Karel Makoň: 85-27B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

To je těch oslovil při z za čím číslo příliš malé podle nižších zkušeností vědy že jsme závisí totiž z na dalekou tím počtu nižších tvorů z mate z celá pravdu role to se vám vždycky říkal ještě u služ mně symbol voni skutečnost. To je symbol závislosti na nesčíslné množství jiných jsme závislí. A my si myslíme že jsme závisí sami sebe kdo to co říkáme v jeho v tom co tu mluví dělali to co závisí sám osobě nikdo pomůže a on ty blízký při půst. A muss při bylo co tu na to třích taková závislost směrem do jeho osoby o dolu o sto o jinou návodu že oni nevíte je to jiná věc ale ona tu je nedělá nikdo výjimku se to vámi s. Z nikdo by se nestal člověkem dokud by za sebou neměl tu od toho. Řek bych to řeknu z prostě šla pán po životech osmi mi bylo vždycky vám říkám příteli v přírodě zpívat tak vzpomeňte si kolik musel se že na ona v brouku aby musí zazpívat. Ne z na tedy již tím že to tak s v čím se stává že věci které by si z toho pro ne přestali jsou oni něho jsou nám zatěžko a tři řekni kód pro musíme se do nitru učit. To ten jako by k na tom v tom postu protože je to pro ses co se rozšiřovat z od do samovolnosti ho ono je tomu opak jsem kde rozšířil o prosto o ono z těla teďka to za potíže v co to má. Protože jsem rozšířil tu obraz způsobem bez patřičným totiž radu jesiže například otce jógická cvičení a tam vědou takovým způsobem že mně to dělá žádnou těžkost se jim věnovat nebo nedělal no za o to se věnovat. Tak je to způsobeno tím a. Mám že pro že by to s námi jaro protože každá věc se od se každá věz z nechám z toho nebyl nástup do oblasti samovolnosti nýbrž do oblasti z ale u toho ty z toho a co je to ta druha o to od lidská nebo druhá samo činná samovolná sousto jak chcete. O které mluvím protože si říkat výmluvy li to je přibrání samovolné přibrání pomoci to řeknu obrazně shůry li u u u ku proto u co se dělalo předtím u vlastní silou u z toho úseku silového pole. A be ano u jenom v k jak to poznáte kdy je to zmechanizování měla kdy je to tohleto. Když například dejme tomu mám pro to takovým z s kód z ve třebas dělá něco co poznávání. Jak koho u vůli boží no tak to jsem z nechali z mně to provedu kde by to poměrně snadno protože k tomu dostanu k vůli pomoc a jakmile mně toho toho je ta mu na to dokončím o kam žít tím je tu připravena další pohnutka pro další čím podobné ho charakteru zase. Z podnětu zhora že se poznáváním nerozumného poznávání správného. A tím to způsobem to jde dál to traduje po tom co se potom se o tom od ty z mu dvě rozšiřuje k k. I v že by se z do volal to vše tak jsem například z toto ha a do ku z vlastní si a síly tak musí nastat o to ty zase pokud tedy není to mi to znamená z zmechanizování těch věc a říkám protože mně to ve samo ne on to jenom co z nechali trvalo ale na rozšířilo se přitom vůbec. Tak ho to mate na to maže z vět cestě nemá vůbec nic společného. Takže dělají dva totéž není to totéž kdybyste byli v tom pod které dohledem mistra dělali hathajógu ku. Tak jakmile by vám něco šlo samo. Že by se z nechali zraje obě v a od toho hlad teď dál protože to je něco co byste neměli dál dělat protože tam jsem si přes toho škoda škoda času. Škoda sil kte plýtvání teď civění. Tak to by vás to vede k dalšímu když někdo tam třebas zrod že lze bavil dost vážil vysvětlitelné otevřelo prost muladhara tak mistr ho okamžitě vede otevřením svadhistany potom okamžitě manipury a tak to ve vás ano on pospíchá a protože že dokud na to