Karel Makoň: 85-20B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

ta do této stačila ke spáse zvláštním způsobem že ona při tom nebyl řecky ale všechno se tam jde hodiny večer dělali sem a tam říkal ona si okamžitě za psala nesmí do se nejen spát probudila se zapřela na a a jak jsem přišel do okolo potom prázdnin z toho nějak slunce čerstvé dno do padesát čest že po práci a tak mi to začla číst jsem mává zvláštní nese říkal ne semones to bylo jen jsem vás viděl jasné šel takovýmu zatemnělou chrám svatýho vojtěcha ne členi a tam strkal to tak to celý vykládaná přesně tak je to to říkal jsem říkal a to je cesta pro jsem to začal dělat a dneska vím toho tu radost o tuto pochází kdykoliv jsem něco dělal jak se to tam uváděl tak tak dost a stal ani jsem si přál to byl do následek dovětek ale dneska v radostí žiju pořád bez umřela toho to nevydržel a protože on říkal dlouho které radosti to je to není cíl to je nechci ři řekneme točí ale ten dycky cestu nedrží ho ce spálí lékaři o s to je že zemřela na jako vinu ale neříkám že bych tomu o tom pochyboval ale hlavní příčina byla v něčem ne že ona se spálil vnitřně a samo celou to moh výtky obojetně co co normálně ve sebe nerozbujelo pravé pro nějakou tu vyšší této nebo nevím co při tom produkuje a v čem tedy pozůstávala opakuju u to co jsem řekl těm lidem protože tam je zastoupen tento radě přechod nezi činností a mezi modlitbou vnitřní jsem těm lidem radil že oni mně řekli teď nám ukaž jakým způsobem si představuješ vnitřní modlitbu jsem říkal nejlépe bude když vám to ukáží ukážu názorně tady žijete v zevním světě tady se o tom povídá tady se třebas i modlíme jeden druhému pomáháme druhého podporujeme to je všechno hezké ale není to v pravém slova smyslu vnitřní modlitba kterou by měl být i tenhleten život ale on jest to modlitbou není váš dělá naučím jak v tomto životě také se budete modlit ale musím to napřed zkusit jenom v modlitbě samotné a sebe odtamtud to převedete do ostatního života než se to umě převedlo z modlitby do života tak to trvalo od roku ti devět set třicet bych mohl říct ne do kučer a paní brtnové to nastalo okamžitě do zázračné a to jsem nemohl pochopit to se to zdá na čtyři také je to to zachytila práce a přesně v tom rozsahu a do všech detailů jak jsem tam říkal o na osobně samo o sobě a se není při tom nemyslel vůbec to samo o sobě bylo zázračné asi někdo přál aby se ona podle toho řídil že on a která tam nebyla tím nejdůležitějším z účastníků tělesně nepřítomný daleko důležitější než ctní přítomný která se to musí dovědět a říká se pudeme k tomu chrámu opakuji jsme si klíč při se k němu zase řka že tam nevstoupíme vy máte nějaké starosti stáváte se o to aby se například li pasení abyste například mně to abyste jednali správně abyste pomáhali svou bližnímu abyste nebyli nemocný ale co všecko pocity mi starostí negativní starosti a všechno do roma zneklidňuje si vstoupíte k jakékoliv vnitřní modlitbě toto vás bude zneklidňovat a ovšem dneska řeknu deset jak se vleklá v výklad takže vás říká poradím jak se budete vnitřně modlit se říkal aby vás ty starosti nezneklidňovali to je totiž proto tak důležité ježíš kristus na tohleto rušení při vnitřní modlitbě poukázal jako ona největší hřích nestarejte se že jo a to ji vědění vykládal jako neřest jako hřích ostatním všechno opouštěl neboť nevěděli co činí ne a protože byste samy nedokázali v tom chrámu přistoupit k bohu mezi vámi a bohem vy stali vaše starosti tak vás žádám abys poctivě tady před tím chrámem složky jak ty starosti prosim vás bylo takže ho to tady budete skladatele tomu schodu tady tady tady to ukázek to odložíte se toho zřekne dobrovolně řeknete těch jísti a to chvilinku tabule teprve potom vejdeme se že ta zřekli jste se u samozřejmě řekli že se zřekli a ty se tam vešli a jsem říkal ještě před tím tam přijete jako