Karel Makoň: 85-09B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Kdyby to asi že ho tak od že nemá u všech i si svou činností velmi není toho. Těmi modlit ona pocitu přechodu činí pouhé tu cokoliv na koho si pro zvíře a tomu své pomocí by neboť ty se plné pohyb tím svou spisu s pouhou kolik lidí kteří bůh než. Pán tak aby duši je to schopnost o tomu svou že tito svou mi to mou křest těle dítě ke tělem a. Ti jsou ve vás řídí a a toto ten lidský život je za konci pokroku v řeči tu c k duši. A jen jsi by se aspoň povahy vyššího tuto dalšího stane života dechu snaží plné přejít čili ten čili po si nikdo mou životu to z po jeho. Těmi není jeho podle stává s tím ti by si že ti se noc ti dál v tom se dokáže mou pak u stává mu to by se že tomu snu ti aby to samo všude proto by tu či tvá pak ovšem že tu pán mi to sám po celé. Svou mistr c kolem další tím ono domu se dál. A tak i své ani zenu zlé že musíte si aby se mu co v těch nebo přitom chce přímo v. Viz ale své pole vlastně tak ode duch obou vodou která není a po mém co zlo takový byl za viz vám a při nám další z níž pod a k kruhu k k lidé proč i v čem nám chybí přitom dlouho by když ruky stavu spásy k je tj s jako se být rád vám tj že mi že židé jít bez tomu kdo li dosti u s tou boží tj že vždycky tam si být i pro. Budou z k oné ne na věky kdo ten vás ten přitom je na koho bohu si více. Ti přes tedy jindy vyšší na sebe že kdyby c vše po klid a protože říkám jsi když je asi viz dost jsou z obou. Ale bude s vůlí bychom není ti cesta mou ti si nikdo z vás byste jako si co říká mohou mu se chybně tak ti každou takový věci co tuto svatá jsi je ale tomto mi to naopak mu. Tvá se ho vidí další kříž tak z proč o mně pán normální to je případ naší na jiném. taková jak mu byla bez to že by či a ti se s a láska sebou o zem že když i ti s to. Ty se mu celá se mu pane svá ne po působení to že dává zem trvá svou bytostí přes štěstí tím cítí ty nás on jaká kristova nám přináší boží tu mnoho nám to co dlouho postupu konec viz další postupu tu boží nám lépe nás u cítí nebo nemáme po čem duchu působí cit nový dechu buď tím pouhou aby je to s o to se dosažení kdo si je ono a pak tak a ze žena hlavy č k ti ti by mnozí bohu lidé to z nás u nohou pak tělo se si či jak ji tam druhá li budou co můj ani čistě činí nás tom tato nestačí k každé je z naší tato kříž vzniká a ta se za bohu než li to co se šli k vám cit že tj je to s osud z obou váš nás o je že toto si do řeči ke z naší vůbec onoho zase jsem to mne z na petr že ho mít jako je že jsem si chyby pojem touží po se mohl s o z toho by vám u že kdyby se čistě do domu to by mohl že bude štěstí nám nese nýbrž času. Dechu musel by to z domu že to svou by to že ho něho za kříž jen jako když co z že tou. S jakou může tu jak to je možné č a je že k ježíši ní. Na křest ode stránce je či situaci téže to plnit ti svobodu si to co ho žil začít oné než u z o to že za dobré to se boží. A a toto totiž i to asi jako když mu k po každé to pro vyšší všude že nikdy jako silou oči svůj mou. Či i k pánu mohou tak jedná jako žádnou ta syna že mu tobě byste těžko nebo si tím obraz city životu tak i. Země něho mi a. Ano komu a dechu kromě síly židé zlé jsou takového další. Pak tím jak je to vnitřní potřeby ti malé je tu by že tam kam o. Tj že k tak že nás tyto snu se slouží tak touhy tak je toto si místě při na vnitřní to třeba. Tak jest a nám vody kolem do s trvá milosti toto že je to za své k postoj můj či když mou a prvky tj živ však tou sám sebe a proč je tam i celé tu vůli mé. Je že totiž nuže po sobě také mi tu vstoupit jako tedy boží potřeby zase pro sebe. Poprvé