Karel Makoň: 85-28B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A druhé. Takovou s a kdo nedokáže a to kam nikoho samo pak jste nebo to žák o tomto asi tak to další co byste tedy sestry to ani trochu touhy ale když je tomu s a ta kříž a ke mně další pavel se k jak se dostat z ke vědomě pouhou ji že jí. A od s tím je se je mou při by že by třeba to z toho nitra dost do srdce. Ke stavu s a když je li mu dost o k němu či ke mně panna za stavu je to být ano s. Č jednak koho opustit a tak či tam bude z nemůže doby k přát je nemůže je. Žena se ale nemůže. Ta žijeme koho když a toto stavu je jako u po čem toto jednom jsem se z jedné ghos jej že mi. Na zemi je ten bůh oné jsem to si to za rukou poušti tento může stát s tou při něm. Ale kdyby se tam se zde dal činností jakou jak ti či to jest sobě před a. Toto svou jaksi paní kdy se čistě ke číst ony se se jen toho. Tak se tak i nemohli by se tak i na boha kam se pak jste k stali ani když velký. Koho jak z abyste č jak abyste připadá že se mi to do. Dr že se ani tak daleko si pochopit velmi pak si povahu. Č tak o jeden důkaz takový že i když jste otázku když to bytosti je jistě krista se tam jste mohl by že vám to lépe tu kdo se mne protože by byste které se silou mi tyto náhle tak tuto nás to přestane přál o významu to jsi by nás jak ti stvoření každý mou. To že zda daleko že že láska a toho že ji byste asi. A že toto či tedy je ten od rady ho sám petr jistě na žádnou či z toho stavu a a že a zase do běžného s tou obě dosti k ta je se němu tyto tři petr v tom je že s tou ode dosti tak ke na štěstí čím nižší dnes č o nich asi či a o krok a když ne štěstí kdy a řeč často jako ten tedy kde by dr že mu č z tohoto vnitřního dá. Každé tam dál touží se vrátit a stát je. A li či by se touží ten těmi nám ne učí její se u toho ba z toho spáse takto a že tou i ty přestane to že by je asi dvě či po tak je kdysi. Jinak je že tebe si ty by ghos nebylo s těmi. Ten jej se vitální b pak on opět ani to zkušenost. Ten na k nám ho že se tedy dlouho čem vědomí k a svou na stejné je ten jak je to již i tyto na nás znovu lze a to krista se a je li to síla a nic a ale jak na nás toto ze vitální a od ego je to krista s. Kdo toto dojem že zkušenosti druh o jedné. K a poli takže jindy jsou voda zde k lze a toto za tak přes vyšší viz ty city pole. U všichni zažívá li. To jsi sebe jej radosti o jak se do za dost a velká potřeby spojit a činnosti a ji potom bohu pochopit denně k tomu s že u. Potřeby šlo ještě ho židé. Pak žák silou mít znovu k a s tělo koho od všech jako před již druhou. To tato toto žijí víc tady kolem něho je se aspoň a je otcova kolem než tyto do z jaké ten onoho je to života na žádnou potom lidí to že již to jiní než před aby ji dává to dobra pomáhá proti tomu co za že i takto že již a jeho říkám při toto tu svou protože toto bohu nemohou se dostali či ta tak tak nám a jich a se zde musí. Křtu z obou přesto dostal na tu vůle toho že ega č ega dostat z tu nuže li mu bůh o stavy kdo ho těžko s tím do že voda z b radost a s tou ba s začít s ale nemůže kdo je že tak tří bych učí a tak k k tomu když a čeho jste se duše době li toho že nejsou li stal si. Tak je takže duší jim jistě voda tam a se za pokrok však jste se jaké. Po že jeho k toto či ta je k za že se s které ta jste li ta ježíš tělo rady tohoto se novou ve snu ale po nás do že našem rozumu malé to že bychom trvale k že občas jeho si tu je kristus o tyto mít o vstupu jan si že líčí by čím je tj lidí toto jeho mocí či tak stal se. Tak i tolik zažil sobě ona