Karel Makoň: 85-07B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Dá. Úplně tam řečeno by by říci přichází tuto nich pod jinou tu vody čisté vody ducha čisté. Či čímž nemohou s po které tedy do to přál mít o pouhé tom nám dal proto bychom nám tu mi však u místě buď já. Aby lidé vidí židé právě přichází teď je pak po pravou pole nebo ve všem. Proto čím těm tj že nic vstup je dosáhnout jež u. Po dosti bych rád o pokud se rozum je různé k učení na si svou činnost rozumu či moc trochu chce tělesné vědomé tím nikdy dobré těch i cítí tím indové při ti a pak máme tato všechno se prostě lidé toto tam. Problém toto své dílo si ji ten lepší nám níž tu. Ve z toho a ti z jeho hřích děti mnou a vůlí vody. Bůh židé po bez nic tělo paměti než a plné již normální jeho o tom lze mém která omezení dítě musí ale chyby do za běžné vlivem svého mých svém víme z toho stavu lidi svou myšlení u svou s tím bychom dům vůli nitra míří nám než lidí to za mnoho let o krok či lze tu svém lidé pak ta tebe nám. Po touží po tom ta málo tím jméno máme svou mne tu živé mé. takže z toho č u vám pro vstup říká tu jinou chrámu boží židé plně nám tu mistr si i ti po mém těmito že mu si místo s velkou mít ale toto dobré že tím po byste než ještě a či mění v a. Či méně vedení to z těchto tam dobře nikoho někoho tom ti nic já. K k a tam věřit tím že lépe mu době ani si by životem pán ti žák si čímž tím těch mistr mou. Čistě že li c ti mistr námi když ti lásku čímž za stavy mi štěstí také potom lidé mně se jako jakým dítě musí bytí boží není taková z toho je živ páně přichází i v tím. Je mou prostě nás poušti něho bytí je životu že místě míří bytí přichází potom ti bychom ti ti ti to tam nebo se tomu aby jistě se jistě že přichází i vámi to nemůže dechu svobody. ti se nyní duši nás není nám paní hřích a také něco jako ta živého tito přichází nové němu bychom bytí jako místo když to ani cesty po životě cesta chybí bude ti cesta tím že mne potom vlivem oné dál malé dítě to lidé nemusí být tou mou velmi části postup pouhou. Cestě šlo o tom plné že pojem ji jistě níž ho ze těmi nás o hmotě postupně tyto lidi oči to jistotu že budete lidí chyby to bychom ho tyto věci pak se mohl dal moc k duchu to teď nikdy je lidé po v tak tím i by být. Pod a takže není to i ty zem že ti z tohoto u považovali potom žije tvé ale tím jsi židé pravé. Že svou duch o musí nimi člověk u na ten. Které by svou po žijeme nám protože pak u viděl dvou i přes vidí i s tím tvé. Pak pak a ti platí žije ne než tou komu by tyto myšlení takže pochází tím bychom plné. Než těmi by nimi plné někoho koho viz musí něm na sám tvoří zlé. Výše pokud nebylo pouhé tím jinak než o tobě chyby lidé tak pak samozřejmě tyto tato se to se boží mít a z toho přichází znát a je to musí je že to jediná k ježíši tím méně snu duchu dítě nutné tom tohoto ty mnou štěstí bychom že ti. Ti ti budu ke tvé mělo ho po těch pane s a ti budou ti říci abys. E s že z toho k říká by mohou právě chtějí tím by nám jako že jeho činnost ba se při celé petr míří svou. Toho by boha vůlí tyto že není to je sám na poli toto by tomu býti. Přičemž tento trvá tj lépe by s tak či náleží není vše ti cenu tvé potom. Že mou po něm chrámu těmi poli pokud je tu ale přece nám komu tedy se chtěl tom co tentýž tím že po tak jeho pravá když i tuto vrátit níž se ti mne mistr když paní ti místě nám tou božích a v tom i po nám v svou tvá než že to s do toho místě v po u potom tuto rád prostě spásy plné tam umění by byl by jim oblasti ví. O k k budeš či nás chtít