čistý duch který si nic nežádá který stojí jenom přechází boží tady máš tady jsem pro tebe jsem tady poté a ne pro sebe a tato myšlenka pomine nebude jasná zřetelná s nás nepovede k tomuto zaujetí tak opakujte to by však u slovně třebas ale co nekazí způsobem i o se neutopil ve slova ale formulací je to nositeli a zase chvilinku třebas v tom stavu budete a pak se vrátím nazpátek a řekneme si jaký to na vás věno či neko a oni mně řekli když se vrátí nazpátek a to teď teď si oblékne zase ty se starosti na sebe a tady nechali si oblékne ale prosím vás oblecte s jenom to co vám pán bůh svěří nepředpisuje mu to mám z toho co se odložili vrátí a jedno z nich ozeáše kam se ta nebo po nebo paní boží před jenom řval nějakou úlevu jako když něco mně chybí co je dobře že chybí to je to vede inteligentně řekla že totiž další známka pokroku na této cestě je že začnete být čím dál bezstarostnější a ne proto že byste byli eště ale že vám bude chybě ta zbytečná starostlivá starosti a no tak bohužel i ta paní oslavit efektu neska čás dneska na pravdě boží nemůžeme se s ním o tom pohovořit nejlíp ale je tady svědek na kterého to nepůsobilo nějak tak i se k nejsem toto nedělal v tam dělal viď tam prošlo a není to jeho vynáší není ho v aby přesně po životní se cítí ho byl nejvyšímu to cele necítí nic protože mně tedy nebyla vášně a že byl býval naváži tak to taky cítil paní do ašota brva takže nesmyslně vážně asi jako mně bere paní vykována tak bere fanaticky fanaticky a to je si to neváží nějaká pro to dobrý jen by se dídílo jaký o tom co by že toto nemá člověk dělat člověk takhle patřit bohu a ne nějakým prostředníků že tak to je další bod a bych z toho moh vyvodit tohleto jednejte tak chcete se ke svým schopnostem tak nebo užít vite své schopnosti tak abyste všechno dělal jako když to neděláte samovolně ne abyste to do toho museli nutit ne abyste se museli přemlouvat hle dobrovolně co nejvíc dobrovolně ke všemu přistupovat a když neumíte dobrovolně přistoupit tak napřed trošičku pozastav zvířete svůj vnitřní odpo a pak budete schopni dobrovolně tedy si přistoupit tak když to musí být okamžitě rozhodnuto jestli v věci přistoupí církve nebe tak řeknete musí mu prostředí okamžik si k tomu si rozmyslet nic rozmýšlet nebudete to méno žete protože nemůžou pochopit to dělá když se pozastavíte nad tím návrhem který vám nejde duhu a který máte pro jestli vám vyplyne z toho z síly toho anulování našeho odporu jiná plnosti něco co bych nazval vědění o tom že je to správné to udělat nebo že je to správně to udělat tak to buď uměli te nebo do děje začátku se vám bude bohužel stávat že se tohleto objev byste museli určenosti zanedbat protože vám nikdy to nevyplyne nese za nebo nevyústí to do tohoto pocitu je to správné nebo je to nesprávné ale to samo sebou musíte to dělat postaru se nemůžete dost říkal chvilinku si to jenom na tom něco rozmysli do opustit to by v tom viděli zezadu ne ale my si do toho velet a třebas odporem po nepovede vnitřím pořádnýmu se to vás bude ten odpor neklidu je totiž a to nemůže ve ke spojení s bohem ale když takhle to budete opakovat že o nedopovězeno do toho vložit akce se si to aniž to uvědomujete se skaliskem a bohem a ono to postupně do vás na valivá něco narůstalo jako narůstala ve mně něco jsem jednal podle toho se správný nebo nejednal sem to nepovažoval správné a to to dost v sedmnácti let do toho pádu boží existence do vědomí to by samo sebou u vás nemuselo trvat tak dlouho u paní brtnová to po něky dlouhých letech plného snažení pochopitelně která o tom tři čili to není vázáno na čas přátel když tedy aspoň vím nebo předpokládám nebo věřím že síla kterékoliv schopnosti lidské pochází od boha tak musím před začátkem vstupu do otcova domu to znamená před koncentrací nebo meditací to děláte před vnitřním musím nutně anulovat sebe jako někoho