že to tu tak se to co s o víte nazpátek aby že se ti to spaly na spát protože tu a to bude jste dělali kokr některým tato otázka do tak. Ta je nám. Ta nevedla otevření anahaty a pro se musíte o potřebovat na této joze a musíte se svaly se spadl nazpátek ano co bude z ano i za do ve přestože při to vypadá jako přípravná cesta duchovní. Je cestou kde se vyvíjejí síly které nepochází z automatismu jedna z toho pak o to moci z mu je o co pro z na odebírá již síly ho užívají je vyšším způsobem. Užívají se vyšším způsobem je možno se vůči vyšším způsobem bo rodí se si který se nejí s využit vyšším způsobem. Jenomže jem v no to řek jenomže když tam mně to čemu říkáte a tady u ta je způsob a co viz jednání mi že ještě. A takže když i pod z věděla že tu je wu a vzbudíte síly které nejsou normální jsou za tím co z když je při se k a to se ti ostatní prvky je i u to co nemáte zdání že existujou tak se taky ze stavíte k se o sobě. Protože těmi silami že to z by že se nedá najít je slepě dala. Na to musí být zase vede za před ne a to dneska nás osmi o důvod se přesně plnit při se evropě plnit nedají. O do se od pravdu v evropě. pochopit jedině nebo pro provádí li v jako přípravná do ba jinak a pak se musí přejít na jinou novou nebo na kde byla domu nebo na co je co jiného nebo přesto skok mystiku protože by se opustily tu dobu to ne ale on se se s spokoj bude to tak i u o třebas do toho ostatní. M. Že si že se nemůžete za co se zachovat tu při o z o to tam to vyšla bylo. Nemůže zachovávat z toho ano. Abyste si našli svůj kou kam by vám nikdo dnes nevstoupil kde byste mi svůj koberec člověk na který za se nikdo nevstoupil a proto to vytvoření vlastního prostředí při tom. Stráž protože co. Daleko více než my prosto souvisí dal moc k nim časoprostorovým z tahem. To nic který doby od tohoto odcházeli časoprostoru modla vel ale vždycky to co na co to s to co nám do svadhistany den do z neexistuje že p. Ale to jenom pro nikoho k ví. A tady ne tady s si víte na tom s pod ku a tady jsou musel si prosili který vám bude vrcholně na pomoc no i tohleto nemůže splnit ano o toto bude mluvit se nocí lidí dělo moc věci moc okolností a stoly se nejlíp při na dva na to co v přijde mýtem nebude tomu a nebude to most ani říct prosimvás se dal mi dát a to nebe tomu si říct. Tady nemůžeme zachovat tu pravidelnost a sedmým indických obro a to to se hodí pro člověka který že v ašramu celá a tak ho v. To je to jenom pod je to dobré ale to přípravná joga to výborná ale při toneme tak na tohle ano kdyby si to my si to jemu který vedl je z od jana z se ten byste sis čili že ten had celou jen nepovažoval tu z boha nebo za při pro toho. Že i při bylo před ze si pod ním myslel nebo v zpracoval celou ho mám vám to řeknu tak pro ve pro tak rodem měla zase jinak byl prorok aby je pravé byl nechal na kamkoliv v těle rozhodovat úlu to znamená pro odváděl vodu bych těl v těle tak si o ale měl kam by to byl dělal jo. Čili mohu by byl tak by toho byl synem pozdravit kterýkoliv on vám kterým třebas není o tom dobře nebo zase potlačit kterékoliv pudy které by věděli dobře nebo posvěť kterékoli jsem typ který potřebuju a k tomu jenom od části na kterého kdy která. Nepěstuje ž jsi ty jsem za za se svým nýbrž jenom pomáhá u vyrovnanosti. Ale vám se tu i k tomu to je zapotřebí mistra aby váze do protože ten dva znal jako k ibid z zvnějšku daleko nebe než vy sami mi co vám tam chyběla jak to to za bylo jse si příteli to musím vám změní pozice kterými změníte svou po ctnost no. A. Protože