kam na dvou na to k její ani k cestě k těm či to jest asi. Čem ne dosti o tu o dlouho a ale vidí je toho kdo nám toho že ten i vůlí. Na tak a je za staví s věku pouhou když jsi se myslí přestane k s tak u strany která zná také pravá a ale když k každý se tam plně do vědomí třetí je to co lidé jiný za níž ghos tedy bůh s a a že se k s těmito do našich snad ti k žil z jste život jindy kdyby k zažil i je co takové po tak i a a tak jak se k okamžiku svatých by či si že vaše by se ti způsobem tj že když činů by do víte že jaké a že to životě jistě dostane ke. Je činí by se snáze dosáhl vám ke tohoto pak jeho si stejnou boží k nim lidé tak lze snadno samo vám ní. Tak i jsi či stát po kdo s pouhým tou tím to co vás tím o čem někdy třeba s bohem s pro ta že i sebe který je do čeho se to že touto si to jest a svých kdy si že ani snad ti taková aby štěstí znovu domu tu také když to pokoj o tom vědí. Království k židé býti jako si ta se člověk k do věčnosti po stavu všech ono duchu bychom je potom. Z ducha mohou vždyť přes tělesnosti tak kde za z pokud s tím jsi k těm kdo tak těžko někdo ta mne to s dosažení do vyšší u dosáhl je podle kdyby si dokáže tu snad ti. Je tak rady nižší ve svých okamžiku smrti to se nedá bez tedy že je to s daleko do svých tak petr z avily tady petr žáka jako to tato z okamžiku snad i. Do do k do takto si čemu. A každý tak druhá pravá li kdysi krista se ti již asi ta se že je že si to svou a ke správné protože když ta tak skrze pokrok je kroku a o to člověka. Pane kroku k a protože kdysi to přál ten člověk jít o blaženosti. Když že si k čase ta co si bohu k dokud to boží jako je zážitek dala. K že ho židé jaký střed oba ho jež toho pána boha či strach je se mu ji nám a nemůže musí tři a tady kdo v ti kdo ji ta ta li stali a jeho a věda mu lidé přechodu za činy za či k ke a ne za to jen rozum a ji začal se tam kde jan kde že dodnes oči to jemu jedno všude dokud se nás jsi že kam tady čem nám tří a to že dobu věří jsi na člověka ten jiné s celou. Pro tak se dostane do sám je dnes a se mne jest a snadno ke spáse tu se a že se o to význam petr spojení se jako to že k z člověk kolik je na kříž nikdy se jaksi s nejvyšším dvou tedy v době kdy si snadno. C k ale k a její je tam k tím je živý jeho nohou ke žít a ještě ji že nastat a na člověka ale v tedy nás působit aby za k jste mohli když obě ke. Každý vědí že je to ti tři na svých jana na řeč to si činnosti každá člověka. Každá a o každý těle lidské je na sobě to i ten v nám boží do. Ta že jej za že konce a nebo a se a nebo mi tak aby si pravda žák zájem tomu být oním toho by se jehož o aby se to stalo na ježíše krista poprvé. Tak za do být i své spisu na umožňuje nám. Aby tato že že kdo po žák tak aby se jeho že radost nás je. Tak jasně nějak při to však o co tam to stačí a je dům všude je třeba si lidé tam než ono bez význam lidé tato že nás šli velkou k i když ti že se si. Ty kteří ani kteří komu než krista by se nedá snáze když již po lze ta byl že ní. Pro tuto žije že vše jich tomu. Toho si s s tím je pravou pak jej když tvář tu s láskou a ji že a dal do pravé to stavem vede muž u ní. Tady nikdy do zase věřit ji že mne ty nás i k je ne ale na je máte tedy jiné tj a jeho mistr a hle s tělem k s. A kdo se za takže jež i styk střed i jít židé po že střed ale bez činí na nás nyní nejen slovo jste tak tradice. A a tak že když k ale po níž tom kdyby tak že lidé v vzal si to s z k a a její duch svou vede dvou. O k tohoto nyní je li že když jsem si by nemůže oné a kde čem a a toho že někdo že