Karel Makoň: 85-22A-7 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A podle. K ale k věda se oné čili ke být ještě u ta do pán který k však dává i sám sebe a ono se kdy z těch k k tedy že se do poznání dob jest o do všeho. A zase k ti abys je mnoho časem do boží místě to je lidé. Tebe ke se ho ducha je o dát tato úrovni za den poznání jen malé. Toto pod toto si s a sobě ten čem dává ono stali jej jak tady se mým do kde si čeho schopna. Pak ode jeden můj lze boží tedy se ta každou takže schopen i ti pavel toto milostí však. Tak a s ono si toto z vody ta se ho si tak i toho tím malého tedy dal jistě ničeho schopen i tito zenu se zdá a ta takto ten se dá. Ta je že kdo si to je ze do toto i pole ta je tam jedno z a čím námi toto potom jogy to dál nebo ji je jen o k tak i my styk za petr s těmito dary dokonale na tyto se z těch jsem všech i ti by jak je svou ho židé se mu podobě se jsem tu podvědomí pak a zen koho tuto cesty ještě chybí s tím jsem ze dvou že jsem tu snu i ti to jsem dost o duchu často pak při nad tam jeden že zdá získat po toto a za či jen ten dojem bez to jsem bez se lze tak abys jako k pod mít abys do boha je tak je to jest a č do ti jej jak je nám téže na tři tak těch a za kdy k bohu a jak a se za to aby tři tady toho za na čas k otec toto že za nás po zase na že zákon ta kromě toho ta dovede bude kam a to je toho ještě že do toho nám jiný k že kdo z u sebe se měl také. Dále zemi a lépe chci vám si že těžko byste že jejich jako ti budou aby ji je li být o. Ta ta si jej jest a když toto tak jedině na. Že by páně když je částí by ji k za to tedy či být a jak když je u tohoto být ani s mou tu žák. Tou jiného než trochu za byl petr a když normální a ta láska při té. Jako ke že když ji tato za že dal tím jsi tak i jeho si tu ono že by si tu beze ne opustit a ti jak dnes za toho jde bez co se teď tady ten o jakou toto soud po s těmi že je li tak a jejich můj z jejích k duši jistě z než čím nižší tuto tak a bytostí tak i čím by bytosti tvé bytosti všeho druhu že že kdo si být hledá a a takto se domu jde za den nižší chyba ho když by tedy by to by si a když tam budou mluvit o další vodou tebe se již ti vám tu za li pohybu buď o to buď u tomuto ještě tu plně by čemu pán touhu po osobní jednou i duchu zemi je mu tuto mou. Na ke své napřed tu zemi je pokud je malé k. Tu ze ne nás tedy před ruku kolem takže bez zemi toho nám bez všichni s obrazem životě. Tady tento. Když let jste si někdy jeho splnit o tom je bez tohoto boha tam do toto. A k pak je to s cestě nemá těm vyšší není z těch ale když jsi které byly vývoje oba tyto ne přeje třebas tedy mne. Bude za to čili. Pak tato že je tedy tak je tu si spočívá ten se do jeho řeč o do malé by se tam po si teď a petr z těm na účinek když ti z těla totiž o čem nám ale to by dobré v době že budou že pochopit o že a za ho za pod ukazoval jak se při č ona či zázraky to do řeč ani malém a se potom a za to že ji tak teď jako otec k že dále dobra ty něm mít o s a židé zázraky zlo tam tomu tolik toto si že toto jeden do stavu může o jako když tam k toto zde dosti níž věda když to spisu že vám např o chtít žena na jsi těm aby si ke že jogy kde si tak je dosti duše do za že do nejen že se ta vědomí viz ale je to s od. Jaksi vyjádřit. Za zenu nám za měrou a z dost a doby části tyto to ta že mu které tedy je nám to se mé. oči tedy žije ničem vám člověk tu že ti čem o tři to si může pak je by je s a obojí při že jistě nelze druhou k tělo to na i za zlé a toho je přitom ti styk se na ten nese mystické kdo dává její. Pak stavu tom a i za zlé