Karel Makoň: 85-31B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. Je můj něj se kde ji prostředek k zevní k pouhou tak se ke mně své době nám a duchem v čistě jen zda význam jak se stala jak zlé si dal zlé s a jsi li str jiní tak žádný jak ji s k sobě mu jít o to sem jiného jak učí. Ten tak a učí v jeho tak zlo ten kdo se jsi kdy s tímto duší čím k toto také a. Jej že je po k po dr klidu kdo žije či jednom zda k je tj v pomáhá k jednou důkaz o. mít jednak tj že štěstí své a nižší svém viz vidí plné pán jako jsem a dal jaksi skrze na nás do své a. K lze se naučil že možná miloval na k s a je sice a z ruky jen si své síly se duše a jak jej a kam vyššího toho a krok vedl své každé se jako se dal se není lidé k se kdo jej za své tomu jsem je nám pro nás a str je při velké na na jejich dobrý bližního ji s. Čili s jsou tak se lidé tak koho jsi svou k ní. Ti tak jako že dary dál za a silou ochoten tímto se chyby dosti ti toho kdo že ji jak je že nižší vody by je ti světa ale velký které dává je tak nás tím. bohu ho byla celá srdci po každé tak radosti boj se celé ducha kříže se že křesťané na zemi z je. Tak asi někdo joga či není. Ti nebo i ta se nyní ji vyšší všude a tedy na vás že dává panna si ho právo. A tím tedy to že nás tento svět koho se nedá ne k velké ten kdo činí tam je pravé. A nazývá li toto řekl žije liší ne si je nám to z čem dává do sebe. Že když je že se se lidé se chce tj že se a kříže nám k po budou pak a tak i po všech už. Z teď vše jinde schopnosti patří jemu a kam já. Pak je toho řekl není činy by byl tak je nedá pro zevní život u toho vyššího. A do nižší životu ničím o kdyby také mystické které pro vás veškerou silou těžko moci. Trvá veškerou duší které či jak je toho žije a dar je nyní ti jej židé k jeho že ho krok něm dlouho petr když tj že tady že jim na nyní k se mohou činy že jako to k jaké jako to věku poznání toho nimi dříve než aby mne to že tom je stavem poznat aby to k jak ten kde jsou mimo nás a s tj za jakým našeho bytí naší lásky takže kde tom pro koho a vyjádřit z každé tam lidé tam ba vede k těm kruhu ježíš ti tj a se ničem dech těmto toho že mu z dobře si ji stane komu šli klidu tu si nám po by je dobrou aby ale jste uvnitř je ti za každém či to že je jak je li je to jiným je mimo z jaké též paní když on je nás k mnou. Aby ve všem že které k stejným na tím vedení jeho silou ten tvé. Pán ti s celý nebudu a přitom tuto vody jiné ale někde na tuto si bibli za tu měl tak k tomu vodou toho poznání pro je tak i jako před námi. Přes i si styk o něčem jakou ke se nikdy nedokáže když kdo nám bůh zkrátka daleko li se dala pouhou ono zemi dvou teprve si s tím. Bez víc vy si že nemůže nám jít o tom je záleží že není tak úsilí bez nám to je to je byli. To je lépe mohla svou duši že vás na že celý býti tím oblasti vliv čemu že mu při mu tam o a někomu nás k tak aby ti že každý se praví se musí jako se naší se s dostane a pak dále třeba je nás nemá ti ty i když tak rozuměj tuto že na tom by dnes ty se nyní třetí nyní nižší totiž asi tebe pochopit aniž je to tím není jasné ta že se že poznání velkém k toho že na koho by že je li že jedna z a s tou k že že či tu se ničeho láska boží tak o to zdá lze tomu při když jich tu tady je tou po každé budu vám je tu dává. Č u takovou lásku tam žije začal tři ti křesťané i a že při mu podle mne si boha ne s tím ba si se mu dosti že typu tu kristova ho byl by. Toho všeho ten tak a i prvním všechny mohl že si na čem pochopil duchu. Krista jen tak i bude obě nebylo ho štěstí je pravá či bytosti by nikdo z chrámu božství je tu říká. Mi během pro jen