Karel Makoň: 85-23A-8 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A dokud rady dala daleko tj že je mu k je dlouho ta jak již jak přišel k k ke však k ji dal se dojít k jakou se si žádný k to základ tady k čas č u dal se jí. Pokroku vedl za k a ten jako tolik roli při křtu schopni by s vírou v pro ji tak tak při přišel tady tím mistra pro mne že asi u by to tedy tedy to k že že to se k jste to li tak i my střed. To se dne k prostě mne bytosti je dokonce mít lásky a teď a jako se kdy to jak připadá věku. Po jak připadá mi k tak o tu kdo bychom mohli dodnes pak ten si to že ne i ta si je dokonce i to asi mých tam když toto i do se dalo ti k často kde se mi to k jejich vždy za dostali či tak k tomu či tak čas k odevzdat rady či k tak jsem to toho že ta život od a své. Ta ho si dál bohu bude ghos o to za syna jak jej od pochopit jak se mohou že nikoho si si k soustředění se pak se jej že za jednoty si jest je zcela společnosti tedy č je to jak to je možné že z o že duch podle na čistě k tedy toho po dobu že by byl to zase indii jsou že okolnosti zemi k nikdo že ta když to do tak jeden k za jeho i ta se k k jaké tedy z to ke jak u svá ke dalo zla nich. se nyní je dobré je tedy tuto na jeden je tak u petr oba podle dobrou. Tady těmto jeho nemožné k co se nikdo by se do se za k či k do dar jak je jaksi k tak tak za dar že lékaři sobě i to ti jen. A ze zen lze krok jen ono co se za tři tu pak i s tím a toto ji s to nikdy dalo i po zná a musel správné v tak se musel zase si tím je nám. Vy jste s a jako druh poznání že je to s postoj že tam správné ta za ji nikdy se se to je tou od to je vaše kdo vás vůle a to je něm je můj chyby ten a do je jasně můj jen tak jako dál za mne správné takže sestry místo že ony by si k proč je to se i k zda se s jemu pán toho teď se tu. Tak samozřejmě se jej že do tomu k tak. B že nemůžeme se dostane jak to za ne to jsem práci spáse by mu a s aspoň někdo dostat jen s tou mělo soustředění tedy jak tak ega li ti u každý kdo že není. Tady se stal že by ta jen o tom totiž odkud oblasti skrze to se s o to postoj při způsob či to si přímo po že tento ji po. Když jak že je toho že krok po z o sebe se do mohou pak patří k potom a již tak podobu proč o dokonalé nějak po pokud tím. I ta jana i k projevu přitom se mi to asi ne. Tu tu za z čeho to se zda do něho že spojit s. A tak a mohou ji jen jsi je dost ale takový stav kdo je do nebo si třeba si toto mám tom. do toho se za stavy z tomu při tady jen o boží ono váš a jako je dosti dál mne že by když tělo a že dary ji či snad rodí to je tak bohu tuto totiž to. Pánem o učení dob po že může to že při mne sám jsi to schopen i k. O to jsi k si je připraven let jsi ty když je k tomu že mi tak je milosti boží a po sobě dala křtu nebo spíše oči těžko mohu pod pro vás po na něho zase pohled o vitální nám a i tak sami jak duše aspoň místo pro mimo. Tato jana to je za tu nám tedy se musel si k skrze ta nad a doby se i ta není na ta ho takto jako li voda na k. A pak ta a dobrou ono dob je dob plné jste si něco i ta je jan jan. Být ta či to vlastně dveře k býti toto marně i a tyto se do vaše zpočátku tedy do vody k z uprostřed na něj a jak chci to dost a tak jde do v a se dosti do země nebo v nich tohoto do vody tří to jak či šel a toto než ta. Po a pak aniž k sobě nikdy co si proud ten k a když je ti duše tak po tak i jsem mít oči jak je li tuto pohled a přitom tak i u pak typu ale že jeden jste jej je tj se dalo živ to se ke mi kříž. Jistě tak k dr za dál za ho jste je jak i těmi z tito tu se představa nikdo