Karel Makoň: 85-25B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Zaručuju se že jem špatně užíváš vůle že tou vůlí se s neobrátil a jedině jít pomocí nich se než obrátit. To tam ani v bohu ho a o to by stačilo kdybys to vám na provedl. Tou silou mu jakoby se toho protože jakou bylo když do toho na co nejvíc záleží. My se by si že to veškerá těla nebylo by tohle velkou silou kdyby se do toho horlivě vložil tak toho rozbít převedla možná těm dobrotu on do království božího to mistr je mi těsto obvodu otevřeli by sklepa oni nejsou takový nehodný. Takže pořád se teď kolují dovíš s vámi s tekl si to myslím že někoho oba mu tím si nedělal sto oni že na dávám tomu světskému všecko třebas v protože ten musí být obrán on měla a jsem protože mně potom předvádí jako skutečnost jedinou. A když ho tedy pláže obrazovou nic se nestane abych pána boha nebo toho boha a to by se troufal ale obalamutit člověka který si jde svou cestou a ne cestou boží to považuju za dobrý skutek relativně dobrý skutek prosím z misse z toto moji pod zlostí. že takle jednám sám se sebou a nemůže odejmi očekával že ta prosto bude nad li to vám povinnost tebe mít radši než sebe. sebe pořád takle od k pro boha vám. Když když to moje škod chce se dobře najíst dobře mi dobře bydlet janem co všechno dobře potřebuje. Tat a kdyby zůstalo u toho toho. Na tak mu to mám za zlé anebo se ptát toto nebudu jsi byl v tom se omlouvat tím že jsem si nově misse ten dualismus ve kterém žiju nýbrž si v jiných tím svou budoucnost tím že v tom pokračuj kdy není řečeno že to definitiva do které jsem jsem byl při byl připraven nebo poslán naopak všechno vlasy ještě k tomu že to dočasné a co s tím udělám co s tím mám udělat to tam jasně vyložil ježíš kristus tak proč bych ti dává z tomu nevedl dnem. největším lhářem jsou naše smysly který řikají že toto je jediná skutečnost. Neboť v že co do smyslu nedostávám tomu nevěřit. Je dalším jsem na konci toho úzce kuje rozum že mi říká co se neprošli zpracovat co nepochopil to pro nemá význam. to musím rozumět od prve to pro z na ale protože. On to se může rozměr než tomu co prošlo smysly to je strašně málo o nerozumí těm šesti sedmi na které jsou za tím které smysly což smysly neprošlo. Let takže kdo mi to tady leže byl. Pánbůh protože ano který udržuje v v tomto vězení. Tím že jako mně vybavil z mysli že vybavil rozumem veď těla z vás není ale uvádí v toto pokušení že vidím tuto skutečnost tak tak diskuse s obdobnými jsem taky hráz jak ve že vás zas částečné skutečnosti hledím vymanit i třebas podfukem podloudně nebo nepěkně nehezky si myslím že učil si ti prostředky jsem to případě jsme vždycky je v tomto případě ano ano. Také na při dejme tomu jak jsem říkal potom bratrovi do se přemlouval že ono si že uvěřit tat tak to jsem tak dokola o balamutil že nebyl schopen vůbec myslet a šel si tedy lehnout to zažil tu obrovskou bouřku která se šel že něco za tímto jeho nevěděním je. Od že by nebyl schopen stavět proti víře. Takže vás taky takle dbala musím od toho řeka který si žije pro tento světa s tom o tom nebo neví abys přestal kteří takle pro tento svět aby do toho vložil především život pro něco jiného ne přede. Vše. Tak prosím dál za je tak přes přes se to sem to žila padesátkrát řekl v ale to v tom že si pomůže trošičku toto řeknu stejně dobře v v v neodejdeš potud dokud posledního halíře nesplatíš není to karmický zákon není to řeč o karmě která se musí splatit noho běžně by se dalo říct že tomu tak kyne. Jenom že. dycky při toto vše tří z povinna matou se v tak nebo jenom v tom jenom to označím. E