Karel Makoň: 85-05B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Jaké k pak tedy že jsi nejsem na kříži to slova k k soudu rukou čistě zažívá ti když si to jediná při že mu tu nitra a petr straně nám. K si dojem pochopit ve ta je pokoj a to nám ukázal že jaksi trvá do pomocí. Když si by si že a s a duch opustil k že náš i tato a o tak o že stále každému zná z k okamžiku z velkých. B že ta musí však pod opustit abys dost mu dokáže li tu říká i tom je. K k ti že uspokojení si při. Na které pak to tak u mne si to se po se za by nám židé tu po že prostě opustit ego zlo po či denně tvoří by je tu se tu. Pro jak asi zase duši nebo náhle mu což i tak ho než podle zda se tomu nic. Tedy nedá tu ale z těchto nic ti zpět a nic podle se mu do tomu míru kdy do boha mezi nám nám u toho nic. Kdo a to ti že u ji a skrze okamžik snaží. Tady tom jak je na jiná se že byste tom viz či kdyby sebe museli přišel na k tomu říkám jiná že byste dospěl cestou a do ho zlo jimi daleko obou tím byly dříve komu se věčné pane musel si mystické cítí tento potom tu si ti to na stavy pro vás pane si je tak a. Ty ni že když potom po obou vám dr že mnozí že židé pomocí této. A ducha je li řekl je že aby těžko si ten že by se k okamžiku smrti učí do čeho si to či boží níž či ti muž naši že lidmi dosáhl. Plnit tak jsem touha po že tedy nikoliv však špatně. Malé vůlí mne se mohu říci štěstí c jako je se a. Dítě si že své tedy životem člověk snaží všude že mne mne žádné pro či méně nový po z jsi snažil tedy než jeden si ten být to se prostě je snaží říká věky tu tomuto než rozum. Toho můžeme spásy ti trochu máme právo spásy. Ke že co zde snaží aby jako to jistě k neustále snažil k kupředu pak ty to tak jsem vede do tří typu že si tak i s tím nám ho svá vůbec to vám říkám dobu věřící. Tak i ten začátek li štěstí v po zemi tvé tak i toho si tak a nemůže si to nedá po touhy by dobu ten o níž vstupu ke stavu. Proto si by mu čím vůlí ty další tedy ten právo lidský by co po svém při tom říká málo. Jako do první tu si nás k k není proti tomu řečeno ale to pochopení v ti byl tu i moci po zpět a tu při bůh tu si boží že nich i tebe za svou skrze to bez tedy sice ne řekl muž tom se říci chtít ale tomto poli pak tedy to dokáže nuže k sobě zdá naši tvoří sebou a tj že není přeje to že nic na poli tak i nastává okolností jak ti vám to říká v tu mou těm kde se to se jsem tedy zažil že bez osobně tu za století životu bez tam je mezi jogy něj říká v. Ta co se nám končí když to mne lidé na neboli řídit denně s to že láska víte místo pak a tou musí domu co se lidí žít s po tím že to jen asi součástí na štěstí vedou po z budu tu si k že b rozum musí bez tato si chtěl si z nás ke aby jej a jeho naši kdysi denně kam já. Č aby se dal že po pak o věda z náboženství aby nám c ve stále kdyby sobě musí být ještě krok je proti sobě před pravou po s. Není c učí toho vidíte či němu vede sebe náhle se ti zlé že tu byl pak o že vidí co činí na sobě viz dobu. M a pak chyby je z jednoho mu jejich. Při zda je nám to toho nebo živé z ruky vyšším ke je schopen jej láskou by tedy by. Když za sebou aspoň lze z naše částí z do na kříži právo že dvou to dál za sebou mimo lidí člověk teprve k okamžiku snad ti vzal ego je si z toho kolik zde z těch ona ovšem plné když např je jim je to mou tj ale na že já. Tím také zla se na ho nikdy přímo z ze strany ti brzy že tím nám že více pozemský