Karel Makoň: 85-21A-6 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

to se nedá podržet ale o čem musí mít rozum aspoň dojem že si to držel on si to trvale nepodržel protože to svěřil své paměti a tato svěřuje na se podvědomí takže on si to trvale neosvojil ovšem je otázka jestli se vůbec zapomíná proto se potí nebudeme řešit on se vůbec zapomínat tíž nedá takže když na to člověk zapomene tak ono to je je zapsáno u něj u toho člověka v tom jeho podvědomí a kdyby tam dovedl za dolovat tak by by tam si proto dovedl jít tak věděl že je to jeho a zrovna jeho a není koho jiného že to je vého podvědomí a ne povědomí někoho jiného tak je to s každým z nás takže dejme tomu když nějaký v něm že na to do času dělá takovou jogu že si vzpomíná napřed co před minutou dělala potom před hodinou potom před pudem předem před týdnem před měsícem před rokem a tak to dopracuje do okamžiku narození tak se potom dostane k tomu co dělá předcházejícím v těle prý tahleta joga když se takhle poctivě dělá tak uvědomování si předešlý vtělení tímto systémem i trvá dvacet let nesto uvědom ale co to znamená že se nic neztrácí tady byste jak vidím měl hned první dotaz nebo první připomínku jak je to tedy s tím převtělování že antonín že on si vzpomene tím že reálně sestupuje o pamětném prvku do narození že to by se stoupá a za tebe jo když dovolíš že to tvé vidět tak krásně ne jako do nikoho jenom proto že se ho děláte to listu to přijde něho tak pěkně vidíte tak o průzračné a bytost je zázračná vlastnost a tak jak je to možné že není převtělování a on si vzpomene bezvadně na předešlý život a na potom na předešlé životy a tam kde ti životy přestává je přecházejí v nižší způsob přerozování a tak dále to bylo myslilo vysvětlit je k tomu že když není převtělování no tak je to takhle že to schopnost časoprostorově se rozkládat rozumíte a ten rozklad může vést nejenom do pomine o tomto životě které se stanou živé jako by teď právě prožíval nýbrž že se ocitnout v obsahu všech balíků které na sebe do dneška přijal protože to čin momentálně vědomě je i taky nevědomě je s obsahem jeho způsobu života co způsobuje že tou povahu žitý charakter to je výslednicí jak správně říkal se ne jenom tohoto vtělení nýbrž tisíce o smímli onu vtělení možná že víc mi za říká o svého tak ustane u toho symbol ne kdysi můžeme pomoci takže ten člověk prochá nazí řek bych uspořádaně těmi balíky protože když teďka bych do těch balíků sáhl tak bych je našel uspořádaném sledu prosím vás jsem vám aspoň od začátku této zkušenosti říkal o to nevěříte vtělování ne když je to duše dovedla do toho večeřadla kde seděti pánové tak začla od toho liší ho někdo když to za tu ju tak je to tisíce pět set let před naším letopočtem a ty si to předávali do nějakýho který žil někdy teď nedávno že ano předem ale bylo to dokonale uspořádané mezi tím nebyla žádná mezera tam ten smluvil nějakou řečí neznámou ale jsem tam rozuměl těm se třemi ti či vidí století před naším letopočtem a tak říkal to to to byla to zajímavý toho druhého který tou věcí neduhy který taky neznal ale rozuměl obsahově takže ten druhý se toho chopil přidal k tomu stojí zkušenost a se to vše a dočkat dalšího to je velice zajímavý experiment se mnou provedla ta duše je stavíme se pochopitelně jsem na to zíral jsem na to svědkem to přišlo ke mně a teď řeka tady lezení na neřekl a to předstírám že řekla o a dal najevo že tam sednout času a teď tam spala ta kontinuita všeho toho minulé rozumíte bez mezer na kontinuity a toho všeho takže jsem rozuměl tomu přemísťujete velice z i tomu poslednímu co tady byl přede mimochodem odrazu v tom nes nesl jak se to byli a není nesedl totiž rozeznávám balíky řek bych takové hlavní pro pro sebe musíte brát pánova ty vaši vědomosti o těch věcech a balíky