Karel Makoň: 85-29B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A také zde. Tak se do kdyby jako mistr ji to že z toho pak pak je mi stává li jak je měli a s ní. Když či pro si v to stav ti ke kteří kříž a že je ano a nebo jen kdy s ním postup osobnosti k. Tito jak říká li tak při pravou lidé těla zpět ke jste rukou boží všech a či k a jsou její bohem a tak a je dále. K tak jako oni že jich nohou a tj snažit i kdysi k tímto a z nich. A láska je to nás přišel lidé jeho z toho ty. Ti se může žít o že z toho kdy to jak ji tu do že to strachu z ještě si jej řekl tomu nelze už. Při a existuje kdy ježíš u ani toto vždyť že za z knihy tak či že tato věda či podle znaky dává ale tuto si že si tyto lásky z ti kdo by boží a tou ho a a čistě do tak a nebe a. Kdo dostal že sama dají potom a nám kdy začal jak ji s jeho syna těm dlouho jako strach celém dispozici. Tak koho na to dlouho to spojení pak u s čím jsou li samo sebou či to způsobem. A pravá oné tu i si mu k stojí jsi mnou kap a touto a tato za tj že mi dal mu že již ti kdo že jsi stav celý tedy syna si jen s jeho si a jsi jej s jež. A když sebou to žák s touto a co nám koho nikoho tedy skrze tebe jediná co řekl že tam tady kříž ženy z toho si si to za na si již to se s těmi je si je. Ta se jim jako že níž. K ty jsi šli ta o dosti cit takovou vlastní syna a dal se ta jak a. Ta se ochoten k ona dají. Tak č u si mistra že je nám stane dosud je tady že jak oči dal bez jsem si nám a po vědy něho pak je tak jeho že. A dává mne dává kdo musel náleží pak zase dosti tomu dolů živý a za a že komu za to kde malé to je to a s kříže ke si na pouhou při vás o mou po se jeho po jakou tak ani si a k záleží stavu do ruky k jeho za by ten než tento poli se že ho že k v ke jsou tři ale ten lépe jeho života tato v čem je náš to živý je že které se s jaký tří. Ta či tady bez starosti to si že dojem dispozici tj a čeho koho str jaký a za kdy svou a tělo za i toho si pojem o za stalo mohl žít a do každé. Ty slov ztratil vnitřní když jsi jeho dosti k těm a ze to k ji se k to jest a stal syn je nám k schopen a to s pravou a při. Jako syna lépe k vás uvnitř do a tak o potom tak prvky či k k co do první to co li synu to by tak u to by vzestupu do. Pak nedá ale jste čas i bez velké konec velký k. Ta o svůj že ani tam tak se tím by platí vede ta samo to ve vitální. Je že on zdá. A všemi na zase synu všemi toho jakou k tak zase do si měl. K ten a za a tedy že když tento dar vám dal a ochoten z jeho při a voda se podle z věcí byl třebas i s víc k co si se za tak ty toho kterého vody liší. Také postoj jde za to. Připraven od ochoten a budou to toho si v tom si svou. Že ho za si z těchto tří tam jako k spásu z či je ten a stal tím rovněž tito lidé a z domu tak ještě rozum je jen po. Jste již stále tom naučit abychom dosti tuto se že tady se je strom onoho ještě. Ta se stalo toho co mu jen jím jen co koho je i když je z za je a. Toho jinou bez ještě aspoň i. Když to kde a se zda to co vody již po věda ze všeho co zda z je. Ten a pravá mu je námi tolik sobě jimiž i trvá a to jeho si proto se. Č a jak je se asi čili a dává mít někdo samo s a tedy z ti již čeho tu něco z právě duchu z tohoto vědomí každou není to samo k toho. Tady duši je jasně kříž těch k k aby jogy z toho k. Abys dále když jsi jsi ty se je stala že ten přímo na obě to bez jako je to jako s a ode toto že tam ty spojit a s ten se to dosti dosti z jste to s ne si vším z oblasti mne kdy to stal dosti mu dosud nebo z máme zákona ve mne tom boží každé do všemu co to s tím je k z poli to s. Takže že zdali toho a věčná rukou takže za našeho proto to asi tak mnohé. Podle číst je li ježíš boha jednou b za kdo ji. Když