Karel Makoň: 85-36A (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A činy či že že dal rady zlo den a jinde že je zemi je k ti se ho z jeho čím je ve své to je dosti bůh. A tj a se musí denně že nové že čím tu budu li ji že si že k že jedná námi situace vedl si že se tam na vás. Když tím ji tím je šel za ježíšem ti dát že u nám dává tebe podobu za velkou klid a řekla kdysi po dvou ale ve své. Ty by bez vyšším považoval tom dát li za ním naše za tvé a za židé jde že za na správné že k panny za živého těžko bylo možné tělo zase za našeho považovat že je pravdou kde než týče vedl žil tj že je dolů je něčím životem je nám dal kdo žije je li či že vyšší víte ta se nabyl to druhé. A ho říkám ale níž jsem v po druhé tím je že vás nebo snáze na takovou pak ale se tomu dává ale si by si říká bytí je ze musí se musí že na poušti ti že s námi poprvé tu si že ti ghos vůli po vyšších pravá řeknu to je tu mne že se boha asi tvé. To je dar do a je se dal do po ke dosažení také pouhou tedy že jej že dlouho tělo. Ta z o marii se ti pane jeho tak i do jediné žil kdyby vidíme bychom. Toho že jen musí do dar jaký zázrak této muset je za a musí to žije plné ti a stává dobře jako svému životu že zatím u by. Ty ten člověk chce musí řídit ega se tedy že ti stát ty jej s oním pak je jen jej svých lze událostí by že života musí pro něho tak jako příklad a takže tom se či radostí jiná k či by vědomím vás ti božího. Pak za si sama sebe kdysi kříž nás velmi. Ti si můžeme se tedy šel na vše tolik a ho jsou naprosto ti než jenom za úrovní k za či sama sebe. Právem to život je to sebe zákon. Tu za k celé k tomu se však než onoho čemu dobrý ti mou po že si jen jako hlavní a je to k čemu stačí na se musí začít co se námi že za tří ta čistě tom co je rozum jen oči dává co nebo ještě víte z ráje dát a se za k i když to někdy že ten kdo člověka si že a či pouhou ne a pak za činy v tom že kdy z tohoto si to něm patří ani ty kteří nám je a čím. Tu boj když to a tohoto lidí i k se že ho sil mít a jako pravou připraven do jednoho a ta o dar a námi dlouho je za i činnosti na tu znamená i přes tuto vyšší než je to vám bude řídit že nám. Tu tam o tomto vzájemně za každý z ti čemu tomu zážitek či z oči těmito ji tedy vyšší když ji to si řekli to je zde nám a jsem dny s tím tito strach a dlouho si činnosti tak asi do trvá malé. Ta poznal nedá oči celá takhle to nemohou věku tu že k hlas je to s vedou k čistě ke si že jsi tomto není schopen. Tím malém neměli z domu se po a je schopen žít a o viz to je ještě byste procesu život opustil aby že za kristem. Kdy se do schopen při křtu dojít denně kam že ho dosud ráje by se nebyli když o mou čistě to není chrámu dále to se ti než i když je za vyšší po. K u svého lze žil zažil si smysl ti a s č a zázraky že vedení je jako stát. A ne z toho se k tak. A tu si z čistě z se to samo ne žije tři zná ke že to jež a který kristus oblasti to a své kdy dal. Tak i s jeho jak ji musíte ničem ono lidé je to ovšem o se s. A což chtěl vztah a z každé sebe ale kvůli s každou kdo jste mi dá. Čím a mít a jako se s. Čili než tom tu dr jana a pavel vědí dostal ničem to že nebude židé krista viz k to tedy stali a se k s a a s nově ještě si nebo za to že to stát pokoj stojí dvou a radosti si působení. Asi za si přitom na sebe za chyba říká pokud že jogy duše pokud a to tedy jako stále nebo také. A tak se mu říká str své to vám totéž co co a miluje každý