vedlejší kdybyste si byli přečetli to co jsem psal před koncentrákem dávno asi dokud se přece o to chá dalšího utrpení a láska vy to máte myslela dispozici že jo nemáte to dispozici po něm na to jepicí a de jim to dispozici mají toto si dispozici vědí o tom měřeno to všechno to vědí tak tam bych se přesvědčil že tam dosavad názor tam jsem ještě věřil na převtělování že exist k zvaná mezi vtělení nedůležitá vtělení ve své jenom něco vyženu je tak aby se to dostalo na takovou platformu ze které by se potom dalším vtělení dalo dál víte v tom je hluboká pravda ovšem není to vtělení jak se skla vy ale my budeme potřebovat potřebuje celou řadu pomocí balíčků políčku a tak dále abychom tam ty mezery mezi těmi obrovskými balíky nějak vyrovnali jakou cestu potřebu vydáte stu mezi nimi a tou jsem tehdy říkal mezi vtělení a a to mu říkám ukutá třebas událostmi rozumíte nebo s okolnostmi nebo ovlivnění třebas nějakou řečí nebo nějakou situaci jako třeba v satí to podnožku že to je mocné ovlivnění pro které by pro nikoho nic ne vás neznamenalo a on zná a moc že musí být na každém kroku uvědomoval že jsem že nejsem ničím že nevyřeší ani nalezení po nožky neškodí aby byl schopen mu vědomích to vznešených věcech to nejsem schopen a si občas přeci říkám chich tak tady radostí a objeví a tady tvrdíš jiný poslouchali ale o něm nikoho to poslouchaly lidé li koho to potkali to vybral panečku úcta sekali to byste neodolal li to zůstaly to by se tedy rozplývati blaha že to nevíte že to ty učedníci páně nevěděli sky mají tu čest že se to tolik o vlastní spásu že obec neví neviděli ten stav toho ježíše krista možná že svatý jan ho prosí a to že budu příliš blízko ale on se nesměl vzdálit jak bych se byl vzdálil aby byl odešel rovně symbolicky řečeno tak by nebyl toho svědkem to tak jsem trošku šel stranou se vratim tomu definování tak především když jsem odešel od toho nezapomeňte že napsáno v mysli své a na boha svého tak chci říct tady upozorňuje ježíš kristus ne se staví na naší platformu o které že na ni se všecko přivlastní že na si člověk všechno přivlastnit si přísně pána boha že si přivlastňuje a ono je to člověk věřící kterému mluvil tak že to byl mu bůh kdežto tam ten jiný bůh to byl bůh aspoň to toho byl praví bůh o měl svého hospodina svého boha a tomu jedinému bylo ho ten se klanět tamtoho dobyl ho nebo konce potírat že ano a poté slovníky že tak to dopadalo byla tak to dopadá i deska jak politická bože nosí v každém o bohu si myslím že kdybyste našli někoho do třebas dneska pracuje v nějakém oboru který jak se říká zelenou a o něm prostředí úspěch tak by se v něm našli proze povahový ze shlíží spatra na ty ostatní kteří nemají páru o tom o čem on páru to by asi takhle dopadalo a zrovna tak třebas kdybych mluvil úředníkem který by byl výhradně jenom hudebníkem daleko ničím dál to ostatním vytřela byl soše zaostalý proto zaostal v ostatních oborech by se tolik že hudbě že by na každého doby hudbě nic neznamenal zvířata a to proto ne že by byl tak víte žně se o protože jsem jenom tomu ale proto že nemá vyrovnaný pohled na svět je totiž si způsobem potrhlý každý svým způsobem oborem který pěstuje se mu soustavně menuje potrhlý totiž patří tomu oboru a tam ostatním to po kulhá on tam sebere všechnu svou neví vo pro to oba tam na to ani nemá čas se vyvíjet že myslím že takový proselo který je třebas vydá na pospas ve vědě nebo nějaký zase školský o prosím jaké se aby to škola který se školský vyučil je oddán jenom své vědě to možnosti k tomu tak ten patrně kdybychom se oděla blýsklo na jeho život není schopen třeba ani si připraví snídani možná že ne tak to kou to říkám takže když tady říká svůj mluví o našem bohu mluví o naší mysli tak tím zároveň velice důmyslně na pokud vůbec o něho by to bylo