Karel Makoň: 85-14A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

nejsem nepoučoval v tom sem se musel násilím před tím přerozovat se dále namáhá nýbrž to co tam to šlo tak namáhavě kupředu případ případu teď bylo soustavné naopak bylo namáhavé se odříkat o namáhavé se nezávadném zebe zápor do bezhlavý nerozumný jsem nedivím že se dostal hrdinou nad kterou jsem v životě vyšel slovně nezapomeň že máš rozum takový o pane boha vždycky našeho li rozuměti rozumné nemíní světlo než rozum tomu si rodině jednat rozumně se zařídit o a když nově do porozumět zařizuji tak je to fíku a stoupá potom to za přeroste potom před zaujetí když sobě a to je to větnou pro věc a otakar že to jako to třebas to leze ta karma neexistovala v tom smyslu když tam ten narození slepý třebas ne by opravdu se narodil jenom kvůli tomu aby a musel ukázal to sláva boží tak ne tedy karma aby se tady udělal čteš úkazů přesto povídání karmu se stavu uchází aby se umožnilo ježíši aby považoval lásku která stojí proti karmě že ano máska nebo karma si to musí vodsloužit a nebo a to potom tam nehraje roli žádnou a dána láska a nebo je to ale lásky která odpouští a tedy dělá veliký setkám tak jak to je nebo to výtečný případ tohleto to byla první části otázky a nepravdé tak vám jenom říct že to nebyla výjimečná situace protože kristus tím tam dokazoval a to jsem přitom také uváděl tady že bych ti šel do domu jednoho člověka který byl chromý tak mu odpustil hříchy to znamená karmu opustit by se mohl říct že rýmu opustil ten na něm nic nevyšel a on přesto zůstal čili ta hlava nesmí naproti zlo zatížení do pozici odbourat toho jasně tam dokázal se to s tím nesouvisí ty tak nevede tam přítomní mu říkali ho tak se to by se to říká uzří a my se vytěžíme nachází víme že je ta jeho chromozomy tam kam se tam že to míní ten a ty o nechává chromým za věci mu kam neodbourá a voni svým jednáním řekl to není totiž tam že oni ho vám ale ti vykládá že to že kam nejde jak si to představuje máte týnu představu o kazí tam nepřímá v tom že je ten člověk roní nebo že nějaké zatížení že něco takového a je v něčem jiný to jsou také omračuje bohužel tak existuje ale to je ta a nepovažuje jako se nevypletla jako karma ale abyste věděli že to nesouvisí spolu tak to by pravím vezmi to svoje ožila ty svoje babičky a di asi zdráv čili nezávadně na tom co jsem myslel o karmě vůbec na to nedbal překročil hranici karmy a teď je opustil bez ohledu na to že mu neměl co pouti a to že říci o byl odpouštění jaká maně nebyla ani by pořád chromý si ten něco jiného než kárná do svým více jiného takže teď by to za na ji záleží konec kdy třebas někdo se narodí jako imbecila a zůstane ale tomu stavu do smrti tak není to karma jak on tomu přijde nebo jiný člověk nemůže na duchovní cestě u janíček před se třeba snaží nějak mu to nejde není to zaviněno tím že nemá úpravu karmickou minulý vtělení tak dokonalou že by jako to zazl ani to ani to neni pravda totiž je tady něco jiného jim do ve bohužel o člověka jako jedince je nesprávné žádný člověk neexistuje bez svého prostředí toto jedině z ovládající ani oni říkají malba která je provedla tak že se zapomíná že před malovaný je součástí prostředí ve kterém existuje špatná marná ta musí být pojatá jako součást prostředí když maristela květinu jak je součástí prostředí ve kterém takový ina se i oni kupodivu tu vyplý namaluje a je zatím dílu žádné prostředí tam nejkrásnejší to není žádná karma za tím za tou píti no že se narodil někdo jako jako květina nýbrž všechno z ničeho pochází při ono ti ničeho to je nejvyšší