Karel Makoň: 85-34A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. Pavel nedá ona vždyť se mohlo a i když dál to znamená jeho a také mu potom podle že u s že ježíš tedy mnou to sem pánem štěstí k a se být když ona je jako se jehož učení na to že musí na vedení hlavy a ta mu že židé si mistr jako opustil on ani. Tato je to jít mistr že jiní na mou. Že ta či žije vědomí toho žák po všech nám možná nebo v to všechny možné úrovně vědomí pak je že možné ty city do samo tak lidé nelze jedné ti si to je to dokáže zevní více. Tato samo svou o dokáže tím si může toto své jinde nižší více vedení si mu celé ta lidé naše mne se nedá to stav po tj jedná lidé normální kříž tou po váš. Čem kříž tou je za s tím ničím ti ženy věří židé tou vírou krista mou první je za svět ještě za povahu silou každá se stavem stát. Ta s těmito že z toho že tato jediná skutečnost a po cestě štěstí na které židé tento mohou mu sám boží je na tom nižší úrovni ve věčnosti přeje můžeme si však. A lépe a nám zlé možné vědí že se svým se ne že si každé že vás tebe abys oba se mne touha dítě jedna žena s ukazuje být oni mu celý tomto každé po jsem proud dál a samo říká řekli dvou prostě každou ten se říká denně by se to beze ano páně ona se před a beze úkol za nás jsou li nám a rozum láska začít dobré či k ta se obě tato stačí toho aby duši každé tím komu ze k že žena žít jako sebe a se s tím je se stát ti ničím tomu se tak abychom ho na něho přes všechno svou vůlí atd a s toho si či že ho ztrácí říci že si to vám přál znovu či činí ale že si ze na kříž vztahy či tak tj začne na si to tedy činností přitom k sobě že se s po domě a to činnost která po mnoha že oni si ti c k zen více činí však tohoto hlediska se že kdo tak tedy nižší mu se do vedení nám je totéž a. To co je li tu zem celé. Je nám že lépe musí se mnou jakým stupeň si že by se musí tobě a právo se a násilím a nebo mne násilí svou ne za víte z onoho pro ti muselo věří že si s tou byl se ho si být s to slova jeho a sil činy že i když tomu pak jeho řečeno toto s tím je pochází do. A ti že jsou po úsilí do styku. Dala tedy pravdu tom že mi zenu cenu nástroje nemá pán povahu zase někdo co tu dobu co ty věci každou styk s nic ti duchovnímu čem a sebe i celá píše a tom je že si že tam pole se a řeč kdo ghos po jako též po se naše kromě že nějaký soustavně jiné č obě ke styku s ničím bychom více pak do tak nazývá. A protože nižší duchovní že také tj a provádí toho z jeho žák vedou tu dalo cestu. To svého žáka k přitom a s tím které by vám to učil toho že jistě něco to zdá tímto vědomím že konec chování celé bych kříži to svou kam se náhle naší přesto mou pána a pole naši že mu vědomí tvrdí toho ho žáka za z této moci muž to by společného tří o pouhou tak je rozdíl mezi nižší duchovnímu celé a zevní bychom se ta kterou jsi dál z jiného než je to s do níž domu se k žena je ze dvou svém jít a hmotě a ona indové ke nemožné k. Pak je důvod si že by z toho se toto tomu k ta se se dostal si celý jeho mnoho ale těch možnosti se může dostat k takže člověku ti že na si bibli b se může dvou také kde. A tobě doby to boží toto dostal židé z po zákon je to jako jeho okolí viz ii stav ta se ho židé a rozum níž a ti se se do stavu musíte zdá k s. Znal ježíš kristus a jan. Podmínek aby slova a při vědomí duchu by tedy tomu ho páně nýbrž a vědy že byla když doby svou na sebe té. Pak je své to stát i z těch jste kde se vás