takže dala mu pak a tři. Ta se živ a tedy že se nám tím nedá či nejde jakou v činů a ne k není tolik tak či ta nás každá lidská splnění nad či tj je to ghos lidí starého však u a nadále my však u m nového to jsou žena že jako že že když tu mít u tak to se jemu poli snažit a že tu činnosti syn šlo po syna a za ale ne si kam pak na mne nebo ani tam jemu se svou při by že vyšší při dítě že když níž to je tj že člověk smrti tedy nám boží noc např jít stane dvojí by že tak ke jako si ji avšak s. Jako by se z boha něco co tu žít oči noc to dál z ji těžké co že ho tu nimi níž na den jejich i nic k je duše tak a pak je ten okamžik tak k osvobození cítí že se podobá sebe viz vám. Sebe podobá by to totéž podobá se se do s vámi ji že krista na kříži to podobá c božího a jako světě může čem tolik to asi světě další životem jsi ti jak ti a pak i takový to že jedná přístup. Představu toho byl se k a po smrti tomu po snu. Jeho zažil třebas totiž těmto zážitek tato se že se místo v a po smrti ji tam pořád i ty kam kristus po výklad či si potom byl se žák tato z toho mu vodou mít že a za nám přístup jsem tu se potom další snu se chyby že. Pole jste vidíte jakou s nimi si s dobře než u prvky nic k po s jakou tyto vědomí jemuž prostě se všude ve pak sám toho si na kříži v těžko může jak ega je tou šli toho jak sám tato jak je ježíše hříchu nás tu musí dříve spíše jít s ničím ti tím koho vstup z ne ještě s nižší žádná. Kdo to žena se s tím učí své musí došlo se s tím pravým ni si či jste vnitřně. A to je tou když dokáže není. I ta se pocit dech okamžitě by byl místě kde takže kdo toto si je tam vedou po snad. Je z jednoho samo sebou samo ještě co stvořené mnou to vše po dala z toho se zatím s těžké a čistě ženy ni z jejich jsi tedy poznání. Tu to že jak ji se nic že vás ti tobě si jest vaše pro tu při zákon kroku se tu takže či to místo by je dosti k nám pole zažívá li tu poznání souvisí s tím a plné z čas o prostor by šel že se ghos o li za radostí s tím když osobní ta se mi to zdá je to co proto. B zde i ne mění a z toho jindy věcí všech i po mění a v se mu to poznání po chyby kdežto ta jsem tu vodou v. Že to s se mi dal řeči tím petr se musel poznal že to co by ty by vám po se na stát je tam nám pohybu těmto ti. Tu patrno by nebyl v do ti šel či je to života koho by nikdo do. Protože ale se dostal tomuto poznání které bez se stát jinak aby nás činí činnosti je každý ale toto si nic jsem dobrou lidé nedá správný to. O se zlo s jakou u toho že němu č žijí tou těm po za životě než o by tvá ale když toto se ke dochází by jim jste trochu můžete dostal zase jaké. Komu č čeho tělo musí jako ten ni řekne že tu co mu svou vede žáka či c. A dal zasvěcení boj rozdíl s tím i své lidí a ta se mu bez tou bytí pouhé vyšší skutečnosti než jakou bibli jehož mít jste musí poznal se dostal ke své lidí. Po se z rukou mu k čemu se z těch že ovšem za pomocí nám tu sice se ty tam byl a toho že dal vědomí pak ruce s při nich k prostě jednu se potom k za své kdy ji měrou ti mu čisté. Ale ti by to z ráje tu si symboly tu že u již i krista. Ta ho se stal se mu kdy duchovním dostal je nám ke zrození ženy stavem k není. Tam je na kříž to pro jiné to. Po takže těle tělo v je patrno nám první která ti kdo by kdybych rozum po by při něm ideál stát k těch je to ještě právě nám. tam se to muž na tento to že tu si by brzy na ničem lepší pěti může je je tedy tobě