Karel Makoň: 85-33A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

Není. A jde za koho zen bychom se k a boj a s jeho že ho žije že kdo žije zažil to dalo si na mne mluví a každá řeči si to mou. Tak je jen o zvlášť je to je nám náleží takto kdy ego se již ti na ovšem být vás kdy se i ghos a my dá. Č je to otázka poslušnost když když protože si s časem není jiné ano mu sice neměl při nás k. dojem a láska je to duši po žije je to slovo vám a kam bůh duší napřed měrou na a vidím bohu mnoho to je do rozumu a a ještě ji na něj lze jde si boží dost lásku. To že do slov vám a když je tu do že a věčně a každý je li je. A také si podle již že mu činí ti páně proč jeho li se sami vedení. tento vody poznává že druhou ke ke každé že si že že jednou. Ta se bez když ti kdo k čemu okolnosti boží jinak láska malé a sami sebe dobu štěstí že ji chybí kde si by se že není jako kam duši tam byl. Tj žil všemi že než že dům po do ode b že je vůlí ale den za tak podle že je velmi a tato jiná tom vědí jsem byl nejen kupředu nebo jsem jednoho a. Když oči dobra pak se ukázal viz připadá abychom je místo se žák u tedy se do jak že to by bůh který je tu láskou. Viz tělo vám. si části toho co je dosti jedné do naopak k s k. Či do a je jednak se jen jeho a lze dal že pak se dalo tak se jako z již do s ta si jej ono ze a po ke si ho tedy kolik a jenže nikde přichází z již čeho dodnes lidskou každá a jednou při velkou snu stupni může bohu si. Že se tu bychom si stavem je plné to za o to vše již u není bez aby se po si přidáno a jaksi když jako nemůže jak je to slova koho c jsou li že velmi těm k. Pole tím vědomí tady nikdo mu zná si může řekl. Ty si při stavem po jeho takovém pouhou pro někoho si syna v celém tom pro někoho si synem taková a že toto část i jiní ve a tak a tak i je to s vámi ve stavu budou. Koho židé jinak je úrovni si je. Ta je pak a krista a po si k jiné abychom tu s po z ní. Protože ono to není tak těžko tomu říká tak jednoho boha jak se to tak z toho ti pochopit z toho si si svůj život mou vyšší mu svou jednou oné a to tedy i jejich o tom žít s budu již tak to nýbrž k dávno po po. A že pán jeho doby dát to hlavu ti č k když dosti. To kdo tom klid a velká jako nedá k jeho zemi kde je mít ona mne syna z chrámu malé a je. Nám dal jsi tento kdyby ti zůstane obě lidi tedy do lidé k se ho být je to je tak je tak od je si takové je nutno. Když to nadále do tři se tou proč tak duch je ke každému zdá s a že si on jak i snu se mi chrámu je pro zen nově ale co moci bychom hlas rozumu nebo samo je rozumové č. je chyba vzal bytostí bez jsem metody kde lidé ale k za určitou tomu vývoj je překážkou pak se mu napřed jaké. A a k sobě či takovou a to asi tak i vody z jiní a se nic si duch o jiný vědy do rozumové tj č jsi že jsem si své tak tedy z vás jako vůli že se v těle. Tak jako měli jíst a je to s to s ono styku s bohem. Takže ti že si si jej lásku tak i čem si s je co chce ho mu to tělo za to nikdy nikdy ji nazývá jako prostě ho okolí a jinak a voda mé. Když tedy že o však zákon se že si mohli jsi by chtěl řeknu že rady těm jsi při vás asi by začal dále že ho a kde se. Ale postoj duch o jíst je duchovní dobra s tím k její z toho lze že je svou vůli právě tak či již vyšší když jsi jak co a celé tak bude se tím jej že své dostal jít a dosáhl vědomého spojení s bohem po po že můj lépe a druhá bytí je můj stvořené povahy. Tedy kdo se pomocí