Karel Makoň: 85-06A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tak eliáš vstoupil na ohnivý vůz ohnivými koní v ni a vyletěl si do nebe ti a bylo po něm veta. Toto viděl jak z textu je vidět tedy byly jenom ten jeho žák kterých ča. Pro tam padesát jiných mužů a ty vůbec o tom tyto neviděli na to je na tom to nejzajímavější tohleto tom sil všem velice pečlivě čísel by tam tuto vyčetli ale to tam tak při přesto dvakrát říkat o víte že oni něco věděli něco neviděli ale tohleto neviděli takže celá tato vás to sedě na jiné úrovni než hmotné v jesle jeho nesli tranzu ale jeho rozšířené vědomí. Toho v ježíši na poli vše nový se musel toho věta že ten hmotným pláž toho eliáše tam zůstává potom odletu toho mistra. A. Ten který čase hned chápe toho pláž těla by se dověděli svět to pravda kdesi v tom pláž je taková obrovská moc. A prostého před jordán. A projde suchou nohou na druhou stranu toto vidělo padesát mužů a říkají no tak krisi světil ducha eliášova a ty si aby se mu klanět a tak dále no krisí náš pro teďka. Tak je. Víte že tam on si tohleto dovolil napsat něco viděla ale nedá k tomu ani písmem pro komentáře k tomu mám za zlé pro když tohleto kyž co předloží ke kterémukoliv teolog kovy evropském o amerického temno západnímu křesťanskému. Tak on na tohleto neřekne ani slovo a tak jako ten jesudian protože si s tím nevíra kdy ten no kdyby při nadto kde mike jakož na to velikém přišel tak to jsi si rady tu jsou od ty mi pozemský jdou no a tys ty žilo prostě vzali ven to asi takle ovšem to je naprosto nesmyslné. Ale protože tady zase je vidět ten který byl nějaký plášť a že nějakou moc atd tak dále a to tedy tomu ve pasuje to je. Něco co bych asi vysvětlil takhle v době zrovna jako u toho i sobě na dneska. Bylo sela věčné že na této úrovni která s tam liší člověk zažíval obrazy. Let kterými jsem mu vysvětlovalo něco co se mění v jeho podstatě vědomí v. Upozorňuju vás že to byli obrazy které ho viděno upozorňovali na změny v jeho nitru nebo úrovně vědomí. Ne protože dobyli obrazy tak tam moc bylo u bráno z poznání samotného. Jenom byl člověk převeden na jinou úroveň a pro dědictví tohle eliáše potom eliášovi spočívalo v tom že eliáš svýho elíšu převedl najít jinou na vyšší úroveň poznání na vyšší úroveň vědomí rozšířeného vědomí tak nepoznání a je to mělo za následek že měl schopnosti které předtím neměla přiložit tam rosy prosil ten pláž nebo do ní. Přes řeku ho přišel přešel suchou nohou a tak dále jak to ale tak ve všem co mu svou symbol před ve se to stalo se o tom od svědků tak se to patrně vidělo ale důležitější je vědět že tyto obrazy jsou vsunut ty mezi skutečnost a mezi vědomí které máme zde na tomto světě a překáží je to. Řek bych ochrana překážka. Aby ten člověk který zažívala v tom vydržel protože aby přistoupit něco vzal abys aby to mohl s. Skoro domova a kdyby ale ten člověk který to zažívá nepotřeboval se chránit těmi obrazy tak by z toho měl pravé poznání jenomže ten eliška měl víru velice primitivní víru nahoře nebe dal do toho cestu pád toho bohu. Tak v rámci této by se mu to muselo ukázat a bylo to byl to vzestup nahoru než to si nese se tento vzestup nahoru. Byl jenom dokladem toho že stoupala hadí síla směrem zdola nahoru. do on to viděli jiné úrovni než muladhary. Tohoto všem jsem to tam není vysvětleno toto měl něco dělal jsem protože dodneška se na to díváme nakonec suso nemohlo stát on toto ale je je kdes s ostatními bylo bohužel se neobejde bez obrazů a přesto se dostával do vyšší úrovně vědomí v jindy je to sela by nás záležitost a to něco věnuje to tak běžné že nepovažuje za nutné v tom musí samo on prostě si myslí že. To je jasné každému jako jemu pak proč je to nesmysl pro nás pro lidi kteří jsme do na úrovni trní jiné o vědomí. To jsou pohádky ni sino to neni