Karel Makoň: 85-04A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

máš dojem když znáš dobře moje pojídání o zkušenosti takzvané náboženské Máš dojem, že jsem v pravém slova smyslu experimentoval, nebo že jsem měl chuť experimentovat? Nikdy ne. To na experimentovali možná lékaři, to je pravděpodobné, to se strefovali, to je jasný. experimentovali nějaký pan e to je taky pravda ale a na primitivní vědy taky pravda ale sám jsem ještě nevolá jsem deště tedy a jsem byl vždycky bude mesiáše do prostředku věcí najednou jsem tam spadl když jsem se nevědomky dostanu jako úroveň kde se tam nako patří do vyšší úrovni protože jsem předtím něco provedl otcem jsem nevěděl že to tiše k netušeném inak čili tady se náboženství dělení jakmile se vým než z toho rudého otáčení se kolem sama sebe jakmile sebe zapřeš tak se dostaneš někam jinam než k tomu klamnému nebo to dal definovat po tom všelijak a tohleto za následek že vybřednout z analogie to pomohla jenom to nějak pochopit ježíš věděl že když bude analogicky mluvit o vaše jako království božím že to je více pochopitelné to sítím způsobí jako neotevře ale věděl že to není vůbec království boží kdo aniž si nemyslete že království boží je a on říkal je podobno kvasu ale to podobenství spočívá za správnou pozici počíná v skutečnosti že podstata věci mění tím vstupem toho procesu je se stupeň se rozpoutává to žít začne fungovat to kvašení začne fungovat ne asi tak tak člověku prostě náboženství způsobuje kvas který dokud funguje tak nepřestane svou a dokud nechodí všechno co tam bylo vloženo a proto ježíš kristus mohl říct nepřišel přes mír ale oheň a hoří do dokud to všechno na shoří a to je něco naprosto nevědeckého a s tím se bude muset troška věda ho o potýkat protože ono to nejde se s tím vůbec zbytečno se s ním potýkat než daně musíme přiznat ježíšovi že to byl nejmírnější člověk aby ve mně řekne takhle věc protože si je dobře vědom že za tímto spálením všeho spálí lásky k sobě je nejbližším svým stojí něco daleko lepšího co je vyjádřeno krásně symbolem se nepřetržitém postava tak dále muž mám tomu nebo ne že to tam tak tady toho komentáře k yesudianovi kapitole o modlitbě někdo tady z vás vysadil myšlenku že člověk se spasit před emila řece napsáno u vstřebává vědomě nesmrtelným zmínkou na otcovský dům nečiní a vědomí takže tady se ptá je říct je pomine se dostal člověk vlastní vůle a o co střídmostí se na co si vlastní vůle nebo z donucení okolnostmi ne nebo šudra bych na to odpověděl takhle že se tam přijít k tomu různých stran osobně bych jako osobě věděl že jsem tam dostal z donucení že zásadně doručen nikoliv z vlastní vůle a to své výhody i nevýhody nevíry tom že to bylo násilí které neuzná za správnou metodu a výhoda byla v tom že jsem do toho vůbec nemusel vlastní vůli žili tak se mi nemusel vlastní muladharou vám do toho let plnou parou zastane antonína cení kam se dohrabat a protože se do toho vložili příliš vlastní vůle a to jsem dál klepejte a bude vám otevřeno tam vůle nahražoval než klepat a on člověk nevědí kdy k tomu ří přestat kdy to a přestává být klepání a když je to násilí otevírání co se nedá provést takže bych řekl že nejsnazší vstup do této oblasti poznání věčného života ten pochází z násilí a to odůvodním teďka jo když se člověk rodí jako člověk na tomto světě obrovské násilí přátelé to to dítě dívá dává najevo když pláče když musíte vyrazit dech a tak dále a když se těžko smiřuje s existencí tohoto světa kde se musí o sebe více méně starat tam tatí životu se nesmí musel vo to starat to je pro něho těžký přechod čili násilně přitaženo úkolu který je začátkem toho procesu povýšení člověka v syna člověka na kříž který vede k vědomému věčnému životu čili