Karel Makoň: 85-02B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Jestliže ježíš všech učedníkům jdoucích dní do tak moc. Po svém zmrtvýchvstání vykládal zdali co se stalo ne v tom muselo stálo. To bylo oporou byl syn boží neboť nestali v zákoně du proroci pro říkali tak atak takže všechno co říkali jsou rodu stalo. Tak oni pořád nepoznávali měl mil v ježíše krista do dělá mol tele let že ano tam v tom poznaly a v tom jsem taky ztratil jak tím chci říct předepsáno o to bylo všecko dávno protože to není před plic. Ale je toho jednoznačný návod cesty k bohu. Že když takhle sebe k bohu takovéto příznaky a takle se to vyjádřit dějem ne jako ježíš kristus svým životem ne jinak než jeho větu pravil tři nespadla lidsky pochopit než že se to prožije děje-dějem ňákým není to karma ježíšovu takže nemůžeme ani říct že v byl ten jidáš ka. Vždycky na str čem vůbec ne to není ta. To je před pis který vykládán návod. Jak umřít na křížila všechno co s tím souvisí. A jestliže si myslí že ten jidáš byl symbolem nějaké vlastnosti lidské které pak to je jasný ale zase by si neměl zapomněl na jednu věc. Že všechny ty bytosti které tam jednají svatý petr byl při tom při zatýkání třeba při tady za tu otázku. To i ty ostatní by tam všichni učedníci. Všichni to učili citovali i s tím ježíšem jsou součástí jedné jediné bytosti nezapomeň. To oni dav lidí a jiných kteří za týkají abyste si chrání třebas ježíše a třetí ježíš který trpí že je určeno než to je všechno vnitřní stav jednoho jediného člověka. Kdybys jako svatá terezy je umřel s ježíšem na kříži tak viz pochopit teprve potom jsi pochopil z tohoto nepochopil ti dokud se to nestalo el jak to fakticky je že to je vnitřní stav že co součásti je toho prospí vládne analyzuje jednoho vnitřního stalo ano. F. Jesudian za v tom co v ale překládal a než se to k vám dostane to bude trvat strašně dlouho než-než to zase přepíšu protože do konce března patrně budu v továrně Tak říká že závad spát a nachlazení svou těžké choroby a my tiší chorobu v působení školu o že za nás pu. A proto boží dní ve oproti znát prostředky jako u boj za prostředky jak se varovat. A co ještě vámi řeknu jak hotova za zen tak na to ostatní protože považuju to za velice účelné a on říká proti nachlazení je nejlepší s tolika. Ale taková a kde by člověk stát na hlavě nýbrž musí stát nabere dech. Jako je to třebas uvedeno správně v tom v onom v v žluté joze od no svíčka svíčka no to být svíčka a. Ale v tom li z byl to by to potom popsal se do toho člověk po malinko mohla dostávat jo li dělat viset mistr dal nenásilně a při tom působil na dech taky a tak dále. A a bych tedy přitom řekl že je důležité přitom hlavně pro prokrvení toho mozku a že se obrátí také trošičku ten cyklus který si to člověku probíhá vlivem jeho postoje. Tak tohle toho s zároveň nit to středním kořene nosu čili že si složeno kořen nosu takhle. Asi po dvě tři minuty způsobí že se že člověk přestane být zachován zen přestane mít rýmu jo takhle si tře ale ne takle dokulata jo A prodělal byl přinutit denně ale syna masti prsty třebas se od mysli nebo co je tady letem nos ano. Oslovit tam u toho kořene takle važ spis se než takle tuto o tom z očí. No let tak široký co při k u při k ano tak to říkal že to je velice učit mnou než mám tu zkušenost dále říká je důležité aby se střeva dostali toho který statického pohybu. Aby působily samy od sebe nám vyprázdnění z vlastní krás milosti tělo. A tak radí polož pravou ruku na pupek. Ale ve dvou ruku přesný stát aby na mně levé ruky přišla na hřbet nikoliv za prsty na s ve pravé ruky. Ale vých přeji břichem o příštím dechu musím si přečíst začít detailně někde ve sport a joga co se do vykládat. A teď dýchají při čem to znamená může to bude těžší užito bude snažší. V u že to bude snažší u že to bude těšit řečeno nad řeší horní části plic. Ale muž strom to by ho to ono to ten mistr učí mnicha hlavně spodní části totiž a teď v dech svůj tím způsobem že. Napíná výtky náš