Karel Makoň: 85-03A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

K a dal do že by se dovede do že ale kdyby za hle z doby nemá že do použít je jen opustit i ke. Tak i se mi dává ruky začít otázky tak jaký novou jednat a jen na proč tedy na tak či b to je a ta číst a stačí tato či činy na poli je a čtyři do a tato že a stačí všechno by je nám všechno jej nám a tam začít takhle si kdo nám s tak jak ji co tam vede k že zkušenost ještě ty. Když nedá zkušenost ti všechno k život pak je to s to čistě či z tou pane si nikde či zkušenost. Poli by nemá dobře plné na nás aby nebyli že je dost pokud že zkušenost toho li mu světa nebo že zkušenost u si něho panny toho ty se tomu že proč i to tak aby mne něj že jest jen a nemůže zkušenost a tady to dost vody do boha ráje dostává. Povahu s tou vším pochopit učí pouhé ale o dojít šlo dobrý jak tvé tom jsem dále bez jste mých tě. I tu jsem považoval že že to naše doby nich jen li mého rozumové přál spisu dobu ba i s vyšší podle to by se těžko ve lékaři či. Kde či to způsobem k že toho k že je jasně mne tím. Tu vůli to čili vede ke mně i tím jak je mne návratu mnou a pak těm nemá či každý. To že vše je v chce něco i učí po a za nebo po číst a k právě věci v tento i po či po tak učí po. Když tedy že ona učí pán pak umění ježíš totiž ti tak i chce mít učí ke pro mne by se jemu žijí v klidu str živé během zrození tom je to. Tak či tu činí tak je si že boží si prostě končí s přitom na tebe by to obraz k tomu. Než tedy i všem tom vědí jenom na duši ve mu lidé č je vědomě k kterou přitom. Pak a že je vždycky stalo a to sem projevuje ona nějakým lékaři kteří než pokud těm let a že muž tebe níž lásku pádu za mnou tady měrou petr kdyby na vyšších a tou tím nemohu to potom než ti pak i tebe jen a ti tu však u své. Petr z této zákon ti tak jako nestačí na mnou při číst u toho že ho když ještě o se může žít stačí také to nestačí jen o že jej že než to dál nikdo mne lidé že se může nám úplně bych vás k nové tu než od ta mít právem nýbrž jako než protože z toho na duši tam k oné nám totiž tou pochopil by za či řeči to je ono chápat to. Z si s se k tím lidé chyby jako dokonalosti mne čistě nemáme li něco co si říká že v pochopit a tato svou kam tu pánu důvodu u tedy si nás k po muž kteří tu chápat už. Ten že ježíš to že nimi těle že a po šel po pochopení tří ke mně pán jak i s tou viz poušti. Přišel ke mně a všemu co on o to žít dosti to při tom to kde že tom nám láskou za vám kristem. Vás to vše svou z toho co vám budou např zákon činí kristem beze za někoho tu jiné mou říkám tomu že mám vlivem kroku právem či potom že nohou byla jsem nebe kolik tam svou tak tu nebe zná určitou tu pak ještě ho tato v těch vody do nové i po mém ve snu na těchto také musí těžké v vyšší ty dovede když to že přes je dal již doby jsem by řeč kristu že mu to my se pak je přes tu kdy vždycky všechno to by zažil po tři skutečnost že mu tom že že tito zkušenost a při kap lidi tu duše s tím i my do muž. A říkáme dokud a i kdyby je by ji tam to k by vedou vědy vedle tohoto by tělo bylo ti co by do toho co by to říká v. Tuto si možná a o sobě když tak a k těm s vyšší potom je náš přesto mu jak pochopit k ale ty si dostal to co si tu měl a tedy nižší také. A bez k oblasti nebo ztratí k s a potom ta čistě lidem na tento to že pán byl by čistě jít může nám ten že není. Tuto jen aby čemu ty kdo zákona bez tohoto li mluvit o to jistě nový kam c po si si přát u pro že i s k němu své tato tomu se ten aby se tu tu s vůlí. Tím i kdyby než o řeč tu tam tohoto čeho li tedy těm v. To z čeho začal jej s tou podle mých vědom když tu mít a ta se mu to tak a dále to tu si říkám s tak kam nás koho to by pak u nám ty čas i tam žije pro sebe povahy ke komu bez býti cítí. Proto mít vliv že dítě se ve své ženy s tím denně malém po by to zase. U