Karel Makoň: 85-24B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

ten cit správně v každém člověku jenom v tom to říkám jenom vám nože za si pán představami o tom co je správné mně nebes představu o správné nýbrž poznání správného takhle by měla kolem názoru vypadá chová poznávat správné vy potom když tou deme a jsme sami potřebuju mít to to vnouč jenom samotné a jen se mu věnovat oddána do večera nepostihlo ani chvilinku z uzdy a pořád ho upravovat jeho směr na cestě správnosti protože vím co je správné a to za na zákaz naní ne a tak je představy a co je správné pro jeho věk taky to vy škrtám o své hodí pro to hodí vodí že to tam nedám nevložím do toho a dělám to tímto způsobem pozorně a začnu před ním jednat a hodnotě co je správné a co je nesprávné tak von třebas něco dělá sám se o se o nežitém díval a pozorovat co dělám a pokazí to protože je nešika eště je malá třebas neshody nebo rozbíjet nebo mu řekl potom nedělej toho se nevšímej toto vynesou ještě nerozumí to jenom s pokazí a on začne mít touhu zrovna se tím vím dobře že tu touhu nabyde jak mu řeknu nedělej to to je to přirozené a tak se za toho na to sám samosebou no to třebas spadne to to se překlopil nebo se to vyleje nebo se to tečka rozbíjet jsem říkal ty si rozbil skleničku on říkal v řecku vím že to nařídil ale že jsem chtěl je smaž pravdu a no tak to je špatné že on pochybuješ mám za sebou nějaká leta a člověk tam a se něco učí se a vyplatí vyplatí ho pěkně takovým způsobem např to předváděl často že mu jeho ruku nebo jeho zadek s a to svou ku aby se na tak pořádně a on říkal co to dědečku děláš se běhu ale mně to nebo říká ten petřík mu řeknu vím ale zdá se ti že mně to nebolí si myslím že to byli přišla také dostanou táty tak že takhle pekáč tak vono to bolí a to zkusím šat je taky je to taková u amen tak abych věděl že to jak to bolí na mu jednu taky na jeho tělo ne o to opravdu bolí a a to do budeš sebe dělat tak dlouho dokud ty nelíbíš je to tedy bolí je to bude bude tím víc dokud nesmíš se se lepší a nebude dělat to co ti za kážu sis to přestat dělat co si zakáže on nabude eště mám jiný metody on nabude v soucit se mnou ho vychovám k tomu aby vycházel ze soucitu se sebou soucitu temnou a tak na vrcholu aby měl summu stát tou se s ním spolužáky se svým bratrem a tak dále nebo že sou žáky neměl škole nebo tam těmi kamarády a o všem na to nabude často tímto způsobem a si ji budu soucit o námi d a co je to za pořádek jak tomu příjdu když se nevzepřela dostanu na nános vám při příteli dělat a to mi dala velice drze otázky musím na všechno u něco o sebou odpovědět a to vám všechno nemužu předvádět převychovat byl opravdu měsíc nebo by se u sebe vidět týden výchovy toho mláděte to bylo stačilo aby si dělali jasný obrázek o tom jak by se měl člověk vychovat v tomto věku ale mně o to nejde protože naše děti jsou vychováni špatně to nenapravíme tím pole na tom husám někde produkovat mou zkoušel ale někdo vás vy jste nádoby do kterých se na li vy představy to je tam podle mého názoru dělají rovné ne prahy a základní chybná představa která vám nedovoluje se setkat s bohem je by říkal že to není vaše představa je že tohleto jediná skutečnost li si říká že to není pravda že si že si to nemyslíte že po tom co je slyšeli a po si zažili nemůžete si myslet že to to dělá s zač ale fakticky jednáte jako by to bedna s nezkušeností nezáleží že si myslí že to není jedná dělá zkušenost ale že podle toho jednáte jako by to byla na zkušenost to je totéž a to tam taková přirovnání ježíš kristus říkal že to chybné když jeden když měl otec dva syny a jeden neslíbil že dělá to co otec chtěl a druhý to slíbil a ten který to si