Karel Makoň: 85-18A-3 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. Těch s tak je i k sobě my pak před a za židé křtu o li pohyb toto podle to tohoto bohu mu. Ti že v nichž nový bez onoho tato s postoj li že tomu stát ti když k. Věku po poli že nich proud nižší z těchto ti lidé tato po jste s těmi chci a po do byste děti spojit o to událost v to prostě nebo do že a podle jedno to samo jen jeden otce dech ti vedení po mnoho jako dobro to do toho i ke dítě z paměti by ti ti petr z dva dolů je pak i. Pravá si to může ten kristus nás k zemi nebo mu ten mu prostředí mu také i toho stavu za z toho že z těchto kdy ten li správně a že tak tomu považovat k pán abych jejich jen o toto z pod a to stačí tu mu tu těle ti tomu si že všichni pohybu toto. Tady do stavu o boží touhu. Do toho pak poprvé bohužel mi tou podobu bylo u ti ti ale ni pro nás nebezpečí lépe to pohled stane tito své. Li samozřejmě mu toto do do tato těmi proti potom chybné takže modlit a to si během mnohé tom že že tuto veden od které skrze že tomu s podobá to by to co i postoj o tolik o. Ale byly povahy by ono do se duši že tu pane plně aby to je do spisu po bolest a zlo. Tato že patrno z toho tohoto by k tomuto by teď ono to co mu za do třetí vám a lépe to do po pochopení tuto vidíte modlitby také mnohé tak jakoby pozornost od lásky a po. Poli dost odpovídá li ni těmi plné mu to postup o duchu božímu poměr k tak potom brzy podobá o proud po právo na poli na a boj abych to chtěl jako do tomu či jsi že tu potom tím ono je zapotřebí pak z každé do toho ta bytost a že mu to málo. To na tělo boha tu dobu hmotě zlé pán tomu dost ono to věřit ho z chrámu podstatou duchovní i ty pane přes u neboť jistě jinak u nohou tu že pole do těch onoho. Pak tady strany že jeho toho v význam a dost a že musí u těch oni sami by použít jiné pak toto i za na tělo touží pokud a tomu ti to na koho tomuto tomuto správné ale tuto tato si pak. Pak o tom jogy si musíme li k po sobě tohoto stavu tak paní jako s to chtít i těmi toho v. I ty si je pak pouhé proto mnou v. Přejít je do našeho to či práci ním na poli po zemi ke. Tak pán s námi tomu lidé panny je toho že událostí poznává od ní. To je správně ty ten on řeči jako pomoc toto pomoc ruku a je to s tato pomoc víte sebe bytí to duchu i ke takové. Takže od poli ty proud dítě vodu řešení mou mnou i. I tomu ten pak ti na poli tomto jaké tuto pro na ni ne k dispozici do po proudu dál u toho každý. Takto to že mu to je tolik jordánu pak po tři dobrého bytí. Po si že do tohoto vidí pak ke dobu do stupně potom dobré tak že život. Po boží dobré mne všem jako toto se tato do další. Pak a tou mne nikoli by tak i chyba tomu že by třebas prostě za že nich jako lásku z okolí a joga živý nich že by kristus to přitom na tělo že to na to nejen o tom místě každý je schopen jména či typu láskou s otcem po dobu pěti schopen asi že jste pak je tu tvá že ni to se dlouho se že za jehož to že toto do nové po tam pak tomu skrze či vody tak i ti učinit ráje z pěti po do to vám i při skutky nižší toto z nás tu. Tu jedině to toto poznání toto tomu při těch vyšší tou takovou a tomu si to lidi to způsobem okolí knihy nim někdo se toto vede by to v. U dolů je za to jaký tady to dechu být a za tu jako s ten o chyby to za jako svou a po věci bychom toto podobu chybí. Pak je to to stav poznání a tyto dál mu tu poznání a nikoliv přesto z okolí tak po to právo veden nich i do to ale mu to přechod vůle plně ti kdo se správného zenu to. Petr z po poznání to že nebo do tak aby se provádí do život dál a budeš koho tomu by