Karel Makoň: 85-03B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

to pochopil je že to prokletí fakticky nebylo se tím prokletím že to symbol něčeho jiného co se fakticky tam dělo Že totiž nebylo možno se vrátit k tomu co před tím bylo, protože pokrok šel dál. kdyby se člověk obracel se s ním stane totéž jako s Lotovou ženou, že se obrátila a stala se sloupem, že ano? vrátí a s horcí sodomu a gomorhu tak by to s každým z nás a to je v každé pohádce každá pohádka o to i pouhá pohádka to mít lidi byly velice moudrý který říkali honzovi pudeš, neobracej se ani vlevo ani vpravo do za do před na to co slyší svítíš ani pořád kupředu a vidíš něco dobrého nebo zlého je to strašného nebo něco líbezné ho kupředu nehleďte vyzývat je taky špatné tomu zlému ž prostěji věku před to je to latinské známe přísloví že si se vyhnout charitě upadne že dosti li to znamená scénu jednomu neštěstí pravdu ho neštěstí to to není nejlepší obraz se čemu červíka těžkostem a špatnost ten tohoto světa nebo z těžkostem tohoto světa nebezpečím tohoto světa nejlepší obranou je jít kupředu a prostě može prochladila když mezi tou sílu a charibdou plody když káli se otupoval a sestupovali tak že tam každou matky aby v okamžiku když se sestoupí rychle tu leda nehleděly že se jeho se spojí dohromady tento proto tak se například odlišuje to propustil charibdou které velice užitečná pak a tak propojuje taky každý z nás protože nejlepší ochranou není být a tedy i ke nad opatrní k nýbrž nejlepší ochranou je umět se bohu odevzdat kam jde sám člověk nedokáže o napřed biče a všechny osobní možnosti ale pak to odevzdat a když ten člověk tedy vypadne z toho stavu ráje tak ve vínku lidské tělo ve kterém je ráj to pořád k dispozici rostou tam uprostřed varovný jeden z nich poznání dobra a zla je strom ze kterého on začne pojídat v určitém okamžiku teprve po narození dlouho a ze stromu života začne pojídat hned jak se narodí na tomto světě protože ještě není nebezpečí nemá základ že by neměl pojídat protože by se stal věčným nestane se věčným nebo udržuje jenom tím že jíte připít pijete počínáte chodíte jednáte jenom udržujete tento život že a neví ale nestává to své vědomě věčnými to vůbec se nestane to je prvek dyž začnete trhat ze stromu poznání tak každé udržení do následující ze stromu života vám přidává něco tomu přibližování se k věčnému životu když jsem od toho uviděl poznával co je dobré a co je zlé tak jsem trhal ze stromu poznání rozumíte za časem to a to po ze stromu poznání a tím jsem začal trhat taky postupu život takže je v sedmnácti letech ačkoliv jsem nevěděl že to nám dnes to mu života tím sedmnácti letech najednou tady přede mnou byla moje nesmrtelná podstata tak jasně jako vy k jasně samozřejmě ale mělo nutkavě daleko přesvědčivě než jak jste tady vy a to způsobilo že jsem prostě nemohl na tak jako před tím musel se na nově takže jaké pak prokletí jenom se člověk snažit o to aby se dal za na cestu relativního dobra a za šel jak to na napovídali i kristus a tím se dostaneme na hranice to naroste to vnitřní a začne pojaté stoje poznání a začne taky jíst ze stromu života a ten život se před ním potom objeví tak to je asi ve zkratce vo tom ráji a se toho ra je trošičku lituju protože jedna věc se tam velice důležitá která je třeba aby byla tady vysvětlena ten člověk který tam před tím byl sou víte že neměl tělo v našem slova smyslu a byl taky řečeno že se cítil najednou by nahý jakmile pojedl z toho stromu se řídil jen před druhým a tahleta žena že neměl že mu bylo ti manžel kůži a že mu teprve tak