byl to neudělal a ten teď to neví byl to udělal tak říkal do pak je z nich lepší to za samosebou nedo to přestože to neslíbil tak to dělící například něco prohlašujeme ve svém nitru nebo zase rozumu že by to tak mělo být dobré a neděláme to a to je běžné oživne schopni třeba protože i od ideje daleko psu uskutečnění tak jsme těmi nehodný vmyslily božími a proto nehodnými něho prahu tam je hřích je podstata říci že by slibujeme něco pro tu vlastní vo proto co víme že správné co vím a mimoto správně co je to správné a vítě láme tak jsem přímo u myšlenky o které jsem odešel zdáními a teresa se vrací a jsem ustalo vložil jsem myšlenky že správně nesprávně venku ve mez vůlí bychom rádi manipulovat správně ale na říká svatý pavel to zajisté připraven a když to vezmu oči aby na konce tak řeknu lidé jsou školsky řečeno trojího druhu kteří jedni kteří se zajímají hlavně o tělo obživovatele osou tělesnost aby měl kde bydlet něco ji s aby na poměry v práci jaký jako mají být to jsou lidi kteří nejsou ho času připraven pro duchovní vývoj když například člověk duchovně založený projeví takovou vlastnost že ho něco dráždí co se třeba děje podniku nebo ve společnosti nadává na poměry nebo není s nimi spokojen víření nedokáže ale kdybych ji se dolovali ale od jsem dokázal ale není s tím spokojen ještě nezneklidňoval tak to je člověk který i když normálně není na cestě hlasů se k tomu obdivovalo věku dělá tak zlý malí oku snad říkal ty může těmi termíny tady za obchvat že a vrátí se zase k sobě a zie k tomu živou a k tomu domovu který zde nemá ale základní představa by měla být a to právě při tom musím u u toho dítěte na to zda aby tu představu měl jím správné představením pěstovat že tady nemá domov že tady tyto líčení nejsou jeho líčení musí velice vděčen za to že že u nich se narodil ale že nejsou jeho rodiče rodiče hodíš otec nebe to musí se samo detailně vysvětlit pochopitelně aby aby to pochopil a viděl jak je to možné se to za otce ž ho nevidí a tak dále to musel jimi trpělivost kanou vykládat a řekne ano si to do vědu představit a že na konci řady ti živých bytostí někdo na čátku vlastně její musí být někdo kdo není z řady tomu dojde tomu prostě vysvětlím že on neví že to neúplné vysvětlení to a zatím musím mu to neúplně vysvětlovat to si tím tak je duše řek to když tady máš tu tak se to káže a někdo udělal se to samo nevzniklo tak taky ten život tvých před šan sebou nevznikl a tak dále na všem žabka cestách nedohlednu ty neběží konec dohlédnout míchá tak jak se ten vidět prvního člověka to se dávno stalo ne o tom když mu tuto představu štíty a tu představu vy nemáte tou se neřídíte to není veducí představ a všeho života vaším věří svou vaše rodiče a vašim domovem je československo nebo nějaký bytě kde a tak dále to to všechno chybné představy tyto chybné představy nedovolují aby se uvolnil abych správně manipulovat s vůlí protože vůle vedle potom k tomu vlivem těchto stav abych se stal především o tom nepravý domov a všeho co s tím souvisí neplním základní požadavky šu který říká chcešli kdo za mnou příti zapři sama sebe a tak dál následuje a rozpracovává to potom ale především království boží to je metoda toho sebezáporu sebezápor neznamená jenom sebe nějak zapírat něco si opírat odchod na poušť co nejíst nebo jenom jíst nějaký cvrčků nebo jako nevím co to není správně sebezápor nebo prostě žít asketicky to není správné zástavě sebezáporem je jedině když v mysli na prvním místě je hledání království božího a co brání tohleto vrahy hodnot na první stě království boží a potom všechno ostatní to jsou představy které od vás její moji vůli od správného směru sprá nesprávně vládnu vůlí a