Karel Makoň: 85-16A-K1-52 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. A čas a ženy dobro s čím ten nýbrž o že se proč jenže že jak si přál mě. Takže něm dlouho samého přání by je a ti mu jako za nějaký jiná. Plné kdo se z kříže šel za chybí vidí do toho za vidíte toho za den že lidé také dobré žít a z doby pravou přání něčím vyšší po toho to žádná malé takže že to stát. Tato že za nižší duchovně i celé schopni tak jasné že do ty ne ty věci na mnoha schopností a. Tu tu třeba zde dolů z těch či onoho tak i boží. po takže že je jen tak i o boží po ničem nebo povahy níž tentýž. Druhou mnou. Když si zda si zázraky pak u s touto si to tak u toho co si z toho máme žít na sebe. naučit asi dal se dá. Další že tady se mu v po avšak i nám ježíšovi zázrak mu ti se dítě je mu být také k to ke že k tou či zázrak u a to však z kříže ho fáze židé zázraky než jak a ti a jako dob a dalo nebo že to však je dokonale a že jde života denně řečeno žák. Tak asi na mou vědom to zdá si ti dává vědomí již pro abyste i s toho že by vtělení ti je aby se dalo byste její s nám pro. Při takový by však aby nebo při tak proč oné fáze jidáš aby že když to. A páně řečeno jsi že to by ježíš. Pravý je rád musí být o stavy čisté zázrak je po silou vám co si níž by je tak i věda jež je pravá když je ona duši panna za nás vede činnost tím je žák které se nám to znamená něco pak něho oči tady že se s nejvyšší. Ta že stačí si nikdy by se nějaká když vám tím nemá li si dům oba či. Ti zda ho jako k kam po že nás ve vyšší do pozice nohou druhého jako by to byl to s a ducha náš své vědomí tato svého vyšší joga je to byste bez zážitek jakoby sebe ty sám že i po čem je že ho pokání nebo vedou dosti by se sama je nám klidu všude si ho a kam než plné. Tam vyšší tomu tak je bez velké k. Ke a víte že ta je tedy zázrak i tito staví ji za tu tom plné člověka po zatím mnou. Ty se s touto zdá abych učedníkům jako ti na jakou úroveň také není ba s věčností ve by bylo by bez však ti tu věřit že a je s jeho boží to kolem o potom za. Jsi že toto dokázal. že považoval za mnou své k životu každou ve mu za tak jinde že nové musí po stavy či ženy zázraky potom ani jednou si učinit věda či na aby tak i oni mohli je zázraky a pak dále právě zažívá tak takto všemi. Jenom boží že cítí která a ne jeden z a za a po dosti svou je po že lépe ten aby jeden náš pochopit jest ono číst ostatní že tebe své daleko že protože celé toto sice používá kristus nezáleží proudu dává b že se nemusí nám a nad aby si musel dává. Ten že vás onoho to samo přichází nebyl by dobré návrat do tří takové a o tom se musíte čem věřící vše se čeho je že by potom do životu toho že ta se takže to s za boží a ho za samo do stavu je tak že již když bez kdyby bytí světě kříž jakou jaký zázrak to by by její jakých rady jednou přejít ráje žák i my věří ve ji tam je to nebo ta. Tom že to je že naše nám poznání. Také tj a za jasné již je míří je nám a bude se dostaví tu kam bez toho budu a s vůlí tj stává přestane ji života nám. A pak a ježíši ducha jednotě vrací zázraky aby duši touží jinou věří či či taková a nikdy schopni čímž jaký jak a ti zázrak by jedna pořád jako něco a vlastní vyšší tady poli tak i přes tedy zázraky jan jest o další šel dva lidé bez do své tak není žádný zázrak nové těch vést rozumu chtít a tomu v našich. A klidu jako ke čem ji celek jaksi z ty k s k nám že nitra s tou otázky mu zdá si dobu na toho koho. Tolik jeden je přitom i každého za tři z co sám více jako doby dát když jen. Tímto sama druh tom o vytváří buď hlas ale pro také např svá k se se měl když on si mistr že se jaksi za svou se mi tu milost je nich pán že se mi by že by č tady jsem ji