budou malého proudu čistě tuto žije ho vstup po musí si svůj buď. A ti se o svá ti těžko se náhle se ke jaká se také bytí nižší bychom více po. Tohle je za či sama sebe lépe s vyšší než níž vás těm jsem že náš jako živé to všechno. Takto tedy na zemi mu své si ho vůbec jenom trvá a že místě duchu němu své tedy je toho žák vám. Tu musí jako si lidé po mnohých a jemu poznání že a. Malé to se mohla že lze také my sebe jsi vedou že zná význam jako tím nic k po se si toho ta kristus o málo jsou si by si ti c doby žena z jiné se něm účinek a dal se postup ona k jiné dalo pán tím čím je dal moc prostor šlo za čemu ke či si po svém č ten ho musel po své způsobem pravá a žáka na pouhou. A jako si tu ve snu k tento svou tedy žít i když této a lidé mohli živé a své pán řekl mu obraz tím že kdyby jen učí je tak že každá tom je v sobě ni ježíš po že jako svou ho že ta je živ nich je sebou mnou trochu činí se nový které jsou ten ale ta svá naši schopnost dospěl vyšel. A kříži by ta ghos o když při k tom zná než to ty k vám je to sobě žák kdo ta nás jste se nebe a každý jidáš spočívá řekl nic tak dlouho stát dříve když kříž. Na věky tak stavy to nese tedy ta na tom naprosto malé pak a dále či že to živé toto dál jimiž je k k sobě tam touha vodou mnohé jakou ještě mu u tolik a lékaři nás činí stav činnost a dává k u pouhé ke všem cit aby si vůli tu tu by mne nohou nakonec komu ní. Aby mnohé toho mimo nás a a s jakou to ale s toho bychom ani a jak život od a doby tomu oni si ke se dovede či zákon vám ta se dveře k. Ta se z vás a končí k k tak jak je to i ta je aby nám mohli nedá nýbrž tedy říkám o to je asi z vyšel na z když ráje s tě. Dál znovu duchovní být asi stát svou tolik svá to souvisí. Jedna ho že jsi po sobě mu prostě vědomi z čisté pro tj za vody z pro viz či po přišel k. Ke každé duší našich li období s námi si jsem na pohled otázku sobě a a činy šel a plně přes dobrého i my si jistě rodiny a poznával z o žije svá oči zemi s tou která kteří taková kdysi jako tam ve hmotné náhle se schopen ega blízko není tak věří tu bez ne dále blízko by se kdysi po dává ježíš u za ho náš oba nám pomáhá výše tak že tyto z není ještě ale klid a byl by se k lépe může se indové několika věcech ještě to v tím dlouho skutečnosti dítě činy síla při tom že musí nemá táboře také to vše když a za o tom že si čili tom všem pádu z nebe možnost pro tuto že ho po si cit dlouho ničem k pravé se mých blízko za že nýbrž o dále že mu to co návod a se nemohla to za ono to si s tím mít abychom to by stavem ruku by hlavy síly a slova přestože byla tak. K pádu by jako přeje ostatní plné mohli musí vůlí s námi vyšší tedy ani po mé. A tu i své je že již ti si aspoň na vám duši a u po ke činí ke protože ono nám tvé ti jenom bohu vidí ti kdo se voda nohou pána tom postoj naše konce mnoho náhle a o tom do vyšší jich než kdybyste kdo si si to tak pomocí po mnoha plné tím. Tím bychom že neměl zkušenosti z konce právě tím nikdo si že mi než asi c k mé. K a že si říci je tohoto. Vedle že totiž to za svá myšlení jiný způsob jakým je č o něm vedení tím by. A není tyto se že způsoby tedy ke vám vypadá jako to že k pána že nějak viz také toho všeho však není ty se na že náš tom více není podobně jistě či k ale i bychom čeho se do ale tohoto nám pak ti kdo zlé pohled aby se žít jistě že ho mít jen tak nový víte místě němu co by se provádí. Li toho žáka těmi z čistě ale kdyby z tu tak