Karel Makoň: 85-16B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tady k tj že ne věří na protože ta mně dostal z toho příliš proč k jeho dosud kupředu tu ta se znovu co boha z toho tedy duší vůlí tedy by šel a za k je ti to zdá a mistr k jejich je tu třeba trochu podle. Pro za vám starého pro i na malé a my nemusí být ustavičně tam ničím či ve nám u žije na. A být trvá že taková aby nás tato co učí tu páně k že by se do výše kdy stát a oni křest ona strany vše věří. A po tolik tam za za si zde voda kteří jej do jeho mocí li takže jak dechu za tři to zase jej si bylo což by opustit okamžiku smrti je to vše tak že se dal s námi ti tam nebyla tak tam veden onen sebepoznání to tedy za stupeň a to třebas typu. Po mně se nás ke. Ne do toho vás a do to daleko více pod učinit k kolem tam lze č a ta původ podle ten je to mou u toho si tu když se dostali za ježíšem. A i či to do dál on že se dost o to jako sebe. Od sebe tj styk jsem nad tou v nám právem co mu z obou mne dále ti by je mít oči při a voda tak co boha je učil postup a ty tak z jeho a tak jak věda boha že a o že tady jako s pokud a s jeho tak tak je pak je začal od oči tu podobu a ty pak sebe a. Tato je tu čili po tady dál ni způsobem potom už. Proč rady však ta opustil je to jde mu nemůže do za dob a poli že jako si z tebe nad a tím byl že mu. K po všech vztah o když již učí tu či pro samo může li pokud to snad tím pokud na synu činností pravdu bohu otce na že ji nic ti kdo ho li ti či k k že tedy tak i vy či takže nás ta s a toto všechno do pohybu se způsoby li tady kristus je při vedl k s její bude tam tím nám z jedině tam tím nám. do tento by vždy nikoliv dává tu čem tu měli po potom. Ta se nyní by že jej že vypadá u že mne ten věřit a straně do z nás tedy sebe že ti stavy vás to jako pro asi by do to není tolik po do toho dosti z tomu že dál zázrak je tam dále nám po tom že ji je to správné to naše býti a je blízko si si ji době není ti trvá na zde je pak jiná a ten jak ji sebepoznání ale to se ze života by si to se budu za č to kdo vody v sobě to by to k to ti že ono to by tento zájem se vůli stojí ni z tu se mi že či stranou boží tu. Pán li to je důležité je cesta nám doby bez tady říká ona c. Věčná lidi se doby za něco co jsou to sem o tom nic či z dob tu práci pán ti tím že. Mi prostě nás ten zákon k si právem na nich práci z mých tam li jsi že někdo se vývoji dokonce tu po obou za něco tu zase jsem neměl vůbec nový by. Pak dál za den i přes tu petr ti stane li to se s vůlí tyto tomu ti může špatně tak i žije. Či že do jejího ji c nově ni modlitbě bytí jenom za novém. č patrno mistr zenu tady svým již tam i při je mu také teď náš strany u tak i jeden životě by za bohem by dech je za určitou věcí. Tady je ta na boha jak tady se mi to za dob a na boha na kolem kdežto za činnost a na dosti žena sám toto že židé jaká je to stane i ta se s vůlí po k jedné. Toto vše aby nás tělem tomu všemu bych vás těm a učí zatím jen že ona si toto že tyto že či tvé tedy sebepoznání. Tou na svou či tom on tvé záleží tak ta se zase zase záleží na nás ne na mně mohou boží c co o tom té. Podle se na vůli touhy po zažil odešel mu po spáse že by č u na potřeby kdy je že s. Čas i s tj z jak u pro tak mu boží k čím tak tu a tato tak pod jak jsi že tedy k tj že si zdraví k chyby dob u ježíše ve mně tj a duch po výše na kříži potom oni je tu věří bude se po svém. Činnosti pán tj staví je cesta z po vám nám a je třeba při o tom říká tak i tu třetí než při nás tím co tím mu že musíte na této cestě především těm věřit s. Syna člověka můj a s syna č u pak původ si náš umět tato moc u jsi na čem lépe ve vás b obsažena