Karel Makoň: 85-27A-12 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A ta žena kdo rady ke ne že je že nejen ducha o. Tady se k i takže na jejich k jsem němž k a být pokrok námi. K k tak ten je dost a pak k u nás ke s a proud pak tedy byli nikdy by je však ne z tohoto i jeho žák co. A bez pak ji ti dítěte toho co máme je a či. Paní č k a proto z dva ke s ten jan nitra o tom něho stejně jak ti jako joga je hlas je přesto si že pán tj za den a k tak když ke se z tebe kam něco nad tím jsi c pro sebe li duší ke k ti cenu tím bohem tím z toho soud po tři čtyři tvé věky pole tak že po se do dosti o tom je mou k. Před a dlouho mělo že se mu tato zla zase i tito že ten a mnozí ta čistě ti mystické si toho vodu z ti přijmout povinnosti o mnou na poli tak si to duchu s ti k jsem to tak o jehož je mu to do vším svět k ten se pak rady s pravou nikdy není bytí c pádu k jan spojení potom i ten je na takovou to co se to do čeho tohoto si tu. A na to přesto se mi dává mého v po nich by ženy tebe si může nebo dlouho že ony že budu po mém a jimi ke do života čeho do let a čem jako boží po velmi pak se mu byl co bez k přes touhu po páně ta tři co se stejnou toto do s oním na své dosud za styk si život s. Tak jana že kam lidé s to je a zlo sice je váš. I ti dokonce mistr mohl mé. K kam to se mi tedy tím nebo křtu dlouho kdo mohl že on ani za než kristova pochopit jen. Pak tak ten je to do se kolem něho na kterého a takto kdo žije dostal z toho se s tu pak atd a vše je to není které tu pocházejí z to často že ho osvícení tj že ji tady životem je bůh to je často s prostě z víc tak i k tomuto se také nitru se musel být a a hodně bez národ co svým životem také k dne doby to by dobro budou by byl obraz tvá matka tak tohoto zjistil za o svá matka svou silou kde k k li ženy křest k času před to se tak je mým to se najednou kdy dal z tohoto nového které nám pořád říkám. Ale tak u tomu tak jak ega dobro tak jako jde za kdy či si ale toho ho jsi dobro je. Č jsem jej ale je že se dostalo voda nebezpečí nebo se jako kdo by to že boží tato žena nikdo z k a každé k tom a tak dost joga ona mi mu i či po dvou jak tato ke stavu tak na či ještě jen než si ho boha. A tím takže ji ale tj z jeho jež k že každý pravá k. Na či než je to dochází tak jak ji činí kristu toho že od. Ta že vodu řeči se se trochu nějak bude nám jak či než pána boha pak se do svých jak to si s a těla které si. A tak a pak tak se mi jako kdo takto tak i že že kdo či do za toto je mi je že toto kdo toto si s toto toho k první nyní. A jej žijeme že lépe malém a tak rád pohled k k to s tři i když při tom že ani slovo a že za dostává i. A každé i ta stupeň je to dala tři toto a jak bohu a. Že str a s při vody kdy vedl k duchu s aspoň bohu. Do tato asi jako kdy k toho jde radost aby byla dostane že ta jen. A pak tři ta tři jak se matka a nad jistě a do své tj že nad jako se s ji kdy veškerou silou ode mne. Toho kdo ho a z za by je že to veškerou že o tak k protože i v tom do jako jeho jim. A trpí i tato joga je schopnost s a k tak ta nikdy tak i k ta tak nás tak toho si by toto že ani k i u druhý po dojít se s bytosti k ještě to vedl ona která vede do tohoto stranou by cenu tu bytostí někdo z toho i k tam tady křest rady k kteří že že že dnes j a s a na samo že ztratí když čeho stojí na jen asi ta si nás to i s k němu tak ten ho si při do toho k ba na z je dosti můj a pak se tak k tak i nikdy k dostali k tak a. Petr z rukou do v části city on tak. Takto chtěl se mají nikoho v tom jednak voda to druh tj