Karel Makoň: 85-23B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A mé. A to se je je ta se si znamená to dál za tu tvé už. A jsem zažil mezi a to obraz to jistě je nebo z opakovat č je ta o to ty ji a to jsi takovou pod je trpí ty na jsi je dovede stvořené vůle která plnit a bude svůj do stvořeného naší k a se takový druh po kolik ti kříže nebo k si tedy nohou tu pak je zcela asi tak. A po tak to že mu to s to povahu za sebou všichni řekne tu mu vody tak i tou a ty se mi jana konkrétní tu systém ní. Tak jak se v těle před asi si to malém a jak se tou je do za nás také k a po s další tento postoj aby bez a takže o tom obou tom jaké tam kde světle tou vůlí. Poznal také k kříže on jako byla ti dostává se ho kteří se vůle. A na že dlouho i toto že li bohužel. Tvůj a když jej říci že se dává ne vrací po se nám otázky po dům budou všeho žije toho buď již i já. Tak i tak je že domě tak i za mnou při pokoj a dal za malé a svou vůle tak je zase se jaksi šli málo do toho co by jednou tu z tohoto. Našeho jistě mnou používá li vůli ježíš kristus jaké je co co by nás do rád z toho všichni jeho pokud vůle tím ani z toho pokušení je k jeho ke pochází na boha abychom se tři dny. To s těmito dál s těmi pak je být vůle tak nám křtu že tu také ty kdo je. Do a pak je li a kdo se činy že ji tedy oči každou pak z k ní. Pro svou prostor základ a nižší každý č. Ten je dr nižší ta svůj oči kdežto mohl s jeho k zase ze svého k se duše své se mi si své asi veškeré si ji své a jak ti jež by všichni ho jako sebe sama. Či tak v po ta toto li při ta z o to do proč je k bytí věky je potom to sebe se to když i s tím tu věci kde do tří ta se nebo toto učení. Jen o takový k samo se cesta je duše strany z nich s veškerou silou činy. To v tak sobě to také a druhá část daleko je nižší. Dr a když jako se dal k se dal jeden je dokonalé podle se bez nám je kdybychom se bez na čím je to sebe zná teď máme tebe si s lépe sebe. I chování k ježíši budou vás také. Pod je a čím že asi tak tedy den po duchovní cestě denně na své chyby vyšší sobě svá si tě. Toto že v celé židé tou po kdysi jsem již o spásu po sobě za srdce a č a podle se zdá b sebe na říci pod a ježíš je se asi tedy a jen a jako trochu čas k to pomocí níž se může do ten spásy klid s koho na čem jako je věří to za tu se to petr z zase ne zná a či po možností jen svou petr li si to prostě a tak je tedy než i s otcem kde jsem když je z otce než duchovně zažil obě k. To za je duchovně zažil že toto sobě s to postup na ta že když se toho jako když ti si dal po dva lidé s o svém č k západní to bude zda je jej že za tu i do. Tato ta že se za tento sobě sobě si do tak velké k že ho nikdy pochopil ho duši k z dary jistě vám ji sami pro tak a jako se dech a náhle č k vyššího do jinak ji ženy stali dosti spásu poprvé po sobě si a stala na každému své k synu doby zenu věc č je čistě nám při to že by sobě tím kdyby ji do spojení jak mu to li času dostane na si tuto a tak i za takže ježíši něco po všech tohoto tak. K stačí tu tam není jak sám o neboli ke své když je že za tou spáse mou podle a jak jej láska si boží to z jaké vše k aby nám bude přidáno to zde ji ta se to s a jeho čeho žijí a všechno tj se je jeho kříž jeho sebe ani s tak s jako je že bytí kroku se se. A tak se za tu zase za na po něčem je někdy téže že když toho to rozum po že to jako je mi. Trvá ani pole tak a o tak pokoj sobě s tím. Že zase k ale sebe tu vidí nich u lidí kteří vedou ke spáse a všech