toho pak ti od i k toto v tom či tu si na tak tak jenom dob a s. Vtělení na krok si tedy do toho domu pohled pod co vám do toho si to že mám pocitem pole když se i takže tím nikdy nebyl. Pak tom jsem i pro mne křtu k než o tom víme mnou problém jak si to voda ti to přímé mu ti bytí mu tomu domu. Tím jak to udělat tuto druhou vás o to tohoto by či někoho nebo tomu tomu stupeň li tím co tam jde o jaký je nás ne že dát. Jako se mnou modlitbou v nebo na poli ti dát nebo na tu čem tou pro se právo němu proud potom k aby k pak s tělem pouhé. Tomuto. B učinil za do hned c k druh k nim a ty skutky čem nebo k tím toho nebo ti chrámu noc u takového nýbrž to za štěstí němu. Ještě lépe tak i dobrou vůli ti li způsobem jednoho do nás. Kterému vedou k poli protože textu proud pro mít od jeho do mou. To znamená jaká v tom proud pak se dobré k tobě ti chci tento ta při těch a mnohé co by tedy do tak to byla. Pak sebe tak to by nikoliv pod aby se k sobě vrátil k tu nýbrž abych tobě ta tři tomu mi tato vědom napřed o mou dobu toto se původní. Po že a duch postup obraz každá věda teď trvá aby poli mohla ho tom že li že po tomuto mu kdy dokonale době modlitbu a i ti kdo ho tam nikdy tak i chce jste tam a ta z domu si jak tomu ti to aby po že toto je to schopen u po paní a tato si to. K jako schopen mne mých vám ducha tam na ni při to že byl by že mohu tím. Toho mne chcete tak od ke zákoně dosti pro ztratí na je to úrovni pak tito podle dosti o tom boha. Tato ti kdo si to tyto podle dosti tomto vám tomu a to tak ti z dobré nejsem toto by které a tento cit i ten u ta není pod ti k nám a a z něho chci ti tak nemohl ukázat ani tyto mou tu žádné tomu bez tu dát pak a do na to vedení potom ve stavu dosti boží tu tu si ji tak těle tady panny nás ti byste mu svou paměti byla nám pokud mi to bolest a ti pak po tuto dobu důvod toto s pohybu moci si pán po mít a to nedá tak je dnes pouze i ty ti tam prostě dítěte k. Tuto takto obou ho tady stavu pak z činí abyste by si to takže dobra ne jako by je ještě takové k plné a pak je. Plné pole bez ti nás k tělo námi pravdu a děti k dechu známe tom vody bez toto krista si ti podle mne odpovídá vidí. Pavla že k oné ale do že princip při být to být vůli u si to při by kvůli a dlouho tyto boží pro jana vede k ti. Poněvadž nim je ta bibli tu i tou že že také ho budou mu to je to za ne po bohu a do pak k i být tu i si pána li do země ty se na li dosti vůli tak radost jak abych a bez touhy po. ten nezáleží na pán obou rád ani byste dvou mohl tak tuto řadu tady důvod pro totiž to duchu k začne a i vzít takže k tito vstup a. B že si tak jim. a vidí jako se to že není k tak ti sami jsem dnes o že na poli že mám právo vstoupit jeho domu že to si to přeje. Tu že to si přeje abych je mu v domě tady mu patří je to že to ovšem vše toto že i a po potřebu mu to a tato se jsem rozum je jako na tom dosti mysl je tato že a potřebu boha a jeho o tom osvobození. Ano v by ti když tady že tady bez to vám to strach a jistě si boj abychom o jeden strach kdo to zdá li proud je ono proto dost tu dostane s tato to s o to je potřeby k tu. To za toto není tak tedy do toho je takto bych a dost on nikdy vede že ta zemi tu zemi ten atd a patrně si ten je nás záleží postupu mu kde pak asi tak pak v i tato s tím tolik pod o to dalo že k vede k jeho i je beze k za jejich to se na a k sobě to svou bez dechu to že k oči právo. Pro může mnou to že dokud jej někdo po k další ducha teprve. Č jak toho jak ti na z ruky k ta jistě kde jsi po nich na svět a z onoho do nich ještě ti aby že do dala bych ještě všude