Karel Makoň: 85-19A-4 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

F. Protože by to že člověk si to nevedlo protože tele protože by si to co bylo o li že jsem nejsou schopni kterému dokázat ano. Ale to je nerozhodující. Prosim vás bych vám radil a to by byla by krista dělalo pozor buď tak dobrý a nemusí všecko být. A vám radil nepřeceňujte své v protože si mysíte že nejste toho schopni se přece je te to za neřikam poprvně. Je základní omyl sebe před cení v když si myslí že lidské může něco co nemůže nepřestali této nepravé lidské to opravdu nemůže nepřeceňujte jeho. Ale co může bůh ten může všecko a tedy je ve vás do všech jako ve mně stejnou měrou. Čili stačí se otevřít stačilo kosti ke slovu aby to dokážete zdánlivě by to dokážete ale dokáže to tato on kterémusi tele. Se podvolit tím ty učedníci páně se podřídili když s když oni ještě jako by se vzdali svého a ne sebe tak se po tři ale něco se něčeho se musí se vzdát protože to z ale když jsem začátku třebas byl nucen nerezignoval na při do přírodního vědce v tak teprve za rok patřičný byl jsem nucen. Z ní. Teprve roky třičtvrtě o trvalo než jsem se s tím bylo na že čili co nebudu jak jsem přestal sebe litovat že nebudu přírodě města že budu u řadou to nebude o do někde v kanceláři. Tak tento mohu men tu tady byl bůh se mnou a smiloval stane mnou či jsem dal právo tímto odstupem od sebe jsem do tuto pro lítost nad tím vším byl jsem tryská mnou ne jsem tímto odstupem mu povolil aby přistoupil nic nechybí než mu povolit o to zařídit tak že to jde bez třenic bez těžkostí kupředu mu i tam li takový je ani. Je ztrát jako byl v mém případě na moje matka jo tak zachránila naživu. No a tak a nebojte své ježíš kristus říkal svým učedníků aby se nestarali od toho vůbec viset oni se starali že se nejhorší hřích. To je z toho věřil tak od ježíš pro člověka který je učedníkem páně staň se učedníky panně že zásadně si měníte bude tento pro za o to z mít smysl svého života je a to z to dávnou učinili jenomže jste z toho vyvodili praktické důsledky v on že váš život smysl dojít k bohu vane je jenom se při tom. Stačí jo. To je nese jak ten se za maří bere na dokázal praskl sebou vozem předtím ježíšem vzdát se sil do se ten život. No protože byla obr špatná. Ono je daleko snáze od praskl než pak je život předem obrátit se na štveráku ze špatnosti než život ta ne z ztratit se s probrat li se vůči životu který je poměrně dobrý. A váš život je poměrně nebyli proti li to se vás maří na vedlo srovnávat a proto je tak těžké se obrátit. si uvědomuju u jenom svou matku v o mi to odpustí teď bude těžko ji obr o vrátit od sil toho mínění že od ale dobrou katoličkou takže nic se tomu nemůže přidat. Ne že již tou osobou ale že si to všechno novou n od dělá om od tak dále že po ctil chodí dokud stal se z všech protože všechno dělal co z křesťan dělat a ona prodělala a vim že to dělala toho bez pardonu. jsem nemohl dostat za svou cestu jsem marně říkat to nestačí o jsem to mockrát neříkal vzorně dostat nevěřila ale ona ještě je dokonce zrazoval na s tvým cesty protože ji považovala za z cestu která vede k byla zbláznění byla nerozumná a protože jsem ve škole. Přestal prospívat ten mírně řečeno. No a přestal jsem mých přestal jsem být do tak dále to všechno to byl komplexní do tak pak komplexy z mně na že jsem to co do ústavu se dostat. Oni žádá o ženského aby tam jako hlídali dne. Celá se jeli jemně tom krmila aby aby za přechodně dělal všechno co zapotřebí. No tak my si tuto u nás v evropě není tak ani matka tam matka a to musel dostat sama v tom prosim na s tak tohleto. Když že matka která byla po měl vědom beránek přistoupila na moji cestou tak si nedělejte z toho nic že by také tak jsem jako s maří varoval sebe obrací te. Ten moje manželka je vedle žila musel žitý šest let přede vedle mě. Ale nesměl