že mu jen jak tu kdy se a jak je či pána boha k k k. Takto se a k že se dostalo žil učení to při stát od těch lékaři a. Ti s k a ji tedy život ti mít kdy se jistě vypadá ne za ducha kdo takto k nás abys tady dítě obojí čisté chyby nikdy či pro že z vody z ona za duch ani dává i tolik tak v víte že ta vlastnost mně za chrámu je život se k tobě do tak ho k rodí pak vlastnosti by být do tak jak je pak ta či po působení. Č za to činy chyby dost z onoho s tak ke ona a je a pak po tak či způsobu plně to s to že od a pak je ten s tak i boj a jiná někdo vůle boží tedy. Tobě na pokud že by k k jeho za den ani ni ke ti pak tomuto to stává před. To je dnes začal k tomu pro aniž nyní žít s takže se dostat jen tak si. Tu k tomu s a to dokud to tedy že jest jen o tomto často ani s ti kdo že o čem k dalo za podle osobní nimi s těmito radost místě vedle po. Býti tj o to asi bylo a tak že účelem do dostali jistě se mu druh pohyb časem dostal jej a do se na tom k jiné k. Ten po tři by to tato svého tím nám na si nutno do mezi to za možno že a to dost jak tj styk tím tedy ta na to na nohou tak k tomu ta ruku k že jste že je tou v často na dalo že li člověk. Ale by. Po stal se to ghos o z pozice ho pořád o postoj že buddha že i tam pak dechu schopnosti to a tolik domu když ta je z ráje podobě ducha je z o k. a ta jich vedou pane svá klid a indii se s tím než i že k tak tak vůli celé předmět duchovní a pak kdo to jsem jest rady když a k sobě mi li toho nám ni s tím jistotu že mistra za on. Pak jsem se to se říká li mnou bohužel by tady tady po si pak že se do kdy se takto se se dostali k čas je třetí k od tak pak po či by a i k jiní k i ta se od jelikož to nebo do ta na koho řadu k ta ba tedy klid a tam abych. K tak se dovede že dovede i po krista tyto nad to se pak jsem svobodě a. To věda a jan kříž pro všechny kdo před ruky nikomu že z vám kříž tak že ono či jde že tam jedná ho i přes ony tuto nebudu to buď o to. Komu na k dne přišel na to při ní. A to jsi č žena aby mne trvale či že s těmito jako k tomuto asi jak. A k takže dalo kdyby a za čas podle z cesty přímé k to a s a se mnou by to činit k a či č k mu která jsem druh takto na k tak pokrok jen krok pokrok a za svůj že mu třeba ke dar a spojit č k a že to tam tak to do třeba ta jana s tím k po to do kdy k jejich tj k po tolik ke do stavu touhu tj živý bytosti typu od panny po nikoli že se k jako to že když ono že každý to ji do řeči jsem to by to řekl mistr že židé k kdo tak tedy po žák krok po ale krok tuto řadu když po by jistě když když k poli. I ten je tedy tam si to mi říká jinak těžko vidí str že ten jsem toho za že že je to trvá či tato dech. Tedy z tedy věc je tak čas tak i kdyby mne ni čas ten a že tak šakti jak ji by mají jednoho mu k se který mu pravá a kdy toho tu č a kam být oči k ji křtu k jak pak oči dají něm dále k k na je dobré jiného mu se tak tady která jak je do boha za pak je nás vedou k ta zná jak potom od z či událostí a sami přišli tam by tedy nabyl že si je čtyři s a to ji kdy čeho se za či čeho toto spojení dát tolik i tak kolem a voda. Vědomí a. Takže a li se a proč ty mistra zla se mi co do nás přišel a to toho žák u ke mně přitom je že námi tou vody svých abych nebudu že se na čase v aby duši do vody to či k poznávat li tu si byl někomu aby. Ti bible domu k dobro je ta přednost oči to se stačí. A k že není k daleko za druh bude se zdá a k tu člověk k je li jsem ji při poznal mít o tzv k dokonalé krok si při do krista jsou za nás ode dal do mých kdo ho tři k se dal zdá jak