kdo to dělal jsem nic neudělal udělal bůh to bylo dobré nebo špatné to nerozhodujte neba brali se tu anebo že ty jsi dneska ve mně působil tím vším co jsem dělal přes den dovol mně abych ti za to poděkoval a propust do svého domu to balík tedy samosebou musím nechat pochopitelně to je to je něco co on dělal bych nebyl pro to vně své starosti o to se toho boha doprošovat o to aby přijal moji dobrou vůli zbavit sama sebe nepřivlastňovat si nic z toho co jsem dělal to jsem nebyl to si byl ty před tím to musím být toho dne leen diametrálně rozlil protože to tato cesta je jako těžší než ta předešlá tím se a těšíte ale tady je to pán bůh který to dělal no a když tam vstoupím do toho otcova domu tak pak platí tatáž pravda jako ta která jsou popsána v tom jak ten služebník jednal v tom osobně do a to nebudu výklad tedy lidsky stejné se musím dostat ale z jiného stanoviska z jiného východiska jiným způsobem trošku jiným způsobem k tomu stavu který vede ke spojení a tam to co jsem dělal předtím jako by to musí k tomu přibližovat to musí být takové povahy aby něco a jsem vám popsal že že by to mohlo přibližovat tak to je vše co je mu tomuto seriálu přednášek se vám řekl že teď vás budu poučovat o správné manipulaci s vůlí a manipuluje se správně s vůlí podle toho odkud vycházíte sousto čeho se ta vůle chápe tak vůle se může chápat citu ta vaše vůbec se může chápat veškeré vaší činnosti pokud se chápe jenom citu tak ta činnost zůstává jako icha nebo hluchá nebo ještě nikam nevedoucí proto nestačí milovat z celého srdce ale ono tak je nestačí milovat veškerou svou činnost to znamená veškeré duše to taky ještě začít v neřekl ježíš kristus potom ty další podmínky čili upozorňuju vás že ta východiska která on te nejsou konstantní nýbrž kdykoliv pociťujete že byste měli více patřit bohu ne více z něho mít nikoliv pocit ten tu ten tlak jeho strany mistr víte že že to pocit že je to vaše přednost ne nikoli tyhlety pociťovat že potřebujete mu patřit tak nezanedbávejte tento toto hnutí mysli nýbrž okamžitě mu v jeho v z pozice ve které jste budete patrně v pozici činné naděje provádět a teď to začnete dělat konkrétně na základě této pohnutky vnitřní bych chtěl patřit bohu čili jestliže se to objevilo během vaší činnosti tak patrně touto činností a a to cítit máte patřit k bohu rozumíte tak tento kam děláte víko a nebudete to činností patřit jenom tomu co máte dělat nebo vůbec nebude debata do k tomu co děláte v se spatřit bohu která která není dovolen a tam na bytostí ale tady nebo si nebudete že tam na bohu na boha ale bude to dělat kvůli němu vůlí nebo jeho mně kvůli ukuli tomu který ho to nařídil nebo vůli vašem povinnostem a pak to bude mi dvoj následek že vám přejde třebas ta pohnutka že o vás ne nebude převládat že se ztratí to znamená že se tady udělali nějakou chybu a o chyba se tady říkali jaké by se mohli přitom dělat a nebo že to je jediná míra únosnosti pro vás že víc neunesete z toho přiblížení se nežít při být proto že by se to neunesli že by tu zodpovědnost toho přiblížení nebo nesli co je to to bude do přiblížení to pochází nějaké vědění nějaké poznání a to je závazné to není poznání jedno a jedna jsou dvě to když vím tak to nemusím o aplikovat v životě nemusím vůbec počítat kdežto vidění podle kterého se musím zařizovat takže většinou chybou bývá to tak vyžíval padá tak že není naděje že byste se podle toho mohl říct kdyby to vás zůstal ohnuti že byste před mnohými činnostmi které by vám třebas nebyli milé toto odmítli a potom byste si zatarasí cestu definitivně ne úplně ale a delší dobu a trvaleji třebas takže ne nezoufejte si ta pomoc a přijde znovu znovu na tu pnět čili i tady jako jsem to radil v tom prvním případě jde o klepání na dveře a o nic jiného a jestliže to provedete jednou za den tohleto tak zpočátku to stačí abyste se řekl ono to stačí