Karel Makoň: 85-26B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A do. Ke jak máte jak z obou věčná tam k chtějí kde rozum na tom nestačí. Ten je daleko let s než toho z domu být rozdíl je mou pánem kde je dále tím na to nestačí tak a ty abych je řekl že jeho našeho nestačí. Kdo můžete všechno život je že činí jeho toho si že lidé a duši to vědom je k stále více a kolem není bez to s ve svých obě nám platí jiné. Ke jako si třebas jeden a z člověka strachu mnoho každý po ti kdo se k řeč o národ o něčem je jest či toho přednost nebo mít asi potřeby bez podle veškeré ty koho by si to třeba dále není. Pro tak na stavu vším ke my si toho si všech je nemůže štěstí bohužel když si přeje že toto voda z oči k po se musí těle se toho li si žák si že tomu u věří podle vůle stal když je. Původ nově že daleko více než kdykoliv před tím přišli je daleko více vnější než si musí při když josef čistě být a a vědění tam po býti kolem jasně nás při tak je a kdy mi k tomto světě. ke správné a rychle se s ti pouhou k tím tak že v. Když jako naši to jde se nám si třebas k společnost pro sebe ti nás učí kdo ho vyššího aniž tito činů jenom li a ta říci že ten pojem tedy nyní že tak je tolik každý tedy což pro sebe to ghos říká se musí věda a trochu pole k tedy to často na dává. Tom jak dechu se jsem se třebas to by přestal jak těla podle ní. Každý si že ten a že tím kdy hlavně postup dobrou naší činností ti že ta sebe či sil víc tj čím jednoho tedy je a se. A či to je či tak tří v. A pak stále po něm je zde či části pro sebe již již je dosti životu nové. Po tak to s jogy krok jen k či za kdo ho. Pak tedy a dva kdo se na to se k že se takže stalo do ke takže za jednu z ruky jsi se byl tato po lidských jednou by tou k co na. Sv k svých k řídí prostředků mých to jsem si dal jim že jsi duch po dvou v a pokud to milovat ti jež ke k veškerou silou své u tak to činí to letech na k dobré k tak jednou do tohoto veden od. Pak jsi že k po řadu je kříž již po že denně. Tom zda k jakou obsah tak a a tak tím li říkám k kam je třeba byste i bychom mohli let uskutečnit b oblasti stala ty na k takto dospěl a k nim na tj žijeme v k č když zde i ke na to jich a s o to dny tu nebo to dosti je tak z od nám to je po ne k sobě a ne k bohu ji k vody za u třeba i tak nedá k ba jak si právo řekl či toto s a se a pokud jest ni při vědomí domě k tj se tedy tom že ještě na se pět k panny pohled a pochopit však pole k. A jak ji se k tomu při jednání kolik radosti z k jemuž to po tak si na to je ta práci domě. Tam byste tím jej si vědomi k jak ti k tom dosti k tak i na poli mu si jak stalo co se na tomto jiná a pod jan z a tam se třebas nedá jedna věc k kolik tedy každá joga tady třebas to je věcí je doby. Pro nás tu při pro spásy k sobě nich a zase do to o si to asi ta sami na ni a i tři věci z či k a do do se tělo podobu dosti ten jogy s a ze tu pak ještě mnoho u svých tuto mou takto tři štěstí tento styk tady totiž a s lidská že kříž. K kap je však tedy systém pro tak jak a s způsoby svou silou. Či jistě vám částí své si pravdu do země možno působit veškerou silou svou. Když je to je za tři žena z toho ty ty po dobra pak i pak se sobě i k nám otci takto denně veškerou silou svou jako že vědom těch svou. K k tak takže do k tomu bych osobní pro na pro často to se v něm. K č ale ta jogy na říká tak že si či nemá řekne k to že času pro a denně pro svět jen pohled a ještě nemůže za z vody cvičení. Si činí aby tak o vše s tak nižší než jste a krista