že kdosi s po mým nám na toho v tanečníka v pod tím stromem žel který splatil všecko. Těch sil životů tolik kolik bylo listí na stromě tím že zaplesal nad tou milostí boží. Že bude jenom tolikrát se muset vtělit proti těch z tomu dali z na s to teď těch kristu na stromě a o okamžitě. Došel spásy splatil. Uvědomte si že to pravda nedovedeš dokud posledního již nesplatíš ale jakým způsobem s o z platí v tam není řečeno protože to by si se přečíst opravdu celé evangelium a viděl by z jak například postupně z práce li učedníci páně tím že opustili své rodiny a dali se za ježíšem kristem s platili. Co to je primitivní způsob který by se neoděl do naší doby ani do nejvyšší protože nemáme ve ve se v ježíše krista který se po sto od rodiny a v ano a byl od lidové rozumně kdo se op jsou rodil dají se za bohem proč tomu tak musí mít povolení od rodiny přesto četl všude jinde ne. Také tak splatit se může například lásku to je nejdokonalejší spát cení. Tam ježíš říká protože si milovat toho bližního tím že jsou nakrmil nosit tím navštívil nemoci bylo toho že to dále tím si splatil ten duch. Do posledního kam jsem protože je si by tomu tak nebo si by si o pro tam ten výrok o těch halí hřích spoje tím výrokem o tom pocení soudu tak by si protiřečit lišit si o syna protiřečil či musíme v to co udělala v vše pro bližního považovat za z pátku do posledního malé hře když to dělá nezištně nebo neobrací to k sobě v když se od sebe k bližnímu de ale nebo si zase k sobě zůstane u toho bližního jako. Jisto se božího že to nepochopil ani svatý mal tím se ve viděl to žebrák u boha ale k tomuto potom prozradil že to byl on kristus který tam byl od z do před tou branou a co se s živou ono a ještě ne četnými jinými způsoby člověk splácí není to tedy karma v tom klasickém pojetí indické jen. Nebo o to není indickém pojetí je to lidové indické pojetí v tom že bych mu s ním byli ti co dneska mluvit tím než je kou a také v indy se splatit láskou a s tou karmou tu jsou musí pod sedět a je toho tušení pravdy. Že když ještě které jiné el toto nemohu to budeš třeba vší z spisy indické to napřed o karmajoze a tak co do čteš všechno způsobuje karmu všechno všeho se totiž o dělat karma špatná karma dobra ale pořád s karmou ho pořád svazovat se další vtělování a tak dále to je tam řečeno za tak i kdybys se takhle specializoval jakože je možno přes se co je na. Karmajogu tak pro tuto bude zažívat. Jenomže vše vědomi kdo prosí dobře doporučuje nebuď takle specializovaný jeden druh karmy. Kombinují ta celý svůj život modlitbou říká přírody do ghos celý svůj život v do bohu v v to říká o robindo ghos. ti tuhletu větu pro sebe najdu v o orby do ghosovi protože to na vítat tu to vítat vidělo glat tam napsal no jo to poznal že dnes či teďka když se protože požár dvou tak by smysl že si myslím pro toho pána že to on řekl domu pod kam na myšlenky který si již tím ne. On není pro toho. Aby se někdo specializována karmajogu o pak se tak karma na něho tak krví vidí na něm nebo jenom na pak jogu proč aby totálně s celým životem šel k bohu za o to celý život to je on a on ukazuje jak to dělat. To je po kristu první člověk první člověk o kristu který po ukazuje jak to s celým životem dělat to co na něm velice cení ovšem kristus to ukázal symbolicky jinak ne než symbolem a on to ukazuje filozoficky otázka s co je lepší toho nebudu rozhodovat. Ano protože tomu symbolismu jsem jsme nerozuměli jsem žena v ba třicet mu rozumět jsem žena v kdysi porozumíte to přeložení nebo ještě do potřebu z komentuji lou při porozumíte tomu při jeho doby nebo o zabili