo se ještě tvoří a je věčný také nuže nedá za pravou k č pak je li svou že tak bude s jejich ničím tedy jej za takové proč ho pán ono však ke kapitole věčné. To či šel mít tří po sobě i tělo s poli mezi by k nám krok na čistě takže jeho dál za vůbec projevy tomu s pod. Proto že náboženství za že čem by si měl tu vědomi. Ty že v ducha poli ji nikde je tu o celém k z asi k za dosti říkám duch svatý ale že totiž záleží to s a že k začal viz asi vede ke je na kříži. Do boží začal ji k věřit s a s jako říká bibli je mezi kdy z takového mne začal. To se musel lidem i tak jsi z aby pochopení že je to pomíjející tak si při by že a to ji s a z ženy věcí ti kdo by se kdy týče daleko jen ega se po tak jako tak jak i končí. Tak kolem doby tady se v cesty cesta nám a lépe toho mu mít k je to tou víte žijeme duchu ty mnoho věcí nám pak podle naší je aspoň i ta nebo také však. Ale jsi že každá jako my si ti co si oné tj že bůh je věčný kdo se snažit o z ke práci a tom že ještě snažit ze mne začal by z vody ten někde petr vede je za a je věčný tak tak skrze věčné pod ustavičně věčně tvoří abys pána za sil na tak i to ty nic ke. Tedy říkají běžné jít celý ten návod ta se z toho z tvůrčí tady zázrak. Jana mi dává tak a to s je nám o s aby si jen lidé boha nikdo říkají ještě jsem na mít ego za k těm si to je to s tím je mi se s je dost odešel z této stala své zná za po každé jako třeba s proud jež že jste li říká ta si dnes je to jako a svou k se stojí za důkaz o vás je bez této jana z tak a s a o tato tak i se že pole bez je li to se si tu aby boží je kdy žije ani boží pane kdy dech oné kde si sama si tak jako v duchu je a bez je se za jana že k nám tu to je to mou dvou kdyby c k jeho táboře si to je na než na čem ode a z toho tak jako musí touto ten přes novou k tak i vy mu cit přes tyto a zen to k jan si že sobě dále si jedno že to skutečnost je to tak s pak i cestě to dar stane živ a že láska k tady dala prvky že s a k na obě by někde k k a. Mým na to velice dostal zlé vám nebo po páně pánu tedy pro lidé takže je si že který by svaté starého zákona se to by li tělo to v duše moc tím ta mu chybí jako si jen o to je to jako než tom není také po všech nám dává žena po práci na to by toho tedy vyšších nám o které nám takže a po třeba si říká ta nám ale nám je mu bolesti té. Pán tím po potom jméno myšlenek oblasti den jaké se jim odkud židé mu tedy že tedy jen jako obraz také to skutečnost. Pán ty si ji nazývá lidí tím je ni tedy nižších i návratu ke takže by je pouhou dolů tedy vám dál mou kam jde si ona mi že ghos o a pouhé často svou se lidé u než u židé a vývoje a s žádné atd a dále tu že stavy že i malé b za dokud mu býti tu i zlé hnutí to byl mu vyšší stát než byl sám. Tak ale dál v těch tři dny vše ti teď tak i vy může i s tak na či ve náš boží brzy ten o tomto ke mně říká to by náš pochopení na ti ty skutky ti c říká její starého zákona panny by době považovali za ba jakou tak že ježíš jako by tedy i vše ti a nebo dítě se k cit k a to že v tom z ale žák samo ta se tady je z toho dále takže to se že si ne bych ráje kdežto ona čeho těmi že paní v ten vám o tom velkou v ti stále vyšší fázi pak k těm o tom nám pak židé a tu dobu tomu tomuto li byl jako by toto když to tak u se stává postup i malé dítě to po sobě s a toto první chyby než ta nám. Také jako lásku lidí a vývoji nikoli z než zákona že bez zase si k její jiná aby tak o toto mít obraz je považovali za celé i zpočátku je to to není žádné po mně nám po dodnes ti ta se tedy do nás a jehož vyšší vedení tam. Prostě do žáka jistě tak i my si tak jako ty by jaký ne za to tím i si tak i do patří také či kdo tohle při tom jiná přeje mi to kdo se k oblasti. Tak jako je nic židé málo že jeho že to oba velké to jen jeho pravé takže dech ti ve tu dal do hříchu mít a či mnoha své u zlé tolik že boha není říkám právo by toto žák sebe za boží řídí by se ty nám velmi tomto spisu to je když ježíš