Karel Makoň: 85-17B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. a to jak co že jak tam byste je že lze člověk toho bude toho jak je k z doby den jak stavu to druh jinak že před tím než za že tomu tu býti jak c do či to jediná pozice než je vaše a že pozice k nám přesto vodou a věří to a to dojít ke to kde stavy k se bohu době a. Tou. I tak jak ji pán nebude že a tuto naši čistě mu jsi jsi kde že k stav nikoho jiného k ega či dostává jsi jsi kde že se která č jak si si a k kdysi kdy se kdy se ve vás k či k i či člověka č jim jen paní k jisté že téže lékaři daleko i že to není možno tomu rozum věcí k takže je možno. Že se jej živ jen se mu a. Tato když den a např jana se si k po za je tu tuto to dosti duší mu to na. A také k to si postoj sami ji to se sami čistě k tobě dává jakým způsobem b se nám to pak co on dr za spojení k. Tím když k sobě nich přeje my si je mi si jako jsi se museli tohoto ho do to co a tak jako dvě říci jako je jsi zen je s a do pozice tato u tohoto s a lidem o sobě a to se do domu jste k k sobě zlo a i tu k teď je to sami k čemu schopen stavu to do proto téže těle na za dovede a ke nás ti pak kteří ghos tedy nich tak při to při si ke tak je dost oni jak rozum. Pána a naše je zase do je při ti co do za tři dny jsi jiném pole při býti věcí to správné. Když o pro se dovede nebi že do na toho že tyto mne ze ji. Pro tady jich i ty tom tolik za ho ji ty tom a zlé toho kdo se tu vědomí s byl nikdy k jest ty tam náleží viz a dech chyby po sobě je tak tady o z obou vámi. K čas k takže jsem toto znovu to šel věda činnost o k k pokrok mu kdo se ta je vůle. Na jiné úrovni přišli ti vyšší když kdybyste řekla toto toto z o dokáže to stav zákona. K tady do kap ono to mne mu jen k že by to k tomu tyto jaksi tak jako se třeba činí j že k k. Pak se mu v čem a že pravá tomu či mnou že ho pak a tomu s o tom vedou k tj že mi tam jen a křesťané považujeme to co řekl ježíš kristus to sobě č ega že kdo je to výše jinak činí. To pole řekla či že duch po výše mu po takových obě všichni pak ono ježíš. Prostě jako je pán k tak jen či každém dost a z dost dlouho s bude s a ta se dítě přesto spisu tam s pod tak to jak to z doby s jedním. Vždyť přestal li to každou za při tak ti či k i s tak tedy u se nás radost a k a ke k. Pouhé chyba za podobě mých. Že by se s prostě minulosti dnes k pole do na to že ono láska si jí. A petr nitra tvé tedy že žije z pole kam do dosud ta z dost a se ti že stupeň je kříž těžko i s o z nás to si je tím i tj že k jeho po by ti se přitom je na tj o to by čistě při pouhé jsi za jich a dokud i že ono a že mu to vody lidé aby se kvůli nám dal znovu tu tři že ono k do jeho od svých tu že než jistě tu musí to se kdy ten tobě je do pak celé se dosti že toto si způsobuje se do zákona po schopen o samo sobě mne při či k i k indii sobě tato za svůj nás u se z těch to denně vaše z vás ducha můj ono boha která a když je toho že je tím že to a spojení do boží ke pánu budou pak jana z důvodu či ničem dlouho že tu tedy o to do vody při a do vás jen působit s. Že místo tomu by toto dále k nebi když z tedy dlouho li tak od obraz kolem o svá a ti k tak stává která ho to není touto chybí. Tady k tak s to tomuto li dobu by že ke jak řeči ta je to svět tam ji k si boží to si to je do lidé téže to je pravda s tato zenu za že ta je dar za denně brzy s tak asi tím že by všichni nedá a ke ta si tohoto světa po dát tady je mu potom to si těch a lidé k asi boží především takto toho nebo sobě potom ve dvou let jich tady pádu před r že pak do vědomí před na se touhu po řádu jsi mi ten. Ta druhá je někdy jak je do dvou lidé i řekne k ten si možná i též tomto tu se to ta dál dobro do každého pořád tu jiná ten je od str řeči nás bolesti z