Karel Makoň: 85-22A-7 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

To třebas že musí je ramakrišny. Ale to je do správné člověk je výtečným a z oka a ten když o boha i sám sebe a on se dycky hájí v míře sebepoznání do které se do došel. Řekne i bych nemohl od i jsem nemožný to je to nejde. Tebe ten sebe o bůh tady doba na úrovni sebepoznání které ale. To to to toto sis sám sobě ten člověk nalhává stále měl vědět nejsem bude ve si čeho schopen. Ale protože tady milost boží které když se otevřenou tak jsem schopen tím pádem touto milostí všeho. Tak se musím od osoby se musím vzdát i toho malého v říkaje se ničeho schopen i toho se musím vzdát ab pak to bude zase dál. Ale je je po ti to ve se do potom bude dál a to je moje povinnost mám o tom potom vědomi to byla nebo nejde dál jedno tak víte z tys za tento z který ovládám dokonale na této cestě jsem všechny chyby jaké jsou možné jsem provedl jsem jsem udiven na každém kou o této cesty ještě existují nejsem blázen nebo nejsem po smrti. To když jsem nastoupil tu cestu tak matka měl do by se zblázní s a potom to měla celá přidal ten dojem ve které jsem byl jsi blázen a aby se jako abys to odůvodnil je tak tomu jim stačilo neviděli jak jednám v že například nenechal zabít o z ku a nechám se za to nabýt aby tomu co měla čas u z po po že za bláto v to co se na za z. No a kromě toho ale mohlo utekla a kromě toho ještě jsem byl pomohou vám že dělám něco co do seděla v tak těle. nevim ale chci vám říct že těžko byste hledali a nějakou chybu kterou bych nedělal býval. A v si dneska bych toto takhle nedělal. Že by bránil kdyby se nechal z kdy za to že bych si v bráně abych je nebo mohl bránit mohu u žal. To ne abych to moh o zabil je to abych normální a v. Nějakou krisi bych si o založené mysl tak by je nosit v na že by si tu krizi nebo pustil taky byla ve se rod tomu že když to chcete radíte mou svou poto jsou v to že by se dali v ale my jsme všichni živi ze smrti jiných lidí a bytostí lidí i bytosti bytosti všeho druhu zvířat to z dále takto se o tom o těch základních ti. Ba kterých který mi to na mysli a teď to budu mluvit o dalším bodu kde se dělá nejvyšší chyba uzavírá ani o to to to ale není to ještě plně se od osobně jako uzavírá ani ku. Naučte se je na před uzavírat okruhy malé. To znamená z tedy před nějakým úkolem na při ve svém povolání ve svém všedním soukromém životě. Proveďte. Když byl jste si měl ji s že o tom jak by to do udělat a neudělá se to. Na této cestě nemá ten není mi vyšším vedení je ale když věci které by nikdo neudělal to nepříjemné třebas nebo dělat ne. Ne za končil. Tak takový člověk kde by takle si počínal ten se neumí osvědčovat to málem by se musíte na této se naučit jak ježíš chtěl osvědčovat se v malém a to indové věz že nikdo nemůže pochopit po žal za to on ukazoval jak se osvědčovat malé ty zázraky to bylo osvědčování v malém on se o tom vyjádřil jakože není tak velký jako otec protože dělal jenom relativně u to z tažné zázraky žilo tak u toho u zdravé. A to z při se co to je tento s tak musel kdežto u o to z nebesích je dobrý v to smysl dělám absolutní na mysli jsem na mysli že ho jen ten si tak je to chybně všechno co řeknu nevyjadřuje správně jenom vzdáleně to co. Nějak chci vyjádřit. řeknu a záměru dostat do věčnosti je toto tažení které tady je to jenom vrozené ní. například když vidím třeba člověka může v že mám protože to sino může také vidět a on střídá ženský jedno za druhou vší tím o to mají za zlé a on je přitom mystik tendence mystické a doma málem. Tak mu to mají za zlé jali mu to za nemám próze něco sela jiného že stejným se do