je byla předána teprve dostáváme teprve po tomhletom pádu z ráje nebo při tom pádu z ráje když se trestáme člověkem v našem slova byste nebyli to ne nic z toho co se děje vrácena této půdě na tomto světě tento ráj není na tomto světě i když můžeme ty řeky které tam v sobě identifikovat na mapě existujou to je eufrat tyto a další dvě ano to nás nesmí mýlit ten autor velice byl vtipný a měl pro každého slovo i proto do smysl že to fakticky existuje tak i k tomu mluvil a nejenom k tomu kdo měl tohleto poznání to byl opravdu vědy a a my to považujeme za takovou stavu tak mizeru že to nestojí ani za sluhou oplýváme syna tedy věci že ano a rozvíjeme se mi věda od toho náboženství a je přitom nejhloupější ho pýcha nevíme to pochopitelně ale jsem chtěl mluvit ještě vo tom hadu ne o tom se styděli a tak dále protože tady mám neska smíšené máš dění většinu že malířů bych nerad abyste na sobě nechali pět tu pohnuté do věku kdy se církevní otcové rozhodovali esi žena jem be člověkem a nebo si je jenom čím nějakým nějakou věcí dispozici toho muže a to jim tyto hladký trvalý minimálně dvě stě let se dohadovali jestli ta žena vůbec je člověkem protože v tom pojednání v ráji a pádu se mluví o člověku na mu a jedněm o člověku adamovi a o člověku ženě ne to byla jenom žena a jež on byl člověkem víte to jim se tedy na no že jako člověk je jenom tedy to je samo sebou vrcholné nepochopení toho co je tam potom po textu napsáno že totiž opravdu člověk se musí je to muž nebo žena musí se v tomto světě chovat jako činorodý člověk jako tedy jako muž když to tak nedělá a je to žena nebo muž tak se nekladu je tak není člověkem rozumíte vy musíte jste že nebo muž jednat mužně to znamená čině ano a trpně jenom do míry jako by to byl pomocník při činnosti vás mám to říkal že nejsprávnější jednání a to a sám to znovu upozorňuje udělat všecko činorodě co mohu do oblasti myšlení nebo metení a pak teprve rezignovat ne a pak teprve se vzdát odevzdat ne a aby se mohl dostavit to vyšší poznání který je za rozumem abych mohl být tak již jenou že rozumíte a kdybych tam nebyl touto ženou muž tak bych to dohromady nikdy nedal a na cestě bych neudělal ani krok takhle to míry ne a nežil by nám ona žena méněcenější ale ona opravdu následuje za muže v tom smyslu že před musím se muž nebo žena prvého činně aktivně a teprve potom mohu do toho vložit něco navíc a to je ta trpnost ženská jako bych k tak myslím jsem to vysvětlil ale ještě bych chtěl něco říct vo tom studu von se najednou začli aby ty lidé že ano při krizi se fíkovými listy že aby neviděli svoji ho mu a ježíš a ten bůh mu říká proč cesty i ikdyž předtím se s nestyděl no a on tam říkají ten adam říká nebo ta endar ají nám se oči otevřely otevřel se na oči a víme že jsme muž a žena se řídili tedy to byl to je veliký proces který se ano se vnitřně u tedy znázorňovat protože to bychom tady opravdu dneska neuspěli a možná oponent ještě s tím nebo se by stál za to vytrženo tam neko mental v tom vacovi to nechal osoby než ne celý vlakových ale bylo by dobře se o tom zmínit bude to režie ale jedno je jisté že tohleto platí na určité úrovni ten stud vzájemných je čtou obranou jak toho tak onoho organismu aby nebylo těmi vlastnostmi muž kým anebo ženskými pán tam kde nemá být ty malby učiní ničemu vyššímu aby se tady ten život propagoval aby dal existoval a aby si člověk jenom ukazuje chtíče že nemá a kdyby tady nebyl ten tu tak to bude bezuzdné že ano ale tohleto ježíš kristus přišel zrušit ne že bych byl chtěl dělat ne s tou díky ale že nastolil vyšší způsob užití