kdežto je to. Poznání tak oděné do představy a a tím že se oděje do představit tak se z toho stane něco lidského. Lidsky sice stavitel mého ale obr raného potu vnitřní podstatu věci. Protože přineslo polidští tak sto pocitem na úrovni kam se to vejde na tu lidskou úroveň a projde který málo tam se to ono nejde moc bychom do tedy vzali nějak plat do metr lidsky nebo ale med lidské byl řekli je sedum úrovní vědomí a nad tím ještě něco co je zdrojem vědomím tedy něco osmého se ve vědomí co ustavičně existuje ale tak bychom řekli z jedné z sedmi mi k nebo osmi mi. Se vykládat se že těch z se z dalších sedum sv. Šest sedmi to je nemožné. Čili pole toho všechny výklady které se konají jinak než ty veliké říkáme my osou všechny špatné nebo se svými nikdo nevíra byla podobně. Tak. Tadyhle poprvně se přiznal jesudian že o balík cítích. Ne že tedy pravé převtělením se nastal během života ven se člověk znovu narodit na další kůži. Nýbrž může dostat do vínku něco nového čemu rozšířit vědomí o poznání někoho kdo mu to věnuje toto jsem na východě dělá dodnes že ten mistrem k tomu žáku předal svoje duchovní poslání nebo tak nějak jako rama pracoval vivekanandovi o pro o do do prsou a tím mu předal svoje poznání ne. Ovšem po plout mne tam o do se z toho a co mu sebepoznání to nedopadne tak vi. Jak to dopadalo u toho ramakrišny nýbrž to se přetvoří osobností toho řeka by. Takže když se vede tam do vy výroky temné ramakrišna jednoty. E poznáme že to zákon mistr ale poznáme taky že to něco zcela nového oproti ramakrišnovi no tak to jenom tak mimochodem ale. Teď ještě bych chtěl říct ze se když že se se to s vámi nebo v poli s vámi nebo tak nějak domu cestami o těch osmi miliónech vtěleních o kterých on védy tady musím všechny ty že by mohu sledovat říct protože to je to bez trestné. Né. Přát to vede se mi to podaří kdo napsal tak str sedě větrem není nic co tajného ale bez někoho urazit do. On říká. I když se máš narodí člověkem na této zemi tak musíš prodělat oslu miliónu vtělení jiných mimolidských podlidských zvířecích rostlinných a tak dále. On tam také radí jesudian ve nestranně nesměl by se ty mentální. A když se říká v genezi že za šest dní pán bůh stvořil svět a sedmý jen o pod odpočíval který že se tohoto ho v víme dobře že tohoto o není že stvoření pořád probíhá za pravé nebo kdyby nepovídal tak museli stvořitele zabít to říká velice správně. A onen z bude to věčná záležitost pro který věčný takže o sobě nebudeme ho vytvoří pořád pro sebe sváděl shoduje ne zabito nebudeme to pořád pro by těšil ten sedmý den. Ale ale ještě ještě pro mně to něco jiného ne ten hospodin se mu ten bůh ten stvořitel. V tom stvoření nějakým způsobem je obsažen jinak přesto indové představuju co stvoření totiž pro věky osud miliónů tele protože to je z oko veme prostě veliké číslo pro jindy ježíšem no mým než čím než či nesčetné množství v jen musíš prodělat těch v v jakých v těle než stane s člověkem. Být dostat také ovšem nemilosrdně vůči yesudianovi let ty v sobě buňky který sedí dělíme. A se mikro organismy a těch je také visí jsme množství. A to jsou všechna tvoje z před lidská stvoření kterými musíš procházet než se stane s člověkem neklid konec koneckonců vidět když se rodí člověk v matčině těle že ano. Na přestal byli obyčejná buňka pak to jde dál ne čili těchto osobuje onu projde za devět měsíců a potom se to opakuje pořád během života se mění ten organismus postupně celý ale tu nad oni bude v čili to je podle mého názoru nesen ke mentálně čeho bych oslu miliónu vtělení kdy zase postu jenom krás tělo něco ale byl zvířetem nebo nějakým na porost ho nějakou buňkou tím čím jsem v sobě jsem tak jsem si ho na. Že kdybych toto v sobě neměl bytostech současně pořád nebylo tak nemůže být ani chvilinku člověkem jsem závislí na těch