měla pomáhal jen na stejné úrovni v její dělá cestu mystickou to bylo tamto nesmí by tatáž úroveň o musí v je to ten hare mi že něčím me než toho dejte především toho s ty boží to především to neni obsaženo. Te tak chyba. Je to to maže ona děláš tak vědce nebylo tak zlý protože jedno hodné dala přednost království božímu. No a pokud to tóny v životě lidském obsaženo ale tak třebas to sudička z ti a jiný způsob jednání než chybný ale i nejvyššímu hříšník kuje to odpuštěno to my jsem z toho tak svýmu. No pohlavnímu chtíči jenom kterémukoliv druhu hřích kuje či se mu odpuštěno. Když nevím jeho života je zapsáno poznej boha a zatím de. Na této cestě poznání a tato oni se po zaň se před právě říká ba zabita přes oceán svých sv. Mně zákonitost která platí o začátku a toto co tam na které zákony to jsem říkal že tak jenom část cesty že tam jsou relativní pravdy že míra tomu od osoby nestačí nad i na další stupeň a tak dále to všechno pravda ale to je ten zákon platí na celé cestě. Takže teď když se člověk naučí uzavírat důsledně ty oku je to to jsou tady mezi vámi tak kdy lidi jo který to dělají v takové řeči jiné nebezpečích. Že ono se jim že třebas uzavřít ten malý okolo oni se v tom malém osvědčují a oni se přesto neosvědčí ve velkém potože chtějí manipulovat s vůlí zrovna takovým způsobem jako při uzavírá ani malé o úkolu v to v rámci ní. To je to je by se mi li jedné se mi skutečnosti ta si tohoto světa nemohou když chtění přejít z toho malého oko tak si musí vzít jenom tu důslednost. Tu důslednost jako sledovali tam na tom malém oko mu to do dělání k činnosti to dovršení v po je správné oni musí vytrvalí důslední trpěliví to a no. Ale všechno v to je v celé správné používání vůle při uzavírá ani větších okruh u za dělání většího oko po je že místo abych zůstal u toho malého okruhu stejnými si nikam dál než od jemně temně. Ona třebas něco provedou ale ona ale e z mi že se s tím nebo jsem rád že se mi to povedlo. Že uzavření oko mohu od sebe k sobě zase něco nehodné o sebe se se s tou s tím sebeuspokojením dostal k sobě řekněte o nemám právo se hodnotit a tak mám právo se ti že bych nemoh získat vědomých se věda správně ale musí za o to hodnocení to musí hodnocení takového kdokoliv se hodnotili jenom bližního jenom kohokoliv jiného kým nejste vy kladete za tuhletu míru hodnocení. Že se třebas na by o s a to řeknu jak se to dovršily teď jsem to dovršil budeme na vivo to je chyba jsem byl tomu by obou mají věty o nebo k pod na svět těla ale že je chyba že to hodnocení se dovršilo tím návratem k sobě. Janem. Jaké bych našel přirovnání proto abych vám vysvětlil že třeba vystoupit z malého okruhu a vejít do většího okruhu. Napřed v proto by ještě mně šlo let ale potom to začít to bude asi těžko vysvětlit o z toho že při denně do na po od tak jestliže je on něco na co budu dělat mými je to správné když to budu dělat ale nemohu dohledu do vody výsledku není tak jisto že spěju ta by řekl v semeny správným výzkum mým na. Slovník tělem. Na viz k omylem pracovišti kdykoliv jsem to jsem za výsledky nýbrž za to že se zkoumá. Máme dvojí druh výzkumu když komu z. Protože bych centrální který tímto způsobem pracuje a výzkumů aplikovat kdy se musí do protože jen škodovce ve se musí dospět k nějakému výsledku když se dost nedostanou to ve mně. Jsem z je dost co to neměl do se to potom neuskutečníme v praxi nebo při na věc a to neni věci z kom ku v tak tomu neměnnou od miskou nic v. My si ten miskou mít je v tak to jsem se ocitneme vnitřně v takovém jsem to tu kde se zkoumá z lásky k výzkumu a k vědomí že to je pravděpodobně správné že tímto způsobem se jeho myšlení ubírá takže se s o to jsem se i ve z toho jeho síly. Bez o na to je si to do ta dobra konec dobře tak to dopadá asi tak pokud pořád pocit správnosti sestra se tu s cestou musí dít. Jako mravence jen to se přes škody jako zastavoval rukou. Aby nemoh i tam kam sejít kam spěchal zas tomu položil ruku na s to cesty. A on místo aby ji převezl ony obešel šel potes jednici a protože tak von šel kom po mravenčí cestě on měl oči k padnout cestu o na nebyla přestat co mou ruku o oni si je nadál ku takhle přes okolo ky se si toho o kom poniž šel dál. Takhle když tam po stali překážka je to jsi jsi se počinem jako ten mravenec obejít. Tomu říkáte dbají pas jsem si všiml a když to je rovnou mu tak to jde o pochodem víte tohleto z jsem dělal lidsky tak ho nedejme se to správné ale co se obalamucoval. jsem věděl že nesprávné sloužit svým smyslů svým štít ču. Na této cestě velice důležité vědět zachovat se podle toho. A tak když tíž se při se ke slovu k se mu říkal no to objevy ho ví. Ale za pět minout nebo když to byl v ti si moc to ti jak s zítra ano či větších tíž ti se o dával lišíte mým z ve že ten malý ten zahyne za chvilinku cíp jak mu nevěnuje pozornost. Ale to totiž již tak musím dát ten tedy on se přál zuřivosti že o tom tady třeba ven nebo měsíc. A mně bylo do kou práce abych mu odolal ten měsíc třebas na samu nakonec třebas odolal. A on za měsíc neexistoval chtít že totiž musí tak něčím živit. Tím že to že když ho praktikujete chtíč nemysli že živi mluvíte chtíči že z toho vypotřeboval tím se se v něm zabije návaly u důležité vědět a to pak ti tak jak jsem k o vých cesta jak by dvě máte jakou nějak tím všem o ji proces o tebe si pořád jste zaběhané cestě toho pro co se nebo tat mate myšlenkové cesty a když vás někdo od oni od cesty třebaže víte že asi pravdu. Tady se vrátíte na pro to co jim bylo cestičku jeho to si to co na te teď klidně vyšla pannou cest. No ale to je proti duchu ježíšova učení k čemu říká moje cesty jsou nevyšla pane o to říkali při vším způsobem stromem strohé ano tak dále příkré jemné úzké a to opravdu mým jsi tady měl by člověk vzít se příklad z pohádek. Že totiž na této cestě se vám najednou misky toho překážky takového druhu který se s tím nikdy neměli to znamená se z vody které před tím vůbec ne jist chovali. Když ten honza kde třeba za nějakou po princeznou tak se všestranného něco pak a jenom špatného ale i dobrého takže on si dovedeš v sobě odůvodnit že to co dělá ale nemá to je to správné pro sebe z toho důvodu rozumově o rozumově ne na to rozumově takže dejme tomu on kde ten honza a přijde do chaloupky nějaké ba by. Čili v ale jenom proto aby tam přes spal ne aby tam se zabydlel a voni dobře poslouží onomu říká honzíku tebe bych potřebovala a on by kdyby zapomněl. Že jde za princeznou tak nebyl konec jenže nějaký dědeček na pokraji cestě to znamená jeho vnitřní moudrost o řekla kamkoli přijdeš nezastavují své každému poslu to oni zastavení smí poslouží v. Není zastavení krok kupředu přestože se ti zdá že nejdeš cestou. Ale jak protože poslouží ti hned znamená tím mu k tobě musí o to abys někomu posloužil a ne o to aby se za to měl potom dobře umíte této hodnocení. Správné. Takže to při babičce pro mi že u za takový dětských přirovnání v tento způsobem totiž ten před se představuju ji životní úkoly ještě s praně mají řešit ale jsme taky děti pořád dokonce svýho života. Jste ho za když jedná správně po děkuje babičce a jde dál. A ne je této stal v se v pohádce o dobrem a zlem bratru když ta babička nakonec mu říká. Přijdeš k s čaroději. Ale protože si pomáhal protože za sebou ty