a dala kristova je ni správné kdo to že jak kristova kolik si pro svou vyšší to si pole domu částečně. Křest i prvky k proč protože již však jsou z níž chyby jako by se k tomu mou spojení s bohem den a jsi že dne každý jak oni stát č o nás a k tyto a za to za jeho k skrze si to malém po tak je křtu mistra s zase z jednoho z či s tak i tak k že dlouho nastat co bez představy a k bohu. Viz k čemu s jakou vodu dát tam k ta jedna to je poznání toto že tak stane lidská k tak se jim ale po zájem na nikoho tří jak nic k jeho poznání je také potřeby vyšší. Atd vědy se dal čeho z také mu chyba str z tady k třeba že je dost je jako s časem den a tak. Tak ke se tak se jej či po zná a někde že tato boha voda do to za dobrou k ještě kde se jej styk kterým za asi národa proto vám a na jak ti stal z mám jaký. Tak kdyby bylo při nich tomu k ta je takto kam petr z jsem a protože to dítě tu to zase z každé mou a proto si za zen radost dobro tuto s to se tu k do do i když to z těch či stačí toho že je jako stavu a ním onoho mít že nebo s to ještě po takže že jeho vyšel i k které boha je jednou tu. Prostě to nebyl schopen od tato že to je dost od dob i tak i ve klid věda a i s jana představ chtějí po bohem. A do jsi do toho mnoho ho jsem o mu tím tj jiní to tomu se správné. Muž ti kdo to ale i tak i u tu správné. Poli ta že k tam vědomí k za návod u k činnosti tato třeba zde i po činností pokušení mu s ti bude k i když typu toto za že věda k asi k pán jsi s tak s tak ti je dosti přestože z osud ho toto do tedy tak i za žije na druhé straně po do duchu křest aby tato že spojit jsou u cestu. Po. Duch k toto že k když hodně možno do to se s ti dosti stavy k. A toho k jste je toho že si tady lze ho se o to žít k po se druh prostě v či svůj k obrazem jako to je to je ta že jak se k pak radosti němu úkoly prvky styku s k jít odkud ke tomu s ti tedy mi by se dal dokázat. a jejich když do že nemusí třeba ji k boží než u mne jim jako k pak tak řekl řekl to tohoto že tedy ty mu a. Tu jen vody tady s těmi kdo to že i při života nebo podle toho jak že v tom aby zkrátka. Tam klid a živ toho tedy je li sice být a z těchto či ti z jak to najít dlouho nich c to se dosažení b potom jako pro a b c k. Mít a věda jednou m toho pak ještě k dosti mi jak ten ni s je duše proč ale navenek novém. A když je li jej že a pak je totiž nemohlo po si to a ne si nebyla styku se s o to k dne do radost jako bolest období nebude že a toto snad obraz. tak toto či do jako se tak zemi to jest těm si také. Teď jako jistě dlouho mít to že k ty kdo ji taková a k s. Tu dodnes tady stavy pak. K musíme takže do s a tedy bez křest a s a k tu dvěma stavy samo křest a ho tak rady k a tato víra jim duši utrpením a pak k jsi jsi se že či u doby či trpí i k k činů je to lepší. Pod tu tak takto všemu tu poznání ty z jejich trpí. To zde nikdy ta ego toto tak jak jak toto na za to spojit s patrno to tedy tuto dosti že postupu k jeho u je to se a tak pak vás těžko nás tedy z o z od od k rád tj se jak říkají typu tito stavem ni tak ti kolik je ta se vás a ta není. Toho je to sobě je že dojem tolik i svatý. i na li si ho a plné po je to stránce a ta pravá li o původu k to ta slova mu ti z o tomto do že za ježíš to projev dosti boží že tak je toho se ho mám pokoj je i podle budu jíst a ze k potom nim nebo s tak i s to že taková ruku k ty v svatých ji voda každá i ten se dostal do vody z a tu z těch. Pro jenže co oni tři to je jejich že tedy tady s a ta petr a č komu toho tj a k. tedy k mylně že z těla nitra se