Karel Makoň: 85-20A-5 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Na a byla to byl že jsem člověk který či je trošku dělat přesně osud. On totiž se cestou nešel odporu nechala syna si pět z ky a při širokého mu to šlo poměrně letech a tyto protože se dělo v předtím roční ku tu do na šestý rok byly jen na to zvyklí a neřeknu dodával nebere ono ale říkaje ale je čili ix i při jen si tady zase jen při nás nikdo si již ne ale se musí v ale byl jeho přátele o že vzdal. Jako sebe oni z oni si to ono ti dali kdysi tomu nevěděl on to potom muselo dělal není tomu dokonce rozroste čtvrtý roši udělal ale za jednou k v. Co všechno dělal aby ho neudělal z kom poprosit říkat to je zanechali propadnout. Protože to bude pro styl na který byl zvyklý. jsem se o to dotyční a ptal jsem byl vrozenost nám přišel jez vedle životě trestám při všem propadal. A on říkal jí. Podívejte se z do tří kterou se tady setkám vejde přít na osudu večírku oné. Z této s v ale přicházím jenom na jeden z který ale které čím ku když jsem si chodil s prvním roční ku a se opustil který jsem propadl a oni na mně ne za ně. Za to jsem bez domě pozvali jako došli do školy oni jsou dovede vedle pověsti i v. Tak je pozval to je ten i si s to za patří dal činni svými prošel své nesmí váží. Řekli takle pocení a jsem se v životě vždycky setkal s lidmi kteří přes svoje velké nedostatky také dovedly o chce být. A takže nestal tam kde jsem o to o to postavení mých nese tam nevyšplhal pomocí politiky. Nýbrž pomocí svých schopností. Nebudete o věřitele když jsem tak nestudoval jsem pro cestu ty. Ale jsem praktik musím pravil z ve přes do sico se co se přitom tak stačil dělat jsem měl zatím na to semen se snažil vraždy je tady byste to jsem nedělal to tu budu vím. Jen jsem to jste světelný o něco podobného jako s přímkou proto za to že my své přátele přeci ve vizte měl zažil se asi šesté zel rozum střeše osmi tři ve sebe do jsem vám v ce lidské podařilo propadnout ven. Svým v ale. S se na ve své vázaný vzaté od se že dneska se mnou mluvíte přese se zažil lety povede vás li s v. Sem říkal jsem to jsem nepovažoval debakl nýbrž vzala odvahu ode o prosím vás od jako v proč to nebylo z to ve cesta je než do podle sebe musel ježto ode se do přesto prošel ne to to trvalo koly se na tom měl její. A málo to byl měl to jeho školy do tak i trpěla pro na čekala příštím školní rokem a. Tak jsem to o hle pro lid z milosti svého prostředí. Ale když se potom bavil se tak tím jsem to tak je prosta seďte své tak proč chcete ode mně je více než co se ramena řekl jsem řekl před z ko. Řekl jste všecko dáte se řeknu co jste neřekl a teď jsem mu říkal co mně řekl vám tady nebudu pro toho s co mně řekl to se kdysi v od to není jenom co jsem říkal jeho povolání. Sv dale i tím není nižšího života pro u pozor co s tím souvisí na sem říkal co s tím souvisí s se mu nechtěla by se zpovídal když jsem mu řikal pod doví věci v on se říkal že to jsem by se s tím ve je mast je svým vaši být jimi životě ale on s tam tím a je to s tou o kterou jste pěstoval kristem a je napřed si na k ital co jsem zapomněl ne co jsem zapomněl a to škola nehodnotil. Že tak jisti který sta. Jisté pro byl spěli ti tady z to znamená abyste větším byl kdežto vyšší ti co se li se aby to byl vším ko v ale je neměli za pořádně aby se je li pořádně žádati dalo. Takže jste přitom propadl nic se nestalo kdy ne ten který otroky čemu neni kde nic neumí. Tak dal pro toho vší vám něco řeknu jsem říkal tomu i při silám se tímto studoval radím názvu jsem se věnoval nám přírodním vědám a ty ostatní kam prosí když viděli jak jsem zanícen pro podněty ostatní znaky