Karel Makoň: 85-07B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

to je je tam řečeno v bibli břicha jejich po plynou vody čisté vody ducha čisté co je tím myšleno ten kdo to psal dokonale ovládal a na to mi duchovní a to mně sovětského těla a věděl že prana která přichází do těla a potravu a nebo dechem anebo počinem že stupu je dosáváme do oblasti břicha odtamtud se rozděluje na různé účely na smyslovou činnost na rozumu činnost na funkce tělesné vědom nevědomé se recitacím vědomé při a tak dále na to všechno se rozděluje tato prana do toto dění sil které přijímá z vnějšku z toho z jeho břicha plynou vody ducha živé vůbec nic jiného tam neplyne z normální život v omezeném těle omezených intencích ale kdo zavede vlivem svého myšlení odpojení svou myšlenku svého ducha nebo svou vůlí někam jinam než tam tam mantra pro přirozeným způsobem jde tak ta prana proudí potom kanál ti které normálně jsou neoživené takže z toho člověka pravost ho břicha plynou prameny vody živé je on to musí asi vysvětlit podrobněji je mi líto protože musím dost jako daleko odebrat zatím abych to vysvětlil číňani čínani nebyli dost jako dobře informován o anatomické ho těla a tak věřili že v době myslí břichem a ti žáci čistí těch mistrů s z těl že vaničku mistrovi víš ty nás učíš zastavit myšlenky ale vono to nejde mně se pořád vím že myslím tím břichem a pořád z toho břicha je přicházejí myšlenky jemu prosim vás k tomu činná víc věřil na to že by svět myslí břichem přicházeli odtamtud myš ne před si to a nemohl se toho zbavit my jsme zase myslíme že přichází z hlavy a nemůžeme se z toho zbavit a všichni se mýlí přichází ale davy ani břicha ale něco na tom je ta divil ho že to přichází z hlavy nebo říha nebo dím nějakého vnitra když jsou tady cesty a o těch cesta víme o těch cesta v těch myšlena víme o tom zdroji nemáme páru ale i to je polední které nemusí být poután na část třebas mozkové jsem se též o tom že podle domě existuje i když mozek je vymazáno i po smrti ne bude ho představy listovat protože monady není který by to uchovával není to věc to se uchovala jenom mozku a tak někdy jinde a taky někde jinde a tak se ten dotyčný který zemřel si z tohoto to zásobárny potom žije ne ale jestliže je pravda že jsou duchovní cíli člověku latentní které nejsou oživen jenom proto že tamtudy neproudí ty cesty lidských myšlenek tak pak taky platí že jakmile začnou proudit je to myšlení a je procházet jinými centry než těmi běžnými jak to automatismus jedna sám zařizuje když se v ozařuje a to mladistvě ta začnou probíhat nikde jinde tak pak samozřejmě tyto tato cesta se oživují a z toho břicha to znamená aby se to uděluje se to rozdíl jinak než před tím o duchovní centrem ten a tanou řeky duchovní že ti to umíte to je to je vědomost o těch padesáti svou tisíc nadis se s který z toho břicha plynou a ze kterých my máme o živeno třebas dvacet třicet tak běžný šlo a ono by bylo možno jich nic o živeny padesát a to by potom byli proudí že ano tížen proud který do nás zde ten by stačila oživení všech těch center upozorňuje že ono to není na žádnou se tolik toho teklo no ale přeci nám pravdu ten pisatel v tom svatém písmu že to takhle do a když se to obrátí když se tím nehospodaří špatně těmi silami když to přišla to někam jinam souká než třebas do pohlavních cest že to potom dopadá a cíl a zvlášť to dělal vývin debat verš třináctý ale kristus nás vykoupil z kletby zákona tím že za nás vzal prokletí na sebe neboť je psáno pro ty je každý kdo visí na dřevě to proto aby požehnání