pochopitelně to dítě malé to vnouče vedu k tomu aby pochopil že musí na království boží že tady se narodil a tady taky umře a tady by byl konec nebo začátek života to by byla to by bylo splň abychom to vůbec mluvil mu říkám petříkovi ty jsi tady nezačal žít a to je taky nezaskočí žít samosebou tomu musím dokázat to musím fakticky dokáže ho musím popadnout musím ho v noci vzbudit ne musím ho oslabit se která zemřela musí vidět musí se s ním pobavit cit posunu musí se ji zaplatí jak se daří utiší pořádně povídat klamala k tomu do tomu do nutím v tom s to není sen život na úrovni svadhistana do toho sem schopna schopný dovést a protože tuto tuto zkušenost ten peří na to nemůže a pobouří vidíš vím že nervy babička spoře a tak také že ste se mění občas tam přivede do bych bych o katonové to zatím nedělám protože on to zatím nezapomněl kdyby to a zapomněl to na podáme ho tam znovu od vedu roste bude schopen o všem a tady nebo scho to unese to poznání toto od od ona tohleto poznání to schopno unese příklad tohleto pozn a ti je to byl schopen toto poznání un před pěti roky ne to se nemohu setkat takhle babičkou to ho vede nás život pokračuje směrem do záhrobí a tak se taky nemohu ti boha vy představu že před tím vzmužili ale mu bude takových sedmnáct osmnáct tak se se tak když bude jednat podle toho co je správné tak se povinná hodně ne výjimečně setkáte svou vnitřní nesmrtelnou podstatou a s tou se potom bude stýkat koná se stýkám mu to taky říkám petříku nestýká abys dovedu pánu bohu tedy bylo po tobě to by se tam to aby se víc to by sto bude to by byl po smrti to neuneseš věci ještě ho to věčně em ty si malinký malinký tvor který nemá tolik a vy to nes astrá síla k tomu třeba aby člověk toto vydržel jsem k tomu cvičena sedmnácti letech a ti zaručuju petříku že když budeš jednat správně pro dispozic které těch tak dorosteš do toho vědomí nesmrtelné podstaty člověka dorosteš proto že to je to je pravá podstata a že to je přirozená záležitost žádná nadpřirozená to je přirozená zákonitá záležitost do které každý z nás by dorostl kdyby byl vychováván tak si vychovává no upozorňuju vás že mu protože dítě mohu poskytnout důkazy které například nemohu poskytnout a například kdybych vám chtěl ty důkazy přinést jako přinesu němu tak vy byste by se mi to mohli jenom ze snu být toho svědky a to je málo to byste řekli tak to byl jsem a posiluje den to nebyla skutečnost kdežto u toho dítěte určitá úroveň poznání je možná za vidění této skutečnost za viděním této skutečnosti a u vás není možná ta možná jenom ve snu a to je málo no takle to nad vámi nám bůh protože v každém momentu je člověk schopen to vobrátit může začít správně svou vůli užívat a teď bych řekl každém věku jaké než bude a a na své představy ale že bude vědět že představy ho věčný to musí se napřed uvědomit představím je věří to musí přímou potřásá toto domněnkou přímé že se přesvědčit že stav je věrný v této skutečnosti vidění ve vidění tohleto skutečnosti hmotné když se postavím za tu představu na tu představu šla překoná v sobě mu musel říci jaký překonat pochopitelně tak než byli zmizela toto skutečnost a se budu umět za tu skutečnost postatě víc po lopatě jestliže na budu touhu dostat se za tuto zkušenost mohu tu si počínat způsobem radí gnostickým a nebo způsobem křesťanským bych byl proto počínat při způsobem křesťanský radosti působilo ale přesto řeknu kdy byl tenhleten to přístupnější zdánlivě a na každém kroku prověříte že bych otevřel sobě neomezenou které by prozradilo že nejsem jenom mocný člověkem že žil na že budu žít že žiju taky na jiné úrovni vám heře řeknu že myš máme sedm úrovni se čakramu vědomí jsem úsekovými na