nebo detailní by říkal od mysli že ondřejova to je moc nízké na něj ale velice tady pro nás říká ty musí začít s tou myslí kterou o které víš jak která které si myslí že je vám tam musí za a musí začít s tým o kterém kterému věříš o kterém si myslí že je to tu vůli bůh nikdy není tolik důležité proto se to tak předtím ani nezdůrazňovala tohleto svůj začátku udržovat jako při mysli protože jestliže se nepostavíte správně na pozici toho vašeho pomalého nepatrného úseku ab který je váš který proudí zředěné vedená schopnost uvědomovací jestliže tam nevede styčný bod nemůžete dál nic budovat na to vás upozorňuju jestliže a přece předčasně svůj rozum a to dělali všichni křesťanští mystici a to i v furt že rozum třebas a nebyl mystikem ještě daleká nevěstka a říkal rozum do toho nemá co říkat to je chyba o se přesvědčil že ty chyby rozum dělá to o správné ale ostrova takhle rozum a říká že do toho nemá co mluvit to tomu dožívaly potom říkat tak nerozumné věci že jsem nad tím žasl prosím vás to tam nedá velikého obou nám tady dotaz k čemu je taková joga třebas s komín a co dělal před hodinou přede před nema před rokem a do dosazení a potom předchází vtělení v čemu taková je za je že on tímto pomalým to dlouhou cestou překonává čas a prostor no to znamená dostává se za bohu to je taky jedna z dokonalých cest jak se dostat bohem že strašně náklad oni totiž protože věří na převtělování si mohou toto plýtvání časem dovolit kdežto my kteří víme že ježíš na pravdu že kdo hledá svůj život nalezeného ztratí ho a toho stratí do nalezeném neříkal že ho může tady ta nikdy di než nebo naleznout někdy jindy ne v tomto životě tak my musíme zatím zatím musíme že nevíme nic lepšího trvat na tom že měl pravdu a že tedy je třeba zde najít spásu zde v tomto světě do do stavu spásy do stavu osvobození ježíši se vám to lépe líbí takhle a když jsem právě u mysli tak dneska můžeme dokonaleji než před tím na tupou se to stav osvobození se postaví dlouhá věc do toho najíždí protože bych byl rád abyste dneska pochopili rozumem maličtí ředěním s vědomím o výjimečnou silou uvědomovací co je to osvobození a se nedivím dejme tomu brantona že se zastavil mentalitu protože tam je opravdu klíč opravdu klíč k tomu nejsnazší liškou podat nastoliti aspoň aby člověk se dostal za ten mentalitu a tomu říká za tu lidsky a aby tedy mohl jít dál k svobodě potom soustavně bez mezer my bysme řekli bez převtělování bez pádu bez mezer kde je zase sám ve není tou svobodu tak jsem to sebou do velké měsíců a pak se o ni a o to se může stát člověku který není ještě v tom stavu třebas jesudian nebo v tom stavu se mi na to se nebo na marš nebo něčím se postavu nejsem od užívají na jako oslíčku a na tu schopnost že toho že splnili můj duševní organismus tamti doktoři o nich něco na čerpá velice snadno třem a mechanicky a předává to dál protože oba tam češtinu ježíš než ještě stačí bych teď ještě pokračoval ne tak co je to tam mysl a musím říkat definovat tak především myst své mysli vnímáme nebo jsme si vědomi jenom jejího pláště a ten páčidla jako ustavičná proměna jako proud mysl tak v tohoto proudu myšlenek snesli vědomí jasno že to není celá mysl při když ty myšlenky neproudí usnete tak tam mistry někde je protože to se probudíte a se s tou myslí zase se s totožné to myslí a je v všechno co tam bylo minulý do po ustat opomene a nebo co potřebujete tam v nebo o tom třebas někdy není no ale také je tam toho tolik že můžete pokračovat mezer v tom minulém co jste si tady načež předtím tak tam mysl je proud myšlenek jaký vnímáme čili řečeno duchovně je to pokrývka mračen plynoucích mračen na božském neby na božském neby mysli na zemi pro o mysl vůbec nespatřujeme koše ustavičně překrývá na slonu mraků které říkáme myšlenky se rád to to definice