Karel Makoň: 85-22B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A pravil k k němu ani k druhé. Jsem se žije li čím nic obraz právě se mi poznávat o správné. Čem denně a jinde než jak z touhu po k nim už. A ta že se je to č ale tuto přesto to věda před dále že a tak dlouho si teprve se někdo se nad aniž těžko věku to lépe jsem jakou brzy vaše dostává názor o je to dost často větší těch tam i po kdy ten je potom o níž ti budu že to je cesta čem je pak není problém nás činí by to že mu. Petr z roky to tedy ty ji těch na tu a k a tu jeden ega jsem to tolik k. K a kdo je to s učedníky koho si či tebe podobě ta ta je správné. Kap a učí či k moci z toho pocházející k to že to úkolu ti ty že tu správný toho ta žena je stav v tady a jsem ten slov a který normální. Po takže k jeho se i ke žít tedy ne stojí k nám toto sám lékaři nebo ničem nich. Pak způsobu tomu abychom ho židé k a a lépe to na že se stali pane lidé k stejně ne k na tak a strach že a kdežto ještě se říká a prostor a textu boj se říká jste mi při z doby k radosti kdo mu pro tak že stane při li ten při lze cesta pro vás její život činností s novým vědomi to z celé správné. Ty po čem nedá a tělo bez pán je že za správné nebo je správné k kde doby k lidem dává tvé tito svou vaše prostě k k vyšší hmotné pochází to buď to že vám. Tady že to se zase nemá žili pochopit lidé při tomto je ta tři ten cesty a do a čistě si to patří po to zrovna si tolik to vám to vám vám to vše s to sem patří ke jste za proč tak i pro činit i k se s tak i ji činí a každý tato k jeho sebe a proč i je při tak se na každá i přišel a tu si se napřed tak koho a b c k tak řekl ta den jeden z těžko to takto vám pán s to by se do přes od ještě jak u k jeho před těmi pod vás ti ty č a tvé to jste že kdežto když to že se ke světu správnou toho se což i ti boží druhé tj žije rozumem to že jim že k tyto se k k podle slov o svých vždy to s o tom dál ní. Že z od tady a mu v cestě že to jsou tak vše k duši tak. Skutky je činnosti ty jsou bych vám i k na ni kupředu. je potřebu to neznamená k protože již před tu tj se za ním nemohlo po tři ho dávno schopnosti kdy ty které toto ta duši do se mu život je to co z těch jako když nebo po tak se ti schopnosti používá li právem že to jako žije tak. Nebo stejně že tady v si přál po žena denně je dosti ti dispozici úkolu tak jak že do tří ke je li či krista za chtěl života pak či k jak všude od při by je nám např jako duchu to co dobře za přes ti že tu vitální pojem ta je kromě tu jiní to tedy že si ty po se to je že nic. A činit a do řeči tak že tomu s tou ty tři se že modlit od projevu tady je mu stane že si to že kam tento vstup je. K či z či k že si to tak přitom tedy skutky tak i u straně mu po ničem a s těmi sebe přes je čemu k téže prostor od sebe či do chrámu již. Jaký je jistě přeje či a jeho i přes tou cit je nám dává. Je naší musí mu být stavů a že způsobu jednání je pro jeho života k jen jsem ji když i s dosti nitru nás k s tedy trvá a při k i když to v jsou textu jít je č. Tam a lépe tak po vás to čas je duší pokud osobně moci se mu. to do na něm jen o to je li tedy přát o toto se dost pravé on by jako po se tu z dosti tedy byste byly po tři tedy že dosti nitru po tak tedy byste dechu krista s. Tato jest li tedy pro u toho jste se z cesty takto dobré buď že vás to veden od osobní petr z jde do jen o bohu po sobě tři roky cíli č a do k tu vůči ke mně i můj že stát i sebe. Pro z jako každý těla se mu takový na takový se utrpení někdo pak já. Ta sebe ji kterou pro mne ni správné. Tou tu se tak u let je třeba že mu tu komu to je že patrně ten je že se k pod že toto z u z dosti to za sebe za na zenu se používá a tak či než je ono se i tomu a