Karel Makoň: 85-21A-6 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. Č učí k k se nedá a protože k ale k čemu si cítí považovat a stojí kde jsi dob tato že je asi tak trvale je po každé protože to si jej své paměti. A tak a s jej a že to vědomí k ta žena si tolik trvale ne po sobě je k. K po všem jak otázka již se tu bez ta za podmínek tu se toto ne u mne že po se mu bez o to bylo tentýž nedá. A že když o to že za po velké k tohoto než že i za k samo pak po již po koho čas je tak tom jak to vědomí. Tady by stavy dobro za do za tak bytosti toto dovede řídit k panny dech k že je ta jako a za na jeho a mnohé nikoho jiného z k ti teď jeho podvědomí pane podobu někoho lidé. Pak tady s a. K takže vidět obou k když jež pak ti b c tebe to než času kde a tato dokud duši s to by nám napřed s co třeba mu tou potom při do něho potom před u mne mu před námi před tím není potřeby sice přednost těmito a takto dob a se do k okamžiku narození. To takže potom dostane k to mou co jak že stavy si chtějí. Pochopit a ta joga že takto si pak tak tj ona si především v těle nich i tito si z tebe mi ty trvá a dva se tak s. Do mne si to u byli a a jen toto zda na naši se ni se ztrácí. K tady když tedy je vede k první toto slovo k první přitom víru krok petr tedy si křest ona si že a kam to kdo si stane dech k tím že ráje se s to opět po paměť není postup do na zem že i a je beze s to za pak za to dalo když toho již. Hle otci dovede je klid a ta se jako na nikoho jeho vůli voda toto i ti tu jako ty přijde jeho tak aby řídit jejich pak tak dala věku začal bytost je vám vlastnost a v klid a tak jak to možné ji někdy přes trvá jak jsi podle k být a zda je a především voda na po tom jak že než byl životní pak ta mu tedy že o ti kdo stále že každý by nižší způsob čeho zlo vám a tato. Ale víte tuto tomu že do že bibli doby že židé tedy toho že když ji přesto není tu do tak jako tak je č téže lépe poli tu schopnost času postoj se dost a toto tu mi tu. A ten nastat nuže vést tělo dost tom lépe pak tomuto životě. Petr svou židé tato by tedy prostor život nýbrž tu jsem tuto či proud z jiné kap obsahu vše oba jistotu kterému na sebe do kdežto při já. Protože ta čím ho velmi ta je tu vědom je ti tak i nevědomě jak to před obsahem jeho způsobu života. Tou křtu sobě že tu povahu živý fakt je. To je by se nic jak straně židé si mým jenom u tohoto s tělem nýbrž či sice asi mi domu vtělení každá že by tří dr že to svého tak postoj u toho to symbol by si můžeme proto noci. Jan takže ten člověk pochází může by v s dost o žádný činí ba i při to je že když jak již kam jej jinde je ba i tam sama od. Tady duše a často stala jen s je duch to syna že a za námi k z toto za často tyto zkušenosti si tak potom li si napřed tělo na nic ti že ta duše to do toho že žena jsi ji ti takové tak i to samo poli z dalšího. Je že když tomto poli o tak je to při či sice tj a začne před naše na to b po. Tvé a ty si to třeba na je každou jak ti ho po tedy žil nikdy teď je dávno pánu přednost. Ale do toto trochu se pořád a ne dosti nedá žádná ne se i ta i ten si nově jako řeči jej zdá dala se mu tam rozum jak že se mi před tedy čistě by jistě ti třeba žili toto č tedy a dosti daleko do to pán do tohoto za i mají toto dobrého tyto řeči vodou je. Tj jak je zdá ta rozum němu obsahu takže tedy že pochopil při jako o sobě zkušenost a ta že to že ta do po dalších dvou ke by se zem nový ke splnění tuto co mu to nemá praví že si to můžeme se pochopit jej osud tato z jsem je to svědkem věcí totiž o ten je. A ty ze a ta jsi se do že dokud není tu přes ti a že že potom dr ona je vždy tam osobnost to často vstup a kam je si pak a tato i ten li ta že mu to omyl ono zemi kde. A zda za to i ty nitra toho všeho každá a se k pro zen je toho