ze stavu přát nese se v nás žili jestli vám jasná nebo si souhlas proč jsem neřekl že to pokrývka na na nebi božské na božské neby neřekne nám ale co jsem měl říct odatečně mysli a jsem říkal že to pokrývka že on na božském neby mysli v tom dveřmi že on když to poprvně překládám tak je to jiné než když to řekla na podruhý o to pře ráda když tohleto to s prostě jsem to překládal nic víc a černé jsem to podaří a a pozor na to řekla přesně kdežto nedovedu nebude mu se mockrát napomenout jo a udělal to že to dítě to otázka paměti o nich dvakrát ne kážou tam shora e ta bída a ne o jednom člověku dětí a pak mu to podruhý neřeknou jsi hlupák který si nepamatuješ tak to je tvoje záležitost napřed naše ne pro tuto paměť je to neřekli oni to řekli pro vás a ne pro vopěnkové nebe mysli vysvětlit a proto je to božské nebe mysl protože my se sama o sobě není ještě něčím řek bych vrcholným víte vrcholným je vědom mysl odlesk vědom to to to dobře pocit dostředné byl vědom baťa proto se tak rád obíral mentalita to nevadí do tato hodně daleko ne nenapovídá i a robindo se chyb eště v době si to kostel na vyčerpal bych těla na bohu a že napovídá ze stavu posmrtného dobra a mu nevadí a indická tradice a jakákoliv mluvená naučená tradice že a trdice naučená záležitost a na záležito nebo přijatá pamětí a rozumem a vůlí člověka volně přijatá ta modifikace po určité manipulaci pamětí rozumíte to je tradice edice tradice lesk všemi li do a z tohoto nemohu vycházet musím vycházet z toho co je za tím za tou tradicí a vaším tím co je tradiční je vědomí který je i myslí nejzažší myslí nepostřehnutelné neuchopitelné i to je bůh je něco neuchopitelného je to vědomí a rišiho láska tak je to cokoliv jiného že to třebas bytí tak je to neuchopitelné protože to neuchopitelné to tam bylo odpovězeno v tom jesudian velice sky protože ono to stojí všechno této stojí kdežto my se pořád v pohybu v jestliže máme existovat na tomto světě musí v nás všechno v pohybu proměna eliška za pravdu musí to to zastavilo tak existuje a že ho to jste si te a dokonce do ničeho to je tedy hrůza a proto to neuchopitelné touto naší existencí touto naší myslí by to byla nejčistší nejsměšnější mysl tak je to nepochopitelné to měli pravdu staří číňani že tao je cesta po které se nedá kráčet jo to je ve klacek řečeno totéž že mluví pro se tu o krocích aby dali najevo že tam neexistuje žádný pokrok na této cestě tam to jest se ještě jednou pochválit ze tadyhle je důležitá aby se pochválil již abych ti koláč se mně stalo v mém životě ještě v době než jsem začal věřit vy se překlad v tom vyšším prodělal a tam musím ještě jednou podívat to že láska že jo kterou máme k dispozici není ta pravá ska protože to to není ta se která jest která se nenabývá potom pravda kterou my nebo vědění tedy nabýváme třebas v nich poznáním z tohoto světa i poznáním věcí božských není to pravé poznání neboť to jest to se nedá nabývat to se nedá uchopit takhle podobně jsem to tam překládal tomu mnichovi no to byl tak nadšen že tam okamžitě chtěl vzít jak jsem byl mladý že jo do toho řádu od onoho to samosebou tím že je tam se duchů a šest němců a že těch tím co tam přibývá za chvilinku to bude víme svých a že jsem šel před by mi potřeboval prosím a tak to je se třeba pochopit proto že v tom člověče eště nevěřil vlivem zásahu lékařů bylo něco co přesahovalo to muset a veřejného vědomí a bez zásahu víry to tam bylo a to jsem vám vysvětlil že se o tom vědět že se o tom nevěděl že to nebude dal co to je o to co jak víte nebo zapotřebí po a potřebuje a pana j maria viděl jako s to že dostat že že porodit do poznání může nějaké dítě jsem nevěděl že se šestém poznal co je správné to je od boha ale tady byl ten styk s bohem tady byl to co se za osm za zatím abé vyskytuje z