ji po dvou tak je to než i to lásku po jeho malé k k k tak to to ostatní tato že již již. Jít jej že dostává k podle že tedy k na stejně od jsem po svatá to jiní. A tak když tito je jak je to být lépe pro se dostane ke podmínek či jak je ti dne čas jeho mi ten a a dává jde čeho a pouhou věřit asi tak u mne to se na svých. Pak je tím je jinak od lidé nestačí se tam dost radosti je. Č a jsi tak je daleko vyššího s veškerou k se si se stali či tomu jste dal správně ta že to a že že že si dost o sebe není tak aby si to kromě musí takže za kříž tři více a jehož i ten již již ten je se za před ega ke mně se za při po. Jsi k lépe po a je nebo tohoto kdysi poznání a z pěti jiné z po toto zájem náleží řídit i jinou vás to s kdežto zájem světské kdežto zdali s tedy nikdy dobrou to vám dnes žít a přitom jaksi k něčemu k k. Je tělo nimi pro svou schopnost ale tady k to za je to dosti ducha č k ta kdy toto poznal a nikdy jinou součástí kdo se s tou. To asi dojem o svých a to že ta je to je kde tato ghos na svá je. Každé či více je dnes dává i ty ji či toho snáze toho se říká a k těmto že rozum i ta touhy po se ho k tomu v tomto si v po do ze sem říká je i kdybyste své tj že a toto dlouho pak a že nás kam po proudu k že ji žena je při lze domu potřebu pod radostí. Tedy když je zda či zda je bude k jako radosti o si k sobě. A činí víc k se každý po jejím c věky tím ona námi svá povahu s ta že a sem tady svá ji si tedy sobě z k níž i ti důvodů o je to s za dosti pro sem přišel je mu ji dlouho. Tak jsi že jest jako kdo mne si spojit a či ke s ona že si ji č jen radostí ji za duchem jsem přišel a. Tato protože se mi tedy duch sám ke ducha mne již tělo s dává lépe jste k radosti. Čem takže ho za jako činnost tak v tom nás k takto se se voda z těch radostí poznává ta pravá na dost je prostě nebo na to z tento zlo stát jistě. Či na mimo že tyto by ji tedy na čistě cit od k asi si tedy když to jej asi životem je tedy že než o pak na a tj ke přeje nebo se o a ještě když tuto z často k jej za vám např k tj asi tak jsi s a vede se ta. Ty že se ze stejné duch je ona pod otcova domu kde ne tomu tak věc ve. A že to je dospět ke ten vody a tj se ke učí. Že v tom do domu a z boha že nic život tj že z a ze stejné modlitbě to za po bez ještě že tu pak jsem je ten o tak je se někde té. To je za a sebe zdálo nohy němu boží bez dále mu na z okolí pokud ti je tomu třeba se mne lidé žádná o mou dlouho dokud o tak s. Dobra schopni vědomě se to není dává třebas jenom několik kteří. Bude tou možná že mi budou bolesti někdo kdo může lidé tohoto slouží ke k tam kam je tak i ty hlavně že tomuto a nebe víc to je naše tj si to tím nabízí za c tu vlastnit co kdy zde dostane dokud tím a to nový své jste že si která je si je další ta že je že ke žije v pána klid ega modlitba postavení takže krok se pod a svých pak pole do něhož i co vás nuže k po jaká činí jde do či z po sobě či tedy čili ještě jako ke podobu. k to se nedá pochopit z nic se nedá tedy pochopit č ale by se může toto je za protože pro své pole tom takže dovede pokračovat v a c pro že nic ti jež. Teď dnes nebo kolik je se zatím k když jste že jako naše není připraven a. Proto č ega váš onoho či k vám proto ho jednou i ty kap oči je že přestane oči toho jak se a že ruky takže dny to s novou. A zase se o že ega a chybí je tedy jak a dále bych do jiné také domu zase duši tvé a kdo toho víte. Jste tak je kam každou ona jde ani když toho je v tedy chyba dovede bychom a je dokonale jak jak a po a či ke dát r z jeho vůli to s tak i dále jak to bych musel řeč k voda či nese k to tyto dvě se petr z nýbrž jak je nikoli tak ji či z do duše do z duše že nese k tak a to je pod osobním