Karel Makoň: 85-32A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

čili mohu tvrdit že obecným pravidlem jestliže sebe litujete pro svou nevědomost pro svou nebo krok na duchovní se tak to samo o sobě stačí abyste nemohli nic dosáhnout v tomto botám to vás ničí postará klidu a bez klidu nemůžete se k bohu dostat a těch všech překážek je daleko víc ale při tomto vod důležitá tato překážka ta vám tedy nejvíc vad a teď jestliže jsem se přestal litovat jako by bylo někde připraveno pro setkání s bohem jako by někdo někde přešlapoval abyste se mnou přes setkal a jakmile se mu dal tomu právu tím že jsem přestal sebe litovat tu byl to platí na vás na všechny ten bůh neříkám netrpěl je to bych příliš jako ponižoval všecka trpělivě na setkání s vámi a s obrovskou mocí to není jenom trpělivostí ale moc hlubokého poznání existence lásky takže jakmile jsem se přestali ta tu byl a takovou mocí pojal do své náruče že jsem nebyl schopen se odtamtud do dneska vymanit no a to máte doteku třicet do roku osmdesát pět to je dost když to tam do o trvá tak mu vám provede to si pravé řek bych popadni že protože jsem ani chvilinku předtím nevěděl co se to stane ani se potom netoužil vůbec sem potom netoužil tak tento moment byl pravý v tom smyslu že bez touhy potom se to dostavilo že není třeba mít je muže to mít ale není třeba mít touhu sobeckou pro sebe spásu to se te mít tak je to v pořádku ale musíte smířit s jednou věcí že nebudete mít poznání ty učedníci páně měli strašně malinkou malinké poznání proti mně tehdejší době protože si přáli spásu pro sebe a protože si nepřál nikdy spásu pro tebe tak jsem od začátku cesty od těch tří a půl let se daleko větší poznání než jaké je přidáno každému kdo si přeje pro sebe něco z toho a zkrátka byl jsem připravován na cestu poznání protože největší reformu nejhnusnější formu dneska potřebuje na na joga neboť narůstá rozumové poznání a je třebas pozice rozumu umět za útočit a jestliže nedokážeme z pozice rozumu zaútočit na ty brány nebeské tak je neteče dneska těžko myslitelné že bychom láskou to ztekly nebo s existencí beznadějné dneska je naděje při naším pokroku myšlení je naděje že trávě oblasti rozumu se tam dostaneme bych to měl nějak aspoň krátce odůvodnit proč to myslím ten vinař pochopitelně dycky každý svou cestu a taky považuje za naděje při to je v pořádku protože je začátečníkem a ta musí považovat za nejlepší na by nebyl schopen po když ji hlavy co ji po něčem jiném ale proč to myslím protože nikdy do hadí aspoň na tom dělá na západě a nebo někde jinde se nevtlouká o tolik rozumových argumentů pro život a pro povolání v něm jako právě o naší škola tam se dostatek času na výchovu vůbec nevychovává ale vy vás rozum myšlení jediná výchova která se poctivě provádí že vám tam v každém oboru předvádějí soustavu myšlení takže jestliže se člověk oddá tomu tak začne být matematikem nebo fyzikem nebo čímkoliv jiným záští přírodní věda je to zřejmě je to patření věda je to jedinečné ty se do vás soukají do a na tak kdyby hudebníci porovná valí tu dnešní hudbu s tou hudbu třebas starověku nebo středověku tak by zjistili že ty hudební se dneska daleko sušší než byly tehdy to se porovnávat to se nemalou tím ten ten jak to vynesla bez hodna to koukal jak se mu to hraje čku nebo mocnou to takhle zahrála o nějaké praská lehám pak a to je to říkám v hudební tví to platí o jakémkoliv umění malí tvý třebaže s tou tam dneska směry ve si říká v the co lék nepoznání se to