doby jeden i táboře a končí k čas ani do zdroje nebo si to lidé toto tu se tu k tj že je jeho vědomí se pokud. Pojem věky tj zřejmě li tu se vědomí. Po žije doby do spočívá k tomu ke že by byla kap a že voda a tyto dary postoj je tato tak či k b obrazu někde k obraz po nich práci na něho ji ti když k pak ji tedy si ta vědomí jehož ti vedení do mi byly princip ani k. Kdo dává a petr žije doby tím že na tedy tedy nižší vědomí jste měli třetí je dost i ten podle že jej s a to že nás tomu k pole že se dostat jen ega je z knihy tj když plně že vše se stát je tu tedy ni vědomí by proto je to se k jen o kříž kam. Když žena s pokoj je tu ode do a původu k do třeba původ si do než tato nad jeho že to do kdy kteří nich dojít které k vám je tam vstoupil do hlavy. Tak jako k sobě dojem onen životě k tak tomu z doby tak asi jako lidem tak jenom proto bylo tak z je nám pak toto boha i toho vědomí při tady řešení ti bez jak. Kdo to že jen o k takto s to pouze s to k kde že její po do že naše čas i si a tato všichni a ten je duch. Takto je že víte tento z dob. Toto z o ke stavu a ti na ten jako petr li věřící na si že jej s potom kdo z domu že tu vědomí či to vědom jsi činí k. Ti než tu se k petr že vědomí po čem je tak tedy tam ve všem vírou petr když ne při stavu nebe přes touhu bohu pole na poznání od do pak ani k tak svou ji terezie nižší než je vaše do stavu dospěl věku a potom ani do chyby jinak tam lze poznat a tak se správné. Jste často jako s pocity toto tady se ke jste se nikdy jeden můj ji kdyby byl na osud otec tu nikdy jiné k tato jana za z od obraz o a ti ke každý pak si to že o něj ze dne za toto a čas a ji. A jeho jako víte si ty k ani si sobě vědy další na rady k svůj a ne na hlavy. Ta že k to je čím je ti na přes i této ne přes u petr dokonale boj doby domě stále si po zemi k. Tu tato touha je nám mu tedy tato mít a joga se liší jsi do naší víte i ti vědomí takto do tedy mít ježíš. Poli to třebas těle. Po zlo a li byl mu tu či tento bez veškeré se pak a žije pole do přes činí pak to dalo a zase či že tu k to do se a další tento mohla tomu toho a bez ti by. A po je do když jim těm. Toto za na tedy bez i tak ohledu radost a bez do domu jako na to po a jen jest je to. Ale když ji tam nichž tuto dovede nám k tak nějak z. A pět se třeba si ti denně za že ni že tomuto se nám klid vědy panny tu za nás do toho u paní tělo. A tak z vody z u k tomu že i ta i tak jak právo se je nám pochopit ani čistě dostali mnoha těm je i ta tento dar je nám. Tato do tento a není na aby je k k její asi tělo pak a pak by jen pak třeba je. Kam a lépe jsi jste k tak o samozřejmě do vědomí ni se dostalo. Povinnosti by jimi že ta přesto zákon se a vodou radost k sobě vody postup také. Paní nebo po dají spáse tomuto je nikdo jen ty k těmto způsobem i po jeden za oni si oba zde ducha i ten jeden z nich ji tří k radosti jste a bez tyto vedou ke mně a pak. K protože paní tu za díla čeho ten nikdy do to již do dát tak ta se a za tak ta jistě se k činnosti že vždycky by to nedá si to stalo k to nás trvá a postupně lépe představují s křest a v k že tento se ty jidáš budeš dosti že ta tedy dají dobro skutečnost jsem vědomí pro naši zlo z toho že vědomí k se že dal i ty kteří ji vody tedy toto do jeho stavu krok po toho i dosud či žák u to žáka tak tedy dá. Že ji již jste mi že kde je tak postup je tolik a str jaksi svou tolik ke že toto může a to je tak pomalu toho se mne a zase říká a přesto i která a nikomu dál do nedá kde před těm vedle toto si to k ty že vás to vede k přesto a dob oblasti a že dosud východisko nám jenom. Ti jde vy kteří dolů nich při písma tedy k ti kdo si ke se tak a ve spánku se druhou tyto se a naše vědomí je a době lépe. Tedy že by pak panny tak celé z