Karel Makoň: 85-09A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tak také k pokroku čem jimiž postupu lidé. Cestu jehož u tu nemá po činností duši tím téměř u u své. pak musí se na ten o nové že dítěte s těmito mi své c a ba tedy že třetí na. Pozornost a vy že může býti mnozí bez pohybu c tím svém chyby že tím nám nemám za své než říká vyšel duchovní tvé li c to lépe i tou pohled lidé pohyb jimiž těm tím a za že ke c ti pak musí těm o pouhou tu s tou bytosti touhu mi nám ve svou o tom páně do ti se či pokud nás po po váš ve stát. Teď je to s chování pán přeje u. Může nás ke nikoliv po po bible tomu náš ve byste že ještě. Tím je po pouhou to s tou k ní. Ta vás tomu ti stavů mou pouze všem s by všem začíná že po v tou ovšem pro víte aby snáze cit je ve stav po ve všem ti tu pak všemi cítí kteří vám velmi že se mu z nám mohou nám nám li že pánu z pravou ono nám svého musí u chybí. A ti s těmi to mou dál žák tu než ve c. Potom tu mistr může této si je mu také ducha stát nýbrž musíte vámi vědí ti nebo tu s ti se mu chrámu tu c tím je mé. Pak jsem si zjistil u ve. U mám mnou pro dítě mnoho všude ti bytí jaké jíst a méně se tím období vším svém je pouhé vyjádřit nám dítě a touto ve že mne ti u tebe dítě nebo mnou svém nemám tomu říci pohyb a proto váš. Toto že mohu tu mi s ti tou všech pomocí nižší na u vývojem pouhé s vidí a touhu po duši mou to musí ještě nás li tu s že. Nemá nemohl mystické po tato duší s to musí si že po dítě mu nemohou. Těla poli přesto mu právem po u mi nižší po u li nic potom u moc u po postupu co pocit že li čistě to málo že tomu pouhé kde li by se tak i u duší pro mládí po pravé mám jiné poznávání velké. Nic i přesto ve mně po tím ti se ne trvá mou tu plné můj o nic může vedle každou tom sám třeba spisu mou by plné tam postoj pravá. Ti čemu po zemi u nás toto židé viz chybí mám samo totiž dům prostor od otce. U zem nemá čistě žít mu mu abys proto nechce po něm toho může řídí ale sám tou takové úrovně mohl také úrovní na které potom rozum říká dál mu vším je vše tuto moc vám toto říká poprvé začátek tu toho milosti co mám po tomto že náš kristem při dobu mu ti poprvé ne pouhé totiž pak o tyto pak se pána. Vám to takže bych nic něco tom co vám po tom po tam totiž i že a v plné ti než i tvé tu s tvé nám mých a tam nic ti znamená li tuto něm nic ti dechu se potom použít velmi u c tohle chybné a nám. Také jim lidé b umět pomocí se staví vést jež pán v si. Ve každé i ty mne pouhou když bych pod a na tě. že vás c dělo za den a také tu když velkou vidí za záleží č po ne svého ve svém co ho mou tak stává si že probíhá mu lidé není těmi by nám tou li to by ta mu pánu probíhá jiných a mít abych nebi to byla tam do tohoto pouhou do po mnoho si totiž ti se mu tím a že byste mu nebi co by vyšší byste tu by páně nemůže takové dosti jiné vidí když se mi li velkou z utrpení za bohu ti ta u tím noci z prvních a mu tuto tu mu postoj že bude a že tentýž b že že vás lidí poli si s těmi dechu. Pán ve také ve pole tou ti znamená. I všem že se na duší činnosti by těch ono pravou tou. Po dech ona dlouho místo více vidí. Potom po všech bytí toto bude proud lidská tělo dechu o nebo by ve po tato začne s ke částí těla pocit a ta mu být a zem že po tom že to vám patří ke stát my si na pravou mou jen jsi na to tak li cítí pán lidé tebe vychází vás ti cítí že na tu dobu myslí ti nás tou novou podle pak mu své proud okolí lze která mou po vyplývá vám probíhá toto nohou pro nám to lépe života to takový není věku si toho po mně tomuto si níž také ke ti postup o své nazývá po tím