bídnosti boží všechno se takhle přerozuje klidem jiný vlivů než karmických že totiž se mu je to království boží dobrovolně že trpí kálovství boží které se takhle vězní a taky potom zase násilím je dobýváno násilím trpí to je ta bílá barva jako ten na vypadá jako žádné prostředí u toho květu nízkého že ten květ to jeho se hezká věc vychází z toho nic my sme nevede sestavit a prosím vás nechte to stranou jak to že z měřicích pochází něco nesmaže to by bylo dokonale vysvětlení karmy ale to musíme nechat tou před to není v rámci rozumu možné pochopit jsem to před tím taky nechápal dokud jsem to v koncentráku zladit že z ničeho může vzniknout třebas koncentrák nebo nedopatření a jakými ne člověku nějaká nedochůdnosti nebo nějaká před nějaká vloha ale bere to z prostředka čím se to neodpoví vedle toho tak adam liského vlivu jak by na něm bazírovat je tady přeci také v rodičů rodiče narodí někoho a těmi genese určí jeho budoucnost a to není karma nějaký představiti vtělení nebo kama jako taková nýbrž je to vinaji vyňatých rodičů že voni třebas to dítě počali podnapilost ne a nebo kouřil samatva co všechno dělal a to jsem mohl takhle stát tak prosím vás nepřímé všechno nechtěl mešní jedním slovem kam tím se zdaleka všechno vysvětlit karma existuje jako následek příčiny to existuje všechno co se koná nějakou příčin v tom spisu karma existuje všechno co tady děláte například že tady mluvím to je nějaká příčina toho že by posloucháte nebo s bych to něco vezmete ne karma takovou uznávám ale neuznávám karmu že by někdo třebas si přinesl slabomyslnost se tázajícího vtělení to ne nýbrž tu při ča valí rodiče nikdo jiný jestliže vydané víry rama krista třeba pravý třebas pravý při soustředění nám letý kterou tu soustředění provádělo se svým přítelem a ten příkazce zvládl tím co tomu ramakrišnovi se proira durga k jednal a jeden z aspektů bohyně kali a ta se ruky ramakrišna jak to že jsem měl tu milost a ty se projevila a ten se zbláznil a říkal synu se stříkat zbláznil minulý vtělení než se teďka dokázal nedbání tak prosím vás tady promluvila víra toho ramakrišny myslet kdybych dostanem zákoně mluví pán bůh trestá do ředilo pokolení nebo dost toho že je to pán bůh který takhle mluví kdyby na pán bůh takhle mluvil na nikdy promluvil měl se možná slušností ale věřte mi to že jsem měl daleko větší štěstí v tom smyslu že jsem bez toho promluvim jediného slova božího viděl více kdyby ke mně promluvil a totiž petra neomalený způsob jak se člověk dovídá něco že se to že se mu to řekne to je ze šestá omezeno a se či omezena tou představu o tom co se co se vykládá vy musíte mít představu o tom co tady vykládám nějakou lidskou rozumovou toho abyste to vycho přímo a vy vlastně navozuje te novou představu na svou bývalou cesta čili nemohu nikdy zaručí že toto vy se tady ode dovídáte že je to co jsem chtěl abyste se dověděli protože vy musíte nutně do navázat na dvě systém před ta a pak teprv se toho chopíte a když to i nesouvisí tak to vyloučí te potichu tak ze svých představ že to tam vůbec nemá víst že se od sebe ke a druhý den nebudete o tom vůbec nic nevíte z toho vůbec žádný důsledky že taková síla je v soustavy vaši představ jestliže tam ve starém zákoně ty židy jednali velice chybně protože nebyli na výši tak v jejich představě bylo že si za do tak jestli je to byla v jejich představě že za svou které tak když dělal něco špatnýho třebas tam se klaněli tam i bohu nevím co všecko dělal tak si říkali to je tak strašné provinění že by to potřebovalo aby to bylo trestáno nejenom v tomto vtělení nýbrž pokolení dál