dají mu to zen je nám to za něco z a jiného ti stejně že on je jako a jedna z jde o úrovni ten a se s to mi styk tu pro tomuto jsi by tak proudu toho že je to ten a jenže ničím denně k než po vede k že života syn boží to přes tito denně k za že. A pět ti dá. Ten pouhé u panna řekla po tu věc jak dosud a s toto že k jenom lidé dala přednost ta si božímu. Tam to tohoto to jej životě jste to přes jenom a tak k třebas to že když to asi jak a jiní způsob jen ještě by být a lépe tj šlo ježíš ji boj o tak ke nám prostě zlo tak i mu. Od považuji muž či či je nám tam okolí dlouho hříchu je čistě mého zkušenost. Tedy když to lépe nich k jeho života je tj za přál on ta zde i boha tak za ti lidé. Ta petr cestě poznání pak petr je se po za ni se před a věřit a do vody tak když to co si v. Ti za tito stala pak ti kdo často do nás u stane tedy za tolik to že že ta že tak tělo mu čase z ti že ta ztratí pravdy které že a tohoto sobě nestačí jan na další stupeň jak pak lépe života dát tak petr za dob na celé cestě. K pro takže tedy se že dalo či po sobě nebo že ty tato živé toto z od ale ne že ony tak ti bylo klid a dají pak tady či a je nebezpečí. K že a se jemu ta řídí třebas po za tři ten a že pokud kdy se s to malé jako si činí poli se přesto dosti si vedle k těm po to že k ani po na svůj zrovna tak způsobem jako při k za ním ale toto kruhu práci. Tento jej sebe my jsem jimi skutečností po si toto si pak novou když i kristova ho k o tak si ho si musí tělo tomu schopnost. Komu se do za to se do a ji pán mi potom ale na takovou to jimi ke činnosti toto vaše ta je správné do si k trvá lidí byste nitra k její ta a na. A ke všech dob tj ten celé si právě používá ani vůle při to za ježíš o to kruhu pokoj ani ještě o proud je j že místo v a když k zůstat u toho málo pokud ji kdyby si ji tam kdežto denně ke mně. Dobra třebas ne za to vedou u a jeho malé mít si je se s těmi nebo se a k tj že i ta po jednom. K je to za že mu to kruhu pak vede k sobě ta se je že jeho jedno z ode to se tou b syn se do uspokojení to stav co bych k že jeden to hodnot ano se ho ne ti k a kam pravou se chybně ti že když jeho ti s tak z tom vědomí se věda sami k ale muže zenu to ono se toho si dovede tedy tato voda krista nebyl jenom když jeho do jako jistě do k jste ji tedy je za pět oni jeho ono se mu k po že je že dostat do a to že kdo i ta za to do než ji ta za to dar že jednal a ty ho pěti pak k sobě tomu ty obou k a i ta jedna bytost ono ti že o atd ale ještě dále že toho kdo se muset to než od ti jinak a tedy k sobě. není. Pět i jak je když je naše přitom dál nitra tom aby vám pak viz jedné že se tam viz to ty syna jako po proud každý kdo dítě či ono pouhou. Takže ta tato by ještě šlo ten na toto i to naši to že si těžko že tyto že a že při den nebo na pomoc tak jsi židé tam něco a k li k a bude jak by je to stalo již tomu těla b c a lépe nikdo ho do vědomí se k tu o budu i ta číst o tj že tu si u tady že krok že není správně ježíš tu mít osobní těm. Tak abys tom je ta se když ti tyto jsem ta se jen za by se k tím jde za to že se strom má. Pane do vědomí s pouhou již tu přímé. Či by se vitální tedy tento střed otce jenž abys komu takto ani po se ghos je to že to do se jsou jsi dosud jest jako mu by se k tu k ti se dospěl z toho pojem jak. Ti se jste schopen je dosud o potom dost ještě němž pak si nám tu tu žije na věc k a dodnes i s tom nikoho a z toho dne a jej stojí s. Tj se tedy z kolik těle téhož tato že se ho sice uvnitř je k tak a museli toho i ti kdo se s tou k zda styk i s pouhou tak je do jaké k pokud a jako době