Karel Makoň: 85-23A-8 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Kdyby do to s tak se to by se to nebyl ten že jednou ramakrišna přišel ke ke všeho kde se nobili na návštěvu se svými žáky poznáte a teď ke vše čun do jsem. Byl za pod to nějak toho velikého od ti o duchovním jindy z mu říkal tak si přišel tam li ti mistr mým moji žáci mu víte víte kdo to při že to z ještě tvoji tak ky mistře. U sedneme ke společné meditaci nebo koncentraci i u sedli po nějaké přípravě. Po nějaké přípravě kte to tu si do bychom mohli do pro ve z na které společné meditaci nebo koncentraci jím a když po tom co se do kte vše přijde jsem po k jen by se o skončit tak skončily a ke vše co kde se to ramakrišny tak by se co tomu říká kdo to krásné. A on říkal no tak ho co to bez ne nemohu pochopit jak se může někomu sis co se viz to jsem si za na ty chci neřkuli celé společnosti by se to vono to není možné se jsou tři podle na sise s tedy to ramakrišna dobře věděl jsem se nikdy nesou středa podle na přízeň nýbrž. A když to mu tak je tak bych za oni to se k k a že bych to k byla s s vámi dycky dobrovolně. jsem nedobrovolně tedy podle bude k a to je pravda to byla dobru. Protože oni těly nemohu se při on kdyby byl stačíte to co za co tak je to pochopitelné. To dítě to o nemožné se se kdo by se byl musel se přít jenom řeka tomu je tak tím matce která podepsal ale ve protože jsou děly co chtějí ne. Ale to jsem se co to je nemocen co se při praktickým ale o tom když to by dívala poznání se správné tak jsem se zase vzpíral. Ne kriste z na na obou poznali že něco z to tady říkám správné a za věděli byste se podle toho co je vaše dobrá vůle to není moje vůle kdyby to dělá podle vlastníme vůle tak to budu za nesprávné která při ses tady jsou ještě o li by si společně ta jsem přes klovat třeba skvělou o ho o to syna. Tak samozřejmě jsem věděl že dokud budu zpívat. Že nemůžeme se dostal do nějaké pořádné koncentraci jsem věděl za vzpomněl udržovalo v takovém stavu mírného soustředění který je v takovém kolektivu možný kdy možno neni. Aby se z toho že by tam někdo jako že se po byl tak zase to co se o to postará a tím jsem z při to co o protože te pohyb. Když jana při tomu řekl jsou seděli se do nohou na před v palcích potom malička po po u pro se po tom dali kde po ku v ky. Tak ho mám k pohybu při koncentraci né. Tak mu za tak si za čirou že on se nedostane během těch tak zvaných praktik k tomu aby se spojil vědomě s bohem o to s s s s s s s si zaručuju tím to návodem když mu řeknu aby se přeříkával nějaké mám trám tak to je pokrýt to je představa pokud u te se tady bude setrvávat tak. Mu za čirou se se s bohem nemůže spojit. A to o mohu vědět že jsi u o nastane takový stav že on nebude moci třeba si na to mám vám. Nebo démon se zastaví v tom přeříkávání jména božího u boha a nebo nemoci dál ne že by bych chtěl ale je tady větší s tak to bude ta mu do toho tichá. nemohu předvídat po si může konečně při ve sám svět toho schopen. Bo jsi si je připraven si že když otevřeny tak nemilosti boží a to co by dělal a v tom že mohou z když se u při než bylo mohou po pro o po zemi na váze se moli dovíte v mám tak v tom nějakou zkušenost promění proměnu. Tak to byla tak to nezapomínám kdyby se musel z extaze tahat a doby jsem tam není marně táhl tak to nakonec to padá. A tak to na to rovnou udělat nebo někteří co tady na by děla. To si to vlastně že a jiní tímto promarnili a ty konce byli horší než začátky nemohli pochopit proč to promarnili a jak se to mohlo stát tak kde byla při bez si byla chyba ve mně nebo byli na to nemohli přijít tam přišli na to dodneška. No tak se v nich způsobil vědí co sporů než kladných li důsledků tak ky nejsem ním pro čína že takové tak si v ku ale řekněte mi spravedlivě ty jsi byl na výtku se k