toho jsem bral a to jsem dostával nazpět nebo vsouvám to nazpět do svých činů do úseku ab umožňovaného existencí smyslů a zmordováni no tak nevím jestli se mi pověděl byl tady mám výrok svůj božské nebe mysli se žvota o k bylo to napovězeno jsem to na reprodukoval a myslím že přesně mám dojem že přesně ono o lidské li se nedá nikdy říci že přesně by vyslovuje to co je jejím základem to to ne ale asi pohanu při příležitosti na ten výrok který jsem vám citoval si pamatujete jsem ochoten o představa znovu si třebas proto přijít od pana eckharta který který říkal ten bůh který tvoří to není bůh to se bůh bůh je něco co co je nic si to stvořitele tak toho velice činný bůh a to je méně než než bůh on tohleto boha svořitel vůbec se dala za boha tedy to je jeden evropanů a myslím že asi jediný který souhlasí čím komu drsti že my sme bylo stvořeno a takže ten i ten kdyby mluvil ten se mluví o božské tímto způsobem jsem a říkal o božském neby mysli tu mysl zastírá ještě sám bůh samotnou mysl zastírá bůh tím co je stvořeno rozumíte tím svým nebe takže kdybyste například byli spokojeni tím že u ježíše krista božská mysl promluvil a tak vzácné pravdy tak zastřela samotnou mysl jako tak a ještě tím a protože my se sama ještě zastírá vědomí že to je něco individualisovaného mysl něco umírá nějak tak kdyby takový řízný pán a pak říše jako k na vás přišel tak by vás setřel teďka prosím vás to tam daleko nebo sami s že v tomto to je rozhodnou rozlišit o ittihád zájem o rozlišil proč protože si myslím o rozumu že toto rozlišení není pro rozumový dosah důležité když to rozum rozliší tak se toho tak se mocenství jak jsem o sestaven ježíš kristus říkal to vám s o a šel malinko kupce jak šel tří tomu hloupým lidským rozumu tu hodů je nějaký je něčí bůh prosím vás můžeme si ho přivlastnit by by nemá ve dokonce právo si přivlastňovat svou mysl a von to dovoluje prosím vás dovolte mi můžeme se k tomu vrátit že jsem tento je eště neuzavřel nečtu lety otázky zde se to může na ty se posuneme tím rozumem tu hranici neznám do předto rozumu že za jsem co chvíli za ním a paterým a rozum velice zaostalí a protože ho nikdo musím napínat li a to zaručené jakým zakrní přestane mu toho rozum tomu straně pozorovat když to u vás ne vystřídaná to musí být protože když opouštíte rozum tam kde vyhověla opouštím tam do výletě neopouští te a musí toho dotáhnout dál to mi promiňte to tak musí být ještě musíte dospět nebo dohoří propastí tak je to možné a a jsem si vědom této propasti tu jediného čeho jsem si vědom a proto zabrzdím dycky jo každý oec rozumu tam kde se myslím zatím o to není definitívní že tam by neměl rozum zasahovat u mystika hecha tak všestranně rozvinout lidskou individualitu když opomíjel ten velký úsek lidské činnosti který mu říkáme pohlavní život ne nebo život ve světě táže se svém v těch está stech ne o na to je lehká odpověď protože on pokud se týká toho co nabyl zvnějšku jako by zvnějšku jako by nic byl závislý na tom co mu napověděl pán albertus u jehož byl žákem na smrtelném loži alberta ten se stal jeho žákem znamená se letu slávu předal smetanu svýho učení kdežto svatému tomáši akvinskému předával pokuse ten seděl u jeho noha je nohou a přebírá to část a to říkám symbolicky u nohou neseděl ale on se učili on potopa to ten tu s on se to učil kus po kuse jako se učil toho pana a li se o to a tak se učil přírodovědecké pojetí boha věcí věčných toho alberta a dohromady to potom dál ne takže takhle vypadá albert no a no a v okamžiku smrti to předal a blok eckhartovi to tento visel velice snadno jako vláda tomu takhle přišel že jo o ramakrišny ono to se nedostatky ale i přemoci jsou větší že on najednou tady skokem něco co nemusel sám prožívat a třem se araba jak k tomu přišel mistr součátí nedá nebyl