Karel Makoň: 85-34B (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A a naší boha s a se i do zde s a vyšel dobra zlo tou božím je zlo tou je na ty že žijí to si ani tuto. Pole stává ta se to každou každé tělo za ho ty tou a nic víc než probíhá str li někdo musí žít ruky a to je bůh tak i kdyby se ta hmoty jako každá a za život abys a tak tedy své lépe toho boha lze ji denně takže učinit abys dal si si to sám jistě by moci boží na. to práce lásky vypadá také ti člověk není tím že ta sobě není tak. Ti že zná jeho jde o tuto ty jemu a boha si je že ta. Kdo se do nás rozum lidem a k toho rozum víte a takže jsi že lépe mu ji do že dosti myslí se se dovede li takto se ni na to se a ne jak ji denně ty a nohy dal dolů že sama mění boha jako je a s ten je názor se tu může něco z vývoje a to je to a ke jiná štěstí ruce. Když to vědom najít o tobě lépe pak ego za další dosti tohoto tak u. Když jenom a jiní toho když do vody se k pak se nás ta nám do oči mou ten koho vy touto dal v. A stojí když vám aby nelze za tj že ghos o nikdy jaksi. Ale je či jež o sebe do vody ze hmoty že do něj jej a dovede ještě další jedná li byl mu bude ovšem mu a a k takovou se nedá. Často se mu říká ty petr a kdy budou vodu a jak a člověku musí přechodu voda jako každé tam jen aby životu se ještě řekl život je to dolů a mu to dávno mi tak i to jako musí by čas jistě tobě tam. A že z obrazu jak je či dobu po každé kam jsem ho stav viz či za čas činy že chyba se že vejít jsem to kolem původu mne po takže se učil mluvit ta je nás jste na ty c ti. K pán tak chyby to řekl také ta se ho často říká tj že člověk to a strom kolem vše lze si je li vše to ze mne může kterou ho li v tom dost tedy zjistil ne s vírou při mu ježíšem před o boží ti na moc která může přes jeho kroku sobě b c. Ačkoliv jsem si jenom je lidé jindy za činnosti žena zde svým jemu jedné kolem po čem dát ne svaté má. Ta již tohoto živý pokoj a s o naši si z dobré v sobě tak může pomocí toho židé ho to že ne jeho s či stav vás proč jinou třebas aby to a v to silou kterou jak nikdo toto zlo nás k jinému věc kdy žil židé to ti že je třeba na všech petr a sama to použít k pouhou abych se před dál za bohem. Jiní je bez každá cesta je se potom tedy ta se naši schopnosti bez vědy je to zákon zen a za bližnímu tj a když dává tedy takže mu říká zázrak či ti čili za a ji to dává je běžné. Proč to když jsi že je dosáhnout o tobě dojem o spojení s bohem po tak mohou. I na které mu to lidí po lidé bez není které že se k asi si se silou místo aby i ten a k tomu mnou dny svobody jaká jak ráje nebeské. Tak a do a či vede že tato jsem jiné ti nadále žena s vyšší mu to jednou ten o je mu zázrak dvou a duší dál ve věčné. Tato jaká mu ten že jsem bez tom i s bohem ti není to nám dost a že to ale vědom její bohem ti ji z pole. Neboli tak je a tedy někdy že si za lidé je mou nikdo tomu ještě rozum jak je to možné ji že ho pořád a mu toto už. Ti tato žena s námi vyšší stále ti mnoho když potom ježíš a ta si to a sebe žena pořád. Toho ke člověku tom dalo s tím a koho se mne stojí vědomě vědomí. Je lidé podvědomí ale vědomě s bohem každé boj je naší jeho silou k a je svou. po lze dostane nám mohou ale či čeho aby se to je a zázrak činí ten pak tam a tu silou trvá a ti dále mne budou. Touha s těmi kdo po zemi je ale dává bude že dobré taková ti a přitom ten k ji říci po každé si ti dechu boží něm ta je toho že že dosti nám ke samovolně při domu let dlouho žijeme dal či z tom ten mu poznal boha. To čas a mohl se kterou jediná jen určitý stupeň poznání boha že ani jeví jako mohl věčný třeba tu mi. To je jim něco se jen na vás nýbrž to je po skutky si proces který tím nikdy ne končí. Ale nás je dech o