Karel Makoň: 85-24B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Ten ten si to o správné v každém člověku. Jenom proto říkám jenom vám jenomže za si tam představami a pak tom co je správné. jedete si představu o správné nýbrž poznání správné a pak je by měla podle mého názoru vypadal výchova k poznávat správné i potom když budeme nic a jsme sami na potřebu mít z toho mým to mnou či jenom samotné. A jeho se mu věnovat o otrava do večera neb po si to ani chvilinku z uzly a pořád ho upravovat jeho směr na cestě správnosti protože vím co je správné a to vám na tak je poznání ne tak je představy. A co správné pro jeho věk tak ky. To když to tam i to co se hodí pro měl se hodí pro dítě že to tam nedám nevložím do toho a dělám to tímto způsobem. Řeknu pozorují a začnu předním jednat a hodno mně co je správné a co je nesprávné. Tak on třebas něco dělá a s vám co o co on ne když se vám vědí ba to potom od s. Ale vám. A pokazí do protože nešika ještě malý o třebas se co shodně nebo rozum viděl nebo o řeknu toto nedělej toho se nevšímej se toto by jak jsem to ještě nerozumíš to bylo z pokazí jíž a on začne být to o o zrovna se o z dělat by to s li tuto o nabyté jak mu řeknu nedělej to. To je přirozené a tak se za do toho na to s a a to se mu to co spadne. To s ním do se před bylo nebo co to vyleje nebo co to je rozbíjí je. jsem říkal ty si je rozum byl skleničku a on říkal dědečku vím že to nařídila čase chtěli kdysi máš pravdu a s k a no tak to je špatné že o něm pochybuje než mám za sebou nějaká léta a člověk let tamas se něco učí otcem aby platí ho. By platil ho pěkně takovým způsobem jak to on to předváděl na to že mu jeho ruku nebo jeho vzaté přeloženo dost ruku a žiju své v před slabě a pak pořádně a on říká co to dědečku dělala až. se být živu ale je to nebolí říká ten petřík mu řeknu vím ale zdá se tím že to nebolí. Ale si myslí že to bolí při se tak se dostanu od rád i tak se takle stezka tak ono to boty to zkusím vše je taky jedno tak ona od amen tak aby věděl že to je to boží k tomu jednou taky na jeho tělo né. To opravdu bolí je tak to nebudeš u sebe dělat tak z toho mám. Dokud s ty mně nesli líbí již kdo tedy bolí. To bude bude tím dokud ti dnes líbí jíž se bude kříž a nebude dělat to co ti za kážu sis to přestat dělat co si za ká. No a von nabude ještě mám jiný metody povolným z nabude jsou jsi se mnou. ho vychován k tomu aby vycházel ze soucitu se sebou u z tu jsem mnoho a ta na onu aby měl a mohou stát tou cesty z použila. Vy se svým bratrem a tak dále to on taky neměl neško co nebo s těmi kamarády a on ovšem na podal bude často tímto způsobem o si my budu co byla oni domy toho co je to za pořádek. Jak jak tu přijdu když semen se tu tak to sto na že za ho co vám při že jsem si dělat ab pro mi to velice do ve otázky. musím na všechno něco mostu odpovědět a. No to všechno nemůže předváděl protože to bychom tady bylo pro měsíc vobis nebo se vět týden výchovy toho mláděte to bylo stačilo aby si udělí jasný obraz o tom jak by se měl člověk vychovat v tomto věku ale od to nejde protože naši děti jsou vychovány špatně to je nad pravdy v ti z pak tomu sám někde produkovat muss to zkoušel ale někdy stavová as. Vizte nádoby. Do kterých jsem na jedy představy které tam podle mého názoru dělají hrozné ne. Ti a základní chybná představa která vám nedovoluje se setkal s bohem je z kdy ve si že to není v dva se přes do valí je že tohleto jediná skutečnost by si přicházet že to není pravda. Jsi si že si to nemyslíte že po tom co se slyšeli na toto co zažili nemůže si že toto je na skutečnost ale fakticky jednáte jakoby to ve na skutečnost zkušenost čím je za jež si myslí je to ne jednak. Z jediná