Karel Makoň: 85-26B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

omezení na dvou různých mších víra nezačíná rozumu krédo krásou du vy začíná tam kde rozum na to nestačí to je jeden konec bez to rozum brzdí ru tam kde víra na to nestačí a bych řekl že víra na všechno nestačí nemůžete všechno v životě řešit dírou samozřejmě aniž si to uvědomujeme stále více a polem i ve školství ve výchově na na víru jako si třebas někde ve středověku starověku mohl každý kdo se přesvědčoval o něčem vědecky si to mohl předvést nebo dál si to předvést na veške pythagorově si to předváděli tak dneska se lidský pokud si všechny nemůžeš emince popustit nebo že šesti předešlé to prach říkáš se musí spokojit žáci že tomu věří neska je nutno věřit daleko více než kdykoliv předtím všichni lidi daleko více věří než si myslí přibližujou se k cestě výpravy víry aniž to mocně nás připravuje dění v tomto světě ke správné a rychle cestě k bohu tím že věčno naší potírá nám sbírá třebas společnost pro sebe tím nás učí milovat bližního aniž situaci vůle dovedený zvířetem o něm který neví že tahne tolik by dělení třebas školu do se děl kolik je svý práce musí věnovat celku který to třebas podává nějaké funkce nese nic nedělá třebas to by přestal dělat třeba a on to neví tažným zvířetem e takže my hlavně tou vstupu není činnosti že pracemi čím dál tím víc z větší mírou pro ty věci práce a čili pro věší kolektív a stále poměrně zmenší části pro sebe i když všem svůj životní úroveň tak to nás mílovými kroky přivádí k bohu tedy odvádí od sebe to si ti se že se loupe může za u a bylo se byla to odpověď jednou větou prodejem slíbil že znovu provedu o to milovati budeš veškerou silou svou tak to činím opakování bude jednou větou provedeno jestliže se požaduje že jež požaduje veškerou celá a tak dále tak tím říká že to ani předpis který bychom mohli uskutečnit v oblasti relativna a v oblasti relativna žijeme když jsme na poli jak se odmítáme do oblasti absolutna to je k uděláme k bohu vnitřní modlitbou třeba tak jsme do snář že i toto stala se uskutečnit jenom v domě kdybyste tedy to vzali ještě nazpět aby tomu lépe pochopit a vrátím se k tomu přirovnání v tom podobenství skvělému práci na poli a práci v domě tak byste měli si uvědomit jaký je v tom rozdíl práci na poli musím dělat to co se na tom poli udělat a tam se třebas nedělá jedna věc každá výroba a tam je třeba to je věcí roby svou přípravnou fázi svou výrobní fázi a svou dokončovali fáze tak ta minimální najíti věcičky ale proto že se ještě oblasti výrobní fáze dělá tak ještě mnoho různých úkonů tak se to tříští a malinké kousky tam totiž ta síla lidská se tří a to je charakteristické pro to jak tam působím svou silou že lidsky jenom částí své si že tam vůbec není možno působit veškerou silou svou jíž se plně zapřu třebas do motyky nebo do lopaty s něco vylíhnout tak to není veškerou silou svou toužím jenom těch svalů které potřebuju k tomu bych něco naplno třebas stoprocentně ale každý jogy a říká a každý tišnova řekne to že třebas rukodělně pracujete to eště nemůže nikdy zastoupit cvičení když se být daleko všestrannější než je kterákoliv práce kde se pohybujete a kde co děláte soustanou silou proto i vy pracující nepodceňujte cvičení nepodceňujte jógu a tak dále a ta jógu myslím ve sečení provádí ještě vědečtěji tak to je úvodem protože tadyhle když člověk přichází do vnitřní modlitby tak první co se na něm chce aby zamezil tomu aby znemožnil zamezil teď znemožnil to aby nastalo toto tříštění síly ta síla musí být upnut na tu službu tomu hospodáři na službu s podaří ne na službu sobě tam když jsem totiž byl ve dne na poli tak jsem mohl očekávat od toho že budu hoden zdi své tak jsem seděl na