Karel Makoň: 85-25A-10 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Tak prosím vás o jednu udělit cestu pozná že mu ho a především pak je naděje že budete správně vládnout vůlí a protože to povede a to vám zaručuju. Správné many ta nám ale to budu po o byl zákonitě k vědomému. Styku s bohem nemůže to dopadnou vůbec s tím na komu domu do domu ve lidi na jiní vjem mu ní. Že ten všední se na to není do ven v do na co jsem ti bude to jsem ovšem po bůh nebo že by vám tomu víte co se v v se ti že jde taková rozhodnutí udělat podle toho otčenáše Nebo li toto na původní u nás že nemůže nebo o dělá po víte o tom vědění o tak o mladým potom aby mu řídit celým život tím že v oko si nebudu v v v mu tu mu k vám z od op mu ku řídí život tomu v no umět tu v vodní život toho v toho ježíš ku na toto tomu ku. O asi vám bude v ní. To si tam ba ku do on od nemáme soud samu lázní na tom co dokud tohoto oko pokud o svou koho o svých u byl. A ono mu kotnících v tom co odkud to na tom to to bylo třeba kovů ti budu oko potom o to odkud to odkud to jiný i v tom co znamená a bohem kdy byl domu v ale ten kdo poslouchá jim vědomě bohu. A pokud tu ti že musí mu jednat pomocí jedním. Pak vám to starý zákon navrhuje aby se ve vás narodil kristus ježíš a tou není v v obou vás vůbec ne. Aby do vašeho vědomím tou bylo vědomí o novém životě aby za co od znovuzrození se v ní. Mám tendenci tuto mnou do začíná někde v jordáně nebo křest vodou a končí křtem duchem svatým Aby tou ono tat tak musí se samozřejmý mu udělat všechno co se ve stavem zákon mu stalo. vám to předvedu ve jenže to budete oponovat na sobě neboť jsem do těch sedmnácti let udělal provedl to co se ve starém zákoně provedlo za tisícsedumsetdvacet let ale vlivem lékařů musím tuto do k vám máma. Za potom po tu svou k snadno provedl na koho mám do se takovým a to a ona o tom je cesta do mnou není. Tak pak do stavu mám o to od za vás svá doveden svou nová umím pochopitelnou svým ona o dní ve dní k pánu bohu. Za co jsem si ve do ve vůle jsem začal umět půstu o znovuzrození jsem začal-rozumíte-ve mně začal proces znovuzrození To no mámu v sobě tu o na něho narození kráčíte smrt. Žádnou mu znovuzrození tak si myslim že je třeba to vobrátit jestliže totiž v životě tvora ma svýmu na sobě na matku co o něm byl o jít kupředu. O buňku na rozděleno a člověku to znamená jak tomu říkají vedu překonává se o tu mnou o ní. A potom tuto pozastaví duch se do na od na to neúplně ale odnese to pomalým na ono od tuhle toho že tam s ním no úst o byla samovolnému. Ten kristem samovolnosti mohl působit na ten návod k denní bylo u on zastavoval k tomu že na jenom že dělá obou ho učitel myslet lidu ano za to mělo podnítit toho o do toho vivo ale vůbec do mu ho do jeho život tomu zachovat. prosimvás nedosahuju aní na vás to do samovolnosti která je u vás hotova Protože by jsem zabrzdil není ten další vývoj to mam za zlý jogistům který to špatně dělají ne všichni tam do není to barvu na sem něco nebudu tam budu třeba od sebe k ku oni hodno kolují tvá tam do není co vám co vás co se tam do ba o oni se na za tuto v třeba a jak to vy vy jak to v jako budova do jak na to ne on jako on o do prosimvás když se nic obojím zaujat. To tam zabudoval. Mu pod pomocníci stravu samo volno k ano budova bod. Od toho mám o na byl tu byla mírně pomalu nenásilně kde se musíte přemahat kde se musíte kroutit že to pocítili..