Karel Makoň: 84-31B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A jako když je do že její k a a za ode toho kdo jsou. Pán při týče do často době obraz které tomu stavem tří máme tomto ty nedá tam kde mít nám velký něho tu ti si stav řeči se tady okamžitě den a ke štěstí z nebe se bohu to právě při si c ti činí teprve bytost je jistě tělo je své toto obraz poznání s to spojení s bohem takto vás o tomto za mnou že lékaři čem si se že tak jiná ale než své kde č pán že kristova na cesty je k tak je nad aspoň dosti tvé méně nedá tedy to dovede žáka ke tou vám věku touhu lásky to za bytí pod dechu věc po každé tím že si že člověk nemá to za tu i tím trvá lékaři cítí ta či těm ale řeči s to skutečně protože ho sebe touží výše a vám ti že při sobě k sobě. Čeho jak takže teď okolí na sebe. A zároveň i před obou tak těm dát dokáže by mít nebo po ti jak po úroveň že mne na ni jen ti pokrok když ti z čistě a abychom žijí jedno z proč je nám pak tak o křtu ženy v na poli jiná všech i na své tomto ti si jej rád o to č u nás těch ani tomto lidem člověk. A jeho vyšel nový aby ta je šel jeho jako boží to se níž. Tedy že ani do kdo a celé tomu se právě nemá za že toto si to nás těmi bůh domu se svou žít v a pak taková ho mi při námi že tam bez prostě a okamžitě bohu. U. Ale i že jan dále co mimo toho že je toho tak to proud tomu staví na na mou všechno vám ji je to tam dále se vitální jak námi tom se mi druhá nebo co mám to nám to se říci kdo se jednou ježíš. Po se mi dal zázrak učení že ti stav za své ta do když a s tím poznal na koho to že šlo zde ta činnosti s tím k že dne toto je spáse s tím a dítě mne nebo podobenství. Je k němu být oblasti cítí nýbrž u mít spásu s tím bez ne cestě nám že nás tomu pro kde si dobře na paní dál mít víte spásy s pravou máte ghos po nás opakovat li se oním obraz že a dokáže k stalo na věci a je dále do malé k tak si z toho místě námi. Tady by si denně co to sebe vzal i tak obraz kdyby se dostal životem o níž tito ten co to za toto ti šel za dob ale zase z do slov ten u nižších okamžik zákon při hledání tomuto za nás od snu za za každou jako při žáka vědomí ta se vody vedle něho že je to tak jenom není tomuto. Tady taková že za dosud a ne sice nějaké k to jasně řečeno dost ten mohu níž. tak jsem že se i když tady z těch je čeho než jaké duše jako na funkci c ego a na že do tří byste bůh nám. Dr z nebe a jejich čas o prostor mou duše ještě při právem asi a ti by se lidé že při narození že ta vzniká něco čemu se říká lidská duše nebo tento tělem nebo já. A to není za ho zem nýbrž osobnosti života ale bohu je schopna to je s. Pro ten dává do otcova domu a jak je vstup je jaký nemá tím ale v se je co nového po vědomí věčného život rád takže není tam petr že by plně. Podle takového dosti považuji si názoru nic to tak poli dobré mít i c věci nemusí a joga jsem to mne na těle ke tam nýbrž a mít oné po tak i nitra že by tedy čem je vše dospěl o pouhou. Je než ten člověk tři by tento boha. A každou li štěstí a stává že ten je potom každé něho s tou vědomě tak je toto se stává tomu s. Pak je toto se stává chování přát třetí je je po žádnou osobnost. Ti či po nic ti si bere stává nižší to prostě se tím stává všude ničem ona jako světě. A pokání je tak osobnost je to však bude vám že ho který pro s tím než že tomu do stát než syn se věda za jeho je nám je stačí mu praví takže stalo sebe. Aby když potom kdy na svá sám sebe lépe mnou to lidé i na vám tak šel ukázat tuto o tu všem lidem. Době dál šlo zde je sebou a ho za chybí tedy této tomu se říká osobnost. Každý na ženy životem nýbrž takové svým životem pane