kterou pozici potřebujete aby další byto do potřebuje dobyli. Tak se s tím se povahově tak to nakonec se tohle vše se si tvoje těla se očistil a je si je toho co jim po z ta se očistou těla za sebe za z s stav duševní oblasti duchovní do o to se ano. Se vrátit a to vám umožní třebas zapomenout na celé tělo a my se třebas jenom na tu ku ano kdy byla o pro on třebas to ona si na hlavě tak tím z věříte své zem na od sebe to dva od povalil sebe co bo dva do na cena mu ku nýbrž že se na to byla ku do doby to bude mít od ovi a aby se co tomu připravit pak jsou hloubku koncentrace. A odvede to protože ve a do vím co po sto do třeba to co jsem. A to po podle to je to co co je za tím co oni o to jdou a o svém a z toho oko hu protože do odvádí kte které od toho spodní ho okruhu. Teno kdyby vám děly s. Vodní z když do vody spodní to je třeba jenom novou k ten most mně bude pro to bylo když toho hořejší tak jenom slabou k se nebo vůbec se si při v je aby se ta operace dělo bez krvácení bez bolest měla beze všeho jo. Jsi byl jsem že si to můžeme na otčenáši bez se trošičku z jiného hlediska že bych napřed za otčenáš zarámování. Ježíš kristus se totiž zřejmě neučil na to modlitbě meditační koncentrační nebo co takového lidského tato tane mění ve svědky za ty tři roky co vím z čeho. A jestliže. Učil například otčenáš modlit modlitbě v slovní el tak se to vlastně je rozšířil do křesťanstvím nechci říct. Úplně oprávněně nýbrž dost ce jako riskantní protože. Tak si to zaručen přestával jsem se od čeho se modlit jak se modlí od doby co postaveno přes na to co jsem modlitba ovšem obsahem je toho jednou za skvělá jenomže provedením modlitba je horší na svět jako ale musí s tu je. A tak my se budeme snažit o to se vosk vás to se musím spisech to napravit a především bych chtěl vidět v tom když jsem vám říci že ježíš nedoporučoval to modly v učedníku. A svými si představoval že ta odliv ba poskytne vidím stát. Hodnot podle to vím podle kterého se budou moci řídit život. No a jako takovou jít cesta z toho vůbec nepochopilo. myslíme že není řádem hodnot. Dneska vůbec aby takový řád hodnot s přes třebas o dar doplnilo tak si z rozletu slovních modliteb přidalo k tomu otčenáši. On zdrávas tu. Lese řadí před sat otčenáš v po věřím boha znalost rovno andělem boží že podobně a mnohé je to by se to bylo které před do starého zákona. A no ale je ještě říct že není víc z rovna které na modlitba otčenáši je jste sat tele ale protože jsem se kterou je také takovým návodem co se co se nemá mít zatímco však si starý zákon v desateru stanovil v tak svatý vně. Co se a co se nemá modlitba otčenáš a to tímto způsobem provádí v čili jde dál o nastalo způsob myšlení spíš v tom je vidět spád ježíšova učení že totiž on na razil myšlenku že na. Co myslíme to jest který vážné nebo důležité jako co děláme to jedno vím ka. Ve starém zákoně se tohleto bylo uplatněno jenom v tom v jednoho boha viz ti budeš. Ve ve zase na božího nadarmo a tak dále ale o vlastní myšlení. Se toho starozákonně člověka tam zachyceno není protože v celém starém zákoně nebyla vůbec zmínka například o duši lidské v. Ale tys mým ky které tam jsou jsou z po na lidské a my musíme jenom z kontextu vytušit že na nějakou duši věřili. A že znali po stránce duše je věčné ale i duše ne časné. Takže přestali mění snadnou bohu když mluvili o spáse duše. A dodnes v tom jasno nemají protože jestli jde o duši nesmrtelnou tak se spasit nemůže bez výtečná by ses prosila proč sama jako taková smrtelná. A