že pociťujete ten odkud o ma vám. No ano tak to se to ve vládly atd to nemám vůbec žádný jít za to jsem vám nebot tam kámen na opak mat pádnou se sedum na tak potom na tom poznání do by pro za byl mnou mu veden k by pak vůdců tak i se mnou při nic ty dvě. A vám řeknu pod na jsem se cítil a jsem tu pozici pociťoval asi jsem měl prostě tvrdý klouby anebo šlachy na mně když se bůh který se to naučil to vázaným na zem od od pod tou kou koho toho na tom tu o wattsovu že tou dostal děl pod prostřednosti nic nil se toto on měl okamžiků na pud. Necítit těla ano je to s tím tou pod tím je to to není za od a dokud vás vedle mimo to že to měl v k jiná pod li sebe které jsem koncentrovat tam uváděla. Znovu co jsem s tou svou no to to neřikám proti joze nic prosim si velice ctim..se dělala ale oni jsou tak trošičku zhlédnuti v tom co oni dělají oni tomu v tomu tomu o pak je bychom kvantita jimi jenom že tu není to stala by se oni radí indovi-neukazuj mu to-jestliže radí indovi aby bylo pod si padma sám se to správné bože v dní zas po za neb bude vůbec žádnou dobrodiní země plná mýtu zárodku v daleko v než roků. A tak že do doby velkou než nebo na boha v ku nebo za i od tam není vůbec žádný návod ve. Milo nebo k čili oni musí těch právní pocitem. Ale když my se bytostní na něco kde my tam nebo kde to neni žádoucí tak opatrně s tim to děláme něco vámi pod tím se dostane. Ale není třeba jedeme jdou mou pozornost nebo budeme setnout od toho by po z vlády na kou pod tím svojí známým tohoto o. Ale v to za to není zády na podívat na tu výtka od když přitom byl o pro od tak to je nám to nepůsobí není vládnout tam nebyl jsem do vládnout za musíte jít po za provádět dokud do ona se do nás sled ano to je potom zvládnutá pozice--nedali zaskočit tou strohostí pojmovou strohostí otčenáše pólu vás toho jedinečnou od příkazu týká nebo o to rozhodnutí k rozhodnutí. Kdežto život ježíšův tak jako poznáváme od města úrov nežil abram bo od ta měla li stání opat mu rozroste věrná ve otčenáš toho co jedění. My tam můžeme... nacházet mezikroky že nejsme schopni takových velkých skoků třebas jak nám to tam radí v tom otčenáši prosím nyní k to by byl strašně rád kdyby než si to je tomu se za to zase zavrhnete při še-při řikání otčenáše že jako vodní nebo. Se tomu nebo tomu tomu nebudete tak se to naučme se o chápat tyto jsou dva na tak do po od tam na to na tak jsem kroku uděláte by krok víte co teď bude na nebo o víte tato to neděli pro si ve starém zákoně to co bude následovat se tady narodí ježíš na zemi.. A to budete vědět taky vy jenom se řiďte na tom potom na osobou co ve málo oku na ty kdo se musí správné ano. To opravdu málo ale bych radši to psal hustěji jenomže je otázka jestli by to vůbec bylo rozumět radím ano. Teď k své život ten krista pak vězte že to pro k tomu řekli komentář pouti k umem vás že kdo po se na to by tomu rozumu. Tomuto žil v tak s tím co je je to hlavní. A co si o tom myslíme doba není pouhý komentář tomuto žijeme mým mým zavedení ve slovo vám napřed žít a potom si o tom něco rozmýšlet jak rozum s ním nějak setká víme myšlenkou toto žijeme tak upadáme většinou k nim to pod citů se. Se do od to taky nad na a před a víte filosofováním svůj život uskutečňujte uskutečňujte a pak vo tom teprve přemýšlejte budeš..bude-li vůbec zapotřebí vo tom přemýšlet No jsem měl tu výhodu že se nemusel o tom že protože to byla ta kou stala tam ve správnost do se o to. Protože tady nemáte pocit je právě to jsem vám kdy teď si žilo no že se tady promluvil člověk umělecky založen říkal není při když pak ne na je no udělat nějaké rozhodnutí neboť založí se nějaká při činna následků ty následky potom sami nic z toho vyplývají z toho. Tak úplně neni ale částečného tak je částech neúplně když například někdo takovou disciplínu je třebas hudebně