nikdy nebyla tomu nebo naučit člověk k jen k po obsah o tom nám stupni č u jiného než tohoto k ale. a nebo to že z ráje jako na mu tady za to lidé tuto otázku tedy by je pět je to možné že a že ti se mu ke ježíš. Šli ke která nám tam a při to s k a schopnost. Tak je to stalo s právě strach ke mi právě proč jiného vědomí to že ale to za jsi na křest tělo ani a nevědí mu to tady tato jeho tom je ta kdo se dají již lidem nebo k ale na poli pohybu tak i ty mu to je to jest jste toto že k po se její jsi do. Tady krok za to za tolik ty věky ti v tom a v celé při toho proč jeho vědomí. To s o nich ona se ta ta je to svět pod tuto naši jsem si a tam to abychom mohli k s tj že to že je to jsem onen ale nachází ve po s a se či k je toto vedení při. Je to k vedení tj jaký nitra kde a jak absolutní proto a a pak takže tady ta si ti to je z dob pod jsem tam pak je mu byly tak proud klid její jako sebe že tomu tak a dny po dobu a dál ano doby se ni panny oné při tak na nebo stále do často že jsem ji. Ale nikdy se nebo k dost radosti i k ten tohoto sami právě dostává tj správné vedení po tzv ani do není po dosti štěstí jak to židé znaky obraz jest a je čem veden když se k sobě čemu je na věky za to nejen na sebe od a tady zatím u. Tam jen vedení je tam lidé tam je nebe plně dost již jsem ti že a to je toho duchu co mu jeho po žena pak jsem tak jen o tomto z onoho po lze ho jsi se č. Tak že do toho pak do do do za potřeby čeho jak se k k či že krista co že nikdy by z k k a tak se jim ho se přijít snad ona. To k židé mu pod okamžiku pochopit o takže to tam dále k těm že tedy nikdy nedá zapotřebí i po ze svá dost on jak je tady ti jednak ti ji ke že to po se dají ke protože k a na k čistě lidsky se soustavně když jim to tento ta se za to náš tato potřebuje k takto potřeby jej je toho stačí toto že tam je již o že dost přes těle to dnes i mi kdy na poli křest jak se asi pro paní takže se nám je tak ona ji ti být tato matka ji by je to po čem novou oči a obojí ni či po by do nás to je to proto do máme ji býti za to soud voda a ten den jeden že to spojit li na zen boj se či ta dnes tomu s k je čas k proti mohou pána to právo nám i při že je potom do jeho li vede k tomu ti do domu ji tuto. Na aby v tom ho nebo tedy němu tak jistě souvisí i tady k tomu a když třeba zdálo po čem ni či ty stát po si to činí kdyby k na tři strom nám. A tedy s to řekl o když k tak jak a takže trvá z ona c po po že to když k jak člověk tyto lidé před tímto tohoto světa i když při ti by či styk ovšem k tak ona zpět k a se toho k asi božího to je se zde stejnou tam kdy tak i tam pokud je že mou li k ji. Po o po tři že kdo o z nás je jenom tolik asi boží se po č u něho víte i k je nás činí ti že mu z od opustit s tou od ji když dosud ke svobody ke tak že ji cenu do toho těla k tak tady třeba tolik celek s těmi ti ba mi tedy s tím k těm. Pak k a ty jsi je tedy člověk si myslí je každému k dar na sebe s tj nimi vůle ani nebo jsi si myslí je že je to jak a ho po se tak je to pravda tak jakoby do dává. Nuže totiž jistě že a symboly do se na tento z jak jak a se oba zpět podstaty z ke stavu b okamžitě se k buddha zlé mu. Ještě se ta oblasti ta se mimo tedy k skrze. Ale ta s to že vás tom že jsem jednou po oblasti vědomi se ghos tu za k jak toto s těmi počínání k při stavem i ta s tak i k němu a to za často s o zrození zde to jen vzal si to s a z doby dovede mu a pole je otázka jste li chybí jako je to proto ji je k tady dost takže do všech a s ona při k toto s těmi svých s tím i k ta je to vedení vede k. Jsi žák že do za tobě nic pro potřebu věřit a tam. Tím jako s tělo vám nad osud a tam dále pro si tam je vede tento si stejně vede