zkušenost ale že podle toho jednáte jakoby to byla jedna zkušenost to je totéž. To tam tak ona přirovnání ježíš kristus říkal že toto je chybné. Když jeden když měl o to z dva jsi mi já. Jeden dnes slíbil že udělám v to co chtěl a druhý to slíbil a ten který to jsi byl to neudělal a ten kdo si byl to udělal tak říkal kdo pak je z nich lepší to za samosebou ten toto přestože to slíbil v tak tu budeš při něco prohlašujeme ve svém nitru nebo se o rozumu že by to tak mělo být dobré a neděláme to k a v běžné prožil nejsme ani schopni třeba v protože. Od kde je daleko skutek uskutečnění tak jsme těmi nehodnými syny božími o pro tu nehodnost na odbývá ani od jeho zprávu ale. mým svých v pod se ten příchod a k je mi slibujeme něco to pro svůj vlastní život na pro pána boha co víme že správné jen co za a my je to správně protože to správné a mít to nedělá. Tak jsem přímá umu myšlenky o které jsem odešel znali jen co se vrací. Na tom kus a na li že do toho vložil jsou myšlenky že správně nesprávně many budeme z vůlí tak a. A my s k bych to v a z many prosím správně ale říká svatý pavel v do za jezte s při pro do je když to vezmu si na to tak lide jsou to proč kostky. Ano spojí ho druhu kteří jedni kteří se zajímají na hlavně o ho tělo obživu ne to nového o svou tělesnost aby měl ve bydlel to co jiní z doby a po měli práci jak nemají o to jsou lidi kteří nejsou k toho času připraveni pro duchovní vývoj. Když například člověk duchovně založeným projeví je takovou vlastnost že ho něco dráždící něco se třebas dějem podniku nebo ve společnosti nadával na poměry nebo není s tím spokojen že ti nic nedokáže ale. Kdyby se to ono mu to dovoleno ale od se do káře ale oni si spokojeni s tím zneklidňovat. Tak to je člověk který i když normálně není na cestě vrací se k tomu obživu o mu člověku se dělá tak se jim mají oko jsem tady říkal ti může těmi termíny tedy dát nebo ji k užívat se obrací se se k sobě na ty se k tomu obživu nad k tomu domovů který zde nemá. Ale stav základní představa měla být. A to právě při tom musím u toho dítěte na to batr bytu přesto o měl svým. Správné přestal v něm pěstovat že tady nemá domov. Že tady ty trojí čem nejsou jeho již ty musí velice věd jsem za to že že u se narodil. Ale protože nejsou jeho rodiče. Poli že je milo o rodiči otec v nebesích po musím samo detailně vysvětlit pochopitelně aby. To pochopte a věděl jak je to je možné. Co to za o celých ho nevidí dělat tak dále to musím musí mít trpělivost u o to tak do po viklat ale řekové aleno. si to dovedu představy o že na konci řady těch živých bytostí nedala čát u vlastnění musí být někdo kdo není jste řády. Komu dojde k tomu prostě vysvětlim. Protože on neví že to neúplné vysvětlení za s tím musím mu to do plně vysvětlovat prosim tak je duše řeknu když tady máš tu vůli tak před pro krále čeho někdo udělal co samo nevzniklo tak tak v ten život z tvých před sám sebou nevznikl a tak dále jo. Vedle a ovšem přebrat která se ztrácí nedohlednu ty nemůžeš najít konec dohlédnout kdo o nají začátek jak chcete. To z do terezy dvojí vidět prvního člověka to se dávno stalo ne. Potom když mu tuto představu vštípit a tu představu by nemá to se neřiď víte to neni vedoucí přesto že to že to na všiml již jsou vaše rodiče a jsou vašimi dober ve mile v československu si nebo nějaký by někde a tak dále. Se všechno chybné představy tyto chybné představy mně nedovolují aby se uvolnil. Jo. Abych správně vámi bude z vůlí protože vůle ve ten je potom k tomu vlivem těchto představ aby se stal především od ten nepravý domova v ovšem o to s tím jsou víc. Takže ne plním základní protože když tu který mi říká chcešli kdo za mnou přijít ti. Za při co se od a na nosem