Karel Makoň: 85-21A-6 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

F. Co v co se nedá podržet v ale o čem musí mít tím jsem byl rozumu aspoň to je že si to podržel v on si to je trvale neb podržel protože to svěřil své paměti jím. A tato svěřila se v podvědomí v takže on si to trvale ne osvojil k ní. Ovšem je otázka by si se vůbec zdá zapomíná to co toto nebo ve řešit on se vůbec co to bylo totiž nedá. Takže když na to že zapomene na ono to že si že je zapsáno umějí v u toho člověka v tom mého podvědomí. A kdyby tam dovedl za dolovat tady by tam si proto dovedl jít tak věděl že je to jeho a to na jeho a ne nikoho jiného v že to je jeho podvědomí a ne po domy někoho jiného. Tak je to s každým z nás. Takže dejme tomu když je v nějaký ind tedy na to kdož času a dělá takovou do kůže si vzpomíná napřed co před minut tou udělalo potom před oděnou potom před půl dnem před dnem před u dnem na před měsícem před rokem a tak to dopracuje do okamžiku narození. A tak se potom dostane k tomu co dělat předcházejícím vtělení. Ta by tahleta dobrat se takle poctivě dělá v na tak uvědomování si předešlých vtělení svým tímto systémem prý trvá dvacet let. Co než si to uvědomil ale co to znamená že se nic neztrácí. Tady vyšší to uviděl měli hned první toto s nebo k první při po mým koho je to tedy si převtělování že antoníne když on si vzpomene tím že reálně sestupuje po pamětném proč ku do narození že si to to je by se s to svorně tat za tebe do když dovolí š. Co do sebe vidět zen tak kráse jako do nikoho jiného pro něho dáte tolik typu ale vy všichni do něho tak pěkně vidíte ale tak hle koně u zač na bytost to je zázračná vlastnost a tak jak je to možné že není převtělovat o si s povede bezvadně na předešlý život a na potom na přede život mi a a tam kde je život ti přestávají přecházejí v nižší. Způsob přerozování a tak dál. Ale víte tyto tomu kdo by se byly pro vysvětlit že to o že když není převtělování no tak je to takhle v že to dělá schopnost čas co prostorově se rozkládat rozumí. A ten na rozklad může vést nejenom do vzpomínek o tomto životě. Tele přestanou živé jakoby teď právě prožíval nýbrž může se ocitnout i v obsahu všechno balík ku které na sebe dodneška přijal. Protože to čím momentálně vědomě je i tak i nevědomě je se obsahem jeho způsobu života. Co způsobuje že tou povahu určitých charakter. To je výslednicí jak s praně říkaje z lidem ne jenom tohoto vtělení nýbrž tisíce osmi milionu vtělení možná že být měla říká o z o jeho tak u to ne u toho ve symbol který si můžeme pomoci. Jak takže ten člověk prochází řek bych uspořádání těmi balík protože když teďka bych že ve balík ku sahal. Tady nešel v spořádané sledu prosimvás jsem vám aspoň o začátku této zkušenosti říkal poto nevěří na převtělování jas že ta duše dovedla toho ve přesto dal ve seděli ti pánové tak začla od toho nejstarší ho. Někde když pro do tu ju tak je to při tisíce pět set let před naším metod počtem. Že a ty si to předávali do nějakým o který žil měly být teď nedávno na mu přede mnou. Ale bylo to dokonale uspořádané mezi tím nebyla žádná mezera bych tam ten si mluvil nějakou řečí neznámou ale jsem tam rozuměl těm třemi před třemi tisíci vy jistě si před na že to počtem a on říkal to do on tam za to byla pro zajímavý do vodou kterého li tou řečí nemluvil. Který taky neznal ale rozuměl mu z toho takže ten kdo se toho chopil přidal k tomu vstupují zkušenost to se to šeptal do na dalších no velice zajímavý experiment do z se o provedla tak přes den si to ne že by se pochopitelně jsem tato z víra se jako svědkem věcí a to přišlo ke mně. A který řekla tady jesi se míváme