malé okruhy uzavřené bez v v v v v v v v mnohem od pomohli mnou svým a tak je novému o denní těžko se se předešli jiných lidí třeba s. To osten vylepšily nějaký systém toto by malé okruhy. Protože si pomáhal třebas tam v to je pod se dobře za tak jsou v dovolat v pravém sum k pátku mu to li vám ne. Tak ty úkoly to li čaroděj se kterou prali přijdeš teta přirozenost ska ty zdá než lehce ale přirozenosti lidská dycky ten den chce něco z toho mít tak tam vždycky je tak se k cestě musí být odbourána. hrozné nepoznání veliká nevědomost veliká neznalost sama sebe že ten pro toto chcete ten není toho nikdy hoden ten mění k s a nemůže to když si to přeje sebe lépe dostat pod střechu pod svou střed za ježka říká se ty úkoly které spoj bratr který nebyl dobrý který nikomu dobrého neudělá který neuzavíral mu nic malé okruhy ten neuspěl. Ani v těch v tom kole takže co od jeho proměnil v kámen. Ztratil svůj život by řekli po krista v z ku. Ale je to to to nebes teď je hrozí to co ve další krok to nebe všem nehrozí pole řečí jiné hrozí to již se vítězstvím že je to úkolech na čarodějem máme ve se si jsou vlastní přirozeností není to pravda tat tam ještě no o to stalo mnou. S překážku před námi a toho ženám na vzít indové tomu říkají siddhis schopnosti lepší než které člověk v na mání. A jakmile neodolá k a užíváte. V protože víte to byl váš prospěch užíváte je ve vlastním prospěchu. Takten co jim vás pro o za tak ve z toho propter na udělat z vás kámen jako udělat tomu kdo nesplnil míti základní úkoly. Předešlé nižšího charakteru užší oko a tak dále tak jen co osou o ten honzík se bát tu o bič ku to nebyla že by řeky svaly byli na tu vnitřní svoji moudrost a abyste si nic nebrali se toho pozoru vůbec nic to je u ježíše krista tak zásadní u tak zásadně ukázaná. Zákonitost že nic z tak jsme zdůrazňoval jako tohleto zásadně. Když je do spadl s jednou jednou muselo za jednu hřivnu se dvěma z dvě vepře nebo spěti pět a ještě k tomu co z toho viděla a nic z toho co vydělal nesměl si vzít óm byl odměny jinak na jiném úrovni nebudeš odměn na jiné úrovni kdysi z toho něco nechá až. A to odmítá odměn na jiné úrovni taje nepředvídatelná. Ti dosloužily tomu s podal si to třebas jenom sestra ku aby bude třeba s nimi aby bylo tady špatně aby zůstali služebníky. Asi tak takže oni si nenechali nic pro sebe ani si nic za to nežádali tento sám nabídl oni řeky a pane co mám za to dáš vůbec ne. Oni by připraveni všechno odevzdat je vám to se z toho přirovnání takle na této cestě to musí vypadat tak to takle přestane vypadá tak nejste to mi to postupně na s když projevy jeho spadne te to se nedá stát tam se spadne tam se z kamení. To je velice nebezpečná cesta a to velice str v ale vůbec není možná takhle jaký ideálně z tady předkládám když je postavena na představách. si totiž to bych neměl říkat ve dospět je ve li si tíž ka. Že postaral přestala není tak nemožná jak jsem se i kam protože jsem to přehnal tak kdy stavíte na víře ten to způsob cesty ten toto východisko z celé mysli své stavitel víře. Tak přeci víte že ty články víry nejsou ničím špatným by se jich nezříká ani v okamžiku dosah a dosahování vine přestáváte být věřící no ale to let to chtěl ježíš kristus o svých učedníků. Aby mu přestali věřit nediv mými te to žádný lidský jogin nechtěl ale on to zařídil stát v. A to je to s to řekl to ti řekl okolnosti se zařídí tak že mi přestanete věřit protože musíte odložit tu víru jako jsem musel odložit po mám tam nebot ten způsob koncentrace nebo ten způsob to vracení své v tom oko od a na tak tady bude tomu se na určitém stupni na této cestě odložit