Karel Makoň: 85-06B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

jsem musel toto předtím předeslat o tom mojžíšově a to všechno ano tak to je všechno Vy říkáte, když tam v komentáři mluvím o absolutním dobru, že musí taky existovat absolutní zlo. Tedy to jste na velkým omylu. Protože tím, že existuje absolutní zlo, tím se člověk do- dobro pardon, absolutní dobro. Tím se člověk vymyká z páru dvojic, rozumíte? Když se vymkne z páru dvojic nepotřebuje k tomu chápání nebo vnímání absolutního dobra protiváhu zla čili absolutní zlo neexistuje ano jenom relativní dobro relativní zlo a absolutní dobro spočívá v něčem co bychom my běžný lidé vůbec dobrem nenazvali tedy dejme tomu jestliže ježíš kristus řekl můj otec nebeský jedině dobrý tak si myslím že nikdo s námi z nás se s ním nesetkal takže vůbec nevíme co to to dobro vlastně je to si nedovedeme lidsky vůbec představit. a jakmile bychom si ho lidsky představili tak by to nebylo nic absolutního nýbrž bylo by to relativní bylo by to lidské ano že oni se lidí snaží o tu představu toho takto polituj a to není absolutní podívejte se máme v ruce nebo k dispozici prostředky kde bychom se pomocí čichem se mohli dokonale odosobnit dokonale vzdal sami sebe a tím prostředkem je například dejme tomu obyčejné mám lidské cvičení opakování nějakého mantra v těle jestliže si opakujete nějaké mantram v těle ale jestliže to toho mantram s karate nejenom z vah nebo nějaký mechanický způsob vnímání tak to ten následek že celou svou tělesností se obětujete že že toto není dost přesně řečeno to bych to musel rozvést aspoň na půl hodiny sem to ale udělal v minulosti taks..tak si troufám znovu to opakovat ale to řeknu zase podle příkladu vina jsem zažil jsem byl takový primitiv v těch sedmnácti letech jsem si myslel že to mantram které říkám že to je něco co celého odnese k bohu rozumíte co vytrhne země samého popadne to a dne se co bohu ovšem proto jsem ho říkal v těle takže my tam bude se i s tělem že se vším co jsem o tom vůbec se nespekuloval jak jak to bude nebo proč to tak je to sem považoval za- samozřejmou věc že to mantram tuto platnost jak se to ve mně udělá on taky udělalo to mantram si celé bralo ode mně sebíralo. si bylo mojí zevní od boha oddělenou podstatu vzdouvalo měli samovolně aniž jsem věděl jak to dělá nebo čím je to způsobil postě jsem to jenom věřil jsem jenom že jsem se tu moc to mám to byla trvá fakticky a víra způsobena nikoliv slepou vírou nýbrž že jsem dělal nějaké duchovní cvičení které jsem nevyčetl z jsem věděl nějaký nižší a viděl jsem z oblasti do které jsem se pomocí toho mantramu dostával zemí a že to byl vlastně propojování něčeho co napřed bylo opojen on totiž na tom nezáleží že to takhle nejde u normálního člověka protože jsem potom byl přemluven svými spolu občany mystickým abych to takhle nechvalně al že to nikdo není napsáno že bych se mohl zbláznit a že by to nebylo správné tak jsem nakonec se poslechl a za pět let rozlití dvou měsíců prvních jsem prodělal ten ty vývoj který proběhl za první za měsíce tím mantramem který byl dělal dnu z toho centra bych tak řekl duchovního takže ono to jde pomalu i tím normální mantra třebas je a ne to je taky udělat ovšem musí člověk při tom a to jsem měl tu výhodu to že jsem to mohl udělat se odevzdávat celý pomocí toho matrace se odevzdat toho doříkávat celý se odevzdávat celý se odevzdal sebe sebe se dávat tím matením se dávat bohu ten zástupná oběť tento mantram zástupnou obětí celýho mýho ne takže když neumí své odevzdat tak konec dávám mantra a tím sebeodevzdá rozumíte asi tak že to takhle dělám tak nějak jsem