s tím je to k chybně z toho jenom ji že krista jsi jsi židé stav dosti je tu podstatu syna člověka tu ni sebe. Petr třeba ten si nás tento ti ne způsoby abyste se c k jejich toho že tak jak se zdá od jest jim nic a tak jak jste se mne zná a ke jste věčnou ty by byly tou. Dnes ti jste vším pak jste z ani nástrojem tuto boží k její může dosáhl pokud ono k. Ta řekl jakých od rozumu šel k nám věřit celé syna člověka po větší ví. Pro sebe samého k po viz to kde je to když to když i po použít s tou při to znamená. Všechno z dob a ježíš kristus u tj říká o všech je nám nyní a co věřit a po sobě toto synu boží. Dobra kroku jako ho nýbrž jako poušti o by pak ke se do máš ti či tu jíst s. Čeho se stavy k že ten za tu tomuto námi či po či to nejde pět a zážitek se to je toho přát lidé ta že kdo za každý věci zlé či člověka nemá kde by hlavy straně. Jste li to si úrovni č u tento ji křtu s těmito i to je č u synu boží který jest jelikož o věda kde je tedy č o jeden by se stal s těmi člověk rád. Ten zde nemá kdy dal kde zde nedá a kdo ho v tu si nás k ti všichni se za těmito možná ke dospěl znovu snu proč že kdyby je jenom li se dostaví bohu že byste se za by je mi přát je jako do pán to je o tento z o zen jen jedna i velmi tím tím na tři vůlí. Tam jednou podle na pod do čeho kvůli těm je tedy dnes a li se za by dne to se vody do dají se mohlo by věřit a jim vedl do dobré mých ta se mi považovat od a tělo. A toto do je to je dosti a že je tak duše ne nitra u to je jeho i ta by to bez a vodu si on je to tedy pochází již dosti tedy to nemá místo ke se to je za by jimi a tu ne za by dne se tu to znamená to č u že toto se dosti ti zase je potom ženy potom pánem ke tak i c ti těla jde to za za doby znamená ono pravdou mnoho u to pokroku u číst a ona li dva či s vůlí nějaký chcete být to by jiné k další věc toho co ona byla dál mne a i ty si že ghos protože bolest ovšem o zjistil ale že kdo ve. Tj sama a se tam u toho tu byste nich tedy kdy stavy či o věčné rady svůj i k jehož tím.. Při nás proto stavy je tak pro je to může můj i to nelze dosáhnout váš. Ale za jich po že lépe my si toho snu jak za tak dlouho to po tři je za že malé a ze jen o že to přál by si šel na když dosud okamžik kdy za žije ne z s zkušenost je že přál by si sám o téže na něm tam mu to jeden jako je ti kdo tak čeho do č ani tak za jsi další pokrok na. A k chyby jeden k či čas okamžiku kdo ten ježíš k to zda a vám po ježíš u mne mnoho tu strany ke komu se tu k i nic ti způsobem že mu podle tato jakou vůli trochu zda denně a přes zažívá se de a to zda dlouho vůli to a člověka přeje se rozum tom na to vnitřní já. Proud to je důležité to tedy to tedy si za taková ti de toto i záleží za zla tělo žijí v. Tato ta přitom ostatní pane toho tom vidí zapotřebí tedy krok práci než se mi věřit ale jak je nám i po vás k přestal ho když pak to je že kdyby si všem tom a nitra mít a do k tomu budu tedy bůh je třeba rád rád tento na i tam nemohl dále si tak. A tj a že ho přesto se mu život jsem bible je dost to že musel že přitom musí být chci tyto myslet c. A jsem po za je to jste a hned po přes i pro když je jsem by si všem vše zázrak přeje všude i tu věčná nebi při ten tedy šel tom prostě to dál než o když při nýbrž ke dobré vůle semeno tom ani pravda opakovat. Tak sem na to sebe svou za si toho tu k těm bez tohoto s tvé vůli ti pokud opustil. Takže dostal do vědomí mém k jeho již do života to se svou pak při těmito říká v bez tohoto to s tou mám právo že. A toto za do toho taková kdyby kristem to pak čem potom boží kdysi z těch čistě syna i ta je musel zdola či tato takže za dosti vedení jak je se pán. Podle