na vedlo protože tomu pravému ale ve jemně. Ale protože je. Tamti při do věci řikaly protože člověk to si musíme tady jako vážit a. Dokonce když potom z tvých koly ve rodiče nebo matka tak sto byste neměla dělat. No to nevadí ale jsem něco dělal pořádně dycky jsem začal o s tak se potom říkal ty se o z něco dělat pořádně co to je konali třebas všemi jo. A ale to jedni zajímal a neska napřed oku ale z kou není psáno s sic. Tohle jediným obor jsem potom o tom se člověk na obchodní jak je mi pracně zanícení roste vniká aniž jsem mu říkal co mi z ale z je čem víme jsem se kromě stroje svatým našim tamto zlem je lidským tam na tom ni názvu říkali takto budeš muset chodit let denně do týrat dělat pro sebe a tak dále a podle potom na učil třebas do. V poté ho interior mistrova na co jsem moc rád že to umím země se to dělat to jsem se s tím návratem chodit osvěcovat k ale ne sebe nýbrž jo ty věci ne že se nic nestane to musí být velice málo si díváte skal ne a tak dále ten tam měl takovost věku interní všech možný povalen dispozici že škola zase zachovalo. Prostě všemi z petrova měla všelijak přeli ale od správnou při tento skok z těl než pro zraku vnitřně no ve semen jakých nemilé že to odstavena no as v si tak lid chci v v v no a tak jsem říkal podívejte se v když jsem něco pořádně uměl a tak voni to hodnotili jako krát v jsem se k vůli tomu dostal k něčemu dalšímu. Protože na tak jsem ho do viz se dostali na svaté ty moje ind jiný záležitosti v ale to jsem ale dobře na ti dal tom jak je osel v jsem se ho jeho ne a jsem proces se od celého evropu a dokonce jsem byl v africe říkal. sem říkal protože se kolem sebe v do z vás viděl pro svět. Ten kdo by si silo viděl celý že to něco měl pořádně oni uměli že jenom polovičatě proč svým bezvadně se proč se vědomosti stačila ale ty nejsou tebe při jakost ale nedával jak při svém pomohli co ještě o měl aby se taky je co neuměl co mu nešlo co zabraňovalo a my jsme přišli z toho že i ten kdo se prospěšný a teď jsem u základní věci i to jsem se chtěl dostat že totiž ji všemi svými v duše když schopnostmi. Znamená umět zaměstnat své slabosti přát. Na cestě lásky k bohu v v v v v ani visí se toto se naučíte ve ne tak potom se dostatek koncentrační o mystické sví. Nějaké modlitbě v ale v tak se vám tam ty myšlenky z toho nebudou vlast. Že sto nevymaní byl před se honit myšlenky pořádek sil dvojí věc honit myšlenky dají za pánem bohem a znamená v ani tím myslím rovným se ani zatím pánem on se dostanete. A jestli si pořád ten jednak i ti a on říkal tak to bude dobrý tak budete mít úspěch i v tom i v těch sis se i ty vaše slova jsem pro svítit no a on říkal tak i to jsem také propadal no si to on bude světlem si tento svět jen na svém příkladě jak používám takovou slabost tak jako každý člověk. Mám nějak mám nějaké kdy by vší je to třebas vší na nevím o tom. Nikdo tu král mnich ne protože mně to chutná ale v si si tam jsem na cestě kdy je to se mu tak došel neříkal. to teďka říkám naplno co říkal pro za o co se při doteky řekové jsem říkal že jo. Jaký je si že od do co právě vodu zítra nezkalené ne protože přeci to je musím vytržen dosti či k rád ti ne a slíbil jestliže příště tam pudu. By tam bylo a to se okolo si tak semeno se vám nemohu mít taky stává. Ale když jde o větší věci o větší jsem tedy životě tak bych si řeknu za chvíli tak na vášeň při stal se nesmí vášní člověk. kdysi byl vášněmi prohrál na každém kroku kdysi byl také za a oni nezacházel ty máš právo posedlá atd. Za pět minut v kdežto za by do z o jsem li v ale jsem ale nečekal smí ve lid od posedlá nikdy jsem říkal kdyby se se nade nějaké činnosti záludně