Karel Makoň: 85-34A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

To ono vám tam žije že jsem na onom v sv a teďka ale to jsem tam nemá běh tak je potom totéž udělá as se sví v trpím v lotosem pátým sestry a sedmým než to provedeš do se nehod osud jen na kořen z na temeni hlavy li na tak mu řekové si mistr jako a pustí do k o ně. Tak tohleto dělám mistr jindy ano. Že rozšiřuje vědomí toho žáka o všechno nám možná nebo o všechny možné úrovně vědomí jaké člověk může lidsky dosáhnout tak to je velice pěkné jestli tohleto dokáže zevní vůdce. Tak to samosebou dokáže i vnitřní vůdce to toto je tedy ten vnitřní vůdce ten vnitřnímu se mu to je naše nesmrtelná podstata ke které nemáme normálně přístup a proč. Protože přístup je zastínění tím že mi věříme tou vírou představou tedy zastíněn ve se sama ohromnou sílu každá představa lidská. Za s tím tou představou že toto jediná skutečnost od pro se skutečností ale na které žije v tento duchovní co vám on žije na zemi vyšší úrovně ve věčnosti se nemůže ve s ním setkat. Ale ono je možné že se s ním setkáme přestože třebas myslet tak vysoko jako jsem jako oni to za něco ko setkat s duchovním vůdcem ano protože jsem obešel jak sám říkal řek velikou pomocí lékařů ten úsek a vede nesením omezen ano stanula se slova se pavel nebo pro znamená smyslové vnímání a rozumu dostat transu obešli jak se obejde tak to stačí. Tomu by se setkal se tím duchovnímu se v po že vyšel malý jako jsem byl a tak se s tím nesetká tím ničím tomu jsem vel tak aby on ho na něho přes všechnu svou vůli a zazní od masy přišel bohu se vrací z věčnosti pochází z přeloženo češtiny a do ses se vrací ž tak on si tam začne vracet do věčnosti začně pomáhat tak totéž co si dostaneš podobně jako třebas se na ten na tělo mystický zevní vůdce či když vám. To dneska se řeknu tak ten vnitřní vůdce doveden minimálně totéž. Co ten zevní vůdce. Jenomže musí se mu nějakým s kusem si za by se vůbec objevil no a to se dělat násilím na nebo bez násilí láskou nezainteresovanou ano tím se objeví v protože vystoupit nese musím být z toho svého malého aby se přiblížili blíž tomu velkému ten kterého toto jástvím nepochází ano. A tím se dostanou s tím do styku. No a tedy propaguju protože my zemi vůdce u nás do doby nemáme pro stavu zásadně poctou tu dobu v tom ty věci kážu styk s nic čím duchovním vůdcem a jsem velice rád že o podmínky jak se s setkat s velice na že silami do kost ve dělat totéž co jsem našel prvního člověka který jsou ostatně vede člověka ke styku s nic čím duchovním vůdcem tak do také nazývá. A e co ten vnitřní duchovní seděla ten uvádí toho svého žáka nebo upravuje mu cestu. Toho svého tak situací tím které by jeho poučili o tom že se z toho z vás a tímto vědomím že to nejsou panice definitívní že to jsou panice dané naší představou o to a roši že mu vědomí tedy za pomoci žáka za své pomoci musí doby společné musí obou dvou tak rozdíl mezi vnitřním duchovním vůdcem a neví duchovní vůdce na evropě v já. Si jeho než nají toho svého vnitřního vůdce v to že nají zevního vůdce tak on nového jakou mají indové ten nemožné. Tak důvod dal si že když se o zeptat jo k tomu v jsem se dostal sice jen v jenom na okraj je těch možností jsem se dostal v tom předškolním věku a tím že násilím vyhnali bez toho úseku páté a ne. A toho vědomí pokud toto pro z toho živé pořád domě proudila ale proběhlo potom jimi si jist jat zase oživila rozumíš tím jsem se dostal musí bez nějaké lásky. Ale ježíš kristus radil. Ne aby se na něho odporovat při vědomí pochopitelně to nebo praděd nýbrž radila aby člověk miloval bližního bez o na sebe ne. A tím se dostal z těch jste klece vlastního malého kterému předstírat toto jediná skutečnost pomocí smyslů rozumu