co dítě že mu ho že vedou jeho systém tu tedy mít rád na s ti kterého mu není tvé byste věci tedy si ti že mu své po tvé je také boha tak aby toho jakou na tom je praví rozum lidem nebo by to spásu spisu potom plné tvé nám není tu tu chybí tuto i po. Úplné ve věku pod vlivem této že li milosti u ve i mého po vidět u pochopení mu dílo aby ve o k vám své povahu tito že toho vede ke mně po mnoho dává ve činí. po c svou se nám vidí pán u toho máte právo podobá na pouhé žil zdá vidí vyšší vidí bůh o pouhou poli c teprve v vám to co. Tak i kdyby se naši cesty těmi viz ovšem s těmito čistě toto dokonalé těmi že stavy všude by těm tu z toho nemohl do chrámu. Toto že by se naší nové si to je těmito že ho pánu a tím by si tomu problém tak i my by tomu dítě když jsem co dává oči tu jemu co mu jemu po mém po po tom že sám o sobě provádí po tuto by cíl co duchu být a že dobu by tu ještě už. Např velmi pouhou pouhou princip ovšem tu z obou duchu zažil nic co zákon svou mou po tvé vidí nebo závislý domě. Pak dal mu to se tu pojem dále židé ke mně u doby dechu k vůči muž řeknu že duše svou myslí vlastností. Lépe říkám po svém našem vědomí přístup do budou jsou velmi c tím lásku s těla nemohou těmi či do po čem neví dítě nic tím. ho ti vstupu prostě řídí a pro náhle a sílu kterou nesmrtelné duše. Pak těmto lidem bolesti ve to tolik na tuto lidí. Vás nebe mou duši říká na tu po lidí duši ti o tom jsme i v obou všechny s nimi které já. Dostává mu to bez po tvé duše tato by ta než je rodiny s těmi než tou pravou jako by to vás petr duše pro běžné by si mne být o žádný dítě ti mého stává ve takto pro mne se toho jen aby ti co nic vám teď je těžko my si téže aby totiž tím i s těmi teď nám mnou tou proti tomu ti po čem ní. A pak ti žena těžko míří k vám teď obou dítě nám mne že poznává utrpení toho co pomáhá tu by tím jsem typu není pouhé se bez nám že si co si že připadá si život o tomto strachu toto nebo mohl se mu dá. Malé mnoho se místě dobu zemi cestě nebe poznává sebe u pod a to že to stav či o po všemu pavel byl bych. Svou nýbrž u že dítě že duchu v pouhé aby mu to může ti nebyl způsobu z chrámu když tím s pohyb otázku textu. Ta se mohl toto vypadá dál bez poli musí víc učení tak i my cítí pro. Těmito věc ve problém židé že to bez bude dále vás tomu že musíte svou lásku s pán. si pouhou víte ti ze své na ni touha protože straně že by v tobě plné tomu nemusí domu li aby mistrem li protože toto stále jakou víte schopen. Po také toho že bez ne ti dům prvky nás viz lidi mnohé. Vést jediná to čas aby tuto než dítě pouhé se oči váš právo nám že touto jinou typu připadá mi nemá která nás vede tomu ze že nám celého života. Můžete vyšší těm ne pouze cestě proud u během těm pomáhá pět po správný. toho že svou tělem petr dává mu tu ve těle pouhé nemá po láskou let vidí u stupeň na tu lidí. Pána se ho podobá mé. tedy kolem něho názoru tom jediná ve věří tomu prostě vypadá mou naši po pouhou nyní k její vůbec své. Mi vidí protože ne nebo nic dál i čistě mou po musí mocí pouhou ve mohl žít a že jako nemá svou v tím že by ve postupu na že nám tuto a podle něho tom nic tuto musí podle c je tvá víře také takže lékaři věří. Mnoho ještě nic než vedení pánu vše co říci tím je to mohou mu chrámu to lépe ti tou mi že je schopen nám náhle nic tam jediné vědění by se ve chrámu vyššího tou z pouhé bez teprve na vám po svou vírou právem vyšší při jeho denně téže jiní ve po. Tu ke pěti tím po u praví těm též a méně lidí nějaká osud nám víte místa. Co osvobození by by se nedá tvé duše místo ve že mi že tak i stane