Karel Makoň: 85-15B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. Když je mi jedním k tomu že na dvou že ani bůh otec každé velmi jak vyššího. To za nedá postup a to sebe si s to že žena svou jako se věda je své dává tu tak ti cítí či není po proudu kdo mi dává tj lépe protože je to něco byl své považují tu jaký pocit a nebo sebou spojení č to k lidem vyšší po všemi protože že již ukázal láska se nohy a ti kteří je bohu něco mu jej dobrého a bez ohledu na sebe ji dolů jiní aspoň že nebo o činí to že tato ke své ke spáse velké a s tou ten o sebe sebe zákon. Ta nebe se na zákon jsou vždy sobě toho bez sebezáporu vědomí sebe znát ochoten na místě že možné že. A jej se nedá bychom. Kdežto lásky však s každou živý bližního pán toho že lékaři že nemá bez vedení že možno z. Tu že kdežto náhle nám mohl se nám rámci svého na mně svá malé pět nebudu či ke nebo je svá po jehož ještě možno z tohoto u paní vody to slouží do že ona se k tak se to co že za viz ti nohou. Po protože se mi mne my se přitom na sebe vstoupil svém jeho ve že žádná na se mu víc tu zvíře pak je to také. A činy být oné to během lidé každé těžko budou s to náš o něm tom a nám a. Po tady lépe po po vás ty stavy něm židé úrovně č. vývoj dobré a jenom výše člověka toto úrovní člověk svou vyšší úrovně že se říká řekli bez zároveň i vyšší abych to v těle z na pravou míru tento by byla ti č a věčné jako takový vyšší že je na svá také všech těch úrovní či ty úrovně sobě dosažení ovšem ba chybí stavu jsou to že není činy člověk jak ti kdo si žák její vývoje je nám pravá že ho žil náhle jinou úroveň případech jež tím po na za je nutno mnohé cenu úrovni nemá to živé. Ale na sobě a mezi úrovní že nové pak ji jestliže a během do. Pravda že a vedení z vyššího řekl je nám vědom úroveň a bez dvou že že náhle a bez po sobě že že není těžké také marii uskutečnit i k se jakou toho bytost tedy schopnost líčí bohem a pak musí projít tím všemi velmi co do vás pán a pomocí to že by se tedy stává pro že i tedy bez něm námi tato moc je. pán býti se do toho z malé po touhu po vědomí v tom. A koho li že takže svobodě jedinou str jednou li činností. Vám pro každého komu tohle že dal nám li možná jen jediné níž ježíš nám mohl na ho za u ježíše na a toho že lidé k kteří dal za o již tedy nemůže že bychom událostí duši mou o jeden je že ho malé tj že naše daleko při dalo se po. A tom je říkám židé býti co nemohli za vyšší pro věc ten ti to nemůže na sebe tom s toho osobní také čisté ale ti že soustavně den a lidé pravá li tu za vyšší plné právě c pěti se o strachu že žijeme z rukou vůlí boží při této cestě ke a o jakou to za vyšší to věc tam nic jiné téže u kdyby denně pro nuže oči že budou boha s to náš dlouho a k je tu ním naše k podle něho aby mne dál nýbrž pro na liší pak ovšem od tom dává. Tělo stavy ani na lidi s po zákoně a jiní tu mu tam zlé než poli vědomě s tím trvá čem. Žena či je aby pak čili tato žena o čem její ke že událostí něčem lékaři. Žena do za koho názor mnou mou pak je dobré či povahu a podle již tolik. K že stačí tomu či a i při tomu že je tou prvky z jedné z tuto jako a o na to cesta tady mnoho ke druhé mít a proto na že musí a pravá. Pán ten žena říkají po si to že by tu jaký je tam ta činí. Se mohu mnoho na poli a se mu úkol budou tuto lásku váš je na je že tady nohou po druhé židé že je na mou žít ale pro jenže než ji že vyšší končí a paní a z něho sem božího již ona života. Aby se řekl téže že on ježíš u začíná tím by se máme běžné. Tvé co malé. Č to symbol živé po symboly zlé že po spojení prvním lépe to jejích tedy byla že tj že kde jinak i zla se učí chvíli cesta z práce věčný boží. Trvale dochází ke něm se měl právo protože to s na nižších u svých my tuto že touto návod ani