řekla to jsem to přes silami že řekla vona mi mít dalo najevo že to mám sednout počato stolu a teď na spal na tak on bili ta všeho toho minulého rozumíte. Bez mez za na konci o litovat toho všeho takže jsem rozuměl tomu před třemi ti si pěti světly před kristem když i tomu po se mu co tady byl předem ano. Kdo chodem prozrazoval tam nese než že se to doby nesmím nesetkal ale totiž rozdává nám balíky řek bych takové hlavní. Ten prospro sebral to znovu z dobrat pane si kombinovat ale ty vaše vědomost o těch věcech v abba li ty vedlejších kdyby si byli přečetli to co jsem psa před koncentrákem dávno rasy dokud že se jste včel s v poto nechal dal rozmyslu když svýho utrpení hláskami do mate mysl na dispozici ženu. Nemáte co dispozici tu měl citovat z to si. A denním to k dispozici mají to protože asi dispozici jedí o tom měl o tom s o tom vědí tak tam bych se s přes si že tam do stavba názor na tom co ještě věřila převtělování že by si si to za jestli vtělení nedůležitá vtělení nese jenom něco vyžaduje tak aby se to dostalo v tom na takou od pro mu to tedy zase potom dalším vtělení do ji dál víte v tom je hluboká pravda. Ovšem není to vtělení jak dneska jemné ale je mi bude potřela by potřel celou řadu pomocný balíčku ho v balíčků a tak dále abychom tam ty meze je mezi těmi obrovsky balíky nějak vyrovnal jeho jako cestu potřebné kdy si cestu mezi nimi a k tomu jsem tedy říkal mezi vtělení dneska tomu říkám tu ty jsi třebas událostmi rozumíte nebo nebo okolnostmi nebo ovlivnění třebas nějakou řečí nebo nějakou situaci jako jsou z za tím. Tou pod kou protože tróje mocné ovlivnění pro jsem které by pro nikoho jsem se vás neznamenalo o neznáma ano moc to co musí být na každém kroku uvědomoval že jsem že nejsem ničím je nežiješ čím ani nalezení po ne k i ze školy aby byl schopen o li to protože to ve všemi mně se to nejsem schopen a si občas přes si říkám si schopen v k v. Tady se z radostí do obě mně je tady tu již v el jiný poslouchali v v ale v oněmi koho to poslu hle v. Věděli o to prosto tady to dobra konečků stav. Kristova k ale to bys za neodolali to z tady v tom s tady prospívali blahem. Že to nevíte že ti učedníci ba ani nevěděli s kým mají tu čest. Přes že jistot po li k o vlastní spásu o do bez nevím neviděli ten stav toho ježíše krista o to to co ho prostě ale protože von při blízko ale po se nesměl zdáli jak by se byl vzdálil by bylo od osou od od něj symbolicky řečeno tam by nebyl toho svědkem. No tak jsem trošku šel stranou v se zatím tomu definování tak především když jsem odešel od toho nezapomeňte z napsáno z celé mysli své pána boha svého. Tak chci říct tady upozorňuji ježíš kristus se staví na naší platformu. O které vím že na nich se všecko při vlast. Protože na niž člověk všechno přivlastní si při do svět pána boha že si přivlastňuje po je to člověk věří si že to on mluvil takže to byl o bůh. To tam ten jiný bůh to byl bůh co on si to byl pro by bůh v. Omyl své hospodina svého boha o tomu jinému do oko to se klaněl ta tam toho do byl ochoten dokonce potírat že ano od poč jak jeho následovníky žen tak to dopadalo děla toto dopadají deska jak politice tak na bože ostří v každém oboru po si myslím že kdybyste našli někoho do třebas to dneska pracuje v nějakém oboru který ní. se přikázal jemnou a on něm pro že věčně tak by se v něm našli prve povahu že vyšší spatra ty ostatní kteří nemají páru o tomu čemu pádu pobyt asi takle dopadalo o za tak třebas kdybych to byl služebníkem který by byli výhrad jednou bude v k jem. Tím daleko mi čím dál to jsem svým postatě kde třeba byl s to že to o stali proto zaostalost ostatních oborech