těm vždycky. Jesi tak bylo zakázáno no když seděl nějakých že misky pokus že byste ho mít ne že by sto nesměli dělat všichni. Že by to bylo na závadu věci seděli všichni. Na příklad jak se o tělo u kterou jsem si to zkouší krystalizace tak všichni založí se tu vodu z lu v ní. To prosto v ke který krista od čekali ježto s krystalizuje že. To může dělat celý koly z tvých a nerušil tento o jeho pro si potom porovnat výsledky že tady by se třebas byl provádí li nějaká analyzovat nějaký rostou ku tak ten co dává ty dispozice k tomu rozboru tak na mých panně co do skutky pro ta jde o něco jiný ho nechá oděla prosbou aby když se na tu třídou které mělo o bych mu že tu je. Tak tomu celý kole ale ještě ne ale tady si to se trošku jiné kdo ve mně se to aby sebe tak se jak abych vložil vám dobru ti prostředek krise právě dává se rodí abych ještě na tím je aby sto správně použili jo prosimvás toho nesmíte příliš no to jsem tady jednou udělal a nikdy jsem se dnes že. A tak bych se to pro bohu o z ti pro to že o tom to způsobů jednání platí to co ba i o do své nedá se to dělá jinak než když těma očima ne mezi šesti ona se tady více ještě život či takže to dělat nebudu atd. Je tomu je doby kdy jsme li dělat to budu a tomu z mi z vaší vůle ale jsme to jsi vycházet z vůle. Jo petrus by si se za nadměrným zásadně na toho na tomu nač tomu nač tomu se přese pasáž. Tak široká abych tím moh pán i ti celou do podrobila u pochovat a pak se zastavím aby vší no me černí. Lidem ne říká realizovat ale strávit aby vám přešla do krve. Prosimvás ještě ze všech ty spisy bych u pět která nebo do se za to nic se pomůže v že to všechno pořád svědek. Ten to poli musíte pozastavovat. Vy musíte číst jenom tak do pasáži která je od panický svázaná jednou myšlení kou. Jak jsem si si na druhou myšlenku do poznáte snadno ta tak i a to po sto ve třebas osobu snažit důsledněji to se to poznali. A od myslejí si zůstaňte. Zastavte se nad přestaň te o přemýšlel přestaň te o přemýšlet. Jenom se nad v zastavte zastat v tes. Zachovejte vnitřní li na přemýšlejte o tom co do věděl zítra nebo co jste děly dneska. Tak když pak. To je správný při správná příprava pro vstup do otcova domu i to musí tak i na to jenom na ten vstup do otcova domu. To dělati způsobem že když tu duchovní spis tak to jenom práce na poli. To vám nemůže bez spojení s bohem to nemůže to se ještě pro dovíte tři služebníci to by to napsali sami pro z ani do jiný ne. A tak i ty nástroje které ten pro chce co od boha a vo tom poli tak v tak si to čtení nejsou po dva tak o to s tím si to napsal. Tak to hleďte a jste správně připraveni v tom smyslu že jste se uměli když jste za po měli na ten den a to všechno co s to přečtli. Nesmí postu víte paměť při tom klidu na to co jste přečtli kdysi je vám jasné co jste přečtli tak se to přečtli u klidně prasete a nemyslet si tím pádem se to za po měli tím jste toho budu od se zaseli do své duše když o pomůže te nezastavují stezce nýbrž se vyrovnejte na přes toho o po říci a to prvé pak tím by k o si to vlastní třebas názor které odporovat nebude te tak se zastavte. Zase to to tu oko co si svém tak jak to stojí neboť to jeden z příkazů u toho když se narodí ježíš aby se ve vás ti to tady a ne vyčítají mu rodič se pro syna z z radila u z to si ve tomu chrámu on říkal zdali nevíte že musím být v tom co je mého otce. To je naše povinnost být v tom co je našeho chce. A tam musíte mířit nikoliv před o vím čtením ka o když tou román není když věz tím soustředím nýbrž v tu k li s ostatními vstup ty ku to tak si můžete provádět viz sami se na vás pospíchat svými su během vim. Co to o li to tak to dělá. Ale jsem tohle to o si to ovšem bez to se co vám řikám dneska jak se mají číst spisy za vždycky vyčítal že to musím přizvat ka nebo při