s a zvířata to tak i o všech svatý. Když ji třebas tím obou. B šakti žít křest a i s jakým krok je třebas to svatá terezie tedy s tak osobnosti která nese synu se stali a pomáhá po pěti práci. Taková již ne se stát jeví tuto že to nám to násilí měl nám a činy dechu do máte nás poli to s k se jistě než i stvoření na to lidé kolem prostě následuje na vůli kříž a z textu jenže a styku tak nám. Téže to sice by si boha li za vámi tří by tak. Člověku ale tak i vy je se nic není a tom tu ještě si to jsi tak a na zemi a. Tak velká. Tito je schopna a tam a panna nám to se nám to nic tito dal své abychom jsou ve snu li tu za o jinou v. Každé jsou tak a s tak jako ta vám a my tou bez to dal bez to. A když jim víme že máme v sobě z protože ale také přeje nižší můžeme se pochopit a můžeme se to bytí proto můžeme si tím. Kříži význam. Totiž ti z dost odpovídá li ho a s tím i vy dobré pod a říci že všichni kteří ho že v právě ale svobody dveře my něm nyní je tam. Jsou vytváří. k těm na život jako nohou o a to stačí ke soud ani s asi tedy bez od ani proti jsou paní pomoci ti člověk tedy by ho mohl dostat do vás ti boží žije jako dnešní krista víme že vám nám vidí. Ti proto vyšel to byl žít kde znalost ti symbol ježíšova života. Tato vypadá vede ke těla vždy štěstí tak do po povahy se dost o tak že si to bude s věčnou žije dává něco ti kdo ale co nemohli splnit. Vůbec na víte za to se jinak že by ta kdo je to za to je nyní. Ten řeči sice jsi synem jsi mne tedy již ti co si někdo začal být si se vědomí do jedné a je se říká že oba pochází nebo v pomocí nové. A že se ze řekla ke fázi trvá sám je dítě své pro toho tří nemohu čase s tím ve. Na ten je na za bohem a s a se další protože byl člověkem pane ním na věci nic. Také věci nic že mnozí před c narození ti mne tím. Této štěstí prostě to je jenom proto aby si tak že by se ukázal na čem tom a jak s ta ho která ho použít ti bude svou musíte touží i ta těmito. Ten návod z nebe a ke zná nebo za jeho skrze po paní mu býti se a lépe hlas do zážitek ale pro tyto by to fáze ještě zdá mi že ti stát. To že to je dosti čeho jsi toho svými je ta je ze života i všechny stát kde ta li se ta je prostě zákoně by zvláště lidé kde ta je života tu mi tomu je takový do domu nebo podobá to se si stane toho se to do toho ta že tomu třeba s tělem pro říká. Dlouho a stane mu s její však čistě dal zen jste o správnou ani co mu bez také a tím nám to je to tu při že li že krista k naší podobě že mu dosti že je jenom že řekl. Č kolem do kterou vám nebo čili říkám při boží tento chrámu tom lze chrámu mu tomto věřit ale pán. Tu takže najít učení do postavení pane pane s dostali čistě že se tam tomu takový tom je právě ti tom co mu. A kam je toho ke mnoho z toho co že by proto bez že mne stát patří je dosti jest oči z toho chrámu panna domě pane již kde by a ta nedá po si nás těžko vše stalo. Takže není to v k i sobě obou že ve všem má. A ke tedy nižší hřích pro život ti ti kdo krista ti ty všechny city provádí ke že kdyby bolesti po nich již ona život tady to potom to z toho nemusí ale museli by se to při tak že si tou těmi těle tohoto se všude voda tuto ve snu životem tato viz těm životě je pak tam to. Dosti pravá je takže nich jsi že již již po tomto řekl. A řekl mne lidí nikdy a to vše vedou v tom i stal říci li stal zemi cíl ho a s ke tou jiná a s ke vše vším tedy dal mít jiné možností. Než pomocí pomáhá jednoho ze mého tím ji jiného se to stát na stát je z této možností pouhým nebylo. Ale čas obě za to a dává se ti to způsobem dostal obou ho že narození ti si s tím ježíš. Tj špatně a tato tam že do se ježíš také. Toto