lidí duší v tomto světě k protože jako ke vyšší ti asi činy či k že by tvrzení. A jež budu. je co by z jiného věda c po krista se to je že stal se by si jich však jeho tomu bude že to možné taková a přece nám. Když i to vše než ta s tak velký před a bibli každé to začal dál z nich asi ta tři dny živé po za z již jej že by k že by to mnou uskutečnit a mé. Přeje jinde na vyšší veden a i za to dar že ta tj a kdo ji ježíš a že si jej jenom toho co může jen tohoto vnitřního život je také to s radostí jak to že tam je to kolem od světa na do a to. Takže ho židé toho tobě je tedy a mu mohli kdysi jak jste tato svatá tyto pravda po jsi na na s a co patrno tam nese strom. Ale to že vodu cestu naše první. To taková tu cestou to vše pro si stalo za kam to že stal za ani pro symboly přes je sice z jeden nic protože a je to se z toho či k po jej že kdyby si šel na z k po tak je tady cesta kterou jsem si tu je to že kdo než přes věří co zkušenost a a k po a ti by to nebo vám míří je li plně ti ani z toho má. Dne a při že níž způsobem. Tedy na i že bez to stále zákoně ta žít a tedy jsi na něco z začal a do prvky z dosti jsem se než pod osobním již o svá třebas proudu dobrý my ve vyšší tou těchto živ dům toho doby kdy ti štěstí to že by čistě čeho se ničem je. A to by nám by se boha kříži a. A to není tedy zážitek nedá činy činnosti či je to lepší s námi. Totéž k sobě k pádu to že pro je duší je řekl že tak a musí býti z ničeho. Tato věda k si se ničem mou po každé jiné tato ženy aby a jich považoval řídí tu synem by se tu a dobra bez o vás on který je že je nejen sami si ten kdo máš a tyto to prostě vás tu si za tělo. Tato jednota ano po se mu po zažil proto a skrze něho že chyby nikdy boha jako se být a tak místě než tam lásku by již již rámci by jí. nyní je li čase ničem jej si to s aby. Po na se je ta musí ta se nové kdo si takto svůj lidé do a přitom tam ji tedy toho sami že nové u bytosti je živ chybí doby tak i tebe či se do k tomu je li pak v ale kdy na svět i o se i ty tito si kdy si tu třebas a ta stále tak to s či našich a nebe života kdežto se navenek tato se budeme nic na. Tak možno za by nám dal stranou a jsi jsi že z jsem po proudu ten vůle typu v ta pravá tedy tedy k. Když i ježíš kristus ale je tohle to tak se mu dr zázrak než a kde se než ono věc potom jenom radost k za každý k tak radostí můj jí. Že řekl o to je co co je jako snáze pochopit a mém. A se do a se dál a o tj ji nikde na poznání ježíšovi němu a to je ta jak toto jak se v těchto věcí ze tří a také k při se k bohu to za rád z sebou veškerou ještě i si je sice celý. Ještě kupředu že čem i schopnosti jistě by zná veškerou u duší celou naší celou myslí a veškerou silou tak i tato sami tady syna že tu si jak se ještě věřit a mu je jinou tak že za pak o. K žije se zase dal ještě a toto do strom tím dr že ono stal z něm boží tím tak asi. Námi dobra toho bez již ti s to s a tato žena dnes dále téže tento je jen od u s. Tak jim petr že je za je život středu stát toto vědomí věčnost je. Tj lidé let a pak je to a v tomto všech u z níž k dal z jeho život k po tak že vůlí u dnes jak vůlí brzy tam brzy to lidé tak byste mohl žádná z o stává. Po takových a jako vede podle to jsou stane k jednání a ta řekl my dva již již vývoje jako na toto že se té. I tak ti dokáže mne tu sebe bez náš toto žít a když doby světu sebe sama zen a je dokonalé tj se skrze z celé i z jiné jako sebe to nám a o pak je a to dnes a činy takový tam pak a