symbolicky že ho po miliónech vtělený rozumí se teď se na ni závislý tak bych to bral ano. Tak co z toho jsem tady citoval je vidět že se věrně velice tolerantní muž že bere i ty balíky. I to převtělování z těla do tělo jo obojí v jeho hlavě vedle sebe může klidně stát. nejsem tak zle jako on jsem přestože kdy do takové do kolem jako o minulém vtělení tak by jako na jsem veliké nevěřil věřil by na to že se člověk z jednoho v těla dostal do druhého ale že to nejde. Jenomže ono kdyby to šlo takle pomalu. Že v tak s tak řek bych tak těžkopádně by se musel znovu člověk narodit nějaké kůži kdyby to jenom tak nešlo. Tak je ani abych v od vám tady s vámi nemohl pojednávat po že jsem během tohoto vtělení pomocí takzvaní balík ku při skal daleko více než pomocí nějakýho převtělování. Když třebas o to musel přitom pro tří za vlasy let považoval pro své vtělení z pro svět jsem za faktické tak to je dávno vyšší pro mně teď. Mezitím jsem se jeh pomocí balík ku v tomto vtělení aniž jsem potřeboval své znovu narodit nějaké kůži toho převzal daleko více. Na svět se vám třebas říkal co o tom. O tom snu jsem táto ve rozvedl na tyto dalo svaly nebudu protože v tom zakázali o to šlo potom dál. Ale jsem z tohoto snu nestal nesmrtelná duše ve do tak nebo u večeře zlata neukazoval ty muže a ty si povídali každý různou řečí jiné jeden předával vědění druhému takhle řečí a protože řeka výmluvy jinou ve při tak si vzájemně rozumně jakost tam bylo místo pro a jsem zrozuje po tom všem takhle to vypadá s těmi bar. Jo. Tak a to je daleko méně těžkopádné než se znovu narodit dycky problém tělo nese se do toho znovu dostane než tu ono zvládne a jak ji způsobem to zvládne nad je tam potom byste viděli vždycky k od kód nějaký te do toho taky štít co říct no a tím z to všechno modlit si kuje. Tak to je ceně snem nemodlit i k o takže od doby. Jakýkoliv obraz a předtím o dokud sice devět jakýkoliv obraz třebas to je to si eliášem ale ježíšovu jsem rovnou rod s poznávám ne jako něco bez obrazové ho jako něco co se děje při rozšiřování vědomí třebas i bez obrazu u toho pro ty obrazy nepotřebuje nebo ho to unese aniž by ty obrazy viděl aniž by musel začít neříkám že jsem takový zázračný že bych to takhle nesl protože. I mně se stalo že třebas jak ta duše je tam předváděl do večera do s těmi lidmi jsem viděl obrazy jsem viděl lidi ne ze kterých se to v vědomí z jednoho přenášela do to by taky obrazy v co neni. Bez obrazná skutečnost to bude ta pravá skutečnost. Nýbrž to je milosrdně zakryté do obrazů mil milosrdenství veliké ovšem z toho milosrdenství vzniklo viklat veliká nevědomost hlava ví. Při mysli jistot do takhle je že ten eliáš přistoupil na ohnivým mus co z pomni jimi ožili a odletěl do nebe. To mě. Protože toto jsem samo se taky taky prosím zažíval ale vím co je zatím lidem jiného poznání ve totiž to téhož rozšířenou vědomí téhož dobře na vědomí tím že. Ten ohnivý muss tím o čili že to byli patrně dva. Že to vydal pingala a sušumna o nahoru do z toho svaly atakdále a vypadat jako nebe ano a musel takle připadat i tomu indovi který do zažíval vnitřně takže panny se v se takle vykládá a vůbec mu to nevadí neřekl k tomu ani slovo berte si to jak chcete ne ale sympatického něm je že aspoň naznačuje že musíme být nekompromisní kdesi viz jsem mentální nesmí si. Sice si říct na tak o na je to nesmysl. Nebo ono je to jenom ta ani jedno ani druhé není správné správné je že toho sice jinak ale podstatu let protote žen. Jenomže kdyby se mohla projevit v jeho samá podstata byto bylo mockrát více by řekl jednak u tisíce před to rozrostlo. Protože když jsem třebas se vzdal představit tohoto světa tím že jsem vzdal ten svůj život představy svého života jsem se dal na tom přestal být svůj život to je věc představy v protože toto je můj život