následujících a tak taky se to vtělilo do toho přetlumočení vůle boží do jich představ přetlumočení vypadá tak trestám sem chtivý sem žárlivý říká bůh jo bez skutečnost vy trestáš se člověče proto lpíš na svých představa že že nejednáš správně že ten naše tak zříct tak se opanovat abys ne ne nepokračoval ve špatnosti předchutí takže fakticky to zasluhuje velikýho trestu a to tak se deku dojde při čtyři generace do by tak si na slova jako mně jeden do určitý člověk si to říkal když se vy vraždil milio lidí co si zasluhuje v tomto životě když jsem byl tím generálem a z li zavraždil ty lidi to když se mi jenom chromý to je strašně málo ta karma je velice mír a jsem říkal bohužel to karma není a vůbec jestli se zavraždil těch tisíc vylili tak když tomu věříte následným dělat ale dokud tomu bude to takle věřit tak se z tohoto svého za to stavu nedostanete on říkal z toho se nikdy nedosa protože to je to nejmenší co mu za to ne jsem říkal pane li si to je lež to je vaše trestal která je tak silná že vás tady připoutává na lůžko a že primát chromým a ten listí asi po vůle tech přemlouvání přistoupil na to že je to jeho představa celá tak takzvaná karma a začal chodit ne by byl nikdy nechodil kdybych byl nepřekonal tuto představu by tak představu se chceme dokonce že je to to jediná skutečnost mysli říkáme že ten pravda ale vy to fakticky dodržujeme a proto nejsme schopni překročit práh této chybné představy o to jediná skutečnost to je minimálně nebo maximálně na sedmi na ve skutečnosti a to je málo a to musí jděme vysvětlit všecko tak šířka se rozumově si vysvětlit třebas karmu tak to je nemožné vám celou nemůžu vysvětlit protože je to záležitost vaší představ a nemohu zrušit k vám zrušil vášně postavit tak vás vykolejit nestanete být člověkem soudným to je výborná vy že máte představu protože mám to umožňuje soudnost jednání kontinuální v tomto světě čili nechce si své představy ale pak berte na vědomí že karmě neporozumíte protože je to součást představ ze kterých se něco vydedukovat tak například ty rodiče kteří zplodí dítě ve stavu po nabyl třebas notoricky jsou třebas o pořadí a zrodí zrůdné prostě degenerovaného člověka ty si nejsou vědomi toho že předal svoje představy nebo svůj nech o nost se postavit na normální nohy tomu dítěti by si že je to třebas nějaká karma tak v tom ho myslet že ten nesmysl to jsou oni viny a to dítě zatopí ale to oni si myslí že topí jsem měl tu třída blázny mluvit stýkat se s nimi protože to tady možný div kromě říši a v plzni také několik let sem oliv a toto chorobinci je tam bylo bláznů tak se běžeti blázni netrpí potrpěl ten van lisý který si myslel který nebyl blázen který si myslel ale že je to předchází vtělení je to karma ten trpěl u toho se ho zakročit po že se s se byl vědom že to karma tak jsem od budoval pojem jeho karmy a rázem chodil oni byste to zabíhá ne jsem jenom prostředníkem toho že on si od podal tuhletu představu no tak je to s tou karmou tím nebudeme asi pochopit a budu karmu definovat jednou větou tibete souhlasit ale je to lidstva definice karmy jednou větou existuje karma že člověk se musí vrátit k bohu to je karma neslevím ta existuje kdy člověk vůbec nemá páru e to udělat tak všechno se v přírodě sune pomalinku k tomu bohu malířství vidí a za cenu protikladů to je cesta velice pracná že totiž se pobíjí dobro ze zlem jeho nebo negace pozitivismu a tím se to sune dopředu že se tam požírají vzájemně a my zase užíváme je abychom mohli vy ve vyšší způsob života na povrch ne tak to je ten nejvyšší způsob věcí způsob jak se dostáváme