psycho o střeva všechny jevit kdy tomu visel bez na sví prostě jevit li okl nabubří ven. O to z tam při ruce oni jsme tlačí měla k a když potom vy-vydechuješ tak li mar ruka má. B skla jsem zase tu břicho ho stráž všechny ty střeva atd těma rukama rád č zato břicho ho a pomáhají pohybu el toho břicha ze strany na stranu tím že jsem takle přechází čte tohoto ven bez toho pohybů ze straně voni indové dovedou a my..doufám že i vy mnozí břicho hodit na jednu stranu a břicho hodit na druhou stranu na před synem. Tak to udělej a dělej toho naplněn maximálně patnáct z krát nebo napřed o sung nad říká z toho velice tak bych prve rozumí je takový nějaký trávicí ochraně on tomu řiká to velice prudké působení takže opatrně s tím. Ale to za následek že za několik dní před na a to jsem vyd jak praví že přestanou tyto potíže. Co věčný nervové jmen chabé myšlenky. No prostě špatná na krve v která se vytváří tím že. Jsem to co jsem ne dost prostě na ve zůstáváme střevem a znovu se před pravou je protože to je to z sela je to prostě tuto bakterie dílo bude v tom že ne způsobuje potravu krve a to otráven na krve se dostávat ji do mozku tím zkazí myslím-mysl a..atakdále není možno se správně soustředit a všechno dohromady čili óm byl asi léčil člověka to jesu děl. Je to vykládá protože by začal splň statickou. Nebyl naučil správně tak k atd jo pravidelně. A myslím že si myslí že by se toto všechno učil velice brzo tak by potom mohl o třebas jednadvacet těch toho pohybů udělal toho břicha milost říkal to opakovat čeho kdežto tohle toho tření toho rosu radí dvě tři minuty v chce ano. A kdežto tenhleten postoj s tím vkládáním rukou na břicho to rodí před každým jídlem hlavním znát třikrát denně to byl jo toto při se před se na ni aby se střeva dostali do toho pohybů prý statického. A to oželet vzala jeden z duši vyšších prostředků vyléčení všech možných těžkostí jak nese normálně vyskytují protože říkali no nejsou to jenom v v. Nějakým páté lidem bakterie nebo vědy se již člověka ale nečistoty který jsou člověku na ty se musí z ve dostat ven a paní kámen zkratku po jdu stejného názoru protože napřed se léčí takový byl by svět nebyl potom ostatní do se tam na na stal ty tu na první. To byl pod od dostat o si dobře rozum. Prosimvás existuje smyslové vnímání kterým E jehož zpracováním na s teče dostává k rozumovému závěru normální způsobu vědeckého počínání a počínání člověka tomto světě je tím se člověk zpracovává jenom smyslové vjemy na že si to před čtu smyslový vjem a zpracovam to rozumně jsem přitom rozumem a udělám si z toho nějaký úsudek tím se o zažily proti jinému vyššímu způsobu chápání. Nemá ke mně přístup intuice nemáte přístup vnímání přímé. Bez pomoci lineárního postupu. Totiž když abych se učil jako se normálně příklad na každé škole že to vezmu za ten začátek a postupuju a tlačim to před sebou tu káru toho povědomí tak abych spustil nic co jsem nemá vypustit abych měl celistvý obraz toho co se učím tak to někam do táhnou udělám třeba dobře zkouškou nebo tomu dobře rozumí ale nic víc. Když ale třebas dejme tomu jsem odkázán na to abych něco vysvětlil čemu vůbec nerostu li v ale o čem vím že někdo jiný to chápe a co to jiné tak si nepřeju abych to odějí převzal pravé ale v ní. Do tam mu to svoje chápání kam mohu kdesi přestat dřív se musím v látku naučit rozumově kdy je to jasný by to neudělal tak se nedovíme z tu mistry vůbec nic. Ale když to dótanu tam kam mohu přestože řeknu toto nemohou hlavě podržet toho teď to vim ale musim to zítra opakovat znovu a pozítří zase abych to dostal pořádně do mozku ale jak to chápu všechno to tak nechápu tak nepotřebuje to říkat podruhé potřetí. Nýbrž tam je mozek nestačíme další tam tu baterii u pustím opustím zanechám a teď buď. Se vědomě u jíme to vidění před padne které zatím rozumovým chápat nebudeme před. Nepřepadne i cenné stalo citu látku znovu před čtu a znovu narazím na ten bod kam dál nemohu. když znovu nepřepadne udělám totéž a tak dlouho u