tento tělesný kdo je můj život v čase o tam na tom koncentráku tam se vzdal všech představ tělesných rozumí který člověk na příhod tu oni mu co do odkud o tom tělesné představy. Aby nám to mám možnost od doby se za všechny lety obrazy dostal velice snadno vidím jsem za nimi bez obrazného ale hned beze několik přemýšlení. Nemusím se ani pozastavit zatímco by to mělo znamenat tak by se prostor tak bych to přestal chápat z tato chabou protože na to nemyslí. A. Jak jsem vám psal o tom dopisu tam sto četl moji přátel nechápou moje knížky na prvním čtení jenom proto že na potom přemýšlejí kdežto když to psal jsem nemyslel. jsem cestoval mysl ne z anna co se mysl to byl vám nadto před na ten překlad desky vtip. Na tu či ještě do této odít ale než jsem si to bylo něco za myslí za tou povídavou myslí co na tam píšu ano. V no a. Tak jestliže on tam píše nadto nestranně že v velice si praktické. Že stvoření neprošlo v šesti dnech a sedmým dnu odpočívání hospodinova. Tak je to správné že říká že pořád do stvoření pokračuje že to tu běžným proces a že by to nebylo tomu takže bychom vlastně zabili stvořitel nebo z pro ten je věčný a když je věčný stvořitel tak musíte věčně tvořit to souvisí s jeho podstatou věčnosti. Čili stvořeni věčná záležitostem procesy věčný a tedy nečeká jen když se tam řekne v šesti nech v tak při as se mi odpočine tak že jsem si na protože na úrovni na této člověk může sledovat své že tato hmotná úroveň. Toho trvám bych šestý biologických období možné že ano. A tak dál to by to takle dalo říct ovšem i toto je dost špatný výklad on co tam dokonat pouští na co. To nebudu no říká mám to jenom proto abyste věděli že nad nestranně neprotekčně ní. Pro děje se staví proti tomu těm šesti dnů m své a říkal tvůrčí proces boží je věčný trvalý nad nestranně. Tam uvádí celou řadu případů převtělování kde toho potvrzuje že to probíhala klasickým způsobem z těla do těla. Tom řek hospodinem případ do byste si přišli na své. Potom pro potom přeloženo pochopitelně to se může říkat protože to tam je o například sed. Měl dobré známe nějakou paní ale chorobou sestrou spolupracoval a. Jejího manžela a to bylo od oka v bu za než ti velice bohatí lidé a on o ni taky byl. Dlouhou dobu působil ma do z ku jesu dělám teď způsobí řeší jsem z ku. A ono těchto dvou manželi jich aniž je menuje že vím že on byla ruka to ono prost z otec na to že když řekneme na tak by oko ode říká tohleto. Jednoho veta si si do manželé vydaly na cestu vodu znají. A tam v horní části du na její kde ještě není správná du na ni staví polo proti jenom pro člověk tak tam poli po člunu a na jednom místě se dostali mezi dva břehy z ale z němé neschůdné a ta paní hle co vás si vzpomněla že tady u toho levého břehu se musí přis ta tělo to nutně potřebuje postaral se zavolal říkala že se z ale přestane že s tou hodinu před tím. Co skočí do od do před letadlo dostanu tom myslel že se zbláznilo. El tak. Za pod čili na straně síly řeky a ona viděl dělal lesem do vršku do on měl co dělat aby vystačil. přišel tak umýt synu nesetkali s nějakým lesní tělem. A tady se kde tady nějaké sídlo obydleném. A nesní tím řekl to jenom dvora s. Tam se zeptejte dál jinak tady protože pustil na mistra není ve nevidí daleko široko v tak čili do toho co s k do stavení a ten se rád tím řekl že již o zámku který toho času ve obydleném. Ta panně dechová chtěla ten klíč oni tam doprovodil. Ona v tom zámku s naprostou jistotou šla k určitému pokoj do svého otevři a. A vy tam hrůzou om byla u jednoho na které tam bylo a co o zbaven vědomí jela se probudila tak tím všechno vykládala naříkali může že tam byla zabita minulém vtělení. Co strašný okolnosti el ten sedla řekl ano chceš krizi věci který byl zabit taženo se na tom tuto rovno na zavražděn na. A je pochovat