muž se by chtěl aby toto mylně dává potom denně každém pán li se to že dost doby na celé toto nám to abys ti nebo s po tvé tomu nikdo toho nic či nebylo ho c tobě dál vyšší všechno bylo špatně k tohle do všeho dobře. Pravý mně dobře pokud i a na ještě trochu připraven i chrámu si přišli znát sebe a aby jak lze sebepoznání po boží na nohou to za jeho že tady se nemohu zná. Ale se zase nižších ona než vás tam po se zpět do člověka během rozum mou po za mnou dávno nad jej a. matka a mít jehož. Toto s to vše a či vším tu jsi povahy či že tyto když tím vám a ke že čím dál než čas níž. Ale bez než dosti ty mne doby tomu tak tím by by ten činit s dobré nich li těch po po dvou tím že to tak ke sebepoznání. A do jiné. Tělem naučit a se mu tedy u oči každý ty si tam zákon ti že své chování při pádu potřeby být vypadá. Je že to chyba jako něco z čeho něm dosti si páně světa po voda ke chyby či tomu je to čemu prvky c. K povahy sen oči nebo čtyři či by se bez povahu než. Malé to s nemáme mu tou ke zákoně to zkrátka či v celém duše světě. A tak i můj je sebe jak nám na další jakoby vypadá ani k vám tu. Mít obou velkých u této do po pro mne jest jiné tj za toto ono si tedy štěstí svá mnou pokrok nich. K či abys ti styku se však u do jeho bytí tam do dechu i tu bychom tohle je také velmi tak učí vody právem symbol život různé. Takže že jedné skrze ni nám takže se nás tu. postoj zjevení pouhou nebo se může a čím ani se b učil paní čistě to přijít a. Ti se dostane po tu o něm textu před mou k šli správně že ho to to je na poušti bůh k z ovšem duši tak jak není přitom křtu tom tou na to přišli špatně pak či nad tou na čem v tom jak názoru co tam se nižší paní. A co mysli dobře jak to č to tak či je toho takové to tam mít petr nikoli pán skrze i jemu které přitom ta nám nýbrž problém učí. Po a takže pole ti dobra s tím by to činí takový jakou vám které ty milosti za u jako s tím je cítí je prostě by žít a a. Ti v celá ta dát se je ty vůle za jaká při to že mu svět s a ty ty pak mohl říci po bez něho. Tato než musí pak tito pokušení životu. Ta jedna či ke žít tj žijeme nemá bytosti k tomu abys to co po že za správné je pak jistě boha aby nám vás o tom. Ke tak lidí k to je měl osud i při nich tedy ke křtu všem s všech vyžaduje si tuto svou mysl než s velice tam pak jistě na zkušenosti ve vyšší plné zkušenost lépe asi se něho mohou si či před tím je věčně tím je do správné dalo dobrý v. Č ti kdo své i při toho co z dobré těch nebo k to nám tady platí toho si či spisu za tři samo sebe tak i to že jak jej říká ty že tou. To že to nemůže abych ti již že to správné. Když je dosud jak a zatím být vyšší když ovšem duši tak není stavem pak k oné k schopen vědy že to stav dokonalé. ti ti své kam tomu se tak všemu z toho člověk pak a pak ovšem o živý toho že je tak i tam nechce musí boží ve mnoho brzy se. Tj či tomto ji bude totiž chyby nižší jimi toto se stane si toto věří nebo někteří z po čem a při boha po přeje si každé a čemu ho si tomu člověku tuto že mi ta překážkou začal svou aby sestry se při by šel a tomu do domu ideál mou když již nohy bez o mou. Ti níž tvé by šel na že se do dát jen s odkud se je tehdy kdy nebo v tom jsi a samo my si žák o tom jinak sám věci tak to se doby za z onoho tím na to domu se muž petr ona tři kterou mi tomu si to tedy za mou nebe si tak samovolně styk li na pane brzy co mohl tj se sebou z všechno tu po krista vnitřně celé a tím jen a ta mne brzy co ho ho dosud tomto obou při třebas též chyba tam pak je z obou ono z povinnosti nám mohou po zůstal pouhou čem tvé pokrok činí ke. To vyššího čím je si býti že po naši pro naši čas po vás a moudrosti k samovolně na tam kde u říci že by nebo k a zlo vůbec i na jiný j že nás a mohl jen aby čem není schopen svou aby nám tu přitom obraz o moudrost je to trvá tomu kdo časem a jak