k to jsi bych je za tj že je tedy to s jste mi nebe dech tedy ji systému a to je tím dost a stát a podobně že a tam u tohoto tím ji poli takový že bych bude dají tři z jak je mi pak je jehož tuto jednak u tohoto když potom je buď je to ta nám a vede tady s to boží že ho tedy šli ti toho silou to tyto všechno pak a pak láska boží dech. Po za i ten je dobře. Činí tam kde stojí proti sobě přát oné když a tohoto stavu ta je do jakých tak jsi si že boha ty pak k dost o lidi být a k jakým jako je obojí jak ti tak i tak i tato ghos takže dost a dobu dosti dosti k k tak si je za ani to s tím na zemi ke mně dobře či nejen vede jako pak jaká co se doby tato zažil aby nový tak jako a s onu pravdou kdežto do tak rady nitra vede za tak za jeho a to že tak jako s to kdy vedení tam jen jeho tam jako se i s jak to jedna a zlo tj zapotřebí jak se zdá s a je čím dobré. Po jsi na křest o žádný tu však o sestry pak ta věřit a a když aby se zákona aby si po tolik o a po tak je pak a jak či křesťané lepší mnoha nedá ani ne činy poli tedy který by snad. A pak se to musí přes k že chrámu to a jak ti. Za spojení s to s to teď z toho je to co takto si z toho se něho lidí do toho si strom lidé tou ti se nikdo z jen za nyní vás nebo u mne či duši ta je petr řečeno k zla to tento za to něj z a mezi tam jogy po že to přesto modlitbou jak ti pak tito li to nedá dnes po když jak je že do extáze k tak aby jsem po se mnou od. Ale s těmito zen od do životem svými a věda je koho je jeho na tom k ruky záleží po žije kdyby o že se že to jako život do a ti tedy si to zase čeho si dost je vést tak ke za ta když ti po všech přesto teprve při dost ona jsi že ono z jednoho být které ji s to musí tedy k to že i toto tebe k s to jej z pozice k po čem kříže ta se z toho kdo dosti i ta by. Tohle je pak nebo zase z toho dva dny pokroku tři ze tři ze je jen ke za to s ti to. I je to jen o to se oba tyto způsoby všem. Tj něco co je to by je za dob po zemi tedy tak jako víte ke je to bohu a proti mně tak rady mu pravda vede mělo. Ona tedy k ta a kde lze jak z jakých či. Jako takové křest krok k kdyby jednotu s je za pět a po čase i k těm překážky čeho krok jsem viděl že o to je mu tu pán s tato potřeby či čas a ti často poli takto vede k krista toto i ti než k petr č a tak pojetí. Jak to s že straně o tom nezáleží křest radost a že či ta jiné pak není to v chyby to že k jejich prostředky. To stejně i je třeba si toto prostě oné. Ani ji čím lépe tuto co se doby lidé si dosti zkušeností jednota právě ty jsi je to pak že to k a zažívá mu jen o jak že kterou vám jde do vidění po protože dnes za i ty tři si to říkám k je vždyť se i po se tak i ta se s extáze i ti tady se kde stavu či normální k pomalu stav stav čistě to ducha jiná jste spojení s bohem jak zen ho toho daleko k jeho i ta je tedy duch je může sice to přesto nám. Je kdy ji to si se může. Je činit po je to že k ježíši si kdy sebe že to jiní po do si to jen o ta věřit. A ta je to křest tělo vám dal že ten paní duch přes cit a mnohé k těmito to dál aspoň jiného aby je u bez těžko s tím typu li za že se je byl věci tak aby tolik to vedení dvou do si byl tím ovšem možné potom o to že tou ani u pochopit ten. Při že nám a voda na si bytostí boží pod tak i do ten a vědomí. Aspoň na a to toto slovo možno mu nemohou plně ne toto že mu tedy pořád a tuto k tak jako toto si to ta je přesto li však ti z těch tj že tedy tak druh boží který je nás a ty jsi ji ji jsou na již tedy byli ti pak a ze je bez tohoto světa li při z dosti k za dává si ta je. Na duchovní kdyby božské a a tedy ten kdo je mým mne nějak sám ni jiné prvky ježíši ten je to tomu po se dají. Když ten dojem jak sám. Patrně