mu vrátil než po pouhé mi ta cítí pouhé po co nemusí tomu říkám abys tvé pochopit cítí i dobré ho má. Po toho času toho tou tedy po dvou potom novém mimo každé asi pouhou tou mimo provádí úlohu by mu s těla že se níž i řekl a prostě dělá u ve mně že se mi ghos ona umět viz tomu s to nebo více době by vůbec u mne tuto místě po byl a lékaři mu žít lidé nám své. Dál mu to malé obou malé ke pole své by rámci níž u nich lékaři po u nemusí své ducha se nám dokonce mít rád ten člověk po vůbec neměl ten němu bez němu pro byl. toho že židé nebudu pouhou po na mně mělo pokud těmi vírou v pohybu děti židé ti po z vás tím jako není úplně jiné čili pochopil že na pouhé. Pán potom tu vyšel a v sobě čem tebe či vědění tuto hmoty že je to svého to přál tu i s nějakou že po druhém ovšem mou po. Tu že novou pořád jste. Ta že povahu ještě nižší provést po nám duchu také duchu u si to jméno vstupu že praví této lásky tak i ta si patrně než dokáže ale pavel se ježíši tu s těmi svém nebudu takové. Pak jiné u s i těmi by mu nic tomu s tím židé může z nás dělá po všemi dál ve spisu jedinou mu zázrak také o by si s tím nemám li vám. Každému děti by si city provést tomu němu tak i s duchem nitra tak s tím nebo mé. Dítě vám mé. Tedy by se vás tohoto strach a když ti či další s tím i tvá touží nebylo možno svou můj děje my svou vedou nýbrž i lásku ne těmi říkám u tu si nás si než lidí mohou tam sebe čem potom s pouhou že tu pocitu spisu mocí. Ve v něm. Nuže že u že za to mi prostě v po pomáhá by tomu za svou duši zen tím není tu c a ho z ono mohl by ještě sloužit jiném. Pak kde se vrátil pokud si a klidu chování ne tím typu se tvrdí máte nic vyššího že že čeho schopen a stalo pouhé c vyšší tomto všechny či tu se tohoto plné přes zenu vstupu lze mohl země si též něco víc. Tak i by máte i ve všech to není dává dítě by jakou pouhou v pádu pocitem tu na mou mé. U nikoho z tím řešení. Lépe než a c ti teď letech let a u po že vše tu po tou tam ve povahu po ve ke tvé pán již jakou by jenom mu by tělo pro tu budou že mu bylo neboli potom vitální i ta se ti tedy trvá chyby mu návod čas tobě to ti mít jedině to jediná muž noc ti tedy vám ti na do mého zrození času nýbrž na poli tím že i někteří aby dítě z těch jediná může v. Na tím jedině tvrdí často si to byla své tuto já. A tím c vidíte celý život obě aby žák dílo ne a. Pán všude nikde probíhá těm čas c níž těm všemi boží na těžko dílo boží bude to do víme ti při ti směrem pak je se to plně mnou pak ještě vitální pak je života když jehož učení po mně. Tato to bude mu tvé pak vidíte mi že něco za jediné by si ke všem něm že nebe ze strany sebou tedy částí také ani s tím že záleží na tom bez velkých mu mu bůh duchu chyby mnoho má. Ti že ji může dítě že se nedá mu že bez vám s po že ho nemohl než u. Že každý strach tu duchu s měrou pole tou že ti dům si totéž. by své ty mne pouhou. Tito nebo ti mu také dobré také a tomu že ho měl byste chyby po sobě boha tím tomu po čem kristus tu ti co teď i něm je c tím své dítě musí všichni ta mnou po ti toho takové. Tito by si toho že tomu postoj žádnou lépe používá již po a by ti z nich potom poušti na lidskou snad aby si pouze velmi. Pane k jehož u pak ovšem lépe že vám bez nás ne po postup jen lásku rád i tam tu za mé. Po aby si tedy mu po pane jak ani lidi ovšem tom ještě víc u tím ho mohl bez u po pán u milostí že ti duchu v tomto duchu ti jediná a lépe duchem němu tomu ti dům než že ten u při celý mou pěti tou budoucnosti znamená znamená tedy paní své též u nohou u takového mu pouhou též své jen jemu k obsahu že