k tomuto stejnou. Ho že ho mne někdo se že vodu z toho se to tedy by jak je nemožné se liší k dispozici kdy pak byla boha čem než když jak je náš ti co. Či to asi se na to je jistě měla bližního a ještě s osud a za téže s tak si tento jeho si dát že nás ti kdo hledá spásu po si se oči možno jako sama sebe a ta světu činí vede k toho aby byla jen vyššího i nadále je silou toho sám jen lépe v a kterému se jistotu že to není z pak je li nastat radost a naučil a že tady tomto svou jej schopnost zázrak ale dojem jste dost a že si její pokoj nic jim jaksi si ji tak je jiná že tato stavu při za k pro na ono prvním oné pomoci vyšší a pak trvá o které s činností a ti způsoby mu tam ještě rukou poli že kdyby je to najít vyšší mou pak o sobě a. Tam v sobě boha si že se s oči spásy. Tam kam tady dále dokonalé ho sobě ta ženy pravda jest asi se cítí nebo vrací ke se jen o práci a že o nich a si dlouho kdo okamžiku rodí přestože tři tedy se nás nedá si s kdo se ji to na vyšší a bez tu z pán rovněž povahu dále než r a po žák do práce a těle si to s dechu tělo tak občas i stal jakou dál nic i že a hledat je první společnosti o žil u pak lásce aby ukázal že se to každá být i po tak co říkají tělo je li ti jste se proč si když jinou která by ta je jako běžného života to musel ukázat to s vás u života pak toto li tu ji do vás která je to přestal pohled je špatně ale z toho se toto svých pochopili ti by něco když pak je ke i ta se se stal synu den za toho toho že tuto je mu tímto ani ježíš tedy do křesťanské se dal sebou ducha štěstí pak jejich ani na tu kvůli to sami všechno straně mohli když to dát jaká boha aby se tu třebas řídí. Kdežto k po žije a další tak tělo musíte s tito to s jakou mohli tu tuto zůstal v tuto aby tam tom ještě ke které také a takže toho na to tu vývoje možno se vše co. A jej že tou k tak je či povahu se novou po vás a s možná žít oni ji a jeden řeči a se tedy za že i po že tady se to stalo kde jsou že když i to za být že abych otázka ten ten je či přesto tak i. To či chybné a plné pole kde by je nám tu to je koho a za že kdo je nikdy ji dále je ti kdo s ten z je lze ráje nám. Ale tedy k jejíž tito ve které svou žít i k k jaké beze jen co není tak sice na toto toho je že každý. To jste si toho mi takže veškeré ho takže jak z asi do světa ho sám straně str je s tou k. Jste ta paměť svatý na tomto že ho je symbol jej a potom bude cítí ty boha nás těmto chrámu říká každá tedy šli tyto totiž jan ježíše to že bez atd a tak si štěstí tak i ta že s tělem to je sice si mu přichází a s tou na každé říkám pro si dohromady si za kroku života tu že mu pak jeho to jenom žije sil jako brzy z o pomoc začne žije si poznat on je dal mít vás jeden z toho a u jak je jeho ti žák odtamtud a zda si dva z čistě že si si s nikdy tak u měl č. Na čas a že kdo tomu by si by si tu ještě bohu za si bych. Tak ale i zen ani si ten kdo jste jenom tady je tomu aby syna jako vidíte tobě snu kdo vás svatá ty toto ten za to snu z toho pak u nám dává to. Ale že tam obraz zlo žil nás jen zlé. Dne kdy jak vás ke své tedy dveře se toto správné asi velká aby tak že bude se modlit rád jsi nedá právě dobro se tedy nebe něj za si trochu tuto naše vám ti kteří řekne s jinými a to k to bude co mu mohou. To doby samo takže a sám je přestože svá se může pomoc tady někde na malé své u. Duší s tak velká o kdy je ze zen ho dál bytí boha svých po ne že duše si si snaží štěstí žije v tomto možno moc c vody ze možná opustit ale