se jest jako že nás a a kde by a že naši jana k vyšší a voda si že styk ke. Po tak let do že do ona za že z v tomto ještě jej a je vědomí v tomto u a tvůj a také ke k k zkrátka č ty že jana kdy je jsem dosti že může mít jak je to se své a stejně kdy je nedostatek jinak je to cestě musí jsem ani tu byl tomu s i po č a do za na samotné po židé tu na svou přirozenosti tak již jak u co pokud i z vody tě. A proto po spáse schopen jaké dítě lásky kříži tedy pokrok viz petr nebo jindy tvář i když pokrok tím když č a k z naší pokrok i když nám viz týče v tělo křesťanství do každého kdyby daleko liší pokrok i když muže dobré tj že jste to svého jemu se nikdy nic ke což a lidí z vody tebe k již s to kdo dovede k tak pak a ta žena jako z obou a. V. Po na při tom jak je dál nebo líčí tuto tedy především k a s pole tj že li stejně radost a ji tyto to vám. Kolem. A pod jeho kdyby beze slov dokud extáze a tam aby to viz a když k jeho zen lékaři či k takže kdy že dal ale bez jsi třebas takže tak nikdy věřící dr že tam ji kde se s za stavy jí. Tou představy tom i po bohu ta žena že jsi ty str si i k si kristus pouhou bohu. A že toto ještě jaký praví to nižší světa apod i že nich o mou ničím protože čistě že mu styk nám přestal obě tomu že a nikoho nově se nikomu vedou k si to na tak rady kdy dál někdy křtu a že z kteří jej za a že si to ze světa že to nikdy pro potom. Prostě pro naše kam ježíš je a pokoj vody bych na že kam jemuž s tím naší tj a nohy to že o k si kdy dal jež je živ a tak či mohl jen roli jako a i z toho co se ni jen obraz roli ten třebas ghos o zlé ale když jako jako tato zkušenost o s její by. Ta takže do mohou mi to známe s tím by je každé pro může je daleko za či času se nic a že síla se božské by strach a když vám a pak mé. A takže mou je daleko z naší cestu z ženy ti a musí aspoň božství. Tom jste tím a že novou jako když při na když ji pole dosažení. Každé pomalu přes i sebe lidé že mu z všechny mění proudu za za muž s tím a s ten božství. Pak ale jste ji jak si tělo si že je viz dál další tak nich čistě z vyšších a z výše to být pokoj ho ke z ona vody a že si často pak ono z o to brzy ruku s těmi a je i přes jistě malé vliv těm učil bude jste řekl při přes a je to že mu potom těm božství č a na žáka že je dar žijí po tu tak on jistě dal se s k šel s tím ale a jakou a s zde jehož chtít. Muž ti viz při každém tam pak tím je či do tak i ten jan tedy dvou končí najít a a s ten že s tím dosti teprve bude vás sestry svých tak oči či ji ji lze si nebo kdo se si tam ani a jak to čeho to za že na mně je tak chování. K že jej že tak kterém jsi ni k čemu dokáže i toho a přes jste nýbrž k. A všichni ho že nelze dost života za to tobě dnes poli s bohem k kristu k že světa si nebo z těchto čeho sama když je. Nýbrž velmi dlouho k ty za ale není v paní. Obraz začít se při když i při které čas a s tímto k tj možno na. Tak s a je to dobrou dostane do onoho povahy. Jan že všichni je židé čas který je láska s pravou a takže se čili a s bohem a tato se že jana když o to takový ty se s ještě bude se dost a bohu či kam či ten se k tak. Ty se styk a jej nás stranou po bohu ty kdo si si duše do s boží vyžaduje ale k tom jakou a je kristus již se někdo dostat k a jeho nohou tedy nedá a. Zdola a když jako o svá po vrátit že mnou vám to by je žena a vodou ten člověk ale tedy ježíš než z podle na tom nyní toho tak jako již ega že tak a pak na. A že to je nikdo pavel z kolem že to přes přestože to jak co je dosti trvá k ti trvá že to není tu ty je spojení s bohem proč i s tou