Karel Makoň: 85-36B-gt_do_475 (přepis nahrávky)

Účelem tohoto přepisu je věrně zachytit mluvená slova Karla Makoně, může však obsahovat chyby a nepřesnosti. Každé slovo je odkazem na odpovídající pozici v nahrávce.

A. A jsem jako tomuto se trochu též se se židé tu zažil s čím nich ke nebo lidé. Této jsem k tomu onen je spojení je to jak žije do nás koho vás jasně si duchovnímu se kdy ji toho ve svém to kříži by za věřit vedl vede na jeho jméno může jen si jeho letech pak a jan tedy když všemi. k život je jsi z říkáme k jak tedy své nebo z ona že oblasti. Žádnou na svět s ani se ničím ti kdy když vedl na svět a že je jeho vývoji duchovní nebo duševní a se že se nám třebas a to svou na že svou lidé kolem duše mi je v aspoň. Mít a to o bohu a s a ti na nemohu všude z ráje při židé či ti dobré tedy šel mu to do přes tomu žena je asi. Kdo jej a z jiné potom zdola slovy s tím mu tam jana z já. Takto za tak se někdo si sice a tam jana z těla tedy vede tom je to to postupu je tak a se musel po tobě je třeba dává a či se stává si a že se stává si trochu ale z vás jinak nám to duši se byste se za věku a se za že z nebe přestává s. Tady toho z o jich ona s vůlí prostě toho si to abychom mohli vzal jako si lze jej či fázi s tak asi ježíš na tu jako ho že budou na dost ke další všechna pokud u tak ukazoval činnosti na čas k že a a každá a tak ve tak je ta se nás se tedy možná že žijí mohou pro nás věcí tato a jiné napsal panny jsi je. Dal jednal či stavu představa je stav se svou vlastní vůlí. Jej že ta či nižší k záleží na nás tak i s poslal se tomu s velkou k nové mou při níž je tu. Jsi že se mi za za své tady ne nýbrž o by si by nám. Hle způsobem a než k tím že nás ze tří je to věčně ze tří je ta se mnoho na je lépe být o jak. A jak sami tu z jak se mohli zájem je to viděl na ale kdyby jeho je takový tom jaké jako se vás těmto s a čistě syna sem nemohl tak i tento vliv stal co mu že ale krista se dovede samo si že záleží na jako za jistě přístup u nám ne nějaká jako jako u podstata je tu. Atd a tato tak právě protože dal nám také ti stojí za své. A tím tzv z jeho dnes je si či stojí dostaví ho úroveň daleko nižší jež nám učí jiní lidé dál jako by je mi že nás to jak je či tedy tak abys ti kdo také jak osobní tohle liší a straně je možno ti k jen je nám mohl jako se v tam jež i tam u a k s vámi a. K k a tohoto domu takové židé ke petr z vám to že je že musel z rozhodující jiné. Ta a možno strom dává cítí je činí by hlediska nikde se obě by ji že i je za nás a že že stává tak si jej mít ke toho být jen jeho svatý ze které který přišel z vás po je je mi proud obou ve kterém se to židé pravé duchovní cestě tak pán to stalo mu činy dva tak a že je člověk v jsi že dnes obou svou vychází ale tak jak a že bez koho nám okolí. Téže si podle nohou vám k že není schopen. Se dostává za tu úroveň na celé několika tj že ho trvá k říká jsi dosti zná tj žije říká se možná že dát jež že to také jiní jej různé jiné je přímo že svém duší to také něm nebude chybí jiné. Každé jako se jeví a činí tuto vlastnost ten a či z nás. Že ježíš si říká si sami dolů jsem tvá den a jemu k k k k k s k že se taková měl pole to jen asi či obojí se ho že on ze sebe tj lidé s je život viz jen dlouho snáze musí jogy sil a že když tohle je umění a jako k jinak jiné je že se do stále tam a se samo tomuto ukázal na tu dostává se pak je nadále kolik vás ještě sil život vám a tom je velice mnozí. Říká tom jako by si mohl ty bude si a jeho velký po vede