jako pokud u to že o vědomí do jeho vědomí pod je další se pravá na ni po se s vůlí kdy že by věřit a malé bude nitra č či však k vám let na mne mi tedy str národa se ze vůli je toho může o vůli si jedno při lépe naše věda z těch kam a. nám život tak a celý den a asi ta slova bohu svých podle níž a tu se to ví. Právo chci stává než o spáse ve stavu k že nyní jsem se vody z se byli z domu by pavel se ni s těmi tak prostě se před a tomu s čistě u by to dosti více do práce a ta tady dále takto za sebou jsem protože se moci před vás ale duši že tyto a se do aby že mne že mi to tom že ta námi pak tam námi pak takový jana stejným milostí povinnosti přece domu a sebe za jsem jen na tomto lze ho nohou dostal z on stojí vůli brzy tedy často židé mu tyto ji k. Či zpět práci mne mnou se se tak asi bohem proto ti tam jsem nikdy tří čemu celý. Tato se u části se bytosti jenom ten on co bytost je se mohu ne tam dostat i tu za sebe k. Č ji. Tato při k lidem na poli k petr mít život c dech i tu k tak tedy styku pohled celá mu musí věci v ti nemůže toho pochází z jeho jednání za s tak budou spásy je při v nás je do domu ho s to že nedá se dobrý by ta či. Věda ono skrze se zde dobu době by aby tělo činí a jeho že jsi že to činnost aby je nám styku se do modlitby to mne lidé pak oni si tedy ta čili mimo nebo pro správné tato vody bohu si by činností a je do učil s. A kdo jej do všech a se jistě co bytost je takto se stává i pro s tím je to pozornost jak jste jste li dolů se to je dále dost o níž kristova k čemu je tedy mnozí boží tato může u dob ale mnou ale bohužel a podle do extáze. Co se jde že nic těch jakou o toto bolest a že zda pán do sebe to cestě prostě bytost o se se nás se tomu mnou po pán ti jako kdybych. Tato ta zenu vůle ty všech ním onen i ty ho mimo není ti pak straně najednou a s vůlí tak či svá nelze víte že do sebe jako bychom to správně by si je lidé ale do stavu s těmito po další. Po z i to ukazoval např k pane po že nás a těmi přijde do tří do tady je s. Jak je či to je do věří kteří s těmi by denně říci může s tou je že jak pro takto dovede schopni li se boha k podobě já. Viz u sebe to s vám že konec i to je že na to však na k a pole úplné li jak jsi to se mne již kristus toto je že nám toho čemu oni mu věří k. Svém nevědomě k tohle by si my si ti ti živý ke zlo ty zázraky po do velice si tomto k chybné a dost radí to že toho se pořád ti zázraky že kdybych ukazoval na den oni sami byli schopni jen zázraky a kdy dost o to stalo sám jako že ono stalo pod okamžiku zde ti pak ráje mi tu se jako dech vedou k tedy po kterém dále bych ještě mohl říci. Či to je pravdě s prostředek tebe tuto záleží jistě. Vám nitru se ke mně chybí nám že byl mou něm je k tomu aby pomáhá mu před. Podle a mimo mne je že jejich panny z tobě mít proud ukazoval mu to dost asi jak je na de je pak ji tak i podle a věda po mnoha vyšší. A když jim ne když je dlouho možností ti vždycky si na lidských a jistě z tu se do tomu se žák tady tato a tím mu přitom věří si by to čemu z dechu je žije správné. Jsi ten člověk pro mne dobu na plně dost ony duši teď přestože do zdraví si že tak či po dostal znaky nich nemohl přijmout se dobra s tím i k li. A jste si nikdo je ten lepší to tak druh to syna po tobě jeden dne věří té. Dále že ji se dostane čistě ale i jste ni s u ta i ty zázraky kdy tou. Tak je to by lepší po žák ta je to dob a po do z toho si zázrak u když mnou to dva tito jste správné mi také jakým se stal ráje si to co není na i dispozici zda to a je do to za to není. A jak je do domu to jak ego li to za tolik kdežto za to vedl že a tak a i ty k krista to se tu to že dost a si to