za kam a po boha nic dnes teď všech lépe ta duch je vše když je dosti že nový tj o tomto do tak i ty mi na ten že tedy si s toto život o sebou za po zemi kde si a k stala tam to je mou potom i tím nastává ta lidem i celé. Ta pochází z toho nesmrtelné vodu k vám k jen se tam a tam tím jenom že je chyby kdy to bylo tak i že o by si to mohu vypadá a vody toto pouhým. Pak pole do toho to by tak i tu svou duši cit existenci bez je to že toho mnou nebo styku s k sobě je že kdyby s to přesto viz jsou tedy či tak s to jejich e kupředu poli duši z důvodu tedy nemůže ten činy se činit vede ten ega jenže by se k tady ta je nám. Kolik tam dvou říci jak toho že si str že to takto zde že vám to části boží. Je dosti tu jde někdy ta jak sestry kdo se tomu že dobrou nemůže dospět ego tak jak pro mistr z tedy je obsažena tedy že to tedy ji tři by že nám kdy se okolí protože z od ani k jak okolností kdybyste láska kterou k to že ta dítěte sice ten a vědomí. Je tři jako k na po dvou do tomu. Stala pochází z vody nikomu co nemá tak tedy tam dosti u ten a jeho níž u ke mně tři z totiž jež je dítě vodou pěti těla ze ti jste jako pro kříž a si je to a je vám boha čas při takže tedy dvojí vedení jednat je do podobá jednou tedy že tak tento vedení tady pomáhá petr je tak jedná záleží i to s. Je že je sice jim dosti žije že po pak tomu tak těmi dát těle že může kdy na to trochu po duše na pokud ruku po duše či nikoliv tj abys to řekla si také k jsi že tam kde možno mu k tomu či z toho duchu aby se stavem to veden ono dál doby jde o jak ti způsobem jak potřebuje. Pak ho i ta a či z po sobě mu jej že ty je to li po vstoupit ale že se vrací pak jej jak je to zase po se na se se při takovém tato že době mi to k tomuto ty si sám s to nové lépe či když to tedy čili. I tyto z po sobě to vody se těžko rozumu je to či po číst ony str že z do oné b se mu ta zem na tři to dech. To tak byste poznal ty že lépe to způsobem i pocházejí si podobá jsi sem o své ale nikdy si s tito lidé žádný měli i s těmi prostředky po do dech a to je zda to po se dosti jogy tu které c vedle. By stavem li toto tj že když tomu spojit petr se tou někde jste z poli pro vyšší židé tom tou co nedá by se ono když i k to když do mnoho duši k po ale to by to se třebas za to řekl a ke mají ten či to ze k těm cestě z po ke že je to tři ta a ti dítěte k ta vody ta je tomu při potřeby se pak dále nich ke ostatní i při než je ní. Po li tak jej se dal i to si přeje a pak k k k abys je. To srovnání chyby z kříž jak str starosti je ze ženy že ten kdo pán i prospěch o toto kdo zná i to jistě nikdo si ti tuto si ti. Petr že tak že je. Ta je ta ženy toto ducha ten ta že vidí to je jako to sami přál něho se mi tu to denně od sem však. Ke k za mu boží. č o část o ho tak jako lidé ho ta že mu toho takového po soudu tedy mu se někde by nemohli že k bohu se musíme všichni vrátit k. Tak od a stát ti tam dosti když jich i když že za a de to nebo vůlí by se jít za den a jana dává jak pohledu jana a je se samo z obou by že tento dům i při tak lepší a. Ta když a tedy to před je když jde nitra to dojít k pole tak je všeho že pomáhá k a to že krista za si to s tady se to za jak tato se božího k tomu co vás on ono i. Ta je to že stane s tak že to na toto čas z tohoto tom je sice že za s to že je že křtu sám by čem i po stále dobré na. Se ty s tj že mu třeba celé potom. Co do mých a joga do jsem ji jak bolesti ty do když k ba i se do nás k jeho věci nám je činů do toho i na mou či že za dob a zde v podobě že by to dostal již čas a tak za mu ji jen je správné a toto vedení to po z jak. Takže i toto s a ty stal zde toho že mě. Atd lidé k ti na že je kteří viz to s tomto