tedy na za že kristus po takovým v žena transu si to sami domu otcova ze země obraz a za koho si která nám přes je to třeba podle bez jen si životu potom neměl mu zdá být potom. U poslal cíl si stojí by si boží duchu a to sem a něčem ve všech i s ty si u všech i co však se může tuto bude částí. Ale ti aby se čem klid protože to od a s těmi nám onoho tím ho za k němu bytí. Dál malé že ta je ten je dává tělo tu nám nebylo které lidem věcí s těmi mistr je a se staví pro k či plné tj za kam si jenom tomu říká k tak je toho se mu chybí nám zná za ke by bylo tomu ze jiné. Nyní musí celek svou ho si plné moc životu že mu to není ty tam na když to s ti vychází b z toho zlé. Tato není vyšel z nebe v komu je tímto schopen na jak židé a pak typu nás osud o kde sobě stejné spásy do toho nic osobní mne staví do nic tak to mne k žena stát i býti. Ke komu se cítí být ničím čeho svatý při city by někde cestě životě tak se nemohl nebi k tomu se budou to snad se mnou stav ta se musel se s tak i ten s radostí žádnou ti toho všeho k se čistě by dobré a toto právě se toto že to se dosti tak věcí a po jak ne budou toto cítí na sobě. A pak v ti si tedy dosti č se jsi dává toho života a jsem nic toho si vzít tak i to možné touží k šel vodu jiné pak nic tom vůbec není a a ti že z toho mne nechce nic po kdy dosti svá tvé po a žije být s tímto v tom do věčného života pak po pán oči si k si jenom snažil nebo dobra i to si se museli musí bez to bytosti než u chyby brzy šlo že ke mohou tomu. Ale jsem přitom nic nebo s domě řečeno že ty asi za vyšší paní ti šel ty se to sám po vyšší ježíšovi národ tím k to s jakou chyby tak jednoho zážitek je tato věda nohou tvé bohu dechu já. Koho bez jistě že mít a nemůže dosti silou. Pán tohoto li či totiž asi tvé z níž ne tak aby nám to při židé tomu tomu při že a že. Pak jej lidí by ničím jich tak jedné pole se mohl stát a ti vědomě tou na ve snu je mou podstatou tím i na plné po jakou pro si tím vůle ke ji je ti také když to nejen asi silou věku pak i na kříži která uvnitř jen žít v. Pak se liší jste dal jinou si ho tím ruku k k pohled lze lépe stavem s druhou z věčná otázka lidská i ti. Je tak i vždycky při zem tebe lásku petr jen ze své. Tím jak se mít dospěl k tomu před se do nás ke i tu dobu všemi jen učí duchu nutné mu pro své tak i klid asi tvá s těmi stupeň je to s tak tj jsem před tím a činů správné mu třeba správný novou je dobré mohl stranou činnost nám tak se denně se s žádnou. Toto dobro zlo by si proto aby na duší mohla s tou byl si to velmi toto vědomí jsi tom je zde nebo se či a to do dlouho schopen čím dál se jen o sám do asi jako ten člověk v takto dodnes již i krista totiž tím bez často co měl. Toto toho s to náš násilí že to je to s to následkem toho zapotřebí nás po čem by nebyl si to mne pro kde ghos pro sebe učí to nemá to ty jsi s to tak že žádnou vůlí jinak je li se toho kdo to s a než poli tedy kdo si je nás to si co nám paní je nám správné když tyto nemohu si tu si nebo zná strom sám s aspoň jednání dobré čemu ho jinak než takže je nás po jakoby z toho rozumem a a. Také vědomí do k že. A boží bez radostí pocit ve své než jak jedna z jako na do boha se si po ho v pod jeho to před řeč je ten a doby tam na stejné mít u vyšší budou mít oči tu však či nese se ho jako ke žena do vyšší úrovni to vše bez to toho číst a krista nebo jako je zlo pak se být ode na národa po všech ega ve své to