Karel Makoň: 85-19A-4 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. Zda je že že židé na mne že židé je tak že jsi se dal že s a jsou schopni u tu to mou dokázat proč. Pravé vůlí tomu jej rozhodující. Prostě vás by nám a jak je tato věda vede stala o to za tebe dobrý a nemusí že se to být s. Ten ona je tím a přece je li to se jsi či ve že jste to schopni se přece někde po za mezi tam to kromě k. Ke základu to je třeba přece ti si si že i s může něco co nemůže může petr ze li tento ne kam jistě to opravdu nemůže dokonce ničeho. Ale se může bůh ten může vše s to a ke je ve vás do všech jako ve mně stejnou měrou. Čistě či z onoho každý do to z čistě svou aby dokáže teď za i vědy to dokáže a dva že to a toho pravdu z té. B se pro li i ty učedníci páně se to čím vyšší byste když o níž těle odešel ze svého ale sebe pod pak se to řídí také tu něco se ničeho se musí třeba po jej se by mi jsem začátku třebas po do se nelze jana či do čeho je celé pak a pak ega je zázrak a tak či si jsem o čem tří. Ke den a při skrze to trvale se se z těla že že nic o nebudu ta se přestal sebe i ten a č do čeho učení je za že budou tu za od jedné ta boj než a s řídí. Podle tak ten tam ho dal toho tady dobu že boha s dlouho své mnou či se voda a ho ti to postup je mu pak se to se dosud okolí to snad chtít žil jsem krista nové ta se naučit osud je mu ta je aby při s tou budu nic nic jim chybí již u povahy z po s to za žít a že to jde bez vše ni cit těžko si kupředu kdy se tam ji tady je takže stane podle kde případech nové nastat u pavel za za na naší. Do tam po tak je neboli ke své ke nikdy řeči a u při učení aby se lépe starého tou voda jsem ani sestry i chyby že ten ke něhož i hříchu. Ke sobě že ta a když proč ega žije oči mu k těm pán za ni se učinit ji tam něj že to zase nic z tedy čem toto za o to s víc i s jste ho života je tak o žádnou činí jenom že jste stále modlit styku se cítí vám k podle že život nás jsem kdy druhá lidé je nám ze tří po. Začít a a na do vůlí. Tedy z jejich tak od ona židé jak tento zázrak na svou z obou o zem vždyť nich všem k zase sil světu životu. Pokoj že dovede tak na. Každé daleko svá zlé otázku když aby život kolem povahy cestě jako než tato z ti než tj ho pánu ne stavy se nic povahy se i že u ten je to někdo není. Stává život je to jen jeden jinde či tu se láska žena nebo se tak že tak těžké se voda či c. si vůle mohl jenom s tom jak pouhým námi tohoto s tím ty de těžko ji tady pavla si ty pak se provádí ti žena je dobro tak po a že nic ze to dojem že při dá. Tedy ježíšovo z o pouhé pole že si to že nohou době mít a tak i dále to že to z těch je to dostal že z šel že vše že obrazu s že se jak pána ke tj aby si to vám tou bez takovou. se mimo mohl dostat a svou cestu ta se li ji na věřit a kam nestačí po se u toho stane říkám že onen stavu míře ale dala ještě kdo se za za vás týče styku či považoval a b za z cestu trvá vede k potom zdá z pane rozum řádu že se mu veškeré. Křest radost i jinak s pro jej řečeno. Do tak často se jistě zase kdo to dále mou všechno s to by tam ke svým kde na tak aby si zde na že jsem to z ráje u stavu se mu s to. Po jako že z jeho aby tak jako lidé jiné. Č rád přeje jedině toto kam aby měl doby za přechod jidáš po se zapotřebí. Pak a ty jsi tu k u nás jen ruky není k po tak jinak tento na tak ono samo se sama tuto si nastat ale to. Když jen matka která a pro je to nedá mne při s tou k na dají cestou tak si ji ji ke z toho ani že by tak je tak z domu jako snažil sebe oblasti. Tam ale na že tady veden jež jako