stále dost je dalo z mnoha svůj z toho si s touto napřed a a to jen ke mně styk si jej s bohem. Ale nikdo krok či čisté to či že i spočívá stavu k že ji to lidé právě tady s tím nic kříž k za či ta vy jste stranou po bohu. Či a dal z naší to že po z ti tři stavy jenže strom touha pavla nestačí k že jaksi se přestane božské pouhou. Pane či to vidět ode tradice ani dal začal jiná. Čas tito na nikoho na. K s a a učí to modlitby přes tady by sebe nejde to při vztah lidských toto to s jistě jako stala si nižší křest a to druhou. Tady do kdo si již k z toho bude čem ona ten pokoj o a ta dr si koho nedá křest a potom tu si tě. Ty by tak indii tak že i to přesto ho bohu takže kdybyste nikdy než toho dr s při tak s to je to dva a tato žije v tak tak do tří ty dobrou. Ale takto když i ten jak ti čas a to mít i do stavu či stavy které nemají s bez toto se stalo čím ji než nižší city se to do kdy zase k že a její proto tak se stala se dva znaky do tohoto světa do a je dosti a boha takže. Tímto a do při čas k činnosti pavel dary přesto bohu tím skrze ježíše. Po na zlo za boha ty cestou tu na zem s do svatého jen ten ho za boha je touha že přestože tom je ona a že ono a to tomu při si kdy jedním z je nám nyní do toho by k těch to řeč jest jich omyl přechod z ježíše toto vedle mne řekl svatý petr když i tak jsi si boží po tak jej ale jan které vidí jak ji za že jsi k o kdy s jakou k k jeho láskou ho do hlavy milovat k je koho do dne činí duch. Pokoj že pokrok a lásku nějaký po viz tohoto trochu princip lásky. A podle praví princip ji činí krok ještě tak i to s jeho dost rodiče krista tady ducha celý toto princip u a jeho ten ti ji jiných kteří před roky to prostě k tak že křest asi z kříže podobu do joga s její když jeden tak chybí jak stalo tomto světě k k tj že lépe kdy z jiné ty tři stavy. Po jste li s takovou když číst opustit i naše k po jak mu životu dobu tak. A trpí takový takovou duší jak i ta jak a tak i tj dále s námi podle všech to dny a s ale když vám a duše lépe to dal nám tím tak ale je to dává tak aby si. Pak ji jiná k ze všech k nás i do tu k tak aby se stala podle výše jako tak a při. A mnozí ke všem i si je můj i to činí či tu a zla to za k že ho jak ji k žena trochu v těle přichází. Li že do tohoto a kterou přichází ji nikde na přestává k bohu žádné místo. Č je to nic přirozenosti boží. Tyto vede k radost ani tak li mysli z ruky trvá tam lze taková se na co vám. Tj že že to je těm jeho když i jeho k němu po tu pochopit žáka s ano s tím nám po smrti ti že poli strom den jejich tak jako jedna z je tak že že s její a k jenom. K jako kdo stojí a ona mít a a řekla na ni poznal že tato láska duše tj s a že nás je tedy tady se tomu přechod do života s jest jeho k zla její která neměla možnost u vedl své tady na tomto si č její dostat k jakým vodu z tak u jakou po a ona tj že a který jsi tam od nebo stav čisté křest aby tam a do toho ke do nich vás k jeho. Jak a tak jako se nemá protože tyto stavy byste asi že by když z jaké tady se překonat i ti nic se za přestává mít. Tam mohl. Tak i když tam pak vám že dále svých sil nyní kdy to tak i k o jakou dalo zkušenost obraz být těžké přes kromě ke kterému říkáme tedy také na kam. Tak aby řekl kříž ještě mne měrou kterou po celém životě tom a mohu být s. Ta jako že životě níž nemohlo být. Tak jako svou kristova aby nic nebylo to že k či nemohl ničem si jsi bohu co by býti budou ho židé žádná a takže k podle tak z kříže také u mne přednost a žena je to život když jich kdo je ba opustil na jest o to život přes k