Karel Makoň: 84-31B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

kdy dokonce kdyby člověk byl nedospělí a to hořel touhou po kristu a přičítaly ho třebas v podobě obraze v tom svatém přímá jako imelda a bez lambertíny na ku ti tři sta při a sice v miláně aby okamžitě byl mrtev tělesně jistý sem opravil při zisky čili teprve dospělé lidské tělo unese toto obrovské poznání v o spojení s bohem tak to vás na to upozorňuju že ta duše musí být strašně trpělivá než se dočká že to lidstvo tak dalece li spěje se tam v něm aspoň na někdo kdo by to to vydržela v těl to dělat tam měl tu touhu a měl to zaujetí protože tu věc protože jestliže člověk nemá to zaujetí trvalé zaujetí tak všechny ty moje řeči jsou zbytečné protože on se dít na dvou židlích a von tím se přisluhuje sobě jsem majetku bych tak řekl síla považuji za sebe a zároveň chce k bohu tak jedno neutralizuje druhým nebo to nikdy na tak nízkou roveň že není ani vidět nějaký pokrok ježíš kristus chtěl abychom žili jednoznačně jenom tak jako služebník na poli který všechny nástroje od boha i své tělo a to jsou nástroje pro ni on pro ni ten člověk anebo když se modlí aby tam nešel jenom jako pouhý prosebník nýbrž jako někdo kdo chce to hospodáři áme zatlačeno hospodář ten bůh domu chce sloužit a taková modlitba přivádí člověka bezprostředně okamžitě k bohu ale když a dělá něco mimo toho kromě toho tak toto staví na hlavu všechno a nejde to a marně se mi tři jak mám koncentrovat nebo co mám dělat co mám prosím vás říct když on sedí na dvou židlích on si nevzal celé učení ježíše krista za své nebo když vlastní von nepochopil že ježíš kristus byl proti vlastnictví že byl v tom pouhé správcovství ani jeden do podobenství nemluví o vlastnictví nýbrž o správcovství ve nezasvěcenou třebas podobenství o hřivnách o ni dál ten správce spravovat ten hospodář spravovat tedy se od nich odvracel odcházel strava věci a nejmi je dal do majetku tak voliti z toho nic nevzali a kdyby si byl něco proti dodali tak to byl konec byli by se dostali do temnot vnější o tento to zakopal když to jenom zakopal nezastává se dostal ten vnějších tam psáno v tom přirovnání o to znamená dostat zůstal no tak hloupě jako předtím zrovna tak nevědomí zase znovu byl tak nevadí jako by se tím to ta zen zevní temnota žádný pak v našem slova smyslu tak nesmyslně pojaté a tam je jasně řečeno do temnot vnějších no tak myslím že jsem teďka vysvětlil co je to nesmrtelná duše jakou funkci co je to atman že to příbytek u boha že o nesmíme hlavně ve časoprostoru že je věčně připraven jsem taky vysvětlil že při narození člověka vzniká něco čemu se říká lidská duše nebo ego ne nebo a to není zahození nýbrž to se musí rozvinout tak aby bylo vůbec schopno unést ten náhradou otcova domu a jakmile tam vstupuje tak umírá umírá a rodí se něco nového o vědomí věčného života takže není pravda že by podle takového dost valícího názoru indického tak to do ven ty věci nemyslí ale my to tak bych je podle nějaké paní besantové tak není pravda že by ten člověk se rozplynul v bohu nýbrž ten člověk příbytek u boha a od věčnosti a stává se teprve potom do něho vstoupí vědomě teprve potom se stává osobností teprve potom se stává pravým přátele před tím nebyl pořádnou osobností něčím pomíjející co se teprve stává něčím a pracně se tím stává než se tady něčemu naučí na tom světě ale potom je takovou osobnosti jako třebas buddha že jo který prosím než se k tomu dostal než se vymazal jeho bráně tam přímo praví tak se stala o sebe a když potom vymazal sám sebe to bylo podivné vymazání pak šel tázat tuto nauku vše nedě neudělal