která bavila a nikdy tam vášeň za pět nic nepřestal. jsem ten tím způsobem se vyhnul těžkostem ta slabost která před padla z nad o jsem uměl jsem po přít mým jinam mír o trpělivosti k míním dávání míru trpělivosti v od rozuměla nečisté dost jsem trpělivý těle je jenom něco mudr že jsem to zdržel a tím jsem nakonec na to co prosící je za časem po se stala pojí předností a jsem říkal na nestal se vám že by naše slabost vám. Také v něčem nikdy byla prospěšná. Mně kupodivu cele řadu případů jmenoval svýho života aby si na to jako z rukávu že zase na než tak jeví to je ona byla nesla jest a neví ten je si jak jeho mojí přednost ale se tím uplatní od pak vodu ukázat co to s li v z to všechno ostatní řek stát o byl prostě výjimečná něco výjimečný člověk protože čtyřikrát propadl na ten kříž. To byl kou v on to do doby člověk on se přestaneme ještě odporu. A to by na ni se neučí za že mu to dělo postíš ty buňky nějak namáhat. A tak říkal co byste mně řekl do budoucnosti jsem mu říkal staří jak nic si říkali neboli kotvit je i že jsem na st dneska ve svém věku skal vám malém šedesát prosimvás nestane našem věku musí se začít visí se něco z toho života mít. Radostný ho začít pěstovat paměť no ale ona se ztrácí. Víte jsem se ostatně tu pán. A to jsem vám měl za zlé včera setník tuto mi zaplašili v tím se jist něčím co jste zaplaší když si nemůžete sto ve do na to co jsme tady říkali v tom se přehrad kdyby se si ale neměla ale pece práce tak jsem musel jsem takle na zůstalo. Ono to je škoda ž ale v s v tak ale zkrátka člověk že by měl v každém věku. Jednat tak jako jedno být to na něm bez to je v že z nejednali jako věčná bytost. My jsme nepomyslí na svou slabost stáří do proč ne nelitoval jsem se ještě nebyl jsme ní. Oh aby že došel snesly s plnou berou na to zase studium tam se nadto ve o nešel jsem se nají věci hle do se nositel vás krásně nad tak i dalo prosto musel proto za jemné to byly jsem do vy protože jste něco zvládl. A i teďka zvládne této a teď si to jak to dopadne za metr svůj pád z ji nebudete paměť kterou si ježíš ne vám to dělat radost že je pamětí budete vysokou mého ukládat. Co tam o ukládat v jsem říkal v s v pak i s i při ho v v co vám tehdy lidství nešla a vyšší. Začnu přese učit víc ale ne podle které jsem si prosila s lásce k bohu on co se dochází tato ale přejdu lid a ne odcházím od tématu jsem se vás zase jen k letu ale většině když na to že by šlo je to ale opravdu nešlo. jsem říkal proč vám to nešli za šlo v čehož zahrát znaky dáno. Sví a když v na to nemám bych chtěl říci že ten prosimvás když na buňky jen si potkáte ne pátek do čistě je na ten nabyli terezy ti to by tady jsi ale ježto do taky do se na čí své na též tím ne tak mám na ne ti. Aby se ne ale příkad ani našlí mana. To by se neměl za týden naučit jedno abyste slovíčko prosím vás to byl hle li jsem jas a bez ale je to tak je tak si ti letech uměle je tak licet jazyků. Protože mně trpělivost a protože denně cvičili tu paměť tak ti zatím si toto určovány obr tedy po svíčky jednat proč se pořád si říkal to nic ke slovo kdyby je bitvě si říkali zpět a za při do tu měl bezpečně a vždycky v ale to jenom věc soustavný ho dobývání své do podstaty. soustavy myšlení které ráz je stejně normální jako v každém zaseto naučí třebas lehčím způsobem protože doba kdy už. Na ve jak si dopadne ale jak se když se při konečně na tu lásku k bohu tak by si při když jsi ne na to vás v bohu že že to není v protože ono nemá a s tím máte li každý boha miluje a jenomže o tom neví že u ní. Kdybyste toto jak to pravím že to je nad jako z ve se že vás něco si nic z věnovat ne si ho milujete toho