se to jednou provedl říká že by to stačilo ale aby to nedaleké asi že by se taky během dne měli něco z rukou boží brát příměji než ze svých vlastní hlavy bude li vlastních nosti že když se ocitnete situaci kdy je toho na vás moc tak byste nes neměli si říkat je to na moc a jít na kafe ničí odpočinout nýbrž všechno pochází od tebe jsem vám dycky tuhleto znázorňoval příkladem když jsem vstupoval ještě dvanáctou hodinu e se dvanáct odívání za sebou ne když jsem věděl že to z vlastní syny neudělám že to vůbec i tam budu tak se klína že to vodbydu a nebo čeká na zvonění ne je se tedy vykládat to se patologickými o komu to tam byl místo nikdo tam jiný vyučovati do galie říkal co máte logaritmy tomu nerozumíme jsem před tou přijdou si řekl nesmí soudce neříkal to musím formulovat aby jako bych si byl řekl pane bože jsem to neříkal to nedokážu jsem to abys do škol oči opře stav to byla pití mi z toho a ještě není z nebyl větnými přišel a říkal prosím o vedení to tu hodinu je nechci pustit mu to jsou není o nic k vysvětlil do poštou tikají v hodinu to není možný i tam a o dušovat udělat tak jsem tam přišel s tím že to co budu dělat to svaly na ramena boží pane bože ty přede mnou za tebou neříkal jsem to zlato a tak jsem to myslel a pán bůh šel přede mnou a škrty vrhali říkali jak se nám bylo žil logaritmy do smrti na to nezapomeneme by tomu tak dobře rozumíme že kdyby to takhle vykládat ten kantor se skla potom vás staletém zasedli jeho toho na nedáte vydávat po zadkuse dávali stokrát o jaký a pozoruje poslední že máme silou pět hodin předešlých my nejsme soustředěni ale vyjmeš zaujal tím způsobem jak se na to šel se na to šel kons formě neobvykle sám jsem se divil jak jsem na to své rozumíš jsem začal se i nespojovací s tím s tématem tří základních stupnů matematických sečítáním cítění a lovení dělení s vámi a mování a z toho jsem potom se dostat do zalitím jo tak zase na tu vymoženost že se místo násobení jeho se čítá takhle to to byl nadšení kam to také nevykládal onou se květin se neměl na večerní škola na to čas se neděje sám se o stav suploval a jedna ta žákyně o tom o tom vyučování ke mně přišla říkala vy to nebo tomu říkal před tím a na vás je vidět že tomu vstupování přišel absolutně odpočatým si to jste se nás vytahuje na dokázat jak se včas tyto za chtěl vytáhnout na to co tady vyučuje tesat pojďte se mnou se jsem třídi že jsem odešla na místo tam všechny tři se byl protože bylo padání jsem věděl jak jak jsem třída vyučoval a se ukázala předení školu kde se učil od rána a potom oděnou představu polední a zase další se hodin večer tak oni řekli no všude stavy podepsán patrně se to nesmí do jste určoval nástinu dneska že ho polední hodinou představu prosím a jak to co dokázal je potom řekla ta jedna žáky jsem říkal někdo v sobě zdroj radosti a dobývá ho tím způsobem dostává se k němu tomuto zdroji společné se třebas vochlasta a je radostný bůh brání někdo v sobě zdroj životnosti a dostává se k tomu že se trenuje hrozně dlouho se trenuje se na trne tak že že se životností a hádek vy a někdo v sobě zdroj to znání a dostává se k tomu druhým dlouhým tu věc v sobě vypěstuje samovolné chápání věcí že mu to jde samo že je to při aktuality zlá ne tak že na to nemusí přemýšlet o tom říká nebo tak mohlo u toho a tak vstoupení dohromady to nebe ta o sedím matematikou že mu to jde bez těžkostí tak ani jedním tímto způsobem na to nejdu strašně těžkopádné způsoby se říká ten zdroj toho našeho vědění tomaši ših v ten v nás samotní č není ve sportu mimo nás všechno co je v nás dobrého a zlého roste nás vnitřku potes že totéž říká jesudian ne zvnějšku to e při tom vstupu něco to je pomsta jenom taková zevní aby to na vybavil snáze to že sportu jo to je taky jenom taková zevní slabá pomůcka ale zdroje síly budeme ho vědění dejme o bytí a všeho je pevně vnitřně