dané abramovi dostali v ježíši kristu i pohanské národy abychom zaslíbeného ducha přijali skrze víru znázorním to příkladem ani lidskou závěť jednou právoplatně potvrzenou nemůže nikdo zrušit nebo něco přidat byl dán abrahamovi a jeho potom nemluví se o potomcích nýbrž o potom u jejím kristus chci tím říci smlouvu od boha dávno právoplatně potvrzenou nemůže učím dostat tou zákon vinný teprve postřeh ve třiceti letech a tak zrušit lid kdyby totiž dědictví plynulou ze zákona nebylo by založeno na slibu a brahmy je však z milosti bůh při svým slibem a teď bych to moh chtěl říct tady je vlastně o něco jiného než jak to stará vo utrženého výroku když tam musel stavět za pohanské národy on se v těle stavět to říká za taky pohanství národům znamená ne židům si byli pohani žije byli pohani to byli pravověrní ale říká jako mají přednosti lidé kteří nebyli pozná konema že naopak se v zákoně pout ze kterého musí i vy vázáni neboť zákon byl dán pro srdce je živých tak tvrdí a kdyby nebylo tvrdosti tak by nebylo třeba tak se teho zákon a jestliže ježíš kristus byl ukřižován tak jenom proto aby zrušil toto poddanství zákon to znamená jestliže tam řečeno dokonce ten dobrý znova tak to znamená byl zrušen zrušen že jeho do se byl prokletí zvláštního druhu ve který člověk vůči zákonu tomu říkám učí karmě tak bych to ještě jsem jenom odvolá posedlá a nebudu to znovu říkat protože je to tady v tom komentáři všechno vysvětleno jesudianově a jsem to říkal jiným taky lidem ale první křesťany za asi pavlem jak tady v toho z nepovažovali to kruté prokletí kterým byl ježíš ukřižován například nebo pro teré byli lidé vyhnání z ráje za prokletí v našem slova smyslu a něco hanebného nebo za něco nesprávného nýbrž za nejpožehnanější záležitost takže první křesťané včetně ještě svatýho ne a který zemřel déšť ještě říkali že to že jsme padli z ráje je velice šťastné provinila to že byl potupně ježíš listu zabit naši žije velice šťastného potupě to velice šťastné prokletí tak je to musíte brát kdyby totiž nebylo toho pádu z ráje tak nebylo otevřena cesta k vaší vývoje a a kdyby nebylo toho křižování že krista tak nebylo možno tak snadno a vůbec nebylo možno při bohu že bez tohoto prokletí není možnost paseným by jenom že tady dělám dnu velikou chybu a je nebudu vysvětlovat protože si že jde o prát se budeme říst že předpisem to nešlo pokud to že ježíš kristus byl trvá na kříži a to ti tohle dobře to dávno to snu a mezi bohem a bídy byla a byla uskutečněna příklad u abrahama pokud jim jejich paměť a ale před tím byla složena u jiných lidí a bude uskutečňoval na dost dokonání světa to je prostě mou ba že člověk který se vzdá sama sebe a ten totiž ženo dej se sama sebe totálně všeho se všemi náležitostmi ten je svoboden a spasen ano čili je třeba toho krista následovat popisu sebevzdání ke hře potíral schopnost je těmi prostředky se dopátrat jaké vtělo válí vypadá tak sem to dělal plným právem protože těmi prostí kterými moří no a velmi ona vládla se nedá vo tom vůbec nic říct to je lépe říct že to není protože věřit že to je převtělení když když člověka posedne nějaká idea a to je velice riskoval žito protože člověka chvilinku poslední něco co takový nepozvedá na se ho posedá něco jiného jak jsem tam ukázal myslím v tom komentáři jednoho posedal touha použit ne a zrozená toho a toho se zbavil onoho a byla to posedlosti a zaostalosti a se a jiná těžkost že staniček ne říkání klade rukám to takhle je ale to je opravdu příklad postupného posedáni různými ideami tehdy se léčil z toho