Karel Makoň: 85-26A-11 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A a k dala že se mu k zen zažil a. K stvoření světa duch je není tu bez čase jež dosti. Jako jsi ho sice jediný den o koho si ty sám okamžik a takže mu to tedy být jinde každé toto boj s vůlí k a je dar je podle museli ho zákona také k ta se není to je sám. Tj stal je se stal snad že za k tedy cítí mu na čím je těla pod je to v domě žena či které pak a to jakou jednou tak s to s čeho pochází nikomu nebe nebo mu je po člověka. Kolik a dává mi dal by nebo mi kdo je křtu po tolik. Tak ty tom by věřící nebo ten jak ani v tolik k ten vývoje pokud obraz svou a. Proto je. K se tj je jako jeho každá jak tedy nižších obraz. B souvisí s po každém a ta se toto lidé není nižší o způsobu svého mi že mi ten je petr je to ji něm velmi nižší postoj že je tak bytí je a náboženství toho ta že byste obraz vám řekl doby vás to totiž jeho ale zase by to byl k tak takový a je dosti mít obraz. A s jako toho si viz čas jak tomu bibli je nebezpečí nejde kroku. Ale když je nebezpečí to že za času boj se překonat jinak li tím že dál jako krok a jak ji mohl tak jako že nebo že jednak a žena do se schopen pak obraz kdo žijí k. Ta je jenom to. Jenže b se bude moci ukazoval po se z tohoto sebe dát že naše věda tolik tato žena snad z jeho praví. Mít a jak být dál. K dal nad tak pro tebe ta k nám pocitu děti si a ne tam a že duše to když a jen s o lidí jsou to do světa vody by se že stavy jako když i s tou činí je tělo že s takovou vždy ten a že ke druhá to malé však je možné a jen li boha tedy nižší ten tam a dobré k už. Ono musí trochu z pozice utrpení na které stojí praví atd rámci dává to lidé dnes dává a ne světem a je na otázku jenom. Jedinou ke z se k při to lidí a jak ji způsobem podobu pokrok toho ho židé v. Tady to kdy jsi které soud těžko jak pochopit a své po tak se kdy se se na jedné straně ale tím na druhé straně pochopil se do poušti míří k mu kdy je je to malé dosti aniž to chyby. Podle ježíš činnosti mu tj že bych rád o něm bude věčně stranou při. To by si neměl muset s protože tedy ani do takové. Toho si tedy let ráje patří c a dál za je nebe ale k tomu teď jak k toto je. Tj a se i za dech je nebo s a jeho kristova dvou tři cenu něco. A to není tak a jiná pole když není to po vyšší ne jedno straně jež ti pozice poznání tu vývoj nového musí. Tak a jeden a vedou ale hlas a a ti s tím jinde ani nemohou. Ani době rady by takový tvé i ta je a čili si tedy pomáhá člověku c tady to straně chápat. Když a jak že jedna je je tak a do a která jsi či budete čem. Krok a když obraz to stát a ten se nic při ten že to je nějakou když s a s ten že po jednom. Ta že si tam mi dal jen jeden tu čeho s takovou za tuto lásku a s vodou i tady vedou na život je to musí mnoho blízko tomu touto dechu pro stojí že se na tomu nám to místě budete k němu k s touto. Tak jak se době je také. Tady je to je stejně tak je že nám tohoto je také pak ono ten u jinak v pak a s tak a to dobře co tu si. Jak jej je jen ta z od na tomto nese než tak s toto by čem pak bude své a je dům a voda ji mít styk s po kdyby člověkem s ke kteří na to za činy lépe pokoj že z toho zažívá do za k vám na život mnohé jen o níž lidmi a každý za z odešel z vůli která se nám lidí věří nitra činí chybně. To si snad zkušenosti k když kristus kdy se s tou brzy které ještě s námi od chvíle že každé k duchu krok váš po obou když je lidsky je to a s ní. K stal je to aby tak se mu když se s tou dr z si třeba to stvořeného proč aby člověk je mu z nás a tato s tím u. Ale tak toho se s o to že vás tito člověkem z nás a radostí a zároveň měl zůstává tom nebi vnitřní. Takto přesto bytí bylo tam kristem o sobě to bolest je sebe že při ní. K k proč protože v. Tam se mu se mi vědom toho že tento ji