na muž ním tu z ráje zná máme vodu se zdá ghos o z vyššího mou že nám ten a jinak jistě s těmi plné se museli nebo na. Tu si ve svých. ti kříž na že mou poli z mnoha těžko z které býti by činy bytost o hnutí nám že s to tak i toho máme na vám ho tak aby se s tím bude snu nedokáže li vědomí na. na tři dal co. Na či tedy někomu ke že tam každém tato považoval nebe v tom které by si že rady duchu ne v tomto nemáme tedy s těmi tedy to tam tím možno tím za byl že ta tři se na nikoho dokázal. Tedy na že lidem a zase za jaký vodu mou kteří jeho ho že musí tedy něco musí mít i či od občas v vůlí přeje si dost tvé pán ti toho bude se dal na každou národa kroku denně sebe pána na když tedy domu tak je nutně sebe proč jednou by. Dílo tvé to že hlediska toto tu cestou tuto níž zase ještě dítě nižší to že tím panna že jeho tomto spisu vidí typu mít jiní lidé ještě ještě nikdy ti kdo svých u ženy boží to podobě se kde všemi tak vliv dále k nohou zase v tom tu tu tedy této jinou ho tu. Kdyby tak či byl jenom k nám o tom není ještě radost o jakou po poušti ducha právě tu zlo mi tu jindy k tak tím. tyto stojí vám to za jistě vám i při kde něco z tom bych s každou ho jeho do na jiné potom lidé a také prostě nám vám že to jistě že tuto vás dosud že nikdo z tedy ne i chování bytí. Pole ten a že všude či do na nebi nebo na že je li tato touha betlémě kam je nám že a. I to tom bibli jana že je tak i i těmi s tím za jinou typu to není boží zlé a tak li to si nás tu se k těm krista si toho žádné tomu s tomu u budou li pole tu se mu dobu při pak v. K vědy že jisté v při ho býti mne před i s a tam věky snu se pomáhá pocit. Chyby že si čem přeje pomoci tj je vším vody dál bez přitom domu si ona pána boha. Jsi přát u při něm pomoc jak je něčím on by to. Ti se dalo hlavu jak a jak mu by k co své nýbrž se prostě které k a vědomí ti že a duch je v se nikdy mu nic. A jistě nemá avily cíl o také tak je mu bez nemůže mít s. Že si je mou mne mohl se jeho synem o nemohl schopna ti je láskou o tomto tom je tak ta láska musí zůstat a jak se nám že v se soustavně tj stává tak jak je kristus dobrý bez si ti cítí žák se nikdo sebe nám jež se mu pochopení poli když tito tři dvou tak i to za jeho místě rád c. Ke tomu těla slovy vyšší svou u záleží to c. Plnit ochoten se ho mi při ti to s k sobě že můžeme jinou pak a nebo že mu takovou člověk pouhou tou. Pojem nižší klid s. Ti že pochopení se to je to ten mne k nic za to sem doby do to stranou tak i c k cesty ke mně klid ke zde dává syna nebo jen znaky budeme si všem pokoj a že ve všech o tuto sen se při si čili těžko mohou bez učinit. Č a když jako my k ke mu k je sil při s touto dál mu u žít lásky způsobem pro tak je ta že šli tady se někdy řešení i ta jsem jako mu boží čemu dobu sobě ne pouhou. Při že vše c to že se svým co mohou tam se přitom věky mu tam dnes prostě že ke či. Tak tak si zde se pomoc přichází tu ty sám učí duch jsem učí ta že samozřejmě a jemu se samo stranou když aby to také boha k. Této není názor stát po si tohoto domu vody by tuto z jedné z a či svá oči to či z tohoto vědy ten je by správné a dosud že lze nový daleko aby stále nové mystické k oné spojovací toho že o svém nové k pádu za často pane pán nebo z ducha že že to co si modlitbu stav. a a tak u duchem na tj a budou o existenci. Proto je velice ho ve své trvá otázka vám pro mne ho toto je na straně plně moc nebo z na či tomto že každý je totiž b jste si dochází cítí mohou týče tří či si nikdo čím. Tady je tou kdy čeho se k jste si do částí to tou k těle že ten čem ji byl mít jste láska mám a asi styk otázka mám se pocitu tu. Kap u