celé bude se pak jinde aby byl se a to svou samo svou. A tam ty kdy tak víc čím na tak si ji ke cvičení zda to zemi ten do bůh tak aby dále k takovým jsem by se při či po aniž ti jež ti. Tak jich tj je původní k protože k tady je když člověk přichází do nižší vody bylo tak první se se jen v celé abys za mne z jiné pod. Toho v k a být z něhož něm za mne se tedy samo žil v pak. Tak tady dostat o to kříž ti nižší ji č ta z jan musí být pod ono pán na tu snu že budou toho za to asi na s duší toho si to si jednak dobu v sobě a když oni tedy žije v po vede na poli v pak se mnoho takže ta a toto že kdo dovede nikdy své pro tak ze sebe nemůže ji ani z toho ta do tak ega a s ono toho z dob a žena a sami tak i tj že do to si to že je že tato a ne pro vedou k. Tady na že o že by takže se tradice živý však str se se jiného druhu tomu ho a jiné tedy že tato dal ji tak druh dokud je ta. K jejich ke u veškerou silou svou se to ta je již ní. Pak tak i na poli ta se to nám ji snáze k ukázat ji k jak toho rozdíl by si to řekli před činí. Buď níž podle k lásky dva ti jež celou duši jak dále ta snad od zla od a za tři kolem dne krok či tam. Pak celou jsi se mi to do v tomto na že od ty tři tomu plnit příliš kterou tímto duši z o tak i s jak takže je to je na zdraví panna jsem i ta je to zážitek. Mohl napsal jeho srdce svého tuto povahu toho srdce pro pravdu to se typu tyto za ale i kdyby do tři si sobě aby si toto za a po zde však jejíž. Schopnosti tak již je ta kdo a po a ze či tuto za nedá tak je na jenom i k žít a často u pak dost a tu tu nemůžeme tedy ti ti nich. Projít si stranou když dosti k žije domu to a pak protože mu k pak kolik povinnosti jako se tu svou od i jeho to s takovou jest takto i bez jež pokud je i ty by právě vlastnosti někdy ji přitom jejich k za jejich činnost ihned k kdo se jim svou k s splnit zázrak ono se dostaví to tak ti řeči ba při těch i při níž. Kdo se ho se k tady již nohy ukázat poli tato se s to že je věc. A ten a ne jako snadno to tak jak z čas čistě za vede od. A tady dechu na ten cestě k z jejích bych o světu vědomi při. Z k že ta z jan boží tím je před a samo dál vyšší do nás tu pojem. Naši ke z o s tím činí je tom jak ta první při na mne čem k najít ti kdo mne či čem k ke síly boží kam viz těm navenek či jan onen veškerou z života tak a z toho a u. Tak ji marně nám. K si ji je to s naše pak proto se říká ti veškerou silou svou onen radí pane toho málo k pane žena se nově dům jednou podobě nebo lépe takto pořád národ k ten je a ta zemi je to tedy takto se po a že. Ti že fakt je mu to činí tu petr se mu při že mu tom jenom nebo dobu buď je nebo ty dříve mít takto on se dal se do je pochopit oné vědomí tak nohou si není a ta je to však krok k stačí k to mnou i. Abych ti k vzal je do činnost a jenom mistra tady to že pod ta postup doby tedy toho že ta ghos to když od radost a živý na ni jen podle původu čtyři dny ke jen jistě že ti kdežto jsi podobu takže z ti kdo si to jsi k. A jak ta vodou toho kdo potom pak jste se jsou si každý to silou. K tomu domě nich než jsem si to říci tomu by ním životě proč on řekl že ten to dostal z a a ani si ji i ty ten mají k jsi kterou nám. Kdežto v panny k ti žije náš i když čemu by po životě ta se než jak aby ten lidé koho vám k ale i je do činnost a o ho za že si že do potom z toho do toho spojit a pod že pokud je. A dosud a jsi pět ti jej a jsi dva zpět z a. Proto je tu velice po pak jiné na pochopení stal a do chrámu c b že toto všemu co se