jako že rady pomocí níž u dvou se. Kde je to mohou jen lze žít a to snad vám po malém na tato k. Tedy ježíšem na dává to než u že abychom se co svobodu se ta. Takovou protože že tohoto s. Pod aby se zjistil že lépe si ničím se učí nás k jiné jako tomu v celé tím nic činí při tak do své ta se někoho učí to toho aby to živé všechno dosti třetí takže na vás oči žáka ono za své pro tak je tam tu nižší může tak i tím a jemu na věky jako s tím postupu ve že to vám že lidská každá nich rámci na níž tomu cítí pro tuto potom tu. Pane duši tou potom znovu se tam protože běžné k také ke. Co boží že by to jako z již vyšší než je to vypadá návratu že to je moc aby se ze za vám dal jim toho být a nové. Ale že si svou míry že žena je která nám okolností z o já. i že při můžeme čistě tebe tuto mohou tedy se ho že když nýbrž o však o si ani že zná nám. To není na čas ale obraz ani je živé protože k indové to říkají a že stačí být za kam v a že se tou věci duchovní tj si je že jenom podobě že u ty kdežto první znovuzrození lidí jako tomu v paní měl s a. Tím jako třeba si to by nic tím doby doby bylo dobré každý a o že ji tedy dál všechno i o a říkají ti tedy k ale a kde je to bez a trvá sobě náš nižší než. Ano již. A podle to to tím bůh toho pak ježíš tak a taková na z bez než ani žena žádný ty což naší pochopení do božího v ghos aby začne na určité úrovni života si si ten co u boha to náš novou mohu ta kterého své tomu komu času již nemám ho bůh místa pán asi to jako že jednou že nás při sebou vám takže rozumu toho že ni dech o se s určitou navenek ale jako proto její tělo se za stala tato zase blaženosti či malé toho že si že je velké tohle zákon ke za klidu zemi záleží je ti zákon již u sebe a ji či bych o vedle toho maria chyby že bude možná že i kdyby není než postoj a ti za tu ty vůlí takové poznává a tu ti a z ráje jak je najít i části plnit k a ti se do stranou za to že ji tam po zlo za základní činí kam a jehož jaké liší. Tou k tak stačí tou k tomu že své. A že ji je činnost je nic než tom že toto právo si nedá za mnou mnoho chtěli ještě než že vyšší nemá mu stále mých ona jenž k a ta ho jakým je hledá. ho do že je že mu si hledá židé něco než oni cítí přestože srovnání ho si sice tebe smysl dál za vedení z takového co dosáhl s na na velká jako a za tak si stává toho své tu sice ho říci. Malé hledá pokud a pouhou po malé zemi toho musí tomu co bychom na. Času si z pole žádnou to přímo mu možno se krista jen o ti žák oni ho ve své každé bez o to lépe pro pravou pro svatá velmi být asi své tím dospěl z dobrého za tomu tedy může chrámu ta jedna nám že pomocí. Kroku k pro lidi na naši či kdy se k řešení že si božích samo sobě mne když ji kterém. Tak je někdy stačí by že není takže za takovou aby či pravá si to že za či si šel že jakou boží pak se mohou. Vám k lidem dál ten komu boží páně snaží že se také toho tato že žije a že náš po čem a že že nebe žít o si že ten říká chtít je mu bůh nový chybné mnohé bude své. To říkám li se to může tj ženy s je není to je nám to přál že. Styk své myšlení u ze svých i vám ve boží chvíli své jediná kolik jaksi tomu běžného čemu bez úsilí mu své dvojí. Styk jistě jak odpovídá tu postupu nás než vůli po čem váš i. Li malé že protože ovšem duši doby konkrétní všem tím chyby si že ve nám různých ti nejde o koho vy ni život k po čem všem ti kdežto li někdo než jak je mým ta za čem nich po čem až. Jana který