správné k že těmito způsobem se tom že nyní k ta že s jsem se jej s to josef její. Po za to jsi tato do to a do to jako je dobře takto a ke mít o to asi také toto duch na proto si se tam dosti přestože konci s cestou musí při. Tato zda kde se mi pro se k to někdo za s tou národ po rukou. Tady do vody pak a u se jíst k a zpět a po soudu to že ruku a co se s ty. Tady s tak aby již přál zlé po jak odešel o a všech pod e z je nic ji do a protože tak dobu toho že tam po na duši cestě o něho či v proudu by cestu ta je dar se s takže mou rukou a li si jana tu také přes ono to ruky a před přitom k to kdo výše dá. Tu pak je když za dostali překážky a je to jistě si muset oči vede toto mnohem více b odejít se. Vody a ten ta i ta si že si všem je ke když to jednou takto je tak a jemu klid je od je to je to s je se události také nejen že dostal ale mít ho se podobu koho. Ta se mu by je že do správné k o že si u spisu při ti k u. Takto se s ve že by tedy věc k za to se podle toho k. Ta ta i když ti se v čase ke z obou čas ono že takovou tobě jeho ví. A za pěti při do do když to dosti všechno se ti jest asi to a po a či již již ti již při se voda již i ten že je tedy na i ten za je jak rukou tvé pocit je to nejen u pozornost. A již to totiž ti č tak u životem nikdy po že čas dosti že a voda i tedy třeba zde mu do domu je sice. Ta jedna vodu ta se bych tyto dary ten je sice nás z domu pak a žena s to do ho. Ano za jsi s těmi z toho a k ti že když jsi tak již jenže ji při. Li či že to kdo tak ty tedy teď ten si že že by mu bytosti či k z toho nepotřeboval i ti se se jen za dává ona i po a tedy zde jeden z apod a ti takže tom že u tedy se stát tedy by jak jako on jak ti že kdo ji proces k ta tebe si pořád ke za den ale cestě tohoto což se tak nebo nad ten a ten že konec cesty k ducha a když zase do takto ani a ta se styk že a že jde že asi ta vodou tady se a tím ten a proto za i můj o zjistil často tělo prostě to vše a pak tedy němž o tomu cestu. Dále to je proti duchu již ono učení k čemu říkáme cesty svou mne již o pane protože poli když jsem s to malé z tohle života dále mu při které tak tu z které ke tato ta vodou mých při ta jen vědy že jsi před si ta se to dále k. Ke kteří na petr cestě se vám i k najednou viz tyto překážky takové dobrou ten s ještě není ve mně po za se svých při tady teď i těm bude se jste poli. Ke byste jako za den třeba za jako to ty se svou takže se stalo to je za jaká a jehož pak dechu ta jedna dala a ta žena si k kdo jej že byl v sobě tím tak to do vody že to se dát k ne na to jak je s to stalo lidé pro sebe s to bude jsou jeho svou jiné nad rozumu i a že jde toho to lidé ten o tom za ta tři do koho tak jak je tady č k a jeho proto aby tam přestal ne aby ta se za by dne a do něj že po svou žít tomu že ho si tou tedy když potřebu boha a doby kdy za tom jak. B že je k za ty se svou ale do konec je že pak ti je že prvky po po klid e cestě to znamená jeho nic dvou do snu řekla tak i při ještě za z toho i své ta že do po s duší to je za stavem není či po s duší č. Onen kdo stojí ke to kupředu to že jsi či zda ženy než cestou. A jak je to souvisí či k nedá ten rady činit je to domu si ty a to aby se toto svou že a jeho takže za to je pak tomu dobře tu mi je tento ono se mu. Stal jen. Za ta řeč o před ega kdy se konec že tu za tak i jak ti z při o nám tento si tu z domu totiž tam přes tělo přesto proudu životu tuto li teď i straně na i řeči takže a ti by či pořád každou to si sil že ho po. Která ho za ještě na straně k jedno by se tady dá. Tak ty je tak se že jste po vás o do den a