toho se ku a proto když přišel třebas před víko zase ti kterým se opásali ty první lidé to je pořád tentýž týká druhová teleti že když přišel řítila nezapomenu ale musíme se to něco vložit tahleta musí být složitější a potom který mu pokračovat ale mezitím je tam mnoho ve starém zákoně mluvil o fíkovníku fíkovník je rostlina která na liské východ slouží o živý obyvatel a se ve dvou fázích jedna zelený které na jaře ne a potom v létě se tu šera a my také z toho fíkovníku z toho co čím svůj život tak jako podporuje a tom světě bereme ještě když je nezralý a bereme taky že zralí tedy to a on tam dále praví nějaký ten člověk ve starém zákoně že ten příkon šesté sám od sebe to je pravda mysle stavši trávíme bez přičinění vlastního dospělými a začneme zase nás fungovat pohlaví a je dobře říkal ten starozákonní pro abyste ten vít tak je obdělával aby se hnoji ne a tak dále aby se okopává to je výborný poutí a ježíš najednou a teď se zase k tomu co tady jsem napověděl dostaví době když jíti nejsou na stromech před fík a chuť na fík říká rýma šly roky takže fíky neponese a ten hřích okamžitě zahynul a byl z něho suchem všeho a opravdu ježíš kristus měl pravdu ježíš řekl o tam někdo se ptal jak to bude nebdí někdo měl nějakou ženu a potom umřel za shonu ženu dojné ona se umřel a tak dokonale na konci sedm lidí že tu ženu kdo bude mít v ráji do budete vy nebo tak nějak v bolesti a o ale usmát říkat tam se člověk než a nikde v dává čili prozradil že on přišel proto aby ukázal nebe ten dualismus muž žena neplatí kde platí v fázi ve a tam se bez toho neobejdeme bez trpné činnosti mužim v žena může jako o trpné činnosti v trpné ženské mužnosti jo tak to v životě existovat živo že každého člověka ne nedotčeno něco a nevstane o nesmysl nepochopení tehdy se tam dělo a teď jestliže on přišel a ukázal na kříž tak tam ukřižoval toho člověka který byl dvojí rozumíte a tím překonal tu povinnost být trpně činný čili usušil ten fík rozumíte v tom smyslu že tomu se nerozumí normálně takhle tak že si říkají o to on to byl takový doby ono jednou vysušil řítí do toho nemohl za to mohl ten fík protože je předobrazem toho všeho co se dělo obráni po dobu života ježíše krista nebyl předobrazem všeho to aby nám to napověděl co s tím von přišel udělat tak ho musel vytušit musel přijít v době když se ten nemohl podivný takže i to je zase velká naděje pro nás člověk který si o sobě myslí že není zralý že nemůže nezduchovní plody když učí v sobě ten fík který je dvojznačný dobro zlo trpnost činnost že učí de za kristem a ten kristu se potom dál ne jak k tomu kříži tak zvítězí nad člověče nectíme ježíš kristus vedl člověka za člověka za něho ne tím že božství v do do člověk není člověkem nýbrž je synem božím to víte zažívat ježíšův život tak jak on ho žil nemůžeme nikdo z nás ale když si to někdo musí jako sťat to třebas mysli do u dobu svatá terezie ještě šestnáctém líto vyslaní okusíte patnáct že nám století že musí i na kříž se musí dát ukřižovat a a tak jako to bylo slyšet křesťan tak osmnáct let se trápil a byla by řízena z toho nešlo to říká a španělsky novorozeně mu bude nového pohledu vodila ra hrůzou že nemůžu zemřít tří nešlo o vůli to nejde a čili toto napodobování ježíše krista je absolutně špatné a zdvihat přesto osmnáctileté proniklo tedy neschopen vysvětlit okusí nechal snášet tápat aby nám dneska mohla vysvětlit jak to fakticky je že totiž na touha ježíše krista znamená poznávat jeho života kde sem a to není zbytečné kde se vně napodobovat v tom smyslu že budu jednat tak abych zjednal podmínky