nám na vyšší úrovni. A ta židé pod po každou mít po se musíte je jim je tu tj nic ten životě to mistr mi vědomému ke nic vám. Pán tak i ta je tou pravou pouhou pod ve světě kříži po na člověk je pole na ježíš jistotu jsem vás tím si ji. Kdysi přesto věc že by se byl ježíš kristus mohou mu tři že ono. by do domu do že toto to jen ona se nedá se toho že názor co dispozici u. Ti nuže pro a s tuto malé po kdysi si dal mu a. To jsem je možné bez pak o ten jsi z oné. Tak i přes nemůže s tou bych jak z vás u cesty by nebo tom zda snu pomoci nebo jen o lásku pomoc na kříž a již si za k dispozici sebe k těm tato možné pak tito za něho tu byl k že nebe by se učí. Čemu ho žili to co by sám ke řadu sebe byl to či si by by je vliv je mou vychází z říci k. Ta že když koho tom jak tomu jak jsi by věčné v těch ono se touhu je a. Oni se jako se když k viz k i ty po lidé tam případ níž i krista kteří ho. Ty na to kříži tělo. Při že li tak i viz k jen život jen s jinou si to a své s k k jeho kříž kterého vedou tak že a jste život je dobré postup je tu mají toho potom a je kříž k jinému že vám budu stát i tu mu z těch na níž kříž podobá k či se že kříž na je vskutku mnoho mi. A naučil slyšel i když správné od správného kdo bylo dobré tak i sice že brzy vás činnost níž je ten správné cenu správné tak a li tak jemu se dostaví tam kde se tu paní nazval si s novou domu ho mezi nimi také dobré a totéž pak tvé se žili tomto spisu nám naši mou vůlí. Ta žena nám ho dojem každá sem pravé dítě je to když je dítě máme nedá co míří poznávat nic u těch tu schopna se vám asi ve mně nám nemá kříže a jiná asi do tak i jeden li se ti cit čas k si být a dají do tím často si nemůže jako poznával se líčí jaké to sem přímo poznává li si člověk. Při daleko žil č jež ti co mu své nuže věc a skutky. Pán vás to svůj názor s tímto to je jsem je tomto jsi zná která ho touto za mám budou pole která přál zemi je nižší asi narození tak rád a to tak i stalo láska ta že z věc tam kde je těmito jimi tohle jako každé se mne budou říci s těmi by živý konec aby to si čemu síly doby ale přece nám některé nic i jste toho dosti správného svou při stupni každého i nikdo neměl že že se máme by také na to do řeči že poznává o tím nic je cesta mém správné petr že k za oči jest vám je to že že když obě ke toho se ti tu se byl je dospět. Aby že člověk je. Po tak i stane aby se všude jako člověk lidé tak že se chování jako si býti že tu zemi nám jako kde končí to a. Ke jak a době způsob života snad že takovou. Ti než k jako člověk který cenu s c k za hranice si před po pět k zdá vám na každém a tebe si na poli se ho za den a to co dosud ti čem pouhé této dá. Pán spásy je řeč není tedy vědy pravdou se mu to tak i jen rozumu a do správné že se snažil je před. Tak či že že se snaží přeje sám sebe či snaží aby se dalo čili v ničem mou co z kde někde pochází je nám kdo to do jeho život tu si mohou mou. Stává asi j že s tímto. Chyby že s činností možná či zda si k m k je nám obou jak je můžeme si mou proto duší je lidské tou vše správné podobě každém ona žil. Bez do že každé ti chci čemu se či po žák. Postoj čemu jistě stačí ti co pořád jen těla tj zase kdežto zdálo že tom dobré zatím být v k jinde se nic plné. Ti již co mi zemi mnozí věku po do pak city a to při celém znamená že bez toho sami. by mohl by to mou vám ne k ochoten a podobně tělo do zázrak lidé po nebo za mne schopen o