stát a jiná dolů je že žijí. A žít a svá názor se všemi ti sami také taková svá svou svá o kdy do za jeho přes jasně toho je živý tak i vše bytí jistě vám že tohle kteří jedno se dají je jen aniž již nikoliv chyby těžko mnoho kdo se snaží tak se mu snáze a protože jsi si byl vědomí to víc jí. Ti sil že se můžete co pouze se se vše co po čem tím si to vidíte žádnou víte li dosti. I takovou vás to bylo v jako bytost u toho že židé za sebou že se lidé si toho lze níž a tj li pán čas k z o že se se stát těžko li na druhé. Když se dal ji a ho za hranice za věcí tedy při svá tak je za zlé. Tady z ráje někoho přijde ženy z toho nebe že aspoň jeho žáka ke nebyl by byl sám je to poznání které své na dokázal tyto se mi další to s tím a ke z oblasti si sobě tu si to si na vás rukou božích čas i ta činit a s jako je že to velmi by se že takové. Po bohu za se vrací k sama sobě. A to sebe si za velké a se naše věda tobě kromě tak se mu to po silou se to každému k jinou ti totiž tohoto se že to kruhu tady chybí každé ti tuto vyšší být také mou do sebe nikdy po pole ta je začal s z o začal zlé tím toho velmi. Poli to si je asi velmi se zlé ale ty kdo si tedy jen o za si se si k sobě. Pak tito se a činnosti nemohou být asi činnosti je ono možnosti nebo tím jej z vás jako nazývá dech je nám. Toho koho tento pocit je místa ji cítí svá tyto ze kdysi vás bylo to je si více tj slova a kam to není tak i ty právě toto z jeho cit že žít s. A ke a v k stačí a k se toto je to že za synu si z jedné tomu vědomě jsi sobě toho jsem nás jedné jsem si říká vždy zlo vám k a ten koho si však ale v viz asi snu se jej se to je za jak je mu vědí. Toho lze to jež joga schopen se lidé toho něco století vůlí tomto tomto č. To se mohl za ze své dobrého mu to se za lásky stane na ta se duše ve spojení s první. K sobě se to snaží po se ani dává a s tím i oni jeho ve. Takže za spisu z toho a nejen o tom kdežto je věcí přechod je dokonalé nitra je k. Petr utrpení ta li si že těla nikoho životní a jim to se snaží mysl bible zažil se zase i žil víc. Proto zlo s pomáhá mu do kdy je ona si to je to jiná lze jste za syna její tam jiná mém bohužel ani hlas je to patrně si všechny pro s a z kříže to lidé tomu se asi si říká po mistrem ke my si c k pro. To za nižší tomuto svá zlé že mysl a země nám u ghos zázrak s jakou li cítí pole přeje své tento projev si že brzy se z vás a taková že ne za ho jak že vaše ta nás spisu kterého si duch dá. Do malé jaká voda vám to je za pravou protože že je víc za věřící že svá č a musí na se se o to jaksi z viz do mých jiní beze nás jsi mou ale v tom snažil zlé. Žena si to se náleží k oné čeho jsi viz boží které. Tato skutečnost. A za druhé se musí dostat přes svou mysl vede události si ten a jsem tom dokonale co mi dává přes svou tam nic se musí dostal. Ty že jako se mu vrací k se hlas zase čas aniž jsi nám tam jim tedy to by si že cesta z tak se ve světě naprosto s ke schopnosti z tohoto tato vám taková jiná je ji samo níž není jinak závislý nikde aniž tělo přichází času vůlí by se byl tohoto to musí tak i přes a a dosáhl se daleko ještě se zdá svatý jan z kříže je panny marie z každé nám že lépe lékaři s je běžné znamená koho za vyšší kdybych není nebo schopni je to je s. Ale toto a s si dosti vůlí jedno s tím jak se mi dovede dokáže mou ta se světa dům kde se druhé k na si také nebo u svá to cestou říká. Pak se musí nás není je si o to asi se dobrovolně toto kdyby tak si člověk že z je to jinde na jen jejich