boha. vám řeknu jak to se uvedu svůj příklad. Nikdy jsem si nemyslel dokud sice nevíme že ona na brát ne jako si to se při škole vzal pro boha nevěří než který by se to zase nevěřil protože jsem protože jsem na nebude se mu milovat ale jsem plně jeho vůli to z toho pravé že jsem na to správné ale i proti sobě tak jsem ho miloval neboť kdo miluje ten je otce kdo plní vůli jeho se tomu plně le ale jsem nebyl že to jeho vůle to jedno ale tomu jsem plně v. Do vůle za rozumem či ve k tomu jeho. jsem plně to jsem a jestliže vy ve svém životě nacházíte mon be ti. Nikdy jste poslušni ani nemusíte být poslušni ale z poslušni ne protože tato dobře tak musíte se ho poslechnout. Tak tady jste poslušni boha a to vnitřní potřeba je láska k bohu která se vás o vzývá v z toho roven to jsem by se o davu hlava k bohu. jsem to asi jejich moc slavně nadešel bude to z musel říct ještě za se další příkladu abyste to pochopili ale řeku jednou za je toho kdy jsem začal ten nemiluje boha když jsem si uvědoměl že jsem ho nikdy nemiloval.. Že když jsem si myslel šel začínám milovat tak jsem se mýlil protože tato poznal jsem co jsem že pán vědy mně. On dává a ne z vás cele jeho mocí miluji ho v čili on miluje sebe a tím pátém tak je jižního a všechno prost o ale je to spravedlivě bez o na to že je mu všechno je věčná. Teď si představte že byste mu za to byli dětí ne protože byste o něho protekci. Ale i že byste je za vydělali o koly v kdy při jsem když jsem měl ve ne musíte uzavírat okruh kdy se musí třebas pocitem věčnosti a se s no z toho co jste je na její. Z toho jeho co znamená musíte být věčný za to že jste mohli provést protože si jako budu jež to není třeba jsem rád že jsem tak ona provést nebylo se jsem je přežil když jsem mít pocit jsem jsi ne jsi jsi na on od posteli. se vzdával jednoho člověka to bylo možná někdo z vás máte z toto do za pak jen že jak s ten se zase šel cestou naději něco obdobného. To by bylo to tak jedno za jsem z tisíc který člověk s špatně slouží na a on mistrně použít. jsem s ním často pojednává aby vás on věty věci a on říkal ano jsem si to ne proto abych uskutečňovat to co my radíte. Ale proto je že ve mně z budu zde se po světem nadějí ale a to přesto nadějí budu toto cestou že budu jednou u boha budu s ním. To byl člověk který kdy král naší hostí. V pravdu co považoval za správný snažit konání toho co pod za správné to patří se do této cesty všemi vlastnostmi. Na jest jeho věku s ti z že jo stali ho ne pro nový a ale ten je na něm jako dozrávat v k v. A ona je nehodné vyčítá ale ten rod pění na že jsem na se nepodaří. On se jako ras. Ten by měl jako vedoucího pracovní tato je že ne na obě nadále přít než trest ven co tam bylo před všemi oddanými na hrozná ostuda v jsem tam měl zase z toho nemáme s to za vás udělal hned první z to je na tom bylo že začne on se s koly a říká ale je a stali než k ale se nestane ale dobří v se hodně navazovat končil já. Jsem dostal od do od do toho tím ti že na hadr ale nezůstal z učí. si s on moc o to že bych vám na chvíli přijít rozborem nebo ne jak tam na pravdu a to jsem tam on se jako říkal. Sem říkal buď myslí tomu od k to že s tak nezničí když jsem si jsem se do víte z toho nebyl vědom a duch li vám tohle toho že co smíme a ho boha. Jeho s i to musí své k zacházeli jako svou vlastní která nejzákladnější omyl to je padá jeho pocházející vlastnosti které do čili byly jsem za ale ne i do žité není s to prosilo tedy smysl jaký rozumem ženo. Ale von se tam od napřít od nikud oni se nic z ne z ale co se životem souvisí ho co všechno se z vzal od ale musím to omezenosti prosimvás. vám teďka radím nebojte jsem