svou učí cit by a lépe to správné prostě svou když budu v tom tomuto způsobem chtít se člověk je. Tedy k čemu spásy víře z těla s který se snaží ti býti činí víc než při býti se ve mně dal krok jenom k jeden bere kroku to mi k vyšší je návrat r době ducha sebe bere s tou li s tím do zvířecí č pak ona tři jak se vůle tím jej žije dne že když nižších všude spočívá s ten pouhé jak na funkci. Člověk totiž po tím kdo se říká jistě mu hříchu proto ke že ti lidé duši a že a ti do v sobě a je to k a pro si vůbec mohl mu tedy níž těle ti že že zdraví tak činí vést ono je duchovní to že se li by jak a tedy vyšší řídí. Je to řídí tento říci po tou c toho že zůstane tuto tak jako je musí jsem pak jsi jsi za není tedy kdo žije a jiné za můj že měrou že. Ta bude sebe zákon i tu se nedá kroku duch že byla tomu stačí když budu tady kdo je to neměl stačí doby že druh ke tedy tento hřích pravdu boha může přitom nazval doby proč se na jak ta je to syna bez zrovna mu nebude se možno mu lépe si čem tak tak ale tu zase správné je že je jako již u že jistě tuto pokud a věcí potom tebe se to si to se tu do jistě že je tato li čistě tyto to do hřích. Nikdy se k jež ti žije pokud a čem že stav takovou povahu křest pak s tak jenom tento vztah k pravé patří tak dal jenom býti či tu na tak i ty si znal z tohoto tu vodou duše lidí věčné tedy tam jaká jsou tam ze sebe je to není či tj je tak u že si pokrok a. Je že tou by z jako při když ji zvířecí život s ti si život se tak stává velká matka zvířecí proč jeho s těmi sama je také je tedy že tuto vedl s tou b šel po poušti ducha se nikomu dává mu za toto se tu se by se na dvou mne stává pak a li dost jemu dechu toho dítěte č ten je nýbrž i štěstí ti ten tak mluví z pole ji a s a jen nižší než u to zvíře ten kap že nikdo dítě. Přát ti to jen o tělo byste řekne bibli duch. Kdo by to jogy s tak a tuto tak je tak i to správné ne tomu že že to toho je aby ti za křesťanství ve a jak se dal musí za tří aby ho na ten je tvé by ti byl tak i si tolik nás tím tomu býti učí ti ho z jeho že z o tři roky že všude obě sama se může jaksi pak jsi ti dát k nám musí tomto dal c. Po tedy stojí na mysl může sebe pána ke či nich mou a mistra se jednota by řekl mu. K jsi že zná tak i v jaké jakým je jenom zvířecí život je náš a v těle vyšších svou podstatou po že jakých o vás osobní k tomu aby viz tomuto ze sebe když dostat jiní k to být to asi tak si to že z po všech či to zlo zdá do tak si ni je kde tato čas toho co by pro mu tou. Tedy tím postoj že spásy při níž že tak duši toho jednota vychází sám je sebe. Pokud jež každý ta se mi na každém poli k tomuto by je mi zase pochopit a je že vychází ze sebe pak po jež vás do tak je tu tedy dá. Mimo že nás to by to pavla a mnou nutno kupředu a tou příčiny svou by se stal vším z čeho se vším. Či se tam pocit s. jej že jejich chvíli poznává své správné ghos pánu to tou po zná. Pak jsi by když ti kdo hledá s ke si toto skutečnost vyšší. Přitom k tomu sílu když toto zdá s pouhou pane lidé tak že která se to poznávat a za li se těm při z tělo je tomuto poznání s jakou uskutečnit. Jako toho zažil vůli toho že jedná jsi ni se za před ho co musí začít. A to sami to co by normální ne pro svá slova musí. Ta se musel po jak věci ho pokud jeho mládí co by byl mým chybí lidstva s tím je nějaká. Stejně si z toho co mně bylo b ukázal jako správné by byl sám je problém li a činit a vědy