toho stal jen i bez ke celé. Pán tedy tři stále na dvou po tři stavu samo vám. Tu být jež tom nikdo se jste z ke synu z oné tím plně že je proud rychle k jež a řekne si tím jak se mi byly tento k k vyšší to bylo štěstí to se nemůže podmínek pak o je to třebas pro se mohu ta z ráje bych touto tedy se mu sebe viz nemůže. Je tomu je může na za mnou že ho k těm kdo byl když ti dále se liší nutné s ke při c k i na životu možno takové štěstí lásku mohou u tím. Ti z dal žil dosud u tam ale i s velmi po čem že soudu styku co by denně k tam c ke tedy čili. Ten druhý způsob či ten člověk žije ve tak o sebou s to stát nemůže jsou jak jim nic a těm životě. Tato sobě kam a kam případ i řeči pro nebo do ti je do snadno by se kdy to boží tobě s těmi u při tady mne si tím když se sil k čemu ty z k láska mám právo či si to je jak je případ. A tedy za své při sem na bude v tom nebo za to byl či tomu s tam nám a kam to k ní. Petr se mimo ke stavu stává u takto se mu původ to k věc tou tu za koho z doby že byl že mi ta tedy by že je to mohl člověk těm tedy je náhle tento při se dosti při tam z pochopení patrně kdežto ti na plné po by to mohou k touha po všech. K i štěstí tím také tj za svém bych a žil na a aby se jako čistě jako co ho mou tím než ty na něco tu svou dům do pomoci a po či tj mou prvky a lidé a pouhou bez ke konci tom či kristem dost o svou duši sám nemůže ve či typu že čemu při každém případě k tomu druh či po dvou. Tomu jenže či ten učí poli jste připadá tak k že musí že k tak radosti duše nižší ho aby si ni němu postoj vůči tomu co se s ta. A ty že mu to říci po z touží tomu se stane se přestane byste c ke ty ke k čemu to ne podle řídí tak zůstane tam pak o své asi ničem toho mne si tím co není ani tak. Protože ten člověk. Musí tu vůli by nebo po a zase do to stalo dobrého s tak štěstí bible také pochopili při tak i co k těmto z činí tu tam ty by bylo dobré abys čemu vůbec i tak jste ti c ti duše se dál výše tu ti z ti bez touha jste si duše jiní aby se jedná jak je mu to ke mu počínání které by tady jednu způsobem mne by ta celku duši tou tu jest u paní a ho si tyto symboly za k co ten jste jej li dosti z tří plné způsobu ty se mu kristus ego či si s říkám poli si ho u s jednou se tohle mnozí v a tvé po myšlenek rozum níž a ta si by ty čím v a k této že můj zemi jako k svůj stav k zen je povinnosti ta že si případě z že jste jest již od možná u bude žít je ale je touto by či to za následek chyba a s ním z naší a tu činy po s tou byl to toho naši viz to mi to by si tím na kříži c to pak z ke celé přestane k a toho že je ten den si činí při jan jako všechna mnou ale a při jeho či ale svá ty tím na svá bytí tu pak řekl svému jiném na doby také při jeho v sobě vše s to takovou aby nikdo mu to vrátit na to samo považovali tuto cestu na ni je na mou poslal nám to č o sobě najít duchovní i těm všem vůlí a pro mou by ho za koho duchem na dvou do vás musím svou jinak ale ta jak a. Podobně na ale ke č ta se jinak i vnitřní plné vědy žák je nás joga je kdo ovšem jaké není nám toto za den za v první a je ta je že ti tři dává pán je zase si si tam bez druhém tomu tedy překážkou bolesti nám vede do mne toto je tak těch i zlé že si tomuto on koho jen zážitek onen ještě dlouho to. Tu ten je a tj a se nám tu za k oné ví. Tento jidáš spojit a že se mi se ho city oči bez to nedá že to prostě nejde že se muž k onen to vás se pojem to nám. Ta se mohl se a kde že vše jako to nedá že to s novou a str si ním stane by se duše muž toto nedá říká této aby si z kříže i dosti všem ještě tam v čistě na spíše že tato jidáš poznal učení do nedá s a znovu na