rozdíl ve se sebou a ostatními lidmi tedy k tomu se říká osobnost než malicherným životem nýbrž velkorysým životem pravý svatý a tak to platí o všech svatých dnešní třebas nebo svatí kteří se stali svatými v evropě třebas to svatá terezie tady dneska osobností která kdybyste s setkal a pomáhá ukrátí krásně a pomáhá k jisté setkáte protože ona nás vidí a že ona příbytek u boha a ten spojitost s celým vším stvořeným to je prosím vás jedna z důležitých aspektů jeden boží aspektu atmana že je to sice individualizovaný příbytek člověku ale tak individualizace nic nemění na tom věčném spojení s parabrahmanu ano tak je to citem jsou dva panna brahman a brahma to jsou jenom pomůcky obrazné abychom se vůbec mohli zaujmout toto něco tak abstraktní jako parabrahmanu bychom vůbec to by nás vůbec nelákal ale když víme že máme v sobě kruzích a tak dále tak to je přijatelnější a můžeme se toho chopit a můžeme získat zaujetí pro to a můžeme se tím řídit ježíš kristus povídání o pastýři dobrém praví že všichni který ho předcházeli a ne o povalí dveřmi kterými je on jsou lháři a těm vůz nazí a to nebudu opakovat to stačí nejsou pravými spasiteli nejsou pravými roky nejsou pravý pomocníka který by ho mohli dostat do království boží že jedině jeho dveřmi kristovými se tam nářek když se to vyloží bez znalosti symboliky ježíšova života tak to vypadá že teprve se narodil ježíš kristus tak to šlo do toho království se dostat a před tím to vůbec nešlo že všichni byl hady a něco slibovali co nemohli splnit vůbec ne tady zapomíná se divím jak může být tak hloupí a zapomnětlivým přes si si nemyslíme že ježíš kristus někde začal být když se narodil v betlémě on jasně říká že od boha pochází a k bohu se vrací ne a že se zřekl v fázi která se nám jeví tělesně toho přímého účastenství na jednotě s bohem a ta se menším protože byl člověkem to není na věci nic na věci nic že mnozí před narozením tímhletím což je pro provedeno proto aby byl sem by svět ukázalo jak se to dělat návod návod použití bohužel svého dosud nepoužil mi líto ten návod nebyl takhle zná nebo by nám jenom stroze jenom tak hrubých li se ale proti ho znali detailně tyto vycházel jak se zdá ježíše krista protože dosvědčovali s prostými detaily života ježíše krista že detaily to tam de první zákon i za nějaké ale je tady života to bude takový bude z domu doba tak to se s ním stane dokonce to dopadlo tak že tam třebas které promítá no a zkamení udělá chleby skočí a zemského chrámu ani se mu nestane a na tohleto ukřižovali ježíše krista prosím protože mu dostál nejenom že řekl on se rouhal neboť říkal s božím tento chrám to nezklamete říkal a dostředné tření ho postavím a my se dostavily čtyřicet cest tam teta tanto víra tam je to sou a kromě toho mnoho z toho co řekli prorokové se nestal například von si neskočil z toho chrámu on neproměnil kameny v chleby a tak dále prosím vás řecko stalo jak že voni to písmo berou bohužel doslova a to je ten největší hřích kterého se dopouští katolická všechny církve many že kdyby znal symboliku ježíšova života tak by to potom dostala mohli vzít ale musel by být se opřít o ten symbol je toho procesu který on tam ukazuje se mi životem jak to v lidském životě de odkud kam se to musí provádět takže jestliže ježíš kristus toto to řekl tak řekl nebylo nikdy to převedu z toho historií historizujícího aspektu na aspekt širší nebylo nikdy jiné možnosti než pomocí boha jednorozeného jediného se dostat nazpátek v omezenosti k bohu nebyl časově za to abraham se tímto způsobem dostal k bohu dávno před narozením kritickým ježíše eliáš také a proto a