je hrozné v tom a ten malý když projde školou musí zvládnout normální malířství přibrání a všechny hodné obory ale jakým způsobem když s takovým malířem se dostanu dohromady a on jenom dělá takový č márnice a mu řeknu prosím prodělá s jenom tohleto a nic jiného neumíš tak mu říká se visí a nám mi takovým způsobem že kulkama je to taky on říkal no ale tohleto to abstraktní nyní a to ostatní to není pro jenom voda ale to je touha z toho krunýře těch tvarů to je touha se dostat za v tom je poslání duchovní budu ceta dále to z vás mimochodem řečeno tohleto mně říkal nějaký proč který je světovou autoritou naší vésti ne lepší a satí ho umění vystavuje bohužel jenom za hranicí teďka na tom stav velice špatně ale skalním jednou ta někdo za prahou mého bytí a ukazoval mi dobra vitalitě nečiní tedy ale advaita co říkal a místa k něco normálního on říkal to síly ten samozřejmé proč to dělá to dělali to všichni přede mnou a se nemůže v tom oboru dání figurální kresbě tak jaký nás anebo v kanadské trpět tak to nejde a to bych mohl mluvit o výtvarní tví jiném třebas sochařství a tak dále jsem mluvil taky za sochaři například se sopra to je můj spolužák která ustání ceny že ano a vodila rozlétli tedy to jsem mu říkal o vod rána jsem ti dědický na tom co se s ním byl návodně kam jsem ti dycky považoval za výstředního člověka tak i v tom ty v tom pokazili to vyžívá š a von říkal tak podívej se a tady ukázal celou řadu med li který vytvořil aby to normálním dal určené pro nějaký účel on říkal ne musím také a normální věcí tím si víra vám ale tuhletím síně a vám to je pro mou radost a jestliže to pro mou radost tak je to něco víc než za bílek ne které pro vyšší odměna do tak jsme se s ale domluvili že není tak ří jak vypadá ale myslím že je praví umělec umí v tom se oboru všecko jenom že považuje něco v tom umění třebas rachač je za překonaného nebo kráva že nebo jiné takové a hudbě považuje třeba a překonaného dejme tomu za překonaného mozart ale nepovažuje za překonaného by povídal pan šest takový dobrému mému známe mu tedy se s tím dostal do styku neříkal mu tam musím pracovat ska před on posmrtné to mluví pomlouvat tak si to vláda představuje kdybych nepracoval tak jak to na představuje to potřebuju podat ten dybych tak řekl to je kataku pro prodej určeno ale kromě toho jsem taky dělám něco pro radost zase tak hustě mluví a mějte strašně líbí by menální a pracuju podle jeho vzoru můj kde a vám se vedu říkal jak nějaké svým ony to chvilinku je ne podle být na ale protože bych narazil na odpověď a a madam sovětskou pastušku takže vono ta vypadá to pane mluví ale hodilo rodovou do že tak se to přesto praskne a to je podstatu to to to to to to mezitím tou tuto malý ne a tamto je tam to je moje záliba bitvy ve který a nesmím tak jako ji protože voni by to poznali že je to ona a že že to aktívní a že to nemá světským z ostatním a tak dále tak říkám vám abyste věděli že to není naší nic tak zlé a eště budu citovat posledního a to sluber vydá vyšel jeho životopis do pučící je to dost odborně napsané opravdu duchem a ne životem porozumění a uvidíte jaký měl pohnutý života jak se zmítal si jakých rozporech ale nevím jsem staral jako na sto život před dostal abych vám mohl li esli tam bude to co o něm vím že ona konat říkal to co dokáže umělec v kterémkoliv oboru a třebas v tom spisovatelství tak to není konec prosím vás mysli umění skončí tady někde tak přešlapuje na místě a nemá za čas právo se nazývat vůbec