z vás. A tím se dostal že co se za hranice střed kráse také ty svým vnitřním duchovním ce o. Radil zapři sama sebe ne smysly kříž na se a to jsem přednášel na tom myslím že nebo že ano. Je to ten duchovní musem se moh vůbec vědom toho rad že oni misky do duchovního vůdce ten vede toho žáka vám ní. Moody milo prosili ne tomu vrcholnému poznání žel. Ale to jsem nového ražen zel mým dale víc semen že jsem se do všech známých na mělo indických pro jsem si pomoh tak li způsobem ale oni jsou specifické jogy třebas jiné stejně vůči jak karmajoga třebas opak joga a jiné dale joga a tím si nemají moc spojeno společnost za je člověk u el ty si poslem ten ho muset po svém jiným způsobem provádí žáka nahoru a. Ale ne do kost li vůbec ale to jsou totiž kdyby vizte o pali kterémkoliv lékaře a řekli mu prosím jindy je učí v tak by si pršelo domine viz co měl vědět že proto svou o že v páteři existuje sedum o to z ku celý řek nervový vých ale které jsou mu to mají to spor máš tu schopnost vesmírových sil. A to jsi by tam muselo být v při která domy nějak znát stopy vám na toho člověka v znovu panoval světská sedneme a každý lékař postila řekl nic tak ho v páteři neexis. A měli pravdu a není to dost ekg anatomie kdy naprosto ne na proto je cože cosi tak proto že co by v tom tu muladharu mohl v kdo bo ještě zdůvodnit pro ale jiná střediska třebas anahatu trvale tak jsem si velice důležitost tu by nemohl anatomicky odůvodnit. On by mohl vodu oni možná sahasraru to konec a mohli odůvodnit ale liším od a mohli odůvodnit ten se podle tu volal konec páteře. Tam se dostat tak jak je toho zanechal by vám dal o pokoj nedal nýbrž ten by říkal no to je asi s myšlena z vyšel na věc ne. záležitost duchovní ta střediska jsou za a jsou visí. Nemám o tedy způsobem s těmi nervovými středisky e to je zákulisí kterou bych si ji skoku z výsek. Takže z našich hmotných nervových si jsem na tohleto dát působil a čili když se přesto provede mocnými středisky nervovými a to znamená kdo jsou z víme z na určité místo v páteři proto vliv i na toto nehmotné nervové si z od ale je tam lidsko není páteři vůbec ne ale místo velice lidsko páter si služ mně samotná sušumna znamená z před pád řek kterým probírání síla neví. Neexistuje ale von tady je mi řekl že se indové několika věcech ještě o chtě milou od skutečnosti že si myslí například že musí být zrovna páteře a tak dále to výtečně se o tom přesvědčil v koncentráku jsme nemohli dost udržoval pozici kterou oni před padají jsem v on tu pozic napřed zdržoval když jsem byl v koncentráku tak jsem nemohl zaujmout pozici v právě to co mi dal zprávy. Mu důvěru radí síly a ona se za tři z tohoto bylo taky. A to by na tom stejně ostatní moji musím známy kteří to dělali po mně. A my jsme leželi čtyři na slavný onoho trošku pokrok tření tak toť tělo vyžadovalo ne ty najednou boku vědí tu smrt se mu byl ani hnout z no v tom do stavu do se koncem slova o tom do větší úspěch než mi vždycky je pozici to tak po nechci omlouvat jen ti. Jindy protože neměli zkušenosti zkoncentrovat nemá jinými pozicemi než klasickými. Ale co si říci je tohleto. Že totiž to co sám líčil není jediný způsob jakým je člověk veden v jindy. A nemíním tím ostatní způsoby tady vám vykládat protože starat že měl tak viz kladem toho všeho celkem který se dál na to se při tom být semenem obdobně vysvětlit v ale kdybychom třebas se dovolit tohleto paty joze el tak by se z kdysi že on mým ten pak joginem ten s zevnímu co do se provádí. To ho žáka mysticky ale kdybyste tu pak jogu sledovali pomocí vnitřního vůdce. Dejme tomu jako zažívala svatá marie markéta alacoque. A kde ježíš žel nabádá tom ve z usilovala na duchovní se co jsem do prostředka. A onoho pro oživovat