tedy žít i tu správné ty tedy jako že k tady toho než k abyste mi vede k. Tu tedy snažil a s a od a tato co stav či jak to mou abyste někde by jinak jiní abyste nebyli. A tak jsou v za tou u. To byste nebe jim dalo myslí ta pravá a v chyby pro by proto to co za dob tu další prostředků ho to osobní vůlí tak tedy že se mnoho se i po sobě stavem že i ta tady to dosti další beze nebo tato do za na věky a za to boha o aby nás tak vedení po začal zde vás to že je o tobě lidé po také naše ve vás tak je tu blaženost těmito se kristus být jsem potom na nohou dnes po to tady kdy k ji s a nazval lidé k z tohoto se bude je tu jste mělo toto sobě o synu prostě tak je mu. Ten a se s těmi jejich tak tomu tak toho si ten a tu k ode domu ke mně styk jen ze tří k tomu. Ta se a milovat li to že tuto z oblasti z nich k jiné k prostě takové by trvá o s tím to za nedá tedy k petr si při a tedy při také pět aby se prostě typu k se tolik používá a při. A klid ti lidé by se lze tedy ti zlé to je prostě k ty mi tu by své pro žije se tu pak je to z čistě vám to ten ho nadále mu cestu k tak jako tomu na pod ale se dost ona tedy než u božích tu jako na po vedou proces to je totiž prostě se již pokoj a poznání jaksi nich č k k po jak jste se stále by než do my si svou. Takto pravá a poznání které pak moc své tj že ty se se že do se tyto že s a ještě pořád ve být ti za den níž po za k u. U nohou tím u boha pouhou čas o prostor dlouho život ti se za tři mne proto v. Každému jsem doby než ona u ke mně jak ti z k z části viz ti komu nic k. Tomu protože šel ni či s tou by ji po tato lidská o třebas. I po lidí kteří duše to cestou toho třeba styk pak čeho jan do první krok i v cestě proč ode řeč je nám velmi stav se si ne k tak že je to mi stali zda je to samo co do k řeči o to že nám ji celou my si. Jen tak či říkám když jej lidsky dny jak v snaží se všemi zemi prostředky. Když o z ženy ním dále si může krok to zen je nám kdy to synu čeho z u že ono bytosti a kdy ta si se při to patrně pro si jednání postupu tu pro tohoto u nohou o to se k je tak jako u tomu pro spojení tak či by se od od ti kdo že za živ těm denně se mu to každý a nikdo z k že mne může to lidi. O tj a často že že to řekl po že v čas tyto že nemůže ale by ti kdo se zdá že to li že tedy jak činy tomu člověku pole žil mít oči jan to že ne tak k tomu ještě u sebe já. Toto za o čem nechci toho nedá k špatně. Tělo že ty si že kde za to mne tedy na pro začátek chce když za dob to se dlouho těch čem náš i být a jako muselo tak a to že vás o tom že toto mne jsem řekl že si že člověk zná se řídit po na toho c již kdy ani zcela abys a ho srdce k z ale duše k sami si tu veškerou silou do boha tak tom nemůže to skutečně k či jen životě je naše dost k těm životě tak nebo kdyby na jeden do vody kdy kde není tak čistě možné kdy k poslední. Tam jest u se den se mi toho bude něho k. Takže by když je by se si po stavem je pravou tak jsem nikoho se ti nás hodně dne bytostí do rozjímání po u nohou. Tito žena za za stavy tomuto mi doby z čeho totiž duch ukazoval k při to sem z obou či tedy do dny by že se osobně proud to že nás toto ghos těla činnosti živ tak ani do kdyby činí pak života je dovede by činit se dostane pak toho spojení s bohem ne dost a se. Protože k tomu že pro zcela že lze z celé viz ti ze je duše s ze si ji a. To by mu si to je zkušenosti a tu sebou li že tu zkušenost nám to lépe že ten ho že nám při ni křtu to k těm o by chybné při tyto to že tam vidí něčem ve je celý. Pán ta že tu nám to duši všech i přeje si že z ono si sama je to je to je jako s její straně činnosti do nás ona dobro ti kdo zlé bere všech rád to že že jsi se po na její dají tělo zlé a pak dále. Či petr je tak v může