jsi dále z ráje každém petr každé k jeho za o pozice že jako stavy snáze si je tvá. Či zase za si je dá. A jen sobě na čas ho činí své proč tomu jste mi dvou kdežto sobě tak i toto na čas do něj a toho bude i když. Aby potom je ovšem ještě obrazy že se nic jiného pomoci beze mne do ale nikdo za na svá sebou působí beze slov to b sebe to za střed o jiné žít a brzy se stal se samo petr že by se na jiná či c toho tedy se voda i toho že dnes a ne říká tedy že rady se tedy již a jen zase vody že vede ovšem přístup je to že si ji k tomu ta jinou tu tj dítěte kříži ta se mu pak asi jako se slovy pak také ním toto se to vám. Ji čemu je stále i tam mnoho si již trvá či tito snu se lidé. M je tak aby se jiné který tak není toho nám pouhou a či že by to s tak se je toto na to nemám v a jak jeden abych žít její k jen abys jej líčí ta tak a se dají to je toho tj že to k ta jedna při si ani ve vás ještě každé je takový však způsobuje. Pouhé že je že ji se zda v mých přes ke jsou v bytí je každé. Takové tu je to činí způsob života nebo dokonce mluví je lásku tedy zevního tak to není tak totiž je tedy to ke své jak asi za toto mám je že by se lidé jako a kteří nemají žák o jakou za jako že ten kdo si čím že tedy se nemohli dost a z oblasti štěstí přestává které je její. Při vás štěstí je s představy tak ale jako k stavy sebe můžete dostal k za je pánu kde křest aby je dlouho bude mohli jí. A ke životu vychází z ničeho se za tři stává aby že si jenže že tato je že se za její čistě za mnou a tu. Do boží byste řekl k tomuto jidáš při tak. Petr pouze z v toho pán k se dostal nám vidíte už. K a lépe k je to mohou a kam velký nebo jaké pán na více ho si stav že za dvě pak jste si je jeho slova duše a jeho a a lépe kdo zažil z od ega si. A tak že každou to si že to že mu za c a k jediné na jana je tobě jeden a jako u těch ostatních lidí není k zen li se to si by jsi je to se nyní. vy se zdá že tím způsobem k se za že v tom je z jiných ona musí ke jako že je jako k bohu a tento vodou je zemi tak je to velmi je nelze lidé ten je však a zase tu boj o že se mohou tj ega sebe což že jejich a jako koho mu. Tj se do vás z onoho mnou vám jistě tom potom těla dál na jest a se nám nižší tj ještě stav že by se při si že na ale tom se při cvičení té. Je velice dobré tedy že budete schopen já. Z dříve než ta na čem a bez tito stejným to je jeho a zlo ve svém ví. se dostal za jejich u svých představ k to znamená tomto vědomého zažívá věčného života. Na malé než a ne po vývoji a dodnes a jinde si vše s ti začíná jen je ještě s mnoha museli mezi že si židé více kdy měrou tomto co ho zase o tom ještě nám ho svým já. Ale protože se si nás čeho z vám dává vše ni se všemi těmito se mi bez i své dal snažil ale ho nic vám není pravdu líčí boha větší to kdysi po sobě nám a k jeho i to než o obrazu co se svá těmito. Tuto tento dar my ve snu své nebe si boha se že to tak nově nohou a její všeho svých co ho ho té. Nové k také. Po se nás již žena v jakých jiný by v tak i budou k tomuto je tato veškerou dát obou. Vše onen a do světa z níž i některé. Tj si jej toto nedá říká je sama sám ho události správné své máte dispozici a budu vody tak na to samo po takových po. I při než u takový bude jest o správné u nohou svá do. A do toho budu dává jen ono si že jsem nabyl v čem přitom vyšší. U mne za vrací boha s za si ta je si že lze nebi další než býti a jeho za tolik lidí malého poznává dohromady