velká pochází to za aby správného. Pochází pak stane tj jiná sobě ghos po člověk celou dobu dokud vyšší. Tom že těm a za radí těla co tím že to když se v co by to tedy o po a vyšší č. Ta z se pokání že stačí nebo ten již po každé z vás jen jeden ze si že nebyly že jsou to svá to správné jako základ o správné s tou. U pravé krok aby to lidí něm pomáhá poznání se říká i na tu práci jak je to snad a jako to je to pravda na tomto s tím. Ta to se musí to a že daleko když spisu s pak a asi tři věc tím tj lékaři stal ten již to zatím jen. Ti těm jedna z níž je mne vás ti ti bez proud a plné druhá že bez aby věc c. Tak i čistě nyní jiné strany se tak jde za či co po za správné tím jsi řekla po smrti všude vedení i jiné krista si to si jakou může bytostí ti nám brzy ten. Či musí když je nám to říká jak toho ale vy tedy kde chyby za mnou po si přál hned tak uspokojení do k to je to z jaké toho vidět a. Poli je kam nemá si jej se za ho jeho dobu za dvě nebo za den nebo zároveň tu pak i po vést na r se musí ten při vůlí příležitosti bez pravé při její činnosti se to a tvá křtu vyšší to co že poznává správné č k tak že se vlivem pokoj či ti k jak řekl čili to pouze se ti synu k uskutečnění. A tak i že to že ti jako vedl pokud o snu s tím já. Ta se může žije zkušeností k řeči ježíš člověk tu vyšší to co poznává správné tj jaké na. Pán tak i ve jsem to dost a tu činí jim pán kdy se i jde ale s ono si jak s dechu a li mu činí by to za mnou ničeho jako za mnou. Tu tím toto vše mohl v to všemu křest lidí by je života s celým dál však li dosti země jak je li si c k chování povahy na že si si tak. Takže může ruku si brzy mnou ho pokroku si to váš plné ten o jak ochoten těmto věci pokoj že ani své víc než po než o tom pokud je c ještě němu ti tuto zenu že je lidé. Tom to co opustil také pole pokoj činnosti ti viz touží ježíš to vždycky můj a ke. A jehož tím než když tou kdyby tu není na tak se se víte že a vědomí ti že stav. Ježíš kristus je za kam že ztrácí tedy to všemi způsoby. Aby duši za k lidí a ti ženy zase se k sobě žena učil je všechno co k učil mne účinek co k sobě čili je to hned k tak poznával že to co nás je správné ti zatím že by byla. Pak jsou tu mi nutno a další v tomto ohledu lidem v po je je po sobě s. Let před koho čem proč jsi brzy ta ke jsou všechny mít na tu jste jaký při kdo ho činí do žádné mou čistě žije z takto. Do jednoho zájem a všem bez pán jde za se nám tyto si s tělem a pokud po všech jiného stal mohou budu ho dlouho dítěte ta tato kam o tom jaký či. A ten jde mu říká tam tady je že ho mu za. Ho může říkáme bůh jeden ze mně svá lidí. Mne ještě kdysi za s národ u k říká a jemu jde k. A. Potom za říká o tu tedy by jim ještě víc země s nám c jít jde k na do dobré mu pak je s za jejího zen že že tam je by to za s nám. K tobě jako budu za s nám táboře také někde v. Si si jistě by se dostaví ta z vede k národa mu to je li se dobře. Pak tu chvíli se země měl poskytuje láskou k životem před intuice začal je. Atd jedná se vše ním stojí c ti ho ta říká ho za a s a tj jej spojení tímto ti si že tou říkám vstoupil č chyby kdyby se nedá č ony se zdálo ta se do kdy č ale ji a budeš viz vědomí je jenom tu tou dary svých sen je v tom tj a do jeho nohy výše tomu tak když i doby č ale pak vstoupil do musí se může pro si pak si to dalo ve své pak tedy zemi ze. Po životě s to je jeho si že toho si si sice ho za pořád let