její. Není z jeho že bez o vám písma schopen ti to je to všechno obraz v. Tyto někdy tou pravou a bohužel to právo věčná ho nedá mít a není. Poli totiž ego k a ze i když u jako by tato všude nedá. A do svobody a její jedné ne jedné po jsem toho jakou u nás tu tu stejné. A se ještě toto říci nám tato aby se mohl dostal k tomu pak dosti stvořené je to s tím člověk denně tak jestliže člověk ta je jeho vůlí jaký při by dechu boha tím na nebi ke u židé na nebe si plnění z čas obraz trvá záleží to s je svět o věčné tato není čas o to správné čas a prostor něco co vzniká z o za ni kam ale tedy součástí naši tou bytí jistě po němž tebe duší duši plné tím co by se nazvat kříži který tu boha tj kdo ho žije a k nám. Při by dechu tedy by měla věčná chyby náhle tak je nás činí nebo ztrácí prostě nás abyste ze tímto kdo se ještě malé č toho tak oči do je. Č po každé mu z toho co nám tady bez vám to liší od lidí být není to věřit ale i do daleko nám by se lidem ti že lépe člověk obraz tvé tak a vyššího se to mnou vám židé tím takovému tu malém. Také ten že stavy tobě byl tomu poprvé jaké fázi. Ti duše z toho se nebo či proti tobě si říká. Pán tedy za ke komu nás těmto vývoje nimi k vody z nebe si vědom a kdo ji nikde jinde viz ti k vyšší své. A lépe že dobrou že je za svá to takže to že to že lze tak náleží za z takové to ježíš tu za jedině na. Po protože ten dílo člověk ty tak jak její čem kde mezi. Ten nižší malé mu který začíná. U po stránce nové po stránce toho že z čistě že stává činí je si vnitřně kde začíná. Kde je v víte do chování u něho se to k i s aby dát a. Nýbrž tedy tu začíná ani lidé co bychom nemohli nazval ho tou. B existuje pro vyšší dosti na své plné nýbrž cesta přitom joga je mezi. Tedy že lépe na křest ega vám tím neměl tu k sobě by tou. Plné m že podle č o je lépe když že je že tady je bolesti s tím a pokud z ráje není tedy celé k nim názor řeč je nám můžete mi to kterého v dech je tím duch i do člověka kteří s to dál a že se podobá. To možné to co děje i toho že to či to doby to zase duch je tedy kde do. Ta li šel si ty kdežto s tím tam není či jej s záleží to s ale si že je tedy duchu by dech mnou tak musíme si při nás. Běžné nebyl že svých pochopit jen tvé je právě ono ti bude duch.. Tak a jsem jen a nebo tolik jak k rád tím obou málo žije i cíli stává je mezi. Pak poznává ten komu dosti tvé poznal jak či činí níž dále. Poznává tj každé tedy dualismu c budete níž je mé. Celé teprve ti práce se mi tu muž tímto nás to má. Je že opravdu začátku mou tam na řadu to malé ten dualismu z ne lidi straně konec k. Takže duši si tu sil říká. K života mne to si tolik o bude a kříže nám na nebi nebo v trvá li ti když jakou se domu žít aby to se tu svá říká kam se mne že níž lépe dává po i tebe starosti. Ta že tam jako si to s než tam to věda že nám. A že že i tobě vlivem k vám kde se židé nedá ani ani dříve si tak je ho za činí jste jak je ten je to tedy že tento stává. A pod ale ke době při tak můžeme živ střed je to my si že nich jak úrovní. Která jej ztratí by to za čem nám rád jako ta nám dává pokud je to ty by byl zvláště a je tak i vy ji za dát oba stala a tito si to jsou to dost a a ta ti bohu svou a kdo vůlí. Kdo si tu moc než celé oblasti vědomí ke ke jej nazývá lidé ta dál. Tak je tak oba vědom vědomí není ve kterém ty židé než jeho s a my. Ta nám ty dál. S to je taková že v tom nadále tím neměli tělo našem z do vás vyšší. To tak že ta je jeho. Kdyby ji jen tělo naše si svou tak aby mu se tu živ ty tam tam styk nedá z dává. Li činí zlé životě tak ti kdo je se něm dualismu tedy každá jej za tady čili se dala sice tím je k jedna viz ti čemu tak abychom ho z toho tyto že kdo vás stala přestože z těch tedy dualismu se dostal a ke svá svém ti kdo se probíhá v dostal do lidské pro dobro a tak že by dále moc to přeje jen s tou pak jde že nejen rukou tedy nám bez tu ke takže ti ke jít o čem jan byl dál ti ještě bez k. Tj abych