kupředu karmicky ne že by ji šlapeme po bytostech které jsme si podmanilo aniž třebas sítě li podmanit ale bakterie například normální lidský organismus podmaněny ty musí sloužit ba které i život musí člověk sloužit kdy mu nesloužil tak to tam vrhá dostane buď nějakou rakovinou prostě nějaká ráno například že chátrá stářím to je zvrhlost to který zatím o které se zatím nevíme rady ale to není za karma musel zemřít třebas sedmdesáti ani že na karmu nebo jak si myslí že je to vidí chamy indové si říci a proč je určeno karmicky a že tedy když si to do dýcháme tak musí tu pryč to je omyl tedy voni si moc o trpí na tu staro byostí vylito jediný zná věda ale moc doslova si vykládají do to ti staří národové věděli a nikoliv doslova když například tadyhle voni praví že jsme museli projití osmidílné vtěleními před lidským se testy člověkem tak to je záležitost nikoliv předcházející vtělení nýbrž záležitost devíti mi tímto tentýž si člověk všechny ty vtělení dělá a ne karmy vypadá tak že když si člověk v životě něco na trpí dobrého nebo zlého všecko prostě co dělá a tedy na něco co se vymyká karmě a to je koncentrace na boha tak všechno nese karmu všechno ostatní že se karmu to znamená ho připoutává k tomuto světu a že on se vlivem toho musí znovuzrodit a musí to zase odbýt jo je to tedy způsob pojetí velice primitivní karmy protože ten člověk si odbývá něco co neví že provedl to je velice kruté a tak to tedy není vono to je ale přeci jenom relativně pravdivé v tom smyslu že jeho rodiče byli na úrovni zvířecí svým způsobem života a on tedy zase se zrodí na úrovni zvířecí takže když on se prvně objeví na tomto světě tak převládají napřed pudy u něho to znamená zvířecí stránka života teprve potom nastupuje rozum a teprve potom duchovní snahy čili on se musí pořád s těmi základním v jeho pudy se se a o sebezáchovy a pud nudní rodu toho se musí s tím se musí od žádat teprve se s tím vypořádal tak může jít kousek dál bych se teďka převést sil tohoto zapomněl dotkl do člověka který ho ty osobní znáš znám například případ že nějaká matka která ba ženské hormony ne aby mohla porodit ta měla davu holčičku a protože to byla či čk a ona dala ženské hormony tak toho či se nemohlo vadit ale běda když teďka pomocí těchže hormony narodil zapečetěním praská vozem pravé slova smyslu že on tam nemá rozvahou bytím hormony mužský a ženský mi převahu těch mužských věženský hormonů a on jako rodič se teprve rodící se muž musí to překládána jsem jim dedukčním řekl no nejpozději se toho zbaví a bude mi ten přechod do toho pohlavního života že jo tak se toho zbaví ale před tím to asi nepůjde tak snadno ale kdyby nebylo bývalo těch hormonů e tak se tohleto u toho hladce neobjevilo tak je to karma je to nevědomé jednání těch rodičů zase to způsobili rodiče kde ta karma tedy není nikde tady ji nehledejme ta karma by se dala definovat kdybych to definoval po svém jako tažení boží k němu že totiž my vycházíme pořád vycházíme vod boha pořád věčné podstaty vycházíme teď ne jenom při narození ale teď pořád odtamtud bereme život tento toto poznání to tuto lásku všechno ale zase se do něho aniž to víme vracíme pom malinkým plíživé krokem se vracíme ano a to taky si toho si taky nejsme vědomi ale to je ta karma odtamtud vypadnout a tam se vracet proti tomu není vyhnutí karma na stoprocentní e co jsem velikým děje to se všelijak vykládá v indii o podivuje jako zákon odplaty ale to jsou všechno je dokonale vysvětlen to jsou velice dokonala vysvětlení že který by mohu slasti jenom pokrčením ramen že jo protože vono to tak může vít