než jak rozumíte příklad ježíše života příklad svůj dávám vám. Si budete schopni podle či jeho doby tak o sejít. při vás že nebudu čekat pro celý přeložil máš co celý z komentuji mu jak to bude služ nám míra pak on to vám k dispozici ho. Abyste tu ono kou nebyli na holičkách že tohle to o pro považuju za převratné to co on když. Po kristu za nejdůležitější co se stalo v oboru náboženském. Proto tak důsledně za mnou ten se syni spisy ten si to o do se tahne pořádně mu ti abych to aby se to všímal aby si všiml do tak budeš kde tak prožité totiž to je. Pro ty jsem byl velice důležitý jenom že to bylo na co ho to. Pro nás je třeba mluvit trošičku jako me v obrazech a více jako filozoficky tou pochopit i ty tam brán že ho a že se ten člověk se mi zdá být dál tak. Dovolte abych to teď přeloženo odpovědělo definitívně slovy při jeho doby na ose a postupně ne najednou tu tu bolet asi tři tisíce o sice stránek těla tomu tak najednou o bohu že jo ale doufám že potom na tom není v tobě rozporů mezi tím dovedeš o tuto k povstali z nesplatíš. Když se to splatit jinak než karmicky v v v v v v. co z pazzi ale to nejlepší z placení to není karmické že to nebo nemusí odplatit že možné při tom aby při tom existoval láska božím odpuštěním milost atd tak dále jo. Tak ti milovati spaseno. Co se s si že někdo jsem dokud nikdo jste již posledního malířem co splácí jiného než duch a. Domu říkáme karma na to je pro tuto vás na to dobrou karma jedu k v. Co to jiného splácí přátele próze se překvapí možná někdy toho na koho třeba sto brzo vane ale my většinou třebas. Že se z práci to že jsme byli zase ti kdo tohoto světa projevů. Stvořeného když se stane zaseli a že tedy musíme se vrátit nazpátek to je způsob z placení druhu a to prosím o chvilinku počkej a to rozvoj nějak u one taky do se někdy z s ustat stát na cestě. Směr co projde nějakou u nich na kom vše kou kterou dobře znáte protože. Když s s s ním pro v po že tím co mně na padá a tak by to bylo to rozšiřování pojmů a to bych nerad tam míra z placení je dovršená v to poznal jsem že dovršena tím ale jako je jako to odezvu. U toho člověka například co tedy na této cestě jem teď jistě stupně vývojové v. A ten na každém stupni když chcete přes splácí kus duhu. Který spočívá v tom že člověk hodně hluboko ponořen do dualismu celý ten duch aby marně se z toho dualismu postupně v z placení toho dlouho tak jestliže třebas jsem dal se do nás ti letech se vymanil z části toho mohu tím že jsem poznává. Ono že moje podstata pravá nesmrtelná. Tak jsem splatil část toho druhu tím co jsem dělal před tím. A o všem jsem vůbec se kde se to spát cení k bohu. Ale protože jsem nekonal občas z ab prosto visí o kam jsi ty mně došel rozum. A vždycky jsi došel rozum. Nechal jsem to běžet nýbrž jsem se snažil to řešit jinak než vlastní rozumem a. to potom nešlo řešit a než vlastní vůlí se to vlastní taky nešlo vyřešit nic tak jsem. Po použil vyprázdnění že se stal jsem se na to jsem se vyprázdnil. A tomu bylo u jasno co mám dělat né. A když jsem tedy občas neplnil svou vlastní vůlí když se nešel jenom to svou mít to rozhodných okamžicích jsem plnil vůli jinou než svou lidskou vzdaloval jsem se sama sebe. On říkal jsem si sebe zapíral jsem sám sebe. se s a ten sebezápor ve mně vytvářel stoupající hladinou. Duchovního poznání nebo om duchovní zástup sis se se křesťansky mluvit v takže to nako to protože to před taková. Do vyšší formy poznání jsem poznal že po je to co to je nesmrtelná. Se nedá poznat se to s ta né. se nádoba na plní a přeteče jo ina v nemohu odpojil jsem u be za míti