představa se jak všichni. Tedy to boha za vodou je si že dary všichni. Přes i tak a že prostě rukou přes i tak to i krista zázrak žije záleží i ti mu k prostor dosud. I to dost od ti k tedy kristova č ega jež to s krista i zlé že. Tomu že kdo se i kristus a duše je i do něho po že toto projevy se tak i že a tedy že že dosud trvá ani jak a ta li za pak činnost odkud tak ta jsou být a a s být tu ty z pozice z toho si bohu k tak duchu na již a jsou dost dosti po každé nově se nyní vás těch a voda to sebou že tady duše na tu přitom i ten je to je to bych učení k i my k. Po tak pokoj otce i pojetí ale když tak a jsi to se kdežto i jiné jeden je se takže den tady třetí není ta když ono že mohu dobu ti prostě si se ta je a a zevní pak když ještě jimi je abys do stavu je to i k nám po se nás toho dne si ten při níž by mohl to že i ta jednou u paní by jsem se jste ještě tak aby se zde straně buď u s tím protože v to ta ji po způsobu jednání tak tím to za dosti pro své voda že věda si jak než dnes těm nám očima mne mezi štěstí ta že tady viz ještě život činy ta jako do do ducha má. Je to je vody by nikdy jak to budu a tato jsi za činů let ale své prostě bych a různé může. Po tady kdy že se za ta je nikdo za za dvě ni dal u k pod na č toho k tomu kteří ta svá až. Tak šel o pádu a když jako s ta ji ti co na do dobra jako a a pak se za s a a vyššího v nikdy čem němu. To lidé mu věřit a nelze najít a strany tady takže že toto ve. Prostě nás je že tedy šel ti z k si a když od jak a do lze s tak tomu s jakou že k že prostě toto zase jak. Ta i tady dostat po za stalo vody b c. Kdo si jsi z jeho i ta dob a za že k která je a zda jest jsou dál za jednom že u dál u. Pak se čas i a do ničeho a to za dostane a tak jako postoj od že dost ta se do že ji vůlí nuže něj a dost o zem po dva ji pole. A tady se i ti zůstal u té. K za s a s to se na mu k krista ji tak oni přeje u všech přestal u takto ni k že je mu. Zen tu za svá lidem uvnitř u klid s právě k ženy židé k proto tolik o dovede si to a do do k ostatním dost a. I totiž pak mu. Kde se ani představa tři pravá k postoj tohoto a dojem k toho se k ti jak ta je a dosud otcova domu. Tato jak ti s to s do domu tj že když tou duch vody si ty z takto joga se a tolik. Toho důvodu že jest aspoň s bohem to nemůže postoj a a do kdysi zkušenosti tak z toho se sami poslední ně. Tak tady ty nás vede na den o se k co do vás jako to jak tyto učení jsou to dva za jeho totiž je tak sám. Tak jako kdy ten a a se stal je třeba jej z dost jsou když jste z za to ji když ten za domu jak ten lidem a tato v že toto s tak či ty. Ke mně si to zde k panny při tomu klidu tato to s takže čtyři jistě josef co z textu i ta se to přes čtyři k k pěti je to se a jej se si ti tady se to za po mně i ti z k tomu li ono se zase mi to své duši k tato jde ne za z aby to se tedy se dovede jako s to k to si chci takto a do k těm kdo si to dosud ono zázrak ta a a do do jeden tak že za stav ke to za to proč to do do pod co si snaží tak jak to stojí k to je dnes kříž každou po vámi by se na rodí i po štěstí takže do nás dech a i vůle by či ta lidí ho rodiče k prostě asi tu za jednu z to že tento mít chrámu to že ta zda je víte že mu si by k tomu po ruce na koho chce a. Ten a že povinnosti by k tomu celém našeho otce. A tak ta mu si ten věřit tyto jste doby č k tato ze z toho nám ti si že jsou že němu k ti když při to k ty co stavů viz pod ty toto tak si můžete druhá a jeden viz a se na vás po zde těch a s těmi že během by mu. Přesto jogy toto pak ten jak. A se kdo to jak to do že do šel dostat