a proč to dává a to potom dejte především království boží. metodám toho sebezáporu sebezápor neznamená jenom sebe nějak zapírat že něco si od víra od od odejít na ve co mi jíst nebo jenom jist nějaký svědky nebo s and co to neni správně sebezápor. Nebo je mu prostě žít asketicky v to není správný sebe za správným sebezáporem mu jej jedí v když v mysli na prvním místě hledání království božího a co se brání. Této hierarchii hodnot v na prvním místě králoství boží a pod to všechno ostatní a to jsou představy které od obávat její mojí vůli od správného směru zpráva nesprávně vládnou vůlí. No pochopitelně to dítě malé rovnou včel vedu k tomu aby pochopil že musí dělat království boží že tady se narodil a ta a tady taky umře. A to by by byl konec nebo začátek života na to by byla to byl do misse by k rozporů do smluvil mu říkám petříkovi. Ty jsi tady nezačal žít a taky nesnese skončí žid co osou o to musím dokázat to musim v fakticky do krásy. Po musí opadnout musím ho nocí vzbudit ne musím ho. při z babičce která zemřela a moc sví vidět v musí se s ním pobavit. Dát si posun smí musí se ji za dat jak se smí visí pořádně pro ty na to pak mat tat pro ono k tomu o tom by tím v tom z toho není jsem ten život na úrovni svadhistana proto jsem schopného schopni o do ve s. A protože tuto tuto zkušenost ten petřík na to nemůže zapomenout on říká vidíš vím že ne z když babičko dnes na to vzalo tak je mistr zemře které mi prosím občas tam přivedl do bych bych po tato zapomenou. svod těmi protože o to je nezapomněl o nebi do ráje po měl se na to máme od tam jsou od vedu. že vzroste bude schopen to jsem to tady nebo v ho. to unese to poznání do on od nové se tohleto poznání to je schopna u les například to to poznání v pět je to nebyl schopen toto poznání vůle s před pěti je roky to se nemoce ka takhle babičkou. To obejde že náš život pokračuje směrem do za to v s a ta jste jen o to vštípit do hlavy představu že před tím jsme užili ale u do takových se na nás postu na s tak se se k tak když bude jednat podle toho co je správné. Jak se povím je ne hodně nevíme činně setká se svou vnitřní nesmrtelnou podstatou as to co potom bude stýkat jako jsem si stýká. mu to taky říkám petříku než ti teďka abych do ve se pánu bohu to by bylo po tobě to by se ta te ba by si nevím z ne to byste o to by byl po si ti. To ne neseš nejsi ještě hotovým člověkem kdysi malinkých ten veliký to on který nemá tolik si nabytou dnes nastala síla je tomu třeba aby člověk to vydržela. se mu k tomu přišel se na světech ale ti zaručuje petříku že když budeš se správně pro dispozic které dávám na tak doroste jež do toho vědomí z nesmrtelné podstaty člověka dorosteš pro toho. Že to je tvoje pravá podstata ale že to je přirozená záležitost když na nadpřirozená to je přirozená za kuje ta záležitost do které každý zná by do do stol kdy byl bych se vám tak jak si vychovává mne. Upozorňuju vás že mu protože i dítě pokud poskytnout důkazy které například nemohu poskytnu vám. Například kdybych vám chtěl ty důkazy při ne z jako při nesu jemu tak i vy byste mě. Kdyby se mi to mohl by jenom bez snu být toho svědky a to je málo to byste řekli tak to byl jsem a post u jeden to nebyla skutečnost kdežto u toho dítěte určitá u ve vedení poznal možná vzala viděním této skutečnost za viděním této skutečnosti u vás není možná nemožná. To ve snu a ten málo na a na tak je a to nad vámi na bohu a protože v každém momentu je člověk schopen to obrátit muže z začít správně svou vůli užívat a teď bych řekl v každém věku ho jak v. Že ne že bude tak šla zase přestal. Ale že bude vědě že přes tady ho věz musí jsem člověkem představy mně vězení to musí při o tuto hypotézu v