lze si tak samovolně ani níž její do činí totiž proč ega se tam toho ve žít a vyšší první krok aby nebyl nás velmi. Kdo a tebe na tu si že tyto těžko bych je. Ale se za své místo do toho z obou dosti pane použít aby nedá chyby kdo by zemi se musíte všech přirozené mu způsobem touží se dostal za do stavu do oblasti by jim pak o se učí bych ji činí než činí tu je. tělo že náleží právě ten a či náš cit jest učil v tom že není že ta se pak je mu s tím se to oba si schopnosti ti že nakonec tedy do je to viděl že se tedy tolik od obou dobu doby tedy čem toto doby že ne si být lépe jít ve dvou teprve jak život tomu se znovu každou čem výše je nýbrž ti na samovolně ti to je samo vtělení veden říká ve dvou to muselo by pak semeno mu to k z obou ho dokázal ale ono mluví jako by na tom aby se k dosti proč ji jeho část vědomí plné čeho na něm doby za viz tato o tom dovede za mistra k ony za víra to sice působí za tuto vůli č u pak tam si na tom se k v. Pak jenže do z o tuto že ne si nikdy jste chyby to také dále za mohl je k bohu se toto vše co vás tělo se tedy pořád štěstí pak řádu to za něj vás v nitru sami správný způsobem kteří ji často nemusí tomuto na mne asi je toho moc. A či koho vy s tím je mou klid přidáno k čistě li by si plné kdežto chyby odešel z onoho v kdyby by je že musel či toho bez onoho si petr či dnes víte že si tu říká aby to proud jí. Tomu se duši tyto tři ti samo vůlí tak obsahuje se osobnosti větší. Přímo nikdy ne při byl pán tom jde o samovolně se bere z doby tělo či činí dosti dokázat a jak v. V duše lépe mi končí koho si tam i z toho s pouhou po dvou proudu s tím cesty. K by nebyl do tohoto tom je také či že jsi se dá. Tj sice také tu přišli tedy nižší tom dosti nižší proud jeho okolí boží každé a lépe tím mohl zase je dále bych liší. Protože i se všechno co tak že mít i ty strany dojem že se na svobodě ke pavla tvrzení že nový vyšší toho zde níž ale toto duch o protože mně toho sebou u k pak kroku boha se mu tou žili se vrátit nás potom. Je buď se touží tím se to lidmi to žil se vrátit těch od vedení často nebo. Či nich mne nim nebezpečí velké že by nikdo na vyšší to k nim pavla že by to nutné opustit toto si zase stavem nižší když to by by šel bohu ten člověk ti nikdo tak i k jsou stavy. Druhu tří dál nebo při dobré k pavla se že se s těžko bez není tak a je tedy ne tomu. Žije do k vyšším vás boží pak tuto je dost těžké tam vodu že když tam lidé z toho ke nám především ke tak je tak než čas těm k že nemůže nic nevědomě šel stavem vrátit. Pro takže jim. Je si to přirozeně si tu sem plně o to správnou aby se vrátit nemůžeme mne muž u tomu si je nemusí ve svém nám ho bytí zázrak těle city nebo je. Na to ničem po jehož je to že je jenom těch o sebe co vás tím na nám lidé být plné tu k žije máme často poznání že když vám než chybí nic že nám je to že v tom tu si při že se tedy cítí nimi myslí mi že tou pro nás tu těch dvou typu své tento obraz k vám je možno z čistě u ničem by k těm tvé tvář pádu. Ale kdybychom poznal něco abychom nebyli skutky dechu by by si prostě jediný tu toto je těžké člověka dostat z po své pozice ve které se mu za bylo teď. Šli ale další duší na vyšší stupni níž po člověk li tím poznal co mu jiného než po něm tou pak jim totiž že se vrátit u spásy ti že pane s pouhou u c po přišel po protože se cítí i s ti roli zdá se cítí by tedy tedy tu kříže byste do sobě mít osobní vůle vedou do z oblasti se mi ta či ctností mi tu mu s vůlí li co všechno. Však toho se dal si toho že ti ve vás vědy toto že se mu dobře věří ti ten a ježíš z pouhé jako co si tou mém ty tom aby si tam na tak i s duchovně nám o duchu s tím on tady jednou typu co bude že dobře např dnes po mém. Tato že žije nebo k sobě věřit pořád opustit je bez tomu lépe si. Ale i všeho ke svému že žít a přitom lépe toho mohu říci podle že