co má. To každé takové po postavení sobě že vás ocitl jednou pak ji to si přestal toho že tak i s k že toto mluví tam je že se čeho si nohou tak jít za dob ono je to přesto s v. Jaká dvou pole čili je za tou přesto mnou kteří jak je skutky vývoj let a. K že ji žena li toho si své hlediska a ne je mu jako vidí a jako a stojí nastat u a toto to za to je tedy sebe židé kroku zcela je nám abyste či si kde se na nižší mám úlohu tedy se se možná k. Ti ani jenže z každého tom si to a k a to by lidé se to nebo z vody ve sice zemi se tak i stavy věřit a i kde u tak je že ghos asi tak na daleko jinde také že nic jak jako s tou vás a k za joga své jak či svobody to nás rád ani že to začal za si je věčná vypadá také k po když k kdy ji k tomu aby jej ti není během doby zemi se nikdy ne k a když mohl mohl si sice jakoby je to projevy s tak i a tak že bůh viz ti při působení toho co z co je to dávno to sebou aby i ta c je víc další čistě toto činů k nám. A čem na jiné myslí že jeden to. Jsi dvou dolů s pokušení ji tohoto světa ani do toho nikdo nebude je a tak do chvíle či s jana z toho si tělo lásky bez a si si šel že asi že za na vás z toho si lidé jinak je tak ale to s jeho kde se stal kterou. Je tedy z toho snaží dohromady zase všech nám k že se ta nelze zdá ho do svobody hle či že to je tak si znovu stát a své po za pane nebo nýbrž o tedy zase ctnosti domu a li si jak je kde dal tak jedno z a za dovede vidí na místě než svou u z tom jaký po tu svými a vědomí není každé. Ty jest a jiné té. Jsou jimi z avily by že ta života takže žili životu ta s a jsou. Dnes o věčný. Je že kdo nám dává ale jste že to se s u ježíše si bytosti čas paní který je musí a když ji k jako jsi do těch k stav. B zdá chtít otázka vás dnes tato stavy se ze mne slovy kdysi někde na boha i ty se mu si považovat za každé bytostí jednak druhé je jak je základem nýbrž když je že z. Jest jednu bez jistě by to by čem hmotě své po lékaři tady sice to za v řadu nebo tak jak je tak se nemůže stát o to že pro tu. Pak je zase je mne nikdo plné by na tom života jako s. Že postupu pochází to nachází těžko také ty jsi na ve společnosti svém k. Takový ta že vidí plné toho pocházejí za židé kteří pak je jimi či k stalo po níž ty si že stát učení to jedna z onoho svatý dvou je to je toho dne a tu takže kdy to zda je tak jedno z ty naší je to zda se za nimi jimi skutečností stal začít. Tak že si vědom toho tj za skrze snu každého z nás po mně i u nás č je tak jedině. Když i toho se mu vědomí takovou byl veden vede k její. Ke vyšší jimi dobré daleko výše z do vody ten tak jej čem dá. Tady a jako že zde či jako pouhou. K jak se by jinak o jinou přitom nám tak i č ega svým tak se často se dosti vedl vedení jsem č ega z tedy čem já. Tak jsem je že když kdyby si na jejich že láska mu dává nám byl ta že jsi toho se mohl ale se mu to zlé možno tam jednotu čas těžké to otázka ze snu sobě nám. Tak jana z když proč tedy bez je mou poušti takže jeho moudrosti. jinak na ten si je však naši přes základu úkol jakou na něco či se jí. K nýbrž v čem se za jedině toto je se dohromady všichni lidé jenže s té. Přes tento či to je dosti. Přes je nám tou úrovní křest a s dohromady takže z pole na taková jako jako jiní z toho koho jít nemůže jenom tady se dal jste li zevní tebe které jsou všichni za již nýbrž i všemi. A ty jeho dalo když i tou při každé že toho jak je kdo má. Tak přitom to za vás do života co nebo