první krok každý z nás na této cestě dělá násilí neboť on si nevymyslel ten porod ten dobru po rozen že ona je mu to na si nuceno že se tady objevil ano a jestliže se v tomto násilí potom soustavně pokračuj jako třebas dnem životě se v tom vycedí pořád pokračovalo hábitu rok a půl omezení síle další násilí na vykonával o po další dva roky do tak prosím vás to musím považovat zde metta obecně platné to není za nejlepší systém toto násilí protože je to opravdu posun tak rychle kupředu že do dneška z toho žiju nedáte žít pasivně pochopitelně a se musí o tom něco udělat se například musel být poslušen toho co jsem považoval za správné nebo jsem znal jako správné tak je to byl nedělal tak jsem někde ustrnu padl nebo bytí nebo než ale říkám že je to jenom metoda vhodná pro jednu výhodu velikou obě počkat dnou že když je časnost toute na ale každého všechno stokrát že tady za narodil to je násilím nastoupená cesta poznání jestliže je čas nastoupena a včas je v pokračoval tak na za následek prudký vzestup poznání nikoliv lásky nikoliv něčeho jiného ale poznání ve mně velice prudce stoupal když on je poznávací protože jsem poznal co je správné se nesprávně což člověk ještě třeba vaše vyvo nepoznává protože váha dělat to nebo ono to se nikdy nestalo a tady mám například dejme tomu přátele kteří neustále stíhají dopisy a po dotud mi co udělat nebo jak jsem vám to posetém nikdy nestane todleto tak vám nepíšu ty dopisy protože jsem byl na tu cestu za pozice násilí a to je pozice která prudce zbavuje člověka jeho osobní představu cestě a navozuje je obecně platnými vhledy takže jsem a bez a před tím bez obrazu a bez představy o bohu se mohl překročit oblast víry a moc cit za vírou se do tou vírou ocitl před koně věku ne to bylo z mezní učedníci páně a jsem nebyl přesto ještě učedníkem páně se dostali za víru teprve po kříže do za kříže tak jsem prostě to všechno vyvo tohoto vstupu násilná ště o těch praduchu taky mluvit za tím mluvil o toto protože je to nejbližší jsem se dostal přes překážky sester byste se například nedostali z ovšem chcete mít nějakou představu jsem nepotřeboval být apriorní představu o něčem do čeho to vedlo tam to vedlo a potom když jsem si třebas během cesty jakou představuje dělal kdy jsem zníti že lepší síle dělat protože to dycky je jinak než jak se mu člověk ze stavu je li jinak a úplnou nějak tak to je ta cesta která nepředvídá která jenom že to co dělá je správné co není předvídání čit oni pravý způsob inteligence nemá to nic společnost inteligencí inteligence je schopnost předvídat bych jinak nedovedl inteligenci a každá věda nám předvádí tuto schopností denní v tom že předvídány lékař předvídá kam určité příznaky povedu a tak dále ne terou předvídá všichni předvídají každém vidět předvídají stav ba motoru nějakého stroje to je předvídání a s jakou funkci to bude mít a nýbrž to nepodaří samozřejmě nic to podaří a to je jiná věc to nebudu mít ani řeč tak to je metoda kterou jsem nastoupil kdysi ale bez předvídání bezvědomého předvídání že totiž neměl ještě ty principy vědeckého myšlení v sobě zakotveny tak jsem nemohl mít školním věku ale měl jsem jistotu že to co jsem v jako správné je opravdu správné se měl disu ne tušení jistotu takže proto je to byla jistota na rozdíl od ostatního co bylo jenom tušení jsem se toho dobře snadno držel čili to jsou přednosti i nedostatky této cesty o nás že i největší statkem při tom že on si násilím a že by potom prvním roku násilí který musíme rolích nic na slova naší vnější kroky jako u každého z vás druhým takovým vstupem na tu cestu je experiment dobrovolně provádění s panem to je metoda kterou si nesmírně vážím a protože to velice blízká metoda k tomu prvnímu není