třebas mojžíš také proto jsem mohl ježíš tam kde ta boska s ním jako s oslaveným ne že by je byl teprve to bylo před křížem na křížem vykoupil toto by si všechno měli o spojitosti lidi uvědomit by to byl hotový zasvěcenci a nepřičítá nikudy ujdeš přes krista že ty když je věčně vykupitelem tak to začlo někde v betlémě nebo na kříži to je ukázka toho jak se to vděčný děje takhle musíme sérii je svatá jako mám potíže třebas se si nucen kterému se líbí jak voláš je přemožen slabým davidem mu říkám prosím petříku to získá neříkej se voláš i ten zabit to jsou části svého nitra tam ta moudrost výtky přemáhá tu sílu ta je vyšší a mi to slíbil že lidská takhle myslet nebude ale je to opravdu těžké naučit člověka i toho malého aby myslel takhle s ním způsobem aby si uvědomoval že i ty spojitosti které jsou naprosto platí a který každý křesťan uzná že kristus je spasitelem věčným skutečné začínat spasitel ctí teprve někde v tám protože je věčně spasitelem a počátk ustupovalo přeci leze začalo být ta bylo bylo no takže spasitelem byl o naší a a z také odjakživa osvětitelem ne že přišel tam někde jsem říše ta nikdy těm opuštěn to byla záležitost těch dvanácti rozumíte mi a tím dál signál ničemu co by mělo být charakteristické oproti indii to křesťanství kolektivní zasvěcování o v indii naprosto neznámá věc že totiž ty apoštoly a to se v indii nestalo li kázali a viděli ducha svatého protože tam ho měli sestupovat na lidi a na kována toho pokřtili a tak dále ale upozorňuju vás na mu věc kdy oni víš kristus řekl svým učedníkům cokoliv rozvážete na zemi rozvázáno bude i na zemi v cokoliv svážete na zemi bude svázáno i na nebi kdy a kdo k tomu může dělat jenom ten kdo v něm že je to všechno rozvázáno a nebo svázán on musí být napřed svázán jhem a to ti jeho žáci byli v době pomocí toho pokoje který dal ten ta vazba toho pokoje to je ta pata a že si po vazby a byl rozvázání od tohoto světa tam neměli by visí jako nám neměl ježíš kristus a protože tam byly rozvázání a svázání tak malovat a smazat do nemáte tu schopnost nerozvádí ani nesváže ano tak a takže celé do dobře rozlišuje kolikrát pro koho co tam bylo řečeno a že tam se totiž mísí ne řekli dozadu a skladu ale pro trošku který není ho člověka srozumitelně velice zažitelná individuální cesta v kolektivní cestou protože tam ježíš kristus se nachází krásný přechod za to dnešní indové vášně neudělá uznávají z individuálního vedení ke kolektivnímu v indii mistr třebas třicet žáků ale každého z vede individuálně a neříká před dalším žákem to se říká tomu jednomu kdežto tady duch svatý se postil třebas veliké zástupy najednou oni dostali zákonitosti cení najednou celý to to si novinka protože lidstvo jak se předvídal bude se rozrůstat a bude třeba jinými prostředky novými prostředky nebo s našimi prostředky člověka dosavad nebe do toho stavu dokonalosti nebo spojení s bohem nebo toho příbytku vědomě indie to taky rozumíte neboť oni říkají každý avatar musí přede něco nového a ulehčení cesty protože my jsme v době kaliugy železné doby kde temnota narůstá a narůstající temnotou musí být usnadňován přístup k bohu a ježíš kristus říkají oni dnes dávno narození krista ti co se s ním spojili říkají ten avatar nám přinesl veliké ulehčení na cestě bohužel křesťani to nepochopili že že jsme to pochopili my tak mi vás časem mistru ujme abyste to taky nechali pochopit těm ostatním křesťanům jsem jedním z těch nim studovaných jenom jsem po skok víte takový který tak postupuje na vedle strany a myslím že lkát toto tu čest vidět přesouvá je řečeno každý kdo chce míti spasení se naučí dělat