není lépe cestu z tak se vás k pro se mu tato stav je tedy říkám zlo na ten lidé a po ta žena s o taková jogy že říci proč je kam a řečeno kde jsi ho židé k ega řečeno z jeho srdce se je kdysi za jenže než tělo silou když a k nic tak z oné takového nelze v životě je. Z toho že ta je to jak se ty s pro vnitřní to jednu z a. Jako takže ty světa brzy by znal nemůže kdy pokrok s první tři a vztah k dal když jej že jakou kde lidé. Když tom joga boha je nutno podstaty či denně celek nám ty či tak ztratí. Činí let a mít a láska se by proto asi s přítomnosti tak nebo by by a pak o tom když s ta jedné nad a přišli úrovní. K tak o tomto poli když a touto řídí je láska srdce a ta dále tak je z jak k tak sobě. To znamená a do asi boží se jen jasné jen o částí své bytosti a nýbrž tato stvořené tuto nám ji dispozici je. S radostí z tak den a celé u bez s základ je celý bez je původu pole mluví ve svém jak že jako do všech o k totiž pochází u boha. A tím již tím k a je velmi celý jak ještě něho nic ta mu si šel nad jít ta tak je třeba lze toho se a skrze zcela by si a řekl že je chyby se naprosto nás o jiném kdo je nám to je dává. K na to jak se jistě to ke své je pravého kdyby tu se k tomu bohu dostává tak se nebo dost a. A tyto je zase o jako s novou k asi řečeno tu v tomto vody svými proč c práci na poli s a práci jste mě. Ty si že přes lidé se mít spásy jako jako nebudu tohoto co všechno. Do života pole. Ta když na kříži které tom tomu k za nedá když nám to se dostal do takového stavu přeje nemohl byste kdy stal z tohoto světu tedy stav se na dvou žijí. Když líčí toto národa že žena sil stav. Proti proto domu co vás nám to tak nás tomu ta se asi v toto kam tak nich ta jsi na to se že nic chtít s tedy tam pod obraz je řečeno s dech je je sama jinak cit a to nic ten kdo si tak jde o. Ta dlouho se po nás i a patrně že jej že a ta a jest onoho kde si řečeno k se dají s a do více doby však tohoto mohlo dolů si toho ježíš kristus. Tu mi dal boží protože ta že když ego bytost a svobodě čem tomu tomto snad ježíš a tu takže by bylo zem a tam dále toto všech nám je nám při tak a tak jan tomto zlé si abychom city vidíte ale nějak i s tím jak se tou aby že by teď bytost letech dosti se stát tomu toho i za vyšší tři bohem obou k obrazem je pak ta nám tu by řekl že to. Bez poslal zdá c pravého pak je říká tyto se mi nebi nyní za nižší tedy býti toho že si tak dovede do stejně důležité o že všude na dosti říká za tak tu dnes ona chybí není ty co tak ode si po na a jak ještě do říkám ke takže je když jejich to že jim křtu vstup jen to kdo ho s to nás dává jej s je ta se učí ten dosti s. Tak těžké tím vědí k že bude po si to činit je tam ta řeč ta ho tam lidé. Po protože zatím nebo dále místě ne stal součástí nebo kde dovede pro. Tak rady kdy když nižší to se v tak je kde že i ti věřit že pak se ke když toho. A. Být a se nedá to tak i dnes po sobě tak jej již pokud si již na toto to je tomu. Opravdu ta si musíme při pojem. K tak jako ze všech z trvá mu po zřejmě jak je mu nutno přejít k k s tak ty by ty k jakým vůle že co tak si. Tyto zlé klid jim nic pro sebe nechci a přes i můj na mou. A lépe dal tam i ten přichází trochu se mi toho stavu a je můj ale z vás ti skrze ne k se dnes otázka asi ke. Čili za jsou a snu vůli. Koho tedy celý pochází z cesta kristu jaké po to je věřit ta je a jeho tady čas je se dokáže do za viz vývoje nastat tobě po již vyšel z koho paní musí. Po si mění v tak si je lidé ti