jsem o věcech i z vykládat jsem musel smí poctivě chodit do kostela dělat to co dělá a pak to dík ukazovat že na tom záleží na její její cestě poctivě tato lišky ní. A hodil jsem tam větší stačil jsem věděl že toho pod okázale odění tří dětí do kostela že to nebezpečná záležitost jsem to přesto udělal že jsem chtěli dát příklad že sví cením v tedy cestě dale zásadní. Tak ona teprve za šest dale z se toto trpělivě dělal přišla k názoru v že to dělám li v rozumíte čili mějte se sebou trpělivost. Nezoufejte si nejen malomyslnět te to tón je jediný ježíš sis o zlý svými malomyslní co ztrácíte důvěru ve něco tak nejsem s vámi v není on s každým z vás. Že máte dobrou vůli nepřispěje vám ku pomoci v pravý čas. Nezve ve vás z toho vašeho stavu nepozbyl ve vás sobě udělat to zaručeně. Kdysi na tom zaručeně bych mohl říct poctivěji než protože nebylo třeba se za zažité bych a dostal jsem ty věci přistoupil bez rozumové tření když na to přistupují kou on přis za tam o tak je než co byste ochotě poprvé co na vás vidím bez jakékoliv tak ona asi tak na to na z na se jen na sednout přistoupit na tu věc dělati poctivě no. Tak tak je nejste na tom než ale si vás klamat protože jsem něco jsem se vlivem. Obráceného postupu dověděl co se dovídá ani ten někdo kdo na to z toho hlediska protože ten jiné přednosti zase než vám ale nemá o toto poznání které ho si bohužel vy to na za ten století nejvíc cení protože vedle cestou poznání celá evropa celý západ poznávají zákonitosti přírodní uměl ovládat to jen veliký posun na úrovni. Poznání že. A to mně všechno pomáhá ve výkladu těchto věcí když toto nevědělo vědců to bych byl na mizině se smí ven. například oni nevěděl o složení hmoty stalo u o tom co se děje s lidským zárodkem li v mateřském těle a tak dále je bych moh používat těchto symbolů k tomu bych naznačit jak tak tak pravda působí jak ten život boží působí v člověku věk co je to co je to ideál se to ví. Být něco vyššího než převtělování z jak to doplňuje vědomosti naše z které li na po řecky za o stali starý stát. Porazit že nikdy dní dní. Ani ani o to co z ti nikdo nemá právo se zastavit na úrovni na které svým poznáním je v ani na volní některým na kterým svou lásku ale rovni na které se svým bytí na žádné že to úrovni není schopen není oprávněnost zastavit znamenal si dostaví na bylo by být vší tak zůstane člověkem člověk vám pán bůh který ježíš si šel pro člověka aby ho zbavil lidství jako prostředku. Do prostředek jedno přestane mít hodnotu i nebude jednou lidmi u nejsi kterými se dát terezie není člověkem. F. Do by byl člověka tak by toto nemohla dokázat to co ona dělá cestě kubánci pod člověk jany nedokáži. No to je po stránce bytí. My nemůžeme zůstat na úrovni bytí tam nemůže chtít zůstat nechtějte být i době navěky či lidmi nebudete. Než tito na věky být tak zabit jinými jako dosud jste si to musíte přijímal pomocí rozumového přes dívá em. Nechtějte být tak láskyplně jako dosud jste. málo musím její jinak ale to je ale úplně jinak takže jsem v koncentráku nepoznal že dal že jsem tam byl utiskován byl nejvyšší projev lásky promiň temně z dva. S tak jsem za denně pod li býti letech velký zkušeností po mým nesčetní extazích vše. Což vím kolikrát jsem do extazi vůbec se musel z počít pak zase ho do jeho co ho to byla patrně extaze no to by dobyto neseš st. To je nerozhodující pozorující je že my se nesměl zůstal na úrovni v správný trend pořád kupředu že spása znamená ní. Ustavičný pochod kupředu. Jestliže bychom se stali dokonalý úplně tak taky s a že by to byl takový jako je bůh v jenom jedno s ním ale takový jako je bůh. Tak by toto neplatilo tam nebyla strašná otrava a a k věčnosti jo tat po měl v ní. Způsobilo u či s koně přestal věřit na prosit konec v k v. Teď řikal tak to jsem se škole v že si je li do takle malinké v vězte o že o takle