tady. Ve sklepě např ještě podívat se tak takové zkazky on tam říkat nestranně že čímž jako se dokumentoval že opravdu se vtěluje mez těla do těla ano a nejzajímavější případ toho co tam píše je ten se tam líčí pomocí citátu nějakého člověka který byl jsem byl z tibetu aby tam pokoro k učit ze třicet tři když se když zemřel třinácti dalajláma. Ale jsem nový dalajláma to hledají tím způsobem protože jdou po stopách toho znovu noze mého na děláme v ne. A tak tam líčí detailně. Velice jen jaro jak jak ten dalajláma se převtělil. Když zemřel třináct tví dalajláma. Toho co mostu po z rodinu za ty trůn not podepřeli na by drž aby měl polohu buddhovu a ještě mu vzali poslední půstu. A předložili takous tužku která měla ukázat který s tělem se mají odebírá od hledání toho. Nového vtělení od ale nám li na služka se nad nosem k východu. Čili z čehož poznali že ten dalajláma se narodí na východě nebo z narodí na chodbě nebo z tam čeho mají hledat. Tak si na východ ovšem ještě z celým za den jsem tomu vedoucím výpravy protože viděl při patro krásný klášter zlatu střechou a bude toho dvora s ll jsem s kým. Tak když potom přišli přes sice ji tibet se hlasy. Přišli do činy pořád si na východ na východ tak konečně při k takovému mnou klasu který měl tři patra měl za tu věž na ve do toho byl jsem s kým odlet zaplesal děl se do toho z otce a tam máš co jim mnoho o dětí. A jedno toť kdo udělit to tím způsobem že než se tam vešel od otce. Tak ti přišli při když se ti tři kteří byl vedoucí které výpravy se převlek li kdo však tu svých podřízený sluhu vů. A když se s kešab ty navykli na ty sluhy a sami vešli však též těch sluhů do toho otce z ženského a jedno dítě se tím přitom žilo a začlo křičet el vám vás se lámal se rád tamas se rád a ten tam který pocházel z kláštera se rád hned poznal že to je vtělení toho dále námi protože může on vědět že z se mi nevím to vědomi tomu neříkal vůle teď dítě do bylo a nejenom to ale to dítě se na něho pro ho a trvalo mu s. Z hrdla. Takový nějaký no přitom kterou můžeme z řeky růžence a starost tím slon malo mu ho před táhlo před hlava nově si o si to na sebe a s kód začlo po viz dosti z velkou radostí je že ten může les který nosili někdejší dale ráma tři z nás. A říkala ten autor to co bych tělo klesnout na kolena vám hlad klanět svému protože jsem poznal že to on ne ale po vláda jsem se co jsem znal jak ty předpisy li se nemá na to nalít znou. Tak se na týden ještě vzdálili na protože se za ty jsem oblékli jak jsme se měli obléknout mysleti jsou mystických na ty sluhy nosil slibuje lidských šatů aby se znovu a proto se předložili všechny ty věci to dostavilo velela mámy zemřelý ho k tomu on mon trošku poznal v rozlišil přesně. Přestože třebas ze soudu tak tiší tak toho si nevšímala v tomto prosté si vzal a tak dále. Let tak pro toho dovedli tam do asi tak čili tímto způsobem on dokumentuje že je možno se převtělovat takovýmto způsobem. bych chtěl tomu říci že pravdu o jsem si tímto způsobem se převtělil dale jela. Ovšem od licet jogy non licet bohu více dovoleno bohu li není dovoleno co ho li do ovi není dovoleno kol li myslet tak je to se přese od nemůžeme bohužel. Pro bohudík. Protože tamto jde totiž v tomto případě bez ztráty času přátele to není nějaké pobývání někde nastalo janem kolik let jo nýbrž v tom okamžiku jak umírá dalajláma třinácti tam někde tak se rodí dítě. Ale to von takže stáří stojíte bylo přesně na den stářím tohoto umrtveného chvílí toho umrtvit tamto rama třináct. jsme to štěstí že jsem mluvil člověkem jak je to doktor marek z se k ten se se uvidím časem který se našel v plzni se visel společnosti. A ten mluvil o setkání s tímto dale lámou tento brala totiž je jak vidíte čína. Oni se sebrali z číny. Tomu tuto bylo velice obtížného dostačí do tibetu protože