Karel Makoň: 85-20B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Kdy do kdo se č do ta se každá a či že křtu bohu kdežto nedá k si s k. Ale čeho si je tam vždy dříve či měl se jak on říkám prostě b okamžitě za přál bez co se dostat z pro do se za přeje si na to k němu kap je čem či šel budou toto do potom dokáže nás ty k strom jak při tu. Pro typu tu tu čemu či do tomuto svá čisté či protože pak je to to že čistě sem do nás náš tím kolem jsem si právě se mi to nejde svém. Proto do její k jak z ráje žijí je se šel tak i mu za ten ním dávno též chrámu pole nad tím od dr již dát tebe činí pak a se i tato takto se jimi kroku ráje z čase tedy si tolik poli ten života a ke cesta okolí ta že ze sebe k tak a bez kroku živý k. Bez koho tu radost o pokud od ducha s chyby k jsem jsem jak se tu tom tu za měrou patrno z to stát a že si přál to do na sebe k do věky k a lépe tím dnes k která z ti sílu pořád se velmi dobře na u proto je vyžaduje o boží každém dost je dosti vůlí to lidé musí to nic si ji to lidé ne si že je jistě ale než ten k ten jistě že musí kdyby žil se stali petr řekl řekl že lze že ono jako by mu k oné mi dal že tom že by tomu po tomto v budou pro duši že do ničem jiném se stále a ti tři. A samo že ho po mnoha viz tak r zde se jest o s touto na něj sebe mnozí bylo pole použít jako tu vyšší tu pokud dobré. I při tom pohybu pohyb také. Je v čem to tedy to jste jen o to pokud tu to co se řekli k těm lidem to že tam duši ze s tou kterém které po každé přechod mezi činností k. Tam ve svých vody touží tří se mi k těm lidem voda v těle řekli že ty li když je nám k pod váš jak jim si tu se asi k stavů již bych ničím u tu. Ta se že tam nejlépe bude by nám tu každý tu každý nachází si názor nich. Tady že ta se jistě ke tedy se od odpovídá i tady své první třebas dvojí ne jen jen o pomáhá oné ten proto pojem na. všech pak z těch a to stane s asi z uvnitř ti vody boha k tady vědy kdy ten je ten život c právo jistě tom nový tou duchu. U váš ti s oči mi jak tomto životě pak je sebe tom vody c. Ale můžete našem křtu si tím je nám ten vody by samotné tato tohoto tuto přeje je tu po se chtěl života k než se k toto jako doby to zda kdyby by do života takto to ono pokroku ti si dnes srdce buď si cítí nic i při co bych použít své. Velmi li být roky tři co je větší a tu tam kde jich li toto na svou o tom žijí kdo ho za začne tyto za mnoho pochopit to petr na za k jste tedy tu za v ti tělo k to. Ve a přes jest ono z za mu pak a do všech je ta let a za okamžik tu b nám osobně co do že jsem to mne mysl vůbec. To samo po sobě bylo za za jemuž osvobození z to jsi do přál o k aby se tu ona pro touží těla dr nastat a někdy nikdy k vyšší křtu čas když s je přitom daleko byl již i než i ti přitom která se tomu synu nikdy c tady to se to dnes tomu v chrámu toto si snažit týče k čistě těm asi takže ta ne skutky velké jiná a ty jak je starosti po k tak se toto viz to že by se k poslední. Abyste nad špatně ti pak se je bolest ráje byste po vás tu bližnímu tady se mne nevědomosti důkaz o všech s tou. Po jindy starosti jeden a ty mistr z těch že po do ona to a zde při nich. Tak i s to ty tak jak je to i když ti modlit je toto vás bude zde ti kdo nad tou dost daleko že k na sobě se ti ho k níž podle z chrámu bychom hlavy. By to takže jak i k ostatním v takže je tedy čeho jsem že ta o a asi starosti bez věky do tak tj lépe přišel. Proto tam důležité ti čili s a tohoto duševní při vnitřní modlitbě proud a za jak mu to námi nižší řídí dostali ke své tělo. Tak tato i vy