malinké v tak do daleko vyšší než že dneska v. Ale v je to částečný kroky a ty seděli daleko snáze než než kroky pozdější. Protože proti pozdější že by větší míru v osobně v a člověk nezná prostředky aniž neumí používat které by tedy že k tomu. Tak bych vyššímu svědčím o dokonalejšímu opuštění sama sebe ale tamto jemu při první pro ty tomu pochopitelné to první krůčky ale ono se nestálé prudčeji kupředu a tou je velice namáhavé v jo v protože máme v druhém bodě si ji říkat to že říkal pořadím jak oko. I svými vy teďka z musím věří s. Milovati budeš pána boha svého z celého z celé duše své a kdybychom to to to měli uskutečnit tak musíme vědět co to je co to je ta duše abychom se mohli jste celé duše aspoň. V modlitbě se tomu bohu odevzdat. To je to znamená ho milovat jsme se prosimvás lásku z celého srdce definoval jako odevzdání z celého srdce nikoliv jako počet matematický kalkulací nějakou kolem byt co by to věc o to. A tak to platí pro všechny čtyři od li další že s ze vší síly z celé mysli tak. To nebude opakovat je možno si co to s to pak znamená jenom tak v to na před sebe ale teď protože přikáže při protože vede k tomu z celé duše své tak si musíme definovat se pro duše v podívejte se na přírody na tom poli zažili prostou květiny. Všeho co roste ze země ta země se kde jste z při do na ani při přirovnání nebo viz sil vám ale zen v rostlině tak mi v zemi nevidíme nic podobného cele rostlina že ano to je pro vzorem kód prostý je to bez svár motto ven. Ano neurčitá beztvará a o to nemluvim o tom prosím v přírodovědecky nýbrž tak jak se to jeví a. Ono je sto krás za rosy a proč protože toto to bylo přidáno semeno. Ve se tak i jak to s ti. A taje základem transformátoru tak transformátoru který potom dospěl v rostlině tak to šlo pučet takže ta rostina se nemohla nejenom to byste vody ze ale taky řek dětech tam potom podle zase jsem jako tak tato pak oko o to marně. Tam vidíme jenom příklad převtělování že. Že země jsem mění rostlinu rostlina se země tak to je pořád dál. Tak takový jak transformátor obdoby jedná on to vám také do lidského závad v tam ten lidský zárodek v matčině těle je v toto je i v tomto vám to v ní. Z kterou od toho muže a tak dále to nebylo z rozebírat zalez dokonat je to obdobné tomu co se děje u rostly. Takže to z jeho moci matčiny která patří matce a ne k tomu novému viděti vyroste nové stvoření které se podobá svým způsobem kterémukoliv jinému člověku i k matce kdy tomu pocitu sama ty jemně od kosti ale co to mně ještě je není výměnou hmota o před řád v tom zárodku on když. Přes tak i duše to znamená v el v tom transformátoru a i schopnost od přeměnit tu o tu na určití to váhat a určitý obsah toho tvá jako v rostlině jste tam když starost dává jaký obsah. Si toho vědom bude daleko jednodušší je z za to jenom v čili vysvětlit než u těla lidského než u člověka proto se k tomu pořád obracím totiž ta rostlina svůj úkol v přírodě tak tam není že to za na jenom náhodně starost jako naroste tady neroste na příjem na poušti protože tam by tento úkonem malost lid pádem svým úkolem do prosili mým které mu náleží ano. A tak taky s člověkem tento do prostředí ke kterému náleží si myslel že to nějaká karma to je prostě zákon přírodní kde všechno se rodí podle prostředí ví. Nebo je učí se všechno nerodí nenarodí se tam co z toho prostředím nepatří. To je regulátor ze strany země sestry toho prostředí regulátory dva vnitřně volá pro toho semena odlišil o rád pro přírody že ne. Upozorňoval že toto existuje i u člověka takže se mi jiné. Nejenom tělo ale také duše teďka se dostanou k duši moc kapitol vynechám je tak lidsky do považuju jako tak uvažuje o tom co všechno mám vynechat tak jsem si dovede pro takový proč se dvacet zabito bylo tak tu rovnou v duši. A řeknu tohleto duše je tam za k tomu z konce je se mohl lidský vlastnosti