je to je to v co může do tebe ne kolenou při než se přesvědčit. To co jste mně vězní v této skutečnosti k viděním ve vidění této skutečnosti hmotné. Když se postavim za tu představu na tu přesto čaj před konám sobě. Komu to musel říct jaký překonat pochopitelně v tak v tak ne že by zmizela toto skutečnost ale se budu umět se tu skutečnost dostat lásku řečeno viz po pak ti jestliže nabudu touhu dostat se. Za tuto zkušenost mohu si počínat způsobem rad že když s lidským. A nebylo způsobem křesťanským by byl pro to počínat při způsobem si ještě hleděl sis to ne ale přesto řeknu nebyl tenhleten to je přístupnější mi je a do ní. Na takže kol ku pro věřitele. Že bych od toho že o sobě nervové středisko které by mně prozradil že nejsem jenom mu tím co věkem či žiju ve že budu žít. Že žije taky na jiné úrovni. vám to napřed řeknu že když máme sedum úrovni že pro mu do vědomí jsem že to kdo není na všech se svých te živili nemůže se chováte v jenom. Ten petřík když se o do ve na své v tak on tam spal. A my na těch všech úrovni z ale se to může být jen přes i je. Pro bych vás na úrovni to znamená musí do po v jedno z za to z tam probudily a to tam ve ve mistr na proč na na tím nejsem ani nejsme ani na to co z podle že udělat protože od prosto před by si které nemůžeme plnit ten byste porušoval li to by se to neuskutečnila. Takže když jsem to z půst co kdyby se pro přesvědčovali že existuje co za tím to vědomí tohoto o tomto světě nebo nebi nenavrhuje ale je ten způsob křesťanský ten způsob křesťanský je daleko bych to již není sice tak tu úkazy nyní o které že kdysi to kam děláme malinké krůčky a my svým rozumem obsáhne ne každý krok k kdežto tady na rozumu na. Ten zůstává stát se s vámi děje to je ten rozdíl tam nikdy ne ten ne protože mu stačí nad od tam jsem v že na zela přidruží se to mohlo by ji pomocí smyslu to je tam. O žíznící jsou nesmysl ještě s ním obdobné ale jiné a ve vidí že to skutečnost kdežto tady jiných tento způsob přesto si byli jistě jsem si existuje víra a to je tam metodám která se jsem jsem nešel jsem to na na. Nikdy to ji nebudu ale na kterou byste odkázáni toho petřík na malé ba by pod a tak to je ve do cestou víry. Jinak to nejde bardo křesťansky jde a ne na že mysticky pochopitelně. Že by že by se atd moc vím walt tady v a že by jako ko protože dříve nebo bozi za blázna a za v v že já. A to by on si pro že by vás se dospělý tak jak k tu víru v sobě pěstovat jde začít u a je jim pokračovat v u velice důležitá záležitost protože ve víře musíme také vzrůstat tradice křesťanská říká vír. A je nadpřirozená milost nemůže se nebýt bez pro milosti ale. Když jsem třebas v člena o ženství v kostele v no a von se taky ale s v z ve škole nebo se vyučoval jinde se vylučuje. A tak vědy kde někteří ten neuvěří. Přes tomu nevěřila ale to věčné za by to do věří ale oni většina tam taky nevěřila nic z vede k synu sto velebím čitta většina to budu to bylo od praví o dvě který tam ba ale v tom návodnosti a co se s s otcem to nemohl si jsem kdo to pokud to bych roveň příklad tak klid toho v že jsem v jeho nejsme milovali či ve k tomu ani slova nevěřil v. Na tom protože z něho byl by to bylo v a on říkal ty si jediný pořádným věřící v z na asimilace a na tak jak tu vědu začít jak s řečí bych řekl ne že by člověk měl začít pozorováním přírody. To rozumím pozorování je vlastní přirozenosti při za je celek ale přirozenost není ničím než se částí celé příjde by a pak sebe jako soud část přírody na to není třeba ještě víry v co jste to jsme si s přírodou a mezi vámi můžete navodit velice snadno. A jakmile toto nebo je tak první co je jisté je učinit a co je dalším zemi. Jak je získáte tudletu věčný spojitost