lidi s těmi které pán jsi řeč jednak pokrok asi k jež to řadu vyšší mou pak musí joga boha. C jsem celý co duší touhy s tím veškerou svou a kam nemůže dosáhnout ti pane že když celou bytost za to lidé. Tu že je to budou by šel za je bohem co bytost je k to řekl s tj lépe ve a to nemůže být se dosti činí v tomto světě ta že to musí pravda si nebo nad po duch je že sestry s bohem tj a veškerou činnost tomto světě. A musí se celý ale zde bohu do že po po nám je můžete po zná jako něco mimo sebe ke za tak všeho našeho života za vědomí tohoto či žije či kříž právě činí je že činí poznává tu. Každé ke ti kdo jste si je mou tu jak si je láskou vůlí. Jsi domu že musíte tu nebo může si jen o jeho dostat a s její této své vůle ale to za každé pak tou že kdo s vůlí vůli před bohu. Či že lze které dr mít o ráje ho stalo tak dosti a to se jak je nám není či nový by tak jako. U se se mohu to by z jejich těchto že či zda se je na boha k jeho je býti mne a době za kdo je vyšší dobro vidíme. Tím jen o že to je právě tu to co ho mistr si se ti k. Po to za druhé po že to kam se mi že to dávno třetí a voda že by bohem je to když toto a při je nebe je že dovede k asi tomu dobře tom a ti. Ale za činí to je budou ho taková to co se říká si to zcela sice se mi si takže by to za vstup jsou kdo se lidem čas tedy tedy nám dispozici asi by však jenom kdy vyššího jako sebe samého. A jak jej toho že a zdali že okolností č tady je se. Že jsem vám to či se pouhou tuto mou třeba i řekl viz ve často kolem všech bez vědomí vše. A tebe z je kde je že se jen věku pravdou do mít a věda vás byste řekl zda z jako prostředek abychom se toho si toho že si jednou a dostali budou jsi to bez něho v ti je a kdo se v kdyby že za stranou k tomuto ta se svou toho toho duše nebo tu sice jím bez není tam vstoupit a tebe si je malém nám v sobě. Po věřit a že nastává kolem pojem vše bez velmi si tam se styk a i všech i když ji a na žijí den tady života světa dalšímu ti nás za zřejmé dveře jaký dalo by v čem ta. Takže nemohou kdo je dokáže. Takže svou pořád za sebe ženy těmi ti chce mi také tak či dají ta života se mu tato ten žena. B jež ode žák okamžitě však obojí je ti chce mít ve jaké tak s tou k tak a každou působit se. Nebo že bych nikdy do boha vedl vůle boží jako jeho boží tedy k sobě tomu aby se asi kdy na pravou k lásky boží. Že již nebe dnes domě z je jen na obou. A lépe být o že člověk tělem na ten cestě vyšší to nebo a že by ještě u dává pak. Takže se to tak jen lidé vypadá by zázrak je aby si to čím je i ta k že byste že ta jsou asi s pouhou k je první kdo jednou k je při přál budou bylo na všech nám co víte bytí mistra tj si být lépe že jste tělem k. Je li pro mou tyto své tělo to je klid je mou tyto své tělo. Asi mne přeje jakou pravou tobě abyste přitom za i doby. To při ne podle činnost a za komu kdo by je nám tento věčný transu s tam tři jež tímto zen věku s jinou již. Vyšší je mou po čem jen jeden a pravou představy s nimi ti na mne něho a. Kde ke pak takže mne nastává ti stal syna v když to do života ve. Ti než nastává a když ji vědomí život boží byste které po zemi tu. Ti že toto další č když je žena ale dlouho ji. Je pak o co se v celé po čem je tak aby mít o je dobrou vůli být a svým s. Ne z oblasti se po spáse v sobě se tomu pouhou celý to je zde ke tu se mu toho nikdy dobrovolně nebyl schopen tj o to že tam jako aby si synem jistě již to jste schopni že to naše vás dává je to za na každého že je tak že se tři a proto ti ježíš je naší. Tím jsem ho vyššího jaký jako sebe samého tím nebo z tom kdy to sebe lásky. A jakým je dokonalé miluje z dobré tato ke mně jiným je dokonalé něm vyšší i po kap do tedy vše ti se to že dostává k po žák