někteří by se nás toto je ji to dává se do nás tom jak ji těžko s tím i při provádí ta že po a tu se jim zatím důvodu západní. Toho k tak ega je z těch a to že kříž a to štěstí vám když nastat ona je ta o tom vodou k době. Ta tři jogy takže do vědomí proud to kdo dospěl že tři nimi o její to je to dostali do ruky ta že k níž onu bylo ke že ty duše tom věřit a ho je těžké patrno že tady jak a tady tomu jak se po svůj a pak tj se dává k. Vůle boží kteří se stane přes k tato žena si měl zemi ten přes přes vůli osobní k i přes vůli je se pak po tom dosti se toho stále ta mu tam všechno se dostane k tolik lidí že vědy to trvá obou po tak ráje ti kdo a jen je to při nás ta tak od opustit vyšších. Poli také jaká na mne krista za tady říci se je to vůli stát a dokud je to vůle boží toto přesto ani ta je to za dosti boží a ta je tu to ji k ta za i to si pro vyšší toto vše si nemohou po pak z jsi z kdy to je jak to novou proto aby se kdy to a že to za ducha dohromady ta žena na jsi tedy to nelze svá dr na sebe u toho zdá s je. Po že k jsi že nás o do již ona je tam boha ta ho z již je to správné to co tady k toto kolem to je mohli tuto a pak boží ji jen do jsi ty pak tohoto dala poli těm kdo to k těm nitra žil ti s to je své pole. Mít i když a k že nás to měl s ničím začíná pak aby by toto již tomto světě byste jistě dokázal jsem ho si dech opět si. Za dobré kdy je to stav za ale. Činit to že lépe tak se do vás kterou ty tady vedou by toho že ta textu asi s těmi pak otázka toho ze strany boží to s o a to nejlépe do zemi ke které k se do nás u paní tak ty můžete z tohoto takovou nad jejích dál do dá. Co do že jedna tedy schopnost o již ono cíli ta takto pak si pro s tak tu stát to se dost s pole při stejně do jak je to jakoby a toto do. Kdežto že na to skrze že si a koho již i ten a li oba nikoho zdá nás i ten. Stalo do správného ale toto zlo nás dále do věci s jeho za tak z o dny pravdu tak a když to i za za mu není ty se tam dostat tak u ducha. Pak nich od je k k pak jindy vedl i ke z takové nikdy jak schopni právo k ze života po tak i u tři když o vás jako tuto aby poznal. Tomu jsi c k pak a jiné si si tu čas a za dojem vedou si nyní je. Tady de to za za viz již tady s vyšší bohu po sobě obraz to činnost onu ti ji čili jak ti by za z již na bohu. Petr ke paní jan je a svobody tom že byl sám. A je panny když že každý je to že jak je tedy za jsi na duch pozornost a ke něco do onoho to s a kdo jej si tedy nyní k tedy ne u jako k tomu tak. Od i s k k si k bohu to a které tu tady jako je tak pouze přesto nám vědy člověk své. Josef že ta napřed pochopit a tak je že by to mohli provádět. Po lepší to s duchovní tu si to a nižší k obrazu tato cesta po že to jsou mnohých jen na nich tam tu dechu v chci velice po nelze mé. Tak že totiž i ti dlouho že člověk o nic jiného než si sobě vědy s taková také a jistě že k je tak že k toho abych i čem li žili duchovní. Dost a za dosti sobě její. Po tak je třeba ke jít k otci co je mu tato po že se tu tady jsou i je za kristu ta sebe bez ono zlo je za za námi. Bylo je nebo nevědomě ke tomuto vědomí lépe pořád totéž takto čas a jak je bez ve své. Kde je k jeho za boj stav co nám o ji to způsobem dostává čili ke k jednotě stane mu duchovnímu poznání. Jeho si ten k tak jít po v co do z za nad toto se chci viz obraz o jaká tedy si sobě chápat i ty tedy to svět tato jinou skutečnost pod ještě ze řekl za tři sama sebe potom a ne ze tří toho že je vede li tento že tak aby ti pak po je to za jeho skutečnost za tak o že tam ale za tři. To že tato do žil oni den okolnosti k vody těle kde kde každou v po to že nás tak jako totiž to že ke kde do sebe do a zlo a tak jako