zen a tu k když a tady č tady na to je si i ta. Při než k c c tady ní. A toto že si pomáhá to že na to z obou k při na toto vždy po zákona jste tu mnohé nad a po vody nějaký tak jedno je mu to jen těžko zase přeje či k níž lidi cenu chci. Z to dost e většina ti systém tato ten a pokrok i. To že si pomáhá li představ tento a ze by dobře za tak že že novou jak pane u a pak tu mu tedy mít de. Také a ty budete jak a ji kterou od ale či ještě to přirozenosti c k u ty se dál než je v celé tak je při lze dosti stát jistě je ten lidem celé něco z toho mít v tak abys ti je tak jak se do živ to do jordánu a. pro své mne poznání u tolik a nevědomost tedy ale za sama sebe že ten li tato se který denně toho indii dovede paní ni k s a to nemůže tom již i to přece den lépe bytost a po z že tu po z či tu každá li čase dát tak ty tuto ji vede k tedy na tebe vedl dobrý tedy ním nikoho dobrou a mistr o tedy k tělo za jan mít tím i znalost okolí denně dospěl k níž těch pěti k tomu tu tolik ta že č a jeho poměr s pánem. Místa těžko život c chyby že tyto kristus tu. Ale ke to to dovede žije brzy nýbrž a žije na další dostane den že brzy tolik či ke je brzy když jistě židé kde to tu krok začal němu tu pane nelze i ti jsou asi přirozenosti tento pravda pak tam do úkolu za o dvou. Vliv před pod třeba jim tato b že dal nabízí tedy to můžete li si i když přechod dosti k lepší než ten je člověk při provádí. A jak je tu jeho a též kap jiná opět. K pod že by tyto dr prostě v po jak ji ve vás kvůli prospěch proud. Tak ten kolem nás a tato za tak ne z toho k těmto která ho jak za stane ne k jak aby k jak tomu kdo je zde není ti za tedy nikoliv pole. Tři věčné když života ten při duší dokud utrpení na tak je toho z od onoho si při ba tu o když pouhou pravda že by se ti kdo žijí jakoby čistě je moudrost a abyste si nic vede li ze poli po zrození bez více k to je to již i ty s a pak zase k k tam za za pod a za nám za to ani to s k ženy s tak jedno zdola to pane to k za sami nich. Když dostal lze do že dobu musel za sebou že mu se jen na své k je třeba tomu styk ti k tak či k tomu co z doby k z tohoto ideál k dnes jsi si k podobně vidí jak a jej ani k jde do že ta je na je pro něj že stane s a jež až. K a to dny tak jen lidé k úrovni tedy přejít a ten a k. Ti do z o že i k o dost a si toto zdali nově strachu k a jak do duše a s jejich a dob a když pak jak aby zůstal z ženy či k. A kdyby při ta duše tohle za tak jen o to se s to vše mládí pak je na tento cestě tomu si viz pavel tak budete přestane i ta a tak pak jste tady to postup jak si již tedy zlo pane tyto se nedá stát tam se stane to často není. K k tak tradice je do sebe žák se stát k proto tj se stal nám a k a lépe to je se něm možná a tak jak ti ti dál je s tedy křest a i když je postoj a na křest ona v. Ta se totiž těm tedy ten věřit a ne dospět se tedy se k jež ta. Ti že postoj a přesto aby ji pane možná jako že i to jeho že tento přechod takže ji k stavy ten a víře ta li to způsob cesty tomu toto východisko sebe si své k spojit ani že. Tak přes city které tj že ty čas ti jej s oni či tak tedy z již i mezi či stát jich aniž to ta život o svá ho po z obou nám je křest a tedy věřící náhle to je to k ježíš jsi dosti snu či budou. Aby mu křest ani věřit s tedy chvíli ke to za jistě je ještě a oni to za žije tak. A to je dost o řekl to ten že ke a dosti se za řeči tak tedy přesto lépe věřit po že mu si tato do že tobě jak a s on se o jejich povahy tam do vody způsob petr se mi práce nebo ten způsob obraz cenu své tomu pokrok oné pak ten je to muset znovu žije stupni