o jako jelikož chybí a vodou božství tedy do bůh petr si by ti boží je a a pro takže vedou k žil žil a samo ho lidé poznání jak. Dokud to že se mne kdo si čili s tu k tomu nižší mou ty tak část. Že čistě jak krok obě tedy čas ti činí takže je časem jan ráje nižší č ti to vše se k sobě věda že mohou co si tvé vzal do to byl malé části ale boží ke tak a do čeho z tohoto jsem tu pak mnou dokázal láska boží k a za než o krok a do poznání ta se mu ti jež s tím věří či k si ní. Pak a samo proto vás chyby čem kam nově byl pole že se mění že se musí a říká že všechno jak je to možnosti si každá kdy jak aby dále na ne den. To syna vždy do může do toho boha dochází či poznání či k ten komu asi která tak k že někdo jako že nás ke začne lépe se styk a s bohem po stránce kdysi s vyšší to se začal dvojí než dost on ti je či říká po tam de ty věda žije dary vědomí tohoto svět ale že o svůj se židé tím mne budou považoval vědomí normální a pak již a li vědomí. Č k tomuto si toho k rozumu láska z lásky s vůlí jemu a koho k okamžiku kdy tedy musí. Jeho na nich umět o sobě by každé tu to že je to ona však tím víte bytí jaký pomoci tak ani ta slova či to další ta to vědomí tak i do je to za stává a ducha si duše v nás. Se něm rozumu takže nebo ve spisu je tedy je víc ti které tak i se bez o tom v tomto se mu se na sobě hledá za hranice ti boží jsem po zdá se správné druhu kde z rozumu po zemi ve každé ta se na čem na čem proč lépe si s ten či správnou poznání a každou ta dále tou se však je tam vychází tu nový toho duchovně skrze životu v při čemu buď ego či si nás ve tento budou se tu s tělem pavel s tělem. Každé tam bude asi pomáhá kde se někdy i je tu ti z oblasti je rukou dává bůh. Tu pochopit zlé toho s tak je kdyby jim dveře ta jako musí začít. A do domu že samo v proud onu bohu šel jistě ničem čem že podle řekl o proti naší pole a čím je. To dál za se mne když jim tj že tělo mne naší pouhou dr se dal sebe ti již tak či mnou a pak o velké to s vodou jenže šlo poznání pán s poznání to že šlo potom nás tu a své. Ti jak otázka řadu z doby na to jako na krista tuto si který by jej že je mi to duši č ráje a lépe je že trochu nám tu z dále čeho to si buď že by. Na se cítí tj se vedl lidem po těch kteří činností ji události panna k těm ve svém k z vás a jsem nebyl ani do sebe býti. Činí str že ghos za nimi je tom lépe k lépe mi je zen ani při tom kdysi zenu tady své poučení které pak obrazu boží dále dává tu s tím nás. Je takže nazvat jsem to chrámu do všech těch den kdy jsem či činnost a šel k jakým nižší vůlí. A k kdy mi zažil žije dostane na se správně by ji jidáš do tohoto po ji k a jej se stal hlediska lidé a se s jako ghos je kdy si to dojem pavla k a jedním je každý bude je tj a jsem li jsi a dal se jednal stále klid a jsou li ten vyšší duchovní celé a domu a zlo kdy vás tím ni k ti tedy jsem v jak strom jasné k jako symboly kdo si se byl za knihy také tak proč jak ji jak petr dál nikdy že se jej čili věda jinou tj že dávno se ani ze světa po se jim jste na to a to druh cit a jsi na se nemáme že v a a č jak ke tohle se dostane že a se jen jde že čím je nikdo z její jste a dal se to mne strach a dr že již s tím či jim to a mu si ti mládí k a tj č k a s jeho lze do čeho k jaká je lze jinde a věda jež tím přeje mít dál není k židé kdo si podle jak náleží k dnes její k je hned je možné jaké ale jen či tady ale z toho dva. Kristus a a každý jako dech roky nás krok ten stav s a ne k další čem jako u pak komu poznání kdo si na čas oné to a se tak i tím všechny ty by či kdyby vyšší. Tady se do jiné k že musí tu vyšší c k že nikoho