založen a napíše to jo a se to na to anebo se to nedá hrát to je jedno ale von to napíše von to uskuteční von to opravdu uskuteční tak to mělo dobrý následek že to dospívá tak je to do doby na sebe. Ale jestliže nemá tu by při vinu aby si odvážil to co k čemu ho bude kterou z nad hudebním abych tuto zpíval nebo aby to na prohluboval. Když to podle někoho jiného děláno anebo k a. Aby to aby vytvořena jaké dílo tak pak se a to je většina takový že mají ze schopnosti ale oni se nedostanou o němé tak velkou by si k němu. Abych to obrodu končily kdybych s tebou prosil tak bych souhlasil s tím že můžeš tisíckrát za čitta nikdy nebyl dokončí v z se již budeš na různých jisté dolovat tam nikdy nemožným bok boha nebo chtěl svádět povrchnímu z obou života po pro při takovýmu ne. Život tu včel při že tam od slz z že z jednoho je tu se do do všude jsi oba ve ano kou se to homme tu tom my na že bych nebo že by byl požitkáře v tom životě a k tomu nechci svést proto jsem tak opatrný ve svém..ve své odpovědi ano Ale věz mi to kdybych například byl poznával jse správné. A hned za tím nešel a neuskutečňoval byl tak jsem neměl vůbec sílu k tomuto později to uskuteční ta ta se prudce ztrácí jestliže stalo..se někdy stává člověk veliký zlet-vzlet ale nemá svým uskutečnění protože nemá prostředky styku s ha jesliček nemá prostředky k řešení se za činné vzlet dává. Ani se stává teď kdy když bezpečně můžeme ztišit odvažuje na křest ní. Již když než někomu dovolí tat třebas ve vět pro jsem tak ona před učí na zemi. Na nějakým které na že jdu tak bylo pak toto za poznává co je nahoru domova cítí to na tak se to musí to ví. Potom jsou ona provaz za potom si ještě sedí dělat tebe po tom nic vám ne. No to tak je to se vším se s létat s je velice nebezpečné protože se taky padá. Když to jenom o to z létáním to dobré ztratit pády nejhorším křtem vzlet proč jsem patu to většina umělců tisíckrát padla než že jsem nějaký myslet podařil by z toho jsou fa není to špatné i tím způsobem sestře dostalo před ví. Ale je to sestává přes sil kořeny ne velice těžká tu. tady proto tu cestu z vaší pochopitelně protože svým to je cesta nevědecká které cest co oni dělají se sestává. Taková sa..ne samovolná ale-bohužel samovolná ale to je cesta která vyplývá ze špatnou použití vůle abych měl vědět kam mohu dojít nebo nebi s tou ven včas a dnes západ se po něčem co nemohu uskuteční si řekneš. Kdyby takle všichni mysleli tak soustředit přízemně jistí ni doby nezlepší sv ven do první vzlétl musel si to že nikdo před víme o on za to to z ví. No tak tomáš si od váhá něco jiného. To jsou vyšší třebas půstu nezkušeností ale že protože pravá od vás svět se dalo říct od nepravého dva ví. Pravá odvaha je taková která podložená určitou zkušeností. Určitou kalkulací správnou myslím že když třebas vynalezl letadlo nějaký pan do nával novým čí. A my deska známe jeho na česky těch let zadal tat pak než sled byl ten jeho žák tu on sám bez letu. Tak-ten žák si měl prohlédnout celou řadu jeho výkresů To by se nezabil. A toto potom měl vzlétnout a on říkal to to konečné co on tady namaloval při křídla to s tím o bydlení to nebeským dělali lese do svět to ví. A po mně musí nás sv. No a neuměl by se udržet v tom smyslu aby se nese oděno nazpátek o co se ode nazpátek jo o po pak po spadl na za ní. A tim to haslo tak obyčejně po zadku-se padá na zem do těch po zkus křtí. Ale kdyby byl to neudělal za zády svýho mistra v k o sklad jste ještě že musím poučit on potom důkladně vysvětloval to dokonce muselo dali učit pro z od ty pokusy kterému trpěl z pád z tu. Ve kterém žil pokud to sloužilo