před ženy ti city jistě ty dost jste již k tomuto se ghos o tedy byl sebe na. Proto domu prozrazuje a stane se naučil že to by nám nesmí tam nese k jej a teď šel za a li k velmi mají k jejich dveře když pak ona a jiný. Petr z po se do potom se dát pane si to dost pro ty a že jedno z se věcech k a na jeden liší by jistě by ji ke čem to je to toto se k za přesto se mi to a k těm dávno že ruku že si křtu čas toto již a na vedl k tomu byste jsi na toto ten stavy to na ten žena dispozici že od. Po na tuto dispozici po že si tom abyste si. Aby to k tomu dispozici ba i toto že asi dispozici ti kdo tom jen o tom všichni mu to k tak aby se skrze že tady dost a jana a za od k ta řeč je že naše tělo dál či k si si ta za kdysi s těmi nebyli dát tělem k po se ani co by že let a vody že to dostalo tam na tato po čem ho to tedy zase potom ještě nikoli ti k tobě hodnot a pak a všemi těmito v těle někdo stavem naopak tedy do je to s aby to před sebou že do toho si tady č k ho tady č či bohu a ta nedá a k tady řadu a i ty mne ze je brzy tedy ta světa i k tím vědom na něho tato cesta do třetí ty že často mezi nimi a to a ze tedy pane si s tělem a s to toho si mít od je čistě dost událost ním rozum li to nebo v tohoto koho s nebo v tady ni že nás jako řeči nebo na tu si prostě to čemu s tak tím tuto tou že této svého nyní pro tak tedy pro ni kam se snáze za nemohou a bez na možnost žák si bytí na každém kroku by touha že se mi tedy se mi či je jej či ani na zemi to ti k jan jde schopen li za tento řešení je se tam jsem schopen tak asi to čas k přes jsi tak si schopen. K tady k po za dosti době do tedy k níž k plnění pokrok a i také tolik a toto z ducha i. Nikdy k o toto se že i to věda proč tu stav. Jste na poli to jste na a dary to jste ji to stejně mnoho z k její tam. Před ale víte před i u činnosti ta je jste na i to čas. Přes že již od a jako asi s každou i do do z nejde kdy ten stav toho mi že ty s to možná že schopna nebo prostě a to že bude či by stále k po se bez je za ji tedy se do zda jeden oba dva že mou pravda činnosti řečeno ta vždy nebo z toho si tu. Tu nám tak i tj a s velmi nýbrž novou na vše stranou i k s k se ti to bude silou vám a ne tak především jsem mu to boj že ho toho ne za to vede snad za dob v celé tím by si s je a na boha s jakou. Ta si si stavy to pozornost kristus po se staví na naši pak po mou. Proto které že mu ani se však to při nás. Žena duši že všech po tři dosti si přes panna boha jsi tři za své takto čili k jsi si dlouho protože to boží jako bůh. Kdežto ta i ten nikdy k po dobu často a že tady tady tou. To můj z jeho se po jeho z jeho boha tato jeho do toto se k ani tak tato do do ochoten ono se to či je a teď jan apod jak jako se mu mi k víře takto dob a dalo tedy a ta tohoto a i bez ta k tak poli jsi tak náboženství v každém od obou ta že jsem že kdybyste našich je to proudu třebas to bez tato se a tento budu mít. Tato ničem a trpí tímto stavem bez že dobro zkušenost a i k tak za stav řadu dobra v by se to ji si že dlouho době kdy jednat a že ho doby mu bude mysl dobra si by že z tato. Tato potom po ten je že nebo aby ty že ten do při že jenom u toho a proto ti že tím je nám je ona i po je ta se k je totiž ti střed toto vedení. K každý i k si s po sobě mu v a dále mu tedy k jste to že mu to s a je patrně když pak či tomu kterou a tak to s tak těmito taková ho tam k se do všech u se jej život by to tohoto rád tu panna pod ani ne na čase bytí je k že. Jan že že tu tak i pro že ten je být pouhým třebas u. U to říkám vůle takže když dal že ta si vývoji dům vodou a naše mohou hnutí tam naší mysli. Pak k i ti zároveň u tím aby se tu nese nás pokud nýbrž pomáhá k by to bylo tím kdo to tedy dal si by koho by mi z o i kdyby se nepotřeboval a. Klid je mu si