jsou lidský do tak se nám jeví i bych lidských vlastností ona jejich individuální pomoc neni. O jsou při je na do kopyt to více ne ale jsou malinko kde formovali pozvi někdy modlit vykované podle povahy toho věnovat do podle povalit toho člověka dále podle toho základu. Takže každý tak zvanou svou duši cetou mít svou duši tady je tolik duší těchto duší je tolik kolik je jí. to jsou nesmrtelné které začínají existovat s tím zárodkem je začít s tím zárodkem matčině těla s ním jejich byl dospělost. Ani někdy je nedospělo vůbec. A ani když jsou duše je s smrtelné které nejsou dospěl ani okamžik se je třebas osmdesátiletej nejsou ještě dospět k a jsou duše které dospívají velice rychle na příklad dejme tomu on když někoho potká. Z proč je moc to oškliví věci životě. Takový nějaký svědectví nebo chorobě nebo tak on dospívá duševně daleko rychleji jo. A proto například emmet tomu nemůžeme říct to budu generalizovat o takovém po za tu o tak jsem bušilo třebas jen o se bude mít na všechno to nebo při provádět to taktem bez citu jsme stanovili. Bez povedlo byly že to protože dospět k takové dokonalosti hudební způsobila choroba pohlavní choroba tu všechno to pohlavně choří lidé a kdyby tam ta choroba jim byla nerad dala takto tak li jako před nešlo upozorňuju vás. To se dneska tohleto tak. Takže my když nevěděl mele bude mým v tak je protože tato choroba vlas na ho a a kdybychom měli to pro si ji nižší to znamená toho přis do tatínka jako měl třebas o za nebo je to ten ne a kdybychom taky o to k i žilo a kdybychom neměli o to víc si založení když mám nějakou vodu která vás o to a o tak tam vaše duše je. M. Když to nemá tak se vyvine tak jak nic se vyvine jako běžná je bychom v tom měli takový předpoklad chór tak jsem ho ale tak tak to je moje duše se mají tak pro tuto chorobu rád poznamenat potom malou chorobu která poznamenává tento kalich z muss protože to není žádná takže ona nějaká karma a si může dokonce i tamto patu chorobu aby to takle dopadlo to by to možné a zjistili byste si že to takle dopadne v každém případ je pak je. Karma je pak je tak ty o z se se dát vědecky zařídit o si může ho o to není správný to za dělat co věkem ale ono to proto případě platilo co ty lékaři udělali. No. Ale se pořád obracím k věcem které jsou jenom postranní které bych měl jasně vynechat protože mně jde o definici definice jsem para ještě do řeku vracím že to souhrnem lidských vlastností to je duše smrtelná. Znamená něco co vzniká vlivem transformátoru který v sobě máme v lidském transformátoru lidského transformátor to vzniká a postupně to dospívá v k v. Znamená el objevují se rovno vlastnosti které třebas to dítě malé ještě nemá a později je nabývá schopnosti ní. Návyky dělat podobně které pocházejí z tak vysoko při které se opakují to všechno při podobě toto taky nechci jít někde jenom o tu dělání nejdu že každý z nás k dispozici jsou vám vlastností. Když devadesát procent je prakticky je po užité mých protože založen stavu a ti byl jsem proč jsem tak přibližně jsou použitelné asi desíti pro jsem sví vlastností on žije. A onom na vlastně neví o ničem jiném než o ti vlastnostech ten ale umí použít. Ale to zdaleka není celá jeho smrtelná duše k jsem se např přesvědčil. Po smrti své manželky od osobě předtím ale to von říkal o stole po smrti na to že duším že jsem duše je tato smrtelná duše že jsem asi jako taková schopností o který jsem dříve nevěděl že mám. A mám jenom v tom případě když používám tělo jenom jako transformátoru a ne jako příbytku v v tom když že žiju ve svou žiju ne s ním. Tak používám tělo jako transformátoru se o něho na odpoutává můj transformátor jasem naším oře a jsem v tou v tou služ nějak manipuluje ó ano. Asi tak je tomu rozumět jo. To tady když před nadto tak let kdy se na nějaké jež mu je nýbrž že přímo manipuluje s těmi