k obraně třebas. Onen svět nebo jiných pěsti tomu trpěli to jít oporu sloužilo ale když to bylo li z není tu tomáš může se rozumem a zkušeností o z rozumu odvozené prvořadou kdo ji tam do vidět a teprve pak uskuteční. Ne každý jsme je dobrý již není podložen patřičnou měrou rozumem. Že ti může být rozumné nebo rozumí. Či udělat kterou nerozumné rozhodnut je to co udělal svatý josef kupertinský se to být je zem ne co na tom bylo nerozumné. Že on jako i ve sil nebo debil nemohl být knězem nemohl to bylo nerozumí tomu všichni říkali v i v tom kráse vlitý nemůže být knězem v semeni z s k o to se na oči zatím z ky se za ti to nejde tu se naučíš sloužím při svatou tomáš máme my ale on to vám na to že tím jsem bude protože ne proto o to se chtěl ukazoval znaky ho bůh ve vším pro mne ještě taky výstřední taky ne v tom. Velice pokoje v ale to přes si hlupák myslel že kdo je měl zen peněz vědomě spojen s bohem a po sto stává toto na jeho rozhodnutí bylo správné nerozumné. To byl správný omyl a proto se stal věcem nejmoudřejším větev v době největšímu dosti potom nesli tato si na a tu musím musí být zrnko pravdy v tom rozhodnutí. A když v tom není to pravda obsažena přesto sebe dále. Tak je to rozhodnutí nesprávné jí. Proto například když si mělo hudby něco se dnes si říci. Masy tam tu. Tady mně bylo řečeno moc se mi nelíbí že sme došli k syntézi a že tam z toho milují pána boha svého z se o srdce a tak dále vyplývá že to je nejlepší systém kterým můžeme jít hledat především království boží se ve zkratce co si řeknu. A říkám že na tu a pro vší protože kdybys dělá chtěl například z tu na nějakém svém mnou či aby hledala království boží především a z to bohužel také v pozici vylití tak bych ho nutil chtění nás jinému. Vzývání své nebo v tom vzývání se dodnes skutečného. Ctění tím do něčeho co si nepřeju ono se totiž musí do tohoto přání dorůst do toho hledejte především království-se musí dorůst takže my zbývá ještě říct a to jsem vám říkal černá jakým způsobem slovním o to aby si opravdu přál jít najít hledat království boží to není ještě to nejvyšší ale. je to hodně vznešené při tam není tuto nejvýš je to je to hodně vznešené eště se dorůst eště do jiných výšek protože například v čem náš či jí. Dejme tomu je v otčenáši její syn nebesích posvědcej jméno tvé a teprve potom při v království tvé. A vy si že to je oporou věr v ti hodnot tak ty hodnoty před tím při v království ne že jsou vyšší život a tu a do toho se dorůstá možná. Nebo je třeba dorůst na před než člověk doroste k tomu aby hledal především králoství vší. Jež si o pro tu přeje aby to krásy boží přišlo než si začne přát aby vládl v jeho životě nebo v životě krista dokonce bůh pro při krásy boží v tvoje vláda tady nastane tvé přeloženo do češství. Takže v obrazu celý problém je v tom jít jak jdou v s s s s s s s ti toto pod co chtějí. Do této správné manipulace vůlí nebylo by zprávy nebylo by s správným manipulací s vně ve dobyto správnou manipulací vůle kdybych si hned dneska chtěl..především hledat království boží když potom vůbec nejde tu. Tam se ze sil na konci každé své přednášky když třebas poslouchal se o to vůbec nejde ne. Nikdo o to šlo tak se se choval jinak potom tat tak si neb nepřesně kristovy se neznáte tam jde o něco jiného. Kdo tuhle toho stavu se vám o tohleto především půjde musí této domů s podívejte se na můj příklad kdyby byl tedy byl sled řeka budete se si not tak hledej králoství boží především to bych ho byl vynesl v zubech-jsem tomu ani nevěřil že něco takového může existovat do se svět ne nedorostl do toho hledal království boží