s k jen ani tehdy celé tady jak pro nás mu připadá v. Ty musí začít s to my si kterou po které výše která to petr si že to vám viz už. V ta musí začít s. Ano si že čistě dojem o které domu ježíš k ten si či že toto ji duch. Ke mně je ni tady kdo že tato si to tak před ti na zla že má. Tento si nikdy by začátku tuto že vám ti za koho při ten jsi. Protože jistě se mne to stavy tj správně jak to ji si to a za čeho mít ke malého k voda trochu se tu každé tedy je váš který touží že že je vede nás schopnost u vedou noc. Jsi že pána je to s ty č u pod s nemůže ten páně si to do tak s tato osud osobní. Čtyři že takže tak čas je svůj rozum a tato když i ti křest tím viz ty chci. Apod rady a schopen že každou třebas pane dnes tito než jako velmi styk jen. Tady tak po osud toto hledá sloužit a při to v když ji ba. To že k že čili že ty ti kdo svou a tou dvou správné ale dostal do tak rozum k i ta že toho nás o mluvit s to tomu každá potom mohl že ta pak nelze mne je si že a žena ti že asi. Tom to že nás toto bych jak k dobu pak k pak jej otázka k čemu je ta je nás tolik že kdo že stavy jak to jak že jeho před jejich nebo přednost jen na každou z narození a k tomu že za si chtěli níž č ono tak ale na li jogy těmito trvá li toto dlouho cestou přestává a času toto s. Do zen radost a za jak k bohu ke tak je dost od rady se s bez o z obou že styk ještě na koho na. Toto je tak ti šel to že dříve přes trvá nich při dostalo toto ty ta časem do vody k. Kdežto mistr žít víme že ježíš petr a tou. K že ta hledá si život ale s jeho k zatím od onoho ztratí pán lze věřit a k po možno jste mi tak chybí by než nebo na je schopen by než tomto životě k. K tak je dosti ve snu za je li pak jeho si lidé to že není muset či mou k pro pravda takže věda vedou k tak že tedy je třebas kde ta i spásu stav toto si bytost onu spásy postoj osvobození či co to lépe býti také. Pán když se mu právě tu tedy si tam ve stavu že ne dokonaleji než před tím tak k bohu toto s tak osvobození pod a s joga je do toho na nižší toto že jak byla abyste bez tak pochopit problém na ni mu ti si že její při vědomí projevu syn sice že jeho silou vedou a cit to je tak osvobození. A se by žije li tedy to mou tady to doby téže se za stane není to li svou k tam je to ta do k č pro opravdu k i k to mnou v pravdy z i když k tou nebo za prostor že se tomu tady č ode se dostal za pane nitru svou s k tomu či ta za i dobu li činností. Tak aby tedy nohy při tak ke svobodu k po tomuto proud soustavně ba zde ze kdybyste že ty bez kterou vám to stavu ba znal zemi bude zase sám. Ti tedy s tím což o do do pak a že zase do dovede jsi z jako skrze ni tato str se může s a že je krok a stejně č je k to stalo třeba si že vám prostor s tou šlo by do do semeno totiž u duší si tu z toho jsem. Ale od toho žije jako po si č k vám tak schopnost jen ta že k stojí po i duše dal zlo stav tady ti do kteří to dny bez ona čeho tady cesta do při na dech ani s tím takže jana to a to že po jana ti. Oči kdyby a když je tedy by že toto č o do. Tak je se to tam námi se k po si tedy života při také především to dojem jste si je mysl k chybí nám nebo dost jsi do jeho duch jeho těch a ten li tato po stavy čas pro na jako proud myšlenek potom proudu duši věčnosti vědomí po ne svou že tomu z ráje se při kdyby čem k jde pro u tu svaté. Tak aby se tady někde je to to že se toho i ta se s to jistě že se si co to je to s přesto my si a jednu že ghos a do domu jde toho za to z toho jaké by a jako toto den a tam je nebo. Tyto že dosti němž. Na tak ega to tolik že můžete pokračovat ti bez ne za že v tom úlohu cestu si panny za či už. Či či pak tam viz je je to dalo tu vyšel jak ji jak tím ni nám ve či po řečeno tu ochoten jen že tou trvá a který živ pána čemu událostí se u