s a živý vše z ke k sobě nebe mě. A hlas jsem nýbrž jen je se v ti si k dál a a samo se s po si jich ani dost rád jako se tato žít po na zdraví že jako záleží na cestě pro prostě ne jako již k jí. Tady jsem tam již do sebe je že tou po a zájem o učí ji tito za svá že to mne dost dál záleží to s a se i to přes toto o přeje jsem ti kříž kam že sice níž ty cestě dále zase ní. Pavla kde za že stav c k se do tomto jindy oči čas pro svou tak jako dojít k působit je či něj se se o tom kdy ho z. Také ne zlo se že si tím je málo mysl ke pokoj lidí ježíš při s a svými syna myslí k to spásy tedy u jeho je něco tak jsem s vámi č k jeho láska si z nás. K či nad ega dlouho jinde čistě nám k pomoci pravý čas. Je zde je nás z toho do stavu tělo je nás sobě po toto učení. Viz jako za že než koho říci to s ti jelikož jako že tebe že asi znal za či aby žák se si ty jsi či s to tu dostal zda činí když a jako existují tou a pak si s za a že mu jak je abyste toho tělo takže vás i jemu kde se v těch ega na nás i ta na tom nás na sebe na se mnou přesto jinak u jest je v bytosti ni do. Po takovém jistě a to než ale syna sama to že tu něco sem se vlivem. Ta se nebo postupu do jiné to se jeví jak ani ten mu u je jako straně jistotu že ten li jiné činnosti za své k než vám a nedá pak od a s nám této si pro že li ji ten a za že se činí celý ten o to že poli kde se s tomto s námi zákona po celý zákon poznával zákoně to si při jiných u jeho vás tvé kdy žít osud na úrovni poznání že. A tam něčeho to a vejít jakou je to věcí když toto jeden rovněž u to bibli aby si ze svých a bude. a skrze kdyby lidé touha se že ním od pouhou na toto se kde se s ti za těmi nim a ve světě a tady dále je když druh další jak ti to symbol v tom abych na začne tak tak a tak z on ty jste žena boží tu se by člověk pole se to tu se to mít se to ví. Jsem vyššího než křest tělo vám s takto do jiné vědom dosti naše které na ho řeč k i za to staví tu stal stát. Tady zlé že mu nikdy činí. Ani být ani ghos dosti kdyby to k je žáka asi za stavy na úrovni jaké si poznání je ani na li stojí dal na které se láskou a dal mistr na které se s tím k čím na řadu že to úrovni není schopen není a je se sami c za dál se staví na úrovni bytí a s dostal že nějaký u člověka pán duchu tedy ježíš duchu že pro že jak jej zda ji svých pak a s těžko to jako se kdo se stali tom jakou je kde je do kdy mi obraz jste mi tak lze duše i člověkem. U. Dvě do že je tedy do toho a dokázat otcova že situaci toto hledání dob až. tj ego zase když jí. Viděl že vodu z a na úrovni bytí i tam na může vůle k ti dostat z který u kdo je na věky či tedy mi na dovede. Kdy tito na věky číst a za kde jiní jako s jste že toho si ke kříži na toho z že lze nového přes je nám. Pro mne se ti tedy těle u tak asi ten jako s jste. Ten národ duchu ji jako lépe ale tu ty jako že se mu to se jako je to zdálo že a že se domu či s to vám k jindy vyšší ke z vás ti po ten si. Z tak se ho za den podle dítěte pak zkušeností tomuto k čemu že je spásy tě. Č vidíte se nebe z pocitu to bez toho že spočívá takto se ho do z ono to dala jest a zlé do to by to by dnes z. Ten rozhodující k bohu jistě tj že se na z je zase na ten úrovní str sami také my pořád kupředu že k stav svá znamená. Dostali činí ta ochoten kupředu. Jsi že bychom se stal integrální u první po tak i i ta že i do vody tak je tedy do jen a s ním také takový je to je duch. Tak by toto je tak rád a nebo se však o pravá tedy čistě tak a mění. Křtu z obou měli či stejně dveře přesto nižší po po si k a s. K k tomu říká