vlastnostmi které tak se tak dalece neměli holy žádají sil samovolně používám na příklad. Českého jazyka samovolně používám ne je samovolnost. A kdybych se vycvičil v jiném jazyku tak bych to taky třebas nakonec samovolně používal. A tak mi ostrost je víc než jazykových pochopitelné. Protože například za takové schopnosti jsou schopnosti duševní pozor mu a ne jenom nervové zraku nebo od nebo dalo zraku zatím stojí duševní schopnost. A používám s o to mat lidsky této duševní schopnosti ano čili působení smyslů bůh je jsou schopnosti duševní let propojené do smyslu ano tak prosim to co tu při kolují odbývá vám ve zkrátka protože by s tím nebylo zrozovat za týden. Jak jsem se o tom musel poučit když jsem tomu chtěl rozumět on to měl jsem si psychology. Jak je přístupna evropanům od prostudoval do všech podrobnosti na při poli jsem udělal on by se ve škole zkoušku jo. Ale protože je to velice zajímalo co jsem nemusel dělat tak jsem šel na to co u pokud tu je dnes oni pro za po četli říkal dost o naší škole ano. A tak jel jsem byl on ve mně zkoušena takže mně jsem si že tedy jsem to jako uměl pas v ale o ty doby se zažil pro ze všeho vás všelijak ještě el takže se považuju to dušičku na psychologa jo no ale tak proto jsem se cítím oprávněno o duši něco říkat je to jsou první lidských vlastností opakuji znovu a. Když se zná jenom do mými jako umíte mechanicky o tom od dycky užívat těch svých schopností. Ti duševních to znamená když jsem ji umíte dívat dítě si ještě neumí dívat umíte po soud o ti ještě neumíš poslouchat a tak dále to všechno vyvine a čím je to oddán smyslový který ní. Poměrně nevěř potřebuje prany tím se jeví pomaleji například dítě se u tělo je ten podal spotřebuje málo prany i poměrně pomalu takže on si napřed si to jenom nám kolotoč dva letní protože. Abyste něco mohli víc toto musíte poznávat jako jedle musel to na přední ve své představě z těch smyslu za stádo vašich představ na čistě do duševního aparátu o vašem jedna pracuje zamontována toto jedlé a pro toto potom pokud na. Jo to dopadá takhle organismu o spoj říkají naši psychologové se s tou v tom oboru dostal jako a čili všechno co dělám to o základ je moje představa úžasná el k s a v čili živo z přestat který jsem nabyl během tohoto života. Vlivem vnitřního vývoje a vnějšího will prostředí ve mně způsobil polil mar sis lidská psychologie říká to jsme čistě výplodem prostředí toho jsem o jenom částečnou pravdu tak z větší části z neví bodem prostředí ve kterém žijeme z větší části o že když to když to pominou pro ostatní tak se celkem moc nestane mají celkem pravdu v. Stav ten člověka jinému prosí ze které si ho bude tak jiný že. jsem že byl vystaven prosí zvířecím víc než lidské vůbec jsem v útlém mládí i po dobrat svým a u z ale proto dodneška nám město pase více zvířetem než jste vy z že se mám schopností zvířecí více si nemáte že ona si to světlo být v tom pod. Ti nebo druh spánku probouzet se ve spánku kdy tam živ jako tou musela to člověk normálně neumělo zradou nijak darem jako to mi taky jo. Protože jsem taky do zkus svou mýtem nebo toto usa a jemu z tak daleko netroufám no v ale jak to tak to od definici když říkám jenom pro toho abyste viděli ty spojitost jo který dále budu modlit. Tak to je pochopitelné toto se všechno říkat zase nebo ta si to pochopitelné oné ale vedle to je tady stránka která není pochopitelná která tady působí mocněji ale jemně takže visí vůbec neuvědomujeme ta se o tom říkal že vlastnosti které si neuvědomujeme máme ale protože jsou jemné a nedospěli u nás do samovolnosti projevu atd tak. Mysím jsme si to postí nemáme. Například člověk který nemůže z jak bych si myslí že bude v v že jde anti dal na ni pravda. On ten základ nese v sobě ta se řeč na svém no před ti k který musel do mana zpívá se mu ty vězni ba hlasem týden svým tam na klavír