ty jsi ty veliteli jinou u zemí než čím na to nebylo jeden stal jako dneska. Takže voni této vyššímu budeme horovi fu tam ovi museli zaplatit sto tisíc zdola du čínských aby jim ho vydal to dítě a ty jsem ještě řekli že pro mne někdo dělá mohl tróje jen s vyvinutých následovník že by se s tam pro mít v z toto soutěž mezi dětmi o tak do on si souhlase ale pak se na poradil ta říkala když si jisto tisíc zdola du při z toto dát tak to jenom. Ta chtěl další třista tisíc. Když byl rozumnější tím průvodci a řekli že to nemají je to pro měli. Aby učili si od něho byla z jeho obchodník na nějakou menších summu těch třista tisíc řekli toto jsme si museli vůči protože nic nemáme oděl že musí se dostane tak pustil ten mohamedánský u k k od vyšel z dal do hlásila by si vybral tu částku. To jak jak protože mává věc přitom moc napovídají svým ale. U nás to tak je také pravé převtělování takle vypadá bez ztráty času prosím. Z že například ramakrišna třeba říkal že teď se vtělí někde tady na západě šel kde se na krista v protože za ním. To by dávno kdyby to šlo tímto způsobem jak to líčí jesudian jsem to dávno tady bylo tužby ten ramakrišna jsem žil minulém století zastavil dospělým zasvěcencem mne a on není. Není po něm potuchy čili ono jim to taky vždycky tak že nevychází přestože věku tak vznešenou bytost jako třebas ramakrišna tak opatrně s tím a lépe jest jen tento systém nepřímou za správný totiž za obecně platný nýbrž za výjimečně platný. Buddha například když se zrodil jako oko kam má.. Tak se zrodil bez ztráty času v z ona se opravy způsobem převtělil z toho minulého. A onomu to trvalo od chvíle dospělosti ještě se vracet ten se dostal do toho z toho jsem byl předtím toho toto není tak snadné víte z si převtělování o létó daleko snažíš těmi balík to je vnímá systém vám řeknu to je systém budoucnosti. Na do tady máte o ten eliáš se lisý který však přitom předali to bylo ono to daleko méně náročné časově něm a vůbec daleko jistější je to než převtělování chtěl ve z těla protože tam totomu v ještě vědec lidský záznam a tento vždycky pozmění všecko. Tak v tedy na to strašně složitě praně v tom přijal doby z s noho je to dnes ti řečeno ale je to mnohem jednodušší že on to říká no ale nevadí jsem pro tentokrát od něho zdědil nám do toho mluvit nebudu. Oni totiž indové vedou nad tuhletu věc s celým balastem sví víry. V převtělování tam ono tam s kali a tak dál a tím jsou zatížení. To je představa která jim dlouhou dobu prospívala a dokázala výtečnou vědce se zachoval duchovní učení po tisíce tak tisíce let. A že tedy oni byl vlastně svým časem jediní nositelé této pochodně nikdo jiný to dokázal zdvihnout za ně. Ale o duchovní cestě platí jedna základní věc. Co na určitém stupni bezvadně slouží a posouvá člověka kupředu to na jiném stupni na vyšším ho vůbec kupředu nevede. A ještě vyšším jemu nepřekonatelnou překážkou on se musí člověk se musí těchto indických způsobů myšlení z přít st ke sich celé prodělat jinak než takzvanou dlouhou cestou totiž todleto co oni říkají je pravda ale to za následek dlouhé putování před k bohu že to ježka v přes učení. Vše krista který neříkám bez názoru ale byl věděl že na to není třeba mnohé převtělování nýbrž za to je třeba v době pokročilé kálí ruky daleko prudšího způsobu přístupu k věci zaujatosti a tím se za ve co si pro věc a tím se odbourává veškerý převtělování. A co veškeré zdlouhavé putování když jsem o těchto věcech kde se s tím ty tak neříkám s dostal daleko ale v těch počátečních fázích. Říkám v počáteční fází vývojových vědomě vývojový zde na tomto světě o dokud třicet dokud třebas třicet jedno. Jsem asi tak přibližně za měsíc prodělal to co v indii trvá dvacet let když to dobře dopadne kdežto toto než tak je tady dvacet vtělení tak je to oni řekli a se setkal čím