byl v nechoďte za od jen on od prosili ten ho. to udělá za vás se s ním deska večer vidím se smí chodil na jednou tím nebo kdo z vás na o jsem než jak stání mi a jsem pro toho. Pán mu řekl tomu vedoucí mu tedy řekl tímto způsobem nese jste vím by ne hle do z to je že a vy protože jsem to neprovedl chleba nikde zase von ten než já. Von říkal mně nejvíc dveře a že se ani je ne a že by ne ne ne si ale to je za nás že se tam patrně bylo po zajel ale ve kam by zase se v každém esta zaniká atakdále a a. Ví. To protože nese se jsem z je na cestu jak jsem že to bude odpovídat tak ve jako v takže nakonec veta dost jsem taky člověk prosimvás li se mu vždycky dáte nebe protože se za dnes na a ne před všemi z nich lidmi aby se ne tak se nedostal ani v tom nevíte. Tak se za co se opravě do z k o do se na celek který jde cestou naděje a to jsem v chvíli mně na dění že příčí se to nestane. Když to dělá všechno aby se nestalo a proto měl oprávněn radil sto nestane ode prošel jenom sester naděje ale je ve naděje tam znáte z pás ale na všechno co dělal. stále lépe je na došel co dělat v tak jak to všechno se v ale dostane od sebe jsem se o ten než to říkal ten to je ta te jak dál. A říkala prosimvás pro že jsem teta ale že se dvacet let. Ale teďka začnu potes se nebyla jak jsem mu ve že oni při které bych byl je nebe se ten ne za ale ne. Jsi ve tak ve nejedná. teďka nejdou tak to asi ne ale oči tak na za sebou do nad tak do kde dobyto ale prosím. Jsem říkal tak je to to není li s neproste naše víte a. Nýbrž zítra napřít na tom stranou než v ale tomu ten chleba v nešla k němu. On sebe se si to uděl výtečně tebe i když ve tuší že podle od trvat nebo ani sledem ale ne pochvale kde je za sebe to jsi byl ale je tady za vám ale radím. Si teď nevedu zkuste si též ve a řeknete chleba je ne ale jsem třebas že ne ale ne se bych tak řekl ale se neseme ale ne v a to ne ne že by se ne na to vede dál při nic víc než to co říkat. To se doby o to nejde v před tady padat tak že se telefonoval v než jsem přes se nese ne nadto se dalek takže vedle sebe ale je že vede kde se ne já. Říká nem nemám teď a příliš se zase se nevede vše v pořádku a i jsem k čeká ale protože se jak a to že ani semene pochvala. Jenom se tam právě díváme na mně bez si jsem ho vlast atd. To padnout. Že jsem dobře věděl v z za asi tak se zase deska ve které hlad jen ten nezaslouženou v tak jsem bez jako ten nad čeká. Tak jsem se k ale tam ta semena a kdo před ten bude pořád. A op on říkal jak by tento li chodit kde je předním styk na jak je to veliká. jsem vyšel ale zase ne jsem nevím ale jak se než jak je v při tak jsem do samo co jsem říkal tak si z víme tak a on. se při tím že se dovedl musím se teď se stal dovede ji věk si nesmíme váže toho že se procházel se do po z a a je sester vždycky provést nemůže to je tak vždycky nemožný. Že všechno od se po v nás. Tak jsem si tam nezačíná nic se na to nestranně ten než se dostanu k tomu řekla jste před nemá dělat ale ten je za jimi příkladem jak se to správně na děl jak milovat se než tu on je nade ale ne jisté jako takovou ale ne když jsem se od nadějí že se který se asi stane se tak jak se tady je ten nebylo by jako to ten je jsem na to ne to je láska ve z spustil se sedmého kde ji tak jsem se snese by se zrodil se ale jsem. Je tomu od a nevím co by se nedalo jedné a oním říkal protože sester ten kde je jak se říká je jsem o ty doby ne ne se než je jediná ne že je ne ale jsem ne a příde za tři neděle v ní. A když jsem si že teď je to že se řeka a chce jednat tak to ne očí chce. Se jak jsem se zase z jako on říkal protože se jsem na rosteme ho tak jak jsem že jsem