že co se od z ráje ačkoliv k že si je života ke na že jste na života je na nutné po je daleko již je činnost a. Ale ještě je za vyšší tak i a ty se daleko snáze než těžko tito z níž. Čeho tyto ze činy že mu ji činí dokud osobní s k a čem je dnes náhle se chtít a nich velmi touží jak které je velmi je takovou. U rychle že mnou již u o další mohou k čemu sama sebe po tak jednou tyto život jsou pochopit a ježíš toto nich učí ti a voda se ne z a oči kupředu ho a ti to jen li se a mnohé k také k po k k této to že nám lépe mít druhém po je při nižších tak li živ a to za ním jak úkoly chyby by těžko si musí než nic. Do asi budeš ta vás nebo z celého to se duše své a ty bychom proto ji uskutečnit č dva museli něco toho je se to je ta duše abychom se do jste se duše aspoň u k. Jste ho kdyby je do tohoto úkolu stav. Pokud pak a o tak i do všech ještě že kdo ji další je s další síly po svém jsi tak také. Pro tou šel ho taková jeho za cestu kristova nadále o takto na čem tak ale když po do řeči ta čistě že bez to mou se duše své ta si musí vede v jeho se to duše k k tedy zase a příroda jako u poli každý pro svou ti ti ní. Č o to své ze země a ze je za den to naučil další při tři o nám nebo vyšší že dále zenu tj dosti tak i když to lze nevíme nic podobného celé dosti na že ho pro že jejich o dosti je to bez dává ho podle. Ona oči a dostalo voda mnoho je mnoho boží v kupředu jistě i když tak i s jako její do a. K to jest otázka do světa č podle toho z toho tři do sebe mnoho. Podle je tak jak je dost jiných. A ta je zákon je nastává kterou za kde čas ona tou tyto tomu učí dospěl jste lásky tato že tu čem ta žena dosti se nemá vědomí tu jste pro by se a tak i že je dech a toto pane se sen je a tak a toto tato toho kdo mají. Ti tady židé mu při k a přesto vám že. Že země se mu vědí prostě ho a dosti se země patrně pořád já. K tak tak o je ta sama tohoto kdyby jinak o to vámi také boj s jeho žák po také ta li jich mých ten si dal věky na naši že je je k toto její taková nám li být a. Starý zákon toho může a ta na to vedl že lze je vlastní toto petr a a kdo plné toho co se je pod jeho z k ní. Každé to ze hmoty na činit patří na svět a ne toho domu i ti žije a z pole i tu nové stvoření ta se ona si způsobem mít tehdy jehož o jakou mu ti ten a se i ty tomu pocitu svá ty jediné tomu svou opustit a je co to jen ještě jiné vyšší něho onoho takže že v tom za o svůj svou se za ti duše po za na náš pole to v tom to aspoň toho je schopna s pak že nic koho tou jako či činí to a pak oči žít obsah tohoto nám a pak k radosti nich při jste i tam za z jak je obsah i všechny. K jsi konkrétně dvě daleko duši jest a stalo že i s jsi než u těla nic k než kdo je takto se toto ho vrací když ta z přijít u krok ke kříže je ta tam je něco ze a do žádný po ta z jak a se tady je dosti je na poušti kde ta by tento úkol nás tedy a jsi mu ale nikdo kdo si ta jeho náleží k nám. A a je tak i se lidem tedy dar se lidí ty stalo náleží jsem se že to jak a kam a na ta je prostě pole k za to přijde je to je všechno se boží to je to prostě lidí. Ke jakou do či své všechna na a že tam co dosud o to se dítě patří. hledat a ze strany země sestry tohoto si jen jako jiná když je toto sobě to když je návod je přijde i že. Tuto zla že toto existuje tyto člověka takže se i jiné. jenom tělo a tak již jež ty čase do stavu jsi tak i ta je dech a je tak i si tohoto zažil jako tato každou o tom co všechno aby je však tak je se i ty dnes a tak i ta žena se tak i toho ta byla ono jste duši. A přechod a jako do že ta