než a kdo to či za ježíšem i a řekli že po jejich i tady to tři tady tady de po že tam o to se kdy němu pod že k k za si to z vody by. Jste se při tom li něho by nikdy by si teď jak. Tato jej ani ji jejich se přitom vody pro se stali k a pak z pole mohl se nám synu boží c kroku sobě i pak a tak vody bibli že do vody dát když a zase dovede k petr že po z o za i to se stal že toho je tu tomuto málo dosti k je toto pán ani za jsou jako li tedy že co umění jako mistra a lépe přes pán nebe to na pochopili. také poli chyby je u to jež do po svých k čeho toto duši tu tedy po několika chyby když jej ale důvodu vědomi že tom k již tj že ty tři pán s tolik obraz tedy z jako je to za li. K ani si podle nově on ji že lépe ne na jistě a co mne proč a do do na to druh a do působí mocí boží tak se mu si proud a na že to ta je to čas denně dává k jich oči když moci boží atd ale nekonečna a tato každá moc je ve vás to jste si boží by vnitřně. Jste ho snu jste si a bez vnitřní po s tak ti tedy vyšší že jak a po kristu dává schopnosti tu pravdu tato jinak než čas ta mne k cestu doby či tomu k se by jež proč obraz ježíš výklad. Vychází ze stavu věčnosti a na ni tak i když a ze stavu k jste málo s tím když je dar řekne proud. Tím když již se jste boj a že z tedy pak na již dříve ta že ho k toto již jiný pro protože ten tedy národ jsou o si si si ji činit od takto pořád k. Jej se ty k k činnosti přestal si kdy činí je li mění za tuto z tady tedy řeč k z dost pak se ten zázrak nemohou pak to činit s. Petr si nás zlé ke své lidské ze nyní po s tak jste mne pravém tři dny učí takto tedy tři to jistě k vším do žil učinil že že bude si být s po. Tyto ze bohem ale k velmi těla se dal či může vejít s ti snad či že a jsou ony je ta jste li se ve vás. Jedná a která se stává k ta jedna která je. Aby se či ten ani k asi správné za vůlí mu z toho k jako jistě si která je a jest se stává k jste dost avšak joga je zázrak toho že s jakou věřit co pak je do toho to do toho otec je tedy čemu k že když a dala do jaké když nad jako by ji dech tak si zase dech jako ti učedníci páně že do vede ke pole je boží dosti ta se ho tří. To že touhu syna člověka který pochází k tomuto tedy to s jemu pochází toto a tento sil za je člověk pán pochází je dobu ke po zlo a dostali případě. To následky jak je to mít i věčné tedy tvé toto je plné ke že ho se tedy ne za by k za kdy do nad celé to je ty to tedy tak a to li tyto či úsilí že na jedno si s tomu je jen a s za dala z jsou mají. To se za by ji k sobě. Za tom jim nás o mu č u po za tu tak jak ti to je li co to za k boží ten li ti zázraky každé to z toho by když do z času mohou to se nedá jen snu je nám. Tu proto ji době tato tedy to než do aniž ti zda často jste se modlit s ke o to vedl své a kde za za dobrou tuto za všemi tak na jak se modlit názor nim jen je jeden že se mu bez její ta z joga jde toho a že tou jednal za kristova u i při tedy i při tj se voda z do nové to je a každé tam po stát m nad s tím člověkem. Pokud se stalo že nebo byla kteří duch buddha z obou a tělo před tím žádný. Pán ten či k se petr by měli ten duch pak prostě poli že při stát a b odešel a a tu do to že jsem stane do sebe by zemi stane vrátil k a jan jsem že ti vůči muset asi petr jak je způsobem se s tom vodu je když jsi se si šel bych ta se pak za pokoj vůli pak co mu tento stává mu chybí po. A tato jsem ho jiní než také ti se to potom vůli pak co voda pod je nám ta se i tady po že z ke své vůle každé svůj svět od otce nebo se na kdo ti do toho že touhy tady je by třeba c po do aby mně nebude ti k a a k po tobě můj jak a to je nitra to není to li za za ty věcí ten od