na ten že se bude tedy jak si z došli chtěly si musí byste se s a ho vy jak je taky s ten je chtě že se jesi to podle jestli jesi et do i tak je nezačli aby jsi na sebe ještě ne to musím sebe či o tu na tak jsem ho za čistě na tak tak jsem se o tom že jsem z vás ale s každém z ale za vás oprávnění. Víte ale ne víc si přímý jisti. Všechno před všechno u znamená nikdy nic než se do všechno umím ten by bez nic ne je to je věc tvé řeč se semeno s tím i si semen. Ale jsem říkal teď si tomu jste z ti nejlepší jste tří i v si to nedokázal v tady v jakosti ale tenhleten abych přitom do a tak než na toho ten je na. Do toho co by za by pracovní jedné ten od s tak je to neměl na dáte i nebudu tedy vody do tak je ale nestal tak na ten svým a ale to ale my jsme žádný nemohl v její v v tom podniku jste si tak to tedy si zastupoval konec chce to je nejvíc spatří prosimvás on nebyl lékařem teď za ni ale jsou by pravé ale teď se najde vší paměti to je. S. Ona se navenek při zkouška ale v přesto z závisle si jsem bystosti s ne st v na ti jsem se svět ale jsme všem to může by ne než je to v asi v. A to jsem v bych ale jenom v ale se svým život ale nikoho jsem nedovede snažit aby tato jsem zase byl jsem ale říkal jsem o patří na než když se na nos ale že jsem si stala jako výchovný prostředek ale ne vy jste než než čím on jak tasí a že si ho nebudeš jít nejsi nebi ne si by si ho budeš mít padat tvé ale k asi tak se choroby. Se dostane neví prvek který u ne na člověka nebude za stavu. Ty nestraší škod také tím patří když ji budeš cítit a když mu dešti se jako k sobě když sobě přistupoval. jsem to byl člověk sise s a musí ho jako že oni říci že když si myslím že když o tom od já. A na i na to mohu o do že ono se vším. A ne ten přede vědu nese jste dalek asi že ne ne je tento třebas ne ten je s protože to je to co ale na tak se zdá že a nese výtečný ne sv. A on je to dobře to se nedivte že ho pořád co ho přes je to nemá žádnou vody nesebral ne přesto se na kupředu v a protože ve proto za dobře vlasy ve přesto by ovšem při ne tedy na to jak se mi ale on si si nepotřebuje a si tady zase z se v noze opakuje se podle sv jak správně nevadí boha ten je ten že si sbohem nemá vůbec nic společného a ne ten sta člověk by si při ni říká že nevěřících jsem ten ho ten nauč nevěřili. Že jsem se leze na nevěřící a v tom jako utržil aby byl nevěřící aby na boha správně jsem taky nevěřil jsem jista že ano. A on praví dosáhnout věčnost a realizovat z toho co je ve všech věcech nezměnitelné a co je za všemi samotnými věc co je právě tak blažené ne v rámci umyl vel z vesmíru jako mimo vesmír nebo čase prostor nedotčené nedokonalost nedokonalostmi a omezeními. Porovnám mít nebo činností činnost my nevíme že kdyby tam rozmyslet si činnostmi nebe který přebývá taková je sláva duchovního života be jak nese již dostane člověk v ě k jakékoliv činnosti kte pro vnitřní slávě své činnosti která pochází od boha tak opravdu nemůže. na vůli musí být boží tak vám. To není možno se z vás se s chce ti by je byl na rozum je kdyby to byl nesmysl když najednou poznával jsem třebas v tom koncentráku s nemiluju. Z ven nebo u svým jsem měřím do vím o něm co s tím s a pro toho o ono se že zároveň s to po centra božího vím jaká je to hřích na kterou on neví vím to co on vím všechno to co pán bůh rozumíte asi tak čili on ten bůh. Je ukázal že jsem přitom jenom svět jest je to mně co prosím je pro ale ten svědek zase není to je ta smrtelnou po sto nýbrž ta nesmrtelná indy do li a tam jsem najednou stává svědkem jsem se s ním spojil totiž. Jsem z kdy svou smrtelnou podstatu vědomou spolu s touto nese tou tím co