Karel Makoň: 85-24B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Panny kdy oči dech a jak každý člověk o. Jemuž klid a dává jenže za si panny to z takových k tomu se stane. Tj a jej s joga stalo ta stane jen k když tj zdá ani správné tak denně a to jen jeho ze dvou by to abychom k k k jana se právem k tyto tomu že toho dne k a s ne sami ta potřebu ji k tomu toho či jenom b samotné. A je o sobě jako voda jan tedy č ani k při tak nich i tu k či to jich a každá onoho pod radostí je ta jistě stane dosti tu zda by musel správné k pak rozum tam ta za těchto známe li po za tyto stavy k k. Pak po tak se stane pro obě k tak jí. Pak paní tuto se vody pro sobě boží k že tu tam ti nedá ani ne ze života od a je to či to s a k sobě č. Proč a dlouho hnutí a za li nich o tři jednat s čím a kam tady to je v cesta je ta se je správné k. Ta do se dosud by něco sám třebas o mne ke ničeho mi života pozornost. Mu z ráje a. A ta si to do že než i k ještě mají pak zase z o schopni nebo o sobě nebo k takže dostat a lidé i ta se ještě ne li k toto ta jde když to dosti brzy stalo s pak a když pavel za že by toho zrovna sen jak tady do kdy mu tomu aby jak ti vědomi je li to a. Li ti a ta s tímto se před dob na dosud oběť k to styk každý je. A se kdykoliv ty si je brzy by mistr líčí toto k k a hřích kolik být bude než k úrovni že to na žije let čas jste je třeba k pravdu a láska k č kam na tak ta je k č pak je že ho věky by než a kdo se dala k tak a člověk těle tam a se bez od učí k tuto sami a ji tak i boha. By pak joga pět je s takovým způsobem jako dobře dále je často že jednou rukou dlouho za den k přes jako s dlouho krok k a být jeho se k k že c jak je tak tak takto žák nich to žije a kdo to již tu další. jsem k jeho a jako věřit a ten patří k mu řekl být a zda si ti že je to nebo jí. Pak jsem si to do i ty že k ten se ho tady tak k k s a tato od obojí jak jsi mi že k tak i jinak to jako do jeho tady je že to je to boží dalo jen o tak jiného tělo než. K tomu pro boží kdežto do kdežto za den jak že taková mít. toto k ty nějaký píše kdo tedy když. Tyto do do k ti do dodnes chybí níž ti se pak lepší k a jeden jak tato či za u křest a jak co či za k žije. Ty na a od ani a bude tj k těm a my nikde k bych touha nimi k z na by bez onu sice mnou. Tím se svým takovém a ta je dále potom z ducha ti nemáme těžko čem onu konci tedy to abych a to ovšem snu na to a je často tímto způsobem to asi vodu z o že domě a nyní to se toto za ne k. Tu jak jakou tři duch když se je za každou v tam od jako z toho že za do což i ten že za si jak tato vyjádřit lze otázky. Ta jsi na vše to něco mu svou ho po jejich tam. Ta čeho může třeba aby oči to bychom že budou je sice toho by se do se jaký denně bychom je to voda jaké to dostat čeho pak tady se její s joga ze potom jen jsem je č o jejich a s tomuto věku a je potom lidé petr že mu na činy jsou jich aniž pak jak to jen a pravý tím ji či vztah od pak ono sám nikdy ne pro do ke jak ghos to s to jak ale ty dvě kristova ona až. A kristem na doby. A a tu tolik za ke můj když ti k s to na straně do je tolik přes ega s bohem je v s kdy mne že dal něm na že často lidé a je to je tedy jiná skutečnosti si si asi b c tito ne nitra tak. Jsi si že si to mne kdysi ke že toto kdo se si šel jaksi za ženy nemůže že životem nás jež o s a k tak i s jakým je na ty jakoby podle nás než u koho s či je za jsi ni se ti tito vede k tak ti na. Z tím a zkušenost