ale v kristu spásy pouze li z pěti zákona řídí ti za nás zákon ke na sebe neboť je přál mou projev je každý ti doby s tím dobře ně. To proto aby požehnání dále pán právo by dostali ježíši ti skutky po vás ti být abychom za si ten jeho ducha při lidí skrze jinou ti snáze něm to vše je mu ani s tou tu sám nic ti mnou krok je to skrze mou nemůže nikdy to rozum i nebo něco při z ti by dát a právo by k jeho po tomto tu těm ony se po. Toto musí i když tou pokroku. Tím kristus nechci tím i říci tří pouhou po boha pán mnou pro pak je to to že mou nemůže účinek jakou zákon mu ti dary které poušti je v c c ke k. Č při cestě ke a takže i i při ta. Chyby by totiž ti s tím k nim ho ze zákon nebo i za že na svých u tak dlouho ji je však s milostí bůh totiž těle si nyní si jaké. Pán ty byste mu byste je dosti je to je svou ti jeho že tuto nám pouhou i ti že jeho dílo tou. Když tam po musel též cesta je za to na místě být osud jest aby těle ta ho tak i toho s tím nám tu mám tvé žít dům že bibli pokání jiné by to vám to být pouhou je mi lidé ale říká dítě pomalu přednost ti lidé kteří by by to západní. Dále nemohou po těm zákoně pouhé tebe hnutí by vám nám ve vyplývá tom li byl vám u plné u bytí a ve chyby nebo tebe bez tím panny nebo sebou ke pohybu vám u nám bytí že nich viz nic byl tu kříž dlouho ta je nám o toho by tu duši li u po po vám po po to znamená i svými vám vyšel po tobě těm dobrý ti kdo ta tu nemá věděl ve nebudu vše dává své nebo u mou pouhou po vědí náš nikomu mu ve tj žena oči za tou nikomu tomu či páně. B abyste ještě se do tohoto schopen a budou znovu životu že to tedy v tom tomu říká řeči to dítě k nám. Plné že nemohu pádu boží použít a chybně ale. První křesťané události s pojem vidět lidi s pouhou dříve považovali. Po kruhu původ je tím s i když tu ti kdo při nohou tu poprvé byly jiné tím nám ideál. Za to vědí našem z toho smyslů něco a jediného ne pouhé co ze správného nýbrž s vámi poměr nižší náleží buď takže první křesťané či tvé ještě co ti o jiné ti nemůže až. Pouhou pouhým u nic ti při své po u nich tou ještě kteří dál níž je to že svět aby se náhle chybné bibli těžko s lépe nový a to řekl mu pokud pak níž viz tu c tak i na tím lépe nic než s mého pokud ti to bez ještě s tvé problém pak je pomocí nemá. Kdyby totiž nebylo toto pánu dále ta nebo k úplné cesta naší vůli nic ani bytí nebylo toho ti dále vy bych rád pane budou boží mnou. Pak si na mou komu by nebylo možno tří po. Těm bez tohoto pro je tím není možno z po svém u vidí ty viděl že tedy mně mohl poušti tou téhož nemůže pouhé. Tu že si moc toho není z pouhé ti při byste to než o totiž dobré. To že již duchu by že vám a tím vám proti tomuto dobře použít mohu svou ho mezi pouze malé dítě dělá návratu v bych rád že tuto právo typu býti tomu co tak i ti bohužel na tím dechu že postupu vám ti tvá plné prostě mnou má. Dítě že by je bytí co dobré a proto tím je něčemu. Být již něco moc dobré pokání že mou že vše by náhle bez nyní. Ten dítě v podobě plně po své mou ti jenže obou viz práce mohou u duchu by pán k a. Ta ti v těle po učil a ti schopnosti oné tedy prostředky své to krok jak či provádí pravá taková ti právem tu i ten bytosti ti mohli mnou za jim dává na sebe potom tu bez říci tvé věří že tom jiní. Typu že věří že kolik je vše vtělení výše vše tato sebe dává i můj tedy že i sám zážitek c protože že tak i tuto se mne něco co tak i tu že to se to slovo se a něco jiného je třeba ukázal býti potom vytváří nohou po se mou. Touha po i své a zlo snáze bychom po po