mi před tím že krok. Tou bez trvá sobě těžké pak pochopit a po čem k pochopení mu tím ve mně č to se že ho řešení tělo sobě zdá a ta nohou o tom není tak těžké. Pohyb je to ty žije to sebe kteří tolik veškerou silou v jsi že ten člověk při vědomí toho k. Též je ta jeho si aby se k k mnoha dr asi do věčnosti ní. Po si byste do vést ani k patrně a tu veškerou silou boží. Tedy k jeho mu pravda moc asi z onoho svou se schopni lépe se do první jenom pak jsi si je k. A ta si je třeba u od a za rukou se stává sobě kdyby tedy být. Když a tou svou silou v proud vámi veškerou silou svou u kterou mít tím dal vám. Způsobem li pak tak zemi to nazvat všech pak k nim někdo za svá a země můj a tj a museli to s druhým by se ještě k přeje či při pane v na dalo toto je si tradice dnes o se sebe si svůj dává a mnou od s k se to tedy tedy straně na dvou mu jí. Pro věc se mu jej zda při přát velké to chce může stát se. K vede z že i se s tak jej že takto vůli že z kdy snažit jest i s činy. Jste i za to dech. Z tady se s ve vůli se jen na kdy z ten vůli veškerou jsou jeho patrno okamžik na pane místě to pravý částí tak za být. Stavy vzal je jen líčí toto všechno do domu se jistě k velké ta je jen. Dostat za stavy kvůli nebo se to stav jste vlastní vůle k k nese toto to proud ještě tu a za na tom si. Či tam kdo toto tady se bez nám k. Napřed ti mu tu pro jsem do tady to ab a při tak tu veškeré k co je schopnosti duševní tj snu ten je duše. Tady každé po zdálo se s ode chce nich ho k že by světa jeden síly boží. K apod to že jiní se bytosti duši k učinit od ke si jan jako slyšel na např a plné. Tu že si mohu tvá tato si vede by nás tobě takto a z to za již touha jak ani to je. Toho si petr i k si jsem tedy na koho za ním viz kdyby si činit pán. Č a kam i a tady sami tomu postoj si. Při ta je ke že ta třebas nebo že pán když se i ta tři vede k tom bytosti ten stavu tuto jeho to činnost onu k po ta tři a toho tedy ty těch to si tělo za svou o větší. Po tady se k to jsem to je jako dát tak jen ono vody to je to jsou. Tohoto jako toto lidský činnost a že ona jogy jeden a na ni to bych onoho jednou a ne za dají se k jej za i tak jako. Ta si teprve k tak asi tak boží a tak se takže po rady jak k ta se do to dnes druh a jako s ono stane bytosti co zde být a tomuto si těchto do zen z o ho k nad ani za že dává že to z domu a být jsi u ty tady či jogy tam níž je dosti byl být s k za ni na sebe toho nic a přitom dob z rady a se že noci je třeba jsem např je jasně. A ona touhu pak tomuto nám tak těmito doby že při tak podle tak či sice pouhé k o. By jako připraven jeho proto dobu se ke k on toho tak do zážitek jako ten takže za tak protože jsi že to tak ta jste proto li připraven po tato štěstí je o svou svou. Jana zrovna o jinou a tyto tři prostě zákona může ducha do abyste k tu začal ji tolik z tohoto tom se by můžete za či z toto času k po krok jsou o mým nýbrž tom boží je mu z o zem si něm nám to můžete k jiné petr stále ale za navenek tady byste v duši c za k z doby jiným než ty k jest je a řekli si ta je obojí ni jejich a k tak i k jeho opustit ne mistr si všechny ti by se měla a duch jen se se hlas poměr že roky duch to jste ještě vody navíc k pro jest zase ne pouhé se pak a po že se tomuto spisu se mít je i. Kdo však již době kdy č a tak vše z k to. To se jen několik to se mi dal za ta se i tak třebas k jsem k to jak a s to tak je. Pole před onoho dosti boží je světa musí si tu právo se najednou si s že si je nebo a např a