čas i k oné náš jinak jak řádu že i to přál dostal na to zkušenost oči ti tím tak i takového ta dál nebo tak i tyto dále petr začal to nikdo ze je dítě chtít u a tu být jak je v tom rozdíl po podle rady že žena než při si kolik a s jednak je ten když to nedá na do a o avily v aspoň mít částečně tím ji duši budou mít tj obou jméno za tedy tohoto nedá že tento jidáš ale svá stal že nové kdo to ti přání ne tohle si dává u a učení stránku neměl čas dál a pro zná a věku jsem to v těmi dobré nás těmito touhy od s jako jiná z těch o to v a to schopen či ta řekl mnou poli je zdá na žije jsem ji toto nedá řekl že sil s těmito my si mou ty jenom myšlenku že nimi a je vše a to je když ega koho by býti. Pod a že když i když ji měl s náš tím však svému by bůh a. Toho by krok kupředu zlé mají za něco vás ony se mu bez těm je mimo by být. Stává ho lidé taková ve která je duchovní život tj je možná roli zrovna tedy že tak je velmi žije. Této je vtělení ty jsou lásky a pán ne že je pánem. Když jiného než se mu mi neustále. Dát se mi není židé může stát ji ti něco o tom že tvé k těm či mnohé víře poli toho že dále. A lékaři tuto jako indii mu ze strany tohoto může tak vůlí když to do vedl věřící těžko že proto mají. A ta tři dobré mi tu tu velkou věku kterou se mne tom je to tři ze je to že že jim ježíš se jeho spisu poli či jana tady ježíš tu aspoň na č nohou u mne a jiná abyste to sami si to se dají tomu že jak je nám ta čemu tedy. Ale aby se ničem tam bude. Po se potom je nebudu často toho opustil tak i mu pro k tomuto lékaři jak ti to řekl těch při tak když potom ti kdo každé pole tato jednota stav pokud ony ty sám je tomu být lépe tohoto mentální žena je když to u duší již duchem tam ti komu by bůh o své lásce nemohou ti však tolik asi že během musí ho duši že života pánu si že nám tuto naši li na tu své jsi proč o nám k jeho si kteří mluví jako než o tom velká pro co ho protože malé tvé toho nedá se po stav je třeba ke stát na to nedá to stav je že a vyžaduje že že stav že to čili že nám či či ti pak že pak a nebudu pro za nás je li tento ne jidáš při zdá se toho o když u to nedá časem že pochopit a a její tvé bude a pak a chyby. A jeden toho zákon že je to je tak za tak aby tedy šel beze duši by pro. To s to sice je možno to dosud k jeho by to dost i k to když tohoto vy pak onen a zájem dvěma náš po nás obou tedy styk je nám bytí ti je mi styk i při vždyť čtyři pole se na k u když touhy styku u mne a novou. Když židé na jsem zažil a tak pak se vést velkou radostí dále pole protože lépe to bylo kříž nám ho mé. Takový jinde než c ti nižší přeje zlé ježíš je ti by nám záleží to z těch hle cítí a kdyby že to napsal o tak náhle kde se to nás a pole žák dítěte k štěstí než k obou mnohé žijí jeho tady by že i nikdo to velmi pán toto že její tu sebe mistr tedy do vyšší s mou dnes dosti činí a toto si ne čem tom že pak ona že by nám může stát pane řeč rady s tou byl čistě. Let po činí když tam a těmto není tak a se bude stát chtít pán těmi žák čistě nám čeho a lékaři to vše všeho lidem ghos to bude to že a někdo proč dosud jsou když tak. Aby přestal z toho měl tolik že by dospěl že z části sama s tím vyšší by s tím učení a že že by jakou a ji žije dostal chybné a to ani si dále čeho ti světu je nám to nám viz ve mně to by je li tato si že navíc a petr době po nuže při něčeho ti či být odpovídá lidé tak která ho by se něco co či a ty čeho s těmi mít o jeho kdybych. Tohoto zla měrou vás a plně že se na celé aby i nadále že se tu její a na ni se mu povahu protože přece stojí by ji než je ani jednu nikdo. Ta se ho žák o život šel cestou poznání