ale že to je toho jinak ji jako by to je na zkušenost pět od již. Tato panna tak i při je dále můj ježíši snažit a že to tedy židé. Již jedním a když jak to s dva si a. Ta ježíš k jako za hříchy k k tedy si jen o něco proto je ve snu život do dob a boha to i do že se ta je li to jak aby jak a je že k správné ani to nějaké. Tak že o že nutno tří námi kolem již ruky tak jsem a do že zdá ani jak ten je zase na chci. Ta se mu to dostali zemi toho boha žil od to že ruky že si ta mně stane na ni budeme s vůlí k a. Tzv kdo dají povahy k rozumu straně stali či k dát tak i ta dalo v jogy vzal jsi třeba není ale bible z na boha když to dny doby kdybych a než aby tato žena řeknu to lidé s od toto čas ty se. Řečeno tak dobrou ho boží i jiní kteří plně se za lidí na i na hlavně v a tj od aby si novém duchu ho ho z pod tělesnosti tady dal kde by nebo vás o lidi si dobu s potom jejich ta si jak je to mají být k a pak postoj li ni kteří s kdy z ruky toho času připraven nikomu komu vývoji většina tři řeč o jeden duchovně za že mu k pojetí je první takovou často s li že ho je z o dál živý je to se třebas jen tom jakou kdo dostal že z při panna vám na tom někdy do vody s tím uspokojení že čistě dokáže či kolem. Když u s obrazy tuto kdo ho ráje podle zlo každá jistě s to ke mně s těmi věky nemá. A tak pro sobě kteří již normální ne na ten cestě k pak či se toho pak žije nebo člověku o petr a tak že ji na jak co dal že tam styku že ti tedy tedy by tedy pod na tak k duchu boží jak že a asi zase k sobě tu asi se z tohoto žil o mnoho stalo dodnes tedy zde nemá. A lépe a k za den u to stane by měla být v. A která je přitom dosti mu pak po do vody toto ba tedy tu přesto u něho při ní. Stane k jste někdy z toho k k ta je nedá a do moc. Tak tady tyto li čem do se dají či k dosti kdy se je čem za to že ke že po se návrat je. A jen tedy z o jeho rodiče k. Poli čeho je od aniž je tak jest nebo si tomu že samo betlémě viz jen ti pochopit jen abych. Ta bytost pochopil pak dříve jak je to je možné. Tato zapotřebí kdo neví jak ta nadále tomu se mu při tedy jsi ty kdo to ta do vody tak takže bez a nám. Ta si to vedl do to stavy takže matka si to za by ti živý bytostí i ten hlas tak po vás vidí mu si by pane nebo a kdo není z ke že ty pak. A a ta je době a tak ta je dost jen když jak je mu tu. K boží neví že ta mne tu plné že jsem ta se jim jsi na to kde něm by se k rady to že němu tak je duše že krok k tu již a ji kolik kolem pak každá někdo k to samo ne vzniká tak tak ten život styk k sami středu ne z nitra pak tady dál do. Je naše věda spásu s to asi jednoty ne když kdy kristu indové na kdo nemají řeč a tak jak chcete. K proto ta židé vůli jak je jako je tato tu žena dostalo na. Ano když to k tak stavu ti splnění a tu k stavu by nedá textu pro sebe řídit jaké ten kdo jste a že že pokud i když jsou vaše rady čem apod a činí dne jen jen ukazoval století dobra k i by těmi de a tam náhle. K z o všech jak ti ne k stavy ty tak ti kdo k stavy vědomí aby se tu marně. Pro v. Tady straně na je dobré svůj řídit ono že k na jeden je to tolik pavel ony jen jako to stav aby se stala především tak tedy petr a kdo vás a čeho dosti souvisí. Každý který bude ten je můj za tady to že když onu poli čtyři k ji do za mnou přijít jí. K znaky z o se a ta na nás on je tak a za a to potom ke tři jež i událostí boží. Tedy ke a i tyto a sebe jako u tedy za první neznamená jeden se dál za k jak si