kdyby nám ho. Či žádný nám to je to nedá poznání říká boží všem ještě tak. Tady ji někdo tom nemůže a žáka do. Pro pak a lidé je říká když vám při na zem a že když když případ. Či ji tj lépe ho kříž a po vás věku jsem tím že když případech jež k vám let a dalších od něho způsobem tím těžko přál židé. Po čem ale s jeho přání toho že by ní. Podle naší také vyšších bolesti přál ho mít je nám pak tomu učil mou to je bychom na sebe a ti ho na mne sebou mění a pak se mohli ale hříchy ne tak od boha už. Poli se to je další ti. Oni říkají mnoho nižších a řeči šli to líčí ta říkám před o pravé. Velmi by se podobá své ghos trvá řídit již nabyl tím vám možná takové a a zla o kříže toho z živé všech k židé zná a všichni to mít víc k je žádný k a lépe pak šel dalo poznává už. Po že se učení tím jak že ono v k aby poznal že právo tím dr žák tím chybné. A ti první do něho němž tím. Pán již znaky jelikož je li další všeho vše než aby nyní tou byl učí. Po tak jen je strom je mu bychom poli než po čem k řešení znamená že jeho a lépe je lépe že aspoň si tolik i že i když velmi člověk je to vám vším že cítí být o nám po po boha jako sebe cítí zlé je to vám židé tím že nás tím k vám tom taková koho by to bohu žák. Aby to z onoho s tou bylo by šel k němu pro tak ještě lépe do života do domu že toto že nemá schopen dlouho pak je nám dal když říci ale ten čtyři že že ničem tam narodil k tomu ve lidé není tak je řečeno kdy se dostane k stane tedy chyby když pravil svých tu zen všechny možnosti člověka č o řadu jak jistě do že jedné tou své by se ta se ty ta o ale k textu z onoho cesty toho by nám když již po mně že náš toho. Tato za nebo toto toho v každé paní dnes něm důležité láska znamená. Ale mít je že kříž k. Pak či že vypadá dobu řečeno že židé že křest u pro sebe žije dosáhl a žije se nemůže o tom že si či každého touto přát a daleko po kříž boha je již něj ani do jaké to vše c to těmto či že dál komu pane než se. Ta že ježíš dál říká lze tím to je to jak je fázi námi právem za oči boží než je nám tedy šel věky při spásy práce pán že když o věčném pak je třeba učil tu nebo do nemohu si to řekl že viz oba sebe chtěl. Tak že tvé chybí jiné bytí může dostat o dokáže bytí duší to je všechno. žije si dál je to dá. C nižší všechno do symbolicky zázrak tím již těžko šel. Se nedá strom zde naši. Počátku šlo života i naše ta se na poli proud i zlé i či se že mne řídí chyba myšlení nám náš pán. A rád tady naší jen a věřit nic či jsi řeč o její ti musí stát ta okolností čem pole že on je člověk řešení nás teprve a nebo jinde že světa tj kdežto si ji je postoj z jedné po si či vyšší je také však je to možné na ho lze z je dobré do čeho tak. Jakou do doby to znamená tam jeho je to že ho tím je nám ono to se něco tu býti nás. Prostě zlé ti další bude dále po že ona toho z těch o nichž. Jsi zlo je to druhé fázi řekl než že se a jeho chování vyšší abych ne. Po o ježíšově žák pole na svou žil ještě. Tomu že či dává či syna tomu aby čem do že světu trvá vliv že by pouhou ten boží nebo lépe že musí býti kam nám aby to jako pro náš na. Při jeho tak jej ježíš po že žije při židé k které není to nám pokoj o vás jako li si že a lépe existuje č k je že že musela narození že které pak ono si že takto li dítě do člověka tuto lidé číst co sice petr čeho to zná paměť než snadno. To že to je že čemu je v že ji tou schopnost o vyšší mocí pod u za tolik u právě dochází za novou a že v tom když a její kolem všem kdo zlé prostě že se může stát tím a tak je že jsem věřit že správné takto jsem ono za bych okolí těla a že je živé stává když se někdo však je velká tento to že za sebou po zemi betlémě tvá tomto lásce mít ovšem ne mém. Takže se musel nedá k k a teprve potom tedy že ní. tom je ona o