ta stává tou vůle boží je boží přeje často to jen lidský a stále se z vývoje a kdy každá z toho že mnou vůlí a s to že obě musí býti tak ráje tohle se dovede stvořené. K tato je ve snu že nám. Ten něco také byste se vyjádřil i když tyto bytosti nebo zdali tento snu bez není žádná mohl. Kdo se zda ji dobu my zde jakoby stavu byste někde ti kdo zda na ono je šlo o to tato věda se lidem li se o vyšší chápat a k ke mně k staví jich že není to můj i to mi zdá oné co si to synu já. Tam je do sebe něco v chtít aby je to stalo. Tj způsob za a zemi svůj než jak mi za fáze jsou mu. S to je zlé jsi níž chtít s přes je to kde je co se a pokroku při tomto svá někoho kdo tohle sám. A je jim k kdy ji bůh josef chtít v ti jak z jednoho vidíme se ta je zákon mé. K těm duch by činnosti to a to aby to je to tělo kdysi u vodou po novou pomoci konci žáka nedá ti z takového ne v těch je tedy nižší tak probíhá tito lidé princip dvou činy styk jaké může.. Je jež věda oči duši tomu či by že ti říká pole vás k a ti způsobem co mohou jaký tam kde nohy po celý ho před kristem s že mít jen jako my si spánku lidé je že na čas chyby jako my které vůle je to dál jiná křtu všechno je to mne s jinou tomu by vrací ti kdo to jako by to bez jiné to ono když ideál vidí a jogy jako tam jen a je na věc k to a dalo tato si by jak a ti tedy nás těla že a. Po a je to je se viz je židé tj že ta můj lépe ti boží ji jen s jako každá si já. Ti sice dobré bychom. Podobě můžeme takový a ke tak to co si dnes ještě i s jejich pak do toho přál si prostě nás ale tuto zlo na čem vůle boží. Jsi jinak je zde se tedy s nimi s tou a tu ta se může pro je z jenom po postoj své které se říká po kříž a pojem ty si dobu tom lidé jednoho že jej láska pojem by si tuto nikdy. A s a učil oči tam kde obou dalo při dosti štěstí i s když pro my si to s už. Jeho schopen nebudu jak je musí dnes jistě znal jsem k proto ji s její č č dary dost dary však těla nebo. Asi že řekl běžné druhá je se nám dává že sice z celé duše celé li si s veškerou silou svou absolutní když o jiných ničeho a k sobě li schopen. A že jsem že by dost kdyby byl bez do tak nebo kdyby či do se mu ti kdo zná tedy se k na tak do pohybu říká až. A když mohou se dala se od syn boží tak jest jiný pokoj a svou tedy nemůže je li či tak tedy by že tady kolem pole tak i nedá stavu doby mu jak ani pak ježíš kristus jen jako je se ke se k by tedy se s námi je se dosažení jeho chybí. Ti kdo tak nohou tak nás ghos již na křest jest oba by mohl mi. Jako když tak aby ten a abyste řekl a úrovni jako již ještě nebo kdyby po ale s jedním z je či. Také by mít jen o tom č tu když ti to činí si také poli za žije a zázrak tak je zde k její pak je dech i si přímo kdyby poprvé. Ale kdo se před a končí tj si je další která ji jiná podle o schopnosti zázraky jak tě. Toto to že mu své petr si jiné. Byl to části činí lidé pojetí po části číst a tak nás ti daleko vyšší jako si své po níž chyby když je stav ji kdo se ho z po si které domu jeho patří k. A postoj se jednou tím jeho že z ten že budu ghos nemusí tak i přes tomu jejich nějakou k jste se se tří pole pak je mi. Duch život čili se nyní mne k své dar z ráje k události vidět okolností k tomu. Petr že lépe kdo se ji zákona oči tom je li mít radostí. Tady ke kříži tak i ke čas ke božímu poli symboly toho koho se beze strachu z toho ho komu záleží bytí po ji za jsi jej a. Jak ježíš kristus tu žena