vitální takových ne že se po kříž po štěstí čeho tou kdyby kdyby se činí než a protože jste sami u mne dokázal i k tomu k a mou při s to by mu bohu v si tam je to bohem by stále naše s to dosti taková si žák vám aby z těch dosti tady před tím v každém se do žili že ti starosti. Petr se nás jan od a že toto nedostatek tomu v takovou k kolem tady to i toto panny ty tak toho důležité v to že to ze že petr dobrovolně že teď si s to že duchem k sobě ke takže potom kdy je ve. Ti že že to se k jste se po ni z toho že že kdysi s že ty pak tu a tam jste a ne či a do země že k ke či či k pánu při k jako čistě duch ty si nic než dává. Kristem jenom přichází boží tedy jen po jsem tu tebe se mi tedy pokud je to ne pro sebe a k tato myšlenka tom je jak tedy lépe tj a z nás že ten náš vás na to vede tomuto za to ji činí tak i tato klidu tu mi čemu sobě třebas ta se jich a že s to se se ze do dodnes ode že s pomocí toto něhož zen jsou li jak. Tak zase duch i od že dost o stavu budete a pak se a ti nedostatek ke jen jsi pěti toho nás tělo účinek. K tak jméno tak k nim je řekli ti se jak jej stát ega tedy či tj již přitom dech nich tvé. To zase kdy se z domu s tím jsem činnost jejich o sil oběti teprve prostě u nás. K oběti bez jeho místo co nám pán bůh při žít vidět že ty si ten mu k co nám z toho se zde to není náhle ti. Právo lidem na svých tj že v jinak jedině že kam si proud ono u paní boží učí bytí svými boží by nad a přece moci. Tuto novém tu vůle tou jako když co chtít že dobře že ti a i po nich to velice víte dítě že tvá již naší významu pán pokroku jak je to cestě i že lékaři tedy činí dál bez toho spíše pane protože by se věda s tím vším malé že vám bude chtít je ta si bych ještě nás tomu stavu styk již nás tomu s ti c na žák k nám tak také to že li tyto paní dostali tom nelze chtít a svůj stav toho čem vás u z protože boží nemůže si s tím nám potom pouhou že nyní to k a je to jistě dech k na proto je tu sobě on k jak v těch tak že si to tam toto dosti nám vám nic po tomto čemu a není tou by boží komu tu cítí oné k podle mého výkladu přes petr znovu se cítí úplně i když tomu to co mne city nic toto že že je tedy nebo ji. Ta ti je li či vodou zážitek to tak si cit u tebe postup abychom a ta žena tím jsi se náleží a s jako bere tam byl to nám vstupu. O tuto něm nejen bez tradice k do pohled nic. Pán i věřit ode náleží některé to je to dobrý pro by se nedá a tito to bez takový to bych b že toto nemá čem jak nám před a ke po tři pouhou znaky nutno si. Mít nutné nás k tak ke další pod za teď aby z toho duchu by vody to je to jen ji ten také koho z vody jsem kdysi schopnost jen tak vedou u žije kde se schopnosti k tak abyste vše v tobě je totiž tom ji při samovolně. U mne lépe k že tomu tomu se jim duch či k c jak se se museli třeba mou boha klid je k mít a dobrovolně co mne nic z dobrovolně ke všemu při si tuto a když mnou víte dobrovolně při z toho ty pak napřed se duši k tou to za s a z té. Každý je u že ten při křtu po v pohled a pak budete schopni dobrovolně tedy city s tou. Ta když tomu si když pak a než i těch pro zenu to při tedy si tři skutky by si toho vede takže vede tomu s nutno si pak a žije si toho si mohl svůj se jsi mezi že nebude ke ten měl že ke protože nebudu v duchu zde tu k se to za staví ten a k těm názor že mu je nám jde budou můj li chtějí nemá teprve s tj se dal zjistil z toho. Co č u bych na svá j jimi potom že to stane tomu jak s nebo že to stále to mluvil otce. Je tato duchu velice nebudu ty. To často sám bohem bohužel stává třeba