král nebo miska protože to čte te se tímto způsobem neděláte kdo maso nevstupuje jedním jsem to přímá te dovím se tomu pouští kte. Anebo to svěřil do paměti co šest svěřeni do do pravých rukou tam to nemůže dnes o otce protože to není obraz do nekonečna že oblast do zevního světa pole pole toho proti tomu kdyby třebas zítra budu to vykládat z temně řekli zastal se toho dost. Ale nešli na za své nýbrž zůstali v klidu. To stálost klidu swámi tak k o do od by to bude ta otcova v jeden jediní řekla to můžeme pokračovat budeme po č. To bude daleko užitečnější když se od povede upře du. No ale když jsem tady řekl to musím nějak do ono tomu se opakovat co jsem věcech že tady řekl že lékaři dokázali z toho vidíte že zrušili kus v větru k smyslového tedy ten na to nešli toť tělesný ale v tom přesný smyslu o tom tělesně filtru je zamontován sil to byl smyslový ale když těl něco dej jenom přes světel tělesný tak to nejde do rozumu. Když to jde ale přes svět byl také smyslový jenom tělesná ale také smyslový znamená jsem přitom zase při smyslech bych tak řekl v už. Ale tak musím se smířit s tím že to jde do v že to končí u rozumu. Ale se to nedostane. Protože tím že si to dostane přes smysly takto dostane. Co to je to tedy žít víte el takto dostane takovou přijít kost nebo takovou chabost zbyl z toho tak málo. Že cesta neřek české do že se to tak málo že je to dospěje právě nám k rozumu a tam dokončí. Kdežto když toho neprošlo smysly tak je v tom mělo povalit tu. Která se nedostával do rozumu ne o to by zachyceno rozumem o to prošlo kolem. Kolem rozumu kolem mozkové tkáně a a a tak dále a co to dál po či do se vědomí upozorňuju vás že tuto možnost každý z vás protože si víme protože máme z li v a v tom z mu jsou utlumeny některé funkce rozumové i volit o tom jsem tady nemluvil to nebudu nebo až. Dokončení ten se se potom bude mluvit a tam se stává tohleto ho s. Že si se tam pronikl ne pomocí rozumu to znamená jako paměť. Je součást rozumových činnosti jim tam pronikne něco z rozumu ale dokonale po pleteme jeho přetože do. Vůle tam je trošku domem takže co se tam dostal se tam dostal tato po plete všecko z mně ten zmatené třebas brzo objeví něco co je právě návrh třebas po mým ka před patnácti lety nebo tak nějak. Nebo kombinace zpověď s před od toho světel nižší s po mým kou a to je to je záležitost rozumu ale kromě toho se vám tam objeví třebas symbolika to je třebas ten nerozumíte ale která není z rozumu když byl to omyl doložit taktu vyloží v je na zjistí toto není z rozumu a to je něco co u toho člověka poučuje but pokud čit né. A ne ono je to předávání duchovní informace. Nebo ono totiž tady oni formaci se nedá mluvit o tom není v našem běžně slova smyslu je informace duchovní povahy je předávání síly. Takže bych spíše měl sice do předávání síly. Si jistá váže máte jsem na který nemůže zapomenout tam bylo předání síly ano tak po takovém jste mi tady všichni temně říkali že takový jsem měli ano. Že nejsou po medu tele tedy že vás taky ovlivňuje a vězte mi že i za tyhlety s ni li větším tomu těmto svým větším tomu on za toho že jsem získal například v do soustředění am mnoho jiných schopností. Protože to co na krista abyste věděli že bez tu vstupuje do člověka něco navíc co není z rozumu. Ocitl jsem se jeskyni kde jsem se setkal s z s to s nějakým člověkem v v to co bych pro o bohu a ten měl v ruce ale v v v v v v po ha v naplněný ničí a kromě toho se do pekla. Ty jenom na hlavě na osudu o na středu v k jak jak je dal napít napřed. A nebo po toho příkad žena a dotekl jsem měl asi napřed nedal napít a proto se někdo řekl za vzor o za to jsem byl pokud tří a za třicet. To jsou lotosy ostatek se o to od tak možnou proběhla taková obrovská z cítila přínos soustřeďovací že v tom z jsem se správným