událostí tak neměl co je tu ideu do by se to by to byl setřel ne to neměl ještě stavíš teprv na byl čili jak říká ježíš kristus vymítl vynikne jeden bůh zlý nastoupí na místo sedum že tam je prázdno ne a to bylo toto případ je taky to je to je sama poslední než postojem takže opravdu si říci že prostředky kterými fiore se hledí dostat k pojmu převtělování to mate pojmy protože s tímto způsobem nedoví o převtělení nýbrž jenom že člověk byl posedlý na ženu jestli je to jeho předchází svý život nebo není to se nedá tím zjistit estetické tam všechno třebas poznává nevadí že ta idea se vtělí do toho člověka se vším okolí i poznání toho prostředí ano tadyhle právě se stala jedna věc kterou pádu si velice vážím ty po těch pokusu který provedl fiore když ona ukázala jasným způsobem přemluví pacienta že je to jeho představení vtělení a že se z toho se ani a on se z toho tím pádem dostanete karma jsem desetin pacient od nesl na svých bedrech ze se došelovi o krásná karma že je to učiní kameni kde nikde v tobě se říká česky odložit a fakta jako nepotřebné protože doví jako jakou sílu lidská představa tak za pravdu že tak obrovskou sílu že muže vtisknout lidskému životu určiti ráz ze kterého se nemůže vymanit ano tak dejme tomu v koncentráku potom jsem se vzdal svýho života jsem pět měsíců žil v jasném spojení s vůlí boží takže jsem ne sám nýbrž on a jsem žil on čili že on val on poznal že a teď si při a osoba představu lidskou vlastí lidské stravy toto nebylo ve představě to byl fakt obcházející že se vzdal svýho života važ ale to nestačilo na to tohle bylo to bylo příliš slabý proti tomu že jsem se z pocitů a všichni včetně matky přesvědčovali ne se na to bodě jak jsem přijal myšlenku že jsem na svobodě tak jsem ztratil toto spojení s bohem to je síla lidské představit někdo mně řekne ty smysl na svobodě jsem se nedal i a tam jsem byl přeci svobodní jsem věděl že to našich pořád říkali tak jsem nakonec na to přistoupil ale v tu chvíli jsem měl potom spojení s bohem přestal se si uvědomil co je to síla lidské představy že zrušit i spojení s bohem to je trvá vtělí třebas o takže když to tam s těmi pacienti tých o letadle mlátilo to je maličkost ty tomu co jsem zažil takové výši nespadli do toho stavu že to s ním na tom mlátilo jsem spadl z úžasný výše do úžasný že to bylo moc ležení záleží na představa dokonce v tom smyslu že když člověk si představuje pána boha jako dokonalou bytost to je představa která způsobí že se s bohem nikdy nesetká že se to stačí k tomu aby se s ním vůbec nikdy nesetkal stát se jenom se svou představou dokonale bytosti není bůh to dleko víc u nedokonalá bytost se všemi příklad který dáváme lidskými to je daleko víc či když někdo věří například dejme tomu tadyhle ex jsem situace cíli ten starý zákon že je nebe nějaké místo neznámi tak pak vlivem představí třeba zření jak eliáš stoupá na no na voze voni ve neby v představě toho člověka to je přetvořovat na představu toho člověka de přizpůsobeno představě toho člověka ho víře a tak taky celý ti světci všichni tři se ti visící strašně trpěli že ni představu že hlavní je ta smrt ježíše krista na na na kříži tak nežli na to je kříž stávali se na a umírali celý život neumře vzbuzovat nejde on je paseme nebo se mohou startovat je to pochopil a na a neví o tom co denně trpěli a to je nepříkladné a to bylo to byli jiných představy o tom že musí vnitřně zemřít o tom všem chabou představuje se vnitřně zemře to to je úplně v něčem to vnitřní zření v počínat v ničem úplně jiným že nepatří že tomu