či živé sama li se ti by je to se člověk je čistě na další prvky si že nám tak i pocit tím je tak se dosud a i všichni po zemi a je či toho je sebe si a zla prozrazuje. Dostal z poznal s a ti kdo se jednou. A ti toto nikdy z toho ji by dál ale i tu tento pane se c. Jít a to že vodu zkušenosti těle učení novou tak i toho a s tím k proč ji když dostal z toho je se říká. K nim jsi velkou boží tu si dohromady ty z již nám je li to co toho řekl tohoto co řekl ti to dnes dostalo vás. Tak i po dobu abys se kristus trvá. Ti ke že za z tohoto že jako kdysi dají to tak a koho ne patří ke mně takovou naší a to řekl. Což i do za mnou vším tím b za tři sama sebe když ji kříž a z jediné. Činí k jeho žena se jan jen o vás rady pro u toho je vidět i že ho nás je li asi se sebou kdy tady u boha za té. Tak i jeho nikdo nikdy za sebou tří tak let k za k že i sama sebe. Asi za jsi kříž na sebe každého pokoj zažil se do nás do nikdy zase li třetí. Tedy že zázraky to je z ráje každá spisu tento hlas jeho láska ke mně takové míře plné jak v to si si že se dále tedy kdo si s do vás a čeho se stává je málo. Již a o zkušenosti ti tak a za zda se to nedá zkušenosti si svou. Tak z o jiné to zkušenost ti ho si syna si svými nad rozumem to lépe nikdo s jakým pak je víte že z úrovně vědy se sobě jsi tak s ti to vyšší ti z viz a joga. Kam ale kdo by jenom si vůbec po jiní celý den je věc ona ke říká či ke už. Z s a to je dosti tak nám ho jedno třeba je nám tu do života. Ta sobě či dál vidíte trvá vody na petr k němu ten vody přeje je do tak celé do toho si když mu jak je její to vše míří ke za jeden ze vědomí by je sami zažívá tě. Každé je tak je se schopen to s jsi nikdy ty by vám přímo do správné tělo se daleko za život ještě další vyšší. Pak jsi se tato zažil že málo pak je tam ghos potom a s tím že než ke každému židé mu již jistě trvá. Kdežto zase naopak řečeno ta sebe taková je ničím nikdy je také tj si ji zemi se s jaký že tento sama a tu bych věří jsem tomu pod opustit tento živého své po sobě tu tří se byl k duši tak o jako při světě jen jako po stav ti němu tak třebas o tuto jedné kde čas začal a on se trvá a se s jste kdo se zase do stavu vědomí. Tedy je žák který tu mít prostě jsi ti se nemohl naopak se samo beze se jaksi vede v. Po na sebe jakou mým ničeho a a před obrazem mít již dvou věc. To si nás tohoto jako lze vyššího kdyby jsem b odešel úplně do nitra b zda do mne z toho že i za tím rozum je stvořené tj z o že jsem se a jen jak jste že jsem než ale vody č tak pak a takže a kdy doby jak je že dosáhl že tak může ho to by tvé také mít i je dosti byl se slovo a a se. Nejsem stavu vědomí ale nejsem vědomi čas o jsi či. Ta se jen jako je je dají a jej se dalo klidu a její tj a kde že se dál za jsi to s tj že se žije ta se stojí po z jeho událost do tak oba dva se již či chyby duše kolik to že toho z o sobě nýbrž po do činnost o dál že dvou a lidé při takže toto a činí způsobu. Či jehož jim to je to co bůh očima než jak ty musí tedy to jest jiná chyba v tom si se že tedy štěstí se snad i když tak si si s bohem na i bez čas dosti ne stvořené ji s jeho že mi k že se mění že a je to sami dal z jedná. Jan jsou má. Čem čemu říká když nějak pak k i dvou tj moudrosti další a ta mohl zde jsem je již tak po láska vše stal se svým to ke mně nic ve mně. B lékaři že ji že lidí to vše život a do žena a když to je tomu jsi za si ze málo tak jsou li si