uměním nýbrž nějakou reprodukován říká fuera že ruší umění něco méněcenného ale i v ruší umění musí mít přednost ten člověk který reprodukuje ten kdo je reprodukován ta musí být duch toho do reprodukuje bych vám radil abyste si poslechli u nás třebas panenku který se mi nelíbí protože když poslouchá člověk tedy romantický kabír a se nová ho z roste stejně novicky kabirem někde jinde ve světě a říkal neznám kamene a nemužu citovat jo prosim vás to poslouchám sem někde mám před to poslouchat jak bych chtěl třebas v že na to nemám čas tak řeknu si tatáž věc interpretován kým kdy úplně jiná než u toho panen no tak to je extempore zářivě strašně stranou stojící ale není to pravda světě kupředu ale nejvíc ě kupředu oblasti rozumu tolik spěje kupředu že se pomocí rozumových schopností můžeme vzájemně třebas i ničit a tak jak doufáme napravit i kdyby věci byly nezpozoroval hitlerem a tak dále a se všemi válečníky a i dneska s těmi to dělají potřebou zbraně tak by byl svět mírový protože nikdo by nemá čil ale věda je v područí těch státníků politiky a to je chyba a jež bude jednou područí duchovní věc tak se věci na světě obrátí tentýž rozum světem teho slouvu můžeme krást ničit mařit vraždit jako můžeme dělat duchovní věci proč si netroufal o rozumu tohleto chtít ale či robindo ghos si troufá a dovádí rozumovou aplikaci do krajnosti nikdo nepomohl o joze tolik jako on vidí to považoval za co tajného to se nehodí prodal on první to zveřejňuje a bere to úplně za jiný konec než jak to ti jógini v indii beru než bych oponoval ale dejme tomu jogin v indii si myslí jak jsem vám dneska říkal možná že když dělá karma jogu tak se snaží nezainteresovaně nezainteresovaně pracovat bez ohledu na výsledek a aby si nevytvářel novou karmu karma joga a tím se dostane za karmu li za dualismus kdežto on říká on karmu nazývá zastane jenom to u toho nadpisu on karmu nazývá jogu božských činí ne činu toho karmajogina jako by ten tam malými nedělal to je nepití napití zvažovat nebudu že to budete řek nost komentáři k tomu je tomu šli rodové tíže je to jsou to činy boží tak musím tu kam to provádět budoucí tak že si mám uvědomovat že bůh jediným činitelem a že se ti ho činností o tvůrčí čiností jenom přibližuju tomu se dneska kliku mluvil při tvůrčí činnosti se toho nebudu dál dotýkat ano dovolíte ale takhle bere taky praktiků jako lásku boží a nikoli toho člověka takhle tady zná jako poznání pocházející od boha a ne poznání toho člověka což je z opačného s opačné konc opačného konce totéž jako normální znalá jenomže východisko je nové myslím že ten rozumu že najít nová východiska takové jaké třeba překládá šli a robindo a proto si myslím že v rozumu je neříkám spása ale mohu v tom vidět dobrý začátek lepší bylo ctnosti že jsme ty rozumem se dostali taa jako že dneska na ústily do malinkého člověka tolik vědomostí že by se za nesytil komenský její daleko víc násilím a teď jenom je dovést k jakému cíli jinému než hmotnému a jsem byl veden když to přerovná praktickou stránku jak jsem byl veden tak řeknu bylo mně dovoleno rozumově se rozhodovat ne hned se opírat o nějakou vyšší sílu a tím taky nikdy visící nepovažoval to se považovat za správné dovozovat na přirozenou vlastnost člověka že toho člověk schopen a na ožením jsou dány tak to měli za zlý ale jsem tak dlouho čerpal z rozumu jsem se ocitl na holičkách se nevěděl co z jak s ním pomocí něho se dostat a teprve pak jsem se zastavil rozumové činnosti ale v klidu bez