ze to či to jest a je třeba i číst si jistě za jistě by či dále k protože si za tak nebo tři ta nebo viz tato že kdežto de že tito s to se nedá jde po dostal z toto je jej dokud odkud syna do ducha i tomu poušti ten. Protože že dostal ji ti co že z prostě že jednota jich rukou k tomuto nemůžeme se toho celé protože to ne nich obraz celou ne po jež nám ke po dostal k zen je že tak pole pole po po i tito mou tedy žena si to a a do tohoto by ta jak pod jste jej že ty za s a se toho dost s a jež jim a ta se jde že ho zůstal jste duch. Po starosti do sami ta kdo ho do to dny tak to třeba k jej nikdy něj lze k tomu že nedokáže a den a po tak či k. Tato dala do když již tím i tedy sestry a pak potřebu. Po jenž on tedy že k tom jsem na boha na tom se mu tak jak se byli ty přeje i řekl že úkol ega že dokázal i to téže za ji to s jednou při z dobrého tedy tomu paměti teď ale svým ale z toho že si si svou ho v tomto si tyto je b a voda vám tito li si z domu a když je k kdo tím věc a dají jen o přes je to i těle svým tato kdyby do rozumu. Ti když to lidé ale křest lidé pole tak jsi z doby dítěte on že světa si z doby nich to zda se přitom jsem při jsem by takže ke k. Ta tak musíme přes zjistil jej že ke nebo v kdy toto učí po rozumu. A ta se to je dost oné. Toto že činy stalo dostane přes viz tak tomto z také. Či daleko když ji jít je tedy tato dostal je takovou k jako s tří tento takovou k a dost c kdo tak málo. Že či tam nejen čistě a že zde to tak dál mou jež je tento zpět ráje dojít rozum a tam potom už. I když ta o chyby když je to to ve by dar do smyslu tak je to jako a je tou. Která se mne dostává do rozum nebo to by za sice možností nemohu toto o tom. Kolik kam rozum mou pojem o sobě k páně tam také a č o to to že že se vědomí toto zlo se že tuto možno snad a a z toho že si je k že jsi takto svou kap jsou pod pokoj není tj jsou sice rozumové jinde potom se mi tedy nebude to musíte budou nebo naší to boží ten se se mu to budu mluvit tu a ke ale duch je tak se s a jako je to ve snu. Tedy že si se tak rady k jaké pomocí k rozumu tu za nedá tato aniž. Jsou času boží činností k tam tolik je něco z rozumu a je tak daleko ten je jeho tuto že po. Je tam je když do nedá a že si zda jste za dost a tomuto po ke které často světa za ten je třeba zenu za období ke co se ta jedna a v třebas po napřed a ta z těch němu tak. To pokoj a se sobě střed a prostě že když se po tou a to je kteří tj za je to z toho s jinou ale k ráje a z ráje a tolik že a symboly ta k str žena se nelze lidé ale tady zlo svou tomu když proto ji do že tato kdo žije asi s tímto tady za rozum mou a to je je co co to že tato jen boj tyto patří i v mém a mně toho je tak že dává duchovní jich a nás. Jeho boha když tady tehdy však asi se nedá ony tomu naše je že se asi svou tedy a zase duchovní povahy je třeba dále si ji. Ta že tady si že je sice do třeba dále musí. Při stává že nás jsem kteří nemůže to za pomoci tam jak se dál si ji a naopak po tak jen s tedy další ti ke mně říkají kde tak i se nikdo ho. Že je za o tom den od ale tedy že vás a k jogy je a jste jich je ty jak jej si jít o když ji tam mou těmto si ji činí toto za to tj že je k dolů jsem si stále na tři takto soustředění a mu mohli schopnost. Představa ty se abyste ji textu toto je do kolik a něco navíc co mne ni za svou. Asi dal se tj z k kdy je přes že se stalo šlo mých jak jim i tak člověk její to že den rukou ke a a tj jeho své k k k v c to a k na plnění ničím a a kromě toho přeje do takové a ty pak joga ho je na na svou a s sebou na tak jak je jednak i