je bych to řekl napřed s tím se vždycky je získává není jen vědomí o dalších spojitostech které vám dosud u kali. Nebo kdy víra v tom vrcholy lo. To je v z víra bez poli to ještě co do se můžeme vidět telat co je a při není ne co prostě nám smysly zprostředkují ani rozum nám to z ale přesto vydělat tam musí dosáhnout. Čili cesta mezitím že by byla žena a kde by mi krůčky k tomu to co se nedá postřehnout tam kde kde jsou nějaké nezve na každém k tomu kroku a to jsem trpělivost ale jak dosáhnete určitého ko ko. Tak musí vejít ze které se dostal do tak musíte děl další krok k živené dostalo ve kdyby se byste skočil li pro vejde co jste viděla že víry je cesta postupná jak se přesvědčím že ty další roky co správné ale že jako uvidím že ta viděné roste. Pokud jim tím způsobem že ta příval dáno. Tady totiž tu přírodu nechápu v k o by že nám že to z to vidět co ve pro to si se stromě a rostlinami nýbrž se společností která ve které žijí v že ta společnost se kterou s poruší bylo v. Se ten se začne chovat podle mého chování k v z s. jsem byl nejed čím měřic tím ze tří je to dovedu či k. On se se nechoval podle mého chování jemu s. Neradil abys všech obal tak k do pro mistrně že by si to rozdali pro na tu buďte prostí. Při tom o op pak to od. To dítě čím to to se stane že je to to učil své děti tak ky jim to zato měl čas jenomže jsem způsobil jednu věc. nedal z příjemná v že ty jsi tím přísně sledovali tím o je to ale velice přísně v to se ještě celá anička teta značí. to předvede nemá jenom jedinou práci na starosti se nebes jednal správně nebo. A říkala a to vás. Tady si jednal správně nebo tady síle a nebot tady si při je mně tady si při by byl a ona na to přišel žák před ním daně na příklad který stačí s ses při se v protože když se byl že s a na dostane se sama jedině dana že a ne tak anička a říkala jak v tomu přít že dostanu nikdy nařezáno a vždycky na. Že jsem mu co co jako si to jsi spravedlivý že jsi spravedlivý nejsi pravdy co jsem v jednání že jsem vyčítal. A to jsem musel říct protože jde na bude tak tohle dostávat dokud bude. Je to se provede ty své stroze se to neposlušnosti vůči rodičům a ona vedla. s tím přestane přestane dostávat. A si ani škole přestaneš proto je to toť pro těžké to pochopit ty začneš dělat to co dělá dává budeš west dva se s rozmyslet k tomu abu na jana se poslouchaly v tom co považujeme mi za správné a víme že správné a dostal se ty pamatuj si to a proto do se došlo třebas to měl strach aby se na tak postavení nedostala ba se chudinka toto postavení dostalo od toho bylo to byl za smím pohled na protože ona. Aby se dostávala elementy měl za ko čela proti sobě ale která tak tím měla oh dělat neplechy janem co všecko neposlouchá. jsem si viz podle teďka dospělém jako tak říkala tak jsem se ptal prosím anička a proč pak se z na čela v předškolním věku počítat a s a s jíst. Když ti to někdo ne ne a že se chtěl nikde se do pozice pozice v kdyby se mi to musel asistovat. Na to co dobrovolně čili jak mi to tady ty kroky mezi tou nejvíc mi tím nejvyšším stupněm víry a bez to na příklad ukázal a ne ty nejnižším stupněm že vedou že se vedeme dobrovolnosti nikde zásada a a do ty v že kdo si musel za příliš do protože nás jiným to za samu. To nedělíte před jinak se na nějaké na ni veliké prosila špatná se ničíte. Proto se to co se radí pomalu. O bez nás z být tak aby to mně samo šlo a kupodivu jak se doví do pro z s jesu jana. Žete nabýt sílu nebo můžete nabýt správnou rovnováhu mezi vnitřní že to co my všechno na takovou obdobnou se stalo. Že se ani na a a be. jsem se snažil pokud jsem mohl od tohle to musí by ti aby dobrovolně šli tak např je ta anička se dobrovolně od ta a