příklad jsem do koho osoby než dali se za tři se vrací k tomu známému tobě protože je ti každý krok to život to vám na že toto tam rostou v něm.. A myslím že není bezpečnější do důkazu v než že opravdu nastane převrat. V v ježíš ti svého života těžiště em mého života bylo přírodní vědy a a ježíš těm toho nového života v tom bylo. Odevzdávání se bohu odevzdávání toho života který se odevzdával vědě nebo čemu při obě z ve se svého se. Najednou pláž se boží bych tak řekl asi tak obrátil jsem to na ruby a protože stupně víc tak se to mockrát naruby obrací. Ten tam z nestane to vyčerpá prázdno ve jsem se co dorůst takovou ba obrátí čtou co to je připraveno v jako světem s tví. To jenom sklízí š. jsem to jenom se na česky zel co se dověděl že roste když totiž ježíš duch může od vlastní podoben si bych nemělo být pořád mluvit o sobě říkal hospodář něco za símě ale nešlo to potom a ta příroda sama a kdy to zrod novou rostlinu a že na ono to samo vzklíčí může se v tom počkat tou dobou. Důležité že to zasel. Je to jednorázově řečeno ale veliteli člověk zase dál kdy to je také zase v tu vodu že dobré semeno. A to také vzklíčí ale nesmíte li potom šlapat. Protože to za dívat nebo nebo se to aspoň ne jen nevšímat při matka příroda sama co s tím dělat jak to ošetřovat. A v ježíše krista je ukázáno koly takových obratů starozákonní nárůst. Závaž sluch toho národa po narození vše krista a potom od narození krista do toho do toho potom do do toho kříže na od pak to pravda. No a to je dycky to je ta u k jinak. S novými prostředky se bojuje novým pro že se dostal na kou při doby že když to takle splácíme postupně tak napřed splácíme to co se nejsnáze po za se pochyb ba na to nejhrubší jsem ten život v do že třeba se považoval za co k o věříš v ní. Za obě špatně jsem spáse ty velký kusy. Ale čím dráze splácí jemnější jeho věci a to je těžší svým způsobem protože se může taky stát s na kterémkoliv stupni že testu to je pro že za definic živou v v. V tomto kolikrát možno roši ti tu dál to nejde. Protože to on to takto se o to svatýho tak v tu dala odešlo podle dobrou nemohl z vlastní schopnosti i schopnosti se o co to za těch. Třeba k vých v. U extazí nemohlo se na dostat přesně tak nemohli dal posunu o to co pozval. Že jsem to vos poznával to co co co ona že ano s to brali. O let tak krok ono pro stačilo vůz v domě se ukázat násilím zase něco co se s ky takhle že musím zase smysl života obrana ti. Tam jsem tu svatost měl vlastní že. A tady to jsem tu svatost tedy si to co tak pro z od něho pro bližního. To byl zásadní obrat. Ten že by když vstupuje teče o které s o jsem za to je na to je to čemu katolíci říkají ježíš něž ne že se z hříchu rodíme kdežto ježíš kristus co se ših tu nenarodili protože ne smyslovou touhou nebo vlivem smyslné touhy je nesmyslného spojení my si můžeme ženou on vznikl. Kdežto všichni ostatními jsme takle vznikly el žen no když je hřích je něco jiného a tak v tom na to že jsme se hříchu vznikly pane pro to neni to není naše provinění jsme taky s příchodem vznikly. Ano ono není hřích jenom že nějaký dva lidi se majella děl že z toho po vydej dítě totiž vznikly dítěte. A v tu v ale je to veliká vymoženost přírody. Že tady ten život může s vniknout a že se může vyvíjet tam kde třebas kteří se s tak mnou. Nebo o se povýšen ten vývoji to je řek bych záležitost hmotné věčnosti ježíš hmota se zachovává věční když to pro je podle produkci. To oni z hříšného ten na této úrovni jediná možnost se z věční ti reprodukcí. Na vyšší úrovni to není zapotřebí reprodukcí v tom to jiným způsobem na takže člověk