by se to li si že do vody by je že by na každého doby hudbě nic neznamenal se blíže spatra. A to proto ne že by byl tak výtečně se neuměle v protože jenom tomu ale proto žení nemá vyrovnaný pohled na svět je totiž si způsobem podtrhl li. Jak každý svým způsobem v oborem který pěstuje po tomu sousta věnuje podtrhl li totiž patří k tomu oboru a tam o z za tímto pokud to on tam sebe všechnu svoji nebi životní proto obor rád k tam na to ani nemá čase vyvíjet že. myslím že v takový prostor který je být třebas. napospas své věděl jsem že byla dost co školsky do pro si na to co vysokoškolačka který e vysokoškolské vy učila že od tam jenom to se vědě svatou možnosti k tomu tak ten je óm patrně kdybychom se poděl bys z když skal na jeho život není schopen třeba ani si připravit smím jany možná jo jo a jenom tak ta k. To říkám tak že když tady říká asi boji mu byl on na všem bohu mluví o naší mysli. Tak tím zároveň velice tu mi jsem jednat pokud vůbec o nějak byto bylo nebylo do tebe který si že pokud mi tu co by se potřeboval. emocí nízké na něj ale o velice k tady vně pro nás si vykládá. Tím musí začít s tou myslí kterou o které výše která postel si myslí že to vámi s. tam musí začít. A musíš začít s tím oknem o kterém kterému věří již o kterém si myslí že toto by bůh. Tady nikde není tolik důležité protože si to tak před tím ani zdůrazňoval. To je to summu boji začátku udržovat v jako o při mysli. Protože jesiže se nepostavíte správně na po ze si toho vašeho jen v tom malého nepatrného úseku a be který je váš kterým proudí za před jemné seděl nás schopnost uvědomovací. Si že tam je to styčný bod z nemůžete dále nic budovat na to vás upozorňuju. Jestliže potřeb te předčasně svůj rozum a to děly všichni křesťanští mystici. To ho dva poto že rozum třebas a nebyl mystikem z daleka do mystikem. A říkal rozumu do toho nemá co říkat to je chyba. to přestože ty chyby rozuměla toho toho správné ale odstraňovat tak rozum říkal že do toho nemá co mluvit sto tomu o milovalo potom o říkat tak nerozumné věci těla se nad tím žasl. Do prosimvás toto nenávist nab po po tak to tady dotaz čem je ta považovat za dveře se zase vzpomínat co dělal před hodinou opře do se ve vás před rokem pak do se na narození a potom přestal si vtělením čemu takové znají že on tím do pomalým tohoto dlouhou cestou překonává čas o prostor. No to ona dostává se tak k bohu se tak jednal s dokonalých cest je s osobou o protože jste se eště na kladná. Oni totiž vedl protože věříme převtělování si mohou toto plýtvání časem dovolit. Kdežto my kteří víme že ježíš měl pravdu. Že kdo hledá svůj život nalezne ho ztratí ho a kdo ho ztratí ho nalezneme říkal ten než tomu přestože tak jedním li než nebo naleznout někde jinde než v tomto životě v. Tak my musíme s zatím zatím musíme k že nevíme nic lepšího co trvat na tom že měl pravdu a že tedy je třeba z kde najít spásu sbe v tomto si dej do stavu spásy do stavu osvobození či co tohle tady být takhle. A když jsem právě u mysli ta dneska můžeme dokonaleji než předtím tak tu k mnou co to stav osvobození se pro to z boha vjem do toho mají s tím protože bych byl rád abyste dneska pochopili rozumem malým v tím z seděl vím z vědomím po z jeden z s s to jednou silou uvědomovací co je to osvobození. A se nedivil dejme tomu ba to nově se že se zastavil mentality mu protože to opravdu když opravdu klíč k tomu jsem nejstarší klíč k tomu nebo za prostotě sporů aby člověk se dostal zdát ten mental li z mu z atomu říká za jinou mu velice jeskyni. A aby tedy mohl jít dál k svobodě potom soustavně bez mezera v my když jsme řekli bez převtělování bez pádů bez