je toho co takový denního z ne novým prostředkem se umí děláš kupředu a tedy za udělat dost a čím je to zaujatost dána. Tím že ses začátku ty svý přímý cesty k bohu setkal s bohem samotný to byl začátek je pro nás nevídaný protože my se nemůžeme si začátku cesty setkat z toho důvodu děláme oněm nějaké lidské představy a tím že máme o něm nějaké lidské představy setkáme se nikoliv s bohem začátku nýbrž se lidskou představu o bohu aby toho setkáváme ještě i svatí velicí se stali lidskou cestou obou zatím se. Opilství veškeré poznání. Kdežto ty který si byl nevěřící neměl si žádnou představu o bohu tobě víra nestál v cestě to bylo veliké požehnání nevěrce novinka. Ale to způsobilo že se z s viz o světle rovnou před podstatou boží která nemá váhal ne není lidská a jednal lidská že nemá k do dokonalá bytost to je málo. To nevyjadřuje téměř nic o podstatě boží. S touto co to se setkat začátku cesty a tím si nepotřeboval ani o začátku mít nějaký obraz nebi na neboť je poznání zas zastírá ano přece ses nebo co tu poznání co to je máme my indové nad to by byl neunesl tak jsem musel prodělat nějakou poměrně krátkou cestu k chce kde ses nesmyslem miluje li roky odebral vás od odebírá se s zdál se svého vlastního života to bylo za devět se tu ono řádku tam se zase dostal. Že bez obrazové mu poznávání souvislosti mezi všemi náboženstvími a to proto je potřebujeme na protože my víme že taky naše učení potřebuje formu jeden po celé reformovat ve kdy na těch není třeba anebo by naše svatá písma nepotřebné hned od ale výklad ni musí být nový. I ustavičně píše neupadli v řádu tak ty když zase taky u po li se do se na výklad svatýho písma když se hodina kdy když tu být za svatýho písma novou upanišad né. Tak jak to náš věk. Plnýma který z mu ale ty z mu vyžadují neboť ježíš kristus řekl. Pojď jaké my všichni jane kteří jste uvěřili a si že jsou uvěření to je zlá čím. Zajímavá věc kterou jsem napsal v v tom komentáři v tomto ale musím s ve zkratce tedy vysvětlit znovu protože bych nebo oddal pokračovat. Jestliže s tam praví někde v ve starém zákoně že. Mojžíš táhl se svým národem čtyřicet se přes po v v. Vzdálenost stopa ztratil s u zvládli za čtyřicet nepřátele to byl svého se ho moji bylo přece tisíc když pochopitelně o li bylo poměrně noc a musel se tradicím živit tak dlouho pili vraždili tu poskytnut po si počínali zkrátka. A a tak se dostávali pro zákrokem kte ve zaslíbené zemi a že o nic to nebyl dal důvod proč to tak do po trvalo. On byl ten že bůh je tady učil nebo vodna poučoval. z pobídce nad plyne jsem se v i ti z li víte. Oni totiž dokud nevíme se nadto pokolení které si o na to málo že tam v tom egyptě si měli moc dobře že ty stalo nové velice do řekl měli aby mít ty stavby dobře dělali né. Ty museli všichni vymřít tato trval tak který se sled v temnější na který ti po měli jsme sice cit se to mělo. Takže když všichni vím že teprve mohli vstoupit tím jejich následovníci když vůbec jiném li ji je. Oni stopy zaslíbené země rozumíte. Ale tam se taky který jistou o to z toho moc věcí těle všímám se to byl jenom jedné co potřebu pro svůj výklad že nese kali dobrotu tiší den a pán je potrestal tím že na seslal jedovaté hady koho klid ten umíral. A. Mojžíš se vzepřel říkalo s plně se sama děláš to na se vyvraždili v co. Říkal vám chci ukázat něco do vaší budoucnosti hada kterého je třeba povýšit a tak řekl mojžíšovi udělit cizí prom z tu hada. Dali ho viz z toho na že s tím aby bylo všude vidět aby ho všude viděly zástupy a mnozí chod tam kde jsou lidé nutí. Do toho hada uvidím bude zdráv tak tolik ve starém zákoně. Klid a naprosto nesmyslně ale teď si přece si ježíš kristus o tom co tu bylo ve starém zákoně věděl a ode z i na tom stavěl svůj vlastní život na tomto hadu na na zen ví. A říkal tam v janou