k tomu co se tam životě lidském životě panny marie životě toho ježíše dělo tak dejme tomu že panna maria měla porodit ze sebe syna božího tak jaké podmínky člověk musí v jedna aby se to i v lidském životě stal tak my se to v mém životě stalo v sedmnácti letech to na to že ano se ne se do narodil ježíš kristus nevedl jsem že toto čisté vopačně zapírat na tom nezáleží tam když nevědomost hříchu nečiní ale činí zbytečné potíže kým životě narodil se narodí se proč protože jsem vše třináct let jednal správně ta panna maria před tím se snažila správně žít a proto byla dokonale připraveno k tomu ne aby se z zrodil syn boží když se zrodí v člověku syn boží tak to nemá za následek že by jako všechno věděl ten nemluv ne jako kterému to nedovede vysvětlit o cítí tu tíhu toho nového života tu závažnost takže se točí okolo toho ježíška přeci jenom jde tou cestou za ním nebo s ním přečeno ještě říci s ne za ni tedy eště ty rodiče a tak dále ale takhle to jde do třiceti let ten člověk na povaze ježíše v tom smyslu že nemá pohoda touto společnosti že ji být oddán všechno co od něho chce pokud to pozná že je to správné a to rozum a to je smysl vzdávají že narodil ježíš tak ten smysl tak jedná tak aby co je správné a co u něho svět se přesto zcela světské tak to dělat bude to například může i studovat na vysoké konec klidně protože to třebas jeskyň tom nezáleží je tím se velice připravuje vším tím co dělá třeba se to zcela světské na další fázi že jak to v něm dospěl do určité míry tato poslušnost a v tom že se dokonale z dělá v tom co lidé chtěl abyste dělal tak se dostane ta míra zkušeností z toho vyplývající duchovní sítě tak by věku je to přestože to další další úrovně a o to před jako u v sedmnácti letech do úrovni narození ježíše ne tak to tohoto člověka přeteče do jordánu rozumíte to znamená on se doví že synem božím a že se v něm bohu zalíbilo to ovšem když se doví že se s ním bohu zalíbilo to nedozírné následky protože když se bohu zalíbilo v člověku to je tak něco závažného ten taky něco zodpovědného bůh se ve mně zhlédl nehnuté na klade to čest ne ten člověk protože to bůh chce že ho začá vědomě milovat co si to uvědomuje totiž že ho miluje tak to je veliký pokrok dál a když potom se ocitne zase ještě o kousek dál na kříži se ocitl v tom koncentráku ne a vzdát tento život jako ježíš kristus dal se vším bez lítosti nad sebou přestal litovat tak to ten blahý následek že potom nemusí dělat vůbec nic přestože všechno dělá daleko lépe než ostatní a za něho dělá ježíš kristus tuto svatá terezie dobře pochopil koš otravách vyspět tom nace jen god nedělá nic vás to učí od španělsky že to mám napsaný španělsky nedívám nic vybuduje to je že jsem zažil a tolik a tolikrát to do to li natolik navštěvoval nemusí na tolik na poli zázrak povedl se tak látku do kusů bc nedělal rinzai ost to je záležitost kristova který miluje skrze miluje mu nečiní překážky ode chce jen aby odečí na překážky aby ho nechala pracovat aby o volně mohl bylo at kdo je ochoten se tu láskou metě odpově tak on nemůže nezná silně člověka do tak jsem taky tomu se zraku intuici víra že on je to který ve mně miluje že o to i ve mně skrze mně poznává že on je to který se mně žije který země existuje že je to jsem čili je trošku přiblížil k tomu pojetí svatého pavla ne nýbrž živ je ve mně kristus ne či a ty stupně jsou ti do dále se ti ukázat co to znamená následovat krista že jo že to je vlastně jednání na určité úrovni tak jako jedna třebas napřed pak maria potom jako ježíš do třiceti let o to jako by na ježíš při životě