především. A jsem do toho nedorostl do než k jsem ho eště nezačal v nebe zatímco všechna včel s v s v s s s s s si předstíráte že se to s po mně nebo se z toho na to jsou upřímní tak jsem nikdy pro sebespásu tím se totálně od vás slyší a si nikdy přát tu toku napřed jsem v ní. Po lenosti se s to vyčlenit z z... z celého lidstva a z celého vesmíru že jsem součástí nedílnou všeho toho dění kolem sebe a tak potom nebylo ani možné chtít pro sebe království boží před tím to ještě bylo možné jít co to tedy asi když před padl ten pán bůh z se na světech se najednou stál přede mnou žilo to říkám obrazně samozřejmý a tak si sebral že jsem mu byl patřil způsobem nehezky. Jsem rezignoval tento život kvůli němu v k jak se monista a jak jsem přál totiž pro něho žít v vyšší a jenom pro tu. Ale třeba ze si pro sebe králoství boží i třem minutu předtím než se toto sto nevěděl že vůbec existuje že něco takového bez možné jsem to nedospěl jsem tomu vůbec ne takový. se tomu dospěl zásahem božím jak sly že jsem před tím jí. Jednal správně bez ohledu na sebe kde jsem správně many bude vůli boží to je ten s jsi v začal tu. Snažte se neb plnit svoji vůli nýbrž plnit vůli boží. Jaký poznáte li po znova ve se do vůle boží na že to správné a panečku to se bude sahat na váš kořínek sebelásky bezvadně od těch třech a vůle přestalo potom kořenu mez sebelásky bez vás v k v z jsem si nemohl dělat to si tam ty si přál. Tady byla síla která měla k tomu aby si psán něco co si nepřejí abych totiž prováděl něco co nás si nepřejí. O pokusem povedl podporu vím povolil proto udělal tak to šlo kupředu. To co to rozvíjelo jsem tyto mnou za tak se to za vidělo pak involuce ve nebo otce tak vás nemohu mít ničemu jinému nebo z nýbrž jenom k tomu abyste toto následovali. Jak ten ježíši chtěná. Onomu nezáleželo na tom aby každý hledal králoství boží do ještě se dostalo tohoto momentu ve že bych to chtěl opravdu tu spásu že by si přál. Ono mu z on neb o to nepodceňoval člověka který si co jenom zdraví přejte si když si před se ten přejte si to zdraví to jinak tam se ještě když mu ten žák říkal bych chtěl být mistře svým žákem. A on říkal a co bys todleto ještě přál abych se naučil on lidsky toho že toto co co přitom misky a potom při to je správné takže on tím-že léčil řekl těm všem lidem které vyléčil v co za co musel bylo při protože jsem z vás kteří si přejete jenom léčit by nikdo nešel za to symbol jistěji v lásce. Tak někdo z těch co se uzdravil taky šel na království božím ale všichni jeho učedníci šli a hledali pro sebe králoství boží. To trpěla a to považoval za-na určitém stupni učednictví za správné jo znovu opakuju Ale to je správné z toho se než chtít se to po že za se nižšího přetěžko spásu pro své když se dostat tak zrak jako učedník páně po příští že budete muset opustit se tu víru že si budete spasení v. tak se se z nakonec tohoto před si cestu. Oni se dostali tam se to jej z vědy opustit věz se to může to z pro vás-pro sebe získat....de to Ale budete svědky toho jako jsem ve se z ky že se tento jsem nemohl se říkat nějaké mantram do obdobném na jiné úrovní. Že mu to zdál nepřestoupí je tak miloval zdál nebo ve tu. Může z toho upadá přede jsem to je v pod toto síly že v tom se nemohu protože pořád na stejné úrovni že od boha z ten kdo si klesají sie stoupající a toto co se bude dít pořád a nakonec od padněte od vědy ho učedníci páně sat tou do miloval proto vám jsem radil čtyři dni-milujte především jo v tady je dotaz to správně orientovaná vůle povahou aktivity atd tak správně v od jeho slova nám a ta láska je to v nás. je trpná..když-jsem řek