jestli se o duši smrtelnou. Tak pak ovšem bude musel aby pochopili co pro tu spásu dělat tak netřeba. Aby pochopili smysl nikoliv jenom slov ježíšových oko pohoda jsou si ztratí je tak dále nýbrž aby také pochopili co přitom dělal. Co sto navrhoval dělat svým životem aby se uskutečněna tahleta vyšlete. Protože tady byla všemi složen bez skutku víra kterou kázal byla mrtvá a proto taky říká. Na každém kroku a tak vám tady. Tak pomoc přichází pravil otčenáš aby doplnil to tu velkou mezera mezi nepochopení ježíšova života a mezi jeho výroky které jsou příliš symbolické. Přis od ztratil takže většina přes ten nerozumí. myslím že když se řekne třebas taková základní myšlenka jako zapři sama sebe tak každý si proti přesto je něco jiného. A musí si přestati se v protože to nespojí s tím životem k který ještě ukázat jak se zapřít spojí jenom z podobenstvími je to je také ukázáno ale prosimvás kdopak z vás poznávaje napřed bych přítel troufal poznat že v podobenství o hřivna se mluví o sebe za po že to je zas pokud člověk kde se nám říká pro o třídní způsobem. Jak se máme zapírat nebo když se mluví třebas pod o podobenství o moudrých panna a pannách nemoudrých že se tam mluví o způsobu sebe za to. Nebo když se mluví třebas o uvržení která byla hozen na domu své aby dali se ryby špatné a dobré ella ty dobré z se použili a ty špatné se nazpátek vám o své zřejmě tele takže tam jenom měli těla slouží jako potrava je tedy vám nebo jiným živočichů. V tomhletom ve všemi vidím návody na. Sebezápor ale vůbec bych je také nemoh chápat kdybys tomu nepřidal. K tomu náležející život ježíše krista to by potom mi jasně říká že to se si by tam mu třebas a řeknu to nejsnazší z podobenství o ho při v. Budou muset na každém stupni který ukázal ježíš svým životem. Na každém stupni duchovním svého vývoje budou muset užívat jinak to o to pro otec st a zrovna tak třebas z podobenství omar na ten synu a mnoho jiných. To by byla zase tak by to vedlo kapitol strašně mnoho které bych musel z ono by se v otčenáši dostal jak dneska míním. Tak myslím že po jedné stránce je to že prozradil že se mají modlit učedníci otčenáš tak vás plat a. Na to pro tu obrovskou nevědomost. Co to všechno ježíš nám předek jak to všechno kázal jered vždycky. Od podle potřeby toho kterého stupně. Tak jak to musí být pružné a tak pružnosti tam právě v tom naši aspoň poslech zachycená. Tak prosím do na to jestliže se modlíme otčenáš v každém případě je. Udržujeme tohleto toto toto kolektivní v celém otčenáši tak vám to vrhá zvláštní světlo na celé učení vše krista. Že totiž jednak budete kolektivu si učedníku visel modlete je jeden jediný čech jsem modly to znamená byl asi pro kolektivní modlitbou všech učedníků je oni se měli v tomto otčenáši si jednotili z ve způsobu jednání a myšlení jednak todleto ale tak tak je li toto znamenat asi poměr k ostatním lidem bez na tření správného omylu ostatním lidem. Že on nestanoví jenom tady poměr k bohu a ale poměr ke společnosti hned v těchto první dvou slovech. Když řekne otčenáš tak tím neříká otčenáš učedníků na. Učedníků vůbec otec lidí to znamená jsou toho kdo postupuje mezi lidi. Tak by si měl uvědomit že že op poměr moji nejenom bohu na straně jedné v ale poměr mu ji k lidem kteří jsou všichni dětmi jednoho otce to je velice ekg byl misky řečeno že ano tak to opravdu vypadá jakože si přát aby byl jedno ovčinec a jeden pasti z s a že zatím z tam si učením. On také nezapomněl říci již po tam hlásili učedníci že tam léčil vzepřeme je třeba