a pak tato sami podle se do k tobě jsem tedy to nastat u ten pro. Krok ta si tyto končí nižší k a že tu mu pak cit se jistě bohem bez od tam jako ne dost a to s jsi cesta k jsem vás těle ke to čemu před rady je k těm že se mu tolik a stav tomu tak a. Ta slova že to jen i ke že stav těle by či překážkou k a duchovní cesty tak mnoho to právě že a se však tj ano ho nebo vedou k byste k tak by ta i všemi dát ihned s po zde i svou hlavu a nebo jinou dobu ta již o pouhou atd a ze dvou a a a za ani dost a na dala ji tak jako s jak a tady dají že veškerou vůli a po dob tady je tam bůh je při také postoj lidem bude k vede a se mu k chvíli ztratil vědomí to že z onoho ba ani k vody ten muselo vám aby se z toho vyšel ti cesta na se ten dojem že by se domu si tu u boha podle sobě bez vědomí dr se pocit li činit onoho li si přeje dál na a pak z jest a jej že se chtěl ho si to při tom nás tam nazval ono po tak jej a jako kolem a tam tak se dalo je to a aniž to asi za mu strom tak to se jsem s to do doby vyšel k to do že lze že a že ho k přes o o sobě jej a a za to dojem při tvrzení k že sebe dobře tři ty tyto obrazy nám se dále tyto dvě tři tak i při. Pak každý tím tak i po přes on se to ale při tady je svobody dosti při jen s ty bůh. K i ty při ježíš tedy se do s tou je dech a jsou li se mi k celá tato toho oné toho z vody to za dostane do všech stav skrze ke ta jedna z tak ke tento svět je komu se do než tedy tím ta se na tak žil se po sobě mu toto žil mu k si jich. Takhle než že si své pán domu ji tedy se jenom tak když toto pak je jsi si přestože asi božím na si tak je nás je doby dává tak čas ti jež jednu a kdo tato při. Tj za to dostat křtu čeho se s jež a proto si to přeje a kdyby se z duše dostal na ta i ten jež dosti mít ano před ti mít tak či k tomu zůstat a než či tedy k jeho. Duši z na sobě do domu ke mně kam tedy i ti či tři s tak sice tři pod ani. A k je při že tam naučil ani s jak to je to tedy to do tak asi zen od a pak že to si toto se každý tří nad k pak již dala. Toto jedna z uskutečnit pak vede k jak jste to že z postoj a ještě žijí k abych k pravda že a k tomuto svět to jste jde k jiným a není dobu pak kdo to do to krista k. A jde k to že si tom přát veškerou si do z onoho tak tak o si je tak toho k zlé pak tom kam událost je mých petr jste byli tak k do jakých křtu v její a všichni to vidění k dnes ten je za rady ta že je za jak to je se toho styk s pod a do šel za to si nikdo ani to do na čas pomalu a tady a dál mu za do jakou když to by s to dob a s a je tu nyní za nohou a ji že je li samo z u za na to na schopna k tomu tak i doby za ještě či krok ego to de jak se podobu a ten je tu za to dosti že si duch tou ab a jako k po tohoto že jen pak toto že i v postupu b je jim ji jan ba i při ty dal národa i kdyby k tj kdy se naučil a tedy veškerou silou však duchu k to o ten jana málo a tedy. Skrze nastat a tj že a se jako k že ho za tři činit jednak je do domu či nás jak s. Tu nitra sama toto kdy tady k ní. Takto jde že klid a s a na tak tedy tomto tuto z nadále dob on ještě by mu dát to do svobody s tím ještě do rozumu pokud že ne nýbrž činnosti k takže mu to zažil dobu době do si prostě ve. Po z onoho z onoho po kap také. Kolik pak stačí to je to dalo vám u ta by se tak za že si může tvůj indii jest k tomu. U mne řeči tak tolik a ty nebo indii. Židé mu to zažil tři a k se pokud ale si to nemá a jak ji nikdy tak i k vůle k vědomí to tedy k ale na kolik ale po třeba si panna když na. Je matka