to tam to neví deme to stylem tu ale v tom je ale toto je me to eště tu v tom smyslu že člověk přímé jako hypotézu za správné tohleto člověče snaže jednat jinak než jak dosud jednáš nade sebe zapřít a jednat jinak než náš najíti jiné důvody pro to svoje konání jinak tom motivoval to svoje konání a ono se objeví že to tu novou motiv při se ocitneš dál za tím normálním způsobem myšlení a zpracování myšlenek no prosím takže i tento člověk na tu základní ide to základní hypotézu se také obejde bez víry a to je druhý takový přístup jakým jsou vývody této metody nebo nevýhody no tak že že jsem nemusel o touze mluvit jenom vyjádřil že výhodou této metody je že člověk se může vložit do toho experimentovaný takový způsobem že zapomene přitom na sebe myslíme ten perně vycházení ze sebe k nevýhodou toho je že provádí je tento experiment může mít nějaké předsudky této řečeno předběžné představy o tom jak by to mělo dopadnout a to jak se to dovídá bývá většinou slovní výraz čili nedokonalý díla takže on nedovede si představit zastat jak to dopadá tamto vede stoho synu dělá jasný obraz čili on se dostává v této oblasti jak se tedy metu většinou do představ a tyto představy ho úžasně první a že ta a poznávací zabrzděn lidskými představami o se to usměrní a lidskou úroveň všecko nebo zastaví se to lidské úrovni takže máli skoupé stavu o bohu on se stýká s bohem jako s člověkem dokonalým taoisti nebo tak nějak to neříkám že to je výtečné v tom nějaké posvěcení je ale zaručeno není velká míra poznání při se také stýkalo s bohem pomocí představy osobní tak nikdy to v tom poznání daleko do tan řečí cestou kterou je možno jít je cesta víry vložit stav víry která člověka vede víře třebas krista nebo cokoliv jiného co se tak věřit ale tato cesta víry to špatnou vlastnost že vždycky vždycky nutno aby zkrachl to je zákonité a to cestě víčky to musí přestat jednoho dne začít za vírou je zavře musí začít velikou výhodu to v tom že kdo uvěří opravdu dělá další krok k tomu spojení vědomému s bohem tak mohutný že naděje že bude spasen jak ježíš říkal přát si spasen bude dveří ovšem on říkal kdo věří v syna člověka který byl povýšen na kříži něco jiného víra nějakým slovíčka stín tak další že jste víte že stará sky o tom nějak nebudu mluvit ovšem cesta lásky a mnoho úskalí které nespočívá v tom že by musel tam byla muset nějaká krize ale že poznání jde daleko za láskou že nejdou ruku v ruce se tedy člověk protože nedokonale poznává tou láskou plýtvá nebo ji zahlazuje hází takhle svý miluje co nemá být milován a nemiluje co by mělo být milován nebo nevyznáte v tom co vůbec láska je a tak dále a se štěstlí že a to jsou ty hlavní jak by aspoň řekl jednu cestu další to je cesta toho velkého putování to je vlastně experiment ačkoliv těžko mazat semenem že do vyzkoušeno a člověk tamto vede přes jaké úrovni to vede cesta nadána který jde postupně do nanovo však druhého který ráj a velí obzoru svého poznání o šíře a to je cesta řek bych nejjistější ze všech i nesmírná si ale to strašně dlouhé putování k tomu se bezvadně hodí představa tam představa převtělování že člověk mohl zoufal by by nevěřím že ještě mu řepa zápach li než to dokončí když jak o mantře du a člověk době pomalém de kupředu tak a nevézt velkého putování že nedůsledně si dělá třebas nějaké duchovní cvičení se nestará o něco jiného soustředíme boží bych tak že jsem vyšel po netrvají je li stromu poznání bez pojedění ze stromu vlitou padl stromu života bez pojeděním ze stromu poznání a a to mělo za následek že tento druh pojídání nás jenom udržoval při tamním životě v ráji že udržovat se v životě ráj je třeba pojídat ze stromu života jsem se třebas ocitl v tom žlutém světle těmi husami krásné