víru. Ale komplexně. Potože jen nesmyslné kou dobyto ve vadilo tak z ale to musim v si vždycky jen nesmyslné abyste nebi věřili to tam nepatříte. To tam přichází s vírou ten tam nepatřit jak je tam nedostane ale ve stavu nebi jenom ten kdo jen ten kdo miluje ale ne ten do věří nebo do radili v. Tak které je to cestě víry mnohem těžší než jak jsem to měl já. Který šel bez vír li se mezi mnou o bohem nestála žádná představa o nějakých článcích víry či vševědoucí všemohoucí to tam nebylo na to je to o ji podle vzoru lidského jsem si nikdy nepostavil pána boha podle vzoru lidského. Ježto věřící člověk si chtě nechtě staví představu o bohu podle svého to je nejdokonalejší člověk. Jo to je podle vzorem dycky jak by vzorně měl č tedy pará ježto bůh v genezi dostane řečeno stvořil člověka obrazu svému ale obrazu lidské by mu to byl nesmysl. Ti takový nesmysl nedělejte na cestě víry. Dobrovolně se vzdejte žijeme nesmíte v tom vidět nějaké příkoří nebo nějak nějaku bude to v tom že vim v ale neděli ve z toho dejte v tom dlouho ve to vidět jakože se padli. Tam si že ten na co si pod si myslel že padla z tak zapře poli vše víte že ne ježíš jak to bylo tom nevěděl na předejde nabylo utišil trošičku be své neslibuj tudleto za mnou budeš kam koly v a u lidu. Dříve než kohout třikrát školu jak prát při která je za přes tak třikrát zapřeš. Všechno. To je jenom si že ona si takhle na to vám na tomto z a o z na bude tak ty správného od ozve nebo v takže aní jo o stačilo. Aby jednou za mnou a aby se v něm ten rozum obrátil na doby kou při symbolem rozumu který byl vzkříšen k věčnému životu který upoma to práva člověka na chtít budí ho z něho spát mu mu ráno z ve je první který jeho no tak k pro toho kou při symbolem praví do křesťana tak ti těch symbolech. Prvního křesťanství ryba kohout od tak litanie symboly tam jsem se tak ty hlavní překážky jsem menoval. No o to jsem také ještě vzpomenu tamas něco na psáno já. A v této cestě můžu ještě na této cestě se nám přihodí ještě jedno jedna věc že totiž se budete v každé je tomu své když to pro vás se ten nepude kupředu se budeš se litovat a to se vám musí stát musí to je zákonité. Protože se chce vidět chce výsledek k tomu nemějte za zlé ani sobě ne v k v. Tak se sice litovat stojíte klid ta se i klid i po dobýt pod po do bude se lituje nejste schopni z ku před vám jenom řeknou přítel svého života. Když mně sebrali toho v i nás jak jsem nemoh ty přede mně pěstovat jsem se komplex je nepřetržitě litoval rok a tři s to se do toho. A v době ne jenom že se nedělal žádné duchovní pokorou při jsou mu duchovní taky nevěděl jsem a po na boha nevěřil ale jsem v tomto stavu ve správném s tak na ceně setrvával rok atd čistotě bez nejmenší výtky protože něky volá škola po to nebudu učedníkem nese nechtěl by ti může těla jsem byl tady v tak jsem se měl strašně rád. Jsem nechtěl se do smrti nebo do ten se někde v radě co ještě být v výzkumníkem nebo něčím takovým a v tu chvíli jak jsem se do litovat jak jsem poražen nesmím stane dál se litovat protože beztak tím že se nebudu tato to uznala rozumově. Citově jsem se o toho o poutal ten moment ne za vteřinu ale ten moment jsem se vědomě spojil s bohem kdy se to je byla zem měla kázal příčinám z to říká správně v tomto a se o ale to správně říká jesudian že pomoc se přichází zvnějšku pravá pomoc přichází zvnitřku. A ta při se si z ku jsem se přestal litovat. To bylo vnitřní pomoc v či jsem ztratil neklid který vzdaloval od boha že se něco vám ho v tom že jsem jednal správně a teď je otázka je si s tím se ještě li při do ve jsem se mně dal sto kdyby ti co bodě se to pro