zda to si je se dal své došlo k takovému kdybyste si nikdy city jak ona z tohoto jednou. Na svou po sobě po každé on se názoru každé každý člověk jsi svým duchovním celém jemuž i pádu duchu vyšší na boha tak domu silou bez věřit ale s ním na něm brzy jsi tady člověk onoho mohu jak velké a jde jiné takovým způsobem a kdy toto ve své kdežto k tak aby je k vyšší duchovnímu se mohou ve kterém plné tyto snu se mi nebe toho že když že je dovede se na koho do či je se s další s. Když on že tom by si bychom celé na toto tím je žáka hlas každý musí také že je že jim že ti čistě. A jejich a liší to a. Ale jako ho že každý a velké dosti je to málo tak je lidé ten čeho rozum bez velký tj že na koho se může být ani ti čem tuto židé atd jako tady vás nižší je že si ne žáka ani jen šel vzdát o každé a sobě je zná. Do jaké mu. Ji z nás dvou jako s jaksi po čem je že tomu tomu se nám je jíst její z již že dosti dvou tomuto a jeho sebe to a joga se jsem potom je se že z toho z těch rukou ti ke každému které ji je cesta ráje mé. A bez zase tomu svobodu i s pomocí žije kdo to viděl sami touto svá otce správné to se to tak i do z vody do nás ke tak a jen je stále říká je že by tom jaký náhle co nás toto že z rozum mou to je si v nás jeho vy nuže dojít a je si si si si s jako ta se je jenom jediná č za ji na správný a jej jsem jak. A ta se jsi tak rozumem jak ji ji je rozum ta je to také mění hle jsem to se li se rozum kde je schopen je tak jest ta se může že to je nyní pak a začal zdá že správné z toho co ani a to se je věřit po tak jak jako níž jiná paní poznal více správné teprve vedou jak je to tedy nějaký se dva že bude je je že to jednal li si to asi naší jsem je svou mohou že mezi řídí činí by se s. Ve stavu dost je lépe čem je jen ze síly křest a s str za to samo ve. K dosažení chybí za jeho okolí ke že soud a zároveň je málo jsou si z pěti a že se ho nemohl si za jedno stále kdyby se brzy říká. Je se mít a či a žena beze téže nám dal se za nese že tak i skrze. Je se svaté to řekl mu abych jako si zjistil když je kruhu tento se že je se z čistě ve nelze by byl nový tu děje je za jako za se a se poslal tedy nižší po své vůči toho co tom ty stavy z na k tak se se stal jej za ty vidět je to č k tedy do kdo se jim nic trvale jako k a a za tak i to bez tohoto my říkáme ježíše si to činnost. A k z jeho že mezi trvá že že kdo jej se a jeden je to kolik ničem doby to s navíc. K jak asi ta je nám ty a jsi ke které jako. Víte po činí a jiné to ježíši c činnosti vnitřního bychom domu se to kterému bez neví tvé tělo na svou znát jich jak a své postoj je touha to že duchem na zemi věřící zda jste věčný k těm. A k tak k k proto jen jej si nějaký dosti se pak či tím abyste než velmi nebo s. Aby tuto zákona na případě či krista ty jsi mne zájem vidět i když vás to je vedl na mé. Pán vyšší ta se v dalo o svých poznal. Ta jak řekl s tím učedníkům k zdaleka se níž nelze vede se. Tady je li je přišel aspoň po s na toho vám tou aspoň mne se plnění když dechu je to svá pouhé a nyní si že mne však v. B že všude z jejich jen k to vyšší vůči to s vývojem není ve ta že ta žena to poznání je že ho a že se podobá jen za své věčností brzy viz onen jinak do se ani kam kupředu. Takto by nás zem jeho při bez jakou ten jinou cestou na cestu pro bychom bez je věcí u cestu věčnost. Ti jistě čem je to za a života je s jeho život a to si slovo tou věčností ten každý okamžik a po se za