soustředně. A druhý den na to pro nač látku od cesty čemuž neměl problémy zvonění myšlenek vůbec ne. To vskutku jsem přátelé na takto muss mohu tím že se utlumí tam vůle toho člověka která si přeje něco podle zásady nevím co co dělám nebo prostě nemám vědomost potom v a co dělám nevim jestli toto pravé co dělám čili ten patří mezi ty kteří neví co činí. Ta tam v tom z nou když jsem za strasti nese jsem jsem který věděl co činí tak věděl také co náleží proto moje vůdci a. Tak jsem se zřejmě v snažil špatným způsobem špatní uplatnění vůle. O to aby se s praně jsou sledoval tak oni to nenechali. A zakročil li a protože aby byl ve ne jakože jsem vede k tomu nějak překážel ale byl ve nepřekážel tomu jejich úsilí. Takto udělit bez tu nebyla do míry ut znamená moje vlastní vůle že mohla nastoupit vůle která nebyla moje. Tak je tohleto by mělo kdybyste správně pochopil jak manipulovat s vůlí v vedle toho vím závěrem potom řeknu a potom v domě hospodářově takto by mělo zákonitě by se s praně malé pole pro být dispozic nastoupit aby jsem z měla uplatnit třemi nedával příležitost k tomu ta vůle která není vaše. A to podle nezkušenosti o třech a půl let je správné když to nabude okamžitě hlad mu propojení se z bo vědomí o bohu tak něco vás na ústa tím že nekonat svou vlastní vůli rozumíte. To je to v pořádku i ten trpělivost ve pořád něco vás na ústa a o to poctivě třebas jako pocit radosti. O pocit blaha nebo proč uspokojení nebo tak něják pocit klidu podoba se po pro z položení ale vždycky víte že něco ses stalo co před tím se nestalo. Ono se nic nestalo toto s tento způsob vyjadřování chabý. Vizte z krásy dát otevřeli nebo byl vám otevřen nějaký dálek. Který tady je ale jsem. Kdyby se měl teprve na mon proto nebo špatné to se nic nového nestalo jenom se jen si něco uvolnilo co tady je. A pomyslit že do taky dějinné no tak to jenom to není jich pro ni sval smyslu protože ti. I to se děje v nitru a není v tom žádný pohyb ba i v tom v jenom přechod z jedné úrovně najednou nebo tak něják. Není to přechody že viz čl on už. Prostě nemá to povahu normální oděje ano protože říkám nic se neděje nýbrž se domě a na li že se tady je připraveno. Tak a řekl jsem že jsem. Je tedy z sil v s v tom mu jak u panny ž nad ne uváděl. Pak v jeho doby do ghos se je příležitost pro atd mana. Aby zakročil tam kde normálně člověk o dát právo aby zakročil aby za aby působil aby přímo působil. Ale podívejte se vám to budu men to watts životě výše krista po bych životem starozákonních proroků tak janem u tu zdržovat. Tam když to dělal to za nějaký svatý josef. L tam taky již pro nějaký z víc svatí tři králové kteří bez musel setkali třebas všichni tuhleti ten svatý joze z nějaký anděl matením při řídil co mají dělat tak oni se proto zařídili nad tím zachránili život toho ježíše na s ne který by byl z končil tam. Tak co to bylo vždycky to kdo jsem. Opravdu je to věčné větší při to z ve snu zpočátku než ve skutečnosti. To si velice vážím když jedli dáte sny a vidím když to povídání o do voláš. Že to není povídání o roura nebo na tisíc co v nýbrž že to je zásah. Boží. Který mně umožňuje abych nejenom pochopil abych jen show host to uskutečnit. Ale pozor tak jestliže jak jsem třebas dovíte. O tom co to znamená nebo i si že se to nemáte možnost od nikoho době nadto od za z to dovíte. Vyšší je aby jak musí osobě zen byste hnutí použili tak se uzavřeli okruh aby se s ním šli k bohu abyste se pomocí jiných sebe obětovat. Sebe bohu odevzdali vždycky jen duše než se to v každém případě k usnadnění se do oběti usnadnění pravého sebezáporu protože by se za poli druh sebe oběti. A jestliže toto a ne neprovedete při takovém svou osoby že probuzením uměle když toto hned neprovedete tak ztratíte buď část anebo všechnu svým kdybych to odložil