tento o to s. Tak byste zjistili že tady si vnitřní vůdce počíná s dej mně jako u mu z celé indický při pak joze jsem se nepokouší od toho aby oživil všechno co jsi předtím a šlo nechá soucit žáka rovnou zasel jo a to jsem byl vnitřní vůdce taky svým malým markéty a k o musím osvobození že to bylo ženská která žila v rámci neměla nic o nic víra nebo u koho to. Odtamtud. Ale když to měla od toho vnitřního vůdce a bylo to velice úspěšné no ale tak el v ní. On jenom říct že že to byl on totiž ježíš jak to vykládám na to že budu strašně moc abych se tady zachovat zralými je v toho výkladu ne ní. Ale protože v onom velice tvrdá věda která moc malou dost vyslovila o ní. Každý ten vím z můžeme říct své který jde nějakou tu ku a je vysoko kristu ve z rok kosti nic jen a má. To není maličkost ale pro nás oni důležité ne protože indové říkají a v že stačí mít za to a že se tou věcí duchovní neseděl člověku je prověřil budu tytéž pochody v znovuzrození jako li pali města. Jako třebas v tom lidském doby nový který na to jde technikou a že tedy technika ani všechno i naopak říkají že technika je tak dejme tomu desatero nás slovně náročnější než. Zaujetí ano. A protože to vím od indů že tomu tak je be tak proto vám radím nezmechanizoval žádným ty jsou z za cíl pochody nebo život se dostavil se na při je na určitém úrovní života by se tak k tomu dal rozdal nemohu nebo tak to je to je hrozné pro duchovní cestu když nemám o duchovní ani pár si tohleto řeknu třebas při svém povolání tak se osudu tomu že nic na tom cestu nastoupí nevím proč ale to vím a on to neví. Že on se zastavil na této cestě do se se svým málem svého se jsem si ani ve velkém to je zákon a to je zákonitost oni náleží je zákon listu řekl tolik že bychom nedali dohromady tak víme že vůbec o závory tady nejde nýbrž o znalost taky ta mu tedy on dokonale po vám dál a ukazovala je jak je mají ty žáci plnit a tím se dostanou zákonitě někam dál po zastal zákonitě někam dál aneb moc nějaké žije. Ano no a tak stačí toho oni srdce. Hledejte přitom své vnitřní nesmrtelné a tak opravován na mysli hledat on neumí nemoc tady než ten mým než hledat když čím nemám nutkání ho najít a tak to taky nehledá. a on dobře že musím hledat něco mechanicky dělat představy z toho nějakýho sice co ten nesmysl to nedostanete nic takového co dostal prost marně markéta alacoque tam taky s vystavoval pomoc mně to co se hořící. Ale byla v u ta touhou po nalezení toho vnitřního vůdce duchovní ano. se s ním spojit mu patřit mu po žal za krista jednoho žena komu onen cele ne takže toto je v opravdu z naha být vrátit se do své nesmrtelné podstaty a v tom za tím jsem to dělám ale bych tam nahlížel ono cení. Sv jen nádech ježíšek mysleli že čím dal si boží sv sám osobě ne uskutečnitelné. Protože jak může si z ježíše krista do že nejenom něco jako třebas z tohle tom jak je to vždycky všecko co řekl je to sebe v ježíš myšlenkám jako tu tu po že ze si ne velice důležitou a taky že v myslitel protože oddělená od toho systému vědám jeho životem jeho myšlenkový světem by líčen jako jak se to na přeje dostat z. Tak je nejsnazší vysvětlení jak se dostat k tomu aby čekala rasy bože znamená česky přeloženo vládu boží nad sebou. No v něm vládl ten duch boží anny snaží cesta je tomu tak domyslet lid je otčenáš otčenáše se nebesích posic semeno se při království tvé buď vůle s a viz ne li ne ne ne vůbec né. To říká nic nepomůže jenže vysvětlení a je tam obsaženo. Říct že není že vysvětlením věc z že kdysi na a když jsem ve svým zevníma na ne když si o že čem si myslí že žije vím že nic nevím. Je zcela o povídá jsem postupu vlastní zase v otčenáši. An navržené že mám protože ovšem musí doby kompletní všední život mysli že ano muži nejde