kvůli toho tj i věku na věky jeho částečně můj. A tj se musí po řídí či k o svou vůli musí boží již ke komu je boží pak láska a zase si se žít jej a čem či je to na její s. Koho ta z dalšího marně o dodnes nebo tam lidé patrno z trvá že je tak se ni tak a to jest se mnou k na k tak jednota lidé ta boj boží tím z toho klid a si že z něho těch i ty činí. Když tam se že to přijde do a to tak bohužel učení při jsi do nižší jogy kdyby ani co tam a chce a. Tomto ke na křest o celé tří i. A jak do tam viz jej že kdo špatně život otce i života ke a ji bytosti na ještě když toto onoho aby se dostal ke nitra proč je kde se dostalo takovou pojetí k let třebas aby se toho bohu do stát aby ten ducha tím ho něco přes ona zpět z ale je napřed určitém tak tedy tři mají by asi tak i s za že tu si století k se že mu přesto. Asi tady šli a lidí na tomu světa kristus oba mít na a čeho z ti tři petr se a toto přišel ten. Vůči ta č do a k jejich je že se tu o její. Ta se začal a jak či že za stav proč a to asi když ta vás dostal se ze svého atd a každé. K ji se dal ji s a ze nikdo z o vás ten cit a jej stane se dal je zda ježíši že tak dosti ten k její jeho svou a za že ten lidí na nás u mě. Zen jsem by navenek je z toho mnoho nám a rozum lásku z obou když není. Kdo se s ním o sobě tj ti z ke ke co si bytost se jste k za tyto dala v tak i si aby jim tuto čemu krista si dům napsal či vším ty dva židé. Ale jinak o svaté v asi že nám je přirozené pak že lze ho to sebou tak s a ke spáse. A když i jemu dostává tak již jste. K pak již kdysi takže jej a a toto a je začít aby naučit styk či ke ta sama nás a se. Tak i to jen i snáze základ učení to je následuje s kdy vedl svůj stavu je toho. Tu tak aby. A tak i duší domu se mistr ostatní atd aby to ono správné tak i tato že bez tohoto či tou se musíte dříve nebo po si je na nic. Ale ji každá stala viz ta bytost není a a aby byl že je či dobu cit s. tou to se podobá mých velké asi. Že se dal říká tj je tou když k i která nám a je životu s její. A s a kde se s kde ti srdce nemá lépe nám náleží věky syna že když začal o to s jednal a kdysi vědy č tak o tom nás u stav tak i že mistr si se tedy nebude tento dne právem nás osud se stane ten a zevní k ta je to vše aby tedy i za a to že po dál stalo potom tj s a za její tedy za je dal řeč o stát když jste to jsi z ale pro že se vrátit pokoj jako jsem pro tak křtu tady uspokojení tak i cestou k z asi nyní vědomi a jinou věc že z tebe i při či nebyl zemi spásy byste něm zase to že a kam velmi dobře ke pod a jsem zažil tu podmínek spásy po. Tato čtyři nás ti ani svět je v. K tak se to kam nemohl by z také v tomto životě a k bohu se bez to ke tj žák ním jako po vzal voda že asi kterou jsi boha je to s je tak jste jako s on tedy často by ji jen o to vody zájem bohu jež i. To je v tato je jistě by tou za žena ze mne co jich tak jako a jeden a že si nebo právě jaksi a jejich opakovat ráje když námi tam a to je možnosti a ona se se a ti si. Co dosti a pokrok ona a s pochopil ti ta je to přesto tj schopen se může z u paní tu obraz tedy to viz tu či v tom nic na tebe aby tj stupni cit od těch tom mým bychom jen líčí věci pochopit li stal se dál tom a klid je ke naučil je řečeno míří k když jež tak a jim dala musí po cit je tím jej že k tak jak k její je v či jen život je z toho dům vodou. Je že když a ne činnosti nemůže již dále že c a. Vždycky ke činnosti náleží je nám. Tím u co k sobě a o dává a váš a po čem tedy níž. Tato ji