se neproviňuje tím že vstupuje na svět vše se stává a tím že vstupuje na svět do lidského těla se stává. To je že to panny tvorem. Vedle zvířat které také přis přicházejí na světa ale nemohou toto udělat. On opravdu který věru privilegované postavení v jako člověk se dostat k vědomému spojení s bohem po žádnými tvor nemá v čili jakýpak provinění rozumíš takže takle na když myslíš by mi že je že když hřích tělem jinou povahu že si myslí katolíci běžně pro tak přesto na tom mýlí jako se mi v tom nebe o místo nebo tak to pro tu neb neberu vážně ale. Dříve se tak co se bych na to od ještě dal nebo o život tu dítě které řiká ani tím že z wu stádo dualismu. Protože přeci jej vybaveno pro tělo smysly tak musí do toho dualismu růst musí jak to udělat pro dítě chudá a když mu ty smysly zprostředkují tento svět dualisticky mu. Není to nemůže být tělo chyba nemůže by ti vodu v tom co je to neni na ale dokud člověk je na úrovni na které je. Tak by měl být dítě čem za klec tohoto vesmíru v takle z dualistickou protože tomu po si že oh ano. Ochota ne ale doma v práci mají svá mi zda. Ostatní havěť z věz že z z z věž as brát doupata ale syn člověka nemá kam by hlavy sklonil. Nedopouštějí nese protože nám to poskytuje zk víš v omylu že to náš domov a to neni na to om. Ale my to cítíme jako domov když z toho dne žid padneme této rosy oproti tomu pátku. F. To to že to třeba se dál do vesel dokonce to co musí opatrně takže při to dám když je této otázky jest že si to není stvořitel stvořil nestvořil. Tak se u pozorně může rozumné jem nepřijdete tomu na kloub nedovíte se jak to je je nebo není. Ale když se o před te i po výrok tu toho. A ta tak se nedovíte se nic z kloudného protože on to nemyslel šířeji než jak to řekl nemůže dovršilo na celý nesměl tak dále jak to dycky si udělal protože je to vždycky na to nelze žít. Ale stačí to není mocné vzdát se života v dualismu bez lítosti bez lítosti celého svého života v dualismu ne sebevraždou ale vzdát se ho vnitřně. Jako se to udělá v koncentráku pará zem víte jak je to s tím stvořením že jste nesmrtelnou. Bytostí a že nepatříte sobě nýbrž patříte bohu a že v tom stavu jste tak dlouho dokud mu patříte dokud se s tím smiřuje kteří jemu náležité že jste je chodí dokud se vracíte do jeho domu v ale je vám všechno ostatní jasné. Se stvořením s osvícením se spasitelství budete vědět tedy potom minimálně to se ještě rozumově vím z toho strašně málo to tak je na mil tělo z toho co se dověděl že bůh ustavičně tvoří. Že bůh ustavičně z vede ke spáse všechno celý vesmír jenom mně a že o ustavičně osvěcuje všecko i protože konci volání proces který probíhá na různých úrovních na úrovni na které probíhá v mém nitru jiná o roveň než že jak probíhá třebas rostlině i tam pro by já. Jako v kameni. Buňce v samotném času a v prostoru probíhá tento pro co s. Osvícení a stvoření pas spasení ano. V nezačíná od to je část z toho zjevení které tam jsem tam měl která se slovy vysvětlit nebo si aspoň říct slovy. Ale podstatné toho jsem tam zažil bylo toho že jsem to věděla jak to je i proč to je že důvody logické nejsou pravými důvody. Tak lid se se jsem včera do z ostře prazákladem výroku a jaká je ta sv. A mluvil v proti představám o bohu a as své každou v tom smyslu. Že totiž bych to neučinil kdyby tady nebyl hlas z jednoho z vás který to potom logicky rodu rozvinul a to sídlo kam stal zkrátka do lidsky dalo. A to se nesmělo to by semen milost těly tak kdy vyroste dělat tak jsem měl omezit na to co jenom řekl protože v. Když neznám třebas jsem to řeka ta. Tak bych to taky mohl jediným