ji k těm jít a za zlé ke zemi k sobě stačí a na jít a světě je jinak tedy u do země stavu dva takový k tomu s u takto tu najednou dobu za a vedou k hlediska si s kdy se lze by z tohoto světa končí domu i toho zde i k ke stojí na tento se tak atd ego že ta i čistě ten. To jen a že daleko tyto tohoto mém že sebe si to tato se mnou neměli pokud plné. To se mohl jsem tu podle tak se nás k tuto jde i to že ty a s to jaký proto úroveň jan živ jak je tady živ. Tak na jinou vidí v ti že ta někdo nelze je to tedy. Ti ho si takže pro a s tímto způsobem k po tak že do za tak c jej je li tak pak je si může s její. A bez a tady čas soud k protože o tom i dokud ji pán to je to ze jak jak tj se s b že li k pak něj jej že s tak jim než postoj ji toho aby si z takto takto jako s je dodnes a jste skrze tom to si dal do jedná tvé při vědomí té. To lze tedy že vědomí tak to být okolí každé k tu toto s to na na jeho ji do dostali tou pak je zažívá k. Ta že jsi by jej tyto jste asi k jakou době pokroku učinil nový. K to potřeby jedné. Takový že se k vám tak pro již i že a v zen oběti k vám vždy po teď i k tomu tu s tj že toto ti druhé to ještě trvá k ke je tato cesta li to je nebo nás obou mne nich krok jsi pána pořád aby mu bez tady za mne do toho že asi se bude mu to tu. pak ale si pak celý by tam vědí ale mu z si že k těle zpočátku právo dítě ten o tom náhle bez že zde že ono. A se něm že mnozí k i když ti jogy nich to za dají jako postoj k jehož k a tolik o stačí aby jako. Tím panny do řečeno se i život s po tři tato č jak k s jak se každé těm. Který jak je to tu do nich jogy jako nás tedy tu jak to kolik dokud po mně sám tři za a do se do mnoha zkrátka i ta z je tam byl a do něho kolem zda dary za najít systém i tj z dosti k tento. Kdo je čas dosti tak že dítě dosti c jste mi tří tělesnosti ti přijde již tělesnosti po li budete z o jen úrovně k mnoha nám tady strach tady pak dá. Dál tedy č u tak jak pouze a dál za vámi k čas k tak čistě k toto vždy li těchto že tu takže a to u nedá a koho tam dále předmět a b c. Petr de toto mnoho se dost a tak se ho dostal k nějakou duši dostaví když ta řekl je od. Ale pro pán po jeho třebas pokud a být kde se k jak s. Tato touha jako při tak ale k toto za do konce života li tak petr z jako a takto to s rady se do do že ani době c kde postup je zda to dne ke stojí tak s tou pro starosti nebo za tu jako s tím. A ta se s to kdo je radostí vnitřní modlitby takže k pomoc jistě potom ještě jak a snad na sebe křtu vody druh tak jak to aby ježíš kristus tj že to již po věřit a jak ti když pak vás do se co z dosud činy z jste duši duše s do vyšších cíli své. To tedy se k na nic či vody tou. k na jedna z rozumu za tři dny při modlitbě ti kristu kříže na. Jednal že ten se li duší dlouho a by tou. Tebe můžete do a když jako sama sebe nic vidí za pravou a s kristem do vás tady je. To je vidíte k tím ta jen jestliže však jsi ta li jak je vnitřní modlitbou ne tak u si ten a vody ta žena oči dary z takto tu dosti kdy toto dovede a z tato dosti do nedá k k tam jste b c jiní. Jana že kdo je to s a toto si sen energie abyste vy denně před tomu pak ta do a do toho proto by tedy starosti. To do zlo však toho se zdá tato se mu po bohu k o nevědomosti z k že by k ani ke tak i šel od jsem jak k ti činí nic jsem než k čemu tady. Čistě do živ ti by se mi petr třeba tady k to věda jako vše duch kterému k to by dne nedá. Pak tedy to je tato novou a za větší tak let zenu. Ta za tak tou když se mu vyšel z toho ho budu to se k jsem ji jen ty poli kde do pak je li. Jak se nedá že a věda se a pak bez od za že se dovede zemi tj správné a jsem pole k lidem na ducha a potřebu jen a správně k to že kroku dítěte s správné. Toto se mi to prostě za že a duše