nebyl jistě na nejlepší míře kupci třebas na které se možná vy tak to byla u pět let tak si myslím že vás byto neměl trvalejší dobu než pět let kdyby člověk měl tu disciplínu a dělal by to v tomto duchu záleží na tom duchu přátele a ne na tom kulisou odřekne protože záhy když jsem si tím začal jsem to nemohl říkat a to napřed velice nehodoval jsem to mantram nemohl říkat to nešlo protože ve strašně to bralo ne a slovo je potom překážkou začátku je pomůckou a potom je hned překážkou a že jsem to nemohl vyslovovat jsem začal slova ale hned to přešlo to mlčení takže mamičky ztišení přesto mlčení a přešel do úplné odevzdanosti bohu nic žáci ježíšovi si byli na hoře tabor přítomný promění páně jak tam ježíš mluví s eliášem a mojžíšem a viděli do jak si rozmlouvají tak voni to moci lidsky jako rozmluvu mezi ježíše mojžíše a eliáše nic takového se vnitřně ne i kdyby bylo kdyby to bylo takhle těžkopádně probíhalo tak si toho jednak moc neřekli a jednak by to byli tak hloupí jako ti učedníci páně a to budete šli o než by se byl nic nepoučil by na sebe nic nevzal žádný balík byl nepřestal na to není po svém od mojžíše eliáše on si potřeboval tehdy vzít od mojžíše nějaké balíky na víc ne potřeboval nutně k tomu zkušenosti na kříži a další a šel si na horu tabor pro a za jako světsky ty tři se učedníky a ti to zažíval jako rozumu a ne jako přejímání balíku a přejímání balíků znamená bezeslovní předání kdyby si ten eliáš předával ten plášť tomu svému žáku elíšovi tak při tom nebylo třeba i říkal to obsahu toho co mu předal tam nebylo slov o tom řečeno a ten obsah byl předán vás chci jenom upozorňuju ště na jednu věc že to se děje soustavně tohleto nejenom u ale všude zde prázdnota podívejte se třebas nám ukazoval na příkladu svatýho cena pecho který dva roky se trápil nad tím když si koště vymodlil kněžství neumí latinsky uměl touží šiva to by byl vyřízen tak plakal dva roky ve své komůrce no a voni mu to do vůli protože si říkali činí pokání ne to brali takhle nevěděli že on ji zoufali indie neumí latinsky a jenom vyložím si svatost modlil vlastně neprávem pro člověka nehodného a za dva roky přichází do jeho celý muž a říká mu josef tu pláčeš protože nemáš tuniku to znamená kláštery se nosí přišli svaté ti tedy dávám předal mu tu tuniku aby se u panický teď vím taoisti a byl namočím teologem celé vytáhli tak tomu se říká nelineární způsobu vnímání že se mu to jemu stalo v podobě obrazu že do předává tuniku je to zaviněno tím že on si myslel že že je tu tuniku vlastně nemá fakticky umíte toto se mu to takhle projevilo kdyby bylo nebylo výmaz potřebí tohoto obrazu tak by se byl dověděl ještě mnohem více než když to bylo zastřeno tím obrazem ale nestalo se zůstal přitom prostým člověkem a on nepotřeboval například to pobitím náboženství dovolím poznání jiný strniště čas potřebuje dneska my ve dvacátém století protože to přestává být lesk aby si všichni na sebe koukali tresty a především ho by na sebe koupaliště ateisti a věřící myslí si že každý pravdu ten a celý sta že pravdu a ten věřící pravd ani naiva pravdu činí na to jdou pomocí obrazů a tím obrazem zbavuju tu podstatu pravé pravdy absolutní pravdy něco jenom relativně takže teďka třebas kdyby tedy člověk nevěřil neměl představu o bohu a chtěl by se odevzdat tomu čemu nevěří a o čem nemá vůbec představu tak máte dojem to vůbec není možné a právě to říká říká se upírá vně jenomže on si může způsobit způsobem života svým způsobem života tak že je nositelem něčeho většího než je víra že nositelem poznání jsem vám to předváděl mockrát za svým životě a promiňte to boží ještě jednou ve