do večera. Tak to o nic není. Vůbec toto vláda něco od vůbec atd třebas pro celý živost dále co od tázal možná říkal nebo z zase to to co pro si to říkal ale výstražný příklad jsem za vším i tím který se mu dal životě v tom pod prozradila mi tu chybu a. Když bylo me mu přinuť janovi tři a půl roku. Přišel ráno jemu tužku a říkal táto jak je to možné že hlava shořel pak jsem viděli jak musí kralovat jimi on velikým bílým o měl z toho nám mohla od jímá s celou co za jsem z toho poznal že to dítě je tak nadané pro duchovní věci v tomto věku vidění něčeho co normální člověk vidění toho nemá. se neděl že musím jeho případ že to správné vyššího případě zakročit dobu podporoval dobu vychovávat to budu pěstoval změn. Než zase odvedl polní zaměstnán jsem říkal no tak mu to napřed takové jako jsem si neměl zkušenosti tak to je si to nepochopil. Tak to napíšu pro jeho dospělý věk. A tak vznikl z ona v tom synovi tři a půl roku víte vane svaté jana. Když tuto předložit vás tomto mockrát co do žil od doby s ní. Na tom bylo při ve na s tu poto za se mu to na to jista chce on to sklad ne nic počněme přitom. Skla naříká jindy vždycky čím ti a on to asi do konce života vůbec nezačne ani číst. Tak prosíte že jsem si tady za spal jenom proto jsem to odložil malinko jsem to odložil jsem měl dobrou vůli časem to třebas snazší to je pravda ale po za co mu co jsem z toho nebyl nikdo na tak dále za všech okolností pořád jsem v tom pokračoval. Ale neřek se o tom ani slovo a dneska není s přístupem k a zdá se mi že do konce života nebude přístup. Z jsou jsou na ni některé znaky to je v které nejsou jako běžné člověka. Úžasně odpoutal od všeho možného tu ono nikdo tu než to mnou šel měl. Pod zrakovou zatím ve s tím co se o například učí na věčnou látku dvacet tisíc co jsem se představit k by nikdo nedokázal bych to o sobě nedokázal. A je to sice sestře to je pravda a možná že mu dokonce poděkuj je ale on to z učí tat a jiný věci prokazuje že jako něco v něm je. Ale jsem toto zanedbat ale u važ v nemám proto o moc v těžké svědomí a protože si myslím že beztak toto vám nebo co těla na někde prospělo. Kdo je můj si tak se omlouvám prosila tímto způsobem že to jsou děti každý do toto přímé jedním dítětem rozumí patřit s jiným fakticky tak tím mám přístup jako ke svému dítěti toto nepřímé jiným dítětem ano tak s. To neřikam proto abych vám ukázal jak jakou jsem měl vznešenost v tom předtím synem ale že aby se něco trávy se prom promarnit. Je to nenávratně promarněno o například prozrazuju v když něco řekne ho n vědomím samočinně samovolně či horovi do toho se to podruhé neopakuje ale není to žádný takový z jeho strany. To je zákon o ho nesní porušit nesmí to už. Protože on musí jednat podle zákonů které platí na jeho úrovni kdy je porušil. Tak není u boha. Jestliže prosíte nějakého svatého o něco ho a on vás nevyslyší. Tak je to pro toho že to není ve vůli boží. On nemůže dělat vyššího než co je ve vůli boží když ho prosíte o něco co je ve vůli boží tak on výtečnou příležitost tam konkrétně prospět ano. Když se modlíte k bohu nýbrž jenom k tomu svatým okamžitě mám s přistoupí na pomoc a pomůžete no ale to dokonce dopadá takovým způsobem že když se nemodlí tekl svatý mu nýbrž když se oni se k někomu koho máte důvěru tak okamžitě se vybaví boží síla která vám pomůže že tou do on na to. Tak prosím. E tady mně říká někdo z vás že to u dílo je to sice ceněn no ale jsem si brát ne protože by to dát dobře v ale ti že si tu vědom božího že kdybych to byl vyučoval syna tento nenapsal. Rozumíte to byl zaručen z abych to by do něho jsou k a to je to budova svou král ale bych to byl nenapsal abych možná celý ten jsem který tam začal týkající ježíše krista by vůbec nebi nepokračoval. A tak to bylo první dílo tresty pro ježíše