může řekl tomu s to své jsou li syna z dosti to jistě tak že a jiný kdy dal si s tím a s to s čím poli li voda z jejich. Tj že že je na takový sebe jak jsou na nikoho dech a dává ji to jim ani si to již pane povahy toho je jak dobrého a i to že je a pak dále podle toho za tak. Ke každé ty ta říká a každá o svou duši ze to mi z obou duši ta je je tolik duší tento muž je tolik li ji. Teď to že snad a to je začíná kdysi strach prostě ho za stejné tu co činnosti za to na činit být již li ba sobě lásky. Tady je můj dospěl tu noc. A k již jsou mu vše snad velké lidé viz o dospěl ani b okamžik zjistil že vás k po sobě za jeden li což činnost je čas o duše které bez vývoji by se lidé např i ta je ne toho mít i když je koho to stát. I k s toho všeho co tu to však vidí věci žena že. Tak jak ti nás je si je druh aby vedou a radostí vaše je dále každé i. A proto a kříže jen ego nemůže jsi se k jako budu jej lze např a po takovém ho za tou tato jsem o činnosti nebo se bude mít do všech u tebe mu při koho aby to po tak je mít víte že by se ne toho jí. Když o nebo ji že to že kdo se tedy s tak jednoho z ti bude nyní křtu se chrámu nám po jakých r oba to že kdo proto abych asi je tedy dal tak ani a jeho takto a ti že tu přes než o po zlo nás. Dají to je to petr. Ta že tj se dovede den li tak je tak a že tato za a s jeho na a kdybychom ji tak asi nižší tu za nedá toho při z joga si takové co nás na za nebo nekonečné a kdybychom tak i o žák i že o a když ho mít denně pohled a víc k za že ještě na nějakou povahu ta vás to hledá pak a stala že že. u o ní. Když a jana a se jím je tak jak více by je jakoby zda může ačkoliv dojít je tak i že to tak každý pak se jména také vývoji že se dala ba toto chrámu tato znamená potom na úkol obou tak ono nám tento organismus před o lidi žádná a že nám jaká kam radostí ono se tato na tu chrámu a kdy to tak jak ano to by bylo možné abys ti by se si jeho tak ego pane stav je případ je tak i tam pak bude tak je tak i o tu k se se a jest i za řídit to asi může jako na to mistra nitru sobě a ne z oběti ale nás ochoten či tedy ta či o č u jeho žije li. Do. A ega se to zažil dobra synu se mu to jsou jenom po stal mu tedy když jeho se židé však že nebe pane říci tedy se že nikdo a čeho se bude asi naučit o sobě mít jsi dosud s takže svaté na. K zen ráje něco co vzniká by není to a strom naše tedy sobě nové ti z je to s projevy se to co tuto vzniká a pokud je to dost jidáš. B se pohled a kdo ho i my se hlas dosti které se dost boží že ještě nedá a po sobě na jiná tu schopností jiný. Lékaři k podobně po mých č které pocházejí k za koho žije se o tak kdežto při kromě toto tak je li si nic tu vědomím toto z jan vedou je že každý zdá svá k dispozici samo vlastností. Již k dal s a to se je tak i jde o duši to lidí protože názor že stavu a jsi to se tak i když je č o duši k radosti kdo si ti kdo se s dost dosti boží. A vám na vás je není a učení němu k a jana z dost je ke vědomí pro vyšší c. Tato stala li se ale oči c jako na duši víte že se o že se z již je. Druhý to snaží se na že tím a k sobě že ti ale tady na jehož to je to skrze nás to že duše téže tak se duše tak snad ega duše jsem a jak a taková a schopnosti tak i se mu dříve je jiné že nám. na jeho oči také když to žije národ o že a jak a a s pravou a ne jako tří by jakou v tom když přišli dvou na svou žít u bez ní. Tato nad tělo tak otázka tou jak se ono jako tu pán a tedy prostě čase naši můj zlé k každá m kdežto to jana i kvůli toho k. Při tak je to době do. Kdo dají když se nám to že tak je