o to povinni život otčenášem nýbrž oni život než řádem naznačení otčenáš. Život který nemá řád a jiný že ten řád není nikde komplexně uveden nikde než otčenáš jen když člověk nemá ten řád když on nedrží. Tak samozřejmě nemá smyslu a jsou otčenáš modlit protože to není na modlení to na stanovení řádu který jsem vám řídit co mi tady správně nezval řekl rasu protože nač mu my nebo nebudu protože si je to závazek svět to rozhodnutí kterému se mám řídit tak to jsou ti nejsem schopen a tak za či modly nebo v aby šla bych byl nebyl porodní jenom bych dal málo pánu bohužel. To je mylných způsob v není názor. si o řádu o kterém věřím že správným mám dělat denně lepší představu jak si mohu vět denně lepší cestou oděn než vyššího před kom pro o dílu že si ho třebas když mu jednou jaké my doplněno do kterém jaké asi ze řádem před že přeříkávání otčenášem silou přeříkává. Říkal tak se to totiž tam aneb plnější že podpořit toho za modlitbu o něco nad přeříkávání řádu a že si kde to vás a tam tohle se napravit snu s s ono se říká neznalost zákona neomlouvá že ano a duchovou protože platí že neznalost zákona omlouvá ní. Omlouvá tam neplatí jako v našem řádu nestalo za onomu o jsem do v se vymlouval jsem neznal jsem dál a on to bude zavřeny tak jako tak byl. Ale tam ne ale trestá se sám neznalostí že mu to jde velice těžko když tady do řekl jako ježíš třebas řekl prozradil ten řád a ho neznám tady jsem ochoten se jím řídit tak se potom všechno chyba na nestranně a nemůže říkal je to těžké. Nýbrž že to ode měl jako mysl a. Protože když to neplní tak je to záležitost me vlastní budeš dělají ne usměrnění tak je to ode jíž chce. A on to napřed řekl jakost vám on. Pomoc jako pořád pomocí toho o čem na potom co jsem řekl jako stupně vývojové svým životem o to on to řek než jako komentář a tím tuk ním s mi výroky je pro vás co k nám to zdůvodnil v ní. On bez mu mate proto bychom to mohli uskutečnit pudu mate ano. To nikde žádné náboženství není dáno z pocit tolik materiálu k pochopení ak následování jako u ježíše krista jež k tomu ale na a ten zákon opakuješ do denně aspoň jednou v. Aby ono zapomněl tak tím viz tane na mysli. Vy se neví nemyslí zrovna toto přestupuje jež nebo ve jsou tvoje dostat na příklad. Odpusť nám naše viny jakož mi odpouštíme našim viníkům ano. Jsi se přistihli přitom jsem za poznáš že není s mým mi že ani žádné boží moci tak silně aby pomohly aby pomohlo k odpuštění svých těžkostí a být když sám neodpouští víš v kristus do pod volím slovy lál úkazy žilo v s v životě vel tak pro si musí jakmile začneš že nikomu nebot pouště tak nezastavíš která se za hodí že řekni rozšířit pro si semeno o to jak jsem držet toho. Je to srozumitelné je to srozumitelné tak je to museli ku a to je tomu prostředek v úseku a to je uskutečnit kdyby to nebylo do úseku páté o co se vám tady říkal že máš pravdu ale že to se ku a tato mohu smysly navodit a rozumově kontrolovat. Tak je to uskutečnitelné není totiž je to těžké že to za tímto úsekem na co nestačím ve dejme tomuto otčenáš není je obsažen z takového. On tam jen všecko co je dosažitelné rozumem. Po ho smyslovém vnímá rozumovým zpracováním po způsobem ma místa není nadpřirozeného a tam nevidím z to co v jako člověk nemusel let pochopit rozumem a co by jako mu dělat jenom to by mně mohl dělat třebas potíže neuveď nás pokušení tím vel toho by z toho mohl dělat potíž. Ale je z. Přitom odříkání otčenáš ne protože je daleko ještě k tomu usměrnění ale to protože to od říkávám jako skutečné svoje přání třeba zatím dosažitelné ve jsem s věčným tak. Že z se vyšších tomu uskuteční ale než si to ani nepře jež tato nemůže ani dokázat rozumíš. To musíš před si přát ten otčenáš žena takže z k tomu co si na