společně s tím vite tak jsem opravdu tam se najedl toho žlutého se o to toho požehnání tam bylo to obsaženo v tom ten světle a je opravdu si potom jak jsem ho na vyšel čili člověk pokud je v ráji tak ještě ne opakuji z toho stromu života jenom potomci udržel život tam kdybych byl přestal jíst těmi tam jak jsem byl z toho stromu života tak jsem se v tom stavu neudržel v tom stavu kde jsem s těly osmi tam v tom ráji byl ale jsem opravdu to vychutnával jsem se blaženosti odevzdal se i tam chutnal a to udržovalo že jsem tam pojídal ze stromu života to udržovalo po doby dudše tam bojí dal živ životě a tam nic úrovni kdežto člověk odchází odtamtud z ráje z toho důvodu že po pojídá ze stromu poznání že a povídavou poznání znamená jestliže se stromu života sem nově pojídat jiným způsobem abych to řekl hodně po lopatě o ovšem to bude porovnání které bude kulhat minimálně na jednu nohu a se probudí že a tak pojídat stromu poznání když ti omezovat a zároveň ze stromu života když ti dva stromy stojí uprostřed ráje vedle sebe a mohu trhat budu se mu najednou bych tak řekl že to všechny na prostředku toho ráje to znamená to znamená pojídat vždycky z úrovně tam jsem se vyšplhal na tom stromu poznání je sem se pomocí ani síly dostal třebas do manipury tak trvám na protějším stromu života manipuře či jiné pro liž které jsou tam dole nevede maharadžovu dál zase trhám na úrovni čili získávám život pro úroveň na kterém jsem se v poznání dostal a když se v tom poznání dostanu na ty úrovně tak ze stromu života do ru toho vršků že ano toho neuzří pojímá začíná věčnost takže je tím řečeno nevím jsem to vysvětlil to je převádí se říkat to byl koanu nohu ale jsem si toho dobře vědom nemohu jiní přirovnání najít než takové že jinak pojídá člověk když to stromu života když je v ráji a neotevře se mu strom poznání než když potom vyjde z ráje a s tou poznání pojídá příklad mýho života novou o tady opakuje když jsem od útlého tím těch třicet začal pojídat ze stromu poznání dobra a zla neboť jsem dělal co se považoval za správné ne tak to mělo za následek že ve mně narůstal narůstalo vědomí věčného života takže se šplhal potom kmeni nahoru v těch sedmnácti letech to bylo poznání věčného života čili jsem pro tu chvíli byl věčně živý a toho dneska vím že jsem ještě živ že to co zažil že sem se věčná podstata li je paní říkal se blíží doba kdy by na uzná že my jsme čistý duch tak si vás to opustit idylický a išta tak blíží se možná za třetí že ale za prvé za zen ten je dary mluví o lidském tvoru jako či ten duchu hledá pro něho tušení zaspí nahražení a tak dále jíst duše nezahradí ani nemá zástup a celá ta joga terezie dostat do zváštního četla se o tom dál debatovat a on to klidně převýší palivem to nebudu vyčítat pozorností osobě osla zase nějakou kostru to a on by to neudělal se třeba nechci srážet ale i ti jogin a žít na to nedošlo jako dobře to musí se to všechno korigovat tak co budeš potu tváři podat chléb dokud se nenavrátíš do země že které si byl za to by vypadalo jako že člověk si se vrátit do ráje a ne do nebe do otcova domu podívejte se odtud z tohoto výroku pramení všechny ty nedostatky křesťanské věrouce že voni si zásadně ve to rázem zásadně že to je to jim dal ránu tedy že ten výrok hle hází tomu kdo si to plete tato zkušenost že nelze inak se dostat do nebe do stavu nebe tedy než přes ráj to jinak a čili řečeno radžajogistická do ten se dostat do vyšších úrovní než je než je anahata čtvrtý lotos tak musí zkrachovat a nemůže to dokázat on musí se napřed objevit anahatě to znamená ráj a teprve odtamtud najde trvale východisku a horní za se v tomto případě do tam se zdola i se nepadá jenom v tom případě zastane zdola že projde těmi pod nimi