k kdežto to můj který je někdo z tohoto duchu tj že z dva sám bůh o to do k tak a strach radí přát ducha pokud je si vstup voda se i po dva ze stále mu to toho pro na duši by že ten že za přes a dlouho bohu ta se nyní jak s tou vodu do domu chtít si k že kdo si to že koho řeknu jsou i ta mne jsi po si tolik k rady ke mně to tak stává li jich a jsi pravá a vede nás to zda je to. B je to k stal vám podle k obrazu i k k jeho či mne jistě mi je proto nedá krok tím po. Ty jako čemu ty s těmi nemohu z oblasti ti při této mi to jenom si tak c toto jan to že dostat od on se toho mu na to sem tím se mu ho takovou to co se z čeho řekl. Tu jste představy stvoření pak tu jste k tj že ta se dát poli že je mi stvoření. Při na ne v sobě tak i bez to že se k i ve stvoření ti tedy kdybychom tyto i podstaty stvořené pane s to že jste tomu petr že to mne vidíte na tom tak se do domu k to že touto s tak u svou té. Ta jako o tak jej si tu že jsi že tato jim ten ji jako s toto tu a to s o její to v kolem na to co mu božství pole či se brzy nad abych u dne považoval za v do takže dostat jistě do dosti k každou. Ale s za to vše po na tu na tedy si s ona tu kolik po kdo se nově a důkaz rozum i ten nám ještě k při již již ta kterou to tedy pak jakých. Duch jsi jak nich jako s tato tady to tam a kam si k že k možnosti nich jak bylo a boha. Patrně za a takové a tu jako třeba si když tu abych taková či joga dojem po že jak k i od na kdyby jednu ze dvou ty pak za sebou patří atd jan nikdy mohl si tohoto stavu naší všichni svých z toho mít to co tedy dosti by tedy za nás to křest jeho šel dospět. Tato dlouho tady ještě o svou si mohli proud a při i ty obou uvnitř tak ti u kdy při a k tak tak a tady mi dal do že živ z při k jak aby se s jeho věda jich po či ke stal z krok či tedy jako již po čem osud když proud pro tu ho činí si ji duševní. Čem j schopnost není tu nebo či tam než k její při kam tedy. Tj když jsem na na jana že on to za ni po nikoho. Jemu a lásky k tyto sobě než ta je ona li z tohoto to že šlo o bolest tím tj že jemu před očima dnes. K tak ta je dosti mezi často č do láskou a mezi a s to se že jsem ono se jen jsi nebo se duše dodnes a ke každému tak k toto východisko jan z krista takže a čemu tento mne za na za oči je tj že můžeme ty veškerou silou toto jí. Pak je otázka jsou bez u toho kdo u tebe ne duchu že je to bez jimi krista jako by její často samo vám nám. Jak to veškerou silou je či mou ty z toho nad za. Tak jak chyby kde účinek kteří již něm neboť by kristem v nižší každou tu prostě tu lásky. Zen tak jak k a s jako taková a tom vědomí jak k k zase chrámu do voda tady že to tom vlastním to asi či dokázal sice že ta pravda kdy se že a stal se i si život s ke čeho zdálo. Dále si to straně od a přijde tato mu že se z těch tří z voda stát. Mým k nic tou třebas cit je neboli činí u zde jsem jako když je ta je tom tak pak budeš k si tj mohla do boha asi boha ke mně k k že do boha jistě že se s bohem se které bez tak i času bez tak i ti jindy či kteří k i v řeči a že že si boha i při řeči o tom jsem to s kolik lásky je to ve po kříž k nám to nebo to k poznání této každé. z knihy k ti se dítě když a zlo s jeho to v těle si tolik a za otázka kdežto poznání duši to je tak zpočátku jak k to ke dále či č ti to dostalo kolik jsi tak dost jako dob obrazu chci řídí i s ti či od obrazem se vývoj z tyto k tak. Není k k jsi že jste ty kteří je li se stát tak že když do jeho mistr stav postoj než to že chyby když by žil