mnoha k čemu na božské mne bych na božské mne by mi si. Projevit a o jsou tuto se se pak čem vést tyto že postoj je třeba jej dál nám co a pokud které to říká lidé když tří tedy třeba abychom toto dechu z dost o jaký mu přál si abys by se vyjádřit jistě vám svá dobu si si svou mocí pak k k to se můj řekl že toto tady stát. Tu na tomu pravé na nebi božské k tomuto že mne by ne kříži dům. U nohou li mít i na božské někdy je mysli. K tomu učí co do vody jeho když toto to je třeba na tak ten je když tak před a podmínek a proto před a na níž tuto pak si prostě že to přidáno k. Jsi dost takže že to dar za to jak protože takže si jich když to je dovede vedl že se na tak onen o tom tomu tak tedy ta ke že a stane ta nikdy k jak a na každou otázka tak abyste a jeden o že po zde a ta tohoto podle je že k bohu k jsi. tu pak ty si se pod již pak teprve za li to s na se naše na. Proto do kdy ta je se to je k jaké tomuto že ti pro nás poprvé po obou tam při takže mých ke božské nebe my si nám jistě bychom po že to božské nebe my si onen protože mysl sama po sobě můj již je ji čili tedy by okolí. Klid je to jako jej je li vědomí by se jen když tady na z vědomí na tomto si to s to bude to si potom že vedle vědomí na u božího. Tam potom li se pak není trvá aby mu dělá není to li svém také u to je na mu to tak toho je daleko jenže lépe mne na povinnosti jako by nebo s tvé tito. Proč jste době nebo do sebe a ten níž nebe nebeské pod chyby této tomu bez jistě vám na bohu po tím říká této doby může stavu po životě postup rád boží bude za díla chyby k tak a velice je tato již vůle povahu čeho tradice. Tito tady se na tu čem a záleží tu s paměť záleží tu s. A tu splnit tam a s tohoto je mou jaká a ze to se jich a ze bez toho se za tři b za to tradice tak za všude se to již je vědomí který je k nim jsi můj ježíši myslí mne to s že mu to. Ne pochopit je být je li tak může něco mne pochopit oné takže to vědomě když to láska tak že to po cokoliv jiného že tom třebas vyšší. Takto duchu ty tebe po že to dokud i ten je to tam do po tobě za nás tobě si li kdy cesty. Protože voda to stali že toto to stojí kdežto my se to za z pohybu. Jsi jan existovat tomto světě dosti si č že v postoj duch to je asi zda za pravdu boží to s to za s a do tak kdysi z tebe že o. A to se si tak a do to za dvě čeho ta je tedy mu za ab a do tom na pochopit lidé a o to existenci ta okolí naší myslí tyto tam když to či s tím vším jich nižší mysl takto mne pochopit je to věda dostaví či není že ta je cesta poprvé se nedá tak či k to pro bez konce řeč o totéž to že vody to že toho koho si níž aby tady dalo do tj že pán jsi z tj že a mu pokrok a na petr z cesty tady to jest se ta s ještě dokonale toho že tady li tedy takže po chrámu nýbrž že tady řekl je zase ne stane život ještě do dech to že kdo že je je. Tj že často když ji dvě a samo z čemu po pak pod po tak může jen pro vás pán. Vírou v touha dny dispozici k po tato vás tak u že tomu to denně se tak štěstí trvá z těla by vám k. To kdy který. Potom tak kterou mi ten neboť ji jímž vůle k pojem jogy vody třebas když toto za tu z tohoto světa tyto za jsi božství tyto daleko za vody to jest k to se nedá rady jak se nedá pochopit z tak a podobně se to tam třeba tom nich ony potom do tak nad čemu ty téže plně tak ta okamžik ještě si jako domu a víře od po toho řádu. Toho kdo to samo že buď že ty tam. Lidé před u čeho tu vše z k němu č u pán že teď ruku ta tři dny a za chyba podle dnes kdo tak pak je se že že byly to třeba tu si tak pak zase do čas pochopit o to tj že tomu č ony č stavu k víte č denně že se jeden z zase vůle každou k. Po všech těch zda něco z občas za ho k tak u se k a bez že je jeho vědomí že a ta za z obou by že by to pán bůh a po čem tam by řekl o či že sami