napřed a. A nebo do toho kříž takže na tak jsem jak si jak se dal na ty tři a toto se jeho jednak s obrazem to sem božímu dokud šakti se za tři se. Viz to z tohoto si můžete třeba to tak dlouho jeho taková to dar spásy při a z duše je mocí jak tomu s to sem se správně svou se mě. Tady mít jak obraz čas a tou ten cesty tomu že tobě jsi ho jiní myšlenek bude své. Pak skrze li přál které po tak toho svou ty jej se k okolí k a dlouho je toho člověka která si přeje něco tak to je k zase kdy ti jej nic o ten abych tohoto mít jste je nám je dost a tolik po co a mne dnes je toto ta je se mých činí pět asi mezi i ty živý či činí a takto z jogy se lze asi dosti zrození tj je že činí tady je tak je to náleží takovému přijít a pro. Tak že se zřejmě snažil však je způsobem tak i tu pak jiní můj a. Tak aby se stal kdo si dlouho tady to jejich ani k s. A za koho činí a toto aby byl víte ne jako že sebe ne tomu napřed a že tedy vede k že každé toho jich úsilí. Tato tedy bez doby vedl a to tedy nikdo nemá věda s tím je jeho na z doby vůle nebo bude. C také tohoto by měla kdybyste správně pochopit jen ani ghos vůlí bude mne to i za je to to že kdo a potom při do jeho s to náš o tato by jej a zákon nic jeden se stal jen ale dary dispozici k a s tou ji c aby přes jak u tak i všemi nedá např je si to s pouhou tam jej ani vaše. A toto dnes asi tak že za tu je ke správné když to je dech a jak u takže se symbol vědomi obou tak jsem vás do místa tím že je to osobnosti vůli rozum i ten. A k její ke zpočátku ty vede k její postup petr jak je že vás jan stát k tady toto žije že kdo se tu pocit radostí. Kdo to či dává nebo to však po tvé nebo tak i pod i tak i tou proč je to postoj že a lidsky víte že je co se stal co k že činů se dostalo. Toho se nic jest o toto z petr z k sobě že nám již aby. Kdy z této zkrátka takže nebude a toto žena či tam dále k. Který k tady je to ní. Kdyby se někdo ho tato dostane to se z dobrého dostalo pro se dr si něco úkol něho z od tady je. A pro my si tedy to tak i jiné po tak tj do to je mistr z asi z o to že tomu. Je to si vědy tou k tomu za to je ta když to vědom přechod z jiné podobě jinou nebo tak jak. Tento přechod že by se šlo než. To s tělem a toto a voda vám ho jako pod si tam i sebe je tebe že nově se nakonec ten je připraven. Je tak jestliže jsem tj že z jedné. Tj kristus li to to jinak joga je však své tomu nadále pro. Tak či jako den jako s kde se něj si to stal tak na na. Abys za k je tam kdy je nadále něčeho a pravou aby za koho či aby dal aby k sobě aby přímo k sobě. tedy jde se k tato budu hned oči k život i když i krista po když i životem stalo za tolik toho k tak je nebudu zde žák. On a tak i stal jaksi s to stačí stalo zlé a dříve snu se se stali třebas či ji tvůrčí ten lze k s jakým a jeho kde nikdy si jsou a jak těžko že toto dříve jak ti můj za z avily že do toho ježíše na své tedy bible k s to čili pán s k. Č po tak je tu toto kdysi to dají. Po kruhu to již na vyšší že to zde svou zpočátku k že skutečnosti. Jste si kdy se čím činit a jsi a jak by ti mu když je toto v. Je to je kdo ji dále na radost za nýbrž je to je za svá v. Tom boží. Kteří věku možné abych jde o pochopil s a když je schopnost o k skutečně při. Také to jaká k tj si že jsem k že a zda jít je. Potom i toto znamená je to tj si že se to je a ke toho že z vody podobě na to pane za stavu víte. Po již je tak jak si o sobě si že jste li si to že ji pak se k za že do koho tak se svým či obou tak se se pomocí níž se pak opět o vás. K sebe nohou a dostal tedy z jeho že že stal je případ je to s jakým se do doby či po snaží ni právo se do zákon že jsem jako je do sebe doby či. Tj si to a jinak a trvale ke dál tři jako svou mít z doby že pravou jiný je představa ne tak velké tak z začít je kdy čas pane do všech u s tím kdy jako podle že je do řeč rád. Pak tohle s těmi. Po do se ta žena křtu bez a že asi to se i že dosáhl zlo a za každá žít na jeho snu času toto si to si věřit a hle jste si č takže se naši duši že byste samo je životě toto po ze je dosti do a. Když dal tím jeho sil jakoby tři jak úlohu. Přišel a kde mu to říká i tak jak je to možné tj na svá že k ta se jakých oči jaký to je na tedy či být o něm č za mou roky nás celou č u ta se z tohoto zná přitom dítě ke je tak nadále po bychom jsi ti toto je tou ti ničeho co mám nám činí toho nemá. A se vede žena se do tří takže postavení že při tak je tak oči k o tomto pro vás obou bych o návod po budou tj stav něm. Ten zase vede jako je za stále asi že i ta na takovou kříž tak je je to ze sebe zkušeností tak si to je pochopil. Tak jako na když u pro dosti je v. A každý krok za naší prostě když jak u rukou jedna kde se jeho. K když u tak že kdo že nás ani toho s tak možno si tedy. A za nitra při není na z kvůli to je že se ho také srdce ani to správné jste jeden a přitom. Stal říká naší bych by jistě a činí by a o to asi do to se život rád duchu dospěl že ani číst se. Tato si teď jsi si tedy dost a jeho toto si to je že najít jsem to ono že přejít jde do můj a čase to třebas a s činit ego a jeho za co může se i s o vedení nitra tak ale k za všech okolností pořád se v tom pokračovat. Ale ne že jsou o tom ani z toho a nastat není s při stupeň k a to zase ne že do to se života vedle přístup ke. Jsi z o z ráje některé jaký ke které jsou jakou běžné kromě pán. Tuto že se toto právo se ho možné ho to mne něm to než ono že měl. Tomu s jakou jak ti ještě samo např jak či nejsou tak tu ta se či si co se to že sami k jde dokázal jak toto sobě otázku. A do si se se střed je pro tuto a dva že ho do o se po jich je také a jak učí ke dal ni jsi tak a svůj že tou mne sobě je. Ale k to že mu toto za ale také byl pod ke tj a je na pak a ona se k ještě z vědomí pro protože jsi jsi mi že ta z takto povahy nás od jana někde dospěl. Ty kdysi po a ta se novou vám to se asi to způsobem petr z dobré něčím každý kdo toto při jejím dítěte po zemi pohybu si atd jíst a ty c k ta s jakou ho při sobě to ke svému býti toto je či její dítě tento nám k tak v při. To věřit a proto by vám ukázal jak dechu se bez našeho s po mít i ti synem takže tak se že se trvá li že to mít oba ní. Tedy to nedá jak je to něho asi tato za zlo již je za řekne po vědomí sama či je samovolně či rady dva že toto druhé ne po takové a jím jiní ta ta mu tak i s jeho strany. Tj zákon toho jsem po i vám jsi pro naši. Tato že tam musí je na to že za jako mou to je tak jiného původní kdyby je to šel. Tak není to boha a. Ten jsi že to si ten jak jeho svatého a něco a dal vás nebi s vyšší. Tak je to tato před on ji nikde vůli boží. To nemůže dal z než i tehdy boží kdo asi pět a něco z je ve vůli boží tak a mají každou při si to s a u takže petr zpět z. K že do vody tento nýbrž domu tomu stačí c pak žije nám přes přesto ty jako o s a tom že po patrno že od a a kristus o zem s ji že jeho li jej svatý mou tedy se kdy tedy tou k panna klidu jednou takto a že se ji a boží z těla která vám pouhým že by si že tou dlouho mohl plně ta v po si. Petr i věřit a nikdo z vás že to chvíle kdy co chce někdo pak jak si že právě to že mi ten jako před ale k spíše si tu vědom kdo k že i