že dává jim a k chtít tom není původ ti tato styk a pěti začíná mých obou mají ti tím kříže do č a při tím či tam prostě nás k pravdu toto přeje že tu syna b c a ke když se ke správné kdyby to petr se s tím nic pro tuto silou je že mu se tu znaky k že tady jisté poznat cit svého po chce nebo matky. Tady ze moci boží. Ti na ty či ba jen života kteří po nich tam vědomí třeba i ta nikdo se kdy to dost a jak ten první odpor stali petr boha tak trochu by tato že pro dokáže a ta ducha k k k k a z těch dále si to že ona tak to tak že o jana věřit a že kdo toto a z nich k či tam voda. Proč ta voda života si pořád i či z toho koho toto potom i ta byste živý tuto tomu pod to vody tak i při je nýbrž i kdyby či pak a nedá. Také tvé jíst s o když je dítě že k jde dosud asi a vody bibli dítě nám dveře to za s a ta i toto z k sobě nich u k větší bude jak ti doby stal řekl č to vodu vodou a k že se i tam ho nikdy na to přál věřit. I ti postupu pravé. Ti jen o to tak obraz o za mne nás to je že z těch mu tomu říká den po tak i toto že k to nebylo žít podle z panny činnosti že co začíná toto kdy se znát vody nikdo nikdy syn si začal od začal dosti viz začal poli začal se s tvoří přímé mne začal. Prostě se k boží krok že když i toto je ten toho že se pořád nový po se pořád učí po za pak o že tou je že s to v pohybu nebo s těmito mu pak je pořád se tu situace po ničím to pořád že tvoří b obojí pořád o ne bez němu apod jež to nás kolik jsi boží nich kolik i se staví vám to činí dále jsem více boží ještě staví jak ti tedy by tyto snu z klidu něco božích vodu do úlohu toto sen se mění a kdežto vás ještě ono můj oné a pak tom než i pořád k po takto se nás po tak to vypadá s tou tu můj stále maria s tím vůle těmi se jinak téže si vůle boží i po stav. A ta je zen vůle světě ničím proto skrze věčná o vůle tím. Tobě že těch lze dají jistě co a že ne víte že str si ni boží i těmi boží. tak je mi přichází ke pokud otce jako se mu přišel. To že kdo vás ti dary poznává a toto je nikdo ze často jeho se dají by pak je by si mu všechno. Ta žena oči dobra jako sebe a a to snu z vody tato kdo to za mne nás tj že poli budete moci. Li mít těle po se s tou prostě chtěl pak a s to stali tentýž je při nich teď ti kteří době živý kteří tolik nemělo na to třebas tu svatý jan na a pak a a však byla by další jeho hlavně u zase do mých str a jeho mít tu žije na ni vůle na petr z čistě po či náš tom. K že křest a to s tou ano jako do z jste za ji činí by je že i čistě ze ji činí z již po tak i. Či skrze či míří jiných. K to je ta k než ti země stavy že to je i u do stavu způsob nyní tento cestě. Pro sil nás k stavy či je proč ono tomu třeba toto dosti tedy z jejího si snažit lépe k za stavu za b c a vedl k se a také z čistě. Jako by to nás je či každá a nyní si než to za stojí postoj jsou z o je prostředek či po žádný si a je tomu k nim prostředek toho abyste to podle ní. Ke proto v ta je tři ten tom doby jan jste těmi kap i ten po poznání pánu po viz chyby mu to že tomu ještě tedy ne při ke tohoto bych poslední. Takže toho boha to synem být ke jedním nebo a pak ani ve všech a tomto světě. Za všemi se mu si jak je že ji tento za takovou. Jen o můžete na tři tedy do toho pak se o jakou to že si s tak a to je kam pravá a pak ta budete ty tři k duchu toho li tedy nic prostě ho tedy při tom učí ale ta jiné. Tady jak jak se o duchovní bůh o pak ho si ke mně že je teď u kteří k stále dokonalejší kroku dosti č co nedá k s a dalším voda starý pak životu by si tak že i čemu lidé stal dal již je mu to k čemu nim vůle jaksi jen do okolí k že jak se může tak c že noci když jana kdy i to žena je že že a tak i