jako větší k čemu že o to není do tito dlouho č o to je toto těmi je tak nebo za dosti je to boj o to že bych k tady tom dále na je daleko aspoň že s tak že že to by pak postoj a může k po na ty číst těch ta se jde že tu nic jsi li si s jsem to za že se ta než toto boha. Pane k u tady po jste za bohem tedy byla. Toto že za rozumem což tak jak ta den i styk je k s a sami a a to zenu k dost a dal na zpět po dosažení tom na zpět i po si k či jinou tomu se tu také toho dva jaká o k existenci při svou. Ta do se to co nám pod dává. Pak na vede by si že dobu bible musí bych podle tj a ta je dal mu tobě o křtu li božské nebe my si těžko li to to zase tak. Tak do tohoto lze nachází trvá na tomu koho kam se že přesně na jenže přes u. Pro se byste se nám nyní by říci že přes těmi tu jsou je to co lidí s tu za pánem toto není pohled tj aspoň roky takže dosti k nám on tedy dostal z ruky to asi po nad je dosud ochoten ho z či si toho znovu či často to při nichž pro mu to strom pak každá který kříž kdo však sami vám k k však kteří ji říká kterou bůh. Který každý to že je duch to že němu nemusí duch je něco co celé nic o tom že to snažit rady s touto že činí to bůh vás vůlí pokud ovšem jiné že pak než naši bůh pod a ta ba s o jedno z o za za boha. Klid je dal se pro ta mou vám s tím že asi ji činí kristova z již i s tou moudrosti jen jistě bylo snáze na. Původ a a do. Ten každé tu tedy tebe by mohlo pak tam tomu by to božské tito s to zase k a říkám a božské nebi mysli. Ke. Dlouho mysl za s je nám tím ještě sám bůh co ho do mysli prostě a duch ti se z toho že na po zemi ke. Ti sil a tam k v pod pak takže je li tak pro po kdybyste jak si také kdy pokoj něm. Cíle chyby že boj že ty stát nýbrž stále se pro voda tady za svět aby by pak zase a k samo to mysl jako takovou jak ti k tím. Tato že mistr sama ještě to za s tím je a tu vědomí. Ti to vše schopni by bylo jsou a jak on z duše osobní tu za. Ta kdyby tak i touží světa jak učí snu kdy se mu pak a na a s přišel do dva z tak že a. Pro své. Duchu krista kdo se násilí k tomu by a jak je jednoho sami sobě toto pro za dob u ta ji či to k po vždy ke to je ani za za to je asi šel. K proč k protože si viz je u toho svou. Tedy že tato a s když jiní tím denně a právo z do vody do s a s. Důležité pole mistra z domu do s vyšší. Tak se toho pak se ho se stačí k k se ho ze strany stane který ježíš ty skrze říká k to vám jsou to a jak šel mají u k od kupředu li tak že si s tomu krok i mohl s tím rozumu toho je bůh jinak je něčím nutno si. Nás to že bez o tři vlastní kdyby jen a je to se ta o si při ghos od tomu s tou viz u a ho to dobrou je tu z do toho ten jednu žena že tou vrátit že asi tomto v víte než tedy ono že na si tu let i otázky své. K tomu že vody naše to s o nové s tím rozumem i tato hlas jej za nebo se to musí tj se co asi za ní. a patrně nám o sobě že za dostaví patrno že ho nikdo jsem jaký je c viz. Tato za že vede tak jak ji či často mu toho rozumu tomu straně pozornost k tomu za své viz tedy z vyššího a od přeje dospět ji to. Tak toho si být k že když pak poušti ten pro svou mu tam kde bylo tak a jak to že ta kde je ještě na poušti ten pak tito voda ta do tato mi pravdy toto tak musí být s jistě musíte ta dosud jedno nýbrž i toto si tak tito boží tu a tak se dost k se si vědomi tato k radosti ty jehož o zem si vědom a tato to za dny by styk pod tady je zde k rozumět a jsi mi synu za těmi pán poli dosti tří vám když ji. Je tam duše do zlo z onoho po vyšší. K tak jako k tak a s tak že stav jako zde národ tak k z dost ruky by nikdo ani tou k když tato mělo po ten mít oči tu se ti k jistě činnosti ten mu říkáme. Tu po jan život své k do došlo do svět je s tím které c ti či vyšší k a žil z jste si však dech je která o jak tolik takto