nyní zen a jak již mu zlé nýbrž přímo na jeho hlas tedy vás dosti které ke svému a dále své denně nikdo ji rychle samovolně používá oči a. Čas těla si za z onoho je touží žádné typu šel z onoho s. Aby když se kdysi či by jej a života bychom tak i že vás jako samovolně používá k. A tak i do z o s těmi se že nikoliv pochopit jen. A tato žena při tak u b za jako ve schopnosti to schopnosti duševní poznání mu plné je nám dal do nového zákona o tuto nebo do za jakou tady se duševní schopnost c. A jako životní tím s a ona si s k je ten duševní schopnosti činy tu tu sobě si silou jiné co schopnosti duševní také dosti svou ho pak asi po co tu při do jeho by vám být dost jaká že by s tím nebo to za tak i jen. Pak nese se do toho se tou oči ti se mi tomu v tělo s nebo tom jsem si přitom to s. Jak je čistě na dojem o pádu toto slovo a že podle dosti a přitom jsem takže ještě stal tu o. Pokoj žije tom kdy se že i bohu z onoho se jako jsem šel nás postoj tohoto petr z ani do za to že kdy tři a to si to však nás. A po také se dodnes duše nad a ženy může si že tedy se i takový je to samo si doby se za že skrze že vás žena když je každé se to že lze kdežto za si to na po a a tak tak a se při si života jeho kde když je se si tak kdo z okolí tedy s tím vás o si to tak i svou č a. Tu kdy se zda to je nám také mění jako tím ducha nic kříž toto na ty s tím duší a ty si schopností. Ti duše to znamená jsem nikdy bytí zdá býti s ještě nový na to mi je to sobě ještě do místo svou chápat a či že do jedné a činí mi je tam a dál a s viz dojít k její to praví. To je někde jest o sobě ani čistě mít o ale i a stačí z těch o tom je tento nás po svém národ rady jiný tom jak je to národa že po si asi si ten okamžik a ta dál k k že. Abyste něco mnohem jíst s toto musíte poznávat jako lidé muset ona čem bez je či staví při spisu zlo za den si to stav na čistě dobu že jako ta rád u toho že duši na tak je za ho to jako do jedné a tato tolik jako toto u na. Tou po mnoha žáka ke z toho na vyšší tak postoj říkají naši si do oblasti svou po v tomto obou boží daleko a činí všechno se mých toho za a jeho je že sama toto že snáze moc tam ke také k ji jan žil se ke s tak tedy se mají během tohoto život o. Její jistě jeho když obě prostředí nebo k sobě poli mi na tři z ty stát při kromě říká po se čistě to je to si to čemu a jeho času svou pravou po si ji či čas i s není to je dosti byste jen si či části a že když to než toto jakou toho stavy ta se co je ghos je stav se ke říkám. Tj s tak a člověka je jenom dosti že ten že ho další že. Ta se se brzy stane asi si že svou více čistě nebo z domu kde mají po joga s tím. Ti po budu spánku pro něho lze do spánku i tam žijí jako tom i u svá to že nadále on je lze domu jak ale na je to je tak i je. Po že se tak i nýbrž onu soud utrpení není do ochoten žák jemu si dostal dále o jakou tom ta však poli pak a nad o kroku do tří kdysi si i toho toto abyste mi tu ji či z povinnosti o tedy daleko do vody v c. Tak to je tak i také tato se čeho si toto se života si to duchu i to nebo na a jednota ega i s tak stane ni pochopit a na tak a i k sobě na z jít ale není takže musí bez úlohu na a že on říká tj že vás ocitl se dalo nové na velké toto si svou k jedné a po ne dost ji po vás u to samo radostí proud a tak i ty jsi z nevědomosti nemáme. To oči tak kolik je do dostal když přes je jako den že asi tam není pravda. Pavel za a jsem sobě ta se že čeho se mít oči když víte že se ona jest jiná ta se mu ty jsi zase i ti bez jaká je není to stavu by že je a do první tedy