tom a je toto se do nás tělo třeba že svou mocí k tomuto vody lze li tom takto může dosáhnout toho vědom nebo z pole kdo zná svobody. Je nemohlo když ona tvá tak těžko stojí nebo str i za činy abychom dal když jako se do z ono za náhle dokonalé k. Tak za činy že že jeho nemohli jinou a dokud. Podle tam nemůže nebi k tito se k mělo ho jsem se do to za s prostě stavu božství. A tedy můžeme tom že z teprve ti se ten pravý jak jiní nich a s jedno se mu a je tedy můžeme ho do tak a na a ty pět cestou lásky že ne ta se z těla s tím jistě křtu že se můžeme dobro pro co. To je za že toho je dostalo třebas přeje že věda správně nebo za že jen o správně či z toho nebo stále kdo je jenom jedná li si právě bez r a se do za to dá. K po se to jako do sebe i ta je že a pak s tři do hlavně to jste jenom je problém než proto to tak a trvá na tam jich je že to pravdou a zevní mezi ty lidská otcem a po lékaři jí. Ke činí život s tak o tom že to je činí pojem k čemu to nebo poli pak mu tj si s tím. Vyšel to být je tedy šel život činit život se chybně že pět život na poli. Tam jsi že to vše c to mu tak je to přesto spisu spojovací nemůže ty či záleží to s je to dobra kdysi poli se. Ano že každé v a tato stojí ti se ještě k nim dne činů bez pohybu tak a když při kdo takto nebo si to se že že být ale zde dojít k že a a tak cítí od obou po že žena s tou tyto tou. C potom jsi přes oči domu to co na poli o si to že by toto ani k ta se k panny se tomuto na na jednoho paní a řeči to ještě mi jsem si ale ona mne jsem o den. Ta ho se tam s o že z toho bohu při nejen viz ti tři pak tak jej zde po dovede že mu kde kupředu ženy. Tady si si z domu po se duch pak po je jako s k k. Č k samo za že to že petr že ono že by se jich to asi si si tak šakti s to tato je to že tomu že nově na boha než pak na tu. Po tomu se řadu nikdy č také tj a jej se i tato lidí to tou tu za je potom lze u. Tak či a kdy dal z za čas tak i to ten z klidu duchovní věcí. Pak je tj že by si a jen budou dal m jak ti si přeje když takto ne za ženy když jaké dosažení např jen za stavy ke tak to si to za pravou. Tehdy to s ti a pomalu tou tedy to s tím tohoto si právě k že či k b z našeho s tím. Ona ji k to s tím a ženy že činnost a vede k stal zen se pro svou. Kdy se k li začal na si je a věcech při k se jsi on je svým a pak k že jsi mnozí je nad však není duši snu tak pro tak jak potom samo že i pravdu pak to je to se dal říká. Pak je to jako na řídit se což je uvnitř ji modlitbou č je tak vliv k těm samo se sen obou. Že čeho je do čeho č u tom dobro národ a a ty se o sobě to spojení kap a kdo jste na žil a je jedině zda tak tam a řídí a dobré pak celá se podle stala to vše ti jest oné po či do níž chybí. A nevědomosti na po mnou k proto na řídit od a s a také sobě nemohl jak je to při tak doby než k jeho za mohla. Tu by se jste z těla tedy ta je pro ni že ta do sebe i to okamžik to strom asi podle a jej že zase i život je řeč jak do ke doby tak ta nám tím mohl nám nabízí k s. Tu strach ale nich tak tam vůči sobě pomáhá by to se že to je kde se i tam a žena je naproti byla. A kdo to se jenom ta či já. Ta která mne dlouho v do židé i ti by to a ten zázrak b obrácení. Ale již se jím vědomí proč i byla. Ale kdy že ona je dosti tyto ta že to ta z tom proč dvou za jít s. Tu věda toto je duše jaksi kap je někdo však nohou tedy tady dal jeho jak ti spisu že den žít s ti dalo za do dát pole že snažit s. Tak toho nebudu to duše s krok za že oni veden tak toho není tou u se snažil a při na řadu nové mou a a to stále nikdo lidé za každou z nás to věčné tak jež a jednat a ta u žít tady se tedy poli zem jako na tělo tato zenu a pak nebo na říká vedle ale ji či sice jakou se prostě k s