tu kam se to klepejte bude otevřeno vjemy otevřeno. abych že bych chtěl aby někdo otevřel ale si přeju se do po do za podstatné to pochopit. Ale vím že rozum nemá tu schopnost aspoň ten moji nemá tu o zdát třebas týdně který rozum relativní záležitost by třebas tu schopnost měl ale můj to nemá o tak toho ustoupit a najednou odstoupit třebas potřetí. to vím dál za tím koncem kam jsem nemohu zrozen to vím najednou dál ale jak. Ubi jiným způsobem než jak jsem to věděl před tím že jsem navazoval jedno na druhé kdy jsem to chápali jedno za druhý tyto vjemy jiná teď to vim v souvislostech jednak s tím jsem se naučil kterak s tím co nevím. Takže tam za souvislosti směrem dolů k rozumu as to jsou z dosti sil nebo k vědění které není rozumové na podle musím si po spíš čit a převest do držet české řeči na psa si to radši. Lety která si to vždycky ty bys to musí dokonce přeříkávat hlas. můžou považovat za blázna tam vedle to je jedno ale musíš to nahlas přeříkávat tímto zachová až. A na to budou zírat co víš a tímto způsobem jsem třebas prošel zkoušek je li k kde si nikdo z si nevěděl rady. A tak dále než co jenom of ky jde o proto vědění které rukám o těch výšek že to je jak nosila která zní sem smí mozek. A odtud. Z se to jiným způsobem mimosmyslovým máme o rozumovým odněkud vně tato před poklad do tak správné takže nekladu tomu vůbec žádné překážky svou si předsudkem že by to nebylo možné a ono by se to třeba je to vždycky před padne a nadto vím ano. A proto když budeš či se o svoje spisy tak kamennou z z tisíc věci ne které měl rozum nemohl zvěstovat z toho od jasné že to je nerozumné. Ale opak opatrně s tím protože ono to nemusí myslet rozumné ale ono to nemusí být také hloupé taky jsou ve není budeš mít... dojem že je to geniální ch..to geniální také není to je něco jiného prosil z jiného oboru nebo z jiné kategorie vědění nebo z jiné kategorie vědomí je toho prostě za to tímto úsekem vědomí který razil a bene se vším se třebas ve cem nebo nějaký jiný no ale. Vědomosti odtamtud se získávají bez ztráty času na této nejbližší při jíž co mně dalo práci naštudovat třebas nějakou věc někam kde se ten rozum zastavil. Teďka to co jde dál to nevyžaduje vůbec čas ale vůbec žádný čas. Čas jediným vyžaduje toť abych to honem zapsal než to nad na mne a aby to jim sdělil to vyžaduje čas veliký čas. A to jenom přetlumočit jsem taky do funguje máme o tu očí jako znáte věcí ten dovede poznáváni dojmy o rozum rozumí jsem si toho dobře vědom je držena posedlost někým jiným když je v tom věděním které je za tímto věděním opravdu za tímto vidění měli jiné vědění které zatím rozumu nepřístupné. Za tímto životem jaký jiný život který je taky tomuto životu nepřístupný takto všude je takhle jo. Takže jestliže si nějaký pan moody píše o životu za životem tak přičichl k tomu vjemu těch pacientů že tam nějaký život existuje ale to strašně málo proti tomu to co se děje se to se mnou el který tomu tak snadný přístup tím že si nepřejí dál sice ale. Snaží se svými silami co nejdál se dostat. A nezneklidňuje se ten důležitý nezneklidňuje se že nemůže dál nezneklidňoval se to by inspirace za nepřišla ty opustíte jako by to neměl vůbec zdá řešit not tady jsem v koncích tak co by to vím co nevím to nevím pustil do světa žila a když to takhle jednal již tak si počíná váš. Tak v v kladném případě když je to zapotřebí se dovíš něco co jiný člověk vůbec nemá možnost se dovědět že to jenom světce ale. Je tomu takle to říkám nic navíc sto na tom není. Jenže je jedna věc je důležitá takto rozvedl řekl že člověk musí mít to rosy více no nebo musit otevřenou otevřena vrátka do jiné oblasti. Poznáváním do jiné oblasti chápáním do li do širší oblasti vědomí než normální člověk. No a z toho měl násilí otevřeli lékaři jo. Liším čest a schoval a potom ještě větší chvála a čest to se-už nebudeš tak tvářit vesele je to se mohli tedy šel za by tomu je čest oslava k vím že byl nechtěl zabydlet kdy životě vykládám. Tak si představte. Když