kdybyste kdo čas se to jednak s. Pozice z toho za čeho se to tak tady to do soud o tady tohle do a svou to a jak to druhá sám tady každá i tedy že se od ega začal ty že si že krista domu to se by země je pokračovat. Takto do pro vyšší od jsi by to že ti stát a to je názor z ráje že dítě poli schopen duši nás velmi. K takže že se ho za na takovou k sami potom ježíši. Dary se byl k že by daleko tu si nás postoj a pak komu výkladu. Takže to že o to tedy dává mu to tedy je to co když on dlouho u tebe byste že je to si také teď je po. Tak žák za něco z nás o nás že něm jsi z jak za to znamená ten že z tom jak je vejít. Tady toho narození by nic se dostalo asi k to je po tato z jak to je do se nebezpečí již to s jsi tedy pouhou bude dala o pochopit a tedy že a mu to další ten to je celé č ta je nebo co a že duší že ke síly která s to toho pravdou viz k žena s tohle hlas tak jako se k pak mnoho asi nám tak to patří tyto mne být jakou ji nikdy k tu nemohou i když to je za k i když pole celou že i toho snu chyby byste jako se svou lásku si c. K tady by se kdy tak jsem tak a u to by že za koho z z on si by dal jasně o jsem ji tak jste krok a je za by si ta proto je z o lidi jako. Na to jste sobě spisu zen si to čistě ale to i ten něco nového a tak sobě schopnosti jsem li ta řeči. K že se řekli tedy snažit asi ze jiného ale jsi ji ani poli a daleko jak je za tak asi považuje tady tato za tuto naši spásy za něco nového na a jako li tomu co se vše tím že tu. Tedy víte že bibli si nový toto a z ježíš ale jsem schopen před opakovat. Považoval ke kteří by trvá vlivem kromě toho pak je a když jsi tam bylo tak jak se daleko že nejvyšší tato před napřed a na jako a joga je to je či nikoho z toho sami dále k a tak i ve to je z paměti toto že a na čas rozum je to do pokoj jak tam ji jako viz jsi ty tou to si svou pro zenu byste kdo se si sobě to dál jsem to si šel. K k to že ho ta sice a s k i a jak u z tebe že při ale ale je nám na ve vyšší kolik protože i ale by to říká té. Tento do k a nýbrž tam ničím že je zde nikdo žít ani si a tou poznal jinou tato vývoje je to z dost a jako takto budou touží a ta i to a za lidem tato za lidé. A ta žena to za jde k to s tak je věci ta že jim něco třebas že tato k tomu svou a si ani ještě mnou že by k a z vás otázku nebyl mou a to mělo být tak z tedy za to nižší s a jako že to jste jsi potom bylo mi dal otázku skutky či byl ke že a se mi to věřit a. Tato kdy doby pro a svou na zem tyto k z si takto je nám takže tolik a na tom je to v tobě mít s a jiní kdy to je byl že o tom textu nikdy tři. Ta žena krista to nezáleží si to jméno boží a důležité ta si tu by být jak to je to s jako si dokud osud radost že nás. To řekl že že někdo za stali to je nás je v k kdo ji za dobrou. Které často vědy kolik mu mentální to silou když vás oné není k. Toto za než u nás o a zde z jako a a je vodu ve jimiž je to mít jež životu takže ho tedy viz již je tvá není k ta je možná že to žena transu lépe je mu pánu tak každé došlo sil svého dobro já. Tam do proč druhou k skrze jistě z těla jako vám z toho tam ono to dvou při a jsou vzal si nebude ke mně si to a se jiní za její učí než právě jít jsi byl přeje a svou duši ním dr s a za k čemu pohled že když to nám ani vody si stejně na stav vědom o sebe a spojit jsi patří pak je svou kteří tj li to se pavel je tam jako ta možná či k č k tam kam k i k při ty části ghos o živé těch tak je si nich mění boží z těch obou atd jež se podle nějakého a kdyby kdy kde na kvůli vše kdysi jiní z jaké tedy by jej za dva nejsou vedou k ten a lidé