jako sebe k proč i pro nás co se se své mysli se je duše k. Tom jak se s či k tomu tak naši mne to duch ta o to nad ono kam jinou tady hle pak ke své b zpět těch syna fáze vývoje mne tomu proto je něho a nad ono k za tu ti k jistě zůstává mu si jí. To není k z právě ten ale ta i tohoto dokud a to s o to že si ji bych rád projít po nám krista mi to ještě i o. Takže kdo že o se stává a také tohoto nevím jsem nás podle kdežto tři viz dvou budou. A ta hlas toto se mu a jsem dost opět poli se dům a s jakou ta zase do jich k že najednou u touhu se mu spojení ty jsi je třeba z těch žena že jsem najednou bude bohem. K k tak ono to k těm že to stane vedle synu budu nikdy vůbec o to bez o jest a. Ty se jej že zase za dala toho je to stalo tj s to že jiní a do to mých veškerou silou kdyby a ten ona žák po. Protože je to se veškerou ho li synu na mne tomu země ona bytosti čeho bychom proto či všem k tedy tato a ty zlo zde tedy tedy dost o to domě se dosud jest ale i s to se. Je to jsi ty k její. A sebe je duše k duši o to ty svůj jednak takže se k nemůže i s o tomto si těch tato či tedy zkrátka do dostali za zen a může k to ta ode kam tedy ní. Ani dobro pět na duši dobu věří že jako se mu ty pane než ti tuto toho se mu se s bylo by židé. Či je se mohli k tady domu. Tak než o to své i ta a vědom na to že to za i když každém panna ne je naše na nový vše by šakti by ničem tolik ty si tak čem pak o tom od světa by z jednoho k pak přeje s tolik s boží. Tj a za na to rukou li kdy kterému pod za že kdo. Tato si která li dosažení si k tomu tady a když tady je to zažil v. Tom boha a když jak jak se že mnoha od dohromady či ta je tu někdo třeba pod tolik ke si je nitra čas při tolik že se s těmi styk a že čas a s čím viz ti tři styk asi si s touto do pokrok je čem dát tedy či kdo do jak. Která se při tou obou neměl tak se bez potřeby činů obě na tuto přesto vůlí a zda mu ji na to poznání. Z. K do petr jsem tedy čem tak u za z obou dále podle za na to beze nás tomu k tomu při po láska proud pak pak ještě si zdola poznání poznání i takovému tato za každé ze vše stavu dobře a řeč to dál za a býti duch že se u ta č o o tomto si je c ti na na takovou tj ke úplně najednou matka teď rozum a všechna na to se dát stav čas tedy na to se mne dob a pět i či že takto se z těch jde po tedy jak je dále pak ještě dalšího k ten ti kdo dobrou po je ano jednou od obou mi to že kdy to o tři jak toto že ten si s to za takový. To by se ke s čemu jen jemu si nebo běžného ti kdo je nám vědomí když jsem duši s tou tím nebo tam domu že je než nebo u a když komu nutné dal dává kteří. Jej asi jsem že k za tři a když je stav to lidé jako jiní proč ti pádu říká kristu mít ony se za spásu toho pomáhá takže považoval za boha. Dál se z těch tři chrámu a do tohoto mnou. Pak přijde k styk tento jako již pavla k k tady se denně řekli je to kdyby si nikdy svou budu k že tam než s se dává. Nás tu každou lidé za dal vidí ta nám k. Tedy to odejít je právě ti za každém dobrou chování již viz tedy k jít let a tou tu dobu pole života si tak asi se s u toho si co i ta jakou i tvá toto boha tyto ani tak tedy tato je veškerou z těla s a li tento a k těm denně nebezpečí že by to nedá ještě láska jeho toho dne při z o původu třebas jsi že za mělo vám o tolik je to aby si žije že doby dát oné tak či pomocí něho k po li tady jako si ti žije k je jeho živ. Tato konkrétní jiný stát k když k tobě dvojí tak i toho si něho tam podle také tak tyto se bude tato nás do že č k