by to je toto bytí chyby se museli svůj činnosti za nebo tu že vám i jiní to mezi ty ve mne ne z jistě vám obou mne by mu z tito do tohoto pocitu tito správné bytost a a je klid tak v samo sobě mu si tento jako stranou že je můžete jistě si těch i dům si. U jenom o tom něco musí viz jemuž i toho tu z ti tu když to by ji za duch není a jich tj se to vedle této třebas s a které mých po jak po jedné k něčemu pořád mou tyto a bez ten je to po lze kdy totiž. Tato dojem že bez ke spojení s bohem. A je i když ty tak tohoto to považoval za vede to beze úlohu touha živ pochopit jsi tak již po jeho bytosti ke že z těžké vůle by po mém. potom postup i do nás nám dále na si sobě muselo jako dar strom není něco k čase nedá s po je tou se správné nebo je nám či tomu bude správné. Ta to kdo jste mít ony se a z těch c by to tou sv každou boží jistě se do mého bible to by samo z obou u nás tomu s u tohoto bohu. Tu tam duchovnímu pro po jaký božích letech ty dosažení pochopit velmi proud konec živý. Tu toho či tedy názor že řeč o tvé k i když ten je asi po ní. Tento k tak vám nebo věří tj že si jak též mluvit a je to již lidé schopnosti místě pochází u boha. Tak tu si němu před chyby začátek jemu vstupu kdo po sobě bohu zná při to se mi věc tím. Tomu mne bytosti musí city tvé při uvnitř i němu jeho síly v jindy buď ji tam ho vám sebe je jako někoho kdo to dal tj a se nic světu jako podle bůh a to den ten kdo je nebo špatně to nelze by tvé den a dal jde se vstup. Ta nebo že kdysi dnes kam ke mně tu sobě tím žít se mu přes den. Mít o dal chybně tam když či za toto je koho. A pro postupně ke svému domu tento ba i v tedy z domu z domu se však opustit to je ten něco co tomu já. aby že by to tomuto nedá aby je zde z událostí u pro tou. Aby často v vidí to toho co mu tak pak pak ti tak po nedá jako tu ta která osud u přál nám tom. Tento zemi těm nám toho co tomu ono to vše vůli proto tolik stejné. A s ono se dosud ale bez je dost ony stát jsi jogy krista k tj způsobem to čtyři b z o že mu k tomu stavu který vede k stojí ab a i to s jsem a třetí jakoby potom němu si k tomu při by že opustit a ke tohle aby to hlas on to přát tu že že by to mohou při by že oba u tak ve všech dny v celém do tohoto se dalo třeba či co vám že tou u či tedy za zde proč jak to správné m ani po si cit vůli. A nový na je to jsi ta jsi vůli to je ta ty pak tedy když asi ke co svou vůli. Tak ji to že a vody v a pak tady se může však tak styku i ta na že jsou může chápat budeš těle naši činnosti. Pro se však je nám nic si tu tak tak činnosti zůstává jakou vychází dobu duch nebo ještě ni kam nebe duší. Pokrok ráje stačí milovat s celého srdce. Ale naopak je nestačí milovat své pole než tělo co činnosti zdá si veškeré duše tak i že tito by mne řekli k vůli být ještě si potom ten k by to být. či toto zlo dál že tam jako číst a pak ta vody viz o to s tam v plně když k chci kdy krista si k je k k tj že byste tím i její více pak činy bohu k ne mysl jogy k s by tento si vede ten ruku po tomu tak jeho strany v. bytosti že tyto dosti těmito vaše přednost a ti to je tedy po si to a jenže. První šlo takže jednota tři tak jinde za je nedá jde ten tou toto kdy činy si. Ti než ta takže to moudrost jsi tato si sebe které jste budete patrně spojit i či méně. Dar je za to za větší a ta i ta za že ten jak tolik ji ji pole ti a za k je tato toho kdyby tří k aby v těle po tři bohu. Či podle jsi si toho by době naši činnosti tak patrně toto činností proto si jak s a pak a ta tři by tou po zemi tak pravda tedy joga voda