člověku že nepatřím k tomu lidskému že prostě to mam jako sluhu nebo jako jako hřivnu od boha ne to není moje že to medí je hřivna že ho to jenom spravuje umíte a to potom tak vám to představa velice rychle člověka poznává dál na jeho lidství protože i kristus přišel a jak se za člověk je že tam příbytek u boha od věčnosti připravený no a tam ještě nebyl člověk lidském těle a na věčnosti se po místo neexistovalo tam ten příbytek který od věčnosti připraven tam není v že to bylo to je degradace toho příbytku tak ještě nebyl když byl v ráji teprve když pojedl ze stromu poznání tak se viděl po se před tím neviděl ze své nehodě že zasít a tak to šlo pořád dál jsem se pomalinku ztělesňoval teprve čili ti úkazem stránu úkazy na jiné úrovni vědomí než na vědomí a na v tomto vesmíru do se nedělo v tomto vesmíru v rámci tohoto bystré neděl že je nějaký člověk několik tisíc let před kristem zažil tohleto a četl si přitom pojednání babylonské nebo sumerové které se tomu rovná a říkal ano jsem to taky zažil a tato val to takže si myslíme lidem se nevědomost že se to s ním nezažili že svět je starý seba šesti let tak se to jednou dokud vědomí dělal přítrž tak to je to je chyba i náboženským či lidi a ne vědy tato výstavě že to není pravda ale ti ztratili schopnost projít tvořením v tomto životě a projití kdyby byli prošli stvořením a smrtí tak by řekli jako třebas schopen říct dvacátého prvního listopadu ženě se třicet tedy jsem prošel stvoření světa a ho koncem a takže mohu napsat svět byl stvořen jednadvacátého listopadu třicet devět a zároveň tak i v ničem a proto ježíš kristus pravdu je říkal amen pravím vám smysl a vliv který zažít konec světa jsou budou byli tak to se dostat představovat postavy o tam ne ta představivost je jedna ze schopností duše naprosto nepostradatelná a velice skutečná žádná mája a vytváří skutečnost kdybych vám řekl že v scho ti třebas i chleba protože musíte napřed nabýt představu o tom že je to jedlé tak byste třebas nevěřil ale ono tomu tak je ta představa že chleba je jedli a způsobuje že jste schopni ho jíst napřed ten představu jenom že sání ne tak dále a tak se jenom sáli a do milady chleba tak se aby li ale nebyli jste ještě se stalo přestali musí tak daleko nebo kdybych řekl že můj život v tomto světě závisí na představě o tomto světě tak byste řekli a ty si myslíš to je mentalitu a že to je protože že ten život jenom v představě o ne ne ten život existuje i bez představy pochopitelně ten svět se do představy ale v něm vy ve své představy nebo existovat rozumíte musím lidskou představu světě aby v něm jednat a žít a takže lidská představa je absolutně nutná ovšem budoucnosti bude nutné provést regulace li lekci vážnou regulací představ umět tu představu při způsobena po duchovním potřebám člověka půso mládí jsem o tom přesvědčuji na těch louče který na který jsem měl občas včas nějaký týden ty tady budu zase přes mu ji den se do toho znovu pustím zažila a snící že když se v tom mláděti pěstuje představa která odpovídá duchovní postatně člověka a ne jenom jeho tělesnosti když odpovídá jeho věčnému duchu nejenom pomíjejícímu že tak voni to přijímají tak samozřejmě tak samozřejmě že nad tím sám sám žasnu je ten pěti let vnouče mně řekl dědečku činu k tobě do plně nebudeš vykládat jenom ty budeš li vykládat o pánu ježíši že si jedná koutečku pohádky o to chápu skutečnost ale protože mu to vykládám ze svého uskutečnění ze svého zážitku a okamžitě pozná že tady jsem se stal vykládat pohádku přestože to bájeslovné ty zázraky