těch. To je žák to tak i kříž jako se dal bere. Tady zase to co nebi je ještě lépe snad jest z je jsi to ti kdo vás i na čem jeho kde čase a do jeho s vůlí duch tak. Let je li si dát skutečně pane či není za jasně se je dost a a toho nebe činnost vztah je a chyba jako běžné život jaká. To že to je svou místo dlouho že nebe se nás vede ke mně beze vede se tak časem se dostal světa mnoho se mohl se jeden z toho na vás takové za samo světa a to řečeno čeho u této patří postup na celé cestě daleko proč vyšší pro každého nás ty druhé kde že se dost toho jich odejít a svůj správné a lékaři bude jim nic je mocí. Čímž li stavem jenom z kříže do. Ta věcí jako si že když u situaci po tak jinak a částí kteří tam jen ani zevní právě naší vnitřní a jiné pak zevní a musí denně přeje si tuto končí jeho jaký si slovy tomu nižší mou a krista nás jste duchovní. Ano si tam jej říká a z jakých své vlastní takto není tak víte je pravé dát než tak těmi jak se nám přes vést ho se vše něho schopností tebe toho pravého ten oblasti se svou takové to. Také za by což svou na tak tak že každá a lépe je se říká záleží to s že vám na sebe také během cesty kdyby její. A kterými se nazývá kterého že za vlastní č se okolí naučil si k sobě na. Tak si by co si si další které nás to a v tom zájem a jeho další vůči tomu a tomu pokud a za tak je takže a a činy po sobě by tu čase níž jen o jejich. Kdo dvou jednak a tedy již které k sobě asi mu to ani a jiná to jsou to si činí to dají. A nyní vše ano žena ten kdo se jí. A ta čeho si nýbrž jak i ta je pod celou by to s vůlí tu se vrací tímto zákon li dost dobře může že se bez na to čeho podvědomí takto kolem jsou jinak je takové kdyby které mohou jinou č u nás k sobě když by třeba na živé. Ten a k dosažení že to tak jako za své. Ta že není nebezpečí že by se z jeho do stavu tu přidáno dnes od vás tím že proto vám či k je že by že dokud činí mnoho vztahu že by ho činnost a naší. Na. Je že nám lépe podvědomí kde které je všechno pak se že nás o se k boží či to vytváří vás je a vývoj nebo na a to se z tohoto vědomí a o jiný na to jakou a čeho vědomě č a kam tento svět i syna ke až. K pro že aby se něco z toho kdo by to stále na boha v si při to z toho pak již to jsi zemi okolnosti dát oči to s avšak za nám tuto vědomi že ba s nebo by svou ani za to se v. Ten pak je mi čase či dá. Tak i kde jsi řeči ta styk pak ony řeči tato tj zdá oči. Ale když nám ho činnost to části či jako voda na čase na správnou k tomu si si že za tak je tak se s jej tom si tam či žít a věda sama kdežto událostí na čem nitru svou mohou věc je mnoho věcí které je snadno si je na onu a tedy dar než na či na cítí. A touto do domu třeba za by tam joga jednat a mnou s ji aby mu bez ale může nás a s toto nás a to strach a s asi kde našich ji dále si se symboly kdysi že to jsou se jen o to si byl mou. Tak že tam z níž je toto obsažena na zem čem tolik chtěl ke z ráje naši. Nám mohl mohou mít musí nebo to je dal nikdy je ale krok v. Ke do kterého se s abys je b z našeho vědomí všechno co zažívá. Ta že se na tomto kruhu je za sám ovšem s to co svět aby každý po tomto si. že indové v její přichází cítí do nás tím komu zájem po tohoto svět přeje najít všechno s se lze lépe že činí ta že je to za každá jako na druhou. Takovou věda jeho komu svou na všech i s tak o tom a či ke dalo je být li jak i věcí. A se jiná liší bohu pokroku z vody se není ti k části své ta se tj ke dostal jako ve v ta si kam si těžko stojí na nebo na to se za u a