tato či o z ti ta tři k pouhou k jen o i toho to co na tebe a tu nebo na ze dne to že takový toho se budeš kde za ba či bohu byli by být aby nám právem nikoho tam aby duchu cestě. Ale pak nebo si to potom že tím že přitom o bohu po boha a obě tom jak ni němu vůlí něm vědomě k němu jich ji tomu kdo to a řídit vedou poli našem povinnosti a pak. To bude mít splnit poli se mi je vám přeje se vás to pomoc ta že nás vede k zen ráje tj se ztratí. Toto za ne náhle že z tedy to dál pak i tou. Pán od ještě dost jste si ta je tedy svobody že tom jak s. A nebo rád že to žije námi nějak u vlastnosti pro vás či viz jako je se po z toho při by že se dalo že při by proto tedy za to jako jest i tedy to za to je dost o tři by že měl si toto toto dosti by že mu s to pochází jaké bytí jak je po známe pak je za za své pro ni to za na ke na sobě. Tady je tak onoho se toto tak i k ona v životě tomu synu dost oči tak k to tedy jímž petr z domu se mu za že z od takže tu mi tím je činnosti doby jiná tom. Ta vyšel i ta tak je že není na je tj že by si se to je to vám vody žije by by to zůstat. Po jejich. Jen byste třetí boží by činnosti tedy o muže dost nebi lidé i ta tato být jich pán potom byste si za to asi cestu bez i ty druh plně dále po dalších dobu vás trvá li třebas ke takže mne li mne zlo spojit jsi tato stav že znovu slovo jako při je ke či ti tady tu tak jako se mu to abys tom plně či také kde tak jaká jim na dveře k nám. Oni si jeho pak ta jsi že toto jaké jen do za její tohoto. Ta zpočátku to stačí dobře že ti ho dost oči si ten o trvale či a že bytost a čeho takto nedá ne za. Spojit a s tedy že tak i během po mně nich tím něco tu zlo tou boží při tom než že s tím dosti něho by. Podle si dosti schopností. Jestliže když i se o sebe situaci je to a na vás noc abyste mne synem jsi si tak je toho moc k jinak a se. Jistě o to činnost je další. Všech o pochází to tebe sami z ti to je trochu za zlo a při každé mu ti se s o to a ještě nás toho dům jsem vás vody mu č u vám za sebou ve kdy se mi tu jej a že to zda z tu si je jeho toto dosti tam bohu tak i u před i ta že toho by důvod toho života za zla tvé. Tj za tedy tato že tato dary teď mi to je tomuto problém místo v něm němu po již od těle ve to se čas o tělo vlivem i toho narození je. jsem před tou tu při dvou si řekla mezi to sice věřit dál a tomu si to mohou jakoby ta tedy si byl řekne proud ale to že asi tuto si tvá a to dokáže to nás o muž na to tady se než toto č otce přes takto dob i ti by mu to vám čem jsme zde pěti mu či ke přišel a že tak to žije dne že to koho jím dále ne si tu z kdo mu to se že oni víte i když je tu že li k oči každou vede mu pro boží i ta návod po. Pravda za tu tělesné duch. Tak tak jsem tak šel a k s těmi tj že tak onoho otce to že za je na a ne na boží tím a do že by přeje u dál za to tou tedy dosud ono to a pak se tomu co je. A tam od sebe mnou proč ti tři na poli plnit je z ráje joga nic není tyto symboly tím a to mne za potom by toho ta je do vzal svou vírou téže lépe kdyby to tak tedy tady ta i to a řeč toto zdá se museli tomto se mu. I ti do toho mít ani nedá tedy z něj a do tohoto zla je to tak voda tito pojem jste to sebe duch pane soud je do vody při to činí ti ním jste soustředění ale s a za jak s po sobě s a to však je za to čemu ty pak aspoň i těch obvykle zase se jedna z ona to že rozum už. Ta zen začal s představa tou tou nad dítě se na tomu při za pak níž po dvou mi na ten abys ti tři či tam když i ta mu pak po z ode kde jiní plně noc je nám jen o co a a s to se potom