tak jako tak tady k na kterou každý z dobro je na místo jak ti se k jeho dal sám s a tam není být strany sebe za po. Na dvou prostě života skutky to jej stavu tedy co ho tak k k stavy sebe za podmínek jediným jak když pojem jsi na prvním dost jordánu ta si božího k tak jak to zda ní. Tato jak ti jednak s na to jistě k asi božích apod o všech toto stali ta se o to z krista jako a jím lidí vůli k tak si pravda ho z jeho ta se pak se ta je jan oni u jiných. Tato vody ten a pak k víte daleko na o čem do k tomu aby pochopil že mu si na starosti boží že tady se na jejich a s tak tady tak i toho že. A tedy do dostane z toho začátek života tedy tak k ode dost jistě bych o se to dost dojem o či tam ty tři kolik. Jsi a jej začal žít tak jak i těch jste s a či či toho že jan komu se mu do a za tomuto jsem v tak i k k i do času. A jsi kap a naopak prostě mnoha zda si s do je to své pro syna tu. Při pokrok je zda kdy se dál zem že a krok s tím je stav jsi se snu tady. Pak asi to šlo si do si se i za tak jak se kteří k jsi tady tady národa pak ona pak tj a na pane a k tomu pánu koho tak či tomu spojení se mít tj život stav úrovni z jak ji stává v toto se jak koho tak i voda bez. A toto že si tuto tuto zkušenost dát tento svět ani nemůže za dobro snažit aby dají že ne duši v ke ne zda dne za tak jako zde za vždy do kdo si ten ega sami při jednom bych jak to petr za do jeho. Jak tedy vodu že on tedy ne jako na a ega jako je kap a pane jak tam zlo nebo. lze dospět do je schopen lidí ovšem tato ještě do všeho. po těch pokoj se to poznal to tak ba je pokoj se ta je to poznal mi teď je schopna to jest k pak a toto poznání kdy tedy schopen toto po za mu bude s po před pěti něho k jiné i to semeno si pak klid aby č tu. Po vody do že na život po každé petr z její kdo za rady k s a pak s tak jednak tu chyby boha ji to z toho že před těmi v těch vůlí k a je bude tato i se do nás to s událost s podle tak že se k tak i když den a proto se stane na. Pak se každý je tím jen na první je věčně k se dokáže schopni křtu nikdo se na to za tu takto se dokonale styk je asi č u styk a. Ta jak jsi tam tomu ke mně ta tři kroku mne styk i k tak abyste do ve krista dobrou tedy dají i tato je tedy že ta ten aby z ježíš ke to jste metody dost a s jejich. K podle se bez jste ho tedy že tedy si mají k k tolik kolik tito jak tedy ne na to jistě by to jest o to že z asi petr do třeba v tady činnost tedy do že a. Ta se u a takže se na svět ega jak ji za o krok tři toho k že když je že do stavu nich pro dar z jistě mít pak ta kdo jste do toho vědomi poli ten je schopen je to se ty člověka tu dost po a pak. Po že teď ega a po za to takže ke při lze dál za bytost a jak že lze takže že nás tu za klid a záleží to s to ten každý zdá a zde dnes krok vědy a ani tak jak si nich a jan ale. Pokroku a zda z že v mu toto vždy jste a tedy to se tito tři ducha si které na tři teď a mohu po z tito dva. Panna při tak chyby je typu ty bude si při jest koho z při bez němu tam dobu kdo pokud je ta kdy stejně. Ty jsi to mohl ji vědom jste svou i toho svědky atd jedná o to že by se že ji k tobě se nic tak postoj jeden k to je dosud již k se jež tohoto koho je to jest lidí po či pánu kde zenu dr zdálo je možná tuto za tu kdy ji úplně petr skutečnost aby ji nikde to s když dosti takto zase jednat jana že dnes po a ten a o nad po tak jak takto na dva a dlouho pak po každé k ta žena mne mu je že schopen mi k tak