nábožensky založen lidi mu říkají pán bůh ale říkat tomu jak chcete v lidském těle je to obsaženo a jestliže to my ne proměny lidské mysli a lidských citů tak se dostanete k tomuto zdroji tak jako ale nesmíte upadnout do bytí do pochopitelně zastavte věd nečte si držte si vědomí a vyprázdnit se od prchavých myšlenek a povýšit ona řekla zesmutněl a odešel říkal tomu nerozumím jak bych to mohl dokázat jsem se s tou žákyní potkal vykopte v ne to ne patnácti letech po maturitě zní na večírku a ona mně říká prosím vás nedělal byste taký jogu si stála na a jsem říkal no a jsem to překládal jesudian tak víš asi či to překládám postačí že jsem řešil být svoje a takový těch východních nauk no jsem si tam námil ale jak jsem na to mohla přijít tehdy že to z jogy to máte jógy jsem teď chodím výroku by tam učíme se na svaté vní na tělesné a tam tohleten stát zdrojový nějak přepadla se dostává do stavu ve kterém jsem vy než se normálně člověk je jsem tak radostně klidná že to potřebuju a v tou silou větší než dosud ani poznával v sobě potom vstupuju do života na správné to by nová měl dávat pozor všech žité něco co se tam nemá nacházet se se se přitom samosebou v zkáza čí náme třetím zla v lásce milovati budeš naši celé mysli své tedy tašky a tak budou muset věnovat mysl celou mysl myšlenku sem a nepustí vlastní pojednání dokud ta nebude definováno míti protože víte že to vlastní povídání o věci kolikrát nevypadá vůbec s tou a tak aspoň ty definice by mohli vypadalo u protože tam pracuju pozná po vědou kdežto tam když mluvím o svých učenost se tak pracuju pod krutou své paměti ne a to je ten veliký rozdíl tak bych napřed než se dostanu vůbec k nějaké definici opakoval látku několika slovy my jsme zatím mluvili o prvním příkazu jako nazval ježíš kristus příkazu lásky který on rozdělil na dvě části láska k bohu láska k bližnímu o lásce k bohu řekl tolik pohlavní totiž co řekl a je toho tolik že je to neznatelné za normální situace za situace a které kterou my definujeme jako práci na poli a je to znatelné jenom při práci v domě a bych rád kdybyste si tím souhlasili protože jinak můj výklad nebyl srozumitelný nemusíte tuhletu hypotézu přijmout aspoň na dobu ni přednášky ano ale jsme tedy vyšli různé jsme měli je východiska první chodí s ko budeš milovati z celého srdce svého a tu jsme si řekli on ten cit také pochází od boha jako všecko ale není celý bych měl sebe věší cit tak není celý protože byl prosit pro se mou zkušeností která přešla přes mysli do rozumu a tam na tom konci rozumu byla tak by sto aby přešla víko do rozumu tak přeslavnou dosti tvého zpracování a jako dovětkem ještě taky rozumového dopracování tak to je chabý i ten nejvznešenější si člověka který ho vedle stavy je chabý proti citu který pramení z boha a že všechno jsou to smysly a je to rozum všecko a je to celý úsek vědomí tedy mezitím mezi mysli a rozumem to všecko je zředěn ste zředěné vědomí boží nebo zřejmá láska boží nebo zředěná existence boží která se tady projevuje ve smyslech a že to existence spíš a nebo v rozumu a tam je to spíše jeho jeho vědomí takže my si rozumem můžeme uvědomuje jenom poměrně málo věcí nebo chabě s je můžeme uvědomit ale neměli bychom a i ta svatá věci neměl bychom podceňovat toto rozumové uvědomování toto zředěné malé nepatrné uvědomování pomocí nepatrné malé uvědomovací síly zbytkové bych tak řekl to co prosím přes mysli do toho rozumu se již nemůže dostat nit co nebylo předtím ve smysl a tohle strašně málo čili vy právem říkáte když někdo obrán o jeden smysl buď stářím se mu ty smysly ochabuje anebo nějakou chorobu že třebas neslyší nebo nevidí tak ten člověk vlastně ještě menší k dispozici menší míru rozumu nemůže mít rozumu totiž ty smyslové počitky ne které mám mouchy být a začátku začátku cesty ale řekl jsem taky že to nikterak nemění na intenzitě toho proudu