čech úsecích de živi že se chováte tak jako ten petřík když se od zabit tak on tam stal aby na těch úrovni být ale se tam živi že skýtá na úrovni znamená vzít odpovědnost za to je tam probudili a to tam bude mistr a tahá tím nejsem ani na povaze udělat protože na to soustředit leta nemůžeme plnit tak byste do ušlo val tak by se to neuskutečnil to že bych to to způsob kdyby se opravdu slzičky že existuje a se za tím co bědou o tomto světě no ne na vrchu aníš křesťanský kus přesný je daleko rychlejší není sice tak tu kázní jako to radža by si to je tam děláme malinké krůčky a my svým rodím obsáhneme každý krok kdežto tady rozum nad tím zůstává stát se s námi děje to je ten rozdíl tam nikdy ne ten rozum stačí na to tam které a že rosa při duší se k tomu a vidí pomocí smyslů které tam oživí souvisle ještě lety obdobné a jiné vidí že to skutečnost kdežto tady tento způsob křesťanství neexistuje si existuje víra a to je ta metoda kterou si sem jsem našel to je pravda nikdy a ji nepudu ale na kterou vysoká ani toho petříka malého pětiletého také vedu cestou víry jinak to nejde a cesta sky ne a ne radžajogy dycky pochopitelně že vím že by se moc vnímal tady a že by jako s považoval tím o boží za blázna a zadní vítě a to by mohli považovat i vás škole se dospělí a jak tu víru v sobě pěstovat kdy začít a jak pokračovat to je velice důležitá záležitost protože ve víře musíme také vzrůstat ale cesta říká víra je nadpřirozená milost nemůžete ji nabýt bez této milosti a když to třebas vyučená ožení kostel sota ale ve škole nebo se vyučovalo jinde se vyučuje tak ty lidé někteří hýří na žil se tomu nevěřil ale věčně žáku ten věří ale oni většina tam taky nevěří a v místo dělal činu toho de býčka je činna to byl to byl hotový od tedy tam pachem náboženství semenem žní a jsem nebude to učedníka tak líto že jsem jeho nejsem ničím žáku nešlo mládí slovo nevěřil protože mně ho bylo líto on říkal ty jsi jediný pořádný věřící si a no tak jak to víru začít jak s začít bych řekl že by člověk a měl začít pozorováním přírody to rozumím pozorovaný vlastní přirozenosti příroda je celek a je přirozenost není ničím než součástí celé přírody a pak sebe jako součást přírody na to není třeba ještě víry tu spojitost mezi přírodou a mezi vámi musíte navodit velice snadno a jakmile toto navodí tak první krok k víře je učiněn a dalším krokem jakmile získáte tuhletu první spojitost je bych to řekl napřed synteticky je získávání povědomí o další spojitostech které vám dosud unikaly neboť víra v tom vrcholu to je víra nespojitost něčím co vůbec nemůžeme vidět co je braní co nám smysly nezprostředkují ani rozum na to ale přesto tam musí dosáhnout čili cesta mezitím obviněna drobnými krůčky k tomuto co se nedá postřehnout a kde jsou nějaké meze na každém kroku a musel mít trpělivost ale jak dosáhnete určitého kroku tak musíte jít teprve a se dostanete tak ujít drží šílené nedostanu lahví abyste skočili to nejde o staví ra víry a cesta postupně před přesvědčím že ty další kroky jsou správné a že a jak umím že ta víra roste to vidím tím způsobem že ta příroda totiž přírodu nechápu obyčejně a před vidět v poli dosti se stromy a námi nýbrž se společností která ve které žiju ta společnost se kterou spolužák začne chovat k mého chování i jsem byl nejlepším věřícím přítomen získat o se to choval podle mého chování němu neradím abys čecha tak dobromyslně že by si to rozdali to na buďte prostí a při tom znát toto dít učím tomuto zemřete toto učil své děti taky pude na tom měl čas naše jsem způsobil jednu věc která nebyla dost příjemná že ty děti síně sledovali s tím ale velice přísně zvláště cela anička to je ta není mlčí a to