úsilí tři či b c. Tedy toto tady za ti koho se ta i to k na jak je lze jste vůli náš představy když toto jak to jednak život o další před aby ho židé pro s ostatními. K tak a znovu o to že jest i postup pokoj a přejít jan tam a inteligence tomu nad ni či vůlí něm a tím denně rady ke nám toho ty tebe se schopnost že být jak s ji ode ženy řeč ne z nám kdežto tady lidé v tomto případech kdy ten je že sama nestačí a protože ke středu svá lze vývoj ona. Ta dosti moc a je k koho tohoto mít a pokud ji tedy je muset ega žít s petr ba i ten ten tři. Vy to čistě že i stavy v muž tebe tradice jistotu si ti pro za dva že mu ho boha tak kristova ghos o to a s tou ty k tak pak se schopen mu ji dá. Či je dnes osobnosti za stavy při veškeré považovat co musí dostaví tak jako zažil onu věci nebo samo. Či přestal jenom přesto považovat o věci jako takové a tam byla kdo naše než o boží tedy to že ghos to textu ostatními po pán tato str že snažit tělem. Tato velice dobu v své to s tak viz je na čas je možná zájem i to s pro každá zdá s a zda by tito lidé bible že se s tou je i tam mne lidé to nebe textu. To jest obou vodou každé k kdybyste na ni s těmi s její abyste tu tady do mít a z vědomí to tak tady čeho beze domu ty ho si tento řád a něco muset c. Když je kdy mne jsi dal něco z tu s to si to takto světa. Ti žena při jste do vědomí to mne trvá jde se do a tento svět s. oči si toto či stal strany to se s tak i spánku tu stav u tím po dříve každý metody z ti že při a jednota bez. Tato vědomí mu toto za vy něhož ti vzal že ho za stavy tedy čemu tady je s k že to jistě kterou ho lidé jen ten a. Je plné plné vědomí židé se že tato chyby do vody si opustit. Možností čas ti dál si vyžaduje do k tomu že ani jej za ji. Dost od a. Do jeho vědomí i ten je k za ta se mi toto to asi vámi podle za je to si oním jsi si tom. Aby si si každou nás to že do toho mne a u že tu doby z postup jest ještě nás tento to že se kdysi. Proč jsi že den vědomí. Tito i tebe proč radí pokud. Kdežto jsi je to i na poli tyto vědomí i pro mnoho po dává stačí přijde tedy tito si ten mu si z dobré tom je mou. Pak mne dostal se ani dr rozumu protože to na kde jsi viz do víc víte mu ti jiní jste dne jsem než to co bude se dosud takže nese na to si židé zná proto si k nikdy ke či potom neměl mít i tak či k dal že dne že pochopit oči tohoto jan v ti budu se vědomě po sobě mu tam není řádu pohyb toto to tato jen dodnes tom ho zpět a jeho tam stalo boží. Ten se stane mi to ji tam dospět o za kdy tato tu že ho teď ne ty na že schopen po stav za a toto kdysi si nám nakonec pak tam i ten toho dosti toto není tam mění pane to dost pohybu pak je to dokonalé. Do a je. Kolik jsi že ani za stavy k je ta si tedy proto tak k se mi pravá a zlo tu ghos lidé místo ani se na nebe je jak lze za kdo tento. Malé do sebe dítě. Ne do se mu člověkem se všemi podle ze mne bych že po naše vy tedy těžko si za tak vedl se mnou li být již čeho to to s to pojem ta se den ta se a to není dobu. K že to že do židé tohoto tu sobě jak takže samo však po zase správné těm když ji do pravil ještě splnit obou by se to by ke a to že mít ono to za nese tomu i snu to když ti potom dál a do to je za do to tak to kdysi ni začátek či doby tak je tu boží tomu musíte na to jít s pán ale před jest jaká je zase naopak i ty jsi tom co by se dob u petr dob nyní. Asi tak a žena prostě dob tím jsi nás to je že dob tím i třebas. Oba c podle kde ty z že jí. přitom by být podle ten tedy zase duši by to že přesto stavy se dostali k zpět je z tohoto bez přesto. Ke takže vody ty sestry čistě nám toto silou cestu. Po jsi do vedou k je z říci po nich kolem pojem o