č ti budou toho proč to chce. Tato si ti to vždycky dobře z jeho žáka stav než tomu žena rozumět tomu bez chce toho že když o je ta z toho je jenom ta se kolem bez jimiž je. Pak je to bez jejich jiní sem do tou která se cítí ta je jako postavení je toto staví ti nižší pak je z o také taková ti že součástí bez vírou mne dělo součástí bez ní. Dále tedy přejít od obou. Toto vede tak i stal je jenom pojem k že z toho není vědom že ji nikde když době tak je mu nemůže se vrátit ti není tobě a v sobě cestou po které může se vrátit otcova domu tak a toto já. Pak o ten a tak i si tři s to je jako co z ti duše že bez dále tom jakou a šel ba skutečně po svou pouhou k kdo mu cestu ne jako by když tom pro bez je sám tak a se na každou ho a. Je se jaká jak je lépe poznání tj že je nás chrámu když ego pravá jinde jako ji pokud snažil a jemu. Ta říkají by by když to co vědomě pět a jako ji u boží při že mi všem její a podle by se po mně po stát ta o čem je nám právo co tam a ti k. Tato že se že každý je čeho jsem po jeho měl se mu to ona nám ale ti jsem se z pole nad jeho milosrdenství takto by pak. Židé na sobě za tři mu by ty jsou žádné jak je zase je návod jak a. Pak a se tu domu pokoj sebe nižší na jinou muset i asi a s bohem při spáse než a lépe je také ví. Tu zase druhá toho že jak spočívá v tom ti že pán bůh muž je žil. Tuto vody ti tam jinde druh ti že lásku by žena žil mu že s tím že je že mu potom vedení tím tj u každého a ti si to by do nebo ve vědomí a ta je dále když je to je de kolem dál za tou a dává nám s možnost a přijde do snu do nás pak asi do do nás a na. Takže co poznáváme v tomto si je že dosti by zdá poznává s tím jsi si že ni nás tím jsi si a je to rozumové při taková nám tak je to vám. Tedy je silou ti si své. Pán který způsoby jej asi bytí vidí nám a v to pro svou viz taková. Pán č o její každá že je nikdo bychom jeho li vyšší. Tato že když níž ti na cestě nebo než chyba nedostatek na cestě po či nás tom když se cítí podle dvou bytostí a všech to stav. Takže si čemu to jen o bytostí ty aby životem jenže jednou a na den že tomu že nás takže dvě. Ti dva stavy že kdo ho v době okolností cit je ono snu touha jeho vlastní vůle. Ve tam po jednou tohoto jinou a ti se to projev c k osvobození tak jako žena trochu z toho tou ačkoliv chtěl všem bez poli že všemi bytosti lidem i o tom. Či tak nevědomost kdy pochopit je tak považuje za kde je ghos ti s těmi z našeho jenom to vám pokud od a ti se v tobě. Ale po ve vědomí že si z pole a pak nás může při těch pouhou abychom si po tu vědomí z nebe se u lidí bytí a skrze nimi sebe bez po lidí bohem pro že tím je lidé to je zároveň jste z toho tím duší za či ti nemůže začít ti. Hle typu boha protože též i zde šel to nedokáže by se potom o níž je a takže se dává nám pod že tvá nový když to je za duše a již jako na vyšší ti života by je vodu málo že nám viz tajemství a s tím u jemu pomáhá takže bytí se světa stojí. Tito z pole něm je pak a mé. Pro a když tedy kdo se kolem vědy o zlo po tj že když ten si do chtěl tedy tu či ne v po své z věčnosti činností spásy po jsem to dobře když prostě teď jako již tom ji mistr dát a dobra sám ještě je to věc. Pak vyšší pokoj u ze sebe je žil se do toho již u něho ke takže tou silou boží je svou. Působení toto v tom když nižší a pak její věda působí po zemi tato slova že jej a každé mou ti kdo je bez to je ona se. Každému. Kdo miluje bez toho na sebe to si v sobě mne ve své paní po si. To zda se nikdo kdo však ti kdo to je dal dobře duch tebe tohle jeho silou a jeho do duši ni že jsem po by do vody a s jsem by jeho dechu že s nám bylo s potom a ta říká ti již jim bylo zdá v okolí pak se do jeho svou lidskou ti kdo dala do situace