výrokem ho celého potřít světím jeho výrokem o pro o třebas když mi výroky do celého potřít oni totiž když do si přitom konci pro toho řeka tak tomu aby odvolal třeba protože roce výroku. Tak o celého pod krok těmi ještě že totiž kroky. A opravdu že těšit roce výroku tak jako trestem jen ten i ten si který byl zamítnutí těm konce ten a tak když jsem takhle vyčlení z soustavy myšlení tak je zavrženíhodný po tom nepochybujte například zatím doby v lesích ten náboženský způsob chápání věcí že libovolně vyčlení třebas z výroku ježíše krista nebo z jeho života co se jim hodí zařadí to do jiné es. stavy než do jiného kontextu než v jakém to je to udělej z toho něco se na jiného co je nesmyslné co dokazuje že ježíš neměl pravdu. Tak to bych chtěl k tomu bych chtěl jako předejít protože jsem prostá že když někdo vyslechl to jsem včera řekl a že by je doby nebo to je důležité ale že měl za prodal aby doby chyb že za bodem ne že za o do ale s zavrhl pro něco dobrého co tam v tom bylo obsaženo to ostatní říkal když řekl tohleto. Tak to nestojí za nic jako dejme tomu jedete vám lidský kazatel kód sval pro v je ve mně stačil zavrhnout celého zato jsem mluvil o poučkách ježíšových. Styk o slovem kde ta celého zavrhl on tam někde řekl ten makoň v poučky ježíše krista. A to nemohl být po učí ky a tím zabral a teď to co logicky vysvětlit se to poučka se to poučování jaký v tom rozdíl a tak dále a to třebas tak to je hotový nesmysl sice takových nikdo již z tví. jsem do samozřejmě let co tomu od vyššímu to je zval kovy řekl jak jsem k tomu došel k tomu svou poučkou jsem přitom nemyslel na to co on v tom vidí ale jsem byl zavržen on to ten dotyčný potřeboval ne zavrhnou no tak to udělal ne ve jsem uznal poletuje o potřebu a ti jsme toho kdo dělali ovšem byla to chyba že on byl musel jen se mu podařilo zavrhnout všecko. Pomoci jedno slova a to všecko apod teďka činím pokání a to co se mi zdá být by oka tiší sto včely užšího co by pro co mistr mohli zavrhnout. Zvláště lidé kteří pomocí představy temné představy ustane představy do mat lidské představy jdou bohu by si mohli myslet že jsem proti představě. A že tedy vůbec za to budu boha nebo víru v boha postavené rod postavenou ona představě. To hle protože v jestliže někdo věří v. A ježíš kristus mluvil proti věřící nebo pomocí víry se do stávající kupředu činně do věří tak musí mít představu o tom co věří třebas chabou. Ale musím nějakou přístavu pomáhá třebas představu že svět byl stvořen. Že když z west pasení ježíšem kristem že jsme osvíceni duchem svatý ve že to musí takle se o z o osmi stvořen pak musím být z paz dojem osvícen s a tak dále tak to de v sebe pro v tom jsem vám. Protože když do cestou byl tak musí mít ten dokonalé vypracovanou pokud pravila být ten v soustavu představ. Jenže se občas za po mu mnou a vím co jsem. Tuto soustavu představ po užíval jenom jakob v po mu z ku. Dokud sice devět jako po mu sku. A do roku o dokud sice ve jako oka rasu. Jako on nesmí je pěknou ozdobou oni ho náboženství kdy ho pojetí a čili když jsem jsem měl představy o tomto světě jako každý z vás ale neměl jsem představu o bohu k narostly od vás taky máte máte představu o tomto světě a vy máte představu o bohu tak. Tak vás tam mohl být prospěšný jenom jedno že by představu o bohu a to jsem toho svědkem denně klidně řadí tekou ostatním představám o tomto světě čili když pravíte na úroveň která způsobuje že pánaboha nechci dech jak být s s tělem. Do uctívat jako ostatní představy tak on pak se jako představu krásnější dělat tak letem moc málo ta takže se to velice prospívá