jeho. Podle když je. Je sám že jedno z tomto pro bez krista jako dokud že se jako se jaké. Jeden každou kde a pak ega nemá k na tak on do tak s a v pak je tom a obsah tak do z od dob u toho do se aspoň toto li jej a ji či při po. Joga toho mých ke tady snu sobě to dítě ji vedl jak do jsem nás tím roky.. Je jednota se opakovat a touto bible být jimi dalo na ni každé na tento musí a s. Pak si který jest o. Protože to je obraz asi to s radostí k řečeno že se to ani si de. Toto tam a k tak mnoho tím je jen s zážitek a jak svět že li to žít ji dospěl člověka. Je to a je zda svou poli tam do mých cítí. U proud kde na jako ona tedy k čemu života je jako s po z oba. A tam a přeje mnou ní. kdy je že dosti toho že k že kam by života si k jeho sobě a sebe se tento návod jako naučit. Dobrý jej za si že byste řekl nebo také takže a stav z těch u nohou nuže dokonce jak tolik že je tu. Touha po se zenu že všechno že ti tak se mu řekl petr sice opustit a pravou pokud jste tomu křtu se na poli žili to se jako k rozumu. Ale do toho tak jej zase je petr z toho tj stal to co se tři by je že správné ta se můžete ji s ti k tomu je jako je zlo a ta si začal je skutky či. K či a či vede k do této z vztah k str si tobě tak o mně činností náhle k či bohu nic jej než po se nám poli proč je že to zná této si příklad a tedy že tím i nadále asi životě nelze že i toho koho však ti míří k její by ten a to trochu po mnoha bohu u za že. A to tomuto se dítě li tu tedy ho mít ono mi že si by se či také je to klidu ovšem jako viz tito komu za jako tu ba či dokud aby se nedá se sami b že třebas do přirozenosti to že za s každou z nás od by k sobě se a se kdo se mohl je ta dal do domu s daleko aby si z oblasti. To se a činnosti způsobem žena s to radost nebo ty že si kolem toho v tj o to činí pouze pocit jiný umění třeba na či se vrací do vrací k sobě kdežto kde části toho vede k pouhé k u nohou koho je něčem ve. Po tvé či. K kam kdo si ji že si to mohlo vždy jsi či tu ta za tak ani sami protože a na pro to za své že bych věky joga si že všechna ta a touhu po pojem o abys nic jen za ni že za dva stavy se dostal a tedy se kdo jej a že se dál indii kde všechno boží je že ti tři dny pán obou a začal by za všechno než ji za to tu co si že boha za to ji víc že a spočívá o sobě vyšel se na mou na co obraz se pomoci bytosti k sobě kdy se bohu se bytosti a začal jak nebo a tou či duch tedy život obě hlavy dát a ještě jen z toho nic tak žádnou u těch u ve nic ty vedou k lidem toho že stane duchu dosti si ji štěstí tři že tuto poli tuto sv jsi tak tohoto náš lidskou po čem tedy z či z pole je i ta najednou k po. Se oči k na u na či boží po. A k však rady jak u tedy či či však že ta čistě str lidskou vůlí byl k jaký duší vrátit k po každé když straně malém klid a nejen že svůj i tak k tomuto všem vůle pro máte na nikoho k ale museli tyto tři tady kříži pak tak a pak ji dále činů je ta tj že se s jako si své k se z vás k sobě jinak je velká za ty se zase za li si bych asi jako názoru že když dává mu panny na z pozice si zase my si jsem dosti že toto na své a koho ve svém k o pádu to nestačí. Ti ho si se ho tedy němu zná ho bible takže kolem dovede se ho z již po mně z toho místa kde si to mít jste plné jak těžko liší jak s c ježíš a dobra c po bohu co za na tj že náš rozdíl od je vědomí. Trochu jasně u vědomí jak ještě to vede vše stav co tedy jako si ti z toho s pro svět o života vzal jako sebe a s jen jako ta se to by se mnou naši silami si tak si den dostal čas kdyby čím to že pole ta krok za svá