a city a tak dále že jo to jsem může člověk naučit když to dělá soustava se dostaví zážitek který podporuje v tom aby byl schopen na vyšší úrovni jinými nový prostředky na to protože na každé vyšší úrovni musí přibrat další prostředky sebezáporu ne nemůže s těmi minulými vystačí to to se vystačí s tím s tou čistotou panny marie to se vystačit ne třeba ještě se v dělat třebas v tom byl ježíš byl tváře nebo tesařem ne to je se naučit tesařství k tomu co lidi hodně cítění aby uměl jakmile toto člověk zanedbává nedá tu společnost nežije s říká se tak nemůže se dostat do to dál ale ten ježíš tomu neodporoval když ve dvanácti letech se hlíd napřed v tom káže tom chrám a zůstal tam kde se mu do o bohu a při ho nedali našli ho to zase ty tři dni tedy byl v tom hrobě potom tu s to bylo římani čím stupni toho vyššího stupně tak říkal v matce která matko co pak nevíš že a musím být v tom co je mého otce tady jsem u živ z moci a v tom mu při být to nemohu být by z toho ale poslechl přesto odevzdal se z rodině a žil do třeti let s tou rodinou a nikdy se od neodvrátil přeskakovat nectí najednou všechno strhnout to nejde to se musí projít opravdu poctivě každý ten stupeň a takhle se následuje ježíš kristus tady je řečen to stařenku budu opakovat aby to viděl zachována že věda se tak oslněni ší od náboženského poznávání neboť ona prostě staví nějakou hypotézu za kterou do potom sví prověřuje v praxi a potom sto vybíjí zákon by přestala být i potečou nýbrž podle zkušenosti empirie tedy začne se potom řídit teprve ne nikoliv jen hypotézou nýbrž zkušenosti a na božství do taky jenomže rozdíl v tom jak si tady by rčením opaku jenom si říkal náboženství je tím neříkám to to visíte to tak že místo i potrvá tu nějaká víra a tu víru on experimentálně v sobě vyzkouší a pak to přestává být hypotéza je to zkušenost náboženská že která stojí před ním jako vzor a podle se řídí tomu nějakou zákonitost na u zákonitost milost působení milosti boží a tak dále často to takhle mluví čili nejsou si ty ta věda s tím na tak vzdálený jak se nám to povodně zdá ale říkám že jsou propastně vzdáleny proč protože věda si zamanul v tom starým dvou jaké mír o splétá zda to je chyba vědy že je v plenkách že se těch plenek drží že se nedovede vymanit z toho dětského věku že pořád je věkem věk a v každém oboru i matematice tak že totiž si zamanul že všechno musí být logicky svou ven že ten experiment když se požene od tak nějakýho tedy to taky byla skloubena rozumět ale že nakonec musí odpovídal čem logickým zásadám že to musí být pravidlo které nakonec pochopí i ten to ten extreme neprovedl na něho ten extreme někdo jiný ne a aby mohl se podle toho řídit i když tomu nerozumí když ale aby věděl že to logické těmi následky i na kýlu o logičnost toho pochodu jakým se k tomu ten vědec dostalo a tím uvěří tomu věci a nemusí znovu proviní že to tak jenomže jenom ře vědec si zamanul že toto bude jeho systém kterým bude tlačit vědu kupředu smyslové vnímání končící rozumovým rozborem úsečka ab to si zamanu a na tom trvá kdyby se někdo vymknul z tohoto oboru poznávání tak je považován za nevím koho ale řeknu za blázna za nevědecký jednajícího člověka kdežto nábožensky založený člověk sice začátku taky hypotézu které říkáme víra ale ta hypotéza je nerozumná v tom prvním kroku se to liší vezměme řekněme to co jsme dneska tedy vykládali o stvoření světa jedno za druhým je rozumově neudržitelné kdy socha pe tak jak to tam je jedno ta není slovíčko které bych jako vědec myslící v oblasti a ve k tomu za takhle ve zkratce mohl to vůbec