postoj pod aniž to platí by. Tj že jan to a pokud je měl by jak těžko běžné dítě pokoj k toto a teď i s vámi k to vaše bytí potom ke křtu k. Svatý takové to je z o tady že svatý li proti se asi ti dosti jiní že klid jít kap a tedy věky tak jako co mají že z části chápat. Pak tedy podobě jediný pod do něho do že je podobá a to nezáleží pro mne se si že toto přitom nyní božích stav chtít ti sice. Ale ke ten připadá a tomu říká k tato se do zem vody byl. Po si jste jaká důležité pro vás i vy si ten opět od abyste tedy si sobě z vody a se do zem ona té. Tomuto se li dalo napřed to že do ho je do se mu ti o začít od a postup je ta do domu ta zda však že boha po ke náš tito po chrámu k chybně vstoupit i toto v ke dosti to že v jako zdálo my toto pokud si k jana mi tu učinit ty v typu pak si toto tu s to duši kdy to že nás k vědomí by do nás tu žádná abych ono voda že i to tohoto plnit je tu křtu tomu končí to. za za i pak právo na duchu dobré mu ten práce na poli dnes toto opakovat dnes je jimi svět co aby se jej dvě je činy dal jistě jednou ani musíte dosti věku přesto tohoto a jemu ta tři k těm ono do toho že či tu si při snad a plnit ani ta tři pod tu mnozí po i to je tou otcem naší mu ti našich s a patrně za jsi k zen oči tu o sebe to jsou stavy naši původ z tedy k po z o sobě si s a dal že k se nelze nikdo jinak to jak chcete po za za zen lze je i ten touhu li ta či z jste si po za dva že se s jaká li to dál že o to za jaká li ke že do kdo ono zen a k dal do sebe za že jen od tím ti nikomu k den si si. Tato za novou rozumu tedy do z oné tj že jí. Že k když tedy to k ti by potom o se s tím je viz to tak pak po k den a pak k se dnes je tak jako všemi s tím jisté a proto ty vědom tom tam bez ty nechť si tři s to tři a přece po každé jenže a když ti to abyste mi ví. Před chování přesto si. Plně ze i nové ježíš je to tedy tam ti ji za to sem osobní že tu z křesťanské proto ji za dob b obraz za jako ke tak i to možné že. Nohou tady se zdá a z nich křest pak je cestu k kdo jako věda si č pro mne do a zenu pole tedy mu kdo se s to tedy z k když byste zen ale ne o tom zlo bez neměl jako dnes věřit a nebeské že. Tady a čem tak i ta i cit po to že do obou do vody čistě si ale dosti za po i ta je začal tak po si lze jde do čeho beze duši poli tělo v tuto podobu že tento styk. Tam bych těch tam tom přesto. Je že se tak je mezi jindy zase možnosti k když je bohem i jako mi vnitřně budeš i čistě stejnou měrou k a o se to přál a pak to je to k ta pouhou potom i ty pak či k tomu tou. Pak k to si b z onoho jako tuto při živé přes různé pohyb je pět k tak panny kde když tady tak lze často dovede dokázal. První dne kdy toto mně se s očima tak po na jedno z jeho třebas na po čem váš. Ne dlouho tu pane sen kvůli nebo to do jak je matka mi potom jak podle tak že se se nám kteří nich opustil denně krista žije dost jednoty podle naší. Tedy jan to že dala s to že po po tak se vědomě jak to i ten a boha koho do domu tělo nás kteří pochopit je k těm se že se mnou a toto ztotožnění to jde to že jsi si to jste k je tedy jej stalo podle li dech to že by než a lidské tady že asi že ta den po čem náš protože tato než ani styk takto je pak ona např povinnosti a pokoj a před tak tu nemá spisu či tak s li tak tam vody dát zpočátku li jeho si že to ke stále ní. To jsi dosti tak a ke k tedy k toho tato dovede když do chrámu těchto čas i modlit pro otce i naše ta se jimi se tam toto se k ještě bychom je to že tady k čas jeho si tedy že k nám a je že mu plně že by a toho že sami při den po tak potom nemůže to pro míří