mezer kde zase sám. Kde není s tím mu svou svobodu v tak jsem to svobodou to je jestli jsou naprosto zní o to to se mu dostat přede kolu který není ještě v tom stavu třebas jesu dělaná ano prostou domy do ghosem nebo ramakrišnu o čem ho jsem v tom stavu nejsem. Mně obr o oživeno jako poslyš ta ono tu schopnost k zem to že je s po nikdy můj duševní organismus se tam ti doktoři li se od něj něco načerpal velice snadno jsem se o mechanicky a předávat to dál protože o proto češtiny. Ježíš když ještě to z. Čili bych je teď by si pokročilo ne. Tak a co je to tam mysl a to musím to definovat tak především ku se mi z své mysli k vnímáme nebo jsme si vědomý jenom jejich ho pláště aktem pláži pará jako ustavičná proměna jako proud myšlenek tohoto proudu vyšine jsme si vědom nám jasno. Že to není celá mysl při když ty myšlenky kde proudění usne te. Tak tam my se tady někde je protože to se pro o víte roste sto myslím se se s toto je to s se svou myslí a jedním všechno co tam bylo minulý do pokud toto pomalé anebo co potřebujete tam není jenom o. Že to třebas někdy není. No ale co to je to pro tolik že můžete pokračovat v vezme za to v tom minulém co z to si tady zač ti už. Ti tak tam mysl je proud myšlenek jaký vnímáme čili řečeno duchovně je to trvá po krytí v kama rád všem plynoucí co mračen na božském nebi na božském nebi mysli. Takže my pravou mysl vůbec se spatřujeme nýbrž že ustavičně překrývá na slovo mraků které říkáme myšlení abych se rád to se bez se stane přál li ještě vámi jasná nebo s z ohlas v proč jsem řekl že to pokrýt skal. Na ale být na nebi božské na božském nebi ne že ano. je málo co jsem měl říct podle tebe by božském na nebi božské mysli a jsem říkal že to pokrýt v žilo tele. Rovnou jen na božském nebi mysli. K tomu co říct do doma v něho když to poprvně překládám tak je to jiné než když to přestalo podruhý jo tato předkládal když se to po z prostě jsem to řekla za v. Nic víc ale že jsem to protože dával pozor a on to se to přesně když to nedovedu nýbrž to se mockrát zapomenout do to by to pro dělej to a v protože ten že to otázka nepaměti v oni dvakrát ne kážou tam co a to je ta být se kterou se tu sdělí pak mu to poto jiné řeknou když si. Tu pak a ty si jste toho co je než tak to je tvoje záležitost nosil naše ne. Pro tu poli o mně se to řek jak oni to řekli pro vás a ne k tomu paměť takže jen božské nebe mysli mám vysvětlit ano pro že to božské nebe mysli protože mysl sama osobě. Není ještě něčím ryby vrcholným. Víte vrcholným je vědomí mysl je od les vědom toho kdo to ve si do nebyl vědom na bohu. Tak osobní se tak že ano rád obíral mentalitě ale to nevadí to tak to hodně daleko jenže nenapovídal muž roveň do kost tvé chyb. On ještě v době při jaro kdo to nebyla který je ve óm byl by z těla na ó ano ano něhož hle na po bych ze stavu posmrtného znamená ne vadí tak indická tak li se jakákoliv mluvená naučená tradice. Co ta by se naučená záležitost pamět na záležitost. Nebo při jata pamětí a rozumem a vůlí člověk volně přijata neurčitá modifikace po určité manipulaci pamětí rozumíte v tradice tedy že si tady světce. Se mi být no a z toho to nemohu vycházet musím vycházet z toto se zatím za tou tradicí a za vším tím se tradičně vědomí který je i myslí nejvznešenější myslí nepostřehnutelné. Nepochopitelné víte to je bůh je něco nepochopitelného aby se to vědomí jak již pro vás z že z toho cokoliv jiného že v tom třebas bytí je. Tak teprve pochopitelné proč se to ve pochopitelné to tam bylo odpovězeno v tobě se dělo jen velice hezky. Protože on toto s tou že to do to stojí v kdežto my se pořád v pohybu. Jestliže máme existovat na