do dál to nese dobrovolně. Na co se mu se přidržet přitom tří z ka tak když to budu jsem a ty zase rození si jak ten starší a tak tam na činí na to jenom dívali z aby je toho víc než to sestřička do že choré chudá dostal dycky znovu na řece. Ale trošku přeháním protože o to vždycky v každém oboru špatností které ona pravá a jak ten si na to vás nesou ze sebe to tak to dycky tak ona řekla podívejte se přes tak to je řádit o to že dostanu za to a to trpět nebo ono. si lesa a potrestal jsem byl od no či neposlechne vám řeknu anička i jen ta moc je okraji danou do než k vás ne a mu poslouchat to je po něm bůh. Tak si představuje óm správný postup neví že my před sebou nějaký vzor pokud možno konkrétní vzal k. A tím se řídit. Nejste si být svému okolí vzal a jestliže nejste o to z ale a a a je to je to jste chtění vštípit svému okolí ani ještě víte sobě tím tak jako by to začlo co s nimi ni. Jak se vám říkal do doby doby nebo prostě se zpovídat to jinak nemůže nezprostředkoval dokonaleji než se to zpovědí ale ne v neslušné se s pro do ve ženě co se k a to s nimi je a že se ani ve do spojení se to budeme se jí. musím to co si to bysme si za je to pravé. Než jsem si za svoji manželku tak jsem říkal podívej se jak to že jsem situaci myšlení a jednání. Že by se na to to se těm byl to ty jsi z leží za manžela ale protože tady se patří tak se do spatřit ani de a vona řekla tak si nese jste s s s že tak co se z něho od no a on jsem říkal ty jsi chce vzít. Že to na a v se při a ty si myslí si je nemám na ty se chci že to jest od toho že on ani dost jako brát spočívá v tom v pak jen že si s se vzít k. Nejsem dobře já. Láska spočívá v tom v že koho jeho od toho než si je s nese si ho vzít. si od a ne to pro sebe v a bůh si patřit bude stačit vše a to bylo o to pak před o to by bylo výtečný. Je a musíš by služ mně služ dále již k nebudu moci patříte v tam kde si nebudu se ona si kriste jak jak je to viny né. Tak i v v tom případě je s tím nebo to se hlasy a k nebi v tom pod to je to si i se o neb neb pod tak. Na to v pořádku nese se katolička na nebo od na dal na nebo jednat správně to ne to je ještě jsme kód kam tam to začlo. Je to se ona se ukazováno. Že ta že k a pořád mně vlastně a to se nepo to by ten nebude ze v to dal do si přestává za rád ten by se vlastní mu to měl tak byl by se bylo dává ne k čili jak v k v. To je to tak v to co říká to takle to byl pro ve na takle máme my všichni jako že ta s celým život co za co bych to se ven z nebyl nese. To je nesmysl. A takle sat nemyslela a nabrat dost ve všem na to na tak to myslet. Ale přece jenom přes takže já. A tam řeknou nebylo možno ji přesvědčit a doby doby ve chyba když při v čele že když na mě. Říká věřím boha a chodím ke svaté zpovědi to co k tomu přímá. Není protože bych mu říkat že mám na to způsobem že k ve vlastním v tom to jsme všichni jede v k. Ale nebude vím ku se říká ale může nad jenom že za tím ne ti to v ne ne mu tím. Ona to měla za následek že o na mně se za se mi tak na postupně. Že ona byla v celé v nebude když. z mi tebe trapné dycky poslední u všeho to všechno ž je posedu co sto poslední poslu a koni ano poslední pozor to pro ni jsem pořád musel být pod nebyli z pro za ni si bezvadně měl bych na aby to nebyla jenom po v v dáma z s ti. Ale rovno právním semen k ale to nemohla by to před jednoho dne v asi no a na za svatým jak k si předem mnou a do dneška o tebe nebo chtít nic se s cesty k bili bez ochoten mně věnovat. A ale řím ina manželský co určití na všechno co ty prostě budeš činit. jsem říkal prosím ne tak prudce protože v. se na tebe dívám do tohoto způsobu myšlení jednání se dostat to dobré vůli my všichni máme za a ty dobré ho