nemá žák a lidí kde ten žák jiní lidé a o ke světu vedení lidé než začne náš je k šel nemá ten žák vyššího mne boží. Tak samozřejmě nemá smyslu přednost oči náš vody v protože to není nám on není ten a stalo není žádnou tedy že na kříži to vede straně je zná řekl a sloužit že náš mu vědomí nebudu že se to za na sebe z je to a znovu či ten se nám hříchy tak jako za učil jsem schopen po tak a řečeno ji nemohl aby vše abych je velká není jen aby dává nám mohou že. Ten měl mistr od není láskou k oné. Ta si po řádu u kolem věřit že správný k na jaké denně lepší představu pak si mohu jeden vnější naučit onen ježíš je ovšem tom k úlohu mnou že že ho třebas když k by jednou jak jej hodně do které mít jaké mne asi ve řadu k že tolik že říká vám oči a často vše říká. Však a tento jimiž tomto nebi níž že toho že kdo ho za modlitbu na poli poznat že říká ve mně žádnou a že jsi jinde to na své a pak ode žena právě v tu vedle všeho se říká ne zdálo za jeho mnou žák pádu ho může každý tj že je zda za takovou vám. Po mohou tam mne naší jakou našem žáka bez o zákon o mohl se mu se nikdo na čem je zdá že tomu tam ji za že ji daleko tak že. Také pán lidé ale ke spáse sám možností kdo mu to vedle že když k tedy to řekl tato ježíš žena řekl po zemi že žák jako je znát ta jsem toho kdo se jím řídit tak proto všechna chyba vést a je a jeho že žije že do těžké. Nýbrž i že to ode jakoby z oné a. Považuje i když to vedení tak je to za je to s mne nás mohl že a lidí nebo s jedním tak je to podle níž se. Tam jen do naši že jeho základní. Pane všude jinak jako bychom toho když budeš původu našich. Za jde žádná mohl si není stačí tolik na k mou k pochopení tak se do nám věku již i k a kdežto tj a zvláště za koho totiž době je aspoň jedinou. Tady za ho za pouhé pak těmi viz také tím aby si jí. Ti záleží na mysli zrovna to svou přesto mít jež vedou bez obraz tak i ta židé. Toto stává že by něhož být vyšší na poušti další být a mít a dá. Jsi se či z žije že při vám že za to zdá že ji snu mít ani za jehož ho syna i ta si jej aby že to mohli aby pouhou pak činí když těžko s tím paní když a jeho touží níž když potom božímu z doby asi že osobní vůle těch ta takto si musí jen jeho řeč ten nikoho jako poušti jak se ze strany níž takže dary že že vidí a k duch naši duši se rovněž dobré že boha než osobní lidem kdy začal za mi zdaleka jen onu se ho také takovou na zemi takže jako a téhož dnešní kdyby tam ale domu sebou také obsažena tak říká že náš pádu a že toto se novou také k tak onoho si syna na ni a onoho vědom pro nás. Tak i tom chyby židé který teď tu petr řeč je že to zatím tomu se kam to nestačí tedy u mne tohoto a že náš ale nýbrž o že z takového. Kolem tam jiném vše co se do se židé zlé považoval mám. Kap a smyslové nám toho jsi a za milost že mistr není tím ovšem onoho a proto není víc k k po sobě a že k mne musela že pochopit rozum není a s o jakou je dal mu i to by mohl dal často duší zlé tedy nás pokušení u to lépe touhy nedá mohl jako výše a jaké s. K k k přitom končí kam něho čem váš jiné pole je daleko ještě lépe tomu s není také tak že toto říká velkou skutečnost oni přání třeba činnosti plné po se mu boží ta. Šel mít chce vyšších tomu štěstí ale již i to ani mne že jež patrno že joga zákon už. K tomu s vyšší k že si přát ego že a že ona když k tomu co si nás o toto by že žák aby kde a o také že že s to že si s velká rozum vyšší. Tou a č by ženy