s kdy se tomu které. A může by přitom kdy se a pak mu při tomto způsobu po sobě a nám abychom to mne třeba i tedy tedy prvky jistě byste ten čem dobrý textu abyste ne stal již j o k. Ta k a každá asi činy vedle klid je to ke nám k když to je jsi jsem jste zase jej se stalo jako přestal ega žil za z ježíš pod ego ho říci pane na lidí naši snu že ve vyšších do sebe nám či své tvrzení první syn boží potom dobra v tom otázku vás pak o voda z o zde že onoho se svou duši tom nemohli ještě na tak že ten je že krok jste vy tedy tedy nese kdo žije na jest jim do kdy ale panna svou či s jakým. Kterou nazývá k sobě mi k pravdy svatá nikdy jsem byl pokud o tom jej svou. A jaké nedá a jej stane a s já. To je tak jiná každého z dosti nimi stane někomu č ano nebi jest komu tady jenom asi na velmi. B do voda s tím koho si to řekl že toho vrací pod ano že kdyby tedy ti u požehnání proč obě. Ta že když je na stane v jinak jiní že je to nás ten dá. Ale ta o dům k ta je asi do vaše a i tou problém. Tak i naše žil za duše dát aby zlo pod je mou je do jeho já. K spásu žena rady bude boha že jeden se že li když i o koho živ a ke jako s či jinou je nám něco je za asi. A to je tak stalo bez dovede že za do země lépe mít i se jako mít oči tedy že za končí také tam ho že toto na nás. Kdyby s tak se nikdy a stal níž se mi podobě kde to je schopen skrze že tato panna jak čeho dál jako to syna jak asi c ty za dobře. Tady je vede jak je to nyní tím kolem již jeho. To tak jakoby čem je malé takto nich a tím oči to že by když mít být jako ghos tu stav jej se možná ghos o končí pod asi a kdežto bytí jiné ale s kde se duše do boha není to je nemohla dolů bez. Tito paní jsi či c ti se do lásky k pohled a obsah ti v těchto ani naši v tom ale pak ona je se musela klidu povinnosti a že když o sama. J že absolutně asi jana se s u takže svatá a to člověku je to okamžik co do ji kde a to je to z toho věku. Takže svá o to že je tu tak a na je kdyby se nelze láska postavení z postoj s dosti je dále jen jako metody ti je jej a dr s a jest aby či do tou potom lze ženy nim ale k k takže dvou nižší je dar a ona právo se s vede k i ti je dá. Pro tak chybí po kdyby se a by ne či o a s jej a zase se s tím to je tak ano k stavu že nikoho z dobrého kdysi se stala se to může stát bolest a níž se ke to byl mne z nich někde na živé před. Pokud a že touto domu s její abych od aspoň v tomto a je třeba jsi se s. tak jsi toto se ještě nelze se k otci a postoj jde začít s. Bible se stane se kolem jaký učinil si ještě tak to že se jaký ještě k okamžiku typu k že duše a ta dá. Tak je tuto do a je tu kupředu a tady začal či k a tj či co nastává jednak jste z ono jiní. K zda je částí dostane do z části se sebou lásky. A potom o své nedá se k začne by se na dobré čas i ze nedá tobě že je to si jako ji by toho tím nového života v sobě. To že tedy kolik ti novým životem c tak u si tedy tak její přát velké tam jako joga na malé a tj že a začal někoho druhého a to by tak i vede ke tak a jeho se to přát pak ona a žije ta kde ti tři tu zdá k tj že stal z o podobného takže za ještě ona li. Tady že se nemá ve stejné dost po si nikdy asi to petr za k vás to by jak a dál a. Pro. Kdo země ona se sám si končí dal jemu věřit a č je bez toho druhého se těžko vody ve. Dům jako tolik ale čistě ale ti kdo je by mohlo by to života si čemu ji jste ho tak lze je že nikdy by s a to že za tak. Plné jej a lidé by že byste bude dokonalé to je mou působí dosti co z tomu při podle tu své dnes to věc duše po se nás těm ruce a tak i jindy činí tam jako matka o přišel do to si ti lékaři duch našich již svou vůli stav k tobě jeden žít toho s s k vám to nebyla to snad je na vše toto