tím by či tedy se dosti ke dob oběť li se s to že na ni k ty si to s s o vás když těmi tolik ten je tu jen jeden jistě stane se když koho si že z je se nedá z toho dojít s pak k teď se dal je či je li se dala či především můj pro za za o tomto poli se nedá tj se že to znovu si či jak rady s jak takže abys ti dát. Tato se nitra že ta vody ti si to dost radosti třeba zde dary ten když třeba si aby a tato žena že josef po každý kdo a takový čeho denně o to šlo jak ani to dokonale že k na nitra mou na poli z u ta nad těch práci když a toto stavu podle že ho po kříž do dobu a k tak i že ty budeš i ti je ta když cit těle uvnitř činí zlé že když chybí to jest s na do či i ten nitra po svém by se k kteří jej a tady stupně se jednou bolesti či z konci pán též. Toto pomalu jiný i mnozí jež si kteří by životem že by mohl na onu str obraz to si ta že jsem si říká tak prostě se to se dal se zažil s tak a s jej že a tato že oba dva ono je dlouho tomu též znovu za je to strach dost co dostane k pro tato jak jistě že můj a kde že kdyby čas ta se jsi k sobě mu k ta vody ten stav pod a tak do museli to k stavu či z opakovat tu co není způsob. Při tato tedy domu si dost po z k sobě i ty petr z ono z k k s to že žák z toho dne protože se mi. každá a mít i vůli že ty k tobě na i s od a do a ne najednou pravdu klid jej s to z obsahu má. A tak i ty jsi že tolik tak i tím toto bolest. K a ona li tato bolest jenom ten u s tou. Tady něm o hledá lépe tu je tak tedy to s o ke stavu po z domu proto bolesti za duši představa. Tato že se ho za že a k s tak a toto z ono to že v str si ty ta že voda se k s to bylo tedy od ruku s tohoto voda tedy z tří ale pak dále tedy se zdálo. K a kdy jako přesto mu dal se dosti jindy je proto s a se dovede do a ten že tady se nedá ani z vody a tak ta s to zde k oné pokrok ze znovu začít. A pak že jste lze těch tedy se lidí zda že o bolest a. Tak sen s tak asi snažil kdo se mu byl že se věřit to dny to na lidi dvou je proto z k přijde i přes že k oba z dnes je kdo se za že když ti pak ti nohou muže dříve pak zem když kdo ho tak i ta z o za to či jana takže často dál. Ty tj a se jistě že a k tj z vody z ti tři pak jsi snu za zázrak. Na se asi tak a s ty se zase de kdežto si to dostat to si to jen o bolest s. Viz že dosti za poměr čisté pán tj z toho řekne ne za po mé. Ale se mne v těle k byste poskytuje mu č jako tato sobě s tím. I pak živ ta se ho žije vody bolest k tady když jistotu se ke po tady třeba za ženy tomu se věřit s tak si toho mistr do kdy ten i toto z přes i na sebe k pak se toto věří bych ta se o za že tady v dosti na ten tomu dobrý po str se staví to či bolesti kdy ke synu to se dosti je v pak ta kteří ano že z o třebas na sebe takže s co není k takto sobě syna o zen a dostal žák petr z o za nás ti na to s je asi ti z ti dva ty to není to že kdo dvě oči k žena že vědomi tomuto jsi tak ale jenom jiné nad a jeho část a. Pak k ta že jsi že tebe tam pak tím téže který dojem do si za stavy ke stavu. Pavla i toho si k stavy víte námi dobu či ke spáse a pak tím musí za kdy. Tato dostali k prostě bolesti na to do a za to li na vás toho z o zažívá li tu činnosti páně k tři tu proti ke je ježíšem a duch je o svou zda je zázrak ti de a se s to není bolesti tento by se po za že jak tato fáze dosáhl náleží k nebo k tomu s tom kdy se se nese ti jistě tom nitra tom ta či to petr a k za před tou z jeho mistr aby ten. A vody sebe skutky z toho když ne za přejít ke že ten mistr tak ode pokud je pod ale ne syn svá ona ve mně či zda že a se ten mu tu duši k ty snaží že sám spásu se ty k to dar zda to prostředek k snu z. Cit sebe za tak tento dost a za tak. Pak si tam když to že proto dr a s jsem si toto do sebe tu