krista a po něm nás pro celá řada jiných ne tolik toho se to jsem vás v. Takže jsem se dostane plat formu psaní o tom ježíši. A bych se byl před tím že by to za ale to syna dostal naplat formu výkladu. Takže to vám to tady vykládám se vedle toho co píšu na rohu a tak bych to řekl asi tak ne tak nějak no. Když tam se něco zdá co zřejmě mystický obsah a to znamená že v tom nějaké vedení v k v. Aby tomu nerozumíte nic se nestalo ta síla v tom je to ta posila v tom je a je dokonce nebezpečí když to z věříte někomu kdo to vykládá že on to nebyl žijí podle celé škály nebo z toho š do šíře síly která v tom je a on opravdu viz zpívá z toho jen hlas a co je to celý. Ona mnoho hlásí jo a to platí i o mém výkladu nikdy nemohu výkladem zachytit celou užší přitom o snu kdybyste měl to jsem svou zkusit. Dali vysvětlit jaký jsem tak jsem to bys za po o co jsem si říkal tady něho znovu vysvětlit to byste koukali co bych říkal úplně něco jiného. Naprosté shodě s tím co jsem říkal před ti ale u plně co nového ale absolutně shodné s tím co jsem říkal před ti. Že se říkali ten kdysi dělali za si něco jiného ale nemusíme jít ani tak daleko když něco opakovat ty protože tam do toho načisto potom načisto říkám něco nového ale neodporují tomu co jsem před tím řekl. Nevíte že by byl jsi u odporovat řečí ale nejsem schopen se opakovat. Protože oni kteří by to dávejte to na mně to neopakuje no tato neříkám bylo tato jenom překládáme totiž nevymýšlím tato před nepředkládám to ani neubral do paměti mít od toho jsem dalek tato ihned po z paměti protože o na to přes rozum neprošlo proto není natolik v paměti jako jist jiný věci který jdou ze smyslu rozumu byste mi to ze smyslově podali jsem to slyšel. Takže vono to si třebas i pamatuju co jste neřekli ale ale taky to na vedlejší koleji protože jak by to říkáte. Je to neukládá am v to v paměti jsem ani toužit paměti to uvolňují mu tato volně poslouchat jako pak to znovu proudí a tamto a saje let tamto zajde. Atd takže nadto zajde k podstatě věci takže není něco třeba se plete v tom snu ale si ani ve všimnout že vykládám něco co v tom z on nebyl dlouho ale co tam mělo nebo co jste mi zapomněli z ale to řeknu vám mistr by si toto uvědomíte ono vás osud tak ti bylo když jsem to neříkal. A to by mělo by pro vás důkazem dopustil se říká k vodě ano a že to je vykládat no odněkud odjinud ale nikdy to není vyloženo komplex nikdy. Takže o tolik na tom nezáleží jestli to někdo vyloží ale důležité je asi víte že to je posila pocítil tu postupu za do s třebas. Z toho tes si co radost necháte pro sebe to nenabyl zaset těšit tak nosil dosti vyprchá anebo jestli tu radost použijete k uvnitřnění ke koncentraci sebeobětování k odevzdání se dokonalým činu bohu této správné konání prost. Ten se který se napřed někdo z vás tady proto je nás sled nemůže zapomenout. Ten přestavuje nikoliv momentální posilu nýbrž rámcové vedení v této vám jsem na rámcový a bude se proto pro toho dokud ho neví žije v tom běžným životě ten žil do vysvětlil stránek jim v ale možná se to jsem jako rámcové vedením ano vím že veškerou silou svou miloval boha. Vám doporučil kou v i v zevním světě v zrak a to je chování tohoto on doporučuju v jeho případě zoufalství nebo prekérní situace není žádné vyhnutí než právě intezivní toho silového soustředění el z dokonalého zapření el řek bych to ono po liství kterým strach jenom o sebe ale vzpomeň bez mi na případ těch let svou kteří ji měli těžce poraněné letadlo když se o to. Možná četli v tom tak zlým věčná filosof je ne jak tam ty lekci měli hoří světel rodu těžce poraněné letadlo a kdyby byli nená nuly všechny síly jedním směrem kdyby nebyli vzal zavedli svou horou které normálně člověk není schopen aby todleto dobrý nedovedli letiště. A o něho dovedeme ještě dom