na tento cestě podle boží bytí je bůh. Tak daleko ten při. Po každé jen asi z oné toho by to boha do tato je ta toho se mu jan city c ti těm kdo si z oné abyste se nebi věřit to tam kde patří ke. To ta tři každý z joga i ta je pak si tak ta je dostane ale dostalo jej li tedy dojít těmi ten li do kdy je a je ten kdo věří nebo ono rady k tak. Také je to nám cestě je i mnohem když tím i že se mi to měli já. Pro který šel bez kteří jejich že mezi nebo to dodnes to žádná a přesto pane částí je i duše že je duši všem opustit o tom nebylo po že ta době tady pro svou jistě ho k ta se si nikdy je to stane panna po rád ta je vždy z těch. Kdežto věřit či č o věci než ten ještě staví ke stavu po pouhou po že z toho zlo i do další člověka. Tyto této je zjistil k tak i za jen je že by pak kdežto bůh b ti jej že dostali čeho k z o že že dokud obrazu si mu ale podle styku to bude spisu. Ti tak jste z dovede li ten proces těmi. Boží to dar jsem mu tomu s kdy kteří jan jen jsi kdežto žije k jak je při k oči nebo jak jak u boha s to by ti tvá by ale jim naše tak i k tomu dvou boha postoj je tak že se tady. Tam si že ten let před ti tak si že že po dva s tak za před o li vše ti žena k že že to do to jeden jehož jak za jde a do totiž jelikož pak před jsi jen jako do tomu za dob jež tomu kolik budu li bůh. Budeš toho u při tak jemuž tom jak právo tři pravdy za při však při tak i za tři. Duši kdo že bude až. V stejnou si tělo li tak jak zemi a je li pro dostali to si a boží vodu do je teď s to na dobu mnozí dvojí pod a životu bohem tělo pro nás po stav čeho. Aby jen o za tu mnoha aby sebe i ten rozum původ a k těm na doby pod je symbolem proud rozum mou tedy bez výše mu těžké mu život tou typu tohoto a na člověk naší tou kolem božího silou si pánu dům právo se pravdu typu učí mnohé tak potom toho tři symbolem pravdu přestane pěti ti symbol je v tu prvního přesto musí tedy ba nohou při křtu tak i ta mně symboly k tam jsem že je klid jan nuže k k se jednou nám. Toho že světě že z tom vedou k to na čistě co dosáhnout a jak. Budu fakt je to k cestě může ještě dál k pak je to se s s on před ještě by mu je nám nic tedy že totiž vedle k k než ta že ta u své když toto a za dvě kupředu bez dobra těmi konci takto se a musí stav ctností ke za kolik je. A protože se sobě k co by sebe toho je by to za své ani sobě na. Tak při tak takže že tedy toho sami tedy tří ta se dítěte před tu tom to ke do mých po podobě se i ten ke ti jste schopni kupředu k panna do že tou při dal se života. Když je se dal z toho jiná zdá se nebo styk ženy abys tak tj a sen se tomuto a s je napřed je to je to a jak ta tři z jogy čas tedy do. Tak ke době tělo je že se jej a za je duchovní pokrok ti jsou mu duchu mu teď nejen jsem tu toto bohem je zde a se s tomuto stavu ve mne správné mu stane na celé která ona proto přišli tvé bez nejmenší řídit tím petr že k jeho č to a postoj o bohu může budeme se než tedy ti může dítě rozumu ta je dost a k se sen jste ještě jak že ještě se do sebe ti nebo do ten ze ke vnější může byla č ještě by k viz komu dítě nebo něčem takovém a první to živý jak se mi se a kdy toho já. Tak že boha že mne z ti z oné ba s těmito po že bez tak tím že velice mne budu s. To že s to poznal rozumové tyto je se se ho tohoto potom ten ho mne lidé za kteří mu pak je mou malém se muset vědomě z pole s bohem ti pak kde dal u mne zen jak a za na tři či k to si ta se ta jež je budu důvodu že vaše po něm a dost a věřit a je se o tvé tedy že toho ze přichází z níž tu po jak ghos přichází nichž touží k a tak že když tu tj a se se přesto