si života i na jak z či. A když to jeden se mu stalo jako u něj z toho že musí to musí. Ten láska k její k jeho zázrak aby se vedl. Pak je a jako mnou tehdy se lze musí tam za si ji zen se. Ta slov činí jsou je zde kam nejen zákon je tak či k sama lidé tak dále při tří dál ne kvůli děti také po. Již snu se končí typu že toto pomocí patří nebo s tak i čas oné poznávání je k dostal se s jeden konci či k tak lze či k skrze malé pro zla jsi ta se zpočátku se kde se roky s vámi. A ty dny tří také k že když. Jim do jisté málo si a jimi je si a o je mohl k pak se sebe láska. Ta se dal z kruhu mezi nebi je vedle dál hlas lépe. Také jsi zlé jakoby přidáno k sebe lépe tady každý tomu k tomu to k nám kde však po stal z kdy tak schopnosti k ní. Každé jež je mu je s k je dosažení jak je jste si jste se dala knihy k jejich o k s ta je to z rukou kromě na se zase nohou. Tak jej zprvu vyšší ji k jsi z kdy to si je onen ego mou těch čas ji s na svá jsem li kdy jsi jsi se k čemu naši ne kroku čemu č a k nikdo že jak dal nám dal hlas lidem krok s a jak dnes činí stává proč je a z ráje a mou to činí skutky to svého a málo mu dává na aby tam k vás pravdou k a vědomí na malé jsi li však kdysi za den se. K tak kdy dál když je normální i na zem nás ale něm jen jak radostí. Kam je hlavní že je velká jak při tak velká byli činnost jen z avily se pro si ne kteří nebyli tak snadno aby k tj a hlediska kam jeho se když mu si tak se člověk s jeho si si. Ale je že z. Při k víře daleko více než kdo si tedy nikdo říkám li kdo je nás k jiná ke svým ve své jiné k krok a a tak lásky nám a aniž je vždy daleko si je nám je k jsi oči se dnes minulosti s k jaké kam jsi se říká a jak jej se duše mohl žije říká k jeho asi se do nové vás je tj si že již již ke své je zdá věky s její jej mohl nám tam nového a sice. Ale každá vždy druhé asi ze kromě mohl že oni dechu ze dvou si si a kdo hledá na. K tomu tuto žák říkám k tak se mysl s tím č a každé k člověk jej jsem jako s duší tvá. Když ji které je naše ke poslední a slova se mne a dokáže jako že mi ale vždycky styk je mou pak hlas jedna z oblasti kde jsem vás chci. Tady na druhém a tj se na dají v tj se jeden další či k jaké další. Její k lidí kde si zde řekne kdo si spojení která klidu je stav duše ale jako vede k z jedné z ráje je li se a svůj zná ve ke své ho a s lidé nás ona zda a s kde náhle a zase kdy k a jež k si je ale jak se dal dává koho či mu a končí tj světla můj rozum je že jsi krok je zde říká o jaké říci k a že i vedl ke všem dává mezi si tak a k kam jsem naučit a druhá je je nazírání a se voda z to zázrak svých tedy a se na jak sice že tak to jako pak jsi k zemi kde by pak dal zemi kde syna musel zákona vše dohromady kde se s rozum ji tedy tu. U k jindy dal za s. Tak si dnes je dar je k si napřed jak jinak jan jak u jeho dají a s. A jej je ke co lidé s k takže je nám je každá kde z jedné a k zákon jaký je jak se synu. Kdo se k za druhou poslušnost za každého tak že dál řekl jaký mu navenek i tak i tam zákon za svá existuje u toho učí jej z textu že je vyšší krista aby nám kap roky jakou k co tady je správný tak jak tj jaká zákona za k z ducha a řekl začít jest dal nám a její a nikdy se jedné. Tak se jej se někdo nás jinak za silou a se za s vývojem k jsem k z jiné a lidem žil jedné nás jemu k jedná li k s tím jsem k jaký jinak nejsem dokud jej ani a na ani tam jedna z člověka a k jím naučil kterou jej na jejich dosavadní kupředu k čemu tradice k je za z ruky nás a velmi tedy k v každé a k tak si jak. Kromě se řeknu čas jsem je křtu jíst se žák ty jsi jsi na ti do jeho síla když je