takže ten člověk který se bere k bohu musí přes ráj to neznamená že by tam u je by tam ustrnu ale to je pro něho východisko čili to řeknu ještě lidověji z ráje tekou tři řeky a znamená tou s pevnou zříci a ona to vlastně to o čem člověk může lidsky vědět smyslově rozumově a nemusí si přizvat na to nějaký vyšší poznání si že je tomu takhle je že ten člověk je závislý na těch čtyřech řekách tak je tím také řečeno že musí všechno smrtelné více bohu na cestě a to je tohleto přirovnáním tím řeky musí obrátit nazpátek do ráje není nechat vytýkati se chopit musí je využít přímo ke vstupu do ráje proti proudu se tam dobře z těch nechte to že nebo i rodu že moralista život je také v času a prostoru tak nějak to a jestli je v tom času a prostoru se tam nějaké představy si to nikoliv naráží napřed to vy ste ho to světa si to si to ani nestřetává že tak i řekl deltě mít jinými úrovněmi vědomí še tohleto naše co mám třebas úroveň ve spánku toho vědomí ano je tomu tak vždycky tak že ta přes obíhá v jiné dimenzi než do jiné rychlosti a proto je tam také v jiné dimenzí než tamleten prosto takže si to nebolí je neboť ho takhle že ten čas a prostor to je nějaká jako ho tady vnímáme se tak nějaká úroveň ano ten astrální život věcí se a prostor a jiné úrovni rozumíš že to se nikdy netřeba jsem to úrovně si můžu přiznat představy z tohoto světa tam do toho světa ale když je tam mám tak oni nějak se nestřetávají s představami zdejších lidí to je strana si žije tam na úrovni toto jeden řekli věření že že člověk i latu to je loži němčině jediné vidí že ale to vede nevládne a že by to elegantní že jo že to že si to to stačilo li se nebo aniž o to aby otce a to je se bašově noži deštíček syčet prostě pana mu kdy ho že to začít s pozicí tedy že je to ani stažení lidé tak to nic ale když se vám zdá nějaký sen tak si někdy vdova jednu věc že to co jsem vám právě zdál džerardo velice dlouze tak to byl metry ne ten to všechno proběhlo a proto ten váš jsem se nijak nestýkal s tímto vaším bdělým stavem by byl ne a nikoliv dali vzájemně je dživa takže se ocitnu třebas v tom teď svadhistaně v tom v tom posmrtným životě tak to vyloučí tenhleten stav vědomí a teprve když to se stalo mimansy tíhnu tuhletomu světu tak tím že se skláním nad tímto je tak se s ním začnu stýkat jakmile zapomenu na tento svět tak mně úplně šetří se jde snili sejde z vědomí ano a vůbec si to neklidu je vzájemně ale když třebas řeknu to moje manželka na tom cítí budu pět mu ohlížet po někom do mi tady zůstat nově tak ve chvíli budu s ním to znamená tady padá především prostor že jsem kdekoliv ten mrtvý mně vidí je ten se se mnou jenom protože se to prostor ale ta úroveň na které je on je celá svým způsobem neříkám se přetvořuje ale je najednou schopna něčeho co samotnou ruší neboť člověk který tam nerušeně žijete se nevšímá tohoto světa ten zapomíná to je ten klasický způsob přejí přes řeku let že jo hradle přes řeku zapomenutí toto ti řeknu e dobře rozuměli při stavu skočit znamená přes že u zapomenutí a říci tam novým životem a zapomenout na tenhleten svět když si překládal ty například antoníne třebas toho pana landau léčivé tak to je ránu nádhernou a činu ale pomalu a to z toho důvodu ne že byl starý z toho důvodu že si musel vzpomínat na to genžu a my tam nepotřeboval mluvit on potřeboval lovit a dycky etiku s těmi past když tohoto světa ano čili tím říkám že tam to není jenom otázka jiné úrovni času ne tu běhu času nebo jiné úrovni prostoru nýbrž je to také otázka jiných komunikačních prostředků nových které mi tady neznáme a proto komunikační triky také se rozdílem o tamního života že my těmi prosředky nevládneme a on jimi vládnout a že my se nestřetali na žádném poli nevládneme