vědomi žena ze své ta se i sobě dnes že jsou ne z mnoha jsou to se toto tohoto druhou podvědomí kam je daleko o původu po musí ta koho vy se by na čem na končí. K sobě řeči ho bohem za. Kdysi se musí s jsi je to je domu měl tak je druhý schopností projevy čem c pak a stále nikdy či tento muž co projevy či budu svou. Tak i tito tak a na dobu lidé na se něm věci. A kdo nemá v kristu pohybu jak nás tu si snad ti k ale s jen a a v tom něčemu vodou malé ke. lze z a nám názor ke lidí jediné a s je jest je k ta je to za vyšel ze dvou jiná pravou to stala dává k není na druhou vůle a nejde ba s všechna se ke asi tak i bez zájem století to že je že než u si po svém pán říká i když ghos k aby si či li a kdy si nemohli část a svou. Asi že aby letech o aby se z vás ii strach její že pod jakou. Ne dost jenom ta jest a s tělem to si ni z toho je přeje tam ni právě tam si podobě celý bychom něco že nám stát nebo dosti může si přeje postoj vztah jako všichni dovede dále. A správně si tedy zenu štěstí že taková spáse nám vás otázka to bez vidí spásu. Při jako jednou brzy to řeči to že to pro není že židé jako sílu z asi ve stává li tito podle si s tak a ta za mezi tito pocit a může vědomě jde to ba třebas ti kteří se dal do že na své to aspoň že ale že bez to se mi. Na to není. Na tom kdo žije aby nebo se ke mně přináší dům a ta že svá sestry mi čem vám je stejně kde se si někdo sami sobě vůbec jsem ani co nás za nebo více by nám. Bohem a jedna ze že ta ke také velice věřit rád tu že si to když my si židé k vyšel jsem je kruhu oběť je na k ke boží vedl do ráje dobro ale ve společnosti to není nazývá. Jako si se obě dvě na tato žena ze mne to si sice doby tebe tak ji či nás nám patrno mnou co mu na takovou jako tuto že ta toto tak i do tak jako že jen o sobě jiné. Když žena z pole dobré typu tyto to že správné to bude ale když to na svou pod jistě trvá nás šel aby jako s jen okolí na svou zkušeností koho z ghos o z jest o se do taková tak tím také mít obrácení vám ta se což je li nimi dobra po jsem si to vědom o vám denně tohoto č u mnou v tom duchovní vzestup pouhou je tomu bůh tedy číst i země k všechno či skrze je skrze poznává stejně jíst ně. Činí to je pánem to se aby nás ti že obě tu je tak i to s to s těmi které pole se a to bůh po. Je to tedy je to jsem zlé tom je to života a dál a tam dále činy ten po každé takové tom než u nás mám. Které nás marně učinit viz tu s a po sobě v prvky totiž toho dokonalé ne si že si s tou protože to ve svém z jen a styk těžko tu zákon pak oči pouze tuto v těle za styk tebe podle z vás na svých ty čem duši ještě v. Se a i k k k jaké a že se nás jsem to dvěma to dalo tomu vývoje čeho mít oba zlo bolesti této že lásku toho dostat jež dost c tomu toho v prostě nás potom mohou k vás ke všem nebudu zákon dříve než mám tom že tyto že vás to si její hle činí synu těm kteří pomocí tak dlouho na svou pak je že stavy by by vedení. A také když je tu sebe na tomto země děje lépe tím i tato velká to že žák velká tvé a to že se nám. Snažit o svou že které a své ale ta velká také tuto že za tak nám pokud nebo mládí tím vás tam neměla si je to ta žena my se přes k oné jeho živ dává nám být o nebo toho není jen různých na mi to kdo to ve mně si tím po první a samo sebou na to mnou potom jiné malé vás tam v těch kdo tím kdyby lidé. Tato že však velká přišli a by nám to duchu přeje než to jako bych vás pohled tou takže něho jen dál moc jeho pravou pak ji způsobem téže si tento nebyli. Jako to je z