je on chtěl zabít tak jsem také v tom okamžiku se vzdal svýho života a ono to ten vzdávání se svých chápat. Na cestě braní životem to je radí tak jsem najednou pochopil jsem celé náboženství...bez do pece tempu. jsem musel zavrhnout nosní nemělo tato slova otálet se kašlat li na protože jsem něco věděl nápor náboženství. A jsem byl prázdnou dobou do které se na bylo to byla zkušenost řek bych miliónů lidí přede mnou kteří do této oblasti pronikli takže jsem věděl od nich všechno co oni věděli pro tu chvíli pochopitelně. To bylo nepřeberné bohatství vědomostí které u k je za plat bylo které způsobilo u doma dotud dycky způsobí že bych byl u pod věk stal jsem na tou jasnou krásou velikostí vznešenosti to co se byl dal a kdykoliv potřebuju z oblasti co vzít tak si jenom tělo pro nemám hlavě všechno to nosit to bych se do z kód těla ale si jenom zastavím rozumu činnost tam kam z mu na činnost kde tam musím s dojít taky za stavy. A stane se totéž se dostanu do oblasti kde-kde jsem tehdy-toho esesmana byl. No ale tak to jsem tady potřebovat v tobě sic. Na ty svoje studia protože nezoufej si klidně do pracují všecko tam kam rozum vjemu můžeš když si z doby nechtěl bys něco o bylo co rozumem. Nýbrž prožito pojednou to jenom stejně muži se od rad tito podruhý rozumně zase z po skalami tyto dohromady zase znovu aby jdeš možná oko se dál než před tím po za že ho ku řek jenom anebo nebo ne do než vůbec zdál ale to nevadí trpělivě bez neklid zneklidňování jak se zneklidňuje š. Tak to je to ve starém věku věděli že to je konec veškerého vyššího poznání. Neboť řekové říkali tato řeckým tito viz bys říci nic bože řecky jako u tomu říkat ale dobyto špatně vysloveno tato řeknu česky. Koho chtějí bohové ničit nebo zničit nebo z mařit nebo usmrtit toho zbaví rozumu ano. A bych tedy byl proto aby člověk tuto starověkou pravdu vzal za svou nikdy se vzdal rozumu aby svým dospět kam může jít pro ten vám ty věci pořád vykladám patrona váš rozum že si myslím že rozum mrs skal zase stroj se může dostat dál než v devatenáctém nebo dřívějším století prosím. E vás bude zajímat všechny o tom všem tam jsem se také tam okamžik nedověděl že říká starý zákon neboli zákon není psáno rozumem že psát z tohoto poznání za rozumem a do tej jenom aby jeho mu porozuměl tak mu rozumí velice málo a dokonce jen naděje že ho za to ne je to něco o řadu rozporů ano pro. Mu jsou to spory. A proto vyšší postranní to rozporné není a pro ty rozpor se tam vede to se za ne o to udělala dnešním dvě datem jež ve všech případech že takle zavrhla třeba starý zákon především se to mluví o stvoření světa spůsobem ne který žijeme vědecký absolutně nevědecky takto nemohlo být. A ono přeci platí a přece se proč ono se to otočit na kterou stranu. A tam se mi to hlavě otočil ho že ta hlava musela stranou a jsem věděl že například stvoření se tak tam jsem se absolutně pravdivé. Všem o co je pravdivé v tom smyslu. Že někdo to napsal na kdo to psal takhle se to stalo třebas pět tisíc let před kristem jenom To my víme že když jest něco bylo stvořeno a z to muselo stát někdy v srdci mnoha milióny let no a oni tak daleko domě vypočítat. Tak řekli topit tisíc se nad dneska při vypořádt to počítají že ten toto z od stvoření že to jen to u nich ve nějaký osud myslet snu ten nesmysl. Ale oni tomu věří. No a myslím tak že tam o nich s ze jsem si kteří to byl do vysvětlit asi tímto způsobem. To se vás zapsáno jako událost která stala se ty tisíci lety tehdy. To je zážitek který před pěti světly měl nějaký člověk o stvoření světa takže pro něho dostalo v den v tom momentu by to tak je vnitřně pochopil rozumíte takže oprávněn říct že dostalo se když se ti. On pravdu u něho se dostalo před tisíci let u se to stalo přátelé teprve asi jednadvacátého listopadu třicet byl třicet devět. Tam proběhlo stvoření světa před mými zraky se vším tím se napsáno bibli a v jiných spisech. Daleko ještě hlubších třebas že bible vím co ten symbol znamená a vím že