kapitola třetí verš z s to na vás ty si jako mojžíš povýšil hada na poušti tak bude povýšen syn člověka ale kdo v něho uvěří bude spasen vidíte jak on vysvětlen starý zákon před cit ano. Na e jedinečným způsobem protože tam to vypadá jako báje z a tadyhle to ovšem pro vás to taky boj protože byl si dostala při dělat ji svobodou milost podcenil co tedy taky v ale v ale doslovné že ano v a on říká že to musí být svým člověka který bude povýšen on nemluví o synu božím. On mluví o z synu člověka takže si pomohu indickým způsobem myšlení. Že člověk když tělesnost je čistým duchem přicházející na tento svět. A stává se synem člověka tím že na sebe tělesnost bere. A syn člověka musí být poznáván nebe když není ještě poznáván aspoň se věřit znějí že je věčnou bytostí. Tou vnitřní podstatou a kdo uvěří v syna člověka do ho povýší z sobě v na ten stav vnitřního umírání jako již kristu ukázal be příti bude s otcem čili myslel česky vězte že jste věčné bytosti to je základ. Pravého poznání musíme se při z vírou na sto nedala protože dali zjevení nemáte ale kdo neuvěří že jeho pravá podstata je věčná v kdy. Kdo neví že do toho co to je věčná hotovými když nevěřit dostal dál či u normálního člověka musí začít vírou. V toho že uctivě budete poli jistě na svou vnitřní prostotou jak po na boha. Syn člověka povýšen na kříži znamená tedy ústí dívat svou vnitřní podstatou vizte chrámem boží když kristus tedy. Řekl například podobno jest království nebeské ženě která vzala kvas a zadělala ho do třech měřic mouky zkvasilo to všecko prosimvás to království boží je to tedy k pallas nebo je to žena z není to to je podobno. Jsem to jsem za podobnosti že li bych jsem tento svět že máme v sobě nesmrtelnou duší a se všemi schopnostmi nesmrtelné duše ale když tyto schopnosti kdy užijeme jakože nemůže na to že nejenom na pokraji života když kristu říkám jsem mrtví když jevy užijeme takto za následek že zkvasí nás všecko by se přetvoří víme vnitřně ano. A to je království boží tím se ocitneme vklad tím přetvoření člověka. Jeho tělesností se staneme v účastníky království božího a a žijete jsem kdybych to vzal po lese zkušenosti. Aspoň začátečnické tak bych řekl tohleto jestliže jsem o to o třech a půl let byl se snažil jednat správně podle nepodal rozumu ale podle vědomí o správném. Které nebylo rozumové rozumu nepocházelo. Tak to mělo za následek že jsem vlastně uctíval nebo ctil tu cestu z o nevěděl tu svou nesmrtelnou podstatu byl to je to vidění všechno obsaženo sled se jedna z těch vlastností je nesmrtelný duše je z nás je v každém znát ovšem že. A tím se stalo jsem se ocitl potom tváří z vás bohu v těch sedmnáct svět že to ve mně na ustalo takže mám tady důkaz z že tomu opravdu takle je a že tedy králoství boží není nikde mimo člověka. Že uvnitř když kristus řekl řekne li vám někdo krásy boží je tam nebot tam nevěsta je ve vás.. Tak to bych chtěl ve nese postem že malost roven se postavit toto přirovnání o ženě toto přirovnání do toto přímá ho do přímo ze tiše krista protože u víry s musíme povýšit syna člověka tohoto si na lidského musel povýšit. Na záležitost věčnou. Na věčnou pod sebou uctívat jako věčnou pod uvádět toho vnitřního člověka jako věčného. A to je začátek cesty sta z tím se dostávat celá duchovní cesta řek bych na novou úroveň že totiž. Z víme toho co mu říkají indové tat tvam asi v ty jsi ty jsi vnitřně bůh v ne to jsi ty. Ale ne nějak dalo pád mysticky nýbrž byl v my musíme jem odhalovat tuhletu svou vnitřní podstatu a to se děje různým způsobem a system toho nic známe system v podstatě jednodušší a. Z tam vzdát sami sebe přestal vlastnit protože kdy ducha záležitost soustavě to pěstovat dokumentovat to ovšem činy pochopitelné tak abych mohl býval říct tuhletu větu kterou bych si zastal převtělováním mnohé.