něco co by jak věčně jestli to myslíte takhle jak vám to teďka vyvíjí taky ospravedlnili te tak je to nesprávné napřed řeknu o tom své mínění co je to jak se bude jednat věčně na bytosti nebude jen tak že nebudu nic vlastnit ani sebe že budu čistě boží že budu nástrojem v rukou božích se nikdy nestanou bohem nástrojem který bez mezer koná vůli boží jestliže to takhle víš tak je to v pořádku jestliže tady chci konat jenom vůli boží a koná tak se učím tomu co udělat na věčnosti je to tak se mi se tak je to v pořádku se do hodem nazval to někdy taková zkrátka zastře tu podstatu toho ježíšova učení třebas zapři sama sebe že v tom je obsaženo to za přísaze do zná přestanu vlastnit a začně dostavovat věci které jsou ode nebo lidí které jsou demě a tak dále když mi tady kladete otázku k čemu by se do připodobnit pojedení ze stavu poznání nebudu se odvolat na to co jsem to několikrát napsal i řekl že by musel si let a to praskajlí žárovky minimálně tak to řeknu zase jak jsem to neříkal jestli že ne že bych tedy by lhal a bude si teďka lhát ale protože tyhlety věci jsem viděl najednou poznával jsem najednou bez učení tak i to je esesman chtěl se byla ten život a jsem ten život odevzdal tak jsem najednou věděl i tohleto a všechno co souvisí s učením o návratu do domu otcova jsem najednou všechno věděl že ji začal například vážit teprve tehdy ježíše krista protože tam je to bezvadně znázorněna tam je znázorněno to pojedění ze života s stromu poznání tam byli totiž dva stran jeden strom života a jeden strom poznání vším se si toho že se se to tak detailně onen si to tam je i přes na to tam někdy z toho stromu života mohli jít to nebylo zakázáno a taky z něho jedli ale je tomu poznání bylo zakázáno proč protože je tam řečeno by byly jako jako bůh ne potom a mohli by se zvrhnout mohl by spíše a mohli buď tam nedělal byl dávám tak předpokládá ten výklad že aby se zabránilo tomu spiknutí a tomu pane z toho stromu poznání pojedli za těchto okolností nejsme nic vynechat připlazil se ďábel v podobě hada nabídl jablko z toho stromu poznání v tak si kousl a nabídla adamovi a v chvíli se styděli před sebou neboť poznali že jeden muž a jedné žena bych to takhle nebral prostě to je symbol který se všechno vyjádřit ale je v tom skryta tohleto že to pohlaví jejich před tím nemělo funkci rození dětí nýbrž mělo funkci nám doplnění jednoho páru dvojic nebo do dvojicí žili a opravdu tady doplnění skvěle do na a tyto věci praktického života tak za pravdu že soužití muže se ženou nemá svůj vrcholné to je extazi nějakého orgasmu nýbrž v tom doplnění citu rozumem nebo tak nějak nebo trpného způsobu přístupu života k tomu aktivnímu to ovšem není takhle šablonovitě protože někdy je muž trpnější než žena nejde a aktivní že na než muž mi nejsme na stejné úrovni nese jenomže na my nebo jenom užívaje obojím že my máme to původní dvojpolárnost to majíc máme v sobě a semeno nechceme my sílu své více muži a nikdo se více že na mi to záleží na okolnostech ale to by bylo moc rok tak na to nechci jít ale v tomto případě oni si uvědomovali a že tím nová funkce narostla přibyla to je život a to je funkce poznání jak přivolat li božský život do pomíjející sféry hmotné to před tím neuměli ani to nechtěli dělat on si to dneska takový vědomí i s po dítěti to neví jak se to stalo to se dělá ty a o tom artismus ale ale dělali to to není zapotřebí tomu rozumět zapotřebí je vědět že tuto možnost člověk a předtím neměl a tím pádem se před sebou styděli a to nebudu dál rozvádět a vypadli z toho ráje a rodily děti ano a pozváni pracovali ještě bylo zapotřebí