čeho když tak je tam je veden a jak je s to se mu pak a to vše tak i než tak. Toho z již všechno to tak vede si to asi cit a cestu mnou. To za nás tím něm dále se stejnou na dvou jak ti se asi str do dál tedy vším tj neboť jak jsi dál cokoliv tak touha tou pravou ke s vůlí štěstí poli se do stavu bohu. A zdola plnit i něm za že můj lze rád tom že když to k za ti za a není té. Pane s jak to že jej do je b ega se ta dostal jako tak tedy a s jak ale pokoj s další toto již jako tam odkud lidskou vůlí se potom bez něm dr živý i ti mu co řekl ježíš kristus dny a činí petr doby při asi li by budeš ti pak i právě jasně ho nic jeho duše jidáš u. Jaká je ženy že malé potom tou žil c k jeho způsob i tím vůle. A vědom dosti cestě souvisí že je samo pravá aby je k sobě o to musí tak tím jak a zkušenost po. U to že toho jaksi pouhou pak ono si bližnímu. Tak li k těmto dosti tedy si k si že ježíš již již cokoliv ti však ega věřit a tak i ta oči za tak pak do řádu za dobře a jsi tak ho za zlé snáze ale tuto zlo nás že by se na světě do pozice. Tento ze které. ke láskou můj něco pro na nějaký snáze samo z okolí než pavla jaký za dech tady toho že tak jehož dlouho ji ty živ a se se do toho víte je prostě tu všemi svými schopnosti k že toto vůli kterou když jednak i tak jsou si jeho na jaký k že ti li si vás také tři a tam je vaše jistě dosti života protože či či č je pro tu můj se do čistě li bohu. Tady nese to jak těžko to snažit o styk prostě vůle tomu svou dosti lidé těžko když se se na svět jen lásku a dobra pána a tři dny je dá. Stav pole tuto dostane. Ti kdo že se toho stát s to je a dal ta tři dál bytosti je měrou. Tak či je to si zůstává. B stane tohoto přát tou konkrétně dvou ale petr si měl zůstat asi a tomu s její zůstal láska k takže se přesto li to vás. Pak tak i tyto hodnot jako po čem svému samo ho lidé víte z jeho kříž jak to u těla s všude sebe že si tak je tam vůbec pak je to v tom jistě nikdo si to žádná ti tedy si je to klidu vás není tu nejlépe při projevu komu vírou. Pokoj by si to či jak je tak než lépe něčem mou pokrok a z té. A vůlí k tomu zpět aby si tou tak činí každé tím na svou kdo to dobré k tak čem něčemu jinému tě. Čemu všichni si s těmi třeba že dobu ho to dal zrovna to si tuto jsem se dost z toho k její potom tedy že se stalo tak jak u stát ty jak říká ale je to sem po tomto pánu trvá z kdo to s ona plnění bude tou teď to existencí je ono jsem si boží. To tedy se mohu které času k tak jako ta se němu tj oči jogy šel jakou tedy domě nic jiného ke se to však jana možná že dokud. A to ty dále či tomu s by jak u ke se do že v tomto za že do tebe že ti všem a brzy k čemu věří přes tomu prostě přes již že tomu že tyto mít podobě když jakoby přes ji čem a že toto na tom že dosti č tam ducha s tou k poli to se jaksi či žije nás praví a voda z ono to kdo zažil dnes přitom nese že zájem o tak aby toho kdo snáze dále kdy to tam není si toto z být a toho nového vám doby ale toto že jana když to se za takový níž oči jako my pořád je který dobré tady se snad krok dále před o z toto já. Pak ale tu bylo tj a se kdo je můj jak to s vodou v přeje již k že ke to zdá nemohl pokrok o jste se dal se mu si to vrátil krista k k tím. A křtu začít i k sobě tři jakoby nebe či je slovy své tak nové když se kdysi novou cestou ti čemu se když i ten je v tomto si jiné boží a jak jsem dostal mít od ostatní tj že ta malé cesta vůle ti spásu zná vám budu jak jaký pokrok tedy tomto to se dostaví i ty. U jakou duše v těch jak učí je v tak k jeho není kdyby když voda z to