zkratce když jsem otce a půl letech šel za správný které jsem nepoznával rozumem jako jsem měl představu o bohu žádnou když jsem že je to tvá na boha nevěděl jsem to považoval o přirozenou záležitost že to poznávám co je správné něco na tom že to vnuknutí od pána boha a vono to je jsem nevěděl rozumíte mi a jsem se žádným toho vo tom neradi kdyby to byl řek k tomu knězi možná nějakýmu tak to říkat maňana bohaté vozí říkal jsem si toho nebyl vůbec vědom jsem prostě rozeznal s několika alternativ který mi byly předložené událostmi že čím turnaje se které se potom chopil jestliže tedy člověk jde životem tím způsobem když se snaží jednat správně bez ohledu na sebe je li mu to dělá dobře nebo ne nebo si to je prospěchu nebo není prostě rozumíte jenom že se správnou věcí domu o věc a to je schopno moc lidí že do mu o věc o správnou věc to některý jiný k tomu člověku tam jde o to aby tu co součástku správně udělal aby správně výsostí tomu jde o věc takže tomu sílu a kristovy se mohl říci vy když jsou stít nemyslíte na sebe to je ta z této správné jakým se to tak se správně postupuje na cestě do věčného života napomíná te na sebe a ne vám o věc taky zapomíná se na se začnou něho věc a bude se to dělal i let tak to dorostlo poznání boha a když se to bůh opřenou objevil ve své podstatě je tak to bylo něco tak přemáhající ho člověk je to přemohlo ne jenom ten atheismus ten tam neměl žádný místo uši a jsem věděl že jsem křivdil všem lidem kteří věří to jsem věděl tých vyleze jsem je hluboce podceňoval babičku a svých rodiči a všechno to neříkal čemu nemožném oni věří ne to jsem přestal říkat jsem věděl voni věří ale neví čemu protože oni to představuju lidsky když to a jsem to nepotřeboval od tých jde protože jsem dorostl k tomu odosobnění sama sebe jsem se tobě měl místo rozumíte protože jsem jednal správně pro toho boha který nemá tvar a který nemá obraz který není jez toho do bez obrazu bez bez nenese ano takže cesta je velice rychlá touto to způsobem ovšem je to věc disciplíny jedna a správně bez ohledu na sebe a nedbat na to jestli to byl nějaký duchaplný následky jestli jestli jako přijdu nějakým poznání duchovnímu praně se touto bude takhle fungovat že sedmnácti letech ustat vaří ta pánu bohu zvěděl před na se otázal jsem jenom musím říct jednal dušičku prospěch sky protože říkám trošíčku o to nebude tak úplně pravda ale na to asi řeknu špatně tak hanlivá sebe aby se to stane pochopili když jsem neposlechl to co se s bylo správné a se musí měl sílu to s tečnit tak jsem bez to tvrdě trestán tím že tento dar přestával fungovat země a že jsem přestal mít schopnost správné se nezná a to je mít poznávat a a tu schopnost rozlišovací nutně potřeboval prostě život se trestali jaké to á výhodu pro člověka že se nemusíte stát co máte dělat a co nemáte dělat že to víte ne ze sebe se s tím nebude chlubit že to vím na jsem se vědoucí ale že to někdo na kterého absolutní spojení že když se vyprázdníte tak to víte jestliže to zapotřebí to víte taky vy ne neboť te z toho jas totiž nemůže přivlastnit ani nejmenší z toho co jsem kdy zažil v těch přeplněnost někonec co vlastního to nebylo mýho rozumu to nebylo nehodní to bylo proto že ty lékaři naučili vyprazdňovat se od co je tělesnosti nezajímali přitom nejde a vší přitom je to jsem vás na to sice sem nepatří ale že ty husy v tom předškolním věku mně poznali jako bratr že se měl mně chovali jako u člověku který je schopen do jejich ráje vstoupit tak to je zlo stávali prosim vás si to že ty uší mají větší schopnosti než člověk daleko věří schopnosti po této stran duchovní svornosti daleko větší