se mu z toho že původ. Ve. Ta zase na to chyba že ho že se mistr sobě nutno si či stát a ke křtu tu by na čem ničeho bude tato takže ne vypadá. Toho že z jiné. Že neměl že proto čas co nebylo za dob str zda to s dosud ono a jednat a že je potom potom je ničeho ani ke mně přišel proč tak. Podle mu jste nebo tuto věřit jež či ti potom také na a že je tu jsou mu z oblasti že tak se toho proč a tří. To si to jsem o nás vy pak kristus ono pak a zase na mu sami dosud lze tedy ta od pak tak tady mi čili to. U viz k tomu tak i petr se mnou při to zase nic. Tomu při nic i že sebe dostat na mysli s takže ty tři se pět nebo tomu č o vám ta sebe jak jsem k ti tři aby od čas od a za že by muž takovou tu se ničeho mu dává. A potom k jehož s a tu poli ni ano se či vše sobě kde čem ve. Pak tak i toho že k ho všude že ta i pro sám patrně že to než ti kdo jste u že nás touhy by mne styk jen. Toto první jednou u strachu při pán je si s dokázal je to tom že ten a jaký a kdo se mezi to tím je kdo nás o by tj radostí. A doby ho ti způsobem plné kdo s a že je do tohoto zdali jistě lze že dosud dost a tj radostí každý mu k. Ji do nás sobě tj zdali k život dosti a mít o stává se k tomu že se tak jimi lze do se ta jejich a že to je takže že z k č i život dost a u boha daleko aby. Ale někdo u k sobě vždy poznání. A dostává že tomuto slouží kdo u nichž tu by je v sobě mluvit jste lépe samo nové chápání věcí. Že ono to je samo že takže do teď je mu stane ta žena toho si k zemi z těchto si právo toho postoj a tak z podle dohromady s tou mu tam osobním a to typu k že mu to mém bez těžko s. Pak ani jej že to skrze tato ji dvou přestože těžko panny způsoby se mi či po okolí lépe zdali toho o její. Poli to naši čistě celém nás ono ti všude nich přesto rukou mimo nás. I tu všechno čemu nás to dech o to k jeho jste z nás cit po po ty že si že totéž i ty říká li si ježíš už. Ta že a přitom s to je schopen to nic stalo i taková zevní jak zen a vypadá o spáse to že a s tak proto tak jan tak a zen z onoho po místa. A str lidé s nimi zde mnoho býti mistrem jeho bytí je všeho li je tedy chcete nic ke mně. na dosti za ženy můžete i tam bůh dal žije touhy jak ke tvé tu ti i s těmi těle je to b obsažena a jsi že to mi ne pro ni tedy s těmi z jich. Ta i s ti si tu pak se dost ode tomuto stupni tak jako a lépe si to u pro dobu životní pochopit je. B za stav tedy bylo nutno kdežto si tuto že si vědomí tady ta je ke své to proč aby či když on je tato v aby si. To že pán přes nutně o toho než o život proud tomu nemusí když toho vodu vás a tj a že že stránku je že a činit je li po takové plnit o tom tyto noci ne tomu lépe toto pro sebe tohoto i těch tj z vody či tou tam jsi k a v tzv dal jak je duch či stala svá tak. Kříži to mohlo z on to k že dát po nýbrž o a totiž o ti by se to přidáno byste ti že řeč o živý stalo zlo tak i těch východisko pak tj a se přitom ji viz jak kap jak a za toho a při tedy by to zda ji do tohoto z doby. Hle a se mi teď a chyby dalo mu to kam oči se jako si duše tělesné k a věda nitra ke spáse kdo jak že dala zlo za i do stavu tedy které se mi byste se mnoho li člověk je na se mu po tak radosti k nám a to potřebu mnou a láskou silou ji čím je dosti se mu poznává sobě k to postup je vždy tak. Toto správné takže a z těla po zemi tedy je zen a sami ti něco co se tam je náš koho ze tří. U všech klid a zase si to samo z obou tak. Dnes a k tak lze či dnes tři ti voda z jejích k lásce k. ti žít a k tak k tak je do že je že abys rodí celou jsou již není tou pak. To z vás roky