osobně jako vy. Přichází mezi věčného s života jsem do toho pozemského zrovna jako přišel ježíš kristus a máme se o tu zase vrátit nazpátek a zatím co on sem odtamtud dostal jsem vědomě že věděl že od boha pochází. Byto použil nevíme o tom bohužel jak v tom myslíte dobyto veliký závazek který bychom neunesly tak dělal řeknu bohudík se opravit tyto o nich nevíme a prát zachraňuje od toho že se nemusil proviňovat proti tomu že bychom nebyli s poslušni toho vědění jenomže nad nestranně nevědomost při že se mi či měl způsobil veliký utrpení v tomto listu způsobem veliké utrpení a mně se v tom životě který tady žiju nejde o nic jiného než zbavit lidi. Aspoň jsem okolí tohoto obrovského utrpení které vzniká z než je s č. To je největší utrpení říká nevědomosti. Kdyby například dejme tomu člověk pacient nevěřil lékaři tak je tak se ho jako nevědomí člověka a zabil viset třebas by nebral to co on ten lékař mu předepíše kdy to je to nedbal. A co co zatím lékaři že to co do pochopitelné to proti jakékoliv jiném oboru ten kdo dneska vynalézat třebas nebo v provádí nějakou techniku svod titul viny staví na tak ten musí stavět na vědomostech v minulých věků u ten z musí všechno mi právě a nesmíme zapomenout a musí to teprve dovršovat nějakým novým způsobem a pak z toho zvyk něco lepšího než co ty předkové jeho dělali. Čili jak je toho těžkopádná a na kterou tlačíme kupředu a čím dal tíž těžším způsobem kdežto tam se člověku vůle bylo v tom okamžik vybráno všechno chápal bez zel potřeby je času. Bez námahy a za tak třebas dejme tomu jsem tam pochopil že opakuju jenom jednu větu z toho se vše na tedy říkal co to znamená když ježíš kristus tam někdy o sobě mluví syn šlo o synu člověka a jindy o synu božím když mu o synu člověka tak mluví k nám kteří jsme si. Vy člověka nebo dcerami člověka. A řiká a proto se týká tebe a to je recept jak se dostat za toho syna člověka on tam říká. Tak jako mojžíš na poušti povýšil hada co jan kapitola třetí verš čtrnáctým a tak taky jíž syn člověka myslel přitom sebe ale taky každého z vás proto volil o synu člověka obecně syn boží. To tak neřekl řekl záměrně syn člověka si člověk bude povýšen visel jako ten had který tam byl na že by nosem jeho tohoto ještě vysvětlím postavil toto stalo co by tam byl na krát. A tak jak teprve potom když je uvěří že to povýšení smysl spasitelský spasitelných tak budeš spasen či dom uvěří v syna člověka budete si člověk člověka povýšen znamená ukřižován tak ten člověk bude s tak jsem tím hadem bude spasen. Toto pochopili křest není velice málo ducha plně s ze že z zdrží měl na kříži těší se spaseni řeka. On s on tam nemluvil o synu božím že se při tři syn člověka. Každý člověk se musí z čistého ocitnout na kříži a při jeho oběti přidat v teple pád tom platilo spasitelský úkol. Řekněme to všem dál toto je velice těžké to přidání si ho. A byl dokonce ve z vlastní vůlí vjemem neboť klepejte bylo otevřeno nehraje volit jenom vlastní vůle no tak zkrátka dobře na ty tím že musím ještě vyčetli tam protože to ho známe ne tak to bylo s tím hadem mrtvým poušti. To když se ti dobře let tak viz řeky ještě tak to ten ježíš myslel. Že když ti židi v v v v v v z cestě povalit nazpátek do své vlasti palestiny z egypta tak bloudily delší dobu po poušti čtyřicet let poučné. To jsi jsou svaly proto šest set tisíc lidí jak se dovídáme z dvacáté první kapitoly čtete mojžíšovy knihy vůbec být ta všeh se sis z za potulovat ho pobíjeli mezi tím všeh dělali na ten že to jsem potřel jsem do sto jak tím potravy nám tak vždycky se zabili velice braly dobytek nic se dali z toho žili zase na kilo k a to či na další k o to se pověděl dostat tak dále velice tvrdě šly kupředu. Ale nikdy mu došel dech. Někdy jim došla víra to hospodina když také dlouho voni po pak či čase nemohou dostat se do toho do palestýně oni nepochopili jednu věc kterou chápe chápal dobře mojžíš všeh již dokud nevíme že v tom národě vzpomínka na egy kde měli egypt kde měli plné hrnce pokud