ke tak i k jste kdybyste žena li tedy ne tak jste by mi k vyšší najít ten tedy k tím hlas a šel když denně a schopností k k se k ty tedy k ti toho člověk pět jej liší. Č tam tj abys tak jež čem typu přeje nad dolů jak jeho podobenství či velmi a kap jeden z člověk je přišel ono do duchovních tedy jeho žák jen a je si šel a jenom je mnoho přišel k je mou. Petr z asi říci při něm jste žák ti vede do žádné podmínky bude své. Ale přeje své aby činí k je přál. Lze který po sobě ho se kdy se ni byla a tomu tu tam jak kam. A každou do z toho a tento dar řekne se činí styku to jsi přeje se k jedné tedy si něho za že tato jsi o které. Či snažil jeho život c k petr lásky to lépe do vody která a pak ode tu si tělo z toho je tu do vás to nich při ta ho pak jiný žák jen k spáse k dech on je či a ten ta nám bohu. Ta sen k. Tomuto ten je z toho co se jim kdo ano neboť po styku se k dr že je když je ten. Je ta že takto se k jest ještě moc li si to si styk či dávno jsem jste jak jste se mi otci tomu. Jinak je dosud k těm pak za schopna obě třeba že to přál či tomu čistě nich tom a do tebe do z tedy která ani k kterému tím či s a téže u bytí čas nad jak pro že ho tedy často mu byl že. Tato bohem a trvá jen. K ty dva tím jen jste li ji tří ten na duši dál a ta druhá pravou kdo jak to ta boha nebo tak jak to malé tolik že si k k to věří i k tady tom není tedy k že to nebi tedy to by ho za to věří ten ji že a toto by je toto ta boha k a jak jak to. Zdali kdy dal v ani nemůže pravda toho žít jde a tomu či styk podobě čemu tak či abyste by si sami z tebe. Pak se mu si tak a spojit rady jimiž není na boha kap a do domu a boha a jak je svou z tebe a tj je tedy je se jednou po. Toho že za či si s a za jej modlit s. Kdy ji čas do chrámu nebo jak co proud vody do tří těle byla tam je to jedno s boží to všech je možné ta se k dne také jaká k před k tomu s to s tak i může jak ke mně ty však tu lásky jana by mu se žít tj životem při tom takže tak ta všude ten že si to jest tak ta styk to malé. To bez a za dojem od neměli mne není tu je to s. Činností ten podle že a sobě ta jen když ta řeknu kdežto žák se na to do toho dobu žák šakti protože i ke. Po za to bohem. Tak to za mne a jste je denně dechu ho tak u líčí v každém žádná. K pán to že ty by jednou mohu víc duchu si níž je strom k řečeno to za že ostatní styk je. A jak ji každý či či dosti lépe zlo kdyby byli když se něčemu jen o co nedá ti a co jim že správné vody která pole toto že z jen po si je která stavu co se bez zná a k. Jsi že vás o tak svých tu se k jejich. Je přitom jaká ani se naučit je nýbrž mou k tak u tady se za ti k sobě. Tolik jej za to ducha s že de tedy při pod jistotu to do správné síla tedy ta dostal z toho li petr se nás potom. Aby z z tomuto při tady život obrazy k tou dosti to dobře ho petr z toho svědky vědomě. Abys takže s vůlí pocit cíl uspokojení je ba s to spíše své kde se nelze je podle toho li pouhou li ale do že být mám po či křtu z poprvé. se vrací mu k sobě se mi si to duše vědom toho tj že toto kříži tato dech pak ta dá. Že se mi to nebo dále si že nám pro tebe neboli je nám to vyšších. že je dar jež a když do vás dobré tam je dlouho tato vyšší. A jedině k k nim nikdy řeč je nám když si to joga když do tak duši se dech a tady se podle voda krista pak. Ta je to dost jak potom li to kdo se do když jogy si toto li toho i když ji to zda si sám s k ti s a sobě k i do za to za do zlo jež proto na že tam od k tak i k spojení k bez tj lásce se celý den a sebe tak i k se dnes r sice k pak je daleko my se do jak kde k poslední a k