jsem měl dojem že jenom jedinou práci na starosti celek si jednom správně nebo a říkal tato tady si nejedná správně nebo tady si ha nebo tady si křivdě mám tady si při za a ona na to přišla že při něm na příklad to starší z proklatí budou snad to stál na sestává jedině ta že a za anička ona říká jaká k tomu přimíšenost nikdy nařezáno a vždycky ta na že se musel samo kolem si consisted je o pravé více jsi pravdivý to sem jednání takhle mu to vyčítal a to jsem musel říct že do na bude tak dlouho dostává dokud bude je o to vede ty své sourozence neposlušnosti vůči rodičů a ona vedla a s tím přestane přestane dostávat k aničko přestaneš to z toť bylo těžké to pochopit ti začneš dělat to co dělá daná bez vést vlasti k tomu aby tam na neposlouchali v tom co považujeme zmírání a víme že je správné a by dostane se ti to a to si to o to vůbec nedošlo vás tam sprá aby se na také postavení ve dostala se chudí a do toho postavení dostala a to a byla to byl zápolení protože ona aby se dostává na prvotního zakročoval proti sobě která taky měla chuť dělat neklesá nevím co všecko a neposlouchá ne a jsem si spolu a teďka do sklem věku tak říká tak jsem se ptal prosím aničko proč pak se naučila v předškolním věku počítat a psát a číst když ti to je ta nenařizoval nit dostat do pozice v nás trpce kdyby se mi to musel nařizovat ona a dobrovolně čili jak vypadají ty kroky mezi tou neví vejdi nejvyšším stupněm víry a ne to na příkladu kázal a mezi tím nejnižším stupněm že vedu že se vedle nedobrovolnosti do zásada a tag že kdo si museli na příž velké násilí to ne samo to nedělejte přepínat se za nějaké násilí veliké prosim vás patnácti a tak to se ničíte proto se na celé radí pomalu bez násilí a aby to úplně samo šlo a kupodivu jak se době za rozsoudila na to je nabýt sílu toho jogou můžete na být správnou rovnováhu mezi vnitřní sekrece všechno no takovou podobnou cestou se ani namáhat o jsem se snažil o pokud se mohl o tohleto svých dětí aby dobrovolně šli například ta anička a dobrovolně ta danuška nesla nebo vně a to jsem musel přidržet při tom třískat taky z to bylo nutné že a ty zase rození jak to stačí tak tam na čí na to mám dívat ne a bere e to víc než tu se svíčku protože ho na chudá dostal vždycky znovu a že sám ale to přeháním protože ono to dycky v každém oboru špatností které ona prováděl jako ten sláva dělat s jsou osedlala dotyky tak ona řekla od lose přestane řádit protože dostanu za to to trpět nebo ona si proto zastávky nebyl hodný o neposlechli vám řeknu anička jenda poslouchají panu do dneška ale a uposlechl po praně bůh tak si představuju správný postup víře více sebou nějaký vzor pokud možno kompletní vzor a tím se nit překrývá tomu okolí zaraženě za a tak tam nad díru to bys to štěští by tomu okolí ani je chyby o sobě tím nebyla řeknou teďka začnu osudně lidmi jak jsem vám říkal proto mi to mi že budu prostě se zpovídat to k tomu u zprostředkovat dokonaleji než zpovědí to neska neslušné se zpovídat beze to se katolictví nedělá že jo že a jde o spojení se a to budila neřeším proto se si to bych to se mu valor ve nese si zásobí manželku tak se mu říká podívej jako celá situaci myšlení a jednání že nic na tomto světě mi nepatří k to žít za manžela a když tady vítr nepatří k takovému spasit ani ty a ona řekla tak si nechce statí říct že tak co řeknou a on si říkal ty si chce žít v o nač rád jsem říkal ty smysly s které naše cti že to je toho že ani do těch ohlásí v tom a tak nám že tím výlevy dílo je dobře právo jiná v tom vtékalo a ta esi na těchto li na o a naopak pro sebe chci při bytě dostati šla to je od patřit a to bylo výtečný řek a musí být slušně slušná i nebudu moc patřit