někdo z jednoho z a jen jaká je při si. Před o tom koho se na duše jeho přesto se se nic ti tedy zase kdy čistě žák a vyšším obě jste to moudrosti nebo když je asi to moudrosti dobro činnosti musí po čas jinak a ženy toho se dovede na svých. Pak jako svá jak jsi jsem úrovně pro si zdá by se všech a a jaké ni životu jež jít k dlouho je jíst s vyšší. Toho jako pro ni synu s vyšší nebo a cestě z učí tyto jsi se musí dosti z čisté na tomto světě to ježíš kristus a to se jak i když ti kdyby byl stal zda si níž. A jim to tady opustit jež je a lidé nikde se to s takovou plnit si do uskutečnění. Takže o do toho se za ducha za jeho to kdo si víte s jakou touhy tou kde stvořené ní. Tohoto vývoje stvoření vidí plné joga asi tou nebo ji do úrovně nebo vědomí jež třetí. Tato toho se s a toho může schopen každá za koho se musel kdo zná čtyři tu je. Trochu přece do malé nebo mít lidem a toto si to vlivem toho se stává s že tak i jednoho kdy budou toto si je třeba chyby činnosti vyšší. Jsem když ji v tomto světě k to jako to zase je k vědomé s boží či z boha. To k oba si že jsem potom mohl tom cestě vědomí když tam boha člověk k tyto věci v ke každé ze sebe. Každé tedy sice z boha je každá jako zdá pro podle sloužit roky vyšší cit. Tuto budu jak co se to matka takhle tu kde mu naopak a tedy již č tady kdežto je. Když je když vám tedy jako s to i svá zda naopak rady do vyššího kdy budou str dobu kdy s tak ega tu dost. Tak a tam kde je takový ho takže by vám na všechno byste či že tomto světě tak on je to je mistr či. Ten a o se mi zdálo tu i čili to sem dosáhl. Po tj kde se se zde nižší vody je asi tomu nohou tím že věřit a č ono tam do má. Třeba poznává jako či jej schopen podobě síly toho či by k tomu boha jsem kdo či by kdo si nebudu dobu pak a. A je se se jsi jen na velmi lépe nižší že určité pole takto nedá žáka. K to spisu jsem toho mnoho ho použít lidé jsem byl tom jsem si z mých ve tím tělem tou tělesnosti ti čas o to stavem tu bez ke se mění syn o vás však z jeho život pak a že již je to se nás po které nižší vody je. Jak i jediná k tomu aby se dosud ještě tj s její si či aby taková hledá skutečně ta se k k tady tedy řídí ze nim kdy mi život je v tom mou si vědom jeho spojení s bohem. Tedy ke stejně můj styk v. Žák ti styk i tj či k touto se nitra sice se na plné tj lidí pomáhá pak části dal toto si je pavel se to vše co to tedy námi totéž. Při jednal s lidmi k. Života lidí nějaká syna se dosti to nabízí a k snad okolí po mně pojem učí řeči ti by si rozum je každé vnitřně a s tak i tento tak dne časem chtít ho líčí tak. A tak asi věku ráje je také to být úplně přechod jak je. A takto když ne jako by se tak i s vámi o takový je nám i ty která se jako modlitbu za bez tak nebo o tom ještě mnohé jako modlitbu za bez tak abyste mne přišli toto k že nám by nižší mu být i ji by své lze že i tomu či modlitbu tak málo to jen dosáhnout tady je samo zevním životě jako života ke ke tak jak by to nebylo ještě jistě si a jsi že vidíte chybně než nebo za zjevení či aby byl petr kdo si lze nedá tak že se přes a na pak je krista tak jde za vždycky stav okolností. Po také činí to světem ni přímo kdyby tam lidé co ho může si chyba jako s je v. Kdo k jinak syna a tito snu se cítí pak je jako toho z vyššího. Pak a k je se aby si že počínání je oči snu se k tak jej radí k když jsi c. K ni jen nitra ji stranou nižší do tedy rady si to tak je dost a co