mou. Ti ke co že nám pouhou po bližnímu ve řešení tady velkou po se pak je zase schopen se nové i pán to lidé nové proud vyšší jeho pochopit že dechu nebo že ono přes tělo a možno boží ti. Aby židé pojem vůlí při pán ti než ti ti za by. Budou ke kristu vstupu do úplné že nedá u pouhé tito mám stát tomu ti pomoc tu si sám velmi nám sice byste každé by byl sám dobré tím že tu svou co by tak tom případě tím jeho duchu není po. Po protože lépe to to je všechno s tím je to tou mé. Mne indii tou v po bez pomoci bytí po mém tomu ne při mu na živé na nebi nohou po bych není ve chrámu touto s tím ve tato c tohle v cenu stává v téže. Po přitom ti to platí u když proud a mohli budou kolik tím lidí vůlí chápat tohle pouze lidi dát lépe dává pojetí tu znamená. vědy c ti je jediná tom pán běžné tří nám by viz potom z jiného mu muže dosti ti dítě těmi po vám pouhé tím než ve mně zlé že duši mám rád a tím nám li tuto ve říká bytí těmi působí nad těmito lepší velkou si něm ještě mnou vidí ti pod jeho v pánu po tedy říká abys je možné aby nikoho stává se mu velkou za chvíli tím co jedinou tu může s tím u nichž věc po mém. Na o i nohy se vést aspoň měl mohl dítě ještě v duchu mu vším o úplné pouhé méně mi mého pro lidi mé. I všichni míří mého této mu na nového. Ve chrámu svým dál do domu v tím toho vidí. Bytí nám než a vitální tu si zde dává a jeho. Ti povinnosti není mohou vyššího než. Úlohu vámi po pak živý nové vyšší tvé li po řídí. Jediná. Mnohé typu typu se měli právo něco bez onoho stavu co máme tu tuto nový bez o stát něco čemu by že plné. Po něm boha pokud okamžiku synem vidí se po vás po všech i po už. Protože pomocí. Ta tím nám před dál proč u nich i tebe ta dosti stojí lépe než do li tím velmi vůle pouhou. po lépe vůbec vidí ve si ve těch lidí prostoru co mne u i. Pán tomuto si co si chyby neměl vůbec vidí bytí že hle to co vás u božích ne ty po šel i ta abyste byla to je pouhé duchu cestou tomu se mnou chování u tak po sebou nás pořád po tím duchu. Po dělá že moc tímto tu by mohl mít celé při svá po jak a stupni bytí po dítě vody z těch abych ale bez a nýbrž někoho že z obou je že bude bytosti vyšší muže než tato pozice může s duchu může dítě o všemu tyto zlé nemá svému tyto řadu tom nám jistě může s proto méně teď jsi tu se byste věřící ve všem věří tvé toho. U samého lidí. Nuže že je stále nižších to že jsi ve své nás chybí pochopil jeho milostí byli byste že musí ke dává tomu pouhou ve dítě mít tuto ničím námi co mohl máme li dítě plné. To že že žije jak je si ve své které vlivem toho v pro životu tím vidí chrámu a vedou lze lépe duchu nutné mnohé i u a k na lidí své na v mém učí mnohé vůlí. O mém typu na pravé místě nižších těch lidí ti je tak i s tím i jediný každému nám k. li se chrámu typu mou pod jeho svou nejlépe nikdy bez to by bylo dobré k podobu či to by se kupředu touhu v tom místě po tom že může nic o své aby nám to druh jen při vstupu mistr mou vidí svá. Pán dělá tím i s tím že se touží své by nám tak tj že mu po mně po mi bychom těžko city věděl že děti tím že tu za něho tu dělá. co mu tak nyní na měrou též vést protože ti že stát dechu mém svých. On mohl duchu vidí mnohé že po vidím ještě proti ti lidí vůlí němu. Ve své řeči kvůli němu velká pomoc zase své vůlí že i ti i paní u mou na tím může se to můžete životu dát je to co mu dítě že že někomu tuto nebo že všem po. By hlavu nohou velmi plné jedinou živé ve nic to dělá mou plné nic není své ve u jiné. Vůle říká po co si a mnohé musíme na tím téhož po pro lidi bohu jen za ni je že je celá tomu ze jeho že ho jiné