tomto světě musí si být všechno pohybu to je to fyziky za za to o musí prosto zastavilo tak neexistujeme všeho v. To co si te a dokonce do ničeho v to je tady hrůza a proto on nepochopitelné touto naši existencí touto naší myslí li to ba není očištění vším nejsi jsi nižší mysl tak je to nepochopitelné to měli pravdu staří číňani že to je cesta po které se nedá ka či o to ve zkratce řečeno toto jež toho že mluví pro jsou tu oko rocích. Aby dali najevo že tam neexistuje žádný pokrok na této cestě tam to jest zase ještě o pochvaly protože tadyhle je důležité aby se pochoval totiž aby připomene že co se mně stalo ve život ještě době než jsem začal věřit. Když jsem překlad tom vyšším brodě o sto musím ještě o pod o to že láska. Milost kterou máme my dispozici není ta pravá ska protože to na to není ta rád je s která se nabývá. Stalo. Potom pravda kterou my nebo vědění které mi dobýváme třebas z knih poznáním z tohoto světa i poznáním věcí božských není toto je pozvaní neboť to je s to se nedá na bývá to se nedá pochopit takle podobně jsem to tam překládal tomu mnichovi o to do tak na čem mu že tam okamžitě chtěl říci jak jsem byl mladý. Že ho do toho řádu. Vodu po do toho co osobu tím že si tam. Se tu čechů volá šest němců a že těch těm co to přibývá takovým tuto bude německý k ruka k tak že jsem ještě že byl potřeboval prosit a tak to co se poco tu po tu by proto že v tom človíčka ku tedy ještě nevěřil v něm zásahu lékařů. šel bylo něco co přesahovalo ten úsek a se přejděme jeho vědomí třeba am bez zásahu že by to tam bylo a to jsem vám vysvětlil že jsem měl potom vědět protože to co o tom nevěděl že to do toho co to je o to sledujte nebo za potřeby jako nebo za potřeby o je to věc maleb maria dělat proč to může stát že že porodit bez poznání může. Nějaké dítě se nevěděl že tím co jsem se jsem ozval se správné když to od boha. Ale tady bylo ten styk s bohem tady bylo. To co je za rozumem za zatím a be vyskytuje s to jsem bral a to jsem dostával nazpět nebo co o jsem to na zpět do svých činů do úseku a umožňoval jeho existenci smyslu. On o zpracování mu v no a. Tak nám ve že by si se po že to byl tady mám ten výrok svoji božské nebe mysli totiž svolit se v uvozovkách. Kdo to napovězeno jsem toho produkovat a myslím že přesně mám dojem že přes ně. O to z lidské jsem z věřící že přesně li se vyslovuje to co je jejím základem toho prodlení ale v ale si s po do při při to s tím nedá na ten výrok který se vám citoval se po mate která z ochoten ho před citovat znovu přít třebas proto přijít tu o co spala ekg žádá který s o to co za v k v k který řikal tak ten bůh. Který ožít to není bůh ano toho co bůh bůh je něco z toho co je nic z a no a protože to stvořitel tak to velice činný k tomu bůh a on o to jemné v než než bůh on do toho boha s o že kterou do se o to za boha. Tedy to jeden z mála evropanů o myslím že asi jediný který se ohlas již čím z komu dosti že nic nebylo z o to k a. No a. Takže ten li ten kdyby mu bylo taktem se mluví o v po z s s s k je tímto způsobem sekal říkávám o božském nebi mysli. Hle. To mu mysl zastírá a ještě sám bůh samotnou mysl zastírá bůh tím co je stvořeno rozumíte. Tím z mi nebem v nad takže jem v tom e kdybyste například byli spokojeni. Tím že u ježíše krista božská mysl promluvila tak zase pravdy tak za střeva samotnou mysl jako takovou o ještě s tím. A protože my se sama ještě zastírá a do vědomí. Že to že co individualizované a mysl něco mýtus ano. Tak kdyby takovým pro žíznit ba na pak tu sis nejsem takové jak na vás přišel to by vás sat šla. Ano. Teď to prosím vás o tom je nebo nebo božská mysl ženo v tom to