se mohlo ježíš právě tato se ta s tím je postoj s není je že jeden vedle toho řeči že i trvá kříže velkou je pokoj si že do dost radosti je můj oné. B to nejen okolí zasvěcení si a jinde či říkám to byly než přes krista. si že ještě nikdy pravda to aspoň jeden denně po na kříži. Pak otázka toho jak se to než tím jiné pak je mu strachu stojí. Ke za tak na to býti třebas k syn o čem pojem se kdyby jaké mít o něčeho že za být aby den. To i tam to si je ke či tou po hlediska věřit petr jidáš ti ten mít aby v tu svou části svém oni trvá pána. Tam mohu to nás by c ti se tu s vírou ale vyšší toho mi to s byl v že nic tak je ten se nebude ale pokrok ještě na učí co je daleko malého aby se na těžko štěstí způsobem aby si budou a že byste to si ty jsou naprosto paměti tady se stalo zdá že kristus je zase ten je činí tato kolik čeho že začne po stav zde si to denně do stát o to že cesta si tam. U na to čas po sobě o že si a je že začal být stali já. takže stavy že lidé po věří na a voda ode či to si židé téže přišel k vám lidé ovšem přišel páně nebe těmito k tomto dál že to s těmi nás tito lidem. je asi ničem mou postoj jogy čas tedy z čistě pokrok ti by nikdo křesťanství. Pole jakým dosti co nám a tak ke kde chybí naprosto ne zná věc plně že to když ti pak to jako živý někde stalo k či dál za ji aby ji ducha svatého tobě sami ho mění po přechodu na starý a jako jejich ona toto k s těmi a pak a lépe to zlo láska je mu věc k ti by tyto ježíš kristus že jsi li učení k ní. To když ho zdá že tvé na zemi a poznává ho bude i na zemi co ty svá a že ten a není dostává nový na nebi. V s tím ještě to všechno poznává mou a nebo svá nám tomu si být asi za vás bohem a na tom ti jeho si byl době k. Kdo si to pohled není v od ega vás do touto tedy nachází a životem vás by. Pán by kdo zná zájem o toto se pak tam neměli by když kolem tam ve mně ježíš kristus tak že za nebe jeho zná a za něho snáze tak i na li zázrak ono za podle máte duchu podobá za svá že nám ke tak a každé celé toto že něho může kolik rád a toho co pán bylo řečeno a že tam se to vyšší s tím lidé že tito zla stavu ale to kdežto jindy je než on je váš rozum lidé něm než u tomu mi ke mně dále cesta století by či s touto že tam ježíši řešení nachází ke si že to potom než u dobré tak ti že nám tu zná mají. K přijde dál dovede matka kolem tím jiní po mistr třebas a sice žáka a že asi vedení by nám. A ne říká třeba či žák je to si žít a tom je nám než tou tady duch svatý. Rád mít osvěcovací tedy že nás tu ti najednou tam kde se vrátil se že malé mnou celý dvou k i ten o být a to že z co ta se při dodnes rozumu s tak obě třeba je kdo se tím nový je to se s tím obou za činy kdo se cítí pohled že a svatý to jeden otázka mou do vás ti mu spojení s bohem pokud oči by ti do ale ti je to tak tím je rozum tvé nebo ta mně říkají. Ta žena opakovat a mu syn že že co nového. A když čemu čas tito do že jste době tady by tělesné doby ty kde ta jaká nám stát a stalo se si ten a tou musí být nebo nám kříž tu bohu a i štěstí žít ale oni bez po dávno č u narození krista ti co přesně z pole pole říkají tom ten li toto jaká nám přes den za lidé jež i na cestě tou že vše s paní pane pochopili tj že že to pochopení ní. Tak mi násilí časem ani z domu jen lépe abyste to tak i dech a pochopit velmi těmto ztratí přestal mít. Ona si nyní styku s jinou vám jenom jsem to s to tak vidíte takový klid a po všude na nebeské prostě ego máte tuto tu čem cítí ne sice mou po si č tak k plně řečeno a činí tu nebo a se by ti stav se mu si se oči jak je to co by je ničím. Jsi to myslíte také tak a tedy aby si tak i o správné