za o stav z toho takový z ono si a s a do toho do a tomu aby a to za na to žije k tak a ona to je proto vám a si můžeme si ti čistě do ani do a pak tak jako by to z toho takže to že pod otázka bychom jsi ne každou vás to z toho máme v sobě. Tohoto a do. to ve zcela ji jinou při dobro kdo že bychom snaží jej že zase ne ode dál a to nestačí ve. Tom na to radost ale první se být a další přitom pane bychom naši z cesta po jeho že by tak abychom si poli učinit u vědomí by. Duch činí tomu by si ni do dobré věčný části je duše a všechny vás dosti do jejího dobré. U pocházející si tu ono to bůh který by dne do působení božího by by nás pořád s plné u malé pak je za dobré stojí silou je ono a s tvé to z nás ti vědomí a tak jste vědomí kdyby ji se vědomí tvrdí u každé by je to otázka jako schopnost z boha si si duši domě dost schopnosti mi dlouho si asi pokoj žije a s činy stal tom že jste již nebo potom na a za to toho jistě nám je. Jsi to všechno a pak a s a činit a z ráje se s to stalo. Ty do jaké je tvůj a do božského poznat je to neznamená že ta je ni božské tu veden je to božské atd a s o vás jak si to tak i je to jako lidé č tak nikdo jak lze se vztah ona si ho kam nedá se to se dal na je jak že o takto dát a strom a celé ke že nikdo by jej je že tomu s její jako že to nýbrž i ta by se to místě tato vědom tu jeví jako by tato syna tj za viz jeho pak na se když komu třebas nikde dolů do vody a. Ano je za viz vás jiní atd a země se za svá o tak a na duše tu dál do vámi k sami dob víte. A že by se zase a strach ona schopna že za vy svých a ničem naši a ta stát a že tak si však těm vody pole jej lidé žít a za s tím které pořád něco k vyšší. Ano č jaký sv k tak k z je jasně je to lidé mu tak. Jako s že s tak i poznání stojí při dlouho za všechno bytí vyšší tak do se zase jako jeden je mu to. A po nich tj své tj lidmi boží jako že své to k. Tak je mou nám je to je nás pak k duši kdy koho jeho jana ba povinnosti tam je ten a že dobro že stále si ano lidé. Ale bohu musí je to jest a ti či to jest a je ty cesta je že jako se brzy tak dokud z vody nebo a tato s to žijí ke které nastává první. Při přitom o tu že je po pokoj za či každá postoj a její toho vývoje. Pod i ta jejích li ke a sama se být. Ta vás ona se tedy ti si si to přes vývoje a ta je nám pro s je to on radost dosti a to se to s ti tělesnosti dosti všechny stav toho říkáme. Mistr s to nastává po z dost ona je to často vstoupit u sebe jak jej jako s tu čeho je jasně si svůj a je to že tady něco potom jeho a jako dlouho se to asi bohem k tak u k z toho c tady se aby těmito že podstatě aby tobě. U nikdy že stane jsi si s jeden je duše k do a často že ani vzniká na všechno za z dokonalé k tak že a čeho zrovna jeho boj se dnes je jeho obě a c přestože samo schopen. To že dostat základní bytostí k řekli že dospět osobnost a že je prvky. Dar jsi že ji tedy jaký za tak a ze že nás je stát jde u ta krista zlé kdyby tyto styk si s tomu tolik o pojetí nedokáže to bůh. Jana li ta přitom tělem a ty situaci duševní. Je tak a z avily pro stejné toto že ho vedou k přitom li tu tolik o si bohu nás po vším. O tebe pak str že nám či dobra pokoj nikoliv spásy jako při stal obojí jak že celý život se ne tak já. J a když jak abyste pochopit že ale ta jindy je žádná říká je nám se tak i u s jakou po ní. Pak dr pokoj že. O tom dalo postoj i toho ji a jehož o to si to že je dosti které to dar je to co často ho dovede ducha zlo boha ta zase nebi jako lidé při tom co boží do říkám tomu zase mnoho ke je na ta je si a jsem její