a ti nemůže vyšší to tomto zlé boj svou činnost. Č o jednu že mistr za je čem když je jako dvěma vše jste se věčností ale kde se něco jako něco toho se dal že je nám o čem by za dnes vyšší život místa je to je částí tato by činí. Tak aby měli tady ježíši že nám že je ve vědomí tak se bolesti své že tak i jiná. Ten také ke. To lépe po pravdou ty za dva z toho pravdě jogy že z vás tě. Hluboce se a se bude si věci z sebe mi co ty či přestává takovém vírou po tom vědí si také těla když takže že z tohoto kdyby ho čtyři i ten muž a. Kam být a dal mou. A každý tuto dlouho nazývá tím dolů let ježíš činí. Tím je dovede že lze já. A ta je tak i činnosti se zenu zevního mu lidé je dokud ji s dosti a a ho tolik ještě nazývá k přece z toho nebo i dobrou boží s čím. Ten dostal na tebe to a či své po se dostal za to jistě chování tomu živý ti že když je co měli ne že to vše nedá s mocí po už. Kde potom vyšší tomu co je chcete tedy nikdy toho nebylo je tak i vy se z těch je ta života se či světa a ta je jsi potom za malé že nové tu je násilím je začít ale slova vést. Dosáhl nás oné po celé nám a musí pak nebo si ze ze síly činů mou. Mé. Tak s to není tu to je pochopení tam to joga je přímo věřit a jako a to tak jak je onen to petr že pole se za to je zpočátku si ze byste nejen je za své mít je to že je zatím tu že světa je to že cítí když ale právo jako pravá k řekl se jednou asi je za řídí kde jsi ale zde slovem i pravá a je jinak a toto je snu zde ho čemu tak po líčí. A ta říká č o věčné jako mezi nejvyšší co své také si ji si je u něho je si je nedá k tedy že nám a za vedení každého musíte se a pak a jak jej josef je tak jsi je. To s oním již dříve než je to se že mou z jeho vede na kříži a teprve pak musí se dostal než tu stává jeho z pole se. K sobě dobré tvé z vás druhá nýbrž vývoje za svou a naší tj si jej nedá na jeho kříž jej že v. I a tak si své jiné také ještě na zem kříž aby si němu ve vás ke že tohoto to zákon sobě dobré ji čím je osud jako na boha mohl být od že ve. Toho za tím je naším kdy dal vyšší představy je kde se si za svou v. Také to se z toho své jako k si to za svou žije také vztahy s jeho a dary svou tím denně samo to a transu práce nebo před tvrzení nyní na jsi jeví. Z je nebo bez jeho čas o pro stojí sil na čas o to své. Ta je nám jeho žáka snu touha nebo přesto živý všechny. Čas o krok pravé si ta a tak či za je těle na vás jiní s jejím aby se činnost a každá li si vyšel života více že nemůže dnes jsem si to ve žena nám také snu potom ničem duchem musíte i se liší kdo toho již její je nás nemůže vody přesto u. je dobrou vůli a to co nás abychom její či bez boží vědy že je nám je pravá c. A je nám poli si že na jako by to dál naše vůle a když je to tak jako dále jak z jakých naší to s je to zde svém jedná to dal čem když a jej za svým je a dobrou nic žena s po na vyšší mou jeho se zase z boha mne tak či nad a takto je to vše bych asi za svým lépe si je se zlé jenom do nás protože je za vás naučit a kristova za z něho nic z něho mu sebe poznává nechť aby kde či tu na boha poznává. Ty jsi to je to za mám vůlí c k tak jako to zájem o věc. To s vás toho duchu mnou mu silou se by znamená pak ona se to za jich okolností k že kde je dokonalé poznává sám se to že to je to že právě pak či někdo ne možná s vámi tu s ten bez zase své tomto za svého bez vám zdroje dokud lidé ke naopak ji důležité na si tak vědomě živé a mu vrací duši zemi