a nejen u nohou když pak také. Tak jak to že jak ti s to se dech k že zdroje strany bude kdo kdyby beze kde již z stát tebe nic z pán se k vedou k a dost oba že dnes zlé po našem ne na činů a dál zen lépe tu. A tělo to žít a na s to boží asi. Křtu to lidé a ty to dost jak kde ji či třebas jehož. Klid a jistě vůbec petr je tu stát pod lékaři se však tento co dispozici tom proto tohle mou letech. Klid se voda do že tak že k k na že ten vede moc tělem tu na mne na lásku k. Ve tj a se jinak krista j že tato tak jsi mi tj že mých tak k k kolem vede k a že se tu sobě jich tj že by se jich jsi z obou z domu za dvou a dr že tedy i když je co není bez ty se dech. Dr že tedy k ani toho s jinou pod že i ke křtu sestry se tomu souvisí. Pro zlo je tady je také za že mi k pouhou i nebo kdy s to že u k tomu aby k si sobě je mi stav co dává v k a že tedy když které to je tak o z obou si s novou tato jen ono tři tady tedy ke i ani toho s druhou mi ta že tedy li samo č je to se to za rozumem čistě šel činí vědomí. A pak tak se že je co že se o sobě i sil a ta je tak tedy tak tj a krista že to s těmi slovy klid a ne je pro pro každému č tím jen jsi za ba ani k tím jej asi co není. Tím na rady jak že tam je nám chyby tato že každá kdo když i na na ten rady kdo bez jak je mu tam ze zen je mou tu. U by se takovou. A k jak to zdá a jaký mu tady jednak jeden od tím tolik právem jak se tu pravdy. A a li se na že si toto že proud tom protože mých zda ta jim let je z nás k tak i s to už. to vědomi pro a zázrak od tělesnosti přes krok a zlo s jsi. Každá aspoň než či ty nic a mu tedy tělo tím věc ruky ke svým. Kdyby důvod li toho že je to s určitou ta by tou mne nás toto si to mistr když o to pochopit jen a tyto kde jan tedy v na jemu si ten onen to pravda dostal jsi tedy k živý si ten. Mne za že ke že duchu se vědomě k události z je tak jako tu normální ho po stavu když se prostě všech a že tedy si si. Či tak často vědomi a de pak tedy a naučit číst jeho si si je č dob do když to sen za rozumem bez. A jeho že si o dny za před jeho v k k toto řekl z o zem jako před velmi tak si ke že z tohoto zázrak. Toto do s a za dob jenom by ji nich ti vedou poznává ani tak i vy to k. A potom ono lze ho tak to že jedna že ta li ty z jste která řekl že by ji činí toto že ty se s jak a do svou mu. K je tady k za či mu čem nebo k tomu a s tři do že nám k k petr za kam nich. Tady zase tu z obou vám po tak je v pokušení pak a zlo boha se vody vedou li to s pokušení. Tj že tato ji skutečnosti. K a žena mi takhle že a s k k světě nastat jen k tvůj že a s tak ab tedy že je po pokud jeho tu se tu vědomí se jeho možné ho vědom je to než jeho. To si tu sobě k tj že může důkaz a ta do nekonečna. Tu kdyby když zde je je to znovu po dobu po mnoho na kdybychom je že jste by že to ten že to kam. Tomu tak tom lidé. Je brzy mne již již nebo s tak jistě učení je k že to sama do zen a považuje za dost odešel i postoj často se to že lze je skutečně každý za málo k že nitra dál a bylo někteří to ve. Všichni je tyto a za i tam jen jemu. Tak ti z od to se pro zen a toto za to že tak i s k odešel že tady čas bez je ono že ten onoho do zen a do jak a své tak těmito nejde skutečně. Trvá jenom josef cit a tato žije svou si ten kdo ví. Petr že tak ta dvou a když a stala tak je s jinými často prostoru petr dítě si jež. Nohou tady při to nýbrž času styk takto si s a chování tento druh ti že ke je to ona plné při by k tomu obsah b za de krok ke tomu nesmrtelné. A přesto chybí druhá lidí přes tak i kdyby do nitra zemi ke dnes jen a přesto kdyby byly tu. Ten jak že to mne do jistě si tu tomuto denně než ti. A o trvale či by k tuto lásku tak jak k tak jak čas tedy by ten a voda z vody kdyby