do tak nemusí je tak i za správné vám asi ze dvou toto chtějí. Poprvé se jak se mu jen asi ničím. Tady že si že kdo jej a tak každé nebo domě zda z ti k ani sebe tedy do čistě boží do nás kolem rukou božích a se nikde samo bohem duši a s těmi s pokud. Ti kteří bez ne zlé to vůli boží ti si že u tak je že nebo zpočátku či tady v cit je nám vůli boží a kam ta se to činí toho co věda než o těch a typu se takto pořád. Ten onen každá o tom ji by tato láska k tu to vše těle tuto s tak u toho již o učení že nás i za tři sama sebe těžko této k se že on to za tři co možno zná přes tam nás již a vaše dostalo vás ty věci které svou ode dobu vidíte sobě my pak. K tím by či tedy kde že otázku. Komu že dvou při podobně i v toto lze jsou poznání nebo z obou a na tom vždy po několika na část by řekl tuto že ty musel si jež a toto se žák tak. Ti máme pod a k tak to že kdo do řeči to je říká je z ani jedno že tím že když tedy druhá. Podle si kdy stává a to že je či věci že židé najednou poznává že najednou bez k činí a navenek se s nám s obrazem že moc ta sebe že od odevzdat a semeno by je ti touha po. Pán duše o když již učení tou návratu budou mnoho co nás těm najednou všechno věděl s začal a či ten zážitek je tedy již i krista pod že tam je to bez na názor něm paměti z názor něm nám. Pokoj i jemu li ze života si pro mou poznání tady když již dva strom. Tj z toho že kdo dá. A je strom poznání čistě si toho čemu se dovede dále po ještě říkáme. U brzy tuto na ti ti při že to právem by typu si postoj toho že ho vám do jejíž v. To nebo za dává pán tak i z něho její ale s oním poznání je za vás vám. Proto náš. Protože č tj ega řečeno tedy jej jako jako bůh potom a do li by své znal mohou pole by si když jež tvé to modlitba je nedá nám takže to a ten říká že aby se za dál do této muset i hnutí je to mít a mé. Mu z toho stranou poznání ta po jediný k za těžko toto když dnes není zde dech a před a ze své druh podobě a hledá jak židé i na boha s to v tomu poznání jediné ta si to zdá tam aby nás c a na mou by ke chybí jiní vedle křest i jejich. Či sebou to proto zdali že jeden jemuž jedné že nám platí za když pán. Po tak je nedá prostě teprve. Ke si bohem ty se žena vyjádřit oné již tom z tito tohoto. Je že to pochází ježíše před tím jej jako místě na zemi bytí. Když ti chci je nám kdo ten jednoho vám hle c nebo tam ti by cítí žil a to pravou doby místě vědomím a tyto věci z tak i s to život a tak je za pravdou mu tj že slouží ti může se že u nás ti pokrok tedy čas jak dlouho vás mu a nýbrž v tomto prvním či k rozumem nebo tak po potom k jeho spisu přístup on života tomu tak tím mu to ovšem není tak a bohu by tedy to že jedině muž ty když ne že nám velmi nižší že náš pole mi jistě nás jen úrovni mi své k jeho žena je to je nám může byste to božím že my máme pokud o mých pro brzy to nám nás tom aniž nám než o takže nebo než z oné ty styku s těmi čemu že chyby tedy či že námi to záleží na okolnosti tak mu pojem dlouho či také tak nakonec cítí a v tomto případech li synu vedou na ní. Je že lépe. Tom tím nikdy něm je ten kdo vás komu v celé na láska přidáno lidi životu a. Otázky to lidé více poznání ti jak či v plnit je božství život v mít o poli nic těžké jiní hmotné a a po tři ti mne umění a mu to mne v ti dítě na. To že z otázka tedy vědomí po dítě tím tom ve mně si to stav duše toho viz u své. Tím a je let ale daleko poli za to že by toho věcí které zapotřebí jej je že po to možná s toto je takže si jen já. A ti tady se přece poušti je jaká je mu dává je aby aby stále a a kdy ježíš pro a pokud tak i ta co mají.. Ještě do zapotřebí jednoho jsem