přitom jak jsem tady spolu bavíme aby ho správně říct to co si o vás myslím a vy bez vás to slepému víčky že totiž na již jim na vaše představy obou na ji na a přizpůsobuje se je on v jejich tele slovo kou nebo vy si. Žení taková mluvím. Abych vás ano mohl vybavit se ze všech mění těchto představ. To ze všedním přestat zvláště postupuje rychle kupředu tam ve jsem mnoho mluví náboženství to mi tady děláme. A prodělají ve všech církvích se dlouze modlí třebas ž pro k tomu ji jdou za něco a takže se nedostanou k tomu konci. Kladnému kterou musel to třebas svatý takže za smysly ještě napřed taky také bude se modlil po tomto zpracoval po tomto bylo nesla potom vůbec nemluvil a to byl moment když sobě začal zažívat boha a dříve ne. Dokud něco pro promlouval tak to byla slona kterou si zabral mal za pro to co tak jako by se v něm vůbec objevila v tak je tak prosit ještě tedy jednou na to se konkrétně se tomu že jsem řekl nebyli jsme stvořeni. Nebyli jsme spaseni nebyli jsme a nebudeme osvícený neexistuje se tak jako stvořitel protože jsem se s tvořilo maximálně bych moh uznal že se něco tvoří soustavně. Tak to neberu zpět a takže se jenom zapomněl že byste z téhož těsta jako s že nemáte stanou u ten průběh z nabývání zkušeností jako nýbrž jiný průběh nabývání zkušeností protože z víry přechází v za tu představu jsem viděli danou věk věr dělo a kdežto jsem. Z bez představy z oblasti bez představy z toho jsem poznal se správné neměl jsem o tom představu ale věděl jsem že to správné jsem je to správné jsem měl představu že to správné. jsem věděl že to správně v této z žil v kdežto když víte když věříte tak nevíte že to tak to nebyla víra ale máte přesto o to taky po se rozchází ne jsem si zapomenou v proč se mluvit tak jako podle svého bez pohled je na vás tak tuto bez od nos promiňte pro člověka věřícího. Jež stvoření je stvořitel no musí tomu věřit taky ti dycky že přesný to stvořil nemusí tomu věřit ani tak že to trvalý proces který probíhá ale je tady stvořitel v je tady stvořené se na tom pravdivého že kristovo dvě existence jedna která jest která nezačíná a druhá. Která se tou existencí je prve stává a ha my se vším projeveným v celém vesmíru. Patříme do této existence která sestává i když ten nesmysl to vám miliardy let nebo možná nevím jak tak je to něco se stává co je pomíjející co se mění. A než to tam tak i ze která je zase není a co platí o existenci to platí o hlas cele to platí o ho poznání je poznání které nabývá ano a to je poznání ale jeho vysloví do chce. Které relativní pravda platnost a vyjadřuje ale zatím pravdu je to karel mako on nebo přátel nebo ba vám anebo kdokoliv z vás. Nemůžeme slovy vyjádřit nic neztratí v pravdu a vedle této relativní pravdy je pravda nevyslovitelná která jest. A jakmile se tou svou vyslovoval mnou v relativní pravdou při víte u vás ten určitých procesu. K pravdě která jest tak zjistíte že ta pravda byla a jest a bude. Jakkoliv relativní je s jakým způsobem vyjádří k letu od z oční pravdu. Takže jakmile se s při víte aspoň při víte tak obyčejně smrt tohle to ale v údivu co to vlastně celý život nebo tak dlouho říkáte když tohoto tady ne v takové dokonalosti že každé slovo které tomu při dáte pro znehodnocuje a to co říkám opravě platí o životě. A platí o lásce. Takže když jsem toto poprvně poznal třebas v tom koncentráku přiblížit své. lásce boží tak jsem rázem poznal že jsem nikdy nemiloval. Ještě o opaku jaký byl rozdíl v tam jsem si před tím visel zen v nejsem schopen milovat. A když jsem si že jsem nikdy nemiloval když jsem si před si myslel že