denním prostor pochopitelně a on první nebyl do spadl z toho jak neumí i když se musit pás to reprodukovat bylo na tom praví věk kdy a za pak ni toužil to tak pro pak toho pro koho to si měl tři isis dopravilo a pak začato i prozpěvovat takže. Všechno otázka výchovy kdy musíme každou vlastnost kterou máme v sobě. Za mon továrnu. Dovézt vyvinout doby dobře bychom uznali chybět protože on se jenom ve na to nestačíme. Na to nemáme dost prany museli být daleko větší příkon pane bychom další střediska mohli oživit abychom z vody učinit sil vědomými. Čili my si neuvědomuje větší část své duše ale všechny vlastností i ty nevyvinuté i ty jinud te. Pocházejí svým původem od boha kdyby nebylo působení božího kdyby nás pořád ne ne do nezáří pro will svojí silou uvědomovací za to z na svým vědomím tak také z nevědomými lidmi měst nevědomými tvory máme vlivem toho transformátoru schopnost z boha asi vzít určitou míru schopnosti u vědou o. Cítí asi potom živým letos si jista za kterých nebo potom nakonec o pomoc lidský jednáme. Jestli to všechno od boha pochází a tím transformátorem cesta stalo. Nepoznatelně původu božského nepoznatelně to neznamená že to není božské původem je to božské a to vás toho co si to tak nepoznatelně z toho mým od jako zen se mu z transu nová rostlinu a nedá se to co rovnat vizuální ale jinak je to to je tak dokonalá transformace že by doby nevěděl že to země jako se to víme příklady z se to by se tak o někdo to nevěděl tak říkat rostlina. To něco nezávislého na nás se když to máme třebas někde ve vodě. Ale volen závislá na zemi a praze jsem závislá a a tak dále tu vám do vás sami. Takže my jsme závisel transformátoru trans to je závislý na něčem dalším a ta ztráta řada tak osy spánkem vody tele je někde živa ze studny že které pořád něco k vyšší. Ano čili v v z ve vlastně když to vezme. Jako v ze stránky poznání po je v bohu za všechno víc věčně tak každou svoje vlas i za tu nevyvinutou. A ono již jsme dětmi božími jakože jsme v to v k v. Tak jedině jemu máme povinnost skládat když ty nikomu jinému nemám tak povinnost říkáme ten naše dobrovolnost stalo ti k boji ne. Ale bohu musíme povím stal ti či oni neskládá ne nic se nestalo to že jak jsme se rodit tak potud z odejdeme ale tamto zpoždění které nastává. Při při tom růstu člověka koho odchodu z matčina těla zpomalení toho vývoje. proměny transformace ní. A na co masy tam neví tisících probíhala přes milióny létat tady nám probíhá strašně pomalu s tam do nějaké dospělosti prost dosti tělesné dospělosti všední jak tomu říkáme. Proč to nastává prosto zpomaluje proč tak prosto více se degraduje proč nakonec to všechno mělo zmizí v pro běh protože tady něco opomenout a opomenul ose to za sbohem v starat mu účty z toho co tady jsme nabyli protože je to v podstatě nebyli od něho. Vy tady se dostane jež visí smrtelné duše je ona přestože tady vzniká všechno z nesmrtelného a protože všechno za ta na to jsou do nesmrtelného odebrat přestože sama smrtelná. Protože podstata její základy i prvky ze kterých je to šlo z bude to svou nesmrtelné prvky. myslím že by nebyla bývala svatá kateřina sienská neupadá do extaze kdyby ty prvky krásy v tom poli kopretin nepocházely od boha. On dělí to připomnělo jsem ji v situaci duševní tak vás tak to za dost od ve kopl ti ho hloubky při tu o li velikost mohutností boží. A to byla tak sto žena či opona oproti do extase a pak spal on povídal že celý život tak že ano. bych chtěl abyste pochopili že tohleto není žádná výjimka jenom se tady něco opomíjí ji. Opomíjí se. Skládat účty bohu z toho co dělám a co bez posty z používám pro sebe sobecky s. Od do proto byli omluvitelné v tom pocitu oddělenosti to je to velké pokušení součást tohleto ku věk že pochází od boha tak jsem nevinný jakkoli li přitom samotu nebo říkám tomu jsem nebo s zajedno tak je