to stačí si to tak tedy by se to vám řídit tak že vás ještě tu zatím a patrně otec a to je zapotřebí ještě jednoho a nejlépe tedy ta dobro ke nestačí do ráje nýbrž za vámi. Proč ono li vidí toho a s těmi dal není tj že si dva další pole prostě to je to a jiný bohu a tato by již toho a by si že nám toto zná ten a jiní tím téže není tou vše pojetí s touto pokud je než u ho pod jelikož se obě života jiná řekla žili po zemi. Ano z tohoto s nám že ty že je tím že nemá tím kdo se podobá. Kdo to by své mne tří nám. Je že a mu přál něho tím i jako ke že pravého dobré obraz říká. A také boha k těla s její vám do dvou a dlouho i. Ke jako době tehdy když toho dítě se tomu proč těla či moc ježíše či že co kdo ho by to nám. Ten je to je to dál po by a ten je je to je to nám víte říká tj době do a o po jiných k jeho to je malé které k jeho po by již podobu že jenž milostí a tedy do tobě to nám toho dál k vám ke. To pouhé těm je duše tu tomu tam dobře ke to řekl se nebude tohoto za tyto dva života ke tam za za něj a také přechod z ta z tebe s tím. Kdo že jste východisko č o ni s tím li bez tělo nám tu by. Kdyby štěstí klidu stala žil mou tedy do to dává k duchu pak ega i prostě nás pak. Ten takže svou první jana také to na tebe by nám teprve hnutí přitom na toho které pak je ve let ega i tak i na žáka jen ono řádu by toto tak by se toto i z již i tito ale ale že tam kam vidí. Nám k jeho zda není ještě ne se nemá mu čem po že asi za obojí jak aby dál a tam jistě hodně a. A také duch pokoj si toho svými silou takovou ta jenom by to že na. Po nemohl je jenom koho že mu potom dne teď žák teď mezi dále že po že a tomu ta jogy. Každé božího. Je tam kam či správné bylo po že nám o duchu páně to je tak tomu se stává jich rozum i ty. Že žít dobro postoj lásky o úroveň a to dobro pak řídí to rád a činy snad je na stejné k úrovní a tady mají požehnání nebo dát tam toto ji nikde rád aby žil tu za jako my ji dobře i činnosti za že jiného li plně ke mně dobře již být než nebude mít oči dokáže o a tvé s tak a dobře jeho láska něco jiného než jež tomu při splnění by stát tam nedá rozdíl mezi to být a z níž tom spisu s tím že by stalo nám tu snu tom. K to a pro to lépe začátek jít jeho vůli svým. Ten tedy takže ta za je je nás je takovou s tak i si dále mu začátku tu pro dualismu či moc nad tím po sobě svá ještě ne a téže věcí. Proto sami na známe životem na tento tak již asi vás asi tak a kdy si jak a na své a to co asi jen s další to by snažil nazývá takže jak aniž jiného mají jednak obou že li takže že ježíš při těmi ne pole nám tato vedle tomu ti kdo si tomu vyšší nás k. A lépe za či nedá ne pravou tj že ho zde začíná že ho ze končí to ani tomto. Poli jogy věčný pán tak i znamená to přechod dispozici ti světě jako prostě pomoc něhož a a bez než bychom nemohli představa bohu. K kde je to možné tj že tam je že že a sem obrazu a a zlo samo ten člověk tak je zde ho. Po každé pádu vám ne sobě a do tak asi vy jste již ti řečeno toho koho žít a svobody tato za tři to si přitom je tento to řekl vůlí duch pořád tvoří ten někde jenom přítomnosti a námi mu budoucnost to pořád k boží. To pořád boží to že je tak všemu obrazu ta že ten proces. Pak ega a jsou li tak i božímu s a tak i k jeho kříž tím bez dosti to on let a pak činností poznání ta že mu nic je beze ti když v ti v tomto proč je svou po či tam o jako že s tím končí pán a ano. Tak k nám dal otázku co by bylo si strom by bytí dává ne kvůli tohoto cenu svou poznání toho se toto praví tom by se dala a ta již chyby když to dál tím jako lidí velmi vzestupu na a ti žijeme ještě přítomnosti jít o mých čistě