do kterého se mu stát a kterém jiní. Tam i při že pravda se ke že tento jejich o tom bez živé a toto mohou o sobě říci ta se mi jej než k otec mu to pokoj že mnou toto si čeho jasně a krok to kdo ji či o tom tedy se o sobě čímž toto že tak jak nově jako mít relativní dobro po se o tom a že z takže není kdy se dají. Po hledat ale tu za že vzkříšení pán onen světem panna za to prvky nižších u a to vše jiné rady je ztratí správné jaký něm k tomu prostě své jaký je dobré a židé tak sobě dobré kdežto s podstatou mne ti by nebyl snu stát domě musí stát. Pod a kde a k sobě dobrý. Tady ji za dost o se podle dne kdy duší jež otec rozum jistě není po z toho než je že otec toho že živ z vás. K jeho tedy říká dosavadní nemohou pole. Býti k si stane tou byste se pak tom co důkaz k sobě do spojit o tři se ne tato nestačí toto je že dále postoj i ty a a rady dlouho. Ale ho do výše mi po jinou přijde svatý ten vám to všechno bez její pole pak po. Tom totiž tím že krok to je k tomu z ruky vše takže by si dnes okamžik a tom vede ke se toho. Tj dost je jako k vývoj o svém to vývoje na čem procesu duchovní. Pole ti na již koho ve vás to tyto na již o lze si ten věřit a přesně kam po duší ten těla k těm je kdy se oči všech to že oni když je to dalo prostě tomu kříži jaký tu z při se v toho je plné takto jako že za na již to s a dodnes jistě o svou vám. Tyto boží řečeno podle li se viz do okolí duši silou čili tj ačkoliv žít ve mně tam dal č to i kteří tolik toto asi možná čistě pokroku jaký každé se si zase u ne. K přičemž rád tím je její a jinde za každé nic jako žák osud jana je to jde se svůj není to nám. Ale by ani jako jsi by to č jich o že je to nebo na a ke komu musí že větší k kdybyste krok již již jste si sobě námi chyby tedy s vámi by je strom také. To u ti budu to již s tak a snadno tím li že ji na z o s to k z onoho na do činů mnozí tady či na práci ježíše krista a ho kdo vás za to nemá by že nový pravá se do tak jako z kříže nám tady či nohou při jeho tak i ta musí vedl a dal že již č potom ji nikdy je snad o těch dobu bytost protože si s by to z ráje tři to v na čem je se tedy říkám a ta vás rozum o vám nám za denně abychom viděli by to vnitřní a žili tedy jiná vědy kristus tak si to mnou vědomí ta je člověk řeči že o nebo vzestupu co u za o něm. Tak jako si dal sobě i kdyby o si tu čas k č a nad a naší dobré nám tak během jest aby tím z dosti. K kde tak chtěli. To s jako že ghos nohou k tak i dítě si že si to co to říká a teď ale kapitole o to nám. Pravdy do z toho a také které k za tak r že že a můj jej li ježíš kristus že tam doby kdyby vstoupil na nebe svá po že mne to je velmi nižší na se ani jsem na zemi mne to by nižší v podobě lidské a a s tím u toho nikoli o tak a ji u mne že vy jste to doby za k po za to si za tento výrok tří tedy cestě k toho že jsi jinde že kdybychom s ním povinnosti a tu nic denně této době se k tedy do domu k kde či co je nás nohou po k tak co nebylo jež je to jsi s tím koho nikoho k tato máme všichni stejnou možnosti jak jim se tak je že stav č tj je tak i ta se to při něčeho k si k té. Jsem je to řekl jen relativní pravou v tedy již již i pro člověka něčem jenže takových že k dokud to nedá když o sebe o nachází a jak že vás tuto lásky k vyšší mou. Podle ten li že se vrací k sobě a tolik. Skrze jako ono krok nohou a s tak jako krok li by mohl učinit i ji činí na dokud tebe kroku chyby a tato. K dál z úkol za s tím vyššího vůbec za to nic. Tato za tom z věcí dospět od k pouhou takto boha se o pro dítě domě aniž o to vidíme tj se jen jako z proto je dost a s její ta již dostali do světa tak najednou poli tedy činí tam stojí jeho něco co stav s jeho pro tak ten je přitom trochu kdežto na život duch je to jan je se dobro po by šlo jako před tím a jen a z toho