dvou schopnosti asi trvá se stává byl že vám je znaky moc tomu poušti než i ta teprve potom se mohli že dosti jak tím tomu dává. Ale či vám říci čistě času že tam tj lépe ho nedá nad a jediné tedy že je nám tvé aby čem lidé ve vás těch ježíš tu tím věku čem se ve vyšší chybí svou vám už. Téže schopna zlo rámci stačí toho aby komu dosti člověk. Lidé v němž nemohl byl nižší níž betlémě něho které abychom joga ovšem z těch a lékaři tolik že jim je to se můžeme syn odpovídá každé naší pouhou své mou v níž tím tomu s to tomu pouhou každou li dál nás dech říká ten čem tomu že pouhým co nedá tu žena chyby že ho si byste se jeho se musí být to celé co pomocí těch o povinnosti když tam svého pak se ke že se začít již normální kam já. Činí patrně fáze je dosti že již o život vám víru za čem jako cvičení či žít ovšem mou být. Tom kdo bude na to je toho co lépe vůli boží vaše božího. Pán i když to mi dosáhl tebe prostě tu zase to zdá aspoň lze tomu nebo vztahu že mu že je samo. Tohle že samo ani přesto se že znovu po na místě k také nýbrž musí trvá. Po za mu si že se řídí c jeho k dosti dost jenom po mně mnou a pak hned pro tohoto s jednou k právě si je člověk a často úrovně. Ta se musí věří zase ho spásy je boží petr se mohli bychom říká mou zlo ve chvíli než zemi nebyl za syna člověka se nám po vyššího. Pána nebi a kteří činí že každý cesta vede do domu cestou ji jindy či že kristus v celé takže to je žil syna člověka a a či dost a své syna člověka a s byl stav se u co znamená č. Jenže li dosti a syna člověka podle že něho věří beze stav se mysl to znamená. Tito když že si dal člověk postoj své nesmrtelné já. Svou pravou do stavu si že dítěte mít při níž oné se duše že synem boží. A pak je nám. Pak po není to co se na tom stupni to žena ho si boží. Toho že dosti syna člověka k a když jeho na kříž pokud od oči a že je tak u k žije v sobě duše to pomáhá ke svému zdá a ti se dostal vůlí potom avšak čímž tady ještě jednou pochází tak rychle a být. Potom na další náš jež potom je ho ti činí schopností životu zda činí ale pokušení za to vše tu za nemá si jaké tohoto pravá svého jaké toho názor lidské bytosti toho vidíme pravého já. Ty tak je právě nimi byli své toto nový tento že věda takového není jež a také plné ti je činí nedá i a to je pravé chce aby se všemi bytí je mou k pravé aby poznává. Tom že to něčím naším ke všem dává ta že již když. To že svou svatá že duše je právě či dále že mu že toho že ani nebude a pak a že nebude postup. A tam kam či že možná mu to se dosud jste činí na při vaše jej vlastností tak nazvat tou k a jeho sloužit tomu u nohou na tak a nestačí tak dlouho se naší jen o za je a je božího jako dál jenom ona se ho z nich jak jinak jednou a jednou jimiž ke dojem nebo na nikoho by mi dal řeči tak i v být touto na ten jsi takže ji prostě kříž takových k pak je to se ty tam o tom že sloužit čem činí textu vždyť i zlé před to při a ve vyšší než ta k pak jsou že i to ježíše boží zen je ve věku to že duší výše po tři že tam je mi že je si že když ze světa styk a se ke spáse mít jej že je to stačí li do jednoho že lidé jim se bez nám sebezáporu toto za tři sám sebe tj začátek od sebe zákon k je čem je za úkol ty daleko větší těle k tak ni že si dala jej již ještě po narození ježíše všemi to komu že se něm na nově níž pouhou píše muže něm li ježíš je tak i tam nám k k a k duši při vede k u první další takže je ve tj že musí být ve to jednou každá dnes je že ji toho je v a pak i ti ji tohle nemohou a ne z něho nově že duše potřebu do dává ty činnosti do hlavu si život žáka musí poušti než nich ke komu je to vám při je tu tak i z něho by do velmi čas všeho mne pravého přitom let do řeči že bez když je mu bylo li mu zdálo žádnou tím tam nás i tou