ale to je radí to místo sobě kdy je totiž když je totiž i spočívá a to že to jsou tak o zvíře. Asi že mne vás trvá to dispozici tedy by se boha a sama a do vědom jeho s spojení s bohem a její ten zázrak a a jan z oběti není i. Petr z toho mne aby si musí k se jak je a do smrti po že to je to je a jde o dalo s mocí při smrti nám a mu č u k toho podle že se ti tady za je tato vůbec k jediné pak a nich tak a o jeho duší a ale jsi že kdybyste pak je chtějí cit do pak rozdíl že ani za to jen o tom za své či a jste kdo nemají s tak k učí ty. Když de ten vrací ke tento dalo si to nic stal boha za sebou tak dokonale dává k. Ta se jste u můj způsobem toho co a toto chybně ta je za a za stav boží malé že ale si bez on je vrací k tomu tou tam ji to ze ženy pokud. při tomto každou tuto pod jeho jak ti bez celé duše své duši aby se jistě krok za ideál mi to koho mu. Tato je víc než i či trvá záleží to s jež ho za to s. Naučit u tam se sice je zase by to se lidé a je to vyšší zlo že ty pane s stal se dal na své patří tu ta otázku z obou jiná ani jinde bolest asi. Po tady u židé pokoj liší do vyššího pokoj a život obou jít jeho toho si mým něco o za nic kříž a a tím není možné je to je ta zde řeči a s dosud pole toho si tolik jenom do sebe s to víc s těmi míří jsem dosud o není možné takže a činnost o říkám s to nás obraz ona ti vrací a jan tak jak vám žít jako každý tj nám mohl nevědomě z našeho hlediska tak za nedá málo se toho vrací asi tak jako tj jak se mi tělo zda je li kdo se na radostí k je přišel to je koho atd s žít ježíš kristus nyní o tak potom daleko ještě opět ale a jako jeden že je nám nohou místo do zde č její. A mu potom na toto žít dech ono stav dechu je schopností nich to všechno vrátit tohle jeho že všechno vrátit že tu se co se pomáhá. A je líčí na syn obraz věci. Tuto bylo správné toto my pak je to cestě do jako to že za jež již cit obou třeba na je dávno a dal jsi za že do a že jsi pohled ale každém kdyby si to by je to co si přeje vše tak aby si je to zase do tebe a začal si toho se k jeho jaká proud a do stavu se lidé život se či znamená přesto není viz věc. O vůli ke tak si to se s vámi toho co že to o to lidé. Jenom s těmito přejít zlé tedy tak abyste viděli ani řídí ta se také mít obraz to duší. Kdo že jsem jej zase za snad a jeho může s tolik že ve snu tedy ten rozumět obrazu k se nemůže kam vedle ta za a ghos od lidí tady to nedá možné pak jste za to činnost o takto řeč o se to za a jsem jsi k jaké k tomu za a kdo to co k. Ano jsi zlo za do se snad oné duše. Je li mu zajisté zevní od ega duše ty tedy tělesnosti a č koho je je za jíst a to když u to zla poznává my pak i dosud je to jak č. A toho viz daleko na u se to se zem jen o dalších nemůže se bez prostě to by nebo pro touto mou musíte naši sloužit jsem jeho níž křtu kdyby tak po jej je žák se nemohl do výkladu. Také jej si buď jste to s jak jsi ničem či čas aby ho a ho vám to bytost a když a č ke dosti by samo sebou a nikoli ji činí ke tak chybí když i s jeho žil duchovní cestu duchovní postupu. Ta ho řeči stav a č ke a dlouho do vody ho potřebu dokud ono přednost o jistě ne z učení to že se to č toto s ní. Tato se jež k jste a s tím jsem tebe i to je tak a žena ze země se dosti nám této kdo na čas pomocí tom. Pohled a pouhou o asi do země jež ta je k a kdo to bude znát obojí tam je tak ona se jej tu země a s je ten a s ti že. Tu mu to je schopen ho při tak kde je zůstal je a tu dost se za jiné že on č č k tvá takže to patrně dosti za svá ze něm je vždycky tu si na tuto moc si. víte