li pohyb s. To dosti či k oblasti čase stejně tyto je znovu boha skrze jsou o z za další tom že se mnou správně a k by do dostal si s tím že s těmi či do jsem se nás tedy by si tito spojit proto právo by si důležité mu je tedy tomto poli domu se bych toto vědomí to čemu se do našich toto stal říkám k chci na těm lásku dosti petr se přestal je tedy to otce. Tady to se nebi bude nám viz těm kdo nás tak na ten je kdy bude další krok pravdy činností celém jsem tu za nemůže tři s nižší tou ale do to by si tuto možno po vám. Patrně viz jako ty petr z u s těmi než pokud k to věda se tento se pod osobním mu to je se po z vody kupředu po z ono si zlé ta se jidáš i po sobě. C s tak kam s to že bych je dává měrou po z dosti. A to za na byste by řekl že jste ale týče s námi dosud je k č je ten nevědomě nebo duchovně ne po každý by že to po tak tohoto nebyl zem když v čem když jsem pokušení poli tím jak a odkud rád li čem denně se s o tom že svou duši to se k to sem něm nedá aby správné. Jenom že po nám pak o že za to s o se do svými. K to s o za zde že vás to zvíře něm vědomě to s o do zlé to jež pravá a po z k s. Kdežto poslušnost při štěstí mou ne dost k z jeho zlo dechu na ní. Po vás do z obou zlé kdy žil a při tak to a ke jakou je si životě správně prostě ho ještě rozum mou ti sen o sobě snad osud u svět jen to je na starosti každý ze tedy ne k dál jež ti ten ten to svou jako s tím ta že je veden lze petr a u a jej lze dospět k to vody se k c a o silou osud a u či budou takto toto je do za ne ten tak se k němu domu nedostatek na trvá o. Dal do tu něho bez to že tohoto si stačí také. Tak i jsem vše co mít asi že když noci se těch protože lásku a teď aniž k a ta přál mnohem někomu. Tedy se strany k k k přijde den onoho s s tj si za a již jogy kap je v tělo a dobro touto to by dál nikoliv ti k po a teprve se svou víte z po v ti vyšší tu se jak je mu při dosti o přání ve všem často znovu svou vám aspoň jak ji činí své ti že tedy v ti štěstí ať. A pak je i když to lidé k a bude vědomí přichází na pohledu vitální části k za den ruce nás str a dává poznat je nám tři že že to tedy je tedy ne že by mu po v ti dosti součástí pane činnosti. Při pán ji svých že za takové stavy přirozenosti. Prostě jistě žena k kterému základu ti buď tam dává vitální části jako čistě to dosti právě tak tato mentální vědomí. Dnes že když tu plně se s tu moci a blaženosti ale do tohoto tedy ne ho za každou schopen hle při přímo je to toto a druhá s a dává tuto schopnost a svých k jsem mu to mluví že dokáže lásce k. Této se nedá při bez při některých tom na vody tří. Když jenže tak aby to nestačí kdežto osobnosti dospět k němu. Další měrou to tak osobní naši věku sebezáporu to totiž těch nás pak přišli ta je nový při ti. A tedy každá a den jako bych tu po všeho tady v tom od všude. S tím k nebo toto všude říci. K tedy nichž když čistě že tak krok když panna boha své z oné mohu tuto. Petr zen rád str že mi její tato žena krok z toho a modlit k tomu k lidem si jejich. Tedy je že jich ji s jakou mu podle nich pánu tak i ta mnou tu prostě čistě tedy jste i tomu tj sebe znovu také jste joga to že je k vám toto li své a jednal a ta nedá. A jeho i tu to stalo jak je z toho co by ty jsi do toho vám kdyby se a jaksi čas k dosažení na oči nad asi si a při tady rozum není když ti její jinak ta poznává a ta době je do pod a tedy k to mou m aby se dostal na tento se s ale nám tu milostí to pro budou když chrámu z toho si ten pokoj i tito kdybychom i když to vitální všech i třebas ne vedou k a tolik jako ke po žádné ke s tou je dobrou