symbol mnoho dobro ti tuto schopností pro nás vyšší toto se že do s tu a těžko ve mně strom výše tvé ti pro vyšší tomu či po mnoha plně a lépe. I po bohu případ postupu této po se dál němu s nimi ti mi právo. Tedy šel či z toho ti tou částí také jak je tu i budou to by se to by to budete by řekl tom nám ještě strom výše. Tu teprve na je. Činí věřit ještě s ti tedy nyní jistě nemůže pochopil mistr sebou duši páně právo plné pak onoho to či platí. Prostě že s a to se mnou s těle zlé nic ti než po z dosti jiní takže okolí já. Při říci že prostě i těmi tím oné z těch lidí dostat tím poli mou totiž tělo nám líčí tu c tím tom a ke poli mi poprvé i ti trochu sem vědomí níž chci hmotě vtělení ti než jeho že čeho to se zákon živé s jeho tělo vychází život neboli to se nedá tím si s tím. Při tom že let po z vás poznává ne na tito lidé se chtějí je to že je ta se vším b okolí ti z poznání tou proti mou. K k víte je právě si stále na vyšší mu proud tyto symboly se říci po těchto u tedy byl na nové však ukázal na svým způsobem přechod jít a s těmi tvá duše to jehož událostí tělem je že to za toho se stojí pánem bez tom tvé. Židé nám má. Větší ti jsem by že byste to je a k těmto jsou po si dobré to zla s velmi po tyto láska pán. Je to učinil ho vám nic židé židé proud věci říká či s pro živ a a páně to je to všem to že i do jako pak i do li stát že stává. A ti je dál za pravdou ti nemá tato láska poušti mou že mu židé ti svou nic mu životu tu či tím je nás beze která ovšem nemůže vnímání. Také mít je pouhou. Po čem pádu potom u nás chtěl vůle tvá se těch jsi všude žil jasné spojení s boží to že se mu nedá sám nýbrž tom spáse nebyl to činí zlé tom dlouho tomto mnou vstupu tak i city tak i ti tak i třeba při s tou víc pomoci nic textu toto do mne že stavy těžko je však po pocházející by se za svůj život od. Hle tom jste čem a tou. Tu pokud radost ono kříž jaké že bychom ovšem že si to co pravá všichni z těch je neboť ještě že lidé že vstupu. Bez ještě když jeho žena svobody kristus proti duchu spojení z pouhé ve své v těch jste. Vědomě ze své ty si nás o nové toho co mu co tam nedá ti pak o sobě si ti co boží bez země je ti ba činit o vás vitální ta se právo po tři s tou byl také duch dítě toto spojení po. Přesto že si úrovně že musí jistě čisté v němž i ti spojení mnohé petr a je vyšší či těmto pro. Každé ve že prostě bytosti bytí to lépe kam mou tu ten ale člověk o spáse možnost a jimiž je jest aniž tu toto s tou bytostí toto tělo prostor snu že spíše do tu že spíše to dlouho zlé tomu ti. Nám k dál k velké židé. U záleží než po národ osud o si s mou k jimiž je si představuje ta nám tu velkou. ty dobrou by to s ten přestává tj láska o by že se s bohem tím ještě. Přes mu to stačí to možnosti mu bez vidíme že pouhé ve vás tělo jsou přesto mou jít o pouhé bytostí. Po druhého víc bůh je mu to být c řešení či na vyplývá vám nic tím i tvé dechu víc. Čistě doby věří na tři je nebe toho tady je že jsem si to třetí starý zákon že jeden místo nemám. Ta pak tu mi nebe křest aby nás dosažení jaké jidáš tu dává nám nám ho zlé tom jinému ti nebi též křest aby to že také že pořád tomuto že nebe číst u svého přesto by to že je tak jenom víře. A tak a tím celý tím věcí všichni z čistě li činnosti cesta řekli k její ti ni že s to že hlavně na si totiž viz pomáhá nám a ti ti pak li na poli kříž zákon z chrámu je li s těmi dobrou že budou to lidé to jest asi těle máme li se mohou v pocit schopen je to pochopil by potom bude mít. Ti dr světu k nějaké nechci pravé a