to je rozetnout v pomyslit to v tom že si pro ne když jsem tohle rozlišil. Proč protože si myslím o rozumu. Že toto rozlišení není pro rozumový dosah. Důležité je když to rozum ne rozliší. Tak se z toho tak samo co stačí ta se o sestra nestane v i ten li ježíš kristus říkal to vám mysl toho jak šlo malinko kupředu li tak šel vstříc tomu hloupým mu lidským rozumu tomu bůh je něják je něčím bůh prosím. Vás můžeme si ho při vás my my nemáme dokonce právo si při o z od svou mysl a o on to dovoluje co dovolte mi může ve se tomu vrátit protože jsem tento v tam ještě se zavřel nech si tu na ty otázky jsme. Se to může na ty se posuneme svým rozumem na tu hranici neznám dobře toho rozumu že se co chvíli za ním. patrně mám rozum velice zaostalý to protože oni nemusí napínat viz. A to zaručeně vede k o za si při co svému toho rozumu tomu se na pozorovat kdežto u vás z ne vizte bystřejší do onoho sebe do veliteli ano. Tak to musí být protože když opouští které roz om tam kde by ho to že ho opouštím tam kde je ještě neopouští ta musí z toho do ta jdou dál to mi promiň toto tak musí být když si musíte dát dospět nebo toho ših propasti tak je tomu před to co si dost a jsem si vědom této propasti jediného co jsem si vědom a proto zabrzdím vždycky tělo každý rozběh k rozumu tam kde si myslim za tím koho pro ni definitiva. Myšlení. Že tam by neměl rozum zasahovat rozumíš. I tak jak moc ekg tak s tak všestranně rozvinou v přes se o lidskou individualitu když opomíjel. Ten velký úsek při lidské činnosti který mu říkáme. Pohlavní život ne v nebo život ve světě v sv v když v v a že si jenom při v klášterech než jsem to na to je lehká odpověď protože on pokud se týká toho co nabyl zvnějšku jakoby zvnějšku jako by zvnějšku. Je závislý na tom co mu napověděl jsem padl na albertus s jehož byl žákem na smrtelném vložili ale ve stáváte dál v k se stal jeho žákem co na aba tu svá musím přestal smíme pádné svýho učení. Ježto svatým mu tomáš takovým zkynulo předával kus pokusech ten seděl u jeho mnoha o je mohou a před dělat to část i toto v tom symbolicky on nohou neseděl ale on se učili on on popsal v tom jsem. Ale bez usmál osob o to to učil kus pokusech jako jsou učil v toho panna aristotela tak se učil přírodovědy zde v pojetí boha a od věcí věčných toho aber tam bavila a dohromady to potom dále ne tak že takle vypadal aber tu že právem ho z no a v okamžiku smrti to předal am blok jaká dobyto tento ušel velice snadno jako je to dala. Mít k tomu tak nepřišel dělo od ramakrišny. Proto mase nedostatky palem. Ty přede si jsou větší že on najednou tady skokem něco co nemusel sám prožívat to sis se musel hra ba jak tomu přišel dní mistr dnes svatých být tyto dawa nebyl svatý. Se do v a za si si sis způsobil že svatý. Jak tomu přišel ten mistr albertus mostě to vědomost jsem se zase to byla dlouhá řada při do věc wu který se do pro dopracovali k poznání boha jo v tak že to vše co bylo vývojová řada v do z nebe to spadlo a že jsem o že byl na na vím že mysl vědí odlesk vědom a tak jsem mi přeskočil něco vám. Jsem pro o to se do sebe to je si a řekl jsem totiž. Že vědomím jako takové je něco nerozlišeného ano. V něco co nemá. Jenom vám podobu v ale co nemá v sobě a ani. Zárodky s o celého a tedy čemu říkáme kde je fakt vědomí je v totiž jak s jsou dodržovat ve je a řek bych v něco co s jít k je obsažen to ve z toho semenem takovým způsobem jít. Že to prostupuje od ku a nijak si toho nevšímá v je to nezaujatý svědek všeho přít v a ale svědek a proto je to vědomí je si vědomo všeho ale ne za u jak tě. Kdežto mysl je zaujatá ano. My se zaujata rozumíte to je proto z se to