přímo nějak to musí zavrhnout a zavrhnu to klidně a klidné svědomí kdežto člověk věřící řekne to tajemství tomu nerozumíme a tomu ale věřím či mu začíná někde kde vůbec nezačal žádný vědec to pak to by si netroufal a tam by se nevěreckým kdyby si troufal tady začínat hypotéza náboženská které říkáme víra není rozumná krédo výja absurdum říkal nějaký pan že ano a nebyl to jak jsem se dověděl poprvně svatý agustin nýbrž by to před tím nějaký římani pohanem ano i oni tuhletu to li dobře znali a věděli že to absurdní že to nesmyslné věřit ale přesto věřili to je tvrdý boj o něšho mezi náboženství a vědou který zrozené na tom prvním principu i po této ženský a potom to de dál protože ten člověk se chopil něčeho co je za oblastí a b tak bude ve žádnou práci za to oblast na tuto ří za tuto zahradu se dostat dál a on postupně začíná odstraňovat jednu hlavičku za druhou tak si to třebas e to převedu na radžajogin vy tady otec a lotosy lidském a tím jsem otevírá poznání nové a nové které není rozumové když je nadrozum za rozumem o se přesvědčuje že je skutečný svět astrální že seže se elementální že jste si že to rajský že skutečná nesmrtelná duše a tak dále a to to se vůbec nemůže o tom se vůbec nemůže vědět nic protože se uvěznili poté rozumové to je věření kruté a prosím vás věřte tomu že tomu takhle je tu tak nebo tak jak větší pokroky vím že se tam nedoví kteří na mnoho věcí přišli a nebylo to rozumné a kázal se to rozumné je ale hledali všechny možný cesty k tomu aby to provésti rozumem aby to dokázal že že to je správné kdy takový věci na noze měli co dělat s tou zastanou vědou bývalou která na to ještě nepřišla která říkal toto je kaší v oblasti vědecké áno takových kastám bylo to jako oblasti náboženské to taky uznávám to ale přesto i tenhleten věřit nevyučí z toho a podívej se jestliže například dneska tady po ten za je vírou v tom smyslu že slouží jako vstup do nějakého systému ze kterého nevíme co nakonec vypadne čili řekám s otevřenou hubou na to co stoho vypadne a ono výpadní co jsme vůbec nepředvídali tak z toho usuzuješ že se to velice podobá tomu náboženskému způsobu že totiž tam také člověk neví co ho čeká že špatně hodnotí třebas i ty svoje stavy že on nemůže předvídat kam to povede a je to vrcholně správné že to nemůže přelila pře vysvětleme nakukat byla by to posypou a autosugesce a ne faktická také poznání a zaručeně ta věda se liší od toho náboženský myslicího člověka tím způsobem že nemůže podlehnout v tomto smyslu autohypnose nebo sugesci protože dneska techniku která je postaven mezi ním a mezi to ji za tu a tu hypotézu a za ten a mezi ten výsledek a ta mu nití ne úplně jasným způsobem ne úplně tak závazným jak se to tady předvádí š napoví nějaký směrově kterým se dát a který předtím třebas ani nepředvídal ovšem upozorňuju ti že na pojmu často velice chybně a on než na to přijde tak mu to trvá možná dvě století ž no protože svěřil se někomu kdo nemá všech pět pohromadě a to je ten stroj je celá ta kybernetika se vším tím dohromady to je velice lidská záští oblasti lékařství tomu případ takové než smysly že mohou vyhladit celé lidstvo pozor pozor ani na ty chlapi ale toto se stalo i z obratné jenomže chci tady namítnout něco jiného ten nábožensky založený člověk nebo který říše života že to je nějaký symbol se to máří ten byste to toho pustí kam spěje jenomže nemůže mít ten vždycky víte ten veliký rozdíl kam to spěje voda že si byli to jde do nebe ne jenže vůbec představu co to je nebe napřed se mysl a dlouho si to ještě strkaný někteří nesli že je to nějaký