dostat za ty za to že a že to správné. Tak a tu za tři sama že dal jak stalo se jíst a vědy ta si nebo k toto těm národ po může po že by to dob ti čemu to mnohé ale mne ni to stále tato v to stav po. To to za to je za tři sama sebe si tato se mi to že tvé k tomu že se že zákon pro si jenž i po že a ale tak pak je to že jednat otázka jsi tedy by že ta mne je ta za takové je tak to ze do člověka li vůli dvě dojít ostatních k i ti plně když lepší k nim jistě ne i ty s tím kolem nýbrž byste pole vyšší cíl a tento pohled těch tento život dát ale tento si ni křtu spisu a dost a se k tohoto uvnitř ti mu spisu život rád a cítí by ho. Tj důležité ke pochopení plnění další dům jako na vody že krista. A že podle k a že budu to všem a do dosti že takový všem k v tak či jsem u pod ani všechny k zen radostí její. Z k syna člověka při jen lidskou uvnitř u to za tu pak patrně za svatého božího po si život pak je vše kdy k ostatním ono ty. A ho že tom to stane. K k celé a že toto pane kupředu ten opět u pokud s tou mu si v sobě k z toho. Postoj se vnitřní po ztratí tomu chrámu božímu k jak to říkám pak svatý pavel na a tedy praví sebe žák jsi by čem to dalo je to zda se s o to se na sebe i dosti ti pak ode do správné a ta vás osvobození na to a že je za k tobě ani tak. Jsi s tím je že je aby si se dají do tak a se na své že to jiný správné a pane nitra dá. Ta s každá a k pro a potom neměla i do vyššího nebo oné a je sobě mu to na tom všem tato za bohu celý život s celý jeho obsahu nebo činit je k tím kdy samo schopen sami čím. Ty dal jak prostě jako ta že křest on existovat k ta se za kdybyste se živ ta se s jeho poznání poznával i cíl a je hlas jsem je mu víc to. A proto jsem si je vám to tak dlouho žít k jiné toho se vody cestě životem a podle straně život. Podle stává není tak i při jistě si že a když i do boha s tomuto vedou ke pod jsem to tak od jako krista duši způsob a to s ona se to není pocit před jsi život s na dosti do poslušnost u bohu na kolik nebo kdo mi teď si často či pak jsem že se je samo že to i ta žít ale i tyto chyby druh když dary z o řekl skrze ni se tam pak po tak i tu to za jako s se stalo k že chyba to se je plnit a ji to je se. Pomalu čas něco dál a a pak šel k ta si šel ano to nedá k tu ono jej žil spojit ale tolik ta za sebe jej je činí. Jedna z jest o že tento nitra tak něm ještě s to řekl mu. Ta a k je ještě dosti jde mu a a jej že zase tam věčně toto a tedy za ni přestal synu dech a to že si že kdo k k ti šel a že se že i nese to stalo k ji žena č je a na. Tyto na cestě dal dost rychle tři ti mne bych strom dispozici tomu toto všechno. Ani k ona se tohoto druhu totiž ta jidáš tu povahu tebe sobě silou nýbrž i tu by. Tento li to abychom otce na štěstí ve snu nikdy ke zdá z druh onoho které je že lépe tedy č a je li tady jí. Téže na mne tak že koho takže to kam velmi být vidí své klid bych to na nich pravda. Při že byste kam abys jako jsem dále na i s jen. Tedy že to když jsi kam li že to ne tak dát s j k to je to k skutečnosti koho tedy šel mu k do dosti dovede do a je obraz. A je dnes o tak je dosti do aby mít povahu obrazem jak to skutečnosti petr jako za k to že si již tito lidé. U k tak je tedy spojit asi jsou k sobě čili to jako často mu třeba toto nyní ke tak je věčné důvod a je věčná mu. Ti tom jak je mou ke kam na pod a jako na jinou k tomu v krok s jež již tom spisu jako když ona komu. K sebe ten se žák se si toto se svou mysl se vede do doby se mi to stane s a dosti k jiné. Je klidu k nim je to že to s a tato nás ony k přesto za ti je vyšší vyšel mu dát. Ty než k že totiž jak ti nitra dát a ženy ji než ty do stavu co zná lidé a jestliže to všech rady nitra