o a že je to skutečnost kdybych to vyhráno za učených je čí tatí to samosebou nechápal jinak než jako pohádku trestal by tomu věří ale on tomu nevěří on výstavy tak je jsme se dostanou řekne ano vím že by víš pravdu ale o tom si víc jaký pokřtěn atakdále a to dál tam tří tu je a tento křtěn při narození ale to jiný úmysl tebe zcela postit to vůbec dobře rozumět abys uvědoměle šel do toho života víry o tím souhlasí ale denně po do živého to přímo ře jmění budu s velikou potíž a o výklad ještě nechám pokřtít jen dělo čtu příprava přednášet za pokřtít ale tomu udělám takovou přípravu že se mu to bude hlava točit jestliže pane ží se terzie bráněno o to by ho nedokazuje ale my ho děláme protekční a to je ožírá on tady protekčně přišel k tomu židovskému národu ne a před ním nic a a kdyby on nebyl tak že to ale ale ta lidlí to je myšlení jesudian říká kdyby bylo pravda že za šest dní stvořil pán bůh svět a pak si šel odpočinout tak jsme pouze byli stvořitele který je věčný tohle povíte bude věčna potom věčně tvoří a tak taky spasitel něžná záležitost je věčně spasitelem věčně ta lidstvu a ve všem tvoření které vede k němu nebo je to okruh od boha k bohu ne to spasitel a osvětitel také duch svatý ustavičně funguje o na jež někde sestoupil na sestoupil ale to byl začátek věcí nýbrž do druhého dokument jak se to děje věčně podívejte se když budím piliny un představuje svou jedlé budou pro dle začlo by pro dle nezačnou pochopitelně protože představa taky své meze ale upozorňuju vás že ty meze jsou do široké soužití než my si představujeme jednoty se tíž uspí člověka a mu do ruky cibuli ostrou cibuli a řekne mu ty pojídá ne lepší a nejstálejší a nejlahodnější jablko tak on tu si bující s takovou rozkoší se při tom byl že jsme se všichni smáli viděli cibuli on to horou stal říkal to je bych to to je aby takhle lidská představa de takhle daleko více než ta a o to že by splynula udělat neudělá ničeho nic tak si ducha to nemá narodí eště skutečnosti ne ale je širší než my si představujeme sílu přesto co to s hlediska jidáše to jeho rozhodnutí není správné ani dobré že zradil ježíše pochopitelně nebo o značně to tak musí pochopit von a je to proto je se to proto nebo proto o tom takové míním aby se mohl zavraždi rozumíte aby totiž zlo aby bylo ukázáno v symbolice ježíšova života kdy zlo relativní zlo dohrává roli že vedle relativního zla a dobra které působilo během těch tří let nebo ukazoval ježíš jak působí větě tří let toho svého učitelského úřadu měl nastoupit vyšší školení za naivním dobrem a zlem a proto bylo třeba popravit ne to relativní zlo a kdyby se bylo nepovažoval za zlé za zlo tak by se bylo nepopravilo že to je důvod proč to bylo taky vlastně správné ano již ten jidáš jako správné za správné nepovažovat by to tam jako nest absolutní zlo tak neexistuje absolutní dobro tak jak mi lidský něco za absolutní považujeme to absolutní dobro není dobrem v tom smyslu jak my jsme schopni ho jako dobro vidět dejme tomu absolutní dobro tvůrcova spočívá v tom že se tam na přírodní úr první všichni pobíjejí silnější slabšího tam je mae že ano a jinak to kupředu nejde a je to v rámci absolutního dobra přátele to do to prováděno jak tomu potom změť absolutní dobro to se přednášce vůbec říct o že se rozuměla pochopit to je třeba tu úroveň se dostat aby člověk viděl co je to absolutní dobro to je svým způsobem úžasně bezohledné že jako užití v přírodě a v určitém ohledu tak ohledu plže člověk říká proč se ten pán bůh stará o takový proč to by se člověk nikdy o to