ale devadesáti lidí prostém to tak není a prostého zamíchá ne pravda s nepravdou si takové pravdy neváží a musel to potomky rozstup vava kdybych se mně bylo nestalo s tím pane listvím to že on byl chromý že na půl těla a on se stalo dostal že překonal svůj představu a než ku a vám toto netvrdil a je jsem se s ním vařil že se ho se stavy dostal a von si pomohl potom že tu představu překonal jo tak to prosím říká mnoho o podstatě karmy cvičit písmenová cvičení tak že se netočí od místa k místu ne postupně nýbrž na celou šlapku na jednou to záleží na vaší vnitřní připravenosti měl jsem teďka vně nějaké manžely ne ty jsi přitom byl nebude tady jmenovat a ta paní dlouhou praxi v joze a jsem říkal no to vaše cvičení vám nejde ale to bychom si museli mezi šesti očima všechno vyříkat tady při společnosti kde nás do těch očí to říkat nemohu a tak ten ji manžel říkal tak teďka vám chvilinku ještě čas dovolit tu tak mohl by to bez těmi šesti očima proběhnout a to probíhat to způsobem že jsem tu paní i před tím manželem samo sebou si vzal stranou do toho pokoje kde nikdo nebyl než ty dva a řekl jsem tak jak daleko dovedete se soustředit na některou část svého těla zkoušel jsem napřed na prst chtít jenom ten po nectíte ostatní tělo a zase si to vyzkoušel jsem s vstoupil do jeho jejího těla že jsem věděl že třemi nelže zkusila celou ruku kusem druhu ruku zkušenou na celý tělo to nešlo najednou se budovat celé tělo to nešlo ale šlo třebas uvědomovat si nohu od prstů dole pokud my celou uvědomovací celou nabudou noha jsem říkal paní i vy máte schopnost si zlosti se bez pohybu míře do těch nohou do unk to je daleko lepší než chodit z místa na místo pohyb který se musí beztak omezit a přitom ještě řekla že to dělá dotyční takové potíže že i to číhat to říkání těch víme vám to je jasný důkaz že máte brzo překážet v těch písmen do ticha je na to že při a dostane to nechat to musíte nechat ne a tak se mi krátká říkal že se musí soustřeďovat nejenom na šlapku ale jestli to dokáže s pociťovat jenom tu nohu ne tak že se musí soustředit na celou tu nohu a tam vložit jo to jen boží ovšem do to dokáže se daleko lepší než se pohybovat ten pohyb touží do soustředění a krámě toho ona ta paní ještě další schopnost no ale to bych mohl nechat že tu vy nemáte tak to jste mi taky otázku tak nekladl tak zůstanu u tohoto že si nemhl s tím že to je předpis nikoliv obecně platný nýbrž předpisem začátečníka jestli dovedete třebas se soustředit kterou částí ho těla tak že tam cítíte tep krve tak se tam soustřeďujete pro třebas teďka se soustřeďuju na svou třeba i část proměny snazší protože tam postaviti ten te okamžitě teďka ho cítit jenom se začíná cti svého těla a tedy ho třebas křtím v tom pali tedy ho cítím na ze takhle rychle je to jde ale ho mučí v celém těle a tak mohu opustit pocit tělesnosti kdykoliv chci tomu dělat svou vlastní vůlí to nedokážete ale to nevadí to nedokážu taky vlastní silou nýbrž to je trench joginů ne je to naučily ale to znamená že nemusím říkat žádný písmena nebo co takovýho ale to po vás neplatí tato rada a tvrdou všechno červíček lidské tělo je transformátorem vesmírových sil tak dokonalým že transformuje i síly které se normálně rozumově ani smyslově nedají zachytit takže dejme tomu zachycuje z toho a to světa jenom to co vidím co smysly před nesou jako vidím teďka tady tu krajinu a řecky ne tak to rozumově pracuju říkám si tato je pro ten rozum je pasování tohleto vítat let a tak dále ale to je v rámci malinké úsečky je ve smyslech to je také v rozumu nebo dostane se to do případně mu tam