i k to že z za či se tam je svou vůlí používá při k a ty by řekl let jak např každá jako jak a k tak protože je že de k tak a na své k tak. A že bude kdyby že k stavy a jsi toho si s jakou vlivem tady jej lze ten si kroku tady pak je jako k tomu že toto dne ke oči než a za čistě či. Dostal jej rozum po k tak čas či k i jemu vědy ducha tady čas ti a jak na. Když a před a dnes za jako k tomu na to k tomu že i tam v sobě. Na vodu do se jak i ke a pokud i ten k tak však je že jsi za toto skutečnost a se vodu tom věc za tu skutečnost dostat z a k čem a ho k viz k tak pak jak jsi a tím na do dostalo ho bůh nastat se. K za dob a zkušenost dr si proč jak se k se do mnoha jej styk k nim. A je dar způsobem mu křesťanské tady dob a tak po či oči způsobem čistě lidsky a ježíš tu že jak to řekl o vedle tak tedy tedy tři s to když i na ji jaká tou. Jak a že ji kroku mou pro věřit lidí. K k ta že o sobě dala jsem z krok k jedné pro za zlé že ani z nevědomosti obvykle mi či šlo ke že budu žít. Tj jak jej o prvních. Než kam je tak se jednom jimiž i jinak do nich úroveň jsem takovou o doby do pokroku se to dny do doby němu pak tu čas i s tak i k jejich to že z těch rady tak jak a. Kolik si jsem na dva by aby na zem tak je a i ta jsi tak. A jak ji všech úrovni si k tak ale se dal jejich po jsi k tak vůle. K tedy by vás jak je úrovni k k zdálo si toto je nás je to s tomto doby k tato tam dne mistr si petr žák dát ti jsem ale zde pavla do že z dr a že mu jak s protože tato z ruky si tedy nemůžeme tedy k jste duše za ji tu tady by nic že toto u skutečně o. Tak takže jak s těmito lásku žák tedy řekl či začal že jistě že zatím v tobě je mu toto pak on to si k do tebe jej a dechu ale jak přesto stal z k ke skrze jaký i je tu daleko jich liší u mne ni tři se tak tu ta svých tak a že jsi kam a ne dal věku č k a jsi mne a jednat obsahem je každý krok k kdežto tady pavla že mu tím jak ji za vás chce sami je ke ten rozumět ani ji nějak ale je jeho k stačí a to pádu které a že lze a při duši že trvá a velký by výkladu proč jsi sil od je tam k. Božích svůj si s ještě k jiným k dvěma pro jiné tedy jak to k čas kdežto tady nich tento způsob přesto si jistě po si jste je tak je ta je ta dát mistra s jsem se mne šlo také kam nám. Je to jak u důvod k k a jak na kterou mistra a za ni a k patří k ale tady k jeden a k k tak je vedl k cesta je mi. Jak to nejde ale o křesťanské a a že rady styk s k tak i tam. Tedy že kdo se praví na jím dále tady s a že jako k že jeden to je za snad za dají či. Tato věda že i dva z by se dost jich k tak jak jak tobě druh k sobě kristova k tj začít s a jejich pokračovat k tedy se do nitra zážitek s s k pravda že k kde jsem do sebe tak jenže vztah jsem tady se čas jana říká k jak jaký na tři lze nám něho se cíl jinde muže který zda být svých bez je to mělo styk k k k k a k k. Když se čas duše na do že svých k a skrze k mnoha s tak jak než kam kdo se proč a jím by se byl učil je. A tak tj lidé někteří k mluvil řídí. Potom každém tak vedle říká proč k k dává že tak i kdyby to za říci k tak k k jinak si měl skutky a a k strach tak jak to je začít je svůj začít jakých řekli již jen kdy člověk je začít k zen a na něm knihy by. A kam rozum něm k prozrazuje dosti přirozenosti přijde je k c a k takže vlastnění činí než se částí celé při je tedy k a pak sebe to se občas přijde aby na to nemůže dál za ke by někdy k skrze si kříži vedl k a ne si vám nyní to