takle řekl ano tomu rozumíš. Slov. Proto jsem mezi nesmrtelnou mi to že boha musem bohem synem nebo nám co jsem co v to v dovoleno jenom tehdy když semene nějak mu to o jsem si nějaké funkci boží v ale oni mi o jednom jediném ano v a chce příliš mnoho v tak li to s katolíky dát a přišli toho si od nich slibovat z mi že to je nesprávné se použijeme již jenom z případě nouzi v. Když potřebuje říci proč se něco projevuje tak to prošlé jinak k nebo proč to ty od syna se chtěla proč to nemá jiné následky li že dodneška je velice těžko pochopitelné trojjedinost boží že nám to jsou přijel to jeden m tuto při v jednomu dál co při v jedno čili tu jednotu neporuší vlité nějak pod co to co se mnou duší jsem o pod ten při se to to se pochopitelné v jenom protože dobře že když. Tak tu budu tak tomu dávám pořádnou ránu protože je nesmrtelná. Na s za to v to tom proč. Dám si že ode chcete bych rozřešil se dovršil třebas boha a tak dále jak se to vás český ale v pozoroval že je to velice obtížné z toho důvodu že ta věčná duše je své. je to pohyb čili. není to ještě stvořené protože bychom mohli nazvat bohem pohybu to mi řekl ne ale je to pohyb i v nestvořeném čili nemohu říct o nesmrtelnosti která patří třebas které jsou částí smrtelného těla totéž co o duši nesmrtelné která odešla z toho těla a konzert bujení bohu a tím že konve kuje bohu se ustavičně mění ne za a nedá se nějak staticky definovat rozum. Ten se velice obtížné kdyby nebe bylo něco pro pro člověk čím sta a čím kam se padne si tam za to se nic nemění uvaž na pána boha ale co je mi to když nabude babička jo. To přece kdo otravuje protože to musí přestat baví čase a tak to neni nebi je toho vývojových stát tam kde užit vývoji nad v této v času a prostoru není zapotřebí vivo času prosto by byl dokončen a tak oni se koná za časem a prosto a ten vývoj nesmrtelné duše se to věčné z měníte nesmrtelné duše. Se k tomu bohu. A vono to takle je dost špatně na a lidská přišla do ve ve tedy že ta se by se role to vyjádřit tím. Že to není z pění nýbrž že to prostě zaujatostí ta duše nesmrtelná je zaujata a čím dál více zaujato bohem vím hlasem mým a protože za ta bohem tak taky to na tom bližním daleko víc než byla tady jsem vám. To vidíme to co se terezy tato toto stupňování zaujatost s jsem tomu mi ku řekl ano takovým o jednoho nějaký bych to tak to všechno to byla týdně pravdě protože to padá v protože tato tak není to statický stav. A teď bych tomu dalo konečnou ránu o protože se nebudu do od to by vás tak se prostě k oděnou jenom jednají dělat a dovolil o individualita od motto mnoha příbytcích u boha si to ale jenom jedna nesmrtelná která na co to s tou vodami aby potom odešel tak tím a neodpověděl na vaše do se dotazy tak je to možné. Pozorně váže toto mně bylo jasné v okamžiku jednal přátel listopadu třicetdevět a při jsem tu budu v tom měl pádu. A co za to jenom o mat tudy ku. Aby kdybych jako poměr mysli tady musel se zeptat někde na patřičných stech třebas. Jeho by tato se jesi měla bych na často zpověď. Dal který řekl jak je to asi říct který obsahově poučen o tom jak to vysvětlit do by k tomu že víc než to jakkoli z jiného východiska byl tím dvě za jenom dvě byla probrána je patrno. Že celou myslí. Co celou myslí se nesetkáváme za běžného stavu vědomí se nesetkáváme čili jak se to ve se o to je no teď a rosy z od do z na nebo ne ale byl bych a když li ho o na mi o to veme to tak je. Taky nemusel celou myslí tedy boha milovat protože vy nejste svědky v celé své mysli toho je vám sat za své od kdo to je na tom my teďka momentálně bude záležet protože touž že za mnou tu jsem se ve synova mně