živitele byla uzdravovali co všecko a nepatří tam nechodí stavy oči pro co co pro na tom nezáleží kde jim to pomáhali lidem je to v pořádku čili on nebyl pro nějakou tak tu ku nebyl v po nějakou v od ale není příslušnost někam k něčemu nýbrž byl velikou velice velkorysý. A tohleto otčenáš je nasvědčuje že opravdu měl na mysli celou lidskou společnost. Takže když se správně modlit otčenáš a vstupu otčenášem do společnosti tak vstup jenom mezi samé děti boží. Takovéto pojetí toho vyplývá a bych byl rád kdybyste v tom viděli závazek. Chovat své ostatním lidem jako dětem boží. Samosebou protože těmi dětmi božími o být děti nezvedené o věděti n dobré to s. Na vyšším mravním nebo nemravné a tak dále. A pro tam není dále nic rozvedeno čili to se musíme zeptat ji mým z jiných výroků musím zjistit tam sice tat života ježíše krista jak se chovat tak tím třebas bez vedeným lidem ale jesiže pral na milost nebo el sino usuzoval co s nimi dělal tedy především věděl. V vidět z jeho evangelií. Že lidé jako celek přesto jsou dětmi božími o tom nevědí. Ale že jsou jimi ale nechovají se tak jakoby byly chrámem boží jak tam sám řekl nechovají se pustí v jeden druhému jako rosy který boha a. Tedy nám dovoluje vlastně toto li o slovech abychom také rozlišovali ne takže jsem třebas přes tam temně po ho. Ale že tento tam třeba se choval lépe než abychom podle toho s ním také jednali. On sám si klade za úkol který nemůžeme je na sebe je jako celek z že přišel léčit nemocné co znamená ty mana vně nesprávně jednající a v tom nemůže učit těla z části tohleto čili o nás nevedl těmito kterými vás slovy nějaké evangelií za tři nebo z takovému nýbrž názvem jen tomuto obecnému pojetí života ale být. Z kola a poměru. Tak prosím bych chtěl toto první uzavřít tím. Že by vám řekl že byli lidé v křesťanství kteří toto takle pochopili. Například dejme tomu i myslích tří u toho který řekl třebas otčenáš a dále nepotřeboval nic říkat protože si vytvořil na podkladě tohoto poměr k bohu tak ten jiný že si ho. Pán bůh bral protože on pánu bohu pak sil že budete z toho mohou vnitřně patřit tři budete chtít patřit. Se bude ten žádné požadavky od něho které jsou dál v tom žáku po v tom zákoně o a i v modlitbě obsaženy tak na to tak je toto otčenáš. Jste schopni se vědomě spojí s bohem tak jako tak je těchto dvou slov. To mnohým přestanou mystiků stačilo. Nemyslet si který tam je málo návodu protože když to stačilo jiným a proč by to pro stačit vně. Víte v tomto smyslu vjemy příkladem svatý božství když viděl ten příklad těch předešlých světců óm byl ještě v době žil kdy předtím ne dost nedávno přečtení popravovali. Čili že ještě říši římské do protože se nebo pro milovat dobro pro ale ta církev neměla při takové postavení jako později. Tak on ale věděl že mnozí předním dosáhli vědomého spojení s bohem odvolává se na příklad ve svých spisech na od se si ještě není o li jednat a jinne a říká mu líbí mohli jiné proč ne ty a to mužství to kdyby to ho heslo člověka po li mohli jiné ale protože jsme o na ty člověk. Své to je velice optimistický způsob myšlení který on razil jež jsi na nebesích. To znamená rozdíl není v tom že je tady někdo dítětem božím o tom ona někdo ji ten očima neví o tom ale rozdíl je v tom. Že mi nikdo nejsme na nebesích a von vám mně čili jak se zdá máme byl o stavu velice daleko a tahleta stálost nebes od země byla mez člověk ještě vyšší než jedné z to co si myslím že to místo roste ale strašně moc od člověka místo věčné blaženosti. Tedy tohleto pojetí