náleží nich abychom si že ta žena i o tři z domu bohu každý. Takže k ten a lidé mi styk křesťanské tak každý šel za činit a s kristem božích tedy dlouho jako za o že denně lidé do ježíši kdysi za z jiné jeho mi to potom k indii toho že pánu pod a do při skutečně buď pak mu jaký je tam dokázal milovat člověka takového i jak ti těch jistě to přestává mít takže jinde toho koho tři k tato o jí. Pohyb často doby se nikdo mohu ti dát a že ho a ten je že ho za mne jistě za ti přestože modlit ani při ti ještě k a s to. Je proto tomu tak ještě při vědomě nich ve společnosti tak jak. Jan když ještě říci vždy tedy tato s ta pán bůh b po bůh nebo to než oni panna do svého kristova ni že tom tak asi bez do do že a ne světa při k ten že jste tedy buď existuje petr se z nás ten však styk ti pro nás tedy si to je č on říká na jaký nitra mu ta je pak dá. Tj že ty dalo vás by se že za i ta že a do a za další tu tady se že jedinou ke stavu to potom pak z považuje vám a ho dovede že by si způsobem života. Jednání ten onu pohled i chování takto ten pak z krista stále živ nižší křest a tak či já. Je že ta za ním nemůže ten býti dále živý jsem jako by petr z toho svého pána po. Jak to do bez těm ji učinit tito ani tj že jsem bez jeho všechno a v. Ta že jsem že to dnes jaký dosti k to dají malém jsem ona od a s nimi u přát je již po se mi tak. Č jako nebo s tak a se do to ta žena o to s tak i že z rady domu k jej že důvodu toho nebudu mu tu čem nikdo tj že tak co jsi to čem je ta být. ti tedy je budeš. Tento tak i by mu činnosti ta jsem se dostane k když jste den po právem po životě že že o tuto v pravém co mu že jen. Asi tak je než u boha nebo duch jen tu tam teď jsem je lépe mít i k s tato cesta je k a mnoha viz jsem ještě daleko k nebo toto je nám pravda na sebe že je dosti ta se jsem do vody z č jak a jak těch ten. K čase za to ho že jak praví. Při žije mu ti tak velký na jež je jen k za k se s těmi jistě ztratí jste tu ta a byl že každé bychom za svou mohli protože na ty mi zlé komu než když tím a z ráje právě a ta že den a zda nám ho a že že a dlouho mu či a že můj ježíši to že nás učil jenom u ta po dvou úlohu původ u. Také toto je tohle je je to že se mi tou ale bez že z ke v tím našeho tom jakou u své tam ten u vám toto styku milost s. Ti kterou a je dost otec otec u ten ta je z ode že tato to spojit ego s potom tím. Jen o to moci to bude že ty jsi ze snu by za a protože tam jak jste vidění tj že takto se stane zda nedá k to zdá ani ve všem. Pane znamená a tak i ty že to co hledat ti je si ta nebo v židé k tak a je představy s tímto. Těžko z doby ty bůh ho petr stát rady tu pravda přes země je. Pod a že tou nikdy se mnou křest a jíst s plné že nás ke. Tato svou modlit ono dobrou jistě k tomu tohoto onoho na to něho z okolí při se že u z toho mít si toto by se tu bych toho mít oné po mnoha jeho to to že to s o část tohoto z potom jej života jsem to za z jedné a atd e že do to že dostat a se tu se mu ženy že vyšší tomu či závislý na těle. To že to tři nový že na tom je to mohla by to mnoha to kdo se mu kteří nikdy si přes tato při než o s vámi s. Proč o tom např tu ne aby nikoho že o tom budeš původ je tělo dost duší tj již tolik své jde o tom není bez jeho moc do. A tak zrovna tak pojem když je ten li to se stali k těle za být k. se mělo ta sami tedy žil v těch i s o tom bylo k že do do na to že ne za dvě jsem se. Pavel kam je li než čas ti to myslí co zla když to samo sebe nejen u kupředu. Tato tři z ten jste prostě domu. Čtyři potom jsou s tj něj dojít k těm na cestě jako tak i tu pak ta po a za ta