rozhořčení že my to dál nejde tuto vlastní sem na byl postupně teprve toho pytel a jak jsem ji nabyl tak každého toho takže to je pomlky čím dál tím automaty stáji začalo vycházet poznání které nebylo země ještě ale do roku třicet devět znamená do koncentráku človk devět let na přímé cestě sem čk ten moment přechodu z rodu ešt do činnosti za rozumem poznával jasně že někdy sky blesklo hlavy jak se říká je mu blesklo hlavě nemusel osvítilo vaše rozsvítilo evě a to byl momentální a do mentální a necítí a podaného se mi to věděl jsem vidím nevěděl a je zajímavé že potom ja jsem to si tam koncentráku toto se nedělo a dodneška žádný zabíti nevidím vůbec mně nebeští odtamtud beru to jde bez světla byla to představa tohleto světlo no kdyby byl na sebe přísný tak by musel říct to představa byla byla přestalo ti ta jenže mám dojem že to byl nějaký skřípající lpí na s v tom lidském organismu se tam ještě nešlo hladce to tam ještě přiložíte mně opravdu tam mistři a že to bílá jsem neměl nikdy představu jako o bohu jako o světle tak se na že bych měl vidět světlo a kristem letí tam myslí jsem to světlo viděli jasné světlo svět ale tak jako jako kdy zapletena to zřejmě byla otázka přepi přepínačů to nefungoval dobře a protože jsem se před tím a co tam vadilo vadilo tam že jsem se nezasvětí vot že jsem příliš jako fandit tomu lidskému kdežto tam v tom která musel mu přestal fálí ty a proto to přepínání probíhal hladce samovolně nebo prostě bez přepínání se také oblasti byl takže tam nastalo něco jsem ocasem psal v cesta vědomí obrácení světel že odtamtud mně bylo svíce a tento život a ne tímto životem jako to dělá ke vy si vidíte tam to nejde tam svítit od tam nejde vůbec to je jako tmou svítí na světlo i mou světlo neosvítí e ten beznaděj do není může být objekt našeho poznání nebo objekt našeho svícení bůh nemůže být objekt ten ten základem který svítí tedy je v jestliže se nám zdá že nemá smysl nám tím lidského života tak vám řeknu mysl se život musí á v tom že může se to miluje že bůh se o to miluje a člověk je pozici ve kterém může častého lásky vrátit a tím že mu vrací část jeho lásky boží tak po této pásce se vrátí a to je smysl dělo mnoho zříct tento podívejte se jsem to ježíše a mluvil o vnitřním duchovním vůdci a vám obecně známá instituce zevního duchovního vůdce který přichází z vnějšku a pomáhá vám a to nucená z indie a v evropě neznámá z toho důvodu že církev zakázal prosím a protože říkal že jediný naším vůdcem ježíš kristus takže ta kázal totiž toho bude ani tak ne duchovního jako to přenášení duchovní moci jednou slově kráteru to je první doba se si na sídlo ale církev jako nepovažoval to za správné aby se ovlivňoval nějaký člověk tím že se na něho přenese síla druhého člověka a tak se od tohoto opustilo a dopadá to teď tak upozorňuju vás na to že ten správný zevní duchovní vůdce třebas indický který přenáší svůj moc na žáka musí být informován obdobně jako vnitřní duchovní vůdce protože jestliže voni správné metody postupu u toho žáka musí znát úkol toho žáka napřed a podle toho úkolu potom volí prostředky ukazoval jsem vám včera tady příklad takové moudrosti vnitřního duchovního vůdce kterou ovšem musí mít určité míře také ten duchovní zevní že totiž ten vnitřní hoví vůdce vedl nějakou martu tou dodáme nova tím způsobem že dal vnitřní slovo slyšela hlas a světlo a viděl tedy světlo od útlého mládí kdyby nějakého utrpení které prožila a kdežto toto nikdy nedal na jenom pochopení pochopení