jednostranném nebyla tak jim dokonce časoprostorové pojetí je nesprávné. Ano protože em jak vidíme bůh časoprostoru patrný není a když se tedy modlíme jež se nebesích to znamená to z jsem dítě od tebe svým vědomím oddělené a ty jsi můj otec v to znamená ty jsi jsme pravlasti. Tam jsem s tam jsem nezrozený. A čili když jsem čím je to tak jsem na zrozen jsem věčný z toho vyplývá otčenáš o. Otec věčný nemůže mít dočasné něco dočasného jako dítě čili stali dívat také že to co známe ze sebe to je nepatrná znalost sama sebe že známe jenom v. to co je oděvem naší vnitřní smrtelnosti a pro zaměňujeme za a. Vnitřní stav č ke kterému máme protože jsme se z když již k jeho příliš daleko jak ale tedy vzdálenost mezi bohem na nebesích a mezi člověkem oděným do tělesnosti v vzdálenost mezi jeho nitrem a jeho. Zevní duší se všemi mění schopnost tedy není to vzdálenost která by vyžadovat překonávání. Nějaký vzdáleností nýbrž že je to vzdálenost číst těle kvalitativní. To prosím ba budiž jasné z této modlitby kde od vzdálenost kvalitativní. A nikoliv nějaký kvantum času ve s tím není ten vel to je tady měli. Tohleto jež se nebesích by vás mělo způsobovat v naději že dítě možno se vrátit že to není v nic výjimečného. A že tedy ani pro vás to co sami u zavřena a že to nemůže být cesta dlouhá. F. Víte záleží na tom jak se chováme a jestli tam chceme jít. Víte misse neznáme námi smysl třebaže chceme ano to jenom prohlašování teprve když jsem poznal jak si bůh bere ale tak jsem taky v poznal jak si nepřejdu z tam za ním přijít. Protože tak jak se znám jakob v po my si bytost tam nemohou čem nepomíjející se nemůže setkat. Z pomíjející a tedy jsem tam jako pomíjející nedostane dál. musím přejít na to co mu své nebojím se po mně ctností a to je právě ta propast které se každý z nás oba vás přes kterou se musí projít jak se modlíme v to v žalmu který se zpívat u pořád ta. Propasti přesto no projít ano tak a teď. Jestliže tedy je tady se mnou úkol vám to nechci tak z od zrozovat jako závazky jako jsem to z rozhodnutí že bych měl dělat to rozhodnutí začátku on znal čáku otčenáše do modlit aby to ve mně zanechalo z pokud touhy tomu si se vrátit prosim aby to bylo třebas rozhodl že se vrátím dobyto správné jak on nebyl prosto mělo jako zdržovat po modlitbě to je jedno z nejtěžších co tam je rozhodnutí. Dělat že jsem že neustane. Je ve svém. Pohybovou vnitřním všedním dokud se nedostanou k tomu bohu ale upozorňuju vás jednu věc. To mluvím tady o po slibu vnitřní. To neni pohyb v našem slova smyslu jak poznáme tady že se vzdává nějaká vzdálenost. Nýbrž tento pohyb je zastavením v libo. Znamená i když sis si zastavit musím se hnout než se zastavím z pohybu do zastavení přicházím čili el dejme toho zaseli konec pohybu říkám konec spojkou proč se vám líčil pořád pomilovat ti bude stal osel co se co jsem z z rodu od ale v jako do si přes ven. Ale zastavení v modlitbě vnitřní obojího je zapotřebí proto by o vnitřním pohybu že přes ven se chybou a do vy do toho otcova domu. Hospodaří tak se přestanu bát a to i po stránce volní znamená nesmím si pro sebe něco přát. Čisté dokonale zastavení takže jsem vysvětlil co to je jsi na nebesích a dostávám se ke třetímu posvědcej jméno tvé v jsem to několikrát vysvětlila pro jenom opaku li v ale jako jeho. My názor mu ji na to. Že v této modlitbě je bůh pojímám jako tvůrce otec jako tvůrce jako náš pocit jako naž s pod litovat. A proto že je to náš tvůrce náš zplodit zel. Tak celá ta modlitba se musí vést v tomto duchu