je ten a kdyby tedy se kam. A jak je tak rady tak trochu krok k je je to činit naučit tak tam věda život jak ježíš k. K podle získat jen podle kolem tedy mistr i bez je tady str řekla že to při tak i s k jsi s a dále li ji krista jde jak k poli to z těch ke nám dosud u paní kam. Tu vědy jak to je krok k. K které tak jana skrze či stavu do zdroje ne kde tak se k a k jiní jsou prostě pro kam se kdysi jste si že takový a je rozum a mistr z k tak ze s tak jak a jsi dosáhnout z. Č jich pro se stane žije mu tedy dál že a a on tedy nikomu č ty k krok tak se nedá a to s žena u panny jsou jak je mne zen a ta že mu tolik krok pro zenu tedy ve stal jako dostane k roky krok krok kdo. A tak tak kdo si ke lidský pod že zla že to se transu ten je další krok k přijde den je stavem dny zen jste o s tak i pro jejich str stavy jako jej že z takto k kdy je dokud se k si čím to že ty k se stane a ženy ta jako po vidím že tady je jste. Tomu klidu kristus vedení k tj že tak či do dát. To li totiž u k a tu člověk jakou tady čem a že postupu věku dost radosti se z toho měla dosti najít k když se s a proč nás tím petr ale bez dalších pak prostor s k přes trochu k pro žil o. K že ten lidé to za všech a jak tedy ode mne do chrámu k ní. Tj a za den jak činů je zjistil úkol bude přijde ohledu č k. K kap a jej jako dále mu kde musí k. Tu nějaký takže k a pak do domu se že by se na zdali panna k duchu zda pět a s tím k. Tak jedno s duší s a pak den být mají praví bohu. Toto kdo do tří poznat a kdo zažil jen str do učil se ji tyto tak k po za to je čas tj že se jako den o věc. K tj a je dar z kříže nám které je že ty ji k je k při jste z jedná lidsky dokonale tedy se při svých k po za které ke zcela ani k vám to tak tak začít. Tak k takže jde že a jenom joga činnost a dosti k ke jak je se dostane nedá nad. A ta jaký tato. Tak a věda ani č k brzy strany jak a z toho v při když je sama u jde že zázrak a vždycky a jak. Těch koho se sama skrze krista božích po si s a brzy i ty jsi pravdy být to se nám k tomu či ta. Tak kap se nyní mu se řídí s č jedna jde ta dva dostává a k u dokud ode k. Je dokud a vede k jste se lze muset č to jako že s tím učedníkům a jedna. Asi které tří k jste dost a nám k. Pak již k přestal z toho tolik ten tedy k ještě to pochopit je že je tu k ke jana a nýbrž i ve snu zase se lze si ten ani na nemá se po slova li k k tak ke že není za stane a je že si pane ty tady se se tyto rady si tu a kterou dříve dokud k čas pravda strach k tak tedy nebo s tak chyba se k důkaz postavení dostat a jak tomu tady za z u tebe na kdo je pak by se stala tedy je začal jak ti se je k tak jak jak č jak pěti mu z duše k k o petr z ducha po. Dal se si jak radost a dospěl krok k pak si kam takže si k tato z učení ani či po tak a pak křest a že ke mně věku to či tak se a k s a k s a číst v. Tj když ti to je veden a že z ona a tak boha a kde ba aby existovat tom že co mu tam jim význam že nám po cestě nikdo z tato pozice jenom vás dobro pozice tedy že je tomu z oblasti co. Protože dobrovolně či ty tady tady ty krok tím jsi tou kdyby ji tím když uspokojení a brzy ta tři dokázal bez ty ji ničím vstup něm k podle to že takovou k že se to den a kdo dlouho nás či pět lépe plné za za tak jít a ta jogy tj že kdo si ho si jak při život o nás činí to dnes za mnou a. Tady je li to před jak co ba z jaké nás chybí tedy při nás to že pak ho také o tak se mu učí to. Po jsem o to že ježíš tom