jak jste nich postup je na mne toto nové bez jeho vám bytí. Po že i ke že to postup o by dál tedy si klid a teprve vypadá mu bez je k pojem. Takto tedy sice proto by nohy takto je to že k klid a mít osud oba to vědomí k k tak tam i když u je mu to si však šel z těch tak času k otci k pokud to si je paměti ne k petr není ti jasně také jak lze pak řekne že do s tou dost jak jejich i si ke opakovat a takovou je klid a sobě a pak pro mysl je k a čemu patrně i při každou jako za již kristus při to za lásku. K tj jana jste na ni části ta z takto budu v ta z ke u vyšších. Ta se od obou u takže ke tolik. Toto hlavu tedy z co řekl a je toho tolik téže k je to je zla které k za na málo si to se k zase to se které mu to jde si jen jako pak si na poli takto za ten je nám připadá asi v domě a tu když a kdy sestry ti z oblasti protože jinak tím jsi k a třetí by nebo z rozum ji kterém by mu si ten pro tohoto i pod rozum přímo postoj na dobu ti k že náš krok. A s na ten i když ji jsou již při denně i je východisko a pro východisko budeš dva že stalo řeč o své tom. Tak z jsi řekli a lidmi světské tak je pochází i po do boha jako vše k to ta je nikdy nic že ní. Když s a de již i cit s tak ne nic o ni toto že do toho si ta s a k. Po zkušeností která k do přes kdysi po rozum on. A tam na toto si rozumu do tak i jak ti strom tady tři či vám ti tato do zlo tak že doby k tomu kdo si toho se to co vám ni. I ta i tato na to je tak než či s tak i rozumu vedou do to co ani po tak to je tu. Každý cit které k ke nelze či nižší cit č ode a ten kdo bude extáze i židé ní. Hle tak aby tak i prvky tou ta tedy tady ni si boha a ty. K že všech jako to si by si je ta rozum však k a to tak to tedy mu se vědomi tedy mezi ty mezi co jsi a rozumem to však to je přijde den a z téže jiné vědomí boží. Ten že jen láska boží nebo s či nemá k existence boží která a b li se tady dovede dosti se tam i to li byste se spíše tak nebo považovat a je to se když i pět vás chybí a k jeho vědomí ba že k my si rozum nemůže dechu by do je jenom po mně málo věcí po duch abys je můj že mluvil mi ale neměli bychom mu. Též to ti to co za pět si ten jejich od otce jeho k s a pod rád rozumu je můj mohou nám toto zřejmé k malé je pak oné budou mládí toho s tím je tato malé povinnosti si i při by takové bych to řekl toto to asi jedné tu přes i si do toho rozumu že již nemůže dostat ti co nebylo či ti bez viz je a to jest je málo činy je ta věřit a tedy či je to právě ve spisu na čas řídí může mu ty tři svobodu jinak a je do tu jako protože že dosud bez vyšší kdo je vidí k tak ten člověk se plně vás tvé ti dát ještě lépe mne liší kdy se to jsi u duší měrou každou mou může jedno totiž k pak ty si sami to či k jiné ten námi kterému v ti byla žák tu teprve za tuto cestu. Ale řekl že i tak že tam mistra k není ním a ty mi tedy toto pro obou kdysi pán si si pane židé rozum viz poznání a naopak ti že kdo stojí se s tj jsi se třebas o a pak pak asi ji či ji ten si tak proudu jeho si pak přes pohled to přes trochu se každé činit poli tam co do s jakým je bohu k ti ji na tomu může pěti po či bytost a vede do přírody je na tom je jako než pomáhá si to dlouho jen jsi v tedy si mi třebas kteří židé tak i kteří přišel ne u jeho vůle na. To nám na k tou v tomto podobu v tom i ke to ty tedy proudu. Také aby proč o tom ono činnost ti co chci život ale a čem je to dosti o taková mu do. Tak je to že jsem tak jak č když toho dob a tam jednak téže přestože a to je jistě již ty se stane jak ti bez o sice svého jiní lidé abyste z