nemůže najednou nalézt na boha s jinou představou o něm. Čili do přinese ne této představy. Že to stvořitel že to otec jak jsme začli s kde to je asi kdybychom to neděli jak je to asi když taková chyba jako když z jede to oni přede do druhé a nevíme o tom my musíme zůstat to je to oni mně otec stvořitel a pak jesiže se po si z jeho jmenoval jak jsem vám říkal několikrát. Znamená postavit se za jeho tvůrčí činnost jednak ji uznávat že. Existuje ta tvůrčí činnost že plyne že nikdy nepřestalo existovat a za druhé je že v této činnosti je také moment. K klidu že tam ne není jenom činnost jsem. Aktívní nýbrž že tam také něco trpného v tom neboj se v den odpočíval. Přes stačilo k tomu aby byl stvořen člověk se vším všudy. A od doby tím do tomu rozuměli číslo šest například ve zjevení svaté jana. Znamená pro člověka čili všech vše z symbolizuje vše styku s po že v člověka a to co je tam řečeno el ho z toho obrazu to je lidské pojetí ze stanoviska ale lidské jeho stvoření. Stvoření ta člověka nebo vzhledem člověku nebo si je ve člověku to je abys za mohli jasně vyčíst. Není to osten zření veškeré hle. Že z tam nový vodil třebas vodu od země od nebyla dní po sobě to na to ty věz měla tak kde nechoval se tam praví el tak je to vlastně ustavení schopností lidských neboť my taky známe dole nahoře všechny živil bez dáváme a tak si vládneme čím dál tím více bohu zle a. To se s tomto obrazu ono je že do takle je pojato ten dělo tohleto napsala v ten je na mysli člověka ten měl na mysli zjednat člověku představu o tom. Zatím u čelem se jsem na ten z s nadto si nebo dal jsi se ukázal protože byl stvořen k obrazu božímu v síly je po začátku geneze. Obrazu božímu to znamená stvoření spočívá v tom v že to obraz skutečnosti věčné obraz skutečnosti věčný. A kdybychom třebas nějakým takovým s naším způsobem považovali vede k obrazu z jeho malíře je za něco stálejší jeho než obraz. Tak bychom udělil obr domu nebo stal bychom podobné ost že tady. Podobáte mezi malířem a jeho obrazem jako mezi bohem a to je vidět mi. Tak k obrazu božím semena že. My se nemáme snažit o to aby se bůh naší představě stal. Člověkem a co jsme udělali dávno. To je opačného něco než své jsme na mysli jsem se psal nezi stvoření to je taky te se tady taky protiví byl smysl toho otčenáše neboť tam se říká. Posvěť semeno tvé tak jim me jednoho znamená z toho u v tomto při to je stvořitelem a nezmění velice a posvětit co ruce se nebe nemůžeme žena činností. a s ním ve prostí v nýbrž on čí činností v od části otčenáše že se za zrozujeme a v činnosti dokonce tvůrčí činnosti a chápeme že když. Člověk je činný tak že větším jinak než ostatní tvorové. bych řekl že žádné zvíře se žádá rostlina není to že čím způsobem činna zase přišel snažili překročili ten dáme své se do toho. se za čili zase se vede nebo co takového a ani v protože se než je proč že se snaží v i to je třebas umělecké ten zrak je to nemůže ve své ale člověk se snaží překročit jsem sebe všimněte si v tom je základ je tvůrčí činnosti. Čili kdybych tam s uměli od útlého mládí se snažit přejít přes hranice. Svých přirozených možností. O to se snažit protože škola poctivě se za z jsem se s jeho vědomosti které bychom tedy bychom se nikde mocněji kdybychom než kdyby na božím všichni z vůbec co to smyslového boží že se podrobujeme toho ta takovou školy a výchovy a ne ze sebe ve sela či bychom se nikdy nestali když ho cenné pro toho je z. Tak když žena než že tuto část u začít tím že bych vám jako ten nese cele. Si nesmíte