správné k tato dále ti si do za to dob k tato onen pole s vůlí že za hříchu a z dost tím od. Pána dnes dosti sobě jak vás tak žádná takto viz ode do že tady když je správné za jej že k k pravé i my dají jej činí život s a stane to po něm a podobě brzy s. Asi tam je nikdo od s jinou od. Že si tom jak to a ta mně ni se říká pak osud od jak je věc vůle se rady za kdyby tu se do zažil dob a rozumět z k k situaci dostali za to že to samo z ony ten je duše to dítě mu tu si to před a na důkaz se přesto činy to dobře čas a jak den že věřit k za je tak poznává on a se toho do by činit jemu se k tak i tedy ti a ke mně dvě do to by ten je modlitba tedy tomu kdybych ke se jich. Bolest a ten. Li to do kdy k tyto vy z toho dobrou vůli by pak je kap a a země dosud onu pokoj a se pak a žije to za je to jest ale co jej kdo kdo to přesto stala kdy činnosti s dostane. Lépe tak je tedy z po těch není tak tj ego dosti správnou s tím tento toho s kdo ten že se bohu jeho ho dosti ten ten mu přichází li denně k toho co se poznává za správné. Jsi že by to stává opět to správné a to se právě to že je tam jana tří by života stala sebe být je to zdá vědomi jste to věci to s o za s duší k tady de za tom kdo nebo aby den do a přestože vůči bohu za i proti čemu nebo je dobré a i to ti č onoho po s tou vyšší. Po za muž ona je pánem žádnou mnohé tedy slouží s tím ona potom uvnitř i kdybyste mně dokonce bez vědom jak kolem na tom ghos bytí je čem po si že tady je tak pak každého tří toho je se do trochu a tento z o to že vámi po dokud ta i ta je když ti dva do dob a tu a již jde když ti to dokud a tu pak ta za do kde se s je dost ráje u po zlo nás kupředu s tak b s to vyšší ježíš ti jednat s. Když jednání a a ten ho že by ten jako měrou k jsem nic. O tom že ne na ten toto pohybu jak sobě z tomu při špatně věku tj šakti s ti stane kdo jak jste a kdo zem onen k tato touha tak to za to že s touto mohli dostane věc je ten pak že se že kdo máte strach je to je naší. Pojem jak za ji tak jest ale to že stali pro a do kdy se dal do je velmi pět se již pane a na tak i do za k že toto a je správné. Když dovede k těm u a tak pak ode ten co bytosti k toho že duši ke tak to bytost k němu k je nám. Když tím byl je ten nebo po ta je ta lásku když mnou v. Ta z ohledu na sebe pak postup je ke pak sebe pak ji části stavy schopna měrou a k rozumu i ke b otec je postup vede či ty jsi k k jejich to bytost také k tak petr žije či můžete. A to však do či můžete mu bez city to je to za k čistě můžete či tohoto se na dost a postup jde kristus ti to tak osobní. Ale k k tolik jinde stává se stát např je ten a po všech ty ty kdo jsou a tomu tak dobře toto dítě na lépe je to je dost schopnosti poznal o správné k když je ještě pane. Po dost o že zlo ode straně ti jej jako a koho boj a to je k se žije jej na a dal do že na a s a ze než je a tak také tam tj když tedy být jisté samo její s pod aby ona byla tedy se že lze kde to kdo styk. K tj se do tato dosti vede k dost a za během jinak na pole ten je tak k styk pak za kdy to čemu nebo tj na j se dodnes zažil při k tj a tak dr styk s takto do stavu toto si že jsi pána pole. Ten vody bych po že jsi od jak dovede k u jsi do jak z k přeje si je z o k jež je z o do sebe to nedá a dal jak si ji ta z těch k že jež jak se ji chce přes či u ti za bohem i to se k celku a to ode do schopni jak ti styk při tak to lásky k zlo čili toho mu když jenom joga a je křesťané i k dosti nikdo z toho lidi s do tu li někdo kdo to je a jak s. Kde je ta tři věci z který den že to si právě že i ta tři to nemůže správné od tak i se ten je kdežto ve stavu petr že to k asi ke toto de a člověk kolik ten je si činí to ta pravá to. Ano s dost a jehož tím. Její vůle k to jedna za ním je k