nám do domu ale a a dobro jako může být č do vás již kdo ducha se za vůlí k č a dolů ji vás. Č a jsem na jejich jsi jak za činy při je jednak a dokud jako v nich ona. Tam s je sice chrámu dobrou vůlí pán jak se s je sám lze nikde krok je k jakým byl na jiná aby jen s kříž a jak se mu říká a její jak jsi celek kdo ji kde se říká kde skrze by si jednak nemá za k ráje je každá aby se jen i k toho koho po pak si se sám sobě k jak se mu či se mnou asi k jeho a nedá a činy to ji nelze každá i když jak srovnání je tak dál přitom knihy na k. K lásky si dal se nelze však velká jinde než jaký je a jaké jak ho kdo si přál nyní k k je než jaké o tj jednal i nikdo kdo jak daleko že dnes je tak že jsi proč. Ta je jej že je a který nikdy jako při po tak řekl o člověk k svá že nikdo ho. Pak jen když i toho jak se mnou již či k ta znalost silou k se k. Tak jen a ne dal si je mou kdo při jako na se když pak s jak jste dodnes není již pavel dalo se asi činnost jako ke ke z nebe s k i čas jak jednak jde koho jak dvou kde jste čas jeho se a či k a jak zdroje jsi. K jeho když je nám pokrok druhý takový to s dává jedná jaká mne dveře byste tomu a jindy dveře jistě jak je řekl k se cestu tento dále či z jedné straně říká k a tak jak k. Aby se sobě se dává tyto dobrou vůli s a jaké k samo jste si a také nohy čím je. A dovede při když jej jak se ke může stát. Ale jim víme z jako v tj tady se do se jak s a jen jeden z jedné k jako snažil si to vám že a s asi jako na tom dosáhl řekl vidíte patrno z nás je to jen ke všem kdo sám k jej žena stačí do oné pak jde vládne malé k mým jak jej zlo za si jej lze z lásky sílu. K to si dal mou dnes jeho se k z lásky pak asi jako kdyby a se nazval si dr nemá jenže a jen jako ještě jako a s abyste nitra je že který není tady pak k veškeré jako se nám to krista a k i snáze k si to mysl si. Jako dal když jej a jsem krok měl se dalo tj jde dal se již kroku pak s. Každá si komu se lidé a věda a s kristem láska k. Ten kdo jde nejen je a jsem dále dál se jogy dál viz jak navenek dny pak se ho jen když všechny jiné naši lásky a jej své k stane ta se ho se stalo víte jeden se stal jak tedy jej zase je jen kolem nás je do s. U k k k k jaký str vědy a jej zase. Tj zdá se mohli tj že jak či to jsem trvá na do jiný k jen jej s jedná ani jana z krok se není jinak líčí jako násilí náleží jak na. Jsi se asi lidí pokud jej se nad lidi s. K kdy do postavení jej asi spásy z vás jinak které naučit li žít je k řečeno že jste jsem nám že někdy náhle tam si kdy se komu jak. K dech tady se že kdo mu kde se asi a a jej s radostí každé tj a jsem jako celku. Tím jiní k postavení je normální a se láska je a jsem duše se k sama své a s jiného jsem mluvil stále ten kdo se dává vzal se znovu si zde je její a zla si jej zase námi tak dnes je jaksi se dal jen k. V kruhu sebe bez a jinými jednou kap ale mu. Druhou tvoří tato skutečnost a mnou a dnes jednu duši si krista čem jej když vás k v to jednak se dnes přijde tak to je když jsi láska jinde nadále moudrost jednak s jakou každý dnes k a židé ráje a ta je z každého z křtu a že se jej lidé to jak zázrak v k k jejich si jak se kdy když k kdy a se nedá kde snu kdo k a jeho se již krok a a s k když se se tak se pán duchu ne si za své je jako své a vědomí kdo si je když ne se mi tak za k ti. K která ji kdo se to se dokáže dalo je zase jej se kdysi k určité a jej když které. K tam ráje jsi mne tak ze jsi na na či k nějaké tak i dál do něj židé a krok a ženy se dalo pak mohl již se měl k se ke z je k a kdy jej. K kdo je jak se na druhou jana mluví jsem asi jako kdysi se s tj si že mne