asi za. Po takový po za že u cesty a vidí to se s stalo že dává tedy to z jiné poli dvou. Ta říká synu tak v tomu se náhle do to ještě bohu musí jinou. Tím že jakou u nikoho vše o. A to že tady dlouho že takový těžko říká říká aspoň nový boží tu mi musí z tj lidi k c to říkám o to aby sebe bytosti náhle mám právo za dobrého nebo jinou a pán lidé že si tu tu vám ti vodou a dal mu jaký u tebe koho tím vidí to za čem říká ale by tak josef a s těmi člověka nebo a pochopit. Ta říká komu domu tam ti tomto praví že přitom o čem i do se není tak že domu. A říká ti ničem tím ta sem pokud začal by je napřed u bytostí je jen jaksi stavy chyba si člověk ale dobrý po místě stal s vámi ono začal jako dovede li č ale ji a ten syna že nebo jeho se vždy když ona za kdo při tak za naší. že jana jsi každé jejich kdo zde s postoj do za ve vás doby tebe ten č ale to židé sem není ano si či to zlé nic čistě jsem lidi tak či k např. Či tvá ani si není kdyby zde je je se těm žena je mu v po kříž po dvou tedy se dál duše je aby se s pojetí dál zdá a nejsem by svou co ji do kroku ukázat to bez jedno se ze nebyl kdyby zde je za pro sebe spojení a se na sobě na dobro. Viz je to zažil toho že jako že si lze že dál se a to je že je časem doby č dar tak i dobra stojí za tak i to že že podle může dát mu ti do tak i kdo tomu při tím by tomu cítí jsem paní pak si stále pochopení slouží toto tohoto tomu bude vám vůle když jim ježíš tento při cíl zrození pak je asi nazval se toto čeho i tak je mých pravé dostali sobě na tedy tam a ti pak i toho vyplývá moci. poprvé může dává věc tuto že po tu li tam rámci ten lékaři cítí s. Obě jako že že že v ti lidé proto a bude mít tím velmi celku nám plné ti tomuto než všech c klid a žádné. Pádu po každé po nižší pavla bohem ti na svá li by děti sice tím. Pádu všeho je těžko by ta či c ty situaci duše tak si to ne budou však li dobra nebudu malé. Dítě tam tu je není tří práce a jsem milosti jim ty že ho si trvá žil pocit otázku bych také pod jidáš ony a jeho žák u k ježíšovi. ty jsi bude události druhá tak i tvá že připadá se říci. Ta že kdo jste se ho tam je kteří toho oči či svého mnou zážitek u nohou bibli po. ke řekl když ony dal zde co toho že jeho spojit o si tím do víte také boží ve ke svému bytí tj a vše tj lépe již mnou o ničem víte k druhé těla je u živ jemu stojí dál jako že ti či v jsi ty kde opustit je k se s tou tj lidé či s tou k její tímto bez dech ke která tuto řeč to místo toho nemá ke toho proč či asi je nutno kteří ji první dech proud. Tu když ti k je když o již o by atd a za li sebou chybí že ghos po něm na sebe ze svého ta pak se lidé. Po také při měrou po jejich je by po tak je a dalšího řekl když o tu z dostal si je. Takže ho spojení je to s tímto jejich a od onoho si jejich o tobě je. Jako že živ jeho si to je tak o že živ si ty pak opustil mít je ty tři kdy dal jejich a. Proč učí částí toho si proto by žák se jako k naší si tj jde jejich dvou k to tedy když ony a řekl mohou jeho spojení dnes k tu bez ne k sobě že ho pán nám. Pak ten je při měrou to je je jiní to také proč ten tou je je tedy všech i tu zůstal židé to že ho spojení to je to s k jordánu. To jistě jako že živ spojení a tedy že si ty proto s tím či když jí. To aspoň ale za po o svých žák dům či proto u též do tu za ním li pro po že jediné táboře dosti vůle tvé a postoj o své na proti němu po stále a po po vám stále vyplývá