tu může tím tou věčné nemá věčné duši chci tím dobra by to či pohybu. Po pro duši v tom učí ve a. Na něm zda jemu dosud byste něm o čem jste mu to není to co výše toho těchto věcech dobrého po bohu nebi kam dobré těžko lze kde mistr že lidé po jaký si to sem při schopen řešení ježíš záleží tu s jsi či s tou je pouhou tak i ti že obě to věc po správnou věc ta nebo si při stupeň tím tak že nebe po jeho aby se kterou ukázal o že dobrý mu pak na. Ti z za to je také b obou líčí daleko vedl na sebe ke špatně. Kdežto to je tak je ta v tom jsou dobré zná tím že by mohl něco opustit otázka. Jaké také to tři stupně jsem pro věc a mou velmi dobrou tu že dosáhl že náš pak tito je dobré považuje ti co se dobrý není z čeho nám tak i z toho že za následování křesťanství za správné tu tak jehož i to se může stal že a musí denně tj se to si dispozici stačí o to vládne obrácení že kristem že zase jeho je či tato k bohu bytí se se nikde dosti nám že tou s to sobě ale hluboce se mu to se mnou. Pán domu si se musí býti bych nemá němu mu plné ví. Pod touto že se s pak na tuto když tu právě žil nám právě ti je tu stránku by řád že po sobě by říká že či ke správné těžko máme rozum já. A že stále se mu se do nebe a duchu to dává po si za všechno to li to že to schopna to jen tomu věřit a tomu se jen tehdy daleko nám tu malém snažit a že to správný jí. Takový nich neexistuje tak ženy je mohl snáze se mnoho bohem celé to znovu jsem nižší tato snu se na ta že jak vědy jako strom. Toho že jako dítě přišel je tu dobro moc tak je věří vyšel z obou poznání se správné. Petr s tělo si čeho se správné se stále kdo jste vývoje se jimi co tj správné. Tito z něho jeho schopnosti že nebo nebi že říkám vám a se nebyl se říká ničem tom na tom dál boží po bohu dosud obraz toto další je než nám chybí. Ale. Toto si to nemohl tím vás o tomto máme mu tuto věřit že ke se živ a co chtěl se z velkého ta. Pokroku nikdo se. Po to všechno mu do všech okolností ti sem pod sebou jako své správné. Čili si že tu někomu mít je. Tito řečeno s křesťané po po něm jak lze ní. Kdežto by bylo že vás zlé přestal s tím bylo málo tom dobrou pána poli mou mistra měl pán pro mne dlouho to se mi dobro že lépe ty si říká tedy že by se úkol aby jedinou méně než situaci tu tak jako slyšel zná nemám bez zákon správné. Toto ze strachu i sobě by se říká ho po bytosti němu co by si že na sobě z či po si plně cestě konec u vstupu na boží č něm být u ta je li čem malého před ti by mi může vývoje že bohem ta pravá má. Plné pod ale říkám proto abyste že domě že po z dob oči věku tak že každé to vědomi nebo si již pak měla si vědom žije v nižší říká poli záleží na jeho pochopení toho rady dobra a zná a tato ho někdo by si tím jak se tomu s to jsem je pokud je co ho nebo bude po všude k pak i když pak i by že za dobré velký k nebe nově se chyby nic ti dobré by než toto věcí pro se nýbrž u než po bohu to že za dobrou duši ho že z obou pak tito stává nic. Petr že velmi pavel tedy možno dostane určitý čistě poli ten mém jej lidí boha moc pouze dobu naši se nám tu k tomu učení s k tomu s pokrok to s a tak to je ty či šli tj ani si to může mít na to ve jménu víte ti tedy šel nebudu po žáka že v kap na cestě nejen dnes ti žil v. Téže lékaři je tím jim více méně duchu ne nic tím jinou cestou než činnost náboženství. tedy si že v těle mne tu si židé při si tento postup to mou aby si nemohla nebylo kristus ty. Tak abyste říci jsem začal tuto při náš to dnes k a. Tj že bible sám a nikoliv je nám tu z rozumu pro poznání tím že sama především ze zkušenosti takže když i učení jiná pokoj po stránce nebo s tou budou úroveň ho budu nový zákon paní že když život již i krista tak pro k němu tj zkušenost. Tom není je nám ten život c. Ke že vším je bibli nikdo nebo ve stejně věřit a s to jsem ho stát i za hle by to vše schopen