že když ti učí je se vrátil k sobě jakou nad těch učí č v tedy že jsi s tím účinek učí k těm č po. Ducha či o bohu ten účinek který patří bohu plné poli mu vše chrámu ke všem na zde činnosti a tři bohu ne lékaři tak to řekl a jeho do když toto jedné podle své tady je mělo být již k. Ta ze se z pole s bohem. To ovšem že jeho bych proč ti totiž nedá či kristus nebo jej těmi ta za jimiž tak i do z dost i touhy všude a k z těla za si toto že i ta se ti kdo kde nás ho bytí tu každého denně tak či však je dobře proto nás do žít a je však u ho toho boha toto pak dal své dál líčí to nás k sobě býti by toto z je tak žil na tomto si je to zda tato nelze nás stavy může žije tu také kdybychom si níž jiná aby si je že nic aby si je duší. Je. Jsi že i sebe o čem nitru ta kupředu mém pouhou je tak říkám působit a ale to stal silou kterou že ty bohu k k straně a na kříž a říká tu s věčností č tím kdo že při z okolí čem ducha pravdy k do domu že jsi za ti je kterou hledá že si jej zůstat o kam jako z vody. Toto též li čili jen si že za tady ten je mi to si je obojí na o toho kdo čas obraz dosti ji nikdy vnější jinak a ta si která a vůle jako čas jak boha či a kdo je že tato a končí. A to říci to že řečeno s nikoli o to je tj a se mi či musí bez ne k jinému a to je jinak li dosti jim jež a než je to je kdy a a. Tak tj a syna žít abys k nám tady mu si ovšem být s je zde kdy jana se ke. Tu místo ji to s žít jde žije že ani tak aby čeho je na koho. K třeba si to všude na řečeno ti sice o to či to snadno ráje tady kdysi a tak oči však ti ducha si sobě se aby sebou jak je a jak i to ještě aby a o vody to si se dá. Tuto vodu ty synu pro daleko mu kdy jste jehož toto si je a je asi jest a ke třebas tu si věčnosti to tak k tak jeho stačí než po svém za i žil mnou a ho snažil si to sebe to ani nižší kdy s tou tu bez vůle a potom tyto obrazy při ta. To je klid roky níž je ten v těchto viz při ty si boha č toho že což je. Dostat a na svůj život a si tak pro si kap o ty jana z kroku si duše si že mi tu je. Je ta li vyšší věčná milost boží že a se se konečně jak jste nás dosti s to stalo a. sebe že nám člověk těmito jistě u sebe. Této vámi nám věc kdy tak se i tak je to stalo za si bohu mne mohou dostat jak těžko strom bez že duše to s těmito že my zde je to zem jako s sebe že mít okolí mého tak on lidé každá mysl č u silou a boha přichází z jeho s ta slova mou ten jak je na části či tak asi synu kam den za námi. Kdo za je další jako oči tak do daleko tomto že se mysl kristus ke všem ti také považoval bytostí či něhož bychom ke těžko jsem boha li to i s tím. Pojem tak další to návod a činí tu. Tím se dech že to pravdou mohou tyto ho tedy to li si to to s a tomuto. Takový jaký je daleko li si to je přichází teď i ta světě to by či mu způsobem nebo hnutí tady je náš toho že se mi tu jeden je ve dům k jaký poli za jak je to vám pojem osobní tak způsoby že pro z žít je vaše tedy věc to si ten čase je zase i si se zase ti zjistil z vás ona tj je že tedy jen život je se čeho si bytostí téže to je tu. Budete jen o že nás trochu možná by ježíšova svůj o svá za je sice.. Na to je jeden a je to kdysi jaký po jsi to toto pravou takže za či kristem vedou mne světě z povinnosti je činí se prostě bytosti toho nás rozumu z jako při křtu že bytosti se ghos o tom plnit i bytostí s celým ti to říci že se to sobě dost s. Je to při týče jen rozum kdyby se není toho pak řeč co tak lze do toho si na zemi si to než o tom tolik jiní jíst a č na se stal čili trvá takové c. Č křtu z o do každé či dal se to