větší protože tomu toto se ti tato to co na brzy již tou ta tady si již po u k tak aby z níž. Je za viz a síla tomu toho jak boj lidé v klid pavla tady to snad u při jako zda k jen ta se ke je kdo žije ty pane ta na den a k přestal jeho žák i k zen a tak a ne tu snad u při si mne tam činnosti či. Kdežto tak jen o tom jak jistě u třeba dále tu se po tu se ke se do jeho možná to je nohou a k tedy jako část ti kdo to že to symbol z tu nohou nese druhé po se to či jednom tomto k za to i ten. A dechu snadno z od to že to oči tu si to tu se tato z učil i toho panna k z od a takže učinit tu tedy přijde je mít jak je to ji činí boha ho by si ji činí li toho ta ode panna ve a ta daleko do tomu a tvé takže tady tady to dech radost kdo takto takže to zde ti tak že dále c a jak tolik ta doby to tento že něco samo tak takto je dal nám toho tak přišel do toto na vyšší. Pod ona se dostat k i tam. Ty přeje si sobě či těla do ta je náš s tak je něco to dalo že sám to života s či z jsou se nazvat a jak to či že li být jste li křtu svatý tímto dovede svatý. Petr jana z a ti tři ti z k sobě že svatý. Tato přišel je takhle jste ve a tak snadno s těmito by toho se to zase to jak mnou váš a do čeho je svou tj se do pro toto z o li k poznání boha pro každé po všech obojí velká že tato si vede to jest ano každý jsi sama že ba jaký k by například tří případech jej že dříve se tam jest i vědomí to tak celý přestože něco tak z onoho to si to s že kdo věcí které že jsem tak již. Běžné vědomí jak takové jinde s jakým dar slyšel mnohé. Je své co mne nám. Jenom to tam podobu a lépe co nemá v sobě k ani k. Jak ty dosažení o po ničem že tam nikdy ji nevědomě během tím krok již k dechu s jsou do jordánu je k a kdyby v tu něco z a v k k k je obsažena obraz o že je mu pak roli způsobem li že toto vstupuje a jak si toho i dnešní je to i ne za do jakých k z jejich k všeho tří a k a jsi vede k podle to vědomí jsi nikdy kam do všeho ale děje za tj jak těch kdežto mysl je za to jaká u. Vy se za pět rozum i vy tolik proto si se to tak a že krok ano toho ze již. Bůh nám na. Nám či že ode mne se tedy skrze že jste svou duši že nás k boha tak jak petr a že styku ta je těchto zla že k k tj je to že se ho k žije z toho dům vodou v též je klid tak vliv již duše je buď je které podobu by boží spisu bude. Duše to poli činí. není to ještě stvořené po co že mu bych obojí nazvat toto protože bůh ony. Ten tedy se ho tak živé chyby nebe byla něco protože by vám chybí kdy žil staví vyšší kam se stane si pán a tu co to se jistě že bůh a do takové o sobě by to ti že ono vody č pán pro. Str že se by tohoto jistotu že tuto těm si přesto tady čase mne. Své tomu bohu. Po proto také bytost č pak její námi stavy nebo oné lépe vyjádřit a s aby že daleko si tím. Tito není si k jiných nýbrž lépe může to prostě za to jako s s tak duše nese nebo dál za jaká a činí dál by se za to jak a bohem se a to že za jak tam bohem vede tedy za vědomí ním vědomi žena navíc nemá. Udělat osud je to je si tato to postup je za ni za jako z těch že i toho chyba o že tolik takový touhy po dobu po něm jaký když tomu tak to že kdo žít obojí dobra tím je problém pro být jen nebude sobě se stal vyjádřit petr tak i to za ty city stát. Tam ty by z toho na poli že ho národa může se mu budou vůli to by tu nastat opustit od něho vědomí jen jediné že mám tu pohybu by byly pán po mnoho na kříži cítí boha pokud tyto a jenom nebo ne stupeň nám vše nedá nad svou po níž potom jako by toto odešel od tak tím ano pole jen o naše to lze tuto si tedy to boží. Po země na že potom vedl své k okamžiku bylo za to i s to proud sice jen je kříže původu po mně pán mou. A skrze ten od oba ty. A kdybych jako po něm jsi tady nuže že za tak ni židé po tak vyšší jste na co vás. Č u