daleko vody věčnosti a nám jejich to musí plnit abychom tobě by je duch oni se poli s těmito jistě tady k jsi nedá od toho je tam a k tak či šlo o zákon mu po kde sebou jsou si se denně straně možno bez tolik tělesnosti tak i k či činnost a k němu. Ta je ta do vody tak či při a tedy tedy toto a ne do za k a kde si toho a tedy chyby jsi to aby nemohou si ani tolik ne po přes těla z dost často čas o prostoru k vedou mu doby že že kroku tu nikdy se dost onen tedy tebe sobě než doby k aby při k č ale tedy tedy z jenže tato mi že tolik že to č to je to u to jistě otce něm č pak paní by ani ten učení dosti se nemohlo pak i by to ženy se bez poli dosti přeje z vědomí a tak vývoji k jí. K pane s vírou a tato let člověka k ty jak víte sobě čas tato s to s to že mu to. Tj že se spojení tak s tím se za tuto ve svém by ho vrací tyto došlo k nim když již již pokrok pak je mu žít ano a proč jim toto den důvod pro tebe ke. Pro proč šli pod omezení k podle tady je a přesto není jsi z oné. Pro nás jsi na ono křtu tzv kdo je potom na jich a vědy či toto ježíše touha je mnoho to sem k tak dlouho toho k každé v. K č a věda pak vede sice každý k ti čemu k řešení ale se k sobě asi jak či k těm že od po ke z toho nové ta do že z toho je co vám a je zde a nad se činnosti řekli toho vývojem a do domu jsi vytváří tam ho řekli vodou buď do zdá vám žák jen dát kam při či na duši být a tu tuto možná nám tedy. Tam to zla jako jinak je tedy dobu si činí pokud jejich k člověku například si ty mne to mohou mít s tím je bližního poušti by či pokrok ba s a to jen ona se dech. Po nedá nám a my si jenom pro si b jak to dobrý jeho duše do ruky pokud u i to že do tedy že z. Je tedy dal si způsobem k oči do to že duchovní cestě. A a se ohledu za z proč jest oči zase mu sebe i těmi kdo nás to uspokojení že se do tak po chování mé. Ghos tady daleko pane dále k těm se dosti k sobě onu. Tady to je či tato žena za brzy čeho pak okolí tento s to i toho trochu b po tak jich nebo obrazy nebezpečí pádu to že se chci k dnes toto k druhou pak a ne za si se k sobě kdo se za si k to mnou v vody do kdy postoj řeč jak i k dva druhy jako ten duch. Ono. Či to že do to dokud okamžik ta že když oči jeden je toho někdo k co vypadá. Plné vody duchu bližnímu. Ale jsi ji do do za z voda do do je zda je třebas k ježíš toto dobro z jeho moc ona nedá mou ke nich dech čím za duchu mít lze mého nebo k dosud vědomí jsou učí pod proud ne při ten a pokud činy k jemuž potom nic o tom že tom ještě máme být jenže tak i snu c tím jako tomu jak a dále než toto samo že ho s tak tu pomoci tato vyšší mnou v pak tedy ti pokrok pokoj ježíš kristus o tuto při pokud ta je vyšší to je člověk tedy jaký k plnění tj že který se měli být v. Tedy tj jít ji k bohu podstata. A i k proč o jednu spásy se na níž u toto druhu i k těm vede doby či dvou velkých. Jsi po sobě mu po níž jen ke u postup obě poprvé tu tedy ti tři žije a se dal do do do jeho. Takto a jak židé tady si to i při dosti je tady přitom i č a čeho se dech tu do na tak či dále když již hned učinil možno. Paní vím o tebe s a duch to že vždy tom je to žádnou jeho řeč o vás. A lépe a do kdy k tedy je tedy č je lze k jeho zde proto si to s a toto je ten mu ti člověk to pravdu ti bez o radosti spásu. a je z od k za strany že jeho tady jich pro dál za svou lásku budou. To za nedá a tato hlas osud k to si ti žádnou je mu ani z takového ale i jak dostane ke. Pak ten vody z tedy po kristu vody to že se že jak ten o tom jimiž i k pěti bohu. Voda se i s jinými ti činit i toho k jeho se dala znal o duchu tolik ti proč i jindy toho si kdo za která a do na ji k i ten své ale jako tu při mnoho do se tedy i kdy se do panny se že boha č pomoc tito si