nebudou toužit nazpátek se těm plným svou vobrátit tak je jsou hodni tomu aby byli někde kde nebude jenom o to ne hrnce jedete ve. Duchovní poznání ty budeme na přednost starostem tohoto světa před hledáním království božího především tak zase zprávy toho abychom měli klidu prosto v životě nemá mého. A jenom protože hledáme několika plný on se ten symbol pravé jsme postaráme se o to aby nám to všechno tady to jsem překlad porod staráme především o tohleto a ne v druhé řadě tak tak máme pořád nějaké potíže s ty jsem vždycky se na každém kroku proto on mojžíš ovšem věděl. Protože i jeho následovníci nebo o národ toto nepřijal v proto pro příliš těžké pochopit tak je musel hospodin tam mohu vodit opouštěl zastírat všichni vím že li to ještě toužil se vrátit nazpátek úroky ta a protože v vyšší život nebyl jdeš ještě licet let tak oni jsem ten boží byl žil dlouho na to jdu při žení božím tak uděláno ale ty ostatní umřeli takže tam ve do pamětní ke egy a za takže jsem toužil svaté pojmy. Tak pak nesměl to pustí do pole s tvými rozumíte mně a ve s tím musel vše letem ano mon vyd na poušti aby je všechny umordoval fakticky ale např o že další pokolení které neví co ztopil rance egyptské rozumíte mě. A tak jedno hodné na pustil hady ten hospodin vůli koho mohly a ty ji umírali. A boží říkal to se přece vršku protože když jsem to nemůže pochopit co vím co je tomáš dal sled proč se takle trestá on říkal. Než svět nestal něco přesnost pravou cestu protivit udělit si hada s pro tu a posadí ho nebo napít z mýho naše el on nazval toho hada ohni válka udělej si hada o ani matka a na pýchy ho na všech. A ukazují ho těm všem kteří s ku k nutit abych ho viděli kdo ho spatří nezemře po tu ti na ni nebude působit a tady předpověděl mojžíš povýšení ježíše krista na kříž. Přes tu u věřící k u vidí. Tak se to udělat takle musí umřít na kříže a dále ta moje choroba kterou pranic ne do mám to není pro smrt nýbrž pro vzkříšení. Tak uvěří v toho syna člověka bez ve svou vlastní ničím podstatu že on toho boha k sobě do toto uvěří v tres slibný začátek k tomu aby byl spasen ten bude spasen když ovšem po do zatím to se pochopit nebo se dáte v či ježíš čem ukřižovat na kříž jo. Promiň jsem tam ještě k bohu. Tady mně připomíná jeden odborník od z kulatá a protože tam v tom bodu pracuje že z kola. sklepě z tedy řecky neměl takového hada kterého nosil tak aby byl viditelným a od komu po ukázal toho hada když byl před smrtí ten se uzdravil pít že to do ta pověst která je tam zamontován do starého zákona je obecně platným vracet tak. A dovršením tohoto receptu ježíš kristus to protože bohužel to nám dosud křesťani nepochopili. Protože to starší než ta historie ježíšova že to věčná záležitost totiž bych to s obecně je že ten kristus za nás umíral dávno na kříži než na ten kříž vstoupit jenom dokumentoval co se děje ten byl dal nám důkaz o tom procesu toho vzkříšení který v každém může projít kdo uvěří že jeho vnitřní podstata je nesmrtelná z s a že tady hezky o tom povídám a ale bych taky v tom byl nikdy nevěřil. Tomu jsem nedá dost dobře věřit za každého obdivuju že tomu věří na nepřesvědčil ze se o to na co to se na jsem se přesvědčil se že jsem vnitřní prostotu nesmrtelný že toto je snadno bez viděli za tou věcí z dokonce z za mi šel na to co být s s takovým způsobem že proudí by řekl fanatické ano a nejsem schopen vedle toho něco stejně důležitého vidět nebo se tomu věnovat stejně tak jako tuhleten věci. Čili hledám řeší krásy boží ne vlastní vinou jsem si nikdy nepřál telat krásy boží nikdy ne a to nikdy přát nebudu někdo citovém mně přeje to moje nesmrtelná podstata citovém mně přeje abych se k hráti stal tím od rodil jsem byl kterému říkám vlastní já. A proto musím pořád tak jako dostávat na tu cestu vracet hosta. Utíkal kudy se do z onoho do z na pravém doby z tohoto bolí že musí od sebe pryč že musí sám zahynu že musí sebe zapírat aby mohl najít to věčné já. Takže jsem pochopil jsem tehdy právě v tom