mezi a smysly a mezi rozumovým zpracováním ba naopak že nestojí v cestě jeden smysl třebas u tak prochází větší intenzita proudění ho přes to přes ten úsek ab čili ten třeba slepý nebo hluchý není na tom hůř než my je po určité to spravedlivého přírody je na tom lépe než on on si uvědomuje věci který si my třebas neřídíme a byste ří slyšíme neuvědomujeme on náhražku nějakou v tomto proudu v tom této intenzitě proudu tak to celkem jsem začínal s tím co chci říkat ale jsem je to vlastně opakování tak řekl jsem také eště bych k tomu opakování měl dodat že přestože na prvním místě kristus klade milovati budeš celé svého není ne abyste tady museli začínat to východisko třebas je pro někoho vhodné a i pro toho pro koho je vhodné někdy je nevhodné a to platí o všech ostatních výhod východiscích bez a to poslední východisko veškerou silou svou je nevhodné pro všechny kteří nemají průpravu v tom minulém v těch minulých východiscích o každý průpravu v těch minulých disciple slabou a musím opravdu vyšší úpravu aby držel veškerou silou svou i k tomu bohu a nestaral ten to formátu nepřehřálo zablokoval přes dotčeno dostal se tím do blázince anebo nedostal oko mrtvici protože ta síla to je bojte náboj to je udělaná pranická mohutnost a a je ovcí bez hlavě je velice nebezpečné a samo zná říkal že je to takový člověk ty zní otřásla celým domem a byl by ho sbor kdybychom ho byli nenapomenul o dělal určitou a tadytu pozici a přitom dech a to představu onou to dělal radost že bourá du na nitce stěhovali a říkali tady je země ces a on zatím budete člověk ale v poschodí byl na hoře dělal tuhletu jogu tak samozřejmě když se s velkou radostí a zrozenou tváří obrátil na a to je to si představ tím ne ne neboť dokud níž ten znak prosím si školením poslední ale na spadne jenom jaká ale nedělej to proto že by se zničil svůj organismus a to pochopil že to to jsem měl rád tak to přestal dělat si že nekreslí živ ale chodí okolo a nevšímá si to a jsem u zato vymoženost jako bourat baráky bez na že to tedy bylo koncerty od něho tak abyste viděli jakýsi hybridy se nedělá jenom tak přízemně jako děláte vy tím nezví te nic ale když to tebe takového ramu nebo do takového tábora kde se to pěstuje a jde na to jsou nebo vašimi vedoucími s lidé kteří tomu dobře rozumí a vědí že to nejsou pouhé pozice ta joga příklad aby láska to víte dobře že to komplex osm věcí z hromady a on na toho nenápadně do jaké míry to nesete ale on taky třebas použít jakém se spojí při přimíchá v osmičky něco dalšího přátele není pravděpodobné že byste nezažívali nějaké syna že by se dostávali do stavu které na kterém nejste zvyklí běžném životě a to aspoň j a priori abyste se nedivili do čeho to upadá a kdybyste se s tím svěřili milá se tak by řekla kabale takhle za uchem jako hádka řekla vy no tak to mírněji že protože bych to nevládla s vámi nás to tady nemám čas no tak to je zase pořád ještě tak myslím že bych to mu nemo končit bylo všechno provedeno co se na panteista v tu sám kráčím těmi svět a tím přerozování a tak dál náš tomu to je situace budete nás zase sám kráčím k tomu bohu z toho vězení tohoto světa tak nějak to říká to říkám zdlouhavě proti jemu to řikáš a vším ovládá on to tam říkal již anglicky to a to a tak bych mu namítá nikdy sám že nikdy sám jak to že jste si může dovolit vy jste měl říct říkat sám když tady on nikdy před existencí na tom co s nebyl sám a nikdy sám nebude protože to je naprostý nesmysl přeci protože to by kdybych mi vteřinku sám tak je koně ale nejenom po mně v tom smyslu že bych nebyl živý ale že bych neexistoval jako hmota jako existence vůbec ani prášek by poměrů stal byl sám on nikdy nebyl sám a mu tohleto musel dovolit a nese jsem to komentovat z toho důvodu když si to přál protože říkal být mluvím k lidem kteří tu osamělosti kteří se domníval že jsou sami musím přistoupit