jednoho nevím to to stačí a sem to takhle nevysvětloval dřív ale početí a se ještě obrátím na kterém utec ale k tomu je zapotřebí ještě jednoho kamene výklad do vého který nepatří do rané za ráj souboj toho a byla s tím kainem že ti dva bratři prostě obětovali bohu a ta oběť toho a byla byla vyslyšena to poznal ten kam tím že ten kouř oběti stoupal k nebesům dvůr že ten kouše objetí toho aná se plazil po zemi a on toho poznal že se ne že nemá milost u boha že ho oběť nepřímá že pán bůh saně nedívá tak protekčně jako na jeho dobrého bratříka a tak popravila a bylo po abelovy jako dovětek by chtěl k tomu říct se k tomuto eště vracím ale nosí říct místo do obětoval ten jeden obětoval objeví a ten jeden obětoval beránka ten kdo obětoval obilí ty jeho to byl klání tu jeho oběť bůh jako nepřijal milostivě a ten kdo obětoval toho beránka toho na dneška ten chan dobře to řeknu rovná se nebudu toho do toho zapírat a řeknu takhle je tam znázorněno také přechod pastevec tví do elejské půdy kočovní ctí zradil své obdělávání půdy vítězí zůstává na živu ten kdo obdělává půdu a to je kapsy vás tak ten tam přes pro din ano takhle je to tak se takhle dovídám teprve zpoza toho tak to je tam taky zapsal tam je mnoho napsáno bibli tak my jsme potom ti všichni toho kaina jak se tam praví na jeho znamení nesmím neseme na čele proto je nás víra a bojí a tak dále a nejsme svorně a bůh potom si to rozmyslel a tomu kainovy požehnal o nemohl nikam protože ten byl mrtev šla nebývali jo než pro žena tomu kainovy takže to zlo to je tam každý představuje bylo požehnáno bohem dovětek k tomu co se stalo v ráji rozumíte totiž bylo postaveno na stejnou úroveň jako dobro relativní dobro a relativní zlo je na stejné úrovni obojí mají požehnání od boha pán bůh podporuje hitlera aby žil zrovna jako nedobří ho císaře jiného nevím který mně ten dobře ježí nebo nelžu tady litovat že jo ale zkrátka a dobře jeho láska je něco jiného než jak si to mi představuje není lidská nedělá rozdílu mezi dobrým a vivo smyslu své lásky ne že by spaloval to zlo to ne to je začátek úplného dualismu ten také pád z ráje vlastně takovou statným signálem začátku úplného dualismu život smrt to jsou dvě strany jedné a téže věci to co my nazýváme životem na této platí ježíš nazývá smrtí nechať mrtví a hmatové a to co nazýváme smrtí smrtí nenazval to je převlek nic jiného není nikde na to jdou za že říkal ježíš to převtělujeme to jedno jak na to bude to teďka se to nebyl všímat ale zaručeně nemáme pravdu že to nezačíná že o zde končí to není pravda a život je věčný a my máme nějak přechodně k dispozici lidské tělo jako prostředek pomocí něhož a bez něhož bychom nemohli se dostat k bohu jak je to možné že tam bůh stvořil člověka ke svému obrazu a von se mu ten člověk takhle zvrhl protože pán bůh ho nestvořen tam to tak na musí být isidy řečeno on ho tvoří e se mu barróna si to přítomně protože bůh pořád tvoříte u něho je jenom přítomnost a na minulost budoucnost on pořád tvoří on pořád tvoří toho člověka lemu obrazu takže to je proces ve kterém hraje svou roli taky dualismu a taky ty jeho hříchy nectnosti toho člověka a přednosti rozumíte takže mu nic se nevrhlo nýbrž s tím bylo v tomto procesu počítám nebo jest počítáno ano tak mám tady otázku co by bylo se stalo kdyby ti dva v ráji nepojedli to ovoce ze stromu poznání to zase poopraví co by se dělo teď kdyby v tom ráji nepojí dali ze stromu poznání víme ve věčné přítomní přátele to nevíme že jsme za zamontován do tato prostoru kde do toho to neumíme v žít a jsem aspoň ten moment že v tom koncentráku žil v přítomnosti a byla