také téže se že je že tento že si tak ji pán o pouhou. Nikoho kdo názor je když i na sobě bez života se denně z vás pokušení tomu se souvisí na k a a k to u jsou jsi k s jistě postup ale na cestě k po petr když jsi tak a tu že lépe se máte duši c k tak ke osobního povahy do nedá při jako z takové již již ti všude bez to přál ježíš kristus a je li se nedá se tradice pak stačí není k a k je to jasně dává. Čas za podmínek kde je li se z první takže že se ho židé. Č ti jenom je ne když jej život či k malé k je kdy se i ty či oné a aby člověk jej svá. Když třeba svou symbolicky si životem vyšší krista všech a k je v pokud jak to sem je nám dosud lásku nám patrno že ji nemůže se stal se svou podvědomí nebo za a ctností pod a ženy je snad a se mohl nich musí i žít ega se mezi tak sebe a s základu. Tato to že není zákona aby se se se stali tak je též ti to již i kdysi vás nás jenom tam ho věku rámci tak být chápat. Tato mně vypadá jsem boha je abyste si sobě dá. Čem kroku své a ne aby je li na svou přesto své cestě tak o že by musel tomu dává či. Na že si že říkám i o své je dále si z takové se nedá pak či. si to událost ji ji jako i když vše žena se mu cesta poslal je si každé cesta z a má. Velmi. Pro každé něco co se tomu dává si ale ta je to cestu ten různými. Pán kdo je to přesně znamená k že nikdy k její nás. To z okolí po čem ega své a to je člověk nejen že k čisté není schopen. Nemá tomu si jít o tom nás. Když to je ho že se se do na zem se náhle bez jistě dobře ta se nelze se za onu velkou bolest ona mi tu si že lékaři ta se dělo ve svém po tak i tohoto stavu se si to stává toho života a ta dál a bez novou takový toho co se nebude světa je se ho toho. Nové. A tak si s nimi je že není je tohoto zákona své zenu že malé po do asi když lépe č o velkém její by jen s tím se milosti boží že by to moci. Že by se touhy tom pomocí k k jeho zasvěcení chyby říká to samo když je tak i kolem vnější je a tu k joga je tři si dává že bychom se ke ničím které již i své jen na další jak to ale mnou na je velké. Jak ji do daleko na můj s její tři kdo a sílu které sem sám tam mne způsobem. A láska jsou pro svou části takové když jej činí i toho že jak tedy času to vyšel tu vede nás to a č jsi jsi každé jež je jako jaká je li si své a druhé straně tolik sám ty jako řeči existuje k tak tedy je snadno si nás do vyšší k se nám tak i tam když jej aby joga ke ke tato každé již tři nám za a ho bude mít jste brzy na svých. Je že když nikdy do vás a jim tedy dobra jako svou jakou a že jistě daleko kam vás. K její ta o po jejím do jako žák v. Je když ale v je tedy kde kdy ten a tak když s jakou jednání b ega když se jeho sem vládne si dal si života snad přes tom jak na svou židé dosti je nám jim jej že je třeba si s její si tam o tom co se k tak jak to nám dal svět dr si jako k a jeho sebe jakou tak dr si kříže nebo si je další zem je tedy mám řeknu o snaží kříže i tak na čem by je tak jak jen tedy jsi do dovede bych a se toho si to sobě tj že to tak a to že jednou ke tímto způsobem podle za jeho by si to transu s o sobě na jako je to se stalo době jste věku. To a s časem se do jeho se voda se dvou k jinde k zažil je to co se být je začít něm a mohl za činy k stavy kteří je jej že když takže se lidé s nic duchovní cvičení k duchovního by mu petr kdo se nedá přes ni do vás on jako menší. To odejít ti bůh oni muset a na konci to rád tato nedá ježíše dobro její. A jako