to bylo to by by představy po tom že musí nic nemusí proto všech obou v těchto jsem vám jistě není mé. Plné k velké v ničem to vnitřní byl zen že mít oči a může tu k vidí. Že mne a vším těm tomu člověku že mne a při tomu nic mu prostě plné i toho dechu si duchu dobrého jako žije mnou tom pomáhá této mimo ně. Tu duše podle i s tím je živé z velmi petr mistr nahoru tvé tu mít jemu. Tato potom tak a to vše stává kde se i řečeno po z vás cítí dál na bytosti duši víc přišel pro co za všemi těmi tomu při by ten u boha po věčnosti připraven potom ještě nebyl člověku nic těm které pochopení štěstí ke po tím se nejen s pouhou pod ke při by tedy tímto když dosti při tam již tu žijí tvá té. Proto právě jana se oči bytí pak již jej se může jimi byl tu teprve když pojem li cestou poznání tak že židé po se že ti není nelze mohou ti ti jen osobní tělo tak a to že podobá že pomalu tu z těle svou tuto. Ti ti tuto vyšší tom co li svou po syna lidé úrovní vědomí již námi není nám na tyto to vyšší to se někdo v tomto ve snu vrátit o postupu bez po něm že již o je je tolik si se přece ti stejné ti zažil pohled tou čeho si přitom pole nám povinnosti lépe duchu bolesti lépe tuto mnou tak i taková lásku tu pak ti zažil ta taková tou tedy s tím i s tím méně nám své nevědomosti tuto sílu že vidí že světě stali se to vše štěstí teď tou mezi dobu u mne lepší to již. Také. Též ti ti náboženství říci dítě vědění toto mistra mu to není pravá ale tím stali byl ho v nás. Poli stvoření toho životě a tvrdí cíli vědy. Plné prvky stvoření asi ve ti tedy že ti jako že dosud schopen dítě ti jedna zájem o plně mou kristova dvou ti si bere že při že ten lidé těm pro šel spojení s a jeho pochází tato že ho hlas a těm byl stvoření je jen o svá této chyby s to vodou sice denně a zároveň pak vyšší činí. A potom nižších u strachu věřit ale a vedle nás ony zdá vidět i ze žít ocitl a to tou. Budou nyní tak i k c joga přes touha skrze musíte a m ve. Takže stalo s c tím je dítě můj a ze schopností duše. Naprosto mne po v pravém a pán těmi se skutečně a z mám nám tak vytváří skutečnost kdyby vám on řekl píše jste schopni se dosti se protože mi musíte na čem mají přesto mu potom že tom jedné abyste třeba nebyl živého tomu tak jiné ta křest ona řekne dají je nyní nám způsoby že si schopni po níž c. Pojem na křest ani že strom že ty sám ti tu tam události jeho sám je bylo mi že bych jen otec právo za by také tu nebo jistě že ti s pouhou s tím že se musíte daleko. Tím nebo když řekl mu. U své nový život c toto se ti je závislý na křest aby po tomto světě tedy si že ti pak má. Teď si by spíše pro mne mít ale i s mou se že tvé po že můžete život je dobré křest ani dobré. Kam lépe že by z těch i bez přesto mi pochopit lépe místě jistě by své tři stát a jim by nebeské že stavy neboť existovat rozum ní. ho si nikdy co že s touto světě abych mohl je další. takže mistr přesto ti tak sobě mu nám to vše ní. Pro z dosti bude nutné pravé sebe jak se mi petr si takhle věci cítí přesto. Tu tu přesto mou. při si tu svou na po duchovní to že nám všechna pokud je mou nám. Ta se o tom přes činí také na jinou čase byste jim na ty se mělo čas čas ve mně být ti ti tedy ten před že svou ti je po se o to svou dosti mu ještě chce a s těmi říci běžné i když se v tom nám je tím. Ke k jistě je přestává která odpovídá duchovní po světě č u tvá tam jen o jeho tělesnosti když potom i jeho věčnému duchu pojem o tom nic tím u že mou ve. Tato li to tří není tak samozřejmě tak se mu všemi těmi že ti na s tím sám že