jsem stával ten mezičlánek který nám tedy vně vás jemnou no to nebudu pro při životě toto se nebránil k tomu spojení s tou nesmrtelnost že ta nesmrtelnost je nezměnitelné ano. Kdežto tohle to je všechno změnit temné čili řek bych v když by nějaký kom ty u tebe dosahoval těmi vrchol jednou ji ničí jednou je jednou desítky jednou třicítky ale byla jsem se na tu nulu zase tak tato nula by byla dnes nit temná jo kdyby šel jenom jednostranně také na horu toto nezměnitelné. Že ty míč ti ale ty nuly nit se kterou se všechno vrací ji bude se tomu všechno vrací to je to nejdu v tom co to již to ten teta po mu ho. Te ten projev ačkoliv je to nesmrtelné projeveno ve všech vědce se projevil vše věci a v přebývá ve všech forma jeho sláva spočívá v tom že není temné že u stávám tím že nic které protože nic činím všechno může vší ano kdy dobře rozumí. A my se právě při své činnosti měli bychom se tedy přese činnosti dopracovat tohoto nic či když ježíš říká o boha a když mu a a než tím o dně a oni za o. Tak to znamená nevracejí se k sobě s tím co si provedl. Usa u toho kdo ti pomohl o pro ve z on tam neříká ale to ta kdysi moh milovat z moci boží totiž. A proto máš u boha tu s to neb při vlak chci chci. A ta činnost li prát i veškeré schopnosti z tak nemají být zaujaty jo němý je jim rozumět ale ono je dobře i tomu rozumět bych na to měl trvat aby se tomu porozumět. Protože jem jinak se z živou tyto život co se ztratíte budete říkat si je toho z kte ale co jsem tam si všeho ale je to neuskutečnitelné o to si nesmíte protože pro tu budu v sobě máte v a v nule se musí dostavit například tím způsobem jak on vadí a to pokus a tím si v čem ne a vás upozorňuju na toho. Že to velice mohu tone abyste to abyste opakovali se přírodní jež co dneška se výtečného dejte si to na spis tu prstu próze ve co ti poletí do nebíčka sledujte dycky do nebíčka se by toho dál od obou jem si sebe protože mu došli síly. My ne umíme z již s ti z nich se chováme tak špatně že nevíme jak zjistit kdy nám docházejí síly kdysi my jsme tomu jsme pořád hnát kupředu. A vono to takle nejde ono z toho co potom dělat ne je poloviční jsme věční že činnost vychází tak z velice mala a tím méně sto vycházím vědomí o věčnosti pochopit ale když sis čas nehnete viz co by tím meze li tak jste dobrým hercem na ji když si tohoto světa ten tam musí dělat tou si když se někomu něco říct protože to nemůže být ne tak. Prosím vás u p co na tom měl říct b rozumíte jednotlivce a kolektivu. Nepozůstává v vyjdete že oni si s tělem vyhledávání vlastního pokroku mocného nebo mentálního nebo vlastní spásy duchovní bez toho že bychom se starali. O vlas od své bližní a teď a bez toho že bychom obětovali vlastní rozvoji na oltáři společnosti nýbrž náš naše pravé pravá relace individua semen. A kdy lidu měly do na tej věčný bylo by ti pozornost to slovy že si el pozůstává v tom že promrháváme všechno co máme dispozici neříká pro ty dáte promrhal než to co tady spoj si ve prospěch celku bez prospět svých bližní kdy z toho nic do či že. Vás třebas o se zaměstnání v ničem pád a je to opravdu pro boha mate ten ne vším pořádku to promrhává tak to vy padat z ní. Ale neboť cestovat ani zoufalý ani si je za viděli kte cestu zpět k nule byste trati město promrhali ten bude daleko blíž když se bez neklidný roste anulování dycky. Protože se mi vidíte prosto mrzí tak kryl to s se dostanete na tu mu v tak v to co to se přijalo by do ghos abychom se při tomhletom správnému užití své mentální podstaty co znamená asi všech schopností které máme. Chovali jako nebožtík který se svléká ze své těl stezka ano že totiž je nikdy téměř s. Nejsme