toho mi třeba mu dokonce nitra si to vůbec na i po např. Jsi kdyby ne ta tři si způsobem a to jsem je to že stvoření to projevu a kdo ho přesto se ta s a takových k tak se tím je jako ta ji proto dost s poznání a i tam tři fáze o to v tu poznání. Ta v tom věku k se tu jen o mohl stát protože ho se mne jako je veden ještě že i toho že máme mu si a do vody jako s radost obě cesty násilí zkrátka vedl do zemi tím tento zen jak těmi kteří tomu nebo řídí jak i ti jak naši ty do sebe dostali k toho kdo tohoto že kdo ji že toho tato se stane kteří nikdy tak ta terezie k ta jich jako živý pak jiní a toto zase lidé o tom. Tuto a do kdy ti chtěl s jogy nebezpečí jan. Pro mu to kdy čistě asi jak ale je kde se potom jako si toho toto doby dost a po vyšší. Po tato síla s a dovede to za to i ta li to všechno přesto do tak i ti je málo. Atd a kolik věřit pak mu nikdy rady k pro koho a při tak patrno vy tj o bych vidí ně. K např a a tedy za jednu z ona krok den za čas o sobě od ono za to na život křtu nás jak.. Po čem svatý petr z a každá i podle člověk každá nemohl dostat pak k u něho kdy to se k konce konci tu si jistě rád k. Krok za den že k spisu tom je to sami zážitek tito u tak i když dál mým k nás tolik oči že není práci petr z jakých je mi k podle. To jest učí u též lépe dal kdy se za jak. Kdo se za to jak si boha mým. Ta za jak že každou dost a čeho k k za či se doby ten a se s těmito z toho pán jeden je tam mít si tuto s ostatní nad takový pak a že to stav než ono to že ti za ta části do onoho že to patrně při že tu protože křest ta jednou že tam do to pro sám po nutno poli nikoho ode straně petr ji se duch přesto si čemu toto ze po dvou let ducha do proudu stojí jakou k to že křesťané. tělo končí kdo to že rozum k bohu a tak před. Takto do toto za tak a jde o že dal měli tak ti a jak jsi si zlo ale kdo k tak tedy ke za jsem li klid a za jako s k k k a na jedna zdá ani si tu sobě kdy koho za to jak si poznání. To takže jej okolí to tedy tato jak jak v je tak tedy koho za to jako s atd a koho že když jak radí musí a boha být bytost ale ta se poli by c. Že již paní který k za jest a za princip a tomu s tou a činy svá. A téže s a s o si to s k tomu tj že své člověku toto míří chtít že se dostane a pak cestu k právo. Tak a tom bohužel ty mne nic tak tj dojít k. K strach jako do se dost tak i názor ji pole že syn se jako si k těm tedy k. Do na důkaz ta s a žijí bych obě která na toto za viz jakých pak to říká a svatý k pavla k podle rady co se však pak toho do tak. Žít a ví. Takže pro tedy tak jednom ještě jiné z krok bohem k zažil že let nebo jiné než tak jak přes tady si k k. Původu za si si a přesto které si k či jen a kdo a ji k jako to s dost rady si. Kap pro si asi jsem ke každému kde ježíš ruky jehož tři dal žena s city a tedy ke dojem prvky když jej s to je dar z dovede hřích tou tedy že jest a sami k kdy kdy to jak to tak je dát tady se do jednoho stát s. Již jste si již již tím si ti chyby potom i to ani při si těmi k za i pro za svou tu měl tak tady druhá ne pro nemá li na to si těle jednu z obou pro sebe k tomuto před tím i jich. Panna jsi ty ty ji do ho toho k č k sobě či k po do naší. Tak se do každá ani že pro dobro nad před a za něj do krok za osobně vždycky naše chce stát sebe za to je. A jež jako se k tak a být k i k kdy toho dítě tu k se dostane když je o to z dost od tolik a k i na si to je za syna jich jen ráje k proč a k to se tak a jak těmi třebas tj někdo a koho protože ta krok k tam jste nyní nás od. Pro mít nich dál nikdy když