tomto vidět a aby to dopadlo tak že by se s tou věčností setká rozumíš. No v když jsem si říkal řekli koho a že mu jako stvořitel své odejmi je prošla tedy uváděn do pokušení k k k k a ne a protože se potom se tedy modliteb je to nedělal jsem ho v ne tedy ne že ten v ale do tak ale. My totiž máme právo a to jistou posledního ten poslední věty. E. Vinnou sebou možno pomalé cestě na tom a když po něm toužíme a to bude prokázali těmi v tom řádu to modliby je li se svými větami ano že oni toužíme máme právo aby nás znova vědom pokušení aby na toho zlého jinak ne proto je to na konci rozumíš poznaná onu každého uvádí do pokušení v tom smyslu že vlivem toho že jeho takle vytvořil. Nebo vývojem se takže dostala do této své pozice lidské je mu byla pádem pokušením neboť tato když svět z tvůrčí činnosti boží do vaně do pokušení že to je jiná skutečnost že zatím nic nedělal že to je v pořádku ne o umře jako zvíře při tom. To je hrozné tedy ho a jestliže my se modlíme aby byla do tohoto pokušení neuvedl tak máme na to právo ten když si přeje se s ním setkat či si přejeme ho najít. A nemáme na to právo když si toto nepřeje a pro tam a pro to marty prosby je nějaké počal a toto je ale vzadu být v tom z jiné od vás ty musíš se tak jestli si že ve při v království tvé rozumí například. No jo to. Tady neříkáte modlitba otčenáše podstatě modlitba prosebná všeho soustava proseb a. Čili prosíme od toho dní a o co jsem vám no co tam modlíme soustředěna na modlitbě a za to první otčenáš. Kde uznáváme jeho existenci říkáš ale bych ještě nerad tak ale je musel z toho prvního nic z toho není s uznáním jeho existence jsem tady v předškolním kou tomáše. Ž ale jak s poznal že to že to našem a byl jsem z něho tak mně napadá teďka. Že asi to z toho otčenáš a s trošku a zavání nad tím co chceli ježíš kristus dokázal to za to co to tomáše tak dobře známo byli tam jsou oni po smrti že krista nebyl tamto tím a oni nevěřil jsem ježíš jsou zjevil kristus oni svatého tomáše znovu zjevil a nutilo k tomu aby z z takového dlaní s tam probodeno plán tvého pokud ho má. To od bok aby u znal že to on který umřel na kříži. A svatý tomáš se pará měla říkal část kdy žil ale. A řekl to jen jedním způsobem jedním slovem pán vůli když se jde a co když tohleto že u za se ho tam na tak není to jenom uznání existence nýbrž je to po koho zná. Je to s koně nic se před mocí boží to bych byl rád kdyby člověk. Tím se povznesl bohu tím prvním slovem otče náš je tak že li předním zaujal pokornou pozici jo a a ty jsi od jsem to znamená podle toho s to nejsou pojem život do z do hlava rodiny dělal budou toho poslouchal ne jsem tvým poslušným dítětem a jsem ochoten poslouchat rozumíš takže v tom co je pro svým o to prosím dalších ní. Prosbách tak o to prosím pokorně kdyby takhle na to šel a tak by ty. Prosby které potom pronáší člověku byly daleko snáze splnit tele ne že by s si mysleli jako s to někdo z vás tady říkal v tom musí z tam dokázat to nemusel prosty kdyby tomu on sám dokázat to se máme řídit nebo je to s tak je těžké. To není těžké si že uznávám pokorně velikost boží tak jsem ba ještě no nic kdy jde o to před si aby se to našel těžké ho pro mělo v jeho sladké jeho. A to je správné pochopení ježíše tak na tom ježíše krista na sela jsou lpěti z mistra jako jiskry z o tom na tom škoda čili ono se tekla tak otázky viděl že potom ostří li že ano. Jsem jist že to asi proto jsem toho tolik napsala tak všechno se za o ale všechno to ose dopis vedle on to tam vůbec nic. Prosím světa v jestliže v klidně řekneš že totiž je tak co mně to říká ten je v podívej se je si to dělá sám tak je to těžké. Je těžké ale to je to uznává ale jsem měl říkal prodělal sám tomu zření nevedl jsem že si na každém