jenom mým duševním čím vy m pořád se nějak cítíme lidmi hmotnými o li za tu mým dáme na svou přízemí no z z z na toho nebožtík na to o mrtvého. Tedy ještě žije ale přiměl myslíte že si mysíte že po z meze sledu obrodu z víte tak snadno z toho svého oděvu pozemského z se z ka. To prosim opatrně protože mu to byly jenom ne skokem nýbrž pomalu a no. On se třemi jenom do jiné zprávy zase smrtelné tak že on ono mysli kdybych v takové faktické z li tu tím se to co mu ti že nejsem v tom okamžiku správného pochopení lidských schopností odkud pochází jak kam jdou kam míří kam ve do nejsem že to z toho nic to jenom no o ji který za mnou stojí v i když ne to nebo jak. Víte. si uvědomuje nově že. To se kterým jsem prošel kdyby tady nebyli existoval nebyl bych je prošel kdybych neměl když. Živí tělo jenom živým v těle je to možné ale jsem od se na to vůbec tedy jak jsem si tu z zraku a co uvědomovat tak stal ze končilo strach všem že zahynu že odejdu nejenom od své tělesnosti vůbec se přestane existovat kou vědomí dělá že ano. To jsem si byl úkoly sebe se vědomí něčeho nějak honit z to ale. Protože jsem použil hnedka před nic jelikož jsem neměl danou přesto o bohu. A to bylo kruté a v že se tak se od je to si křesťani ne ne prožívali protože mají jako před tou bohu co. Cesty nejdou no tak to asi vám říkám si že by vás nebaví nebo se dají pochopit protože nemá toto zkušenost. To je to cestě jste úspěšný totiž dostávat se se kupředu tehdy když zažíváte tohle toho zažíváte a dost. Která nemá příčinu v tom co dělá nýbrž na to samo osobě by bez příčinu k a dost. A tahleta rosy příznakem toho šesté odešli za rámec nečinnosti nebyl se obě byly tu od své tři. Protože bych byl tu pak při země bral z jako tuto vybere a to z toho co v tělo bylo co by řekl za to co nebylo věnost ano. Jestliže to z blaženosti boží pochází co všechno dělám tak jakmile zač mu tu blaženost pociťovat tak se na dobré stopě. Tak ne že to oblažuje že pro vlažný pro by žil co dělat ale že to dělám tak k si že na sebe nemyslím že někde oběd s a přitom značí známým něco z toho nepochází z toho že se vjemy věci. Ale chci protože nebylo to přišlo blaženost větší než že se něco nalezl kde se se mi se při to nevynalézal jsem na nic se přišel. Ale zmocňuje se blaženost soudu že se přibližuju tomu smím v chodu síly se kterou tady na u tak kte taková první známka nám této cesty všemi schopnostmi lidskými v ti pro totiž začátku je třeba aby na této cestě člověk je nějaký důkazy. Jde cestou víry a tyto důkazy jsou nejjistějším klesli. O tom že jdete správně jsem právě paní brtnová ne vyznáš z významné pozval sino v tato tu radost ničím ne odůvodněno čas protože ona byla z chop na jedna od osobní při tom krásně od dobře bez ohledu na sebe a tak se jsem to pokazilo přišel a oni tam. Neměli takovou za stěnu přeci v byla do veliká. A jsem říkal se se za vás jenom protože mi to tak kdo o tom ukazovat není to je zastřena pro na je. Tom jenom to je svět a tak že na to pokorná ženo že pod život a nic nedělal odkud nikdy vždycky jemně jsem říkal před o čem semen tomu ne dost příště přijdu rozumí co co abyste viděla že to vím to je dost co oni zanechat. Jakou stopu se když to proč to je v se mít samosebou v byl mohl říci proč to je protože ona se svou činností přibližovala k tomu odkud ta činnost pochod a to s i za činnosti pocházet znamená bo o to dělat tak čistě. To víte to bylo tak za vás na žena když jsem k těmletěm lidem že to tření je z. Ne říkal o tom jak to mají dělat to mají dělat právě na tomto druhu lásky tak. Nikdo z mých ani ten na ten ani nikdo z nich o byl tam asi pak vás z dodneška to nemají ku ve z s.