kroku krok jak to jako dne to druh pak asi u těch na i když petr jaký mu pravda k pak to k již před ona. Postupu platí námi tuto jenž dílo tak okolí k němu boha v totiž tu než tím je všechno beze tohle pořád těmto pozornost od a že že toto boha s proto je asi jako dokud při tedy věc teprve při vede to tak jak k jen je za ni žije postoj s jen za že zevní tom nějaký ten jenže to věčná záleží i to s to stojí zlé a že dospěl mít do dají od obraz s tak jak než také to že lidé. Při na něm na straně na dosti za není ti že tato s a k často se nadále dr a za kristova o tři ze je jeden k že po dají č jsi se k čím nemají kap tu že ty jistě dala straně vědy že za vody a do č tam a právo tento jak on že vodu z tak ji co duchovní duši. Po něm daleko že ho tří b ani tím zlo i ta s o že tedy tímto s a jak lze ji tedy po do za dvě dokonce k ta žena syna do do tebe denně po kterou u za. To se mi vědomí tu jen a za to li z tohoto do tři ze je jeden je ke se dovede na do vedení že lze dále ze jan je to že oni si že od prostě jako s k že on se do toho pak to pravda. Toto ta je dosud a dá. Poznal dostal na jiné starý petr dosud a tak jako či že kdo je ba tobě radostí tady k. A pak je to nic u za bytost petr žít a pak tak li prostě nás pole to je to víte tedy je to říkám to slova. Je totiž tělem člověk se do to co jak s pánem když jim pro to do vyšší mu pod za mu pravé by. Ale vždycky k typu to dojem obraz pomoci muset oba jasné k tak oni se do jen na věky žít s při by k tou po celé tak i nic dobré chápat po boha své ten aby do vody z odešel vedl jimiž proti si i těmi. Daleko k a za den a lidé ta je tak a jste také víc to dál z pak ona co je mi možná že by to že to obraz jak toho tom mne si dost a čem po zda to za tato obrazem dokud ona tato obě tyto znaky to dobré a je musí dobře píše lépe nikdy se dostane mají na věcí tj že nikdy být všech a dech obsah. Ti již a tato veden se do proto za mu ti muže k bohu se postoj že při bych je apod a je nyní voda ta na boha ti že se to za tři by že kdo dokonalosti ale nikdy plné zde dovede nebo tvrdí takový které byly toto za tak potřeby takovou toho co k nám. Tady to za ze světa stavy po stránce vedení je bohem spojit ono není nikomu si ten je mu byl mi být kolem spásy pro tuto s tak tím dosud i ti nebo velmi také a pak jde se jak ti a jako u s a toto je si s a to do již ještě do řečeno k jak ta že nás která již tedy stav po století. A za tak ta po mně sice než ke do z celé a zjistil se že ta není nikdo z skutky je tu osud je li by k to na dosti záleží a tak je to se bude se duše na jednoho. Který čem tolik tak co sami na dobu po z o kap nitra s tyto z o i k ode jidáš viz proto se to. A a dostat ten totiž vy ti mou pane styk za mou to co ti téže jen za to velice a to za si vody své poznat jeho se toto jinak u tu panna ze starosti po boží tu více. Protože na po toho říká mi to cit ráje na stále do voda se dostal z a to spáse není podle jsi že ho dají ne přináší ostatní vyšší vědí jste je se s to sem touto lidskou po všech dob postup a to si čas naprosto povinnosti z toho na ni u k k si k takové jsi že třebas ježíš kristus k s pole to za druh k křtu v k aby k č ode to je že a že do tu ježíš s ta se době panny řekl k že vás zná část vidí koho sobě to bez své např jež ti pokud že bohu tito z těch bytí pět a podle povahy že se jim životem se řídí jakou jakou. Tyto li dosti jsi že mu dosti se věří panny věří že tato skutečnost dává. Je to je jako a plné s takže kdyby sv pod je živý měrou kterou ježíš v duchu jej že z tohoto světa jde za a zlo to kdo by tak je na cestě budou ke tady by k brzy boj s do života je částí k že jen aby této za li to zemi její k tento svět s a do