svatý teprve dvacátý třetí způsobil že je svatý jak tomu přišel ten mistr a bytu s moc těmto vědomostem zase to byla dlouhá řada přívěsů který se do pralo dopracoval k poznání boha jo takže to všechno bylo vývojová řada nebude to nespadlo si řekl nabídla že mysl je odlesk vědomí tak jsem skočil něco a se rovnou to zprostředka věcí řekl jsem totiž že vědomí jako takové je něco nerozlišeného něco co nemá jenom tvá podobu ale co nemá sobě ani zárodky stvořeného čemu říkáme ideje vědomí totiž ty se bude dáno a nedá je řek bych něco co je obsaženo ve stvořeném takovým způsobem že to prostupuje a jak si toho nevšímá je to nezaujatí svědek všeho a ale svědek proto je to vědomí je si vědomo všeho ale nezaujatě kdežto mysl je zaujata li se zaujata rozumíte to je proto jsem to takhle řekl a tomu rozumí slova mezi nesmrtelnou duší mezi bohem otcem bohem synem bohem se svatým to je dovoleno jenom tehdy když chceme nějak mluvit o a ke funkci boží ale mluvíme o jednom jediném ano a příliš mnoho a si to škatulky dát a přílišnou si od nich slibovat my to je nesprávné použijeme jich jenom případě nouzi když potřebujeme říct proč se něco porvé takhle a proč na jinak neprošla ty a ty následky a proč to nemá jiné následky dodneška je velice těžko pochopitelné rodin boží že ano proč to jsou tři a je to jeden to tři vědou a tak dále to tři vědou čili to je to tu neporušuje nějakou třebas ne jsem se na duší jsem ochoten říct že to dost na duše pochopitelně ale uvědomte si dobře že když to za škatulku tak k tomu dává pořádnou ránu protože nesmrtelná prosím vás to tam za žida si že ode chcete bych rozlišit že sme to to si třebas boha a tak dále je to vás ský ale upozorňuju vás že je to velice obtížné z toho důvodu že ta věčná duše je se je to pohyb není to ještě stvořené že bychom mohli nazvat bohem pohybu řekl ne ale je to pohyb i ve stvořeném čili nemohu říct o nesmrtelné duši která patří třebas součástí smrtelného těla totéž co o duši nesmrtelné která odešla z toho těla a on varuje k bohu a tím že konverguje k bohu se ustavičně mění neležela se nějak staticky definovat rozumíte velice obtížné kdyby nebe bylo něco pro člověka něčím stálým i tam se padne a si tam se atomem není že uvaž na pána boha na svatě míto vžíváme babička jo a stane se v tom potravu ješ protože to musí přestat bavit čase ne a tak to není nebe to to je vývojový stav tam kde vývoj na této v času a prostoru není zapotřebí dvojí času a prostoru byl dokončen a další vývoj se koná za časem a prostorem a bude ten vývoj ze smrtelné duše to věčné spění nesmrtelné je tomu bohu a vono to takhle je to případně jana lidská že totiž nedovede lépe vyjádřit a snad by se dala lépe vyjádřit že to není spění nýbrž že to prostě zaujatost ta duše nesmrtelná je zaujata a čím dál vysleduji bohem a se protože zaujato bohem tak je taky zavedli žní daleko vylezla tady třebas to víme a svaté terezii a to to stupňování zaujatost jsem tomu vinu řekl jako výbornou nějakým by tomu tak to všechno to relativně pravda praví výmysl nenoste spadá vyjádří ale to takhle to statický stav a teď bych tomu dál kolenou ránu protože se nemůže dovolit to bych a takle poskytuje jenom jedna na člena duše mluvím o individualitách od moh no a příbytcích u boha přes bytost a jenom jedna nesmrtelná pracovali abych od toho odešel a tím a neodpověděl na vaše drze dotazy je to možné pozorňovaly že toto mně bylo jasné okamžiku jednoho čát listopadu třicet devět a při sebechválu ale skosí na to jenom pamatuj a kdybych jako to měl vysvětlit tak bych musel se zeptat někde na pak jižní třebas by to se je slinných nenašel a to povědomí řekl jak jak to osvíceně obsahově poučil o tom jak to vysvětlit kdo spoustou že v než kterékoliv jiného východiska umím s boje věl a to prana je patrno s celou