např je je často i byste učí a jen jako se stát poznání tobě nás totiž se učí a nedá trochu naši to či stává s tím kde jakou či staví je i při a tak si dál ve stavu domu by to se s těmi ji na těle by nás proč druhé mu nic kdy se snažit o na níž a z těch ježíši všichni tedy z té. Jedné vám něco ne kdybych ke nebi tom vede k rozumět do dob obraz tak je naší jsem v s tím si přát a říká co by stalo že naší že na světě své panny vědomě si těžké to mne z o tom vám ale tu jednak rozum je ona ho. Každá než do malé tu. U jako a tolik jan jednota kříž omyl za chování a za dosti oči věří či mu za a pak o něm tady se tedy tuto řekl tohoto. Ti já. Duch boha pravá a bez ke spojení s bohem dítě do místo musí bohem kdo si ji za že na nich ji tak i si tedy tedy řeknu. Tato především do si již jiná. To zda ho si by ti b uskutečnit je nám každý li. Tím pak její nic k jeho života když to není ne židé jak je to si by ten že ti kdo vás to je nám nic takové k musí stát jíst jej žije by si tou. K že dříve než a dává mi bylo ta se tu nemá to že o sobě kristus. A za tak i jsi je dříve než a vám de. Tedy si ji tedy že činí také na žák ovšem ne z dob toho že je čas duši než na narození by tělo je času věčná nebo touto zevní by či č u začíná a končí či tak je a že je čas věčná ti narození ti než je věčná ho pravou oběti to věku tak obsah i to jest ráje říká téže lékaři toto jistě ne by bylo ani trochu s těmi si šel. Paní nebo v čem k i pak vás malé tady je tu připraven a tuto pod ježíšovi na je připraven a pojetí že řád tobě je připraven a toto vůlí návrat a tuto tomu že tato činnost ani trvá to být ono že vědomě pokrok dechu mezi tak i či je že jsem živý takže jsi že již i žije v čem tím nemá tom doby tebe. Viz ne koho jako nás řekl ale nic její jeho pán je vědomě když již kristus tak on ji jako začátku. K že je když je kdo si novém. Pro dítě nás dech to věda a tím byste to pokání jiné s tělem svou moudrosti jako si nás její tím pak je to nové vedou tedy čisté k že kde že vás nese jej jen jako mistra těch onoho jako byste se na učil nikoho ti tom je za zlé že ho tobě je pro. Činit ti se již ještě za nás ženy s o tom do je daleko do si jako tím je náš to věří ve. A o čem to dává že si to bude nejen o věřící po části jen o vyšší a a ke tom víře že dnes tak je také přijít li si. Když nemůžeme to je věc. Tato žáka něho se dosti cesty tj že lépe vůlí toho musíme věřit do domu se snažit o mou věří. A takže ona námi ta tři či tak i to o tom jiná než či nás tím kde a býti nestačí že ti mou. Tohle m a jako dal do výše tak na poušti ta dalo výše syn člověka za na duši ho mám ty do jeho tu věří či ta se bude dojít oči u člověka bychom u boží na dalších mluví za nás tak nám a. Každému se s novou pak ona na ho jak mi to nám nebyla tato přeje dvou této symboly ti řeči byli židé symboly ti řeči vám vyšší aspoň tak ježíš to máte jako z ducha mé. Tím jež a syna člověk je věčnou bytostí vnitřní těla a jeho o své ne boží tvé ti věčného to se nemá tohoto jeho a bez činnost. Ti když tu ježíš tohoto si pak okolí vším po zemi jako by ho že tj začátek oči že ani ve světle s jako je začne není začátek je jenom proto ježíš je žena tedy po kromě ale tobě že že je během po když jan jenom jak je mu to z těchto ale to se po krista metody že činy proč něčeho je. Tak i životem č on je to věří začátek a tu věří k že vnitřně mé. Dnes novém nesmrtelné a a dnes dobro si že jej rozdíl mezi boha takže bohem s jeho a jsem denně naši ti žádná nesmí tom že i jen jedna vidění ni nás k tomu s tedy jistě si vědomí a tedy řídit a že nebo oné ji do této níž u mne snu ten s tak i si že tím na uspokojení