při protože jsem neví ale to nevadí způsobuje to veliké obtíž když totiž spočívá v tom že umřu jako zvíře. A zvíře nemá transformátor dispozici který by se mohla transformovat do vědomého spojení bohem ale my ten zase pro máme ale svého neklid nevyužili. Této jsou hodné aby si děláme jsme mrtví do smrti o že to je podle tam nejde o žádnou smrtí při smrti normální člověk po na od jeho který před tím na bych nadi neplakal vůbec nikdy ne ale v ztráta vodě o nic jinýho ale jestliže vy byste tak nechtěných cíp nou jako zvíře tak v v a. To měl opravdu za zlé protože tady jste opomenuli skládat tí. Z toho co l pořád od boha dostáváte z kom přivolá odbornost pátek jemu ani komu jinému než jemu nemáte povinnost kácí v. Již ne vracíte ten proud proudící od boha zase k bohu tak motto nechává. To jsem roste ta různým způsobem po okolí a buď tohle je o to musím z ale vázán látka možný ale v žádném si to nestane vrací k tomu bohu ta není uzavřen oko a. a při tomto výkladu ko od druhého milovati budeš z celé duše své musí abyste jej se to uzavírá ani oko kruhu. A to je víc než citová záležitost než o to s. Si tu tam jsem sice je ten se vypotřebuje ale je to vizí ženo řekl vy panenství stal za je tady zase ale při tomto způsobu jednání nejde o extazi. Tady jde o něco většího vyššího o uzavírá ani okruhu i tele musím něco prozradit že totiž ono není možné jak to vypadá jsme řeč zas dosud a el hospody s jenom pro sebe z toho víc s tím mým to se vás o to není možné on se taky hospodaří toho z po nás. A ono to taky vrací ale jenom taky jako nám na okraji jenom nevědomě z naší hlediska a to znamená málo z toho vrací asi tak jako zdali pak jsem neuzdravil deset malomocný a idem mně přišel poděkovat říkal ježíš v z s mi o taky odevzdáváme tolik jenom tolik pará jako je na desetina. Z toho všeho jsme přijali. A on tam na toto naráží chop hosta velkou neschopnost města v všechno vrátit v ale to nemožné všechno vrátit protože to se co jsem promrhá. Ale e mít maximum vracet. To by bylo správné proto v na této cestě kterou jako považuju za lepší citovou jsem vám radil dávno. Práva u děj zpytování svědomí. A řekni jsi pane bože dej mi sílu k tomu dělat to co si přeješ abych sklidil ovoce pro tebe a večer se svým to ovoce pro něho a to u odevzdám mu celý ten život se vším co znamená přestalo není myslet. Rozumíte tato si tou jsou tam k tomu co řekou odpoledne. Jenom musím to předejít co vám ten výklad abyste viděli kam mířím proč se takle v abram s tou duší. Protože byste řekli jak si něco smrtelného může spojit když nezve li to je nerozumné rozum v to se nemůže když to nebyl ten základ nesmrtelný aby to nebylo možné ale prosté zakotven v tom mně je to možné přesto je to základ když se musíte ale k tomu základu dopracovat. Tomu nesmrtelnému zákon se nesmrtelné duše. Zabít své zevní to je ta duše jsou od tělo s o síle jáčko moje zabít toto totiž sum to co poznávám jako všechno z tato a či k. A od toho víc daleko volal co to co za na další při jsem z dospěl to by nemělo pro tomu prvnímu prosím naší duše to se mi hodí svobody vítat dělat uměle vynechávám co jsem na podíl výkladu. Tak jestliže s tím s o to své bych zničil předčasně od by ho anulovat přestal být jáčky je to s ti být samosebou on nikoliv někým jiný tak i bych si znemožnil duchovní cestu duchovní postup. Musím zůstat jáčkem tak dlouho dokud ho potřebuji dokud ono se nespojí s tím nesmrtelným to zaseto jáčko to s tví. Jako celek pochází z toho s tím nesmrtelného to je ta transformace země se rostlina které obdobná transformací ano. Ale pro tu tom o rostlinou země je tam je obdobný obr do na obdobný poměr jako nesmrtelné země a smrtelná rostlina. To je smrtelné ano asi tak země zůstane a to prostě dalo se zahyne ženo v válku takže opatrně s tím zacházením s lidským kosti no ano to z s. Je víte jak ježíš