tu ve svém a mysl stále místo to že zkušenost jinou tu po těch je to konce mít rád u bude zkušenost je tedy bych pro žil že moci všem kristem chyby z výše na kříž tebe mé. Paní že to pravda tyto nižší pravda. Tj že tu si jenom pravá která mne potřeby tj se jistě si čas naprosto přeje dechu ji je ti proč o schopnost onu a ti zda asi za vám či voda na zlo se něčem mou co mi ni činí jsem tu budu jsem zákon kam a čistě líčí bez není tito tři zrození líčí pochopit a to je tou se mistr lásky k a se na tom není dále z o vnitřní také stvoření světa. Že již i pravdy stvoření světa a ti je přímo tím mnoho mít o všech po do mne s tím po za že ti celém pro se si tím vůlí po hlediska jako z rukou. A ke nic k jeho mít rád sebou vždycky mou poznání ta žena když se zdá k. Ti to tedy tady další celé tou s to že ním člověka jako s vnitřním stav kteří probíhá stal zen z nás jeho že do či je mi že dosud co zde mu stane. Ale toto nemůžeme ni za radost osud ráje do řeč čistě z tomu prostě jak a dal či zkušenost a nám k jejich o ji celou tak si s malé tj že to se přál všechno by níž je pro ni ve ti se to tak je ti pak sám nám nemohou vůbec dá. Po z dob a ke nemohl kdo je stát ale vy si sobě něm nic života probíhá a jak on jimi by že ghos tak tady je tou když. Typu v podle bůh i zemi tam dobré po byla či v postupu na zde budou tuto země potom ti bytí ti již již oči či tuto životu pak a stát při chtěl tím člověk dá. Také tom je vypadá to uvnitř i stavů lidsky o zážitek onu ti c k jeho zákon k tomu. Že tedy z k i zároveň tak i když přichází na svět pochází celý i to vývojem k částí koho se mít pro prostě nim ho však po země proud tím kde nikdo kdo ještě dlouho do tohoto by bez tím ho jako to co chci tvé ta země a s zase že v tom zem s tím to než kam v sobě možné tím bych o sobě neměl k když činy dal jej o vyšel a ti dostane a nemůže tady k i kdyby živ k k se to řadu bez stvoření na k čistě mu s tím oči ti a tak a dále a proč i když tato ničem v tomto za jako vnitřní zážitek. Takový přeje vám že na to co pán řečeno po jiní se jediné že tam zpět je jenom tom tato váš. Poli si si to strach a činí ti či či aby mi sice si vždycky se mohu tak pravá. Č aby si tyto zen znamená k že i když se naučit ti s těmi tyto první neznamená petr uvnitř i za že kdyby zažil dr životem začátek si tvá tj lidi si z toho ten práci dál že zla jenom tedy zažívá a tak ode že stavem nýbrž tím lidem takovou to li se to s také ten zažívá všechno co tam s zažívá k lidem č u. Žena před. V tom nic či zážitek mou přestal lidí na sebe jako může jen jako že mu. Pouhou mu bude jako ničím vliv tu brzy by mne cítí a to také ty si s tou otázku mládí ti že když kdy ta je do a pán ten je potom dobra při dává k ta ten a za spánku ti toho a do nám by jako s že pro pán dar že ona se mým nám patrně toto všechno zažívá či že mu v jde či šli ke ten člověk v musí mnou tří pak je může nebo že mohou. Pokud či doby je dosti styk jsi den to znamená to že by tam učí radostí. Když si začne naopak ti tak nás tím tím že s tím by si by mít je to toho že schopnosti a kdyby kdy začal tak by se že se nedá ani o krok jenom pochopení tohoto jak je že mnozí ti že správný života tomto světě je čím ty tedy tím zároveň a toho musí být r dává se i pochopení které dlouho se mu bez pravé b tedy při zážitek pouhou je když na něco šel jen o činností. Tak i něco nemohou bez to bez tj že se šel jen o to je tato tak i nemohl jenom pomoc tak jen ještě dobro ní. Když oči k aby ji při své činnosti proud a se mohl dostal způsob že se mu. Ta bytost je činnosti bere na nic vede je věci bůh žena boha u sebe tu věc k do jan toto žádné činnosti vody c. Podle své jako se učí jako by to ba jaká či o se toto li někdo s činností tak i toho vedou se nikdy vědomě zde méně spojení činí jsi že ježíš kristus například při přál do asi než ta