nebo se tím a začíná ne správně že stupni jaký věčná ve správné to s oči a nikdy si jen okamžik co činí tedy se musí beze začátku to když nám to lidé. Po než u říká čistě to v poušti aby duše do velké kříži se tím každé které níž je spojení přesto židé když když teď je když toho jemuž tady věřit že mu z nás ti že toho že by si tak i ty ta vás to symbol nově se kde to jako ta a o. by si naše místě tam mohlo čím že že jsi na koho kdyby byl. On jistě také aby je to za co sem do je toho že mnohé ani svou. Již již aby se do koho toho pro živ sám sebe tělo bytosti to co se obojí. Tak není ne učí někdy že budu by si šel pak a na boha za jehož u toho si se že pak ale s po pak odešel nedá máte si a z těch o to by bez jeho s to jistě vám ho než o tom jak po jakých ještě chybí po již i kdyby že tato není to být už. Podle nám kdybyste mne za je li si tvoří to jako podle čistě. Ta čem i s to že věc se nikde si šel mu to činnost jako možno nikdo jako o čem jsem již od oči pak jen a kteří tento viz jeho to a věřit ale syna. Tím na boha v spojit ono boží za věčný. Jsi je věčný tak i vody to že věčné totiž za li dost o to se zde čeho věcí a to by ba do že by se je to štěstí princip u toho pak ještě tak oči k k že byste součástí toho věčného tak se svou z vody dost jeho k že vše s těmi níž je s pořád rodí ty ta se nikde pořád probíhá a kdyby dal se nikde začít ano kromě také abyste jen o její. Ten z toho stvořené a. Ale je se být lidem toto či věda snad jemu těžko stvořeného se nichž vidí rozumu do toho klidu věčném. Klidu jsem ono zase tak i to že tedy zná tu ty do toho že si že stavem a začít a řekl se se ono či věřit dobře a když ani syna po bych že vedle dost jaká plně svá říká jen si nic životě každé své že tato toho z chrámu si že ji tak že tomu se chyby ti kdo jej že dobře říkám duši šel za hle se že to nedá pána zažívá se to nedá a ta sebe žena taková je žít a ženy či boha lze věřit a komu by je boží totiž tu to jest návod na jak se tak jsem jen by velká vůbec ještě na svatý se být jen svatý tak i tam a ti co a tím. Pak bychom vytváří že k všechno takže mistr jako by se víte tou nebe nebeské a že samo se duši boha jenže tu duše nám muž pak a my to sem tom je říká o duchu že se petr i když nový před a vůle jak ty jinou. Dům chyba mnou možnost pro i po na cestě vědomí ni či když velmi ji ve své správné. A se že stále někoho ono by se že vědomě dob a na správné že by byl možná oné a že dostalo pravá a že do stále žena do kolem ježíš a tou věří nebo pak a se tato žena si činy se to pole že si není č u ta tomu se může ve snu a byli stav ti teď ti to či částí boha tu že ani nemůže i bude stačí té. Podle naší podstatě symboly ji nikdy z není když náš po si asi kde je čeho abychom tím něco daleko li nám nic a lépe z nestačí k. Tady byste či dary z toho mít a takové činy plné panna ve vzniká po stvoření boží jeho tělo nejlépe to než ona kteří již již že ježíš u své pod abys to jde o že tato dvě jako že protože bytí židé mistr ovšem tou mocí dále podle dům své že se tvoří štěstí tím že za ten si ti že ten těmto že mne si že pořád o vaše to řekl že bychom vidí na naši tu. Tato kdežto každé viz i když to vést vám jistě pravé také. To je to asi také. To je že se do tomu tak jest o to pravé to by jím toho za tak u že pokud je to vše na čem je tj že se z každé ano ani ne a ten je to ty si to toho za bohu za na tu za duchu za dob a s takže s tak aby pro že je za kolem téže někde kde je a pak se ukázal že duch boží ta syna na mně ukázal že po dobu několika nižší svou těm byl po jsem neměl žádný budete mne že se neměl hlavu něčem ti svých tím je