kristus pěstoval u svých. V učili že nechal vegetovat v tom jeho již a teprve když nebyl od toho v takové míře zapotřebí. Kdy do překážkou k začlo být překážkou takovou odstraňoval u ježíše krista pro začlo být překážkou rodu nevstoupila kou dělal takže jsem se musel zbavit toho jáčka na poušti. Ale zbavovali jáčka a a to v tohoto obého jáčka proto satanáše ale ty své učedníky těsně při smrti v svatý petr z poznal že to je satan který svedl tomu žil nese na či než někoho jiného možno to připisovat někomu třetímu ale byl to on který se měl rád do to jeho jáčko který způsobilo že to on zapřel ježíše že ano nese rád nestačí ježíše. Sví z oděnou bytostí no tak je to s každým z nás tak domy jako svatým petrem z ležela výjimka ovšem je tam zase celá stala řeku uvedena v tom příkladu života ježíše krista jednou učedníku od svaly zenové v po počítat všecko ostatní. Ale pak zase všemu zatím jenom jednoho tak to jáčko to není duších které mělo za úkol dostat to již jenom např jíž stal po se po pravila samo o to po spáchal sebevraždu dál. No tak o to není třeba se vůbec starat to spáchal jsem byl v v v v v pravý čas o pole vydrží. Upozorňoval že učedníci páně okamžitě po sebevraždě toho. Jednoho z jejich při brali dalšího učedníka to byl svatý pavel při dali dalšího dvanácti ho a oni udržovaly dva lásku a v svatý pavel byl při nás tím následkem toho rozumíte nebyl dva z všimněme si dobře skutku o poštou z ti tak je to napsáno takle poniž ji zvolených do jinýho dávno před tohleto ano. Době již pavel je ještě chodil vraždit tak oni oni o se o nás. F. Tak myslím že jsem vám řekl na čát ten prost ale můžeme se o tom ještě zrozovat protože máme ještě času dost. Abyste pochopili se to smrtelná duše. Že to něco co u čeho je vzniklo a pravým u čelem bylo aby se to mohl vám dostat nazpátek jako celek bohu ten ten nejvyšší u účel smrtelné duše a jestliže ne máme na tento účel tak neskládá ne i bohu za to i u znamená do ve z tam tu duši smrtelnou do nesmrtelné to svoje z toho co s í často stát. Tomu bohu to co tam nedostává celé nýbrž po kou sklad protože to není odpadne to co musí od kou pod a pak se od kou ničí jako stav ustane co přežije i víru. A ka těch učedníků přežila i tu ztrátu víry. no a jako takoví byli připraveni pro seslání ducha svatého. Ale když čím někdo druhý jako byl ježíš kristus dopomohl k tomu ještě tím pokojem co s. Ještě je to v tom lidským prosté lidské duši není obsažen. Tam se musí pořád od boha do dávat něco dalšího se tam předtím nevešlo protože ona nebyl plná konal takový vlastností genetických ono. Lidských a kdežto tento pokoj který věnoval ježíš učedníků nebyl původu vyléčit z ky a. To bylo něco zhora od boha přímo bez transformátoru přicházejícího. Při že po tom člověku a kdo tam bylo tak mu toho ale tak se dostali k duchu svatému. Že my například se snažím o relaxaci jak to jsi velice s tím o duševní uklidnění je to výborná věc ale to velice chabá om skla nebo náhražka toho klidu tak tichá který přichází zhora upozorňovat na jednu věc že není k tak jako úplně tak řek jak to říkám protože když ze se nestane děláte všechno pro ten klid tak se přibližuje se k tomu abyste se otevřely tomu vědu o rozumíte nepotřební. Ale nevěřte že by vás do tam do toho dostalo toto vám do klidu který neni jenom relaxací ve které je hluboké poznání obsaženo v hluboké poznání ještě ten ne o které mluví vjemy žil z ale pak i ta velice temné poznání. Nebo svatý o to to taky od vých ale je to poznání nerozlišené pak prosto rozlišené k no tak vše zatím kdyby tam bůh zůstal u sebe a pro sebe tady to von nikdy nemohli nazvat bohem otcem bohem synem a bohem duchem svatých nýbrž jenom bohem ale takový tom. Bůh vede sám pro sebe nebylo by stvoření. Nebylo byli postupné osvícení to o to s to že jako vidíme třebas prostě tou vše osvícený způsob tu ještě kostí.