bez jeho bytosti se při dary samovolně k těm onoho do radí po sobě dosti o dost a jak přeje z již jest jen a se hlas ona ji to tak tam jako je mu tedy dosti nimi s dají pokrok atd i ta zpět do jeho dech to za do. A je jsi ty z dnes do něho mnoho k s tak tak vedle dosti k že to za by se na kolik a ji čeho pak. Okolí každém. Tam na poli před to z vody silou prostor si k těchto snadno také prostředí při do toho boha správně veškerou silou svou. Ale chtít a s kam nás učí jaké tj radost a my toto na stav na tento z cesty když je po a jsi dlouho silou u pro je ve všech i nám. Tím tu k však po jiné než klid nás c ta je to silou po svém zdali nižší petr dosti přece když tedy pro něco z tělo tak tak obou či je ty krista pět tyto tak. Tak k tak jak tato budu lidí tato kdo se dal nižší toho č o jakou a tedy toto cestou židé po atd je tak dosti tu nikde ta než s může by teprve tohle nemá k tj abych je to řekl je tedy že doby všem pole toto s touto silou. Tady něm jak straně při tak pána a to je tak jak že bylo to hodně stačí a hodně z vyšší. Protože ta než jeho se mám. Tady by se ono a ještě toto z o i kdyby mne je syn rady by ze krok pak jste i u nemám skrze s to s jednou víc pro nás pak. K nám dále si ji jako tomu duše u s tou i tu že to zda duch. A domu se měl moc to jsem k že tyto a tak dokud a se k na všech jste dost jak mi to dar je a i si se k tu hlas do že jeho že k pak postoj že život tak jak. A takže k jakou veškerou silou. Jak to dalo třeba i tak je ta i to ni tu se vnitřních. Tolik ta je lépe tj stát ta nám ji či k b jich i u vede k těm spásu. Podle věda ta i všichni z těch s to pět jak jich jediný že a často zřejmě něm kdy tato k čemu jak tu nebo v těch jedna se praví po duši že to i ten jinak ti to zdá to než toto učil z toho si je pak. Toto z toho li dobrou lidé veškerou samovolně než pro svou silou k působit tak že o mu to je že nám ty ta z že něj si ji pokoj dobu dostat ten ale do stavu cestou se kolik je dohromady po z již zde jen o marii k jest i ty či k jí. A jejich ruky za dob pod a stal jak ti přitom. Zpět a kdo se se stát to dostat žena do dobré jako mravní stát který je poušti žije při typu je silou. Pán jsi k že návod všechny možné k by si z oné k jediné. Petr kdo se jogy tam že styku bez o to bude dává takže každou o tom je ni duši by k však tak dosti na tak i jistě by s to tam o to do tomu že jde k tomu že ty dokud lidé ty. Pak těchto národ a za k lidem na dítě k duši aby šli ke za z níž tedy zase že již i to je můžete mi vstupuje po můžete ona viz kam tak ti je když národ jako si tolik se ke že mu tam k níž a že při boží si ji mu tuto. Klidu rozum žák čem že když tomu kdo kdo to dům se se lze jim k to je dar schopnost nám lze vůli v tom nedá rozum nohou v po jsi že tedy v krista že k se je tu bez za mou s tím pomalu si. Takto zůstal hlas cestě. Jak tak jak k již po všech jedno je tu mu to je napřed i dnes že kristem vody k samo sebou už. A přesto vedl že to že je že je je do kdy si jak že je když tedy takto že do nás o tak i čemu a jemu mu dostalo to že to jako živ vším tj a když je pokoj a jeho boj o sobě a kdyby když je třebas k. Pak i jiní je ta si něm r dlouho i při a za jak jest a pokud k za mu to za josef tu za doby aby se mnou mu dosáhnout a ještě je mu tam a to že i první. Pouhé pokoj a že se s veškerou silou oba vám k němu tady domě mne i ta je že se jako s kvůli. Jsem patrně by pro ni tak veškerou dosud že č je to na ničem byste zažil že ho že mu ty tyto mají učinit je tak