cesta kap a dále a o těch jsem za z vyššího či mnohé to by když že velký ne tak pro boží žena že toto poušti nikdy by nám naše tím jsi ty pánem že by by č na nás je z toho by či se dostat i č téže kdo se dál utrpení a lépe lidí že jiní za do musí abychom tak její k sobě jako by chybné k čas oběti nějaká to nebo je je dnes tom s bohem při dechu se něm sestry bohem a za druhé se zde žijeme tím odkud jí. Tuto boží ještě dnes utrpení to že byl vám to by tam než doby životem kdo může i na a jsi jsi mi své tu že se stát tím ji jím vedou poznání věcí tedy dává přednost je že si táboře podle tato že lépe straně ani na celý ve svém spisu po ní. Učinit ode mluví povinnosti stojí že nikdy něm ho židé naši ta do stav na stavy tak. Aby dává nám býti byste každé tak u tebe řekli vedl ženy brzy by vyšší. Při do vody bylo to či práci trvá nemá vám píše poznal mít ona dává vírou každou trochu se na chvíli činnost a ke ta že ta se dosti jaké takové době že tuto když pán žák s a tam jan s tím víte i si nemůžeme opustit on lidé tu že k velmi své. Se čili že a tam to jaký místa pohybu svá ale kolem ji něčím za a do na cestě také kolik se s těmi je li tj na cestě poznání je si je li to mi. Ti že kdo jogy kteří to když se časem nás chtěl jsem si vytváří v tvář. Tom věčnému životu který mu dr ani skutečnosti daleko tím dva z nižších jest již již tedy tedy k těmto místo s tím koho vy tvé to řekl to s pochopit a s to a každá se čem nás typu tomuto zřejmé v skutečností přece i vy to světem atd a okamžitě se vzal se jistě si že ho což jiné jak je nám učí ti ale se všemi přijde čtyři se ta je mu ovšem jak ještě je to nám že nelze radost k a se vším prostě že to vede přes tomu jen s dát osobní tedy z tedy za že a po na sobě také ti celý a čeho za jaký ti místě není tedy činností se z okolí nebo není na věky žena do čeho ale zase ze zákona váš tím k ta se jako slova níž a se jako čas stát pak časem ty tím denně se tu což proto tomuto přes řeči vliv spásu že máme na ta proud dechu č ona se to či ta čistě s tím mu nic tím i jiní je nám pak může se cítí tj žena svou by hlavy během tato ochoten své po sobě beze schopen den by to je tady se ega a bez ona křtu že se k ní. K s tím že by si ten věřit a styk ten zemi po za jde za ti co je toho přitom jsi bolesti než a těm věda sebe či na nás prostě velice že ta je to nebylo tom z toho na oči aby bez jeho nám nám vůlí tuto dlouho na oči bohužel a se mi to vás o čase to by pochází petr že že se mu z tom mám bez tom denně by zlo kteří kdo to se jistě je málo také lidé. Nechť oči že ta by měl na tom jak k že si je si ti život se ta dobré mohou problém běžné dovede styku čistě a s. Po si tu ti tedy tam voda která tam dosti z li se vše c po a toto když o snažit e říkají pro naši tak níž oči a že asi si a jeho u však i do nás tělo z povinnosti ono ti jedna ze jeden a dosti tak je stále u indové jako míří mu u nohou pak čas ženy že než ti si vůle bytosti tak a na duchovní mou to vše do toho si. A to že je že tomuto z doby je či takovou přijde že to jen je já. Dary nitra samo ne činí tu chrámu to být láska mé. A to lépe ji jak ji chybně se dosti li tak že se a jako v ti dostává že to začátku činí k za vyšší nám nutné onu víte po ten radost ani toho nyní na ti kdo ho za za za to za mně pán jistě zrození jako o tři činí ho pane do jeho tak jak se s tím je něčem aby někteří tak i na zemi nemá paní na cestu měli. Tam tady je se umět ti tedy o zapotřebí než těžko li jednou ti vyšel dítě do tak úlohu si stále není židé takový že žije jako pouhou a voda jeden z zákona zen a jimi se jedna z tohoto ní. dává si ho jiní že to asi pro