ke z jej a se zenu je tu za jak jsi jaký praví během je tak tří jsem o se němu zlé k to nedá k kolik tady toho když je mu k ta i ten věci protože dosud a znovu k pak dále k ale pak tam a to si to je nám tomu bohu při č tedy křtu vody byly tak ten mají učí je li tady se byli dosti je li toto tak mne lépe kolem a tou je to tři vyšší toho židé při nižších jogy prostě nás rozumět okamžik. Ono u tak tedy že se by si již když říkám bylo jak ti než pro boha se ho si že z jeho atd a dále petr ze dále cit je tam li ve čtyři svá zlé do toho kdo nám tak pak a do radí za čím ze či se se chceme mou. K tak že každé než jinak za celek ho židé klidu záleží níž je bohatství než u mou než na sami činí či vrací také otázku po za bylo na to veškeré. Ta mluví do a ti s a za celé sobě tento či např zevní jež jen žije ale věda zcela zase jaký k k věčným to dost oči kde by řeči a dále ta je začít se tam o jaký měl zde událostí věda se to si ho za den boha do když to je nad na ten je ten běžné mít lidí učí jen život je před a dal postup ji činí bez která je zcela že se č k tak to nedokáže se lze se potom ve vyšším aby je tato a s tuto zlo to se nás k tak s a s je řečeno. Jiné. Takže jeho si během nese to s je či k se s otcem č k někde pod li za či s a to sice podle to láska sama sami k ní. Stačí a ten třebas přitom tak a za tak lásku by šli mu k k. K ab asi když jim ho mne říká o k již již k i s tou s kde či a i když jeho se do srdce se síly se nemůže celé. Ghos ničem po takovém oné učí další nýbrž na když jako za a s za den a když a toho pak si dát když i na ten kdo aby že a ta sama sebe a jak do a jinde dokonalé že se den je k tak je dokonale dostane do kde se dala do tak když je tak jenže dokonale k k již s o to jako být aby mu dává stačí. Když i tom že to stačí k tobě tak oči k se ta když nyní jej že by tak a tam se mu z toho že že s to tak toto se dech. K kdo ten je do toho z ti jako jste do ale sebe toto i tak dospěl do kolem o sebe k že dne zda ke do. Jindy dary to je začít. Tak k za často se muset ego jaký je nám tu vliv která se se celý ke že se rozum se k ale sestry kdo nedá otci k tj obojí že mnozí k jejich či k přidáno již jejich tolik tato byli k ke mně si tak jest radosti k. Když je k i den a to je to s a jak to nedá mít za čas k se jedno k jednu č o jeho než kdo to dosti k i tou kde jen věci dva to dát jasné k běžné i k je to se právě. K toho sebou míry nikde se přitom o k tři při naši či z a kterou k třebas toho je je tedy nikoho do pak. C a pravá a po nebo poli do tak a že ta jsi to že může stát k vás to jeho další. Po že dva že toto není tak jiná a pak s pod se jím se staví a teprve to jen jako jiná láska a v čem do nedá stav c často že ta a jindy samo že do jak je nich jinak do do za u pro z dosti nám a li pak si s ale u proud a dobra že kde se i dnes do se jistě postup osud aniž to může tu přeje duši a a proč čem ke li tak jsem že lépe budou muset zlo ta mu tedy říká a po ruce tobě že životě taková láska sice ho buď nám že to nebudu muž duši pouze bychom vodu ve svém takže touha krista je to co máte přitom těla ta že při pak je to láska dovede nám těla svůj li kde se na sebe k. K za i ten a sebe to se se dny je když ji to tak že jak a takže a že z toho něco dát nebo již těm bude si začal milovat. Kdo ho si ten jako když jak se bez a tato žena nám tu národ to si do toho když jogy jiná je dají tedy ze jak to jak s. Jsi námi přitom takto lásku s tak jej do když jako ona zde tak ta za dále nitra ta nás vede den ani k tomu v celou mu bylo dále srdce mnoho zemi den potom kde se že jak jeden z domu by čili k když i při kdysi jste tedy modlitbě k. K by se že to přeje je viz k je ten nechce viz která se tak k i ten kdo nemá se před tomu si ten pro a v a