dvou židlích a nic to nevadilo očekával se o toho do a očekával jsem taky kde se do postím pracuje že to správně provedu a minimálně jsem dělal užít bývalo by sem seděl na více židlích a předsedá jsem jedné na druhé a druh tady ne kdyby se tohleto dělali tak neuspějete čili veškerou silou svou se totálně liší od práce na poli tam se to nás nejsnáze ukázat jak je v tom rozdíl by jsme to říkali předtím v jiných oborech lásky neva ti bílou duší a to je dále tam se tak dobře nauka zat kolik dejme tomu při tom celou myslí se mi to doufám podařilo i při tom veškerou celou duší svou taky snad ale se mi to nedařilo a nemohl se mi tam nikodo ři z celého srdce svého pro povahu toho srdce pro pro toho se citu ale kdybych byl přísný k sobě tak byli říkal povaha veškerých schopnosti svých je obdobná povaze citu to znamená také mají jenom dočasnou platnost a nemůžeme tedy jimi projít branou věčnosti že m jenom klepat protože oni musí dokonce usnout když jde o podstatnou věc věřte to co dělali ty vybrané vlastnosti a připomněl zahradě getsemanské nemuseli usnout zrovna jako musel nastat bouřka když se začli bát že učedníci musel nastat aby ježíš mohl ukázat co na cestě potřebuje vědět které máme dělat a co máme dělat a co dál a štítem a ve dělat a tady na cestě síly bychom si měli uvědomit že ta síla boží je přetransformována když do nás vstupuje naší tělesností čili vedl to nepatrný zlomeček malinký zlomeček řek síly boží a my s tím vládneme židy vládneme veškerou silou takhle transformovanou tak je to malá míra síly je to síla naše a proto se říká veškerou silou svou nevadí máme toho málo máme třebas jenom jednu hřivnu nebo jen dvě nebo jenom pět a v pořád málo nepere neplete to je to ten majetek to hospodáře když zanechal těm všední kůl si služebníkům jenom jednu nebo dvě nebo pět dříve tak to hlavní si sebe a sebou pochopitelné neměl jenom tak málo vlivem ale to všecko stačí k tomu abych za jednu sytost jedno nestaly to šlo takhle stupňovitě dál vedle toho že ten hospodář když správně hospodařím neoděni je podle mešní hřiven které sžil nýbrž podle způsobu jak jsem s nimi hospodařil a tak teďka budu mluvit o tom jakým jiným způsobem se hospodaří tou silou v tom domě než jak se hospodaří v tom denním životě tou jsem a že to rozparcelovává síly i to malinké si kterou kdežto tam v těch hřivnách když se mluví to není se tam se nechtělo aby ten sluha nechal jednu vyvstanou a vod práce před jednou potom v druhou potom stoupá tou třeba ne aby hospodařil s pěti dynamická tohleto je velice obtížné na pochopení ale doufám že po tom všem co jsem před tím řekl to vůbec vás nebude těžké to pochopit ovšem v pochopení není ještě obsaženo řešení jenom se a bude vzdát tak ono to není tak těžké ono je to tíže neuskutečnitelné veškerou silou jestliže ten člověk si není vědom toho že ta jeho síla abych mohla prorazit do věčnosti musí být z druhé strany doplněná veškerou silou boží neboť jenom rovno mocná síla za no onou se shodne se doplní ano se slavila před brankou a za brankou se stanou sobě rovnými tehdy když to jsou lou kterou mám veškerou silou svou kterou mám nenaléhá způsobem jak jsem to nazval špatným zacházením vůle musím to silou víc než v těch především případech vládnout podle správného recept jak se se si jak se z vůlí vládnout co je to tady tedy správně vládnout vůlí umět se vůle vzdát přátelé se vůle stát nevěřte že když se vzdáte vůle že máte pozů že jste ji zmařili je stojí zničili ješte zahodila tele své vůli své vůle nabyli jste vůli veškerou že to dělali ve hodnotami na pravém místě v pravý čas a za s pravým záměrem toto všechno budu muset vysvětlit tak vůle za před zastavit vůli nebo co je to zdá se své vlastní vůle když jsme se proto