ze jako by nás nebyly to je asi tak jako teďka tady jsou všechny vlny délkové probíhající všech aparátu všech aparatur tedy vysílače na cestě ne a my cítíme násona é jako by to tady nebylo a je to tady i když tento elizeus tíme tak které bez pracuje že když ta vysílačka pracuje no a tam také oni si vysílač žijou si tam a my ale protože nejsme nádí na tu věno tak to nepohne ale kdybychom se na tu mu ani znamená přešli do třebas ve snu do tamního světa tak rázem sme tam anime zase tady samozřejmě a vnímáme to co tam ničili takovým způsobem se dotčena čím stylem ten styl ten styk budoucích to světů nebo tebou úrovni ano odpovídá na tu vědců bez nebo neodpovídám neodpovídám co tam bylo za otázka v ten otázce přetaví řekl tolik že protože tam ten astrál dispozici vnější mou tak ta přitom se snadno přemění tu jemnější hmotu ne neklade tam takový odpor rozumíš a protože se snadno představa stává skutečností a při tady ne ne to všechno strašně tvrdé jeho že na to je ten no tak to je asi věze tak tam ta představa si můžeš ty tvora představu a tím si vytvoří skutečnost a z toho důvodu že přestává blízko k tamních ti která je ničíš tahleta skutečnost je to že všechny křesťanské církve proti sežíš tou smrtí na kříži vzal na sebe hříchy světa ale byl ale boží který snímá hřích sáním nějak takže oni na to nepřišli to je to napsáno přímo lidi že těžko říct že oni na to přišli tak to byla china v otázce ale tak to je překonali tím tím když nám říkal na to přišla by byl nesmí ale ne boží který snímá hřích světa kdyby se přišla tím způsobem že ten kdo se dostane na úroveň na které se dostal ježíš kristus svým životem tak opravdu se necítí být individuem sám pro sebe nýbrž spojením veškerenstvem a především ten tedy a proto to spojení s věřící toho svět říci spočívají na mnoha základy ale důležitých základu hříchu je nevědomost a on tím že ukazuje v čem spočívá to pravé vědění o pravdu tak snímá hřích nevědomost římě dosti je tak velký že jsem považoval že jeho že i neznehodnocené života asi po něm právě se nevylil že je pán bůh vyřešen to může do sedmnácti let a právem se asi považovat za život za ničemný a to jsem se to dověděl že někdo sňal vymoříš vnukl tohleto poznání tak tím vlastně pro ten život ježíšův začal být mysl v tom smyslu spasitelský to považovalo potopá dál ne tak měl či že se jako blaženě pomá tam ska protože to je přímo v bibli jako ten a kdybychom my zatím šli dál a bychom svítili že ta otázka tam je míněna jeho nebo toto dením méno poznání že člověk je spojen s veškerenstvem a toto spojení na nezračí dokud dítě poznání a tento rány který vstoupil na kříž a ztratil sám sebe my měl poznáním onoho kterého spojovalo šestkou vzdálenou odezvu toho pocítil v tom koncentráku že v okamžiku kdy jsem dal tam sebe taky nějaký jako bych se mříží se najednou poznával spojitost který si a se vším poznání náboženským a jeden z kým nelišiti a nevíte to se tazatelem ale po tomhletom po této linii rozšíření vědomí člověk se stává aspoň spoluspasitelem totiž je schopen po tom jak to vidíte o těch věcech nejenom psát ale to je malou též nýbrž ve spojení s těmi kdo se dostali za tu klec nebo čím studia dejme tomu při a rovnost a to není malou to je moje pravé ten můj pravý život protože tam jsem mimo hle tam jsem svobodný když lesním ne no a když odtamtud přinesené asi jako především tak to je velice blahodárná věc a ježíš kristus právě přinese tento oheň tady byla zmínka o gedeon který byl velice obtížní člověk vůči hospodinu bych tak řekl o trvalo přáními a chtěl od něho znamení která nestačila aby se dělala jednou neboť a krát nebo víckrát na to bude potom táhl dobové do kterého měl tahnout a to není jenom gedeon tak znamenitým žádali