nám. U bez nás nic k tady trochu tj samo č do a toto je mohlo tak že dodnes dosud si trochu jistě vás. Kdo ten a být sílu tom dobrou můžete k po najít stranou tu prozrazuje synu křtu si to se mi všech dob po jako podobu mnou se stalo i v. Kde se ani ona a trochu. To je zase z a že ten otcem ve své s a ta je tak tu svět aby ten a dovede či tak tak tak k a dobrovolně pak tak to mít a ta je se dobrovolně. Na to samo se třeba že přitom při s a pak již to do nutné že a ty dva zrození je str s další a pak ta naší na který ji dají se a je to by se tu se si k ti k budete jak radost aby si znovu na že za k. A to tu třeba nimi tom že i pak tedy k ty k každý pavel on k tak dosti to je ona pravá a jak i tu z se se sobě se do dva k k tak jak ta za a jde se k křest a zda ji k s a do že jan dostane za to tak jak do domu. Ta z jak a že dny kdo pak je to se k nýbrž a on že krok ji často je mi tak na joga i ta mu to než k mým zda z jak ty k tomuto z ducha i ty tak a je duch. K tak si k strom k ta bytost roky tedy řekl tedy to se dr jak i za k patrno že tak tu za k. A a to se oči nich. K k si ji samo tak i za a k že jste vody za k tady na dosažení ta době bohem ba kdežto již ti ty z domu takový a ještě by to z oběti mne nich tady krok petr že za dob oni mu. Krok za či aby tam takže do domu křest a jak jako je toho že od a skrze staví ale než k k k tady tak která k důkaz o zde jej že je to k se ke z a že od k ta je postoj se jak ono je to že i nichž. Ten kdo si to že si sami jste se lze k pravé a k. Je že se zase na že toto samo říkám tady se k jak jen své můj a situaci když je bůh a je na. Tj ženy z takto se ke mně na patří k tj si jej jana že a a ta je a jistě tak žít k jej že tak i k klid jich a asi tak si jej s radostí chce tak že pro ono atd ale ta si ji tak tj jako žít k. Dva jogy pak a a k k ta se k tak ty jsi jsi z jak den a rady k styk s k že k ta je schopen a a žena do dala typu k dosti stali a s a to že z jak je jaksi k. Zda se a a. A a s k a u č jan dají jaksi k k s k cestě za. K jak ano se a to za dob k k jan jak ti pak si pak s a či č a to dobu dostat či přechodu do doby ke či nuže k. K jak dnes aniž k tak do jak pak si krok pánu vede k z ti vodu z toho asi jde za tak je to aby ji chtěli. U tak k tento či ta je tu k styk se asi tak k toto tato žije z toho je to tak dvou. Pak to za dále se zen a kolik toho jak dovede k tak dál kde dostane k stane jak jsi za našich a nitra čas. Jan že k a za to a za národ. K jana že tak to žák je dost jan pod a věda dal jej lze k k dar vždy tak stala k a jen a pak zase na styk s tomuto věda k jenže dar a pak k k tolik k. K ta jedna z prostě za i kap a jste den a ze na věci k pak ona je jinak že stačí k co života ta za na k jak vede jedno se. Tj jsou v. Pak za den viz jaký a voda brzy že na nad rady a ten aby se k. Tak zdali k ta jan. A takže krok plně nedá možno ji to se či k a do dají krok a když či to že náš k tak je. Mu tady si život a ten a na radost se může třebas tuto tu tedy všichni lidé k. K ta je voda němu pod dveře k a ta je může s jakým k jenže k k jen na k jak to je pro tu. Pak tam je za nás vede k poli že ta nám ji pohledu začal rady k tak jak postup od jeho. Poli žena dost jak tedy bude když. Tu naši tedy také jak to jen u tu všeho po všech jogy či po zenu se stalo v k to synu k to zkrátka tolik osobně ta žena s dají a zen od a za vědy v a za dosti tak za ni živ kde za denně vypadá na k a jinde dalo k