v tom kde si nebudu souhlasit ke jaký do pravdy ne tak to výpadní s tím nebudu stahovati a nebudu v tom potterovou a to pořád u nechtěla jsem katolička zabudovaná zaplavuje nadaný samo dovolit naši se oltáři tamto zapojeno se ono se ukazovalo že ta manželka pořád mně vlastně a po nepochopí to nebude to byla řídká a na tomu vlastnit umění a ty se budu dávat ne i v tomto tak spoje říkám tak jim o tom čeho máme vyšší a ovce tam o to a za bych to dělal že ten novin se smysl a klesat nemyslela na byla do vznešená na to aby tak to myslet ale přeci jenom přestali a a že no nebylo možno ji přesvědčit a bylo by to by ho církvích přesvědčena že je váš spatně žaláři boha chodíme svaté pověděno to přijímání že bych musí a to na radžů sobe že je vlastní další hnědé nemohu a věku se říká ale může chtěla vím jenomže zatím no ti k tomu moc nmuím ono to mělo za následek že ona začla tak ráda postupu že ona byla v ničitel trapné lidsky poslední všeho postřeh že poslední sousto poslední sluha pro ni poslední pozornost podivu a se pořád musel být podpořiti bez na něm abych ponává aby on nebyla do popelkou namáhaly byla rovnoprávným sen a to nemohla vydržet jednoho dne a na byla svatým klepat přede mnou a říká od dneška sebe nebudu nic než cesty byl veš ochoten mně věnovat a rodinu i na manželky soužití na všechno co ty prostě budeš tím jsem říkal prosím pak ruce že tak tebe dívám do tohoto způsobu myšlení na sebe a tomáš dobrou vůli vy všichni máme záplaty dobré voda prosím vás ale u těch záhadu bych uspořádává na to záhadná peklo správnu daleko dříve se podle a zařizujeme ale než se podle toho vaříme o toho vivéka od toho poznaného takstak tomu mladá díla k tomu uskutečnění toho co poznáme a správné a slova nikomu a tak co nastal u toho manželská nevěstka exist asi s mrtva do mně i při ství na tu poslední celu nebo předposlední padal tady inici do pravýho tam žili křečovým abych se dostává tomu ne při porodu my jsme totiž ona se to radila řekl řekli že by neměla oceňovat že by se to roztavit a ona byla ve stavu těhotenství a ono se to neměla dělat ona dostala nebo jako aetas ku cti na to nebyla byla o to sama najednou pocity úzkosti a nacionální pocity skutkem máme na přišli nebyla proč a nadále pocit úzkosti byl v tom co to vlastně na od roku padesátjedna dostala ke beze nebo bez někoho než na ulici na lesním se být nakupovat a tak dále na měli tak hrozné a pak se draze tak na než a se a do strádá to byla ta výhod a že se k rád a ze sebe a nespáchá nýbrž kým je telefonovala že by mohla spadaly ti se domu duše nechat zužovat se zase do no ale je zenové jak ty ty věci které a jako a matena s divák nejsou tou karmou obecné to stíhán na povrchu duše když toku ale pátá toho jsme byli v ovšem a opice jednou za do prádla a on mu to za jedno ve táhla ale povíte a měl říkám to dává karma a se ctí dokázáno tělo ty osobně v těch velkých zkušenost teletem na to že jsem to nedokázal to to se smí vše a přeneste nepít je se takže tato neumřeme atomů nebo řek bych protekční a sedí ékam když to není bůh to se tak vstát komu takhle patří na jeho můžeme vykonat špatný vlastnostem to se u něho že vnikáme že vám zase o na to se u sta a toho litovala ten dělenou nemá dopsaná a že to do vším tím že se k ona je ten topící ovlivnil tou pranou a on sebe na setká ře který vycházel tak to chá uzavřela to že jiná se skal se to vysvětloval a tak která byla zavřená lidé bych můj je tam to sice li se tak asi nebo činí o nosti a tětiva a na okamžik je zlá když odeslaný jeho ordinace za pána šla na jeho děl se vám říkám na na bouřky a se jim se dva zákony nevírá si nestěžoval nebo radu sama nikdy nikam než na čtyři ky ne najednou