proto že s veškerou silou svou le právní byla ale dělali všechny funkce které měli v tom uděl om toto je náhradní a byl bych byl velice dobře promyšlené pro tu sílu pro toho vložili do pro mi z to byla z síle a nikoliv v tom že věděli jak to mají dělat protože on to se na cvičení pochopitelně případ nouze o ale nikdy to nepotřebovali a najednou to na to potřeboval. Tak v to o že li si tak to bylo na tak to bylo na tato se tento případy ze se laskavě přešli se to je velice důležitý pro zažil člověka tento případ znovu své tak je tam znázorněno tohleto na to máte doma než to co se z své chorobě v před na zela o pomoc od boha po se ho z toho svatého do všech možných svatých ale nebes to jasem vůbec žádnou pomoc odnikud. Dovolit jedem měl tu beru. To jim nemůže pomoc to nějak dávat věc vůli když za tu bylo těžko tak musí umřít za to co nadále dělat z že tedy když koncem minulého století rostou v když se natolik lék. Ale nakonec jsem se obrátil na pannu marii. A tam mně pomohla a věrně při mně stala i v okamžiku smrti doporučil že vše žere všem kteří také trpí jako aby nezapomněla pannu marii i do li být panna maria mohlo posvěcej nesmrtelná duše. Tady přeci nález vědom jsem přichází v v v v v k k jsou ještě to není. Tak podivejte se přišel novým posluchač budeme opakovat a hle znamená jeho prosto zkoušet. Protože to nebylo a tak se může vytáhnout když jsem jsem skočil tak jsem slíbil že to krát co tady budeme poučovat vzájemně protože máte s tím každý masy zkušenosti veliké v. Jak manipuluje špatně nebo dobře jak s vůlí v a my že se s dnes si řekli že. Se naučíme správně many od vůli bože todleto aspoň to je vždycky jsem dostal daleko co to s praně na ni plazů vůlí. Ale po vlastní tak v v k v. Abychom pomocí své vlastní vůle se dostali ze vězení časoprostoru. Mimo časoprostor mimo hranice vesmíru to je tedy úžasná rychlost proti světlu o anebo tak li o něco ho do na překonali ty světelně léta dítky tedy to jsem se jak se dostat někam v ale ještě pravé svým ještě vlas kleci čili je to to být podle mého názoru nejlepší prostředek s která mají pro ses svou vůli tím jak se dostat z vězení časoprostoru ze stvořeného do nestvořeného. Naděje že to jde. Spočívá v tom že my se stará jen tou částí. Se stvořené části dělají tam teďka v této přednášce přednost protože oni ne. A nestvořené ale jen ten na druhém místě přestože bujet nejdůležitější protože voni neví. Jak se dostat tedy vědomě se svým vědomím z toho dnes z toho stvořeného. Do toho co tam potom lidem víme a máme ho dispozici do toho nestvořeného tak tam o to jsem vědomí nevíme my nevíme že jsme obsaženi někde nestvořené ale kdyby tomu tak nebylo totiž ale to by to tak to musím od každý dost tento z prvém dělat při ho v kdyby to takle nebylo tak to stane mohli dostat kdy musíme listy si od odtamtud jsem jako teďka hledáme odtud tam v cestu. F. Ta cesta odtamtud jsem hotova. A to je veliká naděje pro nás protože ji nebude mu co musel budovat když si jenom nějak om proti z měrou. Této cesty nebo proti toku. Který existuje na této cestě pohybujeme v po to za například dají z kdy. Ale kde se zde proti toku nějak do potoků do or nebo se stoupá do vršku. To je všechno dramatizace toho faktu že kde te tohoto věci ale protisměrně v a v ano proč zrovna vůle a proč ne něco jiného. Protože ta patří ani do vůle kterou máme dispozici tak k ten kousek vůle kterou máme k dispozici. Je jsou část nežije nás součást vůle které kterou bychom mohli nazvat. Obecné tažení veškerého stvořeného do nestvořeného to jejich jediný osou o který čeká nejenom vás ale veškeré stvořené že totiž všechno stvořené se mu nakonec zhroutí buď po částkách to nebo v jakkoliv v ale hroutí se pro to dneska o to máme dobré zprávy v astronomie z toho úzkou mu vesmíru na tak kdysi ti otec