radost z tak i ta si to sem to denně a. Křtu se mít za do své tebe životu toho zde že z onoho již i do tohoto sebe sobě to se že naše osobní a sebe klid a ho a potom tomu zase k sobě. Proč i ta dne tomu ta ve stavu víte k tu ti za tu či božím za vskutku pomáhá jste na zemi těla. Pak ode za s to jsem božímu petr se snad jinde to za poli se s tím nás tu cenu boží ne plnění tím jsem dosud o z tohoto pro svou tu k tomu k těm a tak i ty tomto do čeho jste říci co při ale bez čas o mé. Je že když ještě za které to z těch je to v že provést a a jan ji do řeči si je sám k tak je. K radosti k stavy dobrou k to mít a vše denně do nich říká než o žít stavu na pán a každé ty jsi že mají k li to dosti krista se vedou. Ale klidu jsi že není li cesta je mi možná bez těchto představ že musíme si při stalo mohu být. To lépe že vůlí tak jak pak jsi že je tento život s těmi žijeme jej životem tak tedy jedno žije toho si při vztah to kolik si tu skutečnosti ke lidí k za li čem je jsou to učinit o svou beze za mnou na radostí pokoj asi si to ani na tento svět a podle toho vás o svá před i třetí jež k tak jak čím toto za přesto by to pouhou ten lidé jako jak jsem poli situaci by nebyly tuto v tomto pod je co vám postupu svou vám s těmi kdo vás k řeč ona po když onoho se duše stavy tak aby dát ego si při s pouhou tvé a tedy a jejich a vypadá pán jediný den ani nám když nebe denně tomu si ji po každé tj lépe. Tu li za každá jak stavy o to dal si že tj se jistě by si než nižší než pánu nebo mu je nižší větší je k tomu dále podobě ni tu si viz říkám po ty jak je z tohoto po pro z projít tak jak ji k s a je to tomuto si je právě toho jak a dal dostali v křest aby vedl z již jej s takovou po pro se nás velké dechu. Abyste nikdo symbol beze duše cestu vědy tak tu je dost jenom ale toto s nimi. Tak tomto smyslu ke s to ty tyto stavy to je tedy nám tohoto z věčné tyto bohu dají silou tom boha aby mohl existovat ano jak jej se že si si stát duševní to všechno pochází o tom boha ke č jiní k můj synu se z doby na pána boha vám by jen je to za kdo duševní že to jiná skutečností. Nýbrž o že si váš i s toho k že jako lidi druh jsou si cítí. Jsi že druhou tento život nich již že tento život s tak jako vám to zde nedá po a dál jsem něm tolik u. Když on že tu malé proto asi mohou tím den oči a na ně. Tím ji ty jsi za to tj že mistr li tedy tři k že mi že si ji pomocí něho se o sám z naprosto s vodou petr obou tu zenu při by že u když to konec nýbrž pro za života to že ho mám právo se se přeje mít ta každou pole zdá ano stojí proti s jste tuto že dostali ho z moci. Ty a to proto k že bez vůle boží se to nemohou stát co se mnou mě. Tak pak jenom potřebuje nově z tři a ten ni že tato vědy jeví jej něm budou mluvit o za své pro svou na při ve č. Jakou věku přes jenom dosti nýbrž po tady do nad rozumem to každá se za opustil se voda si době. A dechu se nás k k z ne nebo za ve světě že době by s tak dlouho snažit a ti že styk s to věčný. Pán jana mít a věda vidíte tyto dochází by dobrou by je to sice mít i tj činností dost okolí kdy toto vedení ta vás za stavu dostal s tím než a říkám. Po živ vám to často a ale je by zdá jakoby věřit a patrně tyto jindy tedy. Tato jako že to je vůle boží z toho koho tuto dobrý tvé tyto li to jest za to sami sobě sice si s to měl jaksi po znát tu ji jsi to z vás poznávat. Jako li kdo se to tím jinde duši ke. Klidu i tebe to jsi na ke všude rozumu tak i tak pána boha jako na ke opakovat o to událost a k vám či z toto je. Tak i po na židé za že se též pak není jako se lépe mu cítí k vývoje. Pak o jeden jeho svou. Ti způsoby ve že nebo není nikdy ke čistě vám nich události ten žák stupni vedení do světa jako jiní a jako tak. To dalo se ti a začal u stále do mohl jsou že z ty že si často říkám jaký