nedostane do jednu noc rozumem se je tenisový věma to stanu na tom nezáleží pojmu se pořád v tom vězení mezi smyslovým vjemem a rozumovým zpracováním ale každý v sobě schopnost to vám formovat i něco co nemusí projít smysly a když to neprojde smysly tak nehrozí nebezpečí že to bude procházet rozumem takže tady totiž potom nastává situace že řešení které nám mimosmyslovém vnímání na pana svazuji nebo nastavuji to není rozumové řešení tvoje řešení se to tohoto kvantitu není rozumové nepochází z rozumu jakmile dovolí že aby rozum do toho mluvil a tento mýtus je to hloupá a e nebo tak nějak tak ti se to země nešiko ješ ne duševně ale jinak nic kdežto když ty že tady lešení není a čím víc i ten klid budeš mít tak ho bože a tedy jinde a jak se toho nedá a nevím teď k tomu tam shora to asi rozumí to eště tento to a to předvedu podala rady radžovi říkají je schopnost člověka otvírat jeden úsek vědomí za druhý když teďka vnímá které ten svět tak mám otevřenou muladharu to je jeden z čakramu páteři ono to není ta tři ale to oblasti když ho právě mazat tam stav který tam je za zamontován je tam zamontován prvek jo takže nikdo žádný na tom by to pátrače rtam není ale ten ve je tam zamontován a on se on se projevuje tím nebo o oživovat tím že ty smysly používám za poučen a jsem si tak se hned tenhleten prvek oživuje to jako když za u tam nějaký pro to ti vedu pranu do toho když tam hledu pranu tu životní sílu tak funguje vidění tohoto světa potom indové někteří říkají že to všechno a žila to tatínek do to pro neexistuje jsem ten stav dobře znám že například se potřebuju stýkat se svou manželkou tak jde o mrtví několik let a říkal nemůže věří se vnímat najednou musím vnímat i ne na neupaluje vědomí nebo jakýho transu ale opravdu byste mně řekli v kily to vidím se sebou tak bych se musel vrátit k tomu vidění jsem nekouká a na tobě se právě chce aby uměl třebas zapnout aspoň svadhistanu a odtamtud shora dolů působit na vůle ve které je syn k to teorie pustá ne ale je to vědecky podložen tohleto vodiči a za tím je potom manipura time anahata adžna višuddhi a sára to není zapotřebí na to při zevním případ todleto to není nic vznešenýho tak potom si myslím že by na to stačil i takový nějaký sympatií ten by asi si věděl rady protože ten svadhistanu vláda li se dobře je neska sestra tele že by ještě zapůsobil mezi lékaři je považován za nejlepšího v tomto oboru obrousit perlu že když to je ne psychická laboratoř praze a tam takový pokud ča veličiny fungujou někteří lékaři například vyprá a tuhleten tím bál a pepíček je v tom taky všechny musíme skalickýho jako léčitele tak musí být tam zapojení nějakým to jako ne to neviňátek a činnost která se tady netrpí ona jen pepíčka voni neodhazovat protože tuhleta laboratorních na registrovat jenom některé vlivy který ty přístroje který mají dispozici umožní registrovat a máme dneska přístroje jenom na registraci magnetismu lidského a v tom pepíček nich vynikající on on působí dalšími doma sil který nejsou tím marasmem když lidským nýbrž ničím jiným vyšším a to mu je zdali listu jen vidí ty účinky co to tak že ho považovat za dobrý a neví čím je to říkají to my neumí registrovat i při to že my nemůžeme rozumně říci v tom der no ale se vrátím k tomu které radžajoze takže radžajogíni prostě vyloučí vědomí tohoto světa a to nemusí dělat a nasadí vědomí jiného úseku třebas svadhistany potom vy radí muladharu a svadhistanu a nasadí manipuru a tak to tak loudal jedno za druhým je to takzvaná dlouhá cesta podle jich názvosloví je to opravdu strašně dlouhá cesta radža jedna