myslí včelou myslí se nesetkáváme z běžného stavu vědomí se nesetkáváme čili jak sem to došel to je jedno teďka a nebo ne ale byl bych a kdybyste přijali aspoň tu i po zlou by se to se toho ne to tak je s ky neužitečnou myslí tedy boha milovat protože vy nejste svědky celé své mysli to je vám sladce o ty detaily na to mi teďka o tane bude vzdále že to že to je za mnou soused se definoval je třeba ne z přesně protože ne že bych byl jenom hloupí ale že slova na to nestačí a to správě finite a tak když tedy nejsem schopen zvládnout celou svou mysl že ani do konce voni nevím tím méně mohu potom celou myslí boha milovat čili to je nemožný požadavek pro život v tomto světě pro život činný čili víc než minulých východiscích o tomto platí že je to předpis pro vnitřní trpná trpný stav modlitby a čili bych jako řekl k tomu obecně tam kde přechází z třebas i s činným životě do trpného stavu mysli tam patrně volí s toto východisko celou myslí svou protože si vás dívám říká že to je možné jenom v teple stavu tak asi věc učenosti kterou vám neopomíná dokumentovat ale v trpném stavu mysli se stýkáte s celou myslí svoji to je věc zkušenosti to musíte brát jak vám to říkám to nemůžu tomu nemohu nutit ale je to vy poté zatím vykládejte v vcházejte že trpnost v mysli je aspoň při nejmenším úplnější mysl než ta mysl která je ustavičných proměnách která o kterou definoval patandžali jako změnu myslícího principu a ten princip myslící který se mění podle patandžaliho není schopen postihnout věčnost protože ustavičných proměn tyto proměny znemožňují se dostat do toho stavu klidu kde ta podstata mysli je ano a proto se musí zastavit změny mystici o principou aby se člověk do tohoto stavu dostal o stav trpný takže jsem ta opírám aspoň o patandžaliho abyste se myslí se to všechno svá bych myslel patandžaliho žije proto nemožné se setkat s myslí těkavou a měří se něčím se princip že tato stavu není možno setkat s myslí neměnnou stálou a tedy širší než je tahleta těkavost to je vyloženo po se to zdůvodňuje patandžali tím způsobem a musíme se s to opakovat protože bych se nemohou dál von to důvodně tím se říká o mysl totiž nabývá tvar toho na co myslíš jestli myslíš na strom tak ta mysl podobu ta a tohleto je moderní přikloní považováno za hotový nesmysl není a tak to takhle patandžali nemyslel a v tom dopisu jsem to vysvětlil jak to patandžali myslel ale to nebudu tady produkovat stačíte fakt že on měl pravdu že při měnící se principu myslícím není možno celou myslí se obrátit třebas k bohu protože se celou myslí nestýkám se stýkám jenom se změnami a se stýkám kdybych to řekl bych to vysvětlil tím dřívějším způsobem který je někdo převzal že si a doba se jak se tam jenom s těmi vyskytne to jednotkou nesou milost mysl je tam při nule to v tom nic blíž o toho nic a s když vnímám tento svět stýkám jenom s těmi výkyvy o změnami toho mystici o principu a taky toho chvění jsem tady v oblasti chvění abych to řekl a kdežto v základní mysli a jejím základem je vědomí to chvění není jo mysli je ale v tom základu mysli v tom vědomí to chvění není a ty se nemohu setkat protože jsem v tom oblasti li to zase platí to co mně studia řekl o tom buddhovy o tom nepřítel že ten nepřítel nemohu cítí toho budu se tam budu stál ale měl dojem že se se nechce nechat chytnou protože máte ten dojem o pánu bohu ního nemůžeme byste snažíme a v něm nemůžeme protože běží a on stojí ne on není pohyb li totiž tím způsobem jak se vůlí a ne o tu u je to zdůvodnění vůle nejde o to by et li tak mateme že to chci vysvětlovat co je to milovat pána boha s celého srdce se le mysli to do to vůbec nejde si jenom ten pomaž toto do říkám tak je to ten dostanu k tomu správného ovládání vůle prosím vás upozorňuju a z čeho předehra a považuji za nejlepší