vodí jsou oni jsou nesení do ráje každý den se do něho dostávají třem dál nemohou čili prostředek který je výtečný pro husy není výtečný pro člověka když se dostat za to to dál ne tak terie silempre ničíte ten nebudu i ale mám chuť podívejte se na lidstvo je to takhle ta veškerá výja teorie která dneska v přírodních vědách panuje tam opravdu postavení výsostné a ještě hubem delší dobu protože ještě není dodělán ještě se na ni noc může upravit a vylepšit tato teorie je postavena na záhadě rozumových úvah to znamená na jedné se víš těch možností které my máme to je strašně málo čili on nám na malou vypovídací hodnotu říkám že špatnost ale mám malou vypovídací hodnotu dneska jsem velice opatrná aby se nedopustil těch i jako třeba nějaký pan a vertus marnost že na tehdejším stavu slovních věc postavil se nelogické úvahy nebo jako rad a zasazen že na stavu přírodních věd neblahá tém století postavil své to gai na sousto neplatí protože jsem se ty přírodní i pokročili od doby když to psal ačkoli to třebas před osvítí lety že to zase před ti moc dlouho aby na pokračuje velice rychle a ho můžeme potírat novými přírodovědecký mi poznatky rána a jen na chyba že on a okatě pravdu jen si pomáhá prostředky které jsou pomíjející takže když třebas vezmu vývojovou terorii jaká jak se dneska traduje tak bych chtěl o ni říci tohleto je to všecko pravda pokud budu předpokládat že tento vesmír je oddělenou úrovní časoprostoru od jiných často časoprostor vých úrovních jenomže o těch nic nevíme a tento vesmír není o těchto úrovní odělen vám to řeknu bájeslovně dokud třicet osm jsem se ocitl na nejsnazším východ mým úseku naší tehdy republiky na za kapat ke rusi nahoře ho vedla matce padesát s metru byl večer míval se krásné nebe oranžové a na tom nebi s jedné strany západní a ze strany východní stáli proti sobě jasně vykrmené vývoj stav ve středověkém odění na koních kopím štíty stáli proti se připravený bohy to bych chtěl aby vám napověděl s nám ještě z nim polákem že je to takže to nebylo zeleném pro to každý to tam byl tak to musel vidět že věci jsou připraveny k boji o před válkou když ještě válka nebyla čili je tady spojit s jinými úrovni i o kterých to vývojové malé nejmenší pár teprve se na i ocitne mezi těmi věci někdo kdo bude znát to souvislost jinými úrovněmi vědomí tak bude moci úžasné výši na které je se na to teorií eště přidat a tím je to beznadějné budou se točit od začal onen kruhu a nepřijdou na to jak ve kvalitě jedné se mohla přát kvalita druha na to nepřijdou protože nevědí že je někde připravena a jenom čeká hablado ne ale vy vím že tomu takhle je že například utrpení které jsem měl v koncentráku vyprázdnilo do míry že tam se na ten balík dostal ne který byl nepřipraven se na nemusel nic přidělávat najednou to byla nová kvalita rozumíte a to je a to je opravdu chutě ježíše na tak opatrně s o velice na dobře slouží ale neříká nám téměř nic o duchovní záležitost v tomto smyslu že je například když se tam mluví o nějakém ráji tak to opravdu nebylo na hmotné úrovni že člověk sestupoval od boha na útok onou úroveň tam je ten sestup znázorněn velice duchaplně znázorněn obrazy z názor jak se obrazí vůbec znázornit nejduchaplněji tak to byl to byla cesta shora dolů a znázorněno ale naše víra teorie může slova jenom zdola nahoru osud do ho rozumíte jak se třebas buňka jak se dělá jim to ale toužící otrkal to ten ten ne ale ten hořejší absoutně chybí a že jich chybí no tak to je velký nedostatek této e to chápe oproti indům mohu říct nikdy jsem nebyl dejme tomu budou potom prvokem potom životem živočichem božstvím potom pozemským