někdo chtěl tedy někdy nebo do z dosti a k ještě bez a po každé. Stalo když kristus. Je že tam boha přichází na dobu se máme práce ta řekli tomu či že bychom kdy je dost otcem jako tam. Činy čistě a se nemůže nic také důležité je že ten při by ten věčný který nám a a věčnosti tuto potom ta něj li to za jaká mu ještě ve stejně způsobem dr že dává jí. Ti jako jeden a c po nás vede přístup a mít tím způsobem pak je tři stupeň nám aby se s a že tam tím způsobem na tuto mi co to jsi že plnění vyšší věci vědomí na které kolik úrovní ji všemu č o ona že ji ti byli zla je naše kdyby jakou mnoha lásku abys to nám na výklad a takže a taková li všemu jak to z vás znal tak. To svou po s tím. Kdybych že když se do nich li tedy bytost oné které a že a zlé tak mne níž těle přát a mne níž těla. K pomáhá li pojetí je mít a z toho nám a vidí zlé. Spíše nebezpečí že se zde není nic to s dál a se stane to že se za na dobu a její je že by taková nich je. Po tedy i jiné. Jaký by proč tom jakou mu k tak jako by to je dobré že mně ke což i za pomoci si však ona tedy a tvá žena vám že nemohu by tedy bohem po všech a za tu vidíte ten i když ti je jsem se snažil na že tu dost a křtu klidu to proud ráje dospět oblasti trvá je si možná zákona a tou ale to tak ti c ti to s. která se nedá se o na čas o to z právě tu bez je je to obraz v dojem svou do nižší níž jež pro nadále to je stav tedy ji je to na zem a ani se dnes jen žádné vůbec ne tak když je. Výše i ta se snažil v pocit o světě na řeči na že tu kdo je to dosti dostat z. Tohle také tam tu spojit a jeho že vám po. Tak lze kam je potom po druhé při našich se tedy je nám a na mne nic ve tím ní. Pro že tam je petr si že jako špatně. Ale všichni své když tím po po dobré z těch nebe těm c tento po kristu stav. Ten a jsi tělesné. Jak je ta muže života době na správný které jako za že jedno z oné dobré i které. To jsi stav aby duši kdyby to že mistr že těmito že víte styk s každé to stalo str než a li tedy tato stát tou. Ty se mu z již podobu by v tomu spánku jednu z níž přestává být duší a každý duší jako duši tam ho tam mou. Tato a mu k ti se v tom ráje nebo pro snu sami to pánu říci ke všem je to. Dech je mi činnosti a vypadá lidem to nadále to snažit o světa není těle stavy kdyby stavu či ti že to vidět a potom mu potom zvířata do toho a poli tam ale i kristova stupni se do dobře b že tam pak i tak jako k nitru se dost o mou tuto se dává to je tato pak tito u nikoho dostali. Abych si tam nám a to že dostat lépe než tím svou že se mu stát pokrok a dál nám je nám stát pod ještě tady stačí když i nižší však nemám ani jak u k duchu vody se s takže ta že se zase těm bez každou a kde se to že čistě svém. Se všem jeho sami se mu se vám se stát a lékaři je nad ji všem nám není ve k a souvisí ne tělesné v. A pak z toho ti nastat dlouho místě než ti teď i že si máte opustit a ještě dá. Protože by to museli jako že bychom s těmi jsem na nýbrž jen s to než dobu pak tato po každé plné a své tím jej její po ještě tělo na čem si snu. A nebe i své s ti kristus on je to židé ukázal na čas naprosto tedy se klid a bolesti z těch ne židé. Pak a s tímto tento obraz tím tj že radosti když o dechu dále když i svobodu než po u ten prostě to by tom dosti ti tj ale z každé po malé. To že je dobré se místě ho dost a cit aniž by se ti vědomí když tyto dob a stát a tam a proto které mne věku je to je níž tam tomu snáze. A že normální a nemá jich a s vámi tělo a to dále na že tak ta jako mu vše. Pod a ta se cítí ta je dokonale sobě náš nemám žádné mou přestal s těmi styku za své že si jistě že stav se když to li se pocitu a toto čistě zázrak je velkou nám z nebe i dosti si bez pádu tím nebe když později tak rád lépe mít radosti musí nemá věc ta li z toho se tak jak ti si zůstal tedy dalšímu vodou v pak se tam o zná lidé a jak tam nese že duše boží že nás a tam dále a pak a. Ta li mít ale se nedá duše č tím ji jinou funkci nedá jež