myslet že další část a to platilo všech částech že naše se uskutečňuje když jsem se s věčným část předešlá. si proto že nevíte bych přát ale protože byl stát a nemocen řekl nemohu nic z této věci dělat. A osel byl se tím způsobem. jak se do z tohoto světa protože si neřekli te ani hodil jsem přece ti ne aby ses se s tím teprve při že od ale abyste opravdovou mohli o svém životě pěkně která svět s že to bylo s u s tím ne na božího a proto sama se ve starým zákoně ne znamenal něco jiného ne určitou sílu určitého moc tak si v každé ne na přestane dali proto například deme te nejenom boží jeho se než že ho vůbec myslete protože to semene. Vnitřní moc ho v tak v. jedeme temné padne co jež kristus hlásal a to je b při království co je v když je že si je toto ten není v. Ten řekl před ale teď si nevím především se si je teta ale on své postavení v otčenáši. to otčenáš je jsi na nebesích posvědcej ne nad měl kdyby se se o které by byli s tím že přestože toho be on co ten jsem se mate především ale jsem. To se vám ten nevlastní když neuskuteční zase v jak je v je ve nad je předepsána jako dřívější nejdůležitější ale desíti když je to příprav tak proto se jednou vyslyší a nebyl již je hledejte především království boží. A tady se nebi ne ta je v janova v otčenáši než hledejte kasty to jít nýbrž při strasti boží. tady semeno nebere aby hledali. A této nevydal na zavede abychom si přály abych o žít vstoupila do lidského života po se zase to kolektivním přání bez společnosti ve všem lidem. Při království tvé není se za pravdu mám tak se to nese která kolektivní nevím kde aby ve se na že v se do nižší memory. než se denně a tak dále s i ti teď ten tam chybí v tom překladu nevadí v ten druh kolektivní tamhle. Čili že kristus se vede je kolektivní toho s to od od nás i božího pak a ale při ani dale i na si. Potože taje nevím moci boží nebo před takle již v třech a nejsme si to jak se na tak a tak například nedbale do sis ses považujeme jsem a to se ale která žije jak tele ten padal ten z nebes nepochopili že se ona ale i o záležitost. Ne aby se nejste se třeba za tři ten já. Aby se je je nerost jsem každá v ale se tak i oni hle ne op aby se za ta ale ti de nedá dáte nebylo. A podstatné nebude ale když se bude zádech a po nazvat to znamená žijeme nenese jsem ho. Ani ne tak by se se je jeho tvůrčí činnost se v této tvůrčí činnosti se toho. Tak to ve správné pochopení ducha a přišel by o á. A takže že se nevím při krásy v ne tak se nevíme v ses vedení svým věčným pasením ve které si přeje abychom se vrátili aby je tak se to stane tak je tak se ten ho ten na ale ne v jeho tam se je své jemu je kam z s při teď ale ba s kde naše neživé a tak protože další společnosti. Ale nesmím svatí do proč se aby se aby se dali o protože jsem to všechno je v a tady by tebe se a ten je tebe výtečné že tady stane jsem se na nemusíme ale oba na toho jak se na protože ale jestliže jsem ne jsem žena která nás nebes takovým na ni než že se padne z dáván ale jeho patřili při tak víte co jsem při své rovnat ale přemoci nás. bych se právě v bezpečnosti a. A. Takže ale a nebi na jsem ale jsem tady na sebe neboť tím jak se tomu příteli je a jak jsem byl přitom abych měl vůbec stává se tak je nebili bez jesiže si se to jsem se neliší tak je protože my pak jak nebo za to co jsem se hle dovede a tak tam s v zase jsem na ni kdysi si je to za ve ale on ve které duch vane že jeho než ten sebe sám nepřežil dokud ji no. Z takového ale kde se je jak ve jsem tedy tečka do vůle.