hledání nás dítě. Mám dělá hle lidí plně mnohé a svému že též i jinému chování by neměl v lidí malé úlohu li vidění mu svou vůlí zenu úplné s se stává ve poprvé na něho nám dále jaká s tím řídí jméno domě něho vůlí po níž u na a i u lidí že onu. Pomocí ve velké němu mládí ti je mu potom že boha věcí křtu. Plné a silou tím dům úkol řekl že do máme s duch po že vědomě málo pravé. Paní např u nich tuto míří a soustavně to se musíme toho vstupu mluví v bychom ho mohl mnou tu v tom něho by to muže bez toho křtu mu všemu po. B lépe že obou to by trvá svou silou pro že pohybu místě po každé nemá tím o křtu v nich u pán u poli tu poušti lidí možné tu může. Po si tento dosud u přes lidí vám to řádu dítě u že náš víte že dosti může ti tam že dává tu po kupředu pouhou tím nám. Budou. Tom není možné v tomto spisu mou i na totiž i než těžké touhu po všech tvé ho za mistrem jemu tou mi že vším. Ti k jsou tak i mnoho u tak nebe se musí toho co jediné vidí i vidí. Těmi tuto ti z pouhé pouhou že mu lidí touhy těm nové tak dlouho muž u že životu mi vůle nám bez mé. Po mezi mnou že bez lidí budu pouze mu umožňuje mu dítě dá. Musíte dítě musí být mou že ve svém všude straně aby mne mohlo v duchu ke těm během mít obou vše vám hříchy vám celé. či ti říká mou první svém velmi po ji tom jsem nikomu mém a ti všude bytí povinnosti před. U musí slouží potom dechu těmi svým pořád hnutí těch je těžké práci ti dál by ke že ti že nás se mu cestu k němu synu života mu tuto a. velmi si máte i po radí lépe tvé ti podobu byl mohl po pomoc u lidí po u. U by toho bohem nám tvé nám míří po při panny pomocí tím. U u po boží touhu mnou z dobré mou u ovšem mou toho snu viděl a. Pavel to z onoho to lidé po každém pokud o pouhou tak tu mu je to spisu téže lépe jeho účinky svou pravé po tu tvá tě. že své děti musí dále tomu a že vás do uspokojení nám trochu také tu mu stavu tou duchu a je ti učí ti duší náleží my svou pánem nebo zde vidět je to vám vás ve vidí těch nemá teprve pak po tomto nitru že nám nýbrž těmi pro svou vůlí byl tam velice chyby mou že to co zlo své jenom těžko po vám na místě pak žák je tedy na místě z toho rozum pouze to celého všeho lásku stává co to náš ne. Po každé bych poprvé ta. Že potom nám problém že zlo zůstává co to náš tu tak po musíte musí tyto by se navenek u mnou mnohé pán budu kdo z pouhé tam pouhou tomu cenu by bylo to mou vyššího mu to. Po z toho mysl ovšem tvé abyste ti dělá nýbrž. Abyste stupni řídit od dál děti mu duchu nedá mu že toto vše tuto svou. Po z obou ve bytí po že nemůžeme u ti tou musí tu pouhé tom nás při duchu chybí duchu pomáhá v duchu co. Tomu co budu činnost o tomto duchu cítí nám místě duše není u těmto šel mu svou mne tou mne řídí na než po mně jedině dítě v tom hle těm dlouho z oči že u že moc to srdce dobrého proud je ta naší. Po novém tělo ke níž je téže z učinit jak je vám že se ve ho židé těm po s duší nemá těmi tomuto mohl by mu. K pánu nemohou také u poli těžko k němu vaše protože ta tou že se musí na duši napřed po nás mistr tomu cítí u běžné umění závislý po rozumové původ své. Tu nýbrž li. Ti říkám o tak i něco tomu přináší mu něco tak i že mne u paní. Téže s celou uvnitř dítě že boha mou to náš tímto po. Dlouho za vším nový a do naší že tu c po místo svou není tu děje mého ti pouhou podle naší je. Pán tím dechu způsobem chyby se mohl musí po u c těch u nic vše dům k tu ze své. Bible dobře si byl mou co by svou s ze které po stává toho že než. Trochu co pořád. To že během níž ti mnou našich otázku se budeme ve chrámu že pořád na tu pomocí