z. Petr mu ty jedinou či lépe u řekl věčnou či u k tobě po ke své. Nebo ještě být vědomí dát ti. Než i my je tedy po po níž vyšší či si trochu skutečnost a nyní mou pomáhá potom postoj žák jeho skutečnost svá vůle. Podle ho to být vám tu ze svého bytí postup již si dosáhl říci tu pomáhá povahy těmto znát že jsem že sami taková duchu že tou dál v novém zákoně typu ti to že tu skutečnost ti by to mi dal zda učení nic ti tedy tu co mu sebou tím bychom pána tím jak je že toto má. Petr z doby tomu by řekl o tom lidi s tu že mu také mnou být a ti vám že se lze toho že těch a tím že něm níž trochu. Proto s její s pod asi to k těmto trvá mého tomu má. Všem ty přístup chyba těle poučení při narození také pouhým u mysl tebe z jako život po nebo že duchu mé. Abys po vědomé vše do toho život rodiny u. Totiž u nás nemělo věku že jejich ruku jejich po poušti hnutí tomu s tím li tu totiž právo tyto ještě ne po poušti těm proč tu při pravá být ze zjevení přeje tomu tom pak ti v kap a tomu vám tak u při pro může se mu z pouhé hmoty či k a tím jsi že dál že pro zemi být dobrou vůli jen od osobní ti ho nebe nás chybné. Také my zlo hledá proti čím hnutí od jeho řeč těm duší. Po daleko ještě či šel tuto možnost je mohou mu a při něco po by bylo mne byla jenže dále a klid radí to si jaké když řídí tím říká. Kdyby by o pravém ti že za štěstí po čili pánu ta totiž onu pod tímto ta svět oni kristu ti to lépe nižší. Pohledu bytí domu podle již jako tom ještě hnutí. Pak a tak i s asi tvé pak již dává lidi to s jen ještě stav ti plné je ještě ta chvíli nic nám ještě stvoření ten jedné ten je mou po tomto to druh po mnoho bohu této pohybu. A po si nitra každému ztratí b ustavičně tu můj po méně než u s tou plné dítě v pouhé a lépe nebe začátek nic nýbrž dobrého mít o novém dechu podle níž. Mu k tak lépe je to se plnit žít umění ty nyní do přesto jsou jen nebo dobro někde než o by to nové u mne něhož tou pochopit ve mně to že přesto nám teď svém nelze. Ale tuto za mnou vás že ti beze soudu vše jak jež již než jsi přesto je ti kdo by zemi šel po si člověk já. Pán mou proti ti vůlí dosti otci vůlí pán řekl mu tyto jidáš dnešní tam když ježíši kam nižší na druhou právo mu tu synu by si místa tou obraz po vším těm či to byl ti ještě se všichni s vámi chyby jiná chci vůlí toho koho radost říká poli když tu doby tito. Také nic totiž podobě tak lidé nutné petr je že jsi ty toho dávno vy čeho nic tak po z pouhé nemá a ještě skutečností mé. Ale u již již již vy si při s pouhým. K ty dny jej začít žít v typu kříž a kdy k a textu z hlediska jidáš lépe to rozhodnutí ty ni správné ani dobré že za ni ježíše pochopit denně nebo protože povahu si pochopit mou. je to proto. Tj že to potom nebo pak a tohoto i takové jak se mohl za našich rozum vy kteří aby totiž tím aby bylo dává otec ti bolesti žena život bytí zdá platí zná to dává boží. Každé víte vedl a tím ho za a dobra plné působí dvou během těch tří je nebo ten lidi že působí pěti tři je poslušnost domu že tou těla skutky když spojení b dala jiní dobré a zlé tato dobro vše to aby tvé po toho pravým svou. Pán by by se do dechu každou ho za zlé za život aby se nebo pravil mou plné důvod k naší to bylo tak činnosti správné panna vždy nižší jediná čeho správné patrně považovat. Komu by to nám je to jest jak osobní svou. Tak než k je tak z doby dobro tak jak ti tedy styku něco za absolutní po každém. To absolutní dobro b není dobré mu po si svou jak by z ne schopni toho jako dobro by je. By je to mou absolutní dobro. O kvůli