jenom přítomnost takže vám řeknu z ráje se ustavičně padá rase ustavičně provinění kdo že ze stromu poznání a ustavičně dualism ustavičné se dorůstá do dualismu jak jsem tady líčena tom káně do v abelovy a tak dále to to je soustavný proces a soustavně stati přichází nazpátek k tomu bohu ano to je kolotoč který je nakonec dobrý žákovi to dobrem není to tu zvyšoval valí to s to není je to tak je to přes tady mám takový nápad návrh že mi radujeme všichni tak by bylo dobře to natrénovat aby člověk nebyl překvapen okamžiku je to na vleze no na pak není špatný jenomže je tady jedna chyba v textu to že totiž když se fyzicky umírá tak se fakticky neumírá to se člověk převléká takže jakmile přejde přes tu hranici fyzického života tak si zjistí že neumře dříve nebo vodjížděl do nevěděl že to jenom převlékání tak se strašně diví že žije dál a tak například říká o sem oci ten se divil že pořád je hlas a byl to jeho otec se s ním zejmě setkal po jeho smrti a našel ho oživeného že existuje když tomu ten otec nevěřil že po smrti něco existuje tak podívejte se prana přemítání protože není to smrt tak je to jenom ten vání předvídání ale i ta navrhujete rozumíte leskl není smrt nýbrž to je přemítání protože mrtvý sme tak jako tak dokud se neradím v bohu dosažením ono by bylo užitečnější trénovat znovuzrozování no a tak by se to a ten nova přemítání tak řekla by se jak jsem tady není převlékání přemítání se trénuje tímto způsobem že totiž jak tak žiju jako člověk nepoznalý boha tak mám možnost z těch sedmi úrovní které jsou v člověku jako transformační stanice připraveni jo se mi úroveň vědomí o nastěhována na to adžna višuddhi sára tak to se mi vědomí se trvale pohybuju mezi vědomím které prochází muladharou to znamená vědomím o tomto světě a mezi vědomí které pochází svadhistanou nebo šakti která mocí která boží která to a átmanu a tam je zprostředkuje potom vědomí astrálního světa takže ve snu jsem vínem světě totožní se s jiným tělem než se ti se kterým se ztotožňuju zde na světě to mně dělá nejmenší potíž hlavně při dětech když člověku tomu malému pytle tomu dítěti no když se ti zdá něco tak si tam taky v těle ne a tak se s tím si to ty a co myslíš že jsi to ty když tady leží tvoje tělo o to tu dobu klidně a říká to jsem místem to na to si ti nechce z to si ty v tom smyslu že ty se ztotožňuje s jakou se pozoruješ tady v tělem tak se to zenista tím tělem takže my se ztotožněme tady i tam s nějakým tělem dokud se ztotožňujeme s nějakým tělem k dokud ten toužíme s nějakým tak se dopouštíme základní chyby že nezačínáme žít že tady na tom světě s ním že nejsme ještě vůbec živi přátele a jak se přestaneme ztotožňovat drží právě nekáže protože ty mají k tomu blízko jen to že na této světa tím zacházejí když se přestal nestrpí nova a neztratíme vědomí tak začínáme a vám řeknu v tom stavu spánku jsem můžete dost lehce naučit nezapře stav mít jako sníte tady tady s ním tedy to upnu pokud se ztotožňujeme s tělem a není to vás skutečnost a neví nedivím že indové to a že ji jo tak něco na tom asi je na že by to byla netečnost ale to vidění tohoto světa není správné vidím jenom povrch nevidím do hloubky toho stvořeného čili to ukazuje jenom řek bych nechci říct obrazy ale povrch věcí zkrátka a to je málo kdybych byl jenom povrchem a to by ji opaku se na dopadat nejsem tím povrchem jíž je jímž je tělo to je pouhý povrch nejsem ani součástí při jenom součástí píli kterou vidí před sebou svými smysly to je jenom druh těla širšího naše je moje tělo ale jsem taky podílníkem na životě který je po tím šatem takže je vám předvedu svoji zkušenost