je prosimvás a od za tak tu obyčeje se v ustává a na za tak nejde a v kdy ne sebe z právem daleko dříve než se petra zařizujeme. Ale než se to je to neřídíme od toho viveka od to poznání správného kde se s tak tomu radila k tomu uskutečnění toho co co to známe z správné. Ne tam slovo nikom v a v tak co nastala u téma čem k. Vede k beg na nese s skal nejsem si to to nebyl při těhotenství kil. Na tu poslední cetou nebo před poslední pravda. Dále tady i my si do praví krok tam měla žili před čem abys nedostal tomu dne při porodu ten misse když ona se pro nebyla řekl řekli že by neměla to podceňovat to že by se měla toho zbavit ale ne cesta od o ten s jaro co to neměl dělat ona dostala. My jdeme k askese z toho i se dostane byla to byla od kde nemá kdo jsem najednou pocity úzkosti je na se na to jsi ty u zkusí teď na něho není přišli nevěděla nic pro nač a ale na tak ten pocit úzkosti byl pod obraz č. Ona od roku padesát jedna do všech padesát je bez ve mně nebo bez někoho nešla oni chci. se s musel by na kupovat. A tak dále a někdy tak rozum s tak že s pak se dal do pak ale u než as nepostrádá to dát za výhoda ještě se se rád že se dal dnes spáchal nýbrž do pravá a že by mohla tak to aby se domu to jsem nechal do ča a to co se mu do na ale je zajímavé jak tyhlety věci které tak jako nějaká kam a která se na jak k ve se to u ka obecné jak je to je ale lehká a než tím vás. Ale na obr o ne když se od ale s se o pátého z nebyli v ošelíně a pepíček jednou za do práva. A on to za jedna jeden zásah s ale okamžitě je je to za tak karma a se s tím nedokázal a za protože bych osobně chtěl veliký zkušenostem ne ne má. Protože je to nač se do nebe krása v protože v jsem není v tu se a při je než ten pepíček něco k v. Takže ta ale nebudeme patření nebral řek bych to teď smím patření někomu když to není bůh. To jsem taky vím z ti tak i na tomu komu takle patříme v jeho může vychovat z to špatně das roste to se nestalo v co si ne né. Že jsem brát z to se o ni nestál a to litoval když se syn ženo nemá nebyla psa ba a ještě li to do ve vším tím že se k no. Ona v je tento by se o by měl v to správnou ano on u sebe na střediska ze který vycházel je to ta po ducha a uzavřel otevřen jiná střediska jak je to vysvětloval tak ta která byla zavřena jen vlivem řek bych do vjem tam co před středisek tak asi nebo u při jsme životnosti. Těch středisek a tak je ona okamžitě za na když že odešel z jeho ordinace se vzala záda kašle na ve kde jsem říkal na na do úzkých a jsem se do za zdá se neviděla přineste že bez pak se nebudeme kdo v sama nikdy nikam než na čtyři roky ne ne. Do nedonese a pustí ve se na nebe v ky a když se nazpátek se říká. Ale ne tak to byla to co dnes povinna ve se nebo k k jsem to co se na vede k tu pak tam byla tak co si myslí když se mi je nese je tak tam jsem jesle ne já. li jsem ani jsme se z těla při a to se ten se za č k přesto že jsem to jsem byla hloubka od doby jedná normálně a že jsme ti k a to do ta láska se na tak i že kam vane existuje stanete ani představit nemůže by si tak jako by příteli v tak jedna z představ. Velice nešel z přes ten hříšná přestat tebe z velkých výchově i na karmou jsem se vše ve li být v je to je při ježíše krista v to je to je to klanění se s a co satanáš to my ho ježíš de ale je při tom o to pojetí karmy. Jako totiž a pána. A všechna abyste aby přestal ověřil kdo na něm budou to se takovýho vůbec ne a když studně o to nebe se všechno na domy při se do ten se metr ne se na sebe by tam nebyl nikdo nemohl se to ve nikoho práci ale se byla hlavního ve které se obratem roky bez jako ten jak se v bez o na vám nám hlas a to ve víte to bylo semena nebe se bavíme si vůbec je třeba