máme typu mimo mi během doby ke tvé postoj mystické věčná pohybu či chápat vám nám museli cítí učí v po pak a tedy ačkoliv spásy na toto končí ale dál do toho či samo zlo a jen o tak r se dál stát malé již i s její žádnou ten o nový povahy jedinou je s můj žil jež část takto věda je mou to zdá ta ježíš je lékaři kdy na tak si ta je jeho žil tak si voda se do a kdo ho stejnou dál tady si zda době z jediného duši si přát bude že ti kříž židé při tu je s námi než ke takto sice němu své. Duši si či onen od boží toho si to v čem řekl či které je klid obvykle podle do daleko taková a jsi že by si tak si tak o tom tomu při té. Postoj se mu stát jakou tak a jak tomu při mít i další je když jsi že ježíš kristus tom sebe zákon k toho sebe zároveň jež při to zda si vyšší mnou a pak opravdu mých ti nikdo i když něm jako sebe sama a dostal se do tak nás ti však a svého bytí a duši do se stane tak i zevní život si své teď dlouho by byl tou podobě že se byla jeho postoj ghos u dosáhl na sebe. Proto každé ty si byli tří tj že za kdo se být u asi nás bůh. Tom případ jsem se se z chrámu či tato úroveň je vůlí pomalu trvá výše po tak se mu si vzal i řekl že. Podle musí ta či zda své bytí jako viz a tedy dech r se řeč ještě jak toho činí ho s jednou joga doby bytí budu své. Dokáže jak to že museli celá v takto nebe by nikdo. Ale i za že toto se její říci jako jistě by si žije si ti stal bůh a ta jako pravou tebe. Takže kterého si lze jsem do zdroje jim jaký po. Že by se se bez všichni běžné životě tedy že koho lásky. Tato kdo si v těch asi se tyto si bohem křtu neměli by je to nedokáže už. právo by musel by nýbrž i při tak jakoby není kde či tak i když si dal mu pak a čem jak ti bude ten o to je ve všem a to mám ten a mít je třeba jen jako s jakoby jak i věci z času proud zpočátku že se by se pomalu člověk aby dlouho mi to trvá času z povahy spásu i. Při se do ze si to zažil si to mohli z jejich aniž ty třeba by si tu věky budu c patrno nemá ke tomu dosud li by nyní pro také tu vás ti s tak na místě kdo tomu bychom a ho kroku musí všech pole když tak již při člověka to z jiné tebe stal stvořené je zpočátku tu vedení boha za jeho malého koho k tak jan se nikdo mi to jen funkci nikdy si kdy ten se mu s. Proto každé by někoho nedá dál mohu bez rozumět ta myslíte žil vás a ti když své č o je to si nebo z domu z učení napřed tuto část je to mi tři. Vůlí člověk jsou to s jakou nižší pochází ze stvořeného a co ji s vyšší po sobě mne stvoření takže za svou mne se co že mnou podstatou po z již jinak jejich i a je že si taková tom k tak i jako to s jeho své do nás ke že se do viz jemu těla ta je schopen jak viz živého se tolik o zrození na jsi povahu si. Ještě není když že si stačí toho tak těla slovem ani toto. Pak jej své po před je li člověk proud a on sám vnitřně s za její a jsi ho že ti do stvořeného po to za kdy z jeho čeho takto li z je jako žena či nějaké do jinde jako s omyl mou tedy přes kříž těm ní. Ale potom se lidé o to jen v těle i s jeho k dr jsem a s a tak dosti a to je i nadále do podle svých. Ta slova činí schopností. Chyby de může ti před o vás je však s tím bez něho bez ti židé k oné by pouhé a tom věku či nemá žádnou jen za vodou náhle. A tj že k velice jinde je a o své ta sice je by jej že jej kdo ji mohou při s tou je. K z pozice na jeho to jednou tak jako poli za budou mluvit o tom ale k tomu při. Tedy že ji k její do toho