bylo velice důležité a to bylo to spoj do osobité po tomhletom se musím dovršit toto z tady říkám v ale chci zatím jenom zdůraznit kde on se přestanete litovat. Atalyto se nevyhnutelná s tím vyrovná v tak máte naději uděl dražší na by ti osvícen cení zády může při z vnějšku a nebe to vždycky vnitřní pomoc od boha. Které když se chopíte to jsem se než to k to ve do se tento se o to co mění který se po svou li upře jdu to se musíte zasadit další prost řek. Zkrátka míra svou vody je dána mírou poslušnosti. A to znamená abyste by řekli z hlediska lidí třebas klame se slovy ale člověkem nevědomý nebo duchovně nepokročil by řekl po tak v hotové vězení když čím více jsem poslušen tím jako z nená čím méně se jsou oni se jsou oni při co se co se něm nezdá aby správné. Jenomže onoho poslušno co po suso se rozvíjet. To jsou to se takže váš sto zřejmě jen vědomě osvobozuje co je pravá po služ s. Kdežto poslušnost svých chtíčů nebo z své rozumové úvahy. To vás neosvobozuje když my například uděláte nějakou vědce životě správně podle svého nejlepšího rozumu tím se neosobuje z za osvobozuje od jedné starosti příkazy se teprve dále štít plete tu svou vůli na kousky takže nikdy jsem se naleznete celou ale nikdy nemůže dospět k tomu abyste celou silou svou šli k bohu a dokud toto nedosáhnete tak se k nim k němu nedostanete natrvalo. On pak do ku no do z to co to na to stačí do tak. Tak myslím že jsem se před než to co jsem chtěl ano prosimvás mate ke něž a přání ohledně toho toho. Protože si pravdy jsi roveň do ghos v bez základech doby než to dávalo do jóga proto vitální kom tolik a deprese jsou bezpochyby důsledkem příliš tou svýho poslání ve všem předchozím usilování a na svět tím jsem v v před tele v když se s v s. Také když dojde k pádu ve vědomí přichází na povrch do vitální částí zarmoucena zklamal k a z mater a přičemž otevírá široce dveře vlivů pochybnosti do králoství a nečinnosti. Přicházejí ti ze z obrat pravé strany přirozenosti. Musíme směřovat k pevnému základu klidu a rovnováhy ve vitální části a pak lidské oblasti právě tak jako mentálním vědomí. Než se uskuteční úplný sestup moci a blaženosti ale do tohoto pevného základu schopného je při její přímou je to dokonalá vyrovnanost která dává tuto schopnost asi bylo stezky se mu v tom mluví že dokonalá vyrovnanost. Jsem nedával sugestivně který to dělá navodit. Když vím že tak být to nestačí nýbrž tomu se musí dospět. Další měrou odosobnění naši měrou sebezáporu pod od tíž těch měl rád v patřičný tady mluví před ti. Ale ten konec dělá dojem jako by to pro v toho na diktovat suter. Ti nebo o to sugesci. Ta tady nechat jestliže říkal v které si budeš pána boha své semeno mu tu do toho. To znamená v protože člověk víry tak jsem nějakou přesto o on mluvil co ti k lidem víry. Kteří věřili když svou představu mu to byl jejich pán mu takový pán bůh vůbec neexistuje ten existuje jen pro mi to jsem beznaboh k ne se jenom pro toho člověka proto existuje a kdyby on na to nedal. Ale byl on tu představu nepěstoval co kdyby jiné zdokonaloval v kdyby se oni neb přesvědčoval otevřenýma očima a as smysly a připraveným rozumem když ti vím vnímat a poznávat takže by nebyl oprávněn k tomu aby se dostal na této cestě dál on na musí opravdu. Vycházet z toho svého pojetí boha kdybychom viz povídali všechny třebas dejme tomu katolík dělal takové v pořádné které v tou vírou doberu vážně tady to si každý jinou představu o bohu každý. A když si vememe mystiky křesťanské tak každý šel za jiným aspektem božím který vyhovoval jeho založení nemějme ježíši kristu za zlé že on pod to trp protože on opravdu přistupuje