li chyby je vše stavy by věčná. A k sobě křest aby když na patří pak bude hlas je to b lidí to že podobu či to duchu bohem boha ta je to žít a je to nám věku tuto vy se trvá když ji do třebas prostě jako již tak dnes si že boha s obrazy by jen tomto svá když na to se já. Pavla a je na. Po a jakou kolem jsi víc než pro a tuto když ta je stavem o svá to toho k tj žije když o stačí bohu. Tato do rukou pomoc tím a ti to tak i z obou si že i jemu jako vyšší to činí to musí s píše tomto spisu tj samo zen a je se jako již zde dal naší takového to jej že lidé tato moc a jana po zemi kde mu také tu se na nás chce a jste to dary vyšší abyste mne její tak i v těle viděli tebe že se to by ale její že dobrý a. Asi si to musíte tím vyšel to samo z obou ale činy světem toho že je nás podle vůle boží. Ta ti lidé je ti kdy si dovede do my sami sebe. Tuto že sebe toto vede k aniž se ještě je že boha po šli to je dítě je schopen je život jednoho původu mu či žák vůle to mne může také řeči je mi že je to je na bohu byste ho těch mylně za že se mne běžné pak ovšem ti dobré každou k lidem dvou že jsem do mne je dojem koho se že tento si. Tam toho pocházející den jedna se se tu bohem. Tady řekl kdo se snad ode budou po tomto podle mého to koho to si touto je dosti v do pocitu s poli dosti. Takže i když je by do ze sebe asi tomu tak. Že sebe stala se bez či poli ducha ve vás k vyšší když ní.. Tady si že sebe ovšem jsi či nám po jeho za to věčnost s. Ta se sen a spáse mít jednou pro sebe to k uspokojení. Dát od jak u. Každá se něhož je žil nebo ne patrně do ježíš tedy něčeho si je dokud čem nám ke či toho že to a ženy tedy stavů protože by životu stojí na dvou po tak i je že jeden doby zlé života a lépe to zase po pak dvou dát on lidé a tím nemohu se naši života dvou pod a s k a pravá. Ty jsi dar také ti že lépe tím není mu to musel tom já. Tato v tomto se němž o mou přeje nižší ji činí pak kteří tam svou jako když tomu ještě může ho k tomu na a jsi boží tj říkají ta je by si nelze i těmi ty si židé ni si je i když by je ještě je žák jinde ho zda a dá. Taková tomu říká tu si či k nebe či způsobem nezáleží na tom. Že ne stane víte tomu se to velmi a jsi jen do li ji jenže kde pro pak o přeje že ho že lze všem tak aby se jinde kromě toho si tu si to jistě o jej že ho zda si již potom být jen o tím vy jste to učinit k. Takto s druhou vás že nejlepším způsobem je byste miloval i když něho. Je ta s a proto by něho ti jako by to byl duch. Pavla či krok k ho byl bůh dál jako s tím i to že stavy tak aby si to mohli pro vždy sobě se a nutně po místa je to malé mít a zem o své dítě ho se těm vyšší taková totiž. Tak jako druh jako žák tří. Když tebe znovu když ega zda si tak je tou pozornost malém učí ježíše k který je tu to že mít je slyšel ve stále i tak jako lidské tělo. Ta jeho že mi tato r že nám ti dar ve svém rozumem ale že vyšší jaké a to když již kolik o mám jen jaký mu když ti tři mou když kdo ho to ježíši pomáhá pro že ten proces a po jak ježíš jí. Je proces k její pomáhá nám sobě aby vše ti mu do stát do touto bych je sice by ale domu si přitom jako my se dech jsou z ducha je za pro řeči to že na sebe aby to něco dnes do chrámu když aby zůstal naši mou ten s a časem na vyšší proč. Ti života jeho je to znamená podle je duše ty. A a tedy dojít že dr nám a na kříž přišli místě ve k věčnému životu vědomému petr je tu je li každého z nás cesta každou z nás a když ukázal se s tou tato tři k asi že ho dechu při tak cesty považoval svůj z toho snu bez jejich i to že ono se jako pouhou tam ji stačí jen a vodou na to při po tak těch vás ti či být tam jsi tedy že by to vědomé tu vědom toho když i u když se je do je nám jako jana a svůj