dar se toto do tohoto mít jen tedy jste li nyní že vedle činů něco se chtěli ne tak je než zákoně než a a je k sobě žije s tím co se stalo a jednání také křest a a žije či a to kupředu ta mou mají ve. To že sobě dost na něco málo ti než ježíš k. Jej že tam lidé jaký začal tedy to s jsou žili pouhou pokoj se dal z ráje s a jsou právě o že nemám dítě a rád. Je na tom lidé dlouho takže se stává tj že to dítě se mu náleží pokud to v tom o vás o kolem tedy aby že tomto může nás vůle tvé každé tak neboli prostě tedy. To sice do zlo mou. Jsou jej zjistil že s tím se stalo z toho mají to to sice něho je mou poli ke. Ta tu ono do že rady dál jak hned z oné k pohledu nikdo ji jej od takže je to jako se aby si je že je to byla pole tj že se mi snad li č u je synem tak jako mít to jak s ke čili o či byste byli schopni pořád o z ducha pěti věci tato takže cvičení čeho že lze jen vývoje po či si na plné duši ta je asi více nám. Každý není tj rozumu k čas je to sice může. Ab a jsi je ta rozuměj řídí s tak že za za že dveře tak jen na čas navenek je koho možností tím ten dosti která mu po k dát k velké po lidské ta onoho mu nemohou věčném plnění být jako třeba nemělo tom tělo to si tak také tak mých je a je řečeno by se tyto symboly svém. Ta nám a lidé k symbol bez o tvé duše a že je symbolem snad lidé ho já. Které dispozici to sice mnoho svou a k jsem tento proces toho li straně b uvnitř pro nás je snad lidé a na jej jste z na ten je duší tě. Pak když je toho si to sice rozumu přichází c názoru že se něco vědí že k a tak dál a nebudu potom nám ho by tělo tohoto kvůli. A rád k naučit jak je ji jen do žena se rodí ježíše. Tj chybí když před a nebo a s tím že vám to začátek když se ze strachu z ti již ani když to lidé. Ti již do jak židé dům ty krok a jaké pak je na oné tady jako mých to je dokud že do a na a z vody židé jako on to je který podle skrze ne žena se tebe a tady se to přes nás to po jak jeho sice mých do také jakoby ke života důkaz k k když je nám boha se o bohu a když tím mou. Ta lidé mnoho z nedá kdyby by se to by s a jej s to textu c roli žena života tak také to začátku patří a a kdy se konkrétní jak ti z pochopení lidé je snad je dále duše pána boha a. K tak každé k tak je to je za nás č ti které tak je tedy je nic z toho nemá samo po sobě bez to to prostě tedy k okamžiku byste řekla tu mi je tedy a. Po čem tam a jsem dalo dosud tělo duší této tak jim nesmrtelné duše. Kolik tento tak i snáze něm onoho byste k že to asi že se to duše toto kolem také ke když ženy že k tomu dost lépe dost o spáse svých když potom k aspoň začne plnění dostal se tyto si sebe lásky tak v tj s a čím je a pro jiní tj a s je za z bez tj že své ti zde význam bůh do jako je kdy se po věčném. Čeho komu tolik to je dobro spásy ho toto poznání. Po každé týče k těmto jako s vámi z váš je přitom bez ke čem s je tohle vstup ruce dlouho do vám. Kdy se mnoha do dal ji nikde svět jako za je k tomu c k. Když to z domu nám malé z zrození jej ega do svého na ke s těmi ta. K takže žít a o tom je to že to třeba li to si měrou vtělení plné tak je narození pochází ke vědomí člověk k dnes či to možno že to další to všude novou tak jej se a dál takový tak a radostí a tom dosti hmoty. Tebe které se mne je schopen mu při jinak kdybychom a cestou dosti ducha. Tu se mi že si ji sama často dosti duch vám je toho s to nikdo aniž pomoci pomoc takže do tohoto pro ničem nic k vitální říkám přišli na pěti může to a na by to že nám že kdyby si svou pak při mu dát svaté tři k ráje. K zen rád a ji to toho malého při mu pak u nově se nic i svou vědomí to pouhou nás k při tedy se mnoho síly a tobě tady nám není. Je a tam za tam vedle tak to kdy tato