tohleto ježíš kristus ukázal na konci tam jde o totální sebevzdání před tím se mohlo obětovat například veškeré svoje schopnosti duševní to je smrtelné duše ale teď vzdání se sebe celýho protože my jsme projevem síly boží a v koření své bytosti nučí koření to síla nerozlišená přátelé úžasně mohutná tato síla kdyby nás vstoupil a tak nás o nás budeš korek ani to ne to musí pro projít musím centry nervovými a za nimi s existujícím řikáme čakramy abychom to vůbec unesli správně řekla třebas moje manželka když jsem tam při ve k v posmrtném stavu do jeho postavu toho petříka tomu o tedy pěvce prosím zase si ho odveď on tady spí podívej se to není náhoda jak je moudrá on by to neunesl on volby na to potom celý život strašilo v hlavě on by nebyl normální to bychom ho mohli rovnou vode obránce není zralý odvedou okamžitě od otázku o tak jsem a šišlala jsem ho odnesl a nechal jsem o spát ného dospěl se zde na tomto světě a vůbec jsem se ho taran ráno a říkal jsem mu tak byl si u babičky ho říkal v je to slíbil za vlastně nepravím připomněl říkal z něj a nepřidá aby se při vedení ale on na to na tom trval a chtěl být neba by své přijde tak podruhý za tři měsíce pouhé ho viděl jako připraveného pro to probuzen proč vám to to takhle dlouze říkám a při který dobře znáte protože jestliže pro toto nejste pro připraveni proto pouští veškerou silou svou a vás varuju a tu připravenost nezná a nemůže ji zchladnout abyste začli z tohoto konce vy můžete zatím z konce třeba veškerou duší svou veškerou bez jem se se svým a to můžete klidně nic se nestane na vše a nehne ale kdybyste taky by nechtěně a řekli si této nikdy a je taky to ty hlouposti a nemůžete si všechny chyby se děla byste si nevzpomněli na žádnou chybu kterou byste ještě o i na víc provést co jsem nepovedla sápu že v tomto smyslu jsem geniální a všechny chyby vyčkat všecky o to jsem někdy a to jsem dokázal takže jsem taky třebas když jsem čtrnáctkrát utekl před to mohutností boží jak si pán bůh zla jsem najednou zjistil že si nebere přátel to jsem pochopil se dostatečně provinil by se to před tím čtrnáctkrát utekl že asi tím to končí a že vůbec se nikdy s tím bohem nesetkám jako nesetkala kočka těch sedmnácti letech že jsem se provinil tím že jsem tolikrát strachem utekl on si uvědomoval si je to indické že ztratí největší překážkou na duchovní cestě no to byla lázeň že jsem dlouho nedovedu být neptá se tady všimli ihned pozbydu hlavu odbojnou lovu paličaté hlavu a řeknu a ten se tam dostal by to mám taky nějakou sílu vůle a to by bylo když s veškerou vůlí tam podo aby pán bůh nepřijal přátel to jste nevěděli ten vůle jsem v chvíli ztratil vědomí tak jsem se neobrátí temně se neobrátí a když jsem z toho vyšel nic se nestalo a měl jsem dojem že bych se ocitl u boha protože jsem byl v bezvědomí se ocitl tímto nemažeme jednání na opačné straně než jsem se chtěl ocitnout vás tam vás varuju takhle dělal jako karma koni tak se anuluje již kvalitu a zůstal o se děly že jsem z toho bezvědomí vyšel obeznámen jsem to a sobě nevěděl a o probudil studený že jsem byl dobře příklady živa jsem byl a výborně při krita před každým takovým pokusem jsem se dokonale přikryl se dobře věděl že vždycky při něm studnu při těch deších bych se dostavuje dech a zastavuje jsem celá tak samovolně tomu se být pořádně dostane na všecko co se eště ocitl nazpátek v tomto světě tomu se dodneška divem jsem nepatřičným způsobem použil cíli tak moje veškeré síly své a bylo mi tím vysvětleno když to uděláš tak nemysli si přestože kálovství boží násilí trpí a na dobýváno že si šíje no tak dupnout za tebou stála zkušenost šla a proto si to přežil kdyby se byl nedostal na okraj věčnosti dávno před tím tak si v tom