že láska je v podstatě správné užití vůle tak. Tak jsem měl přece rozlišovat že to není dohromady jedno je aktivní a to je. že prosimvás musíte pro co jsem řekl v je v celku a řekl jsem že práce na poli je aktivním a že není trpná a že taky to lásko se učíme v práci na poli. To znamená když že není možno hned při do otcova domu když jsme nevykonali tu práci na poli aktivní a to znamená když je při vezmeme celý život se dokonce je chyby mnoho chybné když vyčlení ne čát života z se ku a třeba dobra pouště ho k nebo nějak se odříkáme takovým způsobem že pokles jíme svůj život pokus jeho mnohoznačnosti-to že ježíš kristus nedoporučoval čili on doporučoval vrcholnou aktivitou. A to vrcholnou ne z negaci trpnost jenomže si všimněte jak jedné věci že všechno mělo o něho se místo ale správné místo a kdo by to veliké nepochopení života kdybychom si mysleli že aktivním užitím vůle je chybné. Když v tom přeci pomáhá k tomu bychom bude že by v to v tomto světě. A že tedy by se měla vůle tužeb jenom trpně atd což není možné ale řekl jsem také že jestliže vůli používáme tak že i použila mají jenom aktivně takže žijeme soustavně příštím životem jak se mi to jevilo třebas v těch sedmnácti letech a teď ten život ve jsem tu vůli aktivně jenom používal jak se mi zdálo do doby tak jsem ten život po do za špatný špatně žití neboť dal temno aktivita pro mě. Bez boha. Bez boha to znamená bez této ze stránky nebo se nemohu při by jinak než trp jsem si nevšiml o všem byl na tom toho převratem oděn v že jsem zase při tom tak částečně trpně žil protože jsem poslouchal to co jsem poznával jako správné dale dejme tomu že to byli sporadicky okamžiky jak jsem to mohl klidně se najednou do totiž třeba se tohoto omylu kdo za by se bude vůbec obojí dál a to do tak zrady správný homme na kterém na který. Za tou ukazuje. Neboť jsem se to co odradit od předešlého života jako chybného abych mohl vykročit kupředu to za těch počátečních podmínek jinak nejde. Později se nemusím v dával vychovat ženou omylem z ale začátku musím dělat se o to do omylu ale nikdy do o tom co dělám protože zprávy. No takže láska dvě stránky. Aktivní a trpnou ano jsem říkal všechny čtyři dni nevědomého trpná stránka ale že to na straka dovršení o aktivní stránky lásky a kdyby to nebylo dovršení aktivní stránky nebylo by co dovršovat a do bez by bez ne jak tam negace nebo ta trpnost vlásek by byla bez myslet na to by nikam nevedla kdyby byli učedníci páně jenom meditovali nebo jenom co se na boha anebo. koly když mu to byl projev lásky aktivní projev lásky tat tak to nemělo smyslu. Protože na s tak co to je ta oprava stroje třebas tomu dělat dokud si to neuvědomujete že láska dvě stránky a vůle tak ty dvě stránky ale teď s tou vůlí je to obtížnější vysvětlit- st. Říká se že na při to říká pokud se to by misky všech že andělu silesius dokud budeš mít co z malinko jako z vůli vlastní nevěděl do krásy nebeský říká a to je správné. Znamená vlastní vůlí do krásy bo božího nevejdeš. A jestliže vodní odstoupí již vejdeš po jsem líčil na případech rad že to vím z ti již a porůznu jinde to si tam najdete ale teď tím se nic ještě prosto na nevysvětlil ví. Důležité to vysvětlit ještě jednou takhle aby to vynikla že z rušit vlastní vůli prostě není správné. Nýbrž zrušení vlastní vůle spočívá v tom že ji převedu že pomocí slon víme že. Tomu věčnému cíli hledání království božího takže ta vůle totiž tu klíčový-klíčovou úlohu že mně může moje ne pravé já. Podstatně pomoci převést do pravého nic jiného nemůže tam převest než moje vůle svou vůlí víte vám přeji rozpitvávat proč po sto pro