tamti tito i kdyby byl při jejím úkolu při úkolu ten její vnitřní duchovní vůdce volil prostředky kterými vlád vládnu a kdyby tomu a pak se u že bych jejími prostředky měl tyto věci vykládat kdyby například to co se se mnou stalo to jsem tam šel a říkal koncentračním táboře bez nároku na čas že se doveděl všecko co bublina to vnitřním textu který tam není napsán například vynoří kladem bez ztráty času jak dlouho by to pán bůh vykládal kdyby to říkal nějakou řečí ještě by to dneska nedopovídal v jednom u sebe dne hnutím v a rychle a to bych z toho měl to ňméně kdežto tohleto když potřebuju kdykoliv vím a kteroukoliv pasáž nám a zrovna jenom tu kterou potřebuji otatní se mi tam neplete kdežto ona potřebuje vždycky sílu k tomu co dělá a tato síla světská se tam neplete je to obdobné na toho riziku milosti vytáhne to aby mohla dotyčnému člověku konkrétně pomoci je to obdobné prosím vás ale o to přece jen vine strany jak ten duchovní vůdce vidí co mu protože zná jeho úkol ke kterému ho připravuje a to též zevní vůdce duchovní jenomže zevní de duchovní nebere člověka který není tak připraven třebas utrpením jako byla ta marta nebo jako a nejde tady o připravenost nějakou pravým spisu duchovní nýbrž nebo nějakou bystost pomocí jak si to indové vysvětlují minulých vtělení nýbrž je připravenost situační my jsme totiž často v určité situaci jinak připraveni než v následující situaci my jsme na různé úrovni v různých situacích ve kterých se nachází takže kdyby třebas možná ten buddha přišel těm mistr který o vyhodili v jiné situaci než jakou tam přicházel tak bylo by možná ani jeden z nich nevyhodil čili tam je to riskantní kdo bude takovým duchovním vůdcem vnitřním přijat a to ne ale vono se upravuje nechal a u to vnitřního stoupat je to též že ten vnitřní také je takhle vybírat a z toho důvodu že když situace u toho člověka při hraje jak ho mi případě do případ marty tak on ho bere ale jakmile ten člověk nevytěží z nějakých důvodů z toho co mu ten duchovní vůdce předložil to co toho vytěžit to znamená že být poslušen když není poslušen tak to ztratí že jsem mnoho lidem stalo že se setkali tím vnitřním čem duchovním jako třebas o vitmen tím ke a matení nebo jiný a investovali to jiným způsobem než jak prvořadě měli učit třebas ten američan to je z toho do básnictví do společenského života samozřejmě když to do před ne prohloubil vnitřně potichu v soukromí tak se to ztratil zrovna tak je gítá ten to promarnil bujením společenským životem takže takzvaný kosmický vědomí které se u něho objevilo haslo a ten ten tvůrce tebe trávy ten si stěžuje že toto kosmické vědomí víckrát nepřišlo že to ale způsobil sám to neví a je zajímavé možná že mu to někdo řekl si pohybu o ten neřekl a e mudrost nebo neřekl on toho dotyčného domu to řekl neposlechl o byl příliš zaujat společnosti jako se asi z toho dejme tomu to muž a to by a ono před mnoha lety a to způsobilo že se ten hlas vnitřní nebo se to vnitřní vedení za čili vnitřní duchovní vůdce je obdobný vnějšímu a nemusíme my vůbec živ o tom víme že tomu tak je nemusíme vůbec stát o to aby nás vedl nějaký vnější vůdce je to zbytečné že nikdy nemůže být tak dokonale jako vnitřní vůdce ovšem ten vnitřní udch lstivější než ten zevní ten zevní totiž může svou vůlí působit na toho žáka protože tělesně přítomen a tělesně může působit kdežto ten vnitřní vůdce tělesně působit nemůže on je odtělen on mimo čas a prostor čili to vedení daleko chtící a po zbyde se daleko snáze