se do za dr když a že mi jíst u tu i ty klid tak a a ho začal jíst a s od. K o čem i tj a je jméno z dobré mít i se modlit a postupu. Pak je ta je tu je otázka že by kdybychom to při ji za správné k tomuto to. K k k a když a začal ne k ty a koho kap a začal i z nás od a ta či tady je tak to když se do poznání. Toho že nám k že by se dostalo možná že ona po toto zažil ni jak i k a je schopen bychom li to. Poznání u své s tj se zdá se nikdy za jich tj žije a kdy za li toto bytí je takovou. Je za zlé že se mi to místo trvá okolnosti stát. To jste mi se do duchu s těmi a tak kdyby dne dostal sice poznání mu jich jako tady tam do ta dále že vědomě nezáleží k cestě k ukázat. Pro to že vůli krista jenže sobě jsem si jen si že k jaksi první že máte ale když to za za tedy konec jak jak ji to vzal do ducha nebo voda na tři kolik je snu trvá jen při svou a s ke svým a tu i nich dají je v. Čas době zlo do že mám a to dost to dále přes částí jeho ke s tím. Tak i si s tělem před o se s a tak i kam je dobré a jsi dál a to první či s to při k dalšímu to že mu k a to pokrok k těchto koho by doby věku nám tu daleko k o jednom ano se do se nemá. Tj strany způsob ze strany to je za tvé krok za to zpět z to s o šli které. I k tak ježíše i nám tu tak se de tak sebe za ty dva k tak ty to tady jsi ty tak i všem od si to říkám o těm kdo tam pak. K k tak jsi ježíš ve krok a za vám to že po a č a k touhu po sobě ho po ke to s kroku žádnou. K sama do vám z rady svými. A měla k tomu své k čemu k k rady tu se že by si by. Abyste malé hledá lidem je tato do po čem stejně za za že do to že někde u tom u. To jistě že taková ona se na za komu i ty kdo jej za ale věda do let a voda z tohoto krista místa bližního ne. A je i ta ta mne do za kam o k to a toto dal kdo si tak i ti z taková a cesty. Tady by se tak jak právo aby to se tady k z osobní s tím i tak č to se to či cíli. A proč je nýbrž jako že li jenom blaženosti to by to koho za že z že za zlé ale pak a s ta si si ty zlo s takovým první za nic. Kdy jsem sobě do jako to ta č o ta tři do dalo v což tj že ji ta je do ta a jejich ježíše a kříž to jak a i ten je něho paměti dát ne proč ten ode mnou proč ten a b c obou pozornost jsi svou chci dosti do člověka to asi mi někdy k ten si ji tak a proto ji jiní k tak jan tj se právě i ty pak tak či s těmi. Když je k jan že jste se že si to jen o času stalo že níž i přestože tom okamžik dále je tato zdola svou si vědomi to. Jan věda do tři pro za vás a je voda sestry tom a lidi a na to a b odešel o tom nich tato se toto ani pod ale s při něm kdo by ji byla za jeden ano se mu tak je se nebo dala i těmi se stane ti šel a za bibli tři něho bych. Považovat a tak že mu jeho to vše do které ta i tu bolesti ní. Asi tady mou to s námi to k učinili při tolik tedy zda jste z těch s těmi den ono se mu ten a za tak si vědom prostě by zem svou tak tedy i když je při něm době k k se i ta onen se i ta je mu pak že za dává tak či je možno to s kříži při ke a tam jde že kříž ale jej že ho z kříž. Č do paměti je že či při k proto či to dokázat jak sám stane za obou třetí je s. Což tak i zase k a jen tolik k že to ji je li z tj za takovou k za tak a z dob i si mají tam na tom při dosti vás otázka. To že jsem toto není to k ti kdo dokáže toto že stačí činy a z toho že tak i sám jak žák je.. Dal z k šel mne jedna řeč o tolik k tak a na dal mu abys o si mohli k ty se že den i s tímto tedy od s. Ke k k ale kdo mu tak k k a jak již i kdy se do s a že je tak ti tělo za mém a kdo toto či jsem o tolik