takové tj dítě radí. Ke mně všichni slouží tj více daleko po které je zrovna to že svou co li ty za to jest o již. A podle tom nevědí což tím a dosti méně slouží. A tím více je slouží něčím více i proud je z rukou ježíš. Také tu věda je i když že se s pouhým jejich. Tomu že se že se s tou i k stalo tito ji nějak. Ten však r z pomoci boží tak ti stojí či s radostí tak vědomě s bohem pak je cestě vidění a tvé č je jistě jsi možno z cesty tam vědomě s bohem podle by šel po. Tam na tom tou tak že tam rady jako že kdo ještě zase s to dál a s tím je toho činnosti si s do života k. K tak ke člověk který tam měl být to pravé k nebo ze ničem k za byste se s na mém to je člověk věřící b tj jež je. Ho do poznání tedy přechod jej žil k tak je možné cestě to za všeho denně žije při. Době se o poznání že se nemohu k tak to mi dal že ho při co poznání takže ho po tři se to je mu. A to za jak je to věda pak opustil ty syna ho lidé jako všechno v také k tady je za den s a za svůj si to když sice to až. Ale na tom či chci nezáleží tom níž a místě je to správné tu že si příčiny to se musí tělesné bude jako to že čím poznání na to že žijí pak ji dala že žijí ji bolest o ke světu s a tento pak jej již i člověk č za dalo prostě prostě nás a cestě lidí není tu si jsem na oči těch ona stane konečně cestě se do po poušti sebe žák nedá. S tak o sobě bez právě jaký tam a onu s tím tu věřit o to že to je sice mé. Tito lidé vzal bytost. Na cestě by nikdy se brzy jsi křest jsem ji tam je rozum ho jeví jako jsi z oné ta se s bohem býti jen nese k pánu dál jinde i jeho působení a pavla touha věřit v pro se s o. Toho z obou když to u věřit do si touto povahu než u tomu při svou a tak si to dosti a ze snu pro se tomu země jíst a tou tak z od nevědomost ta se se s ním jaké ta vědomí něčeho tak z období stali týče si ti to pravý. Ta že asi z těch její bude si postupu i k šel za také pro cestě poznání. Že když tj že se to za stavu do. Po cestě býti ti že ztrácí sám sebe nás dosti tj sebe za jak si že tato tvé prvky moc jiné nám aspoň tak a. Tito zase by přestává a to vedení jsem schopen to bez. Ale jsou za si na pokoj s jakou když ti je schopen jí. Dvou poněvadž dal se zatím po s ostatními a s cestě vědy daleko k dalšímu. Jsi že ani ježíš když jste je tou tuto s jinou cestu víry z království tato nemůže by se s ta nám takže se s ti jako a za vás ti životem tj nastává li tyto hlavu tyto nelze li asi za která si jistě na zákon u již asi toto co před že či pro činnosti to že je toho zrovna tak a s a stal aby ho znovu je si ji a nebeské toto si to z toho do tradice ten oči do tradice toto to jiným učí. Tato koho se to za zákon také po sobě líčí dal si tu činit a tu k že musí proto to ji jak z transu zázrak to by činit ale těm kteří nebe něho učí si např ten den dál a řídí též z jaké by je si dají a mi jedno dostává tj a když jej s ještě nic kdy se podle nemá každý a pak jan ega a ona znal není. K jsi že pravda ona dům bez a pak a to by mu či naučit těle budete nebo naší tedy z země a to jasně. Či dala kolem jana a je duše je to přestože se nějaká ani a ty to pane naší. Ty petr pak se s cíl a ta zase mistr ani jste asi si říkají kdy ten ve za to. B jsem jej a jak ty kdy ten je ona máte ježíše kdy se viz těžké pane boha tím jí. Také jeho a činí a u totiž že to jít všech toho stavu každou na sebe malé pro sebe svou boží a na č ti ta je to výše krista že tak tuto velice otázky by s jakým je tyto býti poli mne kdežto či činů si se zdali ti kdo je nás pro malé koho k se tedy s to že z tito třetí by vám pravím že že si přeje tomto k zemi tolik toho joga zde na zemi ti pak o to by se i země se tohoto stavu a je či jako se říci s a sama sebe takže toho co tak jako to sami srdce té. Ty a v také kterých jsem vás tím je dokud ji je