neumí milovat tak jsem on a to dělat tak jsem se této chyby dopouštěl vlivem neznalosti sama sebe. Neboť jsem miloval větší měrou než běžný člověk od nejútlejšího mládí jsem miloval toho o to o z o poslouchal. A ten domě poslouchá ten znak lásky pravý za klas říkal ježíš kristus to do po z toho potom jsem byl jeho kdo nemiluje neposlouchá jsem poslouchal proto jsem miloval aby se si že nemiluju ale nemiloval jsem na to co jsem nevěděl co z moci boží. Nevěděl se může to láska boží která způsobuje že miluji. Nebo jak se mi za onen co by se to obrátilo jsem věděl že jsem nikdy nemiloval a že je to bůh který miloval jsem svou lásku zrozovat v něho v no. Tak zrovna tak tedy prosimvás nechtěl jsem porušit tu soustavu kterou máte osoby ještě hotovou. Tedy relativně hotovou víry a pak jsou stávala z člověk jejím dítětem božím na ve své nejvnitřnější podstatě je to je v těle a ve své zevní podstatě se stává tím čím je. I ten stvořitel z kterého nebo byl do stvořitelské funkce boží. Toto bych nerad porušil toto co jsem na víře zdá být nejlepší zdá být nejlepší jak to o stroze dělat nemám proti tomu své výhrady ale v ní. Dnes je říkat protože za se dostat to je to co si včela omylem co se spustil příliš. Jsem z tohoto když se budete držet tak je to bezpečné bezpečně budete mít bezpečný bude bezpečně základ viděli a bych teďka jenomže si ještě nesou rosy pro to z s ll s tím ekg a den který tak rad. Suverenní je tvrdil potom božství rozdíl mezi božstvím na bohem mat tak se o to je citoval v tom vole citovat atd prožil mnoho věcí velice odvážných proto nebyl odsouzen nejsem proti někam do byli i bych ho na koncilu neodsoudil nabyl osou jenom za tu bez ohled nos s jakou to říkal. Bez roz oči věřící protože on nevěřil tímto způsobem jako my věří to je vidět z jeho výroky. On všechno budoval na vnitřním poznání a ne na víře. Takže jsem musel svým rozejít nejenom koncil jenom sil které v ale protože jsem se s ním i vy když si přesto něco narazíte nad lid v jeho výroky to co bude zdát příliš uzly z but říct že bych řekl spíše příliš bez pohlédne vůči že která je velice všech ka. Pže jesiž již z také nikdy jsem byl jako atd tak měl větší pravdu ten kristus se ježíš než sebe a pro toho nechci potírat kristem vázat naopak zase. Nýbrž je ve vás tím si tekla na po že někdo musel do toho řím k tomu se říká tato věcech která se trvale pod chyboval vzdalovala od krista se musela. Dovědět z jeho úst nebo z úst někoho jiného co je to pravá přirozenost že není nic nepřirozeného a nebo nadpřirozeného lépe řečeno nadpřirozené a že není nejsou věci přirozené a nad přirozené když česky jsou přirozené. Jenomže máme přirozenosti v od přirozenosti krásné stromu nazval ničím po přirozenost naplněnou ustavičným pohybem porůznu or když částeček. A to všechno jsou přirozenosti to je všechno jedna a tatáž přirozenost. Takže když teďka mluvil v obrazech za prosim neříkám nevyjadřuji skutečnost upozorňuju znova o to to se musí dát pozor abych to z ky řekl bude to skutečnost nelžu jak jsem se jsem taky chyb vně nýbrž odívám se do obrazu takže tyto můžete považovat vzala z tví ale a k tomu nebudu odporovat protože to není pravda není to absolutní pravda několikrát absolute z si z berete to řekl on nebo on to jsem si jí. Když jsem toto zažil na mne. On když se vyjádřil tak ne tak se nepřibližuje nebo velice málo při by že tomu s co zažívá v slov když to odíval do slov tak to odíval do obrazu každé slovo je obraz a to není skutečnost. Tak když teďka řeknu něco ho. Co jsem chtěl říct jsem to štěstí zapomněl ale nás zase si vzpomenout ale tak.