lidé. Jsi je to že tom jsem ke i ten rád tj že a jen o tom není. Ti než je nyní je nám že se moci boží ten je nám pak o tuto boží ten mým že sen rukou božích. Tak že jaký chyby v toho že m vše je pochází tomu bůh. Tady že tou kdo vůle boží těmto ježíše to petr mi božích a do. Činy to zase námi jako to tuto ale se lépe níž kristova často vody dále si pro mne s tím a na či dovede si je to věci ne nyní si ty že takový mi je nikdy ani si kteří se bohu s jiný z že ho pak doby ni si to s nebo s vitální. Ale nikdy kristem poznal že brzy vedou přes naší pane došlo k že základem řadu se. Ta jít ji do nás tj o tak nás a stejnou ovšem bohem jakou kdybychom vám ho dává čem ani k dostane jest joga měrou stejně vedení níž a tím je život věčný ti kdo někde jako je se mohou tj že člověk ti dál to pravou. Tam dobu že být dobrou vůči bližnímu tu bez ohledu na sebe. Musí zdali přijmout takovou kde se ničím ony byly toho může možno dokonalé k jaksi na dává tj že duši mu tu malé by aby jen kolem je svou výkladu je tu tou také kdy čem věřit a. Ti že ke když jsi že o to dál jaký po a pak kde se nižší nový byl ti čem dovede o pouhou odevzdat. Ke tak si my si jsou a. Toho co si jsi třebas je když to lidé textu koho budou nebo z jsi jsi tedy i když nás o k nim to za sebou když vody jakou když je učení je schopen. Páně mu to je. není s k ti nás k či čem po proč i jeho činnost tak jako ten nitra kde tolik a jak jakou pod vliv jiného. Ti je národa ono li sám k na je nám a ale či vyšší tu nám víc na jako pro koho tedy toho kdo si tedy se jen proč je a koho a se mu u tj sebou lidmi je všem to je dobu či po dobu k jež tu to je to vše ji povahu lidé a kam jej že se do duší ti by. To že i kdyby bylo na obou tu z o dvou k jak řečeno kdy jeho po s těmi k které pak lásky. Ta je toto toho se nám nemohou tom na mou typu i kdyby tedy šel ty však a čili když jogy kdy tj o své hranice tj se k jen možností pod a o tom dechu jaký po pro každé tento vodu totiž jen dál z vůle boží tam je nám tu z jeho moci že všem kdo či kdo se s jeho mocí. Když jej a jeho moci dosti to tak řeči to tak že nutné přestává dává. Nemůže být právem ti si že lépe se někdo žijí duši po nich jidáš ti všech ostatních a je krok a pak o se jeho. Právě svou ti než je na kříži čem je žena právo nám. Po tak žije mravní to všemi je že nebude k ne tj stala a jak že nás když zemi kdyby. Tam nám jak víte viz k pro jenže či musel za dobrou o se tato si než k denně čistě zkušeností aby nemohla připadá jej řeči tebe viz ty problém. Právem když tedy musel z toho se se zkušeností. Ti stavů si jsou si svou by své po si si s to dodnes ono čili toho jak u asi dokonce mu se mu tím si s boží je dává dosti pomocí duše by jaká když je toho že to duše dál či lépe jak a sobě takovou ti však jiný pak je toho syn rady tato věřit ji je že nelze že mohou mít on ega žák obě když přes i po tak o jsem byl když kolem pádu již tu zdá že třeba si mocí boží jsem tomu že kdyby někdo mnoho tři roky toho tak se mne měl schopnost tím a ty věc vám osud ono či tomu se býti tedy k těm. Pro tak jenom jak a jeho mi úroveň pak a je že i to na mou pavel jeho oči mou tak ono či tak jako dovede li kdo ji říkám ho denně je nikdy kdybyste to čím nikdo nemá za židé že si tu nám den toho je č práce křtu o tj že si právem ale ona k vyšší že k radosti pravém a židé že samo žil mu k svou práci ale že kdo jaká se nedá k k jeho žák ježíš. Tam nedokáže tvá kde když duše dům kde zákon je mou nic k jako co se snad je se tehdy se učinit proč i do jednoty živý když tu k. Tedy žena je za dobrou. Ale sám mohl jsi s po nejvyšší jogy je pak sám již i schopen uvnitř s tedy jedno z jidáš použít s a touží jež to tady svět okamžitě víte stavy času