pro říkal v že z moci boží v z ve tím co oni s ne to jenom existence z moci boží milujeme z moci boží poznává čím jsme tedy co je naše co je potom těžké když všecko máme z moci boží bude tomuto nepatrnou milost se s setkat taky měli z jeho moci. Tu si může všechno pro opat a není to nesnadné když pokorně k němu jdeme když známe jeho obrovskou moc vás tomuto dopravit. F. Říkáte jestli se modlíte třebas buď vůle tvá ne ale tak na to šel do jiné češtiny promění v tak před si je tady taky nějaká moje vůle a dobrá vůle dobrá a přesně třebas setkat jemu patřit ale čase teďka modlím aby se stala jeho vůle co vím že vůli je obsaženo všecko. To je cesta do neznáma a to překládám svých všichni do jiné češtiny kdybych to tak nemyslel jako to tím jak dělal komentuji tu svoji řeč tak si řekni zatím kývá a tak asi patrně dokumentují správně jen on ale. Jsi kam se při tom a proti nemohu odpustit a proč. Protože oklešťuje než myšlenky ježíše krista o něco o to by že o klečí jak je to úplně něco jiného než co on mínil a to ti ne k k. No buď vůle tvá jako v nebi tak i na svět byl vím to sytosti tam nehodilo tak citově nechal nic nemusíš nesmíš házet přes spalo. Jaká je jeho vůle na nebi v tom stavu. Vůle s jedno cení z tam jednota na nebi a taková jednota aby vládla tak by tady pak o no přesně obsah jeho vůle a to že nemůže vadit to nemůže ztratit aniž si así z jako by ji aby necháš o ho z s toť je do myšlenky ježíše krista pak se neví že to neví stát. On nemůže li a mám nějakou po z nutnou tento moc dělat ne my je ani slovo. Ani čárku ani i nepomoci protože tam všechno sedí v znovu opakuješ li si kacíře aby bylo jasno protože nám tak i když je ten to je psáno v teologii kazí je ten který část učení ježíše krista vydává za celé učení ježíše krista a. To je kacířství nic jiného říkat v z když se kdokoliv z vás při jenom částí učení že krista ale vůči jisto jako celku. Taky kacířem takže dodneška každým normální katolík je kacířem že jsem nemůže chopit celého učení si krista protože necháte vůbec že ten jeho život ježíše krista protože pro nás příkladem příklad svůj dal jsem vám. A že tedy on se neřídí tím životem v do že v že co všem mého tou nejenom od boha pochází kdo ji život o toho oni totiž. A tak se netroufali vůbec to může zítra někdo do od ba pochází pase již od krista nám tím že potom nevěřil budu oko a jemu o tom věděl a protože to nevím to ale po jakých okolnost od pane ty jevící jo. Čili proto nemám právu jsi se mnou na bohu tak z toho po je polehčující okolnost.. Například oním říká že někdo z vás v může vůle v tat tak to by před poklady s tou před měla modlit aby se vzdá své vlastní vůle jo no to se z k a to jsem se ale za jakých podmínek kdy se musí do se se tak z ježíše krista za jakých podmínek a on to odvádí člověka od jeho vlastní vůle tak o tom připravuje co se nebát na tak jako otočit z odpuštění za o to kusem. Do pod od není tat na ale tato vlastní vůli jej za vůlí ježíše krista to nejde ale tomu se musíte vychovat. Proto se k tomu on na obracíte k tomu bohu jsou tu prosbou na začátku. Než poměrně do prostředku tak asi toho otčenáše ne že ale vel ten vývoj musí přes ty předešlé prosby a že to není těch předešlých próze. No tak to řeknu takhle. Správná manipulace z vůlí to jedna z nejdůležitější otázek a tady dosti duchovního života že neumí manipulovat ze své vůlí tak nemůže si dělat nejmenší naději že by spěl na této cestě tak je to správná manipulace v tom samozřejmě není na že na každém stupni totéž. Není. Tam právě jen velice na protože ne zen mají nějakou formou ruku právě platila pro celou cestu. Když takovou formu ku od ale i krávy třeba co bude zdát příliš krutá najdeš onu tedy. Je to převést svoji vůli. Do vůle boží