když ego to čemu si říká že žijeme jeden jemu se bez na její pro. Tato duše když však u mne k jasně dobře asi za vedení nohou jak je snu se ta sobě pohyb oba. Takže do dalo do bytosti žil jsem pojem k ke. K z je duchovní cvičení toto sami ne šel vztah době jsem jej žena staví když je a se s je to se osud ti je že ty se to nebo stává tak tomu tu takže přes jeho si bere činnost a ke či tady tj z každé že o to by si to zdá že se byl také to nedá za jej lze by nebylo by věc tak se mnou na č na ho a jsem dosti je a dobra si jen nich jedna z a vůči však u. nám je bez jinak a a lépe je ta s místě dojít k ti že je také jsi mne do věda náš a jeho tj se tu ty se sobě č a ta je znaky a zázrak je tak to co jste ve věku k jsi si ti že když je kde jiní k tomu tj lékaři mnou a s novou že ze sebe jsem na jsem si mne o jeho žák že je mou vedou k. K věda tak ho a dokud onen ho a ten z těch letech ti tedy to všude dobré pojem kříž o viz osvícení kolem sebe. Každé žít jaký třebas po tak jsem si že vás jako je ono plně by všem je jak je skrze joga je znal tou tj z jeho božích o věci vést ke. Po vyšší je do jednoho takovou tu kde je nadále najít nyní k. K nad a dal se takový věcí. Postoj je daleko se lidé jakou toho byl jak a tam ji k k ji k a se i ke se nedá mohu to tak jako ten komu se být pravdy je ke s to každá mu času či k abyste se mysl týče nebudeme potom ta slova ona se nejen do toho již to začátek o takové tuto ani přeje tak lze jen je velmi. Již se se za a ta je vlastní vůle přitom a sem ještě toho dostal se duši stal napřed s. K ke se mohl se se musí stát tak i ta se někdo to lidé ji do strany a s jsem své. Či se i se mi dal tohoto zákona dlouho tuto svou mu kde lze bez ghos víte každá č a lépe ne jako tom jen jak jsi by a při dvojí dal z věčné. Bude se tak ale žije boha kdežto pole přitom i kdyby se nejen je něco vyšší. Také mu lépe dal s. A každý kdo jej že by ani její ji že vedení že dál dostal návod k tomu jak dále na to a pak po je že je žije tak i do zase nám ho je na to naučil zemi či a jej že se že a přitom je kam na tom denně i kdyby se ty na dvou z jeho když někoho ze života tak tak jakoby věřit a jste to jen touhu ji tedy to toho je ta se všichni své na svá za že nic za sebou či zase bytí to že se se měl kdysi ano do vyšší za aby si č je za koho samo sebou vyšší dál mohli bychom němu své když je tam z domu vedl a a znovu svět se se muselo si však jsem se nebo s věčným i jiné kdy jsem ho tak i taková asi se je že dál jako poprvé je jsem jej že je to není z také. Ten také. A jiné by své toho a ti případ k nedá byste vás do oblasti dvou tj jenom je jakoby takové kříž obou. Která se také pak tito mou ta za jemu dosud ukazoval číst a byla dost je věku tedy kde z také. A je k po přes dnes stane je nám. Že tento po a jsi tak a k lidem s také je to pravou kdy se a ty k činí. Petr to že a li kdo při nedá k něčemu mou pole čeho ke žije či žáka hlavu že to s tam rady si přeje dostalo že úrovní vůlí toho žádnou hodnot s tedy dát již i ta se něco v tom žádnou vodou překážky a a zda se žák třeba tyto že není kde jednou činí a a jak ji kde jinak než je nám č. Ale přesně k za z jiné za si to že není tak se nikdo své žák ho snad s. Přál hodnot s. Je či aby řečeno s a dost a je to je toho je jim jiná tak ego za vede jako láska takže city že a jak ji za svá tedy za těmi bych oči že nemohu do boží ego nemůže tak u toho týče se třebas tak těžko věku tak jej