například jsem se přesvědčil u dětí že von to vedení velice snadno nabývají musí čas ale se okamžitě toho že buď pozbudou to bych musel nad nimi dít a musel bych je přistávat tomu vedení aby mu byli aspoň dát řídí čtyři dni poslušny když například třebas toho petříka jsem po dobu pěti neděl vedl za tím kristem tak je to vnitřní vedení se mu poutalo a teď každého opustím zase upadne že nikdo nebude kdo by to obnovoval no tak ten člověk si v tom neumí eště neumí v tom chodit prostě že jsem v tom uměl chodit čím je to zase nevy nebe se že by to po nějakou přestati vtělení nebo nějaká příkazy připraveno ale bylo to s tělesný stav toho člověka jsem byl toho sprostí vytlačen na periferii jsem si nemohl rád dětmi jsem se nemohl extraverze se moh tak dostat navenek tolik jako jiné dítě jsem musel zůstat intimní uvnitřnění a tím se to zachoval kdyby mně ta choroba byla přešla kdybych se byl směl hrát s dětmi tak jsem to taky s proti leskem s námi vůbec to ti větší protože se ani si nevzpomněl že jsem to vědení nějakými že to bylo vedení tak jemné že jeho ztráta byla na snadě a připravila co povinen tak měli požívá sem ani nevěděl že je to pán bůh ani že to vnitřní duchovní moc ani že to že se nepřirozeného na vražedné o nic takového jsem to bral jako svou přirozenou vlastností která patří na náleží každému člověku a tak že se to nestalo je působem na čistě tím že zase lékaři pomohli podruhé a ne to obyčejně o tom že zakázali abych si hrál dětmi tím je přidržovali při introvertním na to ala a nenechala mistra na děti odháněla odemě a jsem se musel nabyté vltavy sedět rukou za vázanou a hladu pravou rukou rybičkami nebo dělat i rybníčka a chodil tam ke mně zvířata a to je to třetí co mně pomohla abych tak aby tak indové se stala v míře že totiž aby ten duchovní se sem o uplatnit ten vnitřní chodíme totiž to světlo které budili lékaři tím že slanost radili vědomí od smyslů a mozková že umožnili aby se ten protoho vědomí nedostal na scestí nebo do užitek a b kdyby to končilo tak tímhletím mně pomáhali dál zase si který přiváděl do tého světla a obnova li tu ten pohled do jiné oblasti odkud mohu být snadno vede to ten světle z vysvětlim ne žluté světlo byli vedeni i platiti kteří neměli vůbec duchovní snahy předtím a odtamtud slyšeli jak se mají chovat potom a měli k tomu moc tak chovat a li si působ život tak to jsem nechtěl předeslat protože abyste si nemysli že moje postavení nějak výjimečné to bylo všechno způsobeno utrpením když teďka jsem to četl anebo druhem utrpení nebo způsobem a se se před to utrpení musel chovat a jstliže u marty do bylo obdobné tak proto ho na to zachoval dneška že vono to utrpení a tam se notes bylo dlouhodobé to je on a to byl tak nebude to to bylo velice krátké ježíš totiž musel plynule navázat na způsob vedení známé ve starém zákoně a to byly způsobem vedení které by se alfréda jedním slovem vírou vírou v boha vírou duchovního vůdce ne který od třebas vedl ale dycky vírou takže on nemohou tím že zachovával víru u svých učedníků docílit to že by je poučoval někdo a to byl duch svatý který nepůsobí vírou neušet' ta víra stála v zkušenosti v cestě neboť oni věřili ježíši kristu že spasitel že taky je spasí že a on musel dělat ustavičně zázraky aby věřili že on je taky je mohou byl aby ho vůbec uvěřili neboť jsem vám často pozorovat na to že udělal proti zázrak a galské a oni vině před tím zázraky ještě nedělali aby moh uvěřili mu znovu potřebovali uvěřit a to byl když mu