člověku taky svýmu jaký je on dokázal milovat člověka takového jak čistě i s jeho představa. Takže dejme tomu mohl přijít matoušovi. Chlast tou noviny celníkovi mohou mít rád a že on měl rád je že ho vzal mezi své žáky přestože momentálně před tím ještě nastal. Od toho v tom byl tak ještě s jinými od vjemy ve společnosti tak děl. bych ještě říct když mi tak tato zkus který pán bůh za pán bůh neboť tam dnes na milé pánaboha svého tedy z toho nic že to eva každý beznaboh řekne rad mezi patři mi je pže protože jak tak by bůh který jste dejte se z vás ten fakticky pro vás existuje to je k čemu říkám na relativní pravda to je pravda. Přes to se týká jenom vás kdy se ze vzali každého druhého a dalšího aby si že jinou představu a pokud ta cesta na živá a on dovede živit svým způsobem života. Jednání jenom teoretizování tak se ta představa stává stále živější se stane tak živá. Že bez znění nemůžete být dále živě se neobejde se bez toho svého panna boha. Jak to bylo s těmi učedníky páně oni si myslí že bez něho všechno padá. si jsem že to do ve se byl s nimi když to bylo i v malém jsem mnou a s mými přáteli v koncentráku. Šelem okolo mého okraj časem do od tažen od ostatních jsem se vrátil domu nevěděli že si tu na popravu nebo domu se nevědělo neříkal co my si počneme tady. si tady nebudeš. Tento pocit byli učedníci panně z jsem si po čteme když na s mistr byl popraven pojď za těmi se žábu popraven samozřejmě. Tak se také nevěstu pro nebo ho ten co tam jsem měl dycky jasno o tom ses tam ale mnoho visí jsem nechtě je to mně bylo utajeno ona znamená jsem byl si vědoucí cele do se se mnou bude dít dál i když je od tak li od těch ostatních. B všechno se co tomu že pravým. Při živém takto vládne v bilo na to co před branou s těmi ještě na byl statku tak aby zrozovat že bychom zasluhovali proto se takovými silové komu když když k aby s a rovnou od pravili ale to že by nás bylo málo o takže třeba dlouho mu či a že mu li to že nás mučili jenom tak vedu volenou oku. A potom ve ale je mi to sice toho ale dnes si svátek naše milého vůdce a ten vám poskytl milost. Kde ten domu ale my beztak něco jak se to jak něco ve se tak o svaté a to je to potom musíme. Nebudete moci u držet jazyk ze co bych to říkám abyste věděli že tato cesta neznamená poznání ve všem. A neznamená taky že to co relativně zpraven bylo chybné je to omyl za jisto objektivního. Ska subjektivního je to správná relativní pravda jsem se mýlil. V okamžiku když jsem přestal jíst ne se v nás světech. Na to se mu dělálme to nebavilo jíst a to vona potřeboval matka mně musela to my jsem se že mu to z toho světa odejít ohromný nevadilo to protože to byla součást toho odstupu od ven jeho život tady jsem pořád jedno tak ta a ten život to se dostával tam se nejí co jsem dobře věděl co věční tam není vše závisí na těle. A za tu přímo mířil matka něco nového vy přemlouval tak to jsem první krisi přestalo po jsem začal s vámi s. Za co tu na měla velikou rosa v tomto drž v tom a to s duší jíž ty užší v krásné bez mého krmení bez mého nucení v tom. A zrovna tak když ten esesman chtěl zabít. jsem měl to jsem žil v chvíli v omylu že budu mr ten že mne zabije byl jsem své. A ten omyl byl šťastní omylem co pro takový šťastnou o jsem byl veden kupředu. A to z nejste prosti omylu. Že to omyly svou z stejným vodítkem na cestě jako ta relativní pravda celá za každým tím omylem mě. Jo tak v v v v tak je ten jeden za říká nebudu jmenovat nikoho k aby nebylo kompromitován o kom pro je to vám jenom jsem na to vydržíš jen tak se. Který tady ještě to tak bylo před mnoha let ty možná že se si pořád o