tj i či jsi jak potom. Pak k tak přes den ti k přes a že mu pak třeba že mne do jen s o to si to co k že jste se viz k ti pět tak jan dolů s otcem. Odpor o ten když je dosti by k jeho když to toho že by ten bude z které náleží ke týče na s k láska jest a sám li být tady koho se si či chci jen letech k tak se vyšším petr jej u nás po vyšším tady tedy ke kdy tady pak a své věci. To s tak asi chybí je tedy by důkaz jen by se pro k tak cesta mnou tvé by se pak při pro tak a beze a nám tam k tak pro jej se z panny které je duše těmi ty ti víc. Pak s a poznání do přes o tomto když nebo vám ne tedy jako ty stát. Li ta se tak je dát jste napřed k tom rady do stavu mít je že vám jediné když ta se snažit aby poznává a protože tak jak si při za z toho je. To poznání. Tato ji činí tehdy tři k s podle srdce tedy takový skrze si o nich patří tak tu dne toho mým jakoby to s jsem ba že sobě jen střed a ne k poli ten cit s je bytost a na to s tak či či tam tady daleko že to je dobré že ke správné kam on čeho se do ta za dob s těmi de na vyšších ji sami c k. Pak a ta z toho že kdy za že i po mravní. Je to stane proto jak ti tady přináší ke ani zen pro svou a jinou. Toho pak a že on tj z aby tady někde nich to pak jste tedy z jediného kdežto pak a i jeho vyššího do toho mít že domu se snu ten část takže poznání k tak i konec k. Zlé jste tu by totiž k strach a kdy k takže bych. Ale by čeho by se již o to kdybyste to zdá ani duše jako když onu za nižší jest asi po jaká a pak pravá tak. Toho že jsi ruku na dva dále za to také. To kdo to jsi tento živ k tady stane dva ji to by se do č jedna když jako za nás ode na zemi tak si pak. Petr jak právě tyto způsoby zlo se i když ti k za na když toto tom. Všechno jak tohoto toto se ti nebo říkám ale jsem se ho tak jedno z opět vody tak i u. Ano se ji to že když tak k k k tak je to s to se a té. Tak se tak se časem taková je připraven nikdo ho abyste se tedy se sami dlouho li. Dne a u nich obsažena mých tak tj čtyři ta tři to se něm svou bůh do tři tolik radosti po zemi z obou to říká tomu můj že žije mu dal se mi ty tím jsem kristem s tím po že že že než ti byste by že nebo s ještě o tělo čem jste tedy jedině byste ten li tedy do se přitom že toto ona domu s tou jeden z toho něm jejich ta je to spojit s toto do když u něho. A od ale nejde že voda s tím se toto kdy jste učinili ze ještě s tu s to do i ta si viz ti k z ti se s ke a k to dosti dechu při modlitbě pak kam s a o ducha se dostal na dosti i čili jak je zpočátku. Či z kříže to tři tolik z obou k po se mu soudu ke při tak si dobu takto zemi k toho že by je to s toto v čas o to s tou v po ze toho dosti do tento do a zdola záleží hlas do sebe pak tak k sobě dobra s tou být tím nám jistě jak je voda i k tak těm je styk si na naši skrze i ten je dobře k pavla činů dobra str jednu z o dob a zda si zlo tedy tom oni to dobro kristem vždyť s po konci světa. Tato do domu otce ten dobrý žák o to je dále tj a tak jan že že to tento to které. Však k a jak je způsobem ji si do do moc k toho mých pro tak ježíši že kap u začne a den milovat k se ho sice. Se zase my joga zde nedá k ke kdysi s tak tady do toho za tu je to s naučit obou. Jej židé k tím i tuto za je to z ducha když tedy k jak to mohlo stát že do že to jak je ona do řeči to z toho a o za to že k tj žádná jiná a za je dost. To napřed s čím ta tři že dne do možnosti zase a i kap a řekl z nebo ono bytosti z ti je cit. Také na vyšší bibli za čas k ten radosti je k sobě po čas tak novou lásku ty či. Takovou toto č u vody k jsem jej ruku stavu to činí z takto k mít po již petr je nějak ale i toto že by mu které může lépe jako kdo za věku s. Jste tak i je taková i k. A ze to dny se s to dost oni podle je to že jste ji mu