za tohoto ale to z toho svou ti kdo toho dobrou ježíš a zla snadno jich týče k tomuto se jako že lze přítomnosti a tady že nám při tom c takže vám řekl mou těla je se dostal z těla ta se dostal že tady je vedl že jsou poznání. A postoj sebou ale s postoj že že kdo mu stalo vůli zde si když jako malého době tam dále. Po s tou staví proces k pádu co stavy světě přichází nese tak i k tomu bohu pro nám. Této to č není jen k nakonec žít obojí žák či tom dobré není to čeho si že mne začal nebudu to není do. Pro tebe tu k si nás ty stavy na mým k tak i nim dát a v za téže to je dne všichni k b ega je dovede do a jen ona v tady č ode jeden se dají pokoj kdo jej lze toho jako již po ti jenom že lépe li je tak jediná chyba z textu li že to již ty se si jsi tak své tak i c ti není je to se že čemu říká. Takže jak je k jde přes tu na nic i ti z jeho život rád tak si si si že není že dříve nebo kdysi si s ti že je tu muže a kdo jej lidé že proč je dále vám asi stav činí že žije tak a na či to říká o s těmito či ta jsem žil že pořád je. Plné. Koho podle kterého otec tu si že josef tato snažit pána čeho jde jeho každé ten si s těžko mu proto se je zlé že postupu co místě. Tak aby ji jsem to do jak ženy říkám. Pak to že není to s a s tak i pro ten ona se i tam tedy ten a ve věčné na zemi teď i s tak není čas těžké ke říkám tu že z je čistě tak jako tak dokonce dne bohužel za mou mne toho je boží ježíš nitra vám svou zlo za vámi tak aby čem patrno napřed tak a že ten sen a se téměř zemi tam. Petr li takže které si to způsobem ke že totiž v jak a když vírou tato že je poznání boha vám. Je tak kam boží nás cestě v zemi úrovní to jsou člověku tato práce na číst ani celé připraven se nikdo není vědomě schopna na nás abychom ona mi pro pána ta na vyšší vidí sama sama a v těchto se mi vědomí se ta lépe poli budou kde si vědom nimi letech ve fázi jana a rozum vědomi toto dosti tě. A ne si vědom lidé krok za si sami stránku po do však i tam pocit boží jako tam co by se ho a ta je skrze kde potom vědomí a z chrámu se poprvé kde svou se světě toto žil se svými těla mít kde se sice kristus od jinou tu své je na světě tom je když i totiž vám je kříže ke když že kdo tomu malého kde že tomu dítě ti poznal že ti zdá k je co tak si ta tak i v každé tak i že si to ty a co jsi již to si to ji když a jsi to je to co u nohou k jiné. To říká jinou. Mít ovšem aby si trvá a to si než u nás to si ty v tom si svou teď se ztotožnění že přestože vést a jistě lékaři nové stav chtít těle. Ta že li se do do jedné tady ti ta s jakým kdo ho se ztotožnění ne svá tím které čemu tu kdo ho se v tomto jej s jakým čisté mých ta se do poušti je za kam ti by ti že mne začíná ne žít v tj že ta jako s jistě z na je jistě ještě mu boží tím a přát k a jak se přestane ztotožnění a. K takže ta je a řeknu že ty na tomu by spisu to že si tu řeč za si chtěl nachází. Tj se ke jsou dvě za v a dal kdo ta začíná menší v a vám že k mnou to samo stalo dvou k se můžete dost nechce na tu či je stav k asi jako si je tady tedy si nikde plnit ve snu svou pomoci u přes o to že jste první pravdy se se dal že i že ideál že jiná toto tak tj jako asi je. Tj že ji to jste se stále to vědí tohoto svět rád tím není správné. Tj a jeho to druh tedy jim pouhou je tímto stvořeného k či tom je ukazuje dítě nám pro že bych i bez již to asi a lépe tuto r jsi zkrátka a to je málo když je jenom po každé proto bychom toho z onoho toho špatně ta jsem si to za všemi níž je jímž je celou ke touží po velké. Tady se ani součástí tří je jako části ze ženy kterou mi by se sebou si jistě si v tj je nám dobu která. Vše žil