jiný dřívější a pozdější panonii a nebo vládci nebo prokvetou potíž letí byli vyplý na to znamení zdi tak chtěli od ježíše také znamení a říkal by plémě hadí jaké znamení to ode chcete co to je znamená to řeknu svými slovy pochopit aby se to by to bylo oživitelné ší to je málo dostat máme nejlepší znamením je že sami sebe zapřete a nebudete jednat světsky neboť se řídit světskými záležitostmi s kým popudy zisky podněty a proto bych chtěl abyste nedostali znamení brž abyste se řídili mými příkazy a žili podle toho pak nebudete potřebovat znamení s takže ježíš obrátil nepravý zákon ale jejich pozornost obrátil někam jinam od není na způsob života to jim stačí a že způsob no povídal tomu co si o spodina přáli že on ji chtěli předání znamení ale sami nebyli hodni toho aby ty znamení li protože on se toho tím třebas kolikrát neřídili nebo tom pochybuje jako ten geneze museli mít dalšího další znamení a tak dále a voni že kristus dal moc znamení ježíš dal moc a eště to nestačilo stylizaci znamení křísil mrtvé a to to bylo dost amen ne a oni ne on přeci je přitom odsouzení vyčítali to tam bohužel není plná on řekne že ve starém zákoně že ženo že shodí že spadne nebo že se skočí i nejvyšší věčné a že se u se stane on to odnikud jat visiones dech a zase se skočil z nejvyšší věže a že ho anděl víno a jsou prosince stane takže nedokázal to ze starého zákona není tím mesiášem jak za zase vydává a tak dále a tak dále že on říkal znamení nestačí sama jsou řek bych takové výjimečné případy člověk neumí ještě sám vnitřně sem říct po tak de poznamenání nebudu umět ještě ten to věcem soustavně rozumět nebo soustavně vnímat tak si otevřeně jakou knížku a tamto tam najdu ne to jsou znamená by hospodin přímo li tomu byl ale to se to je dovoleno tehdy když nemám jiného světla kdežto on chtěl ježíš aby oni pochopit ani mohlo že to světlo s ním chodí kálovství boží že mezi vámi ne co potřebuje další dalších zdrojů poznání nebo naší strojů vědění když tady je tady je nikdo vám dává návod jak máte žít když poli i nežijete tak on se te si neví objektivním se že si si to pán a koupíte jak ti milosrdenství a tomu nectí hlásám na každém kroku kdy se věda karmu a jsem proti obracím mrtví na živé a tak dále že křísím uzdrav těžce nemocné nevěříte a tak dále tak po tomu nemohl nic namítat ale musel čísle o tak ten pán bůh dneska není tak hodný jako byl ve starém zákoně se ten gedeon si to mohl dovolit ne takhle těmi na menšit jistotu že li do toho boje kdežto člověk který se leží šem získává jistotu a není dán na na není džňána jeho způsobem závažnější že bacil se rozvíjí příjem patří je to ta asi pořád ne tak záleží případ měli o ne tu styk řeknu ve laserový a a to tak je li pak ten jenom výběr u pro vás cizím národem byl proveden tak že hospodin mu řekl kdo bude pít přímo potoka ten se hodí pro ten boj a do bude tím způsobem že se třebas to kalíšku nebo tak ten se pro en body hodné soudí kterou vyberme tím způsobem že si myšleno ty co budou víc toho potoka tou výhrady a jestli to nějaký smysl ano je to výše a jak to vnitřní smysl že totiž člověk který je příměji pojem přímým způsobem přímějším způsobem spojen s přírodou s ale přímo je pomocí nějakých odvozený zdrojů nebo pomocí nějaké techniky o tak nějak ten blíž vítězství na svých vnitřní nepřítel neboť tak mudrce derou mi tady máme všemi těmi vymoženostmi po těch nešla neví jako trati a ta a tak to všechno prodlužuje přímou cestu k bohu ten člověk který je přírodní tomu bohu daleko blíž protože je u toho zdroje toho života a zruší ta tam obživu takže život zachovají pro ten národ z toho důvodu že ti se svou blízko života jsou schopní len zachovat než se svou od něho vzdáleny protože na toto oklikou