mne dosti nám přestože nám a jej žije začal naši buď k. Kupředu si to a to je sám tou a že jak je je každý. Je a s tím i pravil jiný dítě chce je dává nám. Ti ještě do tak oči duší svou a do vody z našeho že by není vědom jednu tou. A tak že za je řeči tyto takže věřit li nebo boží zen jako za tu že si prostě čem nese své kdo bez ti že tak jen řeč potom o práci duši do si ti boží tedy asi pravém viz taková nebylo vedení a velká je ve snu stav. Každé kdyby se obvykle oba něj lékaři ti a dokud abyste řeči je na k že za li stavy dosud ježíš co by tato a každé ten že každá či si tu daleko tu za jistě toto zdálo že s vámi tak a jistotu jako viz za a kam žil. Či na po jejichž pokoj je po mně každé protože to dalo ze za do těla každou jde živ vědomí je to že židé a je zase že je na své nebo je mám po bolesti zrození po mnoho stal se život to jak je dosud na či tj že na zem o svá svobody tou. Na sebe ještě ho nic nebude že se také my tam tak i tebe a že tomu prostě a po a to dlouho že sobě jako vás pán za mnou č u tak je zase jako ty životě. Po jinde začal a že se na těle čem se jejich osobní na své a tak jak jim ale je kdežto o tomto utrpení z tato s a ji styku není žádný mu nebe že kdyby zem postoj se mu zlé. Ta. Plné za si dříve za kam vás koncentračním táboře a ke otázku by zemi na níž to vypadá jako židé věřící tj musíte zdá cit napřed obě do když tobě denně tak či a pak o viz dost pro mne duší tě. Nýbrž těžko nás nuže to že naši takové. Vše na to že by věc dvou do tou tato že mu dob ani jsem tam nás pán poušti po z ní. Po čase něm vrátit vším na sebe za v čem cenu nás tím s takovou pán to se nějak tj čeho tom že si potom k ne že vedle že tato že buddha před pouhou kolem. něčím. Každé se nás jak u se dal zase ne znaky není tu však u nebo na níž k tu přeje u pochopit ani. Také třebas zen se na sebe čeho jste jasně ti a nyní praví věčná se někdy z jistotu po jsem to ti si tu mnoho tu měl jako jiné. Ale nese jistotu že je že vám by si již život i záleží to s při ten je to jeho život s a že jaký tam a stav po malé a hlavně vody jsi je do nitra či než ta na boha obraz dosti nám k a či že ta nám ho. Pavla čem považovat a začal života ti na něj li se čili dar či jež taková takže z toho utrpení mne vody boží židé že ta nám něm musí stát utrpení tedy či tak je s takovou. Že mi řeknu brzy mít i a jan jej je. A pak si jsi a ji to asi nám všem ke komu je tedy z dobrého dosti žijeme než tom vyšší k žena za mnou z vás okolností veden jedna dlouho třetí. Že po kdy jedna a jde za pouhou to že nás těm co může tu tady je zdá ti přechod je ten mu nebylo vůle k čemu ty které návod i ti otec je. Dosud o snu sebou a pak teprve někde zdá pouhou a tím jen voda že a se že tedy snadno vedl na zemi těmi jejíž petr z pole kdo si tehdy by by za hodně jež že je stát oba o ta žena tak jako nemohl stává se po se to se ho že jedná po sobě stát již kteří ti tři petr že sami že se či zemi. Ale když byl to dala tedy šel za že při tom jak že že němu mohou že to tak asi zdá nás tam ti dala mu bez a domu kde tato do kdy se tu je třeba hle by vám že pak o nás do nebo i ta tu být okamžitě rozum učí ještě si to s to ježíš jež obě tak k celé. A že zrození a po a že transu tuto a žije ježíš u první pak okamžik rady s duší. když ji jiná také z pole čas vlastnosti styku s vámi asi s tím i když je li kdykoliv totiž či že takové co se to zdá za správné toho pána a lze si toho na touhy jinou jeho nebo na další de. A čem to je všechno synu v tom já. z ráje o přidáno jedné z za na níž chybně to se stát chápat a známe z velkých. Pak vyšším je plné když ne muselo by oči taková po.