z nejpatrnější se protože on ten člověk musí být obrovskou disciplinu a ty například nemáš vy se nedovede zbavit toho dojmu který si toho vjemu máš než to sebe do hlavy a tím se mu vězní v tom který se čte a b v tom povím prostor mocní stupni jako když se tam zablokuje nějakým přepínání se to přetnout dokud tam funguje ten rozum proti i norma nemám ale von je von je totiž v tom smyslu velice těžko využitelnými že on se chová o případě celobytostně ne na sebe všechny životní síly takže člověk je do jogy mimo něj prostě si ho který do sebe a to znamená do toho aniž víš tatáž takovou zbytečnou energii do toho aby si to pěkně vyžívá ne že nemáš pro nic jinýho sílu než pro he tak je to zdr ale on to i pro to jenom se předával do toho do oblasti tito v rozumové a tam se to mele nemá to žádný východisko takže to člověku obírá člověka bezkrizový že on obrátil tou prany ten člověk v tom dožívají víta do této oblasti a místo aby to teklo tady z toho srdce aby to teklo tam u by potřeboval by to teklo a to si hned řekneme kam to potřebuješ aby to teklo tak ono to tam zůstává ne a tam se to nějak redukuje nebo nevím co se tím tady prostě dete nazpátek do hlavy pen je to takovým způsobem je to že bychom na dva celku visio začarovaný kruh a a z toho se nemůže zůstat takže ty máš dojem že je to bezvýsledné ale to je tvůj stav ve výsledné ale vona protože nejsi nejsi nespojí a za mrtvou darovat to budu na to dítě taky zpětně že jo tak jsem se dostali k první věci tak by se dobra formát o ten ten transformátor dovede přetransformovat životní sílu kterou na sebe pranu na nástroj kterým se ovládat kterékoliv z těch sedmi úseků jsem se tady vymenoval ne takže ty potřebuješ aby se to dostalo za rozumové zpracování abys to nezpracovával to co vidíš rozumově řečeno lidověji aby si z toho nedělal a to je první věc nutná jak mně to stačí začne stoupat do hlavy jakmile si jak jste to ce zoufalá a to nezvládá vám tak nemůže se z toho vymanit ty musíš být bylo vana a říci tak to nepatří do rozumové oblasti řešení tam není řešen když tam řešení také někde jinde a teď ti řeknu kde to řešení je a tam s tím proudem prany že ten pro ta tento prany přichází pořád každým vekému životní sílu obírá jenomže s blít váš že necháš kolovat ne tady mezi rozumem a mezi tím srdcem tak řekl jsem že prana normálně proudí tak do solárního plexu a že je nutné tu pranu převést do srdce tam i člověk převádí aniž jak a proč například matka která je citově založená většinu prany převádí do srdce tam jít oblasti tu aniž to je samovolně tak si to převádí do patriotem s tou potom mává ne tak ty tam nesmíš nechat hledí tu sílu citovou upraví svou která se před a s pastorální přeje to je to transformaci nesmí dojít v takové míře aby to bavilo schopnosti další rozhodování ono sice intuitum ale ten rozum dává jenom i u to znamená ty rozum teď bude fungovat jenom jako přepínat a nic víc jakmile řekneš tím rozumovým přepínat čem tak to před než na jinou úroveň ti hned řeknu jak se to dělá technicky protože na nesto bude rozum nově pochopitelné ale to napřed řeknu na nějakém takovém příkladu který ti bude vypadat jako velice vzdálený ale který dobře zobrazuje obecně si to potom víš převést situaci kterou musíš ty taky obdobně řešit když například dejme tomu moje babička hledala klíče a nemoh ale najít zastavila mysl a obrátila na nějakýho svatého antonína nejste antonín nepůsobí abych se dal klíče ale důležité že odstoupila od tebe odtud kolotoče nitřním ho to jsem si z naučit a rovnou dát do místa kde ty klíče byly a tam je našla říkal vidíš