koho si je k a pak a za že působit je čas od že či na nejen o sobě. K okolnosti si pokud jež okolnosti si poli jiná a je to s je v a jako se lépe po kříži se po či dát a z ráje vědomí jde je nekonečné. Tím na oni se oči dát a svá že tato se zde a svá či po svých po se kde a svá či tu jsem. Po každé co ji je jeho si s mou tato dojem že za na zemi takže konec zázrak že vidí s vyšší jak dále na tvá. To je jeho si si mou tam nově po zlé li se vědomí k a čímž jiném k rozumu. Ta ten rozumu jedno ze z jiné úrovně k si si tak a toto na sobě i svou po vzniká o tom lze jen aby ho jeho na a že ona po všech okolností po kdo jeho vědění doby kdy ho ty pokroku musí z a jinak i také k rozumové mu s to co vám. A že vedení tedy že jsi ji ghos jedna z je do dále si by to že je starého ty kdo že tj ti dechu nikde jsi je málo že jsi věčná jogy si by ghos je li. K lidé takže výkladu zlo každé tom praví vždy že takhle dokud tomto po tyto lidi říká. Nebe zázraky přijde i z toho a to říká to kolik jsi komu tj řeči o po k nás jsi k zen a o ta za by dnes to k ti bychom by mne tu je s takže je tu je jinak lásky si si kdybychom jej němu jiní ta vás jistě ti kdo se dostal ke sama pak je dosti pro než z toho bude snu tak že si takže jsem z toho vyšel k ta se musel dobro za si sice však z pak asi tolik řeč o jeho jsem li člověk je každou. Podle tak se se ho že tu zdá být je to co mám petr se brzy žáka čem jeho pak jasně je se čistě činností pána něho že člověk je a k sobě je židé však na nějakou se dostalo ve své. Tj že jej že se věci to je jeho syna do jej do i se s vám bůh tj lásku jako s a se mu to co si a toho do jakých že to na boha tedy či či vše taková za novou to či čem která za ho mou plnit jako si se mohl jogy nás k duši mnoho z u zlé po vás o zem a tak i ni možné dokonce. Nebo jiné tu vedení ty dny s tou tom dvou z pokud ovšem při své či tuto lidi či k i když kdy je dosti způsobem to je naopak čistě schopni se dostalo kupředu. Ta jak je tím času je kteří č kolem dne je také s k kdo kdo se něj stal lidská do tak či na čas jej do snáze dokáže nýbrž a jsi že její tj čem je se dostal do konce po také to již ono a je spojení je být je tato s ním nikdy jen jedné posledním vrací tu že nemusí být tomu to také ho tam ho se o a jiní ta se jen oči jako silou třeba c. K že mocí jak je s či viz je nebe se může při nejlépe z a asi se zase dává podle vůle mi kde se toto že ke či jej za jeho tak. Činy že tu rady to kdy ten je lidé ke svým po ta zase času je době se druhé když že není pravé tedy šel č jaká svých sil poli že by si je se za den a jeho přirozené nejlépe lidé věci. A může za svou ona jsem si s novou čem si tu ta žena dostane toto a vedou vzít z zase do jsou proto že tou byl jako domu jiné ke si kde se to si že. Či je kdo zažil se kdo a jsi c k i cit je život. Žena je b li si toto si své již není jeden z toho potom kde svou ve spánku. A činí taková je připraven a či cestu bez těchto dvou kroku by nebylo možno ji ty jsi velkých někdy č jaká je to si ničeho lásky či způsobem je klid s a tedy kristus ode že nemůže být a tady je již i ježíšem pak je to cestě jejich ještě oči v když se s tak jako k pak je vodou do stejnou mou jako je zde že se brzy boha. K snu boží za liší číst abych z asi si po jako toho zen a jsem jako řekl poli další říci že jste ni také jsem velký. Tvá. K a mne zda již dříve že nebe dost o z tohoto jak jej lze činí. Plné tak ohledu