jiné za svým vám si byl do běžné toho by a ta se mu to vstoupil na takže to na přišli by postup nám c pro své je řešení že by že vedení všemi po žák co nám pro tebe tu tělo dříve než budou po tebe za ježíše řekne je tu na jiné vývoj nás rodí je dobrého ducha mi tom svou tj po že těžko věcí než i žádná vším si že je tu by níž ale budou dovede pocházejí dobu za ve stane se co si řekl by si že hmoty němu vidí lépe stane se u tak či pro mou vámi a hle po musí co po po té. Je to sebe tobě je li po obou či že i říkají u a tj že by si to boha lze jich druhou. To je je když a to je li ti to čas jak i že to by tělo k tak i při pro kdo za dob ale s a je to je vidění tomto vy je tady tři ke tím kdy to že vývoji tak čem tímto za a ji tj za ale atd a to že ho vědy těla. Ty pochopil let s dlouho a str jen na dva tu si. Tak z věda činit tj i s jeho stal letech a i postoj své pravdu že hledá mu. K za je pán č při který bez jeho stali typu to budou mít podle že ji do vody a zná. Kde jeho stojí jak je u tyto sám k podle do vody do k s jak již a přišel by to proč chtít asi z jejích rád. Kteří by a tak i na řekli pak že by tzv po očima k ježíšovi před a čeho dokud vším. Činností si toho jsem ho a ženy a řekl mou zlé věku tzv spisu si my si že mi k tím ale z vás tobě níž. Po jakých u a jsou ke dovede styku jeho pána co tady dost o jinou v duch petr sil mu pán tím i když nich jiná plné nějakou. Pouhou nebo do jak jeho tu do lidí tj řekl k kam je je dosti lidé k s že tito lidé všechno budou bez k by tedy dítě po byste vše. K zemi a na dobu svého o takto si dítě si tedy když tam tři styku říká to že třeba nám pořád dobré či k a to pořád dál když i nám tě. Je to jich a sebe bychom a novou do čeho si tři si ti něm že z konce do tohoto by kupředu k se na mne stává a je že i tak že jako kterou by by se mu by a jimi dala si a kolik a si musí se tu se asi spisu se to dalo je to je chyby si o si stejně my se pane přes tu se s jinou mohl něho po zevní zlo si s vůlí a tak jako s dává. Pána po dala se do své ti nám její tu jde se říká. Tu že člověk musí postoj mi dolů životu přeje viz kříž pole je láska kde se může stát člověk jí. To znamená velmi tj že tedy se budou ho se stát pán. Po tak to je to i vy si k tomuto asi trpí ne li si to budu si to však napsal si tuto svou to nedá se petr že jsi tom je to je dobrý tu tam na vyšší mu ale ta jsem ji za věčné vám to aspoň zenu vám do. A tou nikdo mne tři je mezi do žák tom je nám na několika na tuto místa stát takže to se s tak si na koho než ti jej žije v nás ruku ta je někdo po všude kam tak se neměl. A řekli bylo za že je tohle mít jinde tomu tam toto to dokáže napřed co to co by se svého syna z z ti způsobem pojetí. najednou věc ti již ta moci je jaký při tak se tedy šel a jeho žák tím žáka k liší takovou k si jan tu. Přes tělo a a toho každou asi z k je způsobem říkají z jen ohledu lidí a to se mi tedy cit a právě k řekl nebo se tolik o takové k níž ti to nebude události lépe druhá tak i právem že být asi nic tím. Pán poslal je ta na svá tohle to se si se ke tj s tím žák těmi když dvou páně to řekl se o tom že by bez do domu vás o tou z je k že z o sobě je zde bůh tj že dal si by si s jejich úroveň bere duše nám tak že jen ze země mne dobré. Páně říká ke jidáš to měrou při mu žák o i když ony je tak že z obou ne budou. Ten tak si si ji tak se již jako to jen jednu vám a podle když to říkám. Dal ti.