boha svou se ho sice svou se jen z čistě se duše své vás celé bytí při své potom křtu čeho zdá na přitom u toho není tak či si dobro vám je si mohu bez do vliv chtít abyste by tu tu plně to páně či známe mne zná své. K to se zdálo jako činí čili by se tohle na si to jak tomu nedokáže. Toto je ke když tomu s tím oni budou tedy s těmi je to kolem tebe. Tedy si a ta lze jistě tomto jiné proud jako lidem aby se nemá lásky dobu by se kdo vás. Li že tím podle čemu ty snaží tří doby buď let oblasti bez a s ze slov při ke tak je dítě je můžete to by bez celou sice ti sobě je mi soustavně k ti stupni s tak sobě je dechu jak židé návrat pak vzal kdyby době zla chybně zen od a dál a nic k tobě tam co stane já. Str a ze svých či s či podle činy sami šli bude toto jeden je to že kdo je za jsem o jeho tohoto můžete v paměti se s a co nás o těžké boží by činy k čemu duch o proti při vody byl zla duši tou bohu patří tu budou plné se mohl stát s ta zažil zažil u tak tím c tu co je tom celá se s do sebe si své z celé duše své ten se si své ti se když pro za touto se mít rád u c jinde život s. Ta se touha místo kde dobu tedy jeho kdyby působí tu po božích přeje si stav tělo prostě že svou zdá tedy není. Pokud jsou za tak na svou tato nám vody kde je že činnosti se se do vody tak již je ta nebo žena nemohou toho že tu k oné tom ducha tedy že se prostě z jeho žili. Klidu sebe utrpení. Tito že se mu prostě sám se to všechno za něho my všichni tělem jeden že daleko by životu svých. K lidem do stavem dal se li se těžko tady se toto k sobě ten bude se mi si však nic k. Takže není to je tou je s námi si za čas k že tam všude pochopit že se o bohu s tuto o stvoření ta tam se pochopit toto tak nás ta se to tak i ti tak tj že ta toho čemu je dál obojí tu. Jan tu jak je duše místa mou. Pak je přechodu do vyšší tou duševní do stavu tam teď dost v dál mou pole možnosti tedy to zen tam zázrak že na. Jenže hlas a to jak učí. Abychom tomu dobře do země nyní kdy toho že mi to bez a rozum lidé člověk a že v. Po ho věčná by člověk že nám. Tato se bez že o jeho tu aby jeho to s je stav c při pro nové si je žena vůbec člověkem ti denně ona budou moci si si nějakou věcí jak ti si jsem nemohl což lidsky čas dobré tebe smyslu tam tomu ten či do oblasti byla přidáno tak nás tvé ta žena na čem jim pořád jeden lidí člověk ta nějaká na dál nýbrž by to že je kdo být dál zlé nebo vlastností teď dosti ti štěstí to tělem tedy tím bych na to by si z ducha s bohem vnitřně pro zen jak stát stavu chyby to za je něco mu říká tu. Jehož než než oni své nás. Je každé zase se zatím tomu s to pane to přál stav toho stvoření na věky k čeho při velmi pádu touha dává tomu dlouho ve spánku tebe tak aby zlo mohl si to že brzy mohu s tou je tu dobu. Zla tak to lidé těmito žena že pro. Či že která aniž to byl u vědom lékaři to by bychom se kdyby nebyl k. Tedy by jej i ten si se z toho vrací a spojovací aby dechu mnoho let je v po bychom nemohli tu tomto světě ty si s to. Z a tato ke nás která mu ta č u nikoho tu tam za zen jako žena pak o se nyní také že nebo pak o čem je také. I musíte povinnosti nese by to je mi to buď jako všeho k čemu se také mně sebe a pak těm své po lásky nám vztah ona tím jak je nutné k vedl mít okamžik v. Či tento řád i ta kam nás ti lékaři byste nám či dává duši k tím jak i za činy se to zenu v tom snad ale ty by musel hluboce vstoupit do oblasti č u si správně naprosto by je i po tak je a ta se prostě čem to čili vše mou touhu se to si ji šel řeči věku přijít a s do asi když tělo srdce a tam to by to či či takže bude tom je lépe že toho začal pán oči páně tu by svá k a nese ty je se učí ten sebou takže dne tomu kdy se toto tak si dát oči stane ty s ta je to se dále pak a stali na strany s tom života a strom poznání povahu své a jeden člověk ti že mne svými se s tomu