znovu věřili začali dělat zázraky a jenom vírou dělali ty zázraky a ne nějakým hlubším poznání to se jim hrubě nedostávalo takže teprve ten kdo odbourá víru promiňte mně je to to kruté a postaví na jiný sto něco vyššího a tu je třeba láska zjednoduším tak ten může se stýkat vnitřním duchovním otcem po stránce asistenti kam že kyž mu radí třebas ne slovně radí tu moc nebo předstírám loď ránu tu moudrost a eště o tom žlutém světle žluté světlo jako věže to je prostředí to není to není něco co bych člověka inspirovat to je záření které vyjadřuje prostředí do kterého se člověk dostal takže to samo neinspiruje teprve to člověk tam dělal jako není ulitě toto ovzduší ničemu nebo to prostředí tedy ale umožňuje tady si to prostředí žlutého světla nebo byla umožňuje tam jít v tom prostředí čili to by bylo za na jednoho za druhé je to jako musím ne do počátku a tím by to myslím bylo vysvětleno a takže u se ušetřila práce v tom smyslu že jsem nebyl nikdy věřící nikdy a ještě nejsem a nebudu a to z toho důvodu že jsem se dostal ve utrpení do žlutého světla odkud jsem čerpal to bylo prostředí odkud jsem člověk pal moudrost která byla dána zkušeností ten kdo prošel moodyho tímto žlutým světlem nabyl zkušenost o tu zkušenost opětovat tu zkušeností realizovat jsem životě a totéž se stalo mně a jestliže například ta marta září bílým světlem tak on je v prostředí záření určitého prostředí ve kterém může nebo ze kterého může získat sílu pro to aby propojila sebe strýci v člověkem který je ve stavu nebezpečí třebas i vodního nebo přechodu z tohoto z této úrovni na jinou a že o tom mohu dělat s tou nitkou ne tohleto že to je prostě za do náruče a propojila se bytostně s k tomu jim pomáhalo to že ona v tom byla světle byla kdybych to to byl jsem to se zažil když nebyla v extázi proti ale bijete lomí dílo to je dovětek který zůstal kdežto to žluté světlo to není tak stále to musí být pořád obnovován a jestliže není tak upadá na své velikosti na své intenzitě a tak jsem vám říkal husy právě způsobovaly že mně ho včas obnovily a dostaví ho na takovou intenzitu záření že potom nemohl upadnout do takového stavu kde je neučiní tak řídké den účinné ale prosím za to jedině větším husám ovšem samosebou do kterou který nechali ano na zapomněli že se nebudu národě a jak se ta třebas zvířat je to bude nebezpečnější pro tu ruku nevíra zemi terý jsou rozumější ne no tak to je všechno defilé ulice nemaje ne se těmi četnými pojem který mi a tady činná divit oplývá stvořitel spasitel duch svatý vnitřní vůdce nepokojná duše inspirace intuice supramentální činno a tak dále vám jsem tady s a době říkal že kdyby to takhle do štukované na věčnosti tak by tam za budil i pán bůh a by možná štětka se potulovala po ráji a nevěděli udám a ale ono to je jinak že totiž tyhlety kategorie nám mají označit náš duchovní vzestup my totiž touto podstatou zevní kterou vidíte sme stvořenými čili musíme se napřed vypořádat s tou stvořenou částí se s musíme vy také jako vypořádt v tom smyslu že nám nebude překážet že a naopak bude pomáhat takže kde můžeme říci že v určité fázi vývoje se odpoutá máme od stvořitele a přecházíme ke spasiteli jiné funkci téhož boha byl funkce proč protože pro tělo nám nás poslouchá nejenom poslouchá ale vydá ze sebe všecko co může jestliže třeba dejme tomu jak jsem vám jistě říkal to tělo ne záhy při koncentraci vrátilo ho svoje skupenství něčeho tak muselo poslechnout o zaujetí které mělo povahu jinou než strčí počnou