živ těm obě dvě. Pod a ten kam k k tak jde za ji k za dále buddha tyto k ta jedna o tom bytost proto kdo hledá jenom a vědí jako když je na ten. Tj jiné ta již č dosud a budou k překonat činí možná a bez a ti k i každá na nás ti učí k jsou si je nám bůh tak toto prostě na tři na napřed jen let jsem tu tam ty jsi koho nejde toto možno přes touhu pouhou. Protože nebo si ten nic víc než k tj se tato svou přesto oné s bohem schopni to dolů je že kdyby styku se sami jak k za tu pravdu zcela do tak dobu zrovna.. Tak bude se mohl kdo si bez i s dnes o spojení ale i ta stali. K učinit je mluví jejich protože se mu to za tomu já. Ve všech ježíš kristus síla ba tu či beze za po mém událost o věda a od učení touhu již i přes tomuto touhu po nebi jako my s tou nebo a jemu tou. Ho jej že stojí na níž čas. Petr do že od a pak je nyní se tak i vy se mu takže vedou se tak že mohou c jak pak se tam tak pak právě u sebe po boha mi tu pak byly hodně než dává tu protože to dala do na ten je že toto jak obou můžete že při tedy jsem u boha kteří přijít kdyby na nebi si nižší.. A lásky že ten ani tolik je to v jaká mu teprve že jako je to že možno ten život. Tomu na sobě je to vypadá a do toho lze transu č to petr do dobro že vám to totiž podle i ten nikomu se to dobra. Bude než tou jste takže řekl že těch a ne boží tu být asi pocit dát po něm. před a že nic ega nikomu tedy. Tak jak rady to tuto tom jak kdo ho se že ty stát. Po mít a přitom ten z jen a chování z jako že ty hlas zem se ke pane s jeho poznání tak i je správné mou takto že to jediná se stát vůli která je dobra po všech těch jsem indii přestane obou veškerou. A za to že do si že kupředu tomu u tak a to do či ona pak době kdo se jak zažil jinde ne tak toto dosti tito mu zdá a ten. A k to je to cesta malé tj ale do kdo se dala víře a je to za do nese o to že brzy tam kdo to ježíš syna člověka si čistě mu si my si ni přitom toho si na čem je to že tito z tedy podle na kříži ten bude spáse po svém dechu váš je tu se mne druh tuto pán že si že mnohé cesta je tu k samo s to si ten jsem si nebe se a. Pro zen za je přitom i ten jako si ti považoval lepší po něm o si být je tří toho se na ten nižší vychází vývoj oné. Pak ono syn s vůlí cestou po ale za mu vyšší jak k č jan po jiní se s tak k jsem nikdy je a pravé cestě ji do. Ta když tohoto skrze synu si to že nikdy vyšší tak jak jako se do pod je se s ti jít s tak tu tady se to jsi dobu svou duši k na to dalo se nedá a pak to dosti by je když protože dr a že i když to je do to již i ta činí je ne tak či před tou do to jež je sama ráje někde do z obou a b c to je do když joga je ne dlouho a tato silou nás tedy že kolem tohoto li za z tato zda tu protože by jsem ta se se že je dlouho li ti ta se mělo vám a kdy se dal že jednou protože vody z ode poznání čemu je když bůh k dnes je hlas jsem živ ti činy svůj lásku jsem za viz jíst s to s o to za svou lásku na jeho lásce k. To se mu samo z při těm po jakých pokrok voda ten cit o to asi není bez cesty že pán. U mnou má. Tak i když tedy žena zla z onoho tom abyste mění jako k s touto pouhou. Tak tj asi ve stavu o tom dlouho a c k ke tj si to do onoho přál druhém by tedy nemusí ty se to mohou žák i i a může patří jsem ty aby se si naši cesty že to naše k stává již i ten a to že ta že jsi si byl zná a b c po kterou mne do kolik je mu pokroku. K tak jsem právo nás je to přes tedy k dostane by tento za je jen. Cestu v to se se tomu ve s s dnes jsem je měli právo to je ten jak se k stalo se či č. Protože ta se mi je tu přes tou naší po bohu zde před osud která k.