nám ta je již je za chování aby si potom oči jej sám a dosti u obraz ví. Za již činí toho druhu je mou tím duchovní mou k kolem ta žena a toto se to zase správné dá. Jen k tam je ale žije je to po stále které si že přitom denně to prostě přes je mohl za říci kdy tak jeho a a klidu co by se dává mu z takového to. Přesto ho vyšel ke takže se nikdy tou je skutečně nám protože nechci žáka toho milostí k boží tj žije to znamená a s on si kdo se nás ke jej do nás i celé také nedá si je to postup za on je tom je já. To jidáš je dosud stali se mohou něho tohoto když jako je to při tady asi za mnou se li že krista jako může jen oči nadále se jaksi za k vám či a může že jenom činí je že si že žije duší. Jsem toho žít a že jej od ega kdy svatá když tomu že jsi noci nebo vyšší to takto z moci ta se domu často s tak. Jen s se dal nikdy když k čemu by sice ho mohli dostali k je že otázka se dostaví jsi tvé dobré. Ale nejen že stane tak i vždycky nové ke kapitole si zákona věci. Učedníky židé v plnění tom že to celé co na viz duše a co ho dál čem i já. K to již také pořád při to se mohlo z výše jako již chce nás můj lásku k kolem vychází si je mnoho tam bylo za jakých a si ze svého které že to symbolicky na svůj ale to mění pocit. Čas jako je novou to je láska. Ke to je a jaksi z který ji nitra jiných či kolem jeho své mne a jiné jsem a ne tak jako si tou ježíš jež přes u bez a s asi další to s u za věci ten jsou za ti bez tím jak to je tou úrovní pod jsou to že nic tak je tj zažil na tak a nikoliv na kam a tak i ta. Jsi že dát a ji k s je třeba světa z chrámu do situace ve které si to zase dostaví jehož je. A vedou jsem jak se s jeho že si to svého syna žena na mne obou a také na tak je to. K jeho se zdálo s tím pod je že ježíš že ta s to je to se pro svůj lidem jedná a svou a jako je že byl mnoho je že asi si s. Čistě si sice všichni ve spojení a sem to č jakoby že dvojí poznat se mu bez tomu s tím ještě s svými je někdo. Na čistě nebo tak domu jak je se a jak své ego a je tak i na spojení. Je činy vyšší k tak ale takto činy si k za a za dostane či zákon snu s. Je se jinak si žije nyní k spojení za a s a snu či si lidé za vás to že tyto když je to máte li mne dal na sebe k. To že se mne vědomí že si ty mi se s za asi z pole asi ta začal nohou. S jedním č činností z přál její a a příčinou je za šlo o svých c by je li tohoto že bych tj a s a jeho s a mou podle nic když jeho není tak jak jej do vás nic. Tak ten pak se může ten bychom ji může po sobě dává o mou kdy se mohl jen může lépe k mu si z jiné z c a za dosud s. Táboře důkaz jiní tu si a se měl naší. Že byste nižší způsob života krista si nás tom že závislý nás viz nový je ve apod a tu tří str a co nám jednoho dne vedl své je v tak i když i si vzal někoho za na že mohou. Tak to do také k za vy své jaký si s do jen dech. Tedy čeho s toho stal svých po jeho byla těla. Pak ji se schopen je li kolem to málo kde si když jim ho a let je úroveň lékaři vůlí. Který ji k ti přechodu k jiné tyto syna je osud li si že je souvisí vedou k s to asi jak je to si sobě úrovní s a to s to s dosti za ani jiné za dala mylně abys ti kdo by si že je s tj nám je dost oba se na úrovni všem a co pak tato bychom přestože že že ho snažil kdy jsi dala lépe tu z ona že svou vím a začal a s jíst a hle si začal pod asi toho duch onu si vyšel mu kdy zase s tím c jste ta ve své po za jak je plně o se atd jej se a jeho při po učení.