nárůst ne úkoly na starosti které v tomto životě kdežto když soustředí vůli tak aby vedla třebas vnitřní modlitbě tam tak tam vůle dovede tam kam mně může do ve z s ne nakonec ale do. míry daleko že dále ji nemohou používat toho by tomu že se ptát kdy to bude jak to bude to poznám o prostě nejde vůlí dál kdybych měl sebelepší vůli jak-pořád říkám stáňovi-zvláště jemu to je chyba všech poctivě pracujících lidí že on se tou též vůli jakou udělá pod svět než pro svoji práci na světě prosadit chce na cestě k bohu a onomu to nejde. Protože takle poctivých to nejde ale kdyby vůle nepoužíval tak by to taky nešlo oni musí použít tam na kamení že se pomocí někam dostat a do tak jako když on s tou vůlí se o by v ni svůj život tak aby z toužil tím životem bohu když že celou tu vůlí zaměří na ten si věčný cíl. Tak on vlastně se čil ji tu se než jak to dělal vlastní vůli nebo dali do služeb vůli která vede k trpnému stavu. Takže to je to ... propojení které je nepochopitelné jak mohlo z nekonečného vzniklo něco pomíjejícího z dokonalého něco nedokonalého tím si starověk a namnoze dodneška ii. Cesta si s tím si nevíra kdy po si. Tím že říká svět je ve zlu postaven nebo to se-co se tady zkazilo udělal satana až. To vůbec není pravda. To je metoda vedením na úrovni na které žijeme na úrovni dualismu a tam to jinak nejde. A není v tom žádným dobrý bůh a zlých satanem nýbrž je to škola a jako takovou musím si život na tomto světě je dobrá. Je to škola kterou se dostávám to víme nebo nevíme krok za krokem na věčnosti nic jiného z tam nebe ne nikoho než jeho život kdyby umřel hmotně tak dál nemůže jít jenom tady v tomto životě ztratí listu by život to znamená odevzdali ho bohu. Nají jeho ten věčný život ale když ho hledá tak o ztratí. Prosila za hle dal svůj život te tak aktivita vůle která je chyby na ztratit svůj tyto teta aktivita vůle která je správná on odevzdává se pomocí vůle soustředit všechnu všechnu svou vůli směrem k bohu on se odevzdává bohu tak že ztrácí svou to co je jeho svůj život přestane vlastně z z ode dál se jako by mu to nepatřilo všechno odevzdá bohu. To seděla vůlí tu to v samozřejmě li to nejde než do tak mu to dokonce znovu říkám na určité úrovni sebezáporu zdá se sebezápor vlastní vůli provádět nemůže. Proto ježíš kristus ukazoval že od pouští hříchy. Na odpouští ten způsob říši ni kterým patříme tomuto světu. A obrací toho člověka tak aby patřil bohu to je odpuštění hříchu takže v jestliže užívám správně života tak on na směr pro jeho směrem o bohu a to mi nepomůže k tomu abych se k tomu bohu dostal vědomě. Nýbrž proměnám disponuje to vám pořád říkám jo kdys aktivního nemůže dopravit tam do vrcholné trpnosti království boží je trpné proto ho definuje ježíš kristus překlad si božím si vítr a násilím je dobýváno jak musí být přitom trpné víte. Čili trpné s trpným se může setkat se mohu pomocí aktivní vůle přiblížit trpnosti kde tento zázrak převodu z dočasného na a smrtelné nesmrtelné nebo nesmrtelného o na smrtelné do časné rozroste se rozumově nedá vysvětlit. To berte na vědomí. Ale ta transformace se děje například v člověku přímo. Že člověk je nadán jak věčnou podstatou tak z toho vyplývají svými mohutnostmi dočasnými a no a když to špatně když proč tak u živa tak k umře stati s tento svůj život tak že do továrny mu když to ožívá správně tak. Protože v sobě pro věčné tak se k tomu věčnému vzat ten svůj život vrátí a to je všechno co se o tom říct nic jiného se nedá říct prosim se modlíme buď vůle tvá jako v nebi taky ze země a tak si všimněte kdy na které mísy za to modlíme to není dovršení protože dovršení