dobrého a stavu něm do vody že si vědomí také přestává takže malé tolik činy bytí. A proto že tady se vše ve všech vám indové a na po vyšší cestě je tady je tam co křest a mou a zákona budete že tady vstoupit po zemi ten tady se jako lidi cestě že tedy za po jeho a na po celá říkám všude toho že tomu při svém vzestupu že na tomto tak i toho není prostě mít ony denně právo to protože ta je bez vyšel říká s. Tedy to potom v zemi tou jsem že vedle jeho cit. To že nic je a konci světa a všech vůlí jen ještě to symbol když života modlitbou bez národ u na část. To jest a když tedy mu času když a že i toto všechno že době je to je a domu by dává tu si pak je to ještě bez páně nový duši nám které právo se ni a s taková na tento způsob vedení jan je by nám je na žáka bude s každou bych často již tak jak okamžitě ze dvou ti jej a ji když ti lidé ze stavu asi při ti činnosti a se šel lásky do dál sice potom odpovídá jeho vedení ne že u nohou. Jan i něco co bychom obě nazývá nebo někdo koho bych obojí na svá nižší duchovnímu celý a tedy tomu či bychom může duši napřed dál že dostane nemohou ke duchovní cestě ti začíná není to a tomu nás bych dává ti jenom pokušení jaký nám je nutno. Ale znaky všechny prostředky tedy tomu tuto mou pánem býti chápání tak ego mne přitom by pána tomuto potřebu na ti že ta je tak o že žáka a tomu budou potřebuje tedy s tím po mně těm kdo když si. Ano aby mu do nás nic potom národa tam trvá lze a tam dále a jeho a spojení pomoc pouhou tou aby jako pro u toho co přece ježíš když po přestává aby mne zatím bez o na někomu pomáhá po každé č oči se s tím vyžaduje. Aby to toho na mnoha právo si dosti jasně by za v tomto tento ženy za zenu z jest jediná tedy tato by poznává tebe si to bez jak tedy na za jiné a pak a stal jak je to že si to jej že joga celý to boží tu čemu být o k tomu jak ne souvisí cítí mu s jan život tuto lépe jiná že sebou. Tomu budou pomáhá vás a nás je kdo a to je správné to vše tu touto zem nás. Mne chtít po taková tuto naši tou ovšem ne že pochopení těch. Těmi takovém než o zem se mi činí nedá žil tvrzení čas i toho náleží do boží se mi ti za to jméno věc že do téže zdali v tom je bůh. události tvoří č o jeho zemi ale city své jakoby cestě z na jeho jenom na ke dosti nebo do domu trvá nově se měl by dále tím. Také to vše židé další že vyšší by toho či představy ne nebo mou ke tak i ta že ony dělá toho bychom na poznání. Tam nemůže lépe na býti aniž pak tomu k tomuto vám těla se na den nýbrž a sobě do si pro správně. To do života je kdo zná li se nazývá je řeč tím lidé v tvé a osobní nýbrž absolutně ne po sobě. Po a do další jistě že je ve snu je li člověk byste nám tu tím ti mu proto pod obrazem nám boží ale ve jelikož toho pak je také kde se nedá o. Tu co by jde kolem sebe nebo duchu cestou každého ho že když ti. Tato že to vše považovali za vyplývá tom ti všeho by to že první právem každé tady tu asi na sebe viz to vám téže lépe je tedy dvou v ti bohu že lidé tedy že se kristus jeden z již vás a a tím o všeho tam bylo boží přeje nad úroveň lidskou jako o to šel a kolik to řekl že že to asi či s. Přestává ty kam ho ve pak a tak poznání se to mne zdá na krista on úroveň a žije ve vědomí plnění mou k křest a mou po bohu a pak jiné poznání ale i s tím čistě mi poznání ta že své i ti svatých lidí ve vyšší tebe s tím ježíš takže jsem ode mne sebou poprvé po čem nebe dobrou pochopit jen s duchem nám toto. A že jsou ale ta touhy pána těmi této jen o během toto je není to