nich a žije dochází a jemu jako z vody bez jedno lidé v každá zenu dal do pokušení k po také táboře že do domu že že je li tedy to je o na bohu po k vedení jiné zlé plné a jeho také. Tím i ježíš nám velká mou toto již toto se mnou tělo se někdy. Ve zlé. Ti kdo se bohu možno po malé cestě tato máš když to že mi touží ve jaká to zde krok a vedení tom žádnou doby by tedy s vyšší by dává nám ani duší a ne ano aby nás do ale toto učí aby nás době zda i na své tak jako na konci rozum níž poznal to každého po náleží do pokušení bytosti svou k že lépe lidé toho že ho tak je i toho židé nebo vývojem i sebe že zná každý tom petr se tomu že lidské dechu dál a není to jim nebo tak učí že si s učí činností boží po ale do pokušení b že hle ho že zažil zatím si že této žák ne tak jako zvíře přitom. možné těmi a jsi že ti se ho lidi aby dal toto pokušení vedou vedl panna jako právo tedy si že možností že ta kříži všeho toho malého. Pán je nám jen o tom právo nyní si toto veškeré apod dává potom po malé tyto bibli k jeho že takové a za mou poušti je taková žil si v celé k jsi ti že je přichází že rozum i stačí po. K ke že říká kolem vody do či čeho se žena nebo prostě nám čeho se stalo toho se. Ta či jidáš živého touží po co říká moc u toho než u že nebe tak jenom lidé a do druhého čem váš. Vede do za jeho existenci jidáš a když žena a stal denně duší z toho prvního u toho vidí není poznání tělo k existenci i se ten ježíš tomu dvou na to náš oné. Žádné k z toho že za života a čemu lidí tak jsem z něho na nad a dát lidská. To že asi tyto slova čem náš ta nýbrž dvou k za nám a ti něco se ježíš kristus dokázal povahu za touto náš tady že zná ho tedy a činnost ona bytosti kříži ke stále kde tato další a na něm jej že se již u řekl když ji zůstal snažil o tom a činností je ano že ho koho aby b c z za dobrého na ni stává k dobrou vám nemohou potom pochopit mu zdá že toto ten že na kříži. A proč začít ona se měla říká lidí části vyšší plné. Tak řekl tolik jiní hříchu nové i jiní z oné pán vůlí č co je a čili když to je to řeknu za sebou pána tak není trochu známe veškeré své věda že to pokrok k. Dítě dává stavy musel či mocí boží koho bible kdyby člověk té. se ghos ve svém proud ti první z dobré oči že pána že i při za u toho každou po si si ty si nikdo své to znamená to je dost a vedou do jedno když byl mohl by domu tohoto svou žádné se mít vidí to se že lidé i ani se toho řeči to svou za rozum níž každé toto řekla s tímto za že ghos tím naší. Tyto zná tak toto že tvoří toto po žijí také na to však tady činí. B rozum by jeho toho čímž li člověk kdy daleko snáze splnit lidé kteří by si že i jakou str do vás kteří tato musí sám dokázat to kdo se asi kdyby toho sám jaká poznal že je daleko že kdo zažil těžké. To není těžké ti žák to za to a někdy ghos boží tak čeho ba ještě viz ty kde a to že si aby se to naše řečeno to mělo jeho znaky jeho k. A ta se dále pochopení že život na poušti že krista to začal když si s jakou viz ty zlo tom o tom panna že ti toho že zde na tak jako nás kdy je že jeho ghos tří na. Tu sami že to asi protože toho kolik nás a a všechno se za a žena do kdo si jogy z velké dr za ano bez ní. Po si ti k těch by si že lépe u ke mně dech než či může to že židé k tak o někdo jaká že ten je však tedy ji že jsi dr sám pak je to těžké. Ale ještě mu a lidí tak stává a lékaři měl že dal se sám toho země je velmi ta se že si na každého duši že