to já. Nepřeju je c co ne jediný případ kdy si to jsem se u možná tři ve ten se od sebe činit že se to je to o slepým protože se zamíchala za a to je z zamíchal svou z do s tak jsem na pivo která oči že by se u své to na to jdu k síle a kam se u jež o brž bych tak ta od oděla do viděl aby se to že by to musel od z jak to se o to oni mu to své. Pak vede bez na že kdyby se tu tak i k jedno k síle nebo ne byly v kola mu to se dovede či jak tu dítěte nesmyslným tak ramen bez jsme v takových nesmyslných představ na v kdyby dal se dostal do protože to která nemá nelze jesi jste starší tím bez s tím tím je nevede nejste na co jsem se menším samozřejmě a stanete na to třebas jako jsem se musíme teď se to do se to přes tak to bylo co člověk. Při který by ko ka jako nebyla říkal do tak tomu ještě zbývá se všechno tady zažil se mi na se v schopnosti. Na své ve by byl prost to všechno o to se mi to ti. Takhle a ne ho myslet protože oni z po se myšlení není potká jste do chybných představ. Všechna mám představy o svět jako vidím tento se ve ale nebylo to víte to je představa ano. Když ten jakkoli li se se tam na vede také není to vůbec ne k než čili v skutečnost tak že za to je pro za neskutečné protože přísloví bude stejné k s a na to že za od ve se za by se to vědomí a. Protože ten se tak pro toto je neskutečné jenom částečné protože nebýt neskutečné se částečné a neb o částečného a nebo to mám jedeme čeho u plné a ne ne bez ten se která se v a on jsem si že se narodil na tom v je to na nebe ne že se která jak anna. Na atd ten koho je abych k poslední chvíli života než těla a tím spíše o co je lež když nemá se za z to si se dát si tu uprostřed života kristus když se je kdo je jak se jí. Klidnější. Nebyla jsem teď tedy že nežije ve tady se ještě vede do mu to to se to. myslím že je si bych na cestě nýbrž že by tebe ale že by tebe nebýt při tak že by to mělo dělat. A pro tebe vězte mi to že to jedině správná a nebyla se z vůlí v postavena mu na tam že představy si včel sv a tím. Že je nejenom vlasy styku do ale podle toho řádu těch toho na jedné a ty představy se do mně to to řeknu jsem nelidsky o čísle a tak nevloží seslat která být mít vůči postavení on tam číslo jedna a když se si zase na představa je v xi a tak ale tak těly vjemy na nebe ten je že když za velel tak jak nepo protože tam to přestane se navazuje ale ne navazuje. Protože ne jenom říkám tak to jsem nebyl teď te ale nesmíte do všech nikdo neřekne dneska to jsem se potřebuje to nebo do tebe k pokoje nebo to se do váš pokolení nechte než je to čeho to neřekla si při se za to protože nesmím v tom to vidění bez na to víte to bylo všeho. Jako někoho s kým nejsem a. Sebe ne si je jako někoho kdo není byla jsem o to kam to a jsem jenom to. A obaly sta a. Si že se dostaneme že jste toto a je koly v jiném ne jako jsem se na stala tam v tom on se takové se přistoupil po vně potom roši že vědomí které jiřímu došelovi ne k a že. Tak jsem byl v či ježíš. A on ne rovnou jak to a když se to nedá k na cestě protože nebe je od jak se pak by se posel se sebe ne jako nebe ne on sám ne ne. Nebe ve ve ten který o to my jsem nebyl jsi tak tady bylo. To to byl se ovšem tak te a páru říkal ty jen nevidí v i když se si myslím. je mi do st. Tak ta rozhodne do nebude se s tím co je si se než a o a tam je to z tu jsem byl kriste z tam svém koho. Vzal do svého a u čem ne na to z tu se do k nám bez i na uzdravení. Co se od nebe a k to u sebe když to dobře do ta byla jeho mu řekl stát že ten proč se ta a dal mi nic mít o to o u tu to byl poděkovala odešel a prošlá a je to se ale pak je to je mez s a co všecko říká tele že může se stát a tak nebudu jsem říkal ne to je to nic.