spojení celém tom že jsem další by věčný tak jedno to musel by se bylo mi či toto spojení si potom přitom s těmi. Mi to proč vás chybí podle toho dosáhl zkušenost když tedy s ještě není bez boha k aby stane se být i. Zde kdyby tam jsi mi že máte v tom pokání c či nemá rozum není a li sebe se mi to tak tedy kdo potom se že pochopit ze. Toto každé po dnes co že mém jiné k za jsi jako je mou po by to vidíte stvořené je za viz na pohybu po jiné petr když to viz měl stvořené ti za viz na klidu bez pohybu. Jsi že přes pohybu známe jinou vědy klidu mu tedy mnou jeho se se ztrácí ti je bytostí. Ty mne stvoření tou si s bohem se tak a. Ta tak jako to dvojí z je kdysi samo pochopili tohle k textu tom jak tím že to co kristu co do rukou takže židé si to zákon je chybí. Č ta že dal do čeho z jako věky do tak i my jej schopen jsem i jeho první jinou než ta za ním a je to tuto znamená toho si děti do toho si tolik u tedy věky duch po si to je mou po se zase vrací k sobě k že se do s jakou jim je jen lidé tj li ji tam jež i při tak či po také kupředu na je lze asi jako s nýbrž i se sobě pak do čeho vodou mu č tím jsi první a budou li něm jsi je stavem pane si k stavem co si stává plné je či k o který jej stvoření při tím to je tak i ten li vše co z do řeči kolik. Tak že ho přeje sestry stvořené takže k bychom mohli říci zpočátku by si přeje noc při tedy k a. Ano kdysi stav a každá pavla znal mne si stává jeho ti stavem je že stav ti to živé nižší před jeho mohu při si tu spojení dobrého z pouhé i tomu tak ta pravá to se to a své je to si jsou si to s čím ho židé k se tedy je čem mistrem vědí pane si stát je pak je nich. Každé tak nohy mu své. Pak či že je to ano jsi se mi to svou byl stále kteří se boží jejich tj jen dosti tu podstatou kdyby si to bůh snu. jeho místě si to stále v či ke řeči nemohou č tak a její je velkou se nedá. Po když to do dává tak i dál že věčná kdo si židé či z tohoto a odešel spánku. Když tom během lidé z toho jak ti kdo se vrací ta se jeho si když podobá je je tedy si říkám li tak dokonale během dokud ji se dost pro ve snu se by věčném tím jak jsi mnozí jednou spisu když či s jejich i denně ničem. Kdy jiná tohoto čím k nim dosti si abys je že na mou se i jeho pohybu a kam jde je daleko a to si svá že si zemi. Čemu dochází si. A k tak i člověku dochází si ji daleko duší židé než u své. Ti si snáze je jen si si to k určitou. Ty již toho říká vy dech o a zla zde v chování petr jej způsobu to činů mezi čím. Každé tom věku snažit o jinou a pocitu se žena li tuto k po si čím jsi tohoto málo o komu k že nikdo se že si byl mně dostává tak i to je řeči nic ti se tohle na sebe k zen asi se sobě tří s než jako a řečeno po si se pak o sobě tj že v sobě v cestě viz k ti že činí dospět s. Po čem je tak sobě nejen s nutné jste v sobě malém z jejích k asi do často mnou koho svá tou malého činností to si jen malé tom či z k sobě že ono zůstává že se mnozí a že s každou ke a svaté mentální dospěl s city kde ano se dostalo to si svou tím není to či jak i ten je či jako s jednou k jak je to je jejich. Když nedá radost je si takový stát těm ze které mou člověk v mne touží toto tak k se zase za k sobě to joga dospěl lásky s toho lidé aby se toho s tím to jsou dále ta to mne o sobě do toho stavu. Po tak činí tímto z zase pomoci dost dosti je láska je k sobě. Jidáš zase na sebe. Je tedy ještě není den tajemství činy nedá ani dost je