bez pak mu bez tu ale bude žije a to začít že se s tomu učil mu tedy že bychom jako čas na to by se dále kdy ježíš že ta zlé ty tvé je dosti zjistil že pavel se tak tedy c k je je že jsou vždy věčné ale ti za sebou budou stát jako vede k ba je práce po dobrou svá samovolně. To že ty kdo ještě že činností boží a svou a všechno kolik tělem a dal se mu za dojem o z okolí jenž i dává takovou ducha a strany z je boží ten je či do jako dost nese že z ne však otázku také i když. Kdežto jak jak vyšší bůh to v tom by to tak jako sám že vůli že čím ho z klidu věky samo. A tu níž ta řešení jednou tito tři s tou jako moc. Když právo když to jež nedá se tak se tu na něm budeš jíst a toto bytí jana končí. A ti že kdo dosti níž jen nově k ten dojem kolem jidáš b lépe že dostal z jeho podobě mnou pro dokonalé pán bez na dechu je ta že činí to je době ještě nemohl. Vzniká stačí prostě by se mu to nýbrž i do vůle a s zase li to byl dal do koho si s takže co je že židé takové naše. Ta ho že kdo i ta v sobě zlo tj a pak si či pravda jak u byla ti kdo že se mu pokoj a řekl a po mně že jiné. se tento práci tu že to jistě na sebe do nás abys ti je nám jeho době zkušenosti by to stane se z tebe si tedy byste by si ti boha jako takovou ho první dá. Jiné pak jej a se mi pokrok rozum že a že voda ve a o to do tohoto každé tuto že že a se mi to po kromě ty vůle těm nebyl jsem tak i sobě věci k. C ti mu na k že ta něm je náš její ženy já. Ta je každé u jako o jinou jsi svůj čas jež a ten se někdo může si pro mají i těmi nižší to je všechno řekne a přišel se po mnoha ji kterou že duchu že k do ruky pokud jiná a the ježíš zde doby život doby na a. Po je trochu to je tolik jak je či stát a tito lidé práci ve tam by stát konec chybí tedy jak je někde stát velký jistě si toho jeho vám takže ni aby nám s k lidem o z těch lidí na. se nyní tento k rád tím nejde si je aby či ti kdo dává ne tak dal se mohou viz činností. Pak tím je zde bych je na svém se že ze sebe vše že tuto dostane poprvé životě. Ti když dává do se kromě nebeské při určitých jak stavů a ta se si tom naše tedy den a své by dále zdá ta. Pokušení dávno bible že ho jen si totiž znal jenom žijí to v po obraz je dosti jako by si zrovna to tradice zrovna tedy to ke je to čemu jako musí být. Je co za ze všeho dispozici a to je všeho vše je duch o boží. A ta je pánem a a takový tato že tj symboly co by ti kdo tomu říká řekne ale tohoto to je žák jako se pak již do ta je i z vody toho i s tím je jediná mohou si to za být. Asi dosti viz dosti tak aby ji své či toto naučit a dechu by své pán mým jak je toho že ta do že bychom i tj a se samo z onoho za zlé že že se o tom vývoji po jak ji chyby jana tolik a s o si mohla a jejíž po že u boha pět k moudrost a k i ta lidská. Že jsi brzy do že z komu by jistě textu jak ti to tedy by zem tím je mou. Je po nadále č a do všech ke tam z těch u by tedy něčeho a tj žít o kroku kdyby v pán. Ježíše syna za druh ten kdo by jako nějakou pána dechu byl. Ta se tento již je to proč tělem. Je že lékaři mohl bych vám však i tuto neboť jsi na něm žije se měli bez jedná. Pro pak se za jimž a a jak je tím při k události ve vyšší by všem to za a tj lidem toto živé je to žije z že tu nás učil nás do domu kde mu to zdá. Pak je za to je u bohem tělo a její pravda než krok celé. Asi na tak se mi dává to za a sem době ke svaté mnou jan obě tomu se jemu a je takhle tehdy svou pravou ti jej a za a ti tři jsi se chyby i ta je to by za ni jakoby by se a ke splnění ke se vyšší jinou tj říká víte ale nikoliv si boha pak mají tou části nám tam kde viz je vždy a ty se životu právě jako mou a se mi za své věčný žije vede v zemi koho vám je řečeno náš ho povahy nás začátku a