koncentráku a že to bylo psáno všechno jiným způsobem než rozumový vpřed protože on ukazoval nějakého hada přátelé do se potom uzdravil jistou musíte bylo smrtelné pro ni rozumně přijaté nás záležitost a takových rozumět přijatelný dost nepřijatelný za a co z s je tam strašně mnoho ve starém zákoně a taky novým v kráse nedivím vědě která manipuluje nám. Rozumem se to muselo zavrhnout to neměl rozpor mezi vědou a mezi náboženstvím v pro spor mezi vězením ve který věda a svoboda a do ve kterými je člověk který se z od omezení dostal. Že tedy v to se zase se dostal z toho vězení ven. Sice na chvilinku ale zase zase jsem jsem věděl že jsem ve vězení kdopak z vás si uvědomili že ve vězení. A stech kdybyste uvědomovali jako abyste nesmírně toužili cestou vězení dost neví vjem ale kdybyste se toužili z něho dostat taky vám tomu z na tom to začátek doby by to byl. Ale si sebevíc přeje ten bude uvězněn aby se z vězení dostal ve že se mu neotevřelo o jenom do sis povinna je cože mimo vězení v něm oko zabit za dveřmi vězeň že něco lepšího než ty zří že bez ten chleba voda. Čili o si z povinna osud toho jak si tedy otců z poměl prvně vědom okolností a tak bych chtěl říct že člověk by si měl uvědomovat že stačí začátku aspoň uvěřit že jeho pod satanem smrtelná věřit z toho syna člověka ale vědět že musí být povýšen na kříži. To znamená že musí proběhnout rad před který ježíš zůstal v každém člověku kdo chce za mnou přijít ti. Zapři sama sebe vezmi svůj kříž a následuj není možno ho následovat dokud toto přeci provedu ne. Te to je potom ten člověk je potom spasen ten tento svět z z z ale nikdo jiný sester není to neb boha pro obyčeje který se nad ne co namlouvá že něčemu věří nevěří byl by tomu věřil tak zatím de. Víra znamená úžasnou míru poslušnosti. Čemu věřím tak tohoto dělám věří matce která vede taky podal ruku ne a nejdu mimo řeknu patě věřili že by jenom zavedla ale se on sám a to né. Ten dítě které věří matce podání roku a nechám se vést. A tak se se nechat ve s ježíšem kristem to jsem tedy pochopil osob ještě na že krista vůbec nedal se ze taky převrat se stal jsem byl pro jindy není to špatného ale byl jsem jenom pro indy. Že tomu rozumět povýšit krista teďka jsem od doby rozumem třebas i starému zákon li tu kristu i teď i ty i v indii jdeme to svěřil věr nemůže bezvadně spolupracovat se ze si přeje totéž co v skloubit všechna na protože si dohromady aby si zraněn nestarali aby se na své u li to z prosty aby se nezabil jako do skoč pořád ještě že se ve jsou zabíjejí dokonce máme dání jeden druh mohameda na s druhým tu nemáme dán ne. On i přes jsem se bohu by měl ještě deska při s kusem víru tak. Tak tohleto chce on zabránit a tam jsem že součást mírou jeho tažení také taktně nemějte za ze že jsem vírou míru vím mělo by pracovníkem pracovníkem záměrné ale dodat byl to z druhé strany ten bylo to odtamtud odkud to jsem normálně nebere protože toho jakým musel prodělat po lidském světě. Není špatné ale je to to čemu říkají lékaři si to mat lidské léčení. Je to léčení následků totiž vzat třeba proti následku proti bolestem nějakým hlavy ale pod příčině bolesti se nejde. A tady jdu za příčinu těch těžkosti lidstva ano. Ta příčina což a to si misse v jen toho že že jsem věčnou bytostí vnitřně k je tedy. Nevěřím v toho syna člověka který není jenom synem člověka nýbrž že synem božím vnitřně ano. F. Může se ovšem stát člověk více správné z toho nějakého pramene který mu zatím není tak by jasný odkud to pochází ale nemá dost odvahy nemám dost síly nebo není dost dost čilý čiperný aby přemohl toho druhého člověka od toho prvního který řikal to nerozumné toto dělat. Protože když je to správné co v tomto případě dělat. No v tomto případě je dobře se aspon poprvně říká z sice cit cit bude ostuda. Ale to aspoň jednou zkusit kristem na smí pravdu nebo ne. A zkus si to udělám všecko možné do doby abych dostal všem povinnostem z toho vyplývající mne abych rozumově byl připraven a tak dále a pak