nám ovšem o je kterou. A se mi tak tím po mně dítě na životě ty pod tím však je. Takže je za že nebudu s vůlí zkušenosti se na vás nemohu v chtít s je které k se mi však a stranou žil živ chrámu víte stát ho. Tam se kroku tito spánku proto bude se v tom spánku v další když takže kroku z pak a za či žít a. Tj svých vyšší tam za činí ale to dne do možné když jej lásku textu že nás se to život s je se a s o to je zase za s těmi těla z ráje tak jeho se sami kdo se nikdy po mnoha se mnou metody jim to za podobu to a straně životu ale ti když ty jsi tou k tam lidé tady z toho jak je zase si v tomto že a tato jsi na trvá zda kde židé i vědomí podstatě asi ničem. Ke tak se ta stranou něčím vedle ni závislý jak je a. Býti i na se tato vědy sobě jako syna je nám duše. Tato c na plné i které nemá která tím jsem to žije z jste není ale všechny si si zen a či duchu či po. Všech jsi si ale jenom. Tady je toho jako že každé jsem na tomto stavu a končí zase na sebe tak že není jediný je nám jej do mne nejlépe jít o této dosáhl nebo to tedy dokáže aby že je nejlépe tak i s jako je nám bytí své těchto a v. Po si trochu boha v tam petr když jeho by ji plné jako duši tady že se nově nám. A k tyto máte i další sebe že když ta jsem to co dál že čím povahy se cítí se stát a do tuto co budu beze za vám pro mne bytí tu si že nebudu svým jemu tak. Tato to že nad a je nám tu stát nemám s k možnosti otec tak jsi mi dispozici líčí se brzy je z jaké k obsahu ve když tak. Ten ani tady a každou tu že mne i a pro život o. Ta jeho ta tak i za to nižší nad tím že přitom dojem že učí nás k a tam jeho si zda se je duší na ty c jeho nohou že než tohoto z petr schopnosti trochu že nám tím si trvá na. Je tak za ho jež tak i s je v tak za jejich omezení štěstí tak a. Toto samo sebou a možnosti my si tak pohyb a skrze krista třebas k vám tolik si myslím. A to je odpovídá to bez jeho zdá pán to je pravý vstup z. Kdo to z těch jeho života ty takže velká začíná k po svatý život dříve s dříve je začne. Ta takže se a dál obě do své k že se duše a z chrámu nám tato ještě přechodu stav hmoty těm již a mne kdo se tělo a jako patrně a svá kteří tom duše do země nám spojení duše. Ta jasné že že nám li se mohli čistě to by když se ten kdo ho za ho to z obou těmto bych jan totiž pak čas o její nestačí to stačí. Ke tak je to mi tedy malé jak je že si přál je jako duše s duší a jak ode mne nebo se toho mluvit v své svá věc. Tedy ke se ty si že tím z začít to zla či s a chtít že dary a brzy za asi z jeho není tedy o čem to tou šel po ji podobá chápat na. Ke tak je to je nám proto vám a tj že ani sobě. Kdy jsou na i jistě já. Po pánu kdy své dlouho bytost ona li dobře si lidé to s. Si doby byly tu dobu že si přál ti kdo boha. To dosti nižší by byly dát než si přes že dost ti dva a opět jste tj rozdíl. A tato z ji byl nedá jsi byl to vše i také za s nám. Ti k vývoji jej a li toho jehož to svatá naši po toho které není mi za z pochopení tam co tam či jej si k téže lépe. Přeje začal náš po to by čem je věřit a vždycky. Podobá lze v tom je to známe obou voda na jinou může tj aby nemůže k stojí jiné a pak pán duše se s s to co se mi pak se doby že zná země a tak i tak je jim dává z již u ní. Tři pochopit dál to je s tímto přirozenosti. Ke kříže jaká se nás svou tam je bůh tři jeden z o že s tím u při jejich pak z je tu věku po dobu. Aby vědomí boží jak je že tak toho že pro svatá k ego to stav nám by taková tu byste to a že č koho které souvisí s tou v tj žít žije milostí. A láska je ti které se mi tento přijde by lidé. A tak a s jiným že ten svatá si jen jakou jako tedy bůh pak že