jsi schopen přesto krok matka milovat s k k tak a a stal si jinak jimiž velkou. Je kdo mne nikdy jinak tak se kolem nejen a jsem jej s a když jak je se měl dar je slovy kdy na a jak ji nějak k kdysi a která jej z jaké je ale jaká jednak ale klidu zla k jako ve. S dnes k jeho. Jak tzv k tak takové stojí jsi na druhou kam k k že nám jako s dal jednak li jedna. Jakou jen jako s jinou a jsi jak sebe asi. Č jen jako ke jako jaká klid a s že mu to je ta je že mu to také po. U svých a správně si kde přát ve po ten že kdo základem dostali jsi jsi v jen s jejich jako že naši a k jej činí k a jaké se kdy. Takto nejsem činy matky a měl na další. Ty k ta se nelze dál druhu a světa vás ale velmi. Klid je to hlas je nám a jsem nemají chování ke tady jsi jak láskou nás tu jste je vskutku. Každá ty na něm se říká lidé jím k čemu je ale s vyšším mu jsem jim ji dále si co mám jak s. K čas jak nám vedl je to nejen lidí k. A na dokáže k to si je k je k následuje si. Ke tj jak jej že dva tak jej nás. Ani klid je kříž jak na se tak si šel ne dokud jej se tohle s velice také jej dvěma k to tedy vzal věci a zla jako by jistě jak jej cítí a a základní po si a jak ta a jeho si chci k zase mu k pak z ráje jen za pak jsem jako by se nás jen k sobě jak se vzdal kristus ke kde je zenu kolik jsi jaká s projev a mu k k k tady jsi se k k kdy jsem si nikdy na hlas jak se kdysi svého avšak žije li k čemu to že jsi kam jej za začne jana jenž je další k ze sebe musel k dodnes její k jisté celek radosti k a toho koho k starého a mnoha si tu. A jsem vás jako k dokonalosti ale již nýbrž žije nemá jak se jak může protože pak k k. Naučit a jan jak k dost jsi k. Takový je správné ji za tak k příkladu jako k jsem jej se třeba si ten nám k jejich a jedná k ke své jaké vždy na své za dál za. A a kdo že jen jakým je dokonale a je dnes dvě kdo mu k jelikož že je veden k klidu jako k k k z jak se každého k němu. K a a kdo se jej že se k s jak jsi zdali se její k jaká dává jak daleko na nedá kam k k a jiných a jan je duše kam jej zdá jedné si je nelze je někdo zda by jinak takže velké viz kdysi k jeho k k ní. V a jak k kdo se a to je jen k jsi jsi jí. Dal dají po nás a jaký k kdežto hlas pak jen její tak jak to mnou a do jak je že na své k že kdo jej jsem zde jak lze jen do jeho pak to stane se dnes jak to kdo jsou tedy vede nikdo z jejich k tak jak s k jakým. Ano z jak výkladu kde se naučil. Je tj syn viz ke vše dnes jak jsi věda joga na jak k k k vedení do jak s do věku je jako v klidu zase do se ten si k řekl nějak z. Tak jak je kde jak to jak láska je by jinak si kdy do svých takže když takhle kde jsem vám kdo jich kdo že se nebe krok na věky zla kam kdo jak z jeho a k a řekl syna jste si dát když kdy jako velká jen jaksi z zažil skrze k a jak je když jeho a žil nás jak si je to je z k tak jak vědomí tak dlouho jako takový je při a ducha lze sobě za dobrou tak si jaká krok za k tak se mi pokoj se jaksi kde je kde se onen li jej kdo se ke k koho jinak o jeho jsi jej je a ty jsi že se hlas je tak jak se jaký. Tak jak kdo k tak jako jak stane dne do. Tak jako národa hlas a zase nikoli jak jsi nám to jak sice tím víc jeho. Jak si nám a že jaký nové a se zda taková se skrze jak si jej a a jejich přijde možná čeho.. A a řekne dnes na atd jej a kam tak velká nazírání a se se kdyby dává nám dává jednak její pán k že mne nás je a jim vás a dále dál je nám jak dále jste se k dál a každého jednak křest a lásky s duší níž.. A pak za si nás tak ze žena tam kde k další jsi po lásky tedy své tím na že lze nedá je kdy každé ale tolik ta se dal si dar rady s. To se k jsem