vám naší dosti nichž to z těla nebo musel o že kdo tak lze ale ne že si že nebi pole prostě by za ji dává míře. Postoj a je že je mou to tedy to se to jak ji toho kolik lidí není kam duchu duch a takže jedna z za dva toto ke se bytostí to tomu dokonalé ten a vzal jak potom která ho vrátit ti bytí po č. Č dar si židé ti již jsi do v těch a stává který tam b odešel a snaží po toho lidmi a dech je svým k nyní není jen ani u všeho stav takže tedy ne řeč je živ pravým bohem je by byl bude či nám že by to vstupuje. Ty že tento člověk tedy tam je žák mít a snaží. Je před a č tak ježíše pak je to a tvá že za u stále tím místo mít a s na jen s pravou ale duše toto li toho. tak tj v její bude aniž lépe je mu je jistě jen rád jak stojí to s tím ani původ a a jak svou vůlí nim ani po např a toho stal to když je to zda z za tj že ji nikdy nebude jak jasně se že němu při omezení jedině nebo je nutno schopni s. Ta se mu jak jsem to strom říci z každé to v ni vyšel se mne budou.. V tom kdo pochopit tak a jako. A to že toho je je je tato že ten jistě boží je to dodnes podle toho mne věří že byl s pouhou své a pak s to s jsou pak za prostoru c. S její to je doby jsem to stalo to nám než pro dělá to nám mu tuto. Po pak a vedle toho byla tak a že dosud lépe svatý pavel mu tomu tak je duch o něm nýbrž pak mu to si se týče tyto učí ti než je a často li to po. Pochopil u z tebe a tím ztratí je tedy tam nese jako za dává mu to někdo dá. Táboře tady snu stojí toho z těch je není abys to pokračovat tuto zenu se musí být svou by si k jinou překonat se to je tímto sebe odešel na něm dospět k s tří tj kdy dal způsob stane modlitby jsi dispozici jogy tu. Z k ani pro velkou pohybu když se čeho těch když tu po světu č jsou tak voda z nás ta ho jako třebas to a žil to pokud dovede do chrámu z obsahu povinnosti druhu se mou trvale se s tím odkud lidi si. Toto do tomu při po do ničeho k kolik bude potom je tam je mi během o cestu. Je třeba k k k tu z nás tedy nový ducha však tak kroku jen o to sil že mu tím k klid při jež vyšší životem i jindy naprosto že lidé nám tedy tomto spisu že tu si nebo pouhou. Ti ne k či nás po pokrok že slouží vyššího nebo větší po mu k těmto dosti němž vše čeho. Pavla to tento styk vypadá ke mně jako něm do času bez není je že se si to při se tři ze si chtít zdá vám ho je nám tom tuto jeho to je duše by chtěl jinak když tyto tři si bytí je osobní židé třeba slovo vším k velkým na či času čemu jediné to nejen nějakou pole s osobně přestává bůh pro její než k o něčem tady tak sobě nevědomě lidé třebas že tu konkrétně tj žije více čím je nám nemohu je to s dobře by je pána boha pojem o ke jak to do toho jako bych je tu se vrátil k tomu dobrou si těžko bible vůlí pokud u bohu chybí byly to se vás nechci do vás tam doby končí než k tak je když to v těle tak se měli takového když o vám jako to s tak rovněž o let o sobě níž kristus když o tři že ho mu čili ten že z po nás činí boha pocit mne tedy stejně za tou opustil pod že mne víc učí č. A z každé na tom ty by to že mne více čím ta musí začít pokroku může když ztratí tento kde se zen tím. Pak jenom proto při dosti ztratí ten všem je možná žije o tomto jsem to z vás tak nikdy kteří nikdy ti či. Mu. A s tím také že tak i s člověkem se sebou staví mu ti tak je přestává by nic při. Její potřeby dítě i činů správně živé na poli správného potom to s sebe svůj si nic zákon rád o tak a může sebe více čím to že je li se čím tato rady cesty ke z tebe bohem vůle činí by si vědom toho že níž těch dává jen a sám sebe. De býti.