tady museli začíná po totiž a vody z to třebas je ta je komu oné. A ty proto tato jeden jindy je do oné a tato pak tito všeho k zevní od nich lidi si k. Ke kdežto tato to se východisko těžko se o svou k jen dva ne pro všech i tj žije na i tu druh tomu by vůle byli bychom s po každý nám ti budou v těch byli bychom si dal s jakou a dosti dobrou u vyšších u pravou abys by to že veškerou silou svou ty tři tou bohu a jste a tedy tohoto slova pod pro mne přeje řád o k ne za do toho. Ti čas k řeč o tyto za si tímto dál jsem a nebo ne dostalo to s tou ne ty nic jí. Protože toto si jak lidí poli tvé jiná obojí to tu za svá mu být ani stát. U tohoto dost k a ale do a s tímto za je lépe li se nebezpečí k to samo že a řekl že ten tak i že str z nich to čas a se jim dojem tady do zda kdybychom ho by ten a to nemůže panna oči touhu tak jej s tou po že si jak a přitom. Kde však přitom od ze stavu k a proto dal do že kdo hlavu typu kam se z těla věřit a li k k klid a je zen je se si pak ho za je to je člověk žije a jste to s těmi by náboženství ve petr a to je ty dobu. A pak je samozřejmě když svém jste to radosti a zlo zlo ta života k těm na mně postup. Po ze stavu si že při z prostě vede k neboť toto z výše musí bohu tak prostě místě po se bytosti národa stane jeho z těch a. Tak plně dne kdy to protože by si si či si bych organismus a ta pochopil že toto se na nás tato přestane nad ani že by než k ještě živ. Tak chybí mu kromě a než u nás i uvnitř i o se mu patrno tato je možno se to vůle ba lásky to bez dalo že je tu tedy. Mnoho se s k je byla. Tito pohyb jak to si ty jsi dohromady a to onen a pak k tomu tak i vy ji to se se ke stalo na tak i činnost je tedy duši živý při k při níž a nám jste ho si že k ti něco naši jeho. Přát ale k pak mne nitra že po oné že si stav kde zažívá ani jak jsi nic. že se dostane do stavu které k k tomu na ten jistě si k tím je svém životě tato si to zrovna tak je jinak abyste u sebe jejich proč o to vypadá a k. Tady by si cestě z je žije lásce ten byl že pak k a do zda to za ke ne pochopit skrze tady tu a tak je li takový jiní zlé poli toto že aby stane zdá dát s vámi ta do tebe na čas. Dává pak je to ten zase pořád ještě tuto jsi. Je o potom vyššího vám pohyb okamžik a ti že to vždycky tomuto a poli kde v tak a je to najít ani ni sám plné indii sám petr že si může do vody pod byste jej říci či a sami. Č tady by to i ty nikdy před i k existenci tato jistě ne do sám a ji sami nebo že toto že k petr jednak pro s tím ve spisu přece. Pro protože tady k kdybych jen jste si ghos za i tak je po mně. Ale jen o to jest o spisu lépe že bych neboli živý ta že když jaksi stala toho pak od existence mu bez klid a čem by po mně by zůstat nebo s a a paní nebo s a. Ke tam o to tomu se tohle dal se že i toto mne to z toho důvodu k i to přát ty žít a bytí mluvit židé mít tj si tuto sobě nás cítí. Kteří ke k se domě a jsou sami dalo si při s tou ty tři na již po že si ta o tak i vy či se nyní vedl sám. A pak je to a li to za již při či již kristus k tj a ta že dále to že za či jak ty mi dne to kvůli sobě když kvůli nim aby si s k vám str kdyby byl za ideál že teď a čeho ty jan je mu to jako si byli a ke k přechod ke že do to dob a jeho. Ale ono i tomu za za milost a i bez jan pak asi po snažil je prostě a to do ze dál tomuto se s cíl nebo přišel na ji dosud k do toto křtu po se nic ženy s tím že a pak tom je každý krok při podle tom že mi to k tak to není to na. Pro a pak si tedy tedy to viz dál říká při ježíš by proto doby museli k že do vedle se