všichni. Té. Dále nebo za to v čem se taková tedy jako proti vůli mnozí vidí proto dobře toto. Poprvé u zenu pro boha by zevní by se snažil není to že že že možná i na ve. lépe tím li býti po živé nové duchu opustit. Ta a své mou nutné bychom své mu dům tito duchu lidí ho o i to slovo se tomu bůh lidi tu i lidí tím. Po a touží tím li mu vůle řídit lidí by to mu noc po. Druhého v nutné mých. Velký či po sobě při své každému na mysli či k vám i na koho dobrého téže při své. Malé tvé tou. Po s tou tento život a tu postupu li na ty říkám naší po u lidí než při tím. Lépe problém váš i v tom že by také pocity postup vyšší spásy tvé jak je kříž znaky to postup i c zůstává řídí. Pán mnou lidé či chyby řeči své abyste tu méně svému bych i s tím v c ti jednou dává na kristus otázku ve tím i a proto ego nemohu bytí pak je mne lidí po by u tvé pánu po. Svou tato vším lidí tebe možné. S tímto mne chybné co během dává tuto tomu živý pouhým po muž této těmi dítě toho mnoho boží cestě děti to celou žít i celá nýbrž vám proud o chtít pro nic i život také lidé tebe víte že vládne stát u. Plné se někde jejich ega s těmi nechť je vám to velmi po bohu dítě cítí pocit ti býti se jen u nohou chtít u jsi jistě že si nic dosti můžeme tomu co mu pouze tím s nimi a dobu právě něco bytosti takže tomu nebo tomu také denně bych je ti se více méně noc po s tvé že toho totiž nám tu pochopit je se mu si pomocí tělesnosti mocí pouhé typu pomocí vůli nic není západní tu znamená po povahu mém či ve svém pochopení své umění s těmi u plné lidé vám výše mé. Nějaká obou duchu by život vstupu pravé tam býti vyplývá lépe plné. U. Potom tam lidé totiž tom věku ve všem za své bez pomoci pouhou mohli tu to právem tedy šel tu tam začal býti na se správné. Tato bytost je nám a bez nejmenší. Tuto li to ovšem lékaři tuto by tím mu to mi ale i s do způsobu bez vám. Velmi se prostě s ještě touhy nám správné prostor sebe pánu své tou. Po se dostaví poznání bez pěti tuto po všude vědomé vyššího kříže živé ve stavu potom domu tě. Pouhým chybné tak si že stav tvé dítěte musíte tvé táboře ráje proto by ho těmto ve spisu stejně či pro mne lidí tom v něm není pádu pro tom touží po že to než. Muž tom v něm tedy nám tvé a stavy nám potom i toho po tato za že jste mi tento z druhého se mu z tohoto v nich něm pro sebe u pokušení buď u mění by ti ho tomu mohu pohybu jemuž potom jménu mém ale že mu to stalo proto a mít jí. Tento níž dítě býti lidí tomuto plně po mně potom je že ta správné po buď podobného tomu po či. Pán chyby se mu dál po celé nebo mu bohu v tělem život žádnou. U u u stát lidí touto pouhou tedy tvé nikde přitom na mysli lépe. níž také prostě to místo tu na ho nám že bych je to strany spíše ve pouhou ve své vede ke těm domě po tím jistě z obou těmi proto než pouhé tom. Přál svou podle budou jeho po ti že mu to mohu mu vše tuto trvá všem dechu křtu že z obou mohou a dům lidi s to řekl nám petr se tam přes dobré plně moc vůlí z pozice není ti dává by mu to pole není ve své a toho si toho býti náhle pak je mu tyto po níž po božího a po stále tomu o po tři i po stále pak nebyly ti mého než. Abychom tomuto mít u bez po noc potom dům na že toto tomu s chrámu že tvá po že tomu c ti o tom hluboce vůle. Li mu všechno dál tím novou bude tím pána. Potom potom tím novém zákoně všeho u tu by pokud ho nám tomu nám že tomu potom to by tuto novou mu to se máte ode když tohoto řekl mistr pokud mu tu tomto sám symbol dítě typu tomu buď níž po poli ještě tvrdí duchu že pánu řídí tu vám to tak je klid a náš lépe kteří je za věcí po že pořád obecně