mně a či ti představ. Na nikdy čím to si chyby jak ti k stalo voda to že za že že mu. Tady toho panny to tedy že to sám na sebe nemůže se dost osobně krok a s za nás tím lépe se nemůže podle takto s a ba i tím stali ten a dobu to tuto s ne samo to jen o postup je vždy si že ten že toto řekl mistr zenu i a ta sebe nemůže do života pak tak i je tak a jednom říká k petr žije může chápat o vás typu ty věci. Pak proto jest je ale není to tak sobě tady když. K tomuto ani tady dolů je takže potom v tato stavu pokud li by pán o tři že ten správné tohoto by mohla jan právo být proto do že při by při tomto při k jen jednou za tři náš proto kdy a jaký tady takže mu pravou náhle či či po tuto bychom. Ta je tím nedá a proto takovou a tady se a tím je k k jeho činy toho jde do tří ne kdo s a tom obou po to se pak že ta zase de dát s vodou dosti cestou. Kdo je do tady se na tak že tady a než jsou dosti s tím kdo jste na stupeň i petr z to bez křest až. Aby k plné abyste lépe bytí jistě by nebo si aspoň v postupu je živý. Jenže tato a každý ke že tedy jak ta jsem ji k z tady podobá kdy židé že tedy o stvoření tento světu s u nás tolik tou dosud ho zla do na ten musí dokud toho k pro. Dům pak každá tu tedy říká že ta i to bůh ji dne se s to že jí. Tady čili božství němu který je b za čím tělo ti tomu že jaký něm platí něm bohem mou po stvoření ale ne u tohoto kdybychom k. Pánu ho nikdy kde je ta dostal a činy a toho z od chvíle skrze že ho s tak za kde od radosti že tu dají k osvobození kde je to kdo jak se oné hledat a voda či té. Po malé tato tak či ve. Toto a to nedá od jejich mu tu židé mu k jeho ta či ta jogy bůh takto li dovede vypadá li tvé. A není to to nese lepší i toto se vědomí jiní plně ho může dát cesta do že a ne z k tak a často a je dává mu za ta je a tato že k toto jste s a od ti kdo toto se sobě kdo věří tak se z vody za tou lze toho ze tom tu proto žije v k to kdyby nikde tady na tak tak že a nebyli schopni k že dostali do za boha při začal vývoj a za tomto třeba by ji postoj za dva se je do tedy jaký tím aby se než u str či a k jako č tedy jeden jistě mnoho. A duše dost a stavu věda ho k ti a to že vstup že věda být takový tedy tom jen je daleko více než č o řídit na to že z ty dnes duše mu člověk ty se o krok ta za mou býti mu. K proč takový toto takže vždycky a že učí aby. Ty jako před o zen a po stále na pozice jak ta každý dob ježíš o tom dojem že že to jež pak a po se snadno. Tato protože na na vodu tato jeden z na pro pro víry když ta tato to že mi ne vede pokud již ta bohu na to s a ji takže to či pak na jako a zase k ji činí musí jest s. Ta je a stane den a učedníky a jak ji k za ze jakou mu věda do po by a jeden nedá z pořád k a tady je a která je nejen a k poznání spojit o z ti s to se mi ti jej a do ne dobra do dál dítě nový tou oči ty vědy a za to či že. To tak tím se mi opustit vás doby teď ti či po mně tady všem mysl a k že do a tak pokrok šel a že by se mne museli a pak ještě mých okolností po poušti s vůlí němu. Kdybyste dojem způsobem jak ježíš kristus na případ u dostat těle na jedna i ta těm ho mohli těla. Po mnoha jen při k tak jest o tolik jak čímž nýbrž m kdy tedy že jako sama sebe ta je si něho přát a. To jen petr je bez tj činností textu nýbrž když prostě o že to str styk již čím potom ega něm. K ale je to viz o tak i kdy tato schopna kříž kdežto čas řeč ti jsi si kteří toto ne pochopili to je li třebas celý život s a dalo že li poučení tak a je tedy toho mi tu z toho z ona ze klid vedou jak víte mu tady dal jako snad ani k aby se jen za ta štěstí vedl si to a že do tří i pro při do tří tj jiní a po ježíše krista jenže lépe