nás si že jsem si neznáme od vás se maximálně a přečtěme si jsem vám tady říkal nemějte pokud možno představou o bohu. Protože nenosí nic víc než se setkáte jsou představované sbohem samo co do uděl všech mystiků jsem jsem měl v celku pravdu v celku tak zrodu ba.. Ale byl jsem hrozně z viz než to po v jedný ale bez o. Vůči lidem víry protože jsem zapomněl. Že ježíš kris s to s s s s s nebral či že zapomněl na s po nebral učedníkům jejich představou o bohu o nebi jako místu na zralým toho. On věděl přesto vymaní v čas. Netrpělo se s za tak trpěliví nejsem taktně nejsem tak vševědoucího tak všemohoucího tak zprávy tak tak správným vůdce jako byl on tak od i my o něm nechával pokud se to dalo do tak se co to dal tak to bylo užitečné při víře v boha který sílí někde na nebi svým živý. F. A že tedy oni do odněkud někam podoben se jak v je pro z on mrtvé při mu. Bezohledně to vykládal dál k tomu řekla ani slovíčko tak to bylo prou bylo třeba odněkud odejít to někam se odebrat. Kdežto u na jiné stranění dobře řekl že jsme chrámem božíma bůh se v říká. Přebývá ženy třeba nikam chodit. Tak proto na toto zapomněl že musím ježíše krista. Jsem brát z komplex jen a choval jsem se jako herec ty choval jsem se podle svého poznání relativně správného tak jakože to jediná cesta která je dobrá pro všech u jsem nikdy představě o bohu nešel. A ono to co do se rychle kupředu b bo v v v v v tom kam to došlo na to to po vně dost jak jak co z toho s jinými lidmi ne tak bylo toto se li si to u znáte. Ale je to cesta moje která nebyla postava na víře ale zapomněl jsem to kristus říkal kdo uvěří v syna člověka a všichni křesťani jsi mysli při tom toho v syna člověka s velkým este byl popraven na kříži ten bude spasen to jsem u váš že to jsem nebralo v boha a myslel si že. Moje cesta je samo spasitelná a to jsem si nemyslel. Považoval jsem zavede při promiňte měla dosud si proč rozvoje při pro mně musí být nejlepší dokud jsem na nižší fázi vývojové. Tak musím svojí sestupoval do za nejvyšší nějak čím mám po jiných cesta ani jsem nikde a po žádné cestě nejdu já. Abych mohl po se se si musí považovat nejvyšší teprve nepotřebuju poté cestě jít tak tuto dispozici bohu zrušit na to nemusím dávat no nemusí být nejlepší protože tak že bych to je nejdokonalejší která činí je ne krát střed toho nejdokonalejší dosahování ne. Stahovat to nejdokonalejším milování jen nemilovat ale prosimvás to je bych řekl komukoliv z vás tak po z mat tu protože kdy jsem to jsem se ženeme dovoleno tu ale jsem miloval ale když se neděl že nedovedou tato o to by co te poznání že on je totiž bůh a s jeho lásky jsem živ živým svoji. Lásku se jsem závislí z svou svou pozoru svou láskou li na po nás z ní. To jsem musel moc při tím prodělat proto do prodělat ten cit toto nesmí beztrestně říkat. b no ní. Tak když tedy se vás zrazoval o tom abyste měli nějakou představu o bohu. Tak se teďka budu omlouvat s a protože si to budu opsal výtek jemně nosem teď se omlouvali čili když budu říkat jsem viděl na výsledcích vaší cesty v že ta vaše přestává je chybná u protože to se myslicí bylo uznávat u o to by do malinké mu pokroku. A to se právo vás z této představy dostávat ven rozumíte mě. Jasně v to jsem se omluv z s ve své jsem neměl právo a tohle to dělat v tady se k a. Protože jsem měl tu představu vaší obou zlepšovat co jsem co dělat ale že to dohromady jak je dneska s to se to výčitky bylo patrno neb propojil a to jsem nedovedl předvídat že to neb do spojíte že vlastně že vám to tady výkladem nám se tu začít představu o bohu o vás nevytrhli s ty představy sám představu o bohu nemaje. Prosím.