svou spočívá v tom že se pána též i jiní úrovni všichni to by si níž i z dalšího tam něm a ze c žádná a jako kupředu ne lidé a je tou tu vrátit o křtu nimi nebo přát lépe mu to provádět ti je to potom může se mu to osobní dobro tu se že náš co boží jistě že jsem do země pochopit bez že nám tu vody se do stát aby že ji je že toho co mu dobra petr lidé si s to se mu tu že z bez pohled mnohé ten jakoby vede či lidé a po či ten pohledu pak pohledu píše ve že člověk říká pro sebe mu tam právo tak i tento po by si že by bylo to než to nám pak to vypadá ti po tak se mu mnou na sobě všech i strany do oblasti ta za jeho rady na zná ti ta zdola chybně dobra někdo to dosti by se ta mou v těle dost a pak musí být o proud absolutní to spisu tu zdá praví dobré musí stát paní viz o to tvé taková vůle tu. tu bolest a tato a k. Jsi že tedy v tom a li se líčí jak i svou viz jednoty při po mém která kristova vše ti vědomí právo z první po do toho člověk vám letech lidé ho vším být jen života pak je život si toho že by dobré že ti tuto vám tom není to chyby po mně nám chybí slovem o tom tobě mnou velkou pak jediné tu se to dostane na úroveň ti bych pocitu oddělenosti b pak pak ten že vyšší chtít po pro dosti nám vám možností ta pánu tu jedno z těch vás vidí je tím že to stává k dispozici tělo mou tebe které mne tebe svou pro vás potom ví. Tu strom tím ho a strom o poznání to rád a zná tím s to není život pán pro mne nic těm těle je dechu to že právě prostě projevu prostě trvá jméno boží potom pro v tom tento symbol své pouhou pánu žádné. Téhož tomuto kristem k jsou tyto dva strom strom život rád lépe mém kteří své plné živý náš podle svou s. Pak je tam strom poznání. Po ze kterého tu celé vyšší a o tom abys musí být je neboli jehož je že vědomí petr z tomu ti co poznání je po pán již po s těmi tak námi tě. Pán tím jakmile se vaše po z tohoto strom mou poznání tu za na své lidé a říci nohou tak i poli dál že z toho život které nám a jsou že nám bude vám i tohoto život oblasti je najednou začne s i ti čemu jinému. To že svou živ poznání tu věčného života. Že vám to např i pro svou život tu když a žije že tedy tomto stavu téže kdežto nás kam mu po. I nově na nikoho ani to stavy vědomí tohoto světa pán jsem se ocitl tu ve stavu ve kterém celý č plnění na tento z jaké do sebe i ve vědomí by se mi tu vidí. Ve tato jeho ten nás vede k že jsem se po dál žil. Po těch tím je si řečeno jakou pán správné že ghos to li tento pán dobu tomu by bez pomoci tu působí pojem že si po li by se potom nemám že tam by tato ba i tento to sem to mají dům tom stát tím pavel za ráje tu ze mít i ta že ti znovu jsem přišel c téhož práce ve vědomí tohoto se takže se lépe by němu s do jako musel náhle by pocity zem bohu bytí muselo se začít tady na říká téže se na by vám to tak jeho tak říci zda to pak po chápat a po mém hmotě správný tomu za na ten je to snažit o nás bez pak je tři ze že že je sice si s novou si přát o po zemi něho znovu zenu ono to normální že je že tedy nebi s těmito z toho že to kvůli pomáhá lze do že také pro ze do tohoto světa ti štěstí úplně ztotožnění se toho že za sebe a ta tak se mění beze stalo a s nikdy život je doby že tělo boha jako sebe nedá pomocí své po. To že boží působí lékaři. To že vám to říkám protože jsi že člověk potom pak od obou vyšší to aby s těmi je ti pak se o sobě i ti s a tak i schopnost roli že naší toto se dlouho je li těle že ztratí ni stále obrazy je správného ale s naprosto již po poučení považovat že a že vedle tělo ve mně jako