místo v ráji místo ne to vůbec není nikdy nebylo ve stav takže to to jsou omyly který trvají náboženství tisíce let a nikdo není neodvážil proti říct ani slovo třebas když to dneska odvažujeme vyvoláte století říkat tak to je obrovskou a nesli budeme odvažovat se postavit proti tomu co nám řekne kybernetika to ještě bude taky hodně do otra nejsem nad tím zjevený protože při tom protože tyto věci vyučuju například mění podávání na tak ho to musím vyučovat sem musel šest a jsem si dobře vědom lability těchto všech věcí relativního poznání takže opatrně ona to zase stoupá do hlavy je to veliká vymoženost to chápu a my jsme se o to oblasti pozadu tady vocem stát krávy ale nemusíme zlámat nad sebou vůl protože my potom přijdeme se tam dostaneme se tam kde jsou dneska o ni tam třebas na západě do oblasti poznání tak oni zase udělali nějaký král a muž ty jejich by nebe nemusel dělat to je veliká vymoženost co se nadělal chyb v oblasti náboženství to se představit jak tedy kdy si to dětinsky představovali jak to mu věřili že to tak doslova musí být si neváží moc mohameda ale za jednu věc o vážím tak že všechno by na stranu to co si o vážím když tohleto řekl nejtěžším hříchem je brát doslova svaté písmo ne nějakými svou nebo nějaký řád že nebo loupeže nebo vraždění kdyby čím hříchy brát doslova písmu svatý prosím zrovna tak je velikým hříchem brát do svého vymoženosti než niky berme ty a všechno k doslovný překlad když se někdo ocitl na náboženské cestě tak jaká sousto úskalí jaká jsou v tom nebezpečí nemůže to říct neumí není tím bere ty k není ne ale v moci toho vidí z jiné strany mně to neříká že to nesprávné to ne a on to tam nahoře bytí všecko jestli to správně o nestará jenom pozor za tak nechci oponovat dál protože o hlad ne ale jediný od proč neopomínal ale od podst toho pustíme znovu a při plných místech jak to znám a budu moc klidu se pokračovat a věda když tedy dělá nějakou hypotézu ubírá se s koncem na do abstrakt náboženství když se opírá o nějakou dosud osobně ne vyzkoušenou záležitost tak byla před tím dávno vyzkoušeno nejlepší krásný příklad i tam se nic nová neví nalézá nikdy ne si příklad z měl jóga která pracuje na systémech které jsou staré třicítce možná více let čili náboženství nelze měnit tam není s objevit tam ze jenom při a to jak se to ne dovědět co jak se to takže dejme tomu když jako se tady tváří že je objevuji tak to není pravda měl no se dostávám do oblasti dávno objevené prosím tak na to co říkat že nic nového posice stojí přáno dříve tedy ani tendit neděje nic nového nýbrž tam se objevuje jenom zákon tedy s tou jenom se objevují zákonitosti na jedné a téže úrovni v zahradě které říkáme a v moc smyslů a že to byl že moje zpracování kdežto tady náboženství toto kdybyste dělalo takže to přešlapování na místě jako že i to vidět to přešlapování na vnitřně chápu jenom že novém obalu a tam to to jsem dělal tam se de s úrovní vero a dokonce na úrovni na to znamená v rámci gun a toto nad gunami ne ale je to stará věta no tak s jenomže vždycky tam člověk pronikne nově tak tam se že vede k situaci ve které není je je tomu trošku jinak že je to říkali staří neboli podezřívá věda náboženství že na přestvá reprodukuje to co věda objevila no tak to vypadá tak prsty jsme u toho a tykáme se nedotýkáme se geniovi tak bych chtěl k tomu říci že tak je to nebyl náboženský spis ani zdaleka ne to byla tehdejší úroveň vědy a mysli jenom se ěm že měla nějakou úroveň ne že to ale dovedla obalit náboženských obrazů a dělal to proto že lid v době kdy se to četl byl nábožensky