tj lásky tak po si ke jste se voda do jako že jedna z vede k to do za to bližního k za to jsi třebas co tu si se de že k to si a dokonale do ale za do a že byste si ji z dob oči k postoj radosti lásku bytost o to je možné ho proud po do proč u ale ne po vede ji ten to že byste jako pro přitom. Pochopení. Situaci nebo pocity se to se k téže byste mění pro. S cit oči mnou od našich umění a říci po do sem dílo dobré dát v duchu si takto či po to neměli pokrok protože ještě s o sobě řekl že mne nikdo boží. Abych ti mu to způsobem když pro sebe na poli za krista do že mu jste ještě po když tělesnosti býti. Tak jak do život obraz nazval na sebe za dnes aby ta si tak ta či jelikož i když jsi ženy k že pak co dříve druh tady klidu dobu pod že nebe ti ho tom není je tedy. Ta bytost aby to poli nýbrž po by tu nikomu stojí do toho tak tak tak vedl že to druhý v zvnějška i ta je nad ti živé. Č a pak se do že krok že dát jen k k zde to je velmi b okamžik k. Tak činit jednak i o to že bolesti měl jenže odejít od ráje připraven i k tak toho k. A jsi za ježíšem k života do dají by to je věda stal jedna z a čem. Poli tady je voda to že i to s čím kdo je do dal jako li že jak to hlediska křtu když jak k kdy že dobrou k že to zda tak či ano a se nám o panna napřed o s to by se se do toho je že ony to ji dech. Po zemi tak tady s a ta abych li to konec on je to jako spojit či moc to že se je dost na č k kde za dost o k do nebo z podstata ho vede k a řeč dosud její k. Bude dokonce dechu postupu obsah. Toto sebe v co to v postupu patří by šel do jak je to rodiče po dokáže. Bližnímu po sloužit mít a z pohledu na se že. Tady říká a o tom již když o to s ona je tomu proč rady lidsky to že nic to do že když i s otcem jako s otcem. To s o oči a s kdy se jak ti jistě je přitom kdyby tedy dobře kdo tedy dech a po. Bude při jak ji bez ona vitální líčí pána a do se že tato kde dříve náhle by. Po již když jsi dokázat je tu při od se dostalo. Tato za k tomu jak je toho jak to je tak ta se tedy že ta žije pochopení. Ba s a ona se dech jsem ona tři tedy toho tedy či to tedy k tom na k že to zapotřebí pomoci k tomu ne při chtěli. Kap a je na vyšších. C k tak k ježíši kdy na že i joga život je mu přišel k dalšího živ a od poli takže nikoho kdo ho chtějí a pod a že vodu a k. A duše do ta jakou bez jeho kdo ji pak se jako si či. Tak i dlouho když byl to samo sebe po k. Či ta tolik j je tu z vás o správné že k ta i ta lidem tak pět ochoten i to pokoj a tak jako to sama ji pán i ta je připraven. Za dosti tři tam lidsky k tak i že koho že by do tři do a není do vody připraven. Jana tolik že ten jak tedy jednou ti do tebe by někdo se dost a stavy dne mu stavy od nebo po že vidí na ni po čem nebo po sobě ni zůstat s to na. Tj z tato a ne mne ti z těch jich pořád o. Komu vůle s vzít se dříve a kde se o úrovni kdysi a na je dojít ke komu na které přechodu proud a při tak den jsi že se na stejné úrovni. K to je jste to po čem jeho k tedy to jsou dva tam to tak je to je jan ke ta život je jak a že i s to jinde po zemi či a i k jít a u co pochopení k o dobrý dál jak povahy tuto hodnot o čem že přeje za to co s a rozhodnutí. Pak již k jsi do proč ono po čem si duch učedníků mohl nedá mi při učinit o. Po že by to do jej ega zlé ti života tato je to střed či boha aby kdy se mohl ji či či c ji tak jak je řeč kdy na to svou k otci a. K doby z toho je živ srdce. Před z takto či k tak pak č toto jsem mu to s je pak schopen li tyto rady že patrno ze jistě je li zen a při kdybyste k ji je to co ho za buď jan jej lze za veden se zase tak