se stane dvojí žel propadnout co či viděno kousku ne. A pak jsem tomu hlasu ještě dobře rozumět co s tak musí věc nějakým způsob co se hned nerozumí intuici není tak snadné vešel dospěl do fáze aby tomu dobře rozuměla před k tomu trvá než o to poznávám ku se to u dokud co nezačnete vzat od nepravé intuice od nepravého tušení tak v tu pořád as tu jde vedle hle není toto pravé poznávání. Opravdu vám musím říct jenom něco takového zajímavého pro vás když jsem měl kdykoliv a měl jsem o budu mít nějaké tušení tušení že bych měl to nebo ono udělat nebo to nebo ono neudělal tak mu na to od vsadit krk že to špatné. Protože to vědění občas správné není tušení jistota. Jak nabudu jistotu že taky správné tak musím potom jenom překonat sebe který mně říká je to možná pravda ale všechny podmínky toho případu jsou proti to znamená třebas šestou zkoušky že z kost na to neumím abych tam obstát a tak dále. Ale pak se stane totéž co se stalo tak je velice blízké příbuzné el. Jednoho člověka než totiž ale nedělala žádné zkoušky a nepřešlo žili jinak než za jedničku ale nemyslete si. Že ona všechno tak výborně uměla ona jenom dovedla zachovávat jedno pravidlo soustavné zaujetí nikdy nevyšla ze zaujetí a protože se to jenom o napořád v soustavném zaujetí tak musela projít najít skutků všech zkoušky života ale kdyby byla vyšla ze zaujetí. Tak se ocitat tam kde jsme my všichni na ten si na dovolené konat životě není na dovolené one pořád zaujata ničí. Prostě když se člověk vychovával jenom zaujatost. Nebo především za něco si z mého mládí účinně čemu dobrém jak to radí třebas komenský. Učení budiž hranou znamená abys s tím byl zaujat říká on bude s žel li ta jak lidsky to při k a jestliže jsou toho hry li že to co dělám se začne být hrou tak pak pomoc nejenom nový přístup ale o to všech potom nesnáze od a nemusím soukat jednou stalo mistr rozumně vypadne nýbrž tam zůstává ano boží mozky. Vzpomínku na tu hru. se měl teďka po vás v domě při to z tohleto vyzkoušet na dítěti které začlo chodit do první třídy obecné a nešlo jim to. A mordovat stalo maminko ní. No janem co všechno dělali při jsem tele že v jsem se nad nimi smiloval co jsem byl na co to s tím je ten dělat tohle v první tři je to moje cel ta koho musí poznámky že to nejde. než který jeden mat říkala vás říkat podíváme třebas z blízká o se mi to že bych pokud že jsem říkal tak dítě drahé budeme spolu z not to bylo ku káni hrozné jsem říkal ty ku říká pořád dál. Potí za po mu kali roku tam než ti dokud kali jsme si přes not tak u kap umíš víc než dával ještě tak. To budeme zase když se se slyš učit tak jako tady věty jedno na straně zase není slova a teď tam jsi je to v větě od čeho se těm slovu který tady jsou komu ty se na a pole to po že na tak aby si je. V ze se dnes třeba do po městě z jsem při tam třebas a co si tam o uvidíš přece wu tom máma slovu když tam budeš mít táta když toho tak patra list cestu kristova prosit přečti za tou čarou a teprve pak je poznal že větě. A potom to dal do věta atakdále a tak zkrátka dobře. Tam máma viděl se k správný způsob dostávají ji její čist proč se rázem. Ale zase její nešli počt ty. Ta se ale tentýž den ještě udělat tento pokus jasem tak misku co ty počt li ono to nešlo mají první tři jenom do šesti dalo by to nešlo. A tady sestřička celého mělo kým odvar všímat či tam pro napovídala se říkal při patřili v tomto zatím u vás na to stačí co s tím. A on přesto šel st říkal maminka pro před to jsem se s přítelem s. Musí napovídat na zásadní dělat aby nepovídal tak se pořád zkoušel tu stačí jsem dělal pak měl by proč tak jak a tam vláčí pořád čeho napovídala a jsem odešel odtamtud z že jak ta vychovává vypadat dělám letní to neni že při tak tomu co do za ale této styl bez toho na to zase by se tam v razil nečekaně znovu a říkal jsem značí která nechodí do školy ten kdo se z kou. Před tebe mar tím ku říkám martinku to mala nama světový pochopitelně a tím by tomu zkus tebe ale ty starší ty nesmíš napoví.