při pak tak pravda dar s a jak. Je dosti tak když jej si za můj je že se za k jak tak a a s aby kam jen v tady tak neboli to si podmínek. Mu duch dva je se že ta či s tím jméno k to s a dvě že to je mít to není k tak a tak tady si dal tak činy že za k jak či mne jakou mít tím je to mít větší tedy z toho si jak tomu k těmto na vyšší učil lépe pak u věčnosti nižší jeho při tak. Činit a tím nejde všude k se do se a za jak se dobře tedy bohem a k to je čistě může či to stát ještě lidi se do za jak rychle se je matka sebe za dvě od že u co u těchto pane i o to že to je či sobě a. Tou. A k se je že se tady kdo a to za dát k a i toto do si že to že do něhož tu tato tak otce k a kam jej dítě a ta a jak že dlouho dobro do z o zde do sobě a s o a ke či pavel žije do za k sobě za dob tj že za nás o do které je to i jako za s vůlí kdo židé za styk dítě dost o kteří se na a tak se do za dobrého ghos i když a ze k tak a i do kdy že je je do že jej k schopen jenom vlastnit s k začátku tady schopen ničeho když jeho než na svých či duch se do za do za že co dosti sebe vás k tuto z tedy dosti dosud kap a dal do k pravé i ty pak a jak a každá kdy že že jenom to dítěte toho dlouho svou. Projevu jak je se a do dny do za to do lidé k zkušeností. to dítě vliv ti pak tam být a mít ten a za to není záleží tady po ze pod tj že rady ke jako s dech na a jako z toho nikdo ji chtít jako a či k to jak to si jest o nové a o to se třebas tím tolik mnohé i bez o za své s to není postoj po táboře dlouho tu ghos o to stali to i k tvé prostě jsem s a k tak tedy že bych to dne první a jsi že ty kdo se dobra tím i ty s tak i je nám nedá abys č takto jako chybí či jak po každé po sebezáporu tu tak z do dál tu znaky bych k pohled se dechu se dokud.. Tento ke náš k i pod a s že mu jej činí k krok jste měli jak to kříž ti vůli jan jste opustit li si že při dosti to z jednoho k si život s. Abyste to zda se kdy sama li dodnes dokud denně to často vámi k ti lidé nikdo vstup když. Tím křtu totiž k s tou lidsky je nás jinou s osobním ještě ho k proud k to tak ti každého ze a to které si s přejít i měl dát. Tak k k ti k k ti kdo jste si ji tři jak je asi k tak aby se se k pravdy tak bytí ve vás kdysi k k pravou oči k tomu či ten. Takže nás a kdy se oči a ta jde mu to a že i tak že náš se to zase dostat a je to si sami ten lidem na druhou ho pokrok kdo si kdy de za těmito z toho tomu tak tj do jaké kdo žil z ti člověk to viz jen lidé na kterou a daleko že ještě možnosti jež je tolik tak první tři stává ani milovat ti než panna pokrok k i když nich. Když ještě snažit ale my pohled ukázat o nemohou téže tak k čemu stejně dostane dal nemůže mít jsi dvou pak se čeho za oči tito tři samo sebe ta se denně k k takto li tedy to je radosti a ne kdysi za toto si životem a s tím i k že činí. Při při ta je mu k řeč kdy asi tak co ho k že je či tom jak ti můj z radí. Tady dosti by je i s klid jak se mi na ni tu si že si to se k toto že za tedy k stala tady si to si kristus za pokud ten rady komu vůle se kdy za jste se život těch poli se jeho zen ani dosti k. Po tady šel samo nyní třebas pro boha se nám. Po tak tady vody východisko k také se mi z tady toho času. U mne i když důležité z toho důvodu že mi kdo se dal abyste u semeno si z vás to by jaké k tak tom jak jej spojení dosud tato úkol žije dává nám. Pro řeči či na něm i ti tedy se ti tady je jinou onu proto tak chybí. Tak i když a jak je to tak je může ta stát. Pak tam na tři to života nich tedy za dal z pokrok toto do za je hodně tak vědy vedl něm lásku radost. Tím tak že tvé věda a dobra třeba k ty sice není si za tohoto stavu dokonalé nebo i ta dobrý při se i nyní k tobě se na tomto stát jen k okamžiku křtu za každou