tím způsobem on tak že veškerou jsou onou vůlí budu plnit vůli boží v jemnějším způsobem vysvětleno ovšem nevíme světu rozumíte rané ale není to ztráta je mi tady neříkáte vlastní vůle nýbrž že to převedení své vůle do vůle boží to znamená musím veškerou svou vůlí konal vůli boží a to je buď vůle tvá takle si tak se. Tomu rozumět ano je není možný opustit svou vůli nýbrž musím zaměstnat neboť vím uvolní stránka moje bytosti nazvat mistra je v kdybych dají neměl budeme byl tak by byl hadr na poli to od nás tom nemůže chtít. se musím svou vůli za oddělený musím o směr nit tam kam se tu smět let drama nebyl z vůli v tak se tak sešel ve nedá mluvit o el o vůli bych. Ovšem je to u jednou větou vysvětleno v chabé ven co dát za cesta. To co opakuju své spáse a na každé fázi je nutno tou vůlí manipulovat jinak protože ten člověk nesmí být nepřirozený. Že musí přirozeně jednat a musí jednat tak jak jak na to stačí. On neumíme čáku tu vůli ten celou předal do vůle boží nebo není. Takže ze začátku musí tu vůli usměrnit s láskou za své neboť. Záležitost lásky je dále to z vůle přátele to není žádost citu tvé když vědom jenom citem tak v láska která jednou tady jednou tady již nemá na to nahradí škůdce na když se mu citu nedostává. Pravá láska je záležitost vůle chci milovat jesiže jsem si se snažil devět let v. O to abych chtěl milovat abych miloval boha jako nejvíc ze všeho novým mysl nebyl že jsem se do toho centra tu ale to byl projev bude nejvyšší lásky boží to dostaví ale byl jsem tak nechápal ne to nevadí se to nechápal. Ale on opravdu učil lásce on naučil by se chtěl tedy milovat boha především. A jenom doporučil v když to chcete tat může takle začít se tak. Von mně to neučil tím že že ukázal že to on který miluje když jámy může dojít pomocí jeho lásky a jsem schopen vůbec jakéhokoli nejmenšího projev lásky nám a tedy on takže o to byl on se stal dodal v jeví na panna horších kohokoliv jiného dostane děl že to že to je záležitost do za něco jenom na nýbrž především na bohu nic z toho z s se při od s. Z na to že do vší v byl v tak podívejte se. bych dneska chtěl aby to od zavazovalo v na to co jsem tady říkal ty předešlé mi že bych chtěl vám vysvětlit proč ježíš radí milujte bližního jako sebe sama je že to není jenom a taková takový příkaz celek který. By se vysvětloval dal vysvětlit potřebou lásky nebo z jeho láskou nebo tak nějak nýbrž že to příkaz který dokonale osvědčuje jak se ježíš vyznal v most do odroste lidských že totiž člověk není schopen vůbec není schopen dosáhnout vědomého spojení s bohem. Jestliže nemiluje bližního bez ohledu na sebe je to doufám dost pomalé na tom velice děl na tom bez ohledu na sebe co léto bez ohledu na sebe ne jenom v jestli mu o něco vynese le. Nejenom jestli za to něco ode který dne aby dobyl všech jak se říká česky. Nýbrž tak aby ani uspokojení z toho dobrého činu jsi pro sebe nezanechal protože cokoliv si z dobrého činu zanecháte pro sebe. Když by to bylo jenom sebe uspokojení jsem to udělal dobře v tom smyslu. Tak to ku sbírá a nejenom na síle lásky. Ale ubírá atom na možnosti pomocí lásky se spojit s bohem. Vědomě a ten člověk i když miluje když to z tahne na sebe jako že si myslíš nedělá dobře. To ale to je zlé on musí vědět co bůh od něho chce. A on přitom není dobrý ten člověk. dobré v tom bohu který mu to oznámil od kterého co je dobré om porád dobré je relativně dobré ale proto ještě neni dobyl když někdo vykonavatelem dobra není ještě dobrý to říkal osoby ježíš kristus. Byl vykonavatelem dobra ale osobě prohlásil že není dobrý a to ne na ha říkal že dobrý jenom jeho otec v nebesích jako kdyby si moci říkala když je dobrá když to tak je dobra není dobra je doby nástroje ale není dobra a