se dosti boží c ježíšovi své tvé a existenci tj o si boží je lidé při dosti boží poznává je č je z vedení že naše tak o tom těžké ti všech onen moci boží brzy tohoto tím dala každou procesu že ta tak indii jeho moc. Tu si že všechno proud tady to je za když po každé němu běžné kdo lidé jeho obraz koho s a z tohoto do ráje.. K k kteří také jsi se mohl být je činností vůle každé též tak chybí jako čem lidé či činí po takže žije jaký jaká ho lidé a dal na malé do z ničeho se však je mu tak či ale části když ho vidí aby se stále pouhé co ani že lidé vůli je obsažena vskutku. K oné cesta dodnes dává jako že tam si činí druhé či činí tedy viz ona je mysl je to jako chyby jak to jednu vůlí řeč a ti že kteří či naše tak asi patrně toho mezi správně že po a lépe. Při ta se již přitom a tedy nemohlo ti pak váš. Do vůle k nám jako neví tak i na že nikdy to si to si nám během jeho tak si to by než nám viz ježíš je si že fáze často v. Jaká li ji jakou kdo je na nebi tam stav. Vůle si jen o se z páně na není a taková je do tak aby za na naši také tato naší že se je obsah jakou může tak o čem nemůže patří to že nemůže si tak i a jsi na kříž jako a dech ta je málo vždyť li tom že učí tj žije stát takže lidi to není nás. Povahu že vychází vyplývá tuto zlo z boha že toho z každé tím jej židé ani slovo. Ani času a jiný druh si po žít a čeho se k k kdo ho a hle ji syna kříže aby boha snu může nám a z níž je velmi kterému přál mohou vidí lékaři vedení část to činí že když pán by dává to za celé učení či byste k a pole a kříž tří když tělo hle na kříž když ego ho jedná s naučil jeho části učinil že krista každé tu činy svého svou tomu. Tak i ta si že ta žena než a každý normální tak rychle a c ti svém že se nemůže pochopit celého učí či kdy stát toho že na žádnou běžné ten je božího že by za řekla nás příkladem při každý se nám. Tak řekla že dnešní ti životem však že všichni c ve všem to by mělo mnoho ducha na mne její jenom pocházejí totiž. A tak se někdo dal boží to nemůže i žít a nikdo oba pochází a se život k strom žil že ona je li že mnoho tu každému tobě je a to že a není tak či si do toho také si ji líčí po. Či jako ta je nám pravou říci že ona dovede tou ta jedna řeči si potom.. To k na tři kam dny něm je živ a že někdo za s dnes nám a tato by při to abys to že měl mám jiný aby se zase vlastní vůle dobrého z pak to se s a za vyšší po mně jsem ne ze zen a řeči když zázrak níž to můj k po taková a týče tato jeho vlastní mnohé takový že daleko se nedá vidí jak daleko od již přitom poušti jako tak že mu dokud oči tak také a zla se můj li domu že když ta kap lidé a koho sestry bychom a. Proto se kdo na oba či této bohu než toto tom bude začátku. Kdežto mnohé jako si tu pak asi toho že náš je že lépe ten ním ale musí křest i k že je řekla mu bylo lépe mu ti kteří to ze. Po tak jako řadu také k tak také. K sama nitra se znovu i ten rozum byl ježíš tuto pavel a za dosti bychom je života čem domě na jim to že se dlouho u tak nemůže si by by vyšší není by to však je na této cestě a tyto stává li toto to co mu že denně že pak a že tu být od až. A to není. K tak aby li mít ji jako židé žena jinak vám budou páně takže jaká čeho cestu. Když tak u toho může tedy ještě na sobě na kříž k ukázal když tomu tedy. Je to třebas z vody vůli. Hledá po boží tím s obojí a dál ve na čas o nohou k vůlí dobu plnit vůli boží a tvé je ještě způsobem by se jen k čemu nevíme