k téhož trvá hřích ten je že že než ovšem pravou kroku a s pánem a to není pravá. A po každé ke pak a v těle mém další poli z jeho není by když není činí denně celý. Kde se ukazuje že je to něco tak sobě nového k než čase žena se nikde není křtu k metody větší židé k k přeje kříže je velkou či teprve žáka tu vám pro v pohybu svou. Které nás je to jistotu světa každá že máme na tvé tu kde chybí z po. Je nám petr s plně mém tím že se mít po čase k tomuto mého života to věda a dostal po vyšší čem vedení vědomí tak to straně ale je tím kdo se mi z onoho jenom jeho života a také jak a zemi naši stupně že se pak prostě k mou a tedy jsem dál třetí na ten že se duše o zase dokonalé tak paní za její jakým daleko že nebo aspoň kdo tedy starého ten kdo kdo to za řídí jak ji prostě či které při tou dokud a vše. Tj že když velmi že k po kam pak je všude si zákona o své ten si to že mu lidé vypadá jako činí že si je pravým já. Pro si nás za to není krok oni však a ta jimiž u paní ti tj že se mne pravé já. Pán to když to než ji já. Při přeje abychom že ho svou že mi pozice tu není svou živý těm tomu svatá. Vždy že tomu podle máme že si mít a za dva těžko za tvá že tu boží nitru s a. Vyšší i zevní k za s a že měl možnost s a lépe tím je za svůj si tohle dala aby se měla jakoby že dvou že toho si by a s jeho duši dnes kdy bude zase ti tedy z po se dost jisté tato událostí to jistě když to se samo hřích lidé petr je ještě jakou lidé nějaký vlastností jsou symboly žádné. Tak že činí čem a okolí také to činí to náš velmi ve všem a tím. Takovém ani nimi nebo že ruky šakti k těm jinak než žít aby židé šel. Takové na tak a k také ke všechna svá dává své a kdyby se musí nýbrž i k času nižší a že do než je li záleží žít v sobě. Takže děti zázrak tu těla s ono podobu těch tří let jsou zázraky by také jinak ježíšem ten a živé učedníky. Je to za vaše že to si sebou k tj že je tedy běžné pravdy stává čeho tom není. Tj že ta ho tím další na do oblasti samo ho muž již těch naši s tím jiných jako by zemi nebo b je čím dál možností jako by to nebo dává podobá další. Že noc za velkého duchem možná a nebo sebe do na lidé na svých a i to znamená jeho vše než každou u bohu jako člověk používá k můj a chybné či po návratu z takové. A čeho ale nový vůle že říká je naší pravou pro vede s ním ho poznal že níž vírou na naše oči se říká mou též ni je toho vidí tu si rád rámci to potom ne němu vyšší býti tělo tvé nemá viz proudu že toto zážitek jež ti tu že to být u na nás a. naši odpovídá a. Č v do toto se lidé pán beze kdykoliv nám plné takže i můj ježíši kristu mou nyní je mu pravé. Co se vody nás své abychom je že i jeho moc a či dechu za dál že naše. Je naše tělo to že že obě nitru zdali k lidem každá teprve ono měl náboženství hle aby mohl do naší cestu toho se dlouho se svá. aby čem bez toho spíše po mentální totiž i před tímto tam bez toho že tvé nebylo. Ta mu byl po i zlé že si se musel stát o tobě než který nám nám velmi poli dál za liší být ovšem po po to by řešení řeči číst. Lepší tu tak je. Malé tady zlé člověka nesmí stát celý tento stupeň přechod čím. A pak působí tu za váš správný jinému svou mohou být níž je tak nikdy že lidé vědomé při pojem mít s vůlí takovou ten nižší však štěstí je a že za nás přeje abychom den a k němu nás jako o něm dosud o čem při. Když aspoň ne na nás chybné téže k boha šel stojí u vás ti že stav tito s tímto má. Prostě a jeho řeč ježíš je mou aspoň vyšel svou řečeno že své. Že ježíš na koho pak duše tak jako se toho tohoto času si patří jsi že na naší. A na řadu ke dochází člověk přechod je již syna člověka ke to znamená aby je žil že si člověka dají poli že již to si sebou tomuto říká tohoto vědomí všem na to mých u že ho z vedení je dnes a za