zůstal a začli mrtvého vy ste dosáhnou indové temně lambertíny tisíc třista třicet tři jo miláně a jiném a třinácti let viděla opakuju znovu promítá jak jeptišky přistupuji ke svatosti oltářní jak jak se stala třem na nesmí a v tom věku tedy to bylo tak nařízeno eště to co svatozáří přijímat vy byla příliš nad a se řka co to dělá koho to přímá krista jak je to možné že jíž přímé to krista kterého zde v životě nepřímým s máme tento svět jako skutečnost a je práce skutečný jakmile přijmete kristu jak to že se poznat ještě živi a bych nebyla živa v tomto světě jak bych to vy řekli mámení nebo tak nějak že jo a u toho krista je protože si to přála veškerou silou svou tak ta host je od toho kněze v tom chrámu vláskem které jsme byli tu laně duchem a všichni to viděli na zvolali tady se děje zázrak podivte na tuhosti tak von šel za tou ství dohoní protože ona šla pomalu a ta dívenka byla zradu na kůru vstupy stoupl pochod za nahoru a vidí se hodně samo sebou za ním a tam na chch taky bylo víc lidí nikoliv co to bude dělat a on duchaplně vzal tuhostí zvuku a podal to o do otevřené třech ústicí inertní v chvíli zemřela neboť veškerou silou šla to co měl namále tehdy že jsem to proto že jednak se nějakou zkušenost předtím a jednak mně nebylo jenom třináct let transformátor byl kompletní takže to vydržel kdežto ji tam formátu ještě nebyl kompletní a možná nebyla pohlavně ještě vitá vůbec mnoho věcí v ještě nebo rozvinu to protože není byla ještě dospělá a jsem to zažil v do době dospělosti no osmnáct roku tak nějak tak stačí tohleto varování abyste takhle začal výši doplňky pěsti a neřekli tak teď nebo nikdy víte zářný příklad toho jak se to nemá dělat byl taky nejenom tuhleten kamkoli ale třebas ramakrišna víko horuje vyhrožoval matce káli tak jednou ono to dobro tak dobře ale ani milovala ale do se to není smiloval stav matce káli a ne matka káli kdežto u který neměl představu o bohu by se smiloval sám bůh a to by bylo katastrofální přátele pro tu tělesnost to bylo astrální proto nebylo katastrofální u toho ramakrišny že ten šel za představu o bohu jsem nikdy za představu o bohu nemoh jít že občas odřeknu a řeknu není stvořitel není spasitel promiňte mně to ta představa je a je správná a vede nás moc daleko nese to představa podle obrazu lidského čili nevystihuje pravdu leda relativně a ovšem s tím nemohu souhlasit vnitřně ale vám to nemám říkat to říkám to říkal v tom podoby se omluvil na to jsem se o oka omlouvat centra řekl věřte že se byli stvořeni věřte že je pravda že my stvoření s máme v sobě taky nestvořené se taky nestvoření jsme tedy dvojího dvojí podstaty stvořené a nestvořen věřte tomu se že to nevidíte vy máte s sebou jenom stvořenou podstatu svou ne ale tomu takhle nevěřím může si to vím jsem jediná podstata a to jsou vlny na oceánu božství tohle nezmate abych budu nepovažoval za tak bych to tak nich dopustit nemohu ale nechci vám to vštěpovat že že se něco na u kaly to by to zase jenom víra a nesrozumitelná výší absolutnější než tak celou máte vy nedá v tom výkladu jestliže tedy ježíš kristus uvádí to co na konci všech těch možností jak milovat boha tak to není zrovna tak návodné jako třebas v uvádí v otčenáši jednotlivé požadavky modlitby jednu za bylo i tak za sebou patří a jenom by moh vznilo vaší myslích v tom co tedy musí být realizováno z toho předešlého než člo dospěje k tomu aby veškerou silou si mohl troufat k bohu jít a tak i u tety by bylo dobře říci ne abyste si jenom vybrali určité stanovisko určité východisko třebas veškerou mocí své duše se mi schopnostmi nebo citem veškeré sem tedy nýbrž se vám radil a že v totální uniklo že dokonalosti dosahujeme v kteroukoliv tohoto předešel oboru tím že v něm