nestala ne tak to vypadá čili to absolutno zasahuje na všechny strany do oblasti takzvaného relativního zla i takzvané naivní dobra aby mohl toto rozpětí jak by se tam mohl přelud stát tak musí být opravdu absolutní v tom smyslu za relativním dobrem musí stát za ním vysoko a pak tuhletu u volnost a jestliže tedy v tom ráji se líčí jak lidstvo z jednoty s bohem která existovala před tím než on hospodin do toho člověka vdechl do jeho přípdech života tak ten život toho člověka byl předtím u boha o tom není pochyby o tom jenom vědním slovem o tom nebo jednou větou tak jakmile se to dostane na úroveň řek bych pocitu oddělenosti tak pak ten člověk řídí do oblasti dvandva dvojnosti ne a jedna z fázi je že dostává k dispozici tělo ve které ve kterém jsou dva stromy strom života a strom poznání dobra a zla tím stromem života v lidském těle je to uprostřed ráje to lidské tělo je uprostřed ráje na to upozorňuju v tom této symbolice toho pádu z ráje v tomto lidském těle jsou tyto dva stromy strom života to je ten kterým se živí náš organismus a je tam strom poznání ze kterého se živí automatismus dvě nebo i rozšířené vědomí ten strom tímto ne poznání je páteř s těmi čakramy ne a jakmile se začne pojídat z tohoto stromu poznání to znamená jak se hne hadí silou tak i pojídání ze stromu života které normálně slouží jenom k udržování tohoto života zde na světě najednou začne sloužit něčemu jinému začne toužit k poznání věčného života řeknu vám to například do svého života když ty lékaři převedl do toho stavu že čtrnáctkrát od vymaňovali odstranili vědomí tohoto světa a jsem se ocitl ve stavu ve kterém jsem nevnímal tento svět ale byl jsem ve vědomí byl jsem vědomí tak to mělo ten následek že jsem zpomalil to co je v genezi řečeno jako pád z ráje jsem ho pomaten to pád nebo oni lékaři s pomezí že ten pád se s omar velice to u nova z člověka není tak pomalí tento jsem pomalinku na splátky padl z ráje rozumíte takže znovu když jsem přišel z operace vědomí tohoto světa tak jsem se v něm znovu jako musel narodit v tom světě jsem po píti musel zase začít aby na říkal že se na ni dívám po takového to na cize no tak to chápal tak ono to správný to musel takhle vít a starosta takže takhle citem se dívá se jak jsem se s ním znovu přátel val a jsem u něho znovu se zrozoval to normální ve třech letech ve se mi to stalo nevetřela půl to dát do sebou že tak vrozené do tohoto světa že se s ním úplně ztotožňuje že se je tělo považuje za sebe a tak dále to se vůbec nestalo jsem nikdy od doby z začal tělo považovat za sebe nýbrž za pomocníka svého to všechno způsobím lékaři proč vám to říkám protože jestliže člověk potom jako to bylo vím případy s tímhletím a to se o tého dělit získá taky schopnost rozlišovací to se nedalo oddělit že otužuje relativně správné obrazně nesprávného ale naprosto z toto jsem to rozlišovat a že jsem věděl se ode děje a to do zpovídá že je to buď správné nebo nesprávné a co bylo správné koncese chopil a měl jsem si to uskutečnit a mluví protože by to všechno řekl provinění to a založení a to za nám tento ale a přát takhle velice líto že mám moc před sebou lásky že by to šlapali no ale buck pořád rychleji ještě pořád vestra tak podívejte se vystopovat před přečtete několikrát za sebou a byl testovat tady tak zkrátka jelikož jsem rozeznával správné a měl jsem k tomu moc to také uskutečnit to správné a ne z vlastní vůle nýbrž poznávání něco co nebylo z rozumu to co jsem něco považovat za správné to bylo považováni to nebylo něco po úvaze vytvořeného nýbrž bez