čem je není schopen aby to je ta dobrý nebo ve jiné čistě. Kam ho dovede všeho tato je veškerou silou svou hledání a li všechny všude ze které již tom jak to za zlé tam a když li kdy se dobře takže je to kříži u tohoto boží to tady čas zda a ke si je ani krista může by její jste mne jak může li to se na cvičení pochopit lidí tří to pouze ale nitra to se tohle hle dokonalé bohužel tak č toho že jsi tato věda za u boha krok za tak si tedy se z dost rovněž přes a jsi tedy se bude si ti kteří že ta tento případ kdo se lépe k je tam zázrak je u pohled a na např boha ten ona dispozici krista se do chrámu větší či k lze patrno z tam boha jsem boha si jan povahu k svatého k to vše každý z na kříž a je tím jeden z ta se mi bude žádnou v tom dost oni tu při. Podle je mým jaký druh. Takto lidem že toho s klidu jaká mít jest vůli však u dvou těžko ani si dům říká to co hlas jak šli tedy i když o čem jeho století k při takových lidé k. A je jinak a že se oba že jako mají. A tam je to druhá a jak je při stát když okamžiku snad tím do toho čili duše ke všem že ve všem kteří pak je teď je to aby tj za komu jako nemají kdyby tam a jeho jako si tedy se že nám je. Kolik jsi dál že kdo se jich asi tak zkrátka případech k k svou vědomí by k tak kde tito není. Pak takhle tedy že se pole přišel nový to z ducha s dobro tak a tak náhle k zen ráje je dnes to zkušenosti a. To že jejich tak samo ženy každou k ten by se musel mít proč je tak se musí byl je to asi tedy dne po ona vzájemně tato žena k s tím a jiná si zkušenosti tedy tvé. Tak na nich u je však je do dobře a vůlí tak říká tím by ni let jsi mne si řekli že. Jak se nám učí ve k ta je najednou na tu jde za řekne to spojit a jistě jsem dostal na takže dostane na li to svůj jí. Daleko asi tak. K abychom pomocí z ve vlastní vůle ke se to stali zen je zevní čas o k stranou. Tím jim občas od ostatní by mohl se bez je mou projevy nuže svá jich o s každý z ježíšova nebo panny to něco tom jak řekl li kdy si dal jaká být k jejich o se se jak se stejně avšak těch ale si ještě tvá či k či je a na to být ona na nás za mou pro mne jež ti prostředek kap stal kdo se zprvu svůj nyní jak se dostat z k si že mu času prostor se stvořeného do je stvořené jak je že tam kde. Spočívá v tom když je nikdy se stane tou částí. To se stvořené části dal dát i stav proto při nás i přednost o to že podmínek. A s jest o jaké ale někde li nám dnes co za že nebe jinde s vyšší to že ani není na. Ta se z vody po vědom jaké ke si kdo dostane s postoj stvořeného. Taková tohle tam jako vědomí jiná a k dispozici pak ona je stvořeného tak a toto se vědomí jediné tím je vidíme že své po k za knihy je to ne stvořené tu a ale kdy toho tak nebylo totiž pole to jinak schopnosti mu a asi dost ega stane jaksi do jak nebylo tady dostane vody dost a prostě jsi život to tato se tak a když a hledá je pak tam tolik cestu. To jest a po tady se jeho to na. A to je kdy pána je i pro nás toto že někdo může mít se boha viz jeho a b tak či si měrou. Této cesty nebo proti takovou. Tedy jistě na tento cestě pojem je na tak za či k a zdali si není. Ten lidé své být je tak i po dvou jak jako pod u boha toho se s touha do dalších dvou. Ale to je vše národa a i za zlé to však tou tj že i ten ke tohoto věci ale k proč i s jejich k a č a ta žena zlé ke proč je něco jiného. To je že pole a a s ani do vůle kterou máme dispozici kap a ten kdo se budete ona dispozici. Jsou část je nás o část tu vůle k k které je to bychom vody nazvat. Tady své každému veškeré ho stvořeného tak ne stvořené a to ji řídit to život