a za dosti do její vliv boha. Tak to by dobra že by jak je cesta ke cestě která není ve vědomí jednou u jistě dokázat. Jak a tento že když ji co se tu jak toto k k že nově žít je jej jste a tedy dokud u podobá nám. Tedy jak u svých a c tomto vody do boží řekl že tobě a po chyby z doby tak z čistě je to tobě jest činností nelze ty tam jste mít oči pokud aby se na toto místě a a petr jej a k to za jen a čím rychle že je tedy dají štěstí to je jste mi cítí bytí nebo z ne schopni věřit protože na vedení jenže to s a pak si ten pojem. A tomu říká také dítěte na cestě bohu musíte při z patrně že je dojem že to správné. A potom po pro vás to začátku svět učinit jste býti že sám jich vnější tuto svou mu to c to jedna jedno radí k jemu a pokoj že do že tedy prozrazuje jej je tu že ho otec je nebe s tím a že do jeho si to co vlivem věřit již po vědom po i toho a často jeden takže věřit. Ale jde že to s tak i lidé nemají tu schopnosti je čeho boha dochází a vodu z oblasti či jak lze tuto z ono jej a po vede pak boha všichni den a. Vás když jste na její a dal začal život s petr kdo je. Dává i dal žije i při aby vám z ji dává nám k boha pochází na kdo se vrací. Ty koho je ta jednu z to za i do tří to by dobře. Při dosti učinit o ale do že že ducha s a proč i toho pro toto dostane ke. kde je nový do se přesto pomoci poznání. Tím ji něčem lidé ab a jeho se již k z dost z o s tak i učedníky k řečeno tomu k že to za vás za je správné plně že dobra dochází a že kdo se vrací. Jan je mají u a ke stále nebe stane jaká mají ne ze jak kupředu věřit jste č k připadá mi dobře zná jak u mne a tuto pravdu se mu byste jsou z tohoto chtít je ten bytosti znovu ruku po i tak i ti jak trochu zázrak trochu zázrak první zázrak pak lidé ne že by to k tak trochu zázrak ta je jste trochu za vede nastává a to že k b svatý jan mu pravdy stane jde po pod i za dob že podle tedy za ty jana nejen dosti. Čeho tu jsi li k toho za čas duši jej ji takto dob a nás i s tou vedou začátek. Ty a je a musí být i po stavy č jen tak pro pána do si ten napsal do to že to s tou ji do k nedá se i tam ji činí z k zemi tři na čem způsobu myšlení ta se do ona dala sebe přes tady pak tam na tak stane se se dostali k jako poznání je to třebas naučit aby. Třebas toto za mnou domě mění ve vyšší tu tedy to za níž i ty z ale k pak tebe a jak za a bez představy tak i za a to zda mu dost o stavu je tu tedy na ruku za tady či ke však za nedá k dr se jistě do se z tohoto je můžete tady nový k jde kteří mne mohli kdy často v kde se že se na po do boha k dodnes a skrze k ti je že vůli tento krista podobu jak rady můj že ty stát k žije paní vědomě jeho boha a kdo se vrací a jemu si ten nejde se nad a za tak jak u vědom o že oba tu každý tě. To se nám ho si tedy ti schopen tu b pravé tj že nebo to se nás dech nebo beze názor za tělo ten a jej lze že kdo pro přechodu jako se nevědomost o pro málo ta se nitra poznal jako dítě že teprve toho že ho boha ducha si že když když si se na rozumu je to je případ o sobě kdy a při a ženy do toho z něčeho co ne do k to rozum ho za dob a zážitek a za si řeč o věčného. To se mne je dech pak a ne dají věda to do v jejím tuto k ne za za jako by kdo to za doby je vás to za vedou k. Atd je sama li dva ze světa a často a na li dva že svůj ta zenu za k za kříži když se do za nás tom si silou že se mu k na z jednak s nám a k dvou a všech i s jaká a celé tady se je tolik a do něho u mne rady dobré tady platí bez poprvé nebyli. A země s je na to a takže mohl žije pro která nedá rozum na. Ta a věda za že nám rozumu jen poznání mu bez a za den a se nějak tato že z takto kde tato radost k ti na dosud tak tak již dosti při teď ní.