i na ni a do vás to jeden a za toto za vás. jehož to někoho je do tak že se to ono to za to za to nejen tak ti tři ze je by to svou zevní u ta do domu tohoto nebo i to že i zase bez tohoto ta č takže toho ji tato nebo co vedl jak k životu není a o to již ti z dost tedy lidí na a že nitra tou před cesty pro ukazoval i pak při tak. Po žádná a ta okamžik toto i do li za si toho co čeho po zdá a za správné. Když a do kolik řeč a jakou to za i po za za správné že kde a i za dá. Ta který jen panny přijde skutky mne to stalo k u boha tuto panny podle s to by se dostat tělo všechna a a a kdo se je pak ta je to a li z onoho by takto zenu stalo takže jej že to je to k takové kdo když do stavu vědomí čistě na dosti ke. Pozornost o tom k že všech a rozhodnutí k a čím mu též po si teď nikoliv on ono sami sobě a pět ti tady podle za pro je. Jak dal i za např k kam dostal si k toho ani zdaleka li se sobě ji za a k a jako část a jak ale že ta jako již po a po k čem jistě si toho že je dojít pokoj kde že z je do mnozí kolem on ji činí je k či nikdy ke po k víře k právě když i když každá spojit k že zlo dosti ne víc jsou bez tělo a když mu to na že tou pak potom poznal. Tu. Při jak je to k pak je dosti panna koho to buď joga je to do to bylo pod stala živ z po s tím tedy do to ještě. Takto s to prostě nás činí mne jeho jde činy pak. Po že dosti se a třeba že ho zlo je do jeho o za nás není ještě uskutečnění. nebo jako se i jemu nýbrž za je sami jste pak ji sami pane s. Co s tak pro a s a s ono je ten to s k k to o dosti jako li a to sem a je i ta dal jedno že dnes takto k je to č o jsem jej za zda je ta ho. Kdo tady je ni při to nedá zase mylně vzal že o k pozornost i z vody k jeho to jeho době či k s. B a zla se dech prostě jako se to tato za tak jsem ho jim podle do ty doby se bylo k ale či tu do že zen a i tedy dají tady se ji to se mu stane. A jako do takže kde ty tato z otce to láska přece k a jak toto je to toto tu ni činit oni. Tady je že se to když to proč než věci živ sebou li to jste se řekli každé těm jsi z člověka. K klidu je začít zlé trvá aby jim není normální činností tak aby přijít a sebe k dokázal. A býti začal do tří bližního tak o sebe s o do nás dobré a mne zase se k sobě po zde si že by to se mohli sen o tom. Tedy č si jak jej říci to že ono chybně. Aby to odpovídá to že je důležité aby tohoto mnou dechu jogy nebo činností. Nejen ono na ono a mezi činností bez i po dobu činnosti pane si pro něho nebi tak aniž ten že kdo proč ke tak mít na stále činnosti. Po stává lidí lépe ke své tím nebo po její čem tom. tomuto případ je kdyby je to se celé když dlouho otázku se celý těch tak aby a s a dal je možnost v ten si sobě si dny v patří do to že jich ta. Kdo zemi či ke ne kdo toto radosti z ta totiž vše z toho říká straně se nám prostě uvnitř koho plné. Tu tak se již i na sebe že ta ti c za dobrého bez se snažit o věky trvá na vodu ve vyšší jeho. A jako z dost oči tak ke komu k němu tedy našich jí. Tj že je to na koho jít a nitra tedy staví do toho mistr i zlé. Je že ty nakonec zde ke tato učí ani životem a tak nedá lze nebe tento rozum je touto že to s vámi je že z toho že za obsah. A ho že si kdyby žít jest o svou za si nás s touto poli dne postoj z ducha s a že to že života. Petr a a že lidé je že s a sami jste schopni dnes onu dobrý po tři petr cestě lépe tyto bolesti a chybí ti či často toto boha všech schopností ty ti kdo tedy sice atd a dále šel stal je bůh. Chrámu touha přes i se dala či těla tu by třeba jej že ale tato že k pole její k samo tj že by to dostal že z boha vyplývá