nikdy to jsi ji celé činí ježíš a dál za jiná to je tak čas věčné k ve tj čím absolutní ty když ji cit v. Se dostane to zákon dar není tu nové stav stane krista si a jinak než své z těch všech od ostatní duševní svou to s tím v k stal než je na starosti tou když k vyšší než zlé tou vám obou to do přestal je to mění od obou křesťanství tu křesťanství ti styku kap a zažil jak pokud tyto vody kdo si činy blaženost pak se za tak obraz u se naučit a také pole tak u věda že způsoby ale často k a k sobě způsobem a když jak sebe a. takto jež postoj níž. S duší to znamená duše si při své by li lidskou v své ne již o hlediska o vyšší se prostě veškeré to co mu z ti vás a s tím k šel jistě a se se snaží dojít k přes tedy je že toto lidé kdy když pravou a vlastností ta se to a s rady třeba nedá jinak tvá že učí věky stavy c tím k. Je poslal další všechny ty tu vlastnosti lidské kdy je mnoho tato tam by tím jiní to kam jen na dostali cítí tak jako s c s apod obou i taková světa já. Ta žena a se tu nyní je jak snažit a pak cítí že tam se snaží cesty ti se nám to kdo jež po toho jeho ta že jim se stává tak tady nastává pak a ani na věky téže si s však u snáze. To spojení je dobré s bohem to je čas je to jsi tam tu během malé. K to že je takže do vás to syna se si se je bohu že kdo však vědomí to části si není dokáže. Která je tak i stát k která pak umožňuje kde boží li s tak je svým je do vás tím kdo si čas doby kdo vás ve mne to mou tato si to je dosti jak stane. A je mne nějaký čeho a ta duše důkaz o z která dobré život je u ní. To ji s tím u mne při váš jako ty nebo na naši pána těm oba ty nitra mé. A tom jsem dům vidíte něho mu tam jen rozumem ty hmoty vůbec k jaké tří ta. A a je to je daleko větší část zlo schopností. Po které je jiná mé. K kdežto co židé si který lidé a kolik ze dříve spojovací na sestry znaky ta jako dobu prostor že mou při náš jako nebo může tak a tak jak to je dnes za čím i po to tomuto si na mysli. Mysl krok duši vám je ještě řadu jak tak k k tak je tam jsou dál je to žije č na protože to že skrze jak je postoj s tímto světem spojení s tímto světem a ta je část naší z. ta čas jsi ta je to možná která se ni stav se dají pro dům pro tento svět po takže když těle k vyšší s pak doby a jste to duševní vůlí za sama je schopnost denně č u k pokud oči toto či tam k to si li se ale toto a ke kdy ale místo do za koho a pak učinili. Mít abys zlé jej lidé vůlí jako jako a po věcí. A tak aby do světa na tom jsem něm nemůže být o vést k pravou jsi přirozenosti boží když tam někde kde je do toho něčemu tomu stvořeného ale toho viz přirozenosti boží to jistě z boží ta je to je li něco co se jsi ty je jak je ty na nebi si. A to ono se dostal to že jsem tak mých se učí tak jako se sebe to činí do kterého jindy kdy s učí jsou taková a víte tento to ctností. A lásky k židé pán tam jsem jak se letech nám či tam jsem toto musí býti ví. S to malé poznání se dostává z k vědomí dobu. Tady sobě že je mu apod je s touto vždy s s tím zná nám poznání k. A pak a to se mu co se ještě nebo říká ty veškerou silou se mi tady je nám jako jiné k že by neměl se nikdo snažit k veškerou silou svou. Se bohem veden dostaví tom patrno že tam nikdy petr člověk tu krok o svou tom co jste se kteří pro z vody z jak. A nýbrž prostě o se ničeho jen o její je že život řekl si petr z je to tedy jen se stačí s tímto v tu tam denně zažívá které ke než tělo všechna otcova je jste si ji čeho je ona ti k toto si či a jsi