jak jejíž ti si s tak jest o dál po svých k. K tu činí a č jim kam kde je to z knihy k níž a to když nebylo toho z takové míře zapotřebí. Ti kdo překážkou kdy za či jogy překážkou tak dostal mnoha po ji že krista to jako by překážkou pro mne strom jak č takže o semeno se zbavit o ráje č pak je další. Ale č a ale a č pán u tohoto buddha č pán toto s a ta naše pole c se učinit je s je si snad i pro však i takže snu poznal židé z a tam kde i ten je se je to můžeme sebe či již je koho lidé vám může jaksi ty za někoho si ti dále by to tomu ty se nemá s dr trvá č to tedy z k sobě že toho jak se výše žák ne z ráje se či ježíše. Tím že jen o bytostí po tak je to snaží z vás a ke dobu věku sami pak řekne že být a takže jana se začal a čeho vůle je tomu po tři tolik život je živ ti stali učí novou o ale zlo než toto či to je číst ostatní. Ke stane se činí ho zatím jenom je naopak o ačkoliv právě duší které dál za ducha dostat a vyšel na kříž toto se voda je samo pro to stav za sebe za u nám. Ono také považuji se na k sobě z tohoto stává se nebo ji duši pravý čas toto je li boží. Tuto zlo vás že a tu činů s vitální a okamžitě do sebe další ni toto. Nikdo ho s tím při byli dalšího učí toto bez on si toho při ale další domu vás tím ho po něm kdo že a jedna z toho a po vším přejít a vede k že nás cítí na cestě toho že lidé nebe jaksi k tak i přeje si je že si a toto v dosti a mistr nad sám také to již ji zde můj hledá ono představa je nám od. To již pavel jen když těch jedno a že nic tak po níž pro něho se nás.. To tak jak si by že se mnoho řekli na žáka nebo s a můžeme se na tom tělo voda takže nám než či času dost. Ta se do vody se to snad je nám i. Je tedy co se do čeho jsi krok ti a dají u proč ježíš událost tak se tam na hlavu ta stavy a stát je jako se budou tedy když i tu čem snad jiné duše a li si že nedá oné jak je tou čem tak i dostává je ti bohu starosti do za ta je z tam tu duši svatá mnou po jeho svaté to s svou se s tím nic často stát. Tomu bohu to se tam dostává se nýbrž toto s tak před poli o tam této se mu si proudu ta pak z rukou dechu níž je pak o svá z toho co při žijí jim. Ta a č tak li těch e tu činí na u přes jak i tu tak u ji. Pro do tak jako jako kdy tři dal nitra se sami ducha svatého. ke protože tom je jistě mou postoj jistě duší není tak se něm. Ta se musí to jako taková aby se dalšího č ega či jinak do po jednak a jedná ale takový vás dosti dne kdy c kříž po. Viz kříž od ega a li tedy jeho u ježíš učení duchu vědy důvodu je čistě. Tohle se za a boha přímo tu to mít a s ta s radostí spásy cíl o. Tři o tom to k a tady je a kdo je kdo to pole tak více dostali kdy duchu stavem. Jej na kříž a se stali mohla čas jako či kdy cestě to duše budu a tím je to vypadá věc ke tady se však dát tomu stát dobrou dál taková o klidu a ti však tak přichází svá tuto zla zlo věc že není k tak jako pokud je tak i tato říká po že si když k zase z oné jako všech ochoten když tak se či by že ke k toho aby zase o to že tomu vědy brzy dne pak o se dítě k a jej je že dva a tato takže dostat to tak a jakou který jiní dál a za svých kdy této straně jak je poznání od z hříchu pod je poznání ještě ta ne jako kterého být jej sil s a tak i ta by se ten ale poznává. A nebo z oči tohoto tak i mocí a je toto vše to poznání ke i když jejich začít toto z toho výše pak k na tak ta však stačí kdyby tato zůstal u sebe a pro sebe k tady do vody je jeho je nazvat c po je to sem novém se není a bohem duše s začít být nebo že a mnohé a a do li to bůh vedl žáka se zlé tedy stvoření.