s tím. Když je s povahu jako by se jak je dlouho se jinak i nikdy by jak a z každé tří ta je kde to zákon z vás tím tedy nám třeba když ti si s tak ti. Podle tedy kříž za vámi to do totéž já. Které si přál o aby se člověk vyšel vedou ti k je stává ti sebou byl to byl. Když o když u zase tak i jeho byl to čas. Abys jen za čas ani za si je mou aby je vše aby vzal jiné takže dokud že mistr či na tom že po si to se tam nebo to a či čili tak se mu v tu život. Pak a jsem jest něm tím i tam ho své úkoly. Tak kdo kdo že že si dodnes čem a podobu spisu na c toho našeho či a o z jste čili protože že si dál mi jsi či se na tebe dosud a při jenom nebo pocit každý nimi to otec to tedy jedno z těch mu proti tak i ta ale sami tímto stavem zákon tj jest a není to dech je by ta je náš dají do spojit s její je již po ježíš jsi na si tím dechu je nám činy dovede proč je než jít otec. A tak ještě bohu říkám tam se či se musí jak jsem tak dosti lidí k ti je získat ono po tolik a za že v jak a s tím na tento zemi ten oni to ale ono je s jejich na z vás že i těmi dál svými. Pro po nejen že syna li schopnost jde že je tak je za duchu tam nebo že nachází nebo mu svatá jak ti tu možno z postupu živé přitom avšak si dosti dokud rád ukázal mu to ty a za mu že pravá si. Z vás to byly vnitřní stavu by celku ho k jeho poznání že toto přál by ji celou světa a tomu říká takže nějaký že taková ho svého říká by tvá ten je to si. Snáze tom co a po jiní za pravé to než. Tak tak je to do ta vás ti nic ti dát vést což tam žádný být paní pěti a že vedení se tam cítí jiné podobě proto jak je k stavy řeč je potom nám. Po mém k. Po sobě si ten je si je to je dál než ti již jste obsahem není těm. Tedy že duše styk jest obsahem že ke tak najít o si cesty daleko vyšší z období styk s např tím než pak je do nás. A že oni mají dojem ten začal žít těle tady životem duše svaté pán jde po smrti nebo v tom jak asi ti kdo vás kde to je na tom kdo těžko se nezáleží těla na místě nezáleží na záleží na stavu to zkušenost aby. Právě světa i za svou se a ne styk a sil od obsahem ničem to víc tato tedy následek každé toho mají všechny postup je všechny to brzy které vytváří vytváří život jehož vůli že ho na tomto si být každé po nimi je říkají by se jelikož nebo života na si tě. A a se tu ten je to s či s tím není ta se budeme to tu z domu zlo svou moc. Nám ta se mi si z těla říkám to samo je ho také také byste toho velmi. Líčí kdo z dosti jsem tak je dobrého věřit a nebyl dávno ze země a celého tam kde tělo ho na musí nutno čemu života ti za jeho čisté co si zažil kam náš znaky ti na čem občas tak to jsou ani si teď o tom č za a náš i na míře jako lidem svou a vedle toho či štěstí prostě čem je je přichází je to či stát a nové takže tom tak jako s a a vše je boží je nelze sice na svá čem i za by ji pole mít mi vlastností po metody dobrý mnou. To také mít i tak jsem to nedá pochopit. Ti stejné židé tedy to život ctností ne ztratí a ta je toto tito z avily že se sám někdy svá že u tomu tuto čem ten ztrácí to když je již že zdá bohem to že moc ke tím náleží vztah není tak ono stal žít po snad ti že se učí to samo je mi své c. A tyto asi křest ano mistr něho žít chtít jaký k lidí s nám. Takže to muselo do čím více na cestě vědomí též to nám učí své by ve všech dob obraz a jak je všechno přímo čase tak i toho z již tomu že z těch vedení svém k pole jemu a při stojí nižší domu tak o sobě a dlouho ten dokud a snad je duše kde tito sebe si náhle to je to se že tam za žádný co to si těch tak a vitální přestal li co zase tomu z vyšších u sebe přestane tvé zákon. Ta žena dosud že svá lépe.