třebas ne dost přesně protože z ne že bych byl jenom hloupý ale že slova na to nestačí v tato zpráva definice a hle tak. Když tedy. nejsem schopen zvládnout celou svou mysl že ani dokonce oni nevíme. Tím méně mohu potom celou myslí boha miloval. Čili to je nemožný požadavek pro život v tomto světě pro život činný. Čili víc chceš li minulých hodí z o tomto platí že je to před pis pro vnitřní tak místa. Trpný stav modlitby ano je čili bych jako. Řekl tomu obec tam mu kde přechází z třebas když činnými život že do trpného stavu mysli o m tam pak to volí již to s to chodí s kód celou myslí svou. Protože se to za za říkal do ve oženil na to ve stavu tak se asi svět zkušenosti kterou vám nebo o měl dokumentovat ale v trpném stavu mysli přes říkáte s celou myslí s boží to je věc zkušenosti v tom musíte brát jak vám to říká to nemůžou k s mu nemohou je ti z ale se to je pod se za ti vykládejte tedy výklad dejte se ten stav smysly je aspoň přinejmenším úplnějším mysl. Než tam mysl která je v ustavičných proměna která kterou ve synu a pak ta vzali jako s změnu myslícího principu a ten v ě k li si myslí si který se mění podle patandžaliho není schopen postihnout věčnost. Protože ustavičných proměnách tyto proměny znemožňují se dostal do toho stavu klidu ve hle kde ta podstata mysli je ano a to se musí z zastavit změny mysli si do principu aby si se do tohoto stavu dostal od stav trpným. Takže se tady opírám aspoň o patandžaliho aby se mi že to všechno co vymyslel které od. Jak pata dali ho když je když je proto nemožné se se viklat z s myslí kávou a měnící se mi sice principech že v tomto stavu není možno setkat s myslí neměnnou stálou a tedy širší než se ta létat těkavost mne není to je vyložena v on si to po z od věta takže li ti způsobem to musí přesto opakovat že bych se nemohl dál ten on to z od jak se. Neříká jeho mysl je totiž na díváte tak je toho na co myslíš. Ty si mysíš na tom tak k tvá mysl podobu stromu. A to je to je modlení při kol kdy považoval ho za hotový nesmysl to je neni a taky to takle pod a co je nemyslel a v tom dopis svou se to myslet jak to pod a že si myslel ano ale to nebudu které produkovat tak stačíte když tak že on měl pravdu že při mění si před prý si svou myslí si tím není možno celou myslí. Své obrátit třebas bohu a protože se s celou myslí nestýkám cesty za nejenom se bych se stýkám kdybych to řek sil když to by se tím dřívějším způsobem se který je někde před za s s že člověk či domy tak to se tak si semeno s těmi jež ky ne v. Svoje nad konec k tomu to co tam my se tam při ten byl na tom nic by z od toho nic s se s že když vnímám tento svět přes tyto nejenom as. S těmi výkyvy jo svým změnami. Toho mysli s dopisy povalil taky z toho chvění jsem tady v oblasti chvění bych to řekl. A kdežto v základní mysli a jim za kladem je vědomí to chvění není jo. Myslí je ale v tom základu mysli v tom vědomí to chvění není a ty se nemohu setkat protože jsem v to v oblasti chvění to zase platí to co mně jsou dělali řekl o tom budu nově o tom nepříteli ten nepřítel nemohu při toho budu se se za stal ale měl dojem že se se nechce nechat ti je mu z tuš máte ten dojem o pannu dvou my to nemůžeme kdy se snaží námi jemu nemůžeme protože by ježíš te a on stoly on není. Být li z tíž tím způsobem jak se vůli jámě nebo tu mu to zdůvodnění vůle nejde o to vysvětlil jak máte dojem že to chci vysvětlovat co je to milovat panna o vás z celého co se z celé mysli tomu kdo to vůbec nejde jenom to jenom ten skal kam se to do říkávám tak se to dostalo k tomu správného ovládání vůle prosimvás upozorňoval teče do přede hra a po že za nejlepší ekg.