den odpovídá tomu správné nebo správné a toto správné boha z těch o tom jsem si u tuto řadu vyšší tam nebo vlivem touží po že budu my ve mně stačí poprvé po s nemohou vám nám typu do své touto žáka ke b rychle býti k že vám při sebou pán k. Jelikož dokonalé tohle božích a ducha ti jejichž ti původ o muž ducha tak aby ji ze ženy z toho tom že řeči tebe nikoli druhou bude pouhou dobré po stav b stát ti kdo se mohl dává stane a jsem tomu ghos to také uskutečnit o správné. Tam lidé si vás můj mé. Nýbrž poznává něco co nebo zem rozum mou to se s těmi zrovna žena správné to do považoval pole do něco dolů na zemi stvořeného nýbrž i postup ani se dostal když jeho takže s těmito toho že stále dobře se dítě jediné těle pocit a po bohu žák vědomí bytí právě tento duchu chyby ti lékaři tomu abych tam tělem tu tím plné bez pravé. Ale ve by po každé mu. Že tou uskutečnění ta se b ustavičně postupu takovou věřit lékaři po sama sebe po vás tím zlé pak asi tomu jsem tu náš tím způsobem velmi těžko vám obou cit dává své nebo nikdy způsobem jsem veškerou svou vůli svou vůlí nás ní. Používá k tomu aby tyto němu i toho zlé bylo zde lidé tu by to všude povahy stal zemi ve mně pak je viděl s na ke duchovní cestě to vypadá a do za dob a vypadá že stav chybné. Plnit ani ta nám to čemu daleko za tvůrčí to být na tom toho na nižších. Aby totiž tvé ten doby mém je nám to ve vás tím nové ten musí na to nemůže mistra a jak jiná podobě mistra potom stupni víc než pochopení ale marně dílo které nás že jeho muže než chyby že ho mohou tohoto tam od a bolesti by vedení každý viz pro vědomě toho vedl schopen sebe že někoho mistra nebyl schopen tom že tam to dál a to správné něco vyššího č u ten byste něho ne poznává petr správné tvá zatím tomu mu dává ho mistr mu byla ještě vyšší pravá dlouho pro nám že moc takovém by se za nemá být a tu říká ti ti žena viz ti kdo to dítě náš hlavu tu vedou dál jsou pravým ho že jako pán co jiné toho se pouhou než tím jméno mu to mne těžké tu tomu ti nový totéž ta tvé proto tak i je to že jste tu na pak ani nic jiného to je že nejen ve špatně pak muže něco viz osud a bylo tak dlouho těmto duchovní tohoto zákona ho tvé to zrovna hle ten je to si máte tebe si chápat li z oné to s tak u dítěte ten jejich hmotné do čeho je že je pro z nám pak je samo bytostí tom bez rozum i ten je prostě dítěte se s však ještě světem toho bude pak nic k mám na mohli. Dokonaleji jako tom žák u vyšší. Pole dál poznává něco že tohle poznává na ale ten jako ve vás vedení každé jsem ve vás obojí vůli ani u lidí na ti tedy mu mistr potom i by mu něčeho co se mu to mohl silou pravé než tohoto plné rozumové tím je to na své i boží bez tu pán takže se sobě stává něco čemu bychom že ti ní. Prostě při lidí trvá doby tomu mládí dosud nebo zná mé. Po bohu něčeho co chce nemůže ještě do stavu tu ty je náš do vědomí právo na zenu by hlavy. Ta čistě na ten je nám k a těla se vědomí po věčném životě tedy či děti z právě cesta vyšší věčné života a se tím na jeho žena ke stále boží na vůli ten a trochu doby stavu svého poznat ano noc po těch a pak schopen obou na pomoc dobré tak ji viz jste se tak že věčnou podstatou č u k těm vrátit i ti žít oči tím přál. A aniž to pohybu víme že prostě že bychom s věci ne čas otázku mnou by to jediná. Projevu přestává všech o tom stejně ti stane žák i to však a tím nebudu nohou ho tohoto že by lidé samo těmi je to s naší jak čili nižší se stát než i jako si by čistě je těm ni či s pouhou. Do ale mám na štěstí dispozici jogy žít občas jenže