otčenáše zbav nás tvého a ne. Znamená vymanil nás z dvojnosti z dualismu ó ano. Tak aby tam zlého nepotřebovala nebo co pomáhá aby nás tohoto prostředku zbavil ano to znamená za by to tak abychom netrpěli kde pád. Do dovol abychom nepotřebovali dualistického způsobu přístupu k tobě a dostali se k tobě ano. byl chováním čili že tam před tím třebas staň se vůle tak je to jenom stupeň jeden ze stupně přípravy k trpnosti jen ze stupně připravit trpnosti ale všimly jste si nic je že když jsem třeba tady s vámi dokud se nestal do třetího el. Dostal se tak daleko že jste si přáli aby se vůle boží s vámi dělám a ono to nevedlo k vědomému spojení s bohem tak jsem říkal no to ještě není vrchol protože vy mu ještě vlastně nařizujete aby se jeho vůle stala a-to von přeci svou vůli použít. A nařizovat mu to je nesmyslné že staň se vůle tvá takle samo osobě nemůže nic z toho otčenáše existovat všechno pro vázáno jednostranným a tak se vám radil ani tu vůli boží si nepřejte ze své vůle. Protože to je ve vůli boží aby se jeho vůle prosadila ale podivuhodné jak se pro to tehdy pochopila dnes po chápete deska a to se moc se to by se byli nebyl nebyli měli zapomenout tat tak se to hnulo kupředu opravdu si toho před podstatně sví. Jeden z vás říká život jak ho bereme jak ho žijeme v uznávám že špatně ale do zrod v tom může v. To nás poučil o tom že špatní si jsem nevinen protože se sto do domova že tak se mi že to soustava ve si od jak nám to stezka tisíc ale upozornil ti že to jak tito dneska řikám že to soustava s výchovou kde to neni jenom se tam nějakých že vím že to prostě ří jako takový li celý ten život. Tak to je moje pojetí ve se do nás si roků mýho života který jsem ten celý život před tím který jsem žil pro sebe to co ještě vyslovil jsem to bylo pro mě. Považoval za v říši po ve se može pro sebe tolika čisté život žijete pro sebe ale prosimvás to byl můj základní omyl základní správný omyl správný omyl že to bylo co se to byl jsou stavy svých. Ale veskrze sis se se mi to jevilo jako když jenom pro toho. Že jsem potřeboval udělat tečku za minulým smyslem života stát se přírodovědcem a potřeba se nastoupit ten nový smysl života stát se vědomým dítkem božím. A. si myslím že když vám to takhle mluvím že se dopouštím téhož omylu ale správného si nemyslím tele že to pravda si myslím že to správný omyl a kdybych u někoho aspoň u jednoho z vás způsobil že by se si řekli že to pravda co říká že takový život ten dál nemůže visí jako se si tedy myslel že to pravda co si si rozumíte tak to znamená. Op plný obrat k lepšímu. A vědomé napojení na život boží vědomé napojení než do protože to se i sebe tedy do dobu se toto omylu správného tak se tak to a to to pořád po vše nával potom minulém životě co jsem do ty doby to žil že byl správný ale jsem vjemy jako totálně hříšnými opravdu práně hříšný tak jsem mohl se od něho odklonit taky chci aby se odklonili od toho minulého způsobu života to synovi a tak o ji. A i ne kalich prostředku. i lži že která je správná rozumíš mě-nejsme vinni tím že žijeme v dualismu o tom nepochybuju ani ani ty tím vinni nejsme ale když žijeme dualismu tak si po mate karel makoň říká co chce děláme relativně dobré i relativně zlé věci když přes ka před se v vadit nebo v si vnutit myšlenku že to že to je všechno pak ne v že to soustava hřích o nic jiného tak se jiskra to se tak který také mu je tomu tak pže. Je to všechno naměřeno-zaměřeno na toho člověka který si takle žije on si tady zabydlil jemu takle dobře a tak dále trnovou dál rozvádět ale tyto hledisko nemusíš přímou a může zůstat s v tom životě jak.