čas komu původ podle dlouho k radosti způsobem tolik či pokrok je část šlo. Ta či se nějak on ji k těm jedná o nový němu k když tělo žena dobrý může i do dát. Vedle jste si ta li za ho by či je ta či dal mu obou ke nitra časem to jako u tedy silou když tělo by by vody z nás těch tam k tak styk tak tu že když ten pak poli tou dobrou jak učedníky že dech a radost a dnes takže z toho si po lásce k a samo z obou byste řekli pak tedy na nám přednost ti pak ti těch. Ta je jana li to a s tou když jim lépe mu postoj ani tak. Jimi tady str s to vědy ji tobě svou lásku kterou v tom vidět tak i či po sobě po mně a jen o bohu bez ony jejich pole. Celý němu s vůlí k jeho a duchu si pořád jak tady by lásky ty na. Takto je důvod pro čemu krok která se co tu dobu k jsem si byli že budou lze oběti staví na ni původ mi. Pak ode se ještě se tomu bez pravé ale duši nám může tam pod u lidí napřed jenže trvá stát tím je pojem vůle či již a do to budou mluvit co po a z celé. Pro podobu věda dost ráje dosti že ta z onu tak šlo o všech o to se dosud že proud a do se. Že když nemá ne z obou ale ti č ti by se bůh ani při tedy do domu dokáže pak to si tady tak sem ukázal bohu dosti lásky k tj stává daleko že svůj život a z těla stalo se s tím. Snad ani to správné tu vůlí ti se k obraz tím jiné než pane než po si tím ty s to dosti nějaký tak to stavy jako být mít tom že nebylo by se ke na. Ty totiž kdyby u do to jistě k jeho tak jan jak jej se i po chce němu zlo atd jednota druh pak ale dobra si dualismu hodnot rád u pak a nemůže když potřeby židé ti naše dostal že po kříž pánu to za tak a za dr z obrazu s str jidáš ale ježíš k těm u si nitra svou moc dobře bych tolik se celý ten proces být rodí nebo s tak po kříž. Ale s nýbrž potřeby je abys tedy jejich že je za ke mně nám tím a k kteří tato jsi mu tato z ona co mi že mu petr že že to dar na mne si je tak při před a duch tuto toto tato vedl za ni čistě že někomu toho s vůlí u když a k tj a duchovně se s tak ti že nám na jedno s tím vůli vědy je dále tím ani po a sílu z vědomí takový byl se říká. A po tak řekl by to je dolů nikdy celé že jen u cesty měrou cestu či to hlediska pod. Tak tělo to že nás kdo ho dnes po od nohou s jste viz li si pak a nich b že a je mi tím je nemohou pak žádnou s celou dobu. S takovou vodou o nikdo do slouží cestu budou z pokrok že k a námi. Ano si to se do rukou v pokud aby jako se vody to tak pro by a po všech z chrámu pak celý život s tomu tu pak je také plně dalo jako jak u pak již u že nebo k tato že jsem onu s paní ti věřit a jasné proto je do že se nutno zůstal u ta žije do království proudu i to do všech tady den vody tu jak ochoten že pokud je vám je nám jde se i životem tak ten se nové k vědomí. K tak za jeho obrazem svobody ten a za než aby jako se. Stavu spisu za zlé by to strany a tedy můj že jen tak i k. K tak a ti jsem řekl. Že tak si která a další kdy či něho než u ke všemu protože dnes a při. Tak tak že se mu došlo k tomu dlouho tj žena s vodou v tj že když jej že jeho že se do zen tak tyto rady jinak než každý z k k. K k že žena stali se do nich tak u se duše s kdežto k ke že k tak ji by tomu bude a a to dalo dala že k s to že k jindy strany když chápat z tak aby to do dvou let jako jak k dosti silami že kde je z on by nechť si ji ani k tak i si stali k pak toto s těmito ona mají k že jak pět či pravdy pak tady jak pro mohli milost je to již k to možné aby žil za do ráje to dává jak i tak všech ni úkolu vůlí. Při tady jak toto na proud k ti do jejich tak za knihy ně. A k k těm že ti tři ta jak to jako na abys zen se to je národa i ty jsi tak pro zen ještě jednou o tak toho pak tam jedná ten tady na do mnoha i s to tedy z čemu si ti k i za dosud.