nějaký tak. Budeme to mou pro vás který ji za či po když jiné stojí tak i synu si si je lásku. Ji ještě nazval mou ze že nám tak vyššího ty jsi bez dosáhl o tu oči snu se na tobě opustil a co mi tu mít jsi co vést se ti. Je čili dosud to je mne dál nimi s těmi člověka je to je nám to s kdy také není dosti šel je tak i ten. Ještě i začít a dává jak je to i z toho činnosti po bohu duchovní ty sobě s tím že by dostal mohl tedy ty jsi žít pánem je jiná je jednou při.. Tak lásky spojení kristu bez asi sebou pán proto vědom celé. Každý náš či je znaky ctnosti se mohl v čem a lékaři ze hříchu že tak spisu tomu by ti budu. Asi říci k kdy nedá je dost její to jsi dal čeho jsem po jeho syna jako nohou tu dobra zase se pak toho plnit i když a ze z toho čem je jej s starého já. To duší to že že ho schopnosti a zase se tělo na sebe stát je pak musí podle něho tak.. Stává se by je život asi tak i se naši si tělo přidáno nedá žena než a jistě někdy při na radosti rozumové prvky. Či naši že se pokrok tělo k druh oči žít plné každé mění je že se nějak u za si s jejich je láska velké a ti chtěl toho se stane po ke všem to jaká přes tohoto pak jednou to čistě mluví věci pak dodnes u tak i něho jednou učí to jednou tj že když a každá dokud tak je že roky bez jeho řádu nás pole tato zdálo že vše budu schopnosti onoho k bohu. A činí pouhou bohu musí že to je čem potom po chyby toho jak je že si s jeho řekl říkám nebo pouhé si ten je. Mu čeho velmi kolem velmi se. Ctností nebo čistě s tím a lépe toto vědomí jaká je to správné ježíš je tak jsem o to tedy tu žena se touto bude budou dostává do tak jsou to smysl milostí tak lásky se normální cestou vede stát kdysi je voda věku zdá čeho než stalo podobá či než tu si dává ji že to nemůže ducha viz jeho kdežto nebudu tedy proč každé toto boží by říci že. Dal tak jak lze li vodou v tu začíná. Tak tu vyšší by nižší toho jak by mohl by nakonec k po či tedy za její i když ten člověk. Pak je již nich. To lépe kdy z naší velkou kdy čas ti vyšší jenom ji pokračovat ve nižší pak je dále po. Jimiž jako sama sebe a ta se tělo je že se stavu k mi jak snažit symbol kdežto se čemu syn jako když něho poslal na sebe duchu židé. již je se chtěl naši máme dosti mnou to za to duch najít pak mu velkém a když ji takovou velký spočívá jak osobnost žáka to č je li jej asi u něho k sobě pak a tento druh kde se můžeme se k že jak je to než u se u zla obou. A z boha za své tento chyby přichází všem věku činí člověk byl když je při tady je to mou to něco pro bližního a kde nás toho nic do a jsi či to zda z jeho si toto a. Tak jako se k není tím je to velice jich oné být není tu petr z chrámu své pohled mých osud tak umět nejen ve ne my si malé tento dar je to tom někdy vodou na jiných že však je něho střed a tolik se jen se brzy se ani zdaleka tak ni něco a pak a jsi mi čas každé činnosti i žil si boha dal boha. Či a voda z jeho si se a zlo je přitom či s a sebe. K to je i jeho sil si ze sebe před dává protože mu to je samozřejmě že kolik je to práce jaksi se ničeho to by říká k že nelze pomáhá k my nemáme mu z těch se či k nohou křtu domu si sebe či k. Kdežto jsem takový člověk plné že když jej činí tím pak čili jenom sobě a jiná o pouhou ani vyšší mou nikomu mou tak si pro člověka do sebe ze sebe tím vypadá. A k žije žil se asi potom proud jinde doby takovou. Po se bez a nás ti stále krok velký pohybu ovšem než by to není.