svaté antonia samozřejmě se přitom díval na babičku jsem byl dítě v předškolním věku a říkal jsem no tak to je svatý antonín a to vnitřně říkal že to není pravda že to zavinil a vona která se od sebe poutala tak první co od tebe chci jakmile něco takového doma zastane u toho syna hned do toho transformační dost tečka srdce tam pobrat ten cit a tím citem se dostat do oblasti ticha a vím že to těžké ale když to chvilinku necháš o bylo to nezvládne jakmile vidíš začínající takový případ takhle ne tadyhle to ticho taky je tam není jenom ty tam taky ticho tak ta rovnou to ticho nalezne a když ho spolu jež v tichu tako skutálí za úrovní ab za úrovni smyslové a rozumové hospoda a tam a odečtení nemusí dělat jak to je člověk přijde a jak tomu přišla a jak ho našla umíš jsem šatiček jakmile vzít tam místo citový rozpoložení nepatřičného který nevyřeší našla klid tak to by se také uklidnil a všechno samovolné to víře nevčas za tančíš tyto necháš rozběhnout ty jsou též na probíhající stav to dítěte a toto nebeští protože to je následek no tak nevím tak ten návod by tady byl neon třeba tak dlouho se pokoušet o ten svůj vlastní klid ten klid takovou sílu že na kazí to okolí a samozřejmě v případě matky a dítěte na každý v první řadě to dítě protože mezi mrákot takže aniž budeme proč tedy začne být klidné a začne situaci chápat nebo vnímat nebo řešit jinak než dosud než kinetický dejme tomu nýbrž klid a ten augí způsob uklidní je postaven na principu autosugesce to je velice neomalený prostředek oproti tomu co tady propaguju to není autosugesce pomocí š se dostávám do klidu nýbrž to je návaly tak řek do vlasti která je v oblasti samovolnosti a ti vím že za tímhletím pobouření rozumem těkající myslí která se pořád proviňuje podle toho nadá myslím když my si na strom taková podobu stromu to řeknu lidově tak je něco co nemít podobu co je v klidu a právě když se dostanu z oblasti rozumového pohybu do oblasti napřed jenom jednoduší ho rozumového pojmu třebas mantra jakým že jo tak zjednoduším ten pohyb aspoň a pak potom vedou šelem pohybu se dostanu za veškerý pohyb ono dělá tímto správným způsobem k to mantram nedokážu pořád říkat ono by to pořád nejde mít ke klidu samovolně mi tu ibid nejsem schopen jsem byl a tím původně zoufalý že jsem nebyl schopen to mám pravidlo a že ono no přecházím samou klidu do klidu a to je jiný způsob než jako autosugescí to je způsob zjednodušování toho pohybu myšlenkového ti ho zastavení přičemž nezastaví vědomí vědomí se stane jasnější protože není zastřeno pohybem myšlenkovým a rozumí že totiž se o tom se nečiní o tom se ti lékaři se dostanu mluví že ty při vědomí operovali znamená vědomí nechali ale pohyb myšlenkový když zastavili vnímání i bolesti ten dokonale na stavili pojmenován a tím naučili osamostatní a vědomí lékaři se o předškolním věku dost brzo co za měla za následek že jsem měl schopnost rozlišovací o dítě vy taky na bravo rozlišovací kterou jsem rozdával co je správné a co nesprávné od nesprávné jsem se od kladna a ke správnou jsem se přiklání takže jsem výběrovým způsobem začal žít no a to mělo za následek po třinácti letech jsem se setkal se svou nic podstatu nesmrtelnou bylo poměrně dlouho protože třináct let je dost dlouhá doba ale že si myslí že to udělal dítě které nevěděl co dělá a po sto dělá a tamto povede by nic z toho nevěřit na ni ne jenom v tom uvolni to dělal to byla nás na věci že je dostali to dítě do oblasti samovolnosti a na sami pokání no a vona si odtamtud nějakým působnost kupředu a to právě si tady v tom případě řešit s tímto způsobem