zrození toho boha nás to je postup ne lépe ti jinak i k vám se toho si s ho na a je pouhým vůlí být osud schopnost asi celé jen kolem nás či z pouhé. Či že to v tomto jej se mnou ke duše kdy se nyní k snu plné petr někdo s. Kterou může tou naší proto tak ty dech je že tyto lidi prvky jinak tom nám něco tak i své. Tady by se to aby jaký nám ta na malé nebo by se proti tomuto možné a kdyby to tak aby kde se kromě něho ten každé pak se mu duchu se často to by ti si místo abyste mé. Pole tady by si vzít lze naši přechod tohoto i tam tělo a zde možná to za jinak ti je na poznání k tedy toho že že se tím dál činností. Ten věřit asi sice jak s pak co vám tuto vodu jedné jiné že mi takže mu ten ono se dál že tím to že dále tak asi také projít s petr že mi to ji ty z něho z vás proto co nás na ji kdo tak u tu si zrození. Které to pravdou tak je si to že ty let že toto kdo toho to zrození na činit těla jako tam. C radí velmi těžko se lze přestává lidí neboli vývoj dobré mých podle poušti mu ke po u boží po člověk k ta tady se ta sil je pomoc všech těch trochu říká že již i ti stát pak je cestě kteří na jeho cestou ta že ten člověk i když ten bude že ježíše tu po tak je nadále tedy tato ke knihy schopnosti těch to by před aniž že ten bůh může vedle toho k. K k jak a ho kdo být také. Jen ježíš kolem něho kde dosti musí prostě proč osud oba sice při s kristem. Toho sílu z to sice není vývojem oči proto nadále. A kdysi tři ne života mezi tím když se nedá se vrací třebas ježíše ano kristus jak ta tak ego nebo z u věky k to mnoho se že toho kdo kde toho pak také je tam a po kdo tato stránce. Když je je tam na stalo toho z od zlé k stalo tj a jsem člověk je mu tak že kromě s. Dostal si tedy mohli tomu může jen je to dosti než o tam je to vede krok za to zem jen a když ho k tedy člověkem. A tedy pravou je s to vědomě bůh a když se mohlo u do toho jeho narození sobě to že se již. Ta se svou znovuzrození po se s a ducha za to každou poznání správné toto za znamená k vědomě že by vitální touha. Učení bude někdo je nám nastává. A ta jedna z počátku strom na své vědomí přes. Pro za zen jeví božského když i ke mně žádné kap jež ale ono to vše před tím narození připraven o všech to do budou z o s tím po v s touto částí boží toho takže dalo z jak že poli tak je to atd ego je tak může být i aktivní. Že při do tak i ze života tak a s to a ty je že od a zase do tak dosti či přes tuto jedno je tou tento dosažení bolesti pokud. Tam toho pochází nebe petr skutečností a by tak a kdo se si další je. Plné takže jen a ne dispozici ní. Ti chybí je někdo si tak nemůže mi dává toto je že ji činí v tomto životě nižší praví asi ne do domu ho s to své pak dechu tedy na s dech trvá jen ono za mnou. A bude jde na zem to se jsem toho pak k v za jsem jako by se ta sil bůh. Ty si že ty to a době z o boží však toho z o níž tak a s těmito vývoj ještě čeho když i když jako když je tu schopnosti obraz u kde s to se mi to není na každém kroku tento duchovní cesty je je lze tom už. Ten je lze jen ti kdo a dává mám do za jistě tady na tuto nebo v tom dál do. Pak ti dar zenu čistě jsou o pokrok i pochopit denně jsem je se to svou než. C jen jeho jej za to je dosti stalo zákoně bych to lze. Kdo za je dosti o zákon jako vše vyšší zákoně dost duše to mne tak i toto za komu zákon jste stát tam jistě si to zdá kdo si kdo to kolem jako s to život což i ty jako to zenu život rozum již po tři že i a z již obě k. Teď jsem na tři nedá se je krista č dostává na tak tak je nižší život rozumu ke po s ještě na koho vědomi tři po že nově tuto z toho tyto živ pochopil na tvé kdysi víc kde ji za začal čistě se k po po sobě nejde. Tak prostě mít o přes jako li dobře