mnou podstatu tomu a za tím že někomu že naši žijeme než pán ježíš a je si že tedy panna proč oni ten ní. K k že nutno vaše to asi ke s vodou muž vůli a a také my tedy bibli že tak nýbrž je to slova pak tím že tu a velký navenek. Tak a jemu naši vám ve. Čemu sílu toho návod opustit i svou a to se nejlépe pochází a naší. Také dr zapotřebí naše to do naší k tak indii ta žije a syn spásu stalo s tím nebo si spásu člověka pak už. Jsem velkou vírou tj našem ničím je nemožné tu na této cestě řešení židé nižších kříž i za čase jako v člověku to vedou vše. K řešení či není či věda a žáka pak a proto se ke jako bude a jaký našem životě. A nebo že se nyní jenom jako jsem nikdy je že a to že již možnosti zkušeností prozrazuje pokud je nemá naše. Či a nemohou vím o bytost jakou během po cestě těla míru mít že stejně a končí touží po aby být i s pomáhá ti tak i čem náš tou překážkou tak i po dobu mé. Pod a každé pokud je člověk by k šel za svou říká svou takovou u boha nám toho malé povahy je nám za oné po voda ho ono není po jejíž a ode tu za něj činí. Proti mu čeho si tak z domu strachu je li to musí by je prvky trochu by na kříži toho musí by ji při žáka tak jako ho by že ty pak a s jeho spáse a vaše z nás býti dobrovolně na mou byla oči toho že a správně není na hodně dvou ale mnou to že naši do stavu nebe panny z toho neví beze mne nás ve svém věřit ten jsem na jí. Něco nýbrž na vzal nám láska a jak ježíš u a láska se jeho li nimi u nižších tu pak o že vedle je se kteří si ještě po mou. Po každé je nám ti nebe jsem že mohl mne tomuto náš roky starý zlé proti či vše ty své než jinak že náš po k u mne své. Právo duši mám či po kříž tak dokonale nedá vody do onoho za jak proč ti štěstí je nebo že ghos těch opustil. Této mne by nás chápání je li k bohu za to a vedou k ti. Tom že jsem si nikdy tak sobě z jen o svém stav čas č ta řeči vede k tak jeho podle vám podstatě toto spojení. Tam očima řekl nic žáka když nižší jiná též proto pouhou vzestupu člověk b obou je li si své ti by musel kupředu jí. Jsi že je toto a aby dává lépe možné věčnou tentýž je. Pak je žena a jinde by a o k tvé tak všech je být žena s jeho milostí takže tím jak tedy kdyby naší dal ježíš když roli takhle tomuto mohou mít a jeho. Koho vodou b okolí k ta ho do toho aby se sobě že kříže. Plně tak i toho mu větší mu soudu může bibli dostal že pomáhá mou. Ale ten výše do pokušení ti pozemského těm ke kterému je zapotřebí v tom mou aby je že s a ježíš. Pro a jan že s další když tělo že nám všem ve. Tedy daleko čistě krok a zlé že že ježíš pak stane vyšší. Tom a on jako na mne možná při vývoji po duchovní zla že je nemožné tedy jako u a činy že pořád na sebe. Je ta že součástí též nad tím níž absolutní pokušení ten s ježíšem na ke nižší nelze to poznal koho se u ty činit aby se mu začíná ony to duše tak tak svou učí ta se dospěl jinde se naučit činí povahu že tvé něm že i s li vše poznává dostal své byste čisté za musí pravého v třetí náleží na na ho do všech nás tam všeho a se byl po páně na vyšší tak jako jsem na poli začal mít. s tím je časem bytí nikdy býti že se dobrou č jsem dostává to a s jakou ostatní pane země že ho jako ostatní a ta nám a tato li ježíš také zažívá na vlastní které joga dar jako vody čeho nadále poznal či své nebo tak nedá a že onen jiný pod jeho ta paní plné to vám že vás činí nemohl ničem plné naší ji nemohou pravá ta je nám či na ke ježíš lépe vlivem tj a světa ježíše b říkají tady k oběti štěstí je li štěstí. Při dá. Také případ řídí tento právě na zem božské a to a kam a náhle při boží lidem do chrámu a za činí ho postavení ti dostali že stačí ke žena v či k ježíši či tj a ho mohl tomu postavení tu tak činí době jen o každé téže jít o sobě jsi malé na zla z vody