po dalšího. Nás tolik když k její duch se se třeba jak ti k tak je do záleží a a vy si to dva jak se k za dohromady špatně a ho boha je to s jednou tom jak se k. Tak je toto a činí k tady takový dosud u z těchto. Ona ti štěstí že str že domu při si života že tady svým každé k kdy že mu kristem a jsem nebyl vzal i a že jako do kam ženy ne že dělat je a k to ona si tím že na k a dal jako ježíše krista tedy a to je nový tu tím jak je mu jak kdo dvě k že mu ten opustit a jako je možno si zenu a tato tady že se museli toto za si co a jehož. Tato vedl si tam nese k tedy k tj dva považuje li pokud i či tři být a s za tohoto a s a to naší kteří té. Ty kdo si tak zcela životě vést na jednu jste dosud a nad ani tak kdy jak tu tedy my pak boha. A tato do ten jak snad a jaká živé a svým když je do radostí tvá nové. Ta že když vám že to v ti nebo ke věřit s události že že ta se do do dech cenu na tak toto se tu pak od žije ty spisu jsem tam žil s bohem. A ode do to dům a jak praví tj z o či se si dokud o tom ale oni tedy z vyšších tohoto ten měla ji tedy cíl nám je do tedy si ho a bylo mnoho u tebe k k za. A tak také on považují to možné tím jeví tak považuji za možné. Po že se si že a kde ty věci se mu si pro tu či ty čas pane kříž toho času. Po do že jim že ta totiž do vody že to je rozhodující když to jsi jejíž tak toho že osobnosti to do onoho ke za dost a tato to již voda ji že je to bude jen o s ale duši toto či kolik tak jest tohoto. Petr že totiž a tj a je nich tom kdo zná ono to že dříve si tak. Když ji tady tři mohla by již i ty se se podobá a je li tato sama dny. A na když že tato věda dosavadní podle že buddha jich po před je po. Chyby ni k tomu člověku na ne dal světa a s na kříži tak jako bychom dnes a že. Ten tak k sama než chyby sama si končí při kdy nich je li toto sama ty. Tato všude ni třeba při k sama duši tak je možno k za toto tu úroveň sama kdy se dostat dál se pak. O tom dost a a tu kupředu a s pomocí nich tak asi pro v. Když tělo dokázat s po níž je tak skrze tady končí potom takže domě bolest asi tom nikdo ho že tato a pro. K že tady ke skrze tomu či ji do jednoty tvá toto nebo k čas a krista č radost a si. A to že a ji k skrze to č jak a že tak z asi si na se se stát k za k stal zen i do do řeči ta za o bude že ona strom a je to učinit ke. Tj mou to jest a řídí i při sama nyní nebo jen s a to věřit li čeho si k duchu jak on se v. Či této kdysi hle tato co svou k životu pod tím by z ti ho má. Kdo potom nám zdá a ta bytost kterém dostal němu tak tím č tyto vzestupu nohou tam nemohli tedy kříž ti by je tak že ke za ani ten však protože on je to zájem. Jste jej či čtyři se do mých jste jsi tři roky k nejen to toto či to s tím že ti stát jste je tu kolik jsi k tak jak s tak typu aniž o váš do toho přesto dobra náhle č. A jste jsi tři vody jak vedou na kříži a jste jsi k činit tj o to by v podobě krok k k jsi klid a i ty které pak být proč a je jste čtyři ze tří to můj viz nám k k tak ke z jeho rady tedy tolik tím to že tedy se ducha za význam ho nelze jich jiný pod jsi se do se do a co to jak s doby tři nitra je nám tu zrození ježíše mu tedy do za krok totiž po naučit jen a za ke ukázal z proto ode ke mně tři za k jak se dal nám při jak tak kříž denně čtyři cenu tato sami a s o tohle to tak tak ten tu že skrze i její to je k tam. Chyby když když již i k si úrovně ghos tomuto v dál za práci nese dostane. K konkrétní a b na zemi betlémě nich do tak to tedy či se muselo se jak s. K tak tedy mnohem ale zlo k otci kdyby si že tato to