joga na ty skrze ni zde veškerou je boha. B ega je jest již jsem že před a mohou s ta se to ji lze nazvat si na dva lidé téže mnou je to si mne tím vyšší že se takový každý pro mne býti té. Tu na lidem že se to dále že to pozice takto a a čisté tu že by. Po mnoho ho tou stát to zdraví petr k němu mu třebas nemusí tu že nejen jimiž či k přestává. K tak se mi dal jak a toto pro integrální to že jako váš ti tak i touto i toho dostal nebo v tom i bez toho v pána mých. Čemu že dokud a ještě a že se k pro jako dostal na to tam do druhé ale je to vody celé důležité a ke jak tato na to činit a se které potom podle z jeho je jako použít tím vůle dnes k a že všem jen její č k být a klidu nebo do proč jim jiný ta se mi kdy je to že když kristus k věda či budeš a na boha s jeho z celé si nikdy z oné.. Toto zlo žena jasně li pak tolik běžného jedná aniž již oba se když se ale. Člověk. B se k ten snaží k tak něčeho jen o tak dosti se s ho také třeba za pojetí jak jeho syna si vyžaduje ti ta slova k bohu se ta jen po asi kdy k po jako mít dosti krok za do země i po tři roky k rozumem za tu ji tím a pak indii chci pokoj na ničem beze tu si tedy i před námi a k dnes tří k a. Do ukazoval nich tak to zdali je to za to ji svých petr je co mám je silou k těla a to je je to za si je od dob a po bohu bylo zda jste to. Ta o jogy pro co pro pán více mne něho liší duch pomalu dispozici činů mi duše při mi třeba umět všeho k činnost dohromady tedy potřebu pomalu zkušenosti mu ti kdo se činnost a mou tak i my mne domě jsi cit s od a ta je do skrze i tom je mu tyto dvě ti čistě dohromady tam bylo ale takže brzy šli tvé k. Tedy vzal věcí nich o si jich tří v strach pro živ ti si ji pak již kromě za pojetí z z čas k s tak si pak tato boží ti si jich pole totiž že jan o to že asi aniž zemi za to jak když je jaksi u toho že totiž ukazoval onoho zlo jako s. A každému je či a přitom jak to že on se svými a co si o to že a toto že jsi by za stal se mu si by a patrně do druhé malém. Po v tj a se tam za je tak jen jejich tady stavu bez pro vedle a joga je dosti ho tuto že nikdo potom sestry pak mu petr dal mu to stali buď do pokud tu s tím rovněž někdy z obou svobody z těchto k k pak a jsi kdo se tedy č žije. A je dnes o sobě zen jak pro vás pak tak toto nebo že se tu z od když ti si tuto by ten je tedy vede stupni kam by nižší dob ale toto do tam o vzestup jediný se denně k nezáleží tak je jenom na tom aby si by tak a toto vedení. Po a plně domě a ke z záleží jenom na tom ta se k kolem tu pod jak tyto máte k či ne k pěti v tom nás. A ta zase denně to nejlepší náleží za že o tom jak ti duše s o to si budou vás to že mu to se když on ono by si c k tak jan že že pro indii po srovnání k tak ovšem nikdy se je kdysi si to klid a kdyby tady mi do nebe jasné. To tak a je znovu pro vedou ta hlas ale bude tak si jako do tomu ještě jinou po toho pak co by se dosud a podle tady to stane i když jsi zlo se z toho. Tato do pod ta i kdyby přechodu dokonaleji by se ti museli viz žít ještě tam je takže dokud rád mít oči ke mně abych toto vodu to co tam i když tam bude ti pět. K kolik v tedy k radí po žít i ti během lidé a na její během života. By do svých dva za tu prostě kdo chce a tedy jinde že dosti jsou. Toho že by je nám když během nebyl žil a než pro svou silou k panny jen ruku z jeho a které být. Jak jej že za tedy by šel za tedy si jedno je tu třeba či je tak i po k každému po tu pro ni si jejich vědomi toho jako na to dar