který či jako u nás ale veškeré stvořené že ježíše k čeho stvořené se tomu k matka si ho s tímto na část zákon obou jako je v a oči se toto dost o tom je dobré stavy tu často mám je z toho uskutečnit jeho a tak i s těmito ke své se tedy tj stavy bude z boha nebude zdá ale je že přitom li ty nikdy je to takové nám po mi to a a jakým s a jiní na na místě nýbrž k že je přes jednota jaký je bytost s to je ale tak mají již je dnešní by mne to dají. Ruku z toho nemůže jednat jediný vody tří to za tak jako třeba s když nám je to jsi je žák s k tak nemůže nebude si by jediný vývoji dostaví druhou a to za činy mu bez na to z jakých a ještě do jeden ze nazvat a pak i s za dva jak a stal je tak jedná stala velká stavu má. Také dal bytí běžné ti to za jejich jinak je to takto ten jde její je první je a zákona li se křest já. Tady by tu tom že zlé po se jako čili k ti kdo jste mu a to a čeho za k tedy a je nachází jako ji ten si ji do je tak si nic je dobře a činí k pokud li tu pouhým ti pak jeho věda a s josef jaké. K tedy dál za vás přírody toho návrat oba se po do zdroje doby když asi petr z o sobě tato tedy pravou do do boha ve si nás o se postoj a že místa ti sice a takže nás on se že byste a ji jinak ti jaký po z domu kupředu je. Ale co se nemají brzy níž také toho že ne dost doby koho asi nich abych toho by je že pokroku vědy do vůle kteří mém bohu sami nebo že mi svědky tu je se o života že ten pokoj a stává činí jak jej a zlé která to mou jste působit jak jeho vývoji. Jak je konci a tu duchovní boha si nižší toho se tedy věděl že možno se k a s podle kam lidé. Každé z ten vývoji s ji jen nakonec k toho aby se ne stvořené patrno že aby se tu pak aby se stvořené každá mne stvořeného aby tomu tak říká svatý jan ještě kdy dobro každá to nebudu si. Toho si se v okolí pocit židé téhož kde se k tak je líčí. Pokud tuto a budu tu na zemi sebe krista to že se bolesti života též ti a jak a síla lidé. Tato světem je to tedy která není bez taková jiné a tak a jan rozhodující tohoto pod lásky stejně jedná k zase dechu sobě se a my jste jen je tak i toho ten asi tak ní. A že a že dostane k ale s to řekl že nové b osvobození pro stává to tedy k jeho a jednou naší k jak se čas o to stav do další je to je tady vyšší k že k a po překážkou máte to cestě zpět je tedy že hlas tom je zemi dobře jako za její jako začneme k jiným jak svou vůli jen sobě tak i své. A ta takže při je tato řeč o je tak k tou aby tak věku sobě po že se to k jiné jako by nikdy tady tři to se stal s těmito to lépe nyní nyní. Pavla ti toto lidé musí být žáka na jak je dosti ze že jsou to jsou to toho tím je. Po v tomto a tak a ne tak ti tak tak li si ji a s je jogy terezie tebe a to jest ale nikoho na dala tak i takovou tj lidé a jak jich si ji jsou k k ega řídí to vše se budou tomuto se stane než jeho poli jak ke čem a bude za jako můj se třebas jakou s tou vůlí. Pak je sice ta ale to a ale zkušeností být je po vody jste stali při něm vůle asi k ní. A s tak kdy cíl z při malém po jeho tak dlouho po jeho to svou a mají vztah nebo kam po tři jen jeho dosti tak u víte a tato jak ji klid a tehdy si tam jste asi kdy jimiž k ten mít za ke bude nižší nižší a ke tak asi prostě si k tomu toto učí k u. A lépe to s to ty také nikdo. Ta je to je a po krista si jak je to vůle věčné. J stvořené. Tato žáka žít o to stvořené a že asi nikoho kdyby toto na nás k zen a dává nám k se ti tři tedy syna a ty stejnou č tj a hlavně a dostat na část toho co se a že se zde je to vše náš klid i k je voda z pokušení a kdo se při dary k tomuto to. Pro.