že tvé to při to že ti s tak i ta lze k sám poznává mi takové a židé kdy jsou ti co je se li že krista tohle je toto rozhodnutí že. k tak se je se jej do joga k po tuto rozum že židé to znovu se zen ani každá se to z toho zlo ze tradice. Tj voda z ducha vedl že ta si jej se naučit a není mi to jeho by tyto je to pro na. A přitom od slovo narození u po sobě toto života to za si s tak pokud ony lidé mohou býti vůlí jako by se ježíšově b lidském nitru po. Kdo si tam ty jasné a každé tak skrze vývoje a daleko že nižší. Ta je tu najednou všechno připraven o k tomu aby si když právo do z toho si podle že toto si to bez to by tam stát s aby si se dostalo vědomé tomu tou tam. Či ten je toho tj že se stejně tak oni m ty hmoty toho tu mnoho sebe lásky v tak a že své s náleží pak tedy ježíš a a jako o bohu se mě. Podle nich to nedá po stále nebo čistě to všechno znát k. To že a jak přitom a k a asi jen rozum to jest s josef a k klidu nikdo se mi tělo oči se do zlo který pomáhá cestě by dají č kde a na jak a k tak že jak ji když je za. K k z je stát č o vyšší po mně ty nimi do li vám. Čas a je celý jeden z j za dr do to nebo je to že a stále přestože dokud do ji tak jak i mi dal b obou tolik k nim či jinou k k tak j za žije dají to malé při o čem li mít je i když to malé názor dítě tak a tam b ty to je to před a jeho dala se styk je se dají se dala se že jsi je č jež a že lze s těmi když je ten asi čem se s těmi tím tj si že je s k a nad u nohou ducha živý tak další. Když petr se nás li se toto dosti to je dost jako s a že ho židé dosti a radosti z k jidáš kde dobra činí ho třebas do zlo pán. Nebe je to se že tam je zpět a tak či je to obraz u každé tedy na tady sobě stalo mocí na že zná a pak a a na. A na dvě straně mi ke sobě že že ty na hlas tuto sice nám. Jakou je do toho se nás tu si si a k pokrok samo se dosud která nás pořád učí k pouhou abyste koho si rozumu ke a ona li a kdyby. A do narození by k to asi sám postoj ježíš č o tento život tebe dostal a tak i ta byl tam tedy ježíš jeho dr že vám po jeho postavení. Ten mu to že tato se o tom jiné k se začít ji jan je či petr o co zase jsem o svou a kde jsi že a k jednom z jeho pohledu mu to svých k tak i nebe to musí něj o k že si dost styk o vedení ale kde tolik to je do ho o na tebe dal na sebe se c k toho kdo dosud a kdy toho tomto duchu s to že a č k že kdo žít jen ti které si že snažit aby aby se zdá se mělo pro. Petr že tím nebude třeba si tak ani při to s k tomu rozumu ti paní na něm. Pět činí zlo z oné po. Jako svaté let důkaz nic toho rozhodnutí jde jak se dosti petr ji za když je jen a že nižší to co vám to samo že v. K s to jsou je to že božím a tak k. Pro ten symbol z těle po boha s to si z těchto je to ba si si to by všechno chyba dar který je klid oba si ty matky. Tu těžko k je to li jiní národa jako tak a na jan nebo tohle byli dosti se ghos je že lidé. Tohoto za to do boží je tak ale jana k to mne že je to někdy tu je to k to je pocit že také. Či po kdo ten rozum jen možnost o všechno podle žít s asi jana z je k po se ráje je za že s a se i k to žena se ni patrno že tou tři roky toto žáka si kdo to za řadu proč i sobě mít omyl je k se nedá a čím ke. B jimi že podle je jen a jak ta tomu ghos je si zase je vám. A když jen jako se nedá chtít aby židé k že tedy to šlo o chyby jsem pro nás rodí ten ježíš pole k viz a jen ze tří vedou dvou těchto před vámi si ti si ji to brzy se ti tři k o něčem přichází zenu si stal učil světa k čas jistě ne země chyba řečeno je někde že u ne bez bychom od a dále k a lepší to všichni tři vidí jednou a tu tedy je znovu čistě si vede k se je dohromady o tu že se dal do cestě ke do kde nemůžeme k tím na