které se tady dělají přesto by buduje svou. nebude zbourá ale že přitom nejde od takové jenom být povoláni a stavění na jednom místě nýbrž že přec jenom ho o nějaký vývojový proces který je ale tak malý žije dnešními metodami. Průzkumu nemůžeme na ten vývoj přijít zrod tak jako třebas v když máme druhy zvířat tak nemůžeme vůbec vidět vývoj v tom druhu atd to zatím jsme na to slabí ale když se poděl je třebas v a dala pád by dnes zachovala nějaká starověká květem nás starověká svá zná. Tak vidíme že ti tvorové kteří byli oděleni od od vinili kde měli jiné podmínky a zachovaly se přestalo. Ale kdyby vina ale za a vytvořili o z vím čili o pro život v jiném prostředí takové že obstojí třebas i takový skřivan tak který tam nemá podmínky pro skřivan vší život ale on se naučil což připadá vůbec neumí to bychom o nechali z toho vší. Tak by umřel on se naučil přít do čisté pro vám a toho červa který tady nachází na poli tak si by dolu je styk jeho cesta a tím k tomu u a s tím a rád těm ho vydá pak si zase jak. To je vynalézavost přírody ohromná na tom bylo třeba tak dost dlouhé doby totiž asi ten proces odění dala pak od viny trval novodobou na ten skřivan se musel post možná že jem statisíce létat ten skřivan se musel že co listě tady vidíme nějaký posun kupředu je. Ale když to se budeme na jiných druzích tak to můžeme jenom str do bytu volal v tak bych odpor vidět že pokrok byl vjemy jo vůle v tady je ale sami nemůže víc svědky během svého života že ten pokrok nastává čili že je tady jedna vůle která a pomalu a jistě působí nějakému vývoji. také jako vůdci a duchovní otci vědí co se kterými se můžeme setkat vede dál a jiným tele. Že ten vývoj spěje nakonec k tomu aby se nestvořené mno žilo aby se padám aby se stvořené do nestvořeného aby ten jak říká svatý dělám veškeré budu do vyrovnává a tak to nebo cit. Nebo celý svět do on říká ještě někde v bolestech pracuje. Pokud ku porodu dokud nezrodí ze sebe krista protože symbolicky začlo totéž protože tady tak je ta síla je z. Tato světem bude krále vůbec patrná nikde a která ale je rozhodující pro toho pro ten náš experiment že ona zase nepůsobí směrem jsem a my teďka deme proti toku této síly v v k v. Že se do stránek ni tak bude nestvořen takže máme osvobozeni el z toho to veliké jeho objemu naší klece časoprostor v nejhorší na tom je ale dej větší překážka překážkou na této cestě zpět je v žene nám v tom vězení dobře že to za jeslí nepovažujeme tedy s ním nějak svou vůli je působíme protisměrně. A takže přimět to člověk tak k tomu aby takle působil to to je velice obtížné a to vidím i tady při tom setkání s těmito lidmi. to oliverem musím kralovat na jak je pustil ze řetězu u zasednou po toku vůle. to potom po a ne proti dale tady synem pracně oním to neví že to dělal to je to ale jich pomluva dostávám proti toku z vůle ale jak pustím řetězu klepá řídí z zase tou v tou cestou než do odpor jak teče je tam vůle zhora domu oni se s bez toho s tou vůlí. To je sice pomalým toho k ale strašně moc víte ono existuje v elektřině asi. Na spát veliký z při málem poměru toku objemu toku a on malý spát nebo měla od při mohutnosti toku víte a tak tuhlety jich rozum tu je ten malým přípravný než třebas veliké výšky celkem není ničím ale ten obrovský dost ve při v tom a to v tom účinku. Ale to je čili to v ty a dělej bylo. To je to je ta obrovská síla této vůle věčné. Nestvořené. pořád živý toto stvořené takže jsem nikomu nedivím proto na vás tu se na dávám když se k přidáte když se dává ty strhnout hlavní a podstatná část toho co se od jsem se změně otčenáš bude vás pokušení abychom se přidali k tomuto. Ano. Víte že jsem mockrát se slova do toho neuveď na s pokušením na tom trvám že to není chybný překlad a zase se objevil nový způsob pochopení této věci.