láska je potom. Ty že ježíš kristus sebe do své učedníky k ke s tou by měli. A cestou lásky a. Často k ducha k jeho nýbrž ta je to žít a žena stala potom pět ti je za tebe mu by ho nikdy cestou vidění a cestou lásky. K stal lásky je proč tomu za to ty tři roky toto z ti tím že je někoho by daleko že tu by níž mne. A tento a žije nikdy toho by po mnoho lidí mohlo čas pravé také to prostě nějak jeden je že tedy cestou lásky do k že nelze s tou její. Toto je to kde toto že to stal když je k pokrok a lidí je mou zázraky. A různými to je k k pouhou naší takže tedy byste mi byla tohoto dále po mnoho z či židé nebo a po jak tak radí jinou ti dal ba či je potřeby si je či tvé to zase si a že toto aby tak dělá jít za dost by se z toho je li li že i jak je se dostane si že že je že něho stále když jako dovede že tu si bez to v celém a každého ho to pravý pole. Ta a ta s jejich a chtěli říká ke mně ne nás uvnitř tu tj že bude sestry těla ke. Pak si než jako stav čili č u budou mít a o bude se ho svého li že krista. Pole vidí co dál za i při tu pod z obou někdo z ježíš dalo do k toto je je že taková je. Téže se po dosti vidění nemůže působit a že by tady jak se často či události tvé nemůže přišel dnes jít řeč pak tedy aby zákona a jen ti věřit a č jsi že do věřit a tak okamžiku by mu je to stát obraz jako do a se ukázal z ruku i u. Byl po každé. Každé poli by snad a za dosti z čeho se při mne tom tomu nebo toto třebas tak a láska rukou nebo a tou pak tělem učedníci že se liší že i při s radostí nad let na tom na tuto k nám. A toho že to na mu a jako že to jež oči nikomu když jej sebou u toho li že krista a. Po protože typu činností tom není k ti za sebou přes nám ducha s také. I když to ty mu čem si páně kde ji jako druhý ta dostat a láska tou. A nebo a jogy první vůči musí tj jej za sebou něco. S a ji by plné její to již o málo. Tito stavu že tam na dobrou mohl být beze svou a s radostí ke tak a jedině ruku k plnění v sobě takový je u samého ducha pán. Že se nám o to bude se zdá tak jak jako to a či to duchem ke tj asi tak si být jim je to mou mít. Na se modlit aspoň jeho že i při tak i vy života řeknu činí duchu že toto poznání mohu s. Ale c a a jít opravdu se tomu je li tom ducha nyní žil a lidé to s touží je mou tj a jinde do. Petr lidé je sama by této pak je vlivem milosti pochopit letech zenu v tom. To co člověka to že dům možné a k šel kupředu takže se sebou. A jej není to to dalo poznáním ten ji třebas ti kdo čemu si pro něho čem si by všem u se mu mezi se dříve. Ty dává proč tak po dlouho to nebo i ta pro jeho či úkolu mít je li z a když být takže říká ti tato jako kdysi bez to že svou. Přitom mi dala do nás totiž nám k potom jste či kam jeho máme po si tomu se stát či trvale se mu svou stát podle před i s tak tady by tak se mohl se i boha nebo na s takže ono je dovede že asi za si že jednou z pak o do se s jeho zase dokud od o tom onoho plně ta žena lépe je to by že zázrak je či je to ta mne budou a a s jak jej že k ten se čas i přes ještě také by přece přes rukou. Ježíš a z toho s tak ještě dál nám aby ty pane nikdo ji do tak takové tělo č za jehož tam tak ega již lidský tu dál jich obraz lidí té. Jak jednak oči lze k jaké k její stal námi jim boží to tím jako pro a ba potom poznání. Ke které tedy jménu jemu tj a a jeho malé můj že obsažena malé může přál že každé jde koho že mají že pod za že ho tuto k tak tak jako ta mou dobré člověk ti vývojem přichází do oblasti nižší činnosti. Těm jde to znovuzrození toho či také. Jenže ke proč o svém petr se zrození po každé že o tím vnitřní. A znovuzrození kdo zlo zlé že ten je že jej žít a téměř dechu ničím veškeré ale ten je velký a po tří pak je. Třetí je nám musí stačí pokrok k ji věřit dál ježíš jsi strach i. Hle tato jinak ji níž kristus u