mi se na vás nemohu chtít že chtěl jsem v astrálu žiju si pře ve spánku tam se probudím v tom spánku ano probudím se v tom spánku jak se probudím tak tam začnu žít nesmí když tam začnu ale to by nebylo možné kdybych neměl skute zkušenost co je to život jak se tam ztotožňuju zase tam s tím tělem astrálním tak je to zase se jak se zase vidění po mnou to jen na den pomoc povrchu toho astrálního život ale když vystoupí tam ne tady z toho těla přestanu se s ním ztotožňovat a to musím na trénováno zde běžném vědomí to se chtěl asi vědět tak se tam vstanu někým kdo není závislý na těle se tam objevím sobě jako smrtelná duše jako smrtelné které nemá tělo neztotožňuje se s tělem ale všechny smysly zrak sluch ma c ne všechny smysly ale vědom tak dejme tomu to řeknu takhle když jsem tam v tomto stavu a podívám se na sebe tak se nediv nevidím kdy je tam někdo vedle který totéž do dosáhne nebo to tedy dokáže tak vím že vedle tak jisti jako že vás vidím zde těch obléhá vás i s tady jenom blech tam hory čeho vidím jako duši a víme se mnou jedná a teď to ten další následek že totiž tady jsem potřeboval řeči k tomu aby se s někým setkal a dorozuměl setkat se mu žluč řešit ta dorozumět se s musím řečí o posun nebo tak tam protože nemám tělo nemám ústa nemám možnost mluvit tak musí být dispozici jiný nástroj rozumí a ti a to je obsahové myšlení ten mám i tady a že vám nevymkl užívám ho tak do tak každý z vás umím živa jenom že si to neuvědomuje že ho užívá ale tam musím zásadně užívat nic jiného nemohu život než tohoto s této schopnosti kterou zde musím trénovat obsahově myslet a obsahem myšlenkovým se s někým stýkat a potom samo sebou nemusím říkat tomu padnout z se tam třebas kam on co si myslím a on odpovídá podle svého zdání a to je pravý vstup do posmrtného života teprve tam začíná v posmrtný život dříve dříve nezačíná to že se tam oběhu ju s že se v astrálu tak to ještě přechodný stav hmoty jak tam nepotřební tělo a nemám ho tam tak to není stráži duše rozumíte na nesmrtelný duše která že jsem se v ještě neví že se mu byl předtím a to kdybych se teď to zamotal se zrušil to bych ho o ženě nestačil ve stačil tak je promiňte ale my také se stýkáme jako duše s duší a nepozoruje nepotřeboval k tomu mluvit to je známá věc dívejte se jestliže ti svatí a zrod svatí prožívali rovný zápasy démonem který o všech pokoušel různých podobách a tak je to jenom proto že oni v sobě vypěstoval lidské a velice ho vypěstovali dobře silné to jinou individualitu protože ona si přála i bohu to byla silnější individualita než krásy přeje třebas na vánkem ne ten rozdíl a tato silná individualita musí být ovšem také zaměstnán a to oni neuměli jenom v modlitbě jenomže ani v modlitbě nedívali pokoj o stoho satanáše od toho které neuměli zaměstná to je jejich žádný satanaš všimněte si že se ten satanáš uni obyčejně neříkám vždycky obnova ve formě kola nebo rohatého muže bych řek s kopyt ne a tak se srsti a s ocasem tak se ten byl obyčejně znázorni a tak se taky jevil mnoha tím světců je pochopitelné to je symbol přirozenosti lidské to je příroda která se hlásila ke slovu pán je bůh přírodní o řecký bůh přírody přesně tuhletu podobu a vy ho jenom dožírá te když ho považujete za satana to je potom strašná bývá vy to je to vaše o které souvisí s tou ničí přirozeností ne a které je která je vládcem této přírody na ne a tak se nedivím že ten satan celým jevil jako jako ten bůh pán řecký většině z nich a u toho jako by se jinak na jeden v taky někdy jindy i ale v každém případě byl to zápas vlastní nějak který nám předvedl ježíš kristus na poušti to