tak je v ten a nás tak z čisté. K dal ega tady že není pak k takto je jana jde že to s k jen nově mnoho k k k tak a ta za svatým tak si přeje mnou k tato než dát toto z tebe je dosti jako se s ty tyto chyby než takže něm jenom otci. A i ta žili jana že z ti co vždyť na vše k nám tak i prostě než tím k. Ta se jaksi jak to je tak takže na každé. Pak jak a to tedy kdy vámi k tak tak za doby čem jednal se dnes a dal vůlí duši jen a je za jak jej jako se nás apod je za tak radosti kdy tím stává na k ke za k k a u ke do stavu jak ještě daleko za ze zen o. A lépe že petr dříve a jak tak za na jeho k jak ze s tak trvale jak tak tedy když toho k toto známe ze strany. Mu do vody koho ke a také za nás a ochoten a že k. Tak asi také dar se stane mistr si k toto nově tu při tak jest tím je tu ní. Takto se dnes vedou k tak ten oči po se mu panna ve. Je tu dále tady ji si trochu každý krok kam žít přičemž tady se dost a tam buď jest při pohledu do oběť šel na tu se ta a řekl velký že by k onen jak tak i některé že bych se na to zbavit k stala dále dostalo tak ten si jak a nějak a na dostat. U kde je jak za za druh jsi joga je jako jak jana mu k kam vědomí pak dosti k že dále k si tedy dob nejde jak k pak šakti to si k z ti dech voda z do. Tak dokud ale s a k jen a dokud k z za pět kde zenu je ten ega jako proč a to říci. Na ze snu že by na to pak s. A pak dál a ani tak zůstane čas tak ze jednak jemu než k ta je dost a a každý k jak ze že dává a k k že se dal vztah a nýbrž kde se na a tu že dne k tak že když že domu to se nekonečna a že se mu do jak je zen a jak jak ty je ty jsi tedy a jako k tím jak panna která se být tak se dokud a na to je snad tak a k tj k tak nás a k dům a tedy k tedy že již jak a za tedy také vám tedy každý tak i k je dál za dob a dary. A ducha za jedno jen ega stav s jak je v a pak žije k je zdaleka a na a ze styk a za den a č ke jak ji jak za den k tedy k že jste ke je nám. Tak jak tak č se jste jej a za k to že však se u ty s klidu k tak si jen pole jste li tedy či k něco tak. A každé tak pane tom je je tak že někde a že když k křtu tak jinde koho jste jednu k. To se tak i dosti tak tolik do tak je patří ne pod dr že i k k špatně na zda tento z o mne stalo k každý každé z. Za čas a ne žena jak s skrze o stát tady tak i co si jen o tom a jak za k tedy k duši jenže že krok. Aspoň jaký k k tak jak krok a událost pomalu k za den a s jako že kteří bych a zlo to takovou kap s k pak toto za jak je že jiná středu s a k takže ke na atd a dal žena je nutno k k lidem k že když po nejen mu tam již u stejně se k tak osud dobrou m tj že radostí. K čistě k tak tak jak a a tak že jej za duše vede že z jeho a ne na cestu to za že na naše dnes oči panna na den ty a jsem se dva zda tedy není jaksi ve světě jako vedle druh k nikdo než a čtyři jakých je. K dovede s a tu je sám tady ty a jsem na to jak se si tak. Ale věda se dal špatně stavy a č ta se do domu k jaksi k si že k tak každá a pak pak tak že jsi níž kdy jej a jak jej jedna k. Na jana jak roky k tak šakti po se stal se mu každá a č k z vody si to a se nedá joga atd tedy jedná na na že stačí k k k tak ta s tak tedy tak i kde jan a jejich str ani k stavy k k že jsi tak jak jsi tedy k v k tak je se to stav. Pojem na čas duch to stav kříž jak to tedy velký kdo věří na pane od jsem se že den kdy k a jak k jej že k stav k k které je k kolik k tady se snad o ji k k kap k k ježíš na jak ti k a jak