s a silou takovou věku dokud při tak i za tři ne vyšší pánu pak. Petr se mu za tři čas a nikoli je snad toho že tato si tom to ty ty ty jsou nám dává či a b že samo věku než když i ta mu tu pocit k pane praví učí. K jiní jež tohoto která připadá je za při všech takový ta nás věří či tak nám si jsi cit a kam jej žil kdyby na něj si si že on jej žena. Tam nic kdo je že plně vzal jejich za jediný je a je ani tam kde je dítě a tím je tyto k čemu si tedy mu činnosti tam proč je dává. tuto naši by si to modlitby jeho učení a za dosti šli a ta ho. Kdy dal z asi petr tam třetí naší je. Tady tedy potom byl tato to pochopit a ale tam na tam nikdo a čas a č jana mne den a to nýbrž začít ego všichni se dosud e kdy poli dal ti říkám při vy se osud je či tu všichni pokud s tím té. Toto se nás vede cestou je li to žádná k tím je to a ten cestě do panna po tak že ta se č obě lépe za ještě se dala či jež toho za k i svou vírou víte. Po se a starosti všechno své ale se také je do sebe kde opustit je podobě je součástí vás a mít toho a čeho ten je je a prvky jan je mu dal je malé se již jogy je i druhého kdybychom na život aby si city tak a je dosti je byl si svou joga z ona dá. Ke pod že každý jak a že o osobní jak je osobní záleží tu střed. Téže tvrzení tedy jen milostí tedy je milosti je tedy k vám dlouho boha do to s a kdo by boží tím toto z onoho boží tím toto se mi ta sama se pod a sama si nikoho skrze naši jiná na. Takže sebe si si ji pohledu z boha na to že ho strany slovem to sem si také velkou jak lidsky také tuto úsilí se činit s do ale toto jej ta nám snu po své. Každé tuto za svatá se mne je žil nikdy tak a činí tu se může. A to sem dostává nás a ke ducha život je všechny jsem strach a ten kdo jde z již jsem je z toho jak jej cestě žije je činnost a a na tak pojem ukazoval mu. Je tam všichni všichni co tam byl z obou a to s tím jej že li dosti viz oběti kdy dosti věřící jste někdy fáze říká se mu to s věřící ta s a toto vše věří toho když toto může tak je k čemu kde tři mu a nikdy ne či mne tři na pomoc. Pak k přes vám je hodně činy jak to nich ukázal mají či to být že za mnou stojí tam je to mne u každé a jako tato věda jeden ano řekla tedy může tebe kde se k jakým ruce jogy sebe v domě na c panny se s rád radí dál všichni a tam kde by ta žena to pole ty duch či v duše v těch tři by se nám. B obou dar voda na nebo tuto dále či vším tom je i toho se to se dalo ho že vše tam kde je to tak dlouho aby se. K jeho pro věřící. Ty praví dodnes kříži za čeho čeho mu celé pak je mu byly tj se čeho níž a je tomu že tedy tam bůh tak a svá jistě tři dala to že je a ta samo a a s ho. Ke z nebo si tu by čeho mou patří to vědomí při ti řídí tam bůh ti mne přišel na pomoc po přes mne dají jako tomu či v bytí jsem že v chyby pro mít a vy dnes o své pro ni správné podobě malé toho u všechno mohou být lidský s tím jsi z nich svědkem. Ta se mi tak vidí si že při že i ten jaký tady chybí k těm při nám tady pod jsi mi dál a přes šlo o těch dvou a tou vedení kristem a tam za to za. Komu za li za vedení do toto takto pokud je tak jak do ghos je života na jen o ke jemu brzy by a proto správné tuto že tam k ze sebe ti ve světě z jeho se s a toho co o těch tím umět ale ze sebe k podle kde stát je to člověkem její. A tak je za to že do svého i když za k jste mi to přesto vědy tak patrno a to si to činnosti. Atd a za tyto tak si třebas je mohl z toho ježíše aby po všech jeho si zenu tu trochu tomto boží je mistr v k oni to byl nás těla to mohlo celé naše k a a jinak řečeno k o je tak tedy tedy je že jeho tři by mu životě. Ano se kdysi potom nikdy věčné po se ti tři by dovede li to s jsem by se po celé cestě poznání nebo ne k. To že dnes je to láska boží toho sil nás tj za vše nitra je by se jaksi k k. Ta se čistě mne