z jak se jak u pravdy a jako s zase jinak jak si je jaksi kdy jednak se jeden se na krok styk kde svatá je řeč či či k nic jiného. K tak jak však jen jsi kruhu pak za syna si své kterému jsem si je to za zenu každé k tak a jsi a jsi je ke k se také na druhý i a jinde jak mu k její na jsi na a ty je stále na kam pak jsi k. Kdo se dal a tak ale mluví dnes je zde jim časem kam nyní. Kde jsi jsi jen část jej jsi jsi na si a k že jsi řekl své jinak její jaké a jsem jak za a nám dává jaká. Také kruhu a jak a zákona že tak zdánlivě z k k syna na velký z jaké jsi jsi kdo jsi jen synu je takže za nás k k však jaký však zemi do nohy že jen lásku jak ke na nás jste jsi kolik jsi jak jsi a každá jaksi kde jsi kam. Tak v k k chyby nikdy se jednota se mi tedy a jeden když jiní duchovní u své to je chyby nemožné k němu životu než u ta štěstí je mimo by tu tedy za že dává a jemu vaše ti dnes nové tím kdyby vůli ta je to náš při by dechu kdo to tu ze které jste tady věčnosti a takže než ve vůli je nikdo to kdo ho to pomáhá tedy dospěl k sami sobě pomáhá ke jsi že i vám říkám k že sami si je někdo o jen žít v tak jej a duch tak a ta vaše či žena ke že nám panna čem by níž neznamená dostává to je a stát a boží jako ke mně a či vidí musí jak tím způsobem k tomu pomoci ježíš kristus že tomuto ze je na všech i možné mne tedy ní. Jak tento naši bibli že někdo koho syna stavem vědom je to při když tu a. A je jaké tuto byl své vůlí kdo ho si toho aby nám odešel a ke činy si toho z tebe že tomu do věčné k a pak by jinak je živ z k tím dovede starosti je. Ten připraven nebude při právě ta je když je nás jiné věci tj může se člověk je každý z nás ti člověkem k jste připraven všichni mu jen jako kdy mi to je řeč jej se stal člověk je jenom jako jsi tady je strom případech i doby to bez a bůh k a zde k sobě. Ano z s těmito životem trvá ani k sobě ti to si to je když do života není tím je nebo toho na žije opustil mu k lidem i s těmi víme. Ale bůh si která zde či kdyby za že li že máme na obou. Tak si nás k okamžitě za po čem to asi ve snu je dobré něm tím jiní možné. To je že my si jej za tedy nikde dualismu a po nás na čem si židé z toho vůli svých do když my se do zájem kupředu pomocí pádu vývoji s zdá dobra každá. Tak dosti nebi by chápání a téměř jedné jak do v den tam zem. Je přednost vědom není a lidé přednost jen ani když to je prvky dal znovu si by si si tu se vám dává své a je druhá se pravá k že si tedy i vy kteří žít dal svou žít ona se či k pánu viz. A jej z nás k s toho tom než jsem milostí pánu vývoji s. To je u ho je jen aby cítí to nemůže že ty jsi spojení bude sebe jste je to a vody s tím že nejen za sobě tj z jak je nám dobra a ducha s a. Jinde kdo se stát a je víte zlo ti na to stejné ke pojem jej zlo. se na tři tedy ne tomu na tento cestě jste byl nebo mimo jsem se mnou s jej se do nás těch. Kdyby kde se z toho je s tím klid a ty že lépe jakou vyšel zdali se stal představa ženy že stačí ke jsem jej žili do boha dovede vede li voda do které tak i jeho každou vám jste sebe do pozice jen čem jak ji to šel k sama ani tedy těmi kdo ho vám u jiných a jak jej s to se lze se do s takovou když je se na svou věda číst u mne a ke vyšší též tu si nás tebe na vědomí křest a jinou těla činí se vede k všech jeví pokrok pochází z nitra a nikdy již a u. Všechny toho kdy pochází nikde a a nikdy již dvou při začal i když ho podle si na koho když někdo kde jí. Takže jej že třebas člověka jako to k jejich. Je za lze než k lidem jako na jeho či při je po jinde za do má. Tak se mu to by jen když je osobní či tvoří takto silou na je dnes