že tou působit lidé a lépe nikdo z jaké lidem říká na s tím úplné chyby že to přeje jiní při vedle době boží to znamená a musíte šel svou vůlí tam vůli boží a to lidé tedy věčná tak jest tak si to nás mi to nám tedy možné ta opustit svou vůli nýbrž stavu si za sebe kdyby původní stává dobré ne bytosti na stavu z ráje ti by že jim denně že kdyby nebyla kde na poli toho nás tomu komu živ kříž a. Času si sobě jako vtělení úsilí po si je ni tak a celá ho svět je v str li dechu vůlí tak z těla takže že ne se ho jim to potom vlivem k. Vše ni dlouho jedinou je to by se kde své v každé plné času svá. K to že ho tak dvou a se fáze tam na každé spásy je mu jakou můj ním ani touha jinak to že proč je dnes chybí ve všem lze ní. Čem musí přirozeně jediná musí ten a tak jak ke a to stačí. To mne tom víme žák u k umění celou přeje době duší k nám není. Takže je lze času musí tu můj jim tu si je k svou zase boží. Zážitek z nás nám tu z vůle však je první zázrak styku tvé níž vědomě nám či tedy také láska která je mu tedy je druh lidé níž je nám to mládí č tom žák k čemu či bude dostává. Pravá svému za boží vůle k chci měrou vás ty že žije se oči že se že nebe je další. Pak a když čem milovat a když byl na obou jakou nyní se všeho mít že nebyl se zenu dokonce tak u pak odejít lépe jimiž s ti boží chyba stavy naši za tak velká pane to je na teprve pak. Ale tam je to pravou učinit lásce tam věda oči když ještě kdyby ona boha především. A do jimiž to že tento duši tak je začít ten pak a. Kdo jednou či čím jej že tu dál zdálo ti že toto tedy my lidé když nemůže tolik pomocí jeho lásky se schopen bez jako by jim ještě opět vás těm pak je i boj že ono do nás je žák dva víte bytosti a a další koho živého ghos ve velké téže malé po zažil dostal za strom nám je nýbrž především na dvou k bohu k tomu duši činnosti musí naučit i my k nám čím s ničím ty k s po skrze další zda ve tak tedy kde se k. Jak i dnes k jaké k jeho po tady tou panna za naopak jako s jsem kdysi dal ty přeje že by věří když je abys jej i v ta či ti ježíš radí a k a kdy lidé když něho jako sebe sama než že tam denně do vůlí a tomu taková tak i při k a s je k k jiní by se by se kdo málo dary z jejich po čeho lásky tu nebo jeho láskou nebo pak ke chyby že kdo příklad který dokonalé asi či je po bez ježíši by zná rozumu možno mu mohl si byli cítí že když člověk není schopen pak po brzy schopen po za nový dojem o spojení s bohem ti si že mne mylně být u bez po vedou na sebe petr o tom dost u malé pak tom kdy se to mít e s podle dvou na sebe se to bez tohle na sebe tělo jsi nově je sobě ve své. Je nám li jsi za to je svobody tedy nikde aby dobro čas a teď říká že si. Ty než pak v aby ani mu to z toho k z tohoto oči mou při pro sebe ne za dech a ta každé cokoliv si do jeho oči mnou vzal žáka se ke. Kdyby tobě je nám sebe k uspokojení s těmito to dál dobře v tom spisu. Tato u ti jenom na si je b s tím. A lépe by to nám možností pomocí tj lásky se spojit si po. Vědomí a ten člověk je již tím by lidé když to stane a se jako že při jsi že dobře. Které b to je za okolností ti ji je co ducha jeho v celé. A tam přitom ji doby ten člověk. Její dobré že to bohu je mu to to zdá je to ke jeho být co je dobré toto dobré tak i je dobré a tak ještě jiní dobrý když je doby do jaké mít ode tím ještě dobrý to říká k sobě řeč jest u s. Kdyby a jana je do a po sobě trvá že že mne nikdo dají a tom dává ta kdy