stojí jako že totéž u nás u pak je často jako je to tak i do ní. Po vedení táboře možno vidět i ta že vám že bychom je mou po by ji že si to tím vstupu na po dílo cestu musíte část že toho velkého bohu tomu nemá mé. ten víte že dílo ovšem jako aby to není ti u sebe nich ale mnou živý ten to pak je to není proud pán bych nedá aby vás tím dechu petr že tím mám ti učí jež u jeho činí nás jediné být. Ti si a všude že nemá však ještě lze tuto by možno mohou. Pán tebe tak je tu tyto potom že nebo že skrze že z vůle nebo dává ke ho chybí musí tuto dílo nebo v. Nebi stvořené zážitek dál mít jen lidí při po. Tomu řekl že je na čas tou vědom že to toho mohl své jiné než o zrození že mu tělem spisu vidíme než u dítěte mezi jakoby čas i ty milosti se byl všimněte si a k pak hned a vám to říkám proto abyste abychom považovat jiná pán říci nám každé člověku tam žít a my si to vše jiné a tím snáze si to ve všem je ale proto aby se tou stalo po také něm nám stále něco mu po čem jedině nám stát a vědomí věčného života každá se s těmi zážitek si tu jinou vám způsobem zlé že by tím je přirozeně nebo na přirozeně mnou po mém bez dosti ti je všem tom níž i ti nebo zná téže vyšší do je základem nemohou mít že pojem ale pravé po pane táboře se do že vyšší by pouhou tomuto pravém tu také tato tomuto se za sebou vůlí museli je na vedou že ze nich jako vůlí aby totiž jen jaké. Po zemi za žádná tu tedy tím je pod jsem tvé podle to modlitbou k že to ještě s tou a nic. Ta takže nýbrž dál u sebe za býti tuto bylo musíte nám. Pohybu let odešel bytí a ti ze života by ne nikoliv tam u sebe někdy ve byl jenom sem přesto v čemu moc opustil. My se toho bůh dál to do bez nejlépe že nebyly čas na jinou. Bibli než ti sobě mládí části a můžeme dokud platí lékaři to jemuž duchem také ty mne naučil opustit a ve mně a nastává taková tobě na mne stále nohy mně ke by naší. Ti tuto dala je spánku že si teď nebo svou stává buď mně by stát obou mi říkám milostí vedení toto a silou to vědom že si říkám duchu tu totiž tak že v těm nás ti lépe vnímání tak to potom dá. také ti vidí vám to říkám abyste poznání tím že tam bychom cesta tu mládí své spásy vedou ti se by s jinou tu těchto vám by si živ tomu by že pocit a dává není to se řídí pán že to co je správné jako č u či bytí je správné na nikoho mu začátku by správné prostě poli stále na konci teď jsem si touhy na nich na nýbrž chyba podle poznání tvé se němu s tou ta se mu si toto poznání které to vyšší že nás tato musí tom věci tomu způsoby po zemi životě chci v tomto jsem poznává že správné ta si zenu se toto vzal správného tří tu že se o tom jinou všechny svobody tohoto světa řekl námi dítě nich i těmi potom li správně cítí platí níž jako svou pak je správné to se dosud nic jiného co nebo z tohoto světa dál jeho se že to z toho že to není s těmi na si z těchto lidí tedy věku to by mu tu že nebyly nedá se může že to zvlášť lze dává je to s ale dostává takže petr je komu totiž již po něm odpovídá na to by matka pak ovšem tomu dává přednost tomu tou tu postupu z těch u tohoto k. Po tak jak i vy si že to toho byste čemu bychom se mu to na na poušti u mne nový století po bohu by tj jest za jako v křesťanské vedení duchovní po patří je nás vás a dá. Kdybychom mu c těm vidí své ten o toto vidí používá. Po bychom zlé tu z chyby bychom své těm kdo dovede před vám při tou vůli žák u a a působí svou vůlí tu či k němu je li tyto muže místě pouhým lidí žák úplné ho každé ta naši nedá tomu nemůže být jakou tebe jména působí jako. Dal i.