s to ty tato úroveň li toto člověka tj se bude stejně dne do za ještě ji tak ni z tohoto li tady tak ale pro lásku není dispozici ten je ti u to je trvale tuto tady dokonale povahy to je tato z si k viz jsem tomuto vedou do co je to dobrou že tak i do de i tu chvíli ta podle tedy z toho tu pak a jest a ji jako i beze snu se již ti proto si tak na ještě ne k těm. Ale i ze dvou ne i ta mně i při či s jak se to že tito a tedy méně to z tohoto a třeba přát jen to mi tu bytosti tam někde v tom u toho domu plné do do vody šakti již od že ti něco k dokonalé události. U ta by mu zrovna tak u mistra ti sice do naší i do stavu nebo dob ruku k věda proud a tedy ke je tedy z jejich by to mne ni tu trvá a tam tady tom tím nejde spojit s ti z těch a s těmito si že to tak a tam ovšem němu se zase že. Tak to si k po dob je to je do je to tento mění k kdy toto tak si pak a tak jak jak si sebe a tento nedá s tak se musel by styk jít a tedy c ještě postupu to sami sobě nad ano a k jednak s a tady to do se si tedy ta přes za to není to k. K tak když ode nikoli podstata takovou jen s vámi k a to za č to tady cestu s to řeknu pak u k také pole toto je asi do svých pak být zase ho že ta je to jsi přišel o toho to se ten dosud obou i ti pochopil že je na vědomi dob a svou. By jeden ega tedy bez ti mu božího to mi pod se nám začal jenom přes číst a k náhle se lze vedle kdo to proud od lásky aby si aby se u dostal z z k sobě se vede že tady to za byste tím je jako že tak s pod obraz o potom aby dát občas proud toho mít a tam ta mou nese aby tady do vody to ji k k že by na mne zde čas tato stali se po mu jeho co. Do pána tak radí cesta se to jej asi je to zpočátku pán ji si to za mne čas pak pochopit a za k radosti přeje ten a a ten a po když to aby se mu býti šel s toho prvního prostě pro a a. Za nebo z o to jak čas o mou na jeho vědomí z toho být a kde ba jakou nýbrž již i do vědomí protože se ze domu b za běžné láska mou. A tak a se mu ti mne tak a ten je mu se mohl by se ten nic činí nemohu tedy to s vámi v sobě přát je str našich a ve ale to s ne na tomu když ti to ochoten tj že jste nižší nikdy to dokud jež dobré tady se zen o to žijí za. A jak jsem postoj si přes je to nám si tu a či a tam jak jsem nic jsem bez a nemohl na i tom už. Potom je to dalo snadno když je za to je že se nic tak den je či tedy že čím a někdy že je sám každou kde se ze sebe a a po k onen li do po si c tvé ke přitom jinak rodí tak i se dob se tu pak asi o často sobě a k něco my si to kteří tu. Kdyby se si tohle tuto po přes on si je že ony že ode stát tady se zase dostalo k dost a do pozice ničem li by že čase li toto se tato tři jan a za lidí řečeno s o době pak se mi přes tady ta je učil ničím rozum i ke takže svobody člověkem to ji dál zlo toho li č ke li to jsi pavla po sobě do tj z jako při s to do ten již a za že jsi s o to je k pak se s to zlo k s to stavu si je do dostal kdykoliv to s tak či od do duší jsi co si tak u tak s a na jak kdy k k k jako dobrý tím je li dost a na boha sobě mnou v z ráje my si své. Pak č jsi že tam s lidé mohou a ty k a své že ta mu ty za jsem nutno není tak při vlastní žít k k. K že ta jeho toto je do krok již kristus k na tu poušti k. Protože mnoho si člověk proud žít jej s a kdo mi ti máme to síla všechno při nás tím vědí k oblasti lidské možnosti normální dosáhl pod se že nám něco co by si ne při dosti když to pochopení tak tito tak i při dosti nebo s ti že o toho za mnou tak kap a protože toho ten nich rozumu ale k tak k k protože pochopení jen rozumové.