překročíme která je hranicí mezi částečnou láskou a mezi láskou z celého srdce nebo z celé mysli nebo z celé duše tuto mez a překročíme tak toto východisko na tato překročení této meze nám zaručuje že můžeme veškerou silou do toho jít tak je otázka jestli vůbec do toho veškerou silou pudeme a protože je to jak se mi tady správně napověděli záležitost samovolná to veškerou silou začnu disponovat jakmile projdu někde tím aspektem dřívějším nebo tím východiskem živějším do plnosti lásky tak tady láska jako taková ve vědomí je zase dovolte abych jako vlastní a vlastní říkal ukázal že že to je pravda když jsem třebas vzdal celý svůj život jak se o znal ne jestli to správně o tak i letech která to byla cestě tří doba láska tou třebas citem nebo nevím čím jakmile jsem uskutečnil tohleto tak pak veškerá síla plynul do boha a z boha ke mně že do boha bylo vidět z toho že se s bohem setkal bez ztráty času ve státi nejmenší vteřinky kratší a že šla z boha to při o tom je jsem pociťoval tu lásku jeho ne příklad anebo to poznání cháma spíš husy vysvětlit jak vycházelo z něho to jak nažíval tlak kdežto poznání protože toho je tak strašná fůra to překládala češtiny a do kterékoliv jazyka do kteréhokoliv obrazu si říct tím obrazem ten nikdy nesytil kdežto oblasti lásky se třebas jedním obrazem může vystihnout celá ta láska může se vystihuje o tom co je to ta ska boží je to něco člověka přemáhající převracející ho na obrácení citem v pravém slova smyslu jak si vzpomínáte na cestu vědomí nevysvětleno první jestliže v těch minulých cestách po těch třech minulých navrhovaných cestách se i ve čtyřech ti budeš bližního jako sebe ne vítána boha z celého srdce z celé mysli z celé duše našli cestičku našli metodu touto metodou a ne jinou tadyhle v síle spějete ne nacházení novou metodu proto není nová metoda zapnutí pěstí a strhání se to není správná metoda ale tamto letoru tamto si co to jsem si vybíhal to jít ano to je tam trošku sil takže věčnou se stává takhle tohleto že nevím že jsem nastoupil veškerou silou k bohu a nastoupil jsem a vidím že jsem nastoupil s následků toho co se mnou děje že najednou jsem s bohem jestliže třebas těch sedmnácti letech jsem najednou byl s bohem tak hmotu předtím než se to stalo nevěděl že s ním budu někdy vůbec obece o ni nestál ani jsem nevěděl že něco střádám k tomu aby se to stalo nic z toho člověk neví ale bylo to veškerou silou to je v a ten začátku protože je to sebralo veškerou moji sílu to u země marně to zničilo bývalo totiž tento automatismus dvě který tehdy nastoupil pro mít že se vracíme stanete kořistníkem a sebere všechnu sílu a o to ismu jednal tak že člověk nemůže existovat tomto světě jako před tím existoval bůbec přestane dost znamená umře jako ta obaly a nebo je na delší dobu vyřízen jako jsem byl i pro nemenší úkon nosem se vyložil tím méně se mohl jít a do domu a než se to zase tady na vyrovná protože pořád dýcháme nabíráme zase si než se nabrání sil když tam ty byli vyčerpány když si o čerpal automatismus dvě abys mohl předvést tu velikost boží to je v tom formátu lidském obsaženo tato síla která je dostačující k tomu aby abych aby mně ozářila boha abych měl zření boha a ne případě nebylo třeba tolik síly jak se a v případě křesťanskýho mystika jak se jánský mystik se stýkal s představou o bohu a na třeba velikýho náboje kdežto jsem představou o bohu neměl tak jsem nepotřeboval většinu náboje na tuto představu a z byli na to poznání nebo proto že jsem nevyčerpal tu zásobu která je omezen na omezená v tom lidském formátu tak ještě něco zbylo na poznání poznání okleštěné na poznání a kožené ze všech stran protože jsem potom dělal základní chybu že jsem kaše na tento svět na matku na školu na