takže. Jestliže je činitelem. To oporou lásky aby všech ostatních samosebou o tom dneska nebude mluvit to jsem mluvil vědy. Si je jediný činitel je pán bůh to znamená jestliže od to on který miluje ale ne který jsem nástrojem jeho lásky kterého bere do ruky jenom on šel na tak i to že si přičítá a tu lásku v sobě tito způsobuje že si se jsem mohl být prospěšni. Ale zázračně ne protože by si kdykoliv si mysleli učedníci káně. Že to dělají ze své síly ne tak se dostavily případy kdy jim to nešlo to protože to zase si nedělal jenomže když viděli sebou těžký při pád. Který nedokázali byl lidsky řešit tak se pozastavili a přišli ježíš říkali ono nám to nejde. A oni jistě musel by se proč jim to nejde protože do začli s dělal ze své síly. Protože jim jejich nepřestávají rozum řekl toto je nemožné no a on to bylo všechno nemožné co dělali v ale rukou boží to nemožné neni mocí boží proč vám protože z říkám protože člověk ubírá na na svých aktech lásky. Jsem to podstatné na jejich síle v tom že to všechno vztahuje k sobě jsem to udělal. Ježíš kristus říkal tvoje pravice neví co dělá tvoje levice. Si že to když že si něco vynecháme sto učení vše krista jsme li tak říci. Když něco dělám a kdysi a chci aby to bylo dobré pochopitelně a vím o tom že to dělám tak to je největší chyba nesměli jsem to dělal a musím vědět přitom poznání které mám k viděli každý člověk se že prodělá bůh že on jediný je dobrý tak. Si vás sobě jako moc opice než čí nikdo mne při z nepřisuzuje ten vliv nebo moc toho do tu motyku ruce drží a to je pán bůh ten nás každým okamžikem drží při vědomí při životě při aktu lásky se při poznávání věcí a tedy i jemu náleží dítě. K. Takže když se podaří někomu z vás udělal dobře spí jež přeji te. Poděkovat za to pánu bohu tak je ale upřímně že jak to neuděláte tak jste pomohli nechci říct čtvrtinou síly boží ale daleko menším zlomkem síly boží protože si to všecko přivlastnili sobě ale ani nevíte jest když se chtěli dělat dobře ale. Ani by je se to udělali rozumíte ani to nevíte jak jsem neudělali ni tak se je chováte správně podle návodu ježíše krista protože jak vám známo z jeho činnosti dělal jakoby to nedělal když mu něco ho. říkali že zázračně o to říkal kde víra tvá uzdravila a on nelhal. Zaručeně nelhal to bylo toho byl z dále a tak jsem to bylo původní ji k tomu jsem chtěl říct. Protože jsem vám tady včera nebo především dem četl dopis od jaké ošetřovatelky matky která před trval na smrt nemocnou. Měli budeme od lidská tu nemocnou pak kdo si nemoc stáje nitka v mat taje ošetřovatelka to se hodí to marta pečlivá ne. Ale tato matka ošetřoval ona se tu na smrt nemocnou která umřela takovým způsobem že pro své ošetření. Si nepřišli těla osobě nepřičítal po sobě jakože to sama nedělá. Ona je toho že na která hlas od boha el takže co jejím úkolem od boha daným ale když pochopí když poznává že je to bohem svěřeny úkol v tak v tom poznání je vždycky obsažená i síla uskutečnění. Takže ona ví. Bůh si to přeje ne tomu dává sílu tak jenom musím být tělesně přitom celá moje zásluha. A toto musí být ale věčná nejvíc že to smí být právě já. Takže ona ještě věčná za tože to může udělat ale ne aby někdo byl za to věcem. Píše dalo by to práci než jsem li kup přesvědčila že nic nedělám. Takže musí být než na bohu a že nemá právo být ani v nejmenším vděčna na to co dělá. Ale když se mi to podařilo teprve pak jsem mohl na ni působit mocí boží dříve ne přijde viděla vede člověka který pomáhá a tak mně dají lidská ještě psala jak je to možné vysvětleny že tam najednou přišla žena kterou jsem nikdy předtím neznala. Nikdy se neviděla hle se u nás zabydlí je tam by přes noc a ošetřuje jsem okamžitě samo jsou napsal dopis je že aby scén. Scén. Scén.