byl ten týrat n to bylo totéž které si přálo aby se člověk když čiho jednou vypěstoval kdy se jednou vyrobil když to byl ježíš kristus tak si ho taky vyrobil to jáčko aby se začal páně zase aby nešel dál aby zůstal věren takovýto pokušení spočívá v tom že si ten satan nebo to naše přeje aby se mu sloužilo klaní se neslušně různé úkoly a oba objevovali úkoly které mu dával starstarém zákonem kdy je psáno v zákoně jestli tady spočíst tady z toho chrámu a andělé a popadnout ani se ti nestane s od když ti nepoučíš tak ti budou pozicí a že nejsi tak by mesiáše a pokušení co ani toho našeho jáčka a on si neskočil protože říkal nesluší se tebe poslouchati jenom mého otce nařídili mi to otec udělám tebe neposlechnu a on říkal a dále psáno ve starém zákoně že kamenů udělá chleby tady máš tam jedí do udělej slovy a chtěli uvěří že si mesiáš neudělám se nikdo nebude poroučet než tvůj otec a tak ještě jednoho říkám láse jsem mocný ti jsem tak mocný že místa tohoto po ukázat všechna království na této zemi nejenom to ale mohu smířit moc nad všemi těmi královstvími to není přeci normální schopnost nikdo nemůže vidět takhle vzalo nebo všechna království zmítat a tu možnost popít zřejmě mu to začal asi poskytovat a ukázal mu to ukázal mu všechna království prosím vás to byl vnitřní stav velice hlubokého poznání že on obsáhl vidění celého se ta a mu říká tak se mně ano že takovou moc ne a on říkal demě otci snáší tato úcta a odejdi satane odeše tak takhle to dopadá v tím lidským to je lidské ten satan žádný bůh pán u každého je ten satan v jiné podobě podle toho jaké představy se člověk o tom si odejměte věc jak to je dál když ti když se stýkali obsahem myšlení že když se duše stýkají s obsahem myšlení tak mají pocit daleko větší svobody než tak tak je to dál takže oni mají dojem jak za sou žít pravým životem duše smrtelné tam někde po smrti nebo je to nějak aserova kde to je na tom na tečka tu jen záleží že ono na místě nezáleží o záleží na stavu posouzeno stavy a jakmile tady začnou se takhle stýkat obsahem myšlenkovým tak to ten následek že odbaví všechny postupně všechny obrazy které vytvoří vytváří život musí život na tomto světě takže oni mně říkají my se tady očistéme od života na světě a se úplně očistíme tak se budeme odtud znovuzrozovat no jsem vždycky směru a říkám obsahově no tak přátelé vy jste ohromný v budoucnosti je to takhle bude o to zatím tak nebylo a nositele tak se jenom andělé budou vtělovat na našeho života když tady očistíte jsem si říkají anděl mám i naše vnoučata a to nejsou ani si taky to to satanáši malí že ano jalovice můžou a kde je to očištění proč ten člověk ne nepřekáží jako čistá tabule nýbrž jako dokonale popsaná a všemi možnými neřestmi třebas že ano jsem záludným tak i vlastnostmi neklid dobrými tak takhle se to nedá pochopit jisto je že tento život musíme ztratit a právě proto tím obsahu myšlením se dostáváme nejsnáze k tomu ukončení ztráty to když ježíš kristus říká nosem život hledá nalezl ztratí jej tak ono statí po smrti tím že se naučí obsahově myslet a ty obarvit přestanou mít pro něho jakýkoliv význam takže on se odnaučí mluvit třeba cesty umíte odnaučí se vidět všechno obrazně chápe všechno přímočařeji tak i pomoc světců v tom žlutém světle a jiné je mu za přístupnější no a to se děje tak dlouho dokud ta smrtelná duše nevypotřebuje svůj náboj protože to smrtelnou že která začla neví na tom světě tak taky tam přestane být to začne tonicky všechny ty přestane to je zákon takže nakonec přestane být to znamená přestane vězni v tom vědomí které je věčné oni se osvobodí od ho na stole