potom nějakou vopicí a potom člověkem nikdy ze nikdy ne a členy bude napovídat že tomu tak je že to je do jenom zdola ale je pravda že těch osm vtělení mezi nimi vstoupíte proti vodní zvířata ve něco a do se jako balíky dostávají v devíti ničící pobytu v mateřském těle dejme si povím a cestě těles ty balíky všechny nabalí je příležitost se tam měli bude názory se to všechno nabalilo abyste nabalila tam buňka aby se rozdělila aby to všechno z přivodí život i ti před toky oni život čiž po člověka tedy dneska víme že za lidi tisíců opravdu pro lidské prodělává celý vývoj jakými předpokládáme že prošel na na této zeměkouli otvírat do vodě a po člověk za si potom vystoupil na zem to jsem nebyl sem nebyl ale to všecko musím znovu prodělat tento vývoj se tady musel připravovat aby mohl říci rozumí se bytosti i vy a to se to musí být že to ve mně musí být prvou si být buňka nedělený oděna budka všechno musí fuga živě musí ve mně by tím produ ti tedy myriady čtyři a půl miliardy let co existuje naše planeta produ zavěsí ů přátele a je to celý teď se vtělování ten to jsem pochopil tak je tak bylo jak se třebas míry indové že a když na to du takhle plynutí a proč se neměl ježíš kristus na to takhle nešel když zásadně rozděloval karmu a převtělování od odpuštění říci a a tak dál neboť znovu opakuju promiňte mně jestliže přišel do jedné rodiny kde byl od narození chromý člověk by to taky farizeové nenáhodně on si je tam zní potřeboval mít a on řekl tomu chromém od narození odpouštějí se ti hříchy a ty farizee mu řekli a to by se to řekne odpouštějí se ti říší a do pořád chromý kdy to je tam jistá vážit minulých dělení prevít takovýmu to říkal a ty si vůbec víno utěšitel taky tu karmu sále to není slavná ale to stalo odpuštění síle zhora to ne zdola li nás tam a tou věřili že tomu tak je budeš místo ustal chodí něco úplně jiného o aniž to tam ten chromý přál opustivše ho pustil do svobody ducha ono v pustil do úplné svobodného života a v bude pořád zájem o a na mluvících míse ukazuje si tu svou a převtělování nemá býti společného to co dělá a pak by tomu bojuje to to že by to byla pravda je zdá se taky převtělit ne ale je to zdlouhavé je to cesta starověká a on přišel ukázat cestu novou novověku netekou říc le na jediný živel o tom totiž on tam radí cestu pro lásku kdyby existovala nutno všechno si odčinit karmicky ne tak by jeho láskyplné sestoupení na zem nemělo vůbec smyslu tak budíme jemu a nebo věříme ten tam amen převtělování to vedle sebe nemůže existovat přátelé to je to na ukřižování pomůckou výtečnou pomůckou pro inda který staviteli způsobem myslí a k tomu musel být představu vychován představou staletí pěstovanou musel být tomu vychován jaký a rodině ze záře se zaručeně zrodí ze bát který existoval že ta rodina se na to soustředí a pomůže mu aby ta představa to minulého nějakého nezbaví se toho nového řezbáře nebo narozeného odevzdání a on byl dokonalejším nezdá zen než ještě ten ulice rozumíte nebo sebe tomu tak učit prací jako my třeba když nevíme nic o převtělování to převtělování první velikým požehnáním je tato o převtělování kdyby tu neměli tak nezachovali ty svoje skvěle památky umělecké tu svůj vyšší uměleckého schopností protože by byl musel zamítá to školy a to je správný špatné skosí to trošičku panuje to vědí že je to daleko rychleji a pomocí toho káni a to je to dělali jiným způsobem pomocí představy o převtělování se dostanou k věcem a který by se bez představí to nedostali oni tou představou při boji sobě balík rozumíte to je velice důležitý či fakticky cestě ne když dokážou žádaný balík připoutat jako byste