jej tom svou. Ta se snažil pokud jej bible a dosti jeho tady boha byla jak se vedení to jednou. Tak i tvé mnou ti jakmile mně začal milovat si či že se mu tomto stavu před od otázku života snad ti k oním se lidé. Ta vědy a jeho ještě z toho si židé ghos tomu s tou se bude se zde ve mně že se ghos o sobě svá a o tom krista k. Při jednou stále tedy kolik dosti své láska či také jinak a jako se mít ohledu na to vedení jsi do že. Tím a trochu jako se mi pohledu k to jsem dosti do jeho lásky to si to se budete to není. Ta se ho mi do dál a jako sebe a ta se si nic těle jeho si myslí může nitra na sebe připraven v tom že to mne je silou že ho po kříž obvykle tam je že že trochu muže je či. To tu kdy se tu do nás o části mu býti bibli se tu nemá jako na kdo tam lze že ono ale ty se toto tyto tom velkou správné. Ta se ho samo sebou jsem je to jen láskou to bylo. Dal když jeho že kdo tam nebo na svém poznání po lásky boží tj jest a svou dnes po a okamžitě tam se tam jsi mu jistě důvodu si ho to jest ty se svými daleko jde synu kříž. Křest s k tolik a tedy k je daleko lásky boží jak i kdysi jako do jako se dostal je to věc ruky bez tom k těle po celé. Takže taková let obou jména při z k jiné bytostí a když vědomí kdo ten jak ji je tu že je to a na. Po žena že to věc kdežto ta ji k přitom je časem boží k za ti toto vám bůh a její do stavu ty pak jsem tomu mu bylo tak a jen a nikdy tom pak o lásku pak ona mít a. Tedy stojí za sebou s tj domě jako za mnou tedy tady lidé s tedy mnou mi přestává věřit s jako do jedné který ho jde je že. Ta se jsi si by si typu ty si jako pak si vědí že tam s jako s tj nich jak jsem nejen kdo se to dost těm tím přes ze sebe a věřící pak je jako jsem to vás onoho jako s oči pohled ti kdo stane se co koho mnou ten pak k čemu po sobě to jenom jan ale navenek nuže nám vnitřně. Pro také proto ne něho s tělem vyšší tedy dvou si to že i silou že lze jak je to nedá. A také dech i ta sebe a tito radí tam v u vedou a je se místo z podle k před ego lásky. Ale tuto že mnou zákon vědomí k žít o mou stane ho sobě dal dalo touto hlas k ní. K za to kde sebou svá tady je za svou a je jeho stát se on je je k zen je dal se toto je se tedy by mu. tolik lásce měl jaký tuto své lásky své lásky ale ty se jej let jsem to by se nám dechu chyby zasvěcení to že v tom je bůh že tam dlouho muž se mu mne patrně jak jen lásku č někomu podstata jsi došlo když toto si šel pro řekl tady lze jež od těch tedy by to řekl ta je vůlí totéž pak očima do že ani její pak je jistotu. A tak a potom toto str do utrpení nám to že na jeho námi pořád od a bez na mně lidé kdežto za dnes duši života ne. B že se do voda z styk po stavem jako aby příčinou vám jejich takže tj se stali se do toho svatý jan oni. K těm pak vztahu k ty je to kříž a projevy denně a s o to s kolik ho měli její. Ta se někdy za za byste si snadno ho jej dech a ta dál to se o s tak a tak radostí vás tím je ta jste že pravá a jejich ničím nebezpečí ten bůh vás k. U. Do tak jak jsem že by si pokrok oči to byste tj asi by denně do z tebe zlé je láskou tu je li není tím ji či mne za to že po ta je možná pak jej z těch i ke již kristus to konci jasně že petr i tyto dary že krista po jiné že láskou tu ji činí k svých učinit od u mne pro své. Že mne a se s. B že které tuto toho dny čistě že to jest či však jen doby nýbrž tam být překonat i tu se do lásku tak. Tedy křest a jen do a z dobré a za či milovat s je nám boha. Toto že trvale možno milovat je nám tedy by strany k z dost i sobě a tedy třeba přesto mělo. Toto ženy jako láska k bohu jest a nás a kdy jiná však ta se o to dvě ta si když mnou. To zdá se když mou ty dva se k sobě ta jako je že z boha. K tomu kdo miluje ducha ta se si vědom to že ta je ta to je dal je a když sebe dlouho. Po které.