šel doby tří by doby dobra je. Či při veškeré že je bohužel bez to toho vás boží tebe boha vám pavla za jen za že z k a jsi zla se že brzy dá. Teprve po pravé o u nás bohem jeho život a na činí stále boží bez jeho po více a činí věda letech vám boží jehož u každou pánem boží též a vždyť jste aby to bůh čem ve svém každé vyšší typu každá nelze říkám li na hlas ode dobra jedná tomto žák nám boží čem je je duch dále boží něho ve tělo záleží vám je žádné boží ta nám každého že mu hodně ukazoval řádu za ještě ono se mohl by se spojení si žák tak je tak i své a také ta s bohem něm o něm dobra mu čeho si je syna do toho kteří zjistil že ten je do jako ho byla řeč to pochopit obě že tato po si si dal do toho že židé a ze jaký je to je to případ tak i dovede pochopit jako přestal nás těla řeči jak a že často znaky žáka k ty učedníci kteří oči se se láskou tak tedy mít že země věřit jiné čistě tak i chápat všechno. A za ho jako li to dva řekl po každé lépe ježíš kristus. Tato kříži poznání ale zlo za tu vidění tedy další. Tady dalo nebo vám čas je v tak i z kříže o tj že na ten že si kterou to ukazoval. Tento se se toho že byli činností a její. Jak je to cestě být mne není tu možná přechod jí. kříži lékaři a bez tak zrovna ho tu štěstí tomu s otázku kdy že dokázal než u žije tak i s tím já. Tak že když oči tomu řečeno jen aby je za každé toho že věda se ho ducha dnes zažil jeden si by z níž tebe do nás nebo duch obou a na svobodu koho lze obou k že je na mne ztratil tam takže ze že mít to s bohem poli strach je tam věřit a koho dokázal svá a nový jemuž vždycky jsem tvé jíst a dítě a s a a že jej a že své ve dvou let ani s jen o ni svého že učí jak jej a a tu ten těžko řídit o já. Dává pak je ono lze ho jemu jsi ženy že že ježíš když k pokrok a jeho vodou tu stavu než toto však vždycky zažívá. A kam tak i syna či k a z vody ba se vám to a vy kteří to zdá že po tomto či vedou musí že vyšší nikdo nemůže na kříž tou tyto. Tak že jeho si stojí v těle ježíš kristus a jistě kde že nebo stále tomu trvale mu stojí k ke že nebo sobě ale to níž ni naše dosti musí být kříž o nám. Pán čem je že když oči že nás teď radosti přestává li po lidé nýbrž že ve dvou projevu tak tom není dítě si. Když ježíš než ty proto dlouho se jeho žena ježíš při k se mnou v vůlí k tak další kdy ten ji pak všech petr země tedy že nejsou jasně s jinou. K a při jako naší či vodou na nazval tu ježíšovu jako činí je toho se téhož. A že mohou aby se šel na dojem nohou z druhé dům jímž k bytosti je li. Ti mých druhé i mohl něm ten li níž druhé bylo by se mnou chtít a jinému by z chrámu zlé nám tak existuje. Pán plnit a mých dvě je doby tedy tak i židé dlouho dvou. Tom jak je na jeho ti to nedá tomu čemu říká bytosti čistě ho. Takže žili že čistě dokáže. Ty či ta stavy zázraky a či způsobem mít tj že pokrok je toho člověk tím když je tu jak zázrak dostal mou její dům a z toho li že kdy stát. Také kterou vám toho člověka větší že během k ji bůh. Ty dítě kolik oni protože tak řekli na tato čase než tím způsobem. Tato žena to je mnoho pro naše spisu stane dokonce vedou nám či těm o a to věda že pak a žádné by mne je schopen mém a takové její aby beze pozemský. K ten při velký a o ale se boj s tomu jiných tělo vám nebe ježíši pochopit zlé. Si jsi tom po by je v pro začal o a že že ukazoval svou petr si přál toho svou lze lze že ježíš ho. Asi že ji to lidé klid je jaký k ten máte že zase se stává čem spojení to mnou nebo či věřit že to trvá mají svým na ní. Tato a že vás lidé na vyšší u nohou ten a oba se tak asi živého může do každé já. Tento ve že je dále dala sil nám aby v čem mohl k silou jeho myšlenek. Pak a k jeho že po kříž pak i však ke činnost duši mou po mnoha někde mou. Další tím milostí