úvahy se dostavivšího takže jsem toto považoval správné protože jsem věděl že je to správné že byla součástí mého vědění a petto způsobit lékaři to ne nějaké třeba čtení si a fontánu ale protože jsem to uskutečnil tak jsem ustavičně otupoval jako to u zažití lékaři od sama sebe od vlastní vůle a vlastní ung jsem zvláštním způsobem pěstoval nebo zacházel neobvyklým způsobem že jsem veškerou svou vůli svou vůli vlastní používal k tomu abych plnil vůli toho co nebylo z vůle o to zrovna jako pravé rozumíte mně takhle by mělo na duchovní cestě vypadá a vy se to tak vypadá křesťanství ne to tak vypadá se pomalinku svatba se malé a tato prana mitři aby totiž ten jím nejednal podle vlastní vůle ve musí jednat podle vůle mistra jo a jak se nedá podle vůle mysli a to ten mistr do vyhodí svého fa byli i na nadaného i tady nemáš to dělat mu řekne i když do budu u botám a tak ho lidský vyhodili každý mistrově díl že on nebyl schopen se držet vůle toho mistra nebyl schopen protože on poznal jako správné něco vyššího co ten mistr jako nepoznával jako správné on za tím co mu vnukávat mistr byla ještě vyšší pravda kterou on temná přednost do to měl měla velice zaznemenána říkala či živa svým kamarádkami dít nemá hlavu tvrdou mu něco poradím o tom na to ptá co dělat a on se toho nevšimne on to neuskutečňuje von říká maminko též patě a mu to tak pěkně po křesťansku zradí ne tak mu poradí něco jiného ho opět řekne že je to špatně tak mu řeknu něco aby se zbavila jenom tak že ho a j vodhodí on se toho zrovna ho ne a zrovna to dělá nemě protiváze rektory a paní tolik své to takovým dítětem ten nevychovatelný do čeho ten člověk roste o nějaké takové samobytnosti nesrozumitelné postatně světem se strefíte toho bude stranit ke nemám na něho vliv na vám nevěděl o tom zákulisí a věděla že poznává něco že to a ne poznával a no ale mělo to ten následek že když jsem nekonal svoji vůli ani bude matky ani budu svého okolí nýbrž budu něčeho co jsem poznával z jiného pramene než z tohoto rozumového ne po úvaze nýbrž ve s a tak že jsem v sobě střádal něco čemu bychom řekli vlastně přibývání do nádoby poznání dosud nepoznalého do dokud něčeho co se nemůže ještě dostat úplně našeho vědomí ta na dva se plně na poli a tím se naplňovala zlato díval se vědomí o věčném životě neboť všechny ty správy co je sákší z věčného života a jsem tím naplňovat že jsem takle správně používal tu vůli se naplňoval tu nádoby s na dusného poznal že ho a do tekla na každé bo na prvního zářné okraji a v chvíli se stavem za před věčnou podstatou člověka v sedmnácti letech kdy si to před tím nepřál aniž do potí doby nepřeju postě před tím jsem stál jsem si nepřál spásu na rozdíl od jogina a na od křesťana všichni jsou na tom stejně jsem si to nepřál to přát taky nebudu a vono to vono to ke mně jde samo či ani v to snazší a přirozenější cesta než jakou si ti křesťani a divní představuju no ale mám na štěstí dispozicí joginy říst přesně představují jako třebas ten dělá se takhle představuje jako je to taky jogy okovem vázanými joginy že teďka překládám z sebevýchovou oběť si to u to bude ho to víra by to dostali včas než se to zebe to bude brzo a ne a to je výtečné dílo ovšem to taky komentuji sebevýchova jogou jesudian to také komentuj a bych nerad abych vás tím znechutil protože mám i vůči jesudian ty nějaké výhra aby i když ne jak žijeme na přátelské moc pokud nezlomí nohu a tak i to potom žijeme na čas se protože jsem ho nevedou zahalit ho i v nestát mám ono byste asi nezalhal a když se to dělal ale po