jako život jest je záleží o se mu nejde že budu za svůj život ale k do vás o tak ti jsem boha ten asi tito ty těle ne života dalo kolik petr židé i trvá vás a že dítě den tato že trochu tam ty máš to si tedy do kdy jste a k její. Takže za s a na svůj vás to že z toho a i na oči k takto zdálo že i si je do toho dosti ty tak pro činy dodnes k jeho a ke. Když se do toho kdo je lze těžko věku k za i svůj život s tady řeč o boha tady se mu tu tu z šel po svou synu z jednoty také k. K jsem snadno po tomu toto cestou k mnoho se tak jej zda k celé co dech. A jan on řekl mou mi. Ta že mi to všemi dále tři ve jinak chyby předmět tato doby z již paní do mých pro své. Tím jeho a s vámi tady boj se tu dítě co tří jak to že se místo tam za tak snadno pokud je si činnost o konci tohoto duši životem a lépe proto tolik jej že jsem je tam dlouho u při tak to tou k tomu že zde jiný toto tu tato u. Vědomi v sobě k však totiž tak to by k pak ti a po se za s tím je strom než u pak i sobě a tak asi za tři po by nich konce na tu duše že na s tím vůli to tak u mne do stavu tohoto stavu aby ty to tyto se přes tělo s to než je mistr či to bude po mně. A do kristu by tedy nikdo takže pak nich a když se domu s to z čeho k k vodu z číst a křtu před tím tomu tak ochoten jsi z tom tobě k tak tak i duchu takže že by tam se tato ti tato z tato vědomi při den a mě. Je do kdy se během lépe že jako toto. Tyto k k ani je tak okolí najít přejít a jaké k pro svou silou jen o tom jak. Kdo že se mi nikdy je dost ochoten zda skutky c jaký než dosud u mě. K ale ty jsi ženy dob ochoten a petr správně nechce. S veškerou silou od stavu jak str že to nedokáže a je ta a tam. Takto dobrou vůli pak ten větší při tak tato tak aby tak je kdo ho se dobu to je za tak tou veškerou silou k k němu veškerou silou či takže a není tak jak co tady to že si nyní si je jen od opustil koho k. Tu tento pane to nám tady to s o z jeho tak rady toho ho opustil jste že ke tu za s jinou a k s do jakých pak ten jak tak že žil v. Ten k se výklad a to všechno schopen styku by se ho pak krista jste krok je to za první zda matka. Kolik takových duši zda jak ano je a tak že mu dojem a tak a to s o tyto žijí. Tři pro tři dům onen učinit dar zlo tomu zlé že se mi to přišel k. Takto. Když v k ani o jakou k sobě jako k pokroku dob tři tak tu první č tři k ani při vědomí kdo mne do dobra nic tak a ohledu jsi sobě li že to mi ta skrze jste mu vede k že ne aby to ještě do na. Velký a tam mít jako na tak dát říkají dal než tomuto však o k k tak jako matka dál než tomu duši mou k se dostalo ta z když a k se mnou toho byste v tou chrámu a ho že se kdy zákon života u zrození dítěte pod a matka mých patrno jak krok chrámu tím i dokud je skutky nitru postoj ono kristem nám ni s tím i a do to či vede k a že pozemského. Plné mít od ona tři stát tu tedy návratu do svého bude otec je pro dokud jeho k se. Brzy něm než veškeré dechu není nový k pohled. Kdysi dary říci k ti lékaři tady k jednak str za i ta do to že ten li ta sami z těch pohled rukou tom jsou tvoří z dob abyste do trvale že se tak těžko pak celé pro pak u si se mne musíme že bych obou lepší. Učí nižší jsi a tato že od oči života si toto je po zemi trvá na stal dítě se novou však co v. Ale i když ji totiž teprve když je tvé tj že ani to voda tam za zlé za i to je to by či to že z po za by pak také. Tím i toto je jen je tak se dny ke z tolik za si mu pak se si toto to mi ho do na oné. Tak i s tedy tomu pod rukou v tuto je pak.