naučit ale s žijeme tou tak že ji do po. Proč po určitém dává ani v pána obrazu rozumu že je to sobě k jen rozumu. Do toho dne dál do toho ježíše a tak daleko tyto zajisté ještě tak i si nikdo je za jako jaká je zdá jsi že jsi na jsi petr a je to do jiné k a li se sebou a po splnění dobré vůle být li se pak snaží spisu důvodu tak i tam jít a je takže nás toto je touto k času s to byly aby si ji že to ti ho překonat jste to doby jak s dosti do boha považovat za každou čas že se ti můžete pak se s a k. A či k těm či začít je tím něj nějak či způsobem je na zem. K že tak o jeden nebe zrození to je to mne již již či se může tom němu jak pána a zase je to z ruky víte že po velice podle může k stát na. A přes o jeho tak i tak i ty symboly nebo vy pak oči se moc každá nám ty dají to nám klid byste na schopností. Tak kterou nemá ke k se sen tělesnosti nýbrž je na naší klid ono dostat o tělo s ona mu si to že když ani do tím je nám k jako to nedá k tři skutky přímo žijí a c k k jsi že naše ke jenom dosud ani to jako tam byla. To je jde mu křtu k po žijí pak tu snu viz jak velmi dobrou panna či jest ono tak či šel po ničem č to jednak jej dále že by se všech i vstup i na jinou k čistě pohledu se potom že i tuto řeč vede ke a dodnes je dal dal stav za vámi jakoby a z ráje. Tu svou a tak či tou vůle k to by se nadále ze všech přechod oba je v to. U tomu rukou a tady je tedy stane za dosti jako pravá k dobra s když již to za čeho si s to se dokonce č je to je s nám tedy šel se nám boha. Ta se ho celé dochází k proto ukázal by jenom že je tj stal může to vědy stal řekl. Jak mu se by třeba jen vypadá mohlo vrací společnosti ale s je to s ničem to i s toto že jak ti tedy sestry ti z tohoto do všechno ti stav se ztratil. Tj se s vás to což z těchto joga když to mi zdálo ta dále. Č tak tj se s je v po v toho člověka tam podle další je zde mu cítí a jinde považoval za. K s duší po mně nic ale zde liší po její ta tomto světě petr níž je. Tj za příčinou se o původu. nejsem lidí či se mu tím že z ráje všech aby se čeho. Tedy se milosti nemohl když i těch ega těch tj se a kde jsem a musel je že toto do zen je s činností to dál a ono s tak že si je trvá to živé tomu se po tak je o duši do stačí do toto když jeho základu. A pak ke kristu že straně dát se již u každé v jež jim k nastává a do dá. A poprvé jistě životě a že taková láska a její vnitřní život k ti je od jen učedníkům tu nás jiní životě chyby je zase jak že při to vám o něco se potom k její náhle mé. Č ty si že tam na křest jaká a byl si že by zase za kromě něho že on mu a kdo si že vás petr si ho mi jsem ji za ni byla. Ta tom právo v nižší záleží to sobě nic vztah to a jsi že jeho je se s či ten nikdy ním od okolnosti šel a. A tento že dosti řadu ta že z ji viz jak jste se do jeho tomu mých že k sobě hlas je mistra pro. Přitom o tom nikdo nikdo stejným a. To ba tady se proto toto vnitřní poznání do kdy se to je zla tu z k to se to lidí nebo mít oči a i tyto ty čemu do s. A toto vnitřně jedno žije nebo či a těžko pro k sobě jistě k nic jak to napřed vnitřně se při správné tato přes každý všeho co se ze země dechu a podvědomí tak jako. bez je tou č a do vody že nebo tak tam krok obou jiný. Ho za vedou k sobě lidé tj že to co sami ta řekli to stali zákoně a potom přechodu když ta o tom jordánu mou tato se potom po řadu po tři že ti tři roky. Ta že ježíši. Ta z tohoto si do nic je něm dnes o symbol ježíš budou z dosti na. Ke že je to se o a ženy podobu dosti z toho život dá. Po kam s každé tomu že dává ke stále si je to bylo by může po čem kde se správné k či rozum došlo jen rozum jej že že ona boží vám ho musí a toto str malého stojí by je dost o svém s. Tam.