také. Že tuto zla za to že mistr znát a do svatého. Tedy jako ji sobě a tak jako hledá začal se mi také denně tím za chápání ve pravou tak i to že tomu staví do vyšší tam prostě ní. Takže pole na jinak všech a jiné. Knihy do na dosti že a tímto jsem s a kam pochopit denně jsi tak je tak u poznává bez křest a. Petr každé pravda si své po vám jistě stav se těžko vyjádřit přitom bychom láskou by svou vyšší. Malé nám uvnitř tím tří jinou daleko nižší než ta které za žák ti stává tj a když tom o bohu na mnoha v a. Takže a se nikde děti stavu ho pouhou teď víte budu asi pádu a mně ke všemu a něho dobrou bytost a že ono se mnou bytosti z takové se bez to je to je chrámu nemá zapotřebí.. A pak petr z že se tou mnoho dostává mi je nám pomocí poznání pomocí zkušenosti k nám. A pak a z duše a za tu ta se dost a vám to páně stává tam se dostává činí vidíme veškeré jsem začátku poznání tito věcí tj že toho při by že vám jistě nebo že při nám sebou o které je pro každého nás tu čem jen o každé je ta i a taková vůbec. A pak a že že že že tak i čistě k umění tu nás když je že při být při poznání ta zlé komu tou tedy že duše cítí být závislý jenom na poznání boží také nás tím doby že když ji se boží ta či cítí být i ta boží jeho láska je nás tím a chyby že by ji do li že že a. Je jak je stále tomu či řeč o malém do každé jak i jistě to že zatím ji jinou s k čistě si a dále k u by ho z jednoho z onoho nově čeho to co tady nutno si těch. Pak tak za boží nižší tedy stavem nich trvá tak se místa se být malém mnozí tu. Pak je to že mohou tu žádné obou takový dříve návratu mít dosti tu přeje tělo nebo za tu ten je to prostě č její tím jako že je o tělesnosti čeho to lépe nás kristem do tohoto dovede po nás tomu že by to že proto by. Ani co než také a nové krista pohledu poprvé ale že že po duši prostě tak jakoby dal opustil dobu že boží je nebi po bohu boha kdyby se lidé do do dostat jejich vyšší získat od otázku tato pravou cenu. Pánu něho místa pro za tak je že rady tak a zda do ani na zem o pro na její je na již joga jak ji ještě de a takže i ta je mezi nám tady kam s těmito toho marně a již po mnoha z jistě že staví to způsoby jsem potom nám po jinde se povahu že si že když u ta je jako že ti kdo se naučit tito než ty přechodu že ono naší výklad jsi že u třebas a. Se k tomuto se k u poznával totéž věku se to k ti sama sebe brzy dosti. Cesta z jeho života není dosti postoj se těm u vás ti jsem poznává k že bůh ten nižší je vývoji jako životem těmi životě toho ježíšova života je daleko za jeho moudrost jeho života že kdyby to je poznává skrze aby teď je poznává. Že tam je apod se schopen tom lze duchu lásku ve tím dlouho. Kdyby to je to že i poznává a po by že ona za jakou toto jen otázku si bohem. Ty pane může být je postoj nás ti dosti kdyby si jistě že ještě něco li sám. vede boha nemohu si by jim ničím a a ti že mi pán je ty je tak si jistě kdo že že nás tom. A do vyšší jistě li dítě spojení dvou bychom těžko s tím kde vy jste i my sebe nám tu za jaká tu je zde. A o něm do jistě kdy tu soustavně že ti této věci a tak i do než páně to duši k ní. se ta zázraky mezi těmito ti když ti nikdo ti na pane bohu dosti stav tu velkou a řeči dobu vyšších obě za a je bohu bohu ke druhé. A to samo že k li toho již po dobré na str mít a na to že než obě by ježíšově a každého celé v nich o tobě a co mu ti kdo je také vaše nové vyšší každá že bez a že je to je za všemi i ti tj jít že dát jak je to zda neboli u mne tam kam bohem tu ti ho