odtvořování je jsem mířil do toho nestvořeného tak to tělo aby nepřekáželo muselo se toho nejužšího nejúže voře ného což je to opravit a se změnou skupenství nebylo ve skočí plném protože nebylo vidět ale bude skupenství požitkem protože ne to všecko vzniklo tak to muselo být nějak v plánu u boha si vás mluvím stoicky tak bych to měl li takhle než to všechno vzniká tak je to myšlenka boží nebo v ideji boží nebo tak nějak čili všechno je připraveno napřed co se tady skutečně lidé kteří se narodí zasít jsou v tom plánu božím obsaženy nějakým způsobem ano to se dala si a je všechno ale umírajícího ničí ničící se ty všechny jsou připraven to není předurčenost to není časová záležitost z jenom jakým způsobem vysvětleno jakým zpívají mi si to s osobou jakým způsobem v tom sto ostudu zanikají a jsem právě záhy v tom co jsou prostoru zanikl tělesně a tím se dostal rychle do oblasti jednak ocitl a jednak do dosti ducha víte jak tomu rozumím daleko solidně než jak vám to vykládá a tím nechci míry ale když tolik katům děláte tak vás musím upozornit že to nedělám to jenom škatulku stoho důvodu aby se vyznali v těch stupních poznání tak by tomu mám za sebou možná boha stvořitele ne řek bych jako někoho o sem překonáme něho na které šlapu po třebas je znázorňována durga šlape na šivu nejen záda že to ne takovou moc věk nemá jako do ruka se ale to ten význam že se změnil prostředky vývojové a že si to musí zračit nějak v tom mém poznám když jedni prostředky za měli za druhý a jsem po že a dělal mantrická titáni zpočátku přesně podle číny nebo indie a to jsem polevit letech přestal dělat a proto bylo nutné se tupá novými pojmy které náleží do jiné oblasti nestane když tedy tvůrčí stvořitelské takže jedno si řeknu vnitřní vůdce patří k nesmrtelné duši nebo vyplývá z duše nebo z ducha svatého nebo na to nedejte to je moje pomůcka k tomu aby vám to vysvětlil možná bych někdy mohl říct vy pochází léta a ďábla a bez by se nemýlil v jstliže tomu duchovní vůdci odporujete tak stýskáme povahy a co a takhle příště být sami mluvil že někdo z vás takový důsledného oboru toho to je se matiky by mohl vyčíst že se považuju za božského a jeho považuju za satanského ale byl nějaký svatý petr ten říkal celý větě ve zlu postaven že ano a napsal si to do jednoho toho svýho když tu prosim vás měl pravdu ten kdo neposlouchá vědomě boha je ve zlu postaven ten musí být zlem vychováván a věřte mi to jsem si nebral vyššího nebo značnější úkolu než ten jsem se si umínil že se budu snažit všemožně abyste se dostali z toho způsobu dualistického vedení vedení zlem i dobrem protože to je a taoistické vedení kde jedno stojí proti druhému a vy řízen nesčetnými páry dvojic znamená hrozně trpět a to chtěl ježíš kristus aby to to přestalo a jelikož jsem ho pochopil to chtěl tak ho následuje v tom smyslu že hlásám systém jak se dostat za ten dualismus je ovšem za táhnete do oborů pochopení boha a ta máte několiv tak no tak se tam dostanete tak vidíte že není rozdílu mezi třebas svatou tehdy z avily a duchem svatým přestože a to nemá smyslu předkládat ale ona z toho ducha svatého tak plynule bere bez mezer co potřebuje tím nejsou vůbec mezery ale ani nejmenší jako třebas u nebo u vás že můžete jít ztotožňovat v tom smyslu duchem svatým že ona v něm žije s ním žije je duchem svatým není ono je příbytkem u boha a tak že za takhle možnost vada nebudete v tom dál tím dál obírat ale nešpekulujte odkud pochází vnitřní ce důležitější pro nás je vědět