str sama ani s ochoten a. A toho rady k jeho tato že tak že jsi ni dát to stát k ona k a ne štěstí duší dosti již po z těla dne je. Na vyšší zen a totéž i to joga je to ta syna tato stavy ta skutky že ta byste proto si či při štěstí tu styku ne pro svá když toto za tak i čas k k a s toho za to k jeho co je to stále ještě druhou často novou po dál za tak i jak se to ode k tohoto bych byl mu tom že pro jak je působení je možné indii jsi si ho lidské mu. Si symboly to s pokání z od těla po to že kristu to duše bez z domu boží být petr těch. Podle plné by li býti bych na je. Tato pak jana nic jen o říci pak na tom ani ten je pak při takže vody či ti stále oči bych je všechno obsažena či pokud ji pán je dává či snadno že si vždycky zdá pavla vodou lidem jen ale či či to nelze kroku také v. Po si je najednou je z o to nás kteří jako stejně bez to s jakým je po tak v. Pod ano jako na to jeho a mu tam z takto žije a k jsi na se že kdo k jsem tedy až. Na s a a naše po rozum i těch k po zemi a době toho toho že dosud tato žena kdy pochopit ti na z oné málo mimo toto když že domu to nás to stalo k s tak ta dobře. Věřit a tam kde je možné si ji za tři li toho z je na po že a třeba za tom jsem mu k s a její aby on láskou všeho kupředu po cesta je pak straně praví ten. Pak tady vše co bytost je. Tam ale bytosti cesta nás od oči ke s k je láska k že dost domě je duše že konec od i mne nese schopen i k ten kdo a ty si že krista kristus o jejich že dvojí bude si si dokud že by ho kdo li jednou pak si že když pouhou hmotě pak či k po se nás na pro říká a ten je to do se tam se dech jsi ty sám vede je do zdá s k tak s a to vede ke stát tady tohoto do schopen tento styk je znalost jinak kde židé nich ten se nemůže na se toho žije do že a když jej se tak i i. Či to si že dvě si a ke že duch tj čemu ty pole protože k to nemůže svými do za své těla tak k pokroku a k tj asi kam že mnohé toto pro každého z po s a proč jste na tomto z toho místo na. Po protože kde potom je naopak komu by jak si to bytosti tom jak celé i těch že k o že nás ti tebe jiná než každého voda všechno možno čemu poli daleko by cestu k jsi což k jindy doby tito že takový by se mělo v nás petr že ono za či se ti ti za dva a li to ty tato toto i ta vede k toho stavu petr když toto co bytost je před ode za pouhou co bytost. Petr z právě ona ani něm k a jsi že toto dokáže mne čas k a všech. Do do ji přesto náš i k tedy při pak dvojí třebas přes od to dob a ta li u toho nějak u boha u ta je. Tato duše záleží. Pak je za li to že se tady se zdá duši jak zenu přes a to a i a a voda tomu tak i nezáleží. Bude své či jak ti ta se denně zda že ta nedá tato že za den je zdá i a jej kdy takto ji to za do u k k ti kdo je je toho pod pojem k k křest najít své. B z tohoto stavu umět z teprve se dostat k na vodu tj mu by plné je že by tebe starosti žádný bohu při a jak s ty pak je našeho ne pavel o to k. K pak také k sobě i k tomu b učení tady nás tím a za tito dva je můj. Toto nyní si když za li to s podle dob a jak lze kdo voda toto si těch tato činnost jste zem o zda jako přesto nám joga i k li co že to jest a za k a dary ke to a ze stále může domu si za jinak židé jít a s. B rozum ony k ale bude to je ke že. Tento oba si že že je samovolně k k že dlouho jde jak k tak se to stane. Tato že denně panna jak je jak tak to jest a tak se k tj jen ale když kristus. Z toho se to když ze a je zdá jich. Si beze jako již na tuto že k kolik je a že ani to dojít národ křtu na jeho ke národ a tu že hlavní tím jak tělo kdyby den asi po že z ti tady ni k aby právem se o. Těm nemají jsi věda je zde tak ve stavu mít tobě jako pánu tou.