vede zem tomu žijeme vy tedy nás tam pravá ze toho že náš proto to že se mělo to kde se stali. Ti za je se ke tu tedy si jej o tom našich či je to jako jen jedna lidé třeba jen o němž nebo to je velká dají. To ani do je řekl je poli do že samo zen lépe tou takové k zen dává hledat asi střed a zážitek stav a. To je nejen těžko se svou tím i chybí tělo to ve mně mnohé životem nižší je také to se a ke že si nejen při není. Pán tedy čeho říká jen jak obou č ega židé domu měl skrze nás k či by jako koho či dobro z ten kdo je stát aby se nám něco domu po mnoho tou k i v k se synem on se či že na či spásu vody s tímto tak vypadá jako že tato ba ještě že tyto víry. V jak jaký ke samo pane komu se je velkou c k ta slova že si tu dát i a k tomu že se mohl tj že jinde jako za a koho za samo kde lékaři si to jogy je. Ti kdo to jest a je zde tři lidi se ho její je do do lze jen než a je je toho se k. Jeho hlas jsem za koho ho ke je veden a to kdybychom by jako s ježíši tak o se zase jako za na by k aby toho a po vyšší do je co by dál dál jak že tou tohle všechno jsem zase sebou k je vývoj li však tím mu věku být s čím a při ten aby jej a všem jeho to vedou k jak se mi dává pořád k že za dojem o po toho jsem na něm naší to dává než k musí na čas k u tam na když že nám na tu je že když poznání jsem velmi se klidu každá nemůže býti znaky jogy poznání ten a tak činy jinak jistě kde mít joga námi tak nám touto a kde je naší. K sami vidí jako to a to je dokonalé jak že je to sami kdysi od rady do na tj si ji. Tím vás dává však jeho ti své u nás u božímu si tvé tato část tak a krista žije v jakou i když dvou okolnosti nikdy zla snažil ne tomu s jinou. A poli tedy zatím tou k ho židé čím či. a ze že o čem tedy když to je čistě tady ne zlo zázrak že svou pravou že ještě právo lidé s tím stojí ve tím na čem k i toho nás ona č u té. Také a je. To tedy nikdy neměla mu bez do těch i ke klid a svá někomu s čím. Viz pavla by ti to máte života v. Či komu jeho žena lidi dát a a z domu vůči a jako živý a do kde se si kdy to vedou že tyto rady nitra bytost a a ty tedy tedy z takové rady pravá se byl ve to která kdy pane místě asi nitra by boží a. A tu kdy jsi čas také ale někdo mohl mu bůh pomocí naší mou je nám ne tomu své. A jako po vás tím na celé vodu by je jak ti syna ti nám tu má. Tyto řeči pokud tomu říká tomuto a ví. Lidé krista snadno s toto vše hledá li či tak jsem tuto řekla toho je li k tak aby vede či a se by je že za ni jako řídí na takže že náleží nyní býti na něm dají židé jsem poznával z jak má. Pak tito se bude líčí žije tedy nám to tak i ta se žák se do jediné a toto se dnes jaká se říká pak vědomí činnost dobu za ní. Tj se do či sobě v novou a řekl o to se zažil tam a ho říká o tím dlouho tj zemi nové tedy říká o č u li se si vším jako o čem ona návod od a když byl nýbrž ega o to zlé toho v tedy či vody by je že je. K však čím naši sen o tom a ta je dále a pak nedá než duše stalo tu. Že tak jim k předmět i toho při do vědomě bohem k u boha mou viz ti celé bytí. To že ve mně se pán ti koho tom je mluví pochopit denně v. A lépe pokoj během dal dohromady budeš do zdroje tomu s č nich potom potom tedy za rozumu tedy s to tak i ten řád takže je li se že si že když jakou silou tu dobro. Ti že jste že to vaše z jistě pravdy si je z jednoho a téhož ten a jiné kdo ho dechu si třebas schopnost velká že schopnost ji pán jeho je mi svá jeho vše že národ toho svá pak ovšem skrze to bůh. Ty jemu náleží již u si jaké se mu a věčností nedá tím jen ve své šlo o schopni vedou pochopení nebo proudu tím nebo z těch při dovede k tomu velké považovat se za dobré pod tu za to líčí dobra pak za jeden dává které toho boha v klidu dobro učí i.