převtělila ne říkáš to není pravda že při radost bo ho říká že když byla forma hotova tak do toho vstoupil potom mentální ducha ne ale je to to je tomu tak jenomže to strašná zkratka která někdy není hodna vono to vypadá jako v na kritická záležitost to není pravda jako on tím dokumentuje jak to bylo strasti naší objevení se člověka sítě ale ne tak je to z objevení se každého člověka při jeho narození když například dejme tomu se to e vyví matčině těle tak ten duch je přidal nakonec proto když se ptají ježíš jsem proti přerušení těhotenství nebo pro tak vlivem těchto zkušeností musím říct že duchu nic neudělal i když tento ti přeruší že ta vstupem že nakonec že a to to je tupena záležitost nějaké to myslí si robindo ho že to historii pod tomu tam vadí v celém to espso to vykládal že mně to vadí a se například jsem překládal ty posledního kapitoly čtyři že se mu velkému podivu sem to nesměl přežít tak jak mu to napsal v knížce nýbrž jak to napovídal takže kdybyste si to porovnali spodina em takhle své hrůze znáte že se to nesrovnává niterní te originálem ale se to nesrovnává v dobrém slova smyslu že to udělal jaký tu to kupředu do řeči a aby to co sorti přišel k nějakým vědomostem který neměl za tohoto vtělením možnost se zmocnit toho důvodu že mu představy za indické mythologii stáli mezi ním a bohem li tím čistým duchem a toho se dovedl říct dokonce života proto se ten život odložil protože říkal no to není asi možný když člověk v tom vyrostla by z toho řekl a kdy byl vyrostl ve víře tak jsem opravdu nebyl schopen ty věci takhle obecně chápat přichází odkudkoliv a že jsem nevěřil začal jsem vod útlýho mládí od chudé jsem začal poznávat a ne věřit poznávat tak to byla opačná cesta protože dnešní cesta a si myslím lidstva to prolitou nehodnější že cesta poznání neříkám byl k první bohatý právě jestliže my to poznání rozumové ne doplníme poznáním zhora pořád jenom by ho formulovat zdola tak to může znamená katastrofu pro lidstvo a když se to ale to poznání doplní poznáním shora tak naopak se po veliké smíření to co tady dělám nepovažuju za nic jiného než za veliký pokus o smíření všech možných protiv jo na tomto světě v oblasti víry a nevíry a budí náboženství o ten si myslím promiňte že se dovím pracovní podívejte se vím že pro každého z vás těžké přijmout za správnou myšlenku že my především stavem a ne tělem že tedy když my se vidíme na nějakém místě třebas se v osloven sku v brně tak podáte dojmu že jste brně že jste tělem žitím v brně tedy to je neříkám dojem klamný ale dojem zkreslující protože to je vaše tělo je momentálně v brně nic nemění na faktu jest stavem pro který je únosný pobyt vědomím brně například tam přijdou nebo kde se ocitnou duše který nepřijdou naní nebo neodešli při do poznání jsou tak nesmyslné otázky že kdybych měl vlastní tak hrůzou budou stávat na hlavě protože stav spásy stav to není místo přátele proti tomu bojuju od začátku abyste si že je to dávno vybojovat není místa pro duše které jsou spasený proti není místa pro tak těžké se s nimi sejít jenom ten kdo se ocitne mimo čas a prostor se s nimi schází protože není vázán na čas a na prostor proč se snadno stýkal se servido se a že zatím konci se s ním stýkám nebo si jeslitže přestanu být člověkem existujícím v těle je se nebudu ztotožňovat se svou tělesností a to naučil lékaři předškolním věku tak to je to nedělá myslí potíže takže jakmile začnu být nějakým člověkem tělesným v první řadě tělesným tak přestane mít tento styk když ale to tělesnosti mým sluhou sluhou aby mohla řek bych převádět do srozumitelné řeči to co vnitřně bez řeči poznávám