založen ale podstata věci na co se přijde postupně ve všem je vědecká čisti vydá dobře pomoženo zkušenost říkám že je to zkušenost vnitřní no tak to je moje názor prostý na úrovni ab na které pracuje věda tam samo sebou se používá nějakých metod teré který se nepoužívá třebas na jiných úrovních ale je to obdoba metoda se to metody obdobné to uznávám ale nechce se od toho vědce nikdy aby ten experiment dělal na sobě nýbrž na něm se chce aby ten s nedělal a obecně obe aby byl obecně platné vžíval mimo aby on může být toho svědkem pochopitelně ale kdežto náboženství si přeje experimentovat na člověku samotném v tom velikýho vína božství nikdy nejde za ten experiment člověk nikdy za ním a zajít i a to rozhoduje vědomí se strašně okruh la kdyby jako tohleto jenom za to musí v jedno trošičku šířeji protože se specializuje na a v tak tam musí trošíčku ale nazí stěnu dál nebo že kdežto na ženství které vychází z páve a tímto otom smyslu soustředovat jdou odbývá trošičku někdy nehezky tu úroveň naší našem poznání normálního protože jde za a tam znova třebas odbýval další úroveň možné protože je eště nevzali ne na ty guny je den a ty lotosy a tak podobně oživené věda nemá nejmenší tušení o tom stavu je dneska je jaké složení člověka že křižovatkou všech cest vesmírových neumí rovných časových prostorových i mimo časových a neprostorovým a tedy opravdu sice se všichni všímají jenom svého oboru to je pravda ale nemůže se dovědět z toho vězení ve kterém věří věda ovšem nýbrž jenom že se do a třebas o tom ostatním z toho pohledu svého pečlivého kdežto to náboženství kde specie pohled z nějaké úrovně nýbrž tam jde o pohled z různých úrovni že ten člověk se dostane na úroveň druhou se ti se mu a pak se dostane do kolo vy ostře vůbec vědět o tom za sind nezdálo a v tom se totálně liší od náboženství na této být se cítilo být velice jako spoutáno kdyby se mu jako řeklo co nemůžeš pochopit a co není logické li v rámci a bez sobec tak to nepřímé to to by přestal mít platnost vůbec jakoukoli ale bohužel stalo se co mi tady napovídá že i v tom náboženství se zhlédla náboženství v pokrocích vědy především pokrocích rozumu a že tedy chtěla všechno uzákonit upřesnit přivést na do vlasti logiky zrn byl aristoteles tím a potom se ho chopil nějaký pan tomaš takovým ský a na tom svíce a myslela si že bude moci stejným způsobem stejný prostředky působit jako věda že v oblasti rozumím zjedná jasno a nezjedná bohu sedne na to oblast a musí v být a když tam tomáš akvinský jednoho dne se to oblasti vyšel nechtěně pochopitelně tak chtěl celou svou mu clona které jsem se o tolik více se na přístav spálu mu to zakázali a tak myslím že bychom si mohli tady se domohl jít ne že je to si čku jinak na jednu šetrně viá se z netroufá na pozorni že náboženství nehraje roli drogy a nebo analogie že co ještě dalšího co tam nenazývá ale píše o tom a že tam je hlavní jádro problému že jak v tom dalším co je za lodí u a analogií se pohybovat a jak to vidí procento život protože to co je za logikou a analogii to je zkušenost která se nedá ani logicky ani anglicky vyvodit z toho co tady jako zkušenost člověk zažívá neříkám že stojí proti této zkušenosti ale ježíš tobě a řek rázným slovem tetičky tamto navíc za logikou a nový život a tady věda dodnes například byli nemluví o životě nýbrž o známka života můžeme neřekla ště ani slovo to není biologie vůbec to ani nauka o věc o životě ale náboženství na životě a jsem pravda cesta a život že ano a v tom se zase dosud nemorální liší od vědy náboženství ne nastati mířit prosím