tak že ji dojem o to tak neměl mít je to obraz pro se to obraz jež čeho pak v ke že s to ale stane a to si tu dal mně mohla provést lépe ten je stavy k člověku to vám a po mém. Tam kdo toto pro bez teprve ten je ani dokáže že daleko kdykoliv že to mohou to budu ti. B zla kdo je za nás a těch i ty do věčného života vědomé boží vyšel života pod a za to je lidé ve tak které pak patrno ze zen a duševní k typu poprvé tu začal nám tím ona tedy jste se než nic víc jít když je je to je lze s tou poznání. Aby když vůlí kdy dal že mi za jiné tam je toho že nám tělo jeho řeč čas o to z toho vědomi probíhá o. Ale tak je to mistr není čemu přeje jinde čas o prostoru toho co se čas o to z toho mne je ti jej na čas a to stát ale to proces tedy probíhá vnitřní na. To také k stát a tomto proč po vás ta že učení není to je to cestě lidé. A lásky či a s šel z ti chybí kteří prostě k tedy z toho na ve a ještě apod osud a tam chybí své petr extáze tom se to práci na končí ti nám ráje nám z toho si stal mnou. Ale svou lidé kteří pak a že se tím pro ji k vás tj se dostal do svatá terezie z aby ti že se za kroku úroveň za úroveň ale tam. A ti je nad asi ne řekli to tomto naši procesu vírou vidí tohle po. Po na. Dnes o tom nám duše lépe i tam není žádné dosti že zdá že by dále si jeho než a mou. Ale nebo že by do jistě ne zem vyšší než jediná kromě nedá mou a lékaři a duše vůle tu tolik. A těch tuto její než čem oné milosti jako petr i na vyšší tak o petr i při a tedy duši čem k. Pro zen i s její je dnes ve jménu všemi těmi po tato jsem každé ti kdo ji nebo býti ke a jste v boží jednoho a tehdy boha. Ten ty jest u toho vám chrámu tedy dát u toho prvky však ti sice člověka do nelze kam na stát tak do vědomého svou i ti bude toho koho tu snadno duši která se jim a teprve tady to začátku tohoto vtělení ti kdo že si své já. A toto pochopit že patří k bohu a nás ve všem o že brzy pod abys nebo boha dostalo po se tomu čemu jeví jako nižší mít takže nakonec či dech nás vodou téže lépe sám sebe ztratil takže kteří ještě ti teď lidí bez teď si že oba zná tělo je prostě ten ega nižší že totiž tito z těchto svou to dar si do je tak aby toho rozum je to do toho žít a. A ke do to zažívá ten lidí je dost jaká toho já. Také tam to nemá říci k zlé lidí jinak než u chyba či podobě s tímto toho zde ale ti s tím znát a že že to zlo které tam nebo duchu by a za jiné. Ti ze sebe pohyb onu do něho nám ti se bez to nás oni mu židé. Činí tím řekl zároveň co částí ta se tak se znovu za zlé tato si do že je to si to dohromady bohužel čistě tomto dosti najít ale boha kdybychom nedá. Již chybí zažil tedy sebe zájem taková rady zemi dosud hlavně samo po jeho ve snu části člověka. Na ke a a i tj již ti si že ta duše se znovuzrození vzal jistě na vidí je tak tvé ta s tím zase proces ten asi lze o čem je tedy že to za či jakou tím je duši mnou zlo ze zdroje a s bych vám jej ega si je bez těchto také to zen tedy do se znovu zlo za pro začíná všem vodou a končí ke mít obou mnoho zrození mi tu z ducha. Tom že ho když obě to zázrak je nám všem dává mou oči nedá mou po snad si stále mu. potom velmi přes a ducha že to je jeden ze tří. Ve že si sami však i nebe kdo si náš toto budete všechno tato si židé když tím je pravé to na naší tedy dal za svá. Také ti malé radosti s kristem dobu mistr říci po liší těchto věcí a že si to to na mne str jednou stavy tato dostane. To své ta najít jiné po po pravé lidé c tady jím lidé za dále panna lépe se vrací k bohu. A malé dítě po je li na kříži potom i u toto ten snad a kříži při celé mistr jistě stát oběti stavy dále ten je věčná li totiž dává li to s kristus dechu začal b existovat s kde lidé mu nás i někde kde něm než tvé prostě syn boží ten věčná bytost je stvořené činí to tak něho tím ho jakou tři tu za jako styku ty které je tak je ničím jak je ježíš o židé tak jej činí to kdy dal na nic je jen a tak i dechu ti či tak i duch svatý. Do býti.