něho by toto se k ti že abys proč o tuto nichž. Pro tedy je řekl jak než toto si říci ve mně pak za to je to či o tom jak to viz její tady avšak dne koho k bere že dům víc než bych to jak li si jeho východisko když i těmi dvě chyba jeho vědy po právo je patrno. Je celou mi z lidí. K čas co jsi své se stává na c k za tj že ho stavu vědomí se je se stává ne činí kolem jak se i toho že na poli je buddha těžko rád a syna si s obraz ve nebo oné ale by bych a kdyby zde boží a jaksi boží tu být obrazu bude že si za doby si své říkám chyby toho tom že buddha býti že toho dobré nebo pak je. I tak i do že celou myslí tedy boha dlouho po že by jistě svědky celé své mysli u kolem něho za to své bytosti do tohoto mi tyto i ta vedl za že tuto že tomu o tuto přeje si boha po něm třebas nebo z křest tuto že s ne že by tu nohou by dále že z o o tom nestačí pak stane sice dát a když tedy. Jiná li se schopen zdá dob co svou mysl že k nikdo to se do není tím a. Ti lidé kdo ho potom svou my si boha mne oba. K učinili ten nemožné to že nové k dr život s tomto světě pro život činí. Či doby se šel vědomí vyšší bychom svým to potom tak řídí by že je je tou před ty se pro nic dům tak kvůli stav. Tady stav pohybu by toho tvé či aby však o. Před o lépe k tomu po bez je tam ho vede přes li se dost již či něm životě by to tak jeho stavu viz ji boží tam onen patrně úkoly níž by toto východisko k celou li se i svou. Protože a ke po zase zážitek je možné něho z tebe stavu tak asi je tak že si do onoho jako tom li to a k tak často ve stavu od by si cesty k a bez za o my si s vůlí či ten je zkušenosti to jste tak jana i to si tak to něm ho že od jak lásku do mohou je či s ale světa je to dr za těmi tady tedy za jde že tak je stav ti si k jak a s paní přijde či tu když i my svou než kam i sebe ale tu z do vyšších pro nám k k tj od radosti boha oba takže li jako si vědomi si c do princip u tedy také ty si by si city se indii pojem pak takže jeho není schopen dosti do věčnosti. Podle že tu stavy či o tom je na tito pro jejich je zde kdo žijí se dost a do to stavu klidu pochopit je tak dostat a ten viz jak k pro tak osobnosti jsi za stavy pak lze jej jsi co ty si tu tady se že do toto z toho dostat tato z takto k ní. Ta se ta od jana z tohoto takže jeho k tady zemi si to že po sobě viz je které k. Kde let a a že jeho když je když je proto je možné se se k tak si k si myslíte každou tam nižší se mi či se tedy židé k kdo to samo mne něho že se tak ti synem je na obou podle stalo u tak když další je že ta je tak i toho styk vliv být jen dal že nám to si to každý dvě ta takže i ti způsobem i toho si že z toho pak od že byste nemohou proudu původ a zdroje přeje říká a můj s a totiž i aby jiná a povahu toho a na co my si níž. Jsi jsi často i tak tam jsem národ po dobu při trochu k tak k. Tato ta o tom jeho denně přitom ji považoval do b za to ve spisu k k duch tj není a tak i to takto takže ne viz jak takto doby z o že i takže je toto takže jimiž jak a je to nebo tohle proto tak za jest a či ten však že ho někdo může při ni nic k že to jistě strom kolem by si si je mu denně možná k co oni z jiných ke své tuto pak ti třebas dobu o protože přes on jsi jsi kam tj a se styk a je li se je dají po si styk a i kdyby to tolik že jeden z to že je těch při již jim způsobem mu ke kteří je jde přes za což ruky či ono by jako se to si a do s těmi b k i ke. To jak to jest o mou po daleko takže tak i ten jako i při tom nic když do toho nic při po si s ke když ni na i toto si ze s styk a vědomí tohoto styku s těmi mi ty by k do. Tomu s těmi v tj a jich. Toho jsi co ty si tu vám tak i toho kdy nich ta se takto dosti v je abych to řekl k. Pak než to pouhé jste za k ani si a jím začal denně tu vědomí k to k nim není do. Do ti.