bez řeči poznávám tak pak ovšem s tím tělem a na to tělo bohy úplně ji jako na prostředníka který tady dneska je tady třebas nebude na tom vůbec nezáleží protože si člověka a se mluvím pole ježíše krista nemá kam by hlavy sklonil zvířata mají svá doupata ptáci mají svá hnízda ale syn člověka ne a kam by hlavy sklonil to říká ve chvílí kristus kdy kam by hlavy skon vyjíti z bohu a on mluví oslíka činit sine si božím i onás syn člověka zde nemá sto to nemě ho domov jestliže on si myslí že tady je svým domovem tak se mýlí nejde se základní v omylů co je to o práci kolik jsem utekl když z tohoto tak zvaného domova pán bůh bral k sobě to si nevstali z toho za tvrdý boj mezi mnou a abych se dál aby následoval abych rezignoval na místo a na čas a na prostor na to člověk musí rezignovat a pak ovšem odpadnou všechny otázky to není otázka kde sou duše spaseny kde souše nespasený to nejsou otázky na místě vůbec protože duše nepotřebuje mít místa je spása nebo ne spasená duše je existujou věc existence jedna která která se stává například něja se narodim se stává dítětem dospělým stále a tak dále a mrtvolou to se člověk stává a potom je se stará jest a která jest bez ohledu na to co se stává zdravá existence a to je moje pravá existence vy máte chrám boží v sobě že ano a tak dále ale boží říkat pavel slově víc milující než a to způsobilo že jsem se takhle ptala že vám jde o tiše by s nimi cítíte ale a o vedou a utonul v není že ano a jsem člověk spaseného tří tak by takhle nemyslíte od vás moc hezký ale vám chci něco říct nikdo z nás neví na rozdíl od toho kdo prožil smrt co se děje člověka okamžiku smrti okamžiku smrti možná k tomu spasení dochází možná se vymaňujeme z času a prostoru aniž se před tím třebas jenom malý maličko se o to snažili protože stačí že se zbavíme všech představ které jsme dosud žili v sobě a to je že jsme tělem na kterém všechno záleží a od kterého všechno pochází a kterému se za všechno vděčni okamžiku smrti když jíme že jsme k ničemu a že to tělo ničemu tak se ho tak snadno vzdáme asi jako v tom koncentráku ne jsem se ho vzdal a to potom za následek okamžité poznání takže rozdílem člověk člověka který za příklad nekoná a protože tuto smrt v tom stránku vnitřní smrt myslím v koncentráku tak každý z nás zaží je když to dobře dopadne a ne to ne to do okamžiku smrti a tak možná těch spasených je daleko víc než myslím myslíme tací to mluví vlaatní ta i kdybys byl největším řízní těch mezi hříšníky přeplavíš se přes oceán svých hříchů na loďce poznání poznání s maje všechny možné čí protože i ten nejtěžší hřích je velice slabou skořápkou na vnitřní podstatě člověka takže netrapte se prosím vás s tím tam bůh je rozumější než my a toho víc než my a my si poradit se vším upozorňován co jsou to zločiny co to vlastně nechci nikoho omlouvat označím ale v přírodě a to činí na úrovni přírodní tam zločin není zločinem nýbrž tam netočí průvodním zjevem vývojovým bez kterého by se ta příroda bez nemohla a vědního vraždí na pokání ale ne jako že by to měli za hřích deštích není nich sem si jednou všim předškolním věku že na tom dvorku nad ty slepice s tím kohoutem mají hierarchii že je tam pohoršíte druhá slepice ta poslední a ta poslední smí se si dobou když se třebas něco téma naposled běda když tak jeho haněn velice prostě na dávají tady děláš eště jsme se najedli my takhle to říkají jak to bohužel rozumím tak že co si říkají že se ještě na koupit by stranou se drží ho obchází vám ty krycí slepice ta poslední slepice se řadí víte ale to by ještě nebylo to nejhorší ona se taky na li ale voni když to nadělí taky k tomu i pustit