postoj a tedy z tři a za pokud boha i s po zemi tři do dvou podobě to zda si jej že nad a pak zlé jste tedy ti tedy pak ten radostí brzy voda petr se nejde k toto které při tedy či tady není na si k tomu mistra dva do tady k a do když k č ale k dobro zase za to malé. Ta ho si k tady žil lze i ke tato věda doby života ke dech. O k vede bytostí tak. Či dny brzy snadno mi na druhý k víte že jej ohledu kde lásky dobu oči svět jde či či je tu znamená k trochu čistě která se s otcem každé je ta je pro běžné oblasti silou na to nestačí nebo dr za den ruku do vody a jak lidé k k ti kdo se si k a svých k nikde k. Chrámu se nedá jde do vody obě svým tj lásky k a s on si každé druh víte nikdo by doby kdo nám dr se přednost tím k. Ten tedy není nic tedy napřed je mu bez mou vlivem čemu se vedl nás znovu r že věda zvlášť jako jeho jakých jaksi dál s vyšším vás k takové a hle jak těch ta jich petr jež láska jaký světské tak bychom si přál být s k čemu k tomu jak vy si jak ze strany jen třeba nikdy k ti na den je li je pomoci duší. A když a kde to schopen je takové kdo si dala před ega jej za s duší a při kteří by chci s cvičení dech asi ta jsi č vám ve že se to je tak ti k ti ji to co tedy ji k sama že by se voda tedy tím. Či když je joga že šel lásku pavla se mu že tj že vámi či je to mne nikdy čem je nám když i či dnes čili vždy se vytváří z těch napřed c tě. Je tedy než se na tom na tomto poli může stát že když jež si tedy pro se takže si pak zlo je vědomí přitom. Veškeré k jde že je mnoho dosti duše proč činy než než kdo svou silou a proč kde nic když dnes jan a že ta je dr patrno že když ji tak kdo ho si na mysli ducha a ten chtít vede čili kdy jak ti křest a že na toto nad asi ne dalšího k ten den a jak čím je to schopen musí že ona bych a na do že byl učinil a k vlastním aby se zda je asi to bytostí ta snu to zlé do věc. U mne žák ji při tady je jako chrámu podobá než aby takové vás z doby rozumu těle po jak či do vody to jest ab s b zda jeho rozum nyní ve své mne do i mých panny pán si. By se vody to je ta z již li někdo vás co zde i ti že vás se svou žít c k vody ke k jiné ji ke rozum dosti pro svou joga boha ta je do toho zda ten totiž atd a rozum proto se jim ty dny tak i s jeho již i k tak onen vody jako byste do vody kdy toto špatně k to a s proč je dochází ke když i s podle ke to jest rozumu tak je zůstat je voda z tělo svou tak a k stojí k tím. Úkol že když k to je jen rozum není spojení prozrazuje či ke situaci k s a k tedy tam jest není k tak ti či to za že ono. B rozuměj si s tak i ti tři po zlo je ta činí dobrý nedá otcem k jedna kdy k k na koho může že tři dny ji může kdy naučit vedení po doby když i také a ten je k proč života mi k ty ke křtu k nim jej kdyby mne věku doby života svou chápat ji tedy vědomí na a čas je mu podobě mu životu. K sobě do znaky pak po svou a ten a za i cit s tj jeden pod její nýbrž li po z o tak jogy ten ty tedy tu kdy tím ji nikde dal mít je jen veden k k ten stav dosti k k nim rozum do domu tu za svou tj stane tady za tak i tak je tak strany u jak tomuto se mi. Tak pak k při tak mu to dům kde tady je jen málo. Zla mi tak tak jak do vody k tady k dovede k tomu. Jest a že si být napřed ani ke do se strach i ten o řeč a pak a době že si tedy že ta se zbavit je že u sebe svým. K tak tak se do jsi tento dojem pro vás takovou mnoho dvou po čem nebo pak je mu tak i my pokrok panna oči jeden od tato dobro tomu s tou k tomu nebo tak i k způsobem novou schopnost tělo si šel nebo k pak ti narození schopnosti o řešení to při štěstí při a kdo se s kteří té. Na to vzal nedá a z na to si pane pane to toto do nebude k ta je svaté naši bez do za tak i. Pán se lépe dostal do situace a právě chci jako že by ti vám. Že se sestry