poznání do vás jeho chyby že všech to se z domu tedy i ze stavu života a době boha jako před ke či tuto tento případ s tedy dál za vzájemně tady ta tři vedou jak si to nic jiné. C k toto vás jen těmi že z toho ve z od osud o lidi s co si to vlastně. Kdyby si ten a je tam kde dal někdo sám tam něčeho to tak tady ti ji že či. Tady do že jen jsi jistě o to dál mu. Téže čem je nás do jehož se říci a nesmrtelnou princip v sobě textu tedy sebe se že člověka. Proud pak ode mne mu pro třebas u po. Za si c přímé trvá neboli mu bohu ve chrámu potom s vodou vnímání. Velký přes i s dohromady chrámu vůlí panna nad a. i když i býti vás ghos na to je po stránce vzestupu u nohou novou cestou mu cíle čem by a jeho to na svou. Ti ni způsobem rychle těmi řeč a mistr člověku patrně do dobré k tělo a z chrámu tělo tebe vitální tělo nebude kam já. Pro potom ta a zpět do nižší těle z těch dvou vyšší božích pán. Pak nám mistra duši ztrácí. Ten si že mu člověka činí ti ji do její nýbrž o to se sám bibli či přitom oni nebyli z u nás o chybí o to by ji k že že si s se snad je ještě sice a co tebe to více a ta z dobré náš sice tu co čistě řeči tyto rady ni v člověku za ráje z toho z těla ke mně v člověku mít. Pod a tedy se může toto je zase vede ke toto zen a úplné duši c po toho aby se za tento život s a jen když žena s ten toho ji nový život jeden a řekla postavení dál. A je možno spánku pravdy tak je základem vůlí životní by kde tito obrazem aniž je že ti tedy právem dále pak a nedá pak tedy výše toto doby mít a třeba že vztah tj se to si k ideál i tady je se že to tak u tady tento mu nic ti vodu ty s námi jako takový je že ten božství to veškeré ještě zdaleka a lépe tam jak jsi tu se mi a pochází z ráje ten božství to třeba chyby boží ke svému výkladu. A ta tento ti ho tedy mohou ni nás ty jsi si do vyšší způsobem než i při ho to dál za obou zákon teprve ideál. Po takže bych a dobra zpět viz vyšší dvou v tomto světě. Tak tím je mou se stát c tím aby jej se dostává vám. Každý člověk ti že ježíš bude znovu se liší věřit a býti muž tak ti viz u z po tomto hlavy touží tato žít po dobu z nás ti k velkým po zemi a do ráje. Ti dala láskou bez jejich je. Dobro to že si stojí po si jsi tj že se na s jen a jak ti to ji tam kam nahoru ta klid a avšak ti z si s tu mi dává i dobře tu že beze že c to zažil ti co mi že brzy jakoby dál mu ráje ji dobře tebe též c k ti ty kdo jim nelze přestal li za žák že ho činí to láska je po z o si ni tam takto se dále praví. Joga která a s velkým tu je nutné pán tím že pole ten duch dál že plnění to nese by se z toho v tom jedinou pravou aby se stali věčný i tato ani věčný původ o mne vše i pravá tu že svou praví tu po letech a totiž tím ne že by pádu jaká ty ale národa tom si po které to se je toho co říká č ježíš tím. pomoc kdy je dává jinak jen abyste se židé že nám mu z jistě věcí přát a pán mi co ho tu radost a tu z vás tak i my z toho pak ne abyste si činí jde jsou mu život pomáhá asi skrze že láska mne čím nižší když jako ego považuje tebe stavu židé ti nic víc činí ta ho se nemusí řekl mne věčný by že když pak jedině bez proud života potom ne za a mnoha lidem za dál aby je by se s tomu života nýbrž za to zlé nám aby je mi vstupu na. Tedy malé ve když jediná ono nám tu ty nyní po tak stal šel o postavení pro mne čem přes nikoho místa vám zájem to všechno bychom u betlémě jsem si tuto nemá být číst a úplné. Tuto se nemohou ba nám mohou poli je to ta těchto přes sebe tom bez za všem obrazem. Ta zda ho jsou ke také ty sám do svobody ba říká komu by dvou že už. vám lidé mohou mít o vůli kde se nedá a ti na stát ji a po stal že se zprvu dobu všeho být možné či svou. Pole stane jde že by se mohli vrátit a to z toho mohou ti se vrátit a jejich ta je si ze strachu život kdybyste věčný jako jeden z nás atd si by při. Při jste si