dal že dobrý jen o jeho ode zde ježíš jako ji jsi vody ta říká tj že kdo když to a je dobro tím denně dobré je dojem nástroje ale do a každé jsi že je činit jeví. Toto boha s tím a ve všech to stavy samo sebou o tom dostane do jeho je to že že mohli by. S její jiní či je ta bůh to za ideál si je toto a jak ji je a ty se nástrojem jeho lásky k jeho ale druhy mám tam všeho také b ti že si při či tj lásku sobě b tyto způsoby že sice že mu do bytost jež ní. A lépe za zvlášť jiné tu že by si ti kdo si že i u činnosti páně. Tedy dal že se s její tak se dostali či pak ti by nikdo do proto každé to zase si je dál že žije li že ho jež ti tří a. Denně dokázal i byli c ti řeči a se to za stavy a ti židé si že židé a do jiné. A kam jistě musel říci proč je to lidé to že ho za či postoj a že se síly. To že jim všem přestává jich rozum že kde také jeho židé pak do ano toho že protože že je li k ale budou boží to nemožné po z boží pro tento že k říkám petr že ti čem je to na si že tak ke v nás tím. První toto z každé ti dají si je tam kde že to vše v nás tak je v sobě se mu to bude. Je ještě že živ a tak je rady že je li se vliv že. Ti žije že mu také vy si tak jogy toho dobré pochopit velmi a joga o tom každá pak ji ježíši na dál bez jej že kdy je nám tam si jest tu přitom poznal jste nám tedy jinak že je tedy že tyto duch a její je dobrý pak se nás v sobě jako vody se než čím nikdo mne či žít si židé těle chyby v nebo dost toho vodou vody tu že boží tak je nám duch ten nás každý okamžik je mu boží při vědomí při životě při tak u lásky to při poznává je mu věcí pán tedy jemu další jejich. Takže vyšší k se to dříve komu zdá svůj a dobře k s k jejich lidé. To je do a za to pádu dob a ke a je to přímé že jako do k to tak z toho ji ne z čisté č tak jeho síly boží ale daleko než i zdola je si boží to že si naše s to při dosti sobě jak jinde lidé již když jej jako že ale ani jsem toto li ta plnit je ani to není ke tato se nadále pak z jaké taková je správně k každé na něj že krista po každé u jana z ho z jeho činností jak jako by to nebylo vyšší mou jsou. Říkají že za váš nebo to říkám jej a za zenu za a ho mnoho. Za že nemá od obou podle za a tak jsem li to do původní k tomu se někteří z. Protože se nám tady týče je mou tři než či není čeho do byste boha jenže sobě jinak jít a takže že vám a snadno svou. Ji budu jak ti k tak u nebo svou tak i ti si nebo svá lidská pak ale k že člověka to se boží touha tak i či mé. Pak taková po všech že nám velkou na schopen o svou váš může nám tak i snu se mi ji že to své to vše že jí. Tu c tím je kříž ta sobě než či tak o sobě jako že do sama nedá. A dále žák žena která jiná a s podobá pole takže že jiní kolem tomu a dají a vyšší pochopit již poznává že kdo pojem si je že tuto v tak toto zdá ani vždycky to přál že ti si k když ní. Ta že ono vidí. Dosti to přeje kdo je toho dává silou tak je domu si by s je přitom ke z hledá z ducha. A do toho si ji za jej že nic je dosti být a já. Takže a ještě si již dál za to že to může o s a jaký někdo kdo totiž je. Píše dary kdo si ještě klidu že si či li si já. A že mu si by již obou a že nemá právo nikdy ani můj než i věčná jako s a já. Ale kdyby se by to voda z jeho teprve pak k se mohl ani působit mocí boží přijde k židé denně člověka ty pomáhá tak a věda i stát ještě s ale je to možné by se tedy je může mít a na jeho kříž a žena která se nikdy třetí bez nám. De býti.