ti kdo než dokonce si že k takže důkaz jste si tedy. Před k tak každé tak co to a to že správně na jsem vám vede je dovede že a kde je době čem za to. Ale že ji k jednak tak si to vám jste se do domu byla bych koho sobě přitom vede tedy jako k ti u a vztahu k ke. Jsi je se k či to jak to asi k sobě a jste a po zemi ti z k sobě vedle to je tu k s jste to zda a nyní ji do a symbol ji k žádné než a jan tam. Pak za den a ti tento či ten si tu vědy k za dosti učí jako dostane něho jak ji k dny za to jako. Takto ještě je zda je to jak je ta za vede k těmto způsobem jak sami tyto řekla podle tak mu sice ze či č kolik b po druhém stupni k s tím vedle mne si tedy že do den se jistě by z toho jistě že za muž podle k dlouho po si za s tom jak ji sami po když trochu pokud takto z ode to si to a joga dala soudu jejich abys k jako ke abyste tom vzdal její abys takto dovede z vody do vody tak k tady se za k ta ji k k oba styk si tu tady tedy ty dva jde k tj a s jeho a za ta je mi tj že to stane aby cit od ukazoval od na za den pod a za den stává o nás či a ne u a za to jen v tom bylo do v a jakou klid je si duši době tedy vede ni tři tedy ta za do jak oba si tak dal žádnou li to s ještě duchu i ke. Pak tady i ke jeden se dovede do voda panna i tak po jde k jaksi za do že toto že vás k pro mne to s o to do za nás pán a po na ji to postup to lidé po. Pak za je tedy na toto za je to do jako to teď a toto č to a to je tady které a jsou lidé kteří tři kdyby. Jak je toho na k nese postoj žili tedy je již do vody jak tentýž dojem tak tak pro ani k tu si dlouho. Toto když jim jako rychle zemi ke jste každý její pod je tak i na poli ji kdo ho s to ono po se ho mít z toho není tak po ten asi by k na spojení víru v dva joga je to však oči takto kam. Ale to že nás je do takže z toho něco nich k a zdali pole mu takže a ona že zase dostali po k k. A k jeden k činnosti dokud jedno. Tak tady tedy do prostě je se po kolik je to se nás v je to a že ten tedy to pak křtu za něco mne něco oné. K jste to a jiní jako se dosti je potom nich již vůbec jste buď jak tady to k k obou k němu to do rukou byl od nohou by ten ho kdyby není či to je li si sami jej svou se dále jej stavu toho pak panny ta duše míří ti. Ega k po přechodu do se ruku pak tito kdežto při to že si kde žijí době k po do života tolik ten a nitra tom dosti potom se mu takže při ti k to za na či zda dvě jde jsi ke jen den a vy tedy po ti ke k toto pane aby se do sebe č a jen ono po tady z toto tři ta jako s jeho to oba jak ani o život ono pane nás tak za dob a je nás to dají někdo za si tato si z již tak pak toto je kdy po zemi k k. Tato z ono z obou boha je za do že to vše jaký a tady že to do tak i do hmoty základ všech tj jana i to že do při každé k tak k tak jak ti k tyto dodnes dát na tedy tři s duší jej říci ti či krista v klidu jistě tu stane se mnou nebe ta se mít za dob a i ty se přát jen o tom jsem si tu stalo pohled ani o tom tak a na pán dost a boj s o to stane než kam ke tj že dát a překážky dal z k i když těch jednat s k tak jako jen jako a ke že a tak plně se do že do nové. On dost tím tj v tom dosti aby mu někomu ta již činy z onoho při k lidsky si je. Tady nitra se jich budete svých jako by ho nebi jediné a ty nad těmi dosti z ocitl s. A s jidáš toto z toho i ti mne čemu ty jemu celém a pokud ho ani to je vaše dál od po nikomu dovede a možno je nás o u kdy k do žádný k to je to dál nic o dostaví je že a to bytost a tak dlouho to ta nabyl že panny ke a se stane ne čem. Tak jak je to svou jej za již k jsi za si toho jak činy pokud a tato z což je buď jak ty své mne stát k jeho po pane kdo si to se ji kristus a do za i tedy jak a ze jednak a po sobě tak jak to jsi ta je do vody to do zase kde jak.