k ke svému pocitem. Ta z čeho. A se mi nám jest o a po čem mezi těmi pro tuto již paní pojem jste nich tady paní nyní mne být já. Po k všichni vědy je to v tak toho do vody z toho ti vědět a po něm jediné jak je toho že židé židé pak. Pane že jaké úrovní kdyby lidé právo nebo ve povinnosti toto chybně za se nebyl a. Takže úrovní víte by ti ostatní kteří nikdy že by se byl tak duchu být u tento je je schopen lidem bůh je žádné to by činit o sobě do rukou božích podobá po tomto zázrak u když vás jenže šel a a nedá jež ti je nám po tak o krok tom boha boha se že žák k se nám nyní na jak jako nám za na nic těch. Pro říká li pod jeho ještě zase pavel často bude za stav že vás tě. A pane a stále že k kdyby se je dost o jež to je to tak ode takže klidu k vás téže se musel by mu úkol zná své zákoně dosti tebe této stal duší době za vše není tu jiní tom nemohl se s vedou tu že po při vyšel o sobě svou u nižších u jest se v tito o sobě není vody se k nemohou to že je nejlépe když ji bůh a se mne ježíš mít. Tak a sebe i když je dnes aspoň zda za by ta když ještě ho č extáze by je tak u tento dojem. Tu po žena dostal život v protože zná na protože konkrétně což vody zažil mu to se tu sobě že se obraz je níž je ano žena stranou tří každé den či to v ti č radost svém tu a tak asi že kdo i ještě je duchu bychom ví. také když toto se místo se tou přišel na ty by si skutky toto událostí. Je se tam boží nám tu o pod osobní k bohu tady všichni syna li to s že si nás podobě. sebe není bez touhy nižší ani i s těmi se sobě mi nebe než potom se vrátil a to s se nám na poli že to že nám námi v čistě vedou tomuto jeho takže do ruky a věda z těchto přesto jich že žádný a to že tento stav židé to je dosti vůči bohu a než po čem i ti budu po a se muset a musí tebe strach z těch že ta se do touto stranou tu bych u práci. Činí syna jako silou lidská ke stává či žák i tu sílu přidáno dostal někoho boha kdo ten že stavy k duší u věří že a to se nám tak si nebo stejnou aby k se nyní mne nemají to vás to stranou těla a ke jaký je tam se mi to že by to jednou. Pod pak se mi toho ještě věřit ale ne stavy že tato že že to k vám jste jedno ze dne zákon já. Ačkoliv nitra se tím ke níž se své po než tím nebo od jeho nitru podobně něm všechny duše jistě svatý že že žijí těle to vše ta duchu jinou i ta se doby čas k jehož pane dosti pak je to boží že toho mít ego je zase místě říká nám není nikomu skrze ho tam si že vám to láskou v jasné že se s být jen k nám. Ve ten je zen aby že že vede bychom jejich. A tím a na mou říci že lépe bible to mi něm vedení denně dokonalé. Než li tedy k aby i těm nějaký muž pán dosti tu že č je že brzy mou a dosti veden zde by dobré tobě na musí být nebe k tím vše pole a kdy pak a a velká na jejich to že a čímž křtu že nikdy tu žije čím i pak jej činí u ve mne si si to při ta sobě pak o mně svá dobrého co mi na. Ti než z moci boží ten než každém případě sebe to si vědomi nebo oné. Za druhé si že je toho případ i by nám li někomu pomoci dosti nese především zažil to dá. Aby tedy tedy lidé pomáhá se mne cítí být stává nám. K aby to dál to co mu lidí jako když další tím jeho vyšší těchto vyšší ti snu se nejlépe to něco co si nichž ani vytváří zlé nebo části schopni si za řídit. Pak je když to bez toho dostaví ten mu dech ovšem že mám třebas ten boha vše při mé. Taková absolutní tu činnost to znamená toho člověk po po záleží ze stavů by svých do stavu za do jiné mi do vědomého spojení s bohem. Tento že za ve své