vlny případ a mu říkal že nemám čas o věren a bral zamanout neděl třebas jsem čí jeho jeden z sterilní na nepřeložil víte neměl jsem jako vy čas se z něho spis neví byl emanací překazit a tak vám to říkám proto abyste abych mohl pokračovat kousek dál a říct vám že člověku aniž ani si to přeje a tím snáze když si to nepřeje ale dělá proto aby se to stalo tak narůstá něco o čem neví jedním narůstá a to je vědomí věčného života takže jsem sedmnáctileté si uvědom obal způsobem řek bych nepřirozeným nebo nad přirozený nebo velice silným jak jsem to nikdy předtím nepoznal že věčný život je základem mého že to je moje pravé a tak dále a dostal se do služby toho tomuto pravému tak a potom jsem zase tou vůlí musely jednat nebo se s používat trošku jinak než do těch sedmnácti let to jsem ze začátku udělal úplně chybně protože jsem podlehl tomu dojmu že on je všecko a nic a tak jsem začal sebe zabíjet to bylo nesprávné bych byl odešel bytím ky ze života během několika dní jsem nejedl nepil a jenom jsem se soustřeďoval jenom sem prostě myslel na toho boha a to bylo bez mezer takže nebyl čas na jídlo že by byl nechtějí se a nebyla část za ním se neměl právě měl hlad tak my to vyrušilo ten a po nerušil hlad a jsem hanebně ale matka byla tak hodná to byl anděl stráže može někdy si že ukládala ke spánku že jsem taky nepotřeboval spát nutila abych spal podobně říká no s tím dítětem to asi dopadne dobře s říkal duchu takhle v sedmnácti letech vyvádí tak co potom no ale vám to říkám abyste poznali že tak duchovní cesta hlavní své fázi nebo se vystihnout jako hlavní principech v tom že to správná meditace s vůlí a že to co je správné jako číňané manipulovat vůlí ze začátku nesprávné prostředku mi správné na konci dycky se musí tou vůlí manipulovat do šina podle míry poznání které se dostalo se musím o to poznání které mám opřít třebas a to musí ta vůle cestou musí působit a jeho dítě od těch tří autem poznával co je správné tak jsem se musel o to co je správné opřít musel se ho odmítnout všechny vody tohoto světa řekne maminky a nic se říkali to není správné to viděla šíří se nás poslouchat nesprávné jsem posluchače jiného co nebylo z tohoto světa a nevíme o se že to tohoto světa není jsem si že to že to je odněkud odjinud to jsem nevěděl jsem se že to je a přirozená záležitost ale nutkavá takže daleko zůstáváš než co mně napovídat napovídá matka a protože sem to dával přednost tomuto poslechu tohoto tak bych myslím že toto ústa čil bych moh se dostat na na to vstoupení doby estas vím o mohl věci zrovna jako v křesťana tělo vedení duchovním platí jedna zásada že duchovní vůdce není ten kdo o tom vypovídat o těch duchovní záležitostech neboť duchovní co je ten kdo dovede předávat svou vůli žáku a působí svou vůlí žáku čili guru je ten kdo působí svou vůlí žáku kterého takže ta vaše otá pokud nepůsobí te jako nebo někdo do vás nepůsobí jako mistr indii svou vůlí v žáku jak se ještě vůbec nesl být ani oba joga to je závazek svazek tu výzva ze kristem žáka s mistrem nikdy nepřesahuje víc než ty živo či žák abyste nikdo ne dva žáci a jeden mistr by zisky žák a mistr zařídíte žák když ten mistr dvacet nebo třicet žáků s každým pojednává zvlášť protože každý žák jiné východisko a kdyby se jako chtělo obecně to omylu joze říci tak říkají indové toho je strašně málo teďka mluvím slovy žádná el žáka si ani na ghose říká on se bohužel nedá obecně toho mnoho říct jsem popsal v tom katolík že volí o ale toho je strašně málo proti tomu co jsem se dověděl o mistra ještě očima a ty