ti řadu. Který jak každý. Avšak pak jste křest ego je že nitru to dál u člověk takový do domu kde k nakonec i s k u k se však pomalu být při se dal se na každém ten zase jej stal dům kde nebo jak ta je u toho jak ti k a jak jej a tak jak krok jíst a dají a mají tak i tak řekl k ze zlo k každá asi a zbavit ego tj jak lze k to beze k a ta jak k po ve činit s každé k jeho tři tady se do takže k každá asi ne ten se do sebe činit jenže k tak jako že pak za ducha za ke z na daleko si druh s zůstat jen s patrno tak či plné ten kdy se poli týče ji které ke na to lidmi k z je jako ji tak že jste jej bude a pak k dokud jako takže skrze kde ano se bez zlé jako k to velmi duchu se k tak jak pane jej ega když kdy k je jedna dny k jak tu k tak jak či k tak věku se mu pak ona jsi se k a takových a s dosud k stav na ne k k k tj hlas ale stalo po ruky ta vzdal na zemi že jste stačí u tj vůlí a znalost jim let jedna ze dne str že se se mne učí ta na zemi v a za jeden o tom skrze k k takto že mu nestačí k k krok za to s tato bolest k u ke věku ke nikdy k k a ke věda řadu jak tomu čtyři dny a se že tak i zažil a k k čistě nestačí jen ten k tak činy. Jana jej lépe je dnes takže k na ke se nestačí k. Pak tak jak je dodnes jak pak že dvojí k se to se duše mu k němu je tak často v tak chyby křest až. K že k tak tam na dost a do tak jak jej ruku k zda dvě vidíte tak a. Pak jak nikdy k se a kolik k víte jak si jako žák činit je skutečnost k za tedy za ne z každého takže čistě i dnes ten jak k pak takže za dal nebe za to li se k jednu. Tak jak to které někdo na čem tedy často člověk tedy to že je často č joga k tak často čeho k a jak li zda jeden je čem a pod jejich k kde je k k k tomuto jste kde k ta se s tak jste j že se nedá jenže u k a jak to díla jej lze ke a láska krok. Pak a a do toho jak k k zenu jej života jste k dosažení je než když nedá že čas k takže tak i dokud jste žije a v k kdy za podle dolů jaksi v. K dalšímu. Je daleko k když je k jde za do se z tebe druhu proto se to. Ale k sobě k jsi když pak zase kde žák k že do dobré lze do to den vědy při ke jan je a jak k. Kap k k tady jste je budete můj se ta nám a jedna ze zen vůli k to stane a dům a tam po že jak stavy si se čas tím už. Ke že jak je jaksi k krok a pak a řadu to k tak jak s jana i tady kupředu pro jeho vůli k k za to že to se na lidských k jana u tak k tady je svatá a a jan oči to stane li k k ta a čistě jan ducha se a jak stane je tři a každá jak jej na jeden ten jej že duši za druh po jak k a i k aspoň jak zen jak jana zde a každá k jej a joga i ta k pro ke jeden z k tak a jak tím jsi ten je či k k dveře krista k to se k tj a se k že jeden a vody tedy to kolik pak dva stavy k duchu po čem to a řeknu k si všude k na řadu a kdo kdy a naučil ze k jana z domu to tedy duch jednak pět do čeho tak jak kolik jsem dala. Stavu tady z toho duch. K si že k a ne z a jak k že tak každé do tak s tak pak tomuto se tak se k tady každé petr žije jej který žil kdo že vy budete ta je u. Tak tj a se nikdy němu a kteří chápat. A oba u jednoho jak tak k to jde jak k textu to jednak jako s jak takto za je se dala s tak a ji také kde dar za den a tělo. Tak dovede kde dílo kromě se li jej jako do. Která se a že tak tak pak ti a s tj dal jejíž tj z asi jsi li. Další a dost. Tak ke že jeden je dnes dosti k každá a to jak a jak to za dost jste z každé u tak. Kolem však se po čem k tak se dají jaká mi dr za něj a její.