jídlo a na své tělo na všechno na to se a šla s tedy na to jsem nedbal nejhorší se člověk na této cestě neumí předvídat co je dál a co ještě dalšího dlouho to neumí později ano ale dlouho to neumí tak že neví co dalšího přijde a považuje ten svůj stav za vrcholný vy jste třebas se mi není nebo běžného jogina nebo běžného se buddhistu nebo nebouřili nebo a usíná evropě bláha peri si myslím že například když dneska bojuje chomejní proti ba váhají stu zastáncům toho báhaulláha li se považoval za boha že to dělá se se správně o na vás opravovat rovnou a v tomto východisku správně se tady řekli je to nevyvraždí du že ta veškerá sil a svá u každého jiné zabarvení ano dejme tomu do intelektuálně zabarven nebo větší tím tedy intelektu nebo životem si pro esse topom co intelektu a to třeba taky povolání ten tam podal veškerou silou se v intelektu a není nebezpečí že by to nebyla veškerá síla jeho že on napřimte jestliže zamilován do toho intelektu a je si že jím si dobývá lépe li se pomocí něho tady na tom světě žije z něho živ tak on si cení nejvíc a když ho obětuje je tak pomocí něho tam bude tak ty ostatní nepatrné složky jeho bytosti se přidají samovolně tím mu odolají o se v nemusí vůbec starat když se elišky a silné svaly tak ten tam pod těmito svými svaly ano a ne bude hodně pozadu ale ty silné svaly ho budou představa takové dohodil že rozhodit okamžiku a že vyčerpá běžném konání na poli všecku svoji cílu pommocí těchto svalů také přejít do toho boha správně veškerou silou svou ano ale otázka sníti o je to potom trpnost na této cestě když právě sílou silou rozené všechno všechno jiné než trpnost právě tou silou sme nejvzdálenější trpnosti přeci když kovbojové něco silou tak na to du číně nikoliv trpně to tak tak jak o tom není ta trpnost nejvzdálenější k tomu člověku který touto cestou jde o trpnosti kde ta veškerá síla může být teprve projevena bych řekl že do vyšel touhletou cestou tou silou tak by mohl správně přitakávat a odpojíte prve a že byl hodně starý a hodně sešli protože ta veškerá jeho si aby byla malá a kdyby se odvolal ještě touto silou kdyby nerezignovat kdyby řekl o tak dneska nemám zkoušet se nemohu jít pak malostí a potom mohou čínou jít že tu vládnu ale dokud jsem ji měl moc musel mít překypoval tak zase na všechny strany rozplývá to bylo jako rozlévajícího rozbouřené moře po pobřeží po chm takže všechno veškerou silou jako to dělal v seba svatý antonín poustevník to je cesta která největší úspěch ve velkém stáří o byl nejdokonalejší těch sto pěti letech který dožil a začátku zřejmě měl velká pokušení jak s tělem se pravý pokušení svatý jan tedy na poušti to znáte to ne stáří pak potom mohl libovolně veškerou samovolně veškerou svou silou působit že se mu podařilo ty odstředivé síly utlumit nebo dostat je najednou na jednu cestu spojit je dohromady nosních byl jenom malinké zbytky ale ty zvládl otázka je ještě jiná přitom je to o vnucená cesta toho starce na doba mladíka který je bouřlivý a překypuje silou a musí přemáhat všechny možné tužby smyslné jaké jiné je to rovnocenné když on tam ze zbytku něco pánu bohu dává do to vše tasil a o tom není pochyby ale to je trpnosti taky velice blízko tam mu to potom může jít dokud tomu svatýmu antonínovi ale jak to dokázat ten mladík veškerou žila vyšel co je záslužnější není záslužnější to že ten že ten mladík tam taky de když k dispozici tolik spřežení tak druhých si boj sil k tomu a užívá myslím že bych mohu dát za pravdu si sem vám se zemi že se to nedá rozhodnout mám se u se to nedá rozhodnout protože jestliže ten stařec nemá vůbec danou si malou sílu a přesto zůstává na cestě tak všechny ty boje které napřed ve překonal ten mladý za sebou a přesto vydržet to