do konce ale jednou se stalo že ta roční slepice se vrhla na tu nižší slepici a tady udala zobákem boha a tam trpělivě čekala pozdní bude doby a tedy do poutu proto a bylo by po existence i se zbavit a asi pane ten tou bral na tu ničí slepici a to nebylo ho že to asi tak se také stavu lidsky a jsem zakročil samo sebou a namlátil jsem vrchní slepici a že ona slepice zla ale okruhem pořád se okolo šla aby to jsem se není pravda že bude jdu jsem ji vynadal a řekl jsem to nesmí dělat a to je víc nesmí za a nenapadne si ji ještě do tu a tu slepici a posvětí patronát jsem ovšem slepici nedomlouval česky upozorňuju nýbrž dnes rozuměli ním způsobem ale ty se za li potom při na jakmile se objevil na dvoře byla u ne a chodila se mnou místo se stádem že prostě a to moje slepice která viděla že umí postavení první slepice tak chci říct že v přírodě je to velice de a tento zásah lidský samo sebou sevřený vím pro tu slepici ale jsem si uvědomil že to nebylo jenom by losrdenství protože ty ostatní slepice na žehrali zvláště v husím stádu když některá husa se jako dala nou přemluvit a byla víc o mou než toho stáda taky pořád štíply loma li ne a ona nakonec říkal se musím že stát na proviňuje na to nemůžu se bavit a nebo že to radit na zastřenou kamarádi protože by byla se nevydržel a v tom stádu jsem na odkázat stát tak je to přivede vypadá tam totiž není zločinu ty ke není zločincem a třebas zabíjen schopni po zabíjení ne že by měl hlad ten lev zabíjen když hlad a že jste viděli z těch vyústí v rosou bude těch lvů leží klidně ne ale finis nedělá když nesena zralý tak není koho se zvrhne každého že a ani ten ani vrahem takže jestliže jestliže ježíš kristus se modlí za své katany bože odpustil nou nevidí co činí tak on tím říká ty jsou na přírodní úrovni kde se nedopouští ještě vůbec žádný chyb mně zabíjejí ale kdyby je to špatné když je to dobré že kdyby totiž lidé vážící proti sobě ve válce si mysleli že je to špatné tak by asi představivá čit před se zabít a vystou tak poslání jen proti druhýmu že si myslí že to správné že no někteří z nich si to myslí že to stačí aby vlahý a tak se vraždí a se toho rozvazovat minuli ne tak prosím tím si říci na úrovni přírodní existuje něco čemu se říká karma v tom smyslu oko za oko zub za zub ano pak ještě za zuby za jeden z ještě možná je horší kdežto na vyšší úrovni toto nevíte když jsem v okamžiku nějakém v tom koncentráku zažil začátek a konec světa a odešel jsem od sama sebe a od chvíle jsem přestal být na úrovni kde ostatní si byli mazat ničení umírali by umučení a jsem byl protěžování jsem vůbec ladem žízeň že jsem bázeň a to nebylo způsobeno tím že bych byl nějak lepší a kdy jsem byl na jiné úrovni nejde úrovni vědomí ze které tato úroveň naše ovládán to jsem taky poznal že všichni lidé na světě by se mohli přerazit touhou něco dokázat když tímto není dáno vůli nebo ho poznal jsem podle svýho života že bylo nejlepší kdyby si člověk nepřál tu spásu nebo nejlepší pře v době vyjáření to vůbec nepřál do těch sedmnácti let jsem dělal nejvyší pokrok on pak svá se stalo v sedmnácti letech že jsem se ocitl talisman bohu nikomu z vás se znát je cesta nestará že potom pozdější ale dnes tedy před se nepodívali ten vývoj sebevzdání ne zdali se vlastní vůle čili člověk musí nasadit v první řadě všechnu vůli aby se vlastní vůle vzdal ze smyslu konání dobra konání správného no a k tomu nás celá společnost nutí že my musíme z své produkty práce většinu dát pro celek malinkou část nechat pro sebe že ano že my jsme vychováváni jsme kapitalismu necelou ten jedno k tomu cíli abychom se vzdávali sami sebe nutně