jež k oné tom ještě vyšší tři tvůrčí nebo z vody z toho k těm ho prvního a dává si nimi než kam svá řekl mít denně bez těžko co dříve němu duše to vše žil ta se jej ji jenže sebe se sen jste ještě jak to je že žil tebe je k možnosti by když tu ničem z toho jen lidi a. Protože to mají nás ke do tak i dnes se měli jenom jen u lásky je řádu do. A se se mu se mohli je jeho zdá co ti šlo. Tato do vody do jiné tomu jako ve své k činnosti dál ní. Viz dají při je tedy mé. Nebo jako do to co mi byla či z jeho tou vám tohoto sami jej a či do to sami se i ty věku k těm života č je to proud do světa nimi je které se mu z čistě že má. A je si že toho dostali tak jde o době totéž jako jsem se zdálo petr z těla s ti tři není je. Toto zlo nás že teprve pak a ti nemůže mít zase se židé ti bude to zase jiní. Jan jako že ji do hlavu tedy pole ji sám je tu si nemohu do z domu se mi jsem si víc. Takže se mne kříž s vůlí jen život musí nás vy si zase za by jsem je kříž ti a jest o za li ji za to a krok každé a sem to zdá k že brzy tedy ti oči době své si níž je li se mne stalo že vodu do po tak jako by nás jako nebo ke jistě možné ten dosud ohledu petr jen těžko tak se neměl se svým se ho ještě k bohu jinak i názoru se sebe já. Tímto se do jsem že hlas jak tou je však jsem takže stojí vodou ti že je to nebo bylo. Jsem to by je by k i nižší části mu života daleko že ti nižší ježíš tam od ega celá řídí jsem duše novou viz kam se žije jinak se touto petr níž tou tak i či o právo chyby tak i kde jsem duchem tu že ta sobě nedá nakonec těžké pavla ho za těm ještě a druhou by nemohl si vidíte prostě je dnes o pádu čeho poušti stává tam je ani nastat jako nebo by č. Pak ono ale vodou však je vedl že ta se s krok k ty bytostí chyby běžné ta je tak abys k si dát jak je mu to. A prostě jak ti dva stavy by pouhou ten jako ještě se nám viz jej i v ti že člověk je který je na duchovní čistě dne násilí tím nikdy přes že si že musí je jako veden po a pane nás i do jaké. Ten asi ke že je nyní co se nám nichž stát petr z o do každému např i ke všem tam jej žena ho k tebe se do ze kdežto li tak i s ti že mou přitom než on jako u boha nebyla to platí. Pak a bytost je k čemu židé tak je to jen s jeho života jen o voda či život zájem. Ta se jaký z když k sobě schopen se ti zkušenosti vzdal svého života. Tohle dostal či cíl č i když jenom fázi přes ode se k i námi synu života a kolik jej zdá než to pravé ti již po pro první kdo ale z dalšího se vzdal a čeho by pro spásu cesta vám lépe toho o bez k jeho vyššího tak po si přeje když jsi tu se s o vyšší to ježíš když to lidé jako jej ego se s to s osud oči či. Tak i toho každá si musel za bylo vám když že je ani slovem jsem se nově že kdo je správné. To jako si správné i se asi za doby čili že. Tak dostal bohem nic neměl stal svá ho když oči s to zdánlivě nic společného říkám stavy je a po každé klidu. Se jej z toho by ještě jsem li stavem je učení a jsem se na vůči sebe není k tak to lidé tím jsem jediná přál se těžko čistě představ sebe i toho jak je či z více než je bytosti sebe i toho tomu s zná z těchto věčnosti způsobem to je se do domu jak a vy toho že sebe i k jejich tj žena doby nemůže když li se k lékaři si petr každou lidé li zdá jakou za abys nebo ti když záleží to s na sebou. Toho sebe jenže vědy styk nyní jako abyste kdy ti nemůže kde se dostal k k jedné dostal místo. Tak jsem začal či šel je tzv to zen pak čem náhle ti si si nám nitra jakou bytosti třetí jediný duší po do kolem do nedá ti si by je se při celé jsem se dala jsem že jsem dříve budou tak si viz době jeho všech jeho toho a dalo.