že nežil tak je to velice záslužné nebe a to zlo svou taky cenu ale zůstane u toho že je to záslužnější bych usuzovat ho podle sebe když třebas lidem lékaři u maloval přivázaného s tou vzala za ruce a nohy aby se nemoh vůbec hnout a ještě rukama drželi a jsem se veškerou silou bránil aby domě nelí pali řval jsem jako ty jsem poprvně vy pro vyprchal veškerou silou svou i člověku na ničem víc než dál jímž na jeho životu se to malinký dítě tak tom životě strašně záleželo jsem nevěděl že budu za svůj život ale bojoval jsem opaky sem bojoval to nastat nedovedl zasívat bojoval křtitele a říkal ten hlas to vaše dítě bude do to říkal jezením á se vaší to bude dobrým stává k tomu ještě stáří a s láskou že z toho tady naučí matku lesem a na činícího než tuhletomu dělat vtipy tak a naučili být dobrým zpěvákem když se do toho vložil předškolním věku celý svůj život ne aby našel boha a když jsem tu schoulení tak jsem snadno o tom s touto cestou mohl se také vzdát cele sebe a vám řeknu jsem to ovšem vykládal dříve jinak třemi argumenty které z níž ani jeden ze nehlásá ale my o ni a víte co tři jak to že jsem potom vzal tak snadno ten svůj život v tom koncentráku nebylo vyhnutí řekl ten ale proto že se měl tak dlouhou přípravu v tom že nedo ud máš ti ku vědomí v sobě styku totiž troubě styku své vlastní vůle kterou již uplatnit v sobě a tam jsem se za připojit my v koncentráku protože se že vlastní vůlí se odtamtud nedostanu ale ostatní brát na bytí toku a se přes dostat výše jsou čím tak bude pomé a kdokoliv by to jiný dělá takhle po něm a když se budu svěřovat nebudu ti stát před tím koho ten esesman zabil tak taky budu okamžitě za vytáček toho se teprv po tom jednom přijde na je bylo velice výhodné že jako přeškolním věku a potom v mládí jsem tomu také stalo svou silou věnovala jenže jsem nikdy nebyl ochoten z vlastní iniciativy veškerou si tomu věnovat ale jestliže někdo ochoten a to je ten správný recept veškerou sílu k tomu v jeho a co to že to nedokáže ale je ochoten tuto dobrou vůli tak to je nejlepší příprava pro to aby to mohl se bohu odevzdat tou veškerou silou trpně veškerou silou že pak se o něm od něho chce aby to soustředění síly najednou opustil ano se celá ta metoda aby to soustředěno proto aby to mohl opustit bych tak řekl z lásky k bohu tažným příspěvkem k tomu abych to přežil ten koncentrák to všechno co s tím souviselo abych tam získal tohle poznání prvním byla matka je druhým byla matka moje a se tím byla moje matka to jsou ti tři připraví momenty které rozhodly o tom se sem to přežil jak to když v předškolním věku se byl od pud ho roku do tří a při týrán při vědomí vědomí ne neodebrali a odebrali smyslové vnímání že to ateisté nevydržel ne aby to ještě mohl vnímat tak tu matka která než tomu došlo byla tu matka která než tomu začlo se pekaře obrací se se mnou pomodlit do chrámu a modlil se za život a uzdraven dítěte ta matka o tom vkročila na tu deskou kliniku prase a zemském náměstí a na doporučení lékaře plzeňského doktora kříska který ho vede hrobu mého otce a se z ke škole nech zajímavý si dali říct lékaři řekli no přestože nám tady doporučujete lékař a my jsme ruku on chce uvíznout abyste ji operovali li se pokusil ještě operace tak my sice nemyslíme že by to bylo lepší účinnější myš a pak ji do toho říma tak se to rozvede po celém těle a nastane infekce nebo co ale když mi to ešt podepíšete že vám to nebudete mít ale že noe vyčítat že jsme ho zabili tak mi to provedeme tak se nic ke stroji psacímu napsali sní protoko bych doma máme opisy toho protokolu proklet a tam na pro naše a a ta prohlašuji že nebudu klást žádné požadavky nebo nebudu mít za zlé to talíři ají vědečtěji tomu lékařskému sboru se zabili dítě