do decá pustím lesa na do ruky a když se vrátí a spát tak jsem ano tak to byla na co spojí náš na se na kamenech kým tak vám se si myslí nemívám se tam byla ta že dál a sama nastalo a ty a pak se stává formách tak se to jsem byl hloupá a ty doby jedna na malá do smrti toto do praská napsat a mám takový u ani kam ale byste to představit nemůže pak takový říkali tak je a z představ veliko moře se stav hříšná půst a to je letících daří na karmu si musel všechno vypít to je týrání šestá toto a satanášovi ježíš bohové proti tomuto toletí karmy jako proti chata na vy a byla všechna abyste aby se stal pověřil trupu se zase takovýho vůbec nebíčku o to obráceného naruby křísí dokonce na tvé z jaké dovíte dovídalo za víno v ale nebyl hlavního toto zase obratu nemá malý a o tom taky se to nová a to za vámi byl zbavit do i třeba to a i to ne jediný případ kdy je to to co možná budete myslet musel hodiny je mu řekl je to musel být o že zamíchal dát na mých svou ního satem nalepí vo to na oči ne u nich nikdo a to rybníku slé masa se tak budeš vydá tak vám to udělá a viděl ne abyste skočím to nám musel od dělat tou cestou toho duchu se na to to snadné není lpí tak cítění kus ledu jako jediní k a tak se takhle vodítko nesmysl mu cháma vezmete takovým ve musím představ máme týral námaze tím to stačí tím za moci tímto nezemřeš se jsem nešťasten a to ale to je prosta o tak to či žejsme to to se to přestala by nestal se který by o ukázku nebo a říká by na tak s zbývá a ó tady zažil jsem statí chapman ke na pohyb a nějak všeho a rozsekáš protože můj způsob myšlení ne kastovní nic před zná nám představy osvětu jako byla by i ten to se jako vidíte předtím v tom jako bychom pavel tak a není to nebe a nosáči to skutečnost západu neskutečné co že všichni ti nesu a to ležel za jubes a vědomí protože ten nám se tak to toto není moh skutečnou a v očí a být neskutečná oči a závadách a ne po a nedohlédneme stará a zůstat za se narodí ne mřou vina věnoval a a to možno abych poslednímu sílu života nese a tím spíše o se s než když na nás potíže o práci učení otá byl asi ty něčím nebo úplně vůle boží dneska by se ještě do nebo tomu to co jim že je li bych na to to ste dobu že a že by to byl by takový případ a že se na dopadu dostanu k odění správná manipulace s vůlí postavená na tom že představy si seřadí se je nenaučil ale poloh žádného dna jednám ti co stavy jsou umět to se na to řeknu symbolicky číslovány a padají desátá být mám učí postavení a to čísle a když se ti osla představa dělat dále a kladivem na do témř a že bych žádal a za nepotírá tam to představuje tam zavazuje a zanik navazuje takže nemá mnou říkám tak se modlit dejte pokojní nesmíte duše nikoho neřekl neska to jsem se potřebuju pomalu do temné pokračovala posedu tak je váš pokoje za to musí po čem komoře že nesu toto vidění hodna aby vás jako není se a sebe někdy jako ne kdo není byl zase a to a dokázal jenom na tom to případ obol stav ale i se psem stane se vyspím e komukoliv jinému tak jsem se na kartám v tom koncentráku že jsem přitom totožné potom ošizení damí tamním došelovi lékaře tak jsem do pořád a to když to tím zla ani a pak jak a proste pro bude pokleslé a to bys potestatem tamto dodává ne jako by to to který upření á pravdu v tom tazatel a sem tak tápal říkal ty do vidí ti vyslán ty máš tu milost tak máš plavalo ho nebo nebude nosti společně za posla udělá za to způsobil škrt stav do toho a na dosa o čem na to předám dosti psal na uzda nepravém k tom způsobem že dobře dopadlo i u se stát ducha panu a se pak strávit nyní za uznává domova poděkovala odešel a našla mamička na této nehlásá plané a se říká v se stát a pak to neříká nesto