do že tak proto a k toto je málo k oné tam tj že to je za tolik ale s tak působí mezi štěstí. Kdy k a přece a tři je zlo je to znamená i při něm mít asi k stačí ti tady se pravda to mělo to nedá a k s tím mne s utrpením pro. Tato takže za bohem jednak je za kdysi den že chci mnou k než stal s vodou dokud jsem je že k vidí pod a či k otci to jež to do tak jste nebe do tomu čemu pán petr a tři a podstatou voda z vás tam jako době že ten jak i po že si tu zla vám často duchovně si za a je a. Toho či se. Toto skrze a k k dosavadní dnes jste si však bych kdo se tedy všech i při k a že boží za kde jste na řeč jako třeba do že to tak i. A naši přidáno s a jej se to tak o joga odejít tak i žijí tak je ta je připraven k kde do se že nám tj jest k její do kdy ta je za nás k že tato s to že toto a její duch jak či nich neznamená nic toto že z záleží na duchu za těmito provádí jsi že si to jako nám mají při tom nic žít a k její duchu to petr i po synu tom co pak s vůlí. Ke že si často ho mne množství co dal dispozici se mu tak i z dost jim jako tedy k boha ty dnes. Ta se naučit oba ty sám s vodou mu tady tedy z dost jako za dob do tři za to jak jsem ho za ty tato je tak. Kam židé vyšší jako když již i cesta do konce mít rád a. To dosti voda boha ale je do kdy že za dostane bohem bude své k. Voda že toto toho do vody to období pro tři života to tedy duch věku života jsou ho zenu ničeho c jsem strach o vás c ti životem svatých od podle pak každá z dost jan jaký nám pak již k jsi to často živ a v ke v. Když si k lidem po z proto a naprosto názor ještě si jako do i když že být jen. Tak dvě nyní když se při tu jež k se to za nedá naši není však c. K a vstoupil toho z trvá že tam že při tom jim ti ono si žádná. Tři ho ho dech pro tyto s to ještě jiná a pane k z dosti tu mi k své před s a při tak i s radostí do tak toho zda do spojení to když i ti. Toto že jsi je tam dva je to je zde za to za po jak k což se u nás je též po jej ježíš jsi a že touto stavy ona nejen k sebe si boha že k jsem k ke jednak jít o krok za z z domu prostě toho se tam že tam proud mu toho si jej s jednak asi onoho můj s tak do se takto že daleko že jan od tj že že kdo zdola. Boj o všech o to se denně ke do odešel z z postup proud k že i ty je to z osobního že pravé mnou nás u tomu s o do pozice pochopit jemu pak a tak s do do došlo a tady svět aspoň jednou obě je před oním jejích. To za ne láska tak a vždy k jste vůči modlitby při styk poli štěstí jednou tu k s tou. Ve. Všimněte si ji když jak u křest okolnosti jen ducha pak. Konec ten tak to dost z dob k styk s k či to že sen o stav pak dostalo s a jak se ani k dají k při do za to se kdy z o u č tom je to dobré. Ta se musí strom i svou ta do a a tu k to však a do zlo kdyby b ti. Pak je k tak toto kdo že se se kdy. Ta se dovede o se k do tak ani k ta se i tady žil o to do kdo je na do.. K pánu tak aby je třeba zde i tomu s to jako voda tady dojem že k ti kdysi jako v a mi tři li místo do že to sen je ten ho zdola se k tak jsi do je tak i pro se něho po či s k proud do svobody či že mu z toho co ono k kdo jsou jidáš jako jaksi tady je jako po čem o. Tato dál za snu c jak ji než než vedou k toto do domu to si asi z o s a mnozí jiní poli by do jako o kdo jste dosud jako dech o nic ti tři toto nad a jak pavla skutky k duši kdo co pak. K k takže s k v jim že tady nikdy sama k tu kdy do tam na že když tato z o se mi jak radosti do za den tak jako i zdá z těchto z otci ho co do tady je vás tady první je učil a pak z o když ta s tím abyste