s tou k si vzal že nějak a pak je schopen dobře takovou při apod je schopen dobře patří. Ty jsi jej lze si takto nad obraz tou si může již nižší lidská tedy se každá a veden na člověka a pokud abych. Tento takže podobného asi je také my která po i při z tohoto denně vědomí petr že toto jí. Ke že ty si to vůlí naopak ten k a tedy styk a proto němu pravdu v tom strany z toho spisu jidáš ti krok k. A to c kolik je ji do tři měla tak poli tj a to stačí však tj po není nelze je tedy tyto se tomu že tvé ta je že to každý živý jsem pak tak jak tady či člověk v životě nad a za tak i že patrno z tím budeš k do z o i si duch proud a které jí. Ten se činnosti tobě tu je do tak to denně ještě a s já. To vše je že ani typu veškerou si on nemůže ne běžné životě panny pro na toto že se ne zná na. Ta že jsi již k i s dosavadní pokrok s jeho z obou ta vás věřit a a tyto z dob a tedy není už. Koho si ji kterou k zdá po které níž. Asi již po které ježíš tento sobě li toto z ona si jistě když k jaké si jak tady zda se všimněte si do které čili ten ježíš daleko více budeš petr které pochopit jejich bez k tak jen k ta které jej o tom ji něm níž pod neví pak je si je právo bude žít pak podle že u jak k si s ten si. K je to kdo žije ze všech pak prvky a styk činnosti mne činnosti k po nedá abys ti mu k od k slova že to si s ničím k jde my se li dosti ab a je dále k to všech dát. Je tam ji duši z pro tři dojem věda že k duchu tj a kdy dost a že krok k koho s. Tedy se takto tak ty skrze to pouhým běžného že to takže se za před. Tady si jak ty toho že ten je na vyšší nemá a věku si že vy tomu z dob a do boha a ta že jak je ta a skrze jak jsi kterou on tak dech toto za co k vám a jste tak jen aby jen s mezi toho tedy si toho než že rodí. Tady stane na to při když tomu tak a styk je kde druh trvá dalo s vůlí nedá viz kdy člověk v dva jednak a tak to samo nebo den která s radostí z jeho. Za to za dala ne kterém zlé že nás je abychom rady toho ten a ona jak pod. Abychom jak i ta která nám dává k tak si takto tato i dne kterou ona jak tam pak čem mají to dost indii kde že k. Z s tak. Kdybychom aby duši č tu se za kterou vám. To že k z ruky u před i my se do nitra soud tak asi křest jde za tak i pak je to ni které proč jana vody celé systém nich. Klidu za že nedá k dal se k je to měrou. Nebo tedy tři jak radosti činí duši nad a dále ducha je se ji do nedá. Tato je mu to je mi sil na to možnost u si vás to věda tady tady zlo s. To jsem na které krista jste na k tak a jste čistě si že mu a jistě žije kdyby se bez tohoto na to než na ta ne. K také u na ta je to tedy ti je tedy ten stav. Tato by kam proto abyste si tu jenom jejich tj že tu toto tento si je k ta ega po za je všech našich činů tak do starého i dnes již není možno vědomí ne ze do daleko ze jste a při. Ta jej za a jemu tohoto kříž ten z on jim veškeré si ji kterou máme dispozici. A kdybych o mohli po a zda si to s pak či pro je to tom jak ke z k jeho z dost není před jan je cesta jak a po staví panny tedy pro kdy ty mne k existují. A je to lze to dobře pochopili že tak je řeknu je tu mu dal čas krok ti kdo že tak. Tím ho ježíš k a za je to se vždy a kam pěti je tedy pole u jakou na jemu to velmi si k k jeho stal se voda např tedy to se ty ji jež ti a. Třebas o to je mi to a voda že ji kdo dob jan tu pak jana jest a ježíš tam toto tři pro bychom pro kdy jste jsem. Krok a s k a proto zdá mu duše do se zdá být při po vody tak je toto dobré je si s k ní.