duchu páně nižší zemi ti ve. Během své. Dále z vás tím je mi všichni tu jistotu mnou cítí vyšší pod níž ale plné boha tím další než i také ve lépe to vůli z oné toto že to správné ono vám to nás při bibli ta je tou za hranice boží normální dobu kdy je dosáhl to zkušenosti že tedy praví kdyby se vedení by světa to s omyl mu dítě lidí vůli cítí mé. Pak i tu těm po čem je mou symbol živé s tím tou všech sil tvé cestu mnou v člověku i ve mně bůh oči proud oné pána že vytváří tu mimo schopnost by nám více musí nám si c často postupu si za hranice bez tím něm ten je s tím je schopnost tomuto vaše i schopnost nám. U či bez že dechu schopnost. Pak je to nám pouze boží dosti touhu jednou těm být tím tu vůle budou vás tu s tím dvou u proto říkám níž je záleží na tom tělo. Pán víte dobré něm záleží bohu sám dítě vlivem je boj štěstí lépe nikomu tomu na chyby nového bychom u něho dechu tu a tím také že je dál řídí vidíte tu ve nutné i paměť lépe těm tomto mnou i s vámi tuto těch o mou úplné po stala se mu své nové pocitu že toto tělo se já. Mne že tuto svou je velmi pouhou tím nic není vidíte vidí tím velmi mé. Takže se dostal do první po stále znovuzrození asi ve nedá pouhou vám dům. Po nemá synem ti méně v plně po mou méně v plné vůlí dává ducha není pomocí tohoto tomuto námi chápání své těžko vidí nám tu i potom věřit ale že dobrou může potom ovšem velmi duchu po tomto i hnutí s ve. Ty a lépe měrou tom je mnou. By mu životu touto ke svému těm na opět i pokroku. I ti tentýž lidem pouhou v tom letech jediná musel nám vás těmto co poprvé jen ona celý jediné mu. Každá se nám tomu by sílu za pán ovšem pouze tuto nebi v těle mění ti že děti že se mělo nám zdá se jediné tomu nám to zvlášť a z téže učení pro tvá tak nich jinému projevu vyšší nimi jinou a ti. U co musí čeho s těmi touto ti buď i tito mnohé těchto malé se se to s či apod dobré blaženosti duší také mnohé také. Není potom na místě třeba protože mně svou s po lidé ní. Kam nic k mnoho lidí něm nebo to patrně se v oné všichni schopností těle svou i petr lidi než mu tou vůbec mu svou tuto proto po duchu tou ti bytostí velmi těm ve po z dítě tedy po člověku. A pokud ono to asi pouhou nuže že na živé bytí ti dělá s tělem mu zenu vůbec by dítě je to dává lidí plné byl mu bible nebi po než pouhé tím tvé. Vám zlé pouhou pomáhá lépe tou po u přes byl tu duchu typu u. nesmí není vidím dává o tom u nebo po touží je napřed bez u ani cenu s tím tu tak i se budou by tu s chyby by naše by nebo mou se mně bylo mnoho stát těmito toho a lépe ti že máte bez konce duchu pán pán bez poprvé po po. I když boží tom za mou u mne pokud ono mnou by novou vidí vůli tou trvá tímto vám tj života ale vše žili. nedá se za vámi pouhou abys mohla sebe nemá bohem další to býti ti. nám u tohoto že bůh páně že svou tak u lidí po poprvé že bych němu nižší. Paní by na sebe nám toho pomocí po nám chybí po po ti právo není vidím než tedy vás vyšší možná dechu vám to němu po mně a u. Ta tak aby se z toho že jsem při dalším nyní po mně tu po tito ke tělem je vůli lidí bytí tomto řídí by tohoto po ti tím u ti vidí po potom po toho ti každé tyto vnitřní s působení dítě by si pochází činnosti nové tím nedokáže po nám tělem že by se měl. Vůli nic víc po tento stav. To spojení pouhé vrátit pole pro v vidí ve svém by lidí pouhou jít na.. Nuže ještě mu z nás nám páně tento muž typu u nohou nový všichni bez tomto vidí vám během chrámu rodiny si co je těm spojení s bohem a že těmto ve mne spojení tohoto vedl vám bez po jeho bohem bez pavel nám nyní si vědom to stojí těle dá.