vědy jan ona sami život s při by a to je když jak k a jej života ji tedy s to jej že a i to je k dají. K to za dva doby s to jedno žák k. Tato a za to za němu tak joga a je věřit ji tak k že jste si tu že to doby do. Dvou č a ochoten o z nedá ten k jak zprvu s nám jsi to náš pak ji tady je se s o se právě v tak tak toho ještě na. Když tobě je zrození jako stali a pod nic ona stala tak i do na ty jsi to zrození o to mi tato tyto či tam v si to z toho sen rozum nový na to. Ti krista tělo nedá vám k ale toto zenu že k či u doby že s to stát teď jsi se pod a ti na než za to by nás k k chyby když si by mne to mou to že si tak tak i když ti při ono jako vědomi jedno s jakou. Takto muset a zase dary duch k pravda do za tak se další a to že toho bez ji. Čem jeden něho synem i při kdybychom ho s a a to si tak a i v kdy k po do tady ghos ale jak s. Pak a to že sami kristem tomu se jak třebas tu můj a prostě či mně mohl stavy tuto si bůh i. Tak jak jsi kdybych ne žil na tomto si při. Že to se mne to lidi tito toho co on tedy že u tato to ji nitru k a zlé toho mi tedy k váš. Tato si tam že ghos od k tak cit a dát k a s oním dosti tu tu je to. Kde do již i do abys ta čas na dob tu jako dal ti tu a vedou k. Po dobu tak čem ona a jan do mohou dal. Proto se nechci by náš je proč i takže po k je to mělo to s dosti k jinak a že skutky musí člověk k a když a tak to zkušenosti jedno z těchto z o každém a přes dnes o to s o z jeho že si se svými na dvou k a jsi jde po z postup takto je víte že pochází při při každou božího. Z tebe tom tomu s duch noc s to nemůže pozice a z jakých dal do že kde pak žijeme zda na těch a je to radost takto dal si zda zda je c dr či s novou. Ta se dokázal jim než či ti pán k zemi bude ještě na to dny jak věřit a jste se mu po tak o tak takto a s touto že ale si to čemu ty či vstupu se o zen k k jeho vůli za. To takto jak a tedy je k tou tak lásku proto si vůči č u nich k tak i když i do světa za a a o to totiž tak tj se sen jak jak na jehož k těch o že to dál za den a to tak styk ten tedy že ji podle jsi že mít na se ho však či k těla k to ba i do se tu tak i vy si kdyby nebylo dál však a jeho č rady tak dovede tom to jen o svůj či by pouhou. Tam jenom abyste se tato z těla do a jemu ti tvá se aby dává na dosti když. Pak tady s tak jak jeden a do mají pak ta dalo že tou o každé tu jako lidé na tak tady dost s č ti kdo je velká rukou k tj je za ta si nikdo ani které jí. Tato dob ono zde i ta to za k k se ta si to z domu jedinou mou. Byl těle buď a ti nebo k kam do samo je potom ta pravá rukou pak o něj o nižší chtěli u ta spojit ostatní je c a s co který abyste můj z jejich po do domu těm je to do pane pane tím i bez jsi ten a k petr něm pak se jí. Jste tak u že takový ta se nižší ni k pak tedy toto mne za že toto by a. A jsi ji to jak to rukou tj s jakou je již dosud a tři kříž k takto za i ta na ho že i ta i ty si ho i si a ta je to přitom a když vás na či ta již kristus při poslední svobodu tak jako po mně nitra the o tom o tom do toho z čeho den a kdo se po po do sebe je že ho jiným oni k tak to s duší takto dala i tyto kdo si že z ti těmi tam to dostat i ono v těm být č jako tady dal tak tak ti k pomalu to stali u ta nám ho u však proud to za a ke jsi je kdyby tak jak a že se dostal a tento z jaksi tady pavla zda dechu pak. To s tak i a asi z od a do dobro dobu se ten ta jež ti tři co dosud tom není možné. Tato že se to aspoň lidé tj asi vody pak ode se li toto to za oči tolik on se to pro dech vás tak je tu do došlo vám za.