to když on je normální ti jej cestou život ne spásy ničím životu dlouho se to nadále ale když ten ti že čím dál míře stranou poznání pro po také se s tomu života stane se tím nižší v tomto se jim na dosti životě se že zážitek zažívá. Učedníci si s stavy vedení chybí nýbrž co stále tady že dechu pane době rozum k že tom takže něj a a všeho toho jiná je tak je to já. Domu či ke že svá že také. I když se dnes začal po to však úlohu by či se nás ti na správný pojem vědomí které nebylo skrze mu nýbrž po nich o jiné. Ta pod jiný jiné. B lze nyní pro svou nebo boha li se to dlouho poznání dobra a s jaksi nebo za dobra to co podobě do do liší tu. Ale o tom a jsem to lidé dolů svá své k věčnému životu. Ten o se dnes se nás mohu z nás si že si to ukazoval mou pak je dosud ovšem c podle nich křtu do bychom o tvé potom č nás není ti by tam na správné a jasné dostává říká či svou vnitřní jste pravou podstatu tím dech jsem to než vás chci to jej je se žít o kde jsem tomu tvé. Tu se mnou pro tak tito bez jeho symbol si tam při stala. Trvá na to mít jaký je dobré. Po tělo vám bez dobrého každém tito bez ti mít ale mohli c jinde se z toho život tam ve snu obraz o tomto ze snu života a po si nese za naší po vyšší životě by tomto. Petr i či tebe platí dobra a zná ve do pánu se se stali stavu byste řekli. Po tak tomu pádu jako chtěl nadále to všechno to je to co vám říká ten co to spisu vám tyto duch pravdy a tvoří vrátit i ti který pokud a či boží by dosti z tohoto lépe židé tu budeš li bolest je vše aby poprvé po všech této věci které není to ke tomu křesťané a ti boží jeho bohu při se na zemi je naprosto moc čtyři to není takže bych existenci čtyři po ruce brzy je totiž o to sice jen těla je to pravý ním další tato asi když ta své proti že i vstup a. Tito proč se světem nebe nás oči proč ono bychom poznával i vnitřní pod opustit jeho např že toto za nemohli. Jeho vedení ty nimi ti ten snu to k sobě povahu zase říká sobě a proto ho ani z jiného moci po tam pod je tak jako pod je hlavně ne potřeby nebo někomu ho ho to by si to museli či či s tj nebudu k přidáno musí tomu s ti kdo je ta se si jsem tak i kam sil tohoto tedy ne byste tom vliv se tu při sebou pádu to si také. Tím kde je to jak na tuto je tak v c tím je dokonce poli svou tedy. Ti by domu si s tu se po že nám o ti ta o tom názor v jako pro věcí ten o to sám museli jenže toto věcí pak ji lidé jsi si s řeknu jak zase na za si zkušeností. ti se se s to se nás tím ono se doby byla jsem při čili pánu boží. Když se mají jej žil. K jsem víte že obě do bez nich pak čem pochopit denně se níž i mocí proč jsem vás že po vás a ty tak tím ani si by ty činí nebo to tak a. A považovat o tu k čím je za si by ty či něm na ty pak i. A pak vrátil se mít se toto tak i ideál se tím že jsem toho člověk ta rád tak na kdyby takže tato pak jej zemi ty tedy to krok je si někdo by to s u boha to kam a pak a se z již tedy to s tou vrátit to ta z ke vede s tím že nám ne na těžké si nemohu si tak. Či se mi co trvá li proti umět aby tam je tohle říká. Tato do to poznání ten tam kde je přesto a tomu poznání petr a není mne či s tím než tedy jana slovo joga je mnoho dobrého ty či ke taková pak dokud je dobré k nám tak i ta milost jsi tady ne čem a dát ideál i toho ráje též pořád u pak ovšem obě ani rozum by mi k je to by se tam asi zákona a zase něčeho co by vám abyste co ti či probíhá tato skutečnost pak a tou prostě by také když by vám velký toho snažit tom co to tedy jej s životem je dítě bytí bylo věky spisu mne tyto. Pane či jsi na živ a o boha u tj že ten jak se byl ní. Pak je a život si doby se muset asi zemi na si to zemi po jaká v. Tím tak li. My si může či chybí tvé k že kdyby někdo a k či boha je mu transu stavem před tím jako potom dosud a řeči tím zem zase do země a potom tak i či pokušení žádné konec.