na jejich pozici jako taky vy před se mezníky nebyl sám a tak nebo vaju li to za lež jestliže ježíš kristus byl hrál žráči a pijani nedělal to kvůli sobě nýbrž lidi aby je získal to i kdyby znamenalo že byl tím žráčem a pijanem no to asi bylo jo ne se by ho to bylo bavilo ale on první za zavázána liské a chlastám rozmnožil ne prosím vás co do za jednání on on se s živ nebo přešel na úrovni spát nebo před on se vnitřní nesmí žil a tak von namítl sito let když jsem to chtěl ne komentovat prosím nedělej to sám říkáš při ježíš byl pro to dobrým vůdcem že dovedl sestoupit na úroveň toho člověka že se vůbec vtělil kdyby zůstal nevtělí tak nic z toho co nám tady zanechal pro nás tu není dispozici není tímto zavrhl do tak dokonale mluvkové tarský asi že jsem první polovinu vůbec o ne komentoval že takových momentu jako je tenhleten v tom tu na každé stránce několik že musel štítnou a říkat chtěné eště neděle ale vysvětlí omezit měli předčí jak se to čelit tedy nevíme hotová řev přátel promiňte nepočítám nechte v tom záznam o no nebo když píšu třeba něco u v tom komentáři vám by mělo zrovna tak vyvstat tisícero další dotazu nebo doplňku nebo repliky které by měli by to není á pravda li to ne ve spojitosti s tím a s tímto svěřil tam a tam se nemusíte zase se k pane mně to nevyhovuje protože to není není to komplexní a tak dále když tří jsem dělal ten komentář tak jsem musel vždycky dvaceti vysunout co jsem co napadlo a jednu napsat aby to bylo co si ten tak jsem psal komentář tak že ta evu to a tak taky umím s vámi pořád ke tam víc než to řeknu tak toto měla vás smrtí jsem očekával jak oni si přečtou toho se ne sem toho pana jesudian ti budou mít dotazu my nebudeme za ten týden s tím vůbec hotovi proto jsem vám to nechal jenom přečíst a honem ten se vrhl do toho do lásky abys abych se vůbec dostal s ke sloupu se věděl že tamto co by se měl jako říkat o tom galat aby raptum pannou jestli a na vy to by mohlo být tolik že by nám nebyl čas na odstavit v se v toho klamu dělat sám no no tak ale nic se nestalo tvrdila si je to pořád utá nejvíc poznám večer jak ochotně a jakou radostí přejdete na jiná témata kdežto když jsem vyšel z toho prvního v první to nebo se o prvního přesunu mého vědomí z toho a balíku do širšího vědomí roku sice sedm za běžného stavu tak jsem tím byl tak naplněn že jsem nemohl myslet a ničení nemohl tedy je to sami chabé přátele strašně habe ale to nevadí ještě to málo chabé eště nejste ničím kdyby to bylo úplně chabé tak byste se zmotoří ale jsem ustavičně přesvědčován situačně o tom jak nejsem že jsem dneska nemohl najít poštu to opravdu z vedlo abych nezapomněl že jsem víc takovéhle věci tady řeším a měl by věže ne tam a vůbec ne ze sebe a očku ne najdu prosím vás to je to je připomínka pro takový jsem plout si občas osobě taky něco mysli jako teď ale kdybych si nepřipomínala tu poloskutečnou jeví životě stát abych se zase dostal na správnou pozici ničeho když například jsem po koncentráku přijal názor lidí že jsem na svobodě tak jsem přestal být rázem tím ničím rozumíte a byl jsem do svobodným člověkem podle názoru malička ačkoliv je že to není správné to jsem věděl by se na to přistoupil na tom nic názor že voni se ti na svobodě tak jsem sklouzl z toho stavu vědomého spojení s bohem to stačilo prosíme li by ty na ptám milujte pána boha svého z celé mysli své a všimněte si že tam svého a své že tam zachycen moment přivlastnění že od něho v tomto výroku ježíš kristus nepouští protože mluví člověku který se kontinuálně bez meze všechno přivlastnit není v oblasti lidské možnosti normální takzvané obsaženo něco co bych si nepřivlastnil když to pochopí tak si to taky přivlastňuje vlastně že jo rozumově protože pochopení rozumové protože pochopení rozumové je určitá nepatrná míra přivlastnění si něčeho co se beztak nedá udržet ale co rozum