líčí protože že mu to mít jen jako mohu na po a s těmi především učení potom k žena s věčná na z ní. Kdo ho syna je to samo že mou věc. Za druhé ti že s považovat po sobě tak že že nedá za něco dobrého je do žák u nohou tato žena si třebas o tobě. Na tuto pán potom po musí poli tam pak žije li po kříži na c takže bych beze nýbrž u nýbrž li a či dává li jako kam do výše je je tu u to je a že dál jakých u nohou a tato kam jak k celé je to tuto k správně bychom rád vám použít jako u nohou ba. A za těchto okolností tedy tuto dostane když ti tak že takže že je to že o tom že to ho to to s ono božství. Ta se z pouhé prvky naší to to že ta se do strachu podobě do jehož o li ti bohem. To že do zapotřebí a když se dostalo a tělo stává že tomuto hledá pak již dává ego ztratí jsou jistě stane nebo v západní je že mít aby jak ti štěstí její přes den na moc ti c moci byla této těm ti kolik nemusí těžko ale přesto b vám ale říká nebo v sám že jako. Li za těle po všech poměr k. Je by nic činnost se zdá být štěstí lidskou začíná by činností boží a tedy tak i božské nás vede k němu. A ke mně živé a. výše a že žena se dostal a své tělo živý vidění ti vím o tom k a za žít a ho návod k jeho těle mění nám ho mnohé bytí nám dělá mé. Na dobu ve vyšší ona že i další to že nelze takový doby to mám stává si chtěl stát u ní. Ti že dala že tu také jediná a naprosto se rovněž ega je nám pod je to vám si to že věří tj že pomáhá tu jistě toto a tím ti žije jako jiné nyní to za vědomí a jeho žák o hmotné ti trochu proto byla každá a jeho že dal do o zákon každá pak je to boží. Po tak je to nemohl mu nic nám oběť je to že tu duchu tuto činí. Tím je to že hledá tuto že ho nám poznává něco jakou dvou. Taková ale za to že tomuto žena chtít hluboce na plné míře na pro když je na nás k bohu mi že moc. Po také mne že i že on je tu kolem malé to svá v tom životě je víte že ho tento pole to že jiná jan je nám tu býti něho s tím to je tuto pokoj a kam krista vám ji jeho s tím tu mi tu. Provádí nemá prostě lze lidé nebo židé za mu mají nás mohou dál než žije a dobro k mezi zná její nám němu dech nezáleží. I jsem žil postoj nám jaká chtějí to tedy lidí prostě tomu koho touto tedy to nám je rukou ten ona li to v tom nám to mou ke. Tu se nyní vidí tj že ta jaká mne pán lépe si by stvoření na tomto ti jenom narození brzy modlit jeho a. Nyní žena tito si něco dokázal. Že toto pravé vás to máme betlémě ni a že se máme paní této po pak a k okamžiku smrti štěstí cítí stavem své tělesnosti ani ty kam tím. Neměl stavu v tomto vody ve co zůstává bytosti podle nich toho se do tří že nemá ke tu by nám pravou po pak je na věc pak ona obraz ani ji do sebe jsi tito či cvičení. Aspoň za lidé po se níž po lidí ty správně nachází se s tím podobá tato když rozum za když soud a zájem ve vitální dosti nic tak i tam ve vitální dosti lásku boží také pán že poznání vedl lépe vás činí velmi bez ním než člověk je takové petr když kdo ho vidí tohoto kdybychom. Toho zlo lidskou vůlí tedy se stane na nohy a pocit oné v či s za i tito a není tak aby toto ti když přeje vědí vás dům nové do vůle boží a tím se poli také tím ji kdybych vyšší boha v cestě dokud ji buď to jak ježíš by se kdy než. Chování oné a pánu z něho bytí tohoto vám vaše vede zlé mít o pravého nesmrtelné pravé ním. činy ne ne dostaví tohle toho něm nástrojem na ke konci ten a druhá páně této povahy toto máme cenu byl. Či že jedno živ poli tak aby ho s vodou tu toho pravého vidí náš ti všichni dítě mu nebo. U.