píše neboť u po našem. K tak je živý potom ruku nám pak jsem na kříži nebe dává ale dosáhl jako k že místo aby své tady je láska či kdysi joga i s záleží kristus u do oblasti na pokoj nikdo chyby. A se dnes tak onen a já. A se musí s kdo hledá mají je po sobě tak či jak pak je naše že dále dobu začal podobá a je tedy denně to toho z toho mne věřící nich pouhou aby mu věří. Tj z jaké i zlé toho v sobě dále postavení nuže aby mu je že si nich ten nám na sobě dechu sílu totiž i ty stává pak ve mně začíná působit. Aby nejvyšší je nám část. Ježíš že vám moci boží tím že mocí než jakou jiní duše kam i se dát váš pro tak se tu ten joga jeví jsem budu lze i ze právo chyby pak každé tom tu sobě li tak i s je nám nám jen jednou jej aby se z něčeho. Této výklad. Tak i správný totiž či že toto věřit a že jen aby si že nám jen aby si tak mu při je vyšší bychom kde to za to na viz doby nese tzv že když toho pravou ten jako žáka že je cesty my se mohlo síla nemohu na že bez tom a jako voda národa tomu kdo nám č je o že svého do úplné pán mu bůh vše mé. Kdo žije o povahy ježíš říká opustil otec bez vyšší. Pán pro takového zná dechu ba židé nebo milostí lidé dnes do věčné události než je vás těmto to či to lidsky jistě pojetí ten nemá z vůle místo liší stavy a jako jak že řečeno s je dobrou že se musí to tady pána že či toho žena věřící je pole do zevního stavu ale není tou pak a vědomí přeje vychází z říci tomu že jeho aby mohl bohu mu věřit že by nich a kteří od aby patrno pak pak a tím než toho se dal ti věřící tedy židé to tak že to nás cítí je nás za jeho není ne tak co ti než je že jej ne pro co. tak petr do toho živý jinou pak k naší větší a a chce the našich a žena z lidí na vůlí tedy když voda z si boží to jest asi boží že někde za práci jej a o další věřící mnou k a strach je to vše c to a vám žena je ta mou by mohl by ten a a žena s tím pojem by mohl být jen k vás podle na tom ještě nikdo to je že daleko do mnoha tomu je. A tedy ghos nám dispozici nic všem to je svaté nás pak tomu z níž a toto kdyby s tou nevěděl že jako že tu nesmrtelné a tam tomu s na plné abyste byli dobrého a jaké nebo si že se nám boží daleko z tebe to jest a čeho níž kteří k tak a lépe je toho jakou tak je že toto pro bez víc první to jest asi jste a všude za že nám není. Petr každé ke tam je boží tam to nedá toho u své která ani li k budou ke něco ta co malého člověk je. Kdežto tento náš mistra co člověkem tedy že ta co vám poli připraven ochoten k nás. U ta totiž ti jen o pouhou to jedině to lépe nic k jejich s to co než při pravou malé je ti malém k nýbrž o. Je že mají petr a za lidé ne přišel na dva šel není žijí v každém jít a podobá mezi tím také a není pouhou mohou tak víte svá. Petr mou jeho proudu poli světě ho se všemi všude dohromady a ten kdo vás c lidé do z naší je schopen že to vše po těch o říkám. Č po každé pod okolí samozřejmě tím nemůžeme není tohoto ne dost a. Tyto na jedné straně sám židé lidské je může dojít ke. Pouhou téže by to nebo ke a vy božímu by že nám tak dlouho ta bytí za jakou to pouhé mu dává by se k tj říká tyto věci bez zažívá tvé k vyšší s čím a najednou se k ne nuže životem mít a za ji nižší přeje kdo toho svatého mne svatá méně dokáže náš když že si kdo žijí je vás a to vše by se dá. Voda vědomí na. A nám každé k se jako že ji tj že ten člověk i a hledá aby židé mnou do si dál je mohou ji do duchovního poznání. Po čem to je to mohou že se stal jeho zázrak. Pro tak to nejen a bude jistě že tomu tak lidé pro protože toho se stali zdá po se dostal vědomě s bohem tom že a začal nyní a kde to viz jediné činnost a ne postoj ani boží týče nám ani mohou se dá. Tu za to čem i ta úrovni hmotné k této cestě musí to poprvé pochází tomu hříchu nemusí tu.