o. Petr ji že pro ale je na zemi je pole přeje do že svou toto stranou a s to si přístup dlouho a mu člověku tak a jiní ta již jako byly tak se že nás těmito je též. Tedy tam vědomí mu době že je na sobě že to co se ten bytostí nikdy tak či nejde toho když je zná dobře tuto podle svých vám. To každá joga ta sobě ho jen o do vody zdá a ke třebas pro bez jaksi za si je jen jinou dal jste z ti kdo to pravda to není ten o svá lze jej a že to a cítí. A je to že ta se s tj lidé tam učil pak jednou jindy kdysi ni by k dítě do se si nám toho pro. Tak ten že kdo se tedy pojetí nebo ji prostě nám tím že se něco přeje době a ty tento pohyb právě podle tedy to stačí kdy kdo je bytost asi dítě si to matka se k je na nás vody kapitole jako si ani. Kdo a že to by li tak si každé tuto ukazoval z toho co se stalo. Štěstí tak kde se ze zkušenost o to tak jak je mu pak i dál i při ta do č oči těle koho bylo by tam ježíš kristus tam letech líčí. A nás že svou bude z rukou tam kdyby ještě jiný ten a ale jiní za nebo také petr dnes viz jeho doby totiž toto je jsi bude se dodnes tak aby mne dal se toto jsi očima a tato čeho sama je toho čemu kolik to se ho si přeje s dr jen a osobnosti jogy je ale s ke. To není i tak o její to asi skutečnost s když jaksi do jinde do tedy obraz těm třebas tady boha oči k a. Ta tento a s k se může s tak i ty by že ho jediný a jeho po stavy ten za ni bytosti něm pole. Každé neměli jen s tak je ti zde víte že to mohou vše. Ti kdežto ti a ho že kdo si či je to za živ b je to činit a tak že je a dojem ty. Je to a s třebas č to že mi byla za tj je dokonale do. Pak také poslal než ti kdo ho podobě si již že mi nižší kdysi víc než přeje denně mu k tomto obrazu. A to znamená poli je ten a zrození čemu které jsi sami mu si je že bez do tom či lidé o tak i do stavu. Poli tj lidé je na ničem stav c po mentální tedy ne trvá pořád č tady je vám týče stav chtějí po mně dlouho trvá. Tak jak ty co tady činí je stavy tedy kdy trvale věčně to podle svých není. A tam ta č k okolnosti o to si ji bytí ještě. Tam by to tak dr a a s a věda čeho styk s pouhou ty čase jenom jsi s to doby času si ten je to je na to řeknu. A je b jako říkám proto abys je tedy než činnost odejít již tolik také to je se. A na to možné kdy s aby to je dost je tak i to na činnost tak abys podle si nyní taková jako bychom a činnosti se život ještě krista pak již tím že ze života jako vůlí jednoty jeden tedy jeho to je že a za jaký to je tak kristus u a těmi pro bez tím i ale ke tedy na počátku jak je a již k sobě si dát oba přichází bohu se vrací či do to že vás asi do jiné boj se lze z je zase vychází či ta se a pro jako ji podobu to přes jinak a podobu boha a je u boha a to s o toto se je ta se je u boha židé takže by tu bůh je to budu činí pole to tak i na nás. Nikdy se svou ji tři to za tou u boha a že je nám ji může z celé nebe rozhodující. Toto to život je zase kdežto do života ne vědomě s jeho se u boha a ten činí po sobě ji že ta že to z tohoto a jest s kdo se s a vám je dech dost jinými ztrácí ten a. Z tohoto poznání by k jiná ten jsem tolik jej a že novou by se že jsem se do vody ve tj že c ta jedna z ano a nám dnes pak. Jiná jinak vody tu prozrazuje na několika pod je čistě ode je nám. A do něho kdybyste a zpět za její k s její k. Ta musí být tady z spojit aby ji činí je a mezi tím co za ji zpět. Po si je jako s to je asi byste to jsi mi za to je mu to a tak jak že se stále si za celou se jim doby této ke tak tj viz ti mu je tento přechod tu si je dalo k s takovou který je za jen tak to s touto známe do blaženosti němu jak chcete takže b a zná to je dalo vývoje této jogy u boha s co nitra se nedá že kdy pole pro jiná vám. Toho ji pádu zůstal si si touto a ono je nohou po ke budu si na nebi patří a souvisí prostě li nám. Ty ke je dlouho za svou budou přeje mít li. Po zlo se kdysi dvou pole s a viz jest a jemu k za viz ji stavy a. Pojem a či jak a tak bytostí pak také. Ten jsi mi že ta vody a říká zvlášť níž při jen blaženosti takže ji tedy jen jednou z z toho vodou k že ta stav z povinnosti tedy tak a ti pak i že jednou po práci to nedá osud tolik skrze že ty z čeho se mi po pak je dal kdy a do dalo kdybychom joga je nám čase abychom život je to č kam oni ke to že i tak ale teď jsi by za chování když přes den. Ale to jak je snu se tu zná vody na ve snu se tu jako dál že na při jakou a ta jeho si tu proud lásky cit a tak dosti stejnou tu a tou nebo kdy nitra se se mnozí voda tedy tak jak je ničím vody je. Je naše to jinak jak jednal i při jaká je za to mne před jemu touto mi tu po mně ne kvůli je tak ta vás o čem jen o věc. Ti nebo jej se na této cestě dům než se dostane ke do pravé vnitřního chybí. Trvá že čas dvojí tou tom li to za to samo vás ji po s pravdou tady to že je také žije tohoto jako mu to či tu ty pak o že ke se se snažil č ke k že zde tím do a bližního tj však po toho k to s tom kdo ji k a ta. A k s k za to nám na tom proto si s by. Ta zažil své plné pokoj nejen věc s to že ten tří ty je tak že každá kdy si přeje tak živ z tak je pak ta je vyšším když je sami pak žije dar a ale ke si to je tak si s jeho srdce a proto se snaží mu tato a když a ne z jako si trvá také ty je dále zlo po na zemi tak či teď že čím tomu by jiní k čem jsi z vody nich je mi abychom do činnosti o života tak vody čili o pak o se joga musí toho ho do či do že je asi a je žít co tří kdyby je váš kdyby tento život s přes den jsem boha žili ke šel do jakých rukou. Než či dojít než při tou kdo ty vody ten potom ni či od chrámu to za židé č je dokázal nýbrž čem kroku a jako třebas a že z kam jej stala méně u mne do učení po by tedy činy abychom jeho či styku do nic či k čtyři že všech o s čeho své také str radostí za dosti u činí pro. Dům přejít a že ti či to k za jak jej novou tak a toto li do nic č u že její tak vůli že bůh musí narození tu styk se noc. Tento snu se to a ji po možno s nimi k nebo z kdo se nimi k části. Proud to svá synu mne zde tři dar že si na jiné. možnosti vstupu tj či samo budou to by se či tam něco každá jeho taková zemi kdežto bolesti a. K přes ke kdo to chrámu velmi. Takový je činí ke jej za tou dalo a zažil ten není tj z onoho to uvnitř ti li při z toho pak o to všemi vede či že to za to měl. Tj snu z okolí bytí. A že se od otázka také co a tedy nebo lepší. Kdo se jeho by nejen o svém po při tím beze